abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 juni 2013 @ 02:28:59 #241
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127429429
het was supervet! 5e keer Muse gezien, en hoe betsaat het toch dat die band nooit teleurstelt? die muur van geluid, geweldige liveshow, goede muzikanten, fijn fijn fijn. topppp!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_127429440
Enige jammere; het geluid was drama... Galmbak moet echt verboden worden :r

Voor de rest helemaal eens...
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_127429458
Wauw, dit was beter dan ik verwachtte. Zitplaatsen op de tweede ring en pas een paar dagen geleden beslist om te gaan en totaal geen spijt van gehad. Ik dacht dat het geluid heel slecht zou zijn, dat viel me wel mee..

Ben heel blij met Sunburn in plaats van United States of Eurasia in de set :) en B & H natuurlijk.

Over het voorprogramma: Tja. Bastille was gewoon saai en Biffy Clyro had ik eigenlijk erger verwacht, dus dat viel me wel weer mee :p In tegenstelling tot 2010 (Ghinzu en Editors) zou ik de voorprogramma's van vandaag niet meer hoeven te zien.
  woensdag 5 juni 2013 @ 03:33:11 #244
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_127429607
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 5 juni 2013 @ 04:21:03 #245
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_127429673
Plug In Baby _O_
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  woensdag 5 juni 2013 @ 07:09:54 #246
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_127429934
Dooie boel gisteren. Weinig fans veel "oh dat is dat bandje van Madness" publiek.


Wel een groots opgezetten show. Erg vet
So confused when you're lost in the groove
  woensdag 5 juni 2013 @ 07:54:03 #247
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_127430240
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 07:09 schreef The_Groove het volgende:
Dooie boel gisteren. Weinig fans veel "oh dat is dat bandje van Madness" publiek.


Wel een groots opgezetten show. Erg vet
Waar stond je? Voorin links van de walkway ging het flink los :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 08:00:46 #248
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_127430277
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 07:54 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Waar stond je? Voorin links van de walkway ging het flink los :)
Tot vlak na Bliss bij het middenpodium. Toen Matt daar stond kon ik zo doorlopen naar 'middenvoor'
Ja de eerste paar rijen waren Muse fan. Alles daarachter stond schaapachtig voor zich uit te kijken. Nederlands publiek blijft uniek in het stoïcijns door lullen en stilstaan bij concerten.

Zodra bands stadionacts worden weet je dat alles zo gechoreografeerd is dat alle spontaniteit eruit is en 80% van het publiek komt voor de 'hits'

Of zoals iemand hierboven schreef "dat liedje van de baasist vond ik maar niets"

Jammer :(


Muse ♥
So confused when you're lost in the groove
  woensdag 5 juni 2013 @ 08:03:39 #249
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_127430295
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 00:59 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

:D :W Tuurlijk niet

Van mij mogen ze trouwens ook wel mobiele telefoons verbieden. Ik stond op een gegeven naar een Matt te kijken via een beeldscherm die een beeldscherm die een beeldscherm die een beeldscherm opnam die Matt opnam. :W :r
Welke band is qua muzikanten en grootsheid van de show beter dan? (Liever Paramore dan Biffy Clyro _O-
So confused when you're lost in the groove
  woensdag 5 juni 2013 @ 08:07:56 #250
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_127430322
Wat een epische show! _O_
Had nog heel graag Citizen Erased willen horen, maar met ruim 2 uur en een kwartier fantastische muziek mag ik niet klagen :)

En man, wat ging het los op Plug In Baby! Fantastisch *O*
  woensdag 5 juni 2013 @ 08:17:30 #251
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_127430392
Vind het toch ook wel zonde dat ze eindigen met Uprising/Starlight, is na Plug In Baby/Survival toch een beetje een anti-climax. Al vond ik het 'Our hopes and expectations' met het hele stadium ook wel tof :)
pi_127430413
Ik koester na gisteren mijn eerste Muse concert in een klein zaaltje in Manchester toen Muscle Museum net uit was, toen had de band alleen de liedjes om het publiek mee weg te blazen. Wat ik gister meemaakte deed me denken aan een coldplay of Beyonce show. De band speelde geweldig hoor maar ze hebben niet meer de liedjes om het publiek weg te blazen dus dan maar zo'n productie opvoeren.
  woensdag 5 juni 2013 @ 09:36:39 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127431742
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 08:19 schreef IAmKloot het volgende:
Ik koester na gisteren mijn eerste Muse concert in een klein zaaltje in Manchester toen Muscle Museum net uit was, toen had de band alleen de liedjes om het publiek mee weg te blazen. Wat ik gister meemaakte deed me denken aan een coldplay of Beyonce show. De band speelde geweldig hoor maar ze hebben niet meer de liedjes om het publiek weg te blazen dus dan maar zo'n productie opvoeren.
I liked them before they were cool!

