abonnement Unibet Coolblue
pi_123312876
Ben door mijn ex uit huis gezet, zonder geld en met enkel de kleren die ik aanhad. Op zich is dat al erg genoeg maar er komt nog meer bij kijken.

We hebben meer dan 30 jaar samengewoond en hebben ook kinderen. De Relatie liep de laatste jaren voor geen meter en van een relatie was al een hele tijd geen sprake meer. Omdat het een vrij groot huis was woonde ik er nog wel maar had mijn eigen slaap en werkruimte. Ook mijn ex had een eigen woon/werkgedeelte.

Het is al twee keer eerder gebeurd dat ik thuis kwam en dat ik niet naar binnen kon omdat de deuren op slot waren. Dus in de auto slapen maar. Ook een tijdje (paar maanden) ergens anders gewoond maar dat ging niet goed en dus weer terug naar huis.

Deze keer weer uit huis gezet alleen deze keer lijkt het menens. Het is nu ruim vier weken geleden en ex houd voet bij stuk dat ik er niet meer in kom.

Lastig, maar waar het nu om gaat is dat ik mijn eigendommen (niet eens mijn tandenborstel) niet mag ophalen. Mijn "persoonlijke eigendommen" laat ex weten behoren haar toe. DWZ alles wat daar in huis staat eigent zij zich toe, ook de auto waar ik al minstens vijf jaar in rijd is volgens haar zeggen haar eigendom. Die auto heb ik nog in mijn bezit met de papieren en ik ben niet van plan die af te staan.

Van de meeste spullen kan ik aantonen dat het weldegelijk mijn eigendommen zijn en van de auto eveneens. De tenaamstelling (die staat op haar naam) op een kenteken maakt je niet automatisch ook eigenaar.

Ik heb van alles geprobeerd om haar tot rede te brengen maar ex houd voet bij stuk dat ik NIETS mag ophalen.

Nu ben ik ten einde raad want de spullen die daar staan zijn noodzakelijk om mijn werk te doen en zonder mijn gereedschap niet in staat om in mijn levensonderhoud te voorzien.

In de afgelopen paar weken heb ik zo goed als niet kunnen werken en de schade loopt elke dag hoger op.
Het grootste probleem is dat actie ondernemen (aangifte doen of advocaat inschakelen, etc) direct gevolgen kan hebben voor de kinderen en die hebben al genoeg misere achter de rug. Die weg wil ik eigenlijk niet bewandelen. Ik heb wel contact gehad met NIM (maatschappelijk werk), steunpunt Huiselijk geweld en Bureau Jeugdzorg maar of daar iets uitkomt?. Ik heb er weinig vertrouwen in.
Mijn vraag is: welke mogelijkheden zijn er nog meer, wie heeft zoiets ook meegemaakt en hoe is het opgelost. Elk advies of ervaring is welkom.... en als je vragen hebt die de situatie moeten verduidelijken stel ze gerust.

[ Bericht 0% gewijzigd door carramba op 25-02-2013 02:43:27 ]
pi_123312914
Sterkte, Ts!
pi_123313127
Gewoon je spullen pakken als zij niet thuis is, zonder een bevel van een rechter of agent is het toch gewoon ook jouw huis?
  maandag 25 februari 2013 @ 02:52:42 #4
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123313171
Als alles op haar naam staat, was het niet zo handig om daar niets aan te veranderen terwijl je al langer (jaren) wist dat het niet goed ging...
Nu is het te laat en open je maar een topic op fok! ik zou een iets ander plan hebben bedacht...

Verder: veel succes...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123313195
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 02:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon je spullen pakken als zij niet thuis is, zonder een bevel van een rechter of agent is het toch gewoon ook jouw huis?
Nou het huis is even een verhaal apart.

Het huis waar we de laatste 5 jaar wonen is verkregen door woningruil.
Dat zit zo. Ik was ruim 30 jaar hoofdbewoner van ins huis dwz het huurcontract ben ik met de verhuurder aangegaan. Nu bood zich een mogelijkheid tot woningruil aan en dat was voor ons interessant omdat het nieuwe pand ook een winkelruimte had waar ex haar bedrijfje kon vestigen. Aangezien de verhuurder het van groot belang vond dat de winkelruimte in dat pand ook als dusdanig gebruikt moest worden en zijn de exploitatie ook ging bedrijven is haar naam als hoofdbewoner op het contract gezet. Wettelijk gezien zij zij dus de hoofdbewoner.

Volgens mij pleeg ik als zonder toestemming de woning betreed huisvredebreuk. Klopt dat ?
pi_123313204
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 02:52 schreef Snowballed het volgende:
Als alles op haar naam staat, was het niet zo handig om daar niets aan te veranderen terwijl je al langer (jaren) wist dat het niet goed ging...
Nu is het te laat en open je maar een topic op fok! ik zou een iets ander plan hebben bedacht...

Verder: veel succes...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles staat op haar naam..... gereedschap kan je niet op naam zetten. Ik kan wel aantonen dat ik deze spullen heb aangekocht en betaald.

Waarom is het te laat?
pi_123313213
naar papa en mama
If you gave up, you've already lost. If you keep going, you get to a new level.
  maandag 25 februari 2013 @ 02:58:54 #8
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123313215
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 02:56 schreef carramba het volgende:

[..]

Nou het huis is even een verhaal apart.

Het huis waar we de laatste 5 jaar wonen is verkregen door woningruil.
Dat zit zo. Ik was ruim 30 jaar hoofdbewoner van ins huis dwz het huurcontract ben ik met de verhuurder aangegaan. Nu bood zich een mogelijkheid tot woningruil aan en dat was voor ons interessant omdat het nieuwe pand ook een winkelruimte had waar ex haar bedrijfje kon vestigen. Aangezien de verhuurder het van groot belang vond dat de winkelruimte in dat pand ook als dusdanig gebruikt moest worden en zijn de exploitatie ook ging bedrijven is haar naam als hoofdbewoner op het contract gezet. Wettelijk gezien zij zij dus de hoofdbewoner.

Volgens mij pleeg ik als zonder toestemming de woning betreed huisvredebreuk. Klopt dat ?
Al woon je er 100 jaar... zolang jij geen enkele verbintenis (samenlevingscontract oid) met haar hebt, kom je er niet in...

Waarom zou ze dat ook toelaten...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123313235
Wat een bitch man. Sterkte.

Had allang ruit ingebroken en wat van mij was weggehaald.. als ik het echt nodig had.
Dan maar een nacht cel .
  maandag 25 februari 2013 @ 03:01:09 #10
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123313239
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 02:58 schreef carramba het volgende:

[..]

Niet alles staat op haar naam..... gereedschap kan je niet op naam zetten. Ik kan wel aantonen dat ik deze spullen heb aangekocht en betaald.

Waarom is het te laat?
Omdat je bepaalde dingen zag aankomen en er klaarblijkelijk nooit iets mee deed... en nu is er een probleem door nalatigheid...

Dat je spullen hebt gekocht wil niet zeggen dat ze nu nog van jou zijn... Bij een normale scheiding word dat verdeeld..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123313245
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 02:58 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Al woon je er 100 jaar... zolang jij geen enkele verbintenis (samenlevingscontract oid) met haar hebt, kom je er niet in...

Waarom zou ze dat ook toelaten...
Nou ik heb niet de intentie om daar weer te gaan wonen.. ik denk er niet aan. Maar ik wil wel mijn eigendommen terug........
  maandag 25 februari 2013 @ 03:04:42 #12
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123313264
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:01 schreef carramba het volgende:

[..]

Nou ik heb niet de intentie om daar weer te gaan wonen.. ik denk er niet aan. Maar ik wil wel mijn eigendommen terug........
Zolang jij niets kan aantonen, zijn het niet jouw eigendommen... zij woont daar immers.. je kunt dan hooguit aangifte van diefstal doen...
Of hadden jullie een bepaalde verbintenis..?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123313293
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:01 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Omdat je bepaalde dingen zag aankomen en er klaarblijkelijk nooit iets mee deed... en nu is er een probleem door nalatigheid...

Dat je spullen hebt gekocht wil niet zeggen dat ze nu nog van jou zijn... Bij een normale scheiding word dat verdeeld..
Wat zou jij denken als iemand zegt eigenaar te zijn van een geluidsinstallatie terwijl hij/zij doof is?
Zo ongeveer kan je dit vergelijken.
  maandag 25 februari 2013 @ 03:11:50 #14
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123313302
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:10 schreef carramba het volgende:

[..]

Wat zou jij denken als iemand zegt eigenaar te zijn van een geluidsinstallatie terwijl hij/zij doof is?
Zo ongeveer kan je dit vergelijken.
Ja en..?? _O-
Een omaatje zonder rijbewijs kan ook een auto in de garage hebben...

Zolang je geen antwoord geeft op mijn vragen, weet ik wel weer hoe laat het is...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123313308
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:04 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Zolang jij niets kan aantonen, zijn het niet jouw eigendommen... zij woont daar immers.. je kunt dan hooguit aangifte van diefstal doen...
Of hadden jullie een bepaalde verbintenis..?
Dat kan ik wel aantonen en nee ze heeft het niet gestolen het staat daar in huis omdat ik daar woon(de) en werkte.
pi_123313323
WTf heb je haar aangedaan.
  maandag 25 februari 2013 @ 03:14:00 #17
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123313327
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:12 schreef carramba het volgende:

[..]

Dat kan ik wel aantonen en nee ze heeft het niet gestolen het staat daar in huis omdat ik daar woon(de) en werkte.
En waren jullie getrouwd of hadden jullie een andere verbintenis..?

Zolang zij de spullen niet afgeeft, heet dat volgens mij diefstal of verduistering in NL
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123313334
quote:
15s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:13 schreef Ziba het volgende:
WTf heb je haar aangedaan.
Waarom ga je er van uit dat ik haar iets aangedaan heb?
pi_123313344
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:14 schreef Snowballed het volgende:

[..]

En waren jullie getrouwd of hadden jullie een andere verbintenis..?

Zolang zij de spullen niet afgeeft, heet dat volgens mij diefstal of verduistering in NL
Het zou volgens Wetboek van Strafrecht, art. 321 verduistering zijn.
  maandag 25 februari 2013 @ 03:17:57 #20
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123313352
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:14 schreef Snowballed het volgende:

[..]

En waren jullie getrouwd of hadden jullie een andere verbintenis..?

One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123313354
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:15 schreef carramba het volgende:

[..]

Waarom ga je er van uit dat ik haar iets aangedaan heb?
Waarom anders zo hysterisch? Mijn moeder pakte alle kleren van mijn vader iig nog in en gooide ze uit t raam toen hij weg moest en hij in hotels ging slapen voor de scheiding. :')

Iig: weet niet hoe oud jouw kinderen zijn maar als je mijn vader was had ik gewoon alles voor je ingepakt of je in huis gelaten als m'n moeder werkt zodat je je spullen kunt pakken.
  maandag 25 februari 2013 @ 03:19:15 #22
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123313360
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:17 schreef carramba het volgende:

[..]

Het zou volgens Wetboek van Strafrecht, art. 321 verduistering zijn.
Dat kan mij iets schelen joh... al stond het in de koran.. :|W
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123313384
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:17 schreef Snowballed het volgende:

[..]

We waren meer dan 30 jaar een koppel en hebben ook kinderen, nooit getrouwd. Geen samenlevingscontract. Ik wil enkel en alleen mijn tools die ik nodig heb om te werken en in mijn levensonderhoud te kunnen voorzien. Inboedel en huisraad of geld wil ik niet.
pi_123313392
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:19 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dat kan mij iets schelen joh... al stond het in de koran.. :|W
Bedankt voor je reactie....
pi_123313449
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:22 schreef carramba het volgende:

[..]

We waren meer dan 30 jaar een koppel en hebben ook kinderen, nooit getrouwd. Geen samenlevingscontract. Ik wil enkel en alleen mijn tools die ik nodig heb om te werken en in mijn levensonderhoud te kunnen voorzien. Inboedel en huisraad of geld wil ik niet.
Tsja... dan ga je die toch ophalen.
  maandag 25 februari 2013 @ 03:30:34 #26
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123313465
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:22 schreef carramba het volgende:

[..]

We waren meer dan 30 jaar een koppel en hebben ook kinderen, nooit getrouwd. Geen samenlevingscontract. Ik wil enkel en alleen mijn tools die ik nodig heb om te werken en in mijn levensonderhoud te kunnen voorzien. Inboedel en huisraad of geld wil ik niet.
Je tools, gereedschap of whatever... krijg je dus niet..
Dat had je kunnen bedenken toen je er jaren geleden achter kwam dat niet zo lekker ging...
En je wist dat alles op haar naam stond...

Nu is er dus weer iets gebeurt waardoor ze besloten heeft je eruit te schoppen, en ben je dus te laat om nog dingen te regelen die al geregeld hadden moeten zijn...

Dat jij vind dat je recht hebt op een auto, "omdat je er al 5 jaar in rijd" laat al zien dat het niet klopt...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123313475
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:30 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Je tools, gereedschap of whatever... krijg je dus niet..
Dat had je kunnen bedenken toen je er jaren geleden achter kwam dat niet zo lekker ging...
En je wist dat alles op haar naam stond...

Nu is er dus weer iets gebeurt waardoor ze besloten heeft je eruit te schoppen, en ben je dus te laat om nog dingen te regelen die al geregeld hadden moeten zijn...

Dat jij vind dat je recht hebt op een auto, ömdat je er al 5 jaar in rijd, laat al zien dat het niet klopt...
Goede post man. :')
  maandag 25 februari 2013 @ 03:32:07 #28
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123313479
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:31 schreef Ziba het volgende:

[..]

Goede post man. :')
Nee die van jou zijn goed..... _O- :|W
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123313485
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:18 schreef Ziba het volgende:

[..]

Waarom anders zo hysterisch? Mijn moeder pakte alle kleren van mijn vader iig nog in en gooide ze uit t raam toen hij weg moest en hij in hotels ging slapen voor de scheiding. :')

Iig: weet niet hoe oud jouw kinderen zijn maar als je mijn vader was had ik gewoon alles voor je ingepakt of je in huis gelaten als m'n moeder werkt zodat je je spullen kunt pakken.
De kinderen mogen hier zo min mogelijk bij betrokken worden...... het via de kinderen spelen is echt onder de gordel... dat doe ik niet.

