abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 30 april 2013 @ 11:27:53 #151
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_125896580
quote:
6s.gif Op maandag 29 april 2013 20:04 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Ah we hebben een bruiloft gemist -O- :')
Welke bruiloft ? i.i.g. niet van ons hoor :)
Wij geven daar helemaal niks om.

quote:
10s.gif Op maandag 29 april 2013 20:20 schreef cvboer het volgende:

[..]

Hij kan het nog goedmaken door te vermelden wanneer de kleine vonk geboren wordt. :') ³
Zo ver ik het weet is er geen kleine Vonk in aantocht; of mijn vriendin moet vanmiddag nog met de mededeling komen dat ze zwanger is ;)

quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 20:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat balletje gewoon terugkaatsen... Zodra ze weer zegt, 'Schiet lekker op he, wat denk je, augustus?' -> 'Sorry schat, augustus geloof ik, november ook, maar het kan ook april zijn, of september, ik weet het niet....' :D
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 20:57 schreef 4wood het volgende:
Zolang je het bij een maand houdt kun je alle kanten op. Het jaartal wordt wat lastig in te schatten. :P
Vrouwen happen altijd zo als je iets beloofd voor een bepaalde week of datum en dat bij nader inzien niet waar kunt maken; dus ter zelfbescherming noem ik geen maanden of weken meer :+
Behalve als ik iets vrij zeker weet zoals de leverweek van de keuken e.d.

quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 21:58 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Ziet er netjes uit! Ik vind die cement dekvloer wel zo iets raars... Het lijkt gewoon zand, maar het wordt wel hard...

[..]

[..]

Met die opmerking die hij maakte over de wandcontactdozen zou ik zeggen: voorlopig niet!
Ik heb nog overwogen om er kindvriendelijke exemplaren te monteren; met van die plastic kapjes/pinnen direct verwerkt in het kapje van de wandcontactdoos.
Maar achteraf toch maar niet gedaan, er zitten dus wel normale wandcontactdozen op 30cm hoogte.

Een hele hoop verdwijnen er straks toch achter een kastje of achter het bureau van de pc, en mochten we ooooooooit toch kinderen nemen/krijgen (waarvan ik de kans niet heel erg groot acht dat we dat ooit willen.)

Dan is dat een probleem voor dan !

quote:
Wij hebben onze schakelaars ongeveer op deurklink hoogte (die is in de woonkamer iets hoger :P) en de wandcontact dozen ook rond die 30cm. En een paar naast schakelaars, gewoon omdat het soms handig is om een wandcontact doos op hand hoogte te hebben...
Voor de stofzuiger, opladers e.d. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:20 schreef Gieliovd het volgende:
Vonk, weer een donders mooie sprong, top man! Kan niet wachten tot ik ook door kan met een nieuwe vloer in t badkamertje :)
De vloer in de badkamer en het toilet moeten wij ook nog :P

quote:
7s.gif Op dinsdag 30 april 2013 08:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Je kan er ook gewoon een kast voorzetten of beveiligen he :P
Voor een hoop wandcontactdozen komt straks ook gewoon een kastje, bureau o.i.d. voor te staan.
pi_125912417
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 11:27 schreef Vonkenboer het volgende:

Voor de stofzuiger, opladers e.d. ;)

Inderdaad ja :D

En onze contactdozen liggen over het algemeen gewoon vrij (dus geen kast o.i.d. ervoor). Kinderen komen er toch niet...
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 11:56:09 #153
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_126085462
In plaats van maandagavond dit topic te updaten; plaats ik hem vandaag al ! :+

Er is van de week in ieder geval het nodige gebeurd in Huize Vonk

- Aftimmering rond de kozijnen van de deuren en ramen in de woonkamer en keuken zijn aangebracht.
- De hoge (10cm) plinten zijn gemonteerd; alleen enkele stukken in de buurt van de keuken hebben we nog niet gemonteerd. Dit kan pas wanneer we de keuken geplaatst hebben.
- De cementdekvloer is verdwenen onder een laag stucloper.
- Er is een begin gemaakt met het plaatsen van de sierlijsten rondom het plafond.
- De berg onkruid die inmiddels in de voortuin ontstaan was is voor het grootste deel weggehaald.
- Het kozijn van de voordeur is inmiddels voor 80% geschuurd.


