abonnement Unibet Coolblue
pi_123238605
Zeer matige maar nuttige overwinning op Willem II! *O*
Website: Sneaker-forum.nl
pi_123238666
Valt me op dat NEC dit seizoen de voorsprong nou eens wél vast weet te houden in wedstrijden. Dikke pluim.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:04:45 #4
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123240812
Platje presteerde ook beter nu hij de adem van Boymans in zijn nek voelt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_123247599
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:04 schreef GSbrder het volgende:
Platje presteerde ook beter nu hij de adem van Boymans in zijn nek voelt.
Komt ook doordat het middenveld veel beter draait. Stofzuiger Palsson zorgt ervoor dat Koolwijk aan voetballen toe kan komen. Dus meer aanvallende intentie, waardoor de bal vaker in de 16 ligt. En in de 16 is Platje zeer scherp.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_123247743
Nou, het veldspel was toch echt ondermaats hoor. Het is dat Willem II zo zwak is, maar die gelijkmaker had nog best kunnen vallen. Maakt die drie punten niet minder mooi.

Als je naar de ranglijst kijkt is het trouwens absurd dat we de makkelijkste wedstrijden niet wisten te winnen. Waar zou je nu dan wel niet gestaan hebben...
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_123248851
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nou, het veldspel was toch echt ondermaats hoor. Het is dat Willem II zo zwak is, maar die gelijkmaker had nog best kunnen vallen. Maakt die drie punten niet minder mooi.

Als je naar de ranglijst kijkt is het trouwens absurd dat we de makkelijkste wedstrijden niet wisten te winnen. Waar zou je nu dan wel niet gestaan hebben...
Heb je helemaal gelijk in. De wedstrijd tegen Willem II gaf het belang van Palsson des te meer aan. Zonder Palsson was het eenzelfde wedstrijd als tegen VVV en had je verloren. Nu kwam Koolwijk aan voetballen toe. Het was niet oogstrelend, maar er werd wel gescoord. Had je hetzelfde niveau als in de wedstrijd tegen FC Utrecht, dan hadden we Willem II ingemaakt.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_123351870
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nou, het veldspel was toch echt ondermaats hoor. Het is dat Willem II zo zwak is, maar die gelijkmaker had nog best kunnen vallen. Maakt die drie punten niet minder mooi.

Als je naar de ranglijst kijkt is het trouwens absurd dat we de makkelijkste wedstrijden niet wisten te winnen. Waar zou je nu dan wel niet gestaan hebben...
Dat is eigenlijk vrijwel ieder seizoen zo...
Aan de andere kant...we winnen dit seizoen wel bij groningen, az en heerenveen uit....dat is normaal echt geen 9 punten :P
pi_123356069
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk vrijwel ieder seizoen zo...
Aan de andere kant...we winnen dit seizoen wel bij groningen, az en heerenveen uit....dat is normaal echt geen 9 punten :P
Het aantal uitwedstrijden die we dit seizoen winnen is sowieso niet normaal.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_123358400
Er wordt bij jullie tegenwoordig toch echt bier in het stadion geschonken, zondag ook?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:20:15 #11
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123359083
Yep, maar weet niet of dat ook voor het uitvak geldt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123359112
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:20 schreef Mark het volgende:
Yep, maar weet niet of dat ook voor het uitvak geldt.
Vakkie A zondag. Komt wel goed dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123361112
Gaan jullie je deze keer wel gedragen?
pi_123361163
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:40 schreef larry91 het volgende:
Gaan jullie je deze keer wel gedragen?
Uiteraard, vorige keer met de bekerwedstrijd toch ook geen problemen. Er werd zelfs een extra uitvak voor ons gemaakt door nec. ^O^ Zo kan het dus ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123361318
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Uiteraard, vorige keer met de bekerwedstrijd toch ook geen problemen. Er werd zelfs een extra uitvak voor ons gemaakt door nec. ^O^ Zo kan het dus ook.
Dan ben je meer dan welkom! Ik was er bij de bekerwedstrijd niet bij dus dat weet ik niet.
pi_123361419
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:46 schreef larry91 het volgende:

[..]

Dan ben je meer dan welkom! Ik was er bij de bekerwedstrijd niet bij dus dat weet ik niet.
Werd een lintje getrokken over het midden van het vak, alle Feyenoorders moesten naar rechts.

Wat dan wel weer jammer was is dat die stewards ook gelijk je kaart vroegen om zo achter de mensen aan te gaan die voor die kaarten hadden gezorgd. Aantal mensen trapten er nog in ook.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123364131
We zullen zien hoe het uitpakt. Feit is wel dat supporters van NEC zich in vak A vaak bedreigd hebben gevoeld (bekerwedstrijd uitgezonderd omdat het stadion toen bij lange na niet vol zat) door Feyenoord supporters.
Ik hoop dat het allemaal rustig gaat en dat Feyenoord supporters weten dat ze te gast zijn in één van de thuisvakken. In dat geval heb ik er geen enkel probleem mee dat ze er zijn, ik zit namelijk ook weleens in thuisvakken tijdens uitwedstrijden.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 15:42:26 #18
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123369145
Eens met larry91.

En hopelijk pakken we weer eens de traditionele driepunter tegen Feyenoord ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 26 februari 2013 @ 16:58:18 #19
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123372486
Ik kan me ook nog een Feyenoorder herinneren die in vak H zat.
Dat was niet zijn finest hour en dat zal hij niet snel nog eens doen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_123372618
Geen geschorsten/geblesseerden bij jullie voor a.s. zondag?
BFF met GGMM
pi_123374167
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef DonRaja het volgende:
Geen geschorsten/geblesseerden bij jullie voor a.s. zondag?
Jawel. Will is nog geschorst. Sno er natuurlijk niet bij. Roorda was geloof ik ook nog geblesseerd.

Rieks was afgelopen wedstrijd geblesseerd, maar is denk ik op tijd fit.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_123374229
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:30 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Jawel. Will is nog geschorst. Sno er natuurlijk niet bij. Roorda was geloof ik ook nog geblesseerd.

Rieks was afgelopen wedstrijd geblesseerd, maar is denk ik op tijd fit.
Redelijk volle oorlogssterkte dus? Veel (maar niet te veel natuurlijk) succes mannen ^O^
BFF met GGMM
  dinsdag 26 februari 2013 @ 17:43:33 #23
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123374767
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Redelijk volle oorlogssterkte dus? Veel (maar niet te veel natuurlijk) succes mannen ^O^
Dankje, we zullen het nodig hebben, naar alle waarschijnlijkheid.
Toch heb ik nog wel hoop dat de 3 punten in Nijmegen blijven.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:54:01 #24
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123383554
De afgelopen jaren waren de resultaten best goed:

06-07: 4-1
07-08: 0-2
08-09: 1-0
09-10: 0-0
10-11: 3-0
11-12: 0-2
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123385147
Die 4-1 kan ik me nog prima herinneren. Dat was de editie met die geweldige goal van Kivuvu uit stand!
Ik ben benieuwd naar zondag, ik denk dat we zomaar de drie punten in Nijmegen kunnen houden.
pi_123386563
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:19 schreef larry91 het volgende:
We zullen zien hoe het uitpakt. Feit is wel dat supporters van NEC zich in vak A vaak bedreigd hebben gevoeld (bekerwedstrijd uitgezonderd omdat het stadion toen bij lange na niet vol zat) door Feyenoord supporters.
Ik hoop dat het allemaal rustig gaat en dat Feyenoord supporters weten dat ze te gast zijn in één van de thuisvakken. In dat geval heb ik er geen enkel probleem mee dat ze er zijn, ik zit namelijk ook weleens in thuisvakken tijdens uitwedstrijden.
Ik heb de laatste paar keren eigenlijk vooral meegemaakt dat losse groepjes 'pet en sjaals' van Feyenoord hardhandig werden aangepakt rondom het stadion, met name na die vorige bekerwedstrijd.

Wat dat aangaat snap ik dat wijzen naar Feyenoord niet zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123387743
Ik heb vorig seizoen, of het seizoen ervoor, ook in vak A tussen Feyenoorders gezeten, en voelde me ondanks een 'Rotterdamse' meerderheid daar echt niet bedreigd of beperkt in mijn mogelijkheid te juichen. Maar ik kan me ergens wel voorstellen dat een ander zich dan niet thuis voelt in zijn eigen stadion.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_123387831
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:08 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik heb vorig seizoen, of het seizoen ervoor, ook in vak A tussen Feyenoorders gezeten, en voelde me ondanks een 'Rotterdamse' meerderheid daar echt niet bedreigd of beperkt in mijn mogelijkheid te juichen. Maar ik kan me ergens wel voorstellen dat een ander zich dan niet thuis voelt in zijn eigen stadion.
En als je niet tegen juichende tegenstanders kunt vind ik een plek pal naast het uitvak wel wat raar gekozen. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123388014
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:10 schreef Caland het volgende:

[..]

En als je niet tegen juichende tegenstanders kunt vind ik een plek pal naast het uitvak wel wat raar gekozen. :')
Die gingen natuurlijk van een 3-0 overwinning uit ;)
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_123388033
Sowieso is het raar dat Feyenoord kaartjes krijgt voor de thuisvakken, aangezien die voor NEC-ers bestemd zijn. Die vakken kunnen zeker gevuld worden met eigen supporters, dus waarom zou je die vakken afstaan?
Controleer op woonplaats, desnoods, om "illegale" Feyenoorders te weren.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_123388074
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:10 schreef Caland het volgende:

[..]

En als je niet tegen juichende tegenstanders kunt vind ik een plek pal naast het uitvak wel wat raar gekozen. :')
Nou laten we eerlijk zijn, in de eerste plaats horen jullie helemaal niet naast het uitvak te zitten. Als je wilt scoren met simpele statements dan kan ik dat ook.
Nogmaals, je bent welkom maar hou je gedeisd. Je ben te gast in ons stadion en ga dus niet provocerend gedrag vertonen en vreselijk hard juichen. Doe je dat in het uitvak, prima want dat is 'jullie' vak. Daarbuiten gedraag je je fatsoenlijk. Dat moet je kunnen opbrengen.
Lees anders eens ons sv forum, dan zul je zien hoe er over de supporters van feyenoord (of ook wel het tuig uit Zuid, wat niet mijn woorden zijn) die in vak A zitten ieder jaar wordt gesproken...

Nogmaals, wat mij betreft ben je gewoon welkom maar wel alleen als je je gedeisd houdt.
pi_123388105
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:15 schreef -J-D- het volgende:
Sowieso is het raar dat Feyenoord kaartjes krijgt voor de thuisvakken, aangezien die voor NEC-ers bestemd zijn. Die vakken kunnen zeker gevuld worden met eigen supporters, dus waarom zou je die vakken afstaan?
Feyenoorders krijgen die kaarten helemaal niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123388116
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:15 schreef -J-D- het volgende:
Sowieso is het raar dat Feyenoord kaartjes krijgt voor de thuisvakken, aangezien die voor NEC-ers bestemd zijn. Die vakken kunnen zeker gevuld worden met eigen supporters, dus waarom zou je die vakken afstaan?
Die krijgen ze niet, bevriende NEC-supporters kopen die kaartjes voor ze. Ik heb wel een probleem met dat soort mensen trouwens.
pi_123388150
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:16 schreef larry91 het volgende:

[..]

Die krijgen ze niet, bevriende NEC-supporters kopen die kaartjes voor ze.
NEC heeft dit nog niet proberen tegen te houden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_123388279
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:15 schreef larry91 het volgende:

[..]

Nou laten we eerlijk zijn, in de eerste plaats horen jullie helemaal niet naast het uitvak te zitten. Als je wilt scoren met simpele statements dan kan ik dat ook. [/qupte]
Waarom niet, die kaarten worden anders toch niet verkocht. Wees blij dat op deze manier het stadion in ieder geval vol zit. ^O^

[quote]
Nogmaals, je bent welkom maar hou je gedeisd. Je ben te gast in ons stadion en ga dus niet provocerend gedrag vertonen en vreselijk hard juichen. Doe je dat in het uitvak, prima want dat is 'jullie' vak. Daarbuiten gedraag je je fatsoenlijk. Dat moet je kunnen opbrengen.
Doe ik ook altijd hoor, maar als er om me heen letterlijk alleen maar Feyenoorders zitten zie ik daar niet echt aanleiding toe. _O-

quote:
Lees anders eens ons sv forum, dan zul je zien hoe er over de supporters van feyenoord (of ook wel het tuig uit Zuid, wat niet mijn woorden zijn) die in vak A zitten ieder jaar wordt gesproken...

Nogmaals, wat mij betreft ben je gewoon welkom maar wel alleen als je je gedeisd houdt.
Laat ze dan ook eens de eigen supporters veroordelen die met grote getalen kleine groepjes aanvallen in dat bos. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123388332
Dat wordt ook gedaan, iedereen spreekt daar schande van. Hou op met dat makkelijk proberen te scoren, dat begint hinderlijk en vervelend te worden.
Edit: dit slaat trouwens alleen op het laatste deel van je reactie. De rest is een beetje onleesbaar geworden ;)
pi_123388363
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:17 schreef -J-D- het volgende:

[..]

NEC heeft dit nog niet proberen tegen te houden.
Jawel, voorheen was er 4 op 1 kaartverkoop. Dat is al teruggebracht naar 2 op 1.

