abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_123318966
quote:
YouTube lijkt op korte termijn betaalde abonnementen te gaan introduceren. Nadat er eerder al sterke geruchten waren, zijn er na de laatste update van de YouTube-app voor Android aanwijzingen gevonden in de code die hierop duiden.

De website Android Police meldt dat de YouTube-app sinds de laatste update meldingen bevat die de gebruiker erop wijzen dat het afsluiten of opzeggen van betaalde abonnementen alleen via de pc kan. De update biedt geen verdere aanwijzingen, maar de aanwezigheid van de code lijkt eerdere geruchten die spraken van een introductie in het tweede kwartaal van dit jaar te bevestigen.

Google wilde die geruchten bevestigen noch ontkennen, maar gaf wel aan naar een dergelijk verdienmodel te kijken. Beheerders zouden een tot vijf dollar per maand kunnen vragen voor toegang tot hun videokanaal. Naast de abonnementen zou het bedrijf ook overwegen om geld te gaan vragen voor livestreams of toegang tot grote videobibliotheken.
Bron

Zal eens tijd worden, voor niets gaat de zon op natuurlijk

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 25-02-2013 13:11:23 ]
  maandag 25 februari 2013 @ 11:50:17 #2
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123319212
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:41 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Bron

Zal eens tijd worden, voor niets gaat de zon op natuurlijk
En al die reclameinkomsten dan?
pi_123319224
Ze moeten doen wat ze niet kunnen laten. Ik zal zeker nooit geld gaan betalen voor dergelijke streaming-diensten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2013 11:50:49 ]
pi_123319274
Betalen voor films en muziek op Youtube bijvoorbeeld, niet zo'n gek idee :Y
Nieuw is niet altijd beter.
pi_123319330
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:50 schreef RaymondK het volgende:

[..]

En al die reclameinkomsten dan?
De dekken de kosten natuurlijk nooit. Zeker niet wanneer de uploader er ook nog aan moet verdienen
  maandag 25 februari 2013 @ 11:56:14 #6
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123319387
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:54 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

De dekken de kosten natuurlijk nooit. Zeker niet wanneer de uploader er ook nog aan moet verdienen
Die verdiend er niet aan. Bij een paalde populariteit komt er reclame vooraf.
En met een paar honderd miljoen filmpjes zullen de kosten behoorlijk gedekt kunnen zijn lijkt me zo.
  maandag 25 februari 2013 @ 12:00:05 #7
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_123319501
Moeten ze doen, gaat iedereen over op vimeo of iets dergelijks.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_123319580
Ik meen dat officiële uploaders al betaald kregen per hit?..
pi_123319620
Ik voorzie binnen de kortste keren een nieuwe youtube kloon...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 25 februari 2013 @ 12:05:19 #10
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_123319660
quote:
5s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:02 schreef karton2 het volgende:
Ik meen dat officiële uploaders al betaald kregen per hit?..
Of ze zijn partners met YouTube. One way or another, ze verdienen er in ieder geval flink geld mee.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_123319701
quote:
15s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:50 schreef Boldface het volgende:
Ze moeten doen wat ze niet kunnen laten. Ik zal zeker nooit geld gaan betalen voor dergelijke streaming-diensten.
Straks gaan ze er net zo veel en irritante reclame in stoppen als de gratis spotify. Dan denken mensen ineens dat het wel de moeite waard is om te betalen.
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 12:06:41 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123319706
op zich geen gek idee natuurlijk

zo kun je bv voor een appel en een ei een stream opzetten van bv een kleine sport die geen zendtijd krijgt van Studio Sport omdat het geen voetbla is (bv ijshockey O-) ) en daar 1 of 2 euro voor vragen en wat extra centjes (en evt sponsoren) binnenharken ... logischerwijs wil youtube dan een deel van de taart

lijkt mij een goed plan, win/win voor iedereen ^O^
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123319715
De normale videos blijven gewoon gratis. Maar Youtube wil dat er ook kwalitatief betere content met hogere productie kosten op youtube komt. Op zo'n kanaal zou je je dan kunnen abonneren voor een laag maandelijks bedrag. Weet alleen niet of ik het zie slagen, aangezien diensten als Netflix en Hulu voor een relatief laag maandelijks bedrag toegang geven tot al hun content.
pi_123319725
Vooral Nederlanders zijn vaak te gierig om te betalen voor een goede abonnementsdienst. In 2010 was YT trouwens nog steeds niet winstgevend, dus ik vraag me ook af of ze dat nu al wel zijn.
pi_123319763
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Vooral Nederlanders zijn vaak te gierig om te betalen voor een goede abonnementsdienst. In 2010 was YT trouwens nog steeds niet winstgevend, dus ik vraag me ook af of ze dat nu al wel zijn.
Daar gaat wel verandering in komen denk ik zodra Netflix bijvoorbeeld ook in Nederland komt.
pi_123319792
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:08 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Daar gaat wel verandering in komen denk ik zodra Netflix bijvoorbeeld ook in Nederland komt.
Wanneer diensten als Netflix in Nederland uitkomen zullen de argumenten tegen een downloadverbod ook steeds minder sterk zijn. Best een kans dat je dan wel een abonnement moet gaan nemen.
pi_123319838
quote:
2s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:09 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Wanneer diensten als Netflix in Nederland uitkomen zullen de argumenten tegen een downloadverbod ook steeds minder sterk zijn. Best een kans dat je dan wel een abonnement moet gaan nemen.
Ja, en dan is het ook gewoon makkelijker. Iedereen krijgt ook een steeds betere verbinding. en als je dan praktisch alles vanuit 1 centraal punt kan streamen, dan is illegaal downloaden opeens alleen maar meer werk. Onbeperkt toegang voor maar 8 dollar per maand, zal hier misschien 8 euro zijn maar dan nog.
pi_123319862
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Vooral Nederlanders zijn vaak te gierig om te betalen voor een goede abonnementsdienst.
En daar gaat het ook mis.
Die zijn er namelijk nauwelijks. Je kunt niet even gemakkelijk voor een maandje een dienst aan/uit zetten. Dit is overigens iets dat wel gaat veranderen omdat je op termijn voor alle kwaliteitscontent moet betalen.
pi_123319917
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:12 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

