abonnement Unibet Coolblue
pi_122945207
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:59:03 #2
340341 Blester
Membre très utile
pi_122945258
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:56 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Uiteindelijk raak je hem dan simpel kwijt als het er op aan komt :) volgens mij gebeurde dat ook met Google in diverse landen. De domeinnamen werden onteigend.

Waar is Google Adsense eigenlijk mee bezig? Gisteren bij de tekstbanners pijltjes naar de woorden en nu een pijl ernaast. Misschien zijn ze zoekende naar manieren om meer kliks te genereren maar de CPC valt nog steeds tegen en treft waarschijnlijk dus ook Google.
Ik weet niet eens of ze eigenlijk een geregistreerd merk zijn, zal waarschijnlijk wel. Maargoed, toch wel verleidelijk om te registreren. Kost me maximaal ¤2,- als ik hem af moet staan :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_122945484
Ik zou het er dan maar gewoon op wagen :)

Ik zit met een dubbel gevoel, hier op Fok staat bij de desktopversie van het forum na het eerste bericht op elke pagina een 728x90 banner, ik heb zelf op die plek een 468x60 banner staan maar die is natuurlijk minder opvallend. Wat zouden jullie doen, sch**t hebben aan de layout en de gebruikerservaring en dan toch de 728x90 banner gebruiken?
pi_122945521
Layout gaat bij mij boven de advertenties, al moet ik er wel bij zeggen dat ik het dusdanig ontworpen heb dat ik specifieke ruimtes had vrijgehouden voor grote banners/ads zonder dat het al te storend zou zijn.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 13:17:47 #5
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_122947143
Stel je hebt een woord, zeg "thema". Daar zijn legio subcategorieën over te bedenken, die ik allemaal onder 1 domein wil vangen. De gangbare is al weg uiteraard.

Maar waar ga je dan voor om toch nog een beetje in de buurt te komen:
- allethemas.nl
- zoekeenthema.nl
- fokdethemas.nl

:?
  zaterdag 16 februari 2013 @ 13:57:23 #6
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_122948316
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:11 schreef WebBeestje het volgende:
Ik zou het er dan maar gewoon op wagen :)

Ik zit met een dubbel gevoel, hier op Fok staat bij de desktopversie van het forum na het eerste bericht op elke pagina een 728x90 banner, ik heb zelf op die plek een 468x60 banner staan maar die is natuurlijk minder opvallend. Wat zouden jullie doen, sch**t hebben aan de layout en de gebruikerservaring en dan toch de 728x90 banner gebruiken?
Ik ga dus van 468x60 naar 728x90 op mijn site. Maar ik heb er wel ruimte voor ingebouwd, dus layout blijft verder in orde, alleen de advertenties staan wat meer in beeld. Over enkele weken tot maanden hoop ik een duidelijk beeld te hebben of dit helpt of niet. De kleinere banners hebben er iets minder dan 5 jaar gestaan.
pi_122960048
Ik gebruik al 3 jaar Google Adsense :P
Nooit echt wat mee verdiend in totaal ¤18,- op 1 website (maar bezoekers aantal is ook erg laag).
Ik heb sinds november 2012 ook op YouTube Adsense gebruikt en dat gaat wel lekker heb ¤1,50 - ¤3,- per dag nu. Heb aan het begin op een dag bijna ¤12,- gemaakt.

Ik krijg mijn eerste uitbetaling van ¤121,42 op 3 maart (uiterste betaal datum)

Vind het wel k*t dat ik niet eerder inkomsten heb gegenereerd via YouTube
  zaterdag 16 februari 2013 @ 20:17:24 #8
340341 Blester
Membre très utile
pi_122961392
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:11 schreef WebBeestje het volgende:
Ik zou het er dan maar gewoon op wagen :)

Ik zit met een dubbel gevoel, hier op Fok staat bij de desktopversie van het forum na het eerste bericht op elke pagina een 728x90 banner, ik heb zelf op die plek een 468x60 banner staan maar die is natuurlijk minder opvallend. Wat zouden jullie doen, sch**t hebben aan de layout en de gebruikerservaring en dan toch de 728x90 banner gebruiken?
Kan ik doen. Het probleem is alleen dat ik vrij weinig met de domeinnaam kan zelf, het is een website dat een unieke dienst aanbiedt. Enige kans zou denk ik zijn deze website te verkopen aan de website zelf, maar ik verwacht hier niet veel van.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 17 februari 2013 @ 00:13:13 #9
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_122973126
Hoeveel views moet je wel niet hebben op een filmpje voor je wat kan verdienen? Goed, voor de meeste reclames moet je klikken om natuurlijk wat te krijgen, maar ben wel benieuwd omdat ik sinds kort bij wat filmpjes de reclame aan heb gezet. Je moet alleen net een video maken die viral gaat.. :P
pi_122996058
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:37 schreef Shapper het volgende:

[..]

Ongeveer 1-2 euro per 1k views. (Bij mij)

Ik wil graag op een site een soort van calculator die wat berekent.
Bijvoorbeeld: Y = A - (B X 0,50) En dat de bezoekers van de site dat dan zelf kunnen uitrekenen door zelf A of B in te vullen. Weet iemand hoe dit moet?
pi_122996068
NVT
pi_122997117
Als ik via mobiel (app) kijk, heb ik 4 euro meer dan wanneer ik via de browser kijk. Is dit bij iedereen zo?
pi_122997448
Welke app heb je 't precies over, er zijn er meerdere.
pi_123000084
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef Blester het volgende:

[..]

Kan ik doen. Het probleem is alleen dat ik vrij weinig met de domeinnaam kan zelf, het is een website dat een unieke dienst aanbiedt. Enige kans zou denk ik zijn deze website te verkopen aan de website zelf, maar ik verwacht hier niet veel van.
Is de website nog van de grond gekomen waarbij je anderen content liet plaatsen in ruil voor een banner tussen de tekst? Ik overweeg het ook maar loop dan tegen enkele puntjes aan. Voor Adsense moet je websites authoriseren, kunnen verschillende accounts dezelfde website authoriseren? Wat als de persoon die de banner plaatst anderen informeert dat klikjes geld opleveren en er misschien ongeldige kliks etc. komen, loop je dan ook een risico voor een Adsense-ban?
pi_123000119
Dit weekend valt echt zwaar tegen. :{ Normaal gaat 't bij mijn site pieken in het weekend, maar gisteren waren de opbrengsten het laagst in afgelopen maanden. :X
pi_123000691
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:14 schreef Bart-Willem het volgende:
Dit weekend valt echt zwaar tegen. :{ Normaal gaat 't bij mijn site pieken in het weekend, maar gisteren waren de opbrengsten het laagst in afgelopen maanden. :X
Hier juist heel redelijk gisteren, zat op 56 E.
Vandaag lijkt nog iets beter.
  zondag 17 februari 2013 @ 19:53:12 #17
340341 Blester
Membre très utile
pi_123002130
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:13 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Is de website nog van de grond gekomen waarbij je anderen content liet plaatsen in ruil voor een banner tussen de tekst? Ik overweeg het ook maar loop dan tegen enkele puntjes aan. Voor Adsense moet je websites authoriseren, kunnen verschillende accounts dezelfde website authoriseren? Wat als de persoon die de banner plaatst anderen informeert dat klikjes geld opleveren en er misschien ongeldige kliks etc. komen, loop je dan ook een risico voor een Adsense-ban?
Nee, die website ligt nog steeds op de plank :P Je mag hem wel overnemen als je dat wilt.

Wanneer je een nieuwe website hebt hoef je die niet te authoriseren hoor :) En als ze vrienden laten klikken zal hun account eraf worden gegooit, niet die van jou.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 17 februari 2013 @ 20:52:26 #18
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123005461
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef ursel het volgende:
Stel je hebt een woord, zeg "thema". Daar zijn legio subcategorieën over te bedenken, die ik allemaal onder 1 domein wil vangen. De gangbare is al weg uiteraard.

Maar waar ga je dan voor om toch nog een beetje in de buurt te komen:
- allethemas.nl
- zoekeenthema.nl
- fokdethemas.nl

:?
O-)
pi_123012692
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hier juist heel redelijk gisteren, zat op 56 E.
Vandaag lijkt nog iets beter.
En hier is het voor gisteren meteen gecompenseerd: ineens een hoop extra centen. :P Maar bedragen als 56 Euro kan ik alleen nog maar van dromen: ik zit doorgaans op 1/8e daarvan. :X
pi_123015440
Dramatisch hier ;(

¤ 18,56
Vandaag tot nu toe

¤ 19,79
Gisteren

¤ 423,55
Deze maand tot dusver
Facts don't care about your feelings
  Moderator zondag 17 februari 2013 @ 23:49:09 #21
42184 crew  DaMart
pi_123015738
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:14 schreef Bart-Willem het volgende:
Dit weekend valt echt zwaar tegen. :{ Normaal gaat 't bij mijn site pieken in het weekend, maar gisteren waren de opbrengsten het laagst in afgelopen maanden. :X
Bij mij was gisteren ook wel een dieptepuntje ja -O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_123020200
Ik twijfel om een domeinnaam te registreren, het .nl domein is niet beschikbaar maar ook niet gebruikt. Welke zou dan beter zijn, .eu of .com?
  maandag 18 februari 2013 @ 06:24:14 #23
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_123020220
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 05:56 schreef WebBeestje het volgende:
Ik twijfel om een domeinnaam te registreren, het .nl domein is niet beschikbaar maar ook niet gebruikt. Welke zou dan beter zijn, .eu of .com?
Degene die de .nl heeft een mail sturen?
Anders op welke markt je wil richten wereldwijd/europa
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_123020408
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 06:24 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Degene die de .nl heeft een mail sturen?
Anders op welke markt je wil richten wereldwijd/europa
Ik zie die partij er voor aan dat ze het hebben geregistreerd om later door te verkopen en ik heb weinig zin om er een paar honderd euro voor te moeten betalen. Als ik hier sommigen moet geloven zou een .nl of .eu/.com weinig moeten uitmaken en dan kies ik liever daarvoor.
  maandag 18 februari 2013 @ 08:02:14 #25
340341 Blester
Membre très utile
pi_123020596
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 07:28 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik zie die partij er voor aan dat ze het hebben geregistreerd om later door te verkopen en ik heb weinig zin om er een paar honderd euro voor te moeten betalen. Als ik hier sommigen moet geloven zou een .nl of .eu/.com weinig moeten uitmaken en dan kies ik liever daarvoor.
Ik heb goede ervaringen met .EU maar het staat algemeen bekend dat .com beter rankt dan .EU dus daar kun je dan beter voor gaan.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123021108
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:02 schreef Blester het volgende:
het staat algemeen bekend dat .com beter rankt dan .EU
oja? het is wel makkelijker voor de bezoeker maar voor google maakt het weinig uit.
pi_123022079
Ik kom weer even inspiratie opsnuiven. Moet weer flink aan de slag de komende tijd!

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 23:49 schreef DaMart het volgende:

[..]

Bij mij was gisteren ook wel een dieptepuntje ja -O-.
Hier ook, maar volgens AdSense zit er vertraging in de gegevens, dus wie weet.

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 23:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Dramatisch hier ;(

¤ 18,56
Vandaag tot nu toe

¤ 19,79
Gisteren

¤ 423,55
Deze maand tot dusver
Terug op je oude steady niveau, hier ook bijna weer. Zit op 450.
pi_123023579
Ja maar het vreemde is dat de bezoekers niet zoveel zijn afgenomen... dus dan ligt het aan wat anders.
Facts don't care about your feelings
pi_123023776
Bij mij ligt het echt aan de CPC, want ik heb nog wel een hoop kliks per dag. Youtube kliks leveren natuurlijk sowieso wel minder op dan kliks op websites, maar dan nog, de CPC is echt bedroevend laag lijkt het wel.
pi_123024014
Ik zit eraan te denken om een digitale video camera te kopen, heb al een Spiegelreflex, maar eentje speciaal voor video, FullHD, met stabilisator e.d. want filmpjes met een SLR camera zijn niet al te best. En dan een speciaal auto kanaal ofzo op YouTube.

Filmpjes van mezelf rijdend in een auto e.d. worden redelijk goed bekeken.
  maandag 18 februari 2013 @ 11:46:28 #31
340341 Blester
Membre très utile
pi_123024957
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

oja? het is wel makkelijker voor de bezoeker maar voor google maakt het weinig uit.
.com is uiteindelijk weer een stuk beter dan .eu, ook voor Google. Ik heb in ieder geval goede ervaringen met .eu en maar weinig met .com.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123024985
bron? zeker omdat je zegt dat je zelf tegenstrijdige ervaringen hebt.
  maandag 18 februari 2013 @ 11:48:58 #33
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_123025043
2013 gaat hier beter dan ooit. Nu moet ik zeggen dat ik sinds 1 januari mijzelf dwing minimaal 4 uur per week te 'hobbyen' dit blijkt wel te werken.

- november 2012 gemiddeld 0.35 p/d
- december 2012 gemiddeld 0.44 p/d
- januari 2013 gemiddeld 1.04 p/d
- feb tot nu toe gemiddeld 3.63 p/d :)

dit terwijl ik van +- 15 project(jes) terug naar de 3 projecten ben (focus enzo ;))
  maandag 18 februari 2013 @ 11:49:36 #34
340341 Blester
Membre très utile
pi_123025066
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
bron? zeker omdat je zegt dat je zelf tegenstrijdige ervaringen hebt.
Moet je even op internet kijken voor een bron, het is in ieder geval algemeen bekend.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123025120
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:17 schreef JDx het volgende:
Ik zit eraan te denken om een digitale video camera te kopen, heb al een Spiegelreflex, maar eentje speciaal voor video, FullHD, met stabilisator e.d. want filmpjes met een SLR camera zijn niet al te best. En dan een speciaal auto kanaal ofzo op YouTube.