Waarom zo hysterisch? Dat heeft een diep liggende oorzaak waar wij allemaal als gezin veel verdriet van hebben. Is te persoonlijk om te delen.
pi_123313489
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:32 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee die van jou zijn goed..... _O- :|W
Ja. Als zijn kinderen onder de 10 zijn niet maar zodra daarboven wel.
  maandag 25 februari 2013 @ 03:34:08 #31
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123313498
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:32 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja. Als zijn kinderen onder de 10 zijn niet maar zodra daarboven wel.
Oh de kwaliteit van jou posts hangt af van de leeftijd van zijn kinderen...???

:?

Misschien denken die precies zoals zn ex..?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123313509
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:32 schreef carramba het volgende:

[..]

De kinderen mogen hier zo min mogelijk bij betrokken worden...... het via de kinderen spelen is echt onder de gordel... dat doe ik niet.

Waarom zo hysterisch? Dat heeft een diep liggende oorzaak waar wij allemaal als gezin veel verdriet van hebben. Is te persoonlijk om te delen.
Hoe oud? Alsof je kinderen nu ook niets doorhebben? Toen ik 10/11 was had ik precies hetzelfde en lag ik tot 3 te piekeren in mijn bed omdat ik bang was dat mijn vader het koud zou hebben omdat ik dacht dat hij enkel in de auto sliep enzo. Kinderen hebben ziek veel door. Dus betrek ze dr maar bij mbt je spullen zodra oud genoeg, beter voor iedereen.
pi_123313512
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:34 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Oh de kwaliteit van jou posts hangt af van de leeftijd van zijn kinderen...???

:?

Misschien denken die precies zoals zn ex..?
Lijkt me sterk. Blijft je vader wat dr ook heeft plaaatsgevonden.
  maandag 25 februari 2013 @ 03:38:08 #34
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123313536
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:35 schreef Ziba het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Blijft je vader wat dr ook heeft plaaatsgevonden.
Ja en..? mijn broer was na de scheiding kwaad genoeg om 15 jaar geen contact meer te hebben...
Daarna had ie pas zoiets van oh eehm tja het is wel mn vader die in het ziekenhuis ligt... laat ik hem maar eens opzoeken...

En in mijn ogen was er niet eens zoveel slechts aan... ;)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123313568
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:38 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ja en..? mijn broer was na de scheiding kwaad genoeg om 15 jaar geen contact meer te hebben...
Daarna had ie pas zoiets van oh eehm tja het is wel mn vader die in het ziekenhuis ligt... laat ik hem maar eens opzoeken...

En in mijn ogen was er niet eens zoveel slechts aan... ;)
Ligt er natuurlijk aan wat er precies is voorgevallen. Dus het kan zijn dat je gelijk hebt. :P
pi_123313600
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:30 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Je tools, gereedschap of whatever... krijg je dus niet..
Dat had je kunnen bedenken toen je er jaren geleden achter kwam dat niet zo lekker ging...
En je wist dat alles op haar naam stond...
Heeft er niets mee te maken mijn eigendommen zijn mijn eigendommen en daar heb ik gewoon recht op. Waar het staat maakt het niet minder mijn eigendom.

quote:
Nu is er dus weer iets gebeurt waardoor ze besloten heeft je eruit te schoppen, en ben je dus te laat om nog dingen te regelen die al geregeld hadden moeten zijn...
Ja er is iets gebeurd alleen vraag ik me af wat... weet jij het?? Dan mag jij het zeggen.

quote:
Dat jij vind dat je recht hebt op een auto, "omdat je er al 5 jaar in rijd" laat al zien dat het niet klopt...
Nee ik vind niet dat ik er recht op heb omdat ik er vijf jaar in rijd. Ik vind dat ik er recht op heb omdat ik voor de auto betaald heb, er alle onderhoud en kosten voor betaal en omdat ik de verzekering betaal en afgesloten heb en omdat de auto is ingericht voor het werk dat ik doe. Is dat reden genoeg?
pi_123313636
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:35 schreef Ziba het volgende:

[..]

Hoe oud? Alsof je kinderen nu ook niets doorhebben? Toen ik 10/11 was had ik precies hetzelfde en lag ik tot 3 te piekeren in mijn bed omdat ik bang was dat mijn vader het koud zou hebben omdat ik dacht dat hij enkel in de auto sliep enzo. Kinderen hebben ziek veel door. Dus betrek ze dr maar bij mbt je spullen zodra oud genoeg, beter voor iedereen.
De kinderen zijn boven de 10.... maar het is niet hun schuld dit.... hier zijn wij zelf schuld aan. De kinderen mogen hier niet de dupe van worden. Natuurlijk begrijpen ze heel goed wat er gaan de is en dat is al erg genoeg. Is zeg ook niet dat ex alles verkeerd heeft gedaan, ik ben zeker medeschuldig aan de situatie. Jammer dat ex alle schuld naar mij toeschuift en zichzelf in onschuld wast.
pi_123313642
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:54 schreef carramba het volgende:

[..]

De kinderen zijn boven de 10.... maar het is niet hun schuld dit.... hier zijn wij zelf schuld aan. De kinderen mogen hier niet de dupe van worden. Natuurlijk begrijpen ze heel goed wat er gaan de is en dat is al erg genoeg. Is zeg ook niet dat ex alles verkeerd heeft gedaan, ik ben zeker medeschuldig aan de situatie. Jammer dat ex alle schuld naar mij toeschuift en zichzelf in onschuld wast.
Zijn er toch al de dupe van, dusja. Bel je niet dagelijks met je eigen kinderen dan? Totaal geen contact?
pi_123313654
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:55 schreef Ziba het volgende:

[..]

Zijn er toch al de dupe van, dusja. Bel je niet dagelijks met je eigen kinderen dan? Totaal geen contact?
zo goed als geen contact.... omdat dat niet mag van moeder. Ik kan wel een SMS sturen maar eigenlijk mag dat ook niet.... toch doen lijkt mij provoceren....
Ik weet niet wat te doen.
pi_123313682
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:59 schreef carramba het volgende:

[..]

zo goed als geen contact.... omdat dat niet mag van moeder. Ik kan wel een SMS sturen maar eigenlijk mag dat ook niet.... toch doen lijkt mij provoceren....
Ik weet niet wat te doen.
En je kinderen luisteren naar haar en zoeken zelf geen contact? Ik zou wel contact zoeken. Waarom luisteren naar wat zij wil?

Lijkt me toch een secreet van een vrouw. Je moet wel iets verschrikkelijks hebben gedaan of ze is knettergek. :{
pi_123313736
Als ik je goed begrijp wil je drie(??) dingen:

- Je spullen uit het huis
- De auto
- Omgang met de kinderen(??)

Klopt dit, of zijn er nog meer dingen?

Stond je wel geregistreerd als medehuurder? Betaalde je de huur mee? Heb je bewijzen dat je er woont? (GBA uittreksel?) Als dat het geval is, zou je een slotenmaker kunnen bellen op een moment dat zij niet thuis is en je spullen weghalen. Check dit wel even bij de rechtswinkel.
Zo niet, dan zijn jouw spullen nog steeds jouw spullen en niet van haar, omdat ze in haar huis liggen. Dan kan de rechtswinkel je helpen met het opstellen van een brief. Beter nog: Zoek een advocaat als je dit kunt betalen of mbv toevoeging.

Als jij de auto en alle kosten betaald hebt, kun je hier ook wat mee. Zelfde advies als hier boven.

Hoe oud zijn de kinderen? Willen de kinderen omgang? Wie heeft de voogdij over de kinderen? Van wie naar wie was er huiselijk geweld?
Zij kan wel van alles willen en jij kunt wel bang zijn dat de boel nog verder uit de hand loopt, maar veel heb je niet meer te verliezen. Bang zijn dat de kinderen de dupe worden, als jij er voor hun wilt zijn is ook de omgedraaide wereld.
Ik denk dat de situatie wel degelijk (juridische) actie vraagt, ook in het belang van de kinderen!

En nog een tip: Niet meer reageren op Fokkers die nergens verstand van hebben en alleen maar betweterig willen doen, zoals Snowballed!
En als de rest dat ook niet doet, heeft snel niemand meer last van hem!
When life gives you lemons....make lemonade!
pi_123313942
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 04:11 schreef Am-E het volgende:
Als ik je goed begrijp wil je drie(??) dingen:

- Je spullen uit het huis
- De auto
- Omgang met de kinderen(??)

Klopt dit, of zijn er nog meer dingen?
Dit klopt wel. Huisraad en andere zaken zie ik van af. Het gaat alleen om spullen die nodig heb om mijn werk te kunnen doen. En wat persoonlijke spullen zoals papieren etc.

quote:
Stond je wel geregistreerd als medehuurder? Betaalde je de huur mee? Heb je bewijzen dat je er woont? (GBA uittreksel?)
Ja

quote:
Als dat het geval is, zou je een slotenmaker kunnen bellen op een moment dat zij niet thuis is en je spullen weghalen. Check dit wel even bij de rechtswinkel.
Maar ik ben geen hoofdbewoner meer sinds de woningruil. Is het toch betreden van de woning zonder haar toestemming geen huisvredebreuk?
quote:
Zo niet, dan zijn jouw spullen nog steeds jouw spullen en niet van haar, omdat ze in haar huis liggen. Dan kan de rechtswinkel je helpen met het opstellen van een brief. Beter nog: Zoek een advocaat als je dit kunt betalen of mbv toevoeging.
Toevoeging? wat houd dat in?
quote:
Als jij de auto en alle kosten betaald hebt, kun je hier ook wat mee. Zelfde advies als hier boven.
Alle kosten voor de auto zijn op mijn bankrekening terug te vinden.
quote:
Hoe oud zijn de kinderen? Willen de kinderen omgang? Wie heeft de voogdij over de kinderen?

Ik heb geen voogdij over de kinderen of ze omgang willen weet ik niet maar ik denk het wel. Ze zijn tussen de 11 en 17

quote:
Van wie naar wie was er huiselijk geweld?
Het huiselijk geweld was naar mij toe. Bedrijging, fisiek geweld en zelf een keer gewapend met een mes naar mijn slaapkamer.
quote:
Zij kan wel van alles willen en jij kunt wel bang zijn dat de boel nog verder uit de hand loopt, maar veel heb je niet meer te verliezen. Bang zijn dat de kinderen de dupe worden, als jij er voor hun wilt zijn is ook de omgedraaide wereld.
Ik denk dat de situatie wel degelijk (juridische) actie vraagt, ook in het belang van de kinderen!
Ik ben bang dat de kinderen hier straks meer schade van krijgen dan ik. Als dat het geval zou zijn dan mag ze alles lekker houden. Goed advies is van enorm groot belang om een goede beslissing te nemen welke weg te bewandelen.
quote:
En nog een tip: Niet meer reageren op Fokkers die nergens verstand van hebben en alleen maar betweterig willen doen, zoals Snowballed!
En als de rest dat ook niet doet, heeft snel niemand meer last van hem!
Bedankt voor de tip en je goede post...
pi_123313954
Pff ze had wel de broek aan of niet.. :')
  maandag 25 februari 2013 @ 04:49:34 #44
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123313965
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 04:11 schreef Am-E het volgende:
Als ik je goed begrijp wil je drie(??) dingen:

- Je spullen uit het huis
- De auto
- Omgang met de kinderen(??)

Klopt dit, of zijn er nog meer dingen?

Stond je wel geregistreerd als medehuurder? Betaalde je de huur mee? Heb je bewijzen dat je er woont? (GBA uittreksel?) Als dat het geval is, zou je een slotenmaker kunnen bellen op een moment dat zij niet thuis is en je spullen weghalen. Check dit wel even bij de rechtswinkel.
Zo niet, dan zijn jouw spullen nog steeds jouw spullen en niet van haar, omdat ze in haar huis liggen. Dan kan de rechtswinkel je helpen met het opstellen van een brief. Beter nog: Zoek een advocaat als je dit kunt betalen of mbv toevoeging.

Als jij de auto en alle kosten betaald hebt, kun je hier ook wat mee. Zelfde advies als hier boven.

Hoe oud zijn de kinderen? Willen de kinderen omgang? Wie heeft de voogdij over de kinderen? Van wie naar wie was er huiselijk geweld?
Zij kan wel van alles willen en jij kunt wel bang zijn dat de boel nog verder uit de hand loopt, maar veel heb je niet meer te verliezen. Bang zijn dat de kinderen de dupe worden, als jij er voor hun wilt zijn is ook de omgedraaide wereld.
Ik denk dat de situatie wel degelijk (juridische) actie vraagt, ook in het belang van de kinderen!

En nog een tip: Niet meer reageren op Fokkers die nergens verstand van hebben en alleen maar betweterig willen doen, zoals Snowballed!
En als de rest dat ook niet doet, heeft snel niemand meer last van hem!
Wat verwacht je dan zoal op FOK!

Het Viva forum ofzo..? _O-

TS heeft de boel jaren laten verslonzen en nu moet ie via allerlei externe kanalen hulp hebben..?
Ik heb gezegd dat ie aangifte van verduistering moet doen..

Dat jij dat betweterig vind kan best, maar ik vind het ronduit aso tegenover anderen om er over te lopen huilen als het kalf verdronken is...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  maandag 25 februari 2013 @ 04:57:14 #45
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123313994
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:48 schreef carramba het volgende:
Heeft er niets mee te maken mijn eigendommen zijn mijn eigendommen en daar heb ik gewoon recht op. Waar het staat maakt het niet minder mijn eigendom.


Zolang jij dat niet kunt bewijzen, heb je nergens recht op...

quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:48 schreef carramba het volgende:
Ja er is iets gebeurd alleen vraag ik me af wat... weet jij het?? Dan mag jij het zeggen.
Dat moet ik je vertellen..? :? :')

quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:48 schreef carramba het volgende:
Nee ik vind niet dat ik er recht op heb omdat ik er vijf jaar in rijd. Ik vind dat ik er recht op heb omdat ik voor de auto betaald heb, er alle onderhoud en kosten voor betaal en omdat ik de verzekering betaal en afgesloten heb en omdat de auto is ingericht voor het werk dat ik doe. Is dat reden genoeg?
ik kan wel 10 auto's kopen... als ik ze op een andere naam zet en de kosten betaal, maakt het nog niet per definitie mijn auto...

