abonnement Unibet Coolblue
pi_122882507


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad.

In 2012 zijn Black 2 en White 2 uitgekomen. Het speelt zich wederom af in Unova, maar wel 2 jaar dan Black en White. Er is dan ook behoorlijk wat veranderd in de regio. Dit keer kun je vanaf het begin Pokémon van alle generaties vangen.

De Pokémon franchise is na zestien jaar nog altijd zeer populair en er staan ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!
pi_122882545
en vergeten een nieuwe TT te maken :')
pi_122882882
quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en vergeten een nieuwe TT te maken :')
:') _O-
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_122882950
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:21 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

:') _O-
Speel jij dan ook Pokemon, of kijk je alleen naar de anime?
pi_122883215
quote:
16s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Speel jij dan ook Pokemon, of kijk je alleen naar de anime?
Ik ben opgegroeid met de 1e gen pokemon en ja ik speel pokemon.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_122883533
Ik ben erg benieuwd naar de gameplay van de aangekondigde X & Y, voor de 3ds. De beschikbare beelden laten zien dat het standaard topview principe eindelijk eens aangepast is, en daarmee de game drastisch veranderd zonder de originele sfeer te verpesten. Ik kijk er erg naar uit.

Momenteel heb ik de advance maar weer eens gepakt.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_122996860
Mijn AAA dream team 8-)

Venusaur
Blastoice
Charizard
Gengar
Dragonite
Raichu
There are only 151 Pokémon.
pi_122997179
mijn AAA team is

Medicham
Houndoom
Ludicolo/Starmie
Mamoswine
Scizor
Rhyperior/Gliscor

alhoewel deze nu over 3-4 games verspreid zitten.
pi_122997835
Iemand die een Squirtle wil ruilen? ( Platinum )
Hoi.
pi_122998789
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:14 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Iemand die een Squirtle wil ruilen? ( Platinum )
Bedoel je:
Wie wil er een Squirtle?
Of,
Wie heeft een Squirtle voor mij?

Als het eerste het geval is, ik kan je voor gen.4 masterballs, rare candies, elke TM en Chimchar of Chikorita geven.
Mischien 2voor1?
pi_122998802
Wat is AAA ooit?
Wordt me op Google nou niet echt duidelijk...
pi_122999731
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:41 schreef roy9 het volgende:

[..]

Bedoel je:
Wie wil er een Squirtle?
Of,
Wie heeft een Squirtle voor mij?

Als het eerste het geval is, ik kan je voor gen.4 masterballs, rare candies, elke TM en Chimchar of Chikorita geven.
Mischien 2voor1?
Wie heeft er een squirtle voor mij bedoelde ik.
Hoi.
pi_123000639
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:41 schreef roy9 het volgende:
Wat is AAA ooit?
Wordt me op Google nou niet echt duidelijk...
gewoon 'top' of 'beste' :p komt van AAA rating, de beste rating mogelijk zeg maar
There are only 151 Pokémon.
pi_123001540
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:06 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:

[..]

Wie heeft er een squirtle voor mij bedoelde ik.
Oh, ik niet...
pi_123001601
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

gewoon 'top' of 'beste' :p komt van AAA rating, de beste rating mogelijk zeg maar
. Oke dankje
pi_123007435
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef NitraatPoep het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de gameplay van de aangekondigde X & Y, voor de 3ds. De beschikbare beelden laten zien dat het standaard topview principe eindelijk eens aangepast is, en daarmee de game drastisch veranderd zonder de originele sfeer te verpesten. Ik kijk er erg naar uit.

Momenteel heb ik de advance maar weer eens gepakt.
There are only 151 Pokémon.
pi_123104604
I came when you beat the Elite Four.

^^^^^^^^^^^
Als TT mischien?
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:23:51 #19
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_123106034
In Black 2 Golurk, Sigilyph, Beartic en Cinccino op level 100.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_123298455
Omdat ik geen Registeel meer hoef, mogen jullie nu deze Pokémon van mij hebben of ruilen voor andere starters: (traden op gen.V)
Turtwig
Chimchar
Piplup
Totodile
Charmander
Chikorita
Oshawott
Snivy

Starters die ik nog zoek: (of evos)
Bulbasaur, Squirtle
Cyndaquil
Mudkip, Treecko
Tepig

Als je wil ruilen zeg het maar!
  maandag 25 februari 2013 @ 23:54:15 #22
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_123352536
Er zitten soms echt irritante foutjes in het spel.
Net had de tegenstander een Lilligant en dat beest kon gewoon 5x achter elkaar Petal Dance doen en was toen nog niet confused. :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 27 februari 2013 @ 11:18:10 #23
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_123402904
Pokemon Platinum kwijt :'( NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Hoop niet dat de schoonmaakster of mijn moeder dat ding per ongeluk opgezogen heeft of in de prullenbak laten vallen :'(
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  woensdag 27 februari 2013 @ 15:02:32 #24
366803 AthCom
Overigens ...
pi_123410665
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Er zitten soms echt irritante foutjes in het spel.
Net had de tegenstander een Lilligant en dat beest kon gewoon 5x achter elkaar Petal Dance doen en was toen nog niet confused. :?
Nah, Lilligant kan als ability Own Tempo hebben.
Moira. is tof. :7
pi_123413810
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 11:18 schreef Bendoe het volgende:
Pokemon Platinum kwijt :'( NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Hoop niet dat de schoonmaakster of mijn moeder dat ding per ongeluk opgezogen heeft of in de prullenbak laten vallen :'(
Dat is echt k*t, ook gehad met mijn Emerald, die net 1 dag binnen was en dus nog nooit heb kunnen spelen!
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:23:16 #26
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_123444730
quote:
14s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:02 schreef AthCom het volgende:

[..]

Nah, Lilligant kan als ability Own Tempo hebben.
:o O ja. 8)7
Dat stomme beest heeft me wel 2 Max Potions gekost. :(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:24:26 #27
366803 AthCom
Overigens ...
pi_123446527
Haha, toen ik erachter kwam dacht ik ook bij mezelf dat ik die eens een keer mee zou nemen, want dat is geen verkeerde combo. :7
Moira. is tof. :7
  dinsdag 5 maart 2013 @ 19:50:30 #28
388285 roy9
Oude Koek
pi_123672356
Wat voor Pokémon willen jullie eigenlijk allemaal voor genVI?
Ik wil graag:
Een ice tijger/panter
Ice/electric splitevo voor Luxio
Dunsparce splitevo eentje ground/flying en een ander normal/dragon.
Kampvuur pokemon grass/fire
Water/fire stoom pokemon
Torkoal fire/steel evo
Sylveons type is flying en een ground counterpart
En nog een heleboel evos waar ik op dit moment even niet aan kan denken.
pi_123707707
dagen bezig geweest om alle 300 pokemon te zien in black 2 en dan de teleurstelling van de nature preserve ontdekken :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_123768677
There are only 151 Pokémon.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:13:02 #32
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_123920000
oh yeahh 8-) charizard is zo rlax he! en ash zon lul dat hij al zijn goeie pokemon iedere keer ergens achterlaat ofzo :P
  dinsdag 12 maart 2013 @ 20:54:42 #34
388285 roy9
Oude Koek
pi_123976605
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 17:53 schreef boik het volgende:
oh yeahh 8-) charizard is zo rlax he! en ash zon lul dat hij al zijn goeie pokemon iedere keer ergens achterlaat ofzo :P
Als ik Ash was dan had ik ook elke keer als ik naar een nieuwe regio ging mijn Pokemon achtergelaten bij Oak, om weer nieuwe Pokemon te leren kennen en als Ash dat niet gedaan zou hebben, dan had hij nog steeds maar 10 Pokemon.
Man, ik wil dat Pokemon echt bestaan.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 19:06:42 #35
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_124102533
Did this die? ;_;

BNtw; nog mensen die nog de echte kaarten sparen? Ik namelijk nog steeds, shame on me ;( O+
En/of de online TCG game spelen?
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 23:56:49 #36
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_124116634
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Did this die? ;_;

BNtw; nog mensen die nog de echte kaarten sparen? Ik namelijk nog steeds, shame on me ;( O+
En/of de online TCG game spelen?
Ik heb nog een hele stapel liggen waar ik niks mee doe..
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 08:48:32 #37
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_124122427
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:56 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Ik heb nog een hele stapel liggen waar ik niks mee doe..
Mocht je er ooit van af willen, denk dan ajb :Y aan mij
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:10:34 #38
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_124131948
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 08:48 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Mocht je er ooit van af willen, denk dan ajb :Y aan mij
Welke regio zit je? Verzenden gaat weer in de kosten lopen, zou jammer zijn.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:58:09 #39
388285 roy9
Oude Koek
pi_124135399
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Did this die? ;_;

BNtw; nog mensen die nog de echte kaarten sparen? Ik namelijk nog steeds, shame on me ;( O+
En/of de online TCG game spelen?
Ja, ik speel ook de TCG, alleen ben toevallig deze week weer begonnen, dus heb nog geen BW kaarten, mijn laatste kaart was van de Platinum:Arceus serie.
En daarom speel ik ook noet de online TCG.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 18:04:11 #40
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_124135597
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:58 schreef roy9 het volgende:

[..]

Ja, ik speel ook de TCG, alleen ben toevallig deze week weer begonnen, dus heb nog geen BW kaarten, mijn laatste kaart was van de Platinum:Arceus serie.
En daarom speel ik ook noet de online TCG.
Why not? Of zaten daar die online redeem codes nog niet in?
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 18:47:49 #41
388285 roy9
Oude Koek
pi_124136930
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:04 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Why not? Of zaten daar die online redeem codes nog niet in?
Volgens mij niet, en zowel dan heb ik er niet naar gekeken en weggegooid.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:45:32 #42
388285 roy9
Oude Koek
pi_124138899
Ik heb even gekeken op pokemontcg.com en het lijkt me leuk!
  maandag 18 maart 2013 @ 22:47:15 #43
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124231162
Mijn gedachten bij de serie;

Kanto - Hoenn: AWESOME!
Diamond & Pearl: Dit gaat de verkeerde kant op.
Black & White: WTF'S ER GEBEURD MET POKÉMON EN DE TEAM ROCKET MOTTO'S?! :(

Dus therefore, de X en Y series moeten nog crappier zijn.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_124231361
tot en met johto bedoel je hoop ik? Ik vond de stap van johto naar hoenn echt de meest kutte.
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 06:46:19 #45
388285 roy9
Oude Koek
pi_124239201
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:47 schreef SGYENZO het volgende:
Mijn gedachten bij de serie;

Kanto - Hoenn: AWESOME!
Diamond & Pearl: Dit gaat de verkeerde kant op.
Black & White: WTF'S ER GEBEURD MET POKÉMON EN DE TEAM ROCKET MOTTO'S?! :(

Dus therefore, de X en Y series moeten nog crappier zijn.
Gaat dit over de anime?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:37:21 #46
366803 AthCom
Overigens ...
pi_124246344
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 06:46 schreef roy9 het volgende:

[..]

Gaat dit over de anime?
Hij zei 'serie' en 'Team Rocket-motto's', dus dat lijkt me wel.
Moira. is tof. :7
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:55:23 #47
388285 roy9
Oude Koek
pi_124251384
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:37 schreef AthCom het volgende:

[..]

Hij zei 'serie' en 'Team Rocket-motto's', dus dat lijkt me wel.
Ja oke
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:55:53 #48
388285 roy9
Oude Koek
pi_124251401
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 06:46 schreef roy9 het volgende:

[..]

Gaat dit over de anime?
Van Kanto tot Sinnoh lijkt Ash steeds ouder te worden, en in BW heeft hij weer een veel jonger karakter.
Maar BW is ook een "reboot".
Alhoewel ik het verhaal van BW wel weer heel leuk vind.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 15:00:31 #49
388285 roy9
Oude Koek
pi_124251592
Ho, quote ik mijn eigen post
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:37:43 #50
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124273208
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 06:46 schreef roy9 het volgende:

[..]

Gaat dit over de anime?
Yesh
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:39:28 #51
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124273358
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
tot en met johto bedoel je hoop ik? Ik vond de stap van johto naar hoenn echt de meest kutte.
Ja? Nee ik niet. Ik heb Tracy niet echt meegekregen :@
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:41:08 #52
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124273495
quote:
CHARIZARDIE! PRAIIIIIISE THE LORRRDD _O_. Childhood strikes back. I missed you char!
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:43:29 #53
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124273669
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:37 schreef AthCom het volgende:

[..]

Hij zei 'serie' en 'Team Rocket-motto's', dus dat lijkt me wel.
De overstap van Hoenn naar Sinnoh vond ik al groot met al die nieuwe Pokémon, maar de klap van Sinnoh naar Unova vond ik nét effe iets te groot om snel te handelen. :{
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 20 maart 2013 @ 06:32:46 #54
388285 roy9
Oude Koek
pi_124280885
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:43 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

De overstap van Hoenn naar Sinnoh vond ik al groot met al die nieuwe Pokémon, maar de klap van Sinnoh naar Unova vond ik nét effe iets te groot om snel te handelen. :{
Geen last van gehad, maar dat komt omdat ik de games eerst heb gespeeld, ben nu 3 maanden bezig met de anime, dus ik kende de Pokemon al
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:38:13 #55
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124316091
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 06:32 schreef roy9 het volgende:

[..]

