quote:Klacht Gamma: tv reclame lego world
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Gamma
Lezers van deze klacht: 237
gisteren zag ik de tv reclame voor lego world. Ik vind het een weinig pedagogische en onbeschaafde reclame. Eerst een jongetje die een boer laat, dan een aantal kleine jongetjes die een vrouw nafluiten. Dat geeft geen goed voorbeeld aan de jeugd van tegenwoordig, die toch al denkt dat de wereld van hun is. Ik vind dit ergerlijk en ongewenst.
Gewenste oplossing
Deze reclame verwijderen en vervangen door een 'normale'.
Valt me nog mee dat er geen schadevergoeding geëist wordt.quote:
Dingen van Telsell kopen en nog denken dat het werkt ookquote:Klacht Telsell: Hollywoord nails werkt niet
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Telsell
Lezers van deze klacht: 7
De stempel van de hollywood nails pakt helemaal de nagellak van het sjabloon niet aan! Bij de gebruiksaanwijzing staat dikke nagellak te gebruiken , wat ik ook gedaan heb maar dat lukt evenmin! Ik kan helemaal niets met deze set beginnen, weggegooid geld! Mijn dochter heeft hier hard voor gespaard!
Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld terug en ik ben bereid de set terug te sturen maar zo dat jullie de retourkosten betalen! En de set aanvaarden zoals hij is nl. gebruikt, wat ik heb hem toch moeten proberen of niet soms!
quote:Klacht HP: Hp videokaart defect
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden HP
Lezers van deze klacht: 234
In het kort komt het er op neer dat de videokaart van de HP9780ed na drie jaar er al mee op houdt.HP erkent echter wel dat bij bepaalde series dit probleem van de kaart zich voordoen, maar toevallig niet bij de 9780ed???. Nu kan ik kiezen uit een reparatie van 360 euro ondanks het feit dat de fout bij HP ligt. Hoe kan het toch dat HP wederom zo’n slechte aftersale service aanbied. Onbegrijpelijk hoe klanten worden afgeserveerd?
Gewenste oplossing
Een redelijke tegemoetkoming in de kosten van een nieuwe videokaart. Zij hebben als argument; buiten garantie dus gewoon betalen. Mensen koop a.u.b. geen HP, vroeg of laat krijgt u hier spijt van, zeker wannneer het gaat om laptops.
quote:Klacht John Player Special: orginaliteit
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden John Player Special
Lezers van deze klacht: 9
waar zijn de originele sigareten gebleven met een goudrandje en wat is het voor onzin met mentol wij zijn echte jps rokers en geen omgebouwde. vind het heel jammer dat jullie zon zooitje er van maken was een hele eer om jps teroken rook het namelijk al 30 jaar stelletje pannekoeken jammer.
Gewenste oplossing
de oude zwarte met een goudrandje bruine filter en doe gelijk ook weer een mc. sponseren.gelijk goed voor jullie image
Dat het buiten de garantie valt is blijkbaar geen argumentquote:
30 jaar ___! Fijne rokersstem zal die hebbenquote:[..]
En het gaat om deze klacht:quote:Dat er niet gereageerd wordt door u
Gewenste oplossing
Als mijn rekeningnummer en naam verwijderd worden. OOk de hele klacht dan kan ik het opnieuw instellen.
En dat gaat dan weer over deze klacht:quote:Graag rekeningnr.verwijderen bij klacht over laboratoirs rochelle b.v. a.u.b
Gewenste oplossing
Rekeningnr verwijderen van -
quote:Zonder toestemming geld van mijn rekening gehaald,niet reageren op mails niets ontvangen.
Wel verzendkosten betaald niets ontvangen.
Gewenste oplossing
Vernietiging koop wegens onduidelijke website,onduidelijk stappenplan. Door het ontbreken van duidelijk stappenplan verkeerde ik niet in de veronderstelling nog niet een overeenkomst te hebben gesloten. Ik ontvang de door mij verrichte betaling van bedrag zo spoedig mogelijk gestort op mijn rekeningnummer -
Hier moet een paint over worden gemaaktquote:Klacht ALDI: Racisme in aldi!!!
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 1009
Omschrijving klacht
Vrijdag ging ik mij weekelijkse inkopen doen bij den Aldi in de Lange Lozana straat.
Tis de eerste keer dat ik t daar doe, normaal doe ik het op de carnotstraat.
