abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 6 maart 2013 @ 08:15:25 #126
9859 crew  Karina
Woman
pi_123692057
Babygeluk voor Ronald de Boer
Ronald de Boer wordt weer vader! In augustus hoopt zijn nieuwe, grote liefde Suze van Rozelaar (31) het leven te schenken aan hun eerste kind

Suze is drie maanden zwanger en deelde dat blije nieuws de afgelopen dagen met enkele vriendinnen. "Ze zijn hartstikke gelukkig”, beaamt een naast familielid. "En nu helemáál! Ronald heeft natuurlijk al drie grote dochters. Voor Suze wordt het de eerste en het was hun liefste wens om samen ook een kleine te krijgen.”
In elk geval is de komst van hun baby de bekroning van Ronalds, zwaarbevochten, nieuwe geluk. In 2010 werd duidelijk dat het rommelde in het huwelijk van de voetballer en Sharon Cohen; nota bene de dochter van Ronalds zaakwaarnemer Rob Cohen. Ingewijden wisten later te melden dat het al een jaar of tien niet zo lekker liep in huize De Boer in Qatar. Wat nieman
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 6 maart 2013 @ 09:34:34 #127
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_123693309
quote:
Toen Kate Middleton gisteren een bezoek bracht aan het Britse Grimbsy werd ze zeer enthousiast onthaald door de lokale bewoners. De prinses mocht heel wat cadeautjes voor haar toekomstige baby in ontvangst nemen. Op een gegeven moment kreeg de Hertogin van Cambridge een teddybeer in de handen gestopt en toen versprak ze zich volgens de omstaanders.

Kate zei: 'Dank u, ik neem het aan voor mijn d... euh voor mijn baby.' Na de verspreking haastte de prinses zich om snel te corrigeren dat ze het geslacht van haar baby niet wist. Daarover schrijven diverse Britse media.

Perplex
Een aanwezige vertelde: 'Deze mevrouw verraste Kate met die teddybeer want iedereen gaf bloemen aan haar. Ik ben er nu zeker van dat het een dochter wordt voor William en Kate. Anders zou de prinses zich nooit op die manier uitgedrukt hebben. Ze stond duidelijk perplex nadat ze het 'd-woord' had uitgesproken.'

Onwennig
Anderen begonnen de vijf maand zwangere Kate na de verspreking spontaan te feliciteren. De Hertogin van Cambridge lachte wat onwennig en zei nogmaals dat ze het geslacht van haar baby niet wist.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 6 maart 2013 @ 09:40:33 #128
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_123693432
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2013 06:22 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Madison, een voormalig Playboymodel, verklaarde tegenover In Touch: “Pasquale en ik hebben ons eerste kindje gekregen, een meisje! We hebben nog geen naam, maar we konden niet meer gelukkig zijn op dit moment.”

[..]

http://www.nu.nl/achterklap/3360374/dochtertje-holly-madison.html
Ik vind dat zoiets raars, om de naam pas na de geboorte te gaan bedenken.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 6 maart 2013 @ 10:10:54 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123694138
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 09:40 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ik vind dat zoiets raars, om de naam pas na de geboorte te gaan bedenken.
Eerder zei ze al wel een naam te hebben, maar dat die zo apart was dat ze misschien nog een andere naam zouden kiezen als het kindje er was.
Kennelijk zijn ze al bij zinnen en wordt het niet die ene one of a kind name.
En dat is waarschijnlijk een zegen voor het kindje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123694461
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:17 schreef Poeke het volgende:
Hoe lang is KK zwanger?