Geen last van gehad, maar dat komt omdat ik de games eerst heb gespeeld, ben nu 3 maanden bezig met de anime, dus ik kende de Pokemon al
Namen waren eerst lastig, maar weet ze nu allemaal (om een of andere reden heb ik echt HAAT aan Sigyliph) :{
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:58:31 #56
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_124317381
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:38 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Namen waren eerst lastig, maar weet ze nu allemaal (om een of andere reden heb ik echt HAAT aan Sigyliph) :{
Sigilyph is wel fijn om in je team te hebben. Magic Guard is een van de beste ability's uit het spel.

De anime heb ik al ... 8? jaar niet gezien.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 21 maart 2013 @ 07:59:22 #57
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124323814
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Sigilyph is wel fijn om in je team te hebben. Magic Guard is een van de beste ability's uit het spel.

De anime heb ik al ... 8? jaar niet gezien.
Ik vind Wonder Guard de beste ability, daarna Trace, daarna Illusion
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:44:43 #58
366803 AthCom
Overigens ...
pi_124334701
Anime heb ik zelf ook al jaren niet gekeken. Zo ongeveer rond het einde van Johto (laatste gym, denk ik?) ben ik afgehaakt.

Meer omdat ik andere dingen ging kijken en dat het me weinig interesseerde dan dat het 'kutter' werd.
Moira. is tof. :7
pi_124337783
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:47 schreef SGYENZO het volgende:
Mijn gedachten bij de serie;

Kanto - Hoenn: AWESOME!
Diamond & Pearl: Dit gaat de verkeerde kant op.
Black & White: WTF'S ER GEBEURD MET POKÉMON EN DE TEAM ROCKET MOTTO'S?! :(

Dus therefore, de X en Y series moeten nog crappier zijn.
Trouwens, vanaf BW109 gebruikt TR hun originele motto weer
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:01:01 #60
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124357435
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:00 schreef roy9 het volgende:

[..]

Trouwens, vanaf BW109 gebruikt TR hun originele motto weer
Aflevering 109?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:03:33 #61
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_124357603
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 07:59 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Ik vind Wonder Guard de beste ability, daarna Trace, daarna Illusion
totdat je een medicham gebruikt met hi jump kick/psycho cut/thunder-/icepunch, dan is zn exclusieve pure power ability echt beter dan trace en illusion :)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 07:49:14 #62
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124363681
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

totdat je een medicham gebruikt met hi jump kick/psycho cut/thunder-/icepunch, dan is zn exclusieve pure power ability echt beter dan trace en illusion :)
Hoe irriteer je mensen dood:
1). Hack een Pokémon
2). Darkrai met ability nightmare/wonder guard
3). Geef hem sws de move dark void.
4). Start de match
5). Gebruik dark void over en over en over

Vind ik persoonlijk altijd leuk om te doen >:)
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 24 maart 2013 @ 19:08:51 #63
388285 roy9
Oude Koek
pi_124453004
Vandaag een overal 31 IV 252 EV in speed en attack shiny legit lv.100 DW ability Lucario (swords dance, close combat, ice punch earthquake) geruild voor Dialga lv.50. Wat een monster!
Ook nog een gratis Pokerus infected Tepig gekregen!
  zondag 24 maart 2013 @ 22:38:47 #64
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124465601
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:08 schreef roy9 het volgende:
Vandaag een overal 31 IV 252 EV in speed en attack shiny legit lv.100 DW ability Lucario (swords dance, close combat, ice punch earthquake) geruild voor Dialga lv.50. Wat een monster!
Ook nog een gratis Pokerus infected Tepig gekregen!
Bitch please! Lucario shiny lvl 100 zijn EXTREEM zeldzaam en dan ruil je hem voor een Pokémon die je ZO kan vangen op Spear Pillar met een master ball? Echt jammer dit :{
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 24 maart 2013 @ 22:52:29 #65
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_124466557
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:49 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Hoe irriteer je mensen dood:
1). Hack een Pokémon
2). Darkrai met ability nightmare/wonder guard
3). Geef hem sws de move dark void.
4). Start de match
5). Gebruik dark void over en over en over

Vind ik persoonlijk altijd leuk om te doen >:)
Ik gebruik geen legendaries en weiger ook om in MP tegen legendaries te vechten.
pi_124471849
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:38 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Bitch please! Lucario shiny lvl 100 zijn EXTREEM zeldzaam en dan ruil je hem voor een Pokémon die je ZO kan vangen op Spear Pillar met een master ball? Echt jammer dit :{
ik hoop dat ie het andersom bedoelt
There are only 151 Pokémon.
  maandag 25 maart 2013 @ 06:41:55 #67
388285 roy9
Oude Koek
pi_124472536
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 01:36 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

ik hoop dat ie het andersom bedoelt
Ja, IK heb de Lucario
  maandag 25 maart 2013 @ 23:11:58 #68
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124508036
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 06:41 schreef roy9 het volgende:

[..]

Ja, IK heb de Lucario
Je liet me doodschrikken. :o
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 25 maart 2013 @ 23:13:13 #69
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124508089
quote:
16s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik gebruik geen legendaries en weiger ook om in MP tegen legendaries te vechten.
Ook als ze zelf zijn getraind en er staat bij summary "met at lvl. 50"?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 30 maart 2013 @ 09:19:03 #70
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_124676646
Speelt iemand van jullie Pokémon 3D?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 31 maart 2013 @ 23:52:58 #71
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124741651
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 09:19 schreef bobbernaut het volgende:
Speelt iemand van jullie Pokémon 3D?
Nope, what's that?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 1 april 2013 @ 00:27:13 #72
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
  maandag 1 april 2013 @ 00:53:46 #73
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_124744748
Weer begonnen met Platinum :)
Iemand die wilt linken op DS een keertje?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_124745655
quote:
ziet er echt heel awesome uit. maar ik wacht nog even tot ie iets verder developped is, maar op het moment krijgt ie veel updates om de paar dagen
There are only 151 Pokémon.
pi_124746092
Zaterdag begonnen met Crystal. Ik ben nooit verder gekomen dan Blue en Yellow.
Ik ben weer helemaal verslaafd. O+
  maandag 1 april 2013 @ 07:21:54 #76
388285 roy9
Oude Koek
pi_124749174
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 00:53 schreef bobbernaut het volgende:
Weer begonnen met Platinum :)
Iemand die wilt linken op DS een keertje?
Ik wel, ben ook weer opnieuw begonnen en ik ben nu bij Canalave.
pi_124757014
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:14 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

ziet er echt heel awesome uit. maar ik wacht nog even tot ie iets verder developped is, maar op het moment krijgt ie veel updates om de paar dagen
fuck, ik kon me niet inhouden :D heb 0.28 gewoon gedownload en werkt als een zonnetje! :D
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 2 april 2013 @ 04:17:51 #78
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124782450
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 07:21 schreef roy9 het volgende:

[..]

Ik wel, ben ook weer opnieuw begonnen en ik ben nu bij Canalave.
Ik heb een oude save teruggevonden op een TTDS, allemaal legendaries (had ik waaaaay back then gekregen van een buurjongen, cheats FTW), 900x rare Candy, 900x master balls.. Dé droom save
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 2 april 2013 @ 04:19:23 #79
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124782455
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 00:53 schreef bobbernaut het volgende:
Weer begonnen met Platinum :)
Iemand die wilt linken op DS een keertje?
JA, IK WIL :9~
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 2 april 2013 @ 04:25:45 #80
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124782463
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:14 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Iemand die een Squirtle wil ruilen? ( Platinum )
IKKOH, wat wil je, van abra tot zweilous.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 2 april 2013 @ 04:28:24 #81
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124782466
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:06 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:

[..]

Wie heeft er een squirtle voor mij bedoelde ik.
Oh oké. Ik heb, master balls, rare Candy, level naar keuze wat je wilt.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 2 april 2013 @ 04:30:31 #82
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124782474
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 21:21 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
..EN DAAROM KIES IK FROAKIE!
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 2 april 2013 @ 04:34:34 #83
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124782480
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 20:59 schreef roy9 het volgende:
Omdat ik geen Registeel meer hoef, mogen jullie nu deze Pokémon van mij hebben of ruilen voor andere starters: (traden op gen.V)
Turtwig
Chimchar
Piplup
Totodile
Charmander
Chikorita
Oshawott
Snivy

Starters die ik nog zoek: (of evos)
Bulbasaur, Squirtle
Cyndaquil
Mudkip, Treecko
Tepig

Als je wil ruilen zeg het maar!
Ik wil ruilen! Elk level, elke Pokémon, zeg het maar.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 2 april 2013 @ 04:37:07 #84
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124782486
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 11:18 schreef Bendoe het volgende:
Pokemon Platinum kwijt :'( NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Hoop niet dat de schoonmaakster of mijn moeder dat ding per ongeluk opgezogen heeft of in de prullenbak laten vallen :'(
Dat is echt heel kut :o. Maar ik ben door mijn verhuizing f*cking Diamond EN Pearl kwijt! Zucht. Daar gaat een stukje van mijn childhood. Gelukkig heb ik nog TTDS Met heel sinnoh, maar ja, niet zo leuk als het origineel.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 2 april 2013 @ 04:40:10 #85
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124782492
Als iemand een Pokémon wilt, wat voor game dan ook, ik geef! (Wel Gen IV en later, online ruilen.)
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_124782503
quote:
Wow! dit ziet er wel echt super vet uit... prima manier om mn saaie stage uurtjes mee door te komen denk .. :P vind het namelijk altijd zo raar om openlijk te zitten ds'en hoewel ze overduidelijk weten dat ik geen bal te doen heb
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:19:21 #87
388285 roy9
Oude Koek
pi_124783067
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 04:34 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Ik wil ruilen! Elk level, elke Pokémon, zeg het maar.
Tepig heb ik ondertussen ook al, maar als het echt ELKE Pokemon mag zijn, geef me dan maar Registeel of een event Pokemon behalve Darkrai, Keldeo, Victini.
Zeg maar welke je er voor terug wil. (Van de starters)

[ Bericht 2% gewijzigd door roy9 op 02-04-2013 16:17:01 ]
  zondag 7 april 2013 @ 07:13:51 #88
388285 roy9
Oude Koek
pi_124979022
Wat vinden jullie van de nieuwe Mewtwo form/Pokemon/ding?
Ik vind hem echt geweldig! Het ziet er uit alsof hij betere psychic powers heeft dan Mewtwo 8-)
  zondag 7 april 2013 @ 07:26:26 #89
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124979032
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 07:13 schreef roy9 het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe Mewtwo form/Pokemon/ding?
Ik vind hem echt geweldig! Het ziet er uit alsof hij betere psychic powers heeft dan Mewtwo 8-)
Wat, HEEFT IE EEN NIEUWE FORM?! :o
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 7 april 2013 @ 07:49:09 #90
388285 roy9
Oude Koek
pi_124979068
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 07:26 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Wat, HEEFT IE EEN NIEUWE FORM?! :o
Ja, of het is een nieuwe Pokemon (Mewthree)
Check Serebii dan... ;)
  zondag 7 april 2013 @ 08:13:27 #91
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_124979104
Hij doet me denken aan Bowser Jr., in de zin dat hij eruit ziet als een minder indrukwekkende (en waarschijnlijk irritantere) versie van het origineel. Nee, deze nieuwe form had voor mij niet gehoeven.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 7 april 2013 @ 08:14:31 #92
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124979107
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 07:49 schreef roy9 het volgende:

[..]

Ja, of het is een nieuwe Pokemon (Mewthree)
Check Serebii dan... ;)
Oké.. Even op Serebii..

Mm, nou hij ziet er wel zeker.. Apart uit, vooral als z'n staart nu aan zijn hoofd zit :{ maar toch benieuwd naar moves en ability!
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 7 april 2013 @ 08:18:55 #93
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124979117
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 07:49 schreef roy9 het volgende:

[..]

Ja, of het is een nieuwe Pokemon (Mewthree)
Check Serebii dan... ;)
Kom straks op black 2? :o
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 7 april 2013 @ 08:32:24 #94
388285 roy9
Oude Koek
pi_124979163
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 08:14 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Oké.. Even op Serebii..

Mm, nou hij ziet er wel zeker.. Apart uit, vooral als z'n staart nu aan zijn hoofd zit :{ maar toch benieuwd naar moves en ability!
Ik noem het dus geen staart meer, maar eerder een ding wat zijn krachten versterkt!
  zondag 7 april 2013 @ 08:33:21 #95
388285 roy9
Oude Koek
pi_124979168
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 08:18 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Kom straks op black 2? :o
Ja, ik ga trouwens wel om 9:30 weg, maar als ik in de wifi room ga kom ik jou dan gewoon tegen?
Zullen we om 8:50?
  zondag 7 april 2013 @ 08:44:39 #96
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124979206
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 08:33 schreef roy9 het volgende:

[..]

Ja, ik ga trouwens wel om 9:30 weg, maar als ik in de wifi room ga kom ik jou dan gewoon tegen?
Zullen we om 8:50?
Is goed, ik zal er zijn!
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 7 april 2013 @ 08:48:25 #97
388285 roy9
Oude Koek
pi_124979218
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 08:44 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Is goed, ik zal er zijn!
Maar ik heb jou FC dus niet nodig?
En je moet C-gear aan hebben he
  zondag 7 april 2013 @ 08:51:00 #98
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124979228
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 08:33 schreef roy9 het volgende:

[..]

Ja, ik ga trouwens wel om 9:30 weg, maar als ik in de wifi room ga kom ik jou dan gewoon tegen?
Zullen we om 8:50?
Heb net m'n eigen friend code binnen; het is 2194 8041 4945!
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 7 april 2013 @ 08:51:32 #99
388285 roy9
Oude Koek
pi_124979230
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 08:51 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Heb net m'n eigen friend code binnen; het is 2194 8041 4945!
Oke, voeg je even toe!

