abonnement Unibet Coolblue
pi_123130034
Hallo,

Ik wil mijn ouders een bankstel cadeau doen. Waar koop ik zoiets het best? Ik heb momenteel niet veel tijd om van winkel naar winkel gaan, dus webshops zijn voor mij nu het beste.

Kan iemand iets aanraden met een goede prijs-kwaliteit verhouding?
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_123130088
Een bank voor een ander kopen zonder 'm zelf gezien te hebben? Lijkt mij geen goed idee.

Maar wel lief dat je je ouders een bank wil kopen ^O^
pi_123130142
Lijkt me niet handig om een bank te kopen waar je niet eerst zelf even op hebt gezeten, of in het echt heb gezien. En al helemaal niet als het voor anderen is moet ik zeggen.
pi_123130419
Seats & Sofa's, alleen nooit stofgroep 1 nemen, daar zit je in een paar weken doorheen. Vanaf stofgroep 2 kun je wel een paar jaar door. Verder zelfde commentaar als hierboven.
pi_123130510
Er zijn 2 dingen die je moet doen bij het kopen van een bank.

Erop zitten.

En daarna

Erop zitten.

Kleur en kussentjes etc... is allemaal leuk, maar et kreng moet lekker zitten.

Dus hups naar de ikea. Bankstellen van de 'stunters' als seats & sofa's zou ik mijlenver vanaf blijven. (duur, kut service, kut kwaliteit)
Dum de dum
pi_123130768
In ieder geval niet bij Seats & Sofa's.
Al even afgezien van het feit dat zowel het ongezien kopen van een bank als het kopen van een bank voor een ander me behoorlijk stom lijkt.

Als jij geen tijd hebt en je ouders wel, dan kun je nog beter een bankstelbon ter waarde van je budget in elkaar flansen, uitdraaien en ze daarmee op pad sturen zodat ze straks een bank hebben die hen iig bevalt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:53:56 #7
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_123130808
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:47 schreef winkelhaak2002 het volgende:
Seats & Sofa's, alleen nooit stofgroep 1 nemen, daar zit je in een paar weken doorheen. Vanaf stofgroep 2 kun je wel een paar jaar door. Verder zelfde commentaar als hierboven.
Ik zou helemaal niets kopen bij Seats & Sofa's of Poppeliers...zijn namelijk dezelfde spullen, eigenaars zijn broers.

Wel doen, rommelkelder bij dure meubeltoko's of etalage modellen kopen. Soms wel 70% korting.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_123134198
Meeste webshops geven 7 á 14 dagen bedenktijd, dus als hun niet tevreden zouden zijn dan kan ik die altijd nog omruilen.

Overigens weet ik precies wat ze mooi vinden, dus dat zit wel goed. Het enigste probleem dat ik me kan bedenken is of de bank inderdaad wel of niet lekker zit, maar ik kan het altijd nog terugsturen.

Mijn eigen bankstel heb ik ook online besteld en ik ben er stapelgek op.
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_123134830
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:51 schreef RGS18 het volgende:
Meeste webshops geven 7 á 14 dagen bedenktijd, dus als hun niet tevreden zouden zijn dan kan ik die altijd nog omruilen.

Overigens weet ik precies wat ze mooi vinden, dus dat zit wel goed. Het enigste probleem dat ik me kan bedenken is of de bank inderdaad wel of niet lekker zit, maar ik kan het altijd nog terugsturen.

Mijn eigen bankstel heb ik ook online besteld en ik ben er stapelgek op.
Je hebt volgens mij standaard 2 weken zichttermijn. Dit is iets anders dan 2 weken het product gebruiken. Als dit niet duidelijk genoeg vermeldt is dan wordt dit automatisch verlengt naar 2 weken.

Dit gaat echter niet voor alle producten op. Geen idee hoe dat precies met de bank zit. Als het op maat is gemaakt dan geldt dit niet. Geen idee hoe dat precies zit. Zelf zat ik bij deze uitzondering eerder te denken naar iets wat specifiek op maat is gemaakt of speciaal voor je is gemaakt (zoals een kunstwerk).

Al een idee hoe je het eventueel terug gaat sturen?
Kijk hiervoor ook even naar hoe het bedrijf de verzendkosten verrekend. Als er staat: gratis verzonden, dan heb je volgens mij recht op de teruggave van het gehele bedrag.
pi_123135585
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Je hebt volgens mij standaard 2 weken zichttermijn. Dit is iets anders dan 2 weken het product gebruiken. Als dit niet duidelijk genoeg vermeldt is dan wordt dit automatisch verlengt naar 2 weken.

Dit gaat echter niet voor alle producten op. Geen idee hoe dat precies met de bank zit. Als het op maat is gemaakt dan geldt dit niet. Geen idee hoe dat precies zit. Zelf zat ik bij deze uitzondering eerder te denken naar iets wat specifiek op maat is gemaakt of speciaal voor je is gemaakt (zoals een kunstwerk).

Al een idee hoe je het eventueel terug gaat sturen?
Kijk hiervoor ook even naar hoe het bedrijf de verzendkosten verrekend. Als er staat: gratis verzonden, dan heb je volgens mij recht op de teruggave van het gehele bedrag.
Oke, dan zal ik daar rekening mee houden. Ze zijn nog 1 week op vakantie, dus het zou fijn zijn als ik binnen die tijd iets heb gevonden om ze te verassen :)
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_123135830
Wehkamp?
pi_123136063
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Oke, dan zal ik daar rekening mee houden. Ze zijn nog 1 week op vakantie, dus het zou fijn zijn als ik binnen die tijd iets heb gevonden om ze te verassen :)
Woon je toevallig in Friesland (zag het woord 'enigste' staan)?

Zelfs in het dorp waar ik woon heb je meerdere meubeldiscounters en kan je in sommige gevallen gebruik maken van een aanhangwagen. Daarbij heb je het voordeel dat je eventjes kan laten vallen dat je cash betaalt. Heb je de benzine er al meerdere keren uitgehaald en zit je niet met het opsturen-probleem. Wat dan krijg je zomaar meer dan 20% korting. Ze moeten het je wel gunnen, dus als je uren in de showroom gaat kijken en op andere punten veel aandacht vraagt dan zijn ze niet zo happig. Ze moeten het je wel gunnen.

Maar volgens mij weet je wel wat je wil, dus dan zal dat denk ik niet het probleem zijn.

Oja, kijk even voor de duidelijkheid hoe zij omspringen met garantie. Mijn ervaring met bedrijven die duidelijk vermelden dat ze fabrieksgarantie geven zijn vaak niet de bedrijven met een goede service of betrouwbaar materiaal.
pi_123136218
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:47 schreef winkelhaak2002 het volgende:
Seats & Sofa's, alleen nooit stofgroep 1 nemen, daar zit je in een paar weken doorheen. Vanaf stofgroep 2 kun je wel een paar jaar door. Verder zelfde commentaar als hierboven.
Holy fuck.. Stofgroep 1t/m4 :')
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:26:24 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123136473
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Oke, dan zal ik daar rekening mee houden. Ze zijn nog 1 week op vakantie, dus het zou fijn zijn als ik binnen die tijd iets heb gevonden om ze te verassen :)
En het leek zo lief bedoeld.... valt weer tegen dan :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123136886
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

En het leek zo lief bedoeld.... valt weer tegen dan :{
Zal mij werkelijk een worst wezen hoe het over komt. Ze hebben hun bankset al 19 jaar, het is gewoon tijd voor een nieuwe want hij ziet er niet uit.

Helaas hebben ze niet het geld om zomaar een gloednieuwe bankstel uit hun mouwen te toveren, dus bij deze doe ik het voor ze. Heeft niks met "lief" zijn te maken.

iig; bedankt voor alle hulp iedereen!
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_123137152
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:32 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Zal mij werkelijk een worst wezen hoe het over komt. Ze hebben hun bankset al 19 jaar, het is gewoon tijd voor een nieuwe want hij ziet er niet uit.

Helaas hebben ze niet het geld om zomaar een gloednieuwe bankstel uit hun mouwen te toveren, dus bij deze doe ik het voor ze. Heeft niks met "lief" zijn te maken.

iig; bedankt voor alle hulp iedereen!
Laat ze hem dan op zijn minst zelf uitkiezen, aangezien ze er waarschijnlijk weer 19 jaar naar moeten kijken.
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:36:54 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123137219
Als ze hun bankstel al 19 jaar hebben, dan hebben ze destijds iig een kwaliteitsbankstel gekocht, want zo'n cheap ass ding houdt het geen 19 jaar uit, die redt het nog geen 9 jaar.
Ik denk dat je je heel goed moet afvragen wat voor budget je voor een vervangend bankstel zou moeten hanteren.

Oh, en gooi het oude bankstel niet weg voor ze weten waarmee je het hebt vervangen.

Als mijn zoon ongevraagd mijn Leolux zou vervangen voor een Ikea, als "verrassing" omdat m'n Leolux al 19 jaar oud is, dan ga ik niet heel dankbaar zijn zeg maar.

Dat zou zijn alsof je een 19 jaar oude Mercedes vervangt voor een nieuwe Kia.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123137279
Ho wacht even. Wel geld voor meer dan 1 week vakantie. En dan geen geld hebben voor een bankstel? :?
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:41:38 #19
387467 Cuppiecake
Keep calm and have a Cupcake!
pi_123137497
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ho wacht even. Wel geld voor meer dan 1 week vakantie. En dan geen geld hebben voor een bankstel? :?
Dat maakt toch niet uit? Als hij vind dat zijn ouders niet genoeg geld hebben voor een nieuw bankstel dan zal hij er vast wel over nagedacht hebben. Dat het misschien dan meer een gevalletje van minder prioriteit is, tja..
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:43:45 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123137621
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:41 schreef Cuppiecake het volgende:

[..]

Dat maakt toch niet uit? Als hij vind dat zijn ouders niet genoeg geld hebben voor een nieuw bankstel dan zal hij er vast wel over nagedacht hebben. Dat het misschien dan meer een gevalletje van minder prioriteit is, tja..
Of z'n ouders zijn nog heel tevreden met die 19 jaar oude bank....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:44:23 #21
387467 Cuppiecake
Keep calm and have a Cupcake!
pi_123137675
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of z'n ouders zijn nog heel tevreden met die 19 jaar oude bank....
Dat zal hij nog altijd beter kunnen bepalen als wij. Het gaat er niet om of dat hij het wel of niet moet doen maar waar dat het beste kan.
pi_123137890
Weet niet waar jullie je mee bemoeien, maar ik stelde gewoon 1 simpele vraag: waar koop ik goede bankstellen met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ontopic maar weer?
Excuse me, but do you suck ballz?
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:48:47 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123137930
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:48 schreef RGS18 het volgende:
Weet niet waar jullie je mee bemoeien, maar ik stelde gewoon 1 simpele vraag: waar koop ik goede bankstellen met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ontopic maar weer?
Wat is je budget?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123137953
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat is je budget?
1.500
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_123137965
Wat is je budget?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')