abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:26:40 #176
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_123706391
quote:
Klacht Nintendo: error

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Nintendo
Lezers van deze klacht: 1548
de nintendo dsi xl geeft een error omdat er een kaartje in zit met gedownloade spelletjes. dit kan voor maar liefst 80 euro worden opgelost?? ik ben het er totaal niet mee eens. ik wil best wel originele spelletjes gaan kopen. maar nu doet deze nintendo gewoon helemaal niets meer. hoe leg je dat nou een kind uit?? de straf voor zo’n kaartje is wel oneerlijk hoog!!!!!
Gewenste oplossing
reparatie voor veel minder dan die 80 euro!!!!!!!!!

Oplossing van het bedrijf
Nintendo verleent geen ondersteuning bij het gebruik van zgn. flashcards.
Wat verwacht je dan? :')


quote:
Klacht Kinderpaleis: kpn Disney Channel.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kinderpaleis
Lezers van deze klacht: 39
we zouden graag Disney Channel. op onse kpn willen hebben
andere tv merken die hebben dat wel maar KPN heeft dat niet dus kunnen julie er voor zorgen dat Disney Channel. op KPN komt.?

Gewenste oplossing
dat Disney Channel. op KPN komt en snel graag?


Klacht van -, over Kinderpaleis, in de rubriek: Speelgoedwinkels - ketens geplaatst op 26 februari 2013
Dit gaat helpen.


quote:
Klacht POPSTARS: lelijk gedrag ‘s nacht

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden POPSTARS
Lezers van deze klacht: 54

Geachte heer/mevrouw,
Ik ben - en ik heb klacht over het gedrag van post-huisarts die ik gisternacht ontmoet.
Het is nu 5 dagen dat mijn dochter - af en toe oorpijn aan de rechter kant heeft.
Oorpijn komt vaak voor bij kinderen door een virus-infectie en meestal gaat hij van zelf weg.
Gisternacht (29-01-2013, om 23 uur) wordt de pijn erger en zij kon niet op de rechter kant slapen en huilde van de pijn.
We gaven haar Ibuprofen en Paracetamol maar ze waren niet effectief en zij was heel onrustig.
Dus moesten we om 4,00 uur ‘s nacht bij de post-huisarts in -
Toen we daar aankwamen na het wachten voor de arts, kwam de arts die zijn gezicht heel boos was.
Na het uileggen de klacht van mijn dochter keek hij heel boos tegen ons en zei eerst; Nu is het midden van nacht en hier is niet open kliniek dat jullie vrij elke uur kunnen komen.
Zijn gedrag was heel boos en lelijk tegen ons dat mijn dochter die 4 jaar is, merkte dat.
Hij keek naar me als een ongeleerde persoon en ik was bang dat hij me misschien voor mijn kind iets onjuist zou zeggen .
Uiteindelijk gaf hij mijn dochter Antibiotica (bij de bijlage) en zei dat het een bacteriele infectie is.
Ik ben reumatoloog en ik begrijp dat het moeilijk is voor iedereen om ‘s nacht wakker te worden, maar het onderling respect en het gevoel van verantwoordelijkheid is essentieel in iedere cultuur, ‘s nachts en ‘s ochtends.
Inderdaad als het probleem van iemand erg is gaat hij naar ziekenhuis en als het niet zo erg is kan hij tot ‘s ochtend wachten.
Dan komen deze vragen automatisch voor;

Wat is de rol van een post-huisarts?
Wie moet beoordelen over een kind die ‘s nacht erg pijn heeft terwijl de arts erg boos is warrom hij wakker is geworden?
Wat betekent het respect en een juist contact tussen arts en patient in Nederland?
Ik moet alleen zeggen ”I am sorry” voor het systeem van zorg waarin de artsen zo gedragen tegen patienten die ‘s nacht hulp nodig hebben, vooral kinderen!

Inafwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet, -.


Gewenste oplossing
het meer respect aan elkaar
Teveel naar Popstars gekeken zie ik?

[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:46:11 ]
Tongring
  donderdag 7 maart 2013 @ 08:10:19 #177
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123734067
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:26 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan? :')

[..]

Dit gaat helpen.

[..]

