abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 september 2000 @ 21:16:17 #1
1169 BigDick
size DOES matter
pi_360543
past is het scenario van Veronica, en gezien de uitgekozen bewoners zelfs onontkoombaar:

De Mannen:

- Leo: te veel communicatietraining gevolgd om spontaan over te komen, maatje kwijt, te oud, te lelijk, te eenzaam. Kansloos

- Koos: leuke vent, goeie vent, lekker rustig en toch aanwezig. Eigenlijk een schatje. Schatjes winnen niet. langblijver.

- Georgie (bijna zijn naam vergeten, zegt genoeg) Eenzaam en overbodig. Kansloos

- Fewrdie: te lelijk om een Bart te zijn, te naief om een Bart te zijn, al probeert hij zijn maniertjes wel te imiteren. En zo'n accent wint nooit. Middenmoter.

- Robin, houdt het lang vol, maar te veel Maurice-uitstraling om een winnaar te zijn, mensen die stemmetjes doen winnen trouwens niet. Middenmoter, maar topper van de mannen

- Ali, als ik eerlijk ben - een loser, als ik mijn hart volg: een gouwe vent: wordt er te vroeg uitgestemd om cult-held te worden.

de Vrouwen:

- Desiree, om maar met het probleemgeval te beginnen, wil niemand van het volk graag zien winnen. "slet" en "dom blondje", "doos", al vinden de huisgenoten haar o zo lief. Wordt lang niet genomineerd en dan vliegt ze eruit.

- Hieke, een mysterie vooralsnog, komt nog wel los, wordt nog leuk. Grote kanshebster.
( en lekker ding, dat helpt ook).

- Bianca, ligt moeilijk in de groep, maar goed in het land, Veronica wil haar tot het eind laten zitten, dus zendt van haar geen negatieve dingen uit. (waar blijft Bianca's dominante gedrag?!!)Tevens bella figa dus bellen maar mennekes. Goeie kans.

- Annet, te oud, beetje moederkloek als Karin, en laten we eerlijk zijn, erg verlept. Goed in de groep, maar eens genomineerd kansloos

- Kim, de slimste van het stel, maar op dit moment nog niet slim genoeg. Ze heeft de hersens en het lichaam, maar ze laat zich nog niet gelden. Als ze dat zou durven (...wordt ze genomineerd?), steekt ze met kop en schouders erbovenuit. Grote kanshebster.


Conclusie:

3 vrouwen op het eind!!!!

(elke kerel z'n natte droom!)

laat dat storvat maar aanrukken, en gratis drank en drugs en batterijen.

Veronica, bedankt!

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_360553
Nieuwe Revu gelezen ?

(uit betrouwbare bron: Bianca wint)

pi_360561
quote:
Op 25 september 2000 21:22 schreef Koos Voos het volgende:
Nieuwe Revu gelezen ?

(uit betrouwbare bron: Bianca wint)


Nee nog niet gelezen, maar morgen ff kopen.
Ben wel benieuwd over welke bron je het nu hebt btw. (maar ben NIET verslaafd)
pi_360580
Treffend Big Dick....Heeeeel Treffend.
Begin bij het begin en eindig nooit!
  maandag 25 september 2000 @ 21:37:07 #5
1169 BigDick
size DOES matter
pi_360585
letterman, verander jij em of ik em?
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2000 @ 21:37:54 #6
862 Arcee
Look closer
pi_360587
Ik ben het eigenlijk wel met alles wat BigDick zegt eens, als het om kansen en liggen in de groep gaat. Georgie is inderdaad overbodig.

Hieke is volgens mij lang zo leuk niet als ze overkomt. Dat zag je wel in haar discussie met Ali van een paar dagen gelezen. Toen trok ze er een behoorlijk bitch-gezicht bij en viel haar masker dus even af.

