abonnement Unibet Coolblue
pi_123231676
Ik had laatst een KLB topic gemaakt over kids op profielsites. Aangezien dit JNG is vraag ik me af of jullie je hierin herkennen. Of wat doe jij op profielsites? Heb je er ooit problemen mee gehad? En scherm je alles af? Mogen ouders/tantes/buren/leraren je pagina zien? Zijn ze vrienden van je?

Deel het...
pi_123231836
Vind je lekker ;$$ mijn ping is hdkhduj73 add me bby ;$

Naar mijn weten is dat zo ongeveer het enige dat daar geplaatst wordt. Ik doe er in ieder geval niet aan mee.
Je maintiendrai
pi_123232035
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 01:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vind je lekker ;$$ mijn ping is hdkhduj73 add me bby ;$

Naar mijn weten is dat zo ongeveer het enige dat daar geplaatst wordt. Ik doe er in ieder geval niet aan mee.
En schaars geklede foto's met de kont naar achter.

Je hebt ook zo een meisje dat met condooms op de foto ging, enkele keren ook met alcohol en zelfs een filmpje heeft van haar mossel met een stabilo erin. :') Vooral die condoomfoto heeft bijna heel Nederland gezien en onder andere daarom krijgt ze op last van de rechter therapie in een gezin van jeugdzorg.

Goed spul, Twitter.
pi_123233194
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 01:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vind je lekker ;$$ mijn ping is hdkhduj73 add me bby ;$

Naar mijn weten is dat zo ongeveer het enige dat daar geplaatst wordt. Ik doe er in ieder geval niet aan mee.
Heul wel, ik heb jou op de facebooks, dus :7

Profielensites als Facebook/Twitter: prima, mits het een beetje normaal blijft. Andere sites zoals sugababes (er was toch een site die zo heette?) enzo: grootste onzin en het meest domme wat er bestaat.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 12:39:10 #5
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_123236588
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 02:05 schreef cupcake33 het volgende:

[..]

En schaars geklede foto's met de kont naar achter.

Je hebt ook zo een meisje dat met condooms op de foto ging, enkele keren ook met alcohol en zelfs een filmpje heeft van haar mossel met een stabilo erin. :') Vooral die condoomfoto heeft bijna heel Nederland gezien en onder andere daarom krijgt ze op last van de rechter therapie in een gezin van jeugdzorg.

Goed spul, Twitter.
die is goor, dat wijf
Gr gr. de KLB Keizer
pi_123237339
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 02:05 schreef cupcake33 het volgende:

[..]

En schaars geklede foto's met de kont naar achter.

Je hebt ook zo een meisje dat met condooms op de foto ging, enkele keren ook met alcohol en zelfs een filmpje heeft van haar mossel met een stabilo erin. :') Vooral die condoomfoto heeft bijna heel Nederland gezien en onder andere daarom krijgt ze op last van de rechter therapie in een gezin van jeugdzorg.

Goed spul, Twitter.
:') leuk hertje wel
pi_123237703
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 12:39 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

die is goor, dat wijf
Haha ken jij haar ook? Ze komt uit 1999 eh...
pi_123238180
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 09:03 schreef msacras het volgende:

[..]

Heul wel, ik heb jou op de facebooks, dus :7

Profielensites als Facebook/Twitter: prima, mits het een beetje normaal blijft. Andere sites zoals sugababes (er was toch een site die zo heette?) enzo: grootste onzin en het meest domme wat er bestaat.
Sugababes :')
Volgens mij bestaat die site niet eens meer? Soort van slettenversie van Hyves was dat.
Pogo dancing!
pi_123238635
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:37 schreef cupcake33 het volgende:

[..]

Ik ben blondine hoor. :o
En daar moeten we je zeker op je blauwe ogen op geloven?
pi_123256916
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:56 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

En daar moeten we je zeker op je blauwe ogen op geloven?
Groene
pi_123256972
Ik heb niet echt problemen gehad door profielsites. Wel dat ik een keer een foto op de anti jordy van loon hyves had gezet en dat op Shownieuws kwam. Gelukkig weet bijna niemand dat tot de dag van vandaag ook mijn ouders niet. :P
pi_123258424
Ik ging een keer naar superdudes.com en daar zie je best wel eens mensen die je kent aangezien je op provincie kan zoeken.
xd
en ze zijn allemaal uit op seks.

maar ik ga dus op superdudes een jongen die ik ken die 15 is en zich daarop voordoet als 18 :')

om seks te krijgen :') ___
pi_123258708
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:44 schreef JRRY het volgende:
Ik ging een keer naar superdudes.com en daar zie je best wel eens mensen die je kent aangezien je op provincie kan zoeken.
xd
en ze zijn allemaal uit op seks.

maar ik ga dus op superdudes een jongen die ik ken die 15 is en zich daarop voordoet als 18 :')

om seks te krijgen :') ___
Dat was met Leidenonline vooral zo. Liegen om je leeftijd. :') Op Hyves was het meer leeftijden afschermen...
pi_123258750
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:51 schreef cupcake33 het volgende:

[..]