Verder hebben ze dus bij de vorige keer gevraagd aan Feyenoorders om de kaarten in te leveren om zo die supporters te achterhalen. Vrijwel niemand deed dat gelukkig, stewards hebben toch 0 te vertellen. Maar de supporters die ze hebben achterhaald hebben voor de wedstrijd van zondag een koopverbod. Ik zelf krijg mijn kaarten gewoon via iemand die werkt bij nec :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123388428
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:20 schreef larry91 het volgende:
Dat wordt ook gedaan, iedereen spreekt daar schande van. Hou op met dat makkelijk proberen te scoren, dat begint hinderlijk en vervelend te worden.
En jij moet je niet zo snel aangevallen voelen omdat er wat supporters juichen. Lekker boeiend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123388471
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Jawel, voorheen was er 4 op 1 kaartverkoop. Dat is al teruggebracht naar 2 op 1.

Verder hebben ze dus bij de vorige keer gevraagd aan Feyenoorders om de kaarten in te leveren om zo die supporters te achterhalen. Vrijwel niemand deed dat gelukkig, stewards hebben toch 0 te vertellen. Maar de supporters die ze hebben achterhaald hebben voor de wedstrijd van zondag een koopverbod. Ik zelf krijg mijn kaarten gewoon via iemand die werkt bij nec :)
Met het terugbrengen van 4:1 naar 2:1 hou je het niet tegen. En die tweede maatregel is lachwekkend natuurlijk, want dat is zinloos.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_123388518
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:23 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Met het terugbrengen van 4:1 naar 2:1 hou je het niet tegen. En die tweede maatregel is lachwekkend natuurlijk, want dat is zinloos.
Je kan het alleen tegenhouden door geen losse kaarten te verkopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123388605
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Je kan het alleen tegenhouden door geen losse kaarten te verkopen.
Dat is een optie, maar niet de enige optie.
Maar goed, NEC maakt er amper een probleem van aangezien de supporters van NEC en Feyenoord de afgelopen decennia goed met elkaar overweg konden. De prioriteit in de veiligheidsorganisatie ligt gewoon ergens anders.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_123388615
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:22 schreef Caland het volgende:

[..]

En jij moet je niet zo snel aangevallen voelen omdat er wat supporters juichen. Lekker boeiend.
Excuus, die post sloeg alleen op het laatste deel van je reactie over het 'jullie moeten wat zeggen over je eigen supporters die mensen in het bos aanvallen' dat is een te makkelijke oneliner.

Oh en ik voel me helemaal niet aangevallen, mij interesseert het niet want ik zit niet in vak A. Als jullie voor mij zouden zitten dan zou ik er trouwens wel wat van zeggen.
Het gaat mij meer om onze vaste scc houders die daar zitten en zich om wat voor een reden niet meer op hun gemak voelen.
Onze eigen supporters zijn belangrijker dan een stel feyenoord supporters in mijn ogen
pi_123388678
Heb destijds ook met twee bevriende Feyenoorders in het stadion gezeten, samen met een andere NEC-supporter die de kaartjes voor ons alle vier had geregeld. Volstrekt normaal. Horen toch gewoon naast en tussen elkaar te kunnen zitten..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_123388772
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:27 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Heb destijds ook met twee bevriende Feyenoorders in het stadion gezeten, samen met een andere NEC-supporter die de kaartjes had geregeld voor ons alle vier had geregeld. Volstrekt normaal. Horen toch gewoon naast en tussen elkaar te kunnen zitten..
Ja maar stel je eens voor zeg dat er wat supporters zich niet op hun gemak voelen omdat ze gejuich van de tegenstander moeten zien. Een grof schandaal ik zeg het je. Juichen, hoe durven ze. Dat tuig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123390471
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja maar stel je eens voor zeg dat er wat supporters zich niet op hun gemak voelen omdat ze gejuich van de tegenstander moeten zien. Een grof schandaal ik zeg het je. Juichen, hoe durven ze. Dat tuig.
Dit is echt te makkelijk wat je nu doet. Ik heb toch al gezegd dat je welkom bent?! Of mag ik niet kritisch zijn hier, wil je de rode loper hebben aankomende zondag?
Ik heb de essentie al uitgelegd, dat als je je gedraagt en rustig juicht er totaal geen probleem is. Zolang je maar niet gaat schelden e.d. want dat is nu eenmaal in het verleden gebeurd.
pi_123390755
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:52 schreef larry91 het volgende:

[..]

Dit is echt te makkelijk wat je nu doet. Ik heb toch al gezegd dat je welkom bent?! Of mag ik niet kritisch zijn hier, wil je de rode loper hebben aankomende zondag?
Als dat mogelijk is, graag.
quote:
Ik heb de essentie al uitgelegd, dat als je je gedraagt en rustig juicht er totaal geen probleem is. Zolang je maar niet gaat schelden e.d. want dat is nu eenmaal in het verleden gebeurd.
Ik gedraag mij altijd rustig.

En ach er zullen vast wel weer wat verdwaalde Feyenoorders op H zitten. Vermaken jullie je daar toch weer mee. ^O^

Over schelden gesproken, jaren geleden zat ik ook bij die wedstrijd naast een redelijk fanatieke Nijmegenaar die letterlijk de hele wedstrijd Zico Tumba racistisch aan het bejegenen was. Dat is me altijd bij gebleven op de één of andere manier. Vieze zwerte dropstaaf, en meer van dat soort geschreeuw. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123391029
Mijn jeugdherinnering aan NEC: Oude, kleurrijke ( :') ), ietwat seniele supporters die ineens opstonden en in hun eentje stomme dingen riepen _O_
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_123391069
Ik zal kijken wat ik voor je kan regelen ;)
Oh en ik ben tegen iedere vorm van geweld, zeker als het met iets onbenulligs als voetbal te maken heeft.

Ik weet het, ik heb een hele tijd vlakbij iemand gezeten met de bijnaam zuidvrucht. Simpelweg omdat ie iedere donkere speler uitschold met [insert ziekte]zuidvrucht. Er worden dan ook nog veel te vaak nog van dit soort dingen gedaan in Nijmegen

Ik ben een aantal jaar geleden met een oom naar NEC-Feyenoord geweest. Hij is Feyenoorder (alhier een voorbeeld dat ik het helemaal niet erg vind dat er feyenoorders zijn) en vroeg op een gegeven moment waarom die zuidvrucht kerel toch de hele tijd een hitlergroet stond te doen op de trap :')
pi_123391531
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:16 schreef larry91 het volgende:

[..]

Die krijgen ze niet, bevriende NEC-supporters kopen die kaartjes voor ze. Ik heb wel een probleem met dat soort mensen trouwens.
Het is nog erger. Ikzelf ben Ajax-supporter. Ik heb echter een NEC seizoenskaart en ik koop daarmee kaartjes voor twee feyenoord-supporters.
Mooie verbroedering toch?
Wie dit leest is gek
pi_123391592
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:11 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het is nog erger. Ikzelf ben Ajax-supporter. Ik heb echter een NEC seizoenskaart en ik koop daarmee kaartjes voor twee feyenoord-supporters.
Mooie verbroedering toch?
Als het nette supporters zijn heb ik er geen problemen mee. En ik weet dat jij Ajax-supporter bent ;)
pi_123391759
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:12 schreef larry91 het volgende:

[..]

Als het nette supporters zijn heb ik er geen problemen mee. En ik weet dat jij Ajax-supporter bent ;)
Zondag de wedstrijd van het jaar :P Oh wat zal ik voor NEC juichen
Wie dit leest is gek
pi_123391874
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ikzelf ben Ajax-supporter. Ik heb echter een NEC seizoenskaart
Die moet je me toch even uitleggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123391992
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Die moet je me toch even uitleggen.
Voetballiefhebbers komen graag naar Nijmegen, lijkt me logisch!
pi_123392055
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Die moet je me toch even uitleggen.
Omdat het een paar kinderen die ook graag voetbal zien niet te doen is om steeds naar Amsterdam te rijden. Heb het wel eens gedaan maar een met een kwart voor negen wedstrijd je je pas rond 01:00 uur thuis.
En bovendien speelt NEC een andere league dan Ajax PSV en Feyenoord dus dat bijt elkaar niet.
Wie dit leest is gek
pi_123392142
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:22 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Omdat het een paar kinderen die ook graag voetbal zien niet te doen is om steeds naar Amsterdam te rijden. Heb het wel eens gedaan maar een met een kwart voor negen wedstrijd je je pas rond 01:00 uur thuis.
En bovendien speelt NEC een andere league dan Ajax PSV en Feyenoord dus dat bijt elkaar niet.
Maar wat ik me dan afvraag, is NEC dan ook een soort van jouw tweede club geworden of is het echt alleen Ajax?
pi_123392361
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:23 schreef larry91 het volgende:

[..]

Maar wat ik me dan afvraag, is NEC dan ook een soort van jouw tweede club geworden of is het echt alleen Ajax?
Ik woon vlakbij Nijmegen, heb altijd in Nijmegen op school gezeten, ben in 't Radboud geboren en ben lid van een Nijmeegse club. Dus je kunt gerust stellen dat NEC m'n tweede club is ja.
Het enige verschil met echte NECérs is misschien dat ik niks tegen Vitesse heb.
Wie dit leest is gek
pi_123392376
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:22 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Omdat het een paar kinderen die ook graag voetbal zien niet te doen is om steeds naar Amsterdam te rijden. Heb het wel eens gedaan maar een met een kwart voor negen wedstrijd je je pas rond 01:00 uur thuis.
En bovendien speelt NEC een andere league dan Ajax PSV en Feyenoord dus dat bijt elkaar niet.
Fair enough.

Maar Larry, als jij zondag die rode loper regelt trakteer ik el op een biertje in de eendracht. :+

Welterusten :W
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123394438
Ik ga mijn best doen!
  woensdag 27 februari 2013 @ 11:02:35 #59
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123402376
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ik woon vlakbij Nijmegen, heb altijd in Nijmegen op school gezeten, ben in 't Radboud geboren en ben lid van een Nijmeegse club. Dus je kunt gerust stellen dat NEC m'n tweede club is ja.
Het enige verschil met echte NECérs is misschien dat ik niks tegen Vitesse heb.
Ik ben van huis uit ook Ajax-fan :Y Maar woon inmiddels zo'n 25 jaar in Nijmegen, dus dat is mijn club nu. Zoals je zegt is het makkelijk dat die twee elkaar niet bijten.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 27 februari 2013 @ 11:11:30 #60
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123402679
Moeten we trouwens hopen op een bekerfinale Ajax-PSV opdat er een extra plekje vrijkomt voor Europa League?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123406686
Het is nooit goed te praten als mensen andere mensen tikken verkopen omdat ze voor een andere club zijn, maar het is in mijn ogen ook niet respectvol om in een thuisvak als supporter van de tegenpartij te gaan juichen. Maar hoe het dan opgelost moet worden? Geen losse kaartverkoop is wat dat betreft een hele effectieve manier, maar goed, een club als NEC heeft ook de inkomsten van de losse kaartverkoop nodig lijkt me ;)
  woensdag 27 februari 2013 @ 13:13:52 #62
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123406997
Dat lijkt me wel meevallen, het gros van de seizoenkaarten is verkocht, volgens mij.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123407666
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 11:11 schreef Mark het volgende:
Moeten we trouwens hopen op een bekerfinale Ajax-PSV opdat er een extra plekje vrijkomt voor Europa League?
Het ligt dit jaar wat complexer dan verleden jaar toen dat gedoe was met Heerenveen-Feyenoord op de laatste speeldig.
Op deze site staan alle mogelijke scenario's uitgelegd: klik
  woensdag 27 februari 2013 @ 13:39:17 #64
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123407791
Zoals ik het lees ben ik dus voor Ajax en PSV :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123408163
Klopt, dan is er dus kans op twee tickets in de finale van de play-offs. Dan zou het waarschijnlijk slechts gaan om wie het beste ticket krijgt. Wordt het wel een soort schijnvertoning die finale, slechts voor een weekje extra vakantie.
Echter moeten we er eerst maar eens zien te komen.
  woensdag 27 februari 2013 @ 13:51:11 #66
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123408257
Nou, de eerste 8 moet toch te doen zijn? We staan nu 7 punten los t.o.v. Groningen dat toch ook geen topseizoen draait.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123408505
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 13:51 schreef Mark het volgende:
Nou, de eerste 8 moet toch te doen zijn? We staan nu 7 punten los t.o.v. Groningen dat toch ook geen topseizoen draait.
Klopt, maar dan moeten we ook nog maar eens de eerste ronde van de play-offs door zien te komen. De play-offs zullen we wel halen, nog 10 punten in de komende 10 wedstrijden moet genoeg zijn. In de play-offs kan uiteindelijk alles gebeuren. Dat zagen we vorig jaar wel met bijvoorbeeld RKC.
pi_123408689
Gaan we dan Europa in zonder Pastoor? Hij staat bovenaan het schaduwlijstje van AZ, en is dus eerste kandidaat bij een vertrek van Verbeek naar Twente, wat zeer waarschijnlijk lijkt..
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 27 februari 2013 @ 14:03:55 #69
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123408691
Met een beetje mazzel speel je dan tegen een uitgeblust Twente :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123408707
Bertje naar Twente hoorde ik juist.
  woensdag 27 februari 2013 @ 14:05:50 #71
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123408765
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 14:04 schreef DeVinger het volgende:
Bertje naar Twente hoorde ik juist.
Las ik ook
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123419332
Marcel Boekhoorn heeft een nieuw liefje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 27 februari 2013 @ 19:11:12 #73
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_123420545
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:49 schreef -J-D- het volgende:
Marcel Boekhoorn heeft een nieuw liefje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oud nieuws joh.
pi_123420972
De charme van een thuiswedstrijd tegen Feyenoord, vind ik de supporters van Feyenoord die van tevoren een biertje komen drinken in de eendracht. Hier is nooit een probleem mee geweest, maar sinds de komst van een nieuwe beweging (heeft even NGN) geheten, gaat dit mis. Dit resulteert in onrust in de Eendracht jegens Feyenoord supporters en relletjes voor en achteraf. Voorheen zaten de Feyenoorders ook in ons stadion, en dat ging meestal goed (behalve als ze gingen provoceren in H).