De betimmering is aangebracht !; het lijkt ook direct al zo veel huiselijker :s)


We hebben eerst de plinten aangebracht; en toen daar weer de stucloper tegen aangeplakt.


Onze voortuin is ontdaan van al het onkruid; en andere ondefinieerbare meuk :+
Ooit gaan we dat ook aanpakken, maar voorlopig eerst maar eens zien of we het binnen afkrijgen..
Tuin zal wel iets worden voor voorjaar 2014 o.i.d. :P




En mijn vader is druk bezig geweest met het aanbrengen van de eerste sierlijsten :9

Deze week gaan we in ieder geval de koofjes maken voor de gordijnen; en dan kunnen we de sierlijsten bijna allemaal aanbrengen. Daarna kan het plafond dan voor de eerste keer gelatext worden ! *O*
pi_126085612
^O^ Goed bezig! Fantastisch ook dat je vader (nog steeds) zo mee helpt!
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 12:09:01 #155
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_126085801
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:02 schreef fh101 het volgende:
^O^ Goed bezig! Fantastisch ook dat je vader (nog steeds) zo mee helpt!
Ik denk ook niet dat het wat zou worden als ik zelf de sierlijsten zo moeten aanbrengen, en zo zijn er nog een hele hoop zaken die ik zelf gewoon niet kan of waar ik in ieder geval vele malen langer over zou doen en dan maar een matig resultaat bereik :@

Ik ben wel vrij handig, maar voor het grootste gedeelte meer op installatietechnisch gebied :)

Nu gaat het samenwerken gaat niet altijd even soepel, maar door de regel kunnen we het altijd aardig eens worden met elkaar. Het is een beetje het aard van het beestje zullen we maar zeggen :P
  zondag 5 mei 2013 @ 12:12:48 #156
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_126085906
^O^ moeders al bezig met tuin ontwerp ?
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 12:45:23 #157
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_126086857
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
^O^ moeders al bezig met tuin ontwerp ?
We zien wel wat we ooit met de tuin precies gaan doen; vind ik nu nog helemaal niet interessant om over na te denken :)
pi_126089482
Die sierlijsten zijn niet helemaal mijn smaak maar het ziet er netjes uit. De afwerking van jullie huis is van hoog niveau en dat kan ik echt waarderen!
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 19:48:58 #159
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_126101901
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 13:56 schreef usernaamvergeten het volgende:
Die sierlijsten zijn niet helemaal mijn smaak maar het ziet er netjes uit. De afwerking van jullie huis is van hoog niveau en dat kan ik echt waarderen!
Bedankt voor het compliment !; het motto is ook nog altijd we doen het goed; of we doen het niet ;)

In het totaalplaatje passen de plafondlijsten denk ik wel.
Het oogt nu ook wel allemaal erg wit; het plafond is wit, de muren zijn wit, de vloer is wit, de plafondlijsten zijn wit.. :D

Als de wanden al een een kleurtje hebben, dan lijkt het denk ik al zoveel anders...
Ben nog wel aan het twijfelen of we nu wel of niet rozetten om de centraaldozen in de woonkamer en de keuken gaan aanbrengen...

Ik zat al te kijken naar zoiets...
http://www.lijstenornamen(...)cle&aid=1034&lang=NL



Maar misschien is dat wel weer teveel van het goede... ik ben er i.i.g. nog niet over uit...
pi_126102449
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:48 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Bedankt voor het compliment !; het motto is ook nog altijd we doen het goed; of we doen het niet ;)

In het totaalplaatje passen de plafondlijsten denk ik wel.
Het oogt nu ook wel allemaal erg wit; het plafond is wit, de muren zijn wit, de vloer is wit, de plafondlijsten zijn wit.. :D

Als de wanden al een een kleurtje hebben, dan lijkt het denk ik al zoveel anders...
Ben nog wel aan het twijfelen of we nu wel of niet rozetten om de centraaldozen in de woonkamer en de keuken gaan aanbrengen...