EDIT:
Toegevoegd, kom eraan!
  zondag 7 april 2013 @ 08:53:44 #100
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124979241
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 08:51 schreef roy9 het volgende:

[..]

Oke, voeg je even toe!
Oké, ik heb je net ook toegevoegd zit nu in de wifi club, die aardige dame wijst me even de weg.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 7 april 2013 @ 08:58:14 #101
388285 roy9
Oude Koek
pi_124979262
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 08:53 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Oké, ik heb je net ook toegevoegd zit nu in de wifi club, die aardige dame wijst me even de weg.
Purrlion heeft PKRS
  zondag 7 april 2013 @ 09:05:20 #102
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124979309
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 08:51 schreef roy9 het volgende:

[..]

Oke, voeg je even toe!

EDIT:
Toegevoegd, kom eraan!
O shit, per ongeluk beëindigd :{
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 7 april 2013 @ 09:26:52 #103
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124979496
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 08:58 schreef roy9 het volgende:

[..]

Purrlion heeft PKRS
Good game! Double Team :{
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 7 april 2013 @ 09:28:00 #104
388285 roy9
Oude Koek
pi_124979518
quote:
11s.gif Op zondag 7 april 2013 09:05 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

O shit, per ongeluk beëindigd :{
Moet nu weg, blij met shiny Zorua en Latios, dankje!
Battle was leuk, Lucario gebruikte ik alleen om Gardevoir te counteren, en Deerling en Tranquil om het af te maken, volgende keer een battle met sterkere Pokemon?
Of juist een battle met alleen 10-20 pokemon, voor de uitdaging?
Leer+scratch _O_ ;)
  zondag 7 april 2013 @ 09:37:31 #105
388285 roy9
Oude Koek
pi_124979617
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 09:26 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Good game! Double Team :{
Ja, ik doe niet echt aan Somgon regels en Tiers, Double Team zit in de game, dus mag je het gebruiken (Empoleon met Flamethrower mag bijvoorbeeld niet, want het zit niet in de game) en btw, er zijn genoeg moves om het weer te counteren!

Niet dat ik alles bepaal hoor...
pi_124983346
Nieuwe info van Pokemon X en Y

Er komt een nieuwe versie/evolutie van Mewto



edit: oh, het was al gepost ;(
Naja persoonlijk vind ik 'm wel tegenvallen, de originele pokemon kunnen ze toch niet benaderen, laat die gewoon met rust zou ik zeggen.
There are only 151 Pokémon.
  zondag 7 april 2013 @ 13:44:10 #107
366803 AthCom
Overigens ...
pi_124984938
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:53 schreef Eenskijken het volgende:
Nieuwe info van Pokemon X en Y

Er komt een nieuwe versie/evolutie van Mewto

[ afbeelding ]

edit: oh, het was al gepost ;(
Naja persoonlijk vind ik 'm wel tegenvallen, de originele pokemon kunnen ze toch niet benaderen, laat die gewoon met rust zou ik zeggen.
Tsja ... ik vind er weinig aan. Ik wacht het allemaal maar af. :P
Moira. is tof. :7
  zondag 7 april 2013 @ 15:34:31 #108
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124989311
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 09:28 schreef roy9 het volgende:

[..]

Moet nu weg, blij met shiny Zorua en Latios, dankje!
Battle was leuk, Lucario gebruikte ik alleen om Gardevoir te counteren, en Deerling en Tranquil om het af te maken, volgende keer een battle met sterkere Pokemon?
Of juist een battle met alleen 10-20 pokemon, voor de uitdaging?

Leer+scratch _O_ ;)
YES! Beide. Ja, doordat ik had geruild was ik vergeten om Pokémon te switchen :'(.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 7 april 2013 @ 15:46:02 #109
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124989786
Ik zou het leuk vinden om een speciale ability voor kyurem te hebben, dat als ie een vuursoort aanval ontvangt dat ie white kyurem wordt, en als ie een elektrisch soort aanval ontvangt dat ie black kyurem wordt.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 7 april 2013 @ 18:20:23 #110
388285 roy9
Oude Koek
pi_124996862
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 15:46 schreef SGYENZO het volgende:
Ik zou het leuk vinden om een speciale ability voor kyurem te hebben, dat als ie een vuursoort aanval ontvangt dat ie white kyurem wordt, en als ie een elektrisch soort aanval ontvangt dat ie black kyurem wordt.
Ik zou het niet leuk vinden
Klinkt leuk, maar niet realistisch, Kyurem absorbeert DNA van Reshiram/Zekrom om van vorm te veranderen, zou een beetje vreemd zijn omdat te doen na aldat DNA-splicers gedoe. Thunderbolt bevat geen DNA
  zondag 7 april 2013 @ 19:25:58 #111
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_124999611
Een Pokémon topic O+ Of mag je niet mee doen met Pokemon Black? :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 7 april 2013 @ 20:28:47 #112
388285 roy9
Oude Koek
pi_125002705
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef Maraca het volgende:
Een Pokémon topic O+ Of mag je niet mee doen met Pokemon Black? :+
Tuurlijk wel, elke game kun je hier discuseren, en Black, White, BW2 worden hier juist het meest besproken.
  zondag 7 april 2013 @ 20:30:48 #113
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125002843
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 20:28 schreef roy9 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, elke game kun je hier discuseren, en Black, White, BW2 worden hier juist het meest besproken.
Kijk O+ Ja, je weet het maar nooit want die spellen krijgen zo vaak een nieuwe versie. Gevoelsmatig is het ook nog de dag van gisteren dat ik Pokémon Yellow zat te spelen met een veel te dikke Pickahu die achter je aan zit te waggelen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_125003581
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef Maraca het volgende:
Een Pokémon topic O+ Of mag je niet mee doen met Pokemon Black? :+
kom je daar nu pas achter? :o
There are only 151 Pokémon.
  zondag 7 april 2013 @ 20:43:25 #115
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125003642
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

kom je daar nu pas achter? :o
Ja, kom niet zo vaak in GAM :@ Probleem is ook dat ik maar niet voorbij de Elite 4 kom. Je mag gewoon niet meer terug om even te healen ofzo. Echt waardeloos
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 7 april 2013 @ 20:51:11 #116
388285 roy9
Oude Koek
pi_125004046
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, kom niet zo vaak in GAM :@ Probleem is ook dat ik maar niet voorbij de Elite 4 kom. Je mag gewoon niet meer terug om even te healen ofzo. Echt waardeloos
Daarvoor heeft men het grinden
Trouwens, als je alle trainerbattles doet lukt het ook wel zonder te grinden
  zondag 7 april 2013 @ 20:52:42 #117
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125004140
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef roy9 het volgende:

[..]

Daarvoor heeft men het grinden
Dat moet je even uitleggen :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 7 april 2013 @ 20:54:50 #118
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_125004262
Zorgen dat je pokémon op hetzelfde level zitten als die van de Elite Four en gewoon heel veel Hyper Potions en/of Full Restores kopen. Minimaal 20 ŕ 30, zodat je al je pokémon kunt healen na elk gevecht.

Ik weet eigenlijk niet eens of het me ooit al eens gelukt is om de Elite Four te verslaan zonder ook maar één item te gebruiken. :o
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_125004339
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat moet je even uitleggen :@
hij bedoelt kansloos je pokemon overlvlen :P

of je kan gewoon een shitload aan potions bij je hebben. Waar moet je je geld anders aan besteden
There are only 151 Pokémon.
  zondag 7 april 2013 @ 20:58:49 #120
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125004527
*O* Bedankt voor de tips. Pokemon hebben een hoog genoeg level om de Elite 4 aan te moeten kunnen. Ga dan maar heel veel potions kopen :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 7 april 2013 @ 21:18:17 #121
388285 roy9
Oude Koek
pi_125005621
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

hij bedoelt kansloos je pokemon overlvlen :P

of je kan gewoon een shitload aan potions bij je hebben. Waar moet je je geld anders aan besteden
Wat bedoel je met kansloos? Bedoel je gewoon met brute kracht E4 verslaan ipv strategie? In dat geval moet ik zeggen: Ik grind nooit :7
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 7 april 2013 @ 21:57:25 #122
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_125008308
Nog een tip gebruik een move of een item waardoor de elite 4 geen potions kan gebruiken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 8 april 2013 @ 19:38:13 #123
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_125042314
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:53 schreef Eenskijken het volgende:
Nieuwe info van Pokemon X en Y

Er komt een nieuwe versie/evolutie van Mewto

[ afbeelding ]

edit: oh, het was al gepost ;(
Naja persoonlijk vind ik 'm wel tegenvallen, de originele pokemon kunnen ze toch niet benaderen, laat die gewoon met rust zou ik zeggen.
Ik vind 'm echt belachelijk.
Ze kunnen beter evoluties maken voor Pokémon zoals Dunsparce, Pachirisu, Corsola en Farfetch'd.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_125042490
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 21:18 schreef roy9 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met kansloos? Bedoel je gewoon met brute kracht E4 verslaan ipv strategie? In dat geval moet ik zeggen: Ik grind nooit :7
idd :P liever 5 levels eronder en goede taktiek hebben dan als een tank erover walsen omdat je pokemon hoger lvl zijn..

@madame peon: niet fucken met farfetch'd hoor :( !
There are only 151 Pokémon.
  maandag 8 april 2013 @ 19:51:13 #125
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_125042951
Maar Farfetch'd is zo zwak. ;( Een evolutie die er net iets anders uitziet en een stuk sterker is, zou wel fijn zijn.
En dat hij dan eventueel in een ander type verandert, bijvoorbeeld Flying/Fight. Kung-Fu Farfetch'd. :7
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 8 april 2013 @ 20:10:20 #126
388285 roy9
Oude Koek
pi_125044064
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar Farfetch'd is zo zwak. ;( Een evolutie die er net iets anders uitziet en een stuk sterker is, zou wel fijn zijn.
En dat hij dan eventueel in een ander type verandert, bijvoorbeeld Flying/Fight. Kung-Fu Farfetch'd. :7
_O_
  maandag 8 april 2013 @ 20:24:47 #127
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_125044885
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar Farfetch'd is zo zwak. ;( Een evolutie die er net iets anders uitziet en een stuk sterker is, zou wel fijn zijn.
En dat hij dan eventueel in een ander type verandert, bijvoorbeeld Flying/Fight. Kung-Fu Farfetch'd. :7
dat zou eerder kendo zijn dan kungfu :D
  maandag 8 april 2013 @ 20:31:50 #128
366803 AthCom
Overigens ...
pi_125045247
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef Maraca het volgende:
Een Pokémon topic O+ Of mag je niet mee doen met Pokemon Black? :+
Je mag zelfs meedoen met R/B/Y als je dat leuk vindt. :P
Moira. is tof. :7
  maandag 8 april 2013 @ 21:04:34 #129
388285 roy9
Oude Koek
pi_125047321
Mijn idee:
Suncorn, de corn Pokemon
Splitevo van Sunkern
Stats voor Physical sweeper met aanvallen zoals, Leaf Blade, Vine Whip, Power Whip, Earthquake, wrap, Night Slash en andere slashing moves, Swords Dance, Ingrain.
Ziet eruit als een maisplant met wortels als voeten/benen, mais als zijn hoofd, scherpe bladeren als armen en een lichaam gemaakt van bladeren en wortels inelkaar gewikkeld. Ook draagt hij een groot blad op zijn rug als cape.
Type: grass en mischien grass/ground
pi_125058823
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 21:18 schreef roy9 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met kansloos? Bedoel je gewoon met brute kracht E4 verslaan ipv strategie? In dat geval moet ik zeggen: Ik grind nooit :7
Haha ik wals er ook altijd gewoon overheen, heb m ook eigenlijk nooit meer niet gehaald na silver.. bij red en silver was ik beide nog een beetje te jong om het helemaal te snappen :P Ik ging toen ook altijd proberen om zo veel mogelijk trainers te ontwijken ? heel apart haha
  donderdag 11 april 2013 @ 22:29:57 #131
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125174488
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 05:16 schreef Danter het volgende:

[..]

Haha ik wals er ook altijd gewoon overheen, heb m ook eigenlijk nooit meer niet gehaald na silver.. bij red en silver was ik beide nog een beetje te jong om het helemaal te snappen :P Ik ging toen ook altijd proberen om zo veel mogelijk trainers te ontwijken ? heel apart haha
OMG ik haaaaat mijn verleden-zelf! Ik snapte vroeger (ik was iets van.. 6?) namelijk niet dat ik me moest voorbereiden op de Elite 4 -_-. Dus wat ik heb gedaan; Charizard lvl 58 alle gyms mee verslagen (na de 8e dacht ik dat ik de game uit had, stupid me |:( ) en dus had ik charizard ge migrate naar Diamond (die ik inmiddels kwijt ben, fml) en nu zitten we 7 jaar verder waar ik het doel nu snap. Dus nou is mn enige 'sterke' weg |:( en ik trainde nooit de anderen |:( |:( |:(
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 11 april 2013 @ 23:17:50 #132
366803 AthCom
Overigens ...
pi_125177393
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

OMG ik haaaaat mijn verleden-zelf! Ik snapte vroeger (ik was iets van.. 6?) namelijk niet dat ik me moest voorbereiden op de Elite 4 -_-. Dus wat ik heb gedaan; Charizard lvl 58 alle gyms mee verslagen (na de 8e dacht ik dat ik de game uit had, stupid me |:( ) en dus had ik charizard ge migrate naar Diamond (die ik inmiddels kwijt ben, fml) en nu zitten we 7 jaar verder waar ik het doel nu snap. Dus nou is mn enige 'sterke' weg |:( en ik trainde nooit de anderen |:( |:( |:(
Opnieuw beginnen is ook wel eens leuk.

