abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 februari 2013 @ 22:31:06 #1
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_122934168
quote:
quote:
Hulpverleners maken zich zorgen over de groeiende groep Marokkaanse meisjes die zij in de problemen zien komen. Ze spijbelen meer, plegen meer winkeldiefstallen en het aantal Marokkaanse meisjes dat de school verlaat zonder diploma is de afgelopen twee jaar flink gestegen, zo blijkt uit cijfers van onder meer onderzoeksinstituut Risbo. Hierover bericht de Volkskrant zaterdag.

Omdat ze er gewend aan raken om dingen stiekem te doen, verborgen voor hun familie, gaan ze steeds verder en raken ze met zichzelf in de knoop, constateert de Marokkaanse vrouwenorganisatie Al Amal uit de Utrechtse wijk Kanaleneiland. Marokkaanse meiden blowen meer en komen door hun grenzeloze gedrag vaker in de prostitutie terecht.
Tot nu toe waren het jongens die wisten hoe ze de westerse vrijheid moesten gebruiken. De meiden deden het zo goed op school, waarschijnlijk omdat het de enigste manier was om onder de thuis-terreur uit te komen.

Maar nu hebben ook de meiden hun vrijheid gevonden.

quote:
Marokkaanse meisjes hebben bovendien geen goed beeld van hoe Nederlandse jongeren omgaan met hun vrijheid, valt de hulpverlening op. 'Ze hebben het idee dat Nederlandse tieners alles mogen en alles doen. Dat die wel degelijk grenzen hebben, ontgaat hen', zegt directeur Lidwien Knibbeler van JOU. 'Met seks gaan ze daarom soms veel verder dan hun Nederlandse leeftijdsgenotes.'
poes poes poes, kom maar bij Papier :9
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_122934494
Ha, TVP :D
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_122935689
RASCISTENTOPIC :r
5 Ferrari's op videoband!
pi_122935711
Ik heb eigenlijk wel een positief beeld van moslima's in het algemeen. Wat ik echter nooit zie is een moslima die een relatie heeft met een nederlandse jongen, toch apart.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:19:40 #5
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_122936670
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:59 schreef Misty_eyes het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een positief beeld van moslima's in het algemeen. Wat ik echter nooit zie is een moslima die een relatie heeft met een nederlandse jongen, toch apart.
Hoezo is dat apart? De meeste Nederlandse jongens staan gewoon niet te springen om zich aan te passen aan de gewoontes van veel moslima's. Persoonlijk zou ik mij ook niet aan zoiets wagen. Derhalve vind ik het een logische conclusie dat je die combinatie niet vaak ziet.
Say what?
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:24:27 #6
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122936921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Marokkaanse meisjes hebben bovendien geen goed beeld van hoe Nederlandse jongeren omgaan met hun vrijheid, valt de hulpverlening op. 'Ze hebben het idee dat Nederlandse tieners alles mogen en alles doen. Dat die wel degelijk grenzen hebben, ontgaat hen', zegt directeur Lidwien Knibbeler van JOU. 'Met seks gaan ze daarom soms veel verder dan hun Nederlandse leeftijdsgenotes.
Dit is vreselijk interessant. Het likt bijna zo te zijn alsof de westerse gedragsregeles voor jongeren zó ongewoon zijn voor de moslima's, dat ze simpelweg niet weten waar de grenzen liggen. We gaan er vanuit dat ze weten wat wel en wat niet kan, maar we beseffen niet dat deze moslima's de geldende regels niet door en door zien zoals ze zo duidelijk en natuurlijk zijn voor autochtonen. DIt geeft echt een diepe inkijk in hoe eenzaam tweedegeneratie immigranten zich voelen in onze Nederlandse wereld. Dit is het enige land dat ze hebben, hun thuis. En ze hebben er geen echte toegang toe, ze kunnen alleen de schijn ophouden van het laten blijken dat ze meedraaien.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:59 schreef Misty_eyes het volgende:
Wat ik echter nooit zie is een moslima die een relatie heeft met een nederlandse jongen
oh, ik heb een relatie gehad met een moslima. Met twee zelfs(niet tegelijkertijd natuurlijk haha). En ik heb een hoofd vol blonde krullen en lichtblauwe ogen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:26:26 #7
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122937006
-

[ Bericht 100% gewijzigd door tarantism op 15-02-2013 23:27:19 ]
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:29:50 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_122937166
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:24 schreef tarantism het volgende:

[..]

Dit is vreselijk interessant. Het likt bijna zo te zijn alsof de westerse gedragsregeles voor jongeren zó ongewoon zijn voor de moslima's, dat ze simpelweg niet weten waar de grenzen liggen. We gaan er vanuit dat ze weten wat wel en wat niet kan, maar we beseffen niet dat deze moslima's de geldende regels niet door en door zien zoals ze zo duidelijk en natuurlijk zijn voor autochtonen. DIt geeft echt een diepe inkijk in hoe eenzaam tweedegeneratie immigranten zich voelen in onze Nederlandse wereld. Dit is het enige land dat ze hebben, hun thuis. En ze hebben er geen echte toegang toe, ze kunnen alleen de schijn ophouden van het laten blijken dat ze meedraaien.

[..]

oh, ik heb een relatie gehad met een moslima. Met twee zelfs(niet tegelijkertijd natuurlijk haha). En ik heb een hoofd vol blonde krullen en lichtblauwe ogen.
Jongens hebben er ook last van. Ze denken dat NL-jongeren continue met elkaar in bed duiken, en als zij een keer willen zeggen de meiden nee. Racisme! Kuthoer! enz.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:31:52 #9
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_122937257
Lekkere mocro sletjes die geen grenzen kennen en zich op elke mogelijke manier laten uitwonen :9~
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:32:10 #10
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122937270
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jongens hebben er ook last van. Ze denken dat NL-jongeren continue met elkaar in bed duiken, en als zij een keer willen zeggen de meiden nee. Racisme! Kuthoer! enz.
zo had ik er verdorie nooit over nagedacht. En dat alleen door die ene paragraaf in dat nieuwsartikel
pi_122937436
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:59 schreef Misty_eyes het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een positief beeld van moslima's in het algemeen. Wat ik echter nooit zie is een moslima die een relatie heeft met een nederlandse jongen, toch apart.
Ze willen niet. ;(
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:37:04 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_122937496
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:35 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ze willen niet. ;(
Nee. Ze willen wel neuken, maar een relatie kunnen ze niet verkopen aan hun familie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_122937501
Niet echt een racisme topic. Het klopt wel voor een groot deel van wat ik om me heen zie en hoor.
pi_122937582
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee. Ze willen wel neuken, maar een relatie kunnen ze niet verkopen aan hun familie.
Ik neuk en stel hem voor als het moet. :)
pi_122937635
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jongens hebben er ook last van. Ze denken dat NL-jongeren continue met elkaar in bed duiken, en als zij een keer willen zeggen de meiden nee. Racisme! Kuthoer! enz.
Ja, onder andere, maar er zijn wel meer problemen voor deze jongens. Zo kunnen zij nooit homo zijn. Is het erg onwaarschijnlijk dat ze met een NL meisje kunnen trouwen, ook wanneer ze daar op verliefd zouden worden. NL'se meisjes daar kan je dan alleen seks mee hebben en mag je eigenlijk niet verliefd op worden.
Tevens zien zij genoeg nederlandse meisjes die zich sexy kleden en zullen ze dat zelden zien bij iemand waar zij ' wel iets mee mogen hebben'.

Enzovoort enzovoort...

edit: En dat ze zich macho 'horen' te gedragen en vooral niet gevoelig mogen zijn helpt ook niet echt bij het ontstaan van relaties tussen marokkaanse jongens en nederlandse meisjes.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_122938239
TVP
Ура для россии
pi_122938647
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja, onder andere, maar er zijn wel meer problemen voor deze jongens. Zo kunnen zij nooit homo zijn. Is het erg onwaarschijnlijk dat ze met een NL meisje kunnen trouwen, ook wanneer ze daar op verliefd zouden worden. NL'se meisjes daar kan je dan alleen seks mee hebben en mag je eigenlijk niet verliefd op worden.
Tevens zien zij genoeg nederlandse meisjes die zich sexy kleden en zullen ze dat zelden zien bij iemand waar zij ' wel iets mee mogen hebben'.

Enzovoort enzovoort...

edit: En dat ze zich macho 'horen' te gedragen en vooral niet gevoelig mogen zijn helpt ook niet echt bij het ontstaan van relaties tussen marokkaanse jongens en nederlandse meisjes.
Uit welk gehucht kom jij? :')
pi_122938671
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:06 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Uit welk gehucht kom jij? :')
Geef eens een normale inhoudelijke reactie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:07:37 #19
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122938704
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:19 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Hoezo is dat apart? De meeste Nederlandse jongens staan gewoon niet te springen om zich aan te passen aan de gewoontes van veel moslima's. Persoonlijk zou ik mij ook niet aan zoiets wagen. Derhalve vind ik het een logische conclusie dat je die combinatie niet vaak ziet.
pi_122938706
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
edit: En dat ze zich macho 'horen' te gedragen en vooral niet gevoelig mogen zijn helpt ook niet echt bij het ontstaan van relaties tussen marokkaanse jongens en nederlandse meisjes.
Mwah, bij de relaties tussen 'Marokkaanse jongens' en 'Nederlandse meisjes' die er zijn werkt dat juist prima.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:11:20 #21
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122938844
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mwah, bij de relaties tussen 'Marokkaanse jongens' en 'Nederlandse meisjes' die er zijn werkt dat juist prima.
In welk opzicht werkt dat prima? Het type die dat namelijk wel wilt is vaak het meisje dat bescherming nodig heeft, niet het type dat een uitsprekende mening heeft?
pi_122938858
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mwah, bij de relaties tussen 'Marokkaanse jongens' en 'Nederlandse meisjes' die er zijn werkt dat juist prima.
Als dat zo is dan zijn zij de uitzondering op de regel. Dan is het eerder ondanks ipv dankzij. Of hebben die jongens een betere balans gevonden tussen de masculiene marokkaanse cultuur en de feminiene nederlandse cultuur.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:12:00 #23
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122938864
popcorn pakt trouwens :9
pi_122938925
Ik beweer trouwens niet dat onze feminiene cultuur nou zo perfect werkt. Zullen genoeg Nederlandse vrouwen zijn die willen dat hun partner wat vaker 'man' is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:14:02 #25
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_122938938
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:11 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

In welk opzicht werkt dat prima? Het type die dat namelijk wel wilt is vaak het meisje dat bescherming nodig heeft, niet het type dat een uitsprekende mening heeft?
Dat schijnen dan weer onderbuikgevoelens te zijn.
Say what?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')