abonnement Unibet Coolblue
pi_122953973



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 18-02-2013 03:42:46 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122954012
Chinees nieuwjaar is leuk en alles. Maar ik wil dat m'n bestellingen gewoon doorgevoerd en verzonden worden. :(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122955989
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zou eerder ergens anders in Europa kijken dan erbuiten, maar ok.
www.geizhals.at/eu , idealo, kelkoo, google shopping enz etc.

Maar ja, zoals in de OP dus al duidelijk staat:
Het importeren van een producten uit China brengt mogelijk 'verborgen' kosten met zich mee; kosten waar je in eerste instantie geen rekening mee had gehouden. Deze kosten zijn verbonden aan het importeren van goederen uit het buitenland waar een waardebeperking op berust voor het belastingvrij importeren. Zodra je deze waardebeperking overschrijdt dien je dan importbelasting af te dragen over de zending.

De Chinese verkopende partij is verplicht een douaneverklaring (custom declaration) bij je zending te doen. Vaak is dit in de vorm van een simpele groene sticker met wat vakjes voor onder andere 'omschrijving', 'type zending' en de 'waarde'. Zorg dat de verkoper deze juist en volledig invult, zodat de douane weet wat ze ermee aanmoeten. Ontbreekt de douaneverklaring of is deze niet (correct/volledig) ingevuld, dan kan de douane mogelijk je zending openen ter controle en zelf de waarde schatten of ze sturen je een brief of je alsnog details (uitdraai van een bestelling/rekening/afschrijving) kunt doorgeven. Hierdoor kan de levering van je zending nogal vertraagd worden, ga uit van ongeveer een week.

http://www.belastingdiens(...)a_hoe_bereken_ik_dat | Site Douane
Met onder meer de regeling voor importeren uit het buitenland en rekenvoorbeelden
http://gebruikstarief.douane.nl | Douanerechten
Vind je goederencode. Het tarief staat vermeld bij 'Douanerecht derde landen' onder 'Invoer / doorvoer'
http://www.invoercalculator.nl | Invoercalculator
Hiermee kun je de totaalkosten uitrekenen die je in totaal kwijt bent voor het importeren van je zending

Let op! De postservice brengt zelf ook kosten in rekening zodra je pakket belastbaar is.
Bij PostNL gaat dat om ongeveer 12,50 EUR.
Thanks, zo ver was ik nog niet haha. Ik heb je raad opgevolgd en de tas in de UK besteld. Wel via eBay.

Nu rees de vraag, wat is het verschil tussen bestellen in de webshop en het bestellen in de eBay shop. Krijg je nu eigenlijk wel een factuur voor het claimen van garantie, mocht dat nodig zijn?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 18:08:49 #4
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_122956442
Hoe snel duurt het voordat Priceangels iets verstuurd?

Ik heb het gister besteld, maar Chinees nieuwjaar ofc.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_122957140
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 17:55 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Thanks, zo ver was ik nog niet haha. Ik heb je raad opgevolgd en de tas in de UK besteld. Wel via eBay.

Nu rees de vraag, wat is het verschil tussen bestellen in de webshop en het bestellen in de eBay shop. Krijg je nu eigenlijk wel een factuur voor het claimen van garantie, mocht dat nodig zijn?
Dat kan je gewoon op eBay lezen. Startpagina kan je het niet over het hoofd zien.

Hoe heb je betaald?
pi_122961181
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 18:34 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dat kan je gewoon op eBay lezen. Startpagina kan je het niet over het hoofd zien.

Hoe heb je betaald?
Oh dat heb ik niet kunnen vinden. Ik heb betaald via PayPal.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_122966223
Ik heb zelf al een aantal bestellingen gedaan bij AliExpress, maar nog niet bij Alibaba.
'k Heb hier op 't forum ook nog niet veel over Alibaba gelezen...
'k Zou een tablet bestellen (Cube U9GT3) en zie hem op Alibaba goedkoper staan ($110) dan op AliExpress en andere shops (rond $135-$140)...