... Zeker met R/B en zo, daar je niet voorhand nog alle boxen af moet struinen om er zeker van te zijn of er niets interessants in zit om naar een ander spel te gooien. :')
Moira. is tof. :7
pi_125198758
Heey!

Mijn neefje heeft een Iphone 4s en heeft hier geen account, maar is het mogelijk om pokemon op je iphone te zetten zonder jailbreak?
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
pi_125199421
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:43 schreef marcie216 het volgende:
Heey!

Mijn neefje heeft een Iphone 4s en heeft hier geen account, maar is het mogelijk om pokemon op je iphone te zetten zonder jailbreak?
nope, niet in de appstore dan is het ook niet te krijgen ;(
pi_125200193
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:03 schreef boik het volgende:

[..]

nope, niet in de appstore dan is het ook niet te krijgen ;(
Hij vertelde iets over een gameboynamaak app en dat je dat dan kon spelen, maar helaas
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:27:33 #136
400505 Seikcid
Since 1922
pi_125200296
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:24 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Hij vertelde iets over een gameboynamaak app en dat je dat dan kon spelen, maar helaas
Het magische woord is hier 'emulator'.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_125200666
Maar die is er niet voor een Ipad/iphone
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:40:49 #138
400505 Seikcid
Since 1922
pi_125200760
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:37 schreef marcie216 het volgende:
Maar die is er niet voor een Ipad/iphone
En terecht, koop het spel maar gewoon. :)
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_125200985
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:40 schreef Seikcid het volgende:

[..]

En terecht, koop het spel maar gewoon. :)
Als hij in de app store te koop was.. Hij heeft geen nintendo ds ofzo..
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
pi_125201608
Dan moet ie die kopen/krijgen/tweedehands van zijn familie/sinterklaas/whatever. Wat is dat toch met mensen die van alles willen en dan maar de illegale toer op gaan? Ik wil ook van alles, maar ja, soms moet je wensen houden. Of iets sparen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_125201616
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:27 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Het magische woord is hier 'emulator'.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:40 schreef Seikcid het volgende:

[..]

En terecht, koop het spel maar gewoon. :)
ja wa is het nou :P
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:11:15 #142
400505 Seikcid
Since 1922
pi_125201732
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:07 schreef boik het volgende:

[..]

[..]

ja wa is het nou :P
Een emulator gebruiken is niet per definitie illegaal ;)
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_125201764
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:11 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Een emulator gebruiken is niet per definitie illegaal ;)
De emulator niet, de rom wel.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:15:06 #144
400505 Seikcid
Since 1922
pi_125201859
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

De emulator niet, de rom wel.
Precies.

Promotie gemaakt zie ik? ;)
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_125202506
Dan laat maar, ik heb vroeger (5 jaar terug) ook veel pokemon gespeeld. Maar ik weet echt niet meer welke pokemon dat nou was. Je begon als ash in een klein dorp. Iemand een idee?
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:38:29 #146
400505 Seikcid
Since 1922
pi_125202625
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:34 schreef marcie216 het volgende:
Dan laat maar, ik heb vroeger (5 jaar terug) ook veel pokemon gespeeld. Maar ik weet echt niet meer welke pokemon dat nou was. Je begon als ash in een klein dorp. Iemand een idee?
DS of GBA?
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:46:39 #147
388285 roy9
Oude Koek
pi_125202854
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:34 schreef marcie216 het volgende:
Dan laat maar, ik heb vroeger (5 jaar terug) ook veel pokemon gespeeld. Maar ik weet echt niet meer welke pokemon dat nou was. Je begon als ash in een klein dorp. Iemand een idee?
Als het op de GB(A) was, dan waarschijnlijk Yellow (met Pikachu), maar het kan elk spel zijn, want toen ik voor het eerst Pokemon speelde, dacht ik ook dat het Ash was, maar het was gewoon een poppetje(Lucas) :)
pi_125203077
Eigenlijk geen idee meer of het DS of GB was. Volgens mij GB, waren de 3 start pokemons hetzelfde want dan weet ik het misschien
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
pi_125203341
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:15 schreef Seikcid het volgende:

Promotie gemaakt zie ik? ;)
Hoezo? Ik ben al drie jaar PR :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 12 april 2013 @ 18:20:04 #150
388285 roy9
Oude Koek
pi_125203757
Oke, een paar vraagjes, uit nieuwsschierigheid!

Wat was jullie 1e spel eigenlijk?
Wat voor herinneringen hebben jullie daaraan?
Wat is jullie favoriete regio?

Beantwoord mijn eigen vragen ook even:

Mijn 1e spel was Diamond, speelde het spel voor de 1e keer bij een vriend.
Daarna heb ik ook FireRed gekocht.
Ik verzon samen met mijn vrienden altijd allemaal dingen om verder te komen en hebben samen vaak vast gezeten. (Eenden naar Celestic, maar ook naar Sunnyshore) en wat was die Nunchlax rots? Hoe kon je daar komen?
Mijn favoriete regio is Friesland Sinnoh, het mooie landschap, de muziek, de Pokemon en het verhaal. En het is de 1e regio die ik heb bezocht.
  vrijdag 12 april 2013 @ 18:21:54 #151
388285 roy9
Oude Koek
pi_125203804
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:55 schreef marcie216 het volgende:
Eigenlijk geen idee meer of het DS of GB was. Volgens mij GB, waren de 3 start pokemons hetzelfde want dan weet ik het misschien
Welk jaar was het toen?
Wat was de kleur van het doosje?
pi_125208052
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:47 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Als hij in de app store te koop was.. Hij heeft geen nintendo ds ofzo..
dat krijg je met apple he.
There are only 151 Pokémon.
pi_125208064
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

De emulator niet, de rom wel.
rom is niet illegaal ;) het is meer een grijs gebied.
There are only 151 Pokémon.
pi_125209256
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:15 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

rom is niet illegaal ;) het is meer een grijs gebied.
Nee hoor. ROMS van normaal te kopen software is zo illegaal als wat. Niets grijs aan. Dus praten we er hier niet over. Homebrew is een deurtje verderop.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 12 april 2013 @ 20:43:16 #155
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_125209366
Ik heb vandaag uit verveling veel pokemon gedaan ik krijg de smaak weer te pakken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_125209429
Ik heb twee meloeta's gescoord :@
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 12 april 2013 @ 20:51:00 #157
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_125209790
Is het weer gratis pokemon event dtime ik wil ginesect.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 12 april 2013 @ 20:51:00 #158
388285 roy9
Oude Koek
pi_125209791
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:44 schreef Pheno het volgende:
Ik heb twee meloeta's gescoord :@
^O^
Iemand van jullie DWF's te ruil?
Zoek naar:
Vulpix
Poliwag
Ditto
Herracros
Torchic
Poochyena
Sableye
croagunk
pi_125209826
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het weer gratis event day?
Ja, even naar een winkel gehobbeld met Black en met White 2 :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 12 april 2013 @ 20:52:20 #160
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_125209859
Welke winkels ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 12 april 2013 @ 20:53:29 #161
388285 roy9
Oude Koek
pi_125209902
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke winkels ?
GameMania toch?
pi_125209943
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke winkels ?
GM
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_125213779
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee hoor. ROMS van normaal te kopen software is zo illegaal als wat. Niets grijs aan. Dus praten we er hier niet over. Homebrew is een deurtje verderop.
Voor eigen gebruik is het compleet legaal. Ook is een extra kopie voor jezelf legaal. het is alleen illegaal als je het gebruikt voor commerciële doeleinden.
There are only 151 Pokémon.
pi_125213811
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:07 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Voor eigen gebruik is het compleet legaal. Ook is een extra kopie voor jezelf legaal. het is alleen illegaal als je het gebruikt voor commerciële doeleinden.
Onzin, dat is bij films en muziek. Gewoon kappen, dank.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_125214206
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Onzin, dat is bij films en muziek. Gewoon kappen, dank.
Eh nee, want je loopt onzin te verkondigen. Zo lang je het orginele kopie nog hebt, is het compleet legaal om voor jezelf een extra kopie te maken. Dat geldt voor alle software. Je moet alleen aan kunnen tonen dat jij over de orginele kopie beschikt, en niemand kan dat controleren. Dus het downloaden is an sich compleet legaal.
En dat is zo in Nederland, dat ze in amerika er anders over denken hebben we niets mee te maken.
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:19:15 #166
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_125214524
Hoi ik ben roy, ben 11 jaar en heb een vraag aan jullie:
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_125214715
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:14 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Eh nee, want je loopt onzin te verkondigen. Zo lang je het orginele kopie nog hebt, is het compleet legaal om voor jezelf een extra kopie te maken. Dat geldt voor alle software. Je moet alleen aan kunnen tonen dat jij over de orginele kopie beschikt, en niemand kan dat controleren. Dus het downloaden is an sich compleet legaal.
En dat is zo in Nederland, dat ze in amerika er anders over denken hebben we niets mee te maken.
Je zit ernaast. Maar hier wat leesvoer:

http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/22265/

quote:
Computerprogramma's
In tegenstelling tot bijvoorbeeld teksten, films, foto’s en muziek vallen auteursrechtelijk beschermde computerprogramma’s (zoals software en games) buiten de regeling inzake de privé-kopie. Voor computerprogramma’s is een apart hoofdstuk in de Auteurswet opgenomen (zie hoofdstuk VI van de Auteurswet). De wet voorziet in die specifiek voor computerprogramma’s geldende regeling niet in een uitzondering op het auteursrecht om zonder toestemming een privé-kopie daarvan te mogen maken. Sterker nog, de wet bepaalt uitdrukkelijk dat de privé-kopie regeling in de artikelen 16b en 16c niet van toepassing is op computerprogramma’s. U mag daarvan dus geen kopieën maken, tenzij u daartoe toestemming van de rechthebbende op het computerprogramma zou hebben verkregen. Het zonder voorafgaande toestemming voor uzelf kopiëren van beschermde software of computergames is dus zonder meer in strijd met het auteursrecht.
Dus praat vooral de piraterijsites na, maar het klopt niet wat je zegt. Dit is gewoon bij Nederlandse wet geregeld. Niets te maken met Amerika.

Dus laten we het lekker hier over Pokemon hebben, dat is een stuk meer ontopic. Illegale zaken hebben geen plaats op FOK!, zoals de policy ook aangeeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pheno op 12-04-2013 22:29:04 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 12 april 2013 @ 23:21:47 #168
400505 Seikcid
Since 1922
pi_125217678
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hoezo? Ik ben al drie jaar PR :')
Ik ben hier in geen jaren geweest. :P

Maar bevalt wel dus? :)
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  vrijdag 12 april 2013 @ 23:41:00 #169
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_125218672
Als ze nou gewoon een Pokémon Total zouden maken met álle voorgaande versies ineen, dan zou dat zo verschrikkelijk vet zijn.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 13 april 2013 @ 00:28:05 #170
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_125220779
De event pokemon krijgen via wifi lukt me niet.
Iemand,hier nog meer problemen mee? Dat paardje lukte me wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 13 april 2013 @ 00:42:43 #171
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_125221452
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2013 04:40 schreef SGYENZO het volgende:
Als iemand een Pokémon wilt, wat voor game dan ook, ik geef! (Wel Gen IV en later, online ruilen.)
Heb je een mewtwo?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_125224425
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
De event pokemon krijgen via wifi lukt me niet.
Iemand,hier nog meer problemen mee? Dat paardje lukte me wel.
volgens mij is er nu geen wifi-event, dus dat zou kunnen kloppen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 14 april 2013 @ 21:39:33 #173
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125285699
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Heb je een mewtwo?
Zekers, zeg maar de moves/shiny of niet/level

En zal ik hem er zo legit mogelijk uit laten zien? Van "caught at level 70 at Cerulean Cave"
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_125286009
Oh, hacked stuff, nee, dan is het niet leuk.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 14 april 2013 @ 21:45:48 #175
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125286121
quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2013 21:43 schreef Pheno het volgende:
Oh, hacked stuff, nee, dan is het niet leuk.
Dat is júist leuk.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_125286205
Ieder zijn ding :) Ik vind cheats etc niet leuk, want waarvoor speel je dan nog? Dan is niets bijzonder meer als je een level haalt met infinite life, ammo, of een genuine shiny pokemon daadwerkelijk vindt in dit geval.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 14 april 2013 @ 23:38:04 #177
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_125294117
Ik ben het wel met je eens pheno eerst veel geld uitgeven voor een spelletje en het dan zo simpel maken dat je alle uitdaging eruit haalt. Al begrijp ik het ook als je rond je dertiende jaar zit en graag snel vette pokemon wil hebben voor ons volwassener gamers is het in mijn ogen inderdaad zonde.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 14 april 2013 @ 23:44:49 #178
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125294511
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben het wel met je eens pheno eerst veel geld uitgeven voor een spelletje en het dan zo simpel maken dat je alle uitdaging eruit haalt. Al begrijp ik het ook als je rond je dertiende jaar zit en graag snel vette pokemon wil hebben voor ons volwassener gamers is het in mijn ogen inderdaad zonde.
Nou ja, als het op een R4 is maakt het voor mij niet echt uit. Maar voor echte spelletjes heb ik Action Replay haha :9
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 14 april 2013 @ 23:45:12 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_125294526
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Nou ja, als het op een R4 is maakt het voor mij niet echt uit. Maar voor echte spelletjes heb ik Action Replay haha :9
Heb jij mijn dm trouwens ontvangen?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_125301496
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben het wel met je eens pheno eerst veel geld uitgeven voor een spelletje en het dan zo simpel maken dat je alle uitdaging eruit haalt. Al begrijp ik het ook als je rond je dertiende jaar zit en graag snel vette pokemon wil hebben voor ons volwassener gamers is het in mijn ogen inderdaad zonde.
Zoals gezegd, ieder zijn ding. Vroeger zelf ook gehad met spellen: Twilight, Crazy-Bytes, Legacy, alle spellen die ik maar wilde. En dan heb je ze, speel je ze een uurtje en ga je naar de volgende. Nu kan ik echt uitkijken naar een game, het kopen en er weken mee gamen. Dan speel ik wel niet alles, maar heb iig meer lol in totaal :+