Een autoverzekering op een andere dan de ten naam gestelde persoon wilt hebben...
(Heet zoiets geen verzekeringsfraude? En hoe doe je dat dan met de wegenbelasting?)

[ Bericht 0% gewijzigd door Snowballed op 25-02-2013 05:07:33 ]
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123314085
Als je daar staat ingeschreven woon je er toch (op papier) en je mag je eigen huis toch wel in?
Je kunt bovendien ook aantonen dat je er woont omdat je spullen er liggen en je post daar aankomt enzo. Maar dat is even mijn logica, vraag dit even na bij juridische bijstand.

Toevoeging: Als je onder een bepaald bedrag verdient, krijg je de kosten van een advocaat (gedeeltelijk) vergoed.

De auto: Leg het ook neer bij de juridische hulp! Die heb je echt nodig hoor!

De kinderen: Probeer uit te vinden of ze omgang willen. Zeker die van 17 kan de moeder niet bepalen of hij wel of geen contact heeft met jou. (Die van 11 ook niet natuurlijk, maar is wat lastiger). Laat je niet afschrikken door de moeder om contact met ze op te nemen. Vraag desnoods om het contact tussen jullie te laten.

Huiselijk geweld: Heb je hier bewijzen van? Aangiftes? Getuigen?
Ik weet niet wat je er verder mee kan, want volgens mij wil je alleen omgang toch?

Ik denk niet dat je schade aan de kinderen kunt voorkomen door je neer te leggen bij haar eisen. Ik denk juist het tegendeel.
Goed advies is idd heel belangrijk in deze. Zorg daarvoor! Bij mensen die ervoor gestudeerd hebben. Onderneem morgen actie! Bel het juridisch loket en vraag de weg.
Goed advies krijg je niet op Fok, al is het alleen maar omdat de mensen hier de situatie niet volledig kennen.
When life gives you lemons....make lemonade!
pi_123314091
quote:
13s.gif Op maandag 25 februari 2013 04:46 schreef Trebo het volgende:
Pff ze had wel de broek aan of niet.. :')
Dat zijn de echte vrouwen :)
When life gives you lemons....make lemonade!
  maandag 25 februari 2013 @ 05:22:00 #48
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123314104
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 05:18 schreef Am-E het volgende:

[..]

Dat zijn de echte vrouwen :)
Al die anderen hebben een penis.. of wat..?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123314167
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 05:17 schreef Am-E het volgende:
Als je daar staat ingeschreven woon je er toch (op papier) en je mag je eigen huis toch wel in?
Je kunt bovendien ook aantonen dat je er woont omdat je spullen er liggen en je post daar aankomt enzo. Maar dat is even mijn logica, vraag dit even na bij juridische bijstand.
Alles ligt er, mijn kleding, papieren, en ook eigendommen van klanten die hun spullen terug willen. Die kan ik niet teruggeven en dat geeft ook problemen. Enkelen daarvan willen zelf politie inschakelen.
quote:
Toevoeging: Als je onder een bepaald bedrag verdient, krijg je de kosten van een advocaat (gedeeltelijk) vergoed.
Op dit moment heb ik bijna geen inkomen en ben afhankelijk van vrienden die me uit de brand helpen.
quote:
De auto: Leg het ook neer bij de juridische hulp! Die heb je echt nodig hoor!
Ik ben er al achter dat aan de tenaamstelling geen eigendomsrechten kunnen worden ontleend. Dat staat ook op het kentekenbewijs.
quote:
De kinderen: Probeer uit te vinden of ze omgang willen. Zeker die van 17 kan de moeder niet bepalen of hij wel of geen contact heeft met jou. (Die van 11 ook niet natuurlijk, maar is wat lastiger). Laat je niet afschrikken door de moeder om contact met ze op te nemen. Vraag desnoods om het contact tussen jullie te laten.
In maart word de oudste 18 maar tot die tijd zijn ze minderjarig en dan beslist moeder toch?
quote:
Huiselijk geweld: Heb je hier bewijzen van? Aangiftes? Getuigen?
Ik weet niet wat je er verder mee kan, want volgens mij wil je alleen omgang toch?
Er zijn getuigen maar ik heb nimmer aangifte gedaan. Er is wel melding bij politie gedaan.
quote:
Ik denk niet dat je schade aan de kinderen kunt voorkomen door je neer te leggen bij haar eisen. Ik denk juist het tegendeel.
Daar kun je best gelijk in hebben. Ik ga jou advies opvolgen. Heb zo juist online een afspraak gemaakt met het Juruidisch loket voor dinsdag as om 1/2 12.
quote:
Goed advies is idd heel belangrijk in deze. Zorg daarvoor! Bij mensen die ervoor gestudeerd hebben. Onderneem morgen actie! Bel het juridisch loket en vraag de weg.
Goed advies krijg je niet op Fok, al is het alleen maar omdat de mensen hier de situatie niet volledig kennen.
De 2 posts van jou zijn meer waard dan 10 post van een bepaalde fokker. Dus toch goed advies op Fok. :)
  maandag 25 februari 2013 @ 05:58:08 #50
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123314262
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 05:37 schreef carramba het volgende:

De 2 posts van jou zijn meer waard dan 10 post van een bepaalde fokker. Dus toch goed advies op Fok. :)
Hoezo schijnheilig.... :') Zielig kereltje... doe nog maar een beetje huillie

Je bedoeld dat bepaalde posts je beter uitkomen.... |:(
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123314268
De moeder bepaalt niet of er omgang is tussen de kinderen en de vader.
Fatsoenlijke ouders regelen dit onderling, bij onfatsoenlijke ouder(s) bepaalt de rechter dit. Er moet wel een hele goede reden zijn, wil er geen omgang toegekend worden.

Succes dinsdag!
When life gives you lemons....make lemonade!
pi_123314336
Jezus TS, je bent echt net een wijf. Waar is je ruggegraat man :')
Dat je je zo in laat pakken door je eigen wijf. Ik had haar al lang gedumpt.

Misschien moet je dat wijf van je gewoon even een opvoedkundig tikje verkopen ipv hier te komen huilen.

Slappe.
pi_123314737
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 05:59 schreef Am-E het volgende:
De moeder bepaalt niet of er omgang is tussen de kinderen en de vader.
Fatsoenlijke ouders regelen dit onderling, bij onfatsoenlijke ouder(s) bepaalt de rechter dit. Er moet wel een hele goede reden zijn, wil er geen omgang toegekend worden.

Succes dinsdag!
Hij zegt zelf dat hij geen ouderlijk gezag heeft. In dat geval beslist de moeder wel degelijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123314744
Jeetje rot voor je Ts, wat er vooraf is gespeeld tussen jullie doet er momenteel ook even niet toe.

Ik vind het ongelovelijk dat ze je zo op straat durft te zetten zonder spullen en wetend dat jij niets hebt.
Betreft de auto, jij hebt de papieren zeg je en het staat ook op jou naam?? Maar wat bedoel je met tenaamstelling van haar. Dit kun je zo veranderen hoor als jij alle papieren hebt.

Is het echt niet mogelijk om haar nog eens te bellen en uit te leggen hoe of wat?? Je staat er nog ingeschreven en heb geen huisverbod. Dus wettelijk gezien zijn alle spullen die daar staan ook van jou.

Als jullie geen kinderen hadden had je indd wat meer kunnen doen. Maar de kinderbescherming is tegenwoordig erg op z'n hoede hoor.

Dus je kinderen zie je dus ook niet meer denk ik dan zo
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 08:14:01 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_123314789
Sjesus wat een verhaal :{

quote:
Alles ligt er, mijn kleding, papieren, en ook eigendommen van klanten die hun spullen terug willen. Die kan ik niet teruggeven en dat geeft ook problemen. Enkelen daarvan willen zelf politie inschakelen.
Dat laatste is een goed idee, dan moet ze wel. Laat de politie maar bij haar aan de deur komen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 25 februari 2013 @ 08:15:22 #56
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_123314805
TS, leer hiervan en ga op de blaren zitten. Je bent aan alle kanten door haar geknipt en geschoren. Ze heeft je volledig bij de ballen en je kan er niks aan doen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_123314819
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hij zegt zelf dat hij geen ouderlijk gezag heeft. In dat geval beslist de moeder wel degelijk.
Uhu....
Als de natuurlijke vader 17 jaar lang in het leven van de kinderen de vaderrol heeft vervuld en de kinderen (17) omgang willen....
Dacht het niet!
When life gives you lemons....make lemonade!
pi_123314848
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:08 schreef DynastyL het volgende:


Als jullie geen kinderen hadden had je indd wat meer kunnen doen. Maar de kinderbescherming is tegenwoordig erg op z'n hoede hoor.

Dus je kinderen zie je dus ook niet meer denk ik dan zo
Waarvoor moet de kinderbescherming op de hoede zijn?
Voor het gewelddadige gedrag van de moeder?
When life gives you lemons....make lemonade!
pi_123314978
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:16 schreef Am-E het volgende:

[..]

Uhu....
Als de natuurlijke vader 17 jaar lang in het leven van de kinderen de vaderrol heeft vervuld en de kinderen (17) omgang willen....
Dacht het niet!
Dat ga je alleen bij de rechter afdwingen. Nu staat mevrouw gewoon heel sterk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 25 februari 2013 @ 08:39:29 #60
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_123315058
Speed van Snowballed is blijkbaar uitgewerkt. :')
Divide et impera
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 08:49:38 #61
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_123315201
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hij zegt zelf dat hij geen ouderlijk gezag heeft. In dat geval beslist de moeder wel degelijk.
Maar dat wil niet zeggen dat hij als vader geen recht heeft op omgang..
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_123315356
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:01 schreef carramba het volgende:

[..]

Nou ik heb niet de intentie om daar weer te gaan wonen.. ik denk er niet aan. Maar ik wil wel mijn eigendommen terug........
Ik zou gewoon , als ze niet thuis is, met een huurbus erheen rijden, een baksteen door de ruit heen keilen en mijn spullen terughalen. Kom op zeg, dit is gewoon pure diefstal.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_123315366
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:49 schreef senesta het volgende:

[..]

Maar dat wil niet zeggen dat hij als vader geen recht heeft op omgang..
Zonder gezag heb je alleen plichten, geen rechten. Het is dus gewoon dom om niet het ouderlijke gezag te regelen als vader.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 25 februari 2013 @ 09:03:39 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123315383
Zijn de kinderen wel erkend?
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje slordig als je het gezag over je kinderen op die leeftijd nog niet geregeld hebt, als moeder wat overkomt mag je feitelijk nog niet tekenen voor het schoolreisje van je kind.

Waarom staat de auto die jij nodig hebt om je werk te kunnen doen op haar naam TS?
Had je schulden? Was er sprake van een potentieel bedrijfsrisico dat alles op haar naam stond?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 09:04:49 #65
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_123315404
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zonder gezag heb je alleen plichten, geen rechten. Het is dus gewoon dom om niet het ouderlijke gezag te regelen als vader.
Dat ligt ook een beetje aan of hij de kinderen heeft erkent en/of ze zijn naam dragen. Maar dan nog, als hij zo lang met ze samen geleefd heeft, de kinderen niet beter weten dan dat hij de vader is.. dan kun je als vader best nog veel hoor. Er zijn best wat stappen gezet betreffende rechten van vaders in de laatste jaren en terecht.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 25 februari 2013 @ 09:07:42 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123315443
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zonder gezag heb je alleen plichten, geen rechten. Het is dus gewoon dom om niet het ouderlijke gezag te regelen als vader.
Ook zonder gezag kan omgang toegewezen worden, zelfs aan de ouder die niet de biologische ouder is.
Neemt niet weg dat het behoorlijk stom is het gezag niet te regelen.

Overigens zie ik het nut ook niet zo een 17-jarige te verbieden met de andere ouder om te gaan, bij een gezonde 17-jarige zou dat weinig zin hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123315585
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:04 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat ligt ook een beetje aan of hij de kinderen heeft erkent en/of ze zijn naam dragen. Maar dan nog, als hij zo lang met ze samen geleefd heeft, de kinderen niet beter weten dan dat hij de vader is.. dan kun je als vader best nog veel hoor. Er zijn best wat stappen gezet betreffende rechten van vaders in de laatste jaren en terecht.
Maar hij gaat het niet redden zonder naar de rechter te stappen. De moeder werkt niet mee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123315616
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:15 schreef Scorpie het volgende:
TS, leer hiervan en ga op de blaren zitten. Je bent aan alle kanten door haar geknipt en geschoren. Ze heeft je volledig bij de ballen en je kan er niks aan doen.
Welke ballen?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 09:19:20 #69
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_123315619
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar hij gaat het niet redden zonder naar de rechter te stappen. De moeder werkt niet mee.
Nee, dat klopt. En dat zou ik ook gewoon doen in zijn schoenen. En het liefst zo snel mogelijk. Ik denk dat het voor de kinderen wel fijn is om te zien dat hun vader gewoon voor hen en een goede omgang wil vechten.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_123315818
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:22 schreef carramba het volgende:

[..]

We waren meer dan 30 jaar een koppel en hebben ook kinderen, nooit getrouwd. Geen samenlevingscontract. Ik wil enkel en alleen mijn tools die ik nodig heb om te werken en in mijn levensonderhoud te kunnen voorzien. Inboedel en huisraad of geld wil ik niet.
en je kinderen, zie je die wel?

Als je nog ingeschreven staat op dat adres, kun je volgens mij gewoon naar binnen gaan om je spullen op te halen?
Lekker
  maandag 25 februari 2013 @ 09:34:50 #71
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123315887
Jij staat daar nog ingeschreven en mag dus gewoon naar binnen ja.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_123315998
TS, ben je mietje ofzo?

Je druk maken om huisvredebreuk, waar hebben we het over? Het is aantoonbaar dat je daar woont (ingeschreven) en je kan vast ook bewijzen dat je meebetaald hebt aan de huur. Daar is geen overeenkomst of andere onzin voor nodig. Ook ben je ongetwijfeld bij de belasting al jaren fiscaal partner en zijn er genoeg foto's en ander materiaal om eventueel bij een rechter te ondersteunen dat jullie een relatie hadden en dat jij daar woont.