Ik zat al te kijken naar zoiets...
http://www.lijstenornamen(...)cle&aid=1034&lang=NL

[ afbeelding ]

Maar misschien is dat wel weer teveel van het goede... ik ben er i.i.g. nog niet over uit...
Niet doen! Lastig met schoonmaken, lastig goed te schilderen, zeker na een aantal keer. En bovendien moet het allemaal maar precies passen met je lichtpunt. Storend als je de tafel toch net 20 cm naar links of rechts wil hebben, want hier past geen Attema dekseltje overheen.
pi_126107747
Mooi wit al !

Enneh...ik denk dat het plafondornament - afgezien van genoemde praktische bezwaren - meer passend is bij een grachtenpand, dan bij jullie stulp ! w/

Ga vooral door en een schouderklop voor vader Vonkenboer. _O_
  zondag 5 mei 2013 @ 21:48:33 #162
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_126108639
Het hangt een beetje af van de lamp die je eronder gaat hangen, maar zo'n plafondornament kan heel mooi staan, wij hadden er in het vorige huis ook een paar (een nieuwbouwwoning! :o ).
Waar je wel op moet letten is dat je niet een te grote neemt, ik zou 'm iets kleiner nemen dan de doorsnee van de lamp.
De plafondlijstjes vind ik ook mooi, die zelfde hadden wij in het vorige huis ook en nu weer. :)
Ik krijg de indruk dat jullie een beetje voor romantisch/klassiek gaan kiezen qua details, nu word ik steeds nieuwsgieriger naar de inrichting straks!
pi_126140717
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:48 schreef Gwywen het volgende:
Waar je wel op moet letten is dat je niet een te grote neemt, ik zou 'm iets kleiner nemen dan de doorsnee van de lamp.
Ook dat hangt van de lamp af... Wij hebben er ook een, en ik vind hem bij ons wel erg mooi staan. Nu hebben we een hanglamp, in een (ruw gezegd) trechter vorm, dus het is lastig te zeggen of hij groter of kleiner is dan de doorsnee van de lamp.

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:59 schreef Plankje55 het volgende:

[..]

Niet doen! Lastig met schoonmaken, lastig goed te schilderen, zeker na een aantal keer. En bovendien moet het allemaal maar precies passen met je lichtpunt. Storend als je de tafel toch net 20 cm naar links of rechts wil hebben, want hier past geen Attema dekseltje overheen.
Hoezo lastig te schilderen? Gewoon de latex erover heen die ook op het plafond zit... Werkt perfect!
pi_126141248
Kans dat je de vormgevende gleuven opvult met elke keer een nieuw laagje.
pi_126141818
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 19:30 schreef Teslynd het volgende:
Kans dat je de vormgevende gleuven opvult met elke keer een nieuw laagje.
Ziet het er vanzelf authentiek uit :D Bij oude ornamenten zitten er waarschijnlijk al tig lagen latex op.
pi_126143329
Nice! Zijn deze lijsten nu zoveel goedkoper dan 'echte' stucplinten? Moet er binnenkort ook aan... :)
  Moderator donderdag 9 mei 2013 @ 18:59:11 #167
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_126272315
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:59 schreef Plankje55 het volgende:

[..]

Niet doen! Lastig met schoonmaken, lastig goed te schilderen, zeker na een aantal keer. En bovendien moet het allemaal maar precies passen met je lichtpunt. Storend als je de tafel toch net 20 cm naar links of rechts wil hebben, want hier past geen Attema dekseltje overheen.
Nu hebben we de centraaldozen wel redelijk goed geplaatst, waar bij we rekening hebben gehouden met de toekomstige indeling van de woonkamer. Maar dat kan straks idd. altijd net anders uitvallen.
Niet alles is te voorspellen ;) en dat is ook de reden dat we ze nu nog niet gaan plaatsen.

Achteraf zou dat namelijk ook nog prima kunnen :)

quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:34 schreef AnneX het volgende:
Mooi wit al !

