abonnement Unibet Coolblue
pi_123294471
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Een laptop is toch wel even wat meer waard dan een lamp. Een lullige lamp doe ik persoonlijk echt niet moeilijk over en ik bewaar er al helemaal geen bon van. Mensen kunnen zich gewoon veels te druk maken om de kleinste dingen.
Er staat toch niet bij hoe duur die lamp was? Weet je wat een beetje ledlamp kost? De eerste paar die wij kochten waren rond de 40 euro.

Half jaar, 40 euro, tien jaar lang. 800 euro. Hoppaaaaa. ;)

Ik besef me best dat een lamp van de C1000 vast geen 40 euro was, maar goed, ook al was 'ie 15 euro. Zeker in deze tijd waar veel mensen elk dubbeltje 10x moeten omdraaien.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_123295666
Dat verhaal van de lamp doet me denken aan die keer dat ze bij de Hema twee lampen voor de prijs van één aanboden. Dat waren uiteraard twee lampen in één pakje. Was een man stennis aan het schoppen omdat hij dacht dat de prijs op het bordje twee pakjes voor 1 lamp was. Kostte maar een paar euro ofzo.
pi_123295787
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 20:04 schreef Messina het volgende:

[..]

Er staat toch niet bij hoe duur die lamp was? Weet je wat een beetje ledlamp kost? De eerste paar die wij kochten waren rond de 40 euro.

Half jaar, 40 euro, tien jaar lang. 800 euro. Hoppaaaaa. ;)

Ik besef me best dat een lamp van de C1000 vast geen 40 euro was, maar goed, ook al was 'ie 15 euro. Zeker in deze tijd waar veel mensen elk dubbeltje 10x moeten omdraaien.
Ik ga er hier even vanuit dat het een gewone huis tuin en keukenlamp is. Dure verlichting (40-euro wtf) koop je niet bij de C1000 maar bij een beetje degelijke electronicazaak. Als mensen dan toch bij de C1000 een prul uit de reclamebak meenemen en het gaat binnen no-time stuk dan hebben ze pech gehad.
pi_123295884
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef Leonella het volgende:
Dat verhaal van de lamp doet me denken aan die keer dat ze bij de Hema twee lampen voor de prijs van één aanboden. Dat waren uiteraard twee lampen in één pakje. Was een man stennis aan het schoppen omdat hij dacht dat de prijs op het bordje twee pakjes voor 1 lamp was. Kostte maar een paar euro ofzo.
Wat sneu :D
  zondag 24 februari 2013 @ 20:36:37 #55
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_123296709
quote:
Klacht Intertoys: Ben Booooooosssss XD….!!!!!!!

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Intertoys
Lezers van deze klacht: 1377
Ik heb op 30 dec.2010 een mp4 gekocht bij de intertoys. Ik was soooo blij omdat ik al mijn spaargeld daarvoor heb opgegeven. ik kwam thuis na een paar uurtjes ik maakte de mp4 open. ik deed hem aan en hij deed het ik zette hem uit en hij liep vast. en ik bleef het maar proberen maar hij wou niet. Ik ben nu echt boooooosss. en ik ben bang dat de mp4 als ik hem terug breng niet aanemen en dat ik mijn geld niet terug krijg.
Gewenste oplossing
Geld terug of een andere mp4 krijgen.
Deze titel :')
Tongring
pi_123297132
Ik snap dat hele klacht.nl niet. Lezen al die bedrijven dat wel? Het lijkt me zinniger en makkelijker om gewoon rechtstreeks het bedrijf te contacten. Of is dat alleen voor " normale " mensen ?
you tokkie to me?
pi_123297171
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:44 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Denken dat schoenen met de naam Ecco het langer dan een jaar uithouden :')

[..]

[..]