Groepen voelen zich gesterkt, waardoor men eerder geneigd is om te provoceren. Daarom vind ik het ook een slechte zaak dat alle Feyenoorders een extra uitvak kregen naast het uitvak. Hadden ze allen verspreid door het stadion gezeten, dan was er niks aan de hand.

Ik vind het jammer dat dit gewoon niet meer kan. Het liefst drink ik met alle tegenstanders een biertje voor en na de wedstrijd. Dit is niet meer mogelijk.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_123421303
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:11 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

oud nieuws joh.
Idd. Wat een sukkel die -J-D-
pi_123421948
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef andre_k het volgende:

[..]

Idd. Wat een sukkel die -J-D-
:')
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_123422066
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:32 schreef -J-D- het volgende:

[..]

:')
kneus :')
pi_123422105
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:34 schreef andre_k het volgende:

[..]

kneus :')
Geeft het je een goed gevoel? Zo ja, ga dan gerust door!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_123422106
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:18 schreef BasNijmegen het volgende:
De charme van een thuiswedstrijd tegen Feyenoord, vind ik de supporters van Feyenoord die van tevoren een biertje komen drinken in de eendracht. Hier is nooit een probleem mee geweest, maar sinds de komst van een nieuwe beweging (heeft even NGN) geheten, gaat dit mis. Dit resulteert in onrust in de Eendracht jegens Feyenoord supporters en relletjes voor en achteraf. Voorheen zaten de Feyenoorders ook in ons stadion, en dat ging meestal goed (behalve als ze gingen provoceren in H).

Groepen voelen zich gesterkt, waardoor men eerder geneigd is om te provoceren. Daarom vind ik het ook een slechte zaak dat alle Feyenoorders een extra uitvak kregen naast het uitvak. Hadden ze allen verspreid door het stadion gezeten, dan was er niks aan de hand.

Ik vind het jammer dat dit gewoon niet meer kan. Het liefst drink ik met alle tegenstanders een biertje voor en na de wedstrijd. Dit is niet meer mogelijk.
100% mee eens. Het 'wangedrag' van de laatste jaren heeft ook te maken dat ze nu alle samen komen in vak A. Voorheen zaten er 100 man over het stadion verspreid, nu zitten ze bij elkaar.
pi_123422131
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:34 schreef andre_k het volgende:

[..]

kneus :')
Wat is dit :')
  woensdag 27 februari 2013 @ 22:00:03 #81
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_123431404
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef andre_k het volgende:

[..]

Idd. Wat een sukkel die -J-D-
Nou, dat nou ook weer niet.

Verder weet ik niet of het voor NEC wel zo goed is, straks gaat 'ie haar falende muziekcarrière sponspren. :P
  donderdag 28 februari 2013 @ 00:50:00 #82
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123441009
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 22:00 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Nou, dat nou ook weer niet.

Verder weet ik niet of het voor NEC wel zo goed is, straks gaat 'ie haar falende muziekcarrière sponspren. :P
De kans dat dát ten koste van zijn NEC-budget zal gaan, lijkt me nogal opportunistisch, gezien zijn totale vermogen :P.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 28 februari 2013 @ 01:20:35 #83
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_123441738
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:50 schreef GSbrder het volgende:

[..]

De kans dat dát ten koste van zijn NEC-budget zal gaan, lijkt me nogal opportunistisch, gezien zijn totale vermogen :P.
Nou, Hind heeft natuurlijk wel een heel slechtlopende carrière... :P
pi_123443000
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 01:20 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Nou, Hind heeft natuurlijk wel een heel slechtlopende carrière... :P
Dat is nogal zachtjes uitgedrukt ja :P
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 28 februari 2013 @ 07:56:13 #85
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123443516
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 01:20 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Nou, Hind heeft natuurlijk wel een heel slechtlopende carrière... :P
Met Boekhoorn's oog voor winstgevendheid, zal hij niet zo snel iets in die bodemloze put gooien, bedoel ik dan ook ;).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_123444786
Ach met Hind hebben we weer iets voor de rustact tijdens Europees voetbal. Alles beter dan 'n clown in een hoepel die rondjes maakt op de middenstip :')
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:32:12 #87
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123444961
Ze kan prima zingen :Y we hebben zelfs een CD van haar.

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123445313
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:25 schreef BasNijmegen het volgende:
Ach met Hind hebben we weer iets voor de rustact tijdens Europees voetbal. Alles beter dan 'n clown in een hoepel die rondjes maakt op de middenstip :')
Of die gasten die toen in zo'n bal zaten in de rust tegen Tottenham. Je stond gewoon voor lul.
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:58:10 #89
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123445613
De pauzeacts zijn meestal van een genant niveau :Y Volgens mij heb ik wel eens in een enquete gezegd: doe dan maar niets. Da's altijd beter
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123451463
NEC hup hup hup!
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:49:54 #91
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123451506
Mooi klote dat Ajax de beker heeft laten lopen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123456549
Is de play-off finale tenminste geen farce.Ik vond de spanning van die finale 5 jaar terug echt mooi (ook al was het na 70 minuten al beslist).
pi_123458567
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:49 schreef Mark het volgende:
Mooi klote dat Ajax de beker heeft laten lopen
Idd
Website: Sneaker-forum.nl
pi_123463824
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 07:56 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Met Boekhoorn's oog voor winstgevendheid, zal hij niet zo snel iets in die bodemloze put gooien, bedoel ik dan ook ;).
Gadverdamme, nu zie ik ze liggen te krikken :{w
Wie dit leest is gek
  vrijdag 1 maart 2013 @ 00:58:46 #95
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  vrijdag 1 maart 2013 @ 16:29:17 #96
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123505381
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:27 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Gadverdamme, nu zie ik ze liggen te krikken :{w
In de Maybach.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_123505602
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:29 schreef GSbrder het volgende:

[..]

In de Maybach.
Zonder condoom en met een piemel vol met smegma.
pi_123507581
Dat ik het woordje 'smegma' nog eens voorbij mag zien komen in het NEC topic... :')
Website: Sneaker-forum.nl
pi_123516282
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:34 schreef BasNijmegen het volgende:
Dat ik het woordje 'smegma' nog eens voorbij mag zien komen in het NEC topic... :')
:D _O-
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:54:36 #100
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123523428
Ach, ik heb op de Uni meegedaan aan de zaalvoetbalmarathon met een team dat Smegma United heette.... :@
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123525337
was het niet Sigma United

NEC gaat winnen...ik voel het :)
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zaterdag 2 maart 2013 @ 21:19:27 #102
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_123549992
NEC walst morgen over Feyenoord heen.
kloep kloep
pi_123550947
Zou het nu een verplichte minuut stilte zijn van de KNVB voor Theo Bos? Buiten het feit dat ik het zeer triest vind voor de man en zijn nabestaanden, denk ik dat een minuut stilte morgen in de Goffert een hele pijnlijke aangelegenheid gaat worden...
pi_123563848
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 21:19 schreef Borizzz het volgende:
NEC walst morgen over Feyenoord heen.
Zou leuk zijn ;) Ik zou er wat geld op inzetten als ik jou was ;)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_123572984
Feyenoord veel beter, zeker de eerste helft. We hadden geen punt verdiend echter hadden we wel een aantal kansen op de aansluitingstreffer. Jammer, volgende week bij Heracles hebben we meer kans.
Jammer dat het weer niet goed is gegaan met de meegekomen feyenoord supporters. Die kerels in vak H zullen flinke hoofdpijn hebben morgenochtend...
  zondag 3 maart 2013 @ 15:12:11 #106
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_123574037
Wat is er precies gebeurd? Feyenoorders weer van de Hazenkamp getrapt?

NEC is gewoon slecht tegen kampioens- en degradatiekandidaten. Dus volgende week winnen we :P
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_123574639
Er werden een man of 5 van de Hazenkamp geslagen nadat ze provercerend bezig waren na de 1-0.
Stond ook nog een hele rij mensen bij de kassa toen ik kaartjes ging halen voor Heracles-uit(in het uitvak dus!), om te klagen over de feyenoord 'supporters' in vak C en D omdat hun kinderen zich niet veilig voelden.
Dit kan gewoon zo niet langer..

Jup, winnen van Heracles en Heerenveen (of in ieder geval 4 punten pakken) en je bent zo goed als zeker van de play-offs. Verlies je ze beiden dan wordt het nog heel moeilijk omdat we nog tegen PSV, Twente en Ajax moeten..
  zondag 3 maart 2013 @ 18:54:28 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123583550
Zingend het stadion uit, nec dat voor de losse kaarten groep gewoon een extra uitvak improviseert. Klasse van jullie. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 maart 2013 @ 18:57:35 #109
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123583681
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:54 schreef Caland het volgende:
Zingend het stadion uit, nec dat voor de losse kaarten groep gewoon een extra uitvak improviseert. Klasse van jullie. ^O^
Het zou mooi zijn als de Feyenoorders dan ook wegblijven in H, X en C/D.
Vind het geen probleem dat er Nijmeegse Feyenoorders in A zitten, we hebben nu eenmaal een klein stadion, maar dat gevecht op vak H sloeg natuurlijk weer nergens op...
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 3 maart 2013 @ 18:59:37 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123583768
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:57 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn als de Feyenoorders dan ook wegblijven in H, X en C/D.
Vind het geen probleem dat er Nijmeegse Feyenoorders in A zitten, we hebben nu eenmaal een klein stadion, maar dat gevecht op vak H sloeg natuurlijk weer nergens op...
Tsja, als je geen verstand hebt van wie waar zit zou je denken dat op de lange zijde geen harde kern zit. Gebeurt elk jaar wel dat er wat Feyenoorders op H zitten. Gewoon dom.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123584217
Ik opteer voor een buscombi voor Feyenoord supporters, hoe erg ik ook tegen die vorm van vervoer ben. Ze kunnen zich blijkbaar niet gedragen en beginnen k-boeren te schreeuwen bij de 0-1. Opzouten met dat tuig, jammer voor goedwillende supporters als Caland.
  zondag 3 maart 2013 @ 19:12:57 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123584345
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:10 schreef larry91 het volgende:
Ik opteer voor een buscombi voor Feyenoord supporters, hoe erg ik ook tegen die vorm van vervoer ben. Ze kunnen zich blijkbaar niet gedragen en beginnen k-boeren te schreeuwen bij de 0-1. Opzouten met dat tuig, jammer voor goedwillende supporters als Caland.
Combi helpt geen fuck. Bij wedstrijden waar Feyenoord combi krijgt is het precies hetzelfde verhaal.

Hoe kan nec tegengaan dat ik als Feyenoorder kaartjes krijg van een nec'er?

En nogmaals, er is vandaag nagenoeg niks gebeurd. Enkel wat Feyenoorders die op H zaten en weggeslagen werden. Maar wie is dan de schuldige?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 maart 2013 @ 19:17:15 #113
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123584517
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, als je geen verstand hebt van wie waar zit zou je denken dat op de lange zijde geen harde kern zit. Gebeurt elk jaar wel dat er wat Feyenoorders op H zitten. Gewoon dom.
Die gasten zien toch wat voor doorgesnoven kaalkopjes er soms in H zitten? Ik vraag me werkelijk af hoe goed je als supporter je omgeving scant wanneer je 10 minuten na de aftrap gaat lopen juichen in zo'n vak als dat :P.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 3 maart 2013 @ 19:19:08 #114
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_123584610
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:17 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Die gasten zien toch wat voor doorgesnoven kaalkopjes er soms in H zitten? Ik vraag me werkelijk af hoe goed je als supporter je omgeving scant wanneer je 10 minuten na de aftrap gaat lopen juichen in zo'n vak als dat :P.
Het zou mij niet verbazen dat die gasten die in H zaten er ook gewoon op uit waren om te matten. Is al een paar keer dat zoiets gebeurd tegen Feyenoord in H.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_123584619
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Combi helpt geen fuck. Bij wedstrijden waar Feyenoord combi krijgt is het precies hetzelfde verhaal.

Hoe kan nec tegengaan dat ik als Feyenoorder kaartjes krijg van een nec'er?

En nogmaals, er is vandaag nagenoeg niks gebeurd. Enkel wat Feyenoorders die op H zaten en weggeslagen werden. Maar wie is dan de schuldige?
Combi is een hulpmaatregel, gaat zeker wel wat helpen. Ik zou geen idee hebben hoe NEC dit tegen kan gaan behalve iedereen met een Rotterdams accent wegsturen ;)
Het is een hele lastige kwestie, het enige wat je wel kan doen is mensen met een Feyenoordshirt aan wegsturen maar dat durven onze stewards niet.. Maar zeker geen extra uitvak creëren in de 'veiligheidszone'..

