abonnement Unibet Coolblue
pi_123301908
Deel 1: DIG / UPC Horizon

En hier verder

pi_123302088
Maar ik zit eraan te denken om mijn internet gewoon via de MB te laten gaan. Was bang voor storingen dat ik dan niets had.
  zondag 24 februari 2013 @ 22:36:10 #3
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_123305130
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 21:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Maar ik zit eraan te denken om mijn internet gewoon via de MB te laten gaan. Was bang voor storingen dat ik dan niets had.
alles loopt bij mij via de mediabox, werkt prima, hij is mijn router, wireless accesspoint en mediabox.
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_123306454
Ja het zal vast en zeker prima verlopen, maar ik heb er geen zin in dat als de MB vastloopt of storing heeft ik geen tv en geen internet meer heb,
pi_124061464
Nou heb internet via de box lopen. Gaat allemaal prima. Maar je kan toch apparaten op een netwerk aansluiten? Mijn laptop zeg maar?
  donderdag 14 maart 2013 @ 20:26:28 #6
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_124061887
Hier sinds gisteren weer problemen. Geen internet. Ik dacht ik reset gewoon naar fabrieksinstellingen, dat werkte bij de installatie een paar weken terug ook. Nu zit ik weer met de foutcodes 1010 en 1030. Die had ik in het begin ook en toen hielp die reset wel, maar nu niet.

Iemand een oplossing ? Monteur kan maandag pas :{ .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_124062706
Email van UPC;

quote:
Beste Adolecens,

Als één van de allereerste abonnees koos u voor het Alles-in-1 Horizon TV-pakket. Hiervoor zijn we u erg dankbaar. We beseffen ons dat de eerste periode met Horizon niet altijd de makkelijkste was. Uw Horizon TV-beleving is wellicht niet optimaal geweest. Dat vinden wij vervelend.

Verlenging introductieaanbieding
Graag willen we uw vertrouwen in ons belonen. Daarom mag u langer van onze introductieaanbieding gebruikmaken. U behoudt de korting op het abonnement, het uitgebreide zenderpakket, het HD-pakket én Film1 tot en met 31 mei 2013. Hier hoeft u niets voor te doen.

Verbetering Horizon Mediabox
Uw Horizon Mediabox heeft inmiddels diverse updates gehad. De mediabox is nu stabieler, werkt beter en reageert sneller. Ook in de komende periode brengen we nog verbeteringen aan. Wilt u meer uit Horizon TV halen? Ga dan naar onze gebruikerstips.

2 maanden extra volgens mij.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_124063283
Nergens last van hier. Eerder last van dichtgetimmerde poorten op de MB, zo moet ik nu een aparte router aan houden voor de ipcam + opslag.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 14 maart 2013 @ 21:41:19 #9
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_124066035
Jeej, ik weet niet wat ik gedaan heb, maar het werkt weer *O* .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Admin vrijdag 15 maart 2013 @ 10:08:13 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_124082565
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:39 schreef Adolecens het volgende:
Email van UPC;

[..]

2 maanden extra volgens mij.
Die heb ik ook. Mijn eerste zes maanden waren afgelopen maandag voorbij. Nette actie dat er een verlenging van de aanbieding is. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_124082842
Voor wie dit interessant vindt:

Hebben jullie veel last gehad van de storing die het UPC netwerk had op digitaal gebied en waar je vooraf voor werd gewaarschuwd via mail? (werkzaamheden) Het zou op 14 of 15 maart jl. tussen 01:00 uur en 07:00 uur gebeuren, een tijdstip dat elk weldenkend mens slaapt.

Ik heb er niks van gemerkt i.i.g daar ik zoals verwacht sliep.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 10:18:26 ]
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:35:40 #12
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_124089687
Ik heb er wel eens last van dat ik de box op pauze zet omdat ik bv een film wil kijken, en dat ik hem dan niet van pauze af krijg. ik kan dan alleen stoppen.

Wat dan wel lijkt te werken is terug spoelen, ik zie dan beelden, maar zodra ik terug spoel naar het begin van het programma blijft hij weer in pauze modus hangen.

volgensmij komt het doordat ik na het zappen hem direct pauze zet.

bv ik zit het journaal op ned1 te kijken, en daarna begint een film op veronica.

Ik zap dan na het journaal naar veronica, knal hem direct (zegmaar zodra ik beeld heb) op pauze om wat drinken te halen. volgensmij zit hier het probleem, als je wat langer kijkt en dan op pauze zet is het geen probleem.

hebben jullie dat ook?
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_124098878
Is er ook ergens een handleiding voor de HB te downloaden?
  vrijdag 15 maart 2013 @ 17:45:25 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_124099730
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:22 schreef OxygeneFRL het volgende:

Is er ook ergens een handleiding voor de HB te downloaden?
Hiero.

Maar je krijgt dat boekje er toch gewoon bij?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_124100161
Ik wilde laatst de reclame doorspoelen van een programma dat ik had opgenomen, maar hij bleef hangen en wilde niet meer stoppen en spoelde zo door naar het eind :')
Verder werkt het wel prima, alleen als je alle afleveringen van een serie op wilt nemen, dat doet ie dus niet.
Tap tap tap
pi_124102034
Vet...ik heb Twonky geinstalleerd zodat ik muziek etc kan afspelen op me tv..ik had alleen gehoopt dat ik mijn beeldsignaal op de tv kon toveren
pi_124128526
Gisteren gebeld met UPC, omdat ik wel alle HD zenders nog had maar niet de extra zenders.
Daarna met hele gezellige gozert heel lijstje doorgelopen met dingen waar ik recht op had maar ik niet had gekregen :') Ook die email dus niet van 2 maanden extra.
Dus aankomende maand financiele vergoeding en Film1/Sport1 nogmaals 3 maanden voor 5¤.
Inmiddels werken alle zenders weer, en gaf hij ook nog de tip als je films snel wilt zien, ga lekker downloaden :P

Al met al zijn dit dus de grootste problemen die ik heb gehad met me Horizon. *O*
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 14:32:15 #18
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_124129373
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vet...ik heb Twonky geinstalleerd zodat ik muziek etc kan afspelen op me tv..ik had alleen gehoopt dat ik mijn beeldsignaal op de tv kon toveren
Met Twonky kan je muziek en film-bestanden van je PC op de TV afspelen. Je PC-scherm naar de TV sturen gaat niet werken. (of bedoel je heel iets anders?)
pi_124129423
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:32 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Met Twonky kan je muziek en film-bestanden van je PC op de TV afspelen. Je PC-scherm naar de TV sturen gaat niet werken. (of bedoel je heel iets anders?)
Ja dat bedoel ik. Kan wel via een kabel op je tv aansluiten maar had gehoopt dat ik idd mijn pc scherm op de tv kon doen ofzo
  zaterdag 16 maart 2013 @ 14:44:37 #20
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_124129660
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:34 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Kan wel via een kabel op je tv aansluiten maar had gehoopt dat ik idd mijn pc scherm op de tv kon doen ofzo
Dan moet je de TV op een of andere manier als extra scherm aan je pc koppelen, dat kan de HB niet. Misschien kan je met dit speeltje en remote desktop iets bereiken. Ik ken het niet, lijkt me wel leuk speelgoed ;)
pi_124159276
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:34 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Kan wel via een kabel op je tv aansluiten maar had gehoopt dat ik idd mijn pc scherm op de tv kon doen ofzo
Er is een manier om met vlc je scherm op te nemen en te streamen via twonky naar je tv.
pi_124559435
UPC geeft alle klanten gratis digitale tv
quote:
UPC geeft alle klanten kosteloos digitale tv. Daarvoor is geen nieuw kastje of een andere kabel nodig. Alle klanten die nu analoge tv kijken, gaan per 3 april automatisch over op het digitale signaal. Dat laat het bedrijf woensdag weten.

Het gaat om de 29 populairste zenders en 12 regionale en lokale zenders. Nederland 1, 2 en 3 zijn zelfs in HD beschikbaar. Klanten hoeven geen nieuw abonnement af te sluiten en de prijs van het analoge kabelabonnement blijft ondanks de toevoeging van digitaal signaal gelijk.

Het digitale signaal wordt via de bestaande kabels doorgegeven in alle huishoudens die UPC afnemen. Dat zijn er in totaal 1,7 miljoen. De tv moet wel geschikt zijn om dit digitale signaal te ontvangen. Hiervoor is een DVB-C-ontvanger nodig.

Volgens UPC zit die ontvanger in 90 procent van de tv's die momenteel in Nederland verkocht worden. "Op dit moment heeft ten minste 40 procent van alle UPC-klanten één of meerdere televisies met zo'n ontvanger", aldus het bedrijf. De rest van de klanten ontvangt voorlopig dus nog het analoge signaal.

De maatregel betekent ook dat klanten die nu via een settopbox (het kastje van providers als UPC, Ziggo en KPN) digitale tv in hun woonkamer ontvangen, maar analoge tv hebben in bijvoorbeeld de slaapkamer, op alle tv-toestellen een digitaal signaal krijgen.

Voor het gebruik van interactieve tv is wel een mediabox nodig. Daarmee kunnen bijvoorbeeld programma's opgenomen worden, is een elektronische tv-gids beschikbaar, kunnen gemiste programma's teruggekeken worden en is het mogelijk films te huren.

UPC heeft 1,7 miljoen klanten, waarvan 1,1 miljoen digitale televisie afnemen. De overige 600.000 klanten kijken dus analoge tv. Hoeveel klanten naast digitale tv op een tweede toestel een analoog signaal gebruiken, is niet bekend.
Bron: nu.nl

Zou dit een vervanger zijn voor dat tweede kastje wat je zou krijgen en ze dat niet voor elkaar krijgen, of worden we hier gewoon genaaid :?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_124559492
Verdwijnt het kabelpakket dan ook vna de rekening?
pi_124559558
Ja kak, ik heb in de slaapkamer gewoon een beeldbuis-tv staan.
Tap tap tap
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:29:11 #25
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_124562012
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ja kak, ik heb in de slaapkamer gewoon een beeldbuis-tv staan.
Dat... gvd.

Edit: Oh wacht.

quote:
Daarnaast gaat UPC de digitale tv vanaf 3 april ongecodeerd aanbieden. Daardoor hoeft een abonnee van de provider geen insteekmodule meer te gebruiken om digitale tv te kunnen kijken, mits zijn tv over een dvb-c-module beschikt. Er blijven echter wel beperkingen: alleen de 29 populairste zenders, 12 regionale zenders en de plaatselijke kunnen zonder insteekmodule in sd-kwaliteit worden bekeken. Daarnaast worden Nederland 1, 2 en 3 in hd-kwaliteit geleverd. Wie meer zenders wil bekijken, meer zenders in hd-kwaliteit wil of betaalzenders wil kijken, blijft een ci+-insteekmodule nodig hebben.

Volgens UPC heeft 90 procent van de tv's die vandaag de dag worden verkocht een dvb-c-ontvanger aan boord; 40 procent van de UPC-klanten zou een of meer tv's met een dergelijke ontvangers hebben. De digitale tv is ook beschikbaar voor klanten die nu alleen nog analoge tv kijken. Om de digitale kanalen te kunnen kijken, het is wel nodig dat ze hun tv opnieuw tunen. De wijziging heeft vooralsnog geen gevolgen voor het analoge zenderpakket. Tegelijk erkent Kroes dat analoge tv op de lange termijn zal verdwijnen. Dit jaar zal er echter sowieso nog niets veranderen, belooft hij. "We hebben nog geen concrete plannen."
Tweakers

Analoog blijft gewoon, een deel wordt ongecodeerd uitgezonden.

[ Bericht 34% gewijzigd door AchJa op 27-03-2013 12:36:16 ]
pi_124562162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:29 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat... gvd.
Word je dus gedwongen om een nieuwe tv te kopen of een of ander kastje ertussen te zetten... dat alleen op SCART kan. Leuk joh, gratis digitale tv.
Tap tap tap
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:40:32 #27
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_124562267
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Word je dus gedwongen om een nieuwe tv te kopen of een of ander kastje ertussen te zetten... dat alleen op SCART kan. Leuk joh, gratis digitale tv.
Zie edit, scheelt weer. Ik zat hier alweer hardop te schelden. :D
pi_124562486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zie edit, scheelt weer. Ik zat hier alweer hardop te schelden. :D
Dat stond toch ook al in mijn bericht :? Dat het náást het bestaande analoge kanaal uitgezonden wordt, zodat een ieder die nu een tv heeft die digitale tv kan ontvangen dat gratis erbij kan krijgen.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  woensdag 27 maart 2013 @ 13:02:07 #29
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_124562880
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:48 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Dat stond toch ook al in mijn bericht :? Dat het náást het bestaande analoge kanaal uitgezonden wordt, zodat een ieder die nu een tv heeft die digitale tv kan ontvangen dat gratis erbij kan krijgen.
Niet echt duidelijk, toen ik het bericht gelezen had had ik het idee dat het analoge signaal zou verdwijnen.
pi_124563518
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Niet echt duidelijk, toen ik het bericht gelezen had had ik het idee dat het analoge signaal zou verdwijnen.
Ja dat idee had ik ook :@
Tap tap tap
pi_124577138
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Word je dus gedwongen om een nieuwe tv te kopen of een of ander kastje ertussen te zetten... dat alleen op SCART kan. Leuk joh, gratis digitale tv.
Dat is niet zo, je huidige TV blijft gewoon werken. Maar nagenoeg alle TV's die nu verkocht worden hebben een ingebouwde DVB-C tuner en die zijn straks zonder module of smartcard te gebruiken voor de ontvangst van het digitale basispakket.

En: het is niet waar dat er geen losse decoders te koop zijn met een HDMI aansluiting, die zijn er volop. Als je dus een wat oudere TV hebt die geen ingebouwde DVB-C tuner heeft maar wel een HDMI aansluiting, en waarmee je momenteel als UPC klant nog analoog kijkt (noodgedwongen, omdat UPC zo zeikerig is om maximaal 2 smartcards per huishouden te willen verhuren), dan kan het straks een interessante optie zijn om een decoder met HDMI uitgang te scoren. De zogenaamde Ziggo decoders, die gewoon vrij verkrijgbaar zijn (ook tweedehands op bijvoorbeeld Marktplaats) zouden straks in principe ook gewoon met UPC moeten werken, zij het alleen voor het digitale basispakket.
pi_124577422
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Niet echt duidelijk, toen ik het bericht gelezen had had ik het idee dat het analoge signaal zou verdwijnen.
Natuurlijk zal analoge televisie op termijn verdwijnen. Het is een achterhaalde techniek die onevenredig veel bandbreedte in beslag neemt op de kabel die veel beter voor andere doeleinden zou kunnen worden gebruikt (een groter zenderaanbod, meer HD kanalen, en sneller internet bijvoorbeeld). Analoge TV wordt alleen nog maar in leven gehouden door de kabelaars, via de ether zijn analoge TV-uitzendingen in Nederland al meer dan zes jaar geleden gestopt.
  dinsdag 9 april 2013 @ 17:58:46 #33
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_125076837
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:15:41 #34
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_125077380
quote:
En een sneller menu (las ik zojuist in de mail) *O* .

Een tv-gids knopje op de afstandsbediening O+
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:34:14 #35
251119 Rainesz
flets outz
pi_125078000
Zal de hoop niet te hoog leggen. ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:52:24 #36
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_125078641
Ahh zie et mailtje ook net in mn inbox.. ben benieuwd..
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:35:27 #37
251119 Rainesz
flets outz
pi_125080623
Deze is tdt getest. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
hopelijk komen ze toch met wat anders. ;)

Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:55:58 #38
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_125081581
Mwa.. Opzich ..
pi_125081902
Als er maar eens snelheid in komt. Die afstandsbediening kan me niet echt interesseren want daar heb ik hier een harmony voor.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_125082145
Ja, een beetje snelheid graag ;(
Tap tap tap
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 9 april 2013 @ 22:52:15 #41
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_125094029
quote:
Bij UPC geloven we dat telefonie, internet en televisie altijd beter kunnen. Daarom werken we continu aan het vernieuwen en verbeteren van ons netwerk en onze diensten. Zodat u de kwaliteit en beleving krijgt die u verdient. Onderzoek onder onze klanten heeft naar voren gebracht dat een aantal klanten de snelheid van de Horizon Mediabox en het gebruiksgemak van het menu en de afstandsbediening voor verbetering vatbaar vindt.