Pokemon vangen of door een event krijgen geeft ook net wat lol, voor mij. Ik gamemania-man omhelzen na die twee meloetta's :@ (not a true story).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 15 april 2013 @ 13:18:28 #181
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_125307717
Zo smerig van de makers om wilde Lapras Perish song te leren in black and white 2 ik faal nu al voor de tweede keer met hem te vangen daardoor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:10:41 #182
400505 Seikcid
Since 1922
pi_125350134
Binnenkort op vakantie neem ik White weer eens mee, heb een aantal Pokemon verzameld via de Dreamworld en wil daarmee het hele spel nogmaals doorlopen. Eigenlijk mis ik alleen nog een Piplup, die vind m´n vriendin zo tof O+
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  dinsdag 16 april 2013 @ 14:05:21 #183
388285 roy9
Oude Koek
pi_125352373
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:10 schreef Seikcid het volgende:
Binnenkort op vakantie neem ik White weer eens mee, heb een aantal Pokemon verzameld via de Dreamworld en wil daarmee het hele spel nogmaals doorlopen. Eigenlijk mis ik alleen nog een Piplup, die vind m´n vriendin zo tof O+
je bedoeld dus wie heeft er een Piplup?
pi_125357251
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:10 schreef Seikcid het volgende:
Binnenkort op vakantie neem ik White weer eens mee, heb een aantal Pokemon verzameld via de Dreamworld en wil daarmee het hele spel nogmaals doorlopen. Eigenlijk mis ik alleen nog een Piplup, die vind m´n vriendin zo tof O+
die is ook tof.. :Y
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:37:21 #185
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125372168
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:10 schreef Seikcid het volgende:
Binnenkort op vakantie neem ik White weer eens mee, heb een aantal Pokemon verzameld via de Dreamworld en wil daarmee het hele spel nogmaals doorlopen. Eigenlijk mis ik alleen nog een Piplup, die vind m´n vriendin zo tof O+
Piplup van mij? Shiny? Jij hebt echt de tofste vriendin ooit :Y
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:47:47 #186
400505 Seikcid
Since 1922
pi_125380609
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Piplup van mij? Shiny? Jij hebt echt de tofste vriendin ooit :Y
Shiny? :o Graag, wat wil je ervoor? O+
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_125382558
Wat moet je doen voor Melloetta bij de Gamemania , ik durf namelijk niet als ouwe lul om te vragen aan Meloetta :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  woensdag 17 april 2013 @ 06:49:46 #188
388285 roy9
Oude Koek
pi_125385052
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:33 schreef gers het volgende:
Wat moet je doen voor Melloetta bij de Gamemania , ik durf namelijk niet als ouwe lul om te vragen aan Meloetta :')
Dat kan wel, er komen wel meer "ouwe lullen" zoals jou langs voor Pokemon.
pi_125385146
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:33 schreef gers het volgende:
Wat moet je doen voor Melloetta bij de Gamemania , ik durf namelijk niet als ouwe lul om te vragen aan Meloetta :')
de wifi aanzetten van je ds/3ds en dan het spel starten. Dan heb je normaal gesproken onder je continue game de mystery gift, die je via wifi moet laten zoeken. Ik, oude lul, heb niets hoeven vragen daar :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 17 april 2013 @ 09:53:21 #190
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_125387354
Ik voel me als niet meer zo jonge blom een beetje raar als ik naar de gamemenia zou gaan met mijn dsi xl ... Dus helaas geen Meloetta voor mij.
  woensdag 17 april 2013 @ 18:27:06 #191
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125406534
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:47 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Shiny? :o Graag, wat wil je ervoor? O+
Maakt niet uit, al is het een ditto.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 17 april 2013 @ 22:14:54 #192
388285 roy9
Oude Koek
pi_125418381
Eindelijk! Een manier om op de iPad Pokemon te spelen zonder Jailbreak!
Gelijk Yellow opgestart en weet je wie ik heb gekozen? Zeg ik niet..
Typ op Google in:
How play Pokemon on iPad without Jailbreak, je moet dus een flashbrowser downloaden, dan naar Playr.org gaan, accountje maken, game selecteren en daarna de toetsen configureren, en Hoppa! Alleen jammer dat Ruby/Saphire/Emerald er niet opstaat, ben verdomme nog nooit in Hoenn geweest. ;(
pi_125426079
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef roy9 het volgende:
Eindelijk! Een manier om op de iPad Pokemon te spelen zonder Jailbreak!
Dat maakt het niet opeens legaal.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_125428301
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef roy9 het volgende:
Eindelijk! Een manier om op de iPad Pokemon te spelen zonder Jailbreak!
Gelijk Yellow opgestart en weet je wie ik heb gekozen? Zeg ik niet..
Typ op Google in:
How play Pokemon on iPad without Jailbreak, je moet dus een flashbrowser downloaden, dan naar Playr.org gaan, accountje maken, game selecteren en daarna de toetsen configureren, en Hoppa! Alleen jammer dat Ruby/Saphire/Emerald er niet opstaat, ben verdomme nog nooit in Hoenn geweest. ;(
eh, het is touchscreen?
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 18 april 2013 @ 06:36:12 #195
388285 roy9
Oude Koek
pi_125428684
Niet opeens legaal nee, maar is Showdown dan wel legaal?
  donderdag 18 april 2013 @ 09:31:01 #196
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125430512
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef roy9 het volgende:
Eindelijk! Een manier om op de iPad Pokemon te spelen zonder Jailbreak!
Gelijk Yellow opgestart en weet je wie ik heb gekozen? Zeg ik niet..
Typ op Google in:
How play Pokemon on iPad without Jailbreak, je moet dus een flashbrowser downloaden, dan naar Playr.org gaan, accountje maken, game selecteren en daarna de toetsen configureren, en Hoppa! Alleen jammer dat Ruby/Saphire/Emerald er niet opstaat, ben verdomme nog nooit in Hoenn geweest. ;(
ECHT? :o
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 18 april 2013 @ 09:53:01 #197
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_125431089
Of jailbreak je iphone gewoon en download gpSPhone op cydia. Lekker makkelijk
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  donderdag 18 april 2013 @ 09:55:21 #198
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_125431160
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:33 schreef gers het volgende:
Wat moet je doen voor Melloetta bij de Gamemania , ik durf namelijk niet als ouwe lul om te vragen aan Meloetta :')
Schrijf het op een briefje en doe net alsof je het de pokemon voor je kleine zoontje moet halen. Dat doe ik ook altijd als ik rare zalfjes bij de apotheek nodig heb.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  donderdag 18 april 2013 @ 09:56:14 #199
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_125431184
Ik ben net begonnen aan Ruby, hiervoor nog nooit gespeelt :@

Ik heb mudkip level 14 nu en ik heb mijn energie gestoken in een cicloon (met alleen harden :')) die nu een beautifly is. Ik kom verder alleen kutpokemon tegen dus ik denk dat ik nog wel even wacht met pokemon vangen voor als ik wat betere beesten tegenkom dan die gare bugpokemon en zigzagoons.

Wat is trouwens een goeie pokemon voor een HM-slaaf? Die beautifly heb ik meer omdat ik anders ook maar 1 soort pokemon heb.
:')
  donderdag 18 april 2013 @ 10:04:42 #200
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125431409
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben net begonnen aan Ruby, hiervoor nog nooit gespeelt :@

Ik heb mudkip level 14 nu en ik heb mijn energie gestoken in een cicloon (met alleen harden :')) die nu een beautifly is. Ik kom verder alleen kutpokemon tegen dus ik denk dat ik nog wel even wacht met pokemon vangen voor als ik wat betere beesten tegenkom dan die gare bugpokemon en zigzagoons.

Wat is trouwens een goeie pokemon voor een HM-slaaf? Die beautifly heb ik meer omdat ik anders ook maar 1 soort pokemon heb.
Ik gebruik Charizard als HM slaaf. (Strength, Cut, Fly) maar ja die heb je natuurlijk niet in Ruby ;(. Ik zou taillow gebruiken, daar is echt niks aan.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 18 april 2013 @ 10:06:26 #201
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125431476
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 09:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zoals gezegd, ieder zijn ding. Vroeger zelf ook gehad met spellen: Twilight, Crazy-Bytes, Legacy, alle spellen die ik maar wilde. En dan heb je ze, speel je ze een uurtje en ga je naar de volgende. Nu kan ik echt uitkijken naar een game, het kopen en er weken mee gamen. Dan speel ik wel niet alles, maar heb iig meer lol in totaal :+

Pokemon vangen of door een event krijgen geeft ook net wat lol, voor mij. Ik gamemania-man omhelzen na die twee meloetta's :@ (not a true story).
Gamemania? 2 MELOETTA'S? :o
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 18 april 2013 @ 10:07:24 #202
366803 AthCom
Overigens ...
pi_125431506
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben net begonnen aan Ruby, hiervoor nog nooit gespeelt :@

Wat is trouwens een goeie pokemon voor een HM-slaaf? Die beautifly heb ik meer omdat ik anders ook maar 1 soort pokemon heb.
Tropius. Cut, Fly, Strength, (Flash), Rock Smash.
Moira. is tof. :7
  donderdag 18 april 2013 @ 10:47:05 #203
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_125432557
Ik vang wel zo'n taillow voor nu cut :+
:')
pi_125433163
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:06 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Gamemania? 2 MELOETTA'S? :o
Ja, twee games, dus zodoende.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 18 april 2013 @ 12:14:42 #205
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_125435699
Wij gaan vandaag drie man sterk Meloeta ophalen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 18 april 2013 @ 13:09:03 #206
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_125437346
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vang wel zo'n taillow voor nu cut :+
Zigzagoon is een goede HM-slaaf. En hij heeft als abilty Pick-up: ook heel handig.
Hij kan Rock Smash, Cut en Surf leren en als hij evolueert, kan hij ook nog Strength leren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_125440825
net even Meloetta gehaald , nu nog bedenken wat ik er mee doe :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 18 april 2013 @ 16:22:55 #208
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_125444407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:09 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Zigzagoon is een goede HM-slaaf. En hij heeft als abilty Pick-up: ook heel handig.
Hij kan Rock Smash, Cut en Surf leren en als hij evolueert, kan hij ook nog Strength leren.
Lombre kan alles behalve cut en fly( ik gebruik eilk een slaaf met fly die alleen wat in mn pc box rondhangt,aangezien je die vrijwel nooit nodig hebt tenzij je van plek naar plek moet vliegen, wat over het algemeen al betekent dat je van het ene pc naar het andere pc wilt)

edit: maar die zit dus niet in ruby :')
  donderdag 18 april 2013 @ 18:01:17 #209
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125448094
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 11:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, twee games, dus zodoende.
Waar is gamemania? Is t een soort Bart Smit?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 18 april 2013 @ 19:18:03 #210
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_125450414
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:09 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Zigzagoon is een goede HM-slaaf. En hij heeft als abilty Pick-up: ook heel handig.
Hij kan Rock Smash, Cut en Surf leren en als hij evolueert, kan hij ook nog Strength leren.
Ik heb nu al een ander beest als slaaf. Ik heb nu 2 badges maar loop er tegenaan dat ik niet echt veel leuke Pokémon tegenkom. Ik heb er maar een naast mn starter die ik misschien wil houden
:')
  donderdag 18 april 2013 @ 19:34:31 #211
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_125451101
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik heb nu al een ander beest als slaaf. Ik heb nu 2 badges maar loop er tegenaan dat ik niet echt veel leuke Pokémon tegenkom. Ik heb er maar een naast mn starter die ik misschien wil houden
Er zijn best veel potentieel goede Pokémon die je al kunt vangen:
Shroomish/Breloom.
Ralts/Kirlia/Gardevoir.
Aron/Lairon/Aggron.
Whismur/Loudred/Exploud.
Makuhita/Hariyama.
Magikarp/Gyarados.
Zubat/Golbat/Crobat.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 18 april 2013 @ 21:12:53 #212
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_125455851
quote:
Shroomish/Breloom.
Nog niet tegengekomen :P

quote:
Ralts/Kirlia/Gardevoir.
Ziet er wel vet uit maar ook nog niet tegengekomen

quote:
Aron/Lairon/Aggron.
Die leek me kut :P

quote:
Whismur/Loudred/Exploud.
Heb ik in mijn team, hij heet konijn :P
Ik wacht al een tijdje tot hij nieuwe aanvallen krijgt

quote:
Makuhita/Hariyama.
Optie, maar hij ziet er nogal lame uit en bij de gym leader had hij geen goeie aanvallen

quote:
Magikarp/Gyarados.
Nooit zo'n fan van geweest :P

quote:
Zubat/Golbat/Crobat.
Zubat :')
:')
  donderdag 18 april 2013 @ 21:15:18 #213
366803 AthCom
Overigens ...
pi_125456004
Crobat. _O_
Moira. is tof. :7
pi_125468063
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:01 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Waar is gamemania? Is t een soort Bart Smit?
Nee, alleen games. Normaal veel te duur, zelfs de tweedehands dingen word je mee genaaid. Ik weet alleen niet hoe lang die actie is. http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=117
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 20 april 2013 @ 23:11:10 #215
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125539564
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 april 2013 07:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, alleen games. Normaal veel te duur, zelfs de tweedehands dingen word je mee genaaid. Ik weet alleen niet hoe lang die actie is. http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=117
Thanks! Wel weer jammer van de prijs ;(
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 21 april 2013 @ 12:43:55 #216
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_125550614
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Nog niet tegengekomen :P

[..]