Dat je wordt weggeslagen is je eigen schuld, het was goed te horen dat er k-boeren geroepen werd en als je provoceert dan krijg je klappen. Zo simpel is het.
Ik snap sowieso niet waarom Feyenoord supporters niet gewoon rustig kunnen blijven zitten als ze in thuisvakken zitten. Ik vind dit zulk walgelijk asociaal gedrag, bah. Dit frustreert mij nog meer dan de hele terechte nederlaag.
  zondag 3 maart 2013 @ 19:23:32 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123584798
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:19 schreef larry91 het volgende:

[..]

Combi is een hulpmaatregel, gaat zeker wel wat helpen. Ik zou geen idee hebben hoe NEC dit tegen kan gaan behalve iedereen met een Rotterdams accent wegsturen ;)
Je snapt ook wel dat dit onhaalbaar is? :')
quote:
Het is een hele lastige kwestie, het enige wat je wel kan doen is mensen met een Feyenoordshirt aan wegsturen maar dat durven onze stewards niet.. Maar zeker geen extra uitvak creëren in de 'veiligheidszone'..
Prima toch. Ik vond het uiterst gastvriendelijk van nec. Blijkbaar kan nec haar eigen kaarten niet verkopen, moet je alleen maar blij zijn dat het op deze manier nog bijna uitverkocht is. ^O^
quote:
Dat je wordt weggeslagen is je eigen schuld, het was goed te horen dat er k-boeren geroepen werd en als je provoceert dan krijg je klappen. Zo simpel is het.
Helemaal mee eens verder. Gewoon gasten die niet in de gaten hebben waar ze zitten, net als elk jaar.
quote:
Ik snap sowieso niet waarom Feyenoord supporters niet gewoon rustig kunnen blijven zitten als ze in thuisvakken zitten. Ik vind dit zulk walgelijk asociaal gedrag, bah. Dit frustreert mij nog meer dan de hele terechte nederlaag.
Als je juichen ziet als provocerend gedrag wil ik je toch sterk aanraden om een psychiater te zoeken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123584958
Dat eerste was een grap...

Tweede is onzin, want de veiligheidszone is er niet om verkocht te worden.

Derde is helaas een noodzakelijk kwaad.

Vierde punt is een hele onnodige opmerking en zegt genoeg over jou. Je weet prima wat ik bedoel met asociaal gedrag, schelden op de club NEC...

Maar ik ben door jouw laatste opmerking wel een beetje klaar met discussiëren met jou... Vreemde reactie.
  zondag 3 maart 2013 @ 19:29:41 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123585088
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:26 schreef larry91 het volgende:
Dat eerste was een grap...

Tweede is onzin, want de veiligheidszone is er niet om verkocht te worden.

Derde is helaas een noodzakelijk kwaad.

Vierde punt is een hele onnodige opmerking en zegt genoeg over jou. Je weet prima wat ik bedoel met asociaal gedrag, schelden op de club NEC...

Maar ik ben door jouw laatste opmerking wel een beetje klaar met discussiëren met jou... Vreemde reactie.
Ik heb een prima dag gehad, waarbij ik zelfs na de wedstrijd nog heel normaal met nec'ers heb kunnen praten. Helaas dat gasten zoals jou het niet mogelijk maken dat dit gewoon de standaard moet zijn. Een gastvrije club die ruimte laat voor uitpubliek. Helemaal niks mis mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123585443
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb een prima dag gehad, waarbij ik zelfs na de wedstrijd nog heel normaal met nec'ers heb kunnen praten. Helaas dat gasten zoals jou het niet mogelijk maken dat dit gewoon de standaard moet zijn. Een gastvrije club die ruimte laat voor uitpubliek. Helemaal niks mis mee.
Zucht... Ken jij het begrip selectief lezen? Domme vraag want ik ga er niet vanuit dat je dat kent..
Als jij namelijk goed gelezen had, had je opgemerkt dat ik voor Feyenoord supporters in de Goffert ben en dat ik er in de Eendracht nog met een aantal heb staan praten. Alleen er zijn altijd excessen en die moet je uitbannen. Dat dat ten koste gaat van supporters zoals ji,j die het goed willen doen, is jammer maar wel een noodzakelijk kwaad.

Maar waarschijnlijk maak jij hier weer op uit dat ik voor strenger regimes ben in de eredivisie. Echter is zelfs het tegenovergestelde waar, ik ben voor lossere regels maar wel waar dat kan en dat kan helaas niet bij iedere club. Ikzelf bezoek ook zo een 10-13 uitwedstrijden per jaar, de meesten in het uitvak maar een aantal ook daarbuiten.
Hier misschien een linkje wat duidelijker maakt dat ik echt niet de enige bent die er zo over denkt: klik

Wat Caland leest: Oprotten met de Feyenoord supporters..
  zondag 3 maart 2013 @ 19:44:55 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123585825
quote:
13s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:36 schreef larry91 het volgende:

[..]

Zucht... Ken jij het begrip selectief lezen? Domme vraag want ik ga er niet vanuit dat je dat kent..
Als jij namelijk goed gelezen had, had je opgemerkt dat ik voor Feyenoord supporters in de Goffert ben en dat ik er in de Eendracht nog met een aantal heb staan praten. Alleen er zijn altijd excessen en die moet je uitbannen. Dat dat ten koste gaat van supporters zoals ji,j die het goed willen doen, is jammer maar wel een noodzakelijk kwaad.

Maar waarschijnlijk maak jij hier weer op uit dat ik voor strenger regimes ben in de eredivisie. Echter is zelfs het tegenovergestelde waar, ik ben voor lossere regels maar wel waar dat kan en dat kan helaas niet bij iedere club. Ikzelf bezoek ook zo een 10-13 uitwedstrijden per jaar, de meesten in het uitvak maar een aantal ook daarbuiten.
Hier misschien een linkje wat duidelijker maakt dat ik echt niet de enige bent die er zo over denkt: klik

Wat Caland leest: Oprotten met de Feyenoord supporters..
Tsja, iedereen schreeuwt maar om extra maatregelen maar waarom is dat nodig? Tuurlijk zijn er de nodige excessen, maar de regio Gelderland/Betuwe is nou eenmaal van oudsher een gebied waar ontzettend veel Feyenoorders wonen. PSV probeerde het dit jaar uit te bannen tijdens de bekerwedstrijd. Gevolg: leeg stadion en alsnog overal Feyenoorders. Wil je ook niet. Zo lang de vraag het aanbod bij Feyenoord met uitwedstrijden met duizenden overstijgt krijg je dit soort 'gedoe'

Wat dat aangaat geef ik de credits aan nec dat ze gewoon een tweede uitvak maken. Zo voorkom je in ieder geval nog dat mensen massaal door elkaar zitten. Al moet ik ook wel zeggen dat door het gehele stadion echt overal Feyenoorders zaten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123586024
Het stadion zal niet leeg raken want we hebben 10.000 seizoenskaarthouders. Dan nog ongeveer 1500-2000 kaarten die verkocht worden iedere wedstrijd maar op die 500 andere kunnen inderdaad Feyenoord supporter terecht komen. En er zaten op de vakken R, W, X, A, C en D inderdaad wel wat groepen Feyenoord supporters.

Maar goed wij gaan het niet eens worden, agree to disagree . Laten we er maar mee stoppen want anders vallen we beide toch in herhaling. Ik wens je nog veel succes in de strijd om het kampioenschap, ik gun het jullie wel trouwens ;)
  zondag 3 maart 2013 @ 19:51:44 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123586160
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:48 schreef larry91 het volgende:
Maar goed wij gaan het niet eens worden, agree to disagree . Laten we er maar mee stoppen want anders vallen we beide toch in herhaling. Ik wens je nog veel succes in de strijd om het kampioenschap, ik gun het jullie wel trouwens ;)
En zo was de algemene tendens die ik proefde voor en na de wedstrijd.

Dan is het toch alleen maar jammer dat er supporters het nodig vinden om elkaar de kop in te slaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123586280
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:51 schreef Caland het volgende:

[..]

En zo was de algemene tendens die ik proefde voor en na de wedstrijd.

Dan is het toch alleen maar jammer dat er supporters het nodig vinden om elkaar de kop in te slaan.
Ik keur iedere vorm van geweld af, als het mogelijk zou zijn dan zou ik het liefste in een stadion zitten zonder uitvak.
  zondag 3 maart 2013 @ 19:55:16 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123586343
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:54 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ik keur iedere vorm van geweld af, als het mogelijk zou zijn dan zou ik het liefste in een stadion zitten zonder uitvak.
Zo komen we toch nog ergens Larry. Al heb ik die rode loper dan weer gemist voor de wedstrijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 maart 2013 @ 19:56:53 #125
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123586425
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:48 schreef larry91 het volgende:
Ik wens je nog veel succes in de strijd om het kampioenschap, ik gun het jullie wel trouwens ;)
Ik niet, vond van alle ploegen boven ons Feyenoord het minst. Zal wel Ajax of PSV worden
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 3 maart 2013 @ 20:09:44 #126
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123587038
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:54 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ik keur iedere vorm van geweld af, als het mogelijk zou zijn dan zou ik het liefste in een stadion zitten zonder uitvak.
Dat zou slecht werken in de Gelderse Derby en dat is toch wel een van de mooiste van het jaar :P.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_123587077
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Zo komen we toch nog ergens Larry. Al heb ik die rode loper dan weer gemist voor de wedstrijd.
Ik ben het in beginsel dan ook helemaal met je eens, alleen is het blijkbaar door het gedrag van beide groepen niet mogelijk (ook al zijn het er maar een paar).

Ja ik ben druk bezig geweest, alleen moest het weghalen van NEC. Niet mijn schuld dus ;)
pi_123587124
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:56 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik niet, vond van alle ploegen boven ons Feyenoord het minst. Zal wel Ajax of PSV worden
Ik verwacht uiteindelijk ook Ajax of PSV als kampioen, maar Feyenoord hield NEC de eerste helft volledig onder druk. Nog weinig wedstrijden gezien waarin dat zo nadrukkelijk tot uiting kwam. Feyenoord had met rust ook met 0-4 voor kunnen staan.
Na rust hield NEC weer Feyenoord meer onder druk en had NEC ook nog wel 1 a 2 keer kunnen scoren, maar de gehele wedstrijd bekeken heeft NEC eigenlijk niks te vertellen gehad en nooit aanspraak mogen maken op een overwinning of zelfs maar een gelijkspel.
Ik kan me niet herinneren dat Ajax en PSV zo overtuigend voor de dag kwamen in Nijmegen, PSV wist zelfs niet eens te winnen bij jullie.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_123587128
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:09 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat zou slecht werken in de Gelderse Derby en dat is toch wel een van de mooiste van het jaar :P.
Het zou zeker slecht werken maar het is wel iets om voor te streven. Al is zo een uitvak aan de andere kant ook wel leuk door het groepsgevoel.
pi_123587187
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik verwacht uiteindelijk ook Ajax of PSV als kampioen, maar Feyenoord hield NEC de eerste helft volledig onder druk. Nog weinig wedstrijden gezien waarin dat zo nadrukkelijk tot uiting kwam. Feyenoord had met rust ook met 0-4 voor kunnen staan.
Na rust hield NEC weer Feyenoord meer onder druk en had NEC ook nog wel 1 a 2 keer kunnen scoren, maar de gehele wedstrijd bekeken heeft NEC eigenlijk niks te vertellen gehad en nooit aanspraak mogen maken op een overwinning of zelfs maar een gelijkspel.
Ik kan me niet herinneren dat Ajax en PSV zo overtuigend voor de dag kwamen in Nijmegen.
Ajax wel, Ajax sloopte ons met 1-6. PSV niet, dat werd volledig terecht 1-1.
Feyenoord maakte op mij een hele sterk en solide indruk in de eerste helft, in de tweede helft waren ze wel wat minder en had NEC de aansluitingstreffer kunnen maken. Hoe het dan was afgelopen zullen we helaas nooit weten ;)
pi_123587318
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:13 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ajax wel, Ajax sloopte ons met 1-6. PSV niet, dat werd volledig terecht 1-1.
Feyenoord maakte op mij een hele sterk en solide indruk in de eerste helft, in de tweede helft waren ze wel wat minder en had NEC de aansluitingstreffer kunnen maken. Hoe het dan was afgelopen zullen we helaas nooit weten ;)
Okee, dat is een uitstekende prestatie van Ajax geweest dan. Dat heb ik zeker verdrongen. :P

Maar PSV en Vitesse wisten niet te winnen in Nijmegen, en waren allerminst overtuigend. Hoe Fc Twente het tegen jullie heeft gedaan (of dat die nog naar Nijmegen moet komen) dat weet ik niet. Maar de stelling dat Feyenoord het minste was van alle ploegen boven jullie vind ik echt onzin.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_123587338
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:13 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ajax wel, Ajax sloopte ons met 1-6. PSV niet, dat werd volledig terecht 1-1.
Feyenoord maakte op mij een hele sterk en solide indruk in de eerste helft, in de tweede helft waren ze wel wat minder en had NEC de aansluitingstreffer kunnen maken. Hoe het dan was afgelopen zullen we helaas nooit weten ;)
Ja feyenoord speelde inderdaad erg sterk....helaas heb ik de 2e helft door omstandigheden niet kunnen zien maar zo te horen en te lezen heb ik niks gemist..

