abonnement Unibet Coolblue
pi_122882494


Welkom in het immer succesvolle make-up-tips-topic!
Professional, nitwit of newbie? Pak je kwasten, je kleurtjes en post gezellig mee!

Of ga eens voor een andere subtielere look

pi_122882613
Wat was er met die inglot kerel?
pi_122882686
Volgens mij zijn vrouw hoor, even zoeken.
pi_122882697
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef Pvoesss het volgende:
Wat was er met die inglot kerel?
quote:
Deze morgen bericht De Telegraaf dat bestuurslid Erwin de K. van het Quality of Life Gala, 600 duizend euro heeft ontvreemd uit de kas van dit kinder kankerfonds. Hij gebruikte het geld om zijn eigen schulden af te lossen, zo meldt de krant en om te investeren in het bedrijf van zijn vrouw Bianca de Kruiff, die in 2011 de licentie kreeg om in de Benelux Inglot Cosmetics winkels te open.
ondertussen is die vent er dus uitgetrapt en is er een nieuwe eigenaar, die vrouw werkt er nog wel, maar alsnog :r
pi_122882779
Ja, dat is wel misselijk :r.
  donderdag 14 februari 2013 @ 19:24:11 #7
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122883018
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

[..]

ondertussen is die vent er dus uitgetrapt en is er een nieuwe eigenaar, die vrouw werkt er nog wel, maar alsnog :r
die vrouw is toch net zo schuldig man :N
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122883098
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

die vrouw is toch net zo schuldig man :N
Yeah, ik geloof er echt geen pleur van dat die vrouw van niets wist :r
  donderdag 14 februari 2013 @ 19:28:01 #9
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122883236
quote:
5s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Meloewa het volgende:
Ik weet niet of hier mag, maar heb een vraagje..... heb ineens best veel lijntjes onder mijn ogen waarschijnlijk soort van rimpeltjes/droogte lijntjes... alleen ze lijken niet weg te gaan ook al gebruik ik soms de douglas oogcreme. weet Iemand een goede creme die het wel verhelpt?
Een creme die je rimpels weg haalt? Bestaat niet.
als je droogtelijntjes hebt kun je gewoon een wat voedendere creme nemen, hoeft geen specifieke oogcreme te zijn, dagcreme voor droge huid is ook goed.
Meeste cremes zijn marketingbommetjes en doen niet zoveel voor je huid.
Belangrijk is om 's avonds je ogen schoon te maken en dan cremetje op te doen, 's ochtends na het reinigen ook. Niet teveel in de zon zitten, stoppen met roken, minder alcohol zuipen, gewoon normaal gezond eten en drinken en gewoon veel lachen, dan vallen rimpeltjes die je al hebt minder op ;)

quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef ThaTim het volgende:

[..]

Mag niet, TR gedaan.
LOL :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122883355
Dat is wel een heel naar verhaal inderdaad. :X

Wat ik wel zie is dat Inglot melding heeft gemaakt van fraude, dus wat dat betreft zou ik Inglot nog wel vertrouwen.

Kan trouwens geen kleurnaam vinden op het potje of doosje.

Het is in ieder geval 273 :) De verkoopster had aangegeven dat dit een nieuwe collectie is. Ze hadden 'm verkeerd geleverd gekregen dus moest eerst een weekje wachten voor ik 'm kon ophalen omdat ze 'm uit Amsterdam moesten laten komen :)
pi_122885205
quote:
5s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Meloewa het volgende:
Ik weet niet of hier mag, maar heb een vraagje..... heb ineens best veel lijntjes onder mijn ogen waarschijnlijk soort van rimpeltjes/droogte lijntjes... alleen ze lijken niet weg te gaan ook al gebruik ik soms de douglas oogcreme. weet Iemand een goede creme die het wel verhelpt?
Je kan MAC prep & prime line filler proberen. Alleen gebruik je dit in combinatie met make-up.
pi_122885280
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:01 schreef Mylene het volgende:

[..]

Je kan MAC prep & prime line filler proberen. Alleen gebruik je dit in combinatie met make-up.
+ dat is camoufleren, als je ze weg wil hebben moet je aan de botox :D
  donderdag 14 februari 2013 @ 20:04:44 #13
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122885431
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

+ dat is camoufleren, als je ze weg wil hebben moet je aan de botox :D
of fillers :P

maar doe het gewoon niet, oud worden met rimpels is best mooi. Dan zie je dat je ouder wordt, da's altijd beter dan het alternatief voor ouder worden ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 14 februari 2013 @ 20:05:05 #14
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122885450
Maar goed, ik werd laatst 45 geschat terwijl ik 30 ben dusssss....... :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:12:13 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_122889779
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar goed, ik werd laatst 45 geschat terwijl ik 30 ben dusssss....... :')
ik ook! :')
disclaimer
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:18:54 #16
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122890229
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik ook! :')
we have so much in common O+
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122895143
Voortaan inderdaad nog maar iets erbij bestellen, ja. Voor nu is het in elk geval opgelost :)

Ik heb juist het omgekeerde, ik ben 24 en word nooit ouder geschat dan 17 :')
pi_122898599
Bij mij ligt de leeftijd waarop ik word geschat op de conditie van m'n huid. Vorige paar jaar - geen probleem. Iedereen schatte me mijn leeftijd of iets ouder (22).

Sinds ik geloof driekwart jaar heb ik (waarschijnlijk door stress) weer last van puistjes
(vlieg op, ondingen! ga een puber lastig vallen! :( )....

Tegenwoordig kom ik dus de supermarkt niet eens meer uit met een fles wijn zonder m'n ID te showen, tenzij ik een dikke laag foundation en concealer heb opgesmeerd.

Ach, ik weet het (schijnbaar) tenminste te verbergen wanneer het nodig is. Vond het allang knap dat ik een studente visagie om de tuin heb weten te leiden met kerst. *) Ze kwam er pas achter dat ik een probleemhuid had nadat we samen in de badkamer onze gezichten stonden te poetsen.