Ziet er wel vet uit maar ook nog niet tegengekomen

[..]

Die leek me kut :P

[..]

Heb ik in mijn team, hij heet konijn :P
Ik wacht al een tijdje tot hij nieuwe aanvallen krijgt

[..]

Optie, maar hij ziet er nogal lame uit en bij de gym leader had hij geen goeie aanvallen

[..]

Nooit zo'n fan van geweest :P

[..]

Zubat :')
Ralts/Kirlia/Gardevoir en Whismur/Loudred/Exploud zijn Pokémon die veel aanvallen moeten leren via tm's/hm's.
Ralts is best zeldzaam, maar Shroomish kun je in de Petalburg Woods toch best vaak tegenkomen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 22 april 2013 @ 21:44:58 #217
388285 roy9
Oude Koek
pi_125618486
Klote Smeargles!
http://www.pokemonshowdown.com/replay/uberssuspecttest-15619275
Vind het leuk om Legendary teams af te maken :@
Ik ben trouwens Watzegtze in de video
  maandag 22 april 2013 @ 21:47:01 #218
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_125618639
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ralts/Kirlia/Gardevoir en Whismur/Loudred/Exploud zijn Pokémon die veel aanvallen moeten leren via tm's/hm's.
Ralts is best zeldzaam, maar Shroomish kun je in de Petalburg Woods toch best vaak tegenkomen.
Ik heb ondertussen een loudred :Y
Maar hij leert bijna geen aanvallen, en ik kan ook niet veel TM's vinden. Ik heb hem wel rock smash gegeven ook al is dat een matige aanval.

Ik heb even een algemene klacht, in die gamehal heb ik bijna al mijn geld uitgegeven aan muntjes en net zo lang gespeelt tot ik 1500 had voor een TM

...

TM 32 DOUBLE TEAM

FFFFFFFFUUUUUUUU-


Verder die pokemon contests krijg ik ook niet zoveel hoogte van. Ik doe de aanvallen voor hartjes en negatieve hartjes voor tegenstanders. Maar de eerste ronde krijg ik standaard 0 hartjes van het publiek en de anderen wel 4 of 5 :'). Zelfs als ik een geëvolueerde pokemon heb en zij gewoon een standaard kutpokemon.
:')
  maandag 22 april 2013 @ 21:55:35 #219
388285 roy9
Oude Koek
pi_125619209
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik heb ondertussen een loudred :Y
Maar hij leert bijna geen aanvallen, en ik kan ook niet veel TM's vinden. Ik heb hem wel rock smash gegeven ook al is dat een matige aanval.

Ik heb even een algemene klacht, in die gamehal heb ik bijna al mijn geld uitgegeven aan muntjes en net zo lang gespeelt tot ik 1500 had voor een TM

...

TM 32 DOUBLE TEAM

FFFFFFFFUUUUUUUU-


Verder die pokemon contests krijg ik ook niet zoveel hoogte van. Ik doe de aanvallen voor hartjes en negatieve hartjes voor tegenstanders. Maar de eerste ronde krijg ik standaard 0 hartjes van het publiek en de anderen wel 4 of 5 :'). Zelfs als ik een geëvolueerde pokemon heb en zij gewoon een standaard kutpokemon.
Sla dan niet op... :)

En bij contests gaat het er niet om of je Pokemon geëvolueerd is of niet, maar de stats! Als je een Pokemon alleen maar Though aanvallen leert, maar heeft een waardeloze Tough stat, dan krijg je wijnig punten, maar heeft de Pokemon veel Beauty, en kent ook een Beauty aanval krijg je veel hartjes! Zo was het toch?
  maandag 22 april 2013 @ 21:58:05 #220
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_125619358
quote:
14s.gif Op maandag 22 april 2013 21:55 schreef roy9 het volgende:

[..]

Sla dan niet op... :)

En bij contests gaat het er niet om of je Pokemon geëvolueerd is of niet, maar de stats! Als je een Pokemon alleen maar Though aanvallen leert, maar heeft een waardeloze Tough stat, dan krijg je wijnig punten, maar heeft de Pokemon veel Beauty, en kent ook een Beauty aanval krijg je veel hartjes! Zo was het toch?
Ik zie eigenlijk alleen wat voor soort aanvallen het zijn, bijvoorbeeld mijn machop heeft alleen tough aanvallen. Als ik me them een tough contest doet krijg ik 0 hartjes aan het begin!?
:')
  maandag 22 april 2013 @ 21:59:05 #221
388285 roy9
Oude Koek
pi_125619412
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik zie eigenlijk alleen wat voor soort aanvallen het zijn, bijvoorbeeld mijn machop heeft alleen tough aanvallen. Als ik me them een tough contest doet krijg ik 0 hartjes aan het begin!?
Oh, dan weet ik het ook niet
Kan liggen aan het feit dat Machop een slechte tough stat heeft, dat je hem bijvoorbeeld cool aanvallen moet leren?
pi_125632769
helaas geen meloetta voor mij :( zit in China en heb of course de DS bij me zodat ik kan spelen.. dus kan ook mijn vriend niet langssturen (wat ik dan sowieso had gedaan.. :p durf niet zelf haha)
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 april 2013 @ 11:35:43 #223
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_125633270
Ik heb gister mijn debuut gemaakt bij het online battelen twee keer makkelijk gewoon al ging de eerste pot heel snel en was de tweede heel traag. De tweede had ook van al zijn pokemon de shinny versie inplaats van de gewone maar het duurde heel lang voordat hij een keer een aanval in had gezet is dat altijd zo?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_125673251
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 11:18 schreef Danter het volgende:
helaas geen meloetta voor mij :( zit in China en heb of course de DS bij me zodat ik kan spelen.. dus kan ook mijn vriend niet langssturen (wat ik dan sowieso had gedaan.. :p durf niet zelf haha)
Kan d'r één via wifi geven, heb m'n meloetta/genesect naar flashcard geruild, en toen save gebackupt, dus technisch gezien heb ik oneindig ''legale'' genesects/meloetta's. Na ruilen kopiëer ik gewoon weer gebackupte save naar flashcard en ruil weer naar m'n echte spel. :3
pi_125679014
Is Heartgold nog een beetje leuk? Wat is het verschil tegenover de oude gold? (Behalve mooiere graphics)
pi_125679254
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:07 schreef Rijst het volgende:
Is Heartgold nog een beetje leuk? Wat is het verschil tegenover de oude gold? (Behalve mooiere graphics)
• The male player character receives a redesign and is now called Ethan, while Kris is replaced by a new female player character called Lyra.
• All the game's music is rearranged to better utilize the DS's sound capabilities. A key item allows the player to switch back and forth freely between the arranged soundtrack and original chiptune soundtrack.
• Ambient sound effects are used with greater frequency than in previous games; for example, running water, blowing wind and the player walking through grass will produce audible noises.
• The Pokégear has been redesigned. There are a range of skins that can be used and changed at the player's will.


• Redesigned Pokédex
• Much like Kanto's was for its remakes, Johto's Pokédex has been redesigned. Unlike Kanto's remakes, which contained the same regional Pokédex as the originals, the original regional Pokédex for Johto has been slightly altered, including several Generation IV evolutions for Pokémon found in Johto.
• An image of certain locations, like in FireRed and LeafGreen, appears when entering the location. Some of these images change depending on the time of day while others change the image of the Pokémon obtainable at the location on the image at random.
• Team Rocket Grunts are redesigned once again. The Team Rocket Executives are also redesigned from Generation II, with four new ones appearing: Archer, Ariana, Petrel, and Proton. Like Team Galactic's Commanders followed a planetary naming scheme, the Executives are all named for various real-world rockets.
• The Tin Tower is renamed the Bell Tower.
• Lugia and Ho-Oh each have their own unique battle music, while the legendary beasts each use differently remixed versions of their battle theme from Pokémon Crystal.
• All former Berry trees have become Apricorn trees.
• Gym Leaders, Elite Four members, Silver, and Red have animated battle sprites and battle intros, as in Platinum. Many Gyms have been redesigned as well, some with new puzzles.
• Rock Smash, previously a TM usable on the field in the originals, is now a full-fledged HM as it has been since Generation III. Defog loses its HM status to the returning Whirlpool.
• Rock Climb, despite it not being available prior to Generation IV, continues to be HM08 and requires the Viridian Gym Badge. As a result, several caves and cliffs have markings which allow them to be scaled like in Diamond, Pearl, and Platinum.
• If the player turns off the battle scene in the Options menu, the Pokémon will not be animated when they come into battle, whereas in Platinum they were. They will only be animated if the battle scene is on.
• The Magnet Train's tracks can be seen overhead on Route 32, as well as in Goldenrod City where the tracks were previously on street-level.
• Pal Park is located where the closed Kanto Safari Zone once stood in Fuchsia City.
• The player can now see how many Kanto Badges they have. In the original games, the player could only see how many Johto Badges they had.
• Ecruteak City and Cianwood City, while sharing a theme in Generation II, now feature separate remixed variations of the same theme.
• Some music in Kanto is changed, with Mt. Moon and the Seafoam Islands changing their music to that which is used by of Johto's Union Cave and Ice Path, respectively. Music in Cerulean City and Fuchsia City, as well as on Routes 24 and 25, rather than taking the theme used in Pewter City, Celadon City, and on Route 3 as they did in the original Generation II games, keep the theme used in Generation I and Generation III. The music used on Route 2, however, is different from any previous generation; the Generation II theme, a remix of Viridian Forest theme in Generation I, is used solely in Viridian Forest, while the theme used in Generation I and Generation III is, like in Generation II, only used on Route 1. Route 2 instead uses the theme that first appears on Route 3. Cinnabar Island also gets its own music, a remix of its original theme, instead of using the Saffron City theme.
• The Goldenrod City Radio Tower has an observation deck accessible via elevator. This replaces the second recording room.
• There are wind turbines standing in New Bark Town and on Route 14.
• When viewing the stats of a Pokémon outside of battle, one of the stat names will be very light blue, indicating which stat is decreased by the Pokémon's Nature, and one will be very light red, indicating which stat is increased. If the Pokémon has a neutral Nature, none of the stats will be colored.
• The Glitter Lighthouse in Olivine City contains balconies that are used to navigate through the tower. While on the balconies, the overhead viewing angle of the player changes. This is the first such instance of camera angle variation in the main series games and would later be implemented in different variations in Pokémon Black and White.
• Location changes