Die feyenoorders die op H zaten waren dom bezig en zijn er terecht afgetikt. had veel erger kunnen aflopen.
pi_123587827
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Okee, dat is een uitstekende prestatie van Ajax geweest dan. Dat heb ik zeker verdrongen. :P

Maar PSV en Vitesse wisten niet te winnen in Nijmegen, en waren allerminst overtuigend. Hoe Fc Twente het tegen jullie heeft gedaan (of dat die nog naar Nijmegen moet komen) dat weet ik niet. Maar de stelling dat Feyenoord het minste was van alle ploegen boven jullie vind ik echt onzin.
Met die stelling ben ik het ook niet eens, Feyenoord is met Ajax de ploeg die het meeste indruk op mij heeft gemaakt. Ik ben meer ajacied dan feyenoorder (ik woon notabene in Amsterdam-Zuid) maar ik gun het eigenlijk Feyenoord meer dit jaar en gezien het programma is het zeker mogelijk.
Twente won hier met 3-0 maar dat was helemaal in het begin van het seizoen net als Ajax. Toen hadden we nog lang niet de ideale formatie gevonden. Vitesse is en wordt niks en zijn in Nijmegen weggetikt. Twente en Vitesse zie ik ook niet meer als kampioenskandidaat.
pi_123591561
Feyenoord speelde enorm goed. Wij kwamen er niet aan te pas. In de 2e helft liet Feyenoord ons aan de bal, waardoor het leek of NEC beter in de wedstrijd kwam. Maar als Feyenoord even aantrok werd NEC direct weggespeeld.

Proberen te herpakken en op naar Heracles
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 3 maart 2013 @ 22:18:41 #135
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_123595299
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:48 schreef larry91 het volgende:
Het stadion zal niet leeg raken want we hebben 10.000 seizoenskaarthouders. Dan nog ongeveer 1500-2000 kaarten die verkocht worden iedere wedstrijd maar op die 500 andere kunnen inderdaad Feyenoord supporter terecht komen.
De tijden zijn wel veranderd. Ik kom al in de Goffert sinds Cas Jansens, Jantje Peters en Sije Visser maar als ik dan met m'n vader op de oude Hazenkamptribune zat waren de seizoenkaarthouders wat mannen met een hoed en sigaar.
Tegen Exelsior zat er dan 3500 man in de betonbak, maar tegen Ajax 30.000 en werd er om de 5 minuten omgeroepen om in te schuiven omdat er nog een paar duizend buiten de poort stonden te wachten. En de betonnen trappen zaten ook helemaal vol met Ajax-fans.
Er zaten veel meer Ajacieden in de Goffert dan de wedstrijd daarop in de Meer.
Na het EK van 1988 is de kentering gekomen en liepen de stadions vol en was er geen plek meer voor gelegenheidspubliek.
Wie dit leest is gek
pi_123595991
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Okee, dat is een uitstekende prestatie van Ajax geweest dan. Dat heb ik zeker verdrongen. :P

Maar PSV en Vitesse wisten niet te winnen in Nijmegen, en waren allerminst overtuigend. Hoe Fc Twente het tegen jullie heeft gedaan (of dat die nog naar Nijmegen moet komen) dat weet ik niet. Maar de stelling dat Feyenoord het minste was van alle ploegen boven jullie vind ik echt onzin.
Vitesse wint bijna nooit in Nijmegen. :)
pi_123598582
quote:
99s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:18 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

De tijden zijn wel veranderd. Ik kom al in de Goffert sinds Cas Jansens, Jantje Peters en Sije Visser maar als ik dan met m'n vader op de oude Hazenkamptribune zat waren de seizoenkaarthouders wat mannen met een hoed en sigaar.
Tegen Exelsior zat er dan 3500 man in de betonbak, maar tegen Ajax 30.000 en werd er om de 5 minuten omgeroepen om in te schuiven omdat er nog een paar duizend buiten de poort stonden te wachten. En de betonnen trappen zaten ook helemaal vol met Ajax-fans.
Er zaten veel meer Ajacieden in de Goffert dan de wedstrijd daarop in de Meer.
Na het EK van 1988 is de kentering gekomen en liepen de stadions vol en was er geen plek meer voor gelegenheidspubliek.
Tijden veranderen inderdaad. Ergens vind ik het niet erg dat er geen ruimte meer is voor gelegenheidspubliek, voor je het weet krijg je zo een FC Barcelona stemming. Al denk ik niet dat er veel voetballiefhebber naar Nijmegen komen :P
  dinsdag 5 maart 2013 @ 10:51:06 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123652532
quote:
NEC denkt na over maatregel tegen 'wildzitters'

NEC wil meer maatregelen om het aantal Feyenoorders dat tussen het thuispubliek zit, terug te dringen. Al jaren weten fans van de Rotterdamse club kaartjes te bemachtigen voor plaatsen in de NEC-vakken. Ook zondag tijdens NEC-Feyenoord, was dat weer het geval. Dat leidde uiteindelijk tot één vechtpartij in het Goffertstadion.


Om hoeveel Feyenoorders het afgelopen zondag precies ging, weet een woordvoerder van NEC, niet. Ze zaten verspreid door het stadion, met een piek in vak A. In dat vak, gelegen naast de uittribune, hield de club extra een deel vrij voor de Feyenoorders. Zo hoefden zij niet tussen de NEC-fans te zitten. Iets wat NEC volgens een zegsman veel geld kost: „Normaal kunnen we deze plaatsen verkopen.”

Ondanks deze maatregel, was er tijdens de wedstrijd een vechtpartij: in vak H ging een aantal mensen op de vuist. Vier Feyenoorders zijn vervolgens verwijderd uit het stadion. Wat er verder met hen gebeurt, is onduidelijk.

Het is volgens een woordvoerder niet te voorkomen dat uitsupporters in de NEC-vakken zitten: „We kunnen bezoekers met een geldig kaartje niet weigeren.”Toch gaat de club zich beraden om het aantal ‘wildzitters’ te verminderen.
Elk seizoen hetzelfde nieuwsbericht. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123654753
NEC is wat dat betreft ook niet serieus te nemen....
  dinsdag 5 maart 2013 @ 14:38:45 #140
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123659875
Als je het zoveel mogelijk uit wilt bannen moet je mensen geen gelegenheid meer geven om kaarten bij te kopen. Maar ja, da's ook weer zo wat
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123659991
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar heb begrepen dat op basis van de eerste helft de uitslag wel terecht was. Jammer van de vechtpartijtjes, maar als die mannen klappen hebben gehad en zijn verwijderd is het voor mij daarmee afgedaan.

Tot volgend seizoen weer mannen.
BFF met GGMM
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:01:22 #142
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123705237
Pastoor bijgetekend tot 2014 ^O^
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123705631
Clausule?
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:11:02 #144
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123705694
Ja, een bonus bij het winnen van de Champions League :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:16:19 #145
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_123705937
Dat zal geen probleem worden dan :)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_123705969
Ben blij dat hij nog een jaartje blijft :) Prima trainer, doet het gewoon uitstekend met de middelen die wij hebben.
Het zou een stunt in de luwte zijn als hij met NEC voor het tweede jaar op rij de play-offs bereikt.
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:59:39 #147
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123709635
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:16 schreef larry91 het volgende:
Ben blij dat hij nog een jaartje blijft :) Prima trainer, doet het gewoon uitstekend met de middelen die wij hebben.
Het zou een stunt in de luwte zijn als hij met NEC voor het tweede jaar op rij de play-offs bereikt.
Hier ben ik het mee eens, denk ook dat het een trainer is die adepten noch haters kent, hij is beleefd en prettig in omgang met de media, dus een prima coach voor zo'n bescheiden provincieclub :P.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_123737195
Ondanks de verlenging hoop ik eigenlijk dat hij van de zomer een aanbieding krijgt om te vertrekken. Als hij 2 jaar op rij play-offs kan halen met NEC, dan zullen grotere clubs als AZ of Heerenveen hem ook willen hebben. Nu kan Pastoor ons nog iets opleveren (net als Been destijds).
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 7 maart 2013 @ 13:17:00 #149
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123742797
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:28 schreef BasNijmegen het volgende:
Ondanks de verlenging hoop ik eigenlijk dat hij van de zomer een aanbieding krijgt om te vertrekken. Als hij 2 jaar op rij play-offs kan halen met NEC, dan zullen grotere clubs als AZ of Heerenveen hem ook willen hebben. Nu kan Pastoor ons nog iets opleveren (net als Been destijds).
En wat krijg je er dan voor terug :{.
Zo'n Vloet/Lodeweges die niet matcht en een vertrekkende coach die zijn sleutelspelers meeneemt? Ik zie het wel weer gebeuren dat Pastoor dan bijv. een v. Eijden, Koolwijk en Boymans naar AZ haalt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 7 maart 2013 @ 13:18:36 #150
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123742853
Dat moet met Boymans geen probleem zijn :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123749319
Nee, uit zijn op een transfersom voor een trainer is onzin. Een trainer is er om de prestaties te bevorderen en spelers beter te maken, niet om te verhandelen. Je zag wat er met NEC gebeurde toen Mario verkocht werd. Dat moet je niet willen.
pi_123752795
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:17 schreef GSbrder het volgende:

[..]

En wat krijg je er dan voor terug :{.
Zo'n Vloet/Lodeweges die niet matcht en een vertrekkende coach die zijn sleutelspelers meeneemt? Ik zie het wel weer gebeuren dat Pastoor dan bijv. een v. Eijden, Koolwijk en Boymans naar AZ haalt.
En als hij volgend jaar vertrekt gebeurt hetzelfde.
Met Mario en Alex heft NEC laten zien een leuke club te zijn waar je als talentvolle trainer in de spotlight kan komen. Ik verwacht misschien wel iets meer dan Lodeweges. Vloet vond ik daarentegen helemaal geen verkeerde.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_123833387
Hoeveel gaat het worden in Almelo?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_123843631
Bruns mag wel 4 wedstrijden brommen van mij. Wat een lompe, domme actie.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 22:01:45 #155
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_123845063
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:29 schreef -J-D- het volgende:
Bruns mag wel 4 wedstrijden brommen van mij. Wat een lompe, domme actie.
Eerste duel in Nijmegen was veel leuker.
kloep kloep
  zaterdag 9 maart 2013 @ 22:01:46 #156
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_123845068
Wat een onrecht :{
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_123845558
Somd willen die ballen er gewoon niet in. Normaal gesproken was je met 3-0 gaan rusten..
Spijtig, maar nu MOETEN we wel winnen van Heerenveen!
  zondag 10 maart 2013 @ 00:13:15 #158
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123851589
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wat een onrecht :{
Punt was verdiend geweest, maar Heracles had in de heenwedstrijd hetzelfde
Jammer, wordt een beetje treurige reeks nu
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123886654
Platje had zich blijkbaar 'misdragen'. Vond het altijd al een heel vervelend mannetje.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_123905007
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:38 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Platje had zich blijkbaar 'misdragen'. Vond het altijd al een heel vervelend mannetje.
hij scoort 3x en denkt meteen het mannetje te mogen uithangen....
pi_123906452
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:38 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Platje had zich blijkbaar 'misdragen'. Vond het altijd al een heel vervelend mannetje.
Tja, het warmlopen leek nergens op, aldus Pastoor.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_123915906
Pff wat een kansen hebben we gehad dit weekend. Mis wel een type Vleminckx die dit soort kansen altijd wist te verzilveren.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_123917988
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:27 schreef BasNijmegen het volgende:
Pff wat een kansen hebben we gehad dit weekend. Mis wel een type Vleminckx die dit soort kansen altijd wist te verzilveren.
Alleen laatste seizoen he.
  maandag 11 maart 2013 @ 18:17:57 #164
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123921110
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 17:10 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Alleen laatste seizoen he.
Maar dan ook gelijk 3 per wedstrijd :P.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_124106474
Conboy morgen in de basis i.p.v. Amieux. Als dat maar goed gaat ;)
pi_124124824
Wordt een zware avond vanavond. Ben er bang voor.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:50:11 #167
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_124125218
H'veen is wel weer in vorm ja. Maar ik heb zo'n gevoel dat NEC zich herpakt vanavond. Gelukkig Van der Velden er weer bij ipv George.
I don't really come from outer space || Last.fm
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:56:07 #168
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124125365
Ben benieuwd, kan best een leuke wedstrijd worden en als het dan bijvoorbeeld 2-2 wordt heb je toch een leuke avond (tenzij je 5 minuten voor tijd 2-0 voorstond :') )
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 16 maart 2013 @ 13:34:10 #169
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124127856
Heerenveen is uit vaak anders dan thuis, of is dat slechts wishful thinking :P?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:42:35 #170
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_124134840
Mwa...

NEC - SC HEERENVEEN

• NEC verloor zijn laatste twee duels in de Eredivisie en kwam daarbij niet tot scoren (Feyenoord 0-3 en Heracles 1-0).

• SC Heerenveen won voor het eerst dit seizoen drie duels op rij: drie keer 2-1 tegen FC Twente, NAC Breda en PSV.

• NEC maakte in dertien thuiswedstrijden pas vijftien goals.

