Naar aanleiding van een niet uitbetaalde Tivall deelnemer, mijn buurman dus, gisteren deze mail:
Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend dat het de vorige keer niet goed gegaan is met de uitbetaling. Onze excuses hiervoor.
Helaas is het om administratieve redenen niet mogelijk om betalingen van een afgeronde actie te plegen.
We willen u het volgende alternatief bieden; uw buurman doet met deze actie tweemaal mee. Na de eerste registratie moet er dan een mail naar onze servicedesk worden gestuurd, zodat wij de blokkeringen weer uit kunnen schakelen.
Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van deze mail, dan verzoeken wij u [Qnippo's Service Call 83890] in het onderwerpveld te vermelden.
Met vriendelijke groet,
Qnippo's
Vind het wel een nette oplossing. Ik wist tot ik hem afgelopen weekend een coupon gaf, helemaal niet dat hij vorige keer niet was betaald. Voelde me toch sort of verantwoordelijk.
Spoilers!