• Johto and Kanto, the accessible regions in HeartGold and SoulSilver
• Elm's Lab has an upstairs level, where the professor and his family live, his old house being occupied by Lyra/Ethan and her/his family.
• The Battle Tower west of Olivine City, introduced in Pokémon Crystal, returns, bringing with it exactly the same Battle Frontier seen in Platinum.
• Two new routes, Route 47 and Route 48, are introduced near Cianwood City. They lead to a new Safari Zone, as well as the Embedded Tower and the Cliff Cave.
• Mt. Silver is much bigger and Viridian Forest is not cut down.
• Cerulean Cave and the Seafoam Islands remain as they were in Generation III (though Blaine still takes part of the Seafoam Islands), allowing the legendary Pokémon that live inside them to be battled. Moltres, formerly found in Victory Road and Mt. Ember, can be found in Mt. Silver.
• The Fighting Dojo in Saffron City takes a role similar to Sinnoh's Battleground, where the rematches between the player and Gym Leaders take place.
• The Pewter Museum of Science in Pewter City and the Bike Shop in Cerulean City are open, although the latter is packing up.
• Union Cave's ladder from 1F to B1F has been shifted north (now closer to the north entrance). There are also many minor changes to B1F.
• The Route 23 in Generation II is now a part of Indigo Plateau. Route 23 no longer exists.
• Gameplay changes
• All 493 Pokémon are capable of following players similar to Pikachu in Yellow. Shininess is retained when a Pokémon is following the player. The player can interact with their Pokémon by pressing 'A', and can see how their Pokémon is feeling at the moment. In battle, like Yellow's Pikachu, they are sent out from the side of the screen, rather than from a Poké Ball, unless in certain situations, such as while riding the bicycle, surfing, or going indoors with a large Pokémon.
• A new series of events precede encountering the version mascots in both versions, and thus it is mandatory for the player to engage in battle with the version mascot in order to continue with the game and proceed to the Pokémon League, similar to the plots of Ruby, Sapphire, Emerald, Diamond, Pearl, and Platinum. In the originals, it was completely optional to encounter Ho-Oh and Lugia.
• The five Kimono Girls from the Dance Theater in Ecruteak City now have a significant role in the game. During the player's adventure, he/she can meet each Kimono Girl at different points of the game where they will ask the player to do them a small favor. After receiving the Master Ball from Professor Elm and before meeting the version mascot, each Kimono Girl tests the player with a battle. Once all five are defeated, they proceed to the Bell Tower (in HeartGold) and Whirl Islands (in SoulSilver) where they will perform a dance to summon Ho-Oh and Lugia, respectively.
• As these events were not part of the plot of the originals, the Kimono Girls were to be battled earlier on in the game at the Ecruteak Dance Theater in order to earn HM03 (Surf) from a man once all five were defeated. In HeartGold and SoulSilver, a mischievous Team Rocket grunt inside the theatre needs to be battled instead.
• Kurt and Apricorns make a return to the series along with the respective Poké Balls. Apricorns are now carried by the player in a new item, the Apricorn Box. As in Crystal, Kurt can be given multiples of the same color Apricorn at once in order to make multiple Poké Balls.
• While the Rainbow Wing and Silver Wing only allow permission to climb the Bell Tower and enter Lugia's cave in the Whirl Islands, respectively, the player cannot encounter their version's respective mascot until they obtain the Clear Bell in HeartGold and the Tidal Bell in SoulSilver. Since the Tidal Bell cannot be obtained in HeartGold and the Clear Bell cannot be obtained in SoulSilver, those items are not required in those versions to encounter the opposite mascot.
• Unlike Generation II, new tasks are put in to complete that are now required to progress the story forward, such as obtaining the Radio Card for the Pokégear to be able to challenge Whitney, and the Kimono Girls and version mascot event must be completed to challenge the Elite Four.
• The RageCandyBar is now a key item. This is likely to prevent the player from trading it to Pokémon Diamond, Pearl, and Platinum, which does not have any item data for it.
• Similarly to the event Shaymin and Regigigas's effect on Platinum, the Pikachu-colored Pichu unlocks an event near the Ilex Forest Shrine, where the Spiky-eared Pichu can be obtained.
• The Pokémon Storage System, Bag, party interface, and the screen that pops up when pressing the Start or X buttons in the previous games all use the Nintendo DS's touch screen.
• Legendary Pokémon from other regions can be caught in the games. Hoenn's legendaries, Kyogre and Groudon, return in HeartGold and SoulSilver, respectively, after Red has been defeated, and Rayquaza can be caught in both games if a Groudon from SoulSilver and a Kyogre from HeartGold are shown to Professor Oak. Latias (in HeartGold) or Latios (in SoulSilver) can be found roaming in Kanto later in the game after speaking to Steven Stone. The legendary birds can also be found in certain locations in Kanto while Mewtwo can be found at Cerulean Cave.
• Cynthia makes an appearance in an event involving Arceus. This takes place in an area accessed from the Ruins of Alph that is far to the north, named the Sinjoh Ruins. This event allows players to obtain either Dialga, Palkia, or Giratina at level 1. The only way to obtain the Griseous Orb and Origin Forme Giratina in this game is to choose Giratina during this event.
• The Enigma Stone is an event key item that features a use similar to that of the Eon Ticket. It can allow other Eon Pokémon to be encountered (i.e. Latios in HeartGold and Latias in SoulSilver, respectively).
• Headbutting trees to locate certain Pokémon makes its return. However, this time it can also be used to collect Pokémon from Hoenn and Sinnoh after the National Pokédex is acquired.
• The Gracidea can be obtained in the flower shop in Goldenrod City by bringing any fateful encounter Shaymin to show them.
• Eusine, a major character from Pokémon Crystal who was not in the original Gold and Silver, appears, as do other aspects originally featured in Crystal.
• A new sidequest, the Pokéathlon, features ten mini-games that pit Pokémon in athletic competitions. Its system appears to be analogous to that of Contests from previous games.


• The Pokéwalker
• Like the GBA Wireless Adapter that came with Pokémon FireRed and LeafGreen, a bonus is included with the purchase of HeartGold and SoulSilver: a Poké Ball-shaped pedometer called the Pokéwalker that has the capacity to link to the two games and hold a Pokémon. Storing a Pokémon in this manner increases its experience and friendship as the wearer walks. Other Pokémon can be captured in exclusive Pokéwalker-only areas and then transferred to the main game.
• Apricorns are now the only items collected from plants on the field. Berries are instead collected from Jugglers in Violet City and Fuchsia City in exchange for shards, through the Pokéwalker's Dowsing function, hidden on the ground, or from the deliveryman in Poké Marts sent by the player's mom (if the player allows their mom to save money). Because only a few Berries cannot be collected in these games, they must by traded over from other versions, similar to that of FireRed and LeafGreen. Though they cannot be grown on the ground like in Hoenn or Sinnoh, they can be grown portably using the Berry Pots, where the SquirtBottle is controlled via the touch screen to water four Berries at a time.
• Using the Apriblender, Apricorns can now also be mixed into drinks that increase a Pokémon's Pokéathlon stats by putting Apricorns in the blender and walking around.
• The Running Shoes are obtained in Cherrygrove City and can be permanently selected using the touchscreen menu. The selected item (from pressing Y or SELECT in previous games) is also on the touchscreen. Two items can be selected as opposed to just one.
• Due to the absence of the Vs. Seeker, the Pokégear reintroduces an improved cell phone feature with a limitless call list. However, re-battling Trainers is now dependent on the day and time.
• Passing certain parts in the game can also affect the rematches by improving the team of the Trainers that can be re-battled. By defeating the Elite Four and then after collecting the 16 Badges the Pokémon team of that Trainer are fought at higher levels as long as each rematch phase has been fought at least once.
• Starter Pokémon from Kanto and Hoenn can be collected from Professor Oak and Steven Stone, respectively, as appreciation for defeating Red.
• Commemorative photos can now be taken around Johto and Kanto with the player's partner Pokémon, team, Gym Leaders, and certain notable citizens.
• An event-exclusive Celebi unlocks an encounter with former Team Rocket boss and Viridian Gym Leader Giovanni. Giovanni was mentioned repeatedly in the original Gold and Silver, but did not appear.
• Many Pokémon have acquired the ability to learn new moves and expand and improve their movesets; for example, Togepi can now learn Extrasensory through breeding.
• The GB Sounds, a key item obtained after all 16 Badges have been obtained, allows players to swap the background music for the soundtrack from the original Gold and Silver, redone. New music tracks, such as the music that plays on Routes 47 and 48, also receive an 8-bit remix. However, not every track got an 8-bit remix and some can only be listened through the Pokémon Past Archive radio station in the Pokégear.
• When using the move Whirlpool outside of battle, instead of the whirlpool disappearing like in Generation II, the player will simply surf over the whirlpools.
• The possibility of passing down individual values through breeding depending on the EV-enhancing item that is held is carried over from Pokémon Platinum.
• The Trainers that appear in Viridian City's Trainer House are now influenced by communication through two Pokéwalkers as opposed to the previous method of Mystery Gifting with the Game Boy Color's infrared port due to it being available from the start.
• During the player's initial battle with the rival, he is known as Passerby Boy, unlike in Gold and Silver, where he was identified as ???. Players are still required to name him later.
• The man in Ilex Forest, who previously gave out the TM for Headbutt in Generation II has become a Move Tutor for that move. This is due to the fact that Headbutt is no longer a TM. Unlike other Move Tutors, he does not require anything from the player to tutor the move, and will do it as many times as the player would like.
• Similar to Pokémon Crystal, the legendary beasts can be caught from the moment the player sees them fleeing in the Burned Tower, with the exception of Suicune who can only be encountered in battle at Route 25, instead of at the Bell Tower. Suicune can be seen running around in certain locations across Johto and Kanto.
• The map in the Pokégear has the same function as the Marking Map for the Pokétch in Diamond, Pearl, and Platinum to track roaming Pokémon. Additionally the player does not need to face Raikou or Entei (as well as Latios and Latias) in battle first to be able to track them.
• Trainers in Kanto will now give out their Pokégear numbers, whereas only Trainers on Routes 26 and 27 would do so in the original games.
• In the original Gold and Silver, the real Janine was in the lower left corner of the Gym, while one of her Gym Trainers was in the middle, where the Leader should be. This isn't the case in HeartGold and SoulSilver, where Janine was moved to the middle.
• It is now possible to Fly to the Pokémon League Reception Gate. It is also now possible to Fly between Indigo Plateau or the Reception Gate and any location in either Kanto or Johto. Curiously, however, it's not possible to Fly to the Pokémon Centers in Routes 4 and 10, whereas it was possible in FireRed and LeafGreen, but not in the original Gold and Silver.
• The clock reset interface from the original Pokémon Gold and Silver was removed, as was the case with Pokémon Crystal. In its replacement is a microphone test interface which can be accessed via the button combination X,Y and Down on the title screen; though this feature, unlike the clock reset interface has been officially mentioned by Nintendo via the game instruction booklet.
• Any special Pokémon, such as Sudowoodo, can respawn to their specific location after the player defeats the Elite Four at any time, that is, if the Pokémon are first defeated.
• The ability to decorate the player's room, a feature introduced in the original Gold and Silver, is absent.
:P
There are only 151 Pokémon.
pi_125679311
oke thnx man.
pi_125679334
geloof me maar, het zijn de beste games van de serie. absoluut waard om te kopen en spelen.
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 24 april 2013 @ 14:43:44 #229
400505 Seikcid
Since 1922
pi_125680053
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:14 schreef Eenskijken het volgende:

:P
Christus op een driewieler, net geslaagd voor de copy/paste cursus? ;)
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 24 april 2013 @ 17:55:59 #230
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_125686592
quote:
14s.gif Op maandag 22 april 2013 21:55 schreef roy9 het volgende:

[..]

Sla dan niet op... :)

En bij contests gaat het er niet om of je Pokemon geëvolueerd is of niet, maar de stats! Als je een Pokemon alleen maar Though aanvallen leert, maar heeft een waardeloze Tough stat, dan krijg je wijnig punten, maar heeft de Pokemon veel Beauty, en kent ook een Beauty aanval krijg je veel hartjes! Zo was het toch?
In het geval van ruby/saphire moet je om contests te winnen met berries en de berry blender aan de gang, anders heb je in de meeste gevallen al een onhaalbare achterstand aan de broek bij de evaluatie ronde, berries hebben smaken en die staan direct in verband met bijvoorbeeld toughness, die kun je ophogen door hem zo'n olive of yellow pokeblock te geven. Het probleem hierbij is voornamelijk dat je, als je een machop een nature hebt die niet van sour pokeblocks houd(nou maakt dat bij een machop niet gek veel uit, maar bij een golbat of evee die je in espeon/umbreon wilt evolueren wel), dat zn happiness niet omhoog gaat en de stat maar heel langzaam.

Je moet trouwens geen beauty move gaan gebruiken in een tough contest, aangezien je dan uberhaupt 1 hartje aftrek krijgt

voor de rest is het een behoorlijk zinloos gebeuren, tenzij dat je toevallig een feebas in een milotic wilt evolueren(wat in ruby/saphire niet mogelijk is zonder de berry bender, als je al zin hebt om een feebas te gaan zoeken :') )

[ Bericht 2% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 24-04-2013 18:09:22 ]
  woensdag 24 april 2013 @ 18:15:33 #231
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_125687185
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik zie eigenlijk alleen wat voor soort aanvallen het zijn, bijvoorbeeld mijn machop heeft alleen tough aanvallen. Als ik me them een tough contest doet krijg ik 0 hartjes aan het begin!?
zie vorige post :')
pi_125730705
8 Mei, Pokemonevent (Deoxys, Lvl 100)

http://www.pokemon.com/us(...)ribution-2013-04-25/
  donderdag 25 april 2013 @ 22:05:49 #233
388285 roy9
Oude Koek
pi_125738259
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:57 schreef Reintji het volgende:
8 Mei, Pokemonevent (Deoxys, Lvl 100)

http://www.pokemon.com/us(...)ribution-2013-04-25/
Had het al gelezen op Serebii, tijden gewacht op Deoxys, kan ik er nu 2 van krijgen! (White en White2) _O_
pi_125745328
quote:
6s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef roy9 het volgende:

[..]

Had het al gelezen op Serebii, tijden gewacht op Deoxys, kan ik er nu 2 van krijgen! (White en White2) _O_
ik zie alleen maar staan dat het voor black2 en white2 is.. waar staat de info dat het ook voor black en white is? :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 26 april 2013 @ 06:39:29 #235
388285 roy9
Oude Koek
pi_125747675
In The Games Department
Pokémon Black 2 & White 2 - WiFi Deoxys

A new WiFi event has been announced for English language games. This WiFi event will give you a Level 100 Deoxys, possibly based on the Masuda's Deoxys Japanese event last year, and is accessible for Black, White, Black 2 & White 2 games. This event is to tie in with the release of the new TCG Plasma Freeze set and will run from May 8th to May 31st. We'll bring more details closer to the event.

:)
pi_125758560
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2013 00:02 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik zie alleen maar staan dat het voor black2 en white2 is.. waar staat de info dat het ook voor black en white is? :)
In The Games Department
Pokémon Black 2 & White 2 - WiFi Deoxys

A new WiFi event has been announced for English language games. This WiFi event will give you a Level 100 Deoxys, possibly based on the Masuda's Deoxys Japanese event last year, and is accessible for Black, White, Black 2 & White 2 games. This event is to tie in with the release of the new TCG Plasma Freeze set and will run from May 8th to May 31st. We'll bring more details closer to the event


Van Serebii, maar op de Nintendo site staat het niet idd.
pi_125773849
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 13:56 schreef Reintji het volgende:

[..]