Enneh...ik denk dat het plafondornament - afgezien van genoemde praktische bezwaren - meer passend is bij een grachtenpand, dan bij jullie stulp ! w/

Ga vooral door en een schouderklop voor vader Vonkenboer. _O_
Het past dan wel weer bij de sierlijsten ;)
Ik zou paps wel even een schouderklopje geven AnneX; dat heeft hij wel verdiend ! :s)

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:48 schreef Gwywen het volgende:
Het hangt een beetje af van de lamp die je eronder gaat hangen, maar zo'n plafondornament kan heel mooi staan, wij hadden er in het vorige huis ook een paar (een nieuwbouwwoning! :o ).
Waar je wel op moet letten is dat je niet een te grote neemt, ik zou 'm iets kleiner nemen dan de doorsnee van de lamp.
De grap is, dat we nog niet weten wat voor hanglamp we zouden nemen in de keuken en in de kamer.. :{

quote:
De plafondlijstjes vind ik ook mooi, die zelfde hadden wij in het vorige huis ook en nu weer. :)
Ik krijg de indruk dat jullie een beetje voor romantisch/klassiek gaan kiezen qua details, nu word ik steeds nieuwsgieriger naar de inrichting straks!
Eerst komt in week 21 de keuken; en dan zien we wel hoe de inrichting precies wordt..
Ik heb er i.i.g. nog geen beeld bij, ik laat dat ook meer aan mijn O+ over :P

quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 19:30 schreef Teslynd het volgende:
Kans dat je de vormgevende gleuven opvult met elke keer een nieuw laagje.
Tja, dat zie ik niet als een reden om het niet te gaan doen.
Daar wordt het alleen maar authentieker van.. !

Het is nu ook niet dat je iedere jaar je hele plafond opnieuw gaat sauzen.

quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:13 schreef 4wood het volgende:
Nice! Zijn deze lijsten nu zoveel goedkoper dan 'echte' stucplinten? Moet er binnenkort ook aan... :)
Qua prijs zijn ze veel goedkoper dan echte stucplinten incl. kit e.d. betaal ik voor 40 meter stucplinten maar ¤ 360,- euro. Dat is dus ongeveer ¤ 9,- euro per strekkende meter.

En dan heb ik niet de standaard piepschuimplintjes waaiboom kwaliteit plintjes van de bouwmarkt, maar echte vorm en krasvaste lijsten :)

Een beetje stucplint kost toch al snel inclusief arbeid e.d. het drievoudige !
  maandag 20 mei 2013 @ 21:56:47 #168
102912 crv
Screwed up
pi_126787024
Jeemig vonk wat een werk heb je de laatste maanden verzet man. ziet er echt geweldig uit en wat een mooie afwerking. vakwerk _O_

Lig je nog op "schema" ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 22:29:52 #169
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_126789210
De laatste update is toch al wel weer even geleden; maar ook hier zitten we niet bepaald stil.
Zo zit ongeveer 95% van de sierlijst langs het plafond op de definitieve plek; alle credits hiervoor gaan toch echt naar mijn vader ! ^O^

Ook hebben we bijna alle gordijnkoven aangebracht; alleen in de keuken ontbreekt nog een koofje en een aantal meter sierlijst. Maar die kunnen we pas aanbrengen wanneer de keuken zijn plek gevonden heeft. Die keuken komt trouwens deze week al ! :o

En wat is een update nu eigenlijk zonder foto's; helemaal niks ! :+


Lange wand in de woonkamer


Gordijnkoof 1


Gordijnkoof 2

En verder heb ik mij afgelopen week met het sleuf/boor/hak gereedschap uitgeleefd (dit zou toch wel de laatste keer moeten zijn dat ik met de sleuvenfrees en dozenboor in de weer ga; iig. voor deze verbouwing) in de badkamer; waarna er afgelopen zaterdag het leidingwerk voor wat betreft het warm en koud water er door een goede kennis van mij er in gemaakt kon worden.