Filmpjes van mezelf rijdend in een auto e.d. worden redelijk goed bekeken.
Is z'n nieuwe GoPro geen optie?
Eskimo Joe
  maandag 18 februari 2013 @ 13:49:08 #36
131603 Afwazig
Serious business
pi_123029026
1
2
3
Algemeen    ¤ 6,82    18-02-13 13:29
Algemeen    ¤ 4,45    18-02-13 11:03
Algemeen    ¤ 4,56    17-02-13 19:53
Tradetracker is goed bezig.
pi_123033409
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:10 schreef CasB het volgende:
Bij mij ligt het echt aan de CPC, want ik heb nog wel een hoop kliks per dag. Youtube kliks leveren natuurlijk sowieso wel minder op dan kliks op websites, maar dan nog, de CPC is echt bedroevend laag lijkt het wel.
In september/oktober/november was de CPC iets meer dan 100% meer dan nu, in december was het 60% meer dan nu en in januari was het ongeveer 30% hoger dan nu. Dan kun je nog je best doen met meer bezoekers krijgen en betere positionering van banners je kunt er niet tegen aan werken. Wel een extreem verschil om in een aantal maanden de CPC zien te halveren.

Enige wat ik zou kunnen bedenken wat ik misschien er aan heb kunnen doen is op een groot aantal pagina's niet meer 2 maar 3 banners te plaatsen maar dat klinkt niet logisch. Bezoekers zijn maandelijks alleen maar toegenomen dus daar ligt het ook niet aan.
pi_123033528
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:17 schreef JDx het volgende:
Ik zit eraan te denken om een digitale video camera te kopen, heb al een Spiegelreflex, maar eentje speciaal voor video, FullHD, met stabilisator e.d. want filmpjes met een SLR camera zijn niet al te best. En dan een speciaal auto kanaal ofzo op YouTube.

Filmpjes van mezelf rijdend in een auto e.d. worden redelijk goed bekeken.
Filmpjes met een SLR niet al te best? :D
Welke heb je?

Wat voor formaat mag het zijn?
Wil zelf een DSLR met video (Canon 6D) gaan aanschaffen maar een Panasonic GH2 of GH3 is toch ook wel érg mooi (hoge bitrate en goed bij weinig licht).
pi_123033623
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Filmpjes met een SLR niet al te best? :D
Welke heb je?

Wat voor formaat mag het zijn?
Wil zelf een DSLR met video (Canon 6D) gaan aanschaffen maar een Panasonic GH2 of GH3 is toch ook wel érg mooi (hoge bitrate en goed bij weinig licht).
Ik heb een Canon EOS1100D.

Geen stabilisator, geen auto focus tijdens het filmen, etc...
pi_123033731
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:55 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

In september/oktober/november was de CPC iets meer dan 100% meer dan nu, in december was het 60% meer dan nu en in januari was het ongeveer 30% hoger dan nu. Dan kun je nog je best doen met meer bezoekers krijgen en betere positionering van banners je kunt er niet tegen aan werken. Wel een extreem verschil om in een aantal maanden de CPC zien te halveren.

Enige wat ik zou kunnen bedenken wat ik misschien er aan heb kunnen doen is op een groot aantal pagina's niet meer 2 maar 3 banners te plaatsen maar dat klinkt niet logisch. Bezoekers zijn maandelijks alleen maar toegenomen dus daar ligt het ook niet aan.
Het is wel erg mager deze maand, idd.

Gelukkig begint een blog die ik in februari 2012 eens ben begonnen (en al een jaar niet heb onderhouden) ineens als een gek te lopen waardoor ik 427 Euro aan affiliate inkomsten op m'n rekening kreeg afgelopen week :D (alhoewel ik niet weet over welke periode dit bedrag is opgespaard).
Dat compenseert weer voor de ingezakte Adsense.

Weet alleen m'n inloggegevens van de blog niet meer, evenals m'n affiliate inlog en ook het e-mailadres wat ik er speciaal voor geregistreerd heb is onvindbaar dus het is een soort ongeleide geldmachine :P

Heb m'n Windows opnieuw geïnstalleerd in mei en er nooit meer naar omgekeken :')
Maar goed dat m'n rekeninggegevens wel al goed ingevuld stonden :D
pi_123038968
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:55 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

In september/oktober/november was de CPC iets meer dan 100% meer dan nu, in december was het 60% meer dan nu en in januari was het ongeveer 30% hoger dan nu. Dan kun je nog je best doen met meer bezoekers krijgen en betere positionering van banners je kunt er niet tegen aan werken. Wel een extreem verschil om in een aantal maanden de CPC zien te halveren.

Enige wat ik zou kunnen bedenken wat ik misschien er aan heb kunnen doen is op een groot aantal pagina's niet meer 2 maar 3 banners te plaatsen maar dat klinkt niet logisch. Bezoekers zijn maandelijks alleen maar toegenomen dus daar ligt het ook niet aan.
Van mijn gemiddelde cpc merk ik nog niet veel, gemiddeld 0,35. Ik zie wel wat veranderingen, in december/begin januari waren alle kliks wel 0.30 tot 0,70. Nu heb ik er veel van 0,10 maar dan af en toe wat kliks van 2,00+ dus het gemiddelde blijft wel goed.

Maar goed ik ben nog niet lang genoeg bezig om het goed te kunnen zien, heb ook maar 5-10 clicks per dag.
  maandag 18 februari 2013 @ 18:31:42 #42
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123039232
Doen jullie nog wel eens wat met de Google Searchbox? De inkomsten zijn minimaal, maar ik zit er aan te denken het wel te blijven gebruiken, maar dan alvast een value in te vullen, zodat men alleen nog maar op 'search' hoeft te klikken. Uiteraard een unieke value per pagina.
pi_123047103
Begeef me een beetje in het youtube netwerk, maak voor verschillende kanalen game videos. Komt per dag nu nog meer 0.75-1 euro binnen. Sta op het punt om een nieuw kanaal op te richten met een groep veteranen, hopen dat het nou wat bekender wordt en dan maar eens zien hoeveel te gaan cashen, alhoewel je natuurlijk niet alleen beperkt bent tot adsense, andere partners zijn er ook natuurlijk.
Anoniem
pi_123047181
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:17 schreef JDx het volgende:
Ik zit eraan te denken om een digitale video camera te kopen, heb al een Spiegelreflex, maar eentje speciaal voor video, FullHD, met stabilisator e.d. want filmpjes met een SLR camera zijn niet al te best. En dan een speciaal auto kanaal ofzo op YouTube.

Filmpjes van mezelf rijdend in een auto e.d. worden redelijk goed bekeken.
Koop een slowmotioncamera en je loopt binnen met views, jammer dat een dergelijke camera een tonnetje kost..
Anoniem
  maandag 18 februari 2013 @ 22:00:21 #45
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123050472
Game videos? Krijg je dan geen gezeik met beeldrechten enzo? Als ik een Battlefield 3 filmpje online zet, kan ik 'm niet monitizen. En als ik er geen audio onder gooi, maar een audio track kies van Youtube, krijg je natuurlijk wel reclame, maar gaan de centen rechtstreeks naar de maker van het nr. ;)
pi_123052442
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef JK het volgende:
Game videos? Krijg je dan geen gezeik met beeldrechten enzo? Als ik een Battlefield 3 filmpje online zet, kan ik 'm niet monitizen. En als ik er geen audio onder gooi, maar een audio track kies van Youtube, krijg je natuurlijk wel reclame, maar gaan de centen rechtstreeks naar de maker van het nr. ;)
Er zijn kanalen die de rechten hebben, daar maak je dan video's voor en krijg je een deel van de inkomsten.

Geloof zelfs dat dat gekoppeld kan worden als je partner bent, dus dat je anderen kan uitnodigen.
Weet niet precies hoe het zit, aangezien ik met het standaard partnership werk.
  maandag 18 februari 2013 @ 22:42:41 #47
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123052915
Hmm ok, weer wat nieuws geleerd. ;)
Maar ik gebruik nu Youtube meer om te linken naar mijn sites... misschien in de toekomst nog eens wat meer.
pi_123054369
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef JK het volgende:
Game videos? Krijg je dan geen gezeik met beeldrechten enzo? Als ik een Battlefield 3 filmpje online zet, kan ik 'm niet monitizen. En als ik er geen audio onder gooi, maar een audio track kies van Youtube, krijg je natuurlijk wel reclame, maar gaan de centen rechtstreeks naar de maker van het nr. ;)
Muziek altijd of zelf maken of van een site als http://incompetech.com/ copyright free, staan heel veel nummers op die populaire youtubers gebruiken. Voor games ligt het eraan hoe het met de copyright rechten zit, meestal moet ingame muziek uit, en dan ben je al klaar want voor de meeste games mag je videos maken en de inkomsten daarvan innen.

Edit: En machinima is een partner die je aan dergelijke rechten kan helpen.
Anoniem
pi_123054646
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:08 schreef shaderon het volgende:

[..]

Muziek altijd of zelf maken of van een site als http://incompetech.com/ copyright free, staan heel veel nummers op die populaire youtubers gebruiken. Voor games ligt het eraan hoe het met de copyright rechten zit, meestal moet ingame muziek uit, en dan ben je al klaar want voor de meeste games mag je videos maken en de inkomsten daarvan innen.

Edit: En machinima is een partner die je aan dergelijke rechten kan helpen.
Sowieso zet ik eigenlijk nooit muziek onder m'n video's.
Je maakt er nooit iedereen tevreden mee, aangezien smaken verschillen.
Een goed filmpje kan zonder.
pi_123054684
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Sowieso zet ik eigenlijk nooit muziek onder m'n video's.
Je maakt er nooit iedereen tevreden mee, aangezien smaken verschillen.
Een goed filmpje kan zonder.
Idd, gebruik het alleen voor de outro :P
Die tutorials met harde rock op de achtergrond zijn niet om aan te zien
Anoniem
pi_123054770
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:15 schreef shaderon het volgende:

[..]

Idd, gebruik het alleen voor de outro :P
Die tutorials met harde rock op de achtergrond zijn niet om aan te zien
Of mensen die hun getunede auto laten zien, er mee rondrijden en dan keiharde muziek eronder zodat het hele idee van zo'n video, het geluid van de auto, compleet verneukt is.

Ken intussen wat mensen die zien dat het leuk loopt en zelf ook filmpjes gaan maken.

Monteren? Nah... Kan zo wel (incl. groundshot van 10 seconden)...
Statief? Nah, Parkinson is helemaal in joh...
Geluid? Oh ja, de stofzuiger stond nog aan maar niemand die dat merkt....
Licht? Nah, je ziet geen kut maar dat geeft niet... Het is een, ehm, dinges...

En het dan gek vinden dat ze na een maand 5 views hebben en 5 duimpjes naar beneden....

Maar eerlijk is eerlijk, mijn best lopende filmpjes zijn ook behoorlijk bagger :@
De comments doen de rest... Mensen maken ruzie onder mijn filmpjes en komen vaak terug om elkaar voor rotte vis uit te maken... Geweldig ^O^
pi_123054956
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Of mensen die hun getunede auto laten zien, er mee rondrijden en dan keiharde muziek eronder zodat het hele idee van zo'n video, het geluid van de auto, compleet verneukt is.

Ken intussen wat mensen die zien dat het leuk loopt en zelf ook filmpjes gaan maken.
Monteren? Nah... Kan zo wel (incl. groundshot van 10 seconden)...
Statief? Nah, Parkinson is helemaal in joh...
Geluid? Oh ja, de stofzuiger stond nog aan maar niemand die dat merkt....
Licht? Nah, je ziet geen kut maar dat geeft niet... Het is een, ehm, dinges...

En het dan gek vinden dat ze na een maand 5 views hebben en 5 duimpjes naar beneden....

Maar eerlijk is eerlijk, mijn best lopende filmpjes zijn ook behoorlijk bagger :@
Haha, ja, monteren is ook nog 90% van het werk :P Iig voor gaming videos. Hoe heet je channel? :D
Anoniem
pi_123055017
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:21 schreef shaderon het volgende:

[..]

Haha, ja, monteren is ook nog 90% van het werk :P Iig voor gaming videos. Hoe heet je channel? :D
Ik hou m'n channels een beetje uit de wind vanwege slechte ervaringen (heb Adsense ook al van m'n site moeten gooien vanwege 90% valse clicks).

Weet niet wie het doet maar blijkbaar gunt niet iedereen het je.
Ben niet altijd even diplomatiek dus dan stoot je wel eens iemand voor het hoofd.

En die paar views die ik hier binnenhaal vind ik het niet waard om m'n Adsense account daar aan kwijt te raken.
pi_123055230
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik hou m'n channels een beetje uit de wind vanwege slechte ervaringen (heb Adsense ook al van m'n site moeten gooien vanwege 90% valse clicks).

Weet niet wie het doet maar blijkbaar gunt niet iedereen het je.
Ben niet altijd even diplomatiek dus dan stoot je wel eens iemand voor het hoofd.

En die paar views die ik hier binnenhaal vind ik het niet waard om m'n Adsense account daar aan kwijt te raken.
Mh okay. Nog nooit op die manier last gehad van Adsense. Begrijp het ook wel :P Ga mijn accounts hier ook niet neerzetten :P
Anoniem
pi_123059829
Een van mijn websites begint toch ineens aardig goed te lopen kwa bezoekers. Alleen valt de CTR echt heel erg tegen vind ik. Al van alles geprobeerd maar nog niet echt een goeie opstelling kunnen vinden helaas..