Uw reacties nemen we zeer serieus. In juli introduceren we daarom een nieuwe afstandsbediening en staat een software-update voor Horizon TV gepland. Tezamen zullen de software-update en de nieuwe afstandsbediening zorgen voor een verbeterde televisie-ervaring en dus meer kijkplezier!
Wat kunt u verwachten?

Verhoogde snelheid van het Horizon-bedieningsmenu: sneller naar en door het menu.
Sterk verbeterde menustructuur: met minder klikken eerder vinden wat u zoekt.
Uitgebreidere programma-informatie: terwijl u zapt meer informatie over programma’s.
Een nieuwe, geavanceerde afstandsbediening: direct naar veelgebruikte functies zoals de tv-gids en on demand.

Hoe werkt het?
U hoeft zelf niets te doen. De software-update wordt automatisch gedownload op uw Horizon Mediabox. En de nieuwe afstandsbediening krijgt u gratis per post toegestuurd. In de loop van juni/juli zullen we u hier verder over informeren.

Met vriendelijke groet,
Namens UPC Nederland,
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_125094972
Box hield ermee op vorige week.
Week gewacht op de monteur.

Nieuwe dikkere kabel gekregen en probleem opgelost. Oude kabel zat er al 8 jaar, te slechte kwaliteit voor wat er mogelijk is met horizon.

Nu wachten op de update en nieuwe remote.
pi_125158714
Heb nu de horizon box binnen. Duurt wel lang met installeren zeg. Maar ga nu ff verder puzzelen
pi_125163226
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:26 schreef fotostarter het volgende:
Heb nu de horizon box binnen. Duurt wel lang met installeren zeg. Maar ga nu ff verder puzzelen
Hier was ie na 30min helemaal klaar toen ik hem kreeg. ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125164459
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:21 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Hier was ie na 30min helemaal klaar toen ik hem kreeg. ;)
Hier na een kleine 50 minuten. Ook was Internet en Telefonie uitgeschakeld terwijl duidelijk was aangegeven dat ik alles via de horizon wilde laten lopen.
Alles up and running nu. Alleen is mijn internetsnelheid nog 50mb terwijl dit 100 zou zijn, en werken mijn HD kanalen niet.
pi_125167273
quote:
4s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Hier na een kleine 50 minuten. Ook was Internet en Telefonie uitgeschakeld terwijl duidelijk was aangegeven dat ik alles via de horizon wilde laten lopen.
Alles up and running nu. Alleen is mijn internetsnelheid nog 50mb terwijl dit 100 zou zijn, en werken mijn HD kanalen niet.
Hmz, 50 is zelfs nog 10minder dan de standaard 60mb. Al verschillende speedtests gedaan?
En normalitair zouden gelijk de juiste zenders moeten werken, ik zou er toch even een telefoontje aan wagen en de helpdesk lastig vallen (1200 nummer) ;).
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125177082
quote:
Het is een afstandsbediening he, geen vibrator..
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 11 april 2013 @ 23:14:46 #48
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_125177215
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Het is een afstandsbediening he, geen vibrator..
:{ :{ :{ :{ :{
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_125177240
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef HotSummerNight het volgende:

[..]

:{ :{ :{ :{ :{
Je deed zó blij :@
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  vrijdag 12 april 2013 @ 00:01:00 #50
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_125180032
quote:
9s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Je deed zó blij :@
het is een kleine stap voor mij, maar een grote stap voor de mensheid?
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_125184717
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Hmz, 50 is zelfs nog 10minder dan de standaard 60mb. Al verschillende speedtests gedaan?
En normalitair zouden gelijk de juiste zenders moeten werken, ik zou er toch even een telefoontje aan wagen en de helpdesk lastig vallen (1200 nummer) ;).
ik heb een download van 44 mb max nu.
Hd zenders werken nog niet. Extra zenders wel plus bij gekochte pakketten. Ga vanmiddag bellen.
pi_125197415
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Hmz, 50 is zelfs nog 10minder dan de standaard 60mb. Al verschillende speedtests gedaan?
En normalitair zouden gelijk de juiste zenders moeten werken, ik zou er toch even een telefoontje aan wagen en de helpdesk lastig vallen (1200 nummer) ;).
Vandaag gebeld. Eerst moest ik de stekker er 10 minuten uit, geen resultaat.
Toen resetten (terug naar fabrieksinstellingen) geen resultaat. Nu belt ze me over een paar minuten terug.
Want nog geen hd zenders, en nog steeds internet op 50 mb :+
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:55:16 #53
251119 Rainesz
flets outz
pi_125203084
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:05 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Vandaag gebeld. Eerst moest ik de stekker er 10 minuten uit, geen resultaat.
Toen resetten (terug naar fabrieksinstellingen) geen resultaat. Nu belt ze me over een paar minuten terug.
Want nog geen hd zenders, en nog steeds internet op 50 mb :+
Hopelijk bellen ze terug, want dit zeggen ze vaak maar doen ze feitelijk nooit. :(
Lijkt me gewoon een activering probleem dus zou eerder verwachten dat als ze het signaal opnieuw sturen dit Maximaal 72uur kan duren, maar de praktijk leert dat het vaak binnen 4 uurtjes dan wel werkt.

Wat is je signaalsterkte in de box? (Te vinden bij de instellingen)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125203394
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:55 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Hopelijk bellen ze terug, want dit zeggen ze vaak maar doen ze feitelijk nooit. :(
Lijkt me gewoon een activering probleem dus zou eerder verwachten dat als ze het signaal opnieuw sturen dit Maximaal 72uur kan duren, maar de praktijk leert dat het vaak binnen 4 uurtjes dan wel werkt.

Wat is je signaalsterkte in de box? (Te vinden bij de instellingen)
ben tot nu toe altijd netjes terug gebeld. Het is opgelost. Hd zenders 70 t/m 100 worden automatisch omgeschakeld naar de normale zenders zeg maar. Internet is via hun kant aangepast en haal nu 89 mbit.
Nu de update afwachten in mei. Verder alles goed tot nu :)
  vrijdag 12 april 2013 @ 20:04:36 #55
6941 APK
Factual, I think.
pi_125207541
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:06 schreef fotostarter het volgende:

ben tot nu toe altijd netjes terug gebeld. Het is opgelost.
Het valt mij ook op dat ze steeds klantvriendelijker worden :Y
Toen ik vorige week met het schuim op mijn bek wilde vertellen dat ik niet via 1200 kon bellen omdat de boel niet werkte werd ik binnen een minuut teruggebeld op mijn mobiel ^O^
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_125224669
Al meerdere malen gehad na dat we een probleem, hadden verholpen dat ze zeiden meneer we bellen u bijv Donderdag terug om te kijken of de problemen zich nog voordoen en dan kunnen we het evt gelijk weer proberen op te lossen... Nou ze zouden nu nog moeten bellen haha.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125283831
Wie heeft hier het internet ook via die Horizon box lopen en wat zijn de ervaringen daar zoal mee?
I'm not here for your amusement. You're here for mine.
  zondag 14 april 2013 @ 21:13:18 #58
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_125283869
Ik kan geen enkele reden verzinnen waarom je dat zou willen
pi_125284113
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik kan geen enkele reden verzinnen waarom je dat zou willen
modem minder router minder. Ervaring is niet al te best. Wifi signaal is slecht.
pi_125284348
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik kan geen enkele reden verzinnen waarom je dat zou willen
Heb ik geen apart router in de kamer staan. Wifi signaal is bij mij overal in de kamer stukken beter.
pi_125284385
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 21:17 schreef fotostarter het volgende:

[..]

modem minder router minder. Ervaring is niet al te best. Wifi signaal is slecht.
Dat. En mijn ervaring met het vervangende Cisco modem is ook niet al te best. Apparaten die niet altijd een verbinding hebben of vasthouden.
I'm not here for your amusement. You're here for mine.
pi_125303932
Zaterdag de Horizon binnen gehad, ondanks de klachten die ik links en rechts op internet las toch maar overgestapt. Dat mensen in mijn directe omgeving geen noemenswaardige problemen ervoeren en dat ik graag meerdere programma's tegelijk op wil nemen gaven de doorslag.

Box werkt prima, naviagatie in de menu's is wat lastig, ten opzichte van mijn oude mediabox de volgende minpunten:
- Minder knoppen op de afstandbediening, ziet er mooi uit, maar daardoor meer klikken voor de navigatie naar je opnames en tv-gids.
- Niet meer in 1 oogopslag te zien wat er nu&straks op een tv zender is.

Ik had bij UPC aangeven dat ik wilde blijven bellen en internetten via mijn bestaande Cisco modem, alleen bleken ze dit uitgeschakeld te hebben en werkte het via de horizon-box wel. Ik laat dit voorlopig maar even zo en kijk het een tijdje aan.

Ben benieuwd naar de firmware upgrade in juni/juli!
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_125303954
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 21:17 schreef fotostarter het volgende:

[..]

modem minder router minder. Ervaring is niet al te best. Wifi signaal is slecht.
Wifi signaal is bij mij prima.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_125304316
Een vraag van de andere orde even:

Wie is nog in het bezit van een oude UPC DIG Box waarmee je kunt opnemen?


(linker,midden dus.)


Heeft 1 van jullie weleens last gehad dat je plotseling merkte dat bepaalde zenders even niet meer te zien waren? Ik bedoel daarmee dat je dan dat blauwe scherm met tekst te zien krijgt dat e.a. niet te ontvangen is en je zus en zo moet indrukken (groen) etc.

Gek genoeg als je de boel helemaal uitzet (dus rode knop en stekker eruit ) en vervolgens 30 seconden wacht en de UPC Box weer langzaam laat ontwaken alles het weer gewoon doet.
pi_125304374
quote:
15s.gif Op maandag 15 april 2013 11:43 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag van de andere orde even:

Wie is nog in het bezit van een oude UPC DIG Box waarmee je kunt opnemen?

[ afbeelding ]
(linker,midden dus.)


Heeft 1 van jullie weleens last gehad dat je plotseling merkte dat bepaalde zenders even niet meer te zien waren? Ik bedoel daarmee dat je dan dat blauwe scherm met tekst te zien krijgt dat e.a. niet te ontvangen is en je zus en zo moet indrukken (groen) etc.

Gek genoeg als je de boel helemaal uitzet (dus rode knop en stekker eruit ) en vervolgens 30 seconden wacht en de UPC Box weer langzaam laat ontwaken alles het weer gewoon doet.
Die box had ik tot voor kort. Sommige zenders deden het idd niet best. Soms blauw scherm, soms zwart scherm. Heb toen even met de kabels lopen rommelen en toen deed ie het weer.
Met die box had ik de laatste tijd meer problemen dan met de huidige Horizon Box. Al heeft de Horizon Box nu weleens dat hij vastloopt als hij uitstaat :') Dan staat de klok gewoon stil en wil ie ook niet aan.
Tap tap tap
pi_125307645
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Wifi signaal is bij mij prima.
hier ook
Tot max 4 meter
  maandag 15 april 2013 @ 16:18:29 #67
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_125314185
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:12 schreef octium het volgende:
Wie heeft hier het internet ook via die Horizon box lopen en wat zijn de ervaringen daar zoal mee?
Bij mij loopt alles via de box en voor mij werkt het prima. Internet zowel bedraad als draadloos, en draadloos op zowel 2,4 als 5 GHz. Draadloos signaal is prima maar ik woon vrij klein (wel meer dan 4 meter ;)), wellicht dat het problemen geeft als je meer ruimte of verdiepingen moet overbruggen.
pi_125315755
Ik woon ook klein maar in de keuken is mijn wifi gewoon een heel stuk minder.
  maandag 15 april 2013 @ 18:31:33 #69
6941 APK
Factual, I think.
pi_125318720
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:45 schreef CherryLips het volgende:

Al heeft de Horizon Box nu weleens dat hij vastloopt als hij uitstaat :') Dan staat de klok gewoon stil en wil ie ook niet aan.
Dan is 'ie volgens mij aan het updaten oid, doet mijn box dagelijks ('s avonds) als ik 'em uitzet.
(Dan zie je vier symbooltjes op de display en maakt 'ie even een soort zoemend opstartgeluid.)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_125318777
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:31 schreef APK het volgende:

[..]

Dan is 'ie volgens mij aan het updaten oid, doet mijn box dagelijks ('s avonds) als ik 'em uitzet.
(Dan zie je vier symbooltjes op de display en maakt 'ie even een soort zoemend opstartgeluid.)
Ja, dan krijg je vier brede blokjes die heen en weer gaan. Maar laatst zat ik een dvd te kijken en stond ie op 17.50 ofzo, en ik dacht 'o ik heb nog even voor ik ga koken'. Film afgelopen en hij stond nog steeds op 17.50 :D
Tap tap tap
pi_125322660
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, dan krijg je vier brede blokjes die heen en weer gaan. Maar laatst zat ik een dvd te kijken en stond ie op 17.50 ofzo, en ik dacht 'o ik heb nog even voor ik ga koken'. Film afgelopen en hij stond nog steeds op 17.50 :D
_O- dat vind ik wel leuk stiekem :@
pi_125328931
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:18 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Bij mij loopt alles via de box en voor mij werkt het prima. Internet zowel bedraad als draadloos, en draadloos op zowel 2,4 als 5 GHz. Draadloos signaal is prima maar ik woon vrij klein (wel meer dan 4 meter ;)), wellicht dat het problemen geeft als je meer ruimte of verdiepingen moet overbruggen.
Wat is het voordeel/ verschil tussen die 2,5GHz en 5GHz eigenlijk?
I'm not here for your amusement. You're here for mine.
pi_125357798
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef octium het volgende:

[..]

Wat is het voordeel/ verschil tussen die 2,5GHz en 5GHz eigenlijk?
5Ghz is minder druk, 2.4Ghz wordt behalve voor wifi ook gebruikt voor magnatorns

[ Bericht 0% gewijzigd door Volksrepubliek- op 17-04-2013 09:27:15 ]
pi_125357935
Als ik 's ochtends de horizon aanzet om ff op 404 de herhaling van het journaal te kijken duurt het vrij lang voor hij is opgestart, ongeveer een minuut, heeft iedereen dit?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_125359849
Ik heb een Philipstv en deze geeft problemen met de Horizonbox. UPC vertelde me dat in het midden van dit jaar ook deze problemen uit de wereld zijn. Ben heel benieuwd of dit dan ook echt zo is.
History became legend, legend became myth.
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:40:23 #76
6941 APK
Factual, I think.
pi_125362877
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:16 schreef valek het volgende:

Ik heb een Philipstv en deze geeft problemen met de Horizonbox. UPC vertelde me dat in het midden van dit jaar ook deze problemen uit de wereld zijn. Ben heel benieuwd of dit dan ook echt zo is.
Wat voor problemen zijn dat dan? :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:04:28 #77
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_125363867
Handshaking dacht ik
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:06:46 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_125363963
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:04 schreef mitchelll0181 het volgende:

Handshaking dacht ik
Kan de tv de box dan niet vinden oid :?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:50:01 #79
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_125366079
Ook, of met een roze of groene gloed over het beeld

Klik
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:33:38 #80
6941 APK
Factual, I think.
pi_125371964
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ook, of met een roze of groene gloed over het beeld

Klik
Oeh, nasty!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:41:22 #81
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_125376568
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:26 schreef DroogDok het volgende:
Als ik 's ochtends de horizon aanzet om ff op 404 de herhaling van het journaal te kijken duurt het vrij lang voor hij is opgestart, ongeveer een minuut, heeft iedereen dit?
Ligt aan je standby instelling. Als je die op hoog zet doet ie het meteen, maar verbruikt ie meer stroom tijdens standby. Op laag verbruikt ie minder, maar moet ie ook helemaal opstarten.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_125377768
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:41 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ligt aan je standby instelling. Als je die op hoog zet doet ie het meteen, maar verbruikt ie meer stroom tijdens standby. Op laag verbruikt ie minder, maar moet ie ook helemaal opstarten.
O, die van mij is vrij rap aan :D
Tap tap tap
pi_125385678
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:40 schreef APK het volgende:

[..]