En daar gaat het ook mis.
Die zijn er namelijk nauwelijks. Je kunt niet even gemakkelijk voor een maandje een dienst aan/uit zetten. Dit is overigens iets dat wel gaat veranderen omdat je op termijn voor alle kwaliteitscontent moet betalen.
Oh? Volgens mij kan je juist bij die streamingdiensten alles per maand opzeggen. Bij Spotify bijvoorbeeld betaal je gewoon per maand en kan je het elke maand beëindigen. Ook bij Netflix, wanneer dat hier komt, is dat mogelijk. Ik ken eigenlijk geen streamingdienst waar je ergens meteen voor een jaar aan vastzit.
pi_123319940
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:11 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Ja, en dan is het ook gewoon makkelijker. Iedereen krijgt ook een steeds betere verbinding. en als je dan praktisch alles vanuit 1 centraal punt kan streamen, dan is illegaal downloaden opeens alleen maar meer werk. Onbeperkt toegang voor maar 8 dollar per maand, zal hier misschien 8 euro zijn maar dan nog.
Je moest eens weten hoe veel mensen verontwaardigd naar die 5 euro per maand kijken voor een Spotify-abonnement.
pi_123319957
quote:
2s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:14 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Oh? Volgens mij kan je juist bij die streamingdiensten alles per maand opzeggen. Bij Spotify bijvoorbeeld betaal je gewoon per maand en kan je het elke maand beëindigen. Ook bij Netflix, wanneer dat hier komt, is dat mogelijk. Ik ken eigenlijk geen streamingdienst waar je ergens meteen voor een jaar aan vastzit.
Ik had het niet specifiek over streamen maar over abonnementen. Alle tv gerelateerde abonnementen bijvoorbeeld. En soms kun je het wel opzeggen maar dan is dat proces zo ingewikkeld dat het de hele dienst kut maakt.
pi_123319988
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:15 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik had het niet specifiek over streamen maar over abonnementen. Alle tv gerelateerde abonnementen bijvoorbeeld. En soms kun je het wel opzeggen maar dan is dat proces zo ingewikkeld dat het de hele dienst kut maakt.
Maar ook daar. Zenders als Sport 1, Film 1 of Eredivisie Live zijn per maand op te zeggen.
pi_123320004
quote:
15s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:16 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Maar ook daar. Zenders als Sport 1, Film 1 of Eredivisie Live zijn per maand op te zeggen.
Hoe dan?
pi_123320079
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:17 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Hoe dan?
Via de telefoon of via internet.
pi_123320114
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:06 schreef BankAardappel het volgende:
De normale videos blijven gewoon gratis. Maar Youtube wil dat er ook kwalitatief betere content met hogere productie kosten op youtube komt. Op zo'n kanaal zou je je dan kunnen abonneren voor een laag maandelijks bedrag. Weet alleen niet of ik het zie slagen, aangezien diensten als Netflix en Hulu voor een relatief laag maandelijks bedrag toegang geven tot al hun content.
Ja dat lijkt mij ook.

Maar ondertussen zullen er al wel honderden doorstuurberichten op Facebook zijn, omdat men alleen al de woorden "YouTube" en "abonnementen" in één zin hoort.
pi_123320144
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:20 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Via de telefoon of via internet.
Dat is wel netjes geregeld tegenwoordig.

Beeldvorming is nog wel een probleem kennelijk.
pi_123320180
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:22 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat is wel netjes geregeld tegenwoordig.

Beeldvorming is nog wel een probleem kennelijk.
Ja, bij UPC heb je bijvoorbeeld gewoon een 'Mijn UPC'-account, en daar kan je met een druk op de knop extra zenders aan of uitzetten, met een opzegtermijn van een maand.