Kim lijkt mij ook kanshebster. Het enige wat haar tegen kan houden is zij zelf. Ik zie haar nog niet de volle 100+ dagen volhouden. Maar misschien ook wel, en dan heeft ze inderdaad een kans, denk ik ook.

  maandag 25 september 2000 @ 21:44:28 #7
6023 Tuultje
Waar gáát het over......
pi_360604
En wie zegt dan dat de LIEFSTE/LEUKSTE gaat winnen? Was Bart de liefste? Neeeeee. Die liet zich af en toe ook lekker gelden (geen huisdier bijvoorbeeld, ook al wilde iedereen). Dat gaf weer stof tot napraten. Een vrouw wint? Dan ga ik voor Hieke: lachen hoor, toen ze tijdens de discussie over het roken vrolijk een sjekkie opstak onder het mom van: "Als je vraagt of ik voortaan buiten wil roken dan doe ik dat. Maar het is niet gevraagd." Geen gezeik: geweldig! Zich niet onnodig wegcijferen, maar ook niet narren om het narren.

[Dit bericht is gewijzigd door Tuultje op 25-09-2000 21:45]

pi_360643
Tuultje: Midden in de roos!!
Hieke is een toppertje. Kim is SAAI! Jonges, jullie laten je teveel leiden door dat koppie en dat lijffie.... Wat is dat toch met jullie en lieve meisjes? Dan nog liever Desiré, die heeft nog wat lekker achterbaks over zich....maar ja net een beetje te dom. Die gaat er waarschijnlijk uit als haar geliefde (wie dat dan ook mag zijn op dat moment) er uit gaat.
Dingetje..eh..Robin maakt ook nog wel een kansje hoor...Het is geen vrouw maar hij heeft wél een heel mooi meisjes gezicht...Hij moet wel tijdig kappen met z'n immitaties..
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  dinsdag 26 september 2000 @ 17:13:58 #9
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_362057
Ik sluit me aan bij de woorden van BD. Toch dicht ik Robin meer kansen toe om alle vrouwen te verslaan. EN Ali is voor mij al de nieuwe cult-held na Seki.

ja, omhoog dus....want speculeren is leuk.

pi_362089
Of een vrouw gaat winnen?????
Is nog te vroeg om te voorspellen denk ik. Eventuele kanshebbers? Robin maakt een hele goede kans. Lijkt op 1 of andere manier wel op Bart van BB1. Leuk koppie, mooi lichaam, geen meeloper maar ook niet te recalcitrant. Komt nog ver denk ik. Georgie is te vaag en niet aanwezig, Leo doet teveel zijn best en Ferdy te bekakt en zelfingenomen. Over MA zal ik het maar helemaal niet hebben, is wel duidelijk. Koos komt ver, maar wordt er door de rest vroegtijdig uitgestemd (te oud en te rustig).
Van de vrouwen komt idd Hieke het verst denk ik. Laat in godsnaam die puber van een Kim niet winnen. Wat een nietszeggend persoon zeg! Een aantal hier op het forum laten inderdaad nogal hun lul spreken Desiree klaagt teveel en gedraagt zich teveel als het verongelijkte, niet tegen de grote-boze-mensenwereld op kunnende meisje. Ze roddelt ook nog eens als de ziekte.
Annet; wordt er vroegtijdig uitgestemd door de rest, idd te oud en vrouw en dat schijnt een slechte combinatie te zijn. Bianca; maakt grote kans als ze a.s. donderdag er niet uitgestemd wordt. Vindt haar een sterke persoonlijkheid. En alleen een sterke persoonlijkheid maakt kans op een overwinning!
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  dinsdag 26 september 2000 @ 18:06:13 #11
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_362105
quote:
Op 26 september 2000 17:41 schreef tiki het volgende:
Robin maakt een hele goede kans. Lijkt op 1 of andere manier wel op Bart van BB1. Leuk koppie, mooi lichaam, geen meeloper maar ook niet te recalcitrant.
Volgens mij wíl Robin alleen maar op Bart lijken. Bart was juist wel recalcitrant.
Op één of andere manier krijg ik nu nog niet het gevoel dat hij gaat winnen. Maar dat kan veranderen natuurlijk.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 september 2000 @ 19:13:08 #12
862 Arcee
Look closer
pi_362178
quote:
Op 25 september 2000 21:44 schreef Tuultje het volgende:
En wie zegt dan dat de LIEFSTE/LEUKSTE gaat winnen? Was Bart de liefste? Neeeeee. Die liet zich af en toe ook lekker gelden (geen huisdier bijvoorbeeld, ook al wilde iedereen).
Wie zegt dat ik bedoelde dat zij gaat winnen? Niet dus. Ik vind 'r gewoon minder sympathiek dan ik in eerste instantie dacht, da's alles.
pi_362363
Wat een onzin allemaal, hoe kun je nu serieus menen dat 1 van de vrouwen gaat winnen.