Teveel naar Popstars gekeken zie ik?
Tering zeg, dit zijn echt kansloze klachten :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:29:57 #178
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_123737270
quote:
Suggestie Bakkerij -: Nog geen appelflappen beschikbaar


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Bakkerij -
Lezers van deze suggestie: 100
Nog geen appelflappen beschikbaarNog geen appelflappen beschikbaarNog geen appelflappen beschikbaarNog geen appelflappen beschikbaar
Ik denk dat er nog geen appelflappen beschikbaar zijn.


quote:
Klacht -: Canal digitaal satelliet smartcard

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden -
Lezers van deze klacht: 310
We hebben bijna elke dag een storing of geen zending. We kunnen dan de meeste kanalen niet zien. Dit vind ik erg vervelend. Ik ben gewoon particuluur, ik heb geen bedrijf.
Ik moest een bedrijf aankruisen maar dat is dus niet mijn bedrijf.
-
ik hoop dat ik geholpen kan worden.
Met vriendelijke groeten
-

Gewenste oplossing
Ik weet niet wat er vervangen moet worden, misschien de kaart. Maar ik wil gewoon tv kunnen kijken zonder dat de singaal weggaat.
Ik snap nog steeds niet waarom het zo moeilijk is om je klachten bij het juiste bedrijf te plaatsen.


quote:
Klacht -: telefoon storing

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden -
Lezers van deze klacht: 970
Ik heb maandag storing gehad daar is een monteur voor langs geweest en alles gemaakt. Maar heeft wel verzuimd om ook het alarm weer aan te sluiten zodat ik extra kosten heb moeten maken voor de aansluiting op de alarm centrale weer te krijgen

Gewenste oplossing
Ik stel voor dat u de factuur betaald voor de extra werkzaam heden.
;(

[ Bericht 3% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:47:41 ]
Tongring
  donderdag 7 maart 2013 @ 12:45:03 #179
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_123741648
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:29 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:

[..]

Ik denk dat er nog geen appelflappen beschikbaar zijn.

[..]

Ik snap nog steeds niet waarom het zo moeilijk is om je klachten bij het juiste bedrijf te plaatsen.

[..]

;(
Ik begrijp best dat het als particuluur niet meevalt.
pi_123741808
quote:
weken lang stond er bij de gourmetkuipjes een prijskaartje van 49 cent maar bij de kassa bleek het 50 cent te zijn.
Het gaat maar om 1 cent maar er werd wekenlang niets aan veranderd.
Toen ben ik steeds naar de klantenservice gegaan om die cent terug te krijgen, wat niet mogelijk is omdat AH geen 1 en 2 centen meer gebruiken!!! Zelfs 5 cent willen zij liever niet aannemen (kopergeld is geen geld kreeg ik zelfs te horen)
Maar goed na weken zeuren, werden de prijskaartjes weggehaald, niemand kan dan nog zien hoe duur de kuipjes zijn!
Ineens waren de prijskaartjes terug met het bedrag van 51 cent, echter bij de kassa moet er nu 54 cent afgerekent worden.
Ik ben het bedrog nu zo zat dat ik de boodschappen terug heb gebracht en ik voortaan wel wat verder van huis mijn spullen ga halen, uiteraard NIET MEER BIJ EEN AH.

Gewenste oplossing
Neem de mensen serieus en gewoon ophouden met deze kruimeldiefstal. AH is niet de enige die op de kleintjes let!
  PR en moderator donderdag 7 maart 2013 @ 13:34:00 #181
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_123743528
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:49 schreef Rhone het volgende:

[..]

:')_!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 7 maart 2013 @ 14:55:05 #182
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_123747080
De laatste pagina's staan wel vol met pareltjes.
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:01:30 #183
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123747329
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:49 schreef Rhone het volgende:

[..]

:'):'):'):'):'):'):')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:39:42 #184
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123748608
quote:
Klacht Basic Fit: 90 euro schuld naar de rechtbank ?

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Basic Fit
Lezers van deze klacht: 42
Ik ben een student 21jaar oud en ik heb me 2 jar geleden ingeschreven in Basic fit voor 16,95 per maand DOMICIERING . en ik krijg te horen dat ik schulden heb … okey geen dan heb ik een afbetaling plan gestart elke maande 50 euro .

na een tijdje krijg ik een brief met daarop uitnodiging voor dagvarding met schulden van 90 euro voor de rechtbank verschijnen een woord dat ik niet eens begreep . omdat ik student ik kon ik naar de dagvaarding

Gewenste oplossing
Nu wil ga ik afwachten op de oplossing want ik heb nog geen
quote:
Klacht -: Niet meer welkom als klant

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden -
Lezers van deze klacht: 15
Na bijna elke dag de tas laten controleren heb ik nu geweigerd, dien ten gevolge ik niet meer welkom ben !!