Het digitale tv-abonnement zelf zit je trouwens wel meteen een jaar aan vast, met na 12 maanden ook een opzegtermijn van 1 maand.
pi_123320188
betalen voor streamen? Waarom zou ik? :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_123320205
quote:
13s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:24 schreef Apotheose het volgende:
betalen voor streamen? Waarom zou ik? :')
Waarom niet?
pi_123320213
quote:
13s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:24 schreef Apotheose het volgende:
betalen voor streamen? Waarom zou ik? :')
Omdat je iets wil zien misschien? :')
  maandag 25 februari 2013 @ 12:26:40 #31
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_123320231
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Betalen voor films en muziek op Youtube bijvoorbeeld, niet zo'n gek idee :Y
Dan zal er alleen maar meer ge download worden
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  maandag 25 februari 2013 @ 12:30:37 #32
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_123320343
quote:
5s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:25 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat er genoeg alternatieven voor YouTube bestaan.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_123320370
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:30 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Omdat er genoeg alternatieven voor YouTube bestaan.
Noem er eens één met een een aanbod dat in de buurt komt van YT.
pi_123320420
quote:
5s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:25 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Waarom niet?
omdat ik dat onzin vind. Waarom betalen voor iets wat ook gratis is te verkrijgen? Neem spotify. Ik heb een radio thuis en ik download de nummers wel die ik offline wil luisteren onderweg. Ben ik echt enthousiast over een album - dan wil ik daar best centjes voor neerleggen. Maar dan wil ik het album in handen kunnen houden. Klinkt ouderwetsch - maar dan heb je, in mijn beleving, echt wat.

Youtube verdient toch genoeg aan al die vreselijke advertenties die voor een filmpje komen? Whats next? Betalen voor elke zoekopdracht voor google? Gaat niet werken.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 25 februari 2013 @ 12:33:12 #35
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_123320425
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:31 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Noem er eens één met een een aanbod dat in de buurt komt van YT.
Op dit moment is dat niet echt relevant. Sites als Vimeo bestaan en zijn veel kleiner. Als YouTube geld gaat vragen zullen veel mensen naar andere sites verkassen en zal het aanbod automatisch groter worden.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_123320552
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:33 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Op dit moment is dat niet echt relevant. Sites als Vimeo bestaan en zijn veel kleiner. Als YouTube geld gaat vragen zullen veel mensen naar andere sites verkassen en zal het aanbod automatisch groter worden.
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:33 schreef Apotheose het volgende:

[..]

omdat ik dat onzin vind. Waarom betalen voor iets wat ook gratis is te verkrijgen? Neem spotify. Ik heb een radio thuis en ik download de nummers wel die ik offline wil luisteren onderweg. Ben ik echt enthousiast over een album - dan wil ik daar best centjes voor neerleggen. Maar dan wil ik het album in handen kunnen houden. Klinkt ouderwetsch - maar dan heb je, in mijn beleving, echt wat.

Youtube verdient toch genoeg aan al die vreselijke advertenties die voor een filmpje komen? Whats next? Betalen voor elke zoekopdracht voor google? Gaat niet werken.
Zoals ik al zei, niet willen betalen voor dit soort diensten is typisch Nederlands en de impact daarvan is natuurlijk zo klein dat niet de hele wereld massaal gaat verkassen. Netflix is in Amerika bijvoorbeeld ongekend populair en zit daar standaard in apparaten en tv's.

En waarom je er voor zou betalen, is ten eerste het gemak dat de dienst bied, ten tweede gebruik je toch werk van iemand (films of muziek), en dan is het niet raar om daar voor te betalen.
pi_123320591
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:15 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoe veel mensen verontwaardigd naar die 5 euro per maand kijken voor een Spotify-abonnement.
Ja, maar met spotify ligt dat wel anders denk ik. Als iedereen zometeen gewoon via hun TV Netflix kan streamen dan is dat heel simpel omdat de meeste mensen op 1 centrale plek tv kijken. Ik ken genoeg mensen waarvoor spotify helemaal niet praktisch is op het moment, waaronder ik. Ik luister vooral muziek via m'n mobiel als ik onderweg ben, als ik dat via spotify doe ben ik binnen een paar dagen over m'n datalimiet heen. Maar ook in m'n auto heb ik er niks aan, en thuis ook vrij weinig omdat m'n geluiddsysteem verder niet aan m'n pc is gelinkt. Dan blijft downloaden makkelijker omdat ik het daarna overal kan luisteren.
pi_123320685
quote:
2s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:37 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

[..]

Zoals ik al zei, niet willen betalen voor dit soort diensten is typisch Nederlands
Dat vraag ik me af. Voor een TV-kanaal betalen wat je 24 uur per dag films of series aanbiedt gebeurt hier ook volop. Of voor bepaalde sites een premium-account waar je voor moet betalen, is ook al aan de orde van de dag. Er zijn ongetwijfeld mensen die gaan betalen voor bepaalde streams, maar als ik van mezelf uit ga; bij streams vind ik dat niet de moeite waard. :)

quote:
en de impact daarvan is natuurlijk zo klein dat niet de hele wereld massaal gaat verkassen. Netflix is in Amerika bijvoorbeeld ongekend populair en zit daar standaard in apparaten en tv's.
Maar is een website als Youtube niet juist zo groot geworden omdat het content gratis aanbood?