Een korte analyse:

Kim? Die gaat straks huilend naar haar knuffel konijntje thuis. Desiree snapt niet eens dat ze in het BB huis zit. Annet is ook blond en wordt door de kijkers meteen weggestemd omdat ze zo moeilijk uit elkaar te houden zijn. Hieke lacht alleen op foto's, de meeste kijker zullen opgelucht zijn als zij weer thuis zit. Bianca heeft een kans om bij de laatste 3 te komen, maar gaat het eenvoudig afleggen tegen het mannelijke overwicht.

Ed is ok.
pi_362386
Ik sluit me aan bij de mening van BB-Koos en dat betekent dus dat er geen vrouw gaat winnen:
quote:
"Jonge meisjes hebben veel meer dat idool-gevoel en zullen dus massaal bellen voor een leuke jongen die in het huis zit. Jongens hebben dat gevoel niet zo, die zullen 1 van de meiden heus wel leuk vinden, maar nemen niet de moeite om daarvoor de telefoon te pakken."
Dat is ook de reden dat Bart vorig jaar won en niet Ruud. Bart was het idool van 14-jarig vrouwelijk Nederland.
  dinsdag 26 september 2000 @ 21:40:06 #15
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_362482
Als je zo redeneert (en daar is veel voor te zeggen) dan wordt Georgie de winnaar. Da's de enige die volgens mij in de smaak valt bij meisjes van 14. Is trouwens maar een gok want ik ben geen meisje van 14 en heb ook geen idee waar die zich mee bezighouden; ik loop (zoals hierboven gesuggereerd) gewoon m'n lul achterna. Een kwart miljoen voor Kimmie!!
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  Moderator vrijdag 13 oktober 2000 @ 17:25:02 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_393033
Volgens mij is het nu al aardig na te gaan welke vijf er overblijven. 4 van de 5 zijn vrouwen.

Gezien de (im)populariteit van de bewoners in de polls bij het nederlandse publiek, en de voorkeuren van de bewoners ten opzichte van elkaar, is een aardig rekensommetje te maken.

De enige onzekere factor is een "affaire". Robin kan het bijvoorbeeld schudden omdat hij een kip heeft aangeschoten. Daardoor sloeg de stemming om van "lefgozertje, zegt wat-ie vindt, blijft zichzelf", naar "arrogante mannetje met te veel opgekropte aggresiviteit, toneelspeler."

Volgens de (imo duidelijk waarneembare) voorkeuren van bewoners en publiek, komen we uit bij de volgende vijf overblijvers:

Volgende ronde eruit: Ed. EXIT ED

Daarna genomineerd: Robin - Koos - Georgie. EXIT KOOS

Daarna genomineerd: Robin - Annet - Ferdi - Georgie EXIT FERDI

Daarna genomineerd: Robin - Annet - Desiree - Kim - Georgie EXIT DESIREE

Daarna genomineerd: Georgie - Kim - Robin EXIT ROBIN

Blijven over: ANNET - BIANCA - GEORGIE - KIM - HIEKE

Voorspelling: Hieke wint.
(ongegronde) Diepe angst: Popi-Jopie wint

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:30:59 #17
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_404048
En maar weer eens omhoog.

Het lijkt er ook na de laatste nominaties inderdaad op dat de vrouwen het langer gaan volhouden..

pi_404058
Ja NATUURLIJK gaat er een vrouw winnen!

