En als jij het niet wil maken voor die prijs ? Dan hebben we nog 10 andere installateurs achter de hand die dat wel willen maken voor die prijs.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:52 schreef yurt het volgende:
over het gebruik van flex kun je eindeloos discuseren.
wat wij steeds vaker gebruiken is voorbedrade flex bij het maken van woningen en/of hotelkamers.
de prijzen staan zo onder druk dat je bijna niet anders kan.
het is niet wat de installateur wil. maar de aanneem prijzen zijn zo achterlijk laag dat je wat moet.
mijn voorkeur heeft het zeker niet!!
Ik denk dat ik weet wie de elektricien was , wie gaat hem schoppen ?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:11 schreef eRKa het volgende:
Zo'n elektricien (naja, whats in a name?) moeten ze verrot schoppen. Flexbuis is prima als het niet anders kan. Maar dan wel graag RUIME bochtjes die geen knikken vertonen.
Ik ontken alles ; de foto is in ieder geval van na de reparatie van de leiding.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:22 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie de elektricien was , wie gaat hem schoppen ?
Ik ben niet anders gewend.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:42 schreef 4wood het volgende:
OMG, ¤16,- Ik wist niet eens dat zoiets bestond...
Heb een aantal jaren in een Peugeot gereden die ik ook zelf onderhield toen ik nog student was, maar met het sleutelen aan auto's ben ik wel een beetje klaar. Altijd koud op de grond, geen brug, gore klauwen en te weinig licht.
Of je laat het doen. Scheelt een hoop frustratie.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:25 schreef 2cv het volgende:
Ohja, in geval van vallende/wegschietende onderdelen: herhaal het eens met eenzelfde of vergelijkbaar onderdeel. Goed in de gaten houden waar dat 2e onderdeel terecht komt en vaak ligt het eerste onderdeel in die buurt.
Registreert dat ding ook kortsluiting en waar die kortsluiting zit ? Electronica + auto's is als ... als ... Het past gewoon niet bij elkaar, klaar.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:27 schreef bluemoon23 het volgende:
@2cv
Ik ben ook niet anders gewend, zelfs modernere auto`s kun je prima zelf onderhouden.
Een paar remblokken of schijven vervangen kan je prima zelf, en door al die elektronica moet je jezelf ook niet laten afschrikken.
Foutcode-uitlees apparaatjes heb je tegenwoordig voor een paar tientjes op E-bay.
Tot de rekening komt.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Of je laat het doen. Scheelt een hoop frustratie.
Dat geeft geen frustratie, die zie je aankomen.quote:
Ik zou me dan frustreren omdat ik het zelf voor minder had kunnen doen. En vast ook beterquote:Op zondag 24 februari 2013 22:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat geeft geen frustratie, die zie je aankomen.
Dat voordeel heb jij dan weer. Ik heb geen verstand van auto's. De ruitensproeiervloeistof en olie bijvullen gaat nog net.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zou me dan frustreren omdat ik het zelf voor minder had kunnen doen. En vast ook beter
Wel het juiste vloeistofje in het juiste gaatje gieten he ?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat voordeel heb jij dan weer. Ik heb geen verstand van auto's. De ruitensproeiervloeistof en olie bijvullen gaat nog net.
Dat lukt nog wel. Voor al het overige werk mag de garage het oplossen.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wel het juiste vloeistofje in het juiste gaatje gieten he ?
Ik heb het ook jaren zo gedaan hoor. Als ik het niet leuk had gevonden had ik geen franse auto's gekocht. Aan verschillende snelle, oude franse hokken gesleuteld. Meestal 205 GTi's, maar ook wel eens een AX GTi of 5 Turbo.quote:
Doe me denken aan 2 decennia geleden, toen een vriend van mij het een goed idee vond om het frame van zijn brommer in de badkamer opnieuw te spuiten.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
vermengden zich vermoedelijk in de ruimte met verfdampen,
Ik trek nooit vonkjes met een wollen trui. Wel met een trui van acryl of ander kunststofje.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Klusser weggeblazen door ontploffing Groningen
Een klusser in de stad Groningen is vanochtend weggeblazen door een ontploffing. De explosie werd veroorzaakt door wrijving van de wollen trui van de klussende bewoner.
Klusser weggeblazen door ontploffende verfbus
De explosie was zo hard, dat de ruiten sprongen. De man bleef ongedeerd op een paar verschroeide hoofdharen na.
Tijdens het klussen stonden er geen ramen open. De vonkjes die door de wrijving ontstonden vermengden zich vermoedelijk in de ruimte met verfdampen, waardoor de spuitbussen ontploften.
http://www.telegraaf.nl/t(...)r_ontploffing__.html
Dit lijkt me nou iets voor een fokker
Buiten waaide het natuurlijk. Dus dan maar binnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:39 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Doe me denken aan 2 decennia geleden, toen een vriend van mij het een goed idee vond om het frame van zijn brommer in de badkamer opnieuw te spuiten.
Niet alleen werd zijn moeder niet vrolijk van het feit dat hij dat in de badkamer deed in plaats van gewoon in de tuin, maar dat hij op een gegeven moment duizelig werd en nog net richting deur kon vallen en dus knock-out op de overloop belandde deed de gemoederen toch ietwat oplaaien.
Bedoel je dat alles door elkaar geflikkerd is? ZOu het zo laten; heb je wat nodig, vis je 't er op kleur wel uit.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:49 schreef Vonkenboer het volgende:
*zucht*
Het ondersteboven lopen van een assortimentsbak met daarin adereindhulzen van :
Ja, hij stond achteraf gezien wat onhandig op de grond naast een schakelkast waar ik mee aan het werk was. Wil ik kijken of iets mooi recht gemonteerd zit; doe ik een stap achter uit...quote:Op zondag 3 maart 2013 11:58 schreef blomke het volgende:
[..]
Bedoel je dat alles door elkaar geflikkerd is? ZOu het zo laten; heb je wat nodig, vis je 't er op kleur wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |