abonnement Unibet Coolblue
pi_123606246
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:13 schreef Mark het volgende:
DM's met "Geef antwoorden" gaan mij echt niet overtuigen
Dat meen je niet :')
Wat een mongool _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_123618656
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 13:09 schreef ChesterPerry het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die deze screens weet? :)
Young Frankenstein

Two Rode Together

Boy Wonder

Serenity
  maandag 4 maart 2013 @ 17:45:54 #103
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_123624376
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 08:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat meen je niet :')
Wat een mongool _O-
aangegeven
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_123628187
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:45 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

aangegeven
Als er hier iets is waar een mod op in moet grijpen is het wel jouw gedrag.
pi_123630801
Sands!! Spelbreker!
  maandag 4 maart 2013 @ 21:17:04 #106
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_123635280
Ja, leuk, laten we nu maar terug ontopic gaan.

En voor de duidelijkheid, prijsvragen horen niet in dit topic. Alles wat daarop lijkt, wordt vanaf nu verwijderd. Vragen of bedenkingen hierover mogen in TV / [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 4 maart 2013 @ 22:22:58 #107
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_123640013
Ik zag een tijdje geleden een docu over mensen met vreemde hobby's ofzo.
Ging over een jongen die z'n ouders had aangemeld; zij vonden het namelijk "leuk" om zich regelmatig als boselfjes te verkleden. Niet alleen op LARP-events, maar ook gewoon in het dagelijks leven.
Ging zelfs zo ver in hun roleplay dat moeders terwijl ze in-character was geen relatie had met d'r man, maar met een andere boself.

Weet iemand nog welke serie/aflevering dit was? :D
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_123640850
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef destrovel het volgende:
Ik zag een tijdje geleden een docu over mensen met vreemde hobby's ofzo.
Ging over een jongen die z'n ouders had aangemeld; zij vonden het namelijk "leuk" om zich regelmatig als boselfjes te verkleden. Niet alleen op LARP-events, maar ook gewoon in het dagelijks leven.
Ging zelfs zo ver in hun roleplay dat moeders terwijl ze in-character was geen relatie had met d'r man, maar met een andere boself.

Weet iemand nog welke serie/aflevering dit was? :D
Je zal het maar zijn van BNN?
pi_123650674
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef destrovel het volgende:
Ik zag een tijdje geleden een docu over mensen met vreemde hobby's ofzo.
Ging over een jongen die z'n ouders had aangemeld; zij vonden het namelijk "leuk" om zich regelmatig als boselfjes te verkleden. Niet alleen op LARP-events, maar ook gewoon in het dagelijks leven.
Ging zelfs zo ver in hun roleplay dat moeders terwijl ze in-character was geen relatie had met d'r man, maar met een andere boself.

Weet iemand nog welke serie/aflevering dit was? :D
Het zullen je ouders maar zijn?
http://www.sbs6.nl/programmas/het-zullen-je-ouders-maar-zijn

En dan de eerste aflevering volgens wiki:
quote:
Aflevering 1: Goblins en C-artiesten (maandag 12 september 2011)

Henkjan ontmoet de 18-jarige Tobias uit Zwolle wiens ouders zich uitdossen als groene ‘goblins’. Ieder weekend staat hun leven in het teken van deze fantasiefiguren. Dat gaat zelfs zo ver dat zijn moeder er in de goblinwereld een andere partner dan haar eigen man op nahoudt. Daarnaast ontmoet Henkjan de 23-jarige Denise en haar vader Ed, die zijn hele leven al vergeefs moeite doet om door te breken als volksartiest. Maar met een lege optreedagenda is geen droog brood te verdienen.
pi_123658986
ik was helaas ook nog niet geholpen:

ik ben op zoek naar 2 dingen:

1. het is een serie die zich afspeelt in Australië, ik weet nog dat in het intromuziekje een didgeridoo voorkomt, maar ik vond het altijd als een hond klinken. het gaat over een man, rond een jaar of 19 gok ik, en hij had altijd een hoed op ofzo, er waren ook een aantal kinderen, en een ervan werd ziek ofzo. ik weet ook dat er iets op een zolder was, daar verstopten ze zich, want die jongen werd gezocht ofzo, het leek alsof het een hele tijd geleden afspeelde, met koetsen enzo. het was op de tv rond het jaar 2000.

2. het kinderfilm, er was een meisje (dacht ik ) en die had onder haar bed een spijker, als ze die spijker aanraakte werd ze heel erg klein, ze ging dan een muizen hol binnen. er was een goede aardige muis. maar ook een slechte muis. aan het einde van de film zwaait ze haar moeder uit die naar het werk gaat o.i.d en dan zegt ze gedag, en iets (een klein mensje ofzo) zei gedag tegen haar moeder terwijl ze in het borstzakje van het meisje zat. en die moeder had zoiets wtf

nou dat was het.
ik hoop dat jullie er iets mee kunnen
x
pi_123666870
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 14:12 schreef aryla het volgende:
ik was helaas ook nog niet geholpen:

ik ben op zoek naar 2 dingen:

1. het is een serie die zich afspeelt in Australië, ik weet nog dat in het intromuziekje een didgeridoo voorkomt, maar ik vond het altijd als een hond klinken. het gaat over een man, rond een jaar of 19 gok ik, en hij had altijd een hoed op ofzo, er waren ook een aantal kinderen, en een ervan werd ziek ofzo. ik weet ook dat er iets op een zolder was, daar verstopten ze zich, want die jongen werd gezocht ofzo, het leek alsof het een hele tijd geleden afspeelde, met koetsen enzo. het was op de tv rond het jaar 2000.

2. het kinderfilm, er was een meisje (dacht ik ) en die had onder haar bed een spijker, als ze die spijker aanraakte werd ze heel erg klein, ze ging dan een muizen hol binnen. er was een goede aardige muis. maar ook een slechte muis. aan het einde van de film zwaait ze haar moeder uit die naar het werk gaat o.i.d en dan zegt ze gedag, en iets (een klein mensje ofzo) zei gedag tegen haar moeder terwijl ze in het borstzakje van het meisje zat. en die moeder had zoiets wtf

nou dat was het.
ik hoop dat jullie er iets mee kunnen
x
Ik had die tweede vorige keer beantwoord maar daar reageerde je niet op. Dan weten wij ook niet of het juist of niet juist is.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 17:53:16 #112
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_123667746
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 09:46 schreef kvd het volgende:

[..]

Het zullen je ouders maar zijn?
http://www.sbs6.nl/programmas/het-zullen-je-ouders-maar-zijn

En dan de eerste aflevering volgens wiki:

[..]

Haha, thanks! :D
Briljante aflevering :')
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_123671257
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 14:12 schreef aryla het volgende:
ik was helaas ook nog niet geholpen:

ik ben op zoek naar 2 dingen:

1. het is een serie die zich afspeelt in Australië, ik weet nog dat in het intromuziekje een didgeridoo voorkomt, maar ik vond het altijd als een hond klinken. het gaat over een man, rond een jaar of 19 gok ik, en hij had altijd een hoed op ofzo, er waren ook een aantal kinderen, en een ervan werd ziek ofzo. ik weet ook dat er iets op een zolder was, daar verstopten ze zich, want die jongen werd gezocht ofzo, het leek alsof het een hele tijd geleden afspeelde, met koetsen enzo. het was op de tv rond het jaar 2000.

2. het kinderfilm, er was een meisje (dacht ik ) en die had onder haar bed een spijker, als ze die spijker aanraakte werd ze heel erg klein, ze ging dan een muizen hol binnen. er was een goede aardige muis. maar ook een slechte muis. aan het einde van de film zwaait ze haar moeder uit die naar het werk gaat o.i.d en dan zegt ze gedag, en iets (een klein mensje ofzo) zei gedag tegen haar moeder terwijl ze in het borstzakje van het meisje zat. en die moeder had zoiets wtf

nou dat was het.
ik hoop dat jullie er iets mee kunnen
x
Die tweede is naar een verhaal van Astrid Lindgren. Als je haar op IMDb opzoekt moet je 'm wel kunnen vinden.
pi_123776564
Jim Carrey zit erin. Ik zag de volgende scene: Hij zat in de auto met nog iemand achter hem. Een zwerver vraagt aan hem of hij een lift kan geven. Met moeite zegt hij ja. Even later vroeg de man in de auto ook nog geld aan Jim Carrey. Zag eruit als een komedie film

Welke film is dit? Ik heb een vermoeden dat het 'yes man' is.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 02:20:06 #115
148823 znarch
ondertitel
pi_123776948
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 01:35 schreef 1983scarface het volgende:
Jim Carrey zit erin. Ik zag de volgende scene: Hij zat in de auto met nog iemand achter hem. Een zwerver vraagt aan hem of hij een lift kan geven. Met moeite zegt hij ja. Even later vroeg de man in de auto ook nog geld aan Jim Carrey. Zag eruit als een komedie film

Welke film is dit? Ik heb een vermoeden dat het 'yes man' is.
Klopt.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_123777048
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 02:20 schreef znarch het volgende:

[..]