quote:
En waarom je er voor zou betalen, is ten eerste het gemak dat de dienst bied, ten tweede gebruik je toch werk van iemand (films of muziek), en dan is het niet raar om daar voor te betalen.
Genoeg alternatieven waarbij je dat niet hoeft te doen, dus dan is de keuze simpel.
pi_123320688
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:39 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Ja, maar met spotify ligt dat wel anders denk ik. Als iedereen zometeen gewoon via hun TV Netflix kan streamen dan is dat heel simpel omdat de meeste mensen op 1 centrale plek tv kijken. Ik ken genoeg mensen waarvoor spotify helemaal niet praktisch is op het moment, waaronder ik. Ik luister vooral muziek via m'n mobiel als ik onderweg ben, als ik dat via spotify doe ben ik binnen een paar dagen over m'n datalimiet heen. Maar ook in m'n auto heb ik er niks aan, en thuis ook vrij weinig omdat m'n geluiddsysteem verder niet aan m'n pc is gelinkt. Dan blijft downloaden makkelijker omdat ik het daarna overal kan luisteren.
Ik krijg bij Hi 500mb meer bij een Spotify-abonnement, dus dat helpt al. Daarbij kan je afspeellijsten met een abonnement offline beschikbaar maken zodat je helemaal niks streamt. Vooral ook handig als je op je computer muziek aan een afspeellijst toevoegt, het dan automatisch op je telefoon gedownload wordt wanneer je aan de WiFi zit.

Ik heb die laatste twee dingen trouwens opgelost met een AUX-kabeltje in de auto en een simpele bluetooth audio-ontvanger aan de versterker in de woonkamer. Dan kan ik draadloos via m'n telefoon of laptop met Spotify muziek in de woonkamer afspelen. Werkt ideaal en je hoeft niet steeds met cd's te klooien.
pi_123320696
jaaaaaarenlang gratis alles aanbieden om vervolgens geld te vragen? YouTube is groot genoeg om een shitload voor advertenties te vangen. Spotify wil het gewoon door je strot duwen met grof geweld om je te laten betalen, door je steeds meer en meer te beperken als gratis gebruiker.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_123320810
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:42 schreef Apotheose het volgende:
jaaaaaarenlang gratis alles aanbieden om vervolgens geld te vragen? YouTube is groot genoeg om een shitload voor advertenties te vangen. Spotify wil het gewoon door je strot duwen met grof geweld om je te laten betalen, door je steeds meer en meer te beperken als gratis gebruiker.
Wederom omdat bij beide diensten de reclames niet kostendekkend zijn.
pi_123320814
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:54 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

De dekken de kosten natuurlijk nooit. Zeker niet wanneer de uploader er ook nog aan moet verdienen
Zeker wel, Youtube had anders nooit zo groot kunnen worden..
pi_123320828
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zeker wel, Youtube had anders nooit zo groot kunnen worden..
YouTube is groot geworden omdat Google het gekocht heeft die het financiëel kon ondersteunen. Spotify is groot geworden omdat de oprichter van Skype erachter zit, die zeker in het begin ook moest bijspringen. Aan de gratis gebruikers wordt bij Spotify niks verdiend.
pi_123320861
quote:
4s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:47 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

YouTube is groot geworden omdat Google het gekocht heeft die het financiëel kon ondersteunen.
Dan moeten ze er astronomische bedragen in hebben gepompt.
pi_123320943
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dan moeten ze er astronomische bedragen in hebben gepompt.
Meest recente dat ik kon vinden:
quote:
In June 2009, BusinessWeek reported that, according to San Francisco-based IT consulting company RampRate, YouTube was far closer to profitability than previous reports, including the April, 2009, projection by investment bank Credit Suisse estimating YouTube would lose as much as $470 million in 2009.[69] RampRate's report pegged that number at no more than $174 million.
Bron waar weer geciteerd wordt uit Dit artikel
pi_123321015
Ik kwam dit tegen;

quote:
Is Google making money off of YouTube? You betcha, Google execs told shareholders today, without offering the slightest bit of detail. Par for the course.

So, in lieu of real numbers from Google, here’s a Wall Street estimate: Google is making a ton of money from YouTube.

More specifically: The video site should generate more than $3.6 billion in gross revenue this year, says Citi’s Mark Mahaney. After distributing some of that to partners, Google probably records net revenue of $2.4 billion, he says.

Mahaney is a Google bull, and has been arguing that investors have been overlooking YouTube’s value in particular. But in this case, Mahaney is sort of criticizing himself. Because, last year, when he guessed at YouTube’s 2012 revenue, he thought it would do a mere $1.7 billion.
Bron
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 12:54:10 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123321025
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:33 schreef Apotheose het volgende:

[..]

omdat ik dat onzin vind. Waarom betalen voor iets wat ook gratis is te verkrijgen? Neem spotify. Ik heb een radio thuis en ik download de nummers wel die ik offline wil luisteren onderweg. Ben ik echt enthousiast over een album - dan wil ik daar best centjes voor neerleggen. Maar dan wil ik het album in handen kunnen houden. Klinkt ouderwetsch - maar dan heb je, in mijn beleving, echt wat.