Dat vond ik een goed compliment voor een newbie-make-upper. :Y
  vrijdag 15 februari 2013 @ 06:34:23 #19
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122902932
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef Cheerful het volgende:
Voortaan inderdaad nog maar iets erbij bestellen, ja. Voor nu is het in elk geval opgelost :)

Ik heb juist het omgekeerde, ik ben 24 en word nooit ouder geschat dan 17 :')
Was 1 malloot bij mij (en bij SQ ook weet ik toevallig ;) ), meestal schatten ze me tussen de 25 en 30 ofzo. Prima huid zonder problemen gelukkig, als ik maar geen agressieve reinigers gebruik en trouw mijn dagcremetjes (simpel spul) smeer, anders krijg ik een droge rooie schilferbakkes :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122904868
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:52 schreef Hitomi het volgende:
Bij mij ligt de leeftijd waarop ik word geschat op de conditie van m'n huid. Vorige paar jaar - geen probleem. Iedereen schatte me mijn leeftijd of iets ouder (22).

Sinds ik geloof driekwart jaar heb ik (waarschijnlijk door stress) weer last van puistjes
(vlieg op, ondingen! ga een puber lastig vallen! :( )....

Tegenwoordig kom ik dus de supermarkt niet eens meer uit met een fles wijn zonder m'n ID te showen, tenzij ik een dikke laag foundation en concealer heb opgesmeerd.

Ach, ik weet het (schijnbaar) tenminste te verbergen wanneer het nodig is. Vond het allang knap dat ik een studente visagie om de tuin heb weten te leiden met kerst. *) Ze kwam er pas achter dat ik een probleemhuid had nadat we samen in de badkamer onze gezichten stonden te poetsen.

Dat vond ik een goed compliment voor een newbie-make-upper. :Y
Dat zou er bij mij ook wel mee te maken kunnen hebben, mijn huid is ook vrij onrustig. De laatste dagen gaat het weer wat beter, maar het wisselt nogal onder invloed van allerlei dingen (huidverzorging, stress, hormonen, slaaptekort, suiker, vitaminen...). Ik denk dat ik gewoon een heel gevoelige huid heb.
pi_122905249
Gisterochtend de beautyblender van Essence gekocht! :D
ben heel benieuwd, het The Nude palette van Catrice hadden ze niet (meer)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:48:20 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_122906541
ik snap de hype rondom dat catrice nude palette niet zo, ik heb het vastgehad in de winkel maar vond het echt pet to the max :@
disclaimer
pi_122906717
De meningen lopen nogal uiteen wat betreft dat palette, toch zou ik het ook zelf
willen beoordelen. Al zou ik`m niet aanschaffen want ik heb al belachelijk veel
palettes :D
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:57:53 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_122906865
De swatches die ik van dit palette zag vond ik veelbelovend:

http://www.muastore.co.uk/index.php/undress-me-too-palette


Een dupe van UD Naked2 voor 4 pond... :D
Ik heb naked2 zelf al, dus ik koop dit niet, maar wellicht iets voor de mensen hier?
disclaimer
pi_122906894
Meh, creditcard niet toegekend, inderdaad omdat ik geen vaste baan heb. Nou ja, tegenwoordig kan je toch bijna overal met Paypal betalen.

Ik wil Catrice Nude ook niet, ik heb Naked 2 en ik kan me niet voorstellen dat hij er zelfs maar in de buurt komt. Ik zag wel de Essence Stays No Matter What oogpotloden voorbij komen op Twitter, die wil ik wel proberen. Schijnen dupes van UD Glide On Eye te zijn.
pi_122906931
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
De swatches die ik van dit palette zag vond ik veelbelovend:

http://www.muastore.co.uk/index.php/undress-me-too-palette

[ afbeelding ]
Een dupe van UD Naked2 voor 4 pond... :D
Ik heb naked2 zelf al, dus ik koop dit niet, maar wellicht iets voor de mensen hier?
Mooi O+
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_122908203
Ik had Sephora gemaild of er plannen zijn voor een gewoon filiaal, dus geen shop-in-shop, maar die hebben ze momenteel niet.
De Sephora in Parijs is echt super. Zo'n mooi rode loper, geurtjes rechts, potpourri die je samen kon stellen in verschillen soorten mandjes en verder naar achter heel veel soorten (on)bekende soorten make-up.
Ik vroeg hier bij Sephora Utrecht een keer of ze ook merken als NARS, Laura Mercier, en Bobbi Brown zouden gaan verkopen. Toen keek ze me toch raar aan en antwoordde ze dat ze er echt nog nooit van gehoord had. Ik heb een paar keer van dat personeel gehad. Die het meer interessant vonden om daar te werken dan er voor de klant te zijn.
Sephora Nederland is wel leuk voor af en toe ding, maar om nou te spreken dat het echt tof is, nee. Ik vind bijvoorbeeld de huismerk oogschaduw niet echt goed.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:42:29 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_122908248
het enige dat leuk is aan sephora Nederland is dat ze een paar merken hebben die ze niet bij ICI Paris XL en Douglas verkopen :')
disclaimer
pi_122908386
Ja, even uitproberen en dan kijken of voordeliger is om het goedkoper te bestellen uit het buitenland.
pi_122908978
Sephora is voor mij meer synoniem aan Too Faced en Urban Decay dan aan hun eigen merk. Ik hoor daar nooit veel goeds over, al schijnt de kwaliteit iets verbeterd te zijn.