Wat voor problemen zijn dat dan? :o
Problemen met de HDMI aansluiting in combinatie met die tv's.
History became legend, legend became myth.
  woensdag 17 april 2013 @ 09:03:23 #84
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_125386335
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:23 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

5Ghz is minder druk, 5Ghz wordt behalve voor wifi ook gebruikt voor magnatorns
Magnetrons (en verschillende andere apparaten) zitten rond de 2,4 GHz ;) Verder is in theorie 5GHz sneller maar het bereik is minder.
pi_125386771
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:03 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Magnetrons (en verschillende andere apparaten) zitten rond de 2,4 GHz ;) Verder is in theorie 5GHz sneller maar het bereik is minder.
Ja dat bedoel ik ;)
pi_125386934
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:23 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

5Ghz is minder druk, 2.4Ghz wordt behalve voor wifi ook gebruikt voor magnatorns
Maar hoe gebruik je die 5GHz band dan? Ik was in de veronderstelling dat laptops, telefoons en printers van de 2,4GHz band gebruik maakten.
I'm not here for your amusement. You're here for mine.
pi_125387061
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:33 schreef octium het volgende:

[..]

Maar hoe gebruik je die 5GHz band dan? Ik was in de veronderstelling dat laptops, telefoons en printers van de 2,4GHz band gebruik maakten.
Sommige laptops, tablets en smartphones hebben zowel 2.4ghz als 5ghz
pi_125476086
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 06:42 schreef fotostarter het volgende:

ik heb een download van 44 mb max nu.
Hd zenders werken nog niet. Extra zenders wel plus bij gekochte pakketten. Ga vanmiddag bellen.
Als je wilt (want dat heb ik gemist) wat heb je nu allemaal afgenomen? Kun je dat nog even opsommen en wat betaal je elke maand daar nu allemaal voor?

Waar ik heen wil is een vergelijking met mijn abonnement en wat ik allemaal voor dat bedrag krijg en maandelijks betaal. Misschien heb jij een goedkopere weg dan dat ik heb,maar misschien ook niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2013 12:56:00 ]
pi_125477042
Ik horizon 60 mb.
Extra tv HD
Bellen
Extra decoder in huis.

71¤ per maand.
pi_125480527
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:55 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Als je wilt (want dat heb ik gemist) wat heb je nu allemaal afgenomen? Kun je dat nog even opsommen en wat betaal je elke maand daar nu allemaal voor?

Waar ik heen wil is een vergelijking met mijn abonnement en wat ik allemaal voor dat bedrag krijg en maandelijks betaal. Misschien heb jij een goedkopere weg dan dat ik heb,maar misschien ook niet.
Ik heb nu,
100 mb internet
UPC royaal plus 1 extra mediabox
Kids zone (zoontje) Plus film 1
UPC horizon
Telefonie
En ik betaal nu 71 euro per maand.
  vrijdag 19 april 2013 @ 23:45:36 #91
251119 Rainesz
flets outz
pi_125507253
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:55 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Als je wilt (want dat heb ik gemist) wat heb je nu allemaal afgenomen? Kun je dat nog even opsommen en wat betaal je elke maand daar nu allemaal voor?

Waar ik heen wil is een vergelijking met mijn abonnement en wat ik allemaal voor dat bedrag krijg en maandelijks betaal. Misschien heb jij een goedkopere weg dan dat ik heb,maar misschien ook niet.
Hier nu
Royaal HD Extra
Film1
150mb internet
Bellen Standaard
2e decoder.
¤73
Sport1 en eredivisie live er ook bij genomen.
Totaal ¤95.

Dus voor beide sport paketten betaal ik ¤22. :)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125516974
Volgens mij doe ik iets niet goed want ik betaal +/- 105+ euro inclusief btw.

-Internet(basis)
-Film1
-Sport 1 & EDL
-HBO
-Huur decoder?
-Kabelkosten
pi_125517273
Sport 1 en edl zijn bij elkaar 24,75. Hbo is 15 euro. Film1 ook 15 euro dus dat loopt al op. Basis internet is 30 mb? Heb je wel een pakket? Er zijn vanaf 3 april nieuwe pakketten met film1 standaard erin, ik zou er eens naar kijken en anders dm mij is. Dan bel ik je van de week wel even! :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 20 april 2013 @ 11:16:05 #94
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_125517402
Is toch niet normaal zon bedrag voor een kanaaltje erbij :|
pi_125517403
Hebben ze het Horizon-pakket veranderd :o
Naaierij ;(
Tap tap tap
pi_125517444
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:16 schreef mitchelll0181 het volgende:
Is toch niet normaal zon bedrag voor een kanaaltje erbij :|
Voor film1 vind ik het een goed bedrag, dat zijn 8 kanalen en bovendien kan je gratis 6000 films bekijken op demand wanneer je wilt. Is ook wat waard, zijn best nieuwe films.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_125517476
Idd, ik heb nu zes maanden gratis Film1 en heb gewoon geen tijd om al die films te kijken :D
Tap tap tap
pi_125517668
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:18 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Voor film1 vind ik het een goed bedrag, dat zijn 8 kanalen en bovendien kan je gratis 6000 films bekijken op demand wanneer je wilt. Is ook wat waard, zijn best nieuwe films.
Kreeg laatst toch echt van een UPC medewerker te horen met 150mb internet zou ik nieuwe films lekker downloaden :P
Moest wel even lachen haha.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125518462
Zojuist de nieuwe rekening gekregen van UPC _O_
Zulke bedragen wil ik elke maand wel.
(Er moest wat verrekend worden omdat ik eerst wat teveel had betaald en korting niet had gekregen. ;) )
Te betalen deze maand ¤1,53 _O-
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125537270
Ik ben al een kwartier bezig om via on demand een film te kijken, wil niet helemaal :')
Download hem wel ;(
Tap tap tap
pi_125546817
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al een kwartier bezig om via on demand een film te kijken, wil niet helemaal :')
Download hem wel ;(
Lukt me hier ook niet.
pi_125546833
Hoop dat die update echt wat is. Iriteer me de vinketering aan dat trage menu, en de reactie svan mijn afstandsbediening. Laatst een 2de mediabox bij mijn zoontje aangesloten, met de oude software en afstandsbediening en dat is echt een verademing tegenover deze horizonstroopsoftware :{
pi_125546928
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:45 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Hier nu
Royaal HD Extra
Film1
150mb internet
Bellen Standaard
2e decoder.
¤73
Sport1 en eredivisie live er ook bij genomen.
Totaal ¤95.

Dus voor beide sport paketten betaal ik ¤22. :)
Netjes, die 150 mb internet.
Misschien kunnen jullie mij helpen?

Ik heb een paar jaar UPC, in 2010 ben ik verhuisd.
Toen had ik UPC gebeld en het nieuwe adres doorgegeven, en kon mijn contract vernieuwd worden met een aanbieding.
De aanbieding was:
telefoon, internet (25 mb), dvr royaal (geen hd, dus nog die grijze box heb ik),
+ 3 maanden: Film1, Sport1, Eredivisie Live.

Ze hebben toen een foutje gemaakt, want nu nog steeds heb ik ALLES wat hierboven staat.
Die 3 maanden aanbieding zijn allang voorbij, maar heb nog steeds Film1, Sport1, Eredivisie Live :D
En dit allemaal voor maar 56 euro per maand.

Nu is het zo, ik wil van die 25 mb af maar 150 mb.
Wat gaat me dat kosten boven op die 56 euro?
Als ik contact opneem met de Internet-helpdesk, kunnen ze dan gewoon m'n internet alleen upgraden... of raak ik dan ook al die film zenders kwijt?
Ik heb al een keer eerder gebeld naar de helpdesk wegens 1 dag storing, en ik weet dat die lui je producten meteen zien, maar nog steeds heb ik alles. :)

Dit pakket wil ik namelijk nog jaren lang lekker aanhouden, maar + die 150 mb zou machtig zijn.
Zou zonde zijn als ik ze bel, ik neem een compleet andere pakket en ik verlies al die extra zenders.
pi_125546948
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:41 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ik heb nu,
100 mb internet
UPC royaal plus 1 extra mediabox
Kids zone (zoontje) Plus film 1
UPC horizon
Telefonie
En ik betaal nu 71 euro per maand.
Nette prijs, als je ook 100 mb heb en die extra dingen.
Zat vorige week nog op de site van upc, en toen stond alleen die 100 als snelste voor particulieren? Nu dus ook 150.
pi_125547687
quote:
4s.gif Op zondag 21 april 2013 08:03 schreef fotostarter het volgende:
Hoop dat die update echt wat is. Iriteer me de vinketering aan dat trage menu, en de reactie svan mijn afstandsbediening. Laatst een 2de mediabox bij mijn zoontje aangesloten, met de oude software en afstandsbediening en dat is echt een verademing tegenover deze horizonstroopsoftware :{
Ik had laatst m'n oude Ziggo-box aangesloten omdat er nog wat films op stonden. DAT is pas een verademing. Die is nog stukken sneller dan dat grijze bakbeest van UPC.
Tap tap tap
pi_125549003
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:08 schreef Tamashii het volgende:
Sport 1 en edl zijn bij elkaar 24,75. Hbo is 15 euro. Film1 ook 15 euro dus dat loopt al op. Basis internet is 30 mb? Heb je wel een pakket? Er zijn vanaf 3 april nieuwe pakketten met film1 standaard erin, ik zou er eens naar kijken en anders dm mij is. Dan bel ik je van de week wel even! :9
Dank voor je aanbod. Ik zal een dezer weken eens rustig mijn factuur eens ga nakijken wat ik nu eigenlijk allemaal heb en of er niet iets verbetert kan worden ten voordele van mijzelf.
  zondag 21 april 2013 @ 11:45:20 #107
251119 Rainesz
flets outz
pi_125549110
quote:
12s.gif Op zondag 21 april 2013 08:25 schreef BoefB2 het volgende:

[..]

Netjes, die 150 mb internet.
Misschien kunnen jullie mij helpen?

Ik heb een paar jaar UPC, in 2010 ben ik verhuisd.
Toen had ik UPC gebeld en het nieuwe adres doorgegeven, en kon mijn contract vernieuwd worden met een aanbieding.
De aanbieding was:
telefoon, internet (25 mb), dvr royaal (geen hd, dus nog die grijze box heb ik),
+ 3 maanden: Film1, Sport1, Eredivisie Live.

Ze hebben toen een foutje gemaakt, want nu nog steeds heb ik ALLES wat hierboven staat.
Die 3 maanden aanbieding zijn allang voorbij, maar heb nog steeds Film1, Sport1, Eredivisie Live :D
En dit allemaal voor maar 56 euro per maand.

Nu is het zo, ik wil van die 25 mb af maar 150 mb.
Wat gaat me dat kosten boven op die 56 euro?
Als ik contact opneem met de Internet-helpdesk, kunnen ze dan gewoon m'n internet alleen upgraden... of raak ik dan ook al die film zenders kwijt?
Ik heb al een keer eerder gebeld naar de helpdesk wegens 1 dag storing, en ik weet dat die lui je producten meteen zien, maar nog steeds heb ik alles. :)

Dit pakket wil ik namelijk nog jaren lang lekker aanhouden, maar + die 150 mb zou machtig zijn.
Zou zonde zijn als ik ze bel, ik neem een compleet andere pakket en ik verlies al die extra zenders.
Volgens mij is zo een power internet abbo alleen mogelijk icm een Horizon box. ;)
Film1 zou je er dan wel voor niks bijkrijgen maar voor sport1/eredivisie zou je dan toch echt dan opnieuw moeten aanvragen.
In jouw geval ga je altijd meer betalen. :)

En ik denk dat je ook nieuwe modem zou moeten hebben, of alles via de Horizon laten lopen. Maar dat moet je eigenlijk niet willen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125549771
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 11:45 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Volgens mij is zo een power internet abbo alleen mogelijk icm een Horizon box. ;)
Film1 zou je er dan wel voor niks bijkrijgen maar voor sport1/eredivisie zou je dan toch echt dan opnieuw moeten aanvragen.
In jouw geval ga je altijd meer betalen. :)

En ik denk dat je ook nieuwe modem zou moeten hebben, of alles via de Horizon laten lopen. Maar dat moet je eigenlijk niet willen.
Bedankt voor de info, ik ga het even nalezen, al die verschillende pakketten.

http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-extra-power/
Jij hebt deze?
Film1 zit er hier bij er voor vast? Of ook voor tijdelijk?

Pakket ziet er goed uit! Als het nieuwe internet alleen mogelijk is via horizon box, dan moet het maar denk ik.
  zondag 21 april 2013 @ 12:25:04 #109
251119 Rainesz
flets outz
pi_125550124
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:09 schreef BoefB2 het volgende:

[..]

Bedankt voor de info, ik ga het even nalezen, al die verschillende pakketten.

http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-extra-power/
Jij hebt deze?
Film1 zit er hier bij er voor vast? Of ook voor tijdelijk?

Pakket ziet er goed uit! Als het nieuwe internet alleen mogelijk is via horizon box, dan moet het maar denk ik.
Film1 zit erbij zolang het abbo loopt. ;)
Dus zolang je niks wijzigt heb je dit er levenslang bij bij wijze van.
Ik heb dus inderdaad dat pakket. :)
Zou wel even aangeven dat je internet en telefonie via een aparte modem wil laten lopen.
Ik vind de alles in 1 oplossing van de Horizon nog niet stabiel genoeg.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125550291
Onlangs overgestapt van Tele2 naar Horizon van UPC.
Internet is stabiel, sneller en ik ontvang het overal in huis. Echt dag en nacht verschil met Tele2. Daar viel de Wifi al weg als meer dan 2 stappen van met modem was verwijders.
Alles, tv/telefoon/wifi werkten meteen bij opstarten. Dus zeg hooguit 10 minuutjes.
Duurde wel even voordat ik door had dat je voor het geluid eerst je afstandbediening moest matchen met je tv.
Prachtig beeld, 4 programma's tegelijk opnemen. Echt prachtig.

Alleen het menu is een draak. Traag, ingewikkeld, veel te veel klikken en enorm onlogisch op heel veel punten.
Zo heb je bij elk opgenomen programma meteen boven de optie vewijderen,alles verwijderen...ben je echt alles kwijt! Waarom zou je in godsnaam als je in het menu van 1 programma zit, alles van je hd willen verwijderen? De kans dat je het per ongeluk doet is heel groot....

Als je bij ondemand van film 1 zit en je vind maar niet wat je zoekt en je klikt dan op zoeken of filteren,blijk je ineens in alles wat er is te zoeken. Dus niet alleen film 1 maar echt alles! Ben je een half uur bezig omdat het zo retetraag en onhandig is, kom je uiteindelijk nog niet uit bij wat je zoekt dus....

Het zappen via de OK knop waardoor je gewoon kon blijven kijken naar het programma en ondertussen even kon langslopen wat er op de andere zenders is en komt, dat is weg. Dat mis ik nog dagelijks.
Ook dat eindeloos geblader door al die thumbnails. Waarom niet gewoon lijstjes waar je ook meteen de naam ziet?
Ik ben heel benieuwd naar de update in juli. Hopelijk komen er gewoon heel veel functies van de digitale box terug.