• SC Heerenveen scoorde in zijn tien meest recente uitduels telkens minimaal één keer.

• NEC kreeg in de eerste 26 speelronden van dit seizoen samen met Roda JC de meeste treffers tegen in het eerste kwartier: negen.

• Heerenveen-middenvelder Marten de Roon maakte in de vorige speelronde tegen PSV zijn eerste Eredivisiedoelpunt voor de Friezen.

• SC Heerenveen incasseerde samen met ADO Den Haag de meeste treffers in het laatste kwartier (dertien).

• Alfred Finnbogason maakte tien van zijn negentien treffers van dit seizoen in uitduels. Ter vergelijking: Wilfried Bony (Vitesse) scoorde buiten Arnhem tot nu toe elf keer en voormalig Heerenveen-spits Bas Dost (nu VfL Wolfsburg) maakte vorig seizoen voor de Friezen twintig uitgoals.

• NEC-clubtopscorer Melvin Platje (negen goals) maakte in De Goffert slechts twee treffers. Het laatste thuisdoelpunt van de spits was op 2 december 2012 tegen NAC (1-1).

• SC Heerenveen won in de vorige speelronde (PSV 2-1) voor het eerst een thuisduel zonder een goal van clubtopscorer Finnbogason.

• SC Heerenveen maakt 52 procent van zijn doelpunten uit een combinatie (20 van de 38). Bij NEC is dat percentage lager met 37 procent van de goals uit collectief spel.

• Vorig seizoen won Heerenveen met 2-4 in Nijmegen. De Eredivisietopscorer van vorig seizoen Bas Dost maakte in dat duel een hattrick.
Wie dit leest is gek
pi_124142192
Bah :r wat een kutwedstrijd. Koolwijk gaat eruit en het stort compleet in elkaar. Je geeft dit seizoen in 5 wedstrijden helemaal weg. Seizoen zit erop met Ajax, PSV en Twente nog te gaan.
Hopen dat we nog wat leuke wedstrijden krijgen te zien want de play-offs lijken mij een utopie
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:10:16 #172
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_124144963
Die titel van dit topic begint nu aardig pijnlijk te klinken.
Ik poep op AZ Alkmaar.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:12:15 #173
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_124145052
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:10 schreef Nood-kloon het volgende:
Die titel van dit topic begint nu aardig pijnlijk te klinken.
Maar even veranderen dan? Wat moet t worden.
kloep kloep
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:13:25 #174
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_124145100
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:12 schreef Borizzz het volgende:

[..]

Maar even veranderen dan? Wat moet t worden.
NEC #60: Joepie! Weer 3 punten down the drain! :D
Ik poep op AZ Alkmaar.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:20:17 #175
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_124145457
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef Nood-kloon het volgende:

[..]

NEC #60: Joepie! Weer 3 punten down the drain! :D
Alsjeblieft :P
kloep kloep
pi_124145497
_O- Die vorige TT was ook wel erg gevaarlijk.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:31:53 #177
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_124146027
De wedstrijd was in elk geval 100x amusanter dan die tegen VVV.
En het verschil maakte Djuricic, anders was het hooguit 1-1 geworden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nieuwschierig op 16-03-2013 23:06:14 ]
Wie dit leest is gek
pi_124146108
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
De wedstrijd was in elk geval 100x amusanter dan die tegen VVV.
En het verschil maakte Djurovic, anders was het hooguit 1-1 geworden.
De play-offs maken je niet uit?
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124146246
Die drama wissel van Pastoor maakte het verschil.. Wie zet nu Roorda erin i.p.v. Stutter?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:42:06 #180
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_124146423
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

De play-offs maken je niet uit?
Ja, natuurlijk hoopte ik dat NEC zou winnen. Dat was ook mogelijk geweest als er in de sterke eerste helft gescoord was. Maar bij gelijkwaardige ploegen maakt de individuele kwaliteit nu eenmaal het verschil. Met Djuricic en zonder Koolwijk was dat verschil ineens te groot.
Dat is tenminste mijn analyse.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nieuwschierig op 16-03-2013 23:06:46 ]
Wie dit leest is gek
pi_124146864
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:42 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk hoopte ik dat NEC zou winnen. Dat was ook mogelijk geweest als er in de sterke eerste helft gescoord was. Maar bij gelijkwaardige ploegen maakt de individuele kwaliteit nu eenmaal het verschil. Met Djurovic en zonder Koolwijk was dat verschil ineens te groot.
Dat is tenminste mijn analyse.
Nou ja, ik zie het meer als dat Heracles en Heerenveen komend weekend over NEC heen kunnen gaan op de ranglijst. En dan is het HAJJE tegen de playoffs. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door NEC-Nijmegen op 17-03-2013 11:13:08 ]
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:59:12 #182
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_124147161
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:52 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Nou ja, ik zie het meer als dat Heracles en Heerenveen komend weekend over NEC heen kunnen gaan op de ranglijst. En dat is het HAJJE tegen de playoffs. :{
Dat zijn dan eerder de verloren punten tegen ploegen als VVV.
Na Vitesse zit het seizoen er traditioneel op voor NEC. Blijkbaar.
Wie dit leest is gek
pi_124147259
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:59 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat zijn dan eerder de verloren punten tegen ploegen als VVV.
Na Vitesse zit het seizoen er traditioneel op voor NEC. Blijkbaar.
Dat soort dingen worden altijd gezegd naderhand, maar in deze wedstrijd wisten ze hoe ze er voor stonden en hadden ze gewoon moeten winnen.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  zaterdag 16 maart 2013 @ 23:13:23 #184
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_124147764
quote:
18s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 23:01 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Dat soort dingen worden altijd gezegd naderhand, maar in deze wedstrijd wisten ze hoe ze er voor stonden en hadden ze gewoon moeten winnen.
Dat is waar.
En er werd ook goed gevoetbald. Maar niet genoeg gescoord dus.
Wie dit leest is gek
  Forum Admin zondag 17 maart 2013 @ 13:12:26 #185
35723 crew  GGMM
pi_124159705
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:20 schreef Borizzz het volgende:

[..]

Alsjeblieft :P
Doe maar niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 17 maart 2013 @ 13:12:52 #186
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124159720
Ik vind het erg storend dat 2 willekeurige passanten (waarvan 1 volgens zijn profiel een Heerenveen-supporter is en de ander een Film-mod) even de TT aanpassen. Heb in FB gevraagd dat terug te draaien.

Over de wedstrijd: veel verkeerde passes, maar een gelijkspel was terecht geweest. Maar ja: scoren, he?
Seizoen gaat als een nachtkaars uit, met ons programma gaan we niet veel punten meer pakken
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_124161862
Zo worden de duels tegen PEC, NAC en RKC wel heel cruciaal om de play-offs veilig te stellen
Tegen de topploegen zie ik NEC helaas geen punten pakken
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_124187105
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:16 schreef sjeppert het volgende:
Zo worden de duels tegen PEC, NAC en RKC wel heel cruciaal om de play-offs veilig te stellen
Tegen de topploegen zie ik NEC helaas geen punten pakken
AZ thuis is ook wel te doen. Tenminste, er is een kans op drie punten. Dit betekent wel dat je al die 4 wedstrijden moet winnen om nog een kans te maken en dat zie ik niet gebeuren.

Voor ons zit dit seizoen er helaas al op, of er moet een klein wonder gebeuren..
  maandag 18 maart 2013 @ 01:42:41 #189
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124192658
Hoef eerlijk gezegd niet zo nodig play-offs, vloek ik nu in de kerk :@?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 18 maart 2013 @ 09:33:26 #190
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124196013
Wat me vooral tegenviel was de "opbouw": van die lange halen richting Boymans en dan maar hopen dat het goed valt. Ik dacht dat we inmiddels al aan de verzorgde opbouw waren, dit lijkt me een stap terug.
En overigens nog een ^O^ voor Babos, want die hield er echt een paar ballen uit, die je al bijna telde.

Maar goed: ik geloof niet dat we de playoffs nog halen en dat kratje gaat weer terug naar DeVinger. Het was natuurlijk een longshot maar tegen die voorwaarden kon ik het niet laten ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 18 maart 2013 @ 10:30:25 #191
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_124197329
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:33 schreef Mark het volgende:
Wat me vooral tegenviel was de "opbouw": van die lange halen richting Boymans en dan maar hopen dat het goed valt. Ik dacht dat we inmiddels al aan de verzorgde opbouw waren, dit lijkt me een stap terug.
En overigens nog een ^O^ voor Babos, want die hield er echt een paar ballen uit, die je al bijna telde.

Maar goed: ik geloof niet dat we de playoffs nog halen en dat kratje gaat weer terug naar DeVinger. Het was natuurlijk een longshot maar tegen die voorwaarden kon ik het niet laten ;)
Nee joh, NEC heeft gewoon een wat mindere fase. Die play offs worden wel gehaald.
kloep kloep
pi_124200709
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 01:42 schreef GSbrder het volgende:
Hoef eerlijk gezegd niet zo nodig play-offs, vloek ik nu in de kerk :@?
Oh nee, een ieder heeft recht op zijn mening. Maar naar mijn mening zijn er twee 'prijzen' die NEC kan halen in een siezoen: Europees voetbal en de beker.
Daarbij vind ik het hele play-off systeem wel erg spannend. Ik zie graag een systeem komen als ze in Amerika hebben (volgens mij ben ik nu aan het vloeken in de kerk :P) bij American Football. Ik vind de huidige competitie opzet in heel Europa eigenlijk maar een beetje saai.
pi_124202941
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ik zie graag een systeem komen als ze in Amerika hebben (volgens mij ben ik nu aan het vloeken in de kerk :P) bij American Football. Ik vind de huidige competitie opzet in heel Europa eigenlijk maar een beetje saai.
je bedoelt oost tegen west
daarvoor is Nederland veel te klein
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  maandag 18 maart 2013 @ 13:23:53 #194
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124203126
Volgens mij bedoelt hij een play-off systeem. Bij het basketbal heb je bijvoorbeeld de top 8 die zich daarvoor kwalificeert
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_124204862
Ik bedoelde inderdaad zoals bij basketbal, foutje. Alleen dat niet een best-of.. maar gewoon 2 wedstijden per ronde en winner takes all. Dat lijkt mij persoonlijk echt prachtig. Enige probleem daarin is dat topploegen in januari al uitgespeeld zijn en dus om des keizers baard spelen. Oneerlijk vind ik een non-argument
pi_124204997
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:16 schreef sjeppert het volgende:
Zo worden de duels tegen PEC, NAC en RKC wel heel cruciaal om de play-offs veilig te stellen
Tegen de topploegen zie ik NEC helaas geen punten pakken
Tegen kutteams doet NEC het doorgaans slechter dan tegen topploegen de laatste jaren, dus ik weet het niet.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124205031
Het belang van Koolwijk werd wel heel duidelijk afgelopen weekend.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 18 maart 2013 @ 14:15:13 #198
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124205163
Frappant dat er wel een heilzame zalf voor zijn tenen beschikbaar is, maar dat hij die niet neemt omdat het op de dopinglijst staat. Je kunt toch een dokters attest oid krijgen?
Die wielrenners mogen ook van alles pakken als een dokter het goedgekeurd heeft
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 18 maart 2013 @ 18:03:09 #199
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124214446
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef larry91 het volgende:

[..]

Oh nee, een ieder heeft recht op zijn mening. Maar naar mijn mening zijn er twee 'prijzen' die NEC kan halen in een siezoen: Europees voetbal en de beker.
Daarbij vind ik het hele play-off systeem wel erg spannend. Ik zie graag een systeem komen als ze in Amerika hebben (volgens mij ben ik nu aan het vloeken in de kerk :P) bij American Football. Ik vind de huidige competitie opzet in heel Europa eigenlijk maar een beetje saai.
Met die prijzen ben ik het eens, maar ik vind meerdere derby's afbreuk doen aan de hele sfeer, daarnaast zou een jaartje bezinning en rust niet verkeerd zijn :P.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_124227611
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:03 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Met die prijzen ben ik het eens, maar ik vind meerdere derby's afbreuk doen aan de hele sfeer, daarnaast zou een jaartje bezinning en rust niet verkeerd zijn :P.
Dit seizoen wordt er geen derby meer gespeeld.... zelfs als wij ons voor de play offs plaatsen.
  maandag 18 maart 2013 @ 21:56:45 #201
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124227656
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Dit seizoen wordt er geen derby meer gespeeld.... zelfs als wij ons voor de play offs plaatsen.
Ligt aan Twente en Vitesse..
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_124229001
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ligt aan Twente en Vitesse..
Klopt maar ik zie twente niet meer 7 punten goedmaken. helemaal als je het programma van die arneppers bekijkt.
  maandag 18 maart 2013 @ 22:48:07 #203
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124231217
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:15 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Klopt maar ik zie twente niet meer 7 punten goedmaken. helemaal als je het programma van die arneppers bekijkt.
Het is onwaarschijnlijk, ja :).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 18 maart 2013 @ 23:36:38 #204
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124233953
Twente mag blij zijn als ze Utrecht onder zich houden. Als wij de laatste wedstrijden een beetje resultaten hadden gehaald, waren we nog dicht in de buurt gekomen van ze
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_124296892
Wat een stemmingmakerij weer op de gelderlander.nl :(
http://www.gelderlander.n(...)m-nijmegen-1.3724245
  woensdag 20 maart 2013 @ 16:41:06 #206
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_124298058
Wat een tendentieuze titel idd :N Ook onzin over een ongastvrij imago dat ontstaat :')

Neemt niet weg dat ik het aanpakken van tuig natuurlijk toejuich. Maar dit is op z'n zachtst gezegd stemmingmakerij en snap de timing en het zoeken van de pers door Bruls ook niet echt.
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 20 maart 2013 @ 17:26:01 #207
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124299863
Is het niet waar dan?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_124304586
Het was toch echt Willem II wat hier voor onrust zorgde vorig jaar en niet de NEC-supporters. Dat was een actie-reactie. En dat van Heerenveen slaat ook nergens op, als je tegenwoordig met een NEC-shirt door de Molenstraat loopt word je al aangezien voor hooligan. Dat de politie ervoor kiest om Heerenveen supporters tegen te houden is een preventieve actie, maar dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk op iets van rellen uit was gelopen. Zo kun je alles wel onder de noemer "hooliganisme" gaan stoppen.
Bruls die zet zichzelf hier voor lul en probeert goedkoop te scoren.