[ afbeelding ]
mijn god volgens mij wordt dat een simpsonnetje....ook die rollen van die te strakke bh ...dit snap ik dan weer niet aangezien zij zelf toch styliste was of is

[ Bericht 3% gewijzigd door sherezade op 06-03-2013 14:09:46 ]
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2013 @ 10:37:21 #131
43556 miss_dynastie
pi_123694720
quote:
99s.gif Op woensdag 6 maart 2013 08:15 schreef Karina het volgende:
Babygeluk voor Ronald de Boer
Ronald de Boer wordt weer vader! In augustus hoopt zijn nieuwe, grote liefde Suze van Rozelaar (31) het leven te schenken aan hun eerste kind

Suze is drie maanden zwanger en deelde dat blije nieuws de afgelopen dagen met enkele vriendinnen. "Ze zijn hartstikke gelukkig”, beaamt een naast familielid. "En nu helemáál! Ronald heeft natuurlijk al drie grote dochters. Voor Suze wordt het de eerste en het was hun liefste wens om samen ook een kleine te krijgen.”
In elk geval is de komst van hun baby de bekroning van Ronalds, zwaarbevochten, nieuwe geluk. In 2010 werd duidelijk dat het rommelde in het huwelijk van de voetballer en Sharon Cohen; nota bene de dochter van Ronalds zaakwaarnemer Rob Cohen. Ingewijden wisten later te melden dat het al een jaar of tien niet zo lekker liep in huize De Boer in Qatar. Wat nieman
Bron
Wat leuk O+
pi_123694879
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik schoot echt in de lach. Die walvis (rechts) was daar niet eens voor nodig.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:05 schreef Poeke het volgende:

[..]

Je hebt gelijk; veel mindere belediging voor de walwis.
Het is een orka :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 6 maart 2013 @ 10:44:55 #133
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_123694899
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:44 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]


[..]

Het is een orka :P
You must be fun at parties

*O*
pi_123694915
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:44 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

You must be fun at parties

*O*
Fun is my middle name.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_123695023
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:44 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]


[..]

Het is een orka :P
en een orka is een walvis :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_123695149
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

en een orka is een walvis :Y
Oh dat wist ik niet :+. Weer wat geleerd op FOK! :7
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_123696646
quote:
99s.gif Op woensdag 6 maart 2013 08:15 schreef Karina het volgende:
Babygeluk voor Ronald de Boer
In elk geval is de komst van hun baby de bekroning van Ronalds, zwaarbevochten, nieuwe geluk. Bron
Zwaar bevochten nieuwe geluk? Gewoon de zoveelste man die bij zijn vrouw en de moeder van zijn kinderen weg is gegaan en direct in een nieuwe relatie is gestapt. Toch gefeliciteerd.
pi_123698028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 11:46 schreef dennis83 het volgende:

[..]


Zwaar bevochten nieuwe geluk? Gewoon de zoveelste man die bij zijn vrouw en de moeder van zijn kinderen weg is gegaan en direct in een nieuwe relatie is gestapt. Toch gefeliciteerd.
Nou, hij heeft deze nieuwe liefde eerst even 2 jaar getest voor hij besloot dat ze het waard was om z'n huwelijk voor op te zeggen. Nog een tikkeltje erger dus dan de man die direct na een lang huwelijk in de volgende relatie stapt met een veel jongere vrouw ;)
Ik hoop dat zijn oudere kinderen het allemaal niet zo'n probleem vinden, niks sneuers dan kinderen die hun vader niet meer (willen) zien door dit soort capriolen.
pi_123743910
Doodsbange Kim Kardashian met spoed naar arts

Kim Kardashian heeft de schrik van haar leven gehad. Ze spoedde zich in tranen naar een arts in Los Angeles omdat ze bang was voor een miskraam. Dat onthult de New York Post.

Foto: Wenn

Gelukkig was het vals alarm, maar de artsen hebben Kim, net terug van een roerig bezoekje aan de Paris Fashion Week, geadviseerd het rustiger aan te doen. De vier maanden zwangere realityster vloog vorige week naar Frankrijk om liefje Kanye West bij te staan.

Maar in het vliegtuig naar huis ging het mis. "Kim voelde zich niet goed en belde haar vrienden zodra ze was geland", vertelt een insider. "Ze is meteen huilend naar de dokter gegaan. Ze dacht dat ze een miskraam kreeg."