Verder.... Ben ik heel tevreden met de overstap. Heel goed geholpen door klantenservice, etc.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_125550389
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 12:25 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Film1 zit erbij zolang het abbo loopt. ;)
Dus zolang je niks wijzigt heb je dit er levenslang bij bij wijze van.
Ik heb dus inderdaad dat pakket. :)
Zou wel even aangeven dat je internet en telefonie via een aparte modem wil laten lopen.
Ik vind de alles in 1 oplossing van de Horizon nog niet stabiel genoeg.
Als er storingen in het internet zijn, dan zijn die er toch ook met je aparte modem?
Het is dezelfde aansluiting.....

Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n stabiel internet gehad als nu met de horizon....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_125550556
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 12:25 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Film1 zit erbij zolang het abbo loopt. ;)
Dus zolang je niks wijzigt heb je dit er levenslang bij bij wijze van.
Ik heb dus inderdaad dat pakket. :)
Zou wel even aangeven dat je internet en telefonie via een aparte modem wil laten lopen.
Ik vind de alles in 1 oplossing van de Horizon nog niet stabiel genoeg.
Ok top, ik denk dat sommige onstabiliteit, en wat Injetta hierboven zeg binnenkort wel verholpen word met een update.

Welke router heb je? Modem/router in één? Of een eigen router?

Ik ga voor hetzelfde denk ik die jij heb, en ja soms zijn er best veel shitfilms op Film1, maar soms ook goede. Als hij in het pakket zit verlies ik alleen maar die sport1 en eredivisie, maar het gaat mij om die 150 mb, wat gewoon het beste is.

editje

UPC biedt vanaf 3 april alles-in-een-abonnementen met hogere snelheden.
Dit is bekend gemaakt door directeur strategie Robin Kroes van UPC.

Alles in 1 Extreme Power - pakket ¤ 89,50 *
- Download 200 Mbit/s
- Uploadsnelheid 20 Mbit/s
- Film1
- Horizon box

http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-extreme-power/

[ Bericht 10% gewijzigd door BoefB2 op 21-04-2013 12:52:50 ]
  zondag 21 april 2013 @ 13:39:11 #113
251119 Rainesz
flets outz
pi_125552469
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:41 schreef BoefB2 het volgende:

[..]

Ok top, ik denk dat sommige onstabiliteit, en wat Injetta hierboven zeg binnenkort wel verholpen word met een update.

Welke router heb je? Modem/router in één? Of een eigen router?

Ik ga voor hetzelfde denk ik die jij heb, en ja soms zijn er best veel shitfilms op Film1, maar soms ook goede. Als hij in het pakket zit verlies ik alleen maar die sport1 en eredivisie, maar het gaat mij om die 150 mb, wat gewoon het beste is.

editje

UPC biedt vanaf 3 april alles-in-een-abonnementen met hogere snelheden.
Dit is bekend gemaakt door directeur strategie Robin Kroes van UPC.

Alles in 1 Extreme Power - pakket ¤ 89,50 *
- Download 200 Mbit/s
- Uploadsnelheid 20 Mbit/s
- Film1
- Horizon box

http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-extreme-power/
200mb is nog niet overal beschikbaar. ;) Hier bij mij ook niet. 150mb was voor mijn postcode maximale op dit moment.

Even over de Horizon box. Mocht je een box vol bugs hebben toevallig en je Horizon gaat constant in reboot en werkt half werkt op dat moment je internet en telefonie vast ook half. Heb je de modem lekker apart heb je in ieder geval altijd verbinding. ;)
Ook wel erbij zeggen huis situatie is hier zo dat TV een kleine 8/9mtr van de aansluiting in de woonkamerr zit. en de PC daardoor dus ook. ;) Geen zin om 30mtr kabel te gaan wegwerken ;)
Daarbij lees ik hier en op andere fora's klachten over de WiFi ontvangst.

Heb hier een modem&router in 1 van UPC maar ik heb me eigen router er ook nog op aangesloten omdat ik daar meer instellingen in had mbt thuisnetwerk en delen. ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125552639
Dat is wel weer zo. Als de box niet goed is, vastloopt, etc.. Dam heb je meteen helemaal niks meer. Maar goed...
Dat alles in 1 is wel makkelijk qua aansluiten en kabels. Gewoon UPC kabel erin en kabel aar tv en klaar is kees.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_125553184
Vanwege een mogelijke verhuizing ga waarschijnlijk bij UPC belanden. Wist dat de Horizon bijzonder matig was in zijn gebruik, maar de ervaringen liegen er ook niet om.
pi_125553379
Ik heb twee maanden geleden een abonnement afgesloten, nu moet ik zeker tien maanden wachten tot ik dat nieuwe power-abonnement kan afsluiten? ;(
Tap tap tap
pi_125553573
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee maanden geleden een abonnement afgesloten, nu moet ik zeker tien maanden wachten tot ik dat nieuwe power-abonnement kan afsluiten? ;(
Volgens mij kun je altijd een duurder/uitgebreider abbo afsluiten.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 21 april 2013 @ 14:14:51 #118
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_125553611
quote:
11s.gif Op zondag 21 april 2013 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanwege een mogelijke verhuizing ga waarschijnlijk bij UPC belanden. Wist dat de Horizon bijzonder matig was in zijn gebruik, maar de ervaringen liegen er ook niet om.
Ik heb de HB sinds september en heb eigenlijk geen problemen. Ja, het menu tijdens tv kijken is erg slecht opgezet maar ik kijk weinig tv dus dat stoort me minder. Qua internet en telefoon heb ik echt geen enkel probleem.
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee maanden geleden een abonnement afgesloten, nu moet ik zeker tien maanden wachten tot ik dat nieuwe power-abonnement kan afsluiten? ;(
Nee hoor, je kunt je abonnement altijd aanpassen. Je gaat echter wel een nieuw jaarcontract aan. Even bellen met 1200 en het is zo geregeld ;) (is mijn ervaring, geen garantie)
pi_125555132
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 14:14 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Ik heb de HB sinds september en heb eigenlijk geen problemen. Ja, het menu tijdens tv kijken is erg slecht opgezet maar ik kijk weinig tv dus dat stoort me minder. Qua internet en telefoon heb ik echt geen enkel probleem.

[..]

Nee hoor, je kunt je abonnement altijd aanpassen. Je gaat echter wel een nieuw jaarcontract aan. Even bellen met 1200 en het is zo geregeld ;) (is mijn ervaring, geen garantie)
Ik denk dat ik uiteindelijk simpelweg voor de CI+ module ga. Ik maak toch geen gebruik van al die aanvullende diensten en heb een gruwelijke hekel aan allerlei kabels.
  zondag 21 april 2013 @ 15:00:37 #120
251119 Rainesz
flets outz
pi_125555142
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 14:14 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

Nee hoor, je kunt je abonnement altijd aanpassen. Je gaat echter wel een nieuw jaarcontract aan. Even bellen met 1200 en het is zo geregeld ;) (is mijn ervaring, geen garantie)
Klopt. September had ik nieuw jaarcontract Horizon afgesloten.
En 2 weken terug overgestapt op Power extra. Dus dit is allemaal gewoon mogelijk.

Alleen als je je abonnement opzegt dien je resterende maanden nog te betalen geloof ik. ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125557258
Hoe werkt dat film1 precies? Zijn dat kanalen? Want bij on demand moet ik alles betalen :P
  zondag 21 april 2013 @ 16:20:17 #122
251119 Rainesz
flets outz
pi_125558335
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 15:52 schreef fotostarter het volgende:
Hoe werkt dat film1 precies? Zijn dat kanalen? Want bij on demand moet ik alles betalen :P
Film1 zijn geloof ik 6 kanalen. Waar constant films te zien zijn.
Dan hebben ze nog On Demand waar je keuze hebt uit een mega collectie aan films.
Als Film1 abonnee hoef je niks te betalen voor de on demand films. (Anders ook niet beschikbaar gok ik)

Denk dat jij bij On demand van UPC zelf kijkt en die films moet je altijd betalen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zondag 21 april 2013 @ 17:14:07 #123
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_125560723
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik denk dat ik uiteindelijk simpelweg voor de CI+ module ga. Ik maak toch geen gebruik van al die aanvullende diensten en heb een gruwelijke hekel aan allerlei kabels.
Ik dacht dat je een alles in een pakket wilde, vandaar mijn reactie. (Naast je tv heb je toch ook internet en telefoon nodig?)
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 15:00 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Klopt. September had ik nieuw jaarcontract Horizon afgesloten.
En 2 weken terug overgestapt op Power extra. Dus dit is allemaal gewoon mogelijk.

Alleen als je je abonnement opzegt dien je resterende maanden nog te betalen geloof ik. ;)
Als je opzegt moet je inderdaad de resterende maanden betalen maar dat lijkt me logisch aangezien je een jaarcontract hebt ;)
pi_125561398
O mooi, als m'n huidige aanbieding is verlopen van de zomer ga ik kijken naar de upgrade ;) ook dat film1 erbij bevalt me wel en dat is met dat nieuwe abonnement goedkoper dan wanneer ik het er nu los bij neem.
Tap tap tap
pi_125563087
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een alles in een pakket wilde, vandaar mijn reactie. (Naast je tv heb je toch ook internet en telefoon nodig?)
Daar heb je natuurlijk ook gelijk in en dan kom ik weer op een alles-in-een pakket uit. Internet heb ik nodig, telefoon zal ik geen gebruik van maken vermoed ik. Maandelijkse kosten ¤ 49,50 na 3 maanden.
pi_125566528
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 16:20 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Film1 zijn geloof ik 6 kanalen. Waar constant films te zien zijn.
Dan hebben ze nog On Demand waar je keuze hebt uit een mega collectie aan films.
Als Film1 abonnee hoef je niks te betalen voor de on demand films. (Anders ook niet beschikbaar gok ik)

Denk dat jij bij On demand van UPC zelf kijkt en die films moet je altijd betalen.
Ik heb even gekeken. Heb inderdaad 6 kanalen met films. Maar bij On Demand moet ik alles betalen. Maar dat hoort dus zo? Of ik begrijp je verkeerd :D
pi_125568413
quote:
4s.gif Op zondag 21 april 2013 19:38 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken. Heb inderdaad 6 kanalen met films. Maar bij On Demand moet ik alles betalen. Maar dat hoort dus zo? Of ik begrijp je verkeerd :D
Film1 heeft z'n eigen on demand :) het is even zoeken:

Menu > on demand > alle video's > tv zenders > film1.
Tap tap tap
pi_125589735
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:20 schreef nelisb het volgende:
Ik horizon 60 mb.
Extra tv HD
Bellen
Extra decoder in huis.

71¤ per maand.
Update:

Horizon 150 mb
Royaal HD, 29 HD zenders 110 kanalen totaal.
Bellen
Extra decoder
Film 1

Totaal 73,50 euro per maand. 1,5 euro erbij en meer snelheid en gratis Film1.
pi_125592642
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Film1 heeft z'n eigen on demand :) het is even zoeken:

Menu > on demand > alle video's > tv zenders > film1.
ga vanavond de even kijken. Dank je :)
pi_125594934
Ik zou nog terugkomen op de door mij aangeleverde informatie over e.a.

Abonnement Digitale TV Royaal met DVR
Abonnement UPC Internet 10 Mbps
UPC Totaalpakket: met korting op UPC Digitale TV

Abonnement Analoge en Digitale Kabel TV en Radio
Abonnement Eredivisie Live en Film1Sport1 Premium
Abonnement HBO Premium


Mij totale kostenplaatje is 85,- euro maar met BTW erbij kom je dus over de 100+ euro uit per maand.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2013 12:56:18 ]
  maandag 22 april 2013 @ 13:04:50 #131
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_125595229
quote:
15s.gif Op maandag 22 april 2013 12:55 schreef Iwanius het volgende:
Ik zou nog terugkomen op de door mij aangeleverde informatie over e.a.

Abonnement Digitale TV Royaal met DVR
Abonnement UPC Internet 10 Mbps
UPC Totaalpakket: met korting op UPC Digitale TV

Abonnement Analoge en Digitale Kabel TV en Radio
Abonnement Eredivisie Live en Film1Sport1 Premium
Abonnement HBO Premium


Mij totale kostenplaatje is 85,- euro maar met BTW erbij kom je dus over de 100+ euro uit per maand.
Zeg dat je van KPN een mooie aanbieding hebt gehad, werkte bij een vriend van mij ook, die ging van 85 naar ong. 50 euro.

Overigens zijn de abonnementen op Eredivisie Live, Sport 1 en HBO natuurlijk gewoon heel erg duur.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_125595849
quote:
15s.gif Op maandag 22 april 2013 12:55 schreef Iwanius het volgende:
Ik zou nog terugkomen op de door mij aangeleverde informatie over e.a.

Abonnement Digitale TV Royaal met DVR
Abonnement UPC Internet 10 Mbps
UPC Totaalpakket: met korting op UPC Digitale TV

Abonnement Analoge en Digitale Kabel TV en Radio
Abonnement Eredivisie Live en Film1Sport1 Premium
Abonnement HBO Premium


Mij totale kostenplaatje is 85,- euro maar met BTW erbij kom je dus over de 100+ euro uit per maand.
Tering, ja het is een hoop geld.
Soms heeft de ene een goede aanbieding te pakken, of soms niet.

Ik betaal 56, internet is wel 25mb, enige wat jij meer heb is HBO, zie mijn vorige post.
Deze onderstaande box gebruik ik nog, de oude maar werkt nog zeer goed, heb alle zenders alleen geen HD.
Ook met film1, sport1, eredivisie live en nooit signaalverliezen.


Het 200mb pakket + film1 ziet er goed uit, maar ik wacht nog even.

Ze komen bijna iedere week met nieuwe aanbiedingen. :D
pi_125608752
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Film1 heeft z'n eigen on demand :) het is even zoeken:

Menu > on demand > alle video's > tv zenders > film1.
Ok gelukt :)
Nu heb ik een klein stukje film gekeken, en ben ik later terug gegaan naar de film. Nu kan ik hem niet nog een keer afspelen :D Weet je hier ook een oplossing voor?
pi_125612816
Nee, dat probleem had ik van het weekend niet, sorry :@
Tap tap tap
pi_125628981
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Nee, dat probleem had ik van het weekend niet, sorry :@
nou dan heb ik aan jou ook niks.


:P :*
pi_125648591
Je kunt ook via een kortere weg.
Zet een kanaal van film 1 op. Druk op Back. Dan naar On demand. Dan zit je meteen bij de films van film 1.
Het duurt soms even voordat je bij een gekozen film de optie afspelen krijgt.
Dus de film die je verder wilt kijken kiezen en dan gewoon wachten. Op een gegeven moment verschijnt in het menu rechts afspelen waar u gebleven bent.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_125649050
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:55 schreef Injetta het volgende:
Je kunt ook via een kortere weg.
Zet een kanaal van film 1 op. Druk op Back. Dan naar On demand. Dan zit je meteen bij de films van film 1.
Het duurt soms even voordat je bij een gekozen film de optie afspelen krijgt.
Dus de film die je verder wilt kijken kiezen en dan gewoon wachten. Op een gegeven moment verschijnt in het menu rechts afspelen waar u gebleven bent.
Klopt, had het even gekeken en het werkt. dank je :)
pi_125649146
Downloaden jullie met nieuwsgroepen?

Had 60 mbit, nieuwsgroepen 7 mb per seconde max.
Nu 150 mbit, nog steeds de maximale zelfde download snelheid.
  dinsdag 23 april 2013 @ 19:45:07 #139
251119 Rainesz
flets outz
pi_125650528
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:12 schreef nelisb het volgende:
Downloaden jullie met nieuwsgroepen?

Had 60 mbit, nieuwsgroepen 7 mb per seconde max.
Nu 150 mbit, nog steeds de maximale zelfde download snelheid.
Zit hier met 150mb rond de 18.4mbps
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125657542
Thanks!

Vanavond nog maar eens proberen. Einde vd dag druk in de straat ofzo qua internet verbruik.
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:54:27 #141
401549 HenkiePenkie88
gewoon omdat het kan
pi_125666356
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:12 schreef nelisb het volgende:
Downloaden jullie met nieuwsgroepen?