Iemand die het leuk vind om even een kijkje te nemen en mij te helpen?
pi_123061532
Ik heb een gemiddelde CTR van 1%...
Facts don't care about your feelings
pi_123061707
Mjin CTR is gemiddeld 7,5% hehe.
pi_123062446
Ik heb een vraag. Zelf verdien ik geld met mijn blog, zo'n 600 views per dag maar meestal 0 tot 1 klik. Ook verdien ik met youtube, waar ik zo'n 10000 views per week heb en 170 clicks per week. Ze zijn gekoppeld aan het zelfde adsense account. Is het niet handiger om de advertentie op mijn blog weg te halen, aangezien ik daar vrij weinig aanverdien en het misschien mijn totale inkomen 'verminderd' doordat het zorgt voor veel views maar bijna geen clicks.
pi_123062509
nee, het vermindert je totale inkomen niet. alleen je gemiddelde ctr, maar dat boeit toch niet? staat los van elkaar. het gaat uiteindelijk om de euro's die op je bankrekening komen.
pi_123062796
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:47 schreef janneennaj het volgende:
Ik heb een vraag. Zelf verdien ik geld met mijn blog, zo'n 600 views per dag maar meestal 0 tot 1 klik. Ook verdien ik met youtube, waar ik zo'n 10000 views per week heb en 170 clicks per week. Ze zijn gekoppeld aan het zelfde adsense account. Is het niet handiger om de advertentie op mijn blog weg te halen, aangezien ik daar vrij weinig aanverdien en het misschien mijn totale inkomen 'verminderd' doordat het zorgt voor veel views maar bijna geen clicks.
Dat slaat toch nergens op?!
Facts don't care about your feelings
pi_123063161
Ik heb er niet veel verstand van dus ik dacht ik vraag het hier...
pi_123063336
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:18 schreef janneennaj het volgende:
Ik heb er niet veel verstand van dus ik dacht ik vraag het hier...
Weer wat geleerd dan :) maar die enkele klik en de views zijn gewoon geld waard dus lekker laten staan.
pi_123064815
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:26 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Weer wat geleerd dan :) maar die enkele klik en de views zijn gewoon geld waard dus lekker laten staan.
Oke bedankt! Zijn er nog tips op cpc omhoog te krijgen? Zit nu rond de 0,03
pi_123065349
Weten jullie ad programs waar je wel 'adult' content mag hebben op de site, maar niet gelijk porno krijgt als ads? Ik heb wat medische spul erop staan met plaatjes van het lichaam, prostheses en implants e.d, dus geen porn. Adbrite is er niet meer? En andere zoals AVN Ads en AdEngage zijn niet betrouwbaar volgens google...
pi_123065407
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef janneennaj het volgende:

[..]

Oke bedankt! Zijn er nog tips op cpc omhoog te krijgen? Zit nu rond de 0,03
Andere niche zoeken.

Ik ben weer bezig met mijn 4e adsense site. Heb er gisteren 3 gebouwd en wil er vandaag weer 3 bouwen :) Wil voor de zomer boven de 100 euro per dag zitten.

Adverteren op Facebook is trouwens best een kunst :) Je hebt zoveel opties. Ik heb nu 50 likes verzameld in 5 dagen. Kostte me 25 euro maargoed zijn wel echt geïnteresseerde mensen.
pi_123065788
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:23 schreef Nezhi het volgende:
Weten jullie ad programs waar je wel 'adult' content mag hebben op de site, maar niet gelijk porno krijgt als ads? Ik heb wat medische spul erop staan met plaatjes van het lichaam, prostheses en implants e.d, dus geen porn. Adbrite is er niet meer? En andere zoals AVN Ads en AdEngage zijn niet betrouwbaar volgens google...
http://www.sitedeals.nl/g(...)nen-door-middel.html
pi_123074133
Zijn jullie bekend met EuroDNS? Ze bieden zeer goedkoop domeinnamen aan, of is dit een gevalletje scam?
pi_123074979
Nooit van gehoord, maar hun prijzen zijn niet echt laag als ik het zo zie. ¤18 per jaar voor .nl....
Facts don't care about your feelings
pi_123082390
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 15:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Nooit van gehoord, maar hun prijzen zijn niet echt laag als ik het zo zie. ¤18 per jaar voor .nl....
Ik bedoel dat vooral belaalde buitenlandse extenties een stuk goedkoper zijn dan bij NL aanbieders.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 23:10:31 #70
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123098268
Ik zit me net te bedenken... die Harlem Shake, die echt nergens op slaat en genoeg sukkels die er aan mee doen, net als planking etc. (het enige wat ik wel grappig vond was 'extreme ironing'); iedereen zet z'n video op Youtube en natuurlijk de muziek van Baauer, wat krijg je dan? De centen gaan voor een groot gedeelte naar hem. Al die sukkels werken dus mee aan zijn geld. Petje af!!!
Ben wel benieuwd hoeveel miljoen hij hier mee naar binnen gaat trekken. Volgens mij zat meneer Gangnam Style al op 6 miljoen enkel via YT?
pi_123098420
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:10 schreef JK het volgende:
Ik zit me net te bedenken... die Harlem Shake, die echt nergens op slaat en genoeg sukkels die er aan mee doen, net als planking etc. (het enige wat ik wel grappig vond was 'extreme ironing'); iedereen zet z'n video op Youtube en natuurlijk de muziek van Baauer, wat krijg je dan? De centen gaan voor een groot gedeelte naar hem. Al die sukkels werken dus mee aan zijn geld. Petje af!!!
Ben wel benieuwd hoeveel miljoen hij hier mee naar binnen gaat trekken. Volgens mij zat meneer Gangnam Style al op 6 miljoen enkel via YT?
Vooral als dit soort mensen met 5miljoen subs de harlem shake doen


Loopt aardig binnen zo idd. (Filmpje is trouwens schokkend, kijk uit :') )
Anoniem
pi_123098734
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:10 schreef JK het volgende:
Ik zit me net te bedenken... die Harlem Shake, die echt nergens op slaat en genoeg sukkels die er aan mee doen, net als planking etc. (het enige wat ik wel grappig vond was 'extreme ironing'); iedereen zet z'n video op Youtube en natuurlijk de muziek van Baauer, wat krijg je dan? De centen gaan voor een groot gedeelte naar hem. Al die sukkels werken dus mee aan zijn geld. Petje af!!!
Ben wel benieuwd hoeveel miljoen hij hier mee naar binnen gaat trekken. Volgens mij zat meneer Gangnam Style al op 6 miljoen enkel via YT?
niet alleen youtube, op itunes staat ie ook op 1 + radio royalties enz...

het originele filmpje heeft maar 100k views, terwijl de meest bekeken er 20 miljoen heeft... dat is wel zuur :P
pi_123098748
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:13 schreef shaderon het volgende:

[..]

Vooral als dit soort mensen met 5miljoen subs de harlem shake doen


Loopt aardig binnen zo idd. (Filmpje is trouwens schokkend, kijk uit :') )
Wat zou dit (4.5 miljoen views) nou netto opleveren?
Eskimo Joe
pi_123098946
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:20 schreef Mercan het volgende:

[..]

Wat zou dit (4.5 miljoen views) nou netto opleveren?
tegen de 10k
  dinsdag 19 februari 2013 @ 23:27:31 #75
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123099131
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

tegen de 10k
En geen cent voor de uploader van het filmpje, want copyright muziek. Alles voor YT & platenmaatschappij.
pi_123102241
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

tegen de 10k
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:20 schreef Mercan het volgende:

[..]

Wat zou dit (4.5 miljoen views) nou netto opleveren?
Dit heeft die sinds het uploaden tot vandaag verdient.
2013-02-15 Fri +34,629 4,871,468 +0 1,149,763,792 +628,672 165,049,788 +0 9,886 ¤0 - ¤0

2013-02-16 Sat +38,822 4,910,290 +6,940,988 1,156,704,780 +2,379,447 167,429,235 +0 9,886 ¤4K - ¤37.8K

2013-02-17 Sun +43,229 4,953,519 +4,718,204 1,161,422,984 +913,465 168,342,700 +0 9,886 ¤2.8K - ¤25.7K

2013-02-18 Mon +42,008 4,995,527 +9,968,443 1,171,391,427 +0 168,342,700 -1 9,885 ¤5.8K - ¤54.2K

2013-02-19 Tue +27,894 5,023,421 +4,896,418 1,176,287,845 +795,007 169,137,707 +0 9,885 ¤2.9K - ¤26.6K

Zijn natuurlijk al zijn videos meeberekend.
Dus zie je bij ongeveer +5 miljoen views als op zondag verdiend hij 2.8k tot 25.7k

Bron: http://socialblade.com/youtube/user/pewdiepie
Anoniem
pi_123102376
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:27 schreef JK het volgende:

[..]

En geen cent voor de uploader van het filmpje, want copyright muziek. Alles voor YT & platenmaatschappij.
Pewdiepie is partner van TGS, zal wel geld via hun alsnog verdienen?
Anoniem
pi_123106325
Hmmm lekker, eindelijk weer eens een 30+ dagje gisteren. Maar moet niet zo lui zijn de laatste tijd, moet echt weer wat sites erbij pleuren :P
pi_123106491
Pfff ik maar ¤17 gisteren ;(
Facts don't care about your feelings
pi_123107043
Ik heb binnenkort wel wat tijd om aan sites te werken, aangezien ik binnenkort geen baan meer heb. :P
pi_123107230
8-)
Facts don't care about your feelings
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:30:27 #82
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123114777
quote:
99s.gif Op woensdag 20 februari 2013 00:39 schreef shaderon het volgende:

[..]

Pewdiepie is partner van TGS, zal wel geld via hun alsnog verdienen?
Misschien, tenzij ze alleen geld krijgen voor game videos en niet voor muziek... maar zo erg heb ik me er nog niet in verdiept. ;)
5 miljoen views en hij heeft ook 5 miljoen subscribers, niet normaal meer! :)
pi_123115158
Binnenkort komt er een project bij :) nu kreeg ik van iemand een voorstel voor samenwerking maar hij heeft in het verleden een Adsense-ban gehad, tricky?
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:43:27 #84
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123115252
Adsense ban kan je toch ook krijgen als er iemand vervelend tig maal op een banner blijft klikken een aantal dagen of weken?
pi_123115931
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:43 schreef JK het volgende:
Adsense ban kan je toch ook krijgen als er iemand vervelend tig maal op een banner blijft klikken een aantal dagen of weken?
Heb ik ook wel eens gelezen maar lijkt mij sterk omdat je zo stuk voor stuk concurrenten uit de weg kunt ruimen. Een vriend die in de ICT zit vertelde mij dat het nog wel meevalt met de bans maar samenwerken met iemand die een Adsense-ban heeft gehad in het verleden is misschien een beetje tricky.
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:06:31 #86
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123116080
Ik las laatst wel in een Adsense nieuwsbrief dat het nu is aangepast dat je snel geband kon worden, voor veel mensen was het onduidelijk waar het dan door kwam.

Tja.. risico inschatten... je wilt natuurlijk niet zelf een ban krijgen. Weet je waarom die persoon een ban heeft gehad?


Middagje vrij genomen van het werk om even flink wat pagina's aan te passen... blijft een kutwerkje in HTML.. maar denk dat ik nu nog iets van 90 pagina's moet doen en ik trek ongeveer 10 minuten per pagina uit (sommigen gaan sneller, sommigen kosten meer tijd).
Andere advertenties, bredere tekstvelden, updaten van reclamecode, updaten van Analytics code, trucje met seachbox uitvoeren per pagina... ben zo benieuwd naar het resultaat. Als ik geen verbeterd resultaat zie, heeft het me in elk geval van de straat gehouden. :)

[ Bericht 52% gewijzigd door JK op 20-02-2013 15:59:12 ]
pi_123122914
Ziet er ook steeds beter uit voor het komende youtube channel waar ik deel van uit maak. Zojuist de intro en outro sample ontvangen die gemaakt zijn door een bedrijf.
Anoniem
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:54:26 #88
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123123363
En nu snel die kosten terugverdienen. :P

Vanavond ook weer eens wat op Youtube zetten.. eens zien of het thema 'huisdieren' nog een beetje hot is. En dan wel iets wat uniek en grappig is natuurlijk...
pi_123125142
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:54 schreef JK het volgende:
En nu snel die kosten terugverdienen. :P

Vanavond ook weer eens wat op Youtube zetten.. eens zien of het thema 'huisdieren' nog een beetje hot is. En dan wel iets wat uniek en grappig is natuurlijk...
Maak je vlogs? :P
Anoniem
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:47:56 #90
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123125405
Nope, ik gebruik Youtube alleen om mijn sites te promoten, gewoon ondersteunend materiaal met in de video zelf een URL van de site. En af en toe wat leuks er tussen... maar was in principe nooit bezig met het monitizen van videos, had ik eerder mee moeten beginnen... maarja, ik had ook veel eerder beter m'n adsense reclames moeten plaatsen. :+
pi_123126818
@JK, die persoon had vrienden op de hoogte gebracht over Adsense op zijn site en die gingen massaal klikken. Het lijkt mij te makkelijk om zo anderen een Adsense-ban te laten krijgen dus ik denk dat er meer aan de hand was.
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:09:42 #92
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123139441
Hmmm tja, dat is juist wat Google niet wil hebben...
Het kan wel, als al je bezoekers klikken dan is er iets goed mis.
Maar die persoon heeft een ban voor het leven, of wat? ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:36:47 #93
131603 Afwazig
Serious business
pi_123141209
Er heeft een sales transactie via uw site XXXX plaatsgevonden op 20-02-13 22:32:15 met een commissie van ¤ 10,28 voor de campagne van XXXX Deze transactie behoort tot de productgroep "Algemeen".

_O_ _O_
pi_123141338
Wow, is dat een affiliate link ofzo?
pi_123141779
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:36 schreef Afwazig het volgende:
Er heeft een sales transactie via uw site XXXX plaatsgevonden op 20-02-13 22:32:15 met een commissie van ¤ 10,28 voor de campagne van XXXX Deze transactie behoort tot de productgroep "Algemeen".

_O_ _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:38 schreef Nezhi het volgende:
Wow, is dat een affiliate link ofzo?
Tradetracker zo te zien :)

Er heeft een sales transactie via uw site XX plaatsgevonden op 10-12-12 11:14:39 met een commissie van ¤ 60,00 voor de campagne van XXXX. Deze transactie behoort tot de productgroep "Algemeen".

Even snel een uit me mail geplukt van een tijd geleden :P

Ooit op een dag 17 sales met een commissie van 60 euro gehad. Het was fantastisch.
pi_123149990
Ik zie dat Tradetracker vraagt of je voldoet aan de cookiewetgeving maar ècht voldoen doen de meeste websites niet. Zijn ze echt zo streng? Anders misschien wel interessant om eens een poging te wagen :)
pi_123151981
Ik wil weer eens adwords gebruiken voor mijn affiliates vergrlijkingssite. Alleen vorige keer werd mijn account opgeschort omdat ze het alleen een doorgeef luik vonden :P , hoe dat te voorkomen?
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:46:18 #98
131603 Afwazig
Serious business
pi_123152740
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:16 schreef Apekoek het volgende:
Ik wil weer eens adwords gebruiken voor mijn affiliates vergrlijkingssite. Alleen vorige keer werd mijn account opgeschort omdat ze het alleen een doorgeef luik vonden :P , hoe dat te voorkomen?
Fatsoenlijke content plaatsen en niet alleen je affiliate shit.
pi_123154504
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Fatsoenlijke content plaatsen en niet alleen je affiliate shit.
Valt allemaal wel mee. Had er een vraag en antwoord bij, polls en een blog.