Denken dat een provider illegalen aan een mobiel abonnement gaat helpen :')
Uhm die laatste heeft wel degelijk 'n punt: Italië is nog altijd Europa dus 'n Italiaans paspoort zou voldoende moeten zijn. Hoewel ik vermoed dat ie 't gewoon verkeerd begrepen heeft en 'n paspoort/ID kaart voldoende was geweest. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door BlueMage op 24-02-2013 20:55:45 ]
Hallon!
pi_123298109
ik vermoed een troll
quote:
Klacht Dynabyte: Bon kwijt naar verhuizing wel me eigen schult INdd maar dan gaan ze zeggen niks te kunne vinden

Nou mijn klacht is ik heb alle goeie gegevens door geven datum prijs enzv maar ze zeggen tegen mijn niks te kunne vinden Terweil me laptop maar un half jaar oud is

Gewenste oplossing
Dat ze me bon vinden of toch me laptop repareren
pi_123298763
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 20:55 schreef pikinhand het volgende:
ik vermoed een troll

[..]

Nou, helaas hebben we ècht mensen die zo infantiel zijn.
  zondag 24 februari 2013 @ 22:05:03 #60
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_123303008
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:09 schreef pikinhand het volgende:
Het is toch geen auto ?

[..]

Lol, repost :)

Trouwens: de koopovereenkomst na een jaar gebruiken willen beëindigen :')
  zondag 24 februari 2013 @ 22:18:48 #61
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_123303876
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:16 schreef nostra het volgende:

[..]


Denken dat een treinkaartje gelijk staat aan een reis boeken. :')
Ik vond die klacht al zo netjes geformuleerd (afgezien van het 'ik heb een reis geboekt naar Ermelo'-gedeelte dan).

[ Bericht 10% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:12:54 ]
pi_123306592
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 22:18 schreef Ceviche het volgende:
Ik vond die klacht al zo netjes geformuleerd (afgezien van het 'ik heb een reis geboekt naar Ermelo'-gedeelte dan).
Dus dit!
Kon me al niet voorstellen dat iemand die zulke zinnen uit ze vingers perst, besluit het te plaatsen op klacht.nl ipv bij de juiste partij :')
  maandag 25 februari 2013 @ 08:32:05 #63
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123314972
quote:
Klacht Shell: Euro 95 prijs.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Shell
Lezers van deze klacht: 24
Tankte gisteren 15/2/2013 bij bovengenoemd tankstation. Betaalde 1.859 ltr euro 95. Zag bij SHELL station aan de - en bij Het SHELL station aan de - ook op 15/2/2013 een prijs van 1.759 ltr voor euro 95. Vraag mij af hoe het kan dat er zo’n groot verschil kan zittn bij deze drie SHELL stations. Ik dacht dat SHELL 1 prijs bij de SHELL stations rekent.

Gewenste oplossing
Een reactie en eventueel restitutie van het teveel betaalde.
Mensen die het verschil niet kennen tussen een gewone Shell die bemand is en een onbemande Shell Express.

[ Bericht 3% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:13:35 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_123314988
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:32 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Mensen die het verschil niet kennen tussen een gewone Shell die bemand is en een onbemande Shell Express.
Sterker nog, mensen die het nooit is opgevallen dat er bij dezelfde keten al een verschil is tussen snelweg en stad/dorps-prijzen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 25 februari 2013 @ 10:08:55 #65
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_123316591
Over l'Oréal haarkleuring:
quote:
Voor de bruiloft van onze dochter mijn haar geverfd.
Ben inmiddels 1,5 week verder en drie keer bij de huisarts geweest. Opgezwollen lymfeklieren in mijn nek, overal bulten, pus uit mijn oorschelpen en 3 soorten medicijnen verder. Heb nu een zware antibiota kuur met alle negatieve gevolgen van dien. Morgen is de bruiloft en ik loop met dikke jeukende oorschelpen met opgestoken haar plus elk uur rennen naar het toilet als bijwerking van de antibiotica.

