abonnement Unibet Coolblue
pi_360480
ik wilde nog even terug komen om nogmaals duidelijk te melden dat ik NIET verslaafd ben! *zucht*
pi_360483
Kop op joh...
pi_360500
quote:
Op 25 september 2000 20:12 schreef Letterman het volgende:
Wel merkte ik een onrustig gevoel toen ik las dat De Mol (je weet wel die vent die naar de hoeren kan onder z´n eigen wallen) denkt dat er over en paar jaar een einde komt aan deze manier van TV.......

Maar hiervoor hebben we toch helemaal geen tv nodig? Tegen die tijd kan je stikem bij de buren de hele dag volgen...

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_360502
quote:
Op 25 september 2000 20:54 schreef fashionably_late het volgende:

Maar hiervoor hebben we toch helemaal geen tv nodig? Tegen die tijd kan je stikem bij de buren de hele dag volgen...


Hihihihihi..sssttt, dat doen we al.
Begin bij het begin en eindig nooit!
  maandag 25 september 2000 @ 20:56:50 #30
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_360506
quote:
Op 25 september 2000 20:44 schreef blauwe het volgende:
ik wilde nog even terug komen om nogmaals duidelijk te melden dat ik NIET verslaafd ben! *zucht*
Eerst een topic openen dat je verslaafd bent http://www.fokforum.nl/showtopic/18916 en het dan ook nog gaan ontkennen. Ook geen sterke wil, he?
pi_360536
Nee, verslaafd ben ik zeer zeker (nog) niet, al neem ik elke uitzending op als ik er niet ben en kijk ik elke dag wel een keertje op het forum om alles door te lezen.
Maar door gigantisch tijdgebrek heb ik gewoon helemaal geen tijd om echt verslaafd te worden. Ik post amper iets, en de afgelopen 2 dagen ben ik hier zelfs niet geweest.
Ik vrees echter voor de maanden november en december, waarin ik het een stuk minder druk krijg....
pi_360540
quote:
Op 25 september 2000 20:56 schreef Tweek het volgende:
Eerst een topic openen dat je verslaafd bent http://www.fokforum.nl/showtopic/18916 en het dan ook nog gaan ontkennen. Ook geen sterke wil, he?
Nee, kijk dat zit anders...ik ... euh... nou kijk, tis eigenlijk allemaal heel makelijk te verklaren he... euh... *onverstaanbaar gemompel* ik kom hier nog op terug!
  maandag 25 september 2000 @ 21:48:20 #33
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_360613
* Machiel is trots om te zeggen dat hij niet verslaafd is aan BB hier niet en op de buis niet

Dinsdag en donderdag kan ik bijvoorbeeld niet kijken en heb dan geen behoefte het op te nemen. ok ok soms kijk ik dan de herhaling en hier alleen af en toe kijken en niet elke streampost moeten zien of mee streamen werkt heel goed. Het is net roken stoppen of minderen is erg lastig als je er eenmaal mee begonnen bent. Mijn ervaring van vorig jaar

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 27-09-2000 20:35]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 25 september 2000 @ 22:10:23 #34
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_360670
quote:
Op 25 september 2000 21:13 schreef blauwe het volgende:
Nee, kijk dat zit anders...ik ... euh... nou kijk, tis eigenlijk allemaal heel makelijk te verklaren he... euh... *onverstaanbaar gemompel* ik kom hier nog op terug!
Toegeven zul je!
  dinsdag 26 september 2000 @ 00:55:34 #35
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_361058
En nog steeds hang ik voor het scherm...
Kan maar niet DE knop indrukken.

En dan doet m'n icoontje het ook nog niet !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 26 september 2000 @ 02:54:45 #36
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_361186
Verslaafd, mwoah.., nee, nou niet echt, maarre kijk wel veel, dus...... Mwoah, mischien..., neem het wel op als ik niet thuis ben, maarre verslaafd? Niet echt, maaree tsja, lees wel het hele forum door, mwoah, sowhat? Volg de streams wel dagelijk, van minuut tot minuut, maarre da's toevallig, heb vakantie weet je.

Nee ik ben niet verslaafd! (geloof ik)

You bend your words like Uri Geller spoons...
  dinsdag 26 september 2000 @ 10:14:44 #37
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_361404
Zit nu al een tijdje naar het dansen te kijken op de streams.
Het is nogal boring, maar blijf kijken / luisteren voor een nieuwtje.
DAT is het !!
Nieuwsgierig !!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 26-09-2000 10:15]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_361410
*Stands up, takes a look around and says: "Hello, my name is Vicky, I'm a BB addict and I'm proud to be one ".*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_361457
...