Waar zit dus de grens?
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:40:55 #100
131603 Afwazig
Serious business
pi_123154583
Dat weet alleen Google en aangezien ik de site niet heb gezien kan ik er ook niks zinnigs over zeggen.
pi_123154680
Tevens maken jullie gebruik van een coockie plugin oid?
pi_123154717
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:36 schreef Afwazig het volgende:
Er heeft een sales transactie via uw site XXXX plaatsgevonden op 20-02-13 22:32:15 met een commissie van ¤ 10,28 voor de campagne van XXXX Deze transactie behoort tot de productgroep "Algemeen".

_O_ _O_
Yolo, 1 sale van mijn affiliates eergisteren:

  donderdag 21 februari 2013 @ 11:48:13 #103
131603 Afwazig
Serious business
pi_123154937
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Yolo, 1 sale van mijn affiliates eergisteren:

[ afbeelding ]
Lekker _O_

In mijn niche zijn zulke bedragen helaas niet mogelijk daar de sale zelf meestal maar tussen de 20 - 80 Euro is.
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:48:50 #104
131603 Afwazig
Serious business
pi_123154976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:42 schreef Apekoek het volgende:
Tevens maken jullie gebruik van een coockie plugin oid?
Nee. Die onzin begin ik niet aan.
pi_123155083
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef WebBeestje het volgende:
Binnenkort komt er een project bij :) nu kreeg ik van iemand een voorstel voor samenwerking maar hij heeft in het verleden een Adsense-ban gehad, tricky?
Ik heb ook een Adsense ban gehad omdat mijn sites waren gehackt en er was malware op geplaatst. Ik heb mijn altijd keurig netjes aan de richtlijnen gehouden. Google stuk of 5 mailtjes gestuurd maar niks terug. Bah wat haat ik dat. Nu split ik ook een account met een vriend :)
pi_123155176
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:48 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Lekker _O_

In mijn niche zijn zulke bedragen helaas niet mogelijk daar de sale zelf meestal maar tussen de 20 - 80 Euro is.
Achja, als je er veel verkoopt loopt het ook wel lekker op. Ik heb wel vaker aangegeven in dit topic dat affiliate een serieuze optie is om te overwegen. Comissie is vaak niet misselijk :) Beetje adsense nog ernaast en dan rol je wel lekker. Wat wel kut is is de hoge afkeuring van sales. Ongeveer 40 % van de sales wordt afgekeurd bij mij :(
pi_123155231
-dubbel-
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:54:47 #108
131603 Afwazig
Serious business
pi_123155262
Heb je echt zoveel afkeuring? Ik heb nog helemaal niks afgekeurd gehad.
pi_123155559
quote:
11s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:54 schreef Afwazig het volgende:
Heb je echt zoveel afkeuring? Ik heb nog helemaal niks afgekeurd gehad.
Ja, ligt net aan de niche. Heb ook nog een kledingniche waar de afkeur een stuk lager is. Want daar krijg je pas commissie als het artikel is afgerekend :)
pi_123155638
Trouwens ik zou ff kijken of je je producten ook via M4N kan verkopen. Ik vind tradetracker heel fijn werken maar je moet zooooooo lang op je geld wachten. Ze zeggen wel dat ze een snel betalingssysteem hebben maar het is echt troep. Ik wacht al maanden op mijn geld.
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:30:55 #111
131603 Afwazig
Serious business
pi_123156607
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Trouwens ik zou ff kijken of je je producten ook via M4N kan verkopen. Ik vind tradetracker heel fijn werken maar je moet zooooooo lang op je geld wachten. Ze zeggen wel dat ze een snel betalingssysteem hebben maar het is echt troep. Ik wacht al maanden op mijn geld.
Helaas. Heb er gekeken maar ze adverteren niet vis M4N.Dat wachten op je geld duurt inderdaad maanden ja.
pi_123162823
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:30 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Helaas. Heb er gekeken maar ze adverteren niet vis M4N.Dat wachten op je geld duurt inderdaad maanden ja.
Ja, M4N gaat een stuk sneller. Ik ben nu een beetje Paypro aan het uitproberen of dat wat oplevert :)
pi_123162860
Zo weer 6 nieuwe adsense sites gemaakt in 4 dagen :)
Nu nog even adsense erop en dan volgas backlinken.
pi_123163007
Ik ben ook een speciaal Adsense theme aan het ontwikkelen die de hoogste CTR geeft. Het is een mix van 3 fijne topthemes bij elkaar speciaal afgericht voor Adsense. Ik gebruik hem zelf ook en de resultaten zijn erg goed!
pi_123163126
Die zou ik nog steeds graag een keer willen testen op mijn blog, die loopt op zich goed, maar levert niets op namelijk.
pi_123163424
Hoeveel backlinks doen jullie per dag? zit nu zelf op 5-10, ben bang om als spam gezien te worden maar heb geen idee wat nou teveel is voor een redelijk nieuwe site (3mnd)
pi_123163945
Hoe hosselen jullie backlinks? :P
pi_123164155
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:50 schreef CasB het volgende:
Hoe hosselen jullie backlinks? :P
Ga een beetje googelen :) er zijn echt zat methodes voor backlinks. Natuurlijk zijn directe links van hogere pr pagina's in een gelijk niche het beste maar bijv. startpagina's voegen ook zeker wat toe en daar zijn er honderden van en een redelijk aantal met hogere PR.

En verder kijken welke backlinks je concurrenten hebben natuurlijk
pi_123164368
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:37 schreef Stokkie_ het volgende:
Hoeveel backlinks doen jullie per dag? zit nu zelf op 5-10, ben bang om als spam gezien te worden maar heb geen idee wat nou teveel is voor een redelijk nieuwe site (3mnd)
en hoeveel van die 5-10 plaatsen ook werkelijk je link?

je kan nooit teveel backlinks hebben... tenzij het van link farms, spam sites of totaal irrelevante poep sites komt.
Facts don't care about your feelings
pi_123164476
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:01 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

en hoeveel van die 5-10 plaatsen ook werkelijk je link?

je kan nooit teveel backlinks hebben... tenzij het van link farms, spam sites of totaal irrelevante poep sites komt.
Ik ga uit van 5-10 geplaatste per dag, afhankelijk van het soort site kan ik wel inschatten wat mijn kans is.
  donderdag 21 februari 2013 @ 18:20:42 #121
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123170117
quote:
13.498 Rangschikking in Nederland
1.037.018 Rangorde Wereldwijd

Maandelijks bekeken pagina's 121.867
Maandelijkse bezoeken 39.312
Waarde per bezoeker --
Geschatte waarde ¤ 19.230,25 *
Externe links 40
Aantal pagina's --
voor dat bedrag mag die best weg :Y

gechecked op urlspion.nl/
  donderdag 21 februari 2013 @ 18:30:50 #122
340341 Blester
Membre très utile
pi_123170363
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Zo weer 6 nieuwe adsense sites gemaakt in 4 dagen :)
Nu nog even adsense erop en dan volgas backlinken.
Ik moet ook weer nodig verder met wat nieuwe websites, de motivatie is op dit moment echter heel laag :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123170449
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik heb ook een Adsense ban gehad omdat mijn sites waren gehackt en er was malware op geplaatst. Ik heb mijn altijd keurig netjes aan de richtlijnen gehouden. Google stuk of 5 mailtjes gestuurd maar niks terug. Bah wat haat ik dat. Nu split ik ook een account met een vriend :)
Geen wordpress gebruiken :P
  donderdag 21 februari 2013 @ 19:33:45 #124
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123172485
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Zo weer 6 nieuwe adsense sites gemaakt in 4 dagen :)
Nu nog even adsense erop en dan volgas backlinken.
En ik doe gewoon 3 weken over een internationale site in HTML... en mijn update van site 1 kost me ook echt heel veel uren werk (dit weekend of in de loop van komende week gelukkig wel af)... maarja, dat krijg je als je geen CMS gebruikt. 6 sites in 4 dagen, dan heb je waarschijnlijk bijzonder weinig content per site?

Maar ik heb ook nog wel een Wordpress site voor iemand draaien, binnenkort ook maar wat tijd in stoppen om dat een beetje te leren hoe je wat waar neer zet. ;)
pi_123172819
Aangezien we het vrij vaak over het ranken van websites hebben, welk E-Book of artikel online is uptodate wat betreft technieken en toepassen van SEO onsite en offsite en kan een beginner goed mee aan de slag?

Wil het even aan iemand sturen met een website, hij is net begonnen en ranked slecht. Heb zelf al even gezocht uiteraard, maar ik kom zoveel troep tegen en wellicht heeft iemand hier wel echt een goed compleet artikel of ebook.
  donderdag 21 februari 2013 @ 19:42:51 #126
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123172899
Dit eens laten doorlezen? Of het helemaal up-to-date is weet ik niet, maar het geeft prima inzicht;
http://www.seoguru.nl/handleiding-seo/
pi_123173062
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:04 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Ik ga uit van 5-10 geplaatste per dag, afhankelijk van het soort site kan ik wel inschatten wat mijn kans is.
5 tot 10 backlinks per dag? Doe je wel heel goed dan :') of zijn het allemaal PR0 backlinks...
Facts don't care about your feelings
pi_123173325
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 19:46 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

5 tot 10 backlinks per dag? Doe je wel heel goed dan :') of zijn het allemaal PR0 backlinks...
Zit ook veel 0 bij ja maar ze helpen zeker wel als het relevante links zijn met juiste anchor text.
pi_123173947
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 19:42 schreef JK het volgende:
Dit eens laten doorlezen? Of het helemaal up-to-date is weet ik niet, maar het geeft prima inzicht;
http://www.seoguru.nl/handleiding-seo/
Ik heb het meteen doorgestuurd. Even snel gekeken en lijkt mij prima voor een beginner om alles door te nemen en het beter te begrijpen.
pi_123177160
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 20:05 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik heb het meteen doorgestuurd. Even snel gekeken en lijkt mij prima voor een beginner om alles door te nemen en het beter te begrijpen.
google heeft zelf ook zo'n pdf, zo gevonden als je even googled ;)
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 07:51:23 #131
42184 crew  DaMart
pi_123193582
quote:
We hebben op 21-feb-2013 een betaling aan u voor uw Google AdSense-inkomsten verricht.
*O*.

Binnenkort maar weer eens wat sites aanpakken, aangezien de inkomsten nog steeds voornamelijk vanaf één website komen.

Ik gebruik nu trouwens voor bijna al mijn sites dezelfde banners (dus één advertentieblok aangemaakt en die plaats ik op meerdere sites). Ik vroeg me af of dat nog van invloed kan zijn op de inkomsten (je zal sneller de inkomsten per x-aantal views hebben toch?) of dat het toch handiger is om, als je op elke site een banner van hetzelfde formaat wilt, die banner voor elke site apart aan te maken? Ik ben daar nog niet helemaal uit, namelijk :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_123193689
Hier nog niets, zal vandaag wel komen, net geen 1000 euro, lekker begin van 2013. Zal het helaas allemaal op de spaarrekening moeten zetten voor de belasting deze zomer :(
pi_123195124
Geen betaling deze maand. ;( Volgende maand wel, hopelijk is het dan iets van 100 euro.
pi_123196393
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:03 schreef JDx het volgende:
Hier nog niets, zal vandaag wel komen, net geen 1000 euro, lekker begin van 2013. Zal het helaas allemaal op de spaarrekening moeten zetten voor de belasting deze zomer :(
wat bedoel je?

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 09:31 schreef CasB het volgende:
Geen betaling deze maand. ;( Volgende maand wel, hopelijk is het dan iets van 100 euro.
kom op, wat meer/slimmer aandacht aan besteden.. zo lastig is het niet :P
pi_123196787
Ik weet het. Ik ga vanavond maar eens proberen wat nieuwe content te schrijven.
pi_123196995
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

wat bedoel je?

Ik denk dat hij bedoelt dat hij inkomstenbelasting moet betalen over z'n inkomsten (veel, doordat hij een full time baan ernaast heeft) en hij uitstel heeft aangevraagd tot september?
Facts don't care about your feelings
pi_123197860
hij had het over de inkomsten van januari, dat hoef je over 1.5 jaar pas te betalen toch? maar wel slim om er eerst nog even rente aan te verdienen.
pi_123198062
Geld van vorig jaar is op, dus geld van januari + februari gaat naar de belasting in juli :)
pi_123198419
Wat is er in juli??
Facts don't care about your feelings
pi_123199079
De definitieve belastingopgave denk ik?
pi_123199155
Yep, das meestal rond die tijd. Opgave in Maart en dan rond Juli krijg je de rekening.
pi_123199253
ooh tja, is ook niet verstandig om verschuldigd geld op te maken aan iets anders :P
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:49:49 #143
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_123199454
Vorig jaar ging mijn vakantiegeld daar aan op. _O- Sindsdien wel genoeg apart gehouden. :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_123205232
Ik denk dat ik het antwoord al weet maar weet iemand of je op een veilige manier een Adsense-account kunt delen? :) Ik weet ook dat je maar één account per naam mag maar mogen meerdere accounts per woonadres?
pi_123209221
Hmmm, nog steeds geen betaling bij mij. Geen mail en op AdSense staat nog steeds 980 euro saldo.
pi_123209598
Ik heb net bij versio.nl een domeinnaam gekocht en een hosting. Echter kom ik nu niet verder hoe ik mijn site online krijg of publiceer. Kan iemand mij daarmee helpen via dm?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 17:55:36 #147
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123213179
ook maar weer domein gekocht. Kan exacte code gebruiken als mijn andere site, dus kan snel online gaan :s)
pi_123215807
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 18:20 schreef ursel het volgende:

[..]

voor dat bedrag mag die best weg :Y

gechecked op urlspion.nl/
quote:
Onze excuses, wij hebben geen gegevens over deze website
Baggersite. :+
pi_123215930
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:08 schreef JDx het volgende:
Hmmm, nog steeds geen betaling bij mij. Geen mail en op AdSense staat nog steeds 980 euro saldo.
Hier ook nog niet nee.