Zijn er nog fokkers die al besteld hebben via Alibaba?
  zaterdag 16 februari 2013 @ 21:41:07 #8
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_122966445
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:27 schreef Skiet het volgende:

[..]

Zijn er ook langere ledstrips? En is dat echt veilig? Ben nog altijd huiverig als het gaat om electronica uit China.

Zoek iets van een meter of 5. Zal zo ook even op zoek gaan uiteraard.
Werkt op 12v, dus het snoer zelf is niet zo'n probleem. Als je werkelijk angstig bent kun je een Nederlandse adapter kopen voor 20 euro... of gebruik een computer voeding 12v :)

Ik vind de adapters prima werken en ogen goed. Ik adviseer wel om een krachtigere versie te kopen (scheelt enkele euro's) dan je werkelijk nodig hebt om de adapter te ontlasten. Mijn snoeren trekken 36w en mijn adapters trekken 94w. Dan kan ik makkelijk 2x5m snoeren aansluiten en nog voldoende reserve hebben.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:09:49 #9
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_122967992
Zeg, is iOffer nou goed of wat? Er was iig iets mee maar ik weet niet wat..
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:18:47 #10
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122968537
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:09 schreef bobbernaut het volgende:
Zeg, is iOffer nou goed of wat? Er was iig iets mee maar ik weet niet wat..
:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef bartvangils het volgende:
Ik heb zelf al een aantal bestellingen gedaan bij AliExpress, maar nog niet bij Alibaba.
'k Heb hier op 't forum ook nog niet veel over Alibaba gelezen...
'k Zou een tablet bestellen (Cube U9GT3) en zie hem op Alibaba goedkoper staan ($110) dan op AliExpress en andere shops (rond $135-$140)...

Zijn er nog fokkers die al besteld hebben via Alibaba?
Aliexrpess = alibaba.

Let er op dat je bij Alibaba vaak gebonden bent aan afnames van enkele stuks en/of veel kosten betaald voor een ''test'' unit.

Aliexrpess = individuele kopers / kleine bedrijven
Alibaba = grotere bedrijven
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:20:25 #11
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_122968615
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Aliexrpess = alibaba.

Let er op dat je bij Alibaba vaak gebonden bent aan afnames van enkele stuks en/of veel kosten betaald voor een ''test'' unit.

Aliexrpess = individuele kopers / kleine bedrijven
Alibaba = grotere bedrijven
Nogo dus
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_122969684
waarschuwing voor de glowstick kopers; sommige zijn na (voorzichtig) breken bij mij lek geraakt..
van de 20 ofzo die er nu zijn gebruikt, had ik er 2-3 lekke tussen zitten..

Nu staat er wel mooi op de verpakking, non toxic :P, maar toch zal ik met het spul oppassen met kleine kinderen etc!
pi_122971231
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 18:08 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe snel duurt het voordat Priceangels iets verstuurd?

Ik heb het gister besteld, maar Chinees nieuwjaar ofc.
1 - 5 werkdagen normaal.
pi_122974586
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:43 schreef Downstar het volgende:
waarschuwing voor de glowstick kopers; sommige zijn na (voorzichtig) breken bij mij lek geraakt..
van de 20 ofzo die er nu zijn gebruikt, had ik er 2-3 lekke tussen zitten..