Ik ehh...

........

Ik kan het niet! Boehoehoe

*Snof rent de deur uit

pi_361461
Ah god, is het zo erg?

Sterk zijn, gewoon toegeven aan je verslavind

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_361466
*snif

oke, ik zal het proberen...

maar ik wel meteen zeggen dat het niet mijn schuld is en dat ik er toe werd gedwongen door ehh, dinges, en dat hij tegen mij heeft gezegd dat ik maar eens op Fok! moest kijken en toen keek ik en toen kon ik niet meer wegkomen en nu zit ik er nog steeds, dus dat dat duidelijk is

pi_361469
Nou, dat was toch nie zo moeilijk

Mijn complimenten......

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 27 september 2000 @ 13:04:00 #43
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_364071
En alweer ben ik er neit voor weg te branden...

Ik geef het toe ; ik ben verslaafd !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 27 september 2000 @ 14:52:33 #44
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_364518
Ik heb het lang kunnen onderdrukken, tot vandaag deze mededeling binnenkwam:
quote:
U heeft een kabel 128 maandabonnement waarmee u maximaal 1000 Mb mag verplaatsen. Wij wijzen u erop dat u deze maand reeds 960.8 Mb heeft verplaatst. Dat is 96% van de toegestane limiet.
Ik ben dus verslaafd en het gaat me nog veel geld kosten ook!

Maar ik blijf toch lekker kijken!

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  woensdag 27 september 2000 @ 16:05:30 #45
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_364867
Goed nieuws, Ping Pong! Nog maar 2 en een halve dag te gaan en je kunt weer met een schone lei beginnen!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 27 september 2000 @ 16:11:12 #46
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_364896
Ja maar dan begint alles weer van voor af aan. En ik ben deze maand pas halverwege begonnen, toen BB2 werd afgetrapt.

Een halve maand zonder BB trek ik trouwens sowieso niet, dus dat zal wel betalen worden. en

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  woensdag 27 september 2000 @ 16:11:41 #47
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_364902
quote:
Op 27 september 2000 14:52 schreef PingPong het volgende:

Ik ben dus verslaafd en het gaat me nog veel geld kosten ook!


Sterkte Pingpong !
Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 27 september 2000 @ 20:39:30 #48
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_365450
Ja het is wat PingPong, wel gelijk uit het sportforum verdwenen Achja het is een gezonde verslaving zullen we maar zeggen
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 27 september 2000 @ 22:43:03 #49
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_365649
Machiel, ik heb op dit moment 2 verslavingen: Big Brother en de Olympische Spelen. Ik post alleen op het BB-forum. Dat we goed kunnen zwemmen en dat Tinus een topwijf is weet inmiddels iedereen, dat hoeven ze ook niet nog eens van mij te horen op het sportforum. Maar de dansjes van Kimmie en Georgie, de capriolen van Ali, de manipulaties van Leo: die fascineren me pas echt. Terwijl het eigenlijk nergens over gaat.

Waarom ik dan toch blijf posten hier? Omdat ik verslaafd ben! En zo zijn we weer on topic!

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 27-09-2000 22:43]

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  woensdag 27 september 2000 @ 22:52:11 #50
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_365669
Hallo,

Mijn naam is Thorka van B. en ik ben verslaafd. Niet zo zeer aan BB op zich, nou goed een beetje dan, maar meer aan FOK.
Waar ik m'n tijd vandaan haal? Nou ik werk overdag en zit 's avonds vaak op het forum.
Meestal baal ik hier 's morgens vroeg bij de bushalte van! Ik heb van m'n vriend een verbod op overdag internetten (hihi) dus zit ik sávonds op m'n computerkamertje. Soms kijk ik even m'n post en denk dan: nee ik ga niet op het forum kijken. Maar zoals ook nu ben ik hier toch weer terecht gekomen!

Dan d'r bij (dat durf ik nu voor deze volle zaal verslaafden ook nog wel toe te geven) rook ik ook nog als een idioot tijdens het forum! (Hier ligt Hendrik Hetting, gestorven aan het roken van een ketting....)

Nou, ik ga weer eens verder rondkijken!

Groetjes

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')