Ik ben joods en mijn man is pas hier komen wonen, zodat hij de taal nog niet kent (hij leert t nu)
Hij stond bij de kassa te wachten, en ik ging nog de laatste dingen afhalen. Er werd een nieuwe kassa geopend, en hij stond daar, dus ging hij de eerst. De kassierster: een zekere Mevrouw Huybaarts begon met een luide stem hem af te snauwen. Hij dacht dat ze schreeuwde omdat hij misschien iemand voorging, dus liet hij mensen voorgaan.
Toen ik bij de kassa kwam, waren er mensen voor mij, en ik moest wachten, want er was iets met de kassa.
De ganse tijd hoorde ik die mevriuw Huybaarts vresselijke dingen zeggen naar een andere kassierster. Ik wist niet dat ze t over mij had, want de ik was niet bij de kassa toen ze schreeuwde.
Ze zei dingen van: DE LAATSTE DAGEN DAT ZE NOG LEVEN, MAKEN ZE PROBLEMEN….. Toen ze begon te schelden over joden, wist ik dat ze t over mij had.. Ze zei verschrikkelijke dingen, IN EEN LUIDE STEM ZODAT ALLE MENSEN HET HOORDE!!!!!!!!!! toen t mijn beurt kwam, keek ze de andere kant van mij op, en met een koude, racictische stem zij ze: Als je geen wagen gaat halen, scan ik je goederen niet. Toen begreep ik waarom ze boos was, en heb ik haar op een mooie manier verontschuldigt en haar gezegd dat ik niet wist dat je een wagen moest nemen, want in de andere aldi dat ik ga, ik dat niet moet nemen, en ik enkel een bankkaart bij heb, maar ik heb geen enkele probleem er een te gaan halen.
Ze opende de kassa en letterlijk GOOIDE een 50cent munt om een wagen te gaan halen EN DAT ALLES VOOR DE OGEN VAN VELE KLANTEN. toen mijn man de wagen bracht, begon ze de dingen ZO WILD TE SCANNEN, DAT ALLES NAAR ALLE KANTEN VLOOG. Ik weet dat bij Aldi men snel scant, maar dat was gooien!!!!!!!!! Ik voelde mij verschrikkelijk vernederd, en heb haar gezegd dat ik een klacht ga indienen, ze lachte het allemaal af, samen met een andere kassierster, met een hatelijke lach!!!!!! Ik ben naar huis gekomen, en stond niet stil.
Ik heb vele mensen gebeld, en de verhaal verteld. I was beledigd, boos, upset… Ik ben er nog niet mee klaar!
Ik wou t zelfs in de krant publiceren, maar mensen hebben mij gezegd dat ik t eerst naar jullie moet schrijven.
Als er geen maatregelen worden genomen, ga ik zorgen dat al mijn kennisen (en ze doen allemaal hun inkopen bij jullie-meer dan 300 families) hun inkopen bij den LIDL GAAN DOEN
Daar zijn ze veel vriendelijker, en de prijzen zijn min of meer dezelfde!!!!!
Gewenste oplossing
Er iets gedaan moet worden met die kassierster
Komt echt door de NS hoor, ik heb niks verkeerd gedaan in Gambia.quote:Klacht NS: Ziek van toilet
Ik ben op 18 Februari terug gekomen uit Gambia.Nu zijn we met de intercity van Schiphol naar Vlissingen gegaan om 6.15.Jammer genoeg moest ik naar het toilet en ging op de invalide toilet.We reisde 1 e klas.Helaas zag ik te laat dat daar ook een toilet was,dus ik de trap af naar de 2 e klas.Nu ben ik v.a. Dinsdag al aan het dokteren omdat ik een virus heb opgelopen.ZE zijn het nog steeds aan het uitzoeken.De W.C zag er zo smerig uit,donker,bijna zwart met schimmel er op.Dit is al in weken niet schoon gemaakt.Ik vind het ook een gevaar voor de mens.Ik hoop dat dit toch gaat verbeteren.Ik ben zelfs nu nog steeds niet in orde en wacht alweer op een uitslag.Bijna 3 kg kwijt,alleen door de trein.dan is het vliegtuig nog schoner .
Gewenste oplossing
Als ik geen ernstige infectie heb opgelopen en ze er wat aan doen.Je betaald over de 100 ¤ voor een kaartje en dan krijg je dit.