Dat was met Leidenonline vooral zo. Liegen om je leeftijd. :') Op Hyves was het meer leeftijden afschermen...
leidenonline ??
pi_123258858
Ik deel vrij veel wel, maar niet op de manier van ''eten'' ''slapen'' etc.

Ik heb wel familie op FB, maar als ik iets post heb ik het zo gefilterd dat zij het neit zien. De kloof tussen vrienden en familie kan soms groot zijn.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123260458
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:

[..]

leidenonline ??
Slettensite waar nu niemand meer zit.
pi_123260467
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:38 schreef cupcake33 het volgende:

[..]

Slettensite waar nu niemand meer zit.
o
pi_123260507
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik deel vrij veel wel, maar niet op de manier van ''eten'' ''slapen'' etc.

Ik heb wel familie op FB, maar als ik iets post heb ik het zo gefilterd dat zij het neit zien. De kloof tussen vrienden en familie kan soms groot zijn.
ik krijg best wel vaak reacties op fb-berichten van familie. maar mijn familie is wel cool, ik vind het prima.

want als ik familie filter, kunnen mn neven en nichten met wie ik met sommigen wel een vriendschappeijke band bijna heb, het ook niet zien ;(
pi_123263578
Mijn Facebook is grotendeels afgesloten, ook voor 'vrienden'. Tags en prikbordberichten zijn bijv. alleen zichtbaar voor mij en de plaatsers ervan. Zie het nut er niet van in om zulke dingen openbaar te zetten.
  zondag 24 februari 2013 @ 15:15:03 #20
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_123279274
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:25 schreef cupcake33 het volgende:

[..]

Haha ken jij haar ook? Ze komt uit 1999 eh...
:r
Gr gr. de KLB Keizer
pi_123304556
Heb sinds vandaag mn hele Facebook afgeschermd en ga morgen beginnen met mensen die ik nauwelijks ken/raar vind/gewoon niet moet verwijderen.
Mijn mentor heeft me toegevoegd, na een paar weken heb ik dat geaccepteerd en er meteen spijt van gehad :') mijn Facebook is vooral voor vrienden, niet voor volwassenen zoals mijn ouders of ooms en tantes en al helemaal niet voor leraren.
Mijn mentor ging verhaal halen naar aanleidingvan foto's die ik erop had gezet. :')
En moet er niet aan denken dat ik op zo'n familiefeestje mijn tante tegenkom die lekker gezellig met me gaat praten over social media en de 'enige foto's die ik heb geplaatst' :')
pi_123354907
Ik heb geen Twitter, Facebook etcetera. Alleen whatsapp en fok. Ik ben uniek! :D
pi_123356746
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:10 schreef cupcake33 het volgende:
Ik heb geen Twitter, Facebook etcetera. Alleen whatsapp en fok. Ik ben uniek! :D
Ik ben om dezelfde rede uniek.
pi_123363375
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 22:28 schreef vera166 het volgende:
Heb sinds vandaag mn hele Facebook afgeschermd en ga morgen beginnen met mensen die ik nauwelijks ken/raar vind/gewoon niet moet verwijderen.
Mijn mentor heeft me toegevoegd, na een paar weken heb ik dat geaccepteerd en er meteen spijt van gehad :') mijn Facebook is vooral voor vrienden, niet voor volwassenen zoals mijn ouders of ooms en tantes en al helemaal niet voor leraren.
Mijn mentor ging verhaal halen naar aanleidingvan foto's die ik erop had gezet. :')
En moet er niet aan denken dat ik op zo'n familiefeestje mijn tante tegenkom die lekker gezellig met me gaat praten over social media en de 'enige foto's die ik heb geplaatst' :')
Dit heb ik ook grotendeels gedaan. Familie op facebook werkt uiteindelijk niet
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123373525
Ik heb twitter,Hyves,en Fb,ben ik nu een slecht persoon? :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')