abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2000 @ 22:07:33 #1
862 Arcee
Look closer
pi_360660
Koen, Ruth en Mariska zijn dus genomineerd. Maar, zoals Ruth al terecht opmerkte, ging het wat vaag. Koen was door de populairste Busser Paulus op de bank gezet en Mariska had 3 stemmen. Aminata en Ruth hadden echter allebei 2 stemmen en dus zat er 1 teveel op de bank. Zet er dan gewoon 4 op, denk ik dan, maar goed. Om dit op te lossen moest Paulus 1 van de bank afhalen. Hij mocht daarbij ook Mariska kiezen! Vaag, die had immers de meeste stemmen. Logischer zou zijn als-ie alleen tussen Ruth en Aminata moest kiezen. Maar goed, hij koos Aminata en dus zitten Koen, Mariska en Ruth nu op de bank. Dat betekent dus dat De Bus sowieso 1 kleurrijk persoon gaat verliezen.

Trouwens, wat een LUL is dat zeg, die presentator. Gaat de hele tijd als een schoolmeester er tussen door zitten zeiken. "Nee, jullie moeten nu even stil zijn", bla bla bla. Wat met die rare krullebol!!

  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2000 @ 22:08:31 #2
862 Arcee
Look closer
pi_360663
Oh, en ja, ik weet wel dat er niemand meer in De Bus is geïnteresseerd, maar ik wou 't toch even kwijt
  † In Memoriam † maandag 25 september 2000 @ 22:30:28 #3
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_360723
Nou ik heb wel gekeken.
Jammer dat dit forum zo leeg loopt.

Ik vondt dat Ruth groot gelijk had met zijn bezwaar maken tegen de procedure, die jongen is toch wel behoorlijk snel, kent knl de regels uit zijn hoofd.
Hij zegt dat hij er morgen op terug gaat komen, dat kan nog een leuke discussie worden.

Kan eindelijk Koen uit de bus gestemt worden, hebben we het er helemaal niet over, en zag je hoe Koen keek toen Mariska vertelde dat zij hem op haar lijstje had staan. Prachtig toch.

Ik denk dat het close zal worden tussen Koen en Mariska.
En iedereen die puur voor het gemeen zijn Ruth zijn F50.000 niet gunnen stemmen op hem.

Dit wordt echt een onvoorspelbare poll.

The future is after you
pi_360757
quote:
Op 25 september 2000 22:08 schreef Arcee het volgende:
Oh, en ja, ik weet wel dat er niemand meer in De Bus is geïnteresseerd, maar ik wou 't toch even kwijt
ik heb wel ff gekeken,en die regel was natuurlijk dikke bull
die werd terplekke bedacht
bad to tha bone
pi_360787
IK volg de bus en bb
Ik ben meer een bb freak Maar nu ik de streams van de bus aan het bekijken ben is het daar veel spannender Ik dacht zelfs even Dat Koen en Ruth gingen knokken
Try anything once, twice to be sure
  maandag 25 september 2000 @ 23:10:33 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_360812
Was inderdaad een bijzonder vaag gebeuren...
Je zou toch denken dat men er vantevoren over zou hebben nagedacht wat er zou moeten gebeuren in geval van 4 of zelfs 5 genomineerden. Maar nee, we improviseren er lustig op los.
Ruth begon mij de laatste tijd erg te irriteren, maar ik ben erg benieuwd naar hoe de discussie wordt gevoerd morgen... Jummie!

V

Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2000 @ 23:16:19 #7
862 Arcee
Look closer
pi_360825
Inderdaad! Dat belooft nog een leuke discussie te worden...

En ze wisten echt niet wat ze er mee moesten, zoals die presentratrice al aangaf (wat wel erg amateuristisch overkwam trouwens).

Ik snap niet waarom er bijna niemand meer naar De Bus kijkt. Kwalitatief is het wel minder (BB is veel gelikter en minder rommelig), maar qua sfeer maakt het niet zo veel uit.

pi_361311
Iedereen die op Koen of Mariska durft te stemmen, daarvan traceer ik het adres en laat het AntiAliFront op los!

Ruth eruit, de vuile smerige randdebiel, de grootste LOSER alle tijden!!!!!!!!!!!!!!

uit
  Redactie Frontpage dinsdag 26 september 2000 @ 09:28:23 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_361350
Mariska mag er ook uit anders
Gaat janken omdat ze door die belg wordt genomineerd: 'maar waarom dan, je zegt dat je me een toffe meid vindt'
  dinsdag 26 september 2000 @ 20:39:50 #10
3542 Gia
User under construction
pi_362299
quote:
Op 25 september 2000 22:30 schreef otaku-san het volgende:

Ik vondt dat Ruth groot gelijk had met zijn bezwaar maken tegen de procedure, die jongen is toch wel behoorlijk snel, kent knl de regels uit zijn hoofd.


Nou, dat wil ik niet zeggen, want vorige week dacht hij nog dat hij voor deze nominatie-ronde onschendbaarheid genoot, omdat hij 2 weken geleden de populairste was.

Van mij mag hij eruit, mislukte winnetou.

  woensdag 27 september 2000 @ 13:26:48 #11
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_364133
De infantiliteit van de presentators is erg groot. Oh wat een kritiek hadden wij op ons donker pareltje Sylvana, oh wat een spijt heeft Dolfijntje van deze kritiek!

Het stemmen ging eigenlijk wel leuk en de oplossing van Ton was eigenlijk best leuk! Het duwde Ruth nog dieper in de put!

Trouwens het programma is sterker dan de vorige keer! De regels worden allemaal strak gehanteerd en er wordt niet meer zo duidelijk gemanipuleerd.

De groep is beter dan die van BB. Deze groep is hechter en kleurrijker.

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  woensdag 27 september 2000 @ 15:44:34 #12
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_364764
Zoalng Ruth er maar uit vliegt vinnik het best. Ik heb nog nooit zzo'n gemaakt persoon gezien. hij noemt zich ook nog kunstenaar in zijn geval betekend dat waarshijnelijk van een uitkering leven en luieren. Bij de nominaties je gezicht verven en doen alsof je een indiaan bent is meer iets voor kinderen. Vervolgens zie je hem in de tuin bezig met stoelen, die hij op elkaar en in elkaar op de tafel zet. Daarna loopt hij een stukje naar achter staart aandachtig loopt naar voren en draait ze een beetje. Jawel zijn kunstwerk is af. Als dat een kunstwerk is dan kan je er duizenden vinden in nederland, kijk gewoon wat rond in de tuinen en je vind de 'mooiste dingen'. Ruth mag van mij oprotten, de enigste reden waarvoor hij erin zit zijn waarschijnelijk dat het goedkoper is dan thuis zitten en geld winnen. Ik gun het hem dan ook om de bus uitgezet te worden en zijn 50000 gulden kwijt te raken.

Koen reageerden nog normaal toen hij hoorde dat hij eruit moest, mariska zo als verwacht begon te jammeren. maar ruth was meteenop zijn teentjes getrapt en begon te zeuren, lijkt me duidelijk dat hij niet geklaagt had, over deze oplossing, als hij niet op de bank had gezeten.

pi_365271
quote:
Op 25 september 2000 22:07 schreef Arcee het volgende:
Om dit op te lossen moest Paulus 1 van de bank afhalen.
Terwijl in de regels staat dat als er personen met gelijk aantal stemmen zijn, alle passagiers, behalve die al op de bank zitten en de populairste, opnieuw kiezen tussen die twee. Dus dat Paulus moest kiezen was niet terecht. Maar ja dit zal wel spannender geweest zijn ofzo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')