Bel haar op en meld haar dat je binnen 30 minuten je spullen komt halen. Zorg dat je een getuige meeneemt of film desnoods alles. Ze heeft geen enkel recht om je de toegang te ontzeggen, desnoods bel je de politie met je uittreksel GBA van die morgen in je handen.
pi_123316022
Jij woont daar al langere tijd en kunt dat op verschillende manieren aantonen. Jij mag dus gewoon in dat huis naar binnen, ook als de eigenaar of hoofdhuurder jou dat verbiedt. Laat ze eerst maar komen met een oordeel van de rechter dat jij daar vanaf datum X niet meer mag wonen.

Het is van zowel jou als je ex te simpel gedacht dat je nu niet meer het huis in zou mogen om je spullen te halen. Je mag er voorlopig als je wilt gewoon nog gaan slapen, alleen lijkt me dat niet zo verstandig.
pi_123316160
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:18 schreef Am-E het volgende:

[..]

Waarvoor moet de kinderbescherming op de hoede zijn?
Voor het gewelddadige gedrag van de moeder?
Als hij zijn spullen komt halen en zij vat alles vreselijk dramatisch op en belt de.politie en hij gaat naar jeugdzorg dan heb je ze zo op je dak
pi_123316247
Wat heb je geflikt?
  maandag 25 februari 2013 @ 10:14:28 #76
387019 Nikita-Lubovj
hmm love the snow..
pi_123316727
Hard spelen! En de kinderen zullen het begrijpen.. Wat zij doet brengt meer schade aan... Succes
"Some mysterious things can only be revealed through mystery."
  maandag 25 februari 2013 @ 10:15:39 #77
387019 Nikita-Lubovj
hmm love the snow..
pi_123316748
En advocaat in handen nemen.. Die hebben genoeg te maken met dit soort situaties en kunnen je het beste advies geven met zo min mogelijk gevolgen..
"Some mysterious things can only be revealed through mystery."
  maandag 25 februari 2013 @ 10:16:03 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123316758
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat heb je geflikt?
Dat vraag ik me ook af, na 30 jaar relatie de vader van je kinderen zonder pardon op straat zetten (en daar aan vasthouden zonder hem zijn spullen te laten pakken) is behoorlijk vreemd, je moet wel bijna een hele goede reden hebben voor zoveel woede.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 25 februari 2013 @ 10:18:46 #79
387019 Nikita-Lubovj
hmm love the snow..
pi_123316812
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af, na 30 jaar relatie de vader van je kinderen zonder pardon op straat zetten (en daar aan vasthouden zonder hem zijn spullen te laten pakken) is behoorlijk vreemd, je moet wel bijna een hele goede reden hebben voor zoveel woede.
Of idd je hebt iets geflikt... Een vrouw met zo veel woede komt altijd ergens vandaan...
"Some mysterious things can only be revealed through mystery."
pi_123317057
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:18 schreef Nikita-Lubovj het volgende:

[..]

Of idd je hebt iets geflikt... Een vrouw met zo veel woede komt altijd ergens vandaan...
Of het is gewoon een lijp wijf.

Daar heb je er ook genoeg van.
  maandag 25 februari 2013 @ 10:32:10 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123317133
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Of het is gewoon een lijp wijf.

Daar heb je er ook genoeg van.
Dan heeft TS er wel heel lang over gedaan om daar achter te komen, en is het wel heel naïef om het ouderlijk gezag ondertussen niet te regelen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 25 februari 2013 @ 10:33:58 #82
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_123317177
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:01 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik zou gewoon , als ze niet thuis is, met een huurbus erheen rijden, een baksteen door de ruit heen keilen en mijn spullen terughalen. Kom op zeg, dit is gewoon pure diefstal.
Wat jij in je post beschrijft, dat is diefstal.

@TS: Ik kan op basis van dit topic weinig anders concluderen dan dat je niet overloopt van verantwoordelijkheidsbesef, in ieder geval niet waar het aankomt op het netjes regelen van zaken. Laat je nu in dit geval écht even door een jurist adviseren wat de beste stappen zijn. Dat er geen samenlevingscontract was is dom maar dat betekent niet dat automatisch alle spullen van haar zijn; je hebt er gewoon recht op maar dat zul je nu wel op een slimme manier moeten halen. Doe je dat niet, dan ziet de kinderbescherming annex rechter ook een onverantwoordelijk vaderfiguur en dat gaat je niet helpen bij een omgangsregeling.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 25 februari 2013 @ 10:34:11 #83
387019 Nikita-Lubovj
hmm love the snow..
pi_123317184
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan heeft TS er wel heel lang over gedaan om daar achter te komen, en is het wel heel naïef om het ouderlijk gezag ondertussen niet te regelen...
Mee eens!
"Some mysterious things can only be revealed through mystery."
pi_123317577
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan heeft TS er wel heel lang over gedaan om daar achter te komen, en is het wel heel naïef om het ouderlijk gezag ondertussen niet te regelen...
Nou ja het klinkt alsof het allemaal al heel lang gaande is.
Zo heb je dus ook mannen die onder de duim van hun vrouw leven, net zo goed als andersom wat wellicht meer "gewoon" is.
pi_123318251
Godsklere wat een slappe zak die TS zeg.

Eerst laat ie zich in elkaar beuken door zn vrouw, vervolgens zn eigen huis uit flikkeren, mag hij niet meer binnen, zn kinderen niet meer zien, zn auto niet meer gebruiken en zn spullen niet ophalen.

Wat denkt dat mens in godsnaam?

Gewoon langsgaan en al je spullen ophalen. Ongeacht of er een hysterische kuthoer naast je staat te blèren dat het niet mag en weet ik wat al dies meer zij.

Desnoods geef je haar gewoon even een beuk op haar muil.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_123318282
Vosss _O-
  maandag 25 februari 2013 @ 11:20:58 #87
387019 Nikita-Lubovj
hmm love the snow..
pi_123318320
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:18 schreef vosss het volgende:
Godsklere wat een slappe zak die TS zeg.

Eerst laat ie zich in elkaar beuken door zn vrouw, vervolgens zn eigen huis uit flikkeren, mag hij niet meer binnen, zn kinderen niet meer zien, zn auto niet meer gebruiken en zn spullen niet ophalen.

Wat denkt dat mens in godsnaam?

Gewoon langsgaan en al je spullen ophalen. Ongeacht of er een hysterische kuthoer naast je staat te blèren dat het niet mag en weet ik wat al dies meer zij.

Desnoods geef je haar gewoon even een beuk op haar muil.
Oh jij bent van dat soort.. Het gaat even niet zoals je wilt en je slaat er meteen op? Ben je verbaal niet zo sterk?
"Some mysterious things can only be revealed through mystery."
pi_123318344
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:20 schreef Nikita-Lubovj het volgende:

[..]

Oh jij bent van dat soort.. Het gaat even niet zoals je wilt en je slaat er meteen op? Ben je verbaal niet zo sterk?
Gelijke monniken gelijke kappen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_123318753
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wat jij in je post beschrijft, dat is diefstal.
Je eigen spullen terughalen is geen diefstal.

quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:20 schreef Nikita-Lubovj het volgende:

[..]

Oh jij bent van dat soort.. Het gaat even niet zoals je wilt en je slaat er meteen op? Ben je verbaal niet zo sterk?
Lijkt me in dit geval terecht
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 25 februari 2013 @ 11:45:51 #90
387019 Nikita-Lubovj
hmm love the snow..
pi_123319091
quote:
3s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:21 schreef vosss het volgende:

[..]

Gelijke monniken gelijke kappen.
Eerder dom, zwak en beneden ieders niveau... Zo verlaag je jezelf alleen maar ten opzichte van die vrouw. En ze kan je aanklagen voor huiselijk geweld! Daaaaag alle spullen!
"Some mysterious things can only be revealed through mystery."
pi_123319249
Ik heb je post gelezen, TS, en de meeste reacties ook.
Ik heb met je te doen, en ook met je kinderen. Zoals iemand al zei, wat me best ontroerde, zijn ze misschien bang dat jij het koud hebt 's nachts...

Weet je, als je kinderen niet thuis zijn, en bij voorkeur je ex ook niet, heb je mijn zegen om met alle geweld nodig, doch van een zo kort mogelijke duratie, al het noodzakelijke wat van jou is op te eisen.

Vanuit daar zal het zwaar worden. Mooi weer spelen naar je kinderen en intussen proberen onderdak te regelen en je werk uitoefenen.

Want wat concreet nodig is, en niet meer dan dat, is dat jij weer een warm plekje hebt, wat geld hebt, en je werk kunt doen. Zodra je dat hebt gerealiseerd kun je misschien wat makkelijker contact leggen met je kinderen.

Ik PM je zo, voor een goed idee.
asdfasdfasdfasdfasdf
  maandag 25 februari 2013 @ 11:54:18 #92
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_123319327
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat heb je geflikt?
Dit.
Er is echt wel meer aan de hand dan jij vertelt, want je wordt niet zomaar van de ene op de andere dag op straat gezet met helemaal niks.
En dat je geen contact hebt met je kinderen vind ik ook maar vreemd. Zeker die van 17, daar kun je toch gewoon contact mee hebben als hij dat zelf wil? Wat kan moeder daartegen doen? Telefoon afpakken?

Very strange... :{
All she wants and needs is just a little taste..
pi_123319400
Yo man,

ik heb gepost in je topic.
(novusordoseclorum)

Als je wil kan ik je wel helpen door een keertje te meeten samen...
parkinkje of stationnetje met goede parkeergelegenheid.

Ik vond het schokkend om te lezen en ik wil je graag helpen.

Als ik je een beetje leer kennen, kan ik misschien klanten voor je regelen.
Des noods kan je wat kleding van me krijgen.

Veel sterkte.

----
Kon je niet PM'en, dan maar ff zo.
Echte naam weggehaald
----
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_123319488
TS, je woonde 30 jaar met haar samen, je hebt kinderen zien opgroeien. Je weet dan toch wel enigszins wanneer zij thuis zijn of niet? Stel zij gaat om 8 uur naar haar werk, en de kinderen op 9 uur naar school. Sta dan om 5 over 9 daar op de stoep met een busje. Zijn de sloten vervangen? Bel dan de politie en zeg dat je sleutels bent vergeten. Politie komt, maakt je deur open en je kunt naar binnen. Misschien moet je nog even wat betalen aan meneer agent, maar jij kunt in ieder geval bewijzen dat jij er woont.

Als je binnen bent alles pakken wat je wilt, en weer wegrijden.

Wat betreft de auto, rijd jij hier nu ook nog in? Of rijd zij erin? Als zij erin rijd, zorgen dat je de 2e sleutel krijgt, ga naar haar werk toe, en pak de auto. Stuur haar een sms'je dat je de auto hebt. Aan de hand van verzekeringen/ betalingen, etc. kan jij bewijzen dat de auto ook van jou is. Als zij aangifte doet, en de politie vindt de auto, dan wordt er over het algemeen gewacht tot iemand met de auto gaat rijden. Dan kan jij je verhaal doen, bewijzen dat de auto ook van jou is, en dat jullie idd ruzie hebben en dat ze daarom aangifte doet.
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 12:02:48 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_123319585
Je hoeft niet eens de politie te bellen, ik heb ook weleens mijn deur dichtgegooid en een slotenmaker gebeld. Die vragen niet om legitimatie overigens, omdat de naam op de deur niet persé de naam van alle bewoners hoeft te zijn. Zij zien uit ervaring of iemand er woont of niet (of je de weg weet, dat soort dingen).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_123319644
quote:
99s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
Je hoeft niet eens de politie te bellen, ik heb ook weleens mijn deur dichtgegooid en een slotenmaker gebeld. Die vragen niet om legitimatie overigens, omdat de naam op de deur niet persé de naam van alle bewoners hoeft te zijn. Zij zien uit ervaring of iemand er woont of niet (of je de weg weet, dat soort dingen).
Goed om te weten, maar theoretisch gezien denk ik niet geheel legaal of wel?
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 12:06:25 #97
9859 crew  Karina
Woman
pi_123319697
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:04 schreef jroz het volgende:

[..]

Goed om te weten, maar theoretisch gezien denk ik niet geheel legaal of wel?
In dit geval: geen idee. Dat kan een van de meer juridisch ingestelde FOK!kers vast vertellen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_123320606
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan heeft TS er wel heel lang over gedaan om daar achter te komen, en is het wel heel naïef om het ouderlijk gezag ondertussen niet te regelen...
Jullie lezen het hele topic niet echt door, ofwel? Redelijk duidelijk dat het een vrouw is met psychische problemen.
  maandag 25 februari 2013 @ 12:40:22 #99
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_123320618
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 05:37 schreef carramba het volgende:
In maart word de oudste 18 maar tot die tijd zijn ze minderjarig en dan beslist moeder toch?
Heb jij de kinderen erkend? Heb je voogdij over ze?

Dit zijn twee aparte zaken als je niet getrouwd bent, en het gaat als volgt: voor de geboorte onderteken je samen met de moeder een formulier dat je de vader bent. En na de geboorte lever je bij de gemeente of rechtbank een formulier aan waarin je verzoekt om voogdij.

Als beide het geval is, moet je denk ik een omgangsregeling aanvragen. Misschien kan het juridisch loket je daarmee helpen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_123321709
quote:
13s.gif Op maandag 25 februari 2013 06:24 schreef Trebo het volgende:
Jezus TS, je bent echt net een wijf. Waar is je ruggegraat man :')
Dat je je zo in laat pakken door je eigen wijf. Ik had haar al lang gedumpt.

Misschien moet je dat wijf van je gewoon even een opvoedkundig tikje verkopen ipv hier te komen huilen.

Slappe.
:D Waarom moest ik lachen :')

Maar TS, grow a pair. Groei wat ballen en laat je niet zomaar afschepen door een psycho wijf die zegt "je komt er niet in" bel des noods de politie en zeg dat ze je kinderen gegijzeld houdt (aangezien je de vader ben mag ze je niet het recht ontnemen om ze te zien)

:') ziek wijf die ex van je
  maandag 25 februari 2013 @ 13:17:03 #101
3542 Gia
User under construction
pi_123321810
Ik heb toch het gevoel dat TS of niet alles verteld, of veel te goed van vertrouwen is geweest.

Bijvoorbeeld de auto. TS zegt dat hij die betaald heeft, ook de verzekering en onderhoud betaalde, maar wiens naam staat op het kentekenbewijs? Dat is de eigenaar van die auto.
  maandag 25 februari 2013 @ 13:18:08 #102
3542 Gia
User under construction
pi_123321842
quote:
99s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:14 schreef Prof_Hoax het volgende:

:') ziek wijf die ex van je
We horen het verhaal maar van een kant.
pi_123322436
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef Gia het volgende:

[..]