Maar inderdaad, als ze TF en UD bij Douglas/Ici Paris XL zouden verkopen, is Sephora voor mij persoonlijk compleet overbodig.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:45:22 #31
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122910204
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef Mylene het volgende:
Ik had Sephora gemaild of er plannen zijn voor een gewoon filiaal, dus geen shop-in-shop, maar die hebben ze momenteel niet.
De Sephora in Parijs is echt super. Zo'n mooi rode loper, geurtjes rechts, potpourri die je samen kon stellen in verschillen soorten mandjes en verder naar achter heel veel soorten (on)bekende soorten make-up.
Ik vroeg hier bij Sephora Utrecht een keer of ze ook merken als NARS, Laura Mercier, en Bobbi Brown zouden gaan verkopen. Toen keek ze me toch raar aan en antwoordde ze dat ze er echt nog nooit van gehoord had. Ik heb een paar keer van dat personeel gehad. Die het meer interessant vonden om daar te werken dan er voor de klant te zijn.
Sephora Nederland is wel leuk voor af en toe ding, maar om nou te spreken dat het echt tof is, nee. Ik vind bijvoorbeeld de huismerk oogschaduw niet echt goed.
Hier ook, en volgens mij was dat zelfs de manager van de shop :')
Hadden ze dus net UD binnen dus ik stond daar bij te kijken, zegt ze "Ja mooi merk he! En nu hebben we dit en dan gaan de mensen alweer naar een anders merk vragen. Nars (?) Of zoiets?"
;(
吴 曼 迪
pi_122921350
Na veel twijfelen toch maar de UD Naked 2 gekocht. Ze worden hier zo de hemel in geprezen dat ik ze wel moet proberen :+. Stond wel erg lang te twijfelen tussen de gewone Naked en 2. Zitten daar nog essentiële verschillen tussen, behalve kleur?
  vrijdag 15 februari 2013 @ 17:38:57 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_122921389
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Na veel twijfelen toch maar de UD Naked 2 gekocht. Ze worden hier zo de hemel in geprezen dat ik ze wel moet proberen :+. Stond wel erg lang te twijfelen tussen de gewone Naked en 2. Zitten daar nog essentiële verschillen tussen, behalve kleur?
de verpakking :+
disclaimer
pi_122921407
En de mini die erbij zit :P
pi_122921533
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:45 schreef megamandy het volgende:

[..]

Hier ook, en volgens mij was dat zelfs de manager van de shop :')
Hadden ze dus net UD binnen dus ik stond daar bij te kijken, zegt ze "Ja mooi merk he! En nu hebben we dit en dan gaan de mensen alweer naar een anders merk vragen. Nars (?) Of zoiets?"
;(
ik vind de sephora nog wel meevallen als je het vergelijkt met ICI paris of douglas :') bij ICI paris vroeg ik ooit of ik een blush mocht proberen en toen het meisje het aan ging brengen wist ze niet eens welke kwast ze het best kon gebruiken:') :')

ik heb overigens vorige week een lipstick van de lentecollectie van chanel gekocht. beetje een paarsige, donkerdere kleur. echt prachtig O+
pi_122926251
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Na veel twijfelen toch maar de UD Naked 2 gekocht. Ze worden hier zo de hemel in geprezen dat ik ze wel moet proberen :+. Stond wel erg lang te twijfelen tussen de gewone Naked en 2. Zitten daar nog essentiële verschillen tussen, behalve kleur?
Naked 2 heeft een stevigere verpakking (metaal-achtig waar Naked 1 karton-achtig is) en 2 heeft ook wat koelere tinten dan 1.
pi_122928869
Vandaag de Rimmel Apocalyps in de nude-kleur en een nieuw Essence oogpotlood in zwart gekocht. Essence 'beautyblenders' waren op :(
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:44:47 #38
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122928975
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:43 schreef electronique het volgende:

[..]

ik vind de sephora nog wel meevallen als je het vergelijkt met ICI paris of douglas :') bij ICI paris vroeg ik ooit of ik een blush mocht proberen en toen het meisje het aan ging brengen wist ze niet eens welke kwast ze het best kon gebruiken:') :')

ik heb overigens vorige week een lipstick van de lentecollectie van chanel gekocht. beetje een paarsige, donkerdere kleur. echt prachtig O+
:|W
吴 曼 迪
pi_122930137
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:44 schreef megamandy het volgende:

[..]

:|W
bedoel Je dit nu positief of negatief?
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:10:05 #40
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122930274
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:07 schreef electronique het volgende:

[..]

bedoel Je dit nu positief of negatief?
Dat ze niet eens wist welke kwast te gebruiken :'(
吴 曼 迪
  vrijdag 15 februari 2013 @ 22:20:18 #41
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122933671
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef Cheerful het volgende:
Vandaag de Rimmel Apocalyps in de nude-kleur en een nieuw Essence oogpotlood in zwart gekocht. Essence 'beautyblenders' waren op :(
ik heb dat oogpotlood in bruin gekocht, en vervolgens issie uit mijn tasje gevallen toen ik naar mijn auto liep :')

wel de bb-cream gekocht van Essence en zo'n nieuwe duo-oogschaduw, in de kleur chocolate-nog-iets :P
morgen eens uitproberen. Toffe van die bruine duo-oogschaduw vind ik dat er een koele kleur bruin in zit, vaak zijn het warme tinten, maar koele staan mij beter.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122942912
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ik heb dat oogpotlood in bruin gekocht, en vervolgens issie uit mijn tasje gevallen toen ik naar mijn auto liep :')

wel de bb-cream gekocht van Essence en zo'n nieuwe duo-oogschaduw, in de kleur chocolate-nog-iets :P
morgen eens uitproberen. Toffe van die bruine duo-oogschaduw vind ik dat er een koele kleur bruin in zit, vaak zijn het warme tinten, maar koele staan mij beter.
Was dat ook dat 'Stays no matter what' potlood? Want ze hebben er meerdere.

Dan heb je vast ook Naked 2? Daar zitten ook een paar koele bruintinten in.

Ik heb ook staan twijfelen bij die duo's van Essence (die met zo'n mooi patroontje, toch?) maar aangezien ik net Glinda had besteld, maar niet gedaan :+
  zaterdag 16 februari 2013 @ 13:29:31 #43
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122947456
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 09:24 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Was dat ook dat 'Stays no matter what' potlood? Want ze hebben er meerdere.

Dan heb je vast ook Naked 2? Daar zitten ook een paar koele bruintinten in.

Ik heb ook staan twijfelen bij die duo's van Essence (die met zo'n mooi patroontje, toch?) maar aangezien ik net Glinda had besteld, maar niet gedaan :+
:Y

Ik kwam vanochtend langs een Kruidvat, dus ik heb de "Stunning brown – Bruin" eyeliner nog maar een keer voor die 1,59 meegenomen ;)

En de knalroze lip/wang kleurcreme van de Catrice Neo Geisha collectie. Tof kleurtje, wel heftig veel pigment.

Ja ik heb Naked 2 ook, tofste palette wat ik heb :Y

Die duo oogschaduw "irresistible chocolates" (koel bruin) is trouwens tof, komt best veel pigment ook vanaf. Ik heb 'm vandaag even snel opgegooid zonder primer eronder, maar met komt het nog beter tot zijn recht. Best onder de indruk, is fijn spul en goeie kleurcombi :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122949699
Dat potloodje is ook wel nice, ik heb hem zonder oogschaduwbasis opgedaan op mijn waterlijn en een lijntje boven m'n bovenste wimperrand, maar hij geeft niet af in de arcadeboog, dat vind ik al een mega pluspunt.