Iemand trouwens een idee hoe ik het type account verander van particulier naar bedrijf?

Staat geen edit-button bij. ;(
pi_123217526
Inderdaad wilde ik ook doen maar dat kan dus niet.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:03:47 #151
340341 Blester
Membre très utile
pi_123218092
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:18 schreef Shapper het volgende:
Ik heb net bij versio.nl een domeinnaam gekocht en een hosting. Echter kom ik nu niet verder hoe ik mijn site online krijg of publiceer. Kan iemand mij daarmee helpen via dm?
http://tinyurl.com/yhrjsq6
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123219503
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 14:29 schreef WebBeestje het volgende:
Ik denk dat ik het antwoord al weet maar weet iemand of je op een veilige manier een Adsense-account kunt delen? :) Ik weet ook dat je maar één account per naam mag maar mogen meerdere accounts per woonadres?
volgens mij wel. je account delen kun je doen door iemand toe te voegen bij "Users with sign-in access (beta)" @ https://www.google.com/adsense/v3/app?hl=en_US#account.

of wat is je doel precies? als je een site deelt met iemand anders zou ik middels een A/B script jullie pub-id's echo'en, 50/50.
pi_123219536
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:11 schreef Drawer het volgende:

[..]

Hier ook nog niet nee.

Iemand trouwens een idee hoe ik het type account verander van particulier naar bedrijf?

Staat geen edit-button bij. ;(
Stuur een mail naar Google Adsense lol ;) maar wat zouden de verschillen zijn? Adchoices is toch een 'bedrijfsvariant' op Adsense?
pi_123219717
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

volgens mij wel. je account delen kun je doen door iemand toe te voegen bij "Users with sign-in access (beta)" @ https://www.google.com/adsense/v3/app?hl=en_US#account.

of wat is je doel precies? als je een site deelt met iemand anders zou ik middels een A/B script jullie pub-id's echo'en, 50/50.
Ik heb een account dat ik niet wil gebruiken voor het nieuwe project, die ander heeft in het verleden een Adsense ban gekregen en heb weinig zin in eventuele herhaling van zoiets ;) Ik wil een nieuw account opzetten en dan voor beiden toegang verlenen. Alleen dan is er weer het probleem dat het op één naam komt te staan en die moet ook belasting afdragen. Anyway, iets leuks om goed voor elkaar te krijgen.
pi_123225115
¤ 1.555,15
Huidig saldo

Nog steeds geen betaling :(
pi_123225141
Als jullie zoveel verdienen, denken jullie er dan ook na om te stoppen met werk, of om part-time iets te doen? Want dat is best veel
pi_123225263
¤ 942,98
Huidig saldo

Me too, boeiend.

En zoveel is dat niet. Als je beetje normale opleiding gevolgd hebt en redelijk betaald krijgt zit je in loondienst toch ook wel tussen de 2000 en 3000. Als je echt zou willen stoppen dan zou je dus op z'n minst dat wel moeten verdienen lijkt me, tenzij je genoegen neemt met iets minder en je paar uur per dag langer kan slapen :P
Facts don't care about your feelings
pi_123225357
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:16 schreef Nezhi het volgende:
Als jullie zoveel verdienen, denken jullie er dan ook na om te stoppen met werk, of om part-time iets te doen? Want dat is best veel
Nah, ik spaar een deel op voor de belastingdienst, een deel voor "later" en een deel geef ik uit :P
pi_123225584
quote:
We hebben op 22-feb-2013 een betaling aan u voor uw Google AdSense-inkomsten verricht. De betaling is verzonden en u ontvangt deze binnenkort. Voor meer informatie meldt u zich aan bij uw account en gaat u naar de pagina 'Betalingsoverzicht'. U vindt daar mogelijk ook een referentienummer om uw betaling te volgen of op te halen.
^O^
pi_123225700
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:16 schreef Nezhi het volgende:
Als jullie zoveel verdienen, denken jullie er dan ook na om te stoppen met werk, of om part-time iets te doen? Want dat is best veel
je moet best veel aan adsense verdienen om er een andere baan voor op te geven. minimaal 1/3e gaat al naar de belastingdienst, je moet heel wat buffer hebben omdat het zomaar morgen in 1 keer over kan zijn, sowieso fluctueert het al iedere maand, en je krijgt niet zo makkelijk een hypotheek met alleen adsensegeld.

parttime gaat al wat beter. zorgen dat je met je parttime baan al je vaste lasten kan betalen, en adsense gebruiken voor alle luxeproducten bijvoorbeeld. dan kom je niet meteen in de problemen als er iets gebeurt met je sites/google posities/adsense account/enz.
pi_123227141
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

^O^
Jeej, hier ook, nu gerust slapen! :')
pi_123227224
quote:
Ow en jij dacht dat ik dat nog niet gedaan had? ;) Een ander forumlid heeft me geholpen, waarvoor dank.
pi_123232377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:18 schreef Shapper het volgende:
Ik heb net bij versio.nl een domeinnaam gekocht en een hosting. Echter kom ik nu niet verder hoe ik mijn site online krijg of publiceer. Kan iemand mij daarmee helpen via dm?
Doe het even zo, dm werkte niet ivm teveel tekst en wellicht hebben anderen er ook iets aan.

MIjn stappenplan nieuwe website bij versio
1. Bij versio naam vastleggen
2. Inloggen in direct admin :
3. Klik nu op domain admin, add another domain
4. Domain: vul naam in zonder www. En klik op create
5. Maak een email adres aan bijv webmaster@---
6. Installeer wordpress via installatron: directory leeg laten! (blog dus weghalen)
7. Ga naar files / domain/ public html/ en maak daar van index.html een andere naam (laatste keer niet nodig?)
8. Even wachten en inloggen via site
9. wordpress thema installeren
10. plug-ins installeren
pi_123232438
ik kreeg vandaag de melding dat er wordt voorgesteld een 300x250 advertentietype te nemen ipv 250x250 welke ik nu gebruik. Er staat bij dat de verwachting is tot 70% meer inkomsten voor die advertentie.

Nu heb ik mijn site design gemaakt zodat er aan de zijkant 250x250 ruimte is. Dus eigenlijk past 300x250 niet goed, of ik moet het design gaan omgooien.

Iemand hier al eens ervaring gehad met zo'n tip melding voor ander advertentietype en klopte die voorspelling of is het lood om oud ijzer?
<hr>
pi_123232792
Begin deze week met de ads gespeeld. Ander formaat, andere plek.
Zie nu toch wel een kleine stijging. Heb een 200x200 ingeruild voor een 250x250, en die zien ze teminste :D
pi_123233533
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 03:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik kreeg vandaag de melding dat er wordt voorgesteld een 300x250 advertentietype te nemen ipv 250x250 welke ik nu gebruik. Er staat bij dat de verwachting is tot 70% meer inkomsten voor die advertentie.

Nu heb ik mijn site design gemaakt zodat er aan de zijkant 250x250 ruimte is. Dus eigenlijk past 300x250 niet goed, of ik moet het design gaan omgooien.

Iemand hier al eens ervaring gehad met zo'n tip melding voor ander advertentietype en klopte die voorspelling of is het lood om oud ijzer?
Ik heb vorig jaar banners omgegooid van 468x60 naar 300x250, die grote blokken. Man man man, wat een verschil, bijna van 3 naar 6 euro per dag gegaan toen.
pi_123233676
Google weet ALLES! Bij mij hielp dat ook ontzettend goed.
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 23 februari 2013 @ 09:54:36 #168
340341 Blester
Membre très utile
pi_123233710
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:05 schreef Shapper het volgende:

[..]

Ow en jij dacht dat ik dat nog niet gedaan had? ;) Een ander forumlid heeft me geholpen, waarvoor dank.
Ik beantwoord graag vragen, maar op zulke vragen kun je gewoon makkelijk antwoord vinden op Google hoor.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123235791
M'n SEA begint ook "vruchten" af te werpen:



Zit nu nog op "Starter" level (1%) maar aangezien ik de punten al ruim gehaald heb, word ik geupgrade naar 2% zodra alle verkopen geaccepteerd zijn (of genoeg om 25 punten te halen).

Kan het uit? Vanaf 2% iig wel, nu hangt het er net om.

Heeft het zin? Het kost me geen actieve inzet en levert minimaal 50-100% rendement op, al gaat het maar om 50-100 cent per dag. Daarnaast zijn de advertentiekosten aftrekbaar.
pi_123236605
Binnenkort maar weer eens verder met content maken voor mijn website, sites die ik voor klanten bouw halen gelukkig wel +1 miljoen hits ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:19:34 #171
131603 Afwazig
Serious business
pi_123241330
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 12:01 schreef MaGNeT het volgende:
M'n SEA begint ook "vruchten" af te werpen:

[ afbeelding ]

Zit nu nog op "Starter" level (1%) maar aangezien ik de punten al ruim gehaald heb, word ik geupgrade naar 2% zodra alle verkopen geaccepteerd zijn (of genoeg om 25 punten te halen).

Kan het uit? Vanaf 2% iig wel, nu hangt het er net om.

Heeft het zin? Het kost me geen actieve inzet en levert minimaal 50-100% rendement op, al gaat het maar om 50-100 cent per dag. Daarnaast zijn de advertentiekosten aftrekbaar.
1%? Jezus wat schraal. Dat slaat echt nergens op.
pi_123243747
Ik wil mijn twee sites updaten en wat artikels toevoegen maar Versio ligt er constant uit :( En precies op een zondag..
pi_123247111
Heeft iemand nog een tip voor een mooie Twitter en een mooie Facebook plugin voor Wordpress? Liefst met een herkenbaar symbool erbij van beide social media zoals een Twitter-vogeltje en een Facebook-duimpje :)
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:20:10 #174
340341 Blester
Membre très utile
pi_123247384
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:32 schreef Nezhi het volgende:
Ik wil mijn twee sites updaten en wat artikels toevoegen maar Versio ligt er constant uit :( En precies op een zondag..
Ik weet niet welke dag jij het hebt, maar hier is het zaterdag hoor :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:22:16 #175
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123247444
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:16 schreef Nezhi het volgende:
Als jullie zoveel verdienen, denken jullie er dan ook na om te stoppen met werk, of om part-time iets te doen? Want dat is best veel
Ik ben al een tijdje gekapt, grappig genoeg ben ik hiermee begonnen (internet verdiensten) omdat ik op dat moment werkeloos was. :D
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:23:56 #176
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123247481
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:10 schreef WebBeestje het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een mooie Twitter en een mooie Facebook plugin voor Wordpress? Liefst met een herkenbaar symbool erbij van beide social media zoals een Twitter-vogeltje en een Facebook-duimpje :)
Wat voor plugin? Gewoon om je artikelen te kunnen retweeten en liken of iets anders? Zoveel mogelijkheden. :)
pi_123247621
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 12:01 schreef MaGNeT het volgende:
M'n SEA begint ook "vruchten" af te werpen:

[ afbeelding ]

Zit nu nog op "Starter" level (1%) maar aangezien ik de punten al ruim gehaald heb, word ik geupgrade naar 2% zodra alle verkopen geaccepteerd zijn (of genoeg om 25 punten te halen).

Kan het uit? Vanaf 2% iig wel, nu hangt het er net om.

Heeft het zin? Het kost me geen actieve inzet en levert minimaal 50-100% rendement op, al gaat het maar om 50-100 cent per dag. Daarnaast zijn de advertentiekosten aftrekbaar.
Gaat je adwords URL rechtstreeks naar de DX affiliate link? Lijkt me niet toch?
pi_123247639
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:23 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Wat voor plugin? Gewoon om je artikelen te kunnen retweeten en liken of iets anders? Zoveel mogelijkheden. :)
Een plugin van Twitter die nieuwe stukjes direct naar Twitter stuurt maar dat je ook via een button kunt gaan volgen. Voor Facebook is een like-button en een kort overzicht van anderen die het leuk vinden (met profielfoto's etc.).
pi_123247644
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 09:54 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik beantwoord graag vragen, maar op zulke vragen kun je gewoon makkelijk antwoord vinden op Google hoor.
Oke, maar ik kon het helaas niet vinden.
pi_123247656
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 03:21 schreef ecila het volgende:

[..]

Doe het even zo, dm werkte niet ivm teveel tekst en wellicht hebben anderen er ook iets aan.

MIjn stappenplan nieuwe website bij versio
1. Bij versio naam vastleggen
2. Inloggen in direct admin :
3. Klik nu op domain admin, add another domain
4. Domain: vul naam in zonder www. En klik op create
5. Maak een email adres aan bijv webmaster@---
6. Installeer wordpress via installatron: directory leeg laten! (blog dus weghalen)
7. Ga naar files / domain/ public html/ en maak daar van index.html een andere naam (laatste keer niet nodig?)
8. Even wachten en inloggen via site
9. wordpress thema installeren
10. plug-ins installeren
Iemand had me al geholpen, maar toch bedankt!
pi_123249094
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:20 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik weet niet welke dag jij het hebt, maar hier is het zaterdag hoor :)
Oja, ik heb zelden zo'n saaie dag meegemaakt dus ging ervanuit dat het zondag was :')
pi_123249560
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:28 schreef Skiet het volgende:

[..]

Gaat je adwords URL rechtstreeks naar de DX affiliate link? Lijkt me niet toch?
Nope, gaat idd via een domein.
pi_123249698
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nope, gaat idd via een domein.
Maar geen site ofzo eraan hangen met content enzo?
pi_123250051
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:26 schreef Drawer het volgende:

[..]