We horen het verhaal maar van een kant.
Ik wilde er nog bijzetten - na het lezen van deze kant van het verhaal - maar ik nam aan dat jullie wel snapte dat ik de andere kant niet gehoord heb :+
pi_123323885
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:17 schreef Gia het volgende:
TS zegt dat hij die betaald heeft, ook de verzekering en onderhoud betaalde, maar wiens naam staat op het kentekenbewijs? Dat is de eigenaar van die auto.
Heeft TS gemeld. Auto staat op naam van ex. Ook heeft TS gemeld dat kentekenbewijs geen bewijs van eigenaarschap is. Dat klopt ook.
pi_123324260
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef Gia het volgende:

[..]

We horen het verhaal maar van een kant.
Dit dus... :')

Persoonlijk geloof ik geen reet van...., er is vast en zeker wel meer aan de hand dan wat ts beschrijft.
I want some NASTY !!!
pi_123325075
TS, waarom ga je niet naar de politie over het feit dat ze jou mishandeld heeft?

Je noemt steeds je kinderen als reden voor alles, maar ik denk dat je die kinderen nu laat stikken uit angst voor hun moeder. Het lijkt me beter voor ze als ze zien dat jij ervoor vecht om hun te kunnen zien.

Sowieso een goed idee dat je juridische hulp zoekt, maar ik denk dat je ook andere hulp nodig hebt. Je zit nog helemaal in de slachtofferrol, stelt jezelf onderdanig naar haar op. Daar moet je mee kappen anders krijg je niks van haar.
pi_123325453
TS, schakel mensen in. Neem een advocaat in de arm en bespreek met hem wat de beste oplossing is. Je kunt als je dat wil binnen een paar dagen een voorlopige voorziening hebben om je spullen en dus inkomen terug te krijgen. Daarna moet je scheiden. Op dit moment heeft zij de touwtjes in handen, als alles zo opgesteld is als je hier zegt kan niemand behalve een rechter daar verandering in brengen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tchock op 25-02-2013 15:07:12 ]
pi_123325607
Scheiden hoeft niet, want ze zijn niet getrouwd
pi_123325716
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:03 schreef Laysa het volgende:
Scheiden hoeft niet, want ze zijn niet getrouwd
Overheen gelezen.
pi_123326709
Wel ballen geen ballen... daar gaat het niet om. Het gaat om de kinderen die nog bij moeder zijn. Het recht in eigen hand nemen kan direct gevolgen hebben voor de kinderen. Natuurlijk kan ik actie ondernemen maar wat is het waard om spullen te hebben en kinderen achter te laten met emotionele schade. Neem vooral in acht dat er kinderen in het spel zijn en dat is het aller belangrijkste.
pi_123326893
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef carramba het volgende:
Wel ballen geen ballen... daar gaat het niet om. Het gaat om de kinderen die nog bij moeder zijn. Het recht in eigen hand nemen kan direct gevolgen hebben voor de kinderen. Natuurlijk kan ik actie ondernemen maar wat is het waard om spullen te hebben en kinderen achter te laten met emotionele schade. Neem vooral in acht dat er kinderen in het spel zijn en dat is het aller belangrijkste.
Dat snap ik, maar hier schiet je niets mee op. Je kinderen zijn ook niet gelukkig als hun moeder alleen in het huis van hun ouders woont terwijl vader is verbannen zonder zelfs een schoon paar sokken. Bovendien is dit voor jou enorm schadelijk - je verliest inkomen, spaargeld en waarschijnlijk ook klanten. Als je in een huis woonde zou groot dat jullie beiden een apart werk en slaapgedeelte had, terwijl er ook kinderen wonen, neem ik even aan dat je een goede baan hebt die je niet zomaar terug krijgt als het fout gaat.

Je kinderen zijn gebaat bij dit alles achter zich laten. Niet bij ruzie.
  maandag 25 februari 2013 @ 15:48:03 #112
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_123327374
Ze is trouwens beter af als ze TS gewoon laat werken. Beter voor de alimentatie.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_123327517
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef carramba het volgende:
Wel ballen geen ballen... daar gaat het niet om. Het gaat om de kinderen die nog bij moeder zijn. Het recht in eigen hand nemen kan direct gevolgen hebben voor de kinderen. Natuurlijk kan ik actie ondernemen maar wat is het waard om spullen te hebben en kinderen achter te laten met emotionele schade. Neem vooral in acht dat er kinderen in het spel zijn en dat is het aller belangrijkste.
Wat merken je kinderen ervan als je overdag, als de rest van huis is, even wat spullen ophaalt?
pi_123327672
ik zie niet in hoe het de kinderen kan deren als jij jouw eigen spullen ophaalt.
totaal geen contact zoeken met je kinderen lijkt me eerder slecht voor ze
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_123327726
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:51 schreef jroz het volgende:

[..]

Wat merken je kinderen ervan als je overdag, als de rest van huis is, even wat spullen ophaalt?
Tocht door het ingetikte ruitje 'savonds?
pi_123329696
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef carramba het volgende:
Wel ballen geen ballen... daar gaat het niet om. Het gaat om de kinderen die nog bij moeder zijn. Het recht in eigen hand nemen kan direct gevolgen hebben voor de kinderen. Natuurlijk kan ik actie ondernemen maar wat is het waard om spullen te hebben en kinderen achter te laten met emotionele schade. Neem vooral in acht dat er kinderen in het spel zijn en dat is het aller belangrijkste.
Is je ex zo boos op je dan, dat ze zo ver gaat.
  maandag 25 februari 2013 @ 16:48:47 #117
3542 Gia
User under construction
pi_123329910
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:18 schreef jroz het volgende:

[..]

Heeft TS gemeld. Auto staat op naam van ex. Ook heeft TS gemeld dat kentekenbewijs geen bewijs van eigenaarschap is. Dat klopt ook.
Als de tennaamstelling de gegevens van die ex bevat, kan zij zo de auto verkopen.

Heb vorige week nog een auto overgeschreven van mijn vader op mijn naam.
pi_123330715
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef carramba het volgende:
Wel ballen geen ballen... daar gaat het niet om. Het gaat om de kinderen die nog bij moeder zijn. Het recht in eigen hand nemen kan direct gevolgen hebben voor de kinderen. Natuurlijk kan ik actie ondernemen maar wat is het waard om spullen te hebben en kinderen achter te laten met emotionele schade. Neem vooral in acht dat er kinderen in het spel zijn en dat is het aller belangrijkste.
Luister nou eens even, die twee dingen staan los van elkaar.

Je krijgt van haar nu je spullen niet.
Ze laat je ook geen contact hebben met de kinderen.

Wat denk je te verliezen door je eigendommen op te eisen? Wat kan ze je nog meer afpakken? Jij zit nog in onderhandelmodus, jij denkt nog van als ik nou maar in alles met haar mee ga dan maak ik het niet erger. Verrassing, die fase is voorbij. Ze pakt je nu waar ze je pakken kan, en geen enkele hoeveelheid redelijkheid of inschikkelijkheid van jouw kant gaat er voor zorgen dat ze je beter behandelt. Je moet voor jezelf opkomen. En voor je kinderen. Die overigens oud genoeg zijn om zelf te beslissen dat ze jou willen zien.
pi_123333653
Raar verhaal.
Gewoon "samenwonend" 30 jaar lang, al jaren "slechter".
En je neemt genoegen met een auto + wat tools?
Wat meer ruggengraat is ook geen overbodige luxe, je hebt er toch samen (neem ik aan :') ) voor gewerkt.

Maar we weten dus het hele verhaal niet.
pi_123337544
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef carramba het volgende:
Wel ballen geen ballen... daar gaat het niet om. Het gaat om de kinderen die nog bij moeder zijn. Het recht in eigen hand nemen kan direct gevolgen hebben voor de kinderen. Natuurlijk kan ik actie ondernemen maar wat is het waard om spullen te hebben en kinderen achter te laten met emotionele schade. Neem vooral in acht dat er kinderen in het spel zijn en dat is het aller belangrijkste.
Dan haal je je troep op als niemand thuis is.
Raampje + baksteen. Spullen eruit. Nieuw raampje erin en klaar is caramber.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 februari 2013 @ 21:06:51 #121
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_123343585
quote:
13s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:00 schreef BoefB2 het volgende:
Wat een bitch man. Sterkte.

Had allang ruit ingebroken en wat van mij was weggehaald.. als ik het echt nodig had.
Dan maar een nacht cel .
Dit inderdaad.

quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:01 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zou gewoon , als ze niet thuis is, met een huurbus erheen rijden, een baksteen door de ruit heen keilen en mijn spullen terughalen. Kom op zeg, dit is gewoon pure diefstal.
_O_ 100% zeker dat ik dat zou doen! :D

quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dan haal je je troep op als niemand thuis is.
Raampje + baksteen. Spullen eruit. Nieuw raampje erin en klaar is caramber.
En dit. Zo moeilijk is het niet. :)

Maar nieuw raampje mag de ex in kwestie zelf voor zorgen. :)

[ Bericht 32% gewijzigd door Joipoidoipoipoi op 25-02-2013 21:16:27 ]
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  maandag 25 februari 2013 @ 22:28:10 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123348497
Weet je trouwens zeker dat je geen gezag (voogdij) hebt?
Je oudste kind is van voor de wetswijziging van die per 1 januari 1998 inging, en erkennen was destijds ook gelijk de naam van de vader, en waarschijnlijk ook (toeziend) voogdij, per 1-1-1998 zijn de termen voogdij en toeziende voogdij afgeschaft en is het gezag geworden, als het kind erkend is, dan zul je dus ook mogelijk (net als bij een huwelijk) het gezag hebben.
Wat dat voor gevolgen voor de jongste heeft weet ik zo niet, ik verwacht dat voor kinderen uit dezelfde relatie dezelfde regels gelden, hoewel dat door de aanpassing van de erkenning wel gewijzigd kan zijn, en het gezag voor de jongste apart had moeten worden aangevraagd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:16:09 #123
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_123353416
Als ik dit zo lees, dan zijn huwelijkse voorwaarden een must. Je weet nooit wat de toekomst brengt. Veel succes TS.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:17:20 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123353469
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:16 schreef Jellereppe het volgende:
Als ik dit zo lees, dan zijn huwelijkse voorwaarden een must. Je weet nooit wat de toekomst brengt. Veel succes TS.
Al was TS maar in gemeenschap van goederen getrouwd, dan had hij nu minder problemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123353481
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:16 schreef Jellereppe het volgende:
Als ik dit zo lees, dan zijn huwelijkse voorwaarden een must. Je weet nooit wat de toekomst brengt. Veel succes TS.
Alleen wel jammer dat de TS in deze niet getrouwd was met de dame. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:19:30 #126
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_123353550
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Al was TS maar in gemeenschap van goederen getrouwd, dan had hij nu minder problemen.
Inderdaad. Het lijkt mij dat hij toch op zijn minst zijn gereedschap en wat kleding kan krijgen. Het zal wel ingewikkelder liggen, maar hij moet nu wel op de blaren zitten. Desnoods gooit ze zijn kleding uit het raam.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:20:09 #127
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_123353578
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:17 schreef trovey het volgende:

[..]

Alleen wel jammer dat de TS in deze niet getrouwd was met de dame. ;)
Inderdaad. Ik las het.
pi_123353752
Hoe moeilijk kan het zijn om dat wijf even te bellen om te vertellen dat je spullen op komt halen. :?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:26:10 #129
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_123353781
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

[..]

_O_ 100% zeker dat ik dat zou doen! :D

[..]

En dit. Zo moeilijk is het niet. :)

Maar nieuw raampje mag de ex in kwestie zelf voor zorgen. :)

Dan is hij verder van huis als hij een ruitje in gooit, maar aan zijn reacties te zien is het gelukkig een man die nadenkt voordat hij wat doet. Kinderen lijden er ook onder. Als ik TS was, dan een zekere gang naar de politie/advocatenkantoor gemaakt. Je zult wel moeten.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:27:52 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123353855
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om dat wijf even te bellen om te vertellen dat je spullen op komt halen. :?
Ik denk dat er meer aan de hand is....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123353960
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat er meer aan de hand is....
Ze staat 'm met de deegrol op te wachten?
pi_123354168
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ze staat 'm met de deegrol op te wachten?
Hij MOET wel iets geflikt hebben dan héél erg is :') anders doet iemand zoiets
niet.

Er is al 100 x gevraagd wat er is gebeurt maar geen antwoord...
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:42:50 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123354306
Ik vermoed dat die periode dat TS tijdelijk ergens anders woonde, maar wat ook geen succes was, er mee te maken had/heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123354370
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:42 schreef Leandra het volgende:
Ik vermoed dat die periode dat TS tijdelijk ergens anders woonde, maar wat ook geen succes was, er mee te maken had/heeft.
ow... ik dacht dat ik alles gelezen had, maar daar heb ik dan overheen gelezen.

mja, als hij niks verteld weten we het niet :')
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:47:16 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123354431
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ow... ik dacht dat ik alles gelezen had, maar daar heb ik dan overheen gelezen.

mja, als hij niks verteld weten we het niet :')
Staat gewoon in de OP :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123354461
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Staat gewoon in de OP :Y
oeps......... :@ tis al laat oO<

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123354532
Ik kan me weinig voorstellen waardoor ik mijn eigen spullen niet ga ophalen.
pi_123355775
Natuurlijk is er meer aan de hand. Een dramatische gebeurtenis binnen het gezin. Te persoonlijk om te delen. Geen sexueel misbruik of iets dergelijks ook geen mishandeling, geweld of iets in die richting. Maar door deze gebeurtenis die veel verdriet heeft gebracht voor alle leden van het gezin en de rest van de familie hoopte de moeder dat we als gezin... met name als koppel weer een nieuwe start konden maken. Maar daar zag ik geen toekomst in....

Samen met het verdriet en de teleurstelling was het voor moeder teveel om te accepteren. Dat is naar mijn idee de belangrijkste rede voor de starre houding van moeder.