Naked 2 is ook mijn favoriet, samen met Too Faced Natural Eye, maar die pak ik toch wel minder.
pi_122949863
O, en die Rimmel Apocalyps is ook erg mooi, veel pigment! Je moet er alleen supergladde lippen zonder velletjes voor hebben, want die accentueert hij nogal (gisteren even geprobeerd op ietwat schrale lippen). Maar ja, dat doet eigenlijk elke lippenstift...
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:37:07 #46
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_122969360
Ik denk dat jullie het allang weten, maar ik was vanochtend bij de Sephora en die hadden 2e makeupartikel 50%korting
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_122979048
Volgens mij was dat al bekend, ja :)
  zondag 17 februari 2013 @ 10:39:45 #48
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_122979267
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:23 schreef Cheerful het volgende:
Volgens mij was dat al bekend, ja :)
Haha, ik had de laatste pagina's van het vorige topic niet meer doorgelezen.

Ik werd daar trouwens belaagd door een meisje die Benefit moest promoten, maar ik ken het merk eigenlijk niet zo. Hebben jullie er ervaring mee?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 17 februari 2013 @ 10:51:07 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_122979473


Essence matte lipcreams zijn baas.
disclaimer
  zondag 17 februari 2013 @ 10:51:29 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_122979483
En ja, ik ben oud :')
disclaimer
pi_122979582
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

Essence matte lipcreams zijn baas.
Het staat je erg goed. En je bent mooi!
  zondag 17 februari 2013 @ 11:00:34 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_122979608
:D tnx O+
disclaimer
  zondag 17 februari 2013 @ 11:06:41 #53
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_122979698
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
En ja, ik ben oud :')
Die kleur staat je heel fris en volgens mij ben je helemaal niet oud.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 17 februari 2013 @ 11:07:48 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_122979718
Nee, niet stokoud, maar wel bovengemiddeld indit topic met mijn 31 lentes :P
disclaimer
  zondag 17 februari 2013 @ 11:09:39 #55
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_122979748
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, niet stokoud, maar wel bovengemiddeld indit topic met mijn 31 lentes :P
Aangenaam, hier 33 winters ;)
Ik had je 2 jaar jonger geschat trouwens.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 17 februari 2013 @ 11:32:28 #56
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_122980148
Moooi Skjoe O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_122980829
Staat je goed, Stormqueen! Lijkt me een fijn product!

En over Benefit: ik heb er alleen zo'n lip- en cheekstain van (Benetint heet die, geloof ik) en dat is wel een fijn product. Hun mascara schijnt ook heel goed te zijn, maar dat heb ik alleen van horen zeggen.
pi_122980925
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, niet stokoud, maar wel bovengemiddeld indit topic met mijn 31 lentes :P
Ohw...... Hier dit jaar 33 ;)
  zondag 17 februari 2013 @ 12:22:04 #59
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_122981273
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:03 schreef Cheerful het volgende:
Staat je goed, Stormqueen! Lijkt me een fijn product!

En over Benefit: ik heb er alleen zo'n lip- en cheekstain van (Benetint heet die, geloof ik) en dat is wel een fijn product. Hun mascara schijnt ook heel goed te zijn, maar dat heb ik alleen van horen zeggen.
Dankje, ik vond de prijzen iets te hoog om zo maar van alles te kopen.
De verkoopster had de highlighterstick opgebracht en bij thuiskomst was ik echt wel verrast hoe goed dat eruit zag. Ik durf niet meer iets meteen aan te schaffen in winkels, nadat ze me bij de MAC counter eens als wortel de straat op hebben gestuurd (en ik de oranje bronzer dus ook gekocht heb).
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 17 februari 2013 @ 12:49:32 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_122982043
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 11:09 schreef Uccie het volgende:

[..]

Aangenaam, hier 33 winters ;)
Ik had je 2 jaar jonger geschat trouwens.
LOL :D
fijn om te weten dat ik niet alleen sta O+
disclaimer
  zondag 17 februari 2013 @ 13:22:47 #61
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122983200
30 is de nieuwe 20 *O*

:')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 17 februari 2013 @ 13:25:28 #62
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_122983297
Het leven begint pas bij 30 *O*
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 17 februari 2013 @ 13:25:32 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_122983300
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:22 schreef BBQ-kip het volgende:
30 is de nieuwe 20 *O*

:')
de? ;(
disclaimer
pi_122983839
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:22 schreef Uccie het volgende:

[..]

Dankje, ik vond de prijzen iets te hoog om zo maar van alles te kopen.
De verkoopster had de highlighterstick opgebracht en bij thuiskomst was ik echt wel verrast hoe goed dat eruit zag. Ik durf niet meer iets meteen aan te schaffen in winkels, nadat ze me bij de MAC counter eens als wortel de straat op hebben gestuurd (en ik de oranje bronzer dus ook gekocht heb).
Dat is de High Beam of zo, toch? Lijkt me ook wel fijn.

Irritant is dat, als verkoopsters je een verkeerde kleur aansmeren. Zeker bij Mac, want dat zijn ook nog eens keidure producten. Zo'n bronzer zal jou wel minimaal 20 euro hebben gekost, vermoed ik.

En dat 30 het nieuwe 20 is: ^O^ (Ik word in juni 25, goed om te weten dat ik de goede kant uit ga qua leeftijd!)
  zondag 17 februari 2013 @ 13:58:55 #65
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_122984557
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:39 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Dat is de High Beam of zo, toch? Lijkt me ook wel fijn.

Irritant is dat, als verkoopsters je een verkeerde kleur aansmeren. Zeker bij Mac, want dat zijn ook nog eens keidure producten. Zo'n bronzer zal jou wel minimaal 20 euro hebben gekost, vermoed ik.

En dat 30 het nieuwe 20 is: ^O^ (Ik word in juni 25, goed om te weten dat ik de goede kant uit ga qua leeftijd!)
Het is deze highlighter: http://www.douglas.nl/dou(...)rand_3000048687.html

Ik heb een getinte huid en niet iedereen kan er wat mee. Gelukkig kan je van een te donkere en een te lichte foundation nog een prima kleur mengen _O-
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_122985002
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:58 schreef Uccie het volgende:

[..]