In The Games Department
Pokémon Black 2 & White 2 - WiFi Deoxys

A new WiFi event has been announced for English language games. This WiFi event will give you a Level 100 Deoxys, possibly based on the Masuda's Deoxys Japanese event last year, and is accessible for Black, White, Black 2 & White 2 games. This event is to tie in with the release of the new TCG Plasma Freeze set and will run from May 8th to May 31st. We'll bring more details closer to the event


Van Serebii, maar op de Nintendo site staat het niet idd.
ah.. thnx :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_125853473
Mag er over emulators gepraat worden?
pi_125853828
Tuurlijk
There are only 151 Pokémon.
pi_125853950
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 01:50 schreef Eenskijken het volgende:
Tuurlijk
Heb dus heart gold gedownload en speel desmume af. Na een tijdje spelen krijg ik een freeze. Hoe kan ik dit voorkomen?
pi_125909358
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 13:56 schreef Reintji het volgende:

[..]

In The Games Department
Pokémon Black 2 & White 2 - WiFi Deoxys

A new WiFi event has been announced for English language games. This WiFi event will give you a Level 100 Deoxys, possibly based on the Masuda's Deoxys Japanese event last year, and is accessible for Black, White, Black 2 & White 2 games. This event is to tie in with the release of the new TCG Plasma Freeze set and will run from May 8th to May 31st. We'll bring more details closer to the event


Van Serebii, maar op de Nintendo site staat het niet idd.
Volgens PokemonUnited.nl is het alleen voor Black 2 en White 2: http://www.pokemonunited.nl/deoxys-event-in-mei/

En ik kijk nu op de Engelse Pokémon site en daar staat het ook.
  dinsdag 30 april 2013 @ 20:19:59 #242
388285 roy9
Oude Koek
pi_125916706
Oke, vage boel dus, ik weet zeker dat ik het op Pokemon.com ook zag staan! Maargoed, ik ging dus google'n en moet je bijvoorbeeld hier de reacties bij dit artikel lezen, de een zegt van wel en de ander van niet! http://www.joystiq.com/20(...)-white-2-next-month/ alleen we zien het wel op 8 Mei, met Black2/White2 kun je iniedergeval rekenen op 1 Deoxys, en als het waar is, met Black/White kan je dus nog meer hebben. :Y
pi_125920105
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 02:02 schreef Rijst het volgende:

[..]

Heb dus heart gold gedownload en speel desmume af. Na een tijdje spelen krijg ik een freeze. Hoe kan ik dit voorkomen?
Zeg dan sukkels
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:06:49 #244
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_125935658
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef Rijst het volgende:

[..]

Zeg dan sukkels
"sukkels" :+
Volgens mij mag je op het forum wel posten dat je met een emulator speelt, maar niet vragen hoe je het aan de praat krijgt, omdat het eigenlijk illegaal is (denk ik).
Je kunt beter iemand PM'en (niet mij, want ik heb er geen verstand van).

Ik heb nu naast Black 2 ook White 2. Ik had geld over. :')
Ik kan niet met mezelf ruilen, omdat de DS geen verbinding kan maken met een netwerk, terwijl ik wel gewoon mobiel kan internetten op mijn telefoon? :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:17:38 #245
400505 Seikcid
Since 1922
pi_125935987
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:06 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik kan niet met mezelf ruilen, omdat de DS geen verbinding kan maken met een netwerk, terwijl ik wel gewoon mobiel kan internetten op mijn telefoon? :?
Volgens mij kan de DS niet omgaan met WPA maar alleen met het verouderde WEP wat niet veel meer wordt gebruikt, gelukkig. :P
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:30:20 #246
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_125936354
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:17 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Volgens mij kan de DS niet omgaan met WPA maar alleen met het verouderde WEP wat niet veel meer wordt gebruikt, gelukkig. :P
Een 3DS ook niet?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_125936369
quote:
5s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:30 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Een 3DS ook niet?
Een 3ds heeft daar geen probleem mee
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:37:54 #248
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_125936581
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

Een 3ds heeft daar geen probleem mee
Ik heb een 3DS. Maar hij kan geen verbinding maken met een netwerk?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 1 mei 2013 @ 11:39:27 #249
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_125936616
moet normaal kunnen zeker dat je alles goed ingevuld hebt ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_125936644
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:37 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb een 3DS. Maar hij kan geen verbinding maken met een netwerk?
Welk beveiliging heb je ingesteld op je draadloze router? Je hebt WEP, WPA en WPA 2. De 3DS kan met deze manieren omgaan. En waar gaat het mis? Alleen in Pokemon, of is de gehele 3DS niet te verbinden (bv de eShop heeft ook geen verbinding?).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:44:13 #251
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_125936725
Euuhhhh ....
Ik ben echt een ontzettende digibeet. Ik ga de buurman wel om hulp vragen. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 1 mei 2013 @ 15:33:22 #252
337526 Kloktijd
Wijzer door de jaren heen
pi_125943597
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Euuhhhh ....
Ik ben echt een ontzettende digibeet. Ik ga de buurman wel om hulp vragen. :')
Heb je een 3G netwerk op je mobiele telefoon?
Wellicht zit er ook een functie op je mobiel waarbij je mobiel veranderd in een wifi-hotspot. Hierdoor zou je eventueel je DS op internet aan kunnen sluiten. Geen idee hoeveel Mb het verbruikt btw :P
  woensdag 1 mei 2013 @ 15:35:49 #253
400505 Seikcid
Since 1922
pi_125943697
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:33 schreef Kloktijd het volgende:

[..]

Heb je een 3G netwerk op je mobiele telefoon?
Wellicht zit er ook een functie op je mobiel waarbij je mobiel veranderd in een wifi-hotspot. Hierdoor zou je eventueel je DS op internet aan kunnen sluiten. Geen idee hoeveel Mb het verbruikt btw :P
Laten we nog even wachten met de exotische oplossingen. ;)
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_125943770
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Euuhhhh ....
Ik ben echt een ontzettende digibeet. Ik ga de buurman wel om hulp vragen. :')
Snap ik. Maar kun je met de 3DS wel in de eShop komen van het apparaat bv? Volgens mij was er ook een wifi-instelling voor DS-games, die gewoon overgenomen wordt overigens, maar laat eerst je buurman maar eens kijken. het hoort te werken iig, ik doe niet anders :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_125948305
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:06 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

"sukkels" :+
Volgens mij mag je op het forum wel posten dat je met een emulator speelt, maar niet vragen hoe je het aan de praat krijgt, omdat het eigenlijk illegaal is (denk ik).
Je kunt beter iemand PM'en (niet mij, want ik heb er geen verstand van).

Ik heb nu naast Black 2 ook White 2. Ik had geld over. :')
Ik kan niet met mezelf ruilen, omdat de DS geen verbinding kan maken met een netwerk, terwijl ik wel gewoon mobiel kan internetten op mijn telefoon? :?
Waar blijft mijn PM?
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:19:35 #256
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_125948604
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:07 schreef Rijst het volgende:

[..]

Waar blijft mijn PM?
Ben je niet wijs ofzo?

Leer eens googlen ofzo. http://forums.desmume.org/viewtopic.php?id=8020

En je kan niet verwachten dat als je hier een vraag post, iedereen maar gaat lopen springen om jou van dienst te zijn.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:34:28 #257
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125961159
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:07 schreef Rijst het volgende:

[..]

Waar blijft mijn PM?
Oh rijstie, gekke niet wijssie. Je denkt echt dat iedereen staat te popelen om jou hulp aan te bieden? Alsof wij iemand willen helpen die ons "sukkels" noemt. Sheesh, lowlife
:{w
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:35:32 #258
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125961241
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:19 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Ben je niet wijs ofzo?

Leer eens googlen ofzo. http://forums.desmume.org/viewtopic.php?id=8020

En je kan niet verwachten dat als je hier een vraag post, iedereen maar gaat lopen springen om jou van dienst te zijn.
idd, eerst googlen..
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_125961523
Oh sorry hoor ik wist niet dat jullie pokemonnerds boos zouden zijn.
pi_125961762
Ja godverdomme rijst ga leren googlen kneus
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:44:46 #261
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_125961822
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:39 schreef Rijst het volgende:
Oh sorry hoor ik wist niet dat jullie pokemonnerds boos zouden zijn.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
pi_125961868
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja godverdomme rijst ga leren googlen kneus
Denk dat ik binnenkort een cursus ga volgen.
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:49:19 #263
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_125962109
Ik heb net Charmender gekregen is dat goed ?
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:58:35 #264
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_125962674
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:19 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Ben je niet wijs ofzo?

Leer eens googlen ofzo. http://forums.desmume.org/viewtopic.php?id=8020

En je kan niet verwachten dat als je hier een vraag post, iedereen maar gaat lopen springen om jou van dienst te zijn.
Cool story bro.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:59:55 #265
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125962767
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:39 schreef Rijst het volgende:
Oh sorry hoor ik wist niet dat jullie pokemonnerds boos zouden zijn.
als je ons nerds vind, waarom zit je hier dan? Ga ergens anders trollen vieze rijstbal.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:00:31 #266
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125962810
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb net Charmender gekregen is dat goed ?
Charmander* oh my god..
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:01:12 #267
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_125962843
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:00 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Charmander* oh my god..
Nee ik zeg toch Charmender :')
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:03:56 #268
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_125963026
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb net Charmender gekregen is dat goed ?
In welk spel?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:04:12 #269
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125963038
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Nee ik zeg toch Charmender :')
ooh :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:04:54 #270
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_125963075
quote:
5s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:03 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

In welk spel?
Pokemon :')
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:05:21 #271
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_125963109
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:04 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Pokemon :')
Joh.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:05:33 #272
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_125963121
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Joh.
jij stel een domme vraag.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:06:18 #273
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_125963172
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:05 schreef Djeetje het volgende:

[..]

jij stel een domme vraag.
Nee. Dit is het Pokémontopic en er zijn veel verschillende Pokémonspellen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:06:34 #274
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_125963186
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Nee. Dit is het Pokémontopic en er zijn veel verschillende Pokémonspellen.
Joh.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
pi_125963303
Poeperds
AJ
pi_125963425
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Nee. Dit is het Pokémontopic en er zijn veel verschillende Pokémonspellen.
Ik hou van Spelletjes
AJ
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:10:44 #277
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125963442
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:06 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Joh.
*O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:11:08 #278
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_125963460
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:10 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ook weer je aandacht gehad ?
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:12:28 #279
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125963526
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:11 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Ook weer je aandacht gehad ?
wilde aangeven dat ik je reactie awesome vond, maar LAAT MAAR WEER
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_125963556
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:12 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

wilde aangeven dat ik je reactie awesome vond, maar LAAT MAAR WEER
Doe niet zo ... Je doet me pijn
AJ
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:13:04 #281
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_125963561
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:12 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

wilde aangeven dat ik je reactie awesome vond, maar LAAT MAAR WEER
OKEEEEEEE
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:14:36 #282
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125963647
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:

[..]

OKEEEEEEE
Djeetje zeg
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:15:12 #283
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125963682
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:12 schreef Kun-Aguero het volgende:

[..]

Doe niet zo ... Je doet me pijn
Sinds wanneer is jouw naam Djeetje dan
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_125963686
quote:
3s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:14 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Djeetje zeg
Waarom negeer jij mij ? Ik ben toevallig wel Kun - Aguero
AJ
pi_125963702
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:15 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Sinds wanneer is jouw naam Djeetje dan
Niks
AJ
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:16:13 #286
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125963739
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:15 schreef Kun-Aguero het volgende:

[..]

Waarom negeer jij mij ? Ik ben toevallig wel Kun - Aguero
Uhmmmm oh ja, de bekende van TV _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_125963781
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:16 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Uhmmmm oh ja, de bekende van TV _O-
Neem je me niet serieus ?
AJ
pi_125963800
Waar spelen jullie pokemon op?
Because you know i'm all about that ass
pi_125963828
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:17 schreef blow... het volgende:
Waar spelen jullie pokemon op?
Op t dak
AJ
pi_125963877
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:17 schreef Kun-Aguero het volgende:

[..]

Op t dak
Ds?
Because you know i'm all about that ass
pi_125963949
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:17 schreef blow... het volgende:
Waar spelen jullie pokemon op?
telefoon
pi_125963978
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

telefoon
Kun je dan ook ruilen etc?
Because you know i'm all about that ass
pi_125963985
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef blow... het volgende:

[..]

Ds?
Nee op het dak weetje altijd met mn hond gooi ik kaarten op het dak
AJ
pi_125964047
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:20 schreef blow... het volgende:

[..]

Kun je dan ook ruilen etc?
kan wel maar is heel veel moeite
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:21:47 #295
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125964055
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef blow... het volgende:

[..]

Ds?
Soulsilver, White, Black 2, White 2 - 3DS
Leaf Green & Fire Red - DS Lite (Damn you nintendo, wel een eShop maar geen fatsoenlijk gba slot.)
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_125964151
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

kan wel maar is heel veel moeite
En. De ds?
Because you know i'm all about that ass
pi_125964157
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:21 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Soulsilver, White, Black 2, White 2 - 3DS
Leaf Green & Fire Red - DS Lite (Damn you nintendo, wel een eShop maar geen fatsoenlijk gba slot.)
Rustig aan hou je veilig
AJ
pi_125964177
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:21 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Soulsilver, White, Black 2, White 2 - 3DS
Leaf Green & Fire Red - DS Lite (Damn you nintendo, wel een eShop maar geen fatsoenlijk gba slot.)
Ds heb ik nog :d maar eens opzoeken dan.
Because you know i'm all about that ass
pi_125964219
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:24 schreef blow... het volgende:

[..]

Ds heb ik nog :d maar eens opzoeken dan.
Je gaat tever
AJ
pi_125964237
En
AJ
pi_125964255
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:25 schreef Kun-Aguero het volgende:

[..]

Je gaat tever
:?
Because you know i'm all about that ass
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')