Volgens een andere bron gaat Kim niet verstandig om met haar zwangerschap. Ze zou zeven keer per week sporten met verschillende trainers om maar niet te veel uit te dijen. "Ze is bang dat haar kont zo groot wordt als een bank", vat de bron Kims grootste angst samen.

Door: BuzzE

Haar reet was toch al zo groot als een fauteuil..dus snap niet waar ze zich zo druk om maakt
pi_123743998
Jessica Simpson krijgt een zoon

Jessica Simpson krijgt een zoontje. De 32-jarige zangeres versprak zich woensdagavond in de talkshow van Jimmy Kimmel en bevestigde daarmee de geruchten dat haar tweede kind een jongen wordt.

Kimmel vroeg de zwangere Simpson naar haar baby waarna ze los ging over hoe zwaar haar tweede zwangerschap haar valt.

"Het is totaal anders. Ik voel me verschrikkelijk, ik moet de hele tijd spugen", aldus de zangeres. "Ik had nooit gedacht dat een piemel me zo misselijk kon maken", flapte ze er vervolgens uit, zich niet realiserend over de dubbele lading van haar uitspraak.


Geruchten

Simpson sloeg vervolgens de handen voor de mond. "O jee, volgens mij heb ik de wereld zojuist laten weten dat ik een jongen verwacht." De zangeres benadrukte vervolgens dat dat niet de bedoeling was.

In de media gingen al langer geruchten dat het tweede kind van Simpson en haar verloofde Eric Johnson een jongen zou zijn.

Ze bevestigde in december dat ze opnieuw zwanger is. In mei vorig jaar beviel ze van haar eerste kind, dochter Maxwell. Naar verluidt moet het jongetje de naam Ace meekrijgen. Simpson is uitgerekend in juli.
  donderdag 7 maart 2013 @ 19:23:13 #141
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_123757442
quote:
Tweede dochter voor Jamie Cullum en Sophie
Jamie Cullum en zijn vrouw Sophie Dahl hebben weer een dochtertje gekregen. De naam van hun tweede meisje luidt Margot Cullum.

Foto: Novum
Op Twitter maakt de jazzzanger bekend dat de baby maandag het levenslicht zag. ''Ze is gezond en prachtig en we zijn compleet in de wolken'', schrijft Cullum.
Cullum en Dahl hadden al een dochtertje Lyra. Zij was op 2 maart jarig en is twee jaar ouder dan haar pasgeboren zusje Margot.
Cullum (33) en Dahl (36) trouwden in 2010, twee jaar nadat ze elkaar leerden kennen. Sophie, culinair recensent en voormalig fotomodel, is de kleindochter van kinderboekenschrijver Roald Dahl.
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:14:01 #142
244933 trovey
Nachtoele
pi_123767790
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:41 schreef sherezade het volgende:
Doodsbange Kim Kardashian met spoed naar arts

Kim Kardashian heeft de schrik van haar leven gehad. Ze spoedde zich in tranen naar een arts in Los Angeles omdat ze bang was voor een miskraam. Dat onthult de New York Post.

Foto: Wenn

Gelukkig was het vals alarm, maar de artsen hebben Kim, net terug van een roerig bezoekje aan de Paris Fashion Week, geadviseerd het rustiger aan te doen. De vier maanden zwangere realityster vloog vorige week naar Frankrijk om liefje Kanye West bij te staan.

Maar in het vliegtuig naar huis ging het mis. "Kim voelde zich niet goed en belde haar vrienden zodra ze was geland", vertelt een insider. "Ze is meteen huilend naar de dokter gegaan. Ze dacht dat ze een miskraam kreeg."

Volgens een andere bron gaat Kim niet verstandig om met haar zwangerschap. Ze zou zeven keer per week sporten met verschillende trainers om maar niet te veel uit te dijen. "Ze is bang dat haar kont zo groot wordt als een bank", vat de bron Kims grootste angst samen.