Het is deze highlighter: http://www.douglas.nl/dou(...)rand_3000048687.html

Ik heb een getinte huid en niet iedereen kan er wat mee. Gelukkig kan je van een te donkere en een te lichte foundation nog een prima kleur mengen _O-
O, die ken ik niet.

Mengen is wel handig, ja, maar dan heb je weer 2 producten nodig i.p.v. 1.
  zondag 17 februari 2013 @ 14:25:13 #67
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_122985647
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef Cheerful het volgende:

[..]

O, die ken ik niet.

Mengen is wel handig, ja, maar dan heb je weer 2 producten nodig i.p.v. 1.
Ik had toevallig twee keer een miskoop dus ik kon het samen op gebruiken.
Het heeft echt jaren geduurd voor ik een goede foundation vond.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_122993071
Oh dear, ik geloof dat ik allergisch ben voor het Naked palette :o. Had vanochtend een dik oog, na het gisteren voor het eerst gebruikt te hebben... Hoop dat het niet doorzet...

Ik vind oogschaduw overigens nog heel heel erg moeilijk. Ben er een newbie in. Ik heb best grote, donkere ogen en lange wimpers, dus wil het zeker voor op werk redelijk basic houden, omdat het al snel te uitgebreid is. Ik wil binnenkort eens opgemaakt worden door iemand die dat wél kan. Dat betekent dus per definitie niemand in de Douglas ed :'). Ik heb eigenlijk wel goede ervaringen bij de counters in de Bijenkorf, en dan mn de Mac en Chanel. Dat zijn dan ook mijn go to merken, op dit moment. Mac mascara O+.
  zondag 17 februari 2013 @ 16:45:08 #69
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122993163
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de? ;(
uhmmmm, laten we het op een zondagse caffeïnedip houden :@ :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 17 februari 2013 @ 16:46:49 #70
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122993273
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh dear, ik geloof dat ik allergisch ben voor het Naked palette :o. Had vanochtend een dik oog, na het gisteren voor het eerst gebruikt te hebben... Hoop dat het niet doorzet...

Ik vind oogschaduw overigens nog heel heel erg moeilijk. Ben er een newbie in. Ik heb best grote, donkere ogen en lange wimpers, dus wil het zeker voor op werk redelijk basic houden, omdat het al snel te uitgebreid is. Ik wil binnenkort eens opgemaakt worden door iemand die dat wél kan. Dat betekent dus per definitie niemand in de Douglas ed :'). Ik heb eigenlijk wel goede ervaringen bij de counters in de Bijenkorf, en dan mn de Mac en Chanel. Dat zijn dan ook mijn go to merken, op dit moment. Mac mascara O+.
Basics doen ze bij de Bobbi Brown counter ook mooi aanbrengen :Y

en hoop dat je kwasten vies waren, verrotte primer ofzo, of het van iets anders komt, zou wel zuur zijn als je allergisch zou zijn voor Urban Decay ;(
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122993341
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh dear, ik geloof dat ik allergisch ben voor het Naked palette :o. Had vanochtend een dik oog, na het gisteren voor het eerst gebruikt te hebben... Hoop dat het niet doorzet...

Ik vind oogschaduw overigens nog heel heel erg moeilijk. Ben er een newbie in. Ik heb best grote, donkere ogen en lange wimpers, dus wil het zeker voor op werk redelijk basic houden, omdat het al snel te uitgebreid is. Ik wil binnenkort eens opgemaakt worden door iemand die dat wél kan. Dat betekent dus per definitie niemand in de Douglas ed :'). Ik heb eigenlijk wel goede ervaringen bij de counters in de Bijenkorf, en dan mn de Mac en Chanel. Dat zijn dan ook mijn go to merken, op dit moment. Mac mascara O+.
Het ligt er heel erg aan wie je treft bij Mac vind ik :') laatst boos weggelopen nog in Eindhoven. Bij bobbi Brown en Chanel en dat soort counters zijn ze wel altijd heeeeel aardig en behulpzaam. Mac moet je maar net treffen :N
pi_122993661
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Basics doen ze bij de Bobbi Brown counter ook mooi aanbrengen :Y

en hoop dat je kwasten vies waren, verrotte primer ofzo, of het van iets anders komt, zou wel zuur zijn als je allergisch zou zijn voor Urban Decay ;(
Nja, het kan alleen nog de primer Painterly van Mac zijn. Die valt op mijn huid sowieso nogal tegen. Ik heb een drogere huid dan ik dacht, op mijn ogen, en dan wordt het met Painterly wel erg droog allemaal.

Mocht iemand dus nog een goede primer voor vette oogleden zoeken, is de mijne maar 2 keer gebruikt.
pi_122993760
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Het ligt er heel erg aan wie je treft bij Mac vind ik :') laatst boos weggelopen nog in Eindhoven. Bij bobbi Brown en Chanel en dat soort counters zijn ze wel altijd heeeeel aardig en behulpzaam. Mac moet je maar net treffen :N
Bij de Mac staan hier steeds vaker mannen, die dan meer make-up dragen dan ik. Het zal vast bekrompen van me zijn, maar dat vind ik toch vrij eng :@. Chanel is wel echt geweldig. Ik heb er een heerlijke dag- en nachtcreme van ook.
pi_122993916
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh dear, ik geloof dat ik allergisch ben voor het Naked palette :o. Had vanochtend een dik oog, na het gisteren voor het eerst gebruikt te hebben... Hoop dat het niet doorzet...

Ik vind oogschaduw overigens nog heel heel erg moeilijk. Ben er een newbie in. Ik heb best grote, donkere ogen en lange wimpers, dus wil het zeker voor op werk redelijk basic houden, omdat het al snel te uitgebreid is. Ik wil binnenkort eens opgemaakt worden door iemand die dat wél kan. Dat betekent dus per definitie niemand in de Douglas ed :'). Ik heb eigenlijk wel goede ervaringen bij de counters in de Bijenkorf, en dan mn de Mac en Chanel. Dat zijn dan ook mijn go to merken, op dit moment. Mac mascara O+.
Ik denk (en hoop voor je!) dat er misschien per ongeluk een beetje in je oog is gekomen/het aan je kwast ligt/het aan andere make-upproducten ligt. Probeer erachter te komen door het met een schone, beetje stijve oogschaduwkwast deppend aan te brengen.
Een troost: ik heb nog nooit iemand gehoord die puur voor 1 soort oogschaduw allergisch was.