Hipster :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127431783
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 08:19 schreef IAmKloot het volgende:
Ik koester na gisteren mijn eerste Muse concert in een klein zaaltje in Manchester toen Muscle Museum net uit was, toen had de band alleen de liedjes om het publiek mee weg te blazen. Wat ik gister meemaakte deed me denken aan een coldplay of Beyonce show. De band speelde geweldig hoor maar ze hebben niet meer de liedjes om het publiek weg te blazen dus dan maar zo'n productie opvoeren.
Dat hebben ze wel hoor. Bekijk maar eens het War Child-concert van eerder dit jaar. Zonder big-assproductie wordt het publiek compleet weggespeeld. Ach waarom ga ik er ook op in :')
pi_127431827
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

I liked them before they were cool!

Hipster :').
volgens mij waren ze toen juist cool...maar een hipster ben ik zeker niet, ben nog altijd Oasis fan ;)
pi_127434360
aaaaah wat was het gaaf gisteravond :)! Merkte wel het slechte geluid in het voorprogramma, die echo ook echt omg. Maar gelukkig viel het bij Muse reuze mee ( maar vooral niet tegelijk met elkaar gaan klappen haha. *Klapt* 3 sec later *geluid van de klap*).
Had mooi vijf minuten voordat de deuren open gingen nog een staplaats weten te krijgen en ook nog eens een plekje bij de barrier. Resultaat: Matt Bellamy de hand geschut O_O bij undisclosed desires :D !
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:08:11 #257
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_127434456
Vette show! Enige minpuntje: geen Stockholm...

En een speciale vermelding voor de vuurbal midden in de ArenA bij Supremacy. Ik voelde de hitte op de tribune, je zult er maar naast staan zeg :D
Nothing has changed. Everything has changed.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 juni 2013 @ 11:11:46 #258
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_127434579
Susi, nogmaals dank ^O^

Prima genoten, en moet zeggen dat ik de ervaring weer beter vond dan in de Ziggo. Qua geluid komt het er niet bij in de buurt maar was een beetje ingecalculeerd. Eens kijken hoe het over twee weken op een groot veld klinkt B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_127437343
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:08 schreef Sequencial het volgende:
Vette show! Enige minpuntje: geen Stockholm...

En een speciale vermelding voor de vuurbal midden in de ArenA bij Supremacy. Ik voelde de hitte op de tribune, je zult er maar naast staan zeg :D
Ik hoorde een grote Awwwww door de arena toen ie daar niet op viel
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:46:12 #260
52034 U
bevindt zich hier
pi_127437719
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:33 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik hoorde een grote Awwwww door de arena toen ie daar niet op viel
Was wel extra jammer omdat de roulette in december in de Ziggo Dome ook al op New Born viel
Wat zegt U?
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:48:54 #261
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_127437812
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_127439974
Het was gisteren echt helemaal geweldig. Ik ben ook in Londen geweest zaterdag 25 mei en zondag 26 mei in Emirates Stadium. moet zeggen dat ik daar de sfeer beter vond en mensen ook veel meer into het concert waren daar dan hier, dus het publiek was beetje matig. maar dat is meestal met Nederland, vond ook in het Ziggo Dome met Muse vorig jaar eigenlijk.
Maar goed, dat is eigenlijk het enigste wat ik minder vond. de shows in Londen waren al helemaal perfect. Arena geluid was bij Bastille nog niet echt goed, bij Biffy al wat beter, bij Muse was het ook goed. viel gelukkig mee, maar ben geen fan van de Arena. maar heb al kaartjes voor Roger Waters ook in de Arena. dus dat is dan mijn 3de keer arena... eigenlijk al te veel. :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 14:01:29 #263
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_127440189
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:55 schreef MidnightShow_ het volgende:
Het was gisteren echt helemaal geweldig. Ik ben ook in Londen geweest zaterdag 25 mei en zondag 26 mei in Emirates Stadium. moet zeggen dat ik daar de sfeer beter vond en mensen ook veel meer into het concert waren daar dan hier, dus het publiek was beetje matig. maar dat is meestal met Nederland, vond ook in het Ziggo Dome met Muse vorig jaar eigenlijk.
Maar goed, dat is eigenlijk het enigste wat ik minder vond. de shows in Londen waren al helemaal perfect. Arena geluid was bij Bastille nog niet echt goed, bij Biffy al wat beter, bij Muse was het ook goed. viel gelukkig mee, maar ben geen fan van de Arena. maar heb al kaartjes voor Roger Waters ook in de Arena. dus dat is dan mijn 3de keer arena... eigenlijk al te veel. :P
Qua Arena hangt het er nogal vanaf welke act je daar ziet. Zo was Simon & Garfunkel niet om aan te horen met die galm. Wordt het wat ruiger... Muse, Rolling Stones, dan heb je daar minder last van.