Klopt.
Ah, thanks ;)
Zal hem gelijk binnen halen
pi_123817502
Ik zoek de titel van een film dat de wereld vergaat en op het einde "Adam en Eva" met een ruimteschip worden afgezet naar een nieuwe wereld. Film is mss nog geen 10jr oud.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 02:26:10 #118
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_123818219
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 01:42 schreef markcoret het volgende:
Ik zoek de titel van een film dat de wereld vergaat en op het einde "Adam en Eva" met een ruimteschip worden afgezet naar een nieuwe wereld. Film is mss nog geen 10jr oud.
Knowing
pi_123855551
ik zoek een sci fi film over cyborg soldaten en mensen in oorlog op de zuidpool de cyborgs doen zich voor als zwaargewonde huilende soldaten of kleine kinderen.

[ Bericht 41% gewijzigd door arjan1212 op 10-03-2013 05:26:57 ]
  zondag 10 maart 2013 @ 05:14:12 #120
376380 Alziend-Oog
haha vet grappig
pi_123855801
Ik zoek een docu (dacht ik) van een spelshow die uiteindelijk nep bleek te zijn. Hier werd gewerkt met echte mensen en moesten de deelnemers kiezen of zij voor het geld zouden gaan en daarmee het mens op de een of andere manier pijn doen, of het mens met rust laten en hiervoor geen geldbedrag krijgen.

Nu ik het zo zie zou het best een saw docu kunnen zijn :P
Aer mea arena est
  zondag 10 maart 2013 @ 08:56:29 #121
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_123856243
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 03:44 schreef arjan1212 het volgende:
ik zoek een sci fi film over cyborg soldaten en mensen in oorlog op de zuidpool de cyborgs doen zich voor als zwaargewonde huilende soldaten of kleine kinderen.
Screamers
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_123860795
Ik heb weinig hoop dat iemand deze twee weet maar ik dacht, ik waag het eens :P

Ik zoek een speelfilm die gaat over een troep apen in, ik geloof, India. Er zat volgens mij helemaal geen gesproken of geschreven tekst in, en het verhaal werd dus gebracht puur door de manier waarop het in beeld was gebracht. Het kwam over als een verboden liefde tussen twee jonge aapjes waarbij de één werd weggejaagd van de berg waarop ze woonden, door de leider van de troep geloof ik, en vervolgens komt hij terecht op het platteland en in de mensensteden. Hij wordt geloof ik op een gegeven moment ook gevangen en gebruikt als attractie voor een man om geld mee te verdienen, maar uiteindelijk vindt hij zijn weg terug naar de berg. Zover ik me het kan herinneren tenminste....

Een nog obscuurdere waarschijnlijk is een film die ik heel lang geleden heb gezien, waarschijnlijk zo'n 20 jaar terug ofzo, toendertijds in het Duits, maar ik weet dus niet of dat nagesynchroniseerd was (waarschijnlijk wel). Het enige wat ik me daar nog van kan herinneren is een jonge vrouw, waarschijnlijk een princes, die in een (ik geloof besneeuwd) bos probeert te vluchten voor een draak, een draak die kon spreken.

Toevallig iemand die één van deze herkent? :P
pi_123861341
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 05:14 schreef Alziend-Oog het volgende:
Ik zoek een docu (dacht ik) van een spelshow die uiteindelijk nep bleek te zijn. Hier werd gewerkt met echte mensen en moesten de deelnemers kiezen of zij voor het geld zouden gaan en daarmee het mens op de een of andere manier pijn doen, of het mens met rust laten en hiervoor geen geldbedrag krijgen.

Nu ik het zo zie zou het best een saw docu kunnen zijn :P
wellicht Series 7: The Contenders (2001) - IMDb ?
  zondag 10 maart 2013 @ 15:01:43 #124
376380 Alziend-Oog
haha vet grappig
pi_123867751
quote:
Volgens mij is dat hem. Thanks :)
Aer mea arena est
pi_123871705
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 08:56 schreef victorinox het volgende:

[..]

Screamers
Yep! Dank je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')