Nu staat er wel mooi op de verpakking, non toxic :P, maar toch zal ik met het spul oppassen met kleine kinderen etc!
Ok thnx ik had ze 3 weken terug gekocht, ff uitkijken dus als ik ze binnen heb.
pi_122984684
Had hier iemand laatst niet zo'n externe accu gekocht? Ik kan dat ding nergens meer vinden namelijk -O- Hopelijk ziet diegene dit :p
  zondag 17 februari 2013 @ 14:06:00 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122984852
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:01 schreef davedavy het volgende:
Had hier iemand laatst niet zo'n externe accu gekocht? Ik kan dat ding nergens meer vinden namelijk -O- Hopelijk ziet diegene dit :p
:W
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 17 februari 2013 @ 14:06:38 #17
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122984875
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:01 schreef davedavy het volgende:
Had hier iemand laatst niet zo'n externe accu gekocht? Ik kan dat ding nergens meer vinden namelijk -O- Hopelijk ziet diegene dit :p
Eerste resultaat jonge...
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:05 schreef Cheaps het volgende:
Aangezien ik regelmatig onderweg ben en mn accu van mijn telefoon snel leeg gaat bij intensief gebruik, vond ik het tijd voor een goede oplossing. Via internet had ik al de duracell powerbanks gezien maar die zijn nogal duur en niet echt 'groot'. Na wat gezoek kwam mijn favoriete webshop Buyincoins met een mooie 'oplossing'.

Ik heb hem besteld bij BIC op 15 december, en gisteren werd hij op 4 januari geleverd, verzonden met Singapore Post en ol moest zelfs tekenen voor ontvangst. Bij aankomst was ik even bang voor een DOA, maar hij moest gewoon opgeladen worden. Hij wordt niet geleverd met een oplaadplug dus ik heb hem opgeladen met de micro-usb oplader van mn samsung. Er wordt wel een usb ->'mini-jack achtige female' bij geleverd met koppelstukjes voor USB maar ik weet niet hoe betrouwbaar die zijn.

Hij is hier te vinden:
http://www.buyincoins.com(...)c-product-22873.html

De powerbank heeft qua grootte iets weg van een (hele dikke) Iphone 5, hij heeft aan de achterkant een paar lelijke bloemen en een battery-indicator die aangeeft hoeveel hij is opgeladen. Hij deed er ongeveer 8 uur over om helemaal op te laden en nu kan het ontladen beginnen.

Gisterenavond heb ik hem voor het eerst gebruikt, eerst mn galaxy S2 even leeg laten lopen tot 1% en toen aan de powerbank. Toen ik hem 'inplugde' viel mn telefoon uit, misschien net te weinig voeding op dat moment om hem nog in leven te houden maar hij heeft hem in een nacht tijd netjes opgeladen. De battery-indicator van de powerbank geeft nu nog 2 streepjes aan (van de 4), ben benieuwd of hij hem ook nog een 2e keer kan opladen zonder problemen.

Tot nu toe ben ik tevreden, voor slechts 12,63 euro inclusief verzendkosten ben ik in bezit van een prima powerbank. Ik ben wel benieuwd hoeveel oplaad cyclussen hij heeft, ze zeggen dat hij 500 oplaadcyclussen mee zou moeten gaan. De tijd zal het leren...
En idd...
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef RobertNL het volgende:
Bestelling van afgelopen nacht:

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122985226
Maar was er niet iets met valse informatie oid? Dus dat er stond 12000mAh en het dan maar 3000 was bijvoorbeeld. Ik ga het eens uitzoeken :7

Trouwens, ik bedoelde dat iemand laatst iets postte met zo'n merk dat van die opladers had :@
  zondag 17 februari 2013 @ 14:19:49 #19
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122985403
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef davedavy het volgende:
Maar was er niet iets met valse informatie oid? Dus dat er stond 12000mAh en het dan maar 3000 was bijvoorbeeld. Ik ga het eens uitzoeken :7

Trouwens, ik bedoelde dat iemand laatst iets postte met zo'n merk dat van die opladers had :@
Die van de Action zijn wel aardig dacht ik. Ook niet heel duur.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_122985998
Ik heb het volgens mij gevonden, het merk Zopo.
  zondag 17 februari 2013 @ 14:34:17 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122986094
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef davedavy het volgende:
Maar was er niet iets met valse informatie oid? Dus dat er stond 12000mAh en het dan maar 3000 was bijvoorbeeld. Ik ga het eens uitzoeken :7

Trouwens, ik bedoelde dat iemand laatst iets postte met zo'n merk dat van die opladers had :@
Ach so. Dat kan ik geweest zijn. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef shiznuts het volgende:
Wel iets van een 'merk' halen (al is het Chinees) zou ik zeggen. Je wilt niet riskeren dat die goedkope naamloze kudtmeuk troep blijkt te zijn.