PS: ik ben bij veel concerten geweest (eerste van Muse wel), maar gisteravond staat voor mij direct in de top 3 van beste concerten die ik ooit heb bijgewoond.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 5 juni 2013 @ 14:02:11 #264
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_127440218
Topshow weer hoor. Je weet van tevoren stiekem al dat ze je gaan verrassen met het een en ander. De vorige keer was het een multifunctionele pyramide en nu dus een handvol acteurs en een vliegende lamp :D. Heerlijke opening ook met mijn favoriete nummer van het album terwijl iedereen aan unsustainable dacht. Met een huge ass vlam als afsluiter _O_

Vond alleen de akoestiek halverwege het veld wat dof en minder helder vergeleken met de Ziggodome en Ahoy. Ander minpuntje vond ik de setlist. Nummers als follow me en guiding light hadden van mij niet zo gehoeven. Hoopte stiekem om big freeze eens live te horen terwijl Hysteria wat mij betreft een must is... Laatste minpuntje, waar Muse niks aan kon doen, was dat mijn vriendin plug in baby niks aan vind en madness het leukste nummer vond :'(

Oja met mijn Muso's heb ik stiekem best een tof gratis aandenken aan deze toffe show :D

[ Bericht 8% gewijzigd door ganzenherder op 05-06-2013 14:07:39 ]
Patat Friet
pi_127442045
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:46 schreef U het volgende:

[..]

Was wel extra jammer omdat de roulette in december in de Ziggo Dome ook al op New Born viel
Vandaar de Awwwww ;)
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:17:05 #266
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_127442792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:46 schreef U het volgende:

[..]

Was wel extra jammer omdat de roulette in december in de Ziggo Dome ook al op New Born viel
Stockholm Syndrome heeft ook licht mijn voorkeur maar toch die climax in New Born valt niet echt te evenaren :D
Patat Friet
pi_127443143
Ik heb nog niet alles gelezen hier, maar heeft iemand een filmpje of foto van die vlam aan het begin, supervet!

Was mijn eerste muse concert en als niet die hard fan ben ik denk ik nu toch wel een beetje fan van ze geworden, wat een heerlijk concert. Had zitplaatsen maar kon alles gelukkig prima zien :)

Oh en ik ben de enige denk ik die erg blij was met Bastille als voorprogramma volgens mij, hahaha,maar ieder zijn smaak! vind Pompeii en Things we lost in the fire zulke lekkere nummertjes. Sowieso dat hele album is vet. Biffy clyro vond ik dan weer iets minder, wel vet opzich. Maar Muse was natuurlijk waar iedereen voor kwam, maar wow hey, dat geluid en dan met die gitaren enzo, dat heb ik in een concert (heb er wel een aantal bezocht) nooit zo meegemaakt zeg.

[ Bericht 36% gewijzigd door theycouldbewrong op 05-06-2013 15:33:28 ]
~~♥
pi_127443865
Vond het echt een topconcert!
Had weliswaar zitplaatsen, maar heb alles goed kunnen zien :)

Had af en toe de drang om lekker te springen, maar vond het een beetje te akward aangezien de rest allemaal bleef zitten :{
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:18:40 #269
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_127444995
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef theycouldbewrong het volgende:
Ik heb nog niet alles gelezen hier, maar heeft iemand een filmpje of foto van die vlam aan het begin, supervet!
Alstu: ;)

pi_127445232
quote:
jaaa dankje :D
Heb jij deze zelf gefilmd? want dan zat je echt vlak naast mij ;p

quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:47 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vond het echt een topconcert!
Had weliswaar zitplaatsen, maar heb alles goed kunnen zien :)

Had af en toe de drang om lekker te springen, maar vond het een beetje te akward aangezien de rest allemaal bleef zitten :{
Haha, aan het begin vond ik dat ook een beetje awkward, maar om ons heen stond iedereen bijna wel op een gegeven moment!
~~♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')