Kijk ook eens op Youtube voor filmpjes met dagelijkse make-up!
  zondag 17 februari 2013 @ 17:02:07 #75
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122994173
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bij de Mac staan hier steeds vaker mannen, die dan meer make-up dragen dan ik. Het zal vast bekrompen van me zijn, maar dat vind ik toch vrij eng :@. Chanel is wel echt geweldig. Ik heb er een heerlijke dag- en nachtcreme van ook.
dat je ze zo aan kijkt en denkt....

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 17 februari 2013 @ 17:11:15 #76
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122994651
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

dat je ze zo aan kijkt en denkt....

[ afbeelding ]
Bij de Mac Pro Store is daar geen twijfel over mogelijk. Sowieso Ultra gay :Y :D
吴 曼 迪
pi_122994801
Je hebt homo's en nichten inderdaad, en dat zijn dan toch echt wel nichten heur. Niets mannelijks meer aan.
pi_122994940
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

dat je ze zo aan kijkt en denkt....

[ afbeelding ]
Hehehehe :D
  zondag 17 februari 2013 @ 17:15:45 #79
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122994960
Ach, als ze me goed adviseren over make up vind ik een ultra gay geen enkel probleem :D

"Meid, wat heb je me toch een prrrrrrrrrrrrrrrrrrachtige oooooogen!!!"

:P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122995025
Edit: plaatje doet het niet :( Wilde de Ultra Gay Seal posten ;)
  zondag 17 februari 2013 @ 17:16:56 #81
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122995036
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ach, als ze me goed adviseren over make up vind ik een ultra gay geen enkel probleem :D

"Meid, wat heb je me toch een prrrrrrrrrrrrrrrrrrachtige oooooogen!!!"

:P
Zelf vind ik het juist grappig :D Bij de Sephora werkte ook een tijdje een jongen die was ook leuk, maar die werkt nu bij de Lush.
吴 曼 迪
  zondag 17 februari 2013 @ 17:23:27 #82
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122995407
Ik vind het allemaal prima, of ze nou zwaaaar over the top opgemaakt zijn of niet, zolang ze maar geen caramel geplamuurd hoofd en spierwitte nek hebben ofzo.
Tattoos, rare eyeliners, weirdo make up, allemaal prima :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122995524
Inderdaad, als ze zelf netjes opgemaakt zijn, weet ik dat ze er wel wat verstand van hebben (ook bij vrouwen).
  zondag 17 februari 2013 @ 17:54:55 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_122996924
Die opperhomo van mijn mac workshop toen O+
disclaimer
  zondag 17 februari 2013 @ 18:24:22 #85
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_122998236
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:26 schreef Cheerful het volgende:
Inderdaad, als ze zelf netjes opgemaakt zijn, weet ik dat ze er wel wat verstand van hebben (ook bij vrouwen).
Ik vertrouw dat ook meer dan zo'n kerel die dat spul nog nooit op zijn gezicht heeft gehad en mij verteld dat het zo licht en luchtig voelt _O-
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 17 februari 2013 @ 18:25:24 #86
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122998277
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Die opperhomo van mijn mac workshop toen O+
Was het de neger? :D :') In de winkel zelf was hij niet zo leuk :N
吴 曼 迪
pi_122998326
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Die opperhomo van mijn mac workshop toen O+
De donkere of het george micheal type? Heerlijke kerels zijn dat O+
  zondag 17 februari 2013 @ 18:31:10 #88
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_122998469
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Die opperhomo van mijn mac workshop toen O+
Dat was echt fantastisch O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 17 februari 2013 @ 18:50:56 #89
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_122999124
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef An24 het volgende:

[..]

De donkere of het george micheal type? Heerlijke kerels zijn dat O+
Die George Michael heeft mij ook al eens geholpen, maar hij staat nu nooit meer inDen Haag :(
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_122999380
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
nachtcreme
Ik heb liever de mannen dan de vrouwen tbh :')
  zondag 17 februari 2013 @ 19:19:31 #91
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123000364
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
De swatches die ik van dit palette zag vond ik veelbelovend:

http://www.muastore.co.uk/index.php/undress-me-too-palette

[ afbeelding ]
Een dupe van UD Naked2 voor 4 pond... :D
Ik heb naked2 zelf al, dus ik koop dit niet, maar wellicht iets voor de mensen hier?
Ik heb wel interesse. Leuk winkeltje ook. Op de wishlist gezet O+ (ff 0,00,- op dit moment)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 17 februari 2013 @ 19:31:24 #92
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123000993
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

Essence matte lipcreams zijn baas.
Je krijgt een smal bekkie :D Mooie lipkleur :Y
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 17 februari 2013 @ 19:57:39 #93
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123002369
quote:
17s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef megamandy het volgende:

[..]

Was het de neger? :D :') In de winkel zelf was hij niet zo leuk :N
cappuccinoneger zoals SQ 'm noemde :D

de rechter



de like a sir variant van ultra gay :P

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 17 februari 2013 @ 19:59:32 #94
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123002462
met zijn kleurlenzen :D

Maar wel eindelijk de goeie kleur poederfoundation door hem en de workshop was tof :D *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_123002486
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Uccie het volgende:

[..]

Die George Michael heeft mij ook al eens geholpen, maar hij staat nu nooit meer inDen Haag :(
Vorige week vrijdag nog in Rotterdam :Y
pi_123002510
Wat een foute foto op vele fronten :D Leuke meme erbij ook :P
  zondag 17 februari 2013 @ 20:01:16 #97
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_123002543
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

cappuccinoneger zoals SQ 'm noemde :D

de rechter

[ afbeelding ]

de like a sir variant van ultra gay :P

[ afbeelding ]
Ja hij :') Toen ik daar was had hij het te druk met praten met Lieke Van Lexmond :{w
Zijn brushroll wil ik wel :9
吴 曼 迪
pi_123002602
quote:
17s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:01 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja hij :') Toen ik daar was had hij het te druk met praten met Lieke Van Lexmond :{w
Zijn brushroll wil ik wel :9
Jaa, ik ook!
pi_123002623
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

cappuccinoneger zoals SQ 'm noemde :D

de rechter

[ afbeelding ]

de like a sir variant van ultra gay :P

[ afbeelding ]
In Groningen staat een mengeling van beide heren
  zondag 17 februari 2013 @ 20:02:40 #100
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123002625
Erwin heet hij. Ik vond 'm toen erg tof en geduldig met al die domme hysterische wijven :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 17 februari 2013 @ 20:03:04 #101
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123002649
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:02 schreef kvd het volgende:

[..]