Natuurlijk kan ik daar naar toe en een hoop stampij trappen maar je moet als volwassene de kinderen voorop stellen. Bij veel van dit soort zaken gaan de ouders te keer als losgeslagen beesten en nemen alles wat op hun weg staat mee en denken daarbij alleen aan zichzelf.. Wie is vaak de dupe? Juist ja....... de kinderen. Dat gaat mijn kinderen zolang ik er iets aan kan doen niet gebeuren. Ook al betekend dat dat ik overal van af moet zien. Spullen kun je vervangen... kinderen niet.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 03:06:54 #139
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123355784
quote:
De tenaamstelling (die staat op haar naam) op een kenteken maakt je niet automatisch ook eigenaar.
wel dus
pi_123355786
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Er is al 100 x gevraagd wat er is gebeurt maar geen antwoord...
zie post hierboven.
pi_123355792
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:06 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

wel dus
Aan de tenaamstelling op een kentekenbewijs kunnen geen eigendomsrechten worden ontleend.

Staat ook op het kentekenbewijs zelf....

Niet dus..
  dinsdag 26 februari 2013 @ 03:09:59 #142
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123355794
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:09 schreef carramba het volgende:

[..]

Aan de tenaamstelling op een kentekenbewijs kunnen geen eigendomsrechten worden ontleend.

Staat ook op het kentekenbewijs zelf....

Niet dus..
zal ik groningen vertellen als ze mij 'fanmail' sturen :7
  dinsdag 26 februari 2013 @ 03:12:46 #143
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123355802
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:05 schreef carramba het volgende:
Natuurlijk is er meer aan de hand. Een dramatische gebeurtenis binnen het gezin. Te persoonlijk om te delen. Geen sexueel misbruik of iets dergelijks ook geen mishandeling, geweld of iets in die richting. Maar door deze gebeurtenis die veel verdriet heeft gebracht voor alle leden van het gezin en de rest van de familie hoopte de moeder dat we als gezin... met name als koppel weer een nieuwe start konden maken. Maar daar zag ik geen toekomst in....

Samen met het verdriet en de teleurstelling was het voor moeder teveel om te accepteren. Dat is naar mijn idee de belangrijkste rede voor de starre houding van moeder.

Natuurlijk kan ik daar naar toe en een hoop stampij trappen maar je moet als volwassene de kinderen voorop stellen. Bij veel van dit soort zaken gaan de ouders te keer als losgeslagen beesten en nemen alles wat op hun weg staat mee en denken daarbij alleen aan zichzelf.. Wie is vaak de dupe? Juist ja....... de kinderen. Dat gaat mijn kinderen zolang ik er iets aan kan doen niet gebeuren. Ook al betekend dat dat ik overal van af moet zien. Spullen kun je vervangen... kinderen niet.
Dan stel je die voorop en laat je de rest toch zitten en zie je ervan af..?
Wat is het probleem...?

Je hebt het dus ZELF zo ver laten komen EN je wist al jaren dat het niet goed ging..
Je hebt er geen reet aan gedaan om dingen van te voren te regelen, en daar heb je jaren tijd voor gehad..
Je ex is nu klaar met je..
Tot ziens... :W w/
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123355808
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:26 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dan is hij verder van huis als hij een ruitje in gooit, maar aan zijn reacties te zien is het gelukkig een man die nadenkt voordat hij wat doet. Kinderen lijden er ook onder. Als ik TS was, dan een zekere gang naar de politie/advocatenkantoor gemaakt. Je zult wel moeten.
Ik ga wel naar een advocaat en zonodig de politie inschakelen. Maar ik ben ook daar voorzichtig mee. Het is maar al te vaak dat professionele instanties er een grote puinhoop van kunnen maken louter omdat met regels en protocol naleeft zonder de situatie per geval in acht te nemen.

Staat zo in het boekje... dus zo gaan we dat doen....
  dinsdag 26 februari 2013 @ 03:19:17 #145
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123355813
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:15 schreef carramba het volgende:

[..]

Ik ga wel naar een advocaat en zonodig de politie inschakelen. Maar ik ben ook daar voorzichtig mee. Het is maar al te vaak dat professionele instanties er een grote puinhoop van kunnen maken louter omdat met regels en protocol naleeft zonder de situatie per geval in acht te nemen.

Staat zo in het boekje... dus zo gaan we dat doen....
Nee je bent bang voor de gevolgen die het voor jou kan hebben omdat je geen benul hebt in welk recht je ex incl kinderen staat...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123355820
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:19 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee je bent bang voor de gevolgen die het voor jou kan hebben omdat je geen benul hebt in welk recht je ex incl kinderen staat...
Je hebt de klok horen luiden maar je weet niet wie de schoen past..... _O-
  dinsdag 26 februari 2013 @ 03:30:10 #147
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123355827
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:22 schreef carramba het volgende:

[..]

Je hebt de klok horen luiden maar je weet niet wie de schoen past..... _O-
Waar de klepel hangt.......

En wie de schoen past, trekke hem aan...

Kun je wel lachen... maar ik heb de boel op mijn eigen naam staan, en neem ook mijn verantwoording als het erop aan komt... :')
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123355829
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:30 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Kun je wel lachen... maar ik heb de boel op mijn eigen naam staan, en neem ook mijn verantwoording als het erop aan komt... :')
plus dat de dag dat m'n vriendin probeert over mij heen te lopen dmv fysieke en verbale agressie ze m'n laatste load heeft gehad.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 03:53:10 #149
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_123355853
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:12 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dan stel je die voorop en laat je de rest toch zitten en zie je ervan af..?
Wat is het probleem...?

Je hebt het dus ZELF zo ver laten komen EN je wist al jaren dat het niet goed ging..
Je hebt er geen reet aan gedaan om dingen van te voren te regelen, en daar heb je jaren tijd voor gehad..
Je ex is nu klaar met je..
Tot ziens... :W w/
Jij bent maar een eng en mijns inziens verknipt persoon.

Het zou wat zijn als iedereen, zodra een relatie wat minder gaat, zich meteen alle spullen op papier toe moet eigenen, omdat het volgens jou normaal is dat een geschift mens iemand zijn spullen niet op laat halen.

Als er al groot leed is kunnen mensen rare dingen doen, maar zijn ex-partner kan altijd wat 'bare essentials' klaarzetten die hij op kan komen halen als zij er even niet is. Dat mens zou zelf ook niet zonder onderbroeken willen zitten. Als je dat niet toestaat dan ben je mijns inziens gewoon hypocriete egoist en, in het licht van de info van TS, is het dan ook niet zo raar dat hij geen toekomst met haar ziet.

Snowballed, ik heb met je te doen, maar ik vrees dat als deze situatie op jou van toepassing zou zijn, dat jij de geschifte ex zou zijn in het verhaal..
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 26 februari 2013 @ 03:59:49 #150
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123355863
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:53 schreef twiFight het volgende:

[..]

Jij bent maar een eng en mijns inziens verknipt persoon.

Het zou wat zijn als iedereen, zodra een relatie wat minder gaat, zich meteen alle spullen op papier toe moet eigenen, omdat het volgens jou normaal is dat een geschift mens iemand zijn spullen niet op laat halen.

Als er al groot leed is kunnen mensen rare dingen doen, maar zijn ex-partner kan altijd wat 'bare essentials' klaarzetten die hij op kan komen halen als zij er even niet is. Dat mens zou zelf ook niet zonder onderbroeken willen zitten. Als je dat niet toestaat dan ben je mijns inziens gewoon hypocriete egoist en, in het licht van de info van TS, is het dan ook niet zo raar dat hij geen toekomst met haar ziet.

Snowballed, ik heb met je te doen, maar ik vrees dat als deze situatie op jou van toepassing zou zijn, dat jij de geschifte ex zou zijn in het verhaal..
Welk verhaal..?
Dat kleine stukje zelfmedelijden wat enkel van 1 kant belicht word, en dan ook nog door degene die er zelf een punt achter gezet heeft..?

En dan ga je zn ex een geschift mens noemen....

Ik heb eerder met jou te doen, met je bekrompen gescheld in de lucht..
Je kent mij niet, dus doe nou niet zo tof, en hou je gemak een beetje daar achter je schermpje..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  dinsdag 26 februari 2013 @ 04:11:22 #151
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_123355873
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:59 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Welk verhaal..?
Dat kleine stukje zelfmedelijden wat enkel van 1 kant belicht word, en dan ook nog door degene die er zelf een punt achter gezet heeft..?

En dan ga je zn ex een geschift mens noemen....
Sinds wanneer is een punt achter een relatie zetten een reden om iemand zijn spullen niet terug te geven? Als een ex dat doet, dan vind ik die geschift ja. En aangezien jij insinueert dat dat normaal gedrag is en TS de spullen zich maar eerder had moeten toe eigenen, vind ik jou net zo geschift. Gelukkig hebben rechters iets meer verstand, maar het is jammer als in situaties zoals deze er civiele zaken aan te pas moeten komen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 26 februari 2013 @ 04:45:28 #152
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123355907
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 04:11 schreef twiFight het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een punt achter een relatie zetten een reden om iemand zijn spullen niet terug te geven? Als een ex dat doet, dan vind ik die geschift ja. En aangezien jij insinueert dat dat normaal gedrag is en TS de spullen zich maar eerder had moeten toe eigenen, vind ik jou net zo geschift. Gelukkig hebben rechters iets meer verstand, maar het is jammer als in situaties zoals deze er civiele zaken aan te pas moeten komen.
Dan hoor je het al van 1 kant en kun je ook nog niet begrijpend (alles) lezen.... :')
Wat jij van mij vind (als ik dit, of als ik dat) interesseert me geen biet.... en is ook nogal offtopic..

Weet je wel wat ik van jou vind als jij vind dat bla.. bla.. bla....
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  dinsdag 26 februari 2013 @ 05:58:25 #153
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_123355970
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:26 schreef Jellereppe het volgende:
Dan is hij verder van huis als hij een ruitje in gooit,
Hoeft niet per se. Ik heb dat zelf namelijk een keer gedaan bij een ex die mijn spullen niet wilde teruggeven.

Nadat ik mijn spullen had gepakt heb ik mezelf direct aangegeven bij de politie. De desbetreffende agent vond het zo terecht wat ik had gedaan en zei zelfs aan het einde van het gesprek:

''Ga nu maar even lekker uitrusten he, dat heb je wel verdiend.''

De politie is je beste vriend. O+
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_123356296
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 05:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Hoeft niet per se. Ik heb dat zelf namelijk een keer gedaan bij een ex die mijn spullen niet wilde teruggeven.

Nadat ik mijn spullen had gepakt heb ik mezelf direct aangegeven bij de politie. De desbetreffende agent vond het zo terecht wat ik had gedaan en zei zelfs aan het einde van het gesprek:

''Ga nu maar even lekker uitrusten he, dat heb je wel verdiend.''

De politie is je beste vriend. O+
_O- En terecht.

Zoals al meermaals gezegd, TS als die ex van je werkt, en kinderen naar school zijn, pleur een baksteen door de ruit (of gebruik je sleutel als die het nog doet) en haal je spullen. Alleen diegene die op dit moment echt noodzakelijk zijn (dus voor werk/kleding/hygiene..) ik zou zeggen dat dat altijd 100% is te verantwoorden mocht het op enige manier voor de rechter komen.
In achtneming dat de spullen ook echt van jou zijn, en ze je zonder goede reden buitensluit.
pi_123356316
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:26 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dan is hij verder van huis als hij een ruitje in gooit,
Want?
Je wordt heus niet opgepakt wegens het intikken/inbreken in je eigen huis hoor.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_123356364
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:06 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

wel dus
http://www.rijksoverheid.(...)-kentekenbewijs.html

quote:
Deel IB: Tenaamstellingsbewijs (oude deel II). Op dit deel staan de gegevens van de eigenaar van het voertuig.
http://www.rdw.nl/nl/part(...)ssinds1juni2004.aspx

quote:
Deel IB - Tenaamstellingsbewijs (oude deel II) - het deel met de tenaamstellingsgegevens
De overheid snapt het zelf ook niet :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_123356369
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 07:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]

De overheid snapt het zelf ook niet :')
Schokend :o Dat dit kan in Nederland!
pi_123358384
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:05 schreef carramba het volgende:
Natuurlijk is er meer aan de hand. Een dramatische gebeurtenis binnen het gezin. Te persoonlijk om te delen. Geen sexueel misbruik of iets dergelijks ook geen mishandeling, geweld of iets in die richting.
Oh?
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 04:43 schreef carramba het volgende:
Het huiselijk geweld was naar mij toe. Bedrijging, fisiek geweld en zelf een keer gewapend met een mes naar mijn slaapkamer.
Je verhaal klopt van geen kant.
pi_123358891
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:05 schreef carramba het volgende:
Natuurlijk is er meer aan de hand. Een dramatische gebeurtenis binnen het gezin. Te persoonlijk om te delen. Geen sexueel misbruik of iets dergelijks ook geen mishandeling, geweld of iets in die richting. Maar door deze gebeurtenis die veel verdriet heeft gebracht voor alle leden van het gezin en de rest van de familie hoopte de moeder dat we als gezin... met name als koppel weer een nieuwe start konden maken. Maar daar zag ik geen toekomst in....

Samen met het verdriet en de teleurstelling was het voor moeder teveel om te accepteren. Dat is naar mijn idee de belangrijkste rede voor de starre houding van moeder.

Natuurlijk kan ik daar naar toe en een hoop stampij trappen maar je moet als volwassene de kinderen voorop stellen. Bij veel van dit soort zaken gaan de ouders te keer als losgeslagen beesten en nemen alles wat op hun weg staat mee en denken daarbij alleen aan zichzelf.. Wie is vaak de dupe? Juist ja....... de kinderen. Dat gaat mijn kinderen zolang ik er iets aan kan doen niet gebeuren. Ook al betekend dat dat ik overal van af moet zien. Spullen kun je vervangen... kinderen niet.
Ik heb niet alles gelezen, maar je kunt ook te ver doorslaan in het jezelf wegcijferen. Je hebt rechten. Die rechten worden door jouw ex geschonden. Het is nobel dat je niet wilt dat je kinderen eronder lijden, maar het is je ex die deze situatie veroorzaakt en jou in zo'n lastig parket brengt.

Je recht halen is wat anders dan als losgeslagen beesten tekeer gaan. Stap naar de politie, doe aangifte en/of schakel je gemeente in voor hulp. Je ex kan zich niet zomaar allerlei spullen toe-eigenen die van jou zijn.
pi_123359104
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:50 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh?

