abonnement Unibet Coolblue
pi_123110604


Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!


Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
pi_123110639
quote:
7s.gif Op woensdag 20 februari 2013 03:16 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ik zei ook dungeon? Ik weet, ik las op wowhead iets met dat je beter revered kon zijn. iig werd ik na een tijdje een beetje gek van het lopen :P
Je kunt ze wel vinden als je friendly of neutral bent, die kisten.

Wat ook werkt is die halls in lopen. Dan zijn er links, rechts en recht voor je gesloten deuren. Armor uittrekken, een paar mobs pullen en doodgaan naast de deur. Je kunt dan als ghost door de deur heen lopen en aan de andere kant ressen, waar meer kisten zitten.

Voor mij is het tijd om character nr4 exalted te maken met Golden Lotus. Heb shaman gelevelled als backup voor de guild, omdat er soms geen class met heroism is of we een healer moeten puggen. Dan kan ik of dpsen op shaman ipv DK voor de hero, of ik kan gaan healen op shaman en dan puggen we een dps.

Maarja, weer opnieuw die hele rep farm dus :') .
pi_123111626
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Je kunt ze wel vinden als je friendly of neutral bent, die kisten.

Wat ook werkt is die halls in lopen. Dan zijn er links, rechts en recht voor je gesloten deuren. Armor uittrekken, een paar mobs pullen en doodgaan naast de deur. Je kunt dan als ghost door de deur heen lopen en aan de andere kant ressen, waar meer kisten zitten.

Voor mij is het tijd om character nr4 exalted te maken met Golden Lotus. Heb shaman gelevelled als backup voor de guild, omdat er soms geen class met heroism is of we een healer moeten puggen. Dan kan ik of dpsen op shaman ipv DK voor de hero, of ik kan gaan healen op shaman en dan puggen we een dps.

Maarja, weer opnieuw die hele rep farm dus :') .
Voor zover ik weet gaan die deuren open naarmate je rep increased. en ik heb er altijd gewoon die kisten gevonden. 1x niet, maar toen ik na 15-30 min terug kwam was die spawned. In de eerste 2 kamers zijn een kist of 4-5 te vinden.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_123111722
Klopt inderdaad, de eerste gaat dacht ik open als je Friendly bent door een questline. Later met honored en revered.

Alleen als je bijvoorbeeld neutral bent, maar je hebt wel een key, kun je op die manier aan de andere kant van die deuren kijken, omdat daar ook veel chests spawnen. Ik had het zelf niet nodig, omdat er vaak in die gang naar beneden al wel eentje stond. Of in de main hall op het plateau tussen die quilen.
pi_123115475
It's the most fun when your not expecting it, vandaag om 13:40u:
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_123115961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef webbyplus het volgende:
It's the most fun when your not expecting it, vandaag om 13:40u:
[ afbeelding ]
nice screenshot. :D
En gratz met de drake.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_123125983
Eerste keer geluk in LFR. Net heart of fear gedaan en een cloak en tier legs gewonnen. Ook nog een chest, maar had al 496.
pi_123129451
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef webbyplus het volgende:
It's the most fun when your not expecting it, vandaag om 13:40u:
[ afbeelding ]
Nice :D