Kwam zo bijvoorbeeld laatst eens het merk 'Yoobao' tegen. Leken me wel aardige dingen: http://yoobao.en.alibaba.(...)B_647_10400_mah.html
Yoobao is een Chinees merk en die powerbanks zie je overal terug:
http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=yoobao
http://chinaprices.us?q=yoobao&from=16.70
http://s.taobao.com/searc(...)id=staobaoz_20130217
http://www.ebay.com/sch/i(...)yoobao&LH_PrefLoc=2#
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122986206
Dat zocht ik _O_
pi_122989554
Ik hoor wel dat er veel fake Yoobao power banks zijn. Maar van de echte lees ik heel veel goede reviews. Zoek eigenlijk een kleine van 2500-4000 mah en een van +10000 mAh maar wel een betrouwbaar merk.
pi_122990279
Zo'n powerbank is inderdaad wel handig voor die energie slurpende smartphones. Als je ze nodig hebt, zijn ze altijd bijna leeg haha.

Ik had nu een setje gehaald om horloges te repareren:


En een Aromatherapy Diffuser, Air Humidifier, Air Purifier, Air Ionizer, Color Changing Night Lamp) Ultrasonic Aromatherapy Atomizer:

Wat een mondvol zeg :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_122994537
Iemand ervaring met kettingponzen uit China?

http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item3f1a75f090
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 17 februari 2013 @ 17:15:00 #26
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_122994912
Weer een shipping-ervaringsvraagje.
Heeft iemand wel eens een pakket gekregen met de normale Amerikaanse USPS-First Class International Mail?
Kan blijkbaar 90 dagen duren....
Heb deze opties voor een setje oordopjes van $25 die normaal $80 kosten, fijn :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_122995361
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met kettingponzen uit China?

http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item3f1a75f090
Waarom niet gewoon proberen :)? voor het geld hoef je het niet te laten..
pi_122995436
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Weer een shipping-ervaringsvraagje.
Heeft iemand wel eens een pakket gekregen met de normale Amerikaanse USPS-First Class International Mail?
Kan blijkbaar 90 dagen duren....
Heb deze opties voor een setje oordopjes van $25 die normaal $80 kosten, fijn :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die goedkoopste optie is zegmaar net als ze airmail in china, soms heb je t binnen 5 dagen al binnen, andere keer is het 30-40 dagen..

90 lijkt me wel echt heel overdreven..

als je wat zekerheid wil van snelle levering, zou ik gewoon voor de 2de optie gaan.
  zondag 17 februari 2013 @ 18:25:07 #29
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_122998262
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met kettingponzen uit China?

http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item3f1a75f090
:o die zocht ik vanmiddag ook al!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_122998724
ik heb via ebay deze tracking nummer gekregen. 3090646. waar kan ik die volgen? ze zeggen dat ze het via hk post versturen in airmail.
  zondag 17 februari 2013 @ 18:40:39 #31
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_122998767
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:38 schreef pazara het volgende:
ik heb via ebay deze tracking nummer gekregen. 3090646. waar kan ik die volgen? ze zeggen dat ze het via hk post versturen in airmail.
OP.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_122998783
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:40 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

OP.
even kijken
  zondag 17 februari 2013 @ 18:41:08 #33
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_122998784
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:24 schreef Downstar het volgende:

[..]

Die goedkoopste optie is zegmaar net als ze airmail in china, soms heb je t binnen 5 dagen al binnen, andere keer is het 30-40 dagen..