Had 60 mbit, nieuwsgroepen 7 mb per seconde max.
Nu 150 mbit, nog steeds de maximale zelfde download snelheid.
Heb je gekeken wat de max. snelheid is die bij je payserver abo hoort??
"The whole of science is nothing more than a refinement of everyday thinking."
pi_125666851
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:54 schreef HenkiePenkie88 het volgende:

[..]

Heb je gekeken wat de max. snelheid is die bij je payserver abo hoort??
Goeie! Gaat tot 50 mbit.

Nu eentje Zoeken die tot 150 gaat. Eweka gaat tot 100.
pi_125674247
Voor het waard is:

Eerst dacht ik dat het eeuwen duurde eer een bepaalde Hollywood film op dvd uitkwam of in deze bij On Demand. Kijk ik laatst bij On Demand zie ik films als Lincoln,Zero Dark... en Argo er gewoon tussenstaan. Sterker nog, HBO zond zondag jl. Het bombardement uit. :Y

Grappig, maar ik heb er niks aan daar ik meestal de films al op een alternatieve wijze heb binnengehaald en gekeken. (groot scherm uiteraard)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2013 11:46:30 ]
  woensdag 24 april 2013 @ 13:01:25 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125676732
Okay, ik heb hier 2 dozen voor me staan; een met een (wifi) modem voor internet en telefonie, en een met een Horizon.

Nog tips voor ik de oude modem en DVR weghaal?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_125676888
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:01 schreef Leandra het volgende:
Okay, ik heb hier 2 dozen voor me staan; een met een (wifi) modem voor internet en telefonie, en een met een Horizon.

Nog tips voor ik de oude modem en DVR weghaal?
Schietgebedje doen? Films en programma's die nog de DVR staan kijken.

Verder is de toegevoegde waarde van de modem niet zo groot, ik heb alles via de Horizon lopen, gaat ook prima.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 24 april 2013 @ 13:19:28 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125677314
Ik wilde voorlopig even via een modem beginnen, dan heb ik qua telefonie en internet iig geen probleem als de Horizon moeilijk doet.

Even een andere vraag; ik heb op dit moment zowel een DVR als een 2de mediabox (op een slaapkamer), die 2de mediabox heb ik per over een maand opgezegd, zou ik voor nu even die DVR en met die mediabox boven kunnen omruilen of gaat m dat niet worden door kaartjes, mac-adressen en andere ellende die bij UPC geregistreerd staan?

Dus dan zou ik: de DVR hier loskoppelen, boven de mediabox voor de DVR vervangen en dan beneden de Horizon aansluiten.
Gaat dat werken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 24 april 2013 @ 17:52:24 #147
251119 Rainesz
flets outz
pi_125686470
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef nelisb het volgende:

[..]

Goeie! Gaat tot 50 mbit.

Nu eentje Zoeken die tot 150 gaat. Eweka gaat tot 100.
Sunnyusenet unlimited. Heb ik ook.
Werkt super.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  woensdag 24 april 2013 @ 18:27:29 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125687611
Gelukt;
• DVR tijdelijk even boven aangesloten; werkt (vooralsnog)
• Modem vervangen voor wifi-modem; internet werkt, telefonie niet.
• Horizon aangesloten en endlesss op het installatieprogramma zitten wachten; werkt.

Gebeld met UPC hoe het komt dat ik nog geen telefoon heb; ik was te snel :') _O-
Bevestigingsbrief was ook nog niet ontvangen, alleen de mail, en gezien ik de boel maandag besteld had, ging het allemaal te snel, want het was hier vanmiddag om 12.30 binnen en de boel draait, maar m'n telefonie is dus nog niet geactiveerd.

Hij kon me zelfs nog niet vertellen wat m'n telefoonnummer zou gaan worden }:| ;(

Kreeg wel een complimentje voor m'n snelle installatie.... :D
Alleen een beetje jammer dat ik dus 19 minuten mobiel met hun 0900-nummer aan de lijn heb moeten hangen, maar ik begreep dat ze dat gaan vergoeden. Zou netjes zijn.

Ben nog geen fan van de Horizon, beetje omslachtige menustructuur zo te zien :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 24 april 2013 @ 18:44:07 #149
251119 Rainesz
flets outz
pi_125688176
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:27 schreef Leandra het volgende:
Gelukt;
• DVR tijdelijk even boven aangesloten; werkt (vooralsnog)
• Modem vervangen voor wifi-modem; internet werkt, telefonie niet.
• Horizon aangesloten en endlesss op het installatieprogramma zitten wachten; werkt.

Gebeld met UPC hoe het komt dat ik nog geen telefoon heb; ik was te snel :') _O-
Bevestigingsbrief was ook nog niet ontvangen, alleen de mail, en gezien ik de boel maandag besteld had, ging het allemaal te snel, want het was hier vanmiddag om 12.30 binnen en de boel draait, maar m'n telefonie is dus nog niet geactiveerd.

Hij kon me zelfs nog niet vertellen wat m'n telefoonnummer zou gaan worden }:| ;(

Kreeg wel een complimentje voor m'n snelle installatie.... :D
Alleen een beetje jammer dat ik dus 19 minuten mobiel met hun 0900-nummer aan de lijn heb moeten hangen, maar ik begreep dat ze dat gaan vergoeden. Zou netjes zijn.

Ben nog geen fan van de Horizon, beetje omslachtige menustructuur zo te zien :{
Tip voor de volgende keer als je weer mobiel zou moeten bellen.
Laat ze jouw gewoon direct terug bellen dit doen ze gewoon.

Telefoon activatie zou toch wel binnen 24uur moeten zijn na aansluiten.
Tenzij er nog helemaal geen nummer aan jouw is toegewezen.
Succes ermee, menu structuur went wel. Het zou sneller kunnen maar ik stoor me er niet zo aan.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125688212
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:44 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Tip voor de volgende keer als je weer mobiel zou moeten bellen.
Laat ze jouw gewoon direct terug bellen dit doen ze gewoon.

Telefoon activatie zou toch wel binnen 24uur moeten zijn na aansluiten.
Tenzij er nog helemaal geen nummer aan jouw is toegewezen.
Succes ermee, menu structuur went wel. Het zou sneller kunnen maar ik stoor me er niet zo aan.
En daarbij, ik zou niet wennen, want er schijnt een grote update te komen icm. een nieuwe afstandsbediening welke de hele boel op de schop gaat gooien *O*
  woensdag 24 april 2013 @ 19:03:25 #151
251119 Rainesz
flets outz
pi_125688870
quote:
4s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:45 schreef fotostarter het volgende:

[..]

En daarbij, ik zou niet wennen, want er schijnt een grote update te komen icm. een nieuwe afstandsbediening welke de hele boel op de schop gaat gooien *O*
Eerst zien dan geloven :P
Ik heb mijn verwachtingen bij UPC nooit zo heel hoog liggen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125688975
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:54 schreef HenkiePenkie88 het volgende:

[..]

Heb je gekeken wat de max. snelheid is die bij je payserver abo hoort??
Heb nu een umlimited payserver via Sunny.

Mag 8,7 mb met nieuwsgroepen... Schiet nog niet op.
  woensdag 24 april 2013 @ 19:21:01 #153
251119 Rainesz
flets outz
pi_125689513
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:06 schreef nelisb het volgende:

[..]

Heb nu een umlimited payserver via Sunny.

Mag 8,7 mb met nieuwsgroepen... Schiet nog niet op.
Internet via de Horizonbox of aparte modem nog?
Geeft hij op de pc wel 1gbps aan?
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125689698
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:21 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Internet via de Horizonbox of aparte modem nog?
Geeft hij op de pc wel 1gbps aan?
Alleen horizon box.

Speedtest UPC zegt 74,25 mbps
  woensdag 24 april 2013 @ 19:26:31 #155
251119 Rainesz
flets outz
pi_125689718
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:26 schreef nelisb het volgende:

[..]

Alleen horizon box.

Speedtest UPC zegt 74,25 mbps
Kan je netwerkkaart wel de snelheid trekken? ;)
Moest hem hier ook vervangen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125689919
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:26 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Kan je netwerkkaart wel de snelheid trekken? ;)
Moest hem hier ook vervangen.
Geen idee. Heb alleen een macbook air.

9,1 via nieuwgroepen haalt ie nu af en toe. Toch 2 meer dan toen ik 60 mbit had...
Ook film1 erbij en dat voor die 1,5 euro haha.
  woensdag 24 april 2013 @ 19:34:41 #157
251119 Rainesz
flets outz
pi_125690085
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:31 schreef nelisb het volgende:

[..]

Geen idee. Heb alleen een macbook air.

9,1 via nieuwgroepen haalt ie nu af en toe. Toch 2 meer dan toen ik 60 mbit had...
Ook film1 erbij en dat voor die 1,5 euro haha.
Bekabeld of draadloos?
Zal wel draadloos zijn. Dan zul je die 150mb niet snel halen ben ik bang.
Hier haal ik op de MPB draadloos 125mb maar is niet echt een constante vaste verbinding, schommelt heel erg tussen 90 en 125mb.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125690175
Draadloos.

MacBook kan geen kabel aansluiten :)
pi_125690291
- dubbel
  woensdag 24 april 2013 @ 19:41:36 #160
251119 Rainesz
flets outz
pi_125690375
Dan moet je blij zijn met je huidige resultaten. ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125690415
Ok haha.
pi_125690463
Draadloos geeft inderdaad minder snelheid dan bekabeld.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 24 april 2013 @ 19:46:11 #163
251119 Rainesz
flets outz
pi_125690596
Dit is maximale bij mij draadloos.


(Zojuist gemeten)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  donderdag 25 april 2013 @ 00:11:27 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125705578
quote:
4s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:45 schreef fotostarter het volgende:

[..]

En daarbij, ik zou niet wennen, want er schijnt een grote update te komen icm. een nieuwe afstandsbediening welke de hele boel op de schop gaat gooien *O*
Dat mag ook wel, wat is die afstandsbediening beperkt.....

Is het trouwens "normaal" dat SBS6 en de BBC niet te ondertitelen zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 25 april 2013 @ 00:22:59 #165
6941 APK
Factual, I think.
pi_125705918
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 00:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat mag ook wel, wat is die afstandsbediening beperkt.....

Is het trouwens "normaal" dat SBS6 en de BBC niet te ondertitelen zijn?
Ik laat de subs maar lopen, geen zin om 888x op een knop te drukken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 25 april 2013 @ 00:31:49 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125706130
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 00:22 schreef APK het volgende:

[..]

Ik laat de subs maar lopen, geen zin om 888x op een knop te drukken.
Ik kijk vaak zonder geluid, dus dan zijn subtitles wel handig :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_125711496
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef nelisb het volgende:

[..]

Goeie! Gaat tot 50 mbit.

Nu eentje Zoeken die tot 150 gaat. Eweka gaat tot 100.
Kijk even op chelloo.com. Daar hebben ze een mooie aanbieding met onbeperkte snelheid en gebruik.
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_125716965
Thanks!
pi_125718288
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:06 schreef anconakip het volgende:

[..]

Kijk even op chelloo.com. Daar hebben ze een mooie aanbieding met onbeperkte snelheid en gebruik.
Onbeperkte snelheid? Kan mijn pc dat wel aan? :o
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 25 april 2013 @ 16:04:30 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125722196
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:43 schreef Tamashii het volgende:
Draadloos geeft inderdaad minder snelheid dan bekabeld.
Ja, hoewel ik het verschil wel heel groot vind, 20/25 draadloos vs 100+ bekabeld.
Upload is zowel draadloos als bekabeld nu zo'n 10 Mbps.

Draadloos is de upload nu dus de helft van de download :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_125727323
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, hoewel ik het verschil wel heel groot vind, 20/25 draadloos vs 100+ bekabeld.
Upload is zowel draadloos als bekabeld nu zo'n 10 Mbps.

Draadloos is de upload nu dus de helft van de download :')
100+ is draadloos ook mogelijk. ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  Eindredactie Games donderdag 25 april 2013 @ 18:59:14 #172
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_125727972
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:43 schreef Tamashii het volgende:
Draadloos geeft inderdaad minder snelheid dan bekabeld.
Beetje voorbarig antwoord
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 25 april 2013 @ 19:00:24 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125728019
quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:39 schreef Rainesz het volgende:

[..]

100+ is draadloos ook mogelijk. ;)
Vertel vertel!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eindredactie Games donderdag 25 april 2013 @ 19:02:44 #174
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_125728104
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vertel vertel!
Wireless n apparatuur kopen die op 5ghz draaien.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 25 april 2013 @ 19:07:24 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125728285
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:02 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Wireless n apparatuur kopen die op 5ghz draaien.
Ah, ja ik had nog naar de 5GHz instelling van het modem gekeken, maar ik las dat 5GHz minder goed door muren en plafonds ging?
Over de apparatuur maak ik me minder zorgen, dat is allemaal vrij courant.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 25 april 2013 @ 19:09:34 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125728386
Is dat Technicolor geval een dual en kan ik ze beiden tegelijk inschakelen of gaat dat niet werken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 26 april 2013 @ 18:12:31 #177
251119 Rainesz
flets outz
pi_125769280
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, ja ik had nog naar de 5GHz instelling van het modem gekeken, maar ik las dat 5GHz minder goed door muren en plafonds ging?
Over de apparatuur maak ik me minder zorgen, dat is allemaal vrij courant.
Kom hier met 5Ghz gewoon op zolder.
En zoals op de screenshot is te zien zit ik dan rond de 125mb ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zaterdag 27 april 2013 @ 00:59:15 #178
6941 APK
Factual, I think.
pi_125786184
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:09 schreef Leandra het volgende:
Is dat Technicolor geval een dual en kan ik ze beiden tegelijk inschakelen of gaat dat niet werken?
Ah, ik heb nu ook sinds vanmorgen zo'n technicolor ding.
Schijnt veel beter te zijn volgens de monteur :Y
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eindredactie Games zaterdag 27 april 2013 @ 01:15:06 #179
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_125786636
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 00:59 schreef APK het volgende:

[..]

Ah, ik heb nu ook sinds vanmorgen zo'n technicolor ding.
Schijnt veel beter te zijn volgens de monteur :Y
is gewoon een Thompson modem. En trouwens, wij van wc eend
..
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 27 april 2013 @ 01:18:18 #180
6941 APK
Factual, I think.
pi_125786709
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 01:15 schreef donald_dick het volgende:

is gewoon een Thompson modem. En trouwens, wij van wc eend
..
Heb je ook het IP bij de hand, kan het niet vinden en ik wil even inloggen :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eindredactie Games zaterdag 27 april 2013 @ 01:21:08 #181
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_125786784
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 april 2013 01:18 schreef APK het volgende:

[..]

Heb je ook het IP bij de hand, kan het niet vinden en ik wil even inloggen :+
zal wasrschpijnlijk 192.168.1.1 zijn
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 27 april 2013 @ 01:25:38 #182
6941 APK
Factual, I think.
pi_125786895
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 01:21 schreef donald_dick het volgende:

[..]

zal wasrschpijnlijk 192.168.1.1 zijn
Nope, probeer het morgen wel weer even.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 27 april 2013 @ 01:33:44 #183
6941 APK
Factual, I think.
pi_125787047
EN DAT MOET DUS GEWOON OP FUCKING PAGINA 1 VAN DE HANDLEIDING STAAN :(
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 27 april 2013 @ 03:48:42 #184
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_125788336
Ik dus vrij enthousiast over Horizon i.c.m. Film1, heeft me pa dus een all-in pakket van KPN genomen doordat zo'n droogkloot via de telefoon had overgehaald. Hoe slecht wil je het hebben, conclusie was dan ook dat we op dit adres niet meer dan 40mb/s konden krijgen en de duurdere pakketten uitgesloten waren, dag later kregen we al een pakket binnen van KPN, bleek het Digitenne te zijn. Ik zo van :') Me pa die doodleuk dacht dat het via internet binnen kwam :{ |:(
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_125788350
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 03:48 schreef Woods het volgende:
Ik dus vrij enthousiast over Horizon i.c.m. Film1, heeft me pa dus een all-in pakket van KPN genomen doordat zo'n droogkloot via de telefoon had overgehaald. Hoe slecht wil je het hebben, conclusie was dan ook dat we op dit adres niet meer dan 40mb/s konden krijgen en de duurdere pakketten uitgesloten waren, dag later kregen we al een pakket binnen van KPN, bleek het Digitenne te zijn. Ik zo van :') Me pa die doodleuk dacht dat het via internet binnen kwam :{ |:(
Lul niet man. KPN alles in 1 is al jaren geen digitenne meer. Is nu interactie tv en dat komt inderdaad binnen via de modem, via een cat5 kabel.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 27 april 2013 @ 03:52:20 #186
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_125788354
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 03:51 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Lul niet man. KPN alles in 1 is al jaren geen digitenne meer. Is nu interactie tv en dat komt inderdaad binnen via de modem, via een cat5 kabel.
Wut man? Kheb dat pakket hier voor me neus met dikke koeienletters 'Digetenne' incl. met wat er in de doos zit
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_125788358
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 03:52 schreef Woods het volgende:

[..]

