abonnement Unibet Coolblue
pi_123050873
Hallo

Zoals jullie misschien weten kamp ik al enige tijd met rugklachten.
Het probleem ligt in de spieren, gewrichten of zenuwen.
Mij is nu geadviseerd om eens een hele dag naar een thermaalbad te gaan.
En dan niet gebruik te maken van massages, maar alleen van het thermaalbad / waterstralen / sauna en stoombad.

Dat dit voor de ontspanning prima is weet ik wel :)
Dat dit goed is voor de spieren en gewrichten onder andere weet ik ook.

Maar waarom is dit goed? Stap ik na afloop genezen uit het bad of ...... ?
  maandag 18 februari 2013 @ 22:13:19 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123051220
Ik denk niet dat je herboren uit het bad stapt, denk dat het wel fijn is voor je rug om een keer helemaal te ontspannen.
Door wie is dit geadviseerd?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_123051388
Dat ik daar kan ontspannen sowieso. Maar de fysio had het er zo over alsof het leek alsof ik dan helemaal herboren zou worden. Het was echt super goed voor mijn gewrichten en spieren etc etc. Verbaasde me wel ... ik denk namelijk niet dat als ik er uit stap ik weer normaal kan lopen enzo.
Was het maar zo, maar denk niet dat ik die hoop moet hebben
  maandag 18 februari 2013 @ 22:18:36 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123051503
Ik zou 't gewoon even aankijken. Hope for the best, plan for the worst.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_123051732
Maar als het een spier of gewrichtsprobleem mocht zijn (daar voor zit ik nu in de onderzoeksfase) is het dan niet slecht om me te laten los masseren door een waterstraal en om te dobberen in heet water?
Enerzijds denk ik dat het goed is omdat het gewricht dan misschien beweeglijker wordt, anderzijds denk ik niet dat het mijn klachten kan verhelpen. Zou mooi zijn
pi_123060526
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef kevindonzel het volgende:
Maar als het een spier of gewrichtsprobleem mocht zijn (daar voor zit ik nu in de onderzoeksfase) is het dan niet slecht om me te laten los masseren door een waterstraal en om te dobberen in heet water?
Nee, totaal niet. Waarom zou dat slecht zijn?

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef kevindonzel het volgende:
Enerzijds denk ik dat het goed is omdat het gewricht dan misschien beweeglijker wordt, anderzijds denk ik niet dat het mijn klachten kan verhelpen.
Iets dat niet goed voor je is en iets dat niet helpt zijn twee verschillende dingen . Baat het niet dat schaadt het niet.

Conclusie: Luisteren naar je fysiotherapeut en niet te veel zelf denken, daar ben je blijkbaar niet zo goed in.
I am just one labaccident away from becoming a supervillain.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')