[..]

Je verhaal klopt van geen kant.
het een gaat over de oorzaak van alle problemen, zie eerste quote.
De tweede quote is het gevolg, wat voortvloeit uit die dramatische gebeurtenis wat geen geweld of bedreiging was. En waar zijn vriendin uiteindelijk nu wel wel agressief naar hem toe werd
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 10:29:17 #161
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_123359257
Ik word een beetje achterdochtig van dit verhaal :D

Misschien staan alle eventuele samen gemaakte schulden (auto..) ook wel op haar naam en wil ze daarom niet dat hij iets ophaalt en meeneemt.
Misschien is meneer ook wel vreemd gegaan en wil ze daarom haar gram halen.

Ik kan wel 100 dingen bedenken waarom ze witheet zou kunnen en hem daarom het liefst alleen in zijn onderbroek in de goot laat liggen :P

Wat ik niet snap is dat een vader niet vecht voor zijn kinderen. Maar diezelfde kinderen zelfs als excuus gebruikt voor zijn slappe houding. Tenzij hij zelf al weet dat die kinderen hem toch al niet willen zien nu..

Maar heel veel keuzes zijn er denk ik niet. Spullen ophalen..en dat zal toch gedonder gaan geven of niets doen en afwachten.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:48:41 #162
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_123359678
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 07:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
_O- En terecht.

Zoals al meermaals gezegd, TS als die ex van je werkt, en kinderen naar school zijn, pleur een baksteen door de ruit (of gebruik je sleutel als die het nog doet) en haal je spullen. Alleen diegene die op dit moment echt noodzakelijk zijn (dus voor werk/kleding/hygiene..) ik zou zeggen dat dat altijd 100% is te verantwoorden mocht het op enige manier voor de rechter komen.
In achtneming dat de spullen ook echt van jou zijn, en ze je zonder goede reden buitensluit.
Ik snap sowieso niet waarom TS er zo lang over nadenkt en niet gewoon actie onderneemt. Ik heb er hooguit een half uurtje over nagedacht. Ik had namelijk voor die dag een busje gehuurd om mijn spullen te halen. En hij wist dat. Maar ik kon er ineens niet meer in. Vanaf zijn werk wist hij te melden dat ik de volgende dag terug mocht komen om mijn spullen te halen.

Ja daahaag. Weer een bus huren zeker... en dan de volgende dag zeker ook nog nutteloze discussies krijgen zeker (met ook nog eens het risico dat het wéér uitgesteld zou worden).

Een steen pakken, ruit ingooien, spullen in het busje laden was een stuk makkelijker, sneller en goedkoper. :)

Ik vraag me trouwens af of die kinderen van TS er wel zo'n trauma aan zullen overhouden. Dat trauma zullen ze dan eerder hebben van de slechte relatie die hij met hun moeder heeft en wat op deze manier maar door blijft sudderen, dan van een kapot raampje. Sterker nog, de kans is aanwezig dat ze papa nu maar een slappe zak vinden, maar hem een held gaan vinden als hij actie onderneemt. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:53:39 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123359802
Wat ik vooral niet snap is dat TS er geen heil meer in zag de relatie nieuw leven in te blazen, terwijl zijn partner die dramatische gebeurtenis wel zag als een nieuw beginpunt, maar hij vervolgens niet de stap neemt de relatie werkelijk te beëindigen, en maar is blijven zitten tot zijn partner hem de deur uit zette.

Het zou me overigens niets verbazen als die dramatische gebeurtenis bijvoorbeeld een miskraam was....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123359919
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:53 schreef Leandra het volgende:
Wat ik vooral niet snap is dat TS er geen heil meer in zag de relatie nieuw leven in te blazen, terwijl zijn partner die dramatische gebeurtenis wel zag als een nieuw beginpunt, maar hij vervolgens niet de stap neemt de relatie werkelijk te beëindigen, en maar is blijven zitten tot zijn partner hem de deur uit zette.
Erger eigenlijk nog, TS wilde schijnbaar niet meer aan de relatie werken maar bleef wel in het huis wonen, ging toen een tijdje ergens anders wonen (klinkt voor mij mogelijk als een nieuwe vriendin gezien dat dat 'ook niet werkte'), en trok vervolgens weer bij zn ex in. Ik hoor niets over proberen zelf een nieuwe plek te vinden en actieve pogingen een en ander netjes af te ronden met de ex. Heel vreemd verhaal - wat wil je dan, gewoon bij je ex blijven wonen :?
pi_123361306
Ik wil even tegen TS zeggen dat ik met hem te doen heb en de hele situatie echt k*t is, maar dat het na 7 pagina's met goede adviezen van andere FOK!kers wel de hoogste tijd is om actie te ondernemen.

Over dat ruitje inslaan en je spullen weghalen: Ik meende dat ik ergens had gelezen (geen zin om alles terug te zoeken) dat de ex-vriendin van TS werk(/winkel?)ruimte aan huis heeft. Als dat zo is, is ze natuurlijk vrijwel nooit (ver) weg van huis en kun je die baksteen beter laten liggen.

Zoals zoveel mensen hier al hebben gezegd: TS, schakel op zijn minst een advocaat in! Die weet zoveel meer dan wij allemaal wat betreft rechten/plichten e.d. Zeker op het gebied van kinderen. Laat je kinderen niet stikken, be a man en ga ervoor!
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
pi_123361309
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:50 schreef Dipkip het volgende:

Oh?

Je verhaal klopt van geen kant.
De "dramatische gebeurtenis" is niet hetzelfde als het geweld naar zijn kant later. Althans zo lees ik het.

@TS: ik ben zelf kind van gescheiden ouders (ik was 6 toen ze uit elkaar gingen) en mijns inziens zal het je kinderen veel meer schade doen als je nu niet je spullen op gaat halen die je nodig hebt om in je levensonderhoud te voorzien. Als jij nu diep in de schulden komt en (wie weet) dakloos op straat eindigt, hoe zal dat dan voor je kinderen zijn? Eén extra ruzie over het feit dat je daar zonder haar toestemming je noodzakelijke spullen opgehaald hebt, zal veel minder schade doen dan de haat die je (bijna) puberende kinderen ongetwijfeld voor je moeder gaan voelen als zij je willens en wetens ten gronde richt.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:48:14 #167
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_123361361
Gaat de TS nog het hele verhaal vertellen of moeten we het blijven doen met dit eenzijdig verhaal? Lijkt me een hogere entertainment gehalte om het complete plaatje te zien.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_123361389
Dus er gebeurde iets dramatisch, TS wilde de relatie stoppen terwijl zijn vriendin juist samen verder wilde, en sindsdien is TS dus mishandeld en het huis uitgezet maar hij komt steeds terug en wil daar wonen. En nu is hij definitief het huis uitgezet en krijgt hij zijn spullen niet en zij haar auto niet.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:56:46 #169
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_123361608
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:49 schreef Dipkip het volgende:
Dus er gebeurde iets dramatisch, TS wilde de relatie stoppen terwijl zijn vriendin juist samen verder wilde, en sindsdien is TS dus mishandeld en het huis uitgezet maar hij komt steeds terug en wil daar wonen. En nu is hij definitief het huis uitgezet en krijgt hij zijn spullen niet en zij haar auto niet.
Nee, er mist een deel van het verhaal. Juist dat deel waarom zijn ex pislink werd en wij waarschijnlijk met z'n allen zullen zeggen; "Het is je eigen schuld". Dat deel laat hij weg en daarom is het verhaal zo onlogisch.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_123361679
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:56 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Nee, er mist een deel van het verhaal. Juist dat deel waarom zijn ex pislink werd en wij waarschijnlijk met z'n allen zullen zeggen; "Het is je eigen schuld". Dat deel laat hij weg en daarom is het verhaal zo onlogisch.
Wat maakt het uit? Zelfs al heeft ie met een andere vrouw het bed gedeeld, (wat zijn vrouw waarschijnlijk wel 'pislink' zou maken, ookal hadden ze allang geen echte relatie meer) zijn rechten zijn nog steeds zijn rechten.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:59:02 #171
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_123361683
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:05 schreef carramba het volgende:
Natuurlijk is er meer aan de hand. Een dramatische gebeurtenis binnen het gezin. Te persoonlijk om te delen. Geen sexueel misbruik of iets dergelijks ook geen mishandeling, geweld of iets in die richting. Maar door deze gebeurtenis die veel verdriet heeft gebracht voor alle leden van het gezin en de rest van de familie hoopte de moeder dat we als gezin... met name als koppel weer een nieuwe start konden maken. Maar daar zag ik geen toekomst in....

Samen met het verdriet en de teleurstelling was het voor moeder teveel om te accepteren. Dat is naar mijn idee de belangrijkste rede voor de starre houding van moeder.

Natuurlijk kan ik daar naar toe en een hoop stampij trappen maar je moet als volwassene de kinderen voorop stellen. Bij veel van dit soort zaken gaan de ouders te keer als losgeslagen beesten en nemen alles wat op hun weg staat mee en denken daarbij alleen aan zichzelf.. Wie is vaak de dupe? Juist ja....... de kinderen. Dat gaat mijn kinderen zolang ik er iets aan kan doen niet gebeuren. Ook al betekend dat dat ik overal van af moet zien. Spullen kun je vervangen... kinderen niet.
Zij is vreemdgegaan?

Waar logeer je nu dan?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_123361708
TS, als jij alle papieren van de auto hebt (kentekenbewijs deel 1, 2 en 3) kun jij gewoon naar het dichtsbijzijnde PostNL servicepunt gaan en de auto op jouw naam zetten. Daar heb je niemands toestemming voor nodig.
Maar als je je niet nóg meer problemen met je ex op de hals wilt halen zou ik eerst zorgen dat je (m.b.v. een advocaat) al je eigendommen weer in je bezit hebt. En zodra dat zo is, meteen overschrijven!
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
pi_123361719
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:56 schreef trigt013 het volgende:
Nee, er mist een deel van het verhaal. Juist dat deel waarom zijn ex pislink werd en wij waarschijnlijk met z'n allen zullen zeggen; "Het is je eigen schuld". Dat deel laat hij weg en daarom is het verhaal zo onlogisch.
Heel eerlijk gezegd: als mijn vriend met de relatie wil stoppen maar gewoon in mijn huis blijft wonen, na een tijdje bij iemand anders wonen zichzelf weer binnenlaat en weer in mijn huis denkt te kunnen gaan wonen... Zou ik dat al genoeg reden vinden om pislink te zijn ;) ik zou hem niet in elkaar slaan, maar sloten veranderen en zeggen zoek het uit, oh jawel hoor. Als ie geen moeite doet de relatie af te ronden en gewoon maar in het huurhuis blijft wonen loopt het snel op denk ik.

Blijft inderdaad een onlogisch verhaal en er zal vast nog veel meer zijn gebeurd, daar niet van.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:02:00 #174
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_123361756
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:58 schreef Skint het volgende:
Wat maakt het uit? Zelfs al heeft ie met een andere vrouw het bed gedeeld, (wat zijn vrouw waarschijnlijk wel 'pislink' zou maken, ookal hadden ze allang geen echte relatie meer) zijn rechten zijn nog steeds zijn rechten.
Tuurlijk maar als hij een hond is geweest zal hij toch eerst even flink door het stof moeten gaan en heel erg zijn verantwoordelijkheid nemen in deze en excuses maken. Voorlopig is hij alleen het slachtoffer aan het uithangen en haar de schuld aan het geven. Daar zou ik persoonlijk ook niet heel erg meewerkend van worden.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_123361829
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:58 schreef Skint het volgende:
Wat maakt het uit? Zelfs al heeft ie met een andere vrouw het bed gedeeld, (wat zijn vrouw waarschijnlijk wel 'pislink' zou maken, ookal hadden ze allang geen echte relatie meer) zijn rechten zijn nog steeds zijn rechten.
En haar auto is nog steeds haar auto.

Ik vermoed dat zij hem in de tang houdt met dat gereedschap, zodat hij met haar om tafel moet om afspraken te maken wat betreft kinderen, andere woonruimte zoeken, auto en andere spullen.
pi_123361846
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:02 schreef trigt013 het volgende:

Voorlopig is hij alleen het slachtoffer aan het uithangen en haar de schuld aan het geven. Daar zou ik persoonlijk ook niet heel erg meewerkend van worden.
Nee, hij vertelt wat zijn situatie nu is en vraagt wat hij daar aan kan doen. Waarom moet iedereen dan per se alle sappige details weten? Wat maakt het uit of hij vreemdgegaan is, per ongeluk op de kat is gaan zitten of de vrouw des huizes gewoon gestoord is? Voor zijn rechten maakt het geen drol uit.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:06:27 #177
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_123361869
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:05 schreef Skint het volgende:

[..]

Nee, hij vertelt wat zijn situatie nu is en vraagt wat hij daar aan kan doen. Waarom moet iedereen dan per se alle sappige details weten? Wat maakt het uit of hij vreemdgegaan is, per ongeluk op de kat is gaan zitten of de vrouw des huizes gewoon gestoord is? Voor zijn rechten maakt het geen drol uit.
This is FOK!.......we willen alles weten.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_123362291
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:06 schreef trigt013 het volgende:

[..]

This is FOK!.......we willen alles weten.
Hebben we recht op.
pi_123362359
TS is scenarioschrijver van Divorce.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:50:24 #180
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_123363155
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:53 schreef Leandra het volgende:

Het zou me overigens niets verbazen als die dramatische gebeurtenis bijvoorbeeld een miskraam was....
Gezien ze al dertig jaar een relatie hebben, zal het eerder de overgang zijn....
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 12:56:14 #181
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_123363333
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:58 schreef Skint het volgende:

[..]

Wat maakt het uit? Zelfs al heeft ie met een andere vrouw het bed gedeeld, (wat zijn vrouw waarschijnlijk wel 'pislink' zou maken, ookal hadden ze allang geen echte relatie meer) zijn rechten zijn nog steeds zijn rechten.
Natuurlijk maakt dat niets uit voor zijn rechten. Maar als je hier en daar van die beschuldigingen naar je ex laat vallen moet je ook niet raar opkijken als mensen een wenkbrauw op gaan trekken en zich gaan afvragen wat dan de rest van het verhaal is ;)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_123363819
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:50 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Gezien ze al dertig jaar een relatie hebben, zal het eerder de overgang zijn....
:') dat lijkt me sterk ''het zal de overgang wel zijn'' ....