90 lijkt me wel echt heel overdreven..

als je wat zekerheid wil van snelle levering, zou ik gewoon voor de 2de optie gaan.
Mjah, het verschil met die 2e is meteen zo groot, en het verschil met DHL dan ook weer minder...
Zulke belachelijke prijzen ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_122998838
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:38 schreef pazara het volgende:
ik heb via ebay deze tracking nummer gekregen. 3090646. waar kan ik die volgen? ze zeggen dat ze het via hk post versturen in airmail.
Dat is geen HK post tracking nummer hoor.
pi_123001144
Ik las over een hype in Rusland om cameras op je dashboard te plaatsen, kan ik die ook via china bestellen?
GGGG
pi_123001497
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:34 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik las over een hype in Rusland om cameras op je dashboard te plaatsen,
Dat is tegen de corrupte politie, om je te kunnen verdedigen. Verder zullen ze vast wel te krijgen zijn. http://www.aliexpress.com(...)&af=cj_4567219&vd=30
pi_123002657
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:34 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik las over een hype in Rusland om cameras op je dashboard te plaatsen, kan ik die ook via china bestellen?
Even zoeken op bijvoorbeeld "car pvr" en dan kom je genoeg tegen. Ik zou wel iets meer investeren in een HD versie.

Deze neemt op in 720P en is erg populair op de diverse websites.

http://dx.com/p/h-264-720(...)d-hdmi-2-5-lcd-54137

Het is dat ik op dit moment niet veel meer op de weg zit voor mij werk, maar als ik dat wel zou doen zou ik er ook zo een kopen.
  zondag 17 februari 2013 @ 20:06:12 #38
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_123002807
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:42 schreef davedavy het volgende:

[..]

Dat is geen HK post tracking nummer hoor.
Kan kloppen, maar desbetreffende user geeft ook niet aan waarvandaan dat ie ebay spul verkoopt. Je mag verwachten uit China aangezien ie het in dit topic post, maar als ik dan de username weer zie dan, tsjah.. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 17 februari 2013 @ 20:09:02 #39
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_123002986
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Weer een shipping-ervaringsvraagje.
Heeft iemand wel eens een pakket gekregen met de normale Amerikaanse USPS-First Class International Mail?
Kan blijkbaar 90 dagen duren....
Heb deze opties voor een setje oordopjes van $25 die normaal $80 kosten, fijn :')

Allemaal oplichterij, gewoon de goedkoopste pakken. Ik krijg het altijd tussen de 5/10 dagen binnen uit Amerika. Hoewel ik $24 wel duur vind voor een stel dopjes, Amerikanen zijn niet erg consistent qua verzendkosten.

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met kettingponzen uit China?

http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item3f1a75f090
Ja, kut ding. Omdat het pinnetje niet goed vast zat is de ketting losgeschoten en mijn derailleur hanger kapot getrokken.... toch een duur kut ding geworden :') Echt zitten stoeien met dat rotapparaat

Daarna 1 in Nederland gekocht van tacx, soepel, super, vergeet de goedkope troep :)

pi_123003025
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:34 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik las over een hype in Rusland om cameras op je dashboard te plaatsen, kan ik die ook via china bestellen?
Heel toevallig van de week op gezocht, en deze sprak me wel erg aan:

http://www.focalprice.com(...)er.html#.USEqn2db4XE

Erg goedkoop in vergelijking met andere websites( zeker voor dit model!)
en zeker ook de kwaliteit van de filmpjes eronder, valt me niks tegen!

deze is met die GS1000B opgenomen ( wel ff in HD kijken!)
pi_123003106
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

Heel toevallig van de week op gezocht, en deze sprak me wel erg aan:

http://www.focalprice.com(...)er.html#.USEqn2db4XE

Erg goedkoop in vergelijking met andere websites( zeker voor dit mode!)
en zeker ook de kwaliteit van de filmpjes eronder, valt me niks tegen!
Mijn interesse is ook gewekt :) Dit is een mooi verjaardagscadeau volgens mij
pi_123003195
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

Heel toevallig van de week op gezocht, en deze sprak me wel erg aan:

http://www.focalprice.com(...)er.html#.USEqn2db4XE

Erg goedkoop in vergelijking met andere websites( zeker voor dit model!)
en zeker ook de kwaliteit van de filmpjes eronder, valt me niks tegen!