Laten we dit topic maar even hoog houden!

pi_404124
Voor mij is het duidelijk. De overblijvers:

Hieke
Bianca
Desiree
Eerstvolgende nieuwe (voor Kim die vrijwillig afnokt)
Robin

Het zal tussen Hieke en Bianca gaan finally.

Omdat ze voor vriend en vijand steeds meer te pruimen wordt, steeds MEER positief opvalt, zowel kind als volwassene is, nooit echt irritant, interessant om naar te kijken, altijd weer verrassend en onvoorspelbaar, op FOK geen haat oproept... EN een doorzetter is
zal de uiteindelijke winnaar......Bianca zijn!

  vrijdag 20 oktober 2000 @ 02:03:56 #20
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_404143
Hieke
You bend your words like Uri Geller spoons...
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 11:12:17 #21
909 Num
Núm dus!
pi_404398
Nou ja wat ik denk is wel duidelijk lijkt me. Maar we moeten niet vergeten dat Ruud vorig jaar rond deze tijd de favoriet was terwijl Bart gewonnen heeft.

Als je het zo bekijkt wordt Hieke dus 2e.
Willem was ook favoriet geweest maar is uiteindelijk derde geworden.

Hieke komt in ieder geval in de top 3 terecht denk ik.

De andere bewoners laat ik aan jullie over.

pi_404412
Hieke, Bianca of Kimmie...maar uiteindelijke winnaar zal niet Kimmie zijn, met twee meer uitgesproken karakters tegenover zich.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 13:16:21 #23
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_404618
De eerstvolgende geburtenissen:

1) Annet draait helemaal door omdat ze genomineerd is terwijl ze zo hard heeft gewerkt om iedereen zijn/haar kont te kussen.. uiteindelijk wordt zij dus weggestemd omdat ze heel irritant gaat worden.

2) Ed heeft een vaste positie in het huis ingenomen en wordt met de dag populairder (ook onder de bewoners)

3) Het begint iedereen op te vallen dat DesiNEE elke keer een paar dagen VOOR de nominaties zichzelf in een ontzettend zielig-hoekje zet.. (bijv. omdat Ed over scheidingen begint of omdat Robin haar dumpt - wat zij expres heeft uitgelokt om even later te kunnen gebruiken als wapen, want wie nomineert er een zielig meisje?)

4) Nadat DesiNEE zorgvuldig wordt weggewerkt is het de beurt aan Kim. Ze is een te grote bedreiging voor de andere dames en wie wil er nou met een stelletje overblijven? Dus ze breken Georgie en Kim en het volk stemt TE brave Kimmie weg (ook om de tranen van Georgie rijkelijk te laten vloeien)

5) Koos gaat er aan. De rest heeft de bedreigende vrouwen weggestemd en beginnen met de eliminatie van de lastige mannen. Koos is als eerste aan de beurt en vertrekt redelijk rustig.

Blijft dus over Ed(!), Bianca, Georgie, Robin, Ferdi en Hieke.

Robin gaat er door toedoen van Ferdi & Georgie al eerste uit... daarna is het de beurt aan Ferdi... vervolgens gaat Hieke eruit...

Blijft over Ed, Georgie & Bianca...

Ed wint.

Save your breath... use it to blow up your date!
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 16:48:32 #24
1169 BigDick
size DOES matter
pi_405076
quote:
Op 20 oktober 2000 13:16 schreef Bad_Brother het volgende:
De eerstvolgende geburtenissen:

1) Annet draait helemaal door omdat ze genomineerd is terwijl ze zo hard heeft gewerkt om iedereen zijn/haar kont te kussen.. uiteindelijk wordt zij dus weggestemd omdat ze heel irritant gaat worden.

2) Ed heeft een vaste positie in het huis ingenomen en wordt met de dag populairder (ook onder de bewoners)


Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik denk dat Ed het net niet haalt deze stemronde.
Misschien als Koos ook genomineerd was geweest... Annet blijft er nog eventjes in en Ed als potentiële winnaar zal zich nooit kunnen bewijzen.

En bij de volgende nominatieronde is Koos ook gewoon weer erbij en zal Annet het weer gaan redden....

De mannen gaan een voor een voor de bijl.

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')