Ik heb ook al 30 jaar een relatie, ja ik was er vroeg bij ik was 16 jaar, maar ik zou dit niet
in mijn hoofd halen, als hij de relatie wil verbreken of verder wil met een ander, tja...

Tuurlijk staat je leven op zijn kop en alles wat erbij komt kijken, woede, verdriet weetikveelwat
maar dan nog zal je iemand toch normaal zijn spullen laten meenemen en zéker de spullen
(in dit geval dus gereedschap begrijp ik?) die nodig zijn om zijn beroep mee uit te oefenen.

(mist het geen inbrekerstools zijn :P )

ik denk eerder dat meneer het niet zo nauw neemt met eigendommen van een ander,
zie ''autoverhaal'', aangezien hij hier toch niets over gaat zeggen blijft het gokken en
ik gok erop dat hij van de spaarcentjes van Mevrouw heeft gesnoept of iets
in die geest en dat zij hem nu wil dwingen om zijn deel terug te betalen, maar
aangezien er na 30 jaar! nog niets op papier staat, zelfs als er 2 kinderen zijn
blijft het wel een érrug vaag verhaal.

ja ja dit is speculeren, krijg je d'r van (8>
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:31:37 #183
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_123364579
TS is vreemdgegaan, mogelijk zelfs met een kind tot gevolg, en verschuilt zich nu achter "iets ergs, maar te persoonlijk om te vertellen" om zijn ex hier als psycho neer te kunnen zetten en zichzelf als de goedheid zelve. :')
pi_123365424
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef CruellaDeVil het volgende:
TS is vreemdgegaan, mogelijk zelfs met een kind tot gevolg, en verschuilt zich nu achter "iets ergs, maar te persoonlijk om te vertellen" om zijn ex hier als psycho neer te kunnen zetten en zichzelf als de goedheid zelve. :')
Wat een aannames zeg. Zoiets is geen "dramatische gebeurtenis". Ik kan me wel voorstellen wat het wel zou kunnen zijn en iemand anders gokte eerder al ook iets in die richting, maar ik vind het nogal respectloos om hierover te speculeren. Waarom kunnen mensen niet gewoon antwoord geven op de vragen die door ts gesteld worden in plaats van allerlei verhalen te verzinnen?
pi_123365448
TS is bang dat actie ondernemen gevolgen heeft voor zijn band met de kinderen? Jongen je ziet ze nu ook niet. Inbeuken die deur en je spullen ophalen. Kinderen gaan het wel begrijpen, is het nu niet, dan is het wel later.

Wat laat TS zich over zijn kop zeiken door zijn wijf zeg.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_123365526
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef Skint het volgende:
Wat een aannames zeg. Zoiets is geen "dramatische gebeurtenis". Ik kan me wel voorstellen wat het wel zou kunnen zijn en iemand anders gokte eerder al ook iets in die richting, maar ik vind het nogal respectloos om hierover te speculeren. Waarom kunnen mensen niet gewoon antwoord geven op de vragen die door ts gesteld worden in plaats van allerlei verhalen te verzinnen?
Met alle respect, maar wat kunnen ze voor antwoorden geven? Steeds als het over juridische stappen nemen gaat verschuilt hij zich achter dat wil ik niet want de kinderen raken emotioneel beschadigd. Hij maakt er zelf een R&P topic van. Met die auto ook, hij vindt dat die van hem moet zijn en luistert niet naar hoe het juridisch zit.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:58:23 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123365534
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:50 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Gezien ze al dertig jaar een relatie hebben, zal het eerder de overgang zijn....
Ach, als zij 16 was toen ze een relatie kregen, dan kan ze 2 jaar geleden nog prima een miskraam hebben gehad.

Ik denk ook niet dat de overgang zo'n dramatisch "voorval" is waar het hele gezin veel verdriet van heeft.
Dat ze daardoor uit haar dak gaat om kleinigheidjes kan ik me dan wel weer voorstellen >:)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123365911
Kan wel begrijpen waarom mensen het hele verhaal willen horen.

Deels nieuwsgierigheid, deels om te bepalen of zijn ex gerechtvaardigd is (als dat uberhaubt kan) in haar doen en laten jegens TS en deels om de gaten op te vullen en daardoor beter advies te kunnen/willen geven.

Aan de andere kant is TS dat niet verplicht natuurlijk, net zo min als reageren op vragen door anderen dat is. :P

Captain Obvious signing out.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 14:10:10 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123366014
Nee natuurlijk hoeft hij het niet te vertellen, maar met wat hij wel vertelt gaan mensen wel dingen invullen, en dat doen we al op verschillende manieren.

Het kan natuurlijk best zijn dat TS helemaal gelijk heeft in zijn hoe en waarom, maar juist een aantal dingen in zijn verhaal maken het dubieus.
Waarom heeft een volwassen man, van iig boven de 45, de auto die hij voor zijn werk cq bedrijfsvoering gebruikt op naam staan van de vrouw waarmee hij niet eens een samenlevingscontract heeft.

Ik kan daar wel een paar redenen voor bedenken, maar het gros van de voor de hand liggende redenen is niet heel positief voor TS, dan misschien nog de reden dat zij het meest van de auto gebruikmaakt, ondanks het feit dat hij hem voor zijn werk gebruikt, maar dan heeft hij haar dus nu zonder auto laten zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123372324
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kan wel begrijpen waarom mensen het hele verhaal willen horen.

om te bepalen of zijn ex gerechtvaardigd is (als dat uberhaubt kan) in haar doen en laten jegens TS en deels om de gaten op te vullen en daardoor beter advies te kunnen/willen geven.


Ja dit dus, als het één of andere psycho bitch is het iets anders, maar ik denk niet dat zijn
e een psycho bitch is eigenlijk, anders hou je het niet 30 jaar uit :')
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:46:43 #191
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_123376936
Maar ja, wat wil iedereen nu dan? Als TS 'de andere kant' vertelt gelooft toch niemand hem (tenzij het een sappig verhaal is, dan moet het wel de waardheid zijn, want dan zijn alle fokkers weer verzadigd en is hun speculatie bevestigd, of het de waarheid is boeit dan verder niet). De enige manier om het hele verhaal te horen is als de ex hier gaat posten, maar ik heb zo het vermoeden dat die kans niet zo groot is..
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_123377549
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef twiFight het volgende:
Maar ja, wat wil iedereen nu dan? Als TS 'de andere kant' vertelt gelooft toch niemand hem (tenzij het een sappig verhaal is, dan moet het wel de waardheid zijn, want dan zijn alle fokkers weer verzadigd en is hun speculatie bevestigd, of het de waarheid is boeit dan verder niet). De enige manier om het hele verhaal te horen is als de ex hier gaat posten, maar ik heb zo het vermoeden dat die kans niet zo groot is..
Neu... TS hoeft niks te doen, maar de mensen die meteen roepen dat zijn ex gestoord
is dat hij een raampje moet ingooien (leuk voor de kinders) en zijn spullen wegslepen,
zouden wel even achter hun oren moeten gaan krabben voordat ze met nog meer van
zulke adviezen aankomen.
pi_123610070
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:05 schreef Skint het volgende:

[..]

Nee, hij vertelt wat zijn situatie nu is en vraagt wat hij daar aan kan doen. Waarom moet iedereen dan per se alle sappige details weten? Wat maakt het uit of hij vreemdgegaan is, per ongeluk op de kat is gaan zitten of de vrouw des huizes gewoon gestoord is? Voor zijn rechten maakt het geen drol uit.
Het gaat idd om de situatie en hoe de wet daarin voorziet.
pi_123610142
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef CruellaDeVil het volgende:
TS is vreemdgegaan, mogelijk zelfs met een kind tot gevolg, en verschuilt zich nu achter "iets ergs, maar te persoonlijk om te vertellen" om zijn ex hier als psycho neer te kunnen zetten en zichzelf als de goedheid zelve. :')
Nee geen vreemd gaan en ook geen kind.
pi_123610174
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef Skint het volgende:

[..]

Wat een aannames zeg. Zoiets is geen "dramatische gebeurtenis". Ik kan me wel voorstellen wat het wel zou kunnen zijn en iemand anders gokte eerder al ook iets in die richting, maar ik vind het nogal respectloos om hierover te speculeren. Waarom kunnen mensen niet gewoon antwoord geven op de vragen die door ts gesteld worden in plaats van allerlei verhalen te verzinnen?
Ok geen gokken of schulden.
pi_123610221
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach, als zij 16 was toen ze een relatie kregen, dan kan ze 2 jaar geleden nog prima een miskraam hebben gehad.

Ik denk ook niet dat de overgang zo'n dramatisch "voorval" is waar het hele gezin veel verdriet van heeft.
Dat ze daardoor uit haar dak gaat om kleinigheidjes kan ik me dan wel weer voorstellen >:)
Geen miskraam..... maar wel een klein beetje warm.
  maandag 4 maart 2013 @ 11:34:12 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123610344
Of je post gewoon wat het wel was ipv er een raadspelletje van te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123610527
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:10 schreef Leandra het volgende:
Nee natuurlijk hoeft hij het niet te vertellen, maar met wat hij wel vertelt gaan mensen wel dingen invullen, en dat doen we al op verschillende manieren.

Het kan natuurlijk best zijn dat TS helemaal gelijk heeft in zijn hoe en waarom, maar juist een aantal dingen in zijn verhaal maken het dubieus.
Waarom heeft een volwassen man, van iig boven de 45, de auto die hij voor zijn werk cq bedrijfsvoering gebruikt op naam staan van de vrouw waarmee hij niet eens een samenlevingscontract heeft.

Ik kan daar wel een paar redenen voor bedenken, maar het gros van de voor de hand liggende redenen is niet heel positief voor TS, dan misschien nog de reden dat zij het meest van de auto gebruikmaakt, ondanks het feit dat hij hem voor zijn werk gebruikt, maar dan heeft hij haar dus nu zonder auto laten zitten.
Ex heeft haar eigen auto, en dit is mijn auto. ik pak niets van haar weg en heb ook die intentie niet. Van de huisraad blijf ik af ook al ben ik van mening dat die voor een deel ook mij toebehoort.

Ik heb inmiddels een advocaat ingeschakeld waar ik donderdag as een afspraak mee heb.Die meot me adviseren hoe te werk te gaan en wat wettelijk haalbaar is. Ruiten ingooien en meer van dat soort acties lijken mij niet de juiste weg...... maar als het wettelijk te verantwoorden is dan gaat dat zeker gebeuren. Maar dat lijkt mij niet.
pi_123610554
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:34 schreef Leandra het volgende:
Of je post gewoon wat het wel was ipv er een raadspelletje van te maken.
Zoals gezegd is dat te persoonlijk.... en daar blijft het bij.
pi_123610622
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:40 schreef carramba het volgende:

[..]

Zoals gezegd is dat te persoonlijk.... en daar blijft het bij.
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:30 schreef carramba het volgende:

[..]

Geen miskraam..... maar wel een klein beetje warm.
:? :? :? :')
  maandag 4 maart 2013 @ 11:43:46 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123610665
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:40 schreef carramba het volgende:

[..]

Zoals gezegd is dat te persoonlijk.... en daar blijft het bij.
Ze was zwanger van een kindje met een behoorlijke beperking en er is tot abortus besloten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123610737
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze was zwanger van een kindje met een behoorlijke beperking en er is tot abortus besloten?
Ik ga voor deze
  maandag 4 maart 2013 @ 12:02:19 #203
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_123611319
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:40 schreef carramba het volgende:

[..]

Zoals gezegd is dat te persoonlijk.... en daar blijft het bij.
Ja boeiend, je zit op een forum, alsof iemand weet wie je bent.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_123611381
Maar hoezo heb je geen huissleutels dan?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_123611482
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:30 schreef carramba het volgende:

[..]

Geen miskraam..... maar wel een klein beetje warm.
pasgeboren kinderen zijn wel vaker wat warmer. Hoef je niet voor te scheiden.
pi_123611846
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:40 schreef carramba het volgende:

[..]

Zoals gezegd is dat te persoonlijk.... en daar blijft het bij.
Verwacht dan ook niet dat mensen met passend advies kunnen komen en sta er niet raar van te kijken dat mensen dingen gaan suggereren. Je hebt A gezegd maar verwacht zonder B toch een oplossing te krijgen.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_123617843
Disclaimer voordat iedereen weer over me heen valt: allemaal imho en zo

Godsamme mensen, wat de gebeurtenis ook was waardoor ze uit elkaar zijn gegaan, is totaal niet belangrijk voor de praktische stappen die ondernomen moeten worden voor hoe hij de huidige situatie het beste kan aanpakken. Ik ben zelf ook erg nieuwsgierig (vanwege ramptoerist by nature), maar jullie drammen wel erg door dat hij de blijkbaar erg gevoelige en/of pijnlijke dingen MOET vertellen aan jullie, dat mag imho wel een keer ophouden hoor :{

[ Bericht 14% gewijzigd door Son-Goku op 04-03-2013 15:04:25 ]
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  maandag 4 maart 2013 @ 15:08:21 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123618359
Misschien had TS het topic dan niet weer omhoog moeten schoppen met reacties die voornamelijk gaan over de vragen die hij niet wil beantwoorden....
Het was allemaal net zo lekker in de luwte en de antwoorden die hij kreeg (ruitje intikken) waren toch niet van het soort waar hij wat mee wilde doen.

Verder post TS wel dingen waaruit je zou moeten opmaken dat z'n ex niet goed wijs is, maar de reden waarom ze nu zo reageert laat hij buiten het verhaal.
Ik vermoed dat die reden dus of geen pluspunt voor TS is, of dat die reden bepaalde andere delen van z'n verhaal onderuithalen.

Conclusie: er klopt eea niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123620074
En dat heeft te maken met z'n rechten.. wat precies?
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  maandag 4 maart 2013 @ 16:00:59 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123620292
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 15:55 schreef Son-Goku het volgende:
En dat heeft te maken met z'n rechten.. wat precies?
Dat kan er van alles mee te maken hebben.... want als het verhaal van TS niet klopt dan kunnen daar diverse redenen voor zijn, ook redenen die hem idd in zijn rechten zouden beperken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 4 maart 2013 @ 16:46:23 #211
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_123622173
Wraak nemen misschien?
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')