Maar geen site ofzo eraan hangen met content enzo?
Nope.
pi_123252735
Hopelijk heeft Adsense weer eens een storing want de teller staat vandaag op wel erg weinig euro's. Trok het afgelopen week weer aan, nu is het weer het trieste niveau van de eerste weken van februari. Wat dat betreft zou ik er nooit voor kiezen om van te gaan leven, zo heb je maanden bv. een CPC van rond de ¤0,80 en zo is het plots rond de ¤0,40 of lager.
pi_123252884
Neuh, geen storing hier. :)
pi_123253291
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:29 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Een plugin van Twitter die nieuwe stukjes direct naar Twitter stuurt maar dat je ook via een button kunt gaan volgen. Voor Facebook is een like-button en een kort overzicht van anderen die het leuk vinden (met profielfoto's etc.).
voor facebook raad ik je SFC (simple facebook connect) aan. typ maar in bij plugins via wordpress cms

je kunt dan zelf in de plugin aanvinken wat je wil gebruiken, likebox, stream, fanbox, facebook comments, facebook share etc.

iets anders:
ik zit op 35 euro deze maand, is natuurlijk niets vergeleken met de honderden/duizenden euros die sommige hier maandelijks hebben, maar voor mij is dit wel een persoonlijk record :) en het is nog altijd een stijgende lijn, dus who knows :P
<hr>
pi_123265900
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:29 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Een plugin van Twitter die nieuwe stukjes direct naar Twitter stuurt maar dat je ook via een button kunt gaan volgen. Voor Facebook is een like-button en een kort overzicht van anderen die het leuk vinden (met profielfoto's etc.).
Ik zou het ten sterkste afraden om content automatisch te publishen naar social, op die manier word je niet meer dan een veredelde RSS feed, beter zorg je voor een actief social kanaal waar je juist interactie zoekt en of unieke content bied die afwijkt van je site, op die manier trek je juist meer publiek naar je site en zullen mensen die je site bezoeken je eerder op social kanalen bezoeken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 24 februari 2013 @ 10:49:07 #189
340341 Blester
Membre très utile
pi_123268335
Zojuist een domeinnaam overgenomen van een partij voor een webshop. Zelf doe ik eigenlijk helemaal niet aan affiliate webshops e.d. maar wil het nu toch maar eens proberen :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123269022
gaaf blester, ben benieuwd of het gaat lukken. Altijd leuk weer een nieuwe stap
pi_123269163
Eigen voorraad, dropshipping of affiliate?

/edit: affiliate dus :P ik let niet op

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 11:36:00 ]
pi_123270356
Ik heb ooit een webshop gerund met barkrukken. Troep uit China, met eigen voorraad. Was gelukkig voor iemand anders, want wat een gedoe. Leveringen uit China waar 1 op de zoveel krukken kleurverschil had, orders in NL die niet aankomen of kwijt raken. Garantie, alles inpakken en op de post doen. Afhandelen van rekeningen, kijken of alles betaald is. Wat een gedoe. Begin ik nooit meer aan.

Affiliate oid, zou misschien nog wel iets zijn.
  zondag 24 februari 2013 @ 12:28:28 #193
330085 ToshiArai
is een aapje
pi_123270594
Ookal ben ik bang dat het concept gaat gekopieerd worden (wat toch atm niet veel uitmaakt want heb 50 bezoekers in 2 maanden :') ) Weet iemand wat ik mis doe met deze site: http://kledingmerk.net/. Heb veel slechtere site's die het altijd wel goed doen na 2 maanden maar deze heeft nog veel dagen van 0 bezoekers. Want zou nu de sleutel tot succes zijn? Onbekendere merken met minder concurrentie proberen? Meer content toevoegen voor ik conclusie's trek? Of toch maar eens dat linkbuilding proberen? (voor mijn andere site's nooit gedaan).
pi_123270811
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:28 schreef ToshiArai het volgende:
Ookal ben ik bang dat het concept gaat gekopieerd worden (wat toch atm niet veel uitmaakt want heb 50 bezoekers in 2 maanden :') ) Weet iemand wat ik mis doe met deze site: http://kledingmerk.net/. Heb veel slechtere site's die het altijd wel goed doen na 2 maanden maar deze heeft nog veel dagen van 0 bezoekers. Want zou nu de sleutel tot succes zijn? Onbekendere merken met minder concurrentie proberen? Meer content toevoegen voor ik conclusie's trek? Of toch maar eens dat linkbuilding proberen? (voor mijn andere site's nooit gedaan).
Je site is gewoon leeg. Nodigt niet uit tot verder surfen, ziet er "kaal" uit.
  zondag 24 februari 2013 @ 12:43:40 #195
330085 ToshiArai
is een aapje
pi_123271126
quote:
3s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:34 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Je site is gewoon leeg. Nodigt niet uit tot verder surfen, ziet er "kaal" uit.
Ben ik het zeker mee eens, maar het is wat ik doe met nieuwe site's. Een paar artikels over verschillende soorten onderwerpen, om te kijken waar de mensen juist op af komen. En dan pas maak ik meer artikels. Maar denk niet dat dat de reden is waarom hij zo laag sxhoort in google.
pi_123271164
Hoe wil je het winnen van de jdx master dan op die keywords? 8-)
Facts don't care about your feelings
pi_123271586
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:28 schreef ToshiArai het volgende:
Ookal ben ik bang dat het concept gaat gekopieerd worden (wat toch atm niet veel uitmaakt want heb 50 bezoekers in 2 maanden :') ) Weet iemand wat ik mis doe met deze site: http://kledingmerk.net/. Heb veel slechtere site's die het altijd wel goed doen na 2 maanden maar deze heeft nog veel dagen van 0 bezoekers. Want zou nu de sleutel tot succes zijn? Onbekendere merken met minder concurrentie proberen? Meer content toevoegen voor ik conclusie's trek? Of toch maar eens dat linkbuilding proberen? (voor mijn andere site's nooit gedaan).
De content is echt waardeloos en je hebt geen backlinks. En bang dat het gekopieerd gaat worden? als ik het zo zie lijkt het me meer dat de site snel voor de grap is opgezet voor jdx. Maar goed je hebt m al sinds 10-11-2012 dus ik kan alleen maar zeggen: begin met betere content, lees wat seo guides ect, dit is toch geen site waar je zelf wat op wilt zoeken/lezen?
  zondag 24 februari 2013 @ 13:06:54 #198
330085 ToshiArai
is een aapje
pi_123272118
Sorry, maar JDX heeft niets eens content(buiten 2 zinnen, en een logo), geen meta tags, geen canonical urls, gebruikt tabellen... Dus zeggen dat de content waardeloos is is wel wat overdreven. Thochja als ik de openingsuren van bv Primark Rotterdam wil weten, krijg ik wel vlug en overzichtelijk die info, alsook waar ik het merk best online kan kopen. het is niet echt het doel dat mensen rondsurfen, ze zoeken info en dat krijgen ze vlug.

Thanks voor de commentaar, zal dus voor meer content kijken, en toch wat meer linkbuilding(wat ik nooit impulsief gedaan heb, want 90% van dat linkbuilden vind ik toch ordinaire spam...)
pi_123272249
Hoezo is linkbuilden nou weer spam?
Facts don't care about your feelings
pi_123272566
Hahahaha, fucking na-aper. Doe eens origineel pik. Maar wens je veel succes!

:D
pi_123272658
Heeft iemand aanmerkingen op de site in mijn signature? Ik denk erover na om bij bepaalde producten ebay affiliates neer te zetten. Ik ben ook bezig met een klein beetje linkbuilding maar heb nog niet echt reacties gehad dus vooralsnog staat het alleen op yahoo answers (en fok!) :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Nezhi op 24-02-2013 13:24:00 ]
pi_123273077
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:16 schreef JDx het volgende:
Hahahaha, fucking na-aper. Doe eens origineel pik. Maar wens je veel succes!

:D
JDx heeft wel gelijk in deze. Dit http://kledingmerken.jdx.nl/ ziet er stukken beter uit. Al is dit zonder cms gemaakt denk ik :@
Maar dit nodigt uit tot meer te klikken e.d.
pi_123273156
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:18 schreef Nezhi het volgende:
Heeft iemand aanmerkingen op de site in mijn signature? Ik denk erover na om bij bepaalde producten ebay affiliates neer te zetten. Ik ben ook bezig met een klein beetje linkbuilding maar heb nog niet echt reacties gehad dus vooralsnog staat het alleen op yahoo answers (en fok!) :P
Je site is uit je post, die uit je sig werkt niet ^O^
Werkt nu wel. ik ga eens kijken :)
pi_123273190
Vreemd? Bij mij laadt hij wel en bij vrienden ook. En bij sommige mensen weer niet :S
Ah, als hij erg traag laadt moet ik weer een mailtje sturen naar Versio.
pi_123273269
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:28 schreef Nezhi het volgende:
Vreemd? Bij mij laadt hij wel en bij vrienden ook. En bij sommige mensen weer niet :S
Ah, als hij erg traag laadt moet ik weer een mailtje sturen naar Versio.
Ga gewoon weg bij Versio. Is het beste wat ik ooit gedaan heb.
pi_123273420
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:28 schreef Nezhi het volgende:
Vreemd? Bij mij laadt hij wel en bij vrienden ook. En bij sommige mensen weer niet :S
Ah, als hij erg traag laadt moet ik weer een mailtje sturen naar Versio.
Zeer traag hier, maar kan ook aan m'n internet liggen want UPC doet ook raar.

quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:16 schreef JDx het volgende:
Hahahaha, fucking na-aper. Doe eens origineel pik. Maar wens je veel succes!

:D
Ik vind het ook wel een beetje zielig om zo te neppen van hier, maar goed. Op zich mag iedereen natuurlijk websites maken die ze willen en dat is ook het risico van het plaatsen van je websites hier.
Facts don't care about your feelings
pi_123273518
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:32 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Zeer traag hier, maar kan ook aan m'n internet liggen want UPC doet ook raar.

[..]

Ik vind het ook wel een beetje zielig om zo te neppen van hier, maar goed. Op zich mag iedereen natuurlijk websites maken die ze willen en dat is ook het risico van het plaatsen van je websites hier.
Het hele internet is 300x gekopieerd :D
pi_123273819
Gaat het niet om, je hebt gewoon een directe concurrent erbij. Als je een snackbar hebt zit je er ook niet op te wachten dat er eentje naast je opent. Ook als het een kebab of pizzatent, je zal het direct merken in het aantal klanten.

Bovendien is het internet groot, er zijn 100000en onderwerpen te verzinnen. :)
Facts don't care about your feelings
  zondag 24 februari 2013 @ 13:41:03 #209
330085 ToshiArai
is een aapje
pi_123273887
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoezo is linkbuilden nou weer spam?
Hoeveel comments op blogs en forums die ik al heb gezien om wat links/visitors naar hun MFA te lokken...

quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:16 schreef JDx het volgende:
Hahahaha, fucking na-aper. Doe eens origineel pik. Maar wens je veel succes!

:D
Behalve dat er in jouw sub domeinaam en mijn domeinnaam kledingmerk in voorkomt zie ik geen overeenkomsten hoor? Ik richt me vooral op de winkels, openingsuren dresscodes, kledingstukken, jij alleen op de merknaam, met 2 regeltjes info bij. Maargoed succes met je sites! :)
pi_123273900
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Gaat het niet om, je hebt gewoon een directe concurrent erbij. Als je een snackbar hebt zit je er ook niet op te wachten dat er eentje naast je opent. Ook als het een kebab of pizzatent, je zal het direct merken in het aantal klanten.

Bovendien is het internet groot, er zijn 100000en onderwerpen te verzinnen. :)
Ja ok, ik begrijp je :) jij mij ook wel volgens mij ;)
Kijk bijvoorbeeld naar nieuwsblogs, gameblogs e.d. die groeien als paddestoelen uit de grond. en zijn na 3 weken weg want geen bezoekers :D
pi_123273931
Als je helemaal nieuw bent met websites maken en je gelijk iets doet als games.. ja, daar moet je dan elke dag letterlijk twintig berichten en artikels plaatsen wil je enige kans maken op bezoekers...
pi_123274053
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:42 schreef Nezhi het volgende:
Als je helemaal nieuw bent met websites maken en je gelijk iets doet als games.. ja, daar moet je dan elke dag letterlijk twintig berichten en artikels plaatsen wil je enige kans maken op bezoekers...
Je moet iets unieks hebben. nieuws is overal te lezen.
Toen was er een tijd dat forums ook als onkruid tussen de tegels op het internet verschenen.
Nu met facebook en twitter zie je dat de activiteiten drastisch zijn verlaagd.

We gaan offtopic volgens mij :D
pi_123274068
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:41 schreef ToshiArai het volgende:

[..]

Hoeveel comments op blogs en forums die ik al heb gezien om wat links/visitors naar hun MFA te lokken...

Ik heb het dan ook over linkbuilding en geen linkspamming. Dus gewoon contact opnemen met relevante sites om een link te ruilen (AB, ABC whatever).
Facts don't care about your feelings
pi_123274140
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:44 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over linkbuilding en geen linkspamming. Dus gewoon contact opnemen met relevante sites om een link te ruilen (AB, ABC whatever).
Ik vroeg destijds om een linkruil op een relevante site. Toen ik na 2 dagen geen mail terug had, wilde ik het opnieuw vragen. Kom ik die site niet meer op omdat ik een ipban had :')
pi_123274230
Blijkbaar is je site zo slecht dat het op spam lijkt :P Ik krijg ook wel eens mails met een linkruil en je ziet door de adsense banners niet eens meer wat de content is. Dat soort shit ga ik echt niet naar linken, tenzij ik een hele goede wederlink krijg haha :P
Facts don't care about your feelings
pi_123274611
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Blijkbaar is je site zo slecht dat het op spam lijkt :P Ik krijg ook wel eens mails met een linkruil en je ziet door de adsense banners niet eens meer wat de content is. Dat soort shit ga ik echt niet naar linken, tenzij ik een hele goede wederlink krijg haha :P
Nee, we hadden destijds een onderwerp over hetzelfde. Blijkbaar scoorde ik beter in google, en trok mijn site de aandacht, dat vond meneer niet leuk. hij heeft het nooit toe gegeven, maar ik weet zeker dat dat het is.
En mijn site lijkt niet op een spamsite, en telt hooguit 2 ads }:| :D
pi_123274977
Dat kan ook nog eens ja... laatst wilde ook iemand linkruilen met me en die had een website die best wel concurrent was van een andere site van mij. Toch heb ik de link gewoon geplaatst :)

BRING IT ON 8-)
Facts don't care about your feelings
pi_123278052
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:31 schreef JDx het volgende:
Die zou ik nog steeds graag een keer willen testen op mijn blog, die loopt op zich goed, maar levert niets op namelijk.
Als ik hem klaar heb dan zal ik je wel PM-en
pi_123278526
Godverdomme kutVersio, weer eruit. Voor de zoveelste keer. Zo kan ik toch geen zaken doen gloeiende gloeiende.