Gewenste oplossing
Alarmpoortjes neer zetten.
Stel je niet zo aan :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:49:01 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  PR en moderator donderdag 7 maart 2013 @ 17:18:24 #185
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_123752763
Als ze elke keer mijn tas willen controleren ga ik toch eens nakijken of ik er zelf niet uit zie als pauper die dingen zou stelen :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:28:23 #186
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_123760925
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:39 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

[..]

Stel je niet zo aan :')
Die van Basic Fit, dat kan nooit een student zijn. Zowel, dan voorspel ik dat hij/zij zijn studie niet haalt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  donderdag 7 maart 2013 @ 23:50:44 #187
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_123774093
Die studeert vast Nederlands. :') Dit topic maakt me altijd weer vrolijk.
Hallon!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 07:39:43 #188
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123777717
quote:
Klacht IKEA: Ikea blokkeerd IKEA website buiten China

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden IKEA
Lezers van deze klacht: 19
We wonen in China and willen een nieuwe keuken aanschaffen
Daar het makkelijker is om in het Nederlands te surfen wilden we kijken op de website van Ikea Nederland of Belgie
Tot onze grote verbazing worden we altijd doorgestuurd naar de Ikea website van China

En wij maar denken dat Ikea altijd zo zweeds liberaal was maar blijkmaar hebben ze toch meer dictatoriale trekjes dan wij allemaal dachten

Gewenste oplossing
Vrij Internet
Als je vrij internet wilt hebben moet je vooral in China gaan wonen :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 10:52:47 #189
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123782131
-
:')

[ Bericht 60% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:50:06 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_123824666
quote:
Klacht Jumbo: Bon

ik heb een klacht het vragen naar de bon bij de kassa.
Jumbo kwam met een oplossing zwerf afval. De bon moet vanzelfsprekend zijn.
ik stond een keer bij de kassa, het was vroeg, de dames hadden een hoorbare onder onsje. Heb jij al dubbel aanslagen gehad? alsof het een wedstrijd was. De bon moet erbij gedaan worden. Het gevraag is irritant, het is iets van de laatste tijd. En alle verpakkingsmateriaal van de Jumbo dan?
Gewenste oplossing

NEE IK WAS ABSOLUUT NIET MET DE OPLOSSING TEVREDEN. DE BON MOET VANZELFSPREKEND ZIJN. zonder te vragen wild u een bon? natuurlijk mot ik een bon.
:')
pi_123825047
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:50 schreef BlueMage het volgende:
Die studeert vast Nederlands. :') Dit topic maakt me altijd weer vrolijk.
Ik word er altijd zo sip van. ;(

Al die vage klachten en foutief Nederlands. :'( Al die domme mensen waar ik de planeet mee moet delen. :N
----
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:40:09 #192
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123825264
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:31 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Ik word er altijd zo sip van. ;(

Al die vage klachten en foutief Nederlands. :'( Al die domme mensen waar ik de planeet mee moet delen. :N
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_123825290
quote:
Klopt niet. Ik wil dat zij van deze planeet vertrekken. Ik wil wel blijven. :P
----
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:44:29 #194
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123825385
quote:
Klacht Laboratoires Rochelle B.V.: Asociale bedrijfsvoering

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Laboratoires Rochelle B.V.
Lezers van deze klacht: 7
Ik(klantnummer -) heb proefpakket besteld, ook gekregen. Vervolgens opeens (zonder enige toestemming etc.) een vervolg pakket gekregen. Dat geld wat ze automatisch afgeschreven hebben, hebben we logischerwijs gestorneerd.

Vervolgens krijgen we nu een brief van de Nederlandse Incasso Bureau met als bericht dat we verschillende sommaties en verzoeken hebben gehad, dus ECHT niet! En we moeten nu 40,00 euro extra aan incassokosten betalen. Asociale bedrijfsvoering noem ik het. PUNT! Gezien het aantal klachten zijn er veel van dezelfde slachtoffers.

Het moge duidelijk zijn dat we nooit meer iets van dit ‘bedrijf’ willen ontvangen. Het pakket wordt aangetekend teruggestuurd. De melding van het incassobureau nemen we uiteraard niet serieus!

Gewenste oplossing
Intrekken van de 'sommatie'! Als het nog niet duidelijk is: nooit meer een zending ontvangen!
En er zijn nog vele andere klachten hierover, als de mensen nou eerst eens de kleine letters lezen dan hoeven ze niet te klagen dat er na de proefzending automatisch een vervolg gestuurd wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:50:57 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:47:04 #195
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123825450
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:40 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Klopt niet. Ik wil dat zij van deze planeet vertrekken. Ik wil wel blijven. :P
Van mij mag je, laten we dan een enkele reis naar een onbewoonde planeet regelen voor deze idioten. :P
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_123825597
quote:
Klacht Bureau Jeugdzorg: klant

ik heb in 2005 als straathoer in nijmegen gestaan.mijn pooier had mij daar onder gedwongen omstandigheden neergezet.[naam] van bureau jeugdzorg oss was een vaste klant van mijen ik wil iemand anders toegewezen krijgen, meneer is getrouwd en ik voel me geintimideert door hem.ik word niet serieus genomen en mijn zoon is de dupe van dit spelletje wat ze nu aan het spelen zijn.