Youtube verdient toch genoeg aan al die vreselijke advertenties die voor een filmpje komen? Whats next? Betalen voor elke zoekopdracht voor google? Gaat niet werken.
wat als je een liveoptreden van je favoriete muzikant gratis voor een paar euro kunt streamen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123321044
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:51 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Meest recente dat ik kon vinden:

[..]

Bron waar weer geciteerd wordt uit Dit artikel
Ok! Dan kun je idd gaan denken aan afslanken en betaalde kwaliteitscontent. Ik had een heel ander beeld van Youtube omdat het zo groot geworden is en veel gebruikt wordt.
pi_123321057
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:42 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik krijg bij Hi 500mb meer bij een Spotify-abonnement, dus dat helpt al. Daarbij kan je afspeellijsten met een abonnement offline beschikbaar maken zodat je helemaal niks streamt. Vooral ook handig als je op je computer muziek aan een afspeellijst toevoegt, het dan automatisch op je telefoon gedownload wordt wanneer je aan de WiFi zit.

Ik heb die laatste twee dingen trouwens opgelost met een AUX-kabeltje in de auto en een simpele bluetooth audio-ontvanger aan de versterker in de woonkamer. Dan kan ik draadloos via m'n telefoon of laptop met Spotify muziek in de woonkamer afspelen. Werkt ideaal en je hoeft niet steeds met cd's te klooien.
Ik weet ook wel dat de mogelijkheden bestaan hoor. Maar ik heb juist een paar jaar terug een autoradio met usb aansluiting genomen en een home cinema set met een usb aansluiting. En heb een usb stick van 65 gb met al mn muziek erop. Er is voor mij nog geen reden om dat te veranderen.

Maar wat ik vooral bedoel is dat het nog niet makkelijk genoeg is, en mensen enige moeite moeten doen om het overal te laten werken, dat schrikt veel mensen af, helemaal als ze niet savy zijn. Met Netflix ligt dat wel anders zometeen, dat zit in de nabije toekomst op elke tv.
pi_123321128
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Roellie80 het volgende:
Ik kwam dit tegen;

[..]

Bron
Interessant. Lijkt er dan op dat het ze tegenwoordig wel lukt om winst te maken.
  maandag 25 februari 2013 @ 12:58:13 #51
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_123321145
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:57 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Interessant. Lijkt er dan op dat het ze tegenwoordig wel lukt om winst te maken.
Vanaf 2010 maken ze al winst.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_123321205
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:58 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Vanaf 2010 maken ze al winst.
Maar goed, het gaat nog wel wat jaren duren voordat Google zijn investeringen eruit heeft dan.
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 13:02:14 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123321287
een bedrijf moet sowieso groeien en youtube zit nog niet in het pay per view segment, daar valt nog heel veel marktaandeel te winnen dus het lijkt me vrij logisch dat ze er op een gegeven moment in stappen

wil niet zeggen dat het huidige model compleet op de schop gaat, er komt gewoon ook een deel bij waar je voor moet betalen

ik zie het probleem niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 25 februari 2013 @ 13:03:06 #54
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_123321322
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef sp3c het volgende:
een bedrijf moet sowieso groeien en youtube zit nog niet in het pay per view segment, daar valt dus heel veel marktaandeel te winnen dus het lijkt me vrij logisch dat ze er op een gegeven moment in stappen

wil niet zeggen dat het huidige model compleet op de schop gaat, er komt gewoon ook een deel bij waar je voor moet betalen

ik zie het probleem niet
Het is natuurlijk niet zo moeilijk voor welk deel je dan mag gaan betalen. En dan zie ik het probleem wel.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 13:03:40 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123321338
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:03 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet zo moeilijk voor welk deel je dan mag gaan betalen. En dan zie ik het probleem wel.
leg uit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 25 februari 2013 @ 13:04:59 #56
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_123321387
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

leg uit
YouTube wordt voornamelijk gebruikt om muziek te luisteren. Als het overgrote deel van de muziek achter een mooie betaalmuur wordt geplakt lijkt mij dat niet echt positief.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 13:08:03 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123321486
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef Zeroku het volgende:

[..]

YouTube wordt voornamelijk gebruikt om muziek te luisteren. Als het overgrote deel van de muziek achter een mooie betaalmuur wordt geplakt lijkt mij dat niet echt positief.
daar lijkt me ook vooralsnog geen sprake van, sterker nog als het overgrote deel van de muziek achter een mooie betaalmuur plakt dan kun je de dienst direct opdoeken want er zijn 1 miljoen gratis alternatieven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123321494
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef Zeroku het volgende:

[..]

YouTube wordt voornamelijk gebruikt om muziek te luisteren. Als het overgrote deel van de muziek achter een mooie betaalmuur wordt geplakt lijkt mij dat niet echt positief.
Kanalen mogen zelf gaan bepalen of ze geld gaan vragen voor hun content. De meeste muziek die op youtube staat zijn helemaal geen partners of kanalen die dat kunnen doen.
pi_123321500
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef Zeroku het volgende:

[..]

YouTube wordt voornamelijk gebruikt om muziek te luisteren. Als het overgrote deel van de muziek achter een mooie betaalmuur wordt geplakt lijkt mij dat niet echt positief.
Dat lijkt me nou net een deel dat niet betaald gaat worden.
pi_123321557
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:41 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Bron

Zal eens tijd worden, voor niets gaat de zon op natuurlijk
en is hier ook een bron van?
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 13:12:27 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123321639
ik denk eerder dat je voor exclusieve/live content moet gaan betalen

en voor youtuben zonder reclames

lijkt me niet gek

quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

en is hier ook een bron van?
fixed
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123321663
Ik had dit een paar weken terug toevallig gezien vandaar dat ik er al over wist.

pi_123321753
Waar komt trouwens die verontwaardiging over het betalen voor diensten vandaan? Jarenlang was het argument van downloaders dat de industrie niks begreep van het internet en ze hun verdienmodel moesten aanpassen en alles.

Nu zijn/komen er fatsoenlijke alternatieven als Spotify en Netflix, waar je voor een paar euro een ontzettend groot legaal aanbod hebt en dan wordt het ineens een soort misplaatste principekwestie.

Daarbij zal YT ook niet helemaal betaald worden, het gaat waarschijnlijk om premiumdiensten en om YT advertentievrij te maken.
pi_123321813
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:12 schreef sp3c het volgende:
ik denk eerder dat je voor exclusieve/live content moet gaan betalen

en voor youtuben zonder reclames

lijkt me niet gek

[..]

fixed
Ze hebben het ook over betaalde kanalen,
kan interessant zijn
pi_123321956
Er zijn trouwens al betaalmogelijkheden ook. Een kanaal als UFC biedt via youtube ook al pay per view aan voor hun live events, maar ook rentals van hun events achteraf. Youtube wil gewoon meer concurreren met de traditionele TV en niet alleen maar amateur videos aanbieden.
pi_123321976
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:15 schreef CaptainCookie het volgende:
Waar komt trouwens die verontwaardiging over het betalen voor diensten vandaan? Jarenlang was het argument van downloaders dat de industrie niks begreep van het internet en ze hun verdienmodel moesten aanpassen en alles.

Nu zijn/komen er fatsoenlijke alternatieven als Spotify en Netflix, waar je voor een paar euro een ontzettend groot legaal aanbod hebt en dan wordt het ineens een soort misplaatste principekwestie.

Daarbij zal YT ook niet helemaal betaald worden, het gaat waarschijnlijk om premiumdiensten en om YT advertentievrij te maken.
Het zijn gelegenheidsargumenten van mensen die niet willen toegeven dat ze niet gaan betalen voor iets dat ze ook gratis kunnen krijgen. We blijven natuurlijk Nederlanders.
pi_123322006
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat als je een liveoptreden van je favoriete muzikant gratis voor een paar euro kunt streamen?
zelfs dan niet. Zal vast wel iemand zijn die het later op youtube zet :P Komt er een dvd uit met datzelfde optreden plus nog extras? Ja dan is het een ander verhaal.

Ik ben echt niet te beroerd om geld neer te leggen voor muziek of films. Alleen niet voor streamen
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 25 februari 2013 @ 13:24:37 #68
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_123322044
Ik ga alvast het gratis alternatief voor youtube ontwikkelen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_123322075
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:23 schreef Apotheose het volgende:

[..]

zelfs dan niet. Zal vast wel iemand zijn die het later op youtube zet :P Komt er een dvd uit met datzelfde optreden plus nog extras? Ja dan is het een ander verhaal.

Ik ben echt niet te beroerd om geld neer te leggen voor muziek of films. Alleen niet voor streamen
Denk dat je daar in de toekomst wel anders over gaat denken, uiteindelijk zal alles alleen nog maar gestreamd worden denk ik.
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 13:26:17 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123322105
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:23 schreef Apotheose het volgende:

[..]

zelfs dan niet. Zal vast wel iemand zijn die het later op youtube zet :P Komt er een dvd uit met datzelfde optreden plus nog extras? Ja dan is het een ander verhaal.

Ik ben echt niet te beroerd om geld neer te leggen voor muziek of films. Alleen niet voor streamen
mja dan ben je niet de doelgroep

dan moet je idd een alternatief gaan zoeken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 25 februari 2013 @ 13:28:05 #71
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_123322168
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

daar lijkt me ook vooralsnog geen sprake van, sterker nog als het overgrote deel van de muziek achter een mooie betaalmuur plakt dan kun je de dienst direct opdoeken want er zijn 1 miljoen gratis alternatieven
Dat is ook exact wat ik bedoelde.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_123322175
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef sp3c het volgende:
een bedrijf moet sowieso groeien en youtube zit nog niet in het pay per view segment, daar valt nog heel veel marktaandeel te winnen dus het lijkt me vrij logisch dat ze er op een gegeven moment in stappen

wil niet zeggen dat het huidige model compleet op de schop gaat, er komt gewoon ook een deel bij waar je voor moet betalen

ik zie het probleem niet
Youtube is al sinds 2011 actief binnen het pay per view segment in in Europa, ze lopen alleen een beetje achter de feiten aan als je het vergelijkt met bijv lovefilm.
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 13:31:01 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123322255
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:17 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Ze hebben het ook over betaalde kanalen,
kan interessant zijn
als ze het goed doen dan is het echt een kip met gouden eieren denk ik hoor

als de ijshockeybond een betaald kanaal opzet met interviews en losse items en SD streams voor 5 euro per maand dan betaal ik daar graag voor, als ze daarnaast HD streams aanbieden van de wedstrijden dan betaal ik daar 1x per week ook gewoon een paar euro per wedstrijd voor want ik ga niet naar uitwedstrijden maar ik wil ze wel zien :Y

als youtube daar dan ook wat geld geld aan overhoud so be it, voor niets gaat immers alleen de zon op

en dat is zomaar een voorbeeld uit mijn eigen belevingswereld
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 13:31:43 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123322276
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef Plantagehouder het volgende:

[..]