Gewenste oplossing
schadevergoeding
Okee, dat is heel vervelend, maar er staat in de handleiding dat je het product eerst moet testen op allergische reacties, dus dan moet je niet gaan zeuren om een schadevergoeding.
  maandag 25 februari 2013 @ 10:12:27 #66
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_123316678
Over de ING:
quote:
Via marktplaats kwam ik bij de advertentie van -
Ze verkocht schoenen van het merk: giuseppe zanotti er stond bij vermeld dat ze ongedragen waren en dat trok me wel dus ik mailde de verkoper met de vraag of ze nog te koop waren hierbij kreeg ik de antwoord : ja maar een andere koper heeft beloofd om het bedrag van 250 euro vanavond over te maken dus je kan het kopen mits je eerder bent en hetzelfde bedrag stuurt. Daarna heb ik de volledige bedrag plus verzendkosten van 6,75 overgemaakt naar ING rekening : - en mijn bankrekening is ook een ING en hierbij was het bedrag direct overgemaakt en daarna niks meer van gehoord

Gewenste oplossing
Als ik de volledige bedrag gewoon terug heb op me rekening : -
:')

[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:14:37 ]
  maandag 25 februari 2013 @ 10:14:49 #67
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_123316733
Ook over de ING:
quote:
hierbij wil ik nog een klacht doen over de ing
ik ben hier al een tijd mee bezig word onbeschoft geholpen
wij zitten in de bijstand en hebben afgesproken om 200 euro in de maand over te maken
dat heb ik nu gedaan en ik bel om mijn pas te deblokeren en nu moet er nog eens 200 euro gestort worden ze hebben nu mijn kinderbijslag eraf gehaald en hebben gewoon schijt aan mijn gezin
ik ben niet meer netjes geweest omdat deze personen ook niet netjes zijn
dhr reiding in het algemeen niet
mijn kinderen hun geld is afgepakt door deze fijne bank
zelfs de deurwaarder of erger mag niet aan dit geld komen
hoe is dit mogelijk

Gewenste oplossing
bel mij terug om er over te praten ik ben ook van plan aangifte te doen ik wil dit voor de rechter laten koem
Wat is deze.
  maandag 25 februari 2013 @ 10:18:18 #68
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_123316801
En van dezelfde mevrouw:
quote:
zo als mijn vorige 2 klachten wat ik gestuurd heb ben ik gebeld door de ing
dat ze er niks aan kunnen doen
elke keer word er gezegd dat de klacht is opgelost wat dus niet het geval is ze worden elke keer onbeschofter ze hangen op nemen daarna niet meer op lachen me uit etc etc
ik word gebeld door de klachten afhandeling steeds met het zelfde verhaaltje wij kunnen helaas niets doen de standaard zin ik moet weer contact met de juiste afdeling nemen maar die hangen op of nemen niet op
ze laten een gezin gewoon in de kou staan
ik weet niet wat ze voor werknemers in dienst hebben maar ik denk dat ze toch op zoek moeten gaan voor een andere functie want hier zijn ze niet geschikt voor

ik ben zeer teleurgesteld in deze bank en ik ben er ook helemaal klaar mee

Gewenste oplossing
als ze weer met het standaard zinnetje komen laat maar zitten kom nu maar eens met een echte oplossing en zet niet neer op internet dat het opgelost is want dat is niet waar ik geef nog 1 kans om mij normaal te helpen ik ben ook een mens zo niet dan ga ik naar de krant en noem ik alle namen die mij zo onbeschoft hebben geholpen
Ik ga naar de krant ja :(
  maandag 25 februari 2013 @ 10:21:01 #69
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_123316864
En nog een (wel eerder geplaatst):
quote:
ik heb een klacht geplaatst
de ing zegt de klacht opgelost te hebben
maar dat is helemaal niet waar
ze hebben me nog onbeschofter ter woord gestaan en opgehangen en nemen niet op
ik kan nog steeds niet bij mijn betaal rekening

Gewenste oplossing
niet met een standaard berichtje komen zoals de vorige keer en ik wil nu eens normaal te woord gestaan worden en sirieus genomen worden ik kan nog steeds niet bij mijn eetgeld met 2 kleine kinderen en ik heb al 125 euro overlaten maken
Sorry hoor, maar: 'ik wil sirieus genomen worden'.