Wut man? Kheb dat pakket hier voor me neus met dikke koeienletters 'Digetenne' incl. met wat er in de doos zit
Dan heeft hij gewoon t verkeerde besteld.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_125788360
Alles in 1 is alles in 1. Digitenne is een compleet losstaand product, op een aparte rekening, wat je apart moet bestellen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_125789266
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:03 schreef Rainesz het volgende:

Eerst zien dan geloven :P
Ik heb mijn verwachtingen bij UPC nooit zo heel hoog liggen.
Gewoon omdat jij 1 van die mensen bent die bij toeval? altijd pech heeft met UPC apparatuur?
Ik behoor tot 1 van de velen die al vanaf het eerste uur lid zijn en in al die jaren (8?) weinig tot geen problemen heb gehad. I.i.g. waren ze allemaal op 1 hand te tellen in totaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2013 09:24:56 ]
  zaterdag 27 april 2013 @ 09:29:10 #190
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_125789337
Ik heb de Horizon box ook net binnen, de tweede al want de eerste had een kapotte modem.

Alles loopt via de HB, maar ik zou graag het volgende willen:
Dat de HB wel het modem is, maar niet de DHCP server. Ik wil hier mijn Airport Extreme voor gebruiken. Dit omdat er op de HB geen ipv6-tunnel mogelijk is.

Er zullen wel apparaten op de Horizon aangesloten worden, maar deze moeten dus hun ip-adres via de DHCP van de airport krijgen.

Het is me nog niet geluk. Iemand die me wat hulp kan bieden? Of een soortgelijke configuratie werkend heeft gekregen?
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
  zaterdag 27 april 2013 @ 09:29:34 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125789344
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 april 2013 01:18 schreef APK het volgende:

[..]

Heb je ook het IP bij de hand, kan het niet vinden en ik wil even inloggen :+
192.168.01

Ik kan m inmiddels dromen.
En dat ik het SSID en wachtwoord al veranderd had naar die van m'n oude router voor de rest thuiskwam voorkwam een hoop gezeik :+

Oh, wat dan wel bagger is, is dat als je het signaal daardoor verliest, je even niet meer in de router kunt komen, want dan zegt hij bij een nieuwe inlogpoging dat de gebruiker al ingelogd is.
In adresbalk even 'login' in 'logout' veranderen of even de stroom eraf.
Of gewoon bekabeld klieren, dat is het makkelijkst :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Leandra op 27-04-2013 09:36:40 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:48:14 #192
251119 Rainesz
flets outz
pi_125796773
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 april 2013 09:24 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Gewoon omdat jij 1 van die mensen bent die bij toeval? altijd pech heeft met UPC apparatuur?
Ik behoor tot 1 van de velen die al vanaf het eerste uur lid zijn en in al die jaren (8?) weinig tot geen problemen heb gehad. I.i.g. waren ze allemaal op 1 hand te tellen in totaal.
Wie zegt dat mijn UPC apparatuur slecht werkt?
Zit al bij UPC voordat het UPC was! Loop vaak met nieuwe producten als eerste te bellen met de helpdesk. Zo ook met Horizon en ik ben denk ik 1 v/d weinigen die al vanaf september zo een kast in huis heeft staan en werkelijk 0,0 problemen heeft gehad. Heb alleen ooit problemen gehad met die digitale stoeptegel voor telefonie. Maar ook dat hebben ze na een tijdje netjes opgelost.

Maar nu de daadwerkelijke reden waarom ik dat zeg wat je gequote hebt. Kijk even verder dan Fok! en er zijn forums zat waar updates en beloftes van UPC worden besproken en dat het eigenlijk altijd tegenvalt. UPC werkt vaak wel naar een oplossing maar duurt soms extreem lang. Sommige problemen zijn lastig op te lossen, maar ook simpele dingen blijven ze vaak voorruit schuiven.
Ik vind het schandalig dat een Philips monteur op eigen initiatief het probleem wat ontstaat met óudere"philips tv's icm Horizon op te lossen en dit gewoon thuis heeft gedaan buiten werk tijd. En dat deze man binnen een test periode van een week al resultaat had voor sommige modellen. zoiets had UPC zelf ook wel kunnen doen dunkt mij? En zo zijn er nog wel tig voorbeelden.

Dus daarom heb ik mijn verwachting van de nieuwe remote niet zo hoog en van de nieuwe software ook niet.
Het kan ook heel erg meevallen, maar met alles in het verleden zou ik er niet meer zo exited van geraken.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zaterdag 27 april 2013 @ 16:10:12 #193
6941 APK
Factual, I think.
pi_125797326
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 09:29 schreef Leandra het volgende:

192.168.01
Ah, dat is 'em ja :Y)
Stond op pagina 2 :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_125797405
Kan niet wachten op de nieuwe Horizon update
pi_125802315
Mmm, hoe kom je er dan in? Als ik die 192.168.01 doe, gebeurt er niks....

Op de site van film1 staat een overzicht van films on demand. Wanneer ze te zien zijn, maar dit klopt niet. Er zouden films on demand moeten zijn, maar ze zijn niet te vinden.
Ligt dat aan Horizon/UPC of aan film1 zelf? Iemand enig idee?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:05:42 #196
6941 APK
Factual, I think.
pi_125802356
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:04 schreef Injetta het volgende:

Mmm, hoe kom je er dan in? Als ik die 192.168.01 doe, gebeurt er niks....
Dat is het modem en er moet nog een punt tussen de laatste 0 en 1: 192.168.0.1
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_125802541
Ik heb het al gevonden: het is 192.168.192.1.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:19:05 #198
251119 Rainesz
flets outz
pi_125802815
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:04 schreef Injetta het volgende:
Mmm, hoe kom je er dan in? Als ik die 192.168.01 doe, gebeurt er niks....

Op de site van film1 staat een overzicht van films on demand. Wanneer ze te zien zijn, maar dit klopt niet. Er zouden films on demand moeten zijn, maar ze zijn niet te vinden.
Ligt dat aan Horizon/UPC of aan film1 zelf? Iemand enig idee?
Om welke films gaat het dan?
Hier alles wat op de site staat ook gewoon in On-Demand.

[ Bericht 3% gewijzigd door Rainesz op 27-04-2013 19:34:55 ]
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:45:47 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125803792
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:11 schreef Injetta het volgende:
Ik heb het al gevonden: het is 192.168.192.1.
Dat zal dan het IP-adres van de horizon zijn? Want die 192.168.01 ging over het Technicolor modem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_125819064
Oh, ik dacht dat jullie het over het ip-adres van de Horizon hadden.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_126004475
Morgen zou er wederom een UPC monteur komen, 2de in 3 weken, maar probleem lijkt opgelost, morgenochtend even afwachten.

Situatie: sinds maandag geen wifi meer.

Oplossing: ik denk vanavond haal m'n kabels vast uit de horizon aangezien ik niet thuis ben en m'n ma de monteur ontvangt. Na afsluiten internetkabels, werkt wifi en dus internet weer.

Aangesloten bekabeld, NAS, Apple tv, tv en blu ray speler.

Nadat internet weer werkte, kabels aangesloten, internet klapt er weer uit. Blu ray kabel verwijdert, sindsdien werkt internet al een uur en via nieuwsgroepen downloaden gaat weer vanouds snel.

Blu ray hoeft geen bekabelde internet verbinding, dus ik laat het zo. Tv bekabeld internet is handig voor films streamen etc, Apple tv idem en de nas bekabeld is ook wel erg prettig, aangezien er anders geen verbinding is :)

Raar aangezien het 4 maand met 4 aansloten apparaten heeft gewerkt en opeens niet meer.

Maar probleem lijkt opgelost.
  donderdag 2 mei 2013 @ 23:26:11 #202
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_126004612
Ik heb sinds zondag ook problemen met wifi. had ook upc gebeld en er kon een monteur pas gister komen....na een paar uur werkte het weer maar nu met storingkjes af en toe.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:32:31 #203
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_126053307
Wanneer je een Horizon box neemt, ben je dan verplicht om het internet via het apparaat te laten lopen? Wil liever een eigen router gebruiken met de UPC modem.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:34:48 #204
62419 CherryLips
chocoholic
pi_126053361
Nee hoor, ik heb bij de aanvraag aangegeven dat ik graag een aparte modem wil en die heb ik ook los in bruikleen gekregen, zonder extra kosten.
Tap tap tap
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:35:30 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126053373
Ik heb er een losse (draadloze) modem bijgenomen ter vervanging van mijn oude UPC modem.
Dat laatste was overigens niet nodig geweest, maar ik wilde graag van mijn draadloze router af.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126053548
Mijn Horizon kastje heeft een verklote ventilator. Bij het opstarten maakt hij herrie alsof er een straaljager opstijgt :')
Is al een maand zo ofzo, maar ik wil mijn opnames niet kwijt :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:43:03 #207
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_126053552
Het gaat om een verlenging van een contract, hoeveel korting is gebruikelijk. Zou er 10 euro af kunnen krijgen als ik aangeef wellicht naar KPN over te willen stappen, maar zie liefst meer. Iemand die meer korting heeft gekregen?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_126053566
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 12:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het gaat om een verlenging van een contract, hoeveel korting is gebruikelijk. Zou er 10 euro af kunnen krijgen als ik aangeef wellicht naar KPN over te willen stappen, maar zie liefst meer :P. Iemand die meer korting heeft gekregen?
Je moet bellen om op te zeggen, dan krijg je de save afdeling aan de lijn, die kunnen de meeste korting geven.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:44:58 #209
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_126053599
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 12:43 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je moet bellen om op te zeggen, dan krijg je de save afdeling aan de lijn, die kunnen de meeste korting geven.
Klopt, sprak daar ook mee. Maar ik vroeg mij af of ze eigenlijk verder gaan dan 10 euro per maand korting. Althans, ik vroeg mij af of iemand hier in op dit forum wellicht meer korting heeft gekregen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_126053629
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 12:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Klopt, sprak daar ook mee. Maar ik vroeg mij af of ze eigenlijk verder gaan dan 10 euro per maand korting.
Oh geen idee. Ik verleng meestal gewoon via internet en gebruik de actie van dat moment, dat kan je namelijk ook gewoon elk halfjaar doen ofzo en gewoon acties blijven houden zoals film1 enz.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 00:08:16 #211
251119 Rainesz
flets outz
pi_126157260
Hier ga ik echt lastig aan kunnen wennen. :P





Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 00:12:35 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126157428
OMG is dat de befaamde nieuwe afstandsbediening die we in juli kunnen verwachten? :o

Nou ja, hoef je om te zoeken waarschijnlijk niet meer zo'n absurde letterstructuur door te scrollen om een woord in te voeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126157438
Iemand die bij UPC werkt die dat heeft gelekt ofzo? Niemand heeft dit toch nog?
Overigens ben ik al heeeeel blij dat er een DVR knop en een GUIDE knop op zitten. Ik ga toch mijn Harmony (blijven) gebruiken, maar nu kan ik eindelijk die knoppen weer toevoegen.
En als de 4 kleuren ook gewoon weer nuttig gaan gebruiken zoals bij de vorige box (blauw is verwijderen enz) dan ben ik helemaal happy! :D

Ik zie wel dat de knoppen vooruit/achteruit skippen NIET terug zijn waar ik wel op had gehoopt. Gebruikte dat erg veel in de vorige box bij opnames!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 00:15:31 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126157519
Idd, een guide-knop is heel erg gewenst.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 00:29:35 #215
6941 APK
Factual, I think.
pi_126157925
Oh help, iets anders :o
Ik ben eerder bang dat er weinig te verbeteren valt aan die slome H-box :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 01:00:48 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126158819
Ja, dat slome is wel storend, en het feit dat je een aantal keer moet bevestigen dat je een zender toch echt wilt kijken lijkt wel old-skool Microsoft, maar een afstandsbediening die een aantal functies rechtstreeks kan bereiken is wel zo prettig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126159148
Ziet er veelbelovend uit.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_126160351
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 01:17 schreef Injetta het volgende:
Ziet er veelbelovend uit.
nu de software nog
  Eindredactie Games dinsdag 7 mei 2013 @ 06:23:16 #219
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_126160370
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:12 schreef delano.888 het volgende:
Iemand die bij UPC werkt die dat heeft gelekt ofzo? Niemand heeft dit toch nog?
Overigens ben ik al heeeeel blij dat er een DVR knop en een GUIDE knop op zitten. Ik ga toch mijn Harmony (blijven) gebruiken, maar nu kan ik eindelijk die knoppen weer toevoegen.
En als de 4 kleuren ook gewoon weer nuttig gaan gebruiken zoals bij de vorige box (blauw is verwijderen enz) dan ben ik helemaal happy! :D

Ik zie wel dat de knoppen vooruit/achteruit skippen NIET terug zijn waar ik wel op had gehoopt. Gebruikte dat erg veel in de vorige box bij opnames!
dat ding is al twee jaar bekend :) andere landen hebben hem al en hij werd al gebruikt op beursen :)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 7 mei 2013 @ 07:35:41 #220
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_126160659
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 01:17 schreef Injetta het volgende:
Ziet er veelbelovend uit.
Wel weer heel (nodeloos) veel knoppen, hoevaak ga je zo'n qwerty toetsenbord nou helemaal gebruiken?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:10:07 #221
251119 Rainesz
flets outz
pi_126161889
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 06:23 schreef donald_dick het volgende:

[..]

dat ding is al twee jaar bekend :) andere landen hebben hem al en hij werd al gebruikt op beursen :)
Niet geheel waar. ;)
Er was nog een andere afstandsbediening, die is op beurzen en in andere landen gebruikt.
Deze is echt 100% nieuw en krijgen de mensen in Ierland nu bij de Horizon geleverd. ;)
Kans is vrij groot dat wij deze dus ook gaan krijgen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:11:42 #222
62419 CherryLips
chocoholic
pi_126161918
Eerst willen ze een minimalistische afstandsbediening en worden veel knoppen geschrapt en nu krijg je deze :D
Guide-knop O+
Recordings-knop O+
Tap tap tap
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:15:02 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126161986
Ik heb het nu ook een paar weken maar echt heel tevreden ben ik niet. Er zullen vast een paar dingen zijn die (makkelijk) op te lossen zijn, maar handig is toch anders.

Zappen met je favorieten, heel erg achterlijk bedacht dat je eerst naar 999 moet en dan kan zappen, en opeens gaat ie toch weer andere zenders tonen.

Geen kanaalnummers bij de zenders, dus als je bijv weet dat VI op 7 zit en je zapt wat heen en weer tussen wat anders tijdens reclame moet je maar gokken :').

Traag, soms totaal niet reagerend en dan opeens zit je 10 zenders verder..

Nu al 3 keer blijven hangen, gisteren zelfs na een reboot nog niet werkend.

Internet dat er steeds uitvliegt, had mijn oude modem nog, dat weer aangesloten, werkt perfect nu.