Onze toekomstige douchehoek; er komt geen inbouwthermostaat kraan.
Wij nemen gewoon een mooie opbouw thermostaatkraan en een glijstangetje met douchekop.

Ook komt er geen regendouche of iets dergelijks, dat kan ons simpele Nefit CW3 keteltje echt niet aan denk ik :P


Hier komt het bad ergens te staan :P
Het bad hebben we ook al uitgezocht; dit wordt een Riho Geta, een ruimtebesparend bad van 170x90.
We kiezen niet voor een gewoon duobad, hoewel de ruimte er wel voor is.
Maar de kans dat we ooit met twee personen tegelijk in bad willen is niet heel erg groot :)

We hebben nog even gekeken naar de mogelijkheid voor een whirpool of iets dergelijks maar dat valt toch ruim buiten ons budget . Hetzelfde bad wordt dan ongeveer vier keer zo duur !


Het bad is aan de brede kant 90 cm; en aan het voeteneind "maar" 50 cm breed, op die manier houden we toch wat meer ruimte over zo rond de wastafel.


En hier zullen we de wastafel straks ergens ophangen.
Het inbouwdoosje van het centrale aardpunt moet ik nog even vastzetten met knauf.
Die zat eerst op een andere plek; maar dat kwam niet helemaal goed uit met de plaats van de waterleidingen.

Welke wastafel het wordt zijn we nog niet over uit; we hebben al wel serieus gekeken naar een wastafel van Villeroy en Boch de Subway 2.0. Maar eigenlijk zijn we er nog niet over uit :P het kan net zo goed een gelijkend model worden van een ander merk !



Nu is het wachten eigenlijk op de keuken, dan kunnen ik en paps eerst daar mee bezig want de keuken gaan we helemaal zelf plaatsen !

Dan begint het ook eindelijk allemaal weer een beetje huiselijke vormen aan te nemen !

*O*
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 22:30:22 #170
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_126789244
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef crv het volgende:
Jeemig vonk wat een werk heb je de laatste maanden verzet man. ziet er echt geweldig uit en wat een mooie afwerking. vakwerk _O_

Lig je nog op "schema" ?
"schema" ?

Welk "schema" ?

:7
  maandag 20 mei 2013 @ 22:32:19 #171
102912 crv
Screwed up
pi_126789346
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 22:30 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

"schema" ?

Welk "schema" ?

:7
wel ik neem aan dat je toch wel ooit ook in hrt huis wil wonen en dat het "af" is :+
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 22:37:22 #172
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_126789670
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2013 22:32 schreef crv het volgende:

[..]

wel ik neem aan dat je toch wel ooit ook in hrt huis wil wonen en dat het "af" is :+
Zoals ik al eens gezegd heb :+

quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 20:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat balletje gewoon terugkaatsen... Zodra ze weer zegt, 'Schiet lekker op he, wat denk je, augustus?' -> 'Sorry schat, augustus geloof ik, november ook, maar het kan ook april zijn, of september, ik weet het niet....' :D
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 20:57 schreef 4wood het volgende:
Zolang je het bij een maand houdt kun je alle kanten op. Het jaartal wordt wat lastig in te schatten. :P
Vrouwen happen altijd zo als je iets beloofd voor een bepaalde week of datum en dat bij nader inzien niet waar kunt maken; dus ter zelfbescherming noem ik geen maanden of weken meer :+
Behalve als ik iets vrij zeker weet zoals de leverweek van de keuken e.d.

En laat die keuken nou deze week komen !
Het ligt er een beetje aan hoe snel we de badkamer en het toilet in orde kunnen krijgen, ik ben er (ondanks dat het natuurlijk wel heel mooi wordt !) naar 1,5 jaar verbouwen wel een beetje klaar mee.
We zijn wat dat betreft echt een keer toe naar een plek voor ons zelf :Y
  maandag 20 mei 2013 @ 22:39:55 #173
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_126789823
Mooie update Vonk, jullie staan niet stil! Complimenten man.