dat klinkt echt heel fout zonder context
pi_123319271
quote:
Klacht haribo: haribo snoepjes

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden haribo
Lezers van deze klacht: 302
nou d tje die kleien zekjes heb en me kinderen maken ze op en zitten er 4 ij bijna in isdere zakjen ik heb er niet bij na gedcht over de code want zat me tme hoodf bji mijn over leden zoonjte -

Gewenste oplossing
dat dit welop gelos wordt voor me kinderen ook harbo hartje waren allen maal de zelfde kleur dat was ook een teleusteling
Kan iemand dit even vertalen? :')


Nog een aantal klachten over de verdwenen hot wik chili chips:

quote:
Klacht Lays: Hot wok chilli chips

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lays
Lezers van deze klacht: 175
Waarom hebben ze hot wok chilli chips uit de winkels gehaald.
mijn man boos ( hij vond dit echte mannen chips)

Gewenste oplossing
weer terug in de schappen van de winkels.
Echte mannen chips.


quote:
Klacht Lays: hot wok chili moet terugkomen

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lays
Lezers van deze klacht: 220
volgens buitenaardse wezens word ik bedreigd omdat ik geen hot wok chili meer kan leveren. Ik vraag hierbij dat Hot Wok chili terugkomt in alle supermarkten.

Gewenste oplossing
Hot Wok chili keert terug in alle winkels
quote:
Klacht Lays: lezer

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lays
Lezers van deze klacht: 174
uit de schappen gehaald

Gewenste oplossing
terug in de winkels
[quote]
Lekker duidelijk ook.

[quote]Klacht Lays: Verkrijgbaarheid

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lays
Lezers van deze klacht: 241
De chips is bijna nergens meer te verkrijgen, maar het is de lekkerste chips die er is.

Gewenste oplossing
In meer winkels leveren
Ook erg duidelijk.


quote:
Klacht Lays: HELP!!!!!!!!

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lays
Lezers van deze klacht: 550
Al enige tijd ben ik verslaafd geraakt aan uw “hot wok chili”chips.
Helaas kan ik deze soort nergens meer vinden in de supermarkten. Alles al afgezocht maar helaas en mijn verslaving begint me nu wel parten te spelen.

Is deze smaak uit het assortiment of is het van tijdelijke aard?

Hopelijk ontvang ik een positief antwoord. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet -

Gewenste oplossing
Met een paar dozen zodat ik even langzaam af kan kicken
:')

[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:16:20 ]
Tongring
  maandag 25 februari 2013 @ 12:12:45 #71
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_123319857
quote:
9s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:52 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:

[..]

Kan iemand dit even vertalen? :')


Nog een aantal klachten over de verdwenen hot wik chili chips:

[..]

Echte mannen chips.

[..]


[..]

Ook erg duidelijk.

[..]

:')
Die eerste moet wel een troll zijn.
  PR en moderator maandag 25 februari 2013 @ 13:52:58 #72
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_123322955
quote:
9s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:52 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:

[..]