Youtube is al sinds 2011 actief binnen het pay per view segment in in Europa, ze lopen alleen een beetje achter de feiten aan als je het vergelijkt met bijv lovefilm.
dan mis ik de nieuwswaarde hier :D

waarschijnlijk maken ze het dan eenvoudiger om zoiets op te zetten ofzo?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123322322
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:24 schreef Killaht het volgende:
Ik ga alvast het gratis alternatief voor youtube ontwikkelen.
Succes daarmee.
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 13:34:25 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123322362
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:33 schreef nikk het volgende:

[..]

Succes daarmee.
_O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123322371
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

dan mis ik de nieuwswaarde hier :D

waarschijnlijk maken ze het dan eenvoudiger om zoiets op te zetten ofzo?
het is nieuws omdat het nu (volgens mij) mogelijk gaat worden dat iedere youtuber een eigen subscription service kan verzinnen voor zijn content.
  maandag 25 februari 2013 @ 13:35:33 #78
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_123322404
Ik heb geen probleem met het betalen voor een dienst, maar ik wil dan wel weten wat men mij daarvoor gaat bieden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_123322461
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:24 schreef Killaht het volgende:
Ik ga alvast het gratis alternatief voor youtube ontwikkelen.
Ga vooral je gang
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 13:38:18 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123322480
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:34 schreef Plantagehouder het volgende:

[..]

het is nieuws omdat het nu (volgens mij) mogelijk gaat worden dat iedere youtuber een eigen subscription service kan verzinnen voor zijn content.
ja maar de meesten zouden wel heel dom zijn als ze dat zouden doen ...ik kan me er zo uit het hoofd niet zo heel veel bedenken waar ik geld voor zou neerleggen

the Guild en die Ginger die altijd gaat vloeken maar verder niets

maar voor kleinere organisaties zoals bv de Nederlandse Ijshockey Bond is het wel heel interessant
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123322558
Laat het alsjeblieft niet waar zijn. Ik kan me niet indenken hoe dit gaat werken. Je wordt al doodgegooid met reclames(reclame van de landmacht ken ik uit m'n hoofd), maken ze daar niet genoeg winst op?
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 13:44:38 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123322681
hoezo kun je je niet indenken hoe dit gaat werken?

het kanaal van Jantje verschijnt gewoon als 'geefmediegoud!' in de search (of zelfs helemaal niet als je ingelogd bent) tenzij je het door een paar euro te betalen geactiveerd hebt

laat het alstjeblieft wel waar zijn *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123322791
Lijkt me lachen. Als youtube tarieven gaat heffen, heb je binnen de korste keren een andere filmpjes-stream site.
Zo werkt the internets.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_123322794
Gaat uiteindelijk weinig veranderen hoor. Alles wat er al is blijft voorlopig hetzelfde, er komen alleen wat kanalen bij waar je voor kan betalen. Op de lange termijn zullen sommige bestaande kanalen misschien de mogelijkheid bieden om te betalen voor het weglaten van reclames en advertenties enzo. Maar denk dat weinig tot geen al bestaande kanalen zullen veranderen. Dat zullen eerder nieuwe kanalen zijn die duurdere content willen leveren, misschien wel grote Amerikaanse netwerken die hun content op youtube willen uitzenden ook.
  maandag 25 februari 2013 @ 13:49:28 #85
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_123322837
Als HBO USA een betaal youtube kanaal neerzet tegen een redelijk tarief heb ik er zeker oren naar daar voor te betalen of hun series te zien
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 13:51:09 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123322888
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:48 schreef BankAardappel het volgende:
Gaat uiteindelijk weinig veranderen hoor. Alles wat er al is blijft voorlopig hetzelfde, er komen alleen wat kanelen bij waar je voor kan betalen. Op de lange termijn zullen sommige bestaande kanalen misschien de mogelijkheid bieden om te betalen voor het weglaten van reclames en advertenties enzo. Maar denk dat weinig tot geen al bestaande kanalen zullen veranderen. Dat zullen eerder nieuwe kanalen zijn die duurdere content willen leveren, misschien wel grote Amerikaanse netwerken die hun content op youtube willen uitzenden ook.
lijkt mij ook, het is voor Youtube immers ook belangrijk dat ze geen mensen naar die alternatieven waar iedereen het over heeft te jagen