Veel succes met de keuken! Dat wordt een klapper van een sprong in de verbouwing zeg, zooo. Geweldig. Dat zijn nog eens bouwstenen, keukenkastjes enzo. Kijk maar naar dat topic van Junkiexp.

Waarom nemen jullie trouwens geen badkamermeubel? Gewoon een mooie wasbak met een lade eronder of 2. Spiegelkastje erboven.. heb je net wat meer ruimte voor je spulletjes! Neem aan dat Vonk en vrouw ook wel eens een luchie op doen, beetje crème'pje hier en daar ;)

Dus toch geen inbouwkraan, hoeft natuurlijk ook niet! Ik heb toch een holle wand dus ik dacht ja, kan net zo goed!

Wat voor koppelingen heb jij voor je leidingwerk trouwens? Is dat Uponor? Mooie wandplaten heb je met die speciekappen!
Laat die handjes wapperen!
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 22:57:31 #174
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_126790829
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 22:39 schreef Gieliovd het volgende:
Mooie update Vonk, jullie staan niet stil! Complimenten man.

Veel succes met de keuken! Dat wordt een klapper van een sprong in de verbouwing zeg, zooo. Geweldig. Dat zijn nog eens bouwstenen, keukenkastjes enzo. Kijk maar naar dat topic van Junkiexp.
Dat maakt het toch in één keer een stuk huiselijker !
Wanneer de keuken staat dan kunnen we ook beginnen aan de schouw die daar nog moet komen, dan kunnen de resterende sierlijsten geplaatst worden en dan kunnen we het plafond eindelijk sausen.

quote:
Waarom nemen jullie trouwens geen badkamermeubel? Gewoon een mooie wasbak met een lade eronder of 2. Spiegelkastje erboven.. heb je net wat meer ruimte voor je spulletjes! Neem aan dat Vonk en vrouw ook wel eens een luchie op doen, beetje crème'pje hier en daar ;)
De belachelijke prijzen die men hier in Nederland durft te vragen voor een badkamermeubel is er daar sowieso één van, ik kan niet met droge ogen een "badkameradviseur" die voor een meubel van een beetje veredeld spaanplaat met een afwerklaagje minimaal ¤ 1000,- euro vraagt geloven.

En dan heb je volgens hem ook nog niks bijzonders :') :W

Het tweede punt is dat er net niet of misschien net wel genoeg ruimte is voor een meubel.
Het is nu nog niet te bekijken of laadjes of deurtjes van zo'n meubel wel voldoende open kunnen.

Het derde punt is dat we 1,5 meter verderop op de gang straks meer dan genoeg opbergruimte hebben voor handdoeken, washandjes en de voorraadflessen shampoo e.d. toebehoren.
Met alleen een spiegelkastje komen we denk ik ook al een heel eind :)

quote:
Dus toch geen inbouwkraan, hoeft natuurlijk ook niet! Ik heb toch een holle wand dus ik dacht ja, kan net zo goed!

Wat voor koppelingen heb jij voor je leidingwerk trouwens? Is dat Uponor? Mooie wandplaten heb je met die speciekappen!
Poeh, daar zou ik even naar moeten kijken ! Het waren in ieder geval universele koppelingen die je met meerdere pers-systeem tangen kunt verwerken. Het is niet een gesloten systeem zoals Viega of Uponor :s)
  maandag 20 mei 2013 @ 23:02:12 #175
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_126791093
Man, wat wordt dat een prachtig huis. O+

Helemaal eens met je keuze qua bad. Ruimtebesparend en efficient. En die whirlpool ga je niet missen hoor... na een keertje of wat weet je het wel. Ik grijp altijd mijn kans als zo af en toe in een hotelletje duik, maar ik heb ervaren dat je zoiets thuis eigenlijk helemaal niet mist.

Wel een beetje eens met Gieliovd, een badkamermeubel is toch echt wel verrekte handig. Al je troepjes gaan gewoon in de la, staat lekker strak en opgeruimd. :Y
Maar je hebt gelijk, die dingen zijn echt peperduur - ben ik dus ook ingetrapt... :{

Ik wou dat ik zo'n lieve handige pa had... *is jaloers* :P
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')