Kan iemand dit even vertalen? :')
quote:
Nou, dat je die kleine zakjes hebt. En mijn kinderen maken ze open; zitten er 4 in bijna ieder zakje. Ik heb er niet bij nagedacht over de code, want ik zat met mijn hoofd bij mijn overleden zoontje Wessel.
Dat dit wel opgelost wordt voor mijn kinderen. Ook Haribo hartjes waren allemaal dezelfde kleur, dat was ook een teleurstelling.
Heb mijn best gedaan, kan er nog steeds weinig logica uithalen. Dat er te weinig snoepjes in een zakje zaten ofzo. En die Haribo hartjes hebben toch sowieso altijd dezelfde kleur? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_123323984
quote:
Ik ben * ik werk bij Macdonalds Barendrecht en ik voel me geïntimideerd door de restaurantmanager.
Op 2-2-2013 Zaterdag moest ik werken van 12 uur tot 8 uur, toen ik me melde bij restaurantemanager en vroeg waar ik moest staan antwoordde zij dat ik op haar lade van de kassa moest draaien en dat deed ik, het was druk toen ik aan kwam en ik werd ook gerund door een andere crewlid ik maakte vervolgens een fout op de kassa, in plaats van pinnen deed ik contant betalen, ik vroeg aan de gast of ze niet met los geld konden betalen en dat kon niet, ik haalde een manager erbij en die liep naar de restaurantmanager. Vervolgens kwam de manager terug en zij dat ik het bonnetje moest uit printen en naar de restaurantmanager moest komen en dat deed ik, toen ik in het kantoor kwam was de restaurantmanager gelijk boos zonder mijn kant van het verhaal te horen, ze zei dat ik : voor dat probleem zelf een oplossing moest zoeken ze was aan het schreeuwen en zei er vervolgens bij dat ik dom was omdat ik zo’n fout heb gemaakt ik verhefde mijn stem en zei dat zij mijn nu niet normaal behandelde ze schreeuwde terug en zei dat ik haar niet moest schreeuwen toen bleef ik zeggen dat zei mijn niet normaal behandelde en dat ik hard voor haar werkt daarop zij zei dat ik niet voor haar werk maar voor me eigen geld (totaal geen waardering dus in het werk wat ik voor haar lever) daarna zei zij dat ik mij moest uitklokken en moest wegwezen.

Er zijn nog veel meer klachten voor deze mevrouw (restaurantmanager) van de crewleden maar niemand durf wat te zeggen omdat de restaurantmanager heeft gezegd : Als iemand commentaar heeft op mijn werkwijzen dan word jou contract niet verlengd.

Sommige crewleden hebben een klacht ingediend (anoniem omdat ze niet willen dat zij weet (restaurantmanager) wie het heeft gedaan omdat ze bang zijn dat hun contract niet worden verlengd)Maar tot nu toe is er nog steeds niks aan gedaan iedereen van de crewleden willen graag een rapsession en tot nu toe hebben we die ook nog steeds niet gehad.

ik heb na mijn ervaring met de restaurantmanager gelijk de supervisor gebeld dat ik met hem een afspraak wou maken om dit te bespreken hij zou mijn terug bellen en tot nu toe heb ik nog steeds niks gehoord! ik voel mij niet veilig op de werkvloer en heb het idee dat ik op mijn tenen moet lopen om het de restaurantmanager het naar haar zin te maken.

Wij cewleden kunnen ook NIET de procedures na leven omdat we soms maar met 1 of 2 man op elk station staan ookal hebben we 2 drive’s en dat in de rush.
De restaurantmanager zegt daarbij dat we geen wajongers zijn en dat het moet lukken op deze manier.

Ik zou graag willen dat hier wat aan gedaan kan worden, Aangezien de hele crew een rapsassion wil of iedereen een gresprek wil met de supervisor.

Ik zelf ben het totaal niet mee eens hoe het gaat op de werkvloer, en aangezien ik 1x een ervaring met de restaurantmanager heb gehad moet ik in plaats van 5 dagen werken door de week naar 2 dagen werken van wegen mijn contract uren. Op vrijdag 1-2-2013 werd mijn contract verlengd voor 6 maanden en op 2-2-2013 heb ik slechte ervaring met de restaurantemanager gehad.
Gewenste oplossing

Een gesprek met de supervior en een rapsession.
Rapsession, crew, rush, supervisor? We zijn hier toch in Nederland? :') Sowieso, waarom zou je dit op klacht.nl zetten? Maar dat vraag ik me bij 99% van de klachten af.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2013 14:22:41 ]
  maandag 25 februari 2013 @ 14:32:18 #74
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_123324425
Het is toch een klacht?! En het moet opgelost worden ja :(!

Niet dat iemand van dat bedrijf ooit op die site kijkt, maar goed. :')
pi_123324622
Als je je op internet negatief uitlaat over je werkgever, gaat dat alleen maar meer problemen opleveren. Daar zijn al heel wat mensen voor ontslagen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')