Gewenste oplossing
wil iemand anders van jeugdzorg en ik wil een gesprek met mijn kinderrechter over deze situatie
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:17:27 #197
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123826255
quote:
Klacht HEMA: Wc

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden HEMA
Lezers van deze klacht: 10
Na het groots in slaan bij jullie in de winkel in Heerenveen,
Had onze dochter een volle luier, dus wij naar toilet toe om onze dochter te verschonen. Moesten wij betalen om jullie faciliteiten te mogen gebruiken en wel 50 cent. maar wij hadden niets meer bij ons.nou vind ik het grof schandalig dat zo’n miljoenen bedrijf nog geld durft te vragen als iemand zijn behoefte moet doen, laat staan een luier te verschonen.

En dan vind ik het nog schandaliger dat je wordt uitgelachen door het personeel.

Gewenste oplossing
Zou het fijn vinden als je daar wat koopt of dat je daar lekker gaat eten je gewoon gratis gebruik mag maken van de faciliteiten.
:')

quote:
Klacht Lecturama: Telefoonterreur

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lecturama
Lezers van deze klacht: 1
Lecturama heeft al heel vaak beloofd dat ze me nooit meer zullen bellen. Maar vanmorgen hing er weer zon irritante verkoper aan de lijn. Ik weet niet meer wat ik moet doen om ze te laten stoppen. Ik denk dat ik KASSA of RADAR maar in ga schakelen.

Gewenste oplossing
Dat ze me nooit, maar dan ook nooit meer bellen.
Het bel me niet register gebruiken misschien?

[ Bericht 23% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 09-03-2013 14:36:33 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:19:33 #198
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_123833771
quote:
Klacht Wibra: poken wijf

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Wibra
Lezers van deze klacht: 1291
De casier in etten leur kan niet met mensen om gaan
het is een stuk caharijn
Gewenste oplossing
ontlag
Stuk caharijn! :(


quote:
Klacht Wibra: schandaal

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Wibra
Lezers van deze klacht: 1226
ik stond af te rekenen bij de kassa. mijn vrouw keek naar een bea die bij de kassa hong voor de maat. zij werd oor de casiere uigemaat voor cremeneele dief. dat zijn mensen die niet geschikt zijn voor de maatschapij. dit betreft bij wibra etten -leur noordbrabant
Gewenste oplossing
op stande voet ontslag
:D
Tongring
pi_123839077
quote:
Elke dag kom ik bij de c1000, het is de enige supermarkt in Egmond aan Zee. Vandaag ben ik er heengegaan voor witlof e.d. Daar ik niet al te veel geld heb te besteden denk ik binnen in de winkel nog wel eens na over producten, of ik die wel of niet wil meenemen. Blijkbaar ben ik zo een paar keer langs de vleeswarenafdeling gewandeld, op een gegeven moment zag ik dat er iets te proeven lag en nam dus twee stukjes, ipv 1, ik heb twee stukjes genomen omdat mijn hond buiten zit te wachten en dat ook wel lust. Die Ilona achter de vleeswaren, die ik nog nooit eerder gezien had, terwijl ik hier al jaren kom, zegt tegen mij dat ik al vijf keer langsgekomen ben en daarbij zou ik elke keer iets weggenomen hebben van wat de klanten proeven mogen. Dit kan al helemaal niet kloppen, want er lagen maar vier plakjes worst!!! Ik ben een klant, net als ieder ander, en heb ook recht om iets te proeven, ik wil een aanklacht bij u indienen voor hoe ik als klant ben behandeld als een dief voor een plakje worst!Ik ben een klant, net als ieder ander, en heb ook recht om iets te proeven, ik wil een aanklacht bij u indienen voor hoe ik als klant ben behandeld als een dief voor een plakje worst! Schande ronduit! Van Broekhoven

Gewenste oplossing
Waarschijnlijk geen, ontsla haar!!!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 20:15:16 #200
244933 trovey
Nachtoele
pi_123839275
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Rhone het volgende:

[..]

Waar je je druk over kunt maken.....van beide kanten. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')