deze is met die GS1000B opgenomen ( wel ff in HD kijken!)
Ziet er goed uit inderdaad! Prima kwaliteit.
pi_123003366
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:13 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ziet er goed uit inderdaad! Prima kwaliteit.
Klopt, en bij focalprice niet duur!
Check ook ff nachtzicht filmpje, naar mijn mening ook nog zeker prima te doen!:


en staan er nog wel meer op youtube!

goedkoopste op ebay is wat ik zo vond; 46$
bij focal zonder coupons dus 36$ ofzo!
pi_123003648
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef Downstar het volgende:

[..]

Klopt, en bij focalprice niet duur!
Check ook ff nachtzicht filmpje, naar mijn mening ook nog zeker prima te doen!:


en staan er nog wel meer op youtube!

goedkoopste op ebay is wat ik zo vond; 46$
bij focal zonder coupons dus 36$ ofzo!

En mét coupons? :9
pi_123003708
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:22 schreef FreaZ het volgende:

[..]

En mét coupons? :9
geen idee :P, ik doelde er meer op dat focalprice dus al de goedkoopste is en volgens mij zo nu en dan nog wel eens coupons heeft.. geen idee of er nu coupons beschikbaar zijn ;)

UPDATE:
Met coupon: AFFS7 nog 7% eraf

van $36.29 > $33.75 = +- ¤25.25

UPDATE2:
Bovenstaande coupon geld op alle producten in focal, de volgende coupon geeft 8% off op car accesoires

AFFCA8

van $36.29 > $33.39 = +- ¤25

[ Bericht 5% gewijzigd door Downstar op 17-02-2013 20:35:09 ]
pi_123003709
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:22 schreef FreaZ het volgende:

[..]

En mét coupons? :9
Hangt van de coupon af he en of er überhaupt nu een is voor focalprice
  zondag 17 februari 2013 @ 20:23:39 #47
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_123003731
Vergeet techmoan niet, heeft veel reviews met dit soort dingen.
  zondag 17 februari 2013 @ 20:28:08 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123003977
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
Vergeet techmoan niet, heeft veel reviews met dit soort dingen.
http://www.aliexpress.com(...)Cam-G/635662863.html

Dit is wel een mooie, voor 12 euro extra opties :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator zondag 17 februari 2013 @ 20:29:30 #49
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_123004058
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef relativity het volgende:
Zo'n powerbank is inderdaad wel handig voor die energie slurpende smartphones. Als je ze nodig hebt, zijn ze altijd bijna leeg haha.

Ik had nu een setje gehaald om horloges te repareren:
[ afbeelding ]

En een Aromatherapy Diffuser, Air Humidifier, Air Purifier, Air Ionizer, Color Changing Night Lamp) Ultrasonic Aromatherapy Atomizer:
[ afbeelding ]
Wat een mondvol zeg :)
Die luchtverfrisser/multi apparaat ding ziet er wel nice uit. Misschien ook maar eens zoiets aanschaffen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_123004201
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
Vergeet techmoan niet, heeft veel reviews met dit soort dingen.
al gezocht, maar kon van dit model niet zo wat vinden..
staan wel genoeg andere filmpjes op om de kwaliteit te beoordelen, die is naar mijn mening erg goed.
echter zie ik wel enorme prijs verschillen, sommige vragen >$100! en bij focal kan je hem dus voor +- $34 al bemachtigen.. ik vraag me dan ook af of die van focal niet fake of OEM of iets dergelijks is..

Echter vind ik de filmpjes waarin duidelijk naar de focalprice link word verwezen, ook van prima kwaliteit dat ik denk dat het gewoon om de zelfde gaat :P

in deze staat dus een linkje naar doe focal price camera:



Update: hmmm, ik zie nu dat er 2 versies zijn, die duurder is blijkbaar zonder de B erachter, deze heeft betere opties en GPS aanboort geloof ik ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 17-02-2013 20:40:11 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')