Dranghekken? Ja, dat regelt de NS wel even snel bij een storingquote:Klacht NS: Chaos bij storing, vervangend vervoer
Station Helmond, door een storing rijden er geen treinen, het vervangend vervoer is een enorme puinhoop. Er wordt verbouwd aan het station en plein ervoor, maar telkens is het een puinhoop. Chaotische taferelen, slecht geïnformeerde medewerkers, geen duidelijkheid waar het vervangend vervoer komt. Geen dranghekken om reizigers veilig op de stoep te houden, en op volgorde van aankomst in vervangend vervoer te krijgen. Laatst aangekomen mensen duwen de eersten steeds verder naar achteren, bussen stoppen op willekeurige plekken en doen soms wel, soms niet hun deuren open. Onvoorbereide, verkeersonveilige chaos, slecht geïnformeerd medewerkers en onduidelijkheid waar, wat en hoe.
Gewenste oplossing
Medewerkers voorbereiden op storingen. Duidelijke bordjes met pijlen "Vervangend NS vervoer". Vaste opstapplaatsen voor vervangend busvervoer. Dranghekken om mensen op volgorde van aankomst weer onderweg te krijgen, en van de weg te houden. Informatiesysteem (omroepsysteem, megafoon o.i.d.) om mensen te informeren. Niemand vind het erg om te wachten, als men maar weet hoelang ongeveer, en dat er duidelijkheid is over waar men moet wachten en zolang dat wachten maar eerlijk gaat.
Alsof er bij de 1e klas een prachtig schoon toilet is en de tweede klas een veewagen is met in de hoek een schijtemmer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:04 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Komt echt door de NS hoor, ik heb niks verkeerd gedaan in Gambia.
Meer dan 100 euro voor een treinkaartje?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:04 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
[..]
Dranghekken? Ja, dat regelt de NS wel even snel bij een storing
Wat erg zeg....quote:Klacht RTL 4: Drugsgebruik studenten gtst
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 4
Lezers van deze klacht: 58
Ik vind het niet kunnen dat erin gtst drugs wordt gebruikt. Mijn dochter en vele andere kinderen zien dit. Het wordt gesnoven in beeld en er wordt ook nog gesproken door een student dat je dan morgen je tentamen ook gewoon kan maken. Dit wekt in mijn ogen interesse op bij andere studenten. Hoop dat er in de toekomst rekening gehouden wordt.
Gewenste oplossing
Dat er geen drugs in beeld wordt gebruikt( zoals pakje coke of speed ) in neus doen.
quote:Klacht UPC: Diensten gestopt door UPC zonder waarschuwing
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden UPC
Lezers van deze klacht: 69
Heb UPC zakelijk en ben afhankelijke van de telefoon en internet.
De factuur van januari moest uiterlijk 21 betaald zijn .
Deze heb ik betaald op de 28 februari samen met de rekening van februari totaal bedrag ¤ 407,43 nu zijn zonder waarschuwing het uitbellen en tv afgesloten.
De rekeningen zijn netjes betaald, maar de diensten werken nog steeds niet.
Dit is geen zaken doen en het kan zelfs mijn zaak de kop kosten.
De schade loopt behoorlijk in de papieren.
Gewenste oplossing
De oplossing is dat mijn diensten per direct weer functioneren . Dat UPC de financiëele schade van ¤450,- per dag betaald . Dat UPC in het vervolg weer gewoon eerst even een bericht stuurd als er iets aan de hand is. Ik was een zeer tevreden klant maar dat is nu echt heel ver te zoeken!!!
Ach gut, denken dat een netwerk aansluiting niet spontaan kapot kan gaanquote:Klacht HP: Kapotte ethernet koppeling
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden HP
Lezers van deze klacht: 33
Ls
in april 2011 heb ik een HP probook 6550b voor mijn werkzaamheden in gebruik genomen. Nu is sinds kort mijn ethernet aansluiting kapot wat vlgs mijn ict bedrijf betekend dat het gehele moeder bord vervangen moet worden. Zij geven aan dat ik dan beter een nieuwe kan kopen. Ik ben niet tevreden over deze oplossing en vind dat ik minimaal 5 jaar zonder problemen moet kunnen gebruiken. Ik vraag u dus om een afdoende oplossing, want u zult begrijpen dat als dit tekenend is voor de kwaliteit van HP mijn volgende laptop in ieder geval geen HP zal zijn
Gewenste oplossing
gratis reparatie
En nog met een zakelijke verbinding ook waardoor hij nu 450 euro per dag mislooptquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:10 schreef Herpderphawk het volgende:
'Ja ik betaalde hem een week te laat UPC wat doe je '
450 euro? Dat is echt fantastischquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:16 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
En nog met een zakelijke verbinding ook waardoor hij nu 450 euro per dag misloopt
Meer spieren kwekenquote:Klacht Aldi: Milsaniidoppen
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 14
Wij krjgen deze doppen er zonder gebruik van een tang niet meer af.dit is pas de laatste tijd het geval.