Deze week even mijn vers gekochte VPS inrichten. Die gare shared hosting kost me klauwen vol geld aan misgelopen winst.
pi_123278703
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Als ik hem klaar heb dan zal ik je wel PM-en
Dank.
pi_123279823
Zoals ik een tijd terug vertelde ben ik me ook gaan verdiepen in Adsense op een lege website van me.
Ik heb nu een adsense friendly wordpress theme en ben al bezig met artikelen te schrijven hiervoor.
Maar wat zijn nu must-have plugin's om alles een beetje overzichtelijker te maken en kennis op te doen.
Ik doe dit niet om geld te verdienen (mag natuurlijk wel) maar meer om te begrijpen hoe alles in zijn werk gaat en de fun die achter het geheel zit om steeds beter gevonden te worden.

Ik gebruik nu de volgende plugin's:
All in One SEO Pack
Broken Link Checker
ELI's WordCents adSense Widget with Analytics
Google Analytics for WordPress
Google XML Sitemaps
SEO Friendly Images
pi_123280219
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Topicspace het volgende:
Zoals ik een tijd terug vertelde ben ik me ook gaan verdiepen in Adsense op een lege website van me.
Ik heb nu een adsense friendly wordpress theme en ben al bezig met artikelen te schrijven hiervoor.
Maar wat zijn nu must-have plugin's om alles een beetje overzichtelijker te maken en kennis op te doen.
Ik doe dit niet om geld te verdienen (mag natuurlijk wel) maar meer om te begrijpen hoe alles in zijn werk gaat en de fun die achter het geheel zit om steeds beter gevonden te worden.

Ik gebruik nu de volgende plugin's:
All in One SEO Pack
Broken Link Checker
ELI's WordCents adSense Widget with Analytics
Google Analytics for WordPress
Google XML Sitemaps
SEO Friendly Images
Ik gebruik zelf Wordpress SEO van Yoast, wp-slimstat en google xml sitemaps. Adsense/analytics integreer ik zelf en voor broken links ect. gebruik ik externe tools.
  zondag 24 februari 2013 @ 16:45:50 #223
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123284329
Nieuwe site (update site 1) staat er op. Ik denk dat de kliks nu wel beter gaan lopen, maar het is nog even afwachten. Wel irritant dat je alles voor IE weer moet aanpassen. Wat een kl*tebrowser. En op android tablets heb ik hier en daar ook wat kleine issues, maar die zijn snel te verhelpen. iOS gaat goed. Niet dat ik helemaal mobiel wil gaan, maar voor tablets moet het wel goed werken... en dat gaat met een CMS makkelijker dan puur in HTML.

Wat betreft mijn idee voor de custom search wat ik heb uitgevoerd;
Ik heb op elke pagina een zoekbalk staan. De verdiensten hiervan zijn minimaal, vaak 1 of 2 cent. Een uitschieter van 17 cent heb ik wel eens gezien. Het nadeel is dat ik die zoekbalk leeg had. Moet de gebruiker zelf iets invullen en zoeken. Aangezien de gemiddelde bezoeker erg lui is, heb ik voor de bezoeker de value al ingevuld (verschillend per pagina), in de hoop dat hij/zij sneller op 'Zoeken' klikt. Ik had eerst een watermark branding in de balk staan, die verdwijnt bij een value, dus nu de Google branding er naast gezet. Ik heb hier en daar op internet gezocht of dit mocht (value invullen), maar kon niets vreemds vinden, op de branding na die verplicht is.

Nu eens zien hoe vaak ze deze functie gaan gebruiken, maar dat kunnen we natuurlijk prima zien op de Adsense pagina.
pi_123288393
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Topicspace het volgende:
Zoals ik een tijd terug vertelde ben ik me ook gaan verdiepen in Adsense op een lege website van me.
Ik heb nu een adsense friendly wordpress theme en ben al bezig met artikelen te schrijven hiervoor.
Maar wat zijn nu must-have plugin's om alles een beetje overzichtelijker te maken en kennis op te doen.
Ik doe dit niet om geld te verdienen (mag natuurlijk wel) maar meer om te begrijpen hoe alles in zijn werk gaat en de fun die achter het geheel zit om steeds beter gevonden te worden.

Ik gebruik nu de volgende plugin's:
All in One SEO Pack
Broken Link Checker
ELI's WordCents adSense Widget with Analytics
Google Analytics for WordPress
Google XML Sitemaps
SEO Friendly Images
Jezus wat een troep man. Pas maar op want je site wordt zo gehacked met zoveel plugins. Veel plugins zijn zo lek als een mandje en dan heb je zo malware op je website :)
SEO van Yoast is alles wat je nodig hebt en Better WP security om je sites te beveiligen. Ik krijg ook mailtjes van die beveiligingsplugin dat IP's in mijn wordpress proberen te komen. Zoveel blacklisted IP's uit oostbloklanden. Kutpolen/Russen.
  zondag 24 februari 2013 @ 19:09:25 #225
340341 Blester
Membre très utile
pi_123291465
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Topicspace het volgende:
Zoals ik een tijd terug vertelde ben ik me ook gaan verdiepen in Adsense op een lege website van me.
Ik heb nu een adsense friendly wordpress theme en ben al bezig met artikelen te schrijven hiervoor.
Maar wat zijn nu must-have plugin's om alles een beetje overzichtelijker te maken en kennis op te doen.
Ik doe dit niet om geld te verdienen (mag natuurlijk wel) maar meer om te begrijpen hoe alles in zijn werk gaat en de fun die achter het geheel zit om steeds beter gevonden te worden.

Ik gebruik nu de volgende plugin's:
All in One SEO Pack
Broken Link Checker
ELI's WordCents adSense Widget with Analytics
Google Analytics for WordPress
Google XML Sitemaps
SEO Friendly Images
De helft kun je al gewoon weggooien, allemaal troep en hack-gevaarlijk.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123291933
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Jezus wat een troep man. Pas maar op want je site wordt zo gehacked met zoveel plugins. Veel plugins zijn zo lek als een mandje en dan heb je zo malware op je website :)
SEO van Yoast is alles wat je nodig hebt en Better WP security om je sites te beveiligen. Ik krijg ook mailtjes van die beveiligingsplugin dat IP's in mijn wordpress proberen te komen. Zoveel blacklisted IP's uit oostbloklanden. Kutpolen/Russen.
  zondag 24 februari 2013 @ 19:52:24 #227
340341 Blester
Membre très utile
pi_123293700
Iemand hier met verstand van affiliate webshops?

Ben op zoek naar een webshoppakket dat feed import toestaat, ik denk zelf dat Magento de beste optie is.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123294577
quote:
Haha, zo ziet mijn mailbox er ook uit ja :D
pi_123295537
klopt trouwens wat fotostarter zegt, unieke goede inhoud is belangrijk. Als je dezelfde dingen op je site zet dat op 1000 anders websites staat, zul je nooit wat bereiken.
<hr>
  zondag 24 februari 2013 @ 20:40:30 #230
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123296976
Maar met teveel goede content, hoeft een bezoeker geen reclame aan te klikken. ;)
Ik ben dus één van de weinige mensen in Nederland met mijn onderwerp, er is er dus nog één, maar die is snel gestopt en het domein is nog wel actief incl. malware er op. Dan is er nog een ander die wil beginnen zei hij tegen mij, maar tot op heden staat er niets actief, behalve dat de domeinnamen bestaan (met een standaardmelding van de hostingprovider).

Maar heb je idd hetzelfde als een andere site, dan komt er helemaal geen hond.
  zondag 24 februari 2013 @ 21:31:08 #231
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123300621
De update werpt zijn vruchten af!
De dagelijkse inkomsten van vandaag zijn al hoger dan alle andere dagen van 2013.
Het is nog steeds niet wat de meesten hier krijgen, maar ik zie toch wel duidelijk verschil! *O*
  zondag 24 februari 2013 @ 22:34:56 #232
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123305037
Ook maar eens wat geswitched met banners. Eens kijken wat een skycraper gaat doen. :s)
pi_123309437
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Better WP security
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Jezus wat een troep man. Pas maar op want je site wordt zo gehacked met zoveel plugins. Veel plugins zijn zo lek als een mandje en dan heb je zo malware op je website :)
SEO van Yoast is alles wat je nodig hebt en Better WP security om je sites te beveiligen. Ik krijg ook mailtjes van die beveiligingsplugin dat IP's in mijn wordpress proberen te komen. Zoveel blacklisted IP's uit oostbloklanden. Kutpolen/Russen.
Plugin's zijn nu opgeschoont en alles staat er nu hardcoded in, ik wist niet dat Better WP security zoveel functies in zich had.
Nu een paar nachtjes de site laten rusten zodat ik kan zien welke keywords er gebruikt worden voordat ik verder ga met artikeltjes schrijven
.
Heb vandaag al 40 bezoekers binnen gekregen, hoe mooi die real-time functie van Analytics 8-)
  maandag 25 februari 2013 @ 00:09:10 #234
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123309965
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 23:56 schreef Topicspace het volgende:

[..]

[..]

Plugin's zijn nu opgeschoont en alles staat er nu hardcoded in, ik wist niet dat Better WP security zoveel functies in zich had.
Nu een paar nachtjes de site laten rusten zodat ik kan zien welke keywords er gebruikt worden voordat ik verder ga met artikeltjes schrijven
.
Heb vandaag al 40 bezoekers binnen gekregen, hoe mooi die real-time functie van Analytics 8-)
Wordt pas echt leuk als dat tegelijk is :7
pi_123314350
Het is duidelijk dat je het liefst wil dat mensen klikken op de Adsense advertenties, maar wat krijg je gewoon puur als iemand een pagina bezoekt en niet op de advertentie klikt?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_123314352
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:59 schreef JDx het volgende:
Ik kom weer even inspiratie opsnuiven. Moet weer flink aan de slag de komende tijd!

[..]

Hier ook, maar volgens AdSense zit er vertraging in de gegevens, dus wie weet.

[..]

Terug op je oude steady niveau, hier ook bijna weer. Zit op 450.
Als ik via jouw website naar de site van bijv. Twinlife ga, krijg jij daar ook geld voor?

En hoe maak jij je websites? Maak je gebruik van een template bij een online aanbieder?

[ Bericht 6% gewijzigd door Probably_on_pcp op 25-02-2013 06:44:07 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_123314691
Als er nu één website is die niet het maximale uit z'n adverteerders en content haalt dan is het wel:

http://www.kilroynews.net

Zoveel views en zo'n afschuwelijke layout...
En omdat je weet dat het nieuws op 3 meter scrollen naar onderen staat, begin je al te scrollen voor de site geladen is en zie je geen adds.
pi_123314709
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 07:57 schreef MaGNeT het volgende:
Als er nu één website is die niet het maximale uit z'n adverteerders en content haalt dan is het wel:

http://www.kilroynews.net

Zoveel views en zo'n afschuwelijke layout...
En omdat je weet dat het nieuws op 3 meter scrollen naar onderen staat, begin je al te scrollen voor de site geladen is en zie je geen adds.
Wat een baggersite :D

Ik zag net bij Tradetracker dat ze erg veel banners nog actief hebben uit 2008 t/m 2010, lijkt me niet dat die nog actueel zijn :s

Heeft er iemand ervaring met een mediabureau?
pi_123315199
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 00:09 schreef ursel het volgende:

[..]

Wordt pas echt leuk als dat tegelijk is :7
Ik heb wel sites draaien met 100e bezoekers tegelijk dus dat wereldkaartje-effect vol met oranje bolletjes zie ik vaak genoeg voorbij komen. Alleen deze sites draaien geen adsense helaas.
pi_123315988
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 07:57 schreef MaGNeT het volgende:
Als er nu één website is die niet het maximale uit z'n adverteerders en content haalt dan is het wel:

http://www.kilroynews.net

Zoveel views en zo'n afschuwelijke layout...
En omdat je weet dat het nieuws op 3 meter scrollen naar onderen staat, begin je al te scrollen voor de site geladen is en zie je geen adds.
Haha wat een bazensite :D
pi_123316600
Haha Kilroy, dat is een begrip in Emmen, waar ik vroeger woonde. Ongeluk ergens, ff kilroy checken, meteen foto's en nieuws etc.
pi_123316601
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:01 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Wat een baggersite :D

Ik zag net bij Tradetracker dat ze erg veel banners nog actief hebben uit 2008 t/m 2010, lijkt me niet dat die nog actueel zijn :s

Heeft er iemand ervaring met een mediabureau?
Zolang bedrijven hun factuurtjes maar betalen kunnen die adds gewoon blijven staan :p
Beneath the gold, the bitter steel
pi_123316628
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 06:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Als ik via jouw website naar de site van bijv. Twinlife ga, krijg jij daar ook geld voor?

En hoe maak jij je websites? Maak je gebruik van een template bij een online aanbieder?
Nope, daar krijg ik geen geld voor. De site is ooit gemaakt als testje, niet om daadwerkelijk veel geld mee te gaan verdienen. Het is trouwens ook niet meer een van de betere sites, haal meer geld binnen met andere sites.
pi_123316955
Ik denk trouwens dat Kilroy meer geld binnen krijgt door verkoop van foto's dan van advertenties :P
Beneath the gold, the bitter steel
  maandag 25 februari 2013 @ 10:25:55 #245
131603 Afwazig
Serious business
pi_123316976
Jezus die Killroy website. Wat een pure kanker is dat zeg.
pi_123321430
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:25 schreef Afwazig het volgende:
Jezus die Killroy website. Wat een pure kanker is dat zeg.
Zelfs Hildo's websites is beter:

http://www.twolefthands.nl/
pi_123323029
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:05 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Zelfs Hildo's websites is beter:

http://www.twolefthands.nl/
:o

Wat ze in Bosnië kunnen kan Hildo ook!