In Groningen staat een mengeling van beide heren
hun zoon? O+
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_123002724
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:03 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

hun zoon? O+
Het zou goed kunnen (alhoewel ik vermoed dat Mari van der Veen er eerder iets mee te maken heeft qua baardje).
  zondag 17 februari 2013 @ 20:05:36 #103
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123002781
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:04 schreef kvd het volgende:

[..]

Het zou goed kunnen (alhoewel ik vermoed dat Mari van der Veen er eerder iets mee te maken heeft qua baardje).
Mari v/d Ven :'(
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_123002809
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Erwin heet hij. Ik vond 'm toen erg tof en geduldig met al die domme hysterische wijven :D
Vond ik ook :Y
pi_123003113
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Mari v/d Ven :'(
Oeps....maar hij had wel het baardje daarvan....

Blijft toch altijd facinerend, mannen die strakker in de plamuur zitten dan jij zelf, zoals die jongeman.
(en een ex-kennis van mij waar ik toch 4 jaar heel intensief mee ben omgegaan werkt bij Douglas, dus ik ben wat dat betreft wel wat gewend. Van de jongeman van MAC had ik het idee dat hij nog wel eens wit zou kunnen zijn zonder make-up)
  zondag 17 februari 2013 @ 21:43:53 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_123009048
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

cappuccinoneger zoals SQ 'm noemde :D

de rechter

[ afbeelding ]

de like a sir variant van ultra gay :P

[ afbeelding ]
toen had ie blondering en groene lenzen O+
disclaimer
pi_123009383
quote:
17s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik heb liever de mannen dan de vrouwen tbh :')
Fair enough, maar wat is er mis met een (dag en)nachtcreme?
pi_123010875
quote:
5s.gif Op zondag 17 februari 2013 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Fair enough, maar wat is er mis met een (dag en)nachtcreme?
Niks ;) Als mijn vriend er ook maar aan zou denken, zou ik waarschijnlijk gillend wegrennen :@ Maar bij zo'n Douglas-figuur past het wel een beetje.
pi_123011280
quote:
5s.gif Op zondag 17 februari 2013 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Fair enough, maar wat is er mis met een (dag en)nachtcreme?
Zeg ik dat er iets mis mee is? Ik zou best willen dat m'n vriend meer zou smeren maar hij weigert :')
pi_123011641
Ik snap die post dan verkeerd denk ik :P.
pi_123015709
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap die post dan verkeerd denk ik :P.
Dat ik liever geholpen word door de mannen bij Mac dan door de vrouwen :P
  zondag 17 februari 2013 @ 23:59:31 #112
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_123016104
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:00 schreef An24 het volgende:

[..]

Vorige week vrijdag nog in Rotterdam :Y
Zou die het raar vinden als ik naar hem toe loop en zeg dat ik hem geweldig vind en of bij effe iets wil doen aan mijn gezicht? Dat wil ik namelijk heel graag maar dat is wel een beetje genant :@
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_123016138
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 23:59 schreef Uccie het volgende:

[..]

Zou die het raar vinden als ik naar hem toe loop en zeg dat ik hem geweldig vind en of bij effe iets wil doen aan mijn gezicht? Dat wil ik namelijk heel graag maar dat is wel een beetje genant :@
Ik zou dat eerste weglaten :D
pi_123016253
Hebben jullie aanraders voor lip pencils?
  maandag 18 februari 2013 @ 13:33:37 #115
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_123028476
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik zou dat eerste weglaten :D
Hahaha ja dat lijkt me ook _O- ik zie me nog niet op mijn knieeen voor de MAC counter liggen in aanbidding van de make-up nicht.
Maar ik wacht toch maar even tot ik weer eens iets specifieks nodig heb, mijn banksaldo gaat iets te hard omlaag op het moment.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_123028716
Heel altaar voor hem in je huis, mehe :')
pi_123029157
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 00:03 schreef AppleMartini het volgende:
Hebben jullie aanraders voor lip pencils?
wat voor kleur zoek je?

ik heb er een tijdje terug eentje van inglot gekocht (geloof dat die rond de 10 euro was), een beetje donkerder rood. blijft mooi zitten en heeft een fijne finish. droogt je lippen niet erg uit. dat is wel een aanrader dus!

heb er vorige week een van catrice gekocht (bij gebrek aan beter. zo'n kleur was nergens te vinden voor weinig geld), die is ook wel oke maar blijft niet heel goed zitten en droogt mijn lippen wel wat uit
  maandag 18 februari 2013 @ 14:16:34 #118
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_123029988
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Die opperhomo van mijn mac workshop toen O+
Ermahgerd, wat een held was dat! :D
Don't come closer, I might hurt you
pi_123034740
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:52 schreef electronique het volgende:

[..]

wat voor kleur zoek je?

ik heb er een tijdje terug eentje van inglot gekocht (geloof dat die rond de 10 euro was), een beetje donkerder rood. blijft mooi zitten en heeft een fijne finish. droogt je lippen niet erg uit. dat is wel een aanrader dus!