hier helaas niet gedropt vandaag ;(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_123137356
wat voor enchant gebruiken feral druids op hun weapon op lvl 90??
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:38:04 #11
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_123154459
Gister op m'n monk een Sha Touched weapon gewonnen bij terrace ( de sword, dus niet optimaal gezien er geen spirit opzit, maar was alsnog beter dan m'n staff ), en eindelijk een betere head, ook uit Terrace. Ik liep nog met een ilvl 442 head rond, en nu meteen een Tier head :D Wel al mijn coins al gebruikt, maar was het waard. Kan nu nog de vaults doen bij LFR en de eerste 3 van Heart of Fear. Op mn mage kan ik alles nog. Ook een nieuwe necklace van de Golden Lotus exalted quest op mn monk.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_123158592
een X aantal jaar geleden speelde ik behoorlijk veel WOW (2006) in de tussentijd is er zoveel nieuws uitgekomen en ik heb dan ook alle EP's gekregen.
Heeft het zin om weer te beginnen of heb ik teveel gemist. En als ik begin, waar de hell moet ik beginnen? :D
pi_123158666
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:33 schreef Kleurdoos het volgende:
een X aantal jaar geleden speelde ik behoorlijk veel WOW (2006) in de tussentijd is er zoveel nieuws uitgekomen en ik heb dan ook alle EP's gekregen.
Heeft het zin om weer te beginnen of heb ik teveel gemist. En als ik begin, waar de hell moet ik beginnen? :D
Heb je vrienden om mee te spelen? Want ik zou beginnen met kijken op welke server je kan starten :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_123158798
Meeste mensen zijn inmiddels wel gestopt :) Overigens solo ik erg graag
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:46:38 #15
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_123159122
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Meeste mensen zijn inmiddels wel gestopt :) Overigens solo ik erg graag
Gewoon een nieuw character beginnen op level 1, en dan kom je de veranderingen gewoon geleidelijk tegen. Daarnaast kun je altijd in dit topic om hulp vragen als je iets niet helemaal snapt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_123159268
Oke, beter een nieuwe char dus, ik heb nog wel wat chars op lvl 70 waar ik eventueel bijkan, maar denk dat het zelf ook beter is om vanaf lvl 1 te beginnen
pi_123159685
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Oke, beter een nieuwe char dus, ik heb nog wel wat chars op lvl 70 waar ik eventueel bijkan, maar denk dat het zelf ook beter is om vanaf lvl 1 te beginnen
Gezien de veranderingen, in het talent systeem en alles wat er allemaal extra is bijgekomen
aan dual talent, glyphs, dungeon finder ect ect.

lijkt mij dat inderdaad het beste, je kan altijd nadat je weer bekend bent met het spel je level 70's weer oppakken.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_123159822
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:02 schreef DJ_ het volgende:

Gezien de veranderingen, in het talent systeem en alles wat er allemaal extra is bijgekomen
aan dual talent, glyphs, dungeon finder ect ect.

lijkt mij dat inderdaad het beste, je kan altijd nadat je weer bekend bent met het spel je level 70's weer oppakken.
Zo zou ik het doen :Y En ik zou niet op een lege server gaan spelen en zeker niet op Burning Legion :7 (ik zeg het nog maar een keer voor ze denkt: hey, leuke naam!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_123159989
hahah volgens mij zat ik altijd op wildhammer (kan dat?)

En is er nog ergens een goede uitleg over alle nieuwe veranderingen?
pi_123160164
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:10 schreef Kleurdoos het volgende:
hahah volgens mij zat ik altijd op wildhammer (kan dat?)

En is er nog ergens een goede uitleg over alle nieuwe veranderingen?
Het spel geeft alle veranderingen tegenwoordig zelf aan,
het is een stuk gebruikers vriendelijker als het was in vanilla.

je wordt op het moment van een char aanmaken al dood gegooid met tutourials ect,
en per level komt er weer iets bij en krijg je duidelijke uitleg over hoe en wat.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:28:32 #21
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_123168183
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Oke, beter een nieuwe char dus, ik heb nog wel wat chars op lvl 70 waar ik eventueel bijkan, maar denk dat het zelf ook beter is om vanaf lvl 1 te beginnen
Ik was na een expansion ook voor lange tijd gestopt. Heb er toen ook voor gekozen om een heel ander account te maken met nieuwe characters. Werkte erg goed voor mij. Op level 90 snapte ik nog niet helemaal hoe alles werkte maar dat is zowel hier op FOK, als ingame door bepaalde personen gewoon goed uitgelegd.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_123168284
Net lorewalkers exalted :D
pi_123170486
Als priest krijg je ook nooit lfr loot. Ik had het beter bekeken op m'n warrior tank. Mensen trouwens die mij dan uitlachen om mijn spec :') waar is de volwassenheid gebleven in dit spel.
  donderdag 21 februari 2013 @ 18:48:13 #24
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_123170845
Welke spec ben je dan?

Enne... Volwassenheid is er nooit geweest :P
pi_123172071
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 18:48 schreef Chevalric het volgende:
Welke spec ben je dan?

Enne... Volwassenheid is er nooit geweest :P
Holy, is een stuk fijner in 25man healing. En nooit wat van gemerkt hoor, verder. altijd rustige vriendelijke mensen gewend, die vooral geen haast hebben. :P

Trouwens echt alle lfr content gedaan zonder maar één epic. ook een prestatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')