En dit is nog wel het toppunt: Bruls zet erop in dat deze relschoppers zich bij thuiswedstrijden van NEC bij de politie moeten melden. Ja, laten we mensen die al een stadionverbod hebben nog een tweede keer straffen door ze niet in het centrum te laten komen :') Dat kan ook alleen maar in de wereld van de voetbalsupporter...
pi_124313176
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:26 schreef Mark het volgende:
Is het niet waar dan?
Wat Larry91 hieronder zegt....
Er zijn al jaren geen rellen geweest in de binnenstad. Dat incident met willem 2 stelde ook helemaal niks voor...(zie de youtube filmpjes).
Een hoop geschreeuw en proberen makkelijk te scoren over de rug van de voetbalsupporters.
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:04:32 #210
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_124313962
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:26 schreef Mark het volgende:
Is het niet waar dan?
De stellige krantenkop en de stelling dat Nijmegen ongastvrij wordt door hooligans? Nee. Bangmakerij en opklopperij. Telegraafjournalistiek.

Maar zoals ik al zei; met harde maatregelen heb ik geen moeite. Integendeel.
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:13:46 #211
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124314601
Ongastvrij :').
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_124330217
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

De stellige krantenkop en de stelling dat Nijmegen ongastvrij wordt door hooligans? Nee. Bangmakerij en opklopperij. Telegraafjournalistiek.

Maar zoals ik al zei; met harde maatregelen heb ik geen moeite. Integendeel.
Harde maatregelen is prima, maar haal dan de agressie jegens Vitesse aan bijvoorbeeld. Niet iets wat niets voorstelde (willem II) of iets wat waarschijnlijk helemaal niets zou gaan voorstellen (heerenveen).
pi_124332824
Sinds de komst van het sfeervak en de daarvoor opkomende nieuwe generatie (destijds NGN genoemd), merk ik wel dat er meer problemen/incidenten/relletjes zijn. Een nieuwe groep voor sfeer en ludieke acties juich ik toe, maar het vormen van een nieuwe HKN mag van mij direct de kop worden ingedrukt. Ik heb nu soms het idee dat men (de nieuwe groepering jongeren) in de picture wilt komen desnoods negatief en met het uitlokken van agressie.

(bovenstaande zijn geen feiten, maar is mijn mening)
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 21 maart 2013 @ 13:57:24 #214
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124332916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:55 schreef BasNijmegen het volgende:
Sinds de komst van het sfeervak en de daarvoor opkomende nieuwe generatie (destijds NGN genoemd), merk ik wel dat er meer problemen/incidenten/relletjes zijn. Een nieuwe groep voor sfeer en ludieke acties juich ik toe, maar het vormen van een nieuwe HKN mag van mij direct de kop worden ingedrukt. Ik heb nu soms het idee dat men (de nieuwe groepering jongeren) in de picture wilt komen desnoods negatief en met het uitlokken van agressie.

(bovenstaande zijn geen feiten, maar is mijn mening)
Zoals jullie weten zit ik in het kiddie-vak waar die nieuwe generatie zich inderdaad ophoudt met stewardje pesten en bierglazen gooien, maar van aanzienlijk meer geweld is, vanuit mijn oogpunt, nog geen sprake. Deze jongens zouden wegrennen als ze tegenover een groep hooligans uit een andere stad zouden staan en houden zich meer bezig met spandoeken en spreekkoren dan wat anders.

Maar goed, iedereen ziet zoiets anders natuurlijk :).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_124338296
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:57 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Zoals jullie weten zit ik in het kiddie-vak waar die nieuwe generatie zich inderdaad ophoudt met stewardje pesten en bierglazen gooien, maar van aanzienlijk meer geweld is, vanuit mijn oogpunt, nog geen sprake. Deze jongens zouden wegrennen als ze tegenover een groep hooligans uit een andere stad zouden staan en houden zich meer bezig met spandoeken en spreekkoren dan wat anders.

Maar goed, iedereen ziet zoiets anders natuurlijk :).
In het vak is ook geen geweld (hoop ik ;) ). Ik doel mee op provocatie en het opzoeken van eventuele heibel.
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:26:47 #216
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_124343403
Babos naar NAC.. Jammer. Toch een clubheld die weggaat. Hij zou komend seizoen toch al plaats moeten maken voor Johnsson, maar het lijkt me dat hij ook in Breda niet eerste keeper wordt.

Opties in contracten Platje en Ten Voorde gelicht, ik vermoed enkel omdat ze toch wat waarde vertegenwoordigen, want kwalitatief komen beiden tekort. Stutter en Tutuarima ook verlengd.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_124343534
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Babos naar NAC.. Jammer. Toch een clubheld die weggaat. Hij zou komend seizoen toch al plaats moeten maken voor Johnsson, maar het lijkt me dat hij ook in Breda niet eerste keeper wordt.

Opties in contracten Platje en Ten Voorde gelicht, ik vermoed enkel omdat ze toch wat waarde vertegenwoordigen, want kwalitatief komen beiden tekort. Stutter en Tutuarima ook verlengd.
Echt zonde. Het is dat we goede keeperstrainers hebben, maar had hem hier graag gehouden met optie als trainer wanneer hij stopt. Snap Babos ook wel als hij niet op de bank wilt zitten als 2e keeper.
Website: Sneaker-forum.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 maart 2013 @ 19:10:01 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_124344833
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:30 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Echt zonde. Het is dat we goede keeperstrainers hebben, maar had hem hier graag gehouden met optie als trainer wanneer hij stopt. Snap Babos ook wel als hij niet op de bank wilt zitten als 2e keeper.
gaat Ten Rouwelaar dan weg in Breda?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_124346576
Babos weet dat hij, met de komst van Kalle, een rol als tweede keeper zou moeten ambiëren. Misschien dat er bij NAC meer kansen op speeltijd zijn, ik ken de situatie daar niet echt?
Wel jammer, want Babos is toch wel een beetje NECer geworden de afgelopen 8 jaar! Hij verdient dan ook een groots afscheid.

Andere contractverlengingen zijn allemaal niet zo denderend. Neem aan dat NEC ten Voorde gaat proberen te verkopen. Het echte contractnieuws m.b.t. tot Will, van der Velden, George etc. moet nog komen.
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:46:11 #220
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124359958
Gabor verdient een mooi afscheid :Y
Dan is de laatste van het Europa-team weg :'(
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_124362187
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:46 schreef Mark het volgende:
Gabor verdient een mooi afscheid :Y
Dan is de laatste van het Europa-team weg :'(
:'( inderdaad ja... einde van een voor NEC legendarische tijdperk.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:03:36 #222
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124365759
Nathaniel Will, Cayfano Latupeirissa, Wesley Deenen, Danny van den Meiracker, Rémy Amieux, Leroy George, Kevin Wattameleo, Nick van der Velden, Kelle Roos en Khalid Sinouh formeel opgezegd
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_124367549
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:03 schreef Mark het volgende:
Nathaniel Will, Cayfano Latupeirissa, Wesley Deenen, Danny van den Meiracker, Rémy Amieux, Leroy George, Kevin Wattameleo, Nick van der Velden, Kelle Roos en Khalid Sinouh formeel opgezegd
Is dat zo, of lopen daar de gesprekken/onderhandelingen nog mee?
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 22 maart 2013 @ 11:15:25 #224
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124367623
Ze moeten spelers met een aflopend contract formeel voor 1 april laten weten wat ze doen. Dus dan worden ze formeel opgezegd en beginnen de onderhandelingen voor een nieuw contract :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 22 maart 2013 @ 11:58:51 #225
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_124368681
Idd. De Gelderlander leek dat niet helemaal te begrijpen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_124369388
Jammer om te horen, dat van Babos.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:05:10 #227
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124370758
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:20 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Jammer om te horen, dat van Babos.
Tsja, als je de concurrentie aanmoet met uberstoppie Sinouh :{.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:07:45 #228
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124370836
We hebben natuurlijk 5 keepers he, die jonkies kun je ook niet eeuwig wegstoppen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 maart 2013 @ 14:14:49 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_124373342
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef larry91 het volgende:
Babos weet dat hij, met de komst van Kalle, een rol als tweede keeper zou moeten ambiëren. Misschien dat er bij NAC meer kansen op speeltijd zijn, ik ken de situatie daar niet echt?
Wel jammer, want Babos is toch wel een beetje NECer geworden de afgelopen 8 jaar! Hij verdient dan ook een groots afscheid.

Andere contractverlengingen zijn allemaal niet zo denderend. Neem aan dat NEC ten Voorde gaat proberen te verkopen. Het echte contractnieuws m.b.t. tot Will, van der Velden, George etc. moet nog komen.
ah het is vanwege de reisafstand, hij woont in Roosendaal (als ik het goed onthouden heb) en elke dag heen en weer naar Nijmegen begon er in te hakken. Vandaar NAC, dat is om de hoek.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:20:19 #230
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_124383536
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:03 schreef Mark het volgende:
Nathaniel Will, Cayfano Latupeirissa, Wesley Deenen, Danny van den Meiracker, Rémy Amieux, Leroy George, Kevin Wattameleo, Nick van der Velden, Kelle Roos en Khalid Sinouh formeel opgezegd
Wat is de bedoeling met van der Velden. Dacht dat hij zeker tot het linkerrijtje van NEC behoort?
Wie dit leest is gek
pi_124413672
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:20 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Wat is de bedoeling met van der Velden. Dacht dat hij zeker tot het linkerrijtje van NEC behoort?
Die mag van mij blijven, maar dan moet hij wel stoppen met die verdomde hakballetjes de gehele tijd.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 23 maart 2013 @ 18:31:23 #232
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124414337
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 18:07 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Die mag van mij blijven, maar dan moet hij wel stoppen met die verdomde hakballetjes de gehele tijd.
Nickinho, want zo noemt hij zichzelf, kan niet zonder :P.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_124415626
Vandaag in Maastricht de beste maat van Boymans tegen gekomen (in de Foot Locker :P ). Boymans wilt hier erg graag blijven en heeft het uitstekend naar zijn zin :)
Kijken of Carlos er met AZ uit kan komen en of de financiële middelen aanwezig zijn. Ik heb hem er graag bij.
pi_124421233
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 19:05 schreef larry91 het volgende:
Vandaag in Maastricht de beste maat van Boymans tegen gekomen (in de Foot Locker :P ). Boymans wilt hier erg graag blijven en heeft het uitstekend naar zijn zin :)
Kijken of Carlos er met AZ uit kan komen en of de financiële middelen aanwezig zijn. Ik heb hem er graag bij.
Boymans kan net als Palsson uitgroeien tot een publiekslieveling. Werkt altijd hard en heeft ook voor het publiek.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_124483124
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:24 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Boymans kan net als Palsson uitgroeien tot een publiekslieveling. Werkt altijd hard en heeft ook voor het publiek.
Hij moet alleen wel top en top fit zijn...dan is hij een meerwaarde...en anders ook (gezien de rest van de spitsen) ;(
pi_124679200
Morgen maar weer eens winnen van Ajax :')
Website: Sneaker-forum.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 30 maart 2013 @ 11:58:21 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_124679222
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:57 schreef BasNijmegen het volgende:
Morgen maar weer eens winnen van Ajax :')
goed idee
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_124679515
Gaat alleen niet lukken. ;) ;(
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124680364
Alles minder dan 5-0 vind ik nog wel acceptabel :')
pi_124680718
Ach, als ADO en Roda 1-1 weten te spelen. NEC kan wel onbevangen de wedstrijd tegemoet wat dat betreft.
pi_124681177
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:59 schreef DeVinger het volgende:
Ach, als ADO en Roda 1-1 weten te spelen. NEC kan wel onbevangen de wedstrijd tegemoet wat dat betreft.
Roda speelt toch heel anders dan NEC (veel verdedigender), en voor ADO is het toch een soort 'speciale' wedstrijd altijd. M.a.w. ik denk niet dat NEC evenveel kans maakt op een redelijk resultaat als die twee andere clubs, en eerlijk gezegd heel weinig kans op een redelijk resultaat sowieso. :)
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:16:27 #242
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124681207
Boymans doet niet mee
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_124681510
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Mark het volgende:
Boymans doet niet mee
Prima aanleiding om nog een extra verdediger in te zetten :P
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:27:39 #244
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124681558
Denk 4-5-1 met Platje als enige spits
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_124681663
Kunnen we het niet gewoon per post afdoen :'). Ik vind Ajax-uit altijd de meest kansloze wedstrijd van het jaar, gevolgd door PSV-uit.
pi_124681684
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:31 schreef larry91 het volgende:
Kunnen we het niet gewoon per post afdoen :'). Ik vind Ajax-uit altijd de meest kansloze wedstrijd van het jaar, gevolgd door PSV-uit.
:D Goed idee idd.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:35:01 #247
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124681759
Yep, 3-0 afspreken en lekker voor de buis met wat blokjes kaas ^O^
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_124685261
Eensch zullen wij daar triomferen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_124685457
Mijn geld staat op Ajax.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 23:46:49 #250
104871 remlof
Europees federalist
pi_124705207
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:31 schreef larry91 het volgende:
Kunnen we het niet gewoon per post afdoen :'). Ik vind Ajax-uit altijd de meest kansloze wedstrijd van het jaar, gevolgd door PSV-uit.
Vitesse wint daar gewoon :P

Anyway succes morgen, maak Ajax in voor de eer van Gelderland *O*
pi_124714748
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:46 schreef remlof het volgende:

[..]