En idd de afstandbediening, niet erg ruim uitgevoerd, ligt ook niet lekker in de hand. Maar goed daar komt een nieuwe voor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:24:50 #224
62419 CherryLips
chocoholic
pi_126162171
Eerst naar 999 om te zappen?
Geen kanaalnummers?

Hebben we wel hetzelfde apparaat?
Tap tap tap
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:30:06 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126162291
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Eerst naar 999 om te zappen?
Geen kanaalnummers?

Hebben we wel hetzelfde apparaat?
Denk het wel. Als je favorieten instelt en je wil daar tussen zappen, dus niet de rest van de bagger, hoe doe jij dat dan?

En als je kanalen als favoriet hebt ingesteld staat er een * en geen kanaalnummer meer, dus moet je maar gokken welk nummer je moet hebben om er rechtstreeks heen te gaan.

Maar het kan dat ik het fout doe hoor, enlighten me :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Eindredactie Games dinsdag 7 mei 2013 @ 10:05:17 #226
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_126163165
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:10 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Niet geheel waar. ;)
Er was nog een andere afstandsbediening, die is op beurzen en in andere landen gebruikt.
Deze is echt 100% nieuw en krijgen de mensen in Ierland nu bij de Horizon geleverd. ;)
Kans is vrij groot dat wij deze dus ook gaan krijgen.
ik zie het inderdaad, ze hebben knoppen toegevoegd aan de bedieningskant :)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:09:11 #227
62419 CherryLips
chocoholic
pi_126163276
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Denk het wel. Als je favorieten instelt en je wil daar tussen zappen, dus niet de rest van de bagger, hoe doe jij dat dan?

En als je kanalen als favoriet hebt ingesteld staat er een * en geen kanaalnummer meer, dus moet je maar gokken welk nummer je moet hebben om er rechtstreeks heen te gaan.

Maar het kan dat ik het fout doe hoor, enlighten me :).
Ik zap gewoon :D Bij mij zijn de zenders die ik niet kijk er dan uitgehaald, die komen na de favorieten. En de zendernummers staan er gewoon bij, geen *.
Tap tap tap
pi_126168906
Als bijv 1 en 5 favorieten zijn, en je begint gewoon door 1 te drukken, en daarna zap je omhoog, gaat hij vanzelf naar 5. Je komt dus automatisch in de favorieten voordat je bij de losse cijfers komt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:28:52 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126658322
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:08 schreef Rainesz het volgende:
Hier ga ik echt lastig aan kunnen wennen. :P

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Folder ontvangen over een software update en de komst van de nieuwe afstandsbediening in juli, en daarin staat idd die afstandsbediening.



foto's zijn klikbaar

[ Bericht 13% gewijzigd door Leandra op 17-05-2013 23:42:27 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126765705
Ik heb een vraag van een hele andere orde:

Werkt onderstaande ab van Horizon's voorganger ook met Horizon, of moet je perse de nieuwe ab gebruiken (zwarte dus)

  maandag 20 mei 2013 @ 15:50:20 #231
251119 Rainesz
flets outz
pi_126768593
Die oude werkt volgens mijn niet.
Maar geheel zeker weet ik dit niet.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_126890702
Gister Horizon binnen gekregen met internet via de horizon box dus zonder aparte router. Tv kijken kan alleen internet werkt niet. Mijn pc vind wel het netwerk en verbind ook. Alleen vervolgens heb ik geen internettoegang. Upc gebeld. Die hebben gister nog me internet omgezet van router naar horizon. Werkt nu nog niet. Met kabel ook niet helaas. Iemand?
  donderdag 23 mei 2013 @ 07:48:06 #233
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_126890834
Het activeren van internet op je Horizon duurt max 48 uur, vaak vele malen sneller.
Vooral als je 's avonds belt wordt er vaak een case van gemaakt, dus moet het naar een andere afdeling.

Je oude modem werkt hoogstwaarschijnlijk nog. Zodra deze eruit klapt, dan pas zal de Horizon geactiveerd zijn.

Indien ook je oude modem het niet doet.. dan zou ik nog een keer bellen.
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:07:10 #234
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_126891008
Ik heb sinds kort een Logitech Harmondy afstandsbediening. Ideaal! Ga van 4 naar 1.
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:09:38 #235
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_126891049
Ben goed gewend ondertussen.
De DVR functie blijft erg omslachtig, vooral het verwijderen van opnames vergt erg veel klikken, hoop dat dat flink verbetert in de komende updates.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_126891160
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:09 schreef DroogDok het volgende:
Ben goed gewend ondertussen.
De DVR functie blijft erg omslachtig, vooral het verwijderen van opnames vergt erg veel klikken, hoop dat dat flink verbetert in de komende updates.
Wat dacht je van kijken hoeveel % ruimte je nog hebt..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:24:12 #237
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_126891213
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:20 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wat dacht je van kijken hoeveel % ruimte je nog hebt..
Vroeg ik me pas ook af, heb best veel opnames staan, maar geen idee waar ik kan zien wat ik nog aan ruimte vrij heb eigenlijk. Ik merk het wel als ie vol is :P
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_126891272
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:24 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Vroeg ik me pas ook af, heb best veel opnames staan, maar geen idee waar ik kan zien wat ik nog aan ruimte vrij heb eigenlijk. Ik merk het wel als ie vol is :P
Je kan het wel zien!
Menu - Toolbox - Settings - Recordings & Reminders - Recordings - Used disk space

Vandaar, lichtelijk omslachtig.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_126891722
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:24 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Vroeg ik me pas ook af, heb best veel opnames staan, maar geen idee waar ik kan zien wat ik nog aan ruimte vrij heb eigenlijk. Ik merk het wel als ie vol is :P
Ja, dat doe ik nu ook, krijg vanzelf wel een melding :')

O trouwens, over die eerdere opmerking over sterretjes ipv zendernummers: dat heb ik toch ook :@ Sorry! Alleen ik heb het standaard pakket dus ik weet de zenders gewoon uit m'n hoofd :') Alleen Film1 ben ik weleens kwijt.
Tap tap tap
pi_126891958
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 07:48 schreef Folkwin het volgende:
Het activeren van internet op je Horizon duurt max 48 uur, vaak vele malen sneller.
Vooral als je 's avonds belt wordt er vaak een case van gemaakt, dus moet het naar een andere afdeling.

Je oude modem werkt hoogstwaarschijnlijk nog. Zodra deze eruit klapt, dan pas zal de Horizon geactiveerd zijn.

Indien ook je oude modem het niet doet.. dan zou ik nog een keer bellen.
Oke. Die muts zijn binnen 4 uur. :')
Vanavond maar even me modem aansluiten dan.
Thanx in ieder geval.
  donderdag 23 mei 2013 @ 13:38:31 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126901059
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:09 schreef DroogDok het volgende:
Ben goed gewend ondertussen.
De DVR functie blijft erg omslachtig, vooral het verwijderen van opnames vergt erg veel klikken, hoop dat dat flink verbetert in de komende updates.
Ja, en als je per ongeluk een hele serie programma's hebt opgenomen, en deze wilt verwijderen dan kan het ook zijn dat je dat een paar dagen later weer mag doen.

Thomas de Trein wordt ongeveer 3 keer daags uitgezonden, en als je dan na 5 dagen ontdekt dat ze allemaal worden opgenomen, de opnames verwijdert en ze er 4 dagen later toch wel weer in blijken te staan gaat het heel hard :X

Er is tenminste één iemand in huis wel blij, "Mama, trein er is?" kan altijd positief beantwoord worden :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126901154
Werden hele seizoenen hier maar automatisch opgenomen, ik moet nog oldskool elke aflevering zelf inprogrammeren :D
Tap tap tap
pi_126901935
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:24 schreef DroogDok het volgende:

Vroeg ik me pas ook af, heb best veel opnames staan, maar geen idee waar ik kan zien wat ik nog aan ruimte vrij heb eigenlijk. Ik merk het wel als ie vol is :P
Wil je zeggen dat de Horizon geen schema heeft zoals zijn voorganger waar je boven kon zien in percentages hoeveel ruimte er nog was? Apart....

Verder las ik iets dat het omslachtig is om programma's te verwijderen:

Is het anders dan op de oude UPC Box waar je gewoon de blauwe knop indrukte en dan was het weg na in de popup ok te hebben ingedrukt?
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:04:31 #244
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_126902034
Je kan toch een reeks opnemen? als je een programma opneemt kan je kiezen uit alleen deze uitzending of de hele serie
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:06:54 #245
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_126902125
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je kan toch een reeks opnemen? als je een programma opneemt kan je kiezen uit alleen deze uitzending of de hele serie
Maar hij neemt dan wel alle afleveringen op. Neem bijvoorbeeld Fifth Gear op Discovery, ook alle herhalingen worden dan opgenomen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:22:52 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126902765
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:06 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maar hij neemt dan wel alle afleveringen op. Neem bijvoorbeeld Fifth Gear op Discovery, ook alle herhalingen worden dan opgenomen.
Ja, en Thomas de trein 3 keer daags 2 afleveringen op Nick Jr. :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126902812
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je kan toch een reeks opnemen? als je een programma opneemt kan je kiezen uit alleen deze uitzending of de hele serie
Bij mij neemt ie ze niet op.
Tap tap tap
pi_126904640
quote:
15s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:01 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat de Horizon geen schema heeft zoals zijn voorganger waar je boven kon zien in percentages hoeveel ruimte er nog was? Apart....

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:28 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je kan het wel zien!
Menu - Toolbox - Settings - Recordings & Reminders - Recordings - Used disk space

Vandaar, lichtelijk omslachtig.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:08:26 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126904903
Dat is wat mij betreft sowieso het grootste bezwaar aan de Horizon.... dat omslachtige en alles maar moeten bevestigen.
Het is net alsof Microsoft dat ding ontwikkeld heeft;
Weet u zeker dat u wilt zappen? Ja
Weet u het echt zeker? JA
Geen twijfels? NEEHEEE.....

Het is een vreselijk arbeidsintensieve menustructuur.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126905615
Nog een maandje ongeveer toch? Hele menu gaat toch op de schop?
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:29:40 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126906019
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:21 schreef nelisb het volgende:
Nog een maandje ongeveer toch? Hele menu gaat toch op de schop?
Juli
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Folder ontvangen over een software update en de komst van de nieuwe afstandsbediening in juli, en daarin staat idd die afstandsbediening.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto's zijn klikbaar
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126907616
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:08 schreef Leandra het volgende:
Dat is wat mij betreft sowieso het grootste bezwaar aan de Horizon.... dat omslachtige en alles maar moeten bevestigen.
Het is net alsof Microsoft dat ding ontwikkeld heeft;
Weet u zeker dat u wilt zappen? Ja
Weet u het echt zeker? JA
Geen twijfels? NEEHEEE.....

Het is een vreselijk arbeidsintensieve menustructuur.
Als ie dan ook een beetje rap zou reageren... :D Dan denk ik: O, heeft ie het nou door dat ik op OK heb gedrukt of moet ik nog een keer drukken?
Tap tap tap
pi_126907740
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ie dan ook een beetje rap zou reageren... :D Dan denk ik: O, heeft ie het nou door dat ik op OK heb gedrukt of moet ik nog een keer drukken?
Of nog erger wat ik telkens heb, bij programma's waarvan ik een serie had opgenomen, maar de rest van de serie heb gecancelled, wat er dan gebeurt:
Ik klik het programma aan, en er staat play als 1e optie. Dus ik druk op ok.
Vervolgens verdwijnt play, en verschijnt er voor in de plaats record series, en die klikt hij vanzelf aan.
Dus speelt er niks, en is de fucking serie weer in de geplande opnames gezet, die ik dus weer kan gaan verwijderen.
FUUUUUUUUUUUUUUU
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_126916637
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 07:48 schreef Folkwin het volgende:
Het activeren van internet op je Horizon duurt max 48 uur, vaak vele malen sneller.
Vooral als je 's avonds belt wordt er vaak een case van gemaakt, dus moet het naar een andere afdeling.

Je oude modem werkt hoogstwaarschijnlijk nog. Zodra deze eruit klapt, dan pas zal de Horizon geactiveerd zijn.

Indien ook je oude modem het niet doet.. dan zou ik nog een keer bellen.
Net nog een keer gebeld want had nog geen internet. Het bleek dat de upc muts niet de juiste omzetting had gedaan. Het vrouwtje net aan de lijn snapte het wel en binnen 10 minuten had ik internettoegang. Draadloos 70 mb van de 100 mb. Mwah, vooruit.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 08:39:18 #255
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_126937295
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:37 schreef Snever het volgende:

[..]

Net nog een keer gebeld want had nog geen internet. Het bleek dat de upc muts niet de juiste omzetting had gedaan. Het vrouwtje net aan de lijn snapte het wel en binnen 10 minuten had ik internettoegang. Draadloos 70 mb van de 100 mb. Mwah, vooruit.
Je oude modem was ook niet meer actief? Want dan is het wel echt een doos.

Tip: wacht nog even met het terugsturen van je modem. Ik heb heel veel problemen gehad met de Horizon (liep steeds vast). Nu gebruik ik hem alleen als Mediabox en is m'n oude modem weer geactiveerd en is hij nog geen enkele keer vast gelopen. En ik kan weer gebruik maken van ipv6 :)
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:43:57 #256
146857 Snever
Fok! it
pi_126940068
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:39 schreef Folkwin het volgende:

[..]

Je oude modem was ook niet meer actief? Want dan is het wel echt een doos.

Tip: wacht nog even met het terugsturen van je modem. Ik heb heel veel problemen gehad met de Horizon (liep steeds vast). Nu gebruik ik hem alleen als Mediabox en is m'n oude modem weer geactiveerd en is hij nog geen enkele keer vast gelopen. En ik kan weer gebruik maken van ipv6 :)
Heb ik eigenlijk niet meer geprobeerd. Toen ik thuis kwam gisteravond meteen upc gebeld. Verder modem niet meer aangesloten. Had deze ook al afgekoppeld. Ik wacht zeker nog even met terugsturen en kijk het even aan. Moet de terugstuur doos toch nog ontvangen van UPC.
pi_126940520
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Juli

[..]

Nou, dan zing ik het nog even 2 maanden uit met kanaal 105,RTL4 die het qua opnames heel slecht (blokkerig of zwart beeld) doen. Gewoon kijken geeft normaal beeld,opnemen op deze twee kanalen geeft ellende sinds een maand.

Misschien stap ik dan wel over naar Horizon mits het niet heel veel scheelt met wat ik nu heb aan maandabonnement. (+/- ¤ 105,+)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 10:59:51 ]
pi_126941592
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:58 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Nou, dan zing ik het nog even 2 maanden uit met kanaal 105,RTL4 die het qua opnames heel slecht (blokkerig of zwart beeld) doen. Gewoon kijken geeft normaal beeld,opnemen op deze twee kanalen geeft ellende sinds een maand.

Misschien stap ik dan wel over naar Horizon mits het niet heel veel scheelt met wat ik nu heb aan maandabonnement. (+/- ¤ 105,+)
105 euro????
Ik heb Horizon met alles erop en eraan. Internet, telefoon, 30 HD zenders, 10 dagen uitzending gemist, Film 1 en ben 52 euro kwijt.....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_126941659
Er bestaat volgens mij niet eens een abo van ¤105
De duurste nu is ¤89,50 en dan heb je 200mb, film1, en onbeperkt bellen
Dus misschien heeft hij gewoon ALLE zenderpakketten ofzo?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_127986578
quote:
Nieuws over software-update H2 van Horizon TV

Beste mevrouw Lips

In mei hebben we u geïnformeerd over de software-update H2 voor Horizon TV. Deze update kan helaas niet plaatsvinden in juni, omdat we nog enkele technische onderdelen binnen deze software-update aan het verbeteren zijn. Onze excuses hiervoor.