Door: BuzzE

Haar reet was toch al zo groot als een fauteuil..dus snap niet waar ze zich zo druk om maakt
Moet ze zich laten steriliseren dan is de kans verkeken dat het door een zwangerschap gaat gebeuren. :+ ..vrouwen die kinderen willen krijgen maar ondertussen als de dood zijn dat hun lichaam gaat veranderen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † donderdag 7 maart 2013 @ 22:16:14 #143
43556 miss_dynastie
pi_123767969
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 19:23 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Wat tof O+
pi_123780815
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:14 schreef trovey het volgende:

[..]

Moet ze zich laten steriliseren dan is de kans verkeken dat het door een zwangerschap gaat gebeuren. :+ ..vrouwen die kinderen willen krijgen maar ondertussen als de dood zijn dat hun lichaam gaat veranderen. :')
inderdaad...
pi_123781445
Zei Alec Baldwin laatst nog dat hij zijn kind Massimo wilde noemen, blijkt nu dat hij nog een keer goed moet nadenken over de naam...ze krijgen een meisje

quote:
'Alec and I are overjoyed!' Hilaria Baldwin announces she's expecting a baby girl
http://www.dailymail.co.u(...)cting-baby-girl.html
pi_123788520
quote:
Sofia Vergara plant baby met draagmoeder

Sofia Vergara en haar verloofde Nick Loeb zijn bezig een kind te krijgen met hulp van een draagmoeder.

Volgens de New York Post past een zwangerschap niet in het leven van de 40-jarige actrice, nu het zo goed gaat met haar carrière.

"Het kind zal biologisch gezien de baby van Sofia en Nick zijn", zegt een bron. "Ze heeft al een draagmoeder uitgezocht, een heel goede vriendin van haar, die het kind zal dragen." Volgens de bron is de behandeling al uitgevoerd en krijgen Sofia en Nick over een paar weken te horen of de vriendin zwanger is.

De Modern Family-actrice heeft al een 21-jarige zoon, Manolo. "Een baby is iets dat ze beide al een tijdje willen, vooral Nick", zegt de bron tegen New York Post. "Hij vindt het een beetje ongemakkelijk dat de draagmoeder Sofia's boezemvriendin is, maar vindt het heel spannend om vader te worden."
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:44:07 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123788553
Ik las dat "plant" toch helemaal verkeerd en snapte het niet :')

Darn, hormoonbehandelingen en dergelijke ondergaan zodat het wel jouw eitje is wat bevrucht wordt, maar een zwangerschap uitbesteden omdat het niet in je werkschema past....
Een baby is wel met je carrière te combineren?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123788698
Het is te hopen voor het kind
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:49:28 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123788775
Waarschijnlijk is het nog makkelijker de baby uit te besteden dan de zwangerschap uit te besteden.

En ik kan me een heleboel situaties indenken waarbij je voor je beste vriendin als draagmoeder fungeert, maar omdat ze te druk is met haar carrière? No way.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123789210
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:49 schreef Leandra het volgende:
Waarschijnlijk is het nog makkelijker de baby uit te besteden dan de zwangerschap uit te besteden.

En ik kan me een heleboel situaties indenken waarbij je voor je beste vriendin als draagmoeder fungeert, maar omdat ze te druk is met haar carrière? No way.
Uitbesteden kan aan Nick ;) Hij schijnt dus vooral het kind te willen.

En tsja, of ik het ermee eens ben hoe het gaat? Nee.
Maar ik vind het wel eerlijk om het te zeggen. Bij sommige stellen die een kindje via een draagmoeder kregen, hebben we het ons hier wel eens afgevraagd of het met de carriere te maken heeft. Zij geeft het eerlijk toe. En eerlijk is eerlijk, haar carriere loopt op dit moment nu eenmaal erg lekker in Amerika. Dus vanuit haar oogpunt kan ik het wel snappen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')