Vitesse wint daar gewoon :P

Anyway succes morgen, maak Ajax in voor de eer van Gelderland *O*
Ja maar wij hebben niet zoveel geld als vitesse en dus ook geen bony :P
Dank je, maar ik heb er echt 0 vertrouwen in..
pi_124717034
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 13:02 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ja maar wij hebben niet zoveel geld als vitesse en dus ook geen bony :P
Dank je, maar ik heb er echt 0 vertrouwen in..
Ik denk gewoon 4-0 oid, en moet me inhouden om erop te wedden. Ik heb namelijk vaak op wedstrijden van NEC gewed, zowel voor als tegen, en heb het grootste deel verloren. Maar m'n handen jeuken dus weer om op Ajax -1 of zelfs -2 goals iets in te zetten. (8>
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124717765
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:07 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Ik denk gewoon 4-0 oid, en moet me inhouden om erop te wedden. Ik heb namelijk vaak op wedstrijden van NEC gewed, zowel voor als tegen, en heb het grootste deel verloren. Maar m'n handen jeuken dus weer om op Ajax -1 of zelfs -2 goals iets in te zetten. (8>
Ik zet uit principe nooit mijn geld op de tegenstander....alleen pro NEC!
pi_124717850
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:23 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ik zet uit principe nooit mijn geld op de tegenstander....alleen pro NEC!
Ik heb vaak genoeg gedacht dat er goed geld te verdienen was, ook al was het tegen NEC (dat boeit me niet). Maar kwam heel vaak bedrogen uit. ;(

Laatste keer was die overwinning die PSV uit wel eventjes ging pakken. :N
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124717901
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_124717926
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:25 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je verliest.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124717949
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:25 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Ik hoop dat je verliest.
Ik niet, ik hoop op een 3-4 _O-
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_124717962
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ik niet, ik hoop op een 3-4 _O-
:D
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124723378
En de wedstrijd is gespeeld
pi_124723670
Zoals verwacht inderdaad. Nu is het enige wat rest de schade beperken.
pi_124723789
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:01 schreef larry91 het volgende:
Zoals verwacht inderdaad. Nu is het enige wat rest de schade beperken.
Inderdaad....nu alleen hopen op geen bayern - hsv praktijken :{
pi_124723911
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Inderdaad....nu alleen hopen op geen bayern - hsv praktijken :{
Gelukkig werd die snelle 3-0 afgekeurd want dit NEC is rijp voor de sloop. Waar is dat team toch wat Utrecht compleet van de mat veegde? Dat was prima voetbal waarmee je het iedere club in de eredivisie moeilijk kan maken.
pi_124724074
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:07 schreef larry91 het volgende:

[..]

Gelukkig werd die snelle 3-0 afgekeurd want dit NEC is rijp voor de sloop. Waar is dat team toch wat Utrecht compleet van de mat veegde? Dat was prima voetbal waarmee je het iedere club in de eredivisie moeilijk kan maken.
Er zit veel onzekerheid in de ploeg wegens de aflopende contracten en de slechte financiële situatie van de club....ik denk dat heel erg mee speelt.
pi_124724265
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:13 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Er zit veel onzekerheid in de ploeg wegens de aflopende contracten en de slechte financiële situatie van de club....ik denk dat heel erg mee speelt.
Aan de andere kant, als je dan toch nog een contract wilt verdienen moet je goed voetbal laten zien. Het zou ook juist als een prikkel kunnen werken om nog een extra stapje te zetten.
Gelukkig zijn we al veilig..
pi_124724377
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:18 schreef larry91 het volgende:

[..]

Aan de andere kant, als je dan toch nog een contract wilt verdienen moet je goed voetbal laten zien. Het zou ook juist als een prikkel kunnen werken om nog een extra stapje te zetten.
Gelukkig zijn we al veilig..
klopt...maar vind het gewoon erg klote om te zien dat er geen 'team' staat..
  zondag 31 maart 2013 @ 17:22:07 #266
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124724388
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:13 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Er zit veel onzekerheid in de ploeg wegens de aflopende contracten en de slechte financiële situatie van de club....ik denk dat heel erg mee speelt.
Mja, dat hebben meer ploegen nu toch? Waarom laat NEC het afweten, dan heb ik het niet over vandaag of tegen Feyenoord, maar wel thuis tegen Willem II bijvoorbeeld :P.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_124724477
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:22 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Mja, dat hebben meer ploegen nu toch? Waarom laat NEC het afweten, dan heb ik het niet over vandaag of tegen Feyenoord, maar wel thuis tegen Willem II bijvoorbeeld :P.
geen mentaliteit en gemakszucht?
pi_124724502
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:21 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

klopt...maar vind het gewoon erg klote om te zien dat er geen 'team' staat..
Ik ook. En de oorzaak zal me eigenlijk een worst wezen. Het is gewoon erg vervelend dat je in de beslissende fase van de competitie, waar de "prijzen" verdeeld worden, je zo erbarmelijk speelt.
  zondag 31 maart 2013 @ 17:39:25 #269
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124724921
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:25 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

geen mentaliteit en gemakszucht?
Het zit dieper dan dat, denk ik. Het geloof op echt succes in de play-offs of Europees voetbal is weg.
We denken dat we het toch niet winnen van Utrecht/Twente en daarom lijkt behalen een groter doel dan winnen van de play-offs. Dat was in 2008 wel anders :P.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_124725193
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:39 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Het zit dieper dan dat, denk ik. Het geloof op echt succes in de play-offs of Europees voetbal is weg.
We denken dat we het toch niet winnen van Utrecht/Twente en daarom lijkt behalen een groter doel dan winnen van de play-offs. Dat was in 2008 wel anders :P.
Maar het team uit 2008 was ook echt een super goede ploeg met Olsson, Lens, Vadocz, Holman etc. Stuk voor stuk allemaal international geworden.
pi_124725845
Had toch maar gewed, maar op meer dan 3 goals. :P Eindelijk een keertje gewonnen met een NEC-wedstrijd. Maar goed, had geen kant gekozen.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124725871
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:48 schreef larry91 het volgende:

[..]

Maar het team uit 2008 was ook echt een super goede ploeg met Olsson, Lens, Vadocz, Holman etc. Stuk voor stuk allemaal international geworden.
Vooral Lens, man. Die heeft toen zowat eigenhandig de UEFA-cup ticket binnengehaald.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124725966
Ik moet wel zeggen die tweede helft, ondanks dat het nu 4-1 staat, mij wel wat meer vertrouwen heeft gegeven voor het restant van het seizoen :) Bij vlagen best goed voetbal.
pi_124725988
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:14 schreef larry91 het volgende:
Ik moet wel zeggen die tweede helft, ondanks dat het nu 4-1 staat, mij wel wat meer vertrouwen heeft gegeven voor het restant van het seizoen :) Bij vlagen best goed voetbal.
Was best OK, maar ik weet niet wat het programma nu is, en we lopen sowieso al achter de feiten aan.

Alhoewel. Zie nu dat ADO is gezakt. :) Maar OK, dat blijft niet zo na deze wedstrijd. }:|
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124726042
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Was best OK, maar ik weet niet wat het programma nu is, en we lopen sowieso al achter de feiten aan.

Alhoewel. Zie nu dat ADO is gezakt. :)
AZ thuis, NAC uit en Zwolle thuis. Wil je nog iets uit dit seizoen halen moeten dat 7 punten zijn!
pi_124726070
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:16 schreef larry91 het volgende:

[..]

AZ thuis, NAC uit en Zwolle thuis. Wil je nog iets uit dit seizoen halen moeten dat 7 punten zijn!
Kan zomaar goed gaan, en bij deze stand moeten we tegen Twente. Moet te doen zijn. :)

Althans, als we NEC even als nummer 8 rekenen. ;)
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124726103
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Kan zomaar goed gaan, en bij deze stand moeten we tegen Twente. Moet te doen zijn. :)

Althans, als we NEC even als nummer 8 rekenen. ;)
We gaan voor plek 8 :)
pi_124726121
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:18 schreef larry91 het volgende:

[..]

We gaan voor plek 8 :)
Uiteraard. Maar daar staan we helaas effe niet. ;(
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124726168
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar daar staan we helaas effe niet. ;(
Ach, alleen op doelsaldo. Ik weet het programma niet van ADO maar het wordt gewoon van wedstrijd naar wedstrijd kijken.
pi_124726224
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:20 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ach, alleen op doelsaldo. Ik weet het programma niet van ADO maar het wordt gewoon van wedstrijd naar wedstrijd kijken.
Ja, tuurlijk. Maar ik zei maar effe dat we nu dus effe niet op plaats 8 staan, helaas.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124726252
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:22 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk. Maar ik zei maar effe dat we nu dus effe niet op plaats 8 staan, helaas.
Ik had m door ;)
pi_124726270
Maar goed, eindelijk eens wat gewonnen met een NEC-wedstrijd. 95 euro. :)
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124726820
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Maar goed, eindelijk eens wat gewonnen met een NEC-wedstrijd. 95 euro. :)
Aftertimer :r
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_124727765
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:41 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Aftertimer :r
Nee joh ;) khad minstens 4 doelpunten gedaan. :D

Nja, nog steeds aftertimer, maar goed. :P
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124728901
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:13 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Nee joh
Jawel!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 31 maart 2013 @ 20:03:52 #286
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124729570
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:46 schreef remlof het volgende:
maak Ajax in voor de eer van Gelderland *O*
_O- Daar zit geen eigenbelang bij, he?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_124730460
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:03 schreef Mark het volgende:

[..]

_O- Daar zit geen eigenbelang bij, he?
Dat ie in het vervolg maar wegblijft hier. :') Sowieso een erg vervelend persoon.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  zondag 31 maart 2013 @ 20:30:17 #288
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124730704
Alleen al daarom gun ik Ajax van harte de 3 punten :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_124730773
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:30 schreef Mark het volgende:
Alleen al daarom gun ik Ajax van harte de 3 punten :)
Ik ook. :)
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124760670
NEC is geen schim van vlak voor en na de winterstop. Er moet meer aan de hand zijn.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 1 april 2013 @ 17:28:18 #291
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124761160
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Sowieso een erg vervelend persoon.
Teletekstsupporter ;).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_124761185
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 17:28 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Teletekstsupporter ;).
Hoezo? ;(
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  maandag 1 april 2013 @ 17:43:42 #293
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124761654
quote:
8s.gif Op maandag 1 april 2013 17:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Hoezo? ;(
De persoon die je beschreef :).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_124761700
quote:
11s.gif Op maandag 1 april 2013 17:43 schreef GSbrder het volgende:

[..]

De persoon die je beschreef :).
Ach. Is ook alleen maar 'supporter' nu het goed gaat met Viterbese. :)
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  maandag 1 april 2013 @ 17:46:36 #295
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124761732
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Ach. Is ook alleen maar 'supporter' nu het goed gaat met Viterbese. :)
Uiteraard. Zoals 80% van Arnhem ;).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_124773939
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:46 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Uiteraard. Zoals 80% van Arnhem ;).
Van iedere club.
  maandag 1 april 2013 @ 23:09:36 #297
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124775994
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:28 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Van iedere club.
Dat soort kampioenschapsperikelen wij gelukkig nog niet meegemaakt :+ :s).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_124791605
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:09 schreef BasNijmegen het volgende:
NEC is geen schim van vlak voor en na de winterstop. Er moet meer aan de hand zijn.
Pastoor aan het einde van het seizoen naar Heerenveen....maar van Basten heeft het nu (voorlopig) aan de praat gekregen dus valt deze optie af?
De focus is er niet meer lijkt me.
Ik hoop op betere tijden maar ik denk dat het seizoen gespeeld is.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:19:34 #299
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124791642
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:18 schreef Kruitdampje het volgende:
Ik hoop op betere tijden maar ik denk dat het seizoen gespeeld is.
Dat was het na de wedstrijd tegen Heerenveen al.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_124792212
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:19 schreef Mark het volgende:

[..]

Dat was het na de wedstrijd tegen Heerenveen al.
Misschien zelfs al eerder...
pi_124793784
Bij de oprichting van de club wellicht?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')