Nadat de software update op uw mediabox heeft plaatsgevonden, ontvangt u de aangekondigde nieuwe afstandsbediening. Dit zal dus ook later zijn. We laten u zo snel mogelijk via e-mail weten wanneer u de software-update en de nieuwe afstandsbediening ontvangt.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland
Begint al goed O+
Tap tap tap
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:08:10 #261
51286 w00h00
Digital man!
pi_127987028
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Begint al goed O+
Prutsers.
pi_127987048
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:39:20 #263
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_127988305
quote:
Beste heer DroogDok
In mei hebben we u geïnformeerd over de software-update H2 voor Horizon TV. Deze update kan helaas niet plaatsvinden in juni, omdat we nog enkele technische onderdelen binnen deze software-update aan het verbeteren zijn. Onze excuses hiervoor.
Nadat de software update op uw mediabox heeft plaatsgevonden, ontvangt u de aangekondigde nieuwe afstandsbediening. Dit zal dus ook later zijn. We laten u zo snel mogelijk via e-mail weten wanneer u de software-update en de nieuwe afstandsbediening ontvangt.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:40:28 #264
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_127988348
Iemand ook weleens last van een korte tijd stilstaand beeld dat gepaard gaat met storende geluidsweergave?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_127988472
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:33 schreef delano.888 het volgende:
Er bestaat volgens mij niet eens een abo van ¤105
De duurste nu is ¤89,50 en dan heb je 200mb, film1, en onbeperkt bellen
Dus misschien heeft hij gewoon ALLE zenderpakketten ofzo?
Yup behalve porno en de Antilliaanse/Hindoe en aanverwante zenders.
Dit is dus Internet & DIG TV + Film 1,HBO,Eredivise Live e.d.

Ik heb trouwens een nieuwe UPC Box gekregen en de ander inmiddels opgestuurd en alles is weer zoals vanouds. :Y
  vrijdag 12 juli 2013 @ 16:11:06 #266
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_128875305
H2 komt eraan *G* *G*

quote:
Na een zeer intensieve – en mede dankzij de waardevolle feedback van een aantal actieve chelloo testers – succesvolle testperiode, starten we maandag 15 juli a.s. met de uitrol van de software-update H2 aan Horizon TV-klanten in de regio Friesland. Kort hierna krijgen deze klanten de nieuwe afstandsbediening gratis per post thuisgestuurd. De verwachting is dat we voor het einde van de zomer de update in alle regio’s uitgerold hebben.
Alle Horizon TV-klanten zullen vandaag persoonlijk per e-mail hierover worden geïnformeerd.

Verbeteringen software-update H2
Deze update bevat onder andere de volgende verbeteringen:

• Verhoogde snelheid van het Horizon-bedieningsmenu: sneller naar en door het menu navigeren.
• Een verbeterde menustructuur: met minder klikken eerder vinden wat gezocht wordt.
• Weergave van MIJN OPNAMEN is gewijzigd naar lijstweergave.
• Uitgebreidere programma-informatie: tijdens het zappen meer informatie over programma’s.

Voordelen van de nieuwe afstandsbediening voor Horizon TV
De belangrijkste voordelen van de nieuwe afstandsbediening zijn:

• Knoppen voor directe toegang tot de populairste menu-items zoals On Demand, DVR en de TV Gids.
• Volledig QWERTY-toetsenbord op de achterkant, om sneller en beter te zoeken.
• De afstandsbediening werkt op radiofrequentie zodat deze niet op de Horizon Mediabox gericht hoeft te worden.

Software-update H2: Tevredenheidsonderzoek
Uit de terugkoppeling van onze test-klanten kwam naar voren dat de tevredenheid voor Horizon TV met betrekking tot gebruiksvriendelijkheid, snelheid en de nieuwe afstandsbediening significant is gestegen. Ook op andere vlakken scoort Horizon TV, met de nieuwe software H2 én de nieuwe afstandsbediening, nu “positief tot zeer positief”.
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
  vrijdag 12 juli 2013 @ 16:18:00 #267
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_128875733
Leuk die afstandsbedeining maar heb al een Logitech Harmony...de traagheid van het menu ben ik wel blij mee als dat sneller wordt
pi_128876287
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Leuk die afstandsbedeining maar heb al een Logitech Harmony...de traagheid van het menu ben ik wel blij mee als dat sneller wordt
Ik heb ook een logitech harmony maar ik ben toch echt erg blij dat ik binnenkort knoppen erin kan zetten voor DVR/GUIDE enz.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 16:31:41 #269
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_128876469
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:27 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik heb ook een logitech harmony maar ik ben toch echt erg blij dat ik binnenkort knoppen erin kan zetten voor DVR/GUIDE enz.
O ja tuurlijk die kan je dan instellen :D
  vrijdag 12 juli 2013 @ 17:13:34 #270
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_128878741
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Leuk die afstandsbedeining maar heb al een Logitech Harmony...de traagheid van het menu ben ik wel blij mee als dat sneller wordt
Heb je met je Harmony dan ook een volledig toetsenbord wat het zoeken gemakkerlijker maakt?
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:12:27 #271
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_128880806
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 17:13 schreef HotSummerNight het volgende:

[..]

Heb je met je Harmony dan ook een volledig toetsenbord wat het zoeken gemakkerlijker maakt?
Nee maar gebruik ook geen toetsenbord om dingen op te zoeken. Daar heb ik pijltjes toetsen voor. Zo intensief gebruik ik het niet.
pi_128880957
Toetsenbord ga ik echt never nooit gebruiken :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_128881465
Kreeg net een mail dat h2 eraan komt

In leeuwarden. :')
Dus die krijgen als eerste die update om te kijken hoe en wat? Zullen wel de minste zeikerds wonen dan :D
pi_128881522
Ach UPC is zo onlogisch als de pest. Ik kreeg 3 maanden geleden ofzo een mail met uitnodiging om de H2 te testen, dus ik mail heel enthousiast terug, nooit meer wat van gehoord..
Ja bied het dan niet aan klojos :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_128881801
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:38 schreef delano.888 het volgende:
Ach UPC is zo onlogisch als de pest. Ik kreeg 3 maanden geleden ofzo een mail met uitnodiging om de H2 te testen, dus ik mail heel enthousiast terug, nooit meer wat van gehoord..
Ja bied het dan niet aan klojos :')
Ze zijn hier al 2 maanden bezig een monteur te sturen, omdat het aansluitpunt uit de muur is gevallen en nu aan een draad hangt :')
pi_128881866
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:47 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ze zijn hier al 2 maanden bezig een monteur te sturen, omdat het aansluitpunt uit de muur is gevallen en nu aan een draad hangt :')
Gewoon lekker blijven bellen, is toch gratis via de huistelefoon.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_128881898
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:49 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Gewoon lekker blijven bellen, is toch gratis via de huistelefoon.
Doe ik ook. Ken nu 80% van die helpdesk daar.
Stelletje knurften daar. 100x kun je hetzelfde uitleggen. Ze noteren alles, alleen niemand weet waar.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:56:29 #278
251119 Rainesz
flets outz
pi_128893179
Vraag me af hoe goed dat RFID werkt, en of je daar ook nog wat leuke geintjes mee kunt doen :P
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:13:20 #279
251119 Rainesz
flets outz
pi_129007550
Niemand hier uit de Regio Friesland die al H2 software versie heeft?
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_129007660
Ik heb al 1 jaar lang de melding dat ik geen abonnement heb op de kanalen, zelfs bij de publieke omroep :') het is maar dat ik nauwelijks TV kijk, anders werd ik allang gek. Word dat met de software update gefixt of?
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:55:12 #281
251119 Rainesz
flets outz
pi_129009037
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:16 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb al 1 jaar lang de melding dat ik geen abonnement heb op de kanalen, zelfs bij de publieke omroep :') het is maar dat ik nauwelijks TV kijk, anders werd ik allang gek. Word dat met de software update gefixt of?
Dat gok ik van niet, dat is een activatie probleem van UPC zelf.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_129009343
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:55 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Dat gok ik van niet, dat is een activatie probleem van UPC zelf.
Dan smijt ik 'm van mijn raam af.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 16:07:30 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129009476
Ik zou eens bellen, het kan ook zijn dat je wandcontactdoos het probleem is en dat er een nieuwe op moet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_129009554
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:07 schreef Leandra het volgende:
Ik zou eens bellen, het kan ook zijn dat je wandcontactdoos het probleem is en dat er een nieuwe op moet.
Kan ik mij niks bij voorstellen. Als je mijn COAX aansluiting bedoelt is dat pas door een monteurtje een gloednieuwe modem en splitter gemonteerd. Voor de rest is mijn huis 2 jaar oud en is er ook geen sprake van oude prut.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 16:13:26 #285
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_129009675
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:47 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ze zijn hier al 2 maanden bezig een monteur te sturen, omdat het aansluitpunt uit de muur is gevallen en nu aan een draad hangt :')
Bij mij was de monteur en binnen een week. Ze hebben van buitenaf nog een heel nieuw aansluitpunt aan moeten leggen toen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 16 juli 2013 @ 16:16:27 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129009795
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Kan ik mij niks bij voorstellen. Als je mijn COAX aansluiting bedoelt is dat pas door een monteurtje een gloednieuwe modem en splitter gemonteerd. Voor de rest is mijn huis 2 jaar oud en is er ook geen sprake van oude prut.
Als het 2 jaar oud is dan is de kans idd klein dat het daar aan ligt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 17 juli 2013 @ 16:21:48 #287
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_129048434
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als het 2 jaar oud is dan is de kans idd klein dat het daar aan ligt.
Kans is inderdaad klein maar het kan zijn dat de kabel in het AOP niet goed gemonteerd is(heeft de monteur daar naar gekeken of alleen een splitter erop gedrukt). Het kan ook nog een verkeerde aansluiting in de wijk/verdeelkast zijn.
  woensdag 17 juli 2013 @ 17:19:20 #288
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_129261278
Effe een vraagje. Ik neem series op met de horizon. Nu is er een serie die ik niet kan'openen' als ik op het icoon klik van die serie bij 'mijn media' loopt dat hele ding vast en moet de box uit en aan zetten.
Hoe krijg ik dat nu weg?
Nu blijven de afleveringen dus maar daar staan, ik jan ze niet kijken en ook niet verwijderen.
Iemand toevallig een oplossing?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_129261336
Ik heb geen idee. Ik kan zelf ook nog steeds geen seizoenen opnemen, moet ze per week intimen. Is ook geen ramp.
O, en de tv-gids klopt niet altijd ;(
Tap tap tap
pi_129261360
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:25 schreef Injetta het volgende:
Effe een vraagje. Ik neem series op met de horizon. Nu is er een serie die ik niet kan'openen' als ik op het icoon klik van die serie bij 'mijn media' loopt dat hele ding vast en moet de box uit en aan zetten.
Hoe krijg ik dat nu weg?
Nu blijven de afleveringen dus maar daar staan, ik jan ze niet kijken en ook niet verwijderen.
Iemand toevallig een oplossing?
Heb ik ook regelmatig, de oplossing hier is, kastje uitzetten met knop achterop. Kastje aanzetten, op live tv laten staan (niks doen), 10 minuten wachten, en daarna kan ik hem wel openen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_129280285
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:13 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Bij mij was de monteur en binnen een week. Ze hebben van buitenaf nog een heel nieuw aansluitpunt aan moeten leggen toen.
Ik wacht tot ze komen, vorige week nieuwe afspraak gemaakt.
Als ze zijn geweest, stap ik gelijk over naar KPN. Familie en vrienden van mij hebben KPN alles in een, en ik moet zeggen dat dat wel een heel stuk beter werkt.
WiFi is gewoon goed, internetsnelheden wat minder, maar mijn totale ervaring is beter.
Laatst bij een telefoonzaak een hele mooie aanbieding gekregen welke ik niet kan afslaan :) Scheelt met bijna 40 euro per maand met upc.
  woensdag 24 juli 2013 @ 07:55:34 #293
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_129280293
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juli 2013 07:53 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ik wacht tot ze komen, vorige week nieuwe afspraak gemaakt.
Als ze zijn geweest, stap ik gelijk over naar KPN. Familie en vrienden van mij hebben KPN alles in een, en ik moet zeggen dat dat wel een heel stuk beter werkt.
WiFi is gewoon goed, internetsnelheden wat minder, maar mijn totale ervaring is beter.
Laatst bij een telefoonzaak een hele mooie aanbieding gekregen welke ik niet kan afslaan :) Scheelt met bijna 40 euro per maand met upc.
Als je een dergelijke aanbieding bij UPC voorlegt gaan ze vaak wel mee. Maar als je niet tevreden bent kan je beter overstappen inderdaad.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129280353
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 07:55 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Als je een dergelijke aanbieding bij UPC voorlegt gaan ze vaak wel mee. Maar als je niet tevreden bent kan je beter overstappen inderdaad.
Ben zeker niet tevreden en dat weten ze daar ook, en hebben ze alle begrip voor. Ik denk dat 2 op de 5 mensen die ik spreek op de helpdesk zelf ook weinig vertrouwen heeft in UPC of zo hahahaha.
pi_129282068
Het ligt denk ik heel erg aan waar je woont en of je pech of geluk hebt.
Om mij heen hebben juist de kpn-mensen heel veel storingen. Regelmatig geen internet en telefoon.
Oplossen doen ze niet of nauwelijks.
Ik heb weer betere ervaringen met de UPC. Zeer stabiel en prachtige storingsvrije tv. Alleen die box is wat traag, maar goed. De update zal heel veel ongemakken oplossen.
Ik ben dus uiterst tevreden. Nadat Tele2 mij 3 weken doodleuk zonder internet had laten zitten en me aan de telefoon afbekte, ben ik overgestapt op UPC en nog geen dag spijt van gehad.

Maar ja.... Zolang alles werkt is het ook geen probleem. De ellende begint altijd als er iets hapert, dan is geen enkel telecombedrijf in staat om snel en adequaat te handelen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_129282138
Vraagje: ik heb een half jaar geleden Horizon genomen omdat dat de enige optie was als je wilde opnemen. Nu hebben ze echter weer een goedkoper pakket met opnemen. Als over een half jaar ofzo m'n jaar-abonnement verloopt, zou ik hem dan kunnen omzetten naar dat goedkopere pakket?
Tap tap tap
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:43:54 #297
251119 Rainesz
flets outz
pi_129286664
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Vraagje: ik heb een half jaar geleden Horizon genomen omdat dat de enige optie was als je wilde opnemen. Nu hebben ze echter weer een goedkoper pakket met opnemen. Als over een half jaar ofzo m'n jaar-abonnement verloopt, zou ik hem dan kunnen omzetten naar dat goedkopere pakket?
Kan nu ook al abbonoment aanpassen kan ten alle tijde!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_129287675
downgraden kan niet zo maar, upgraden van je abonnement wel.
Hooray for boobies!
pi_129311238
Zeg, die box wist gewoon films die ik had opgenomen :{ eerst twijfelde ik, dat ik ze zelf al had gewist, maar nu zat ik net te kijken dat ik in ieder geval drie films mis die ik toch wel graag had willen zien, anders had ik ze niet opgenomen. Ze stonden er al een tijdje op, maar toch. Wat is dit voor geneuzel?

Edit: begin steeds meer films te missen. Allemaal van Film 1.

[ Bericht 8% gewijzigd door CherryLips op 24-07-2013 23:17:20 ]
Tap tap tap
  donderdag 25 juli 2013 @ 07:08:42 #300
251119 Rainesz
flets outz
pi_129319291
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
downgraden kan niet zo maar, upgraden van je abonnement wel.
Ik heb al 3x me abbo aangepast en telkens ben ik 5¤ tot 15¤ goedkoper uitgekomen. En alles binnen een jaar vaak van elkaar geregeld. Ze zijn al blij als je abbonee blijft. ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  donderdag 25 juli 2013 @ 07:33:48 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129319409
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 07:08 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Ik heb al 3x me abbo aangepast en telkens ben ik 5¤ tot 15¤ goedkoper uitgekomen. En alles binnen een jaar vaak van elkaar geregeld. Ze zijn al blij als je abbonee blijft. ;)
Tijdens je contractduur blijf je sowieso abonnee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')