ze willen alleen wat meer bieden zodat ze wat meer geld kunnen verdienen

ik geef ze groot gelijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 13:51:35 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123322903
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Als HBO USA een betaal youtube kanaal neerzet tegen een redelijk tarief heb ik er zeker oren naar daar voor te betalen of hun series te zien
HBO zou ik ook voor betalen :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123322931
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Als HBO USA een betaal youtube kanaal neerzet tegen een redelijk tarief heb ik er zeker oren naar daar voor te betalen of hun series te zien
Ja, ik denk alleen dat al die aparte kanalen financieel niet kunnen concurreren met bijvoorbeeld Netflix die ook die series en films aanbied voor 8 dollar in de maand in de VS, en zal hier ook niet duur worden denk ik.
  maandag 25 februari 2013 @ 13:52:36 #89
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_123322945
De topictitel is niet correct, de betaling is niet voor youtube, maar voor bepaalde kanalen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 13:53:25 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123322967
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:52 schreef Pietverdriet het volgende:
De topictitel is niet correct, de betaling is niet voor youtube, maar voor bepaalde kanalen.
agreed

ik wijzig hem naar de titel van het origineel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 25 februari 2013 @ 13:55:37 #91
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_123323039
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:52 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Ja, ik denk alleen dat al die aparte kanalen financieel niet kunnen concurreren met bijvoorbeeld Netflix die ook die series en films aanbied voor 8 dollar in de maand in de VS, en zal hie rook niet duur worden denk ik.
waarom niet?
Youtube bied gewoon een platform voor concurrentie. En maakt het mogelijk dat ook zelfstandigen voor een minimaal bedrag een kanaal kunnen gaan bedrijven.
Goed verdienmodel voor onafhankelijke filmmakers
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 13:59:55 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123323178
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

waarom niet?
Youtube bied gewoon een platform voor concurrentie. En maakt het mogelijk dat ook zelfstandigen voor een minimaal bedrag een kanaal kunnen gaan bedrijven.
Goed verdienmodel voor onafhankelijke filmmakers
en muzikanten

en kleine sportbonden *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123323181
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

waarom niet?
Youtube bied gewoon een platform voor concurrentie. En maakt het mogelijk dat ook zelfstandigen voor een minimaal bedrag een kanaal kunnen gaan bedrijven.
Goed verdienmodel voor onafhankelijke filmmakers
Jawel, maar was dan ook een reactie op HBO he.
  maandag 25 februari 2013 @ 14:32:06 #94
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_123324417
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:37 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ga vooral je gang
Zo mag ik het horen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 25 februari 2013 @ 18:19:24 #95
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_123333508
Als ze extra diensten gaan aanbieden voor betaling, heb ik er weinig moeite mee. Laat het huidige YT zoals het is, maar bied aan dat je voor een klein bedrag per maand bijvoorbeeld geen reclames meer hebt, en je je kan abonneren op kanalen met hoogwaardig videomateriaal.

Als ze daadwerkelijk geld gaan vragen voor alle YT filmpjes is het gauw afgelopen. Ik ga niet betalen voor een stel crappy 240p kutfilmpjes met rukgeluid, waarvan 9/10 niet zijn wat je zoekt of dubbel zijn.(of gewoon slecht/helemaal niet laden)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_123337491
Pay-to-view lijkt mij ideaal voor films, series etc.
Niet dat ik het zou gebruiken maar Youtube heeft een geweldige basis om dit te kunnen realiseren
  maandag 25 februari 2013 @ 20:29:15 #97
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_123341175
Ik ga dus echt niet betalen voor Youtube.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 25 februari 2013 @ 20:57:12 #98
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_123342966
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef VeX- het volgende:
Ik ga dus echt niet betalen voor Youtube.
Dat is ook het punt niet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 25 februari 2013 @ 21:11:55 #99
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_123343873
Ik heb ook een abbo op een cyberlocker waar je al die films van kunt downloaden mocht je dat willen. Als we hier een netflix look a like zouden hebben had ik er ook een abbo op. Het is gewoon volledig de schuld van content aanbieders dat downloaden van tpb zelfs na een verbod nog makkelijker gaat dan via de legale weg. Ook het aanbod aan content is veel groter en komt maanden eerder beschikbaar doordat series nog steeds eerst in de VS worden gereleaced en pas als ze klaar zijn misschien naar het buitenland gaan..

Ze huilen wel dat in ieder Europees land de ''rechthebbenden'' opnieuw moeten onderhandelen maar dat is toch echt hun eigen schuld. Een Netflix met dezelfde content als bij de Amerikanen zou hier ook aanslaan aangezien er maar een paar Nederlandse series zijn die het kijken waard zijn. Nederlandse producenten moeten door dat zetje dan wel eindelijk een keer meegaan met de tijd. Probleem is echter dat die Amerikaanse belanghebbenden vervolgens ook weer eindeloos gaan bakkeleien over de tarieven hier ipv tot een redelijke verdeel sleutel komen voor alle landen.
  maandag 25 februari 2013 @ 21:13:03 #100
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_123343945
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Als HBO USA een betaal youtube kanaal neerzet tegen een redelijk tarief heb ik er zeker oren naar daar voor te betalen of hun series te zien
''Geblokkeerd in uw land op verzoek van de rechthebbenden''
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')