:o

http://www.twolefthands.nl/huis/huis.htm
pi_123325293
Deze week backlinkweekje :)
Heb altijd een hekel aan backlinken maar helaas moet het gebeuren!
  maandag 25 februari 2013 @ 18:54:08 #249
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123334827
Hildo zou er eigenlijk Adsense op moeten gooien. :)
Wat die vent er allemaal op gooit, daar moet wel wat moois uit komen qua reclame keywords.

Ook lachen van hem is een filmpje op Youtube, dat ie met z'n oude zelfbouw custom een dragwedstrijdje doet tegen een 1000cc supersport. Mooi dat ie het nog wint ook. :)
pi_123338196
Iemand affiliate bij D-Reizen? Dan moet je het nu zeggen, ga even een reis van 2K boeken. Dus wil je de commissie even heel gauw je link dumpen.
pi_123338267
:')
Facts don't care about your feelings
  maandag 25 februari 2013 @ 19:49:34 #252
340341 Blester
Membre très utile
pi_123338279
Weet iemand hier toevallig webwinkel software waarbij je gewoon producten in kunt laden en op affiliate basis kunt verkopen? Winkelmanden e.d. lijkt overal ingebakken ofzo
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123338574
quote:
Iets van 60 euro. Maar goed.
pi_123338761
Ja toch gratis maar helaas heb ik geen reizen website :P
Facts don't care about your feelings
  maandag 25 februari 2013 @ 20:04:07 #255
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123339339
Beetje aan het piemelen met Facebook comments (mogelijkheid) onder een artikel neerzetten. Heeft dat nog een beetje zin, of zonde van m'n tijd om dat er onder te drukken?
pi_123339471
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef JK het volgende:
Beetje aan het piemelen met Facebook comments (mogelijkheid) onder een artikel neerzetten. Heeft dat nog een beetje zin, of zonde van m'n tijd om dat er onder te drukken?
Zie het steeds vaker, maar m.i. heeft het weinig zin. Al die reacties kunnen door je vrienden worden bekeken en dat willen veel mensen niet die op een website reageren.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:06:49 #257
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123339564
Dat ligt er misschien ook aan waar het onderwerp over gaat.
Maar vaak zijn ze idd niet echt gevuld met comments. En misschien moet je het ook wel niet willen. :+
pi_123339570
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef JK het volgende:
Beetje aan het piemelen met Facebook comments (mogelijkheid) onder een artikel neerzetten. Heeft dat nog een beetje zin, of zonde van m'n tijd om dat er onder te drukken?
Ik zou dan Disqus doen, kunnen bezoekers zelf bepalen met wat voor een account ze reageren.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:09:27 #259
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123339788
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Disqus
Bedankt, even tussen de favorites geparkeerd om later door te lezen. Ga ik nog wel even bedenken of het zinvol is in mijn geval.
pi_123356479
Pro-tip: Als Google zegt dat je een ander formaat moet nemen doe je dat.

Zo'n 25-50% omhoog geschoten qua cpc.
pi_123356937
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef JK het volgende:
Beetje aan het piemelen met Facebook comments (mogelijkheid) onder een artikel neerzetten. Heeft dat nog een beetje zin, of zonde van m'n tijd om dat er onder te drukken?
Heb dat ook op nvus.nl maar niemand zet er iets neer, gebeurde vaker met gewone comments.

Trouwens toch nog wat goeie dagen, niet top, maar beter dan gemiddeld. Met een beetje geluk haal ik de 750 euro nog met slechts 28 dagen februari, zou mooi zijn!

Geld van vorige maand staat nog niet op m'n rekening, zal vandaag wel komen.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 08:55:09 #262
131603 Afwazig
Serious business
pi_123357211
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:03 schreef Drawer het volgende:
Pro-tip: Als Google zegt dat je een ander formaat moet nemen doe je dat.

Zo'n 25-50% omhoog geschoten qua cpc.
Naar welk formaat ben jij gegaan?
pi_123357281
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:05 schreef Leslie.Chow het volgende:

[..]

Zie het steeds vaker, maar m.i. heeft het weinig zin. Al die reacties kunnen door je vrienden worden bekeken en dat willen veel mensen niet die op een website reageren.
Bij mijn sites doen facebook comments het best wel goed :) Hele lappen tekst van mensen die aan het converseren zijn. Het ligt er wel aan om welk topic het gaat :P
pi_123357298
Ik gebruik 336x270 (of 280 volgens mij) en die float ik tussen de tekst bovenin. Dat is mijn beste banner met meeste kliks.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:05:27 #265
131603 Afwazig
Serious business
pi_123357406
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik gebruik 336x270 (of 280 volgens mij) en die float ik tussen de tekst bovenin. Dat is mijn beste banner met meeste kliks.
Tussen twee alinea's of echt midden in de tekst van de eerste alinea?
pi_123357612
pi_123357619
Wij moet zijn wei :D lol
pi_123357689
Gisteren eindelijk Middle Men gekeken. Vermakelijke film. :P

Misschien moet ik vandaag ook maar eens wat sites aflopen en er meer vierkante adblokken in zetten. Ik ben snel geneigd om 728x90 te gebruiken en een vierkant blok in de sidebar, maar ik heb het idee dat daar niet snel op geklikt wordt.
pi_123357821
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:55 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Naar welk formaat ben jij gegaan?
320x50 ipv die andere, 280 ofzo?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:40:52 #270
340341 Blester
Membre très utile
pi_123358170
Google is wel raar bezig met het positioneren van websites de laatste tijd, website van mij: positie 5, daarna positie 9, toen hele lange tijd positie 7, gister positie 5, vandaag positie 4, morgen weer 9 ofzo? :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123358308
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef Blester het volgende:
Google is wel raar bezig met het positioneren van websites de laatste tijd, website van mij: positie 5, daarna positie 9, toen hele lange tijd positie 7, gister positie 5, vandaag positie 4, morgen weer 9 ofzo? :')
He Blester, kijk zoek eens op telefoon kopen in google. Kijk eens waar mijn site nu staat :7 8-)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:49:10 #272
307943 DuracellPower
Ever lasting power
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:50:08 #273
340341 Blester
Membre très utile
pi_123358365
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

He Blester, kijk zoek eens op telefoon kopen in google. Kijk eens waar mijn site nu staat :7 8-)
Doe je goed :) Sowieso moet je een top 3 positie hebben om een beetje leuke winst te maken met een website als die van jou.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123358369
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

He Blester, kijk zoek eens op telefoon kopen in google. Kijk eens waar mijn site nu staat :7 8-)
Welke is van jou?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:51:16 #275
340341 Blester
Membre très utile
pi_123358391
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:50 schreef MolFan het volgende:

[..]

Welke is van jou?
[T][E][L][E][F][O][O][N]-[K][O][P][E][N].EU
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:51:49 #276
340341 Blester
Membre très utile
pi_123358406
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

He Blester, kijk zoek eens op telefoon kopen in google. Kijk eens waar mijn site nu staat :7 8-)
Zo zie je trouwens ook maar weer dat .EU domeinnamen prima ranken :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123358411
Ja precies :) Doen het prima
pi_123358414
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:51 schreef Blester het volgende:

[..]

[T][E][L][E][F][O][O][N]-[K][O][P][E][N].EU
Mooie site alleen is de titel best onlogisch want bij telefoon kopen denk ik aan een prepaid telefoon en niet aan een abonnement ;)

Welke is van jou Blester?
pi_123358437
Netjes AciD, levert het ook al op?
pi_123358449
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef MolFan het volgende:

[..]

Mooie site alleen is de titel best onlogisch want bij telefoon kopen denk ik aan een prepaid telefoon en niet aan een abonnement ;)

Welke is van jou Blester?
Goed idee, ik zal wel wat prepaid telefoontjes erop gooien :)
pi_123358458
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Goed idee, ik zal wel wat prepaid telefoontjes erop gooien :)
Zou dat als hoofddoel doen en de abbotjes sterk verminderen.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:54:32 #282
340341 Blester
Membre très utile
pi_123358474
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ja precies :) Doen het prima
Heb even naar de eerste pagina op je main keyword gekeken maar daar staan toch ook heel wat baggerwebsites tussen zeg :')

http://www.mobiele-telefoon-kopen.nl/
http://www.losse-mobiele-telefoons.nl/losse-telefoon-kopen/
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123358478
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Drawer het volgende:
Netjes AciD, levert het ook al op?
Ik mag niet klagen. Heeft me ook heel wat werk gekost om deze daar te krijgen. Competitie is moordend. :) Nu is het tijd om die beslist weg te beuken maar dat is bijna niet te doen.
pi_123358504
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:54 schreef Blester het volgende:

[..]

Heb even naar de eerste pagina op je main keyword gekeken maar daar staan toch ook heel wat baggerwebsites tussen zeg :')

http://www.mobiele-telefoon-kopen.nl/
http://www.losse-mobiele-telefoons.nl/losse-telefoon-kopen/
Dat soort sites converteren als een gek ;)

Een van mijn grotere websites ook nr 1 op zijn zoekwoord is http://www.siberischehusky.info alhoewel hij soms weer nr 2 is en dan 3 etc. Wisselt echt elke dag zowat.
pi_123358529
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:54 schreef Blester het volgende:

[..]

Heb even naar de eerste pagina op je main keyword gekeken maar daar staan toch ook heel wat baggerwebsites tussen zeg :')

http://www.mobiele-telefoon-kopen.nl/
http://www.losse-mobiele-telefoons.nl/losse-telefoon-kopen/
Je staat raar te kijken wat voor groot netwerk die gast heeft :) Hij heeft honderden sites met allemaal een flinke domainage. Lelijke sites maar wel echt sterk in de SERPS.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:57:30 #286
340341 Blester
Membre très utile
pi_123358557
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Je staat raar te kijken wat voor groot netwerk die gast heeft :) Hij heeft honderden sites met allemaal een flinke domainage. Lelijke sites maar wel echt sterk in de SERPS.
Dat zal best maar als je even aan de slag gaat ben je die zo voorbij.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123358574
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:55 schreef MolFan het volgende:

[..]

Dat soort sites converteren als een gek ;)

Een van mijn grotere websites ook nr 1 op zijn zoekwoord is http://www.siberischehusky.info alhoewel hij soms weer nr 2 is en dan 3 etc. Wisselt echt elke dag zowat.
Leuke site, levert t nog wat op? Of is het puur voor de hobby.
pi_123358588
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Leuke site, levert t nog wat op? Of is het puur voor de hobby.
Hobby hobby.

Een van mijn verdieners is schrik niet vergrootjepenis.nl ;)

Tijdje terug XboxSlim.nl verkocht en nu even aan de slag met een website over dat nieuwe gameconsoletje Ouya
pi_123358644
Die vergrootjepenis scoort anders niet echt hoog in google :P
Facts don't care about your feelings
pi_123358687
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Die vergrootjepenis scoort anders niet echt hoog in google :P
Nee heeft ook een grondige schoonmaak nodig eigenlijk alleen linkruilen is lastig in dat niche :) Alles schrijf ik overigens zelf, ben namelijk ook tekstschrijver. Wel verdien je in dit niche soms wel 100,- per lead/sale ;)

@Acid http://www.telefoon-kopen(...)foon-onthuld-op-mwc/ waarom link je hier niet naar de telefoons? De Nokia Lumia 520 leent het design (Nokia Lumia 520 als link bijvoorbeeld?)
pi_123358860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef MolFan het volgende:

[..]

Hobby hobby.

Een van mijn verdieners is schrik niet vergrootjepenis.nl ;)

Tijdje terug XboxSlim.nl verkocht en nu even aan de slag met een website over dat nieuwe gameconsoletje Ouya
Haha baas, doen hier mensen ook aan adverteren met adwords? Zo ja? Levert t nog wat op? Ik wil binnenkort beginnen met adwords maar ik ben nogal een noob op dat gebied.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:10:32 #292
340341 Blester
Membre très utile
pi_123358863
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Leuke site, levert t nog wat op? Of is het puur voor de hobby.
Ik heb je backlinkprofiel eens bekeken maar wat een troep heb je daar zeg, ik zou hier echt op kort termijn wat aan gaan doen anders zul je snel een penalty krijgen van Google.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123358874
Nee doe ik niet en er zijn ook echt way to much bedrijven die je willen helpen ermee. Goede SEA kerels kosten een godsvermogen. Wat een goed alternatief is om te adverteren is Marktplaats Admarkt.
pi_123358886
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:03 schreef MolFan het volgende:

[..]

Nee heeft ook een grondige schoonmaak nodig eigenlijk alleen linkruilen is lastig in dat niche :) Alles schrijf ik overigens zelf, ben namelijk ook tekstschrijver. Wel verdien je in dit niche soms wel 100,- per lead/sale ;)

@Acid http://www.telefoon-kopen(...)foon-onthuld-op-mwc/ waarom link je hier niet naar de telefoons? De Nokia Lumia 520 leent het design (Nokia Lumia 520 als link bijvoorbeeld?)
Ja, zal ik nog wel ff aanpassen :) thnx
pi_123358932
Als er trouwens mensen hier zijn die willen sparren etc op Skype stuur even een dm altijd leuk :)
pi_123358973
Sparren?
pi_123359030
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:15 schreef Drawer het volgende:
Sparren?
Ja babbelen etc
pi_123359115
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:10 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik heb je backlinkprofiel eens bekeken maar wat een troep heb je daar zeg, ik zou hier echt op kort termijn wat aan gaan doen anders zul je snel een penalty krijgen van Google.
Klopt :) Ik ben dat al met terugwerkende kracht aan het opruimen
pi_123359197
Nou weer de handen uit de mauwen steken. Volgas backlinken vandaag.
pi_123359211
Backlinken met jezelf of ga je gewoon wat random websites mailen?
pi_123359237
Met jezelf :')
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')