Gewenste oplossing
Graag weer zoals 'vroeger',zodat wij hem mer de hand los kunnen maken.
WAT!!! Klagen op klacht.nl betekent dat het op het internet komt??!!quote:Klacht Klacht.nl: vermelding klacht op internet
Ik heb een klacht gemeld over Badoo. Nu komt het item ook nog een keer op internet.
Gewenste oplossing
Dat jullie: 1) de vermelding van mijn klacht van internet halen (wezenberg) 2)alle namen van mensen anonimiseren of 3) in jullie format melding maken dat de klacht op internet komt
Stel dat iemand die de klager kent op de klacht.nl komt en de klachten leest.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:41 schreef Rhone het volgende:
Op de site zijn ook 228 klachten te vinden over klacht.nl zelf
[..]
WAT!!! Klagen op klacht.nl betekent dat het op het internet komt??!!
En dan daar weer een klacht over heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:45 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Stel dat iemand die de klager kent op de klacht.nl komt en de klachten leest.
quote:Klacht Klacht.nl: dsd
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 285
iyguy
Gewenste oplossing
hguyghi
Oplossing van het bedrijf
klaar!
Feedback over de oplossing
Bedankt!
Hoe heb je dan in godsnaam deze klacht kunnen plaatsen?quote:Klacht Klacht.nl: klacht
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 203
kan niet op u site komen! kunt u mij een gedegen op lossing geven aan gezien ik niet alleen sta om een oplossing te vinden. met mijn vriendelijke groet.
Gewenste oplossing
om mij en anderen zoo snel als maar kan een juiste oplossing/opsomming aan te bieden.
,duidelijk.quote:Klacht Aldi: Aldi ruk bedrijf
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 473
Laptops lokkertje, schandalig hoe je hier behandeld word, de laptop actie is bedoeld als lokkkertje, maar aldi kan wat mij betreft terug naar duitsland bah bah
Gewenste oplossing
De laptop
quote:Klacht Canaldigitaal: Naamsdiscriminatie door Canaldigitaal
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Canaldigitaal
Lezers van deze klacht: 424
Canaldigitaal heeft ons naar aanleiding vna onze achternaam een brief gestuurd, volledig in het Duits. Er werd geschreven dat we ons in Nederland thuis konden gaan voelen met onze favoriete programma’s uit ons thuisland Duitsland. Onze kinderen kunnen ook nederlands leren met de extra zenders daarvoor.
Nu hebben wij helemaal geen kinderen en hebben wij wel een Duits klinkende achternaam maar zijn wij helemaal Nederlands.
We hebben Canaldigital gemaild en een brief gestuurd met onze klacht omdat wij ons beledigd voelen door hoe we benaderd zijn in deze ongevraagde reclame. Wij zijn nooit klant geweest bij Canaldigitaal dus onze naam moet uit een adressenbestand zijn gehaald.
Gewenste oplossing
Schriftelijke excuses
Hij heeft wel gelijk. Ongelofelijk hoe de prijs van AH Pils is gestegen. Vroeger was het een redelijk alternatief als je feestjes had en je moest dus veel bier halen. Dan drukte dat aardig de kosten, maar voor die prijzen kan je net zo goed A-merken gaan halen...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:57 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
''Ik ga naar het internet hoor Albert!''
Niet weten dat de snelheid van DSL verbindingen afhankelijk zijn van de afstand tot de centrale.quote:Klacht XS4all: 35% van de snelheid van het paket!
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden XS4all
Lezers van deze klacht: 59
Xs4all biedt een internet pakket aan tot 40mbits. Helaas is het om technische redenen van buitenaf niet mogelijk om meer dan 16mbits (topsnelheid in de meterkast) te leveren.
Persoonlijk kan ik er mee leven wanneer een provider een tolerantie hanteert van 20%, maar 35% leveren in plaats van 100% gaat te ver. Helaas is de enige oplossing die Xs4all wil bieden een downgrade naar 8mbit. Dit vindt ik geen oplossing die past bij wat ik had besteld, nl. 40mbits.
Voor een goede en stabiele verbinding moet volgens KPN de vdsl centrale (server) op maximaal 1750 meter staan voor een stabiele en snelle verbinding.
Als consument weet ik niet wat de afstand werkelijk is. In mijn geval blijkt dat 2400 meter te zijn. Kortom, te ver.
Gewenste oplossing
Ik zou tevreden zijn met de juiste snelheid met een tolerantie van maximaal 20% of nog liever een kosteloze ontbinding van het contract. Een downgrade is uit den boze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |