abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_123226333
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:58 schreef Amoeba het volgende:
Maar Summer, wat doe jij dan in het dagelijks leven? Ik haal dit jaar het vwo en ga daarna technische wiskunde studeren. Iets waar ik oprecht trots op ben. :')
Dat klinkt wel heel gaaf. Ik heb ook wel wiskunde willen studeren, maar dat is er niet van gekomen. :{
signatuurloos
pi_123226381
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:41 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Dat klinkt wel heel gaaf. Ik heb ook wel wiskunde willen studeren, maar dat is er niet van gekomen. :{
Waarom niet?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123226416
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:07 schreef Nijna het volgende:
Ik heb wel een grote fantasie. Als iemand iets verteld zie ik het ook al gauw voor me en ook als ik aan het lezen ben over bijvoorbeeld een huis, dan "ben" ik ook in dat huis.
Grappig, ik heb echt geen enkel beeld voor me als ik een boek lees.
Kreeg bij Lord of the Rings pas een beeld nadat ik de films had gezien, ondanks het feit dat het boek al 14 x heb gelezen de afgelopen 20 jaar :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123226445
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waarom niet?
Met mavo is het nog best lastig om naar de universiteit te gaan.
signatuurloos
pi_123226926
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:44 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Met mavo is het nog best lastig om naar de universiteit te gaan.
Dat zeggen ze.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123231954
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat zeggen ze.
Nee, dat is zo.
pi_123232742
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 01:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee, dat is zo.
Ontken ik dat dan? :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123243794
Ik denk toch niet dat er veel NT'ers zijn die al geïrriteerd zijn als ze per ongeluk iets laten vallen. Dat heeft mijn vriend dus wel en ik kan er nog altijd niet goed mee omgaan.
pi_123243880
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:33 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik denk toch niet dat er veel NT'ers zijn die al geïrriteerd zijn als ze per ongeluk iets laten vallen. Dat heeft mijn vriend dus wel en ik kan er nog altijd niet goed mee omgaan.
Hoe gaat je vriend eigenlijk met jou om, wat vind hij van jou?
Twiddel
pi_123244524
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:36 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hoe gaat je vriend eigenlijk met jou om, wat vind hij van jou?
Ik moet hem altijd laten doen, maar hij laat mij nooit eens doen. Het is vaak niet goed genoeg en het zou altijd beter moeten. Hij kan er niet goed mee om dat ik niet zo oplettend ben zoals hem, maar daar voel ik me dan weer machteloos bij. Het lijkt wel alsof hij wil dat ik perfect ben.

Ik hoef er wederom niet over te beginnen.
pi_123244607
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:33 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik denk toch niet dat er veel NT'ers zijn die al geïrriteerd zijn als ze per ongeluk iets laten vallen. Dat heeft mijn vriend dus wel en ik kan er nog altijd niet goed mee omgaan.
Ik irriteer me daar ook aan. Het geeft meestal zo'n hard/vervelend geluid..
pi_123246018
Little Dolls, toch klinkt dat wel bekend... vooral het stukje dat het niet gauw goed genoeg is...
Ik mopper ook vaak op mn partner dat hij dingen niet op mijn manier doet....
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_123246111
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:33 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik denk toch niet dat er veel NT'ers zijn die al geïrriteerd zijn als ze per ongeluk iets laten vallen. Dat heeft mijn vriend dus wel en ik kan er nog altijd niet goed mee omgaan.
Oppassen met dat je niet teveel in de "etiketjes" blijft hangen en elke gedraging ergens op wil plakken. ;)
Ik kan natuurlijk niet geheel naar jou situatie kijken, maar sommige mensen hebben de neiging, zeker als een diagnose net bekend is, om al het gedrag van mensen in een kenmerkenlijstje te willen plakken.
Je bent wie je bent en mijns insziens kan een mens veranderen, ook met ASS.
pi_123246324
Wat weten jullie eigenlijk over psychoses en autisme?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
pi_123246412
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:45 schreef summer2bird het volgende:
Wat weten jullie eigenlijk over psychoses en autisme?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat er wel iets van een verband is, maar wat precies weet ik niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{
pi_123246444
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:48 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Ik weet dat er wel iets van een verband is, maar wat precies weet ik niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
pi_123246867
Ik snap dat het nogal aanstellerig overkomt, nu ik het zo teruglees :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is nog de helft :')
Twiddel
pi_123246897
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:45 schreef summer2bird het volgende:
Wat weten jullie eigenlijk over psychoses en autisme?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het vooral kan opspelen bij kwetsbaarheden waar mensen met autisme last van kunnen hebben. Bijvoorbeeld veel veranderingen of bepaalde angsten.
Ook als iemand met ASS tè lang op een tè hoog niveau sociaal moet functioneren kan door de stress die het veroorzaakt iemand met ASS (rand-)psychotisch worden.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:31:53 #219
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_123247696
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:45 schreef summer2bird het volgende:
Wat weten jullie eigenlijk over psychoses en autisme?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet daar zo goed als niks van, ben tot zover ik weet nooit zelf psychotisch geweest.
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_123247809
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:33 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik denk toch niet dat er veel NT'ers zijn die al geïrriteerd zijn als ze per ongeluk iets laten vallen. Dat heeft mijn vriend dus wel en ik kan er nog altijd niet goed mee omgaan.
Die vriend van jou is een gewoon een mafklapper.

Niks meer, niks minder. Wat je ermee doet moet je zelf weten.
pi_123247856
Wat gaan de mensen hier kijken? Youp of Najib?

Ik zou eigenlijk altijd kiezen voor Youp maar die heb ik al gezien, dus het wordt Najib.
pi_123248151
Geen ervaring met psychose gelukkig!!!

Youp of Najib? Allebei niet!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_123248359
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef Riddler86 het volgende:

[..]

Oppassen met dat je niet teveel in de "etiketjes" blijft hangen en elke gedraging ergens op wil plakken. ;)
Ik kan natuurlijk niet geheel naar jou situatie kijken, maar sommige mensen hebben de neiging, zeker als een diagnose net bekend is, om al het gedrag van mensen in een kenmerkenlijstje te willen plakken.
Je bent wie je bent en mijns insziens kan een mens veranderen, ook met ASS.
Als hij nu ASkenmerken heeft, aan wat moet ik dan het "plakken"?

En nee, dat klopt niet. Denk maar niet dat ik hier de boeman ben. Ik heb het woord etiket niet eens uitgesproken.

En ik zie hem niet zomaar veranderen. Hij zit veel te vast.
pi_123248375
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:36 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die vriend van jou is een gewoon een mafklapper.

Niks meer, niks minder. Wat je ermee doet moet je zelf weten.
En met deze reactie voeg jij ook heel veel toe; proficiat. Daar zat ik écht op te wachten en zal me goed vooruit helpen!

Je kent 'm trouwens niet eens; dus lekker makkelijk weer van achter je pc.

Ik hoef bovendien niet te pikken dat je hem een "mafkapper" noemt!

[ Bericht 4% gewijzigd door Little_Dolls op 23-02-2013 19:13:02 ]
pi_123248427
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

En met deze reactie voeg jij ook heel veel toe; proficiat. Daar zat ik écht op te wachten en zal me goed vooruit helpen!

Je kent 'm trouwens niet eens; dus lekker makkelijk weer van achter je pc.
Ik ga af op de verhalen die jij hier zit te vertellen.
pi_123248440
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:36 schreef Nijna het volgende:
Little Dolls, toch klinkt dat wel bekend... vooral het stukje dat het niet gauw goed genoeg is...
Ik mopper ook vaak op mn partner dat hij dingen niet op mijn manier doet....
Dan moet je daar echt eens op gaan letten, want dat frustreert en kwetst geweldig.

Nu net ook weer een voorbeeld. Ik stelde voor om de afwas te doen, maar nee, hij zou het wel doen, "want bij mij duurt het te lang". Leuk hoor, echt waar. Godverdomme.

Hij zei wel nog "Het ligt waarschijnlijk aan mij", maar dan nog blijft het vervelend! Hij wil mijn capaciteiten niet inzien en ik voel me daar zo verschrikkelijk machteloos bij! Het is nooit goed genoeg!
pi_123248483
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:50 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Als hij nu ASkenmerken heeft, aan wat moet ik dan het "plakken"?

En nee, dat klopt niet. Denk maar niet dat ik hier de boeman ben. Ik heb het woord etiket niet eens uitgesproken.
Het was bedoeld als tip, sorry als het zo niet overkwam. ;)

Uit jou verhalen en de bewuste reactie kwam het over alsof je een beetje "op zoek" was naar verklaringen van zijn gedrag en dat in vergelijking met "NT'ers". Maar ik kan het mis hebben, natuurlijk.
pi_123248562
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:54 schreef Riddler86 het volgende:

[..]

Het was bedoeld als tip, sorry als het zo niet overkwam. ;)

Uit jou verhalen en de bewuste reactie kwam het over alsof je een beetje "op zoek" was naar verklaringen van zijn gedrag en dat in vergelijking met "NT'ers". Maar ik kan het mis hebben, natuurlijk.
Ik probeer er hier over te praten omdat hij dat niet graag doet en dat snap ik ten zeerste, maar soms is het eens nodig; eigenlijk vaak genoeg. Hij is echt zo'n stresskonijn die alles opkropt en de problemen liever negeert dan ze op te lossen.
pi_123248614
Gelukkig hebben we vooral onze muzieksmaak wel gemeen en genieten we daar allebei van.
pi_123248728
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:55 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik probeer er hier over te praten omdat hij dat niet graag doet en dat snap ik ten zeerste, maar soms is het eens nodig; eigenlijk vaak genoeg. Hij is echt zo'n stresskonijn die alles opkropt en de problemen liever negeert dan ze op te lossen.
Okido.
Daar kan ik wel inkomen. Dan kan ik ook beter begrijpen waarom je vooral de negatieve kanten aangeeft, omdat je dat met hem niet goed kan bespreken.

Ikzelf probeer niet teveel meer stil te staan bij de ASS, maar gewoon te leven en me te ontwikkelen op sociaal gebied en qua hobbies e.d. Positief te blijven! :)
pi_123248790
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:00 schreef Riddler86 het volgende:

[..]

Okido.
Daar kan ik wel inkomen. Dan kan ik ook beter begrijpen waarom je vooral de negatieve kanten aangeeft, omdat je dat met hem niet goed kan bespreken.

Ikzelf probeer niet teveel meer stil te staan bij de ASS, maar gewoon te leven en me te ontwikkelen op sociaal gebied en qua hobbies e.d. Positief te blijven! :)
Hij staat er ook compleet niet bij stil en dat verwacht ik dan ook helemaal niet; vind ik zelfs goed, maar in sommige gevallen kun je dan wel met communicatieproblemen kampen zoals wij en dat knaagt echt.
pi_123249104
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:02 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Hij staat er ook compleet niet bij stil en dat verwacht ik dan ook helemaal niet; vind ik zelfs goed, maar in sommige gevallen kun je dan wel met communicatieproblemen kampen zoals wij en dat knaagt echt.
Vervelend inderdaad!
Ik bedoel met niet teveel bij stil te staan dat het me emotioneel niet zoveel meer raakt, maar vooral rationeel bezig ben met het bedenken van oplossingen voor die dingen die minder goed gaan. Daarnaast zijn er ook heel veel zaken in m'n leven die gewoon goed gaan en daar ben ik trots op. :)
Kan me voorstellen dat het in jou situatie tot botsingen kan lijden, hoop voor je dat jullie uiteindelijk toch een goede relatie er aan over kunnen houden.
pi_123249287
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:11 schreef Riddler86 het volgende:

[..]

Vervelend inderdaad!
Ik bedoel met niet teveel bij stil te staan dat het me emotioneel niet zoveel meer raakt, maar vooral rationeel bezig ben met het bedenken van oplossingen voor die dingen die minder goed gaan. Daarnaast zijn er ook heel veel zaken in m'n leven die gewoon goed gaan en daar ben ik trots op. :)
Kan me voorstellen dat het in jou situatie tot botsingen kan lijden, hoop voor je dat jullie uiteindelijk toch een goede relatie er aan over kunnen houden.
Ik wou dat ik eens zeker kon zijn van dat laatste. Ik word er vooral machteloos van dat het koppige, starre trekje in de familie zit. Dat betekent gewoon dat hij zo is...
Wel zei mijn schoonmoeder dat hij minder gestresst was toen hij mij in het begin kende. Meteen ben ik de oorzaak nog!
pi_123250194
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:02 schreef summer2bird het volgende:
Ik snap dat het nogal aanstellerig overkomt, nu ik het zo teruglees :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is nog de helft :')
Wat de fuk. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123250322
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat de fuk. :')
Dat denk ik nu ook :')
Twiddel
pi_123250370
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:42 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dat denk ik nu ook :')
Maar je handelt verder wel uit ratio? En zit je in een instelling?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123250409
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Maar je handelt verder wel uit ratio? En zit je in een instelling?
Nu wel weer, toen niet.
En ja, ik zit in een instelling. :)
Twiddel
pi_123250438
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nu wel weer, toen niet.
En ja, ik zit in een instelling. :)
Gesloten?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123250474
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gesloten?
Nee, hoezo?
Twiddel
pi_123250566
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nu wel weer, toen niet.
En ja, ik zit in een instelling. :)
Waar, als ik vragen mag?
pi_123250603
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waar, als ik vragen mag?
Dm! :)
Twiddel
pi_123250658
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:46 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nee, hoezo?
Slechts een vraag.

Speel je viool?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123250684
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Slechts een vraag.

Speel je viool?
Nope, wel altijd gewild :P
Twiddel
pi_123250701
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Speel je viool?
:').
pi_123250706
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:50 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nope, wel altijd gewild :P
Je moet doen waar je zin in hebt. Daarom heb ik sinds januari een Stratocaster in huis genomen. ;)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123250718
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

:').
Waz jouw probleem mattie
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123250730
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je moet doen waar je zin in hebt. Daarom heb ik sinds januari een Stratocaster in huis genomen. ;)
Ik streef nu ook naar mijn motorrijbewijs.
:7
Twiddel
pi_123250775
quote:
8s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waz jouw probleem mattie
Als je zo gaat beginnen ga ik helemaal nergens op in.
pi_123250780
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:52 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik streef nu ook naar mijn motorrijbewijs.
:7
Ik probeer met veel pijn en moeite mijn autorijbewijs te halen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123250795
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

Als je zo gaat beginnen ga ik helemaal nergens op in.
Want ' :') ' getuigt van niveau.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')