heb er vorige week een van catrice gekocht (bij gebrek aan beter. zo'n kleur was nergens te vinden voor weinig geld), die is ook wel oke maar blijft niet heel goed zitten en droogt mijn lippen wel wat uit
Een kleur die dicht bij m'n eigen lippen ligt, lastig dus. Ik heb er zelf ook een van catrice waarbij ik de kleur wel mooi vind, maar hij ligt raar op m'n lippen, gaat niet lang mee en droogt erg uit.
Ik ga bij inglot kijken van de week :Y Thanks!
  maandag 18 februari 2013 @ 16:57:57 #120
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_123036020
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:27 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Een kleur die dicht bij m'n eigen lippen ligt, lastig dus. Ik heb er zelf ook een van catrice waarbij ik de kleur wel mooi vind, maar hij ligt raar op m'n lippen, gaat niet lang mee en droogt erg uit.
Ik ga bij inglot kijken van de week :Y Thanks!
Ik heb in elk geval slechte ervaring met Shiseido, alleen is het 3 jaar geleden en ik weet niet meer wat er nu mis mee was, volgens mij kon ik die slecht opbrengen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  maandag 18 februari 2013 @ 16:58:19 #121
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_123036037
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heel altaar voor hem in je huis, mehe :')
Met kaarsjes en foto's en wierook enzo _O_
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_123036655
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:27 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Een kleur die dicht bij m'n eigen lippen ligt, lastig dus. Ik heb er zelf ook een van catrice waarbij ik de kleur wel mooi vind, maar hij ligt raar op m'n lippen, gaat niet lang mee en droogt erg uit.
Ik ga bij inglot kijken van de week :Y Thanks!
Mac zal ook wel fijne hebben, en veel keus

Vind het vaak jammer om een dure lippenstift te kopen en dan ook nog eens veel geld voor een lippotlood. Vind lippotlood vaak wel een toegevoegde waarde, zeker bij fellere en donkerdere kleuren
pi_123036822
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:14 schreef electronique het volgende:

[..]

Mac zal ook wel fijne hebben, en veel keus

Vind het vaak jammer om een dure lippenstift te kopen en dan ook nog eens veel geld voor een lippotlood. Vind lippotlood vaak wel een toegevoegde waarde, zeker bij fellere en donkerdere kleuren
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens. Het staat vaak ook gewoon wat afgewerkter.
Zelf gebruik ik 'slechts' lippenbalsem met een kleurtje of semi-transparante gloss. Is toch iets meer dan niets.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_123039225
Hoi :D

Ik lees hier dat jullie wel eens echt advies vragen aan medewerkers, die je dan beetje gaan opmaken enzo? Nu wil ik dat ook graag een keer doen zodat ik eindelijk een keer een goede foundation kan kopen. Maar ik ben 17, en ik ben bang dat als ik de Ici Paris of wat dan ook inloop die vrouwen van mij denken dat ik me alleen laat opmaken en er dan weer vandoor ga. Voel me sowieso altijd al geintimideerd door medewerkers daar :P , maar ik wil dus eigenlijk wel een keer een goede foundation en ik heb geen geld genoeg om alles maar uit te gaan proberen.

hoe dom dit alles ook kan klinken, denken jullie dat ik het gewoon een keer moet doen? :P
  maandag 18 februari 2013 @ 18:33:41 #125
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123039301
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:31 schreef vera166 het volgende:
Hoi :D

Ik lees hier dat jullie wel eens echt advies vragen aan medewerkers, die je dan beetje gaan opmaken enzo? Nu wil ik dat ook graag een keer doen zodat ik eindelijk een keer een goede foundation kan kopen. Maar ik ben 17, en ik ben bang dat als ik de Ici Paris of wat dan ook inloop die vrouwen van mij denken dat ik me alleen laat opmaken en er dan weer vandoor ga. Voel me sowieso altijd al geintimideerd door medewerkers daar :P , maar ik wil dus eigenlijk wel een keer een goede foundation en ik heb geen geld genoeg om alles maar uit te gaan proberen.

hoe dom dit alles ook kan klinken, denken jullie dat ik het gewoon een keer moet doen? :P
ja tuurlijk gewoon vragen, of ja gewoon je probleem voorleggen beetje goede medewerkster help je dan wel verder.
Doei!
  FOK!fossiel maandag 18 februari 2013 @ 20:55:11 #126
1455 Keroppi
kool kikker
pi_123046671
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:31 schreef vera166 het volgende:
Hoi :D

Ik lees hier dat jullie wel eens echt advies vragen aan medewerkers, die je dan beetje gaan opmaken enzo? Nu wil ik dat ook graag een keer doen zodat ik eindelijk een keer een goede foundation kan kopen. Maar ik ben 17, en ik ben bang dat als ik de Ici Paris of wat dan ook inloop die vrouwen van mij denken dat ik me alleen laat opmaken en er dan weer vandoor ga. Voel me sowieso altijd al geintimideerd door medewerkers daar :P , maar ik wil dus eigenlijk wel een keer een goede foundation en ik heb geen geld genoeg om alles maar uit te gaan proberen.

hoe dom dit alles ook kan klinken, denken jullie dat ik het gewoon een keer moet doen? :P
Ik denk dat je best advies kan vragen. Wat helpt is om een niet een druk moment uit te kiezen (vakantie/zaterdag/koopavond) maar een moment dat ze veel tijd voor je hebben. Geef ook je budget aan, dan voorkom je dat ze je iets duurs proberen aan te smeren. Of misschien wil je er juist iets meer aan uitgeven en dan weten ze dat gelijk ook.
Chick on a mission
pi_123046768
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik denk dat je best advies kan vragen. Wat helpt is om een niet een druk moment uit te kiezen (vakantie/zaterdag/koopavond) maar een moment dat ze veel tijd voor je hebben. Geef ook je budget aan, dan voorkom je dat ze je iets duurs proberen aan te smeren. Of misschien wil je er juist iets meer aan uitgeven en dan weten ze dat gelijk ook.
Ja bedankt. Dat zijn wel handige dingen, weten ze waarschijnlijk ook dat ik wat serieuzer ben haha.
thx

quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:33 schreef Meloewa het volgende:

[..]

ja tuurlijk gewoon vragen, of ja gewoon je probleem voorleggen beetje goede medewerkster help je dan wel verder.
:D Thx . Zal ik dan maar gewoon doen.
  maandag 18 februari 2013 @ 21:04:58 #128
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_123047201
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:57 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja bedankt. Dat zijn wel handige dingen, weten ze waarschijnlijk ook dat ik wat serieuzer ben haha.
thx

[..]

:D Thx . Zal ik dan maar gewoon doen.
Ook niet meteen de foundation kopen, vraag zelfs eventueel nog een monster mee zodat je het thuis ook nog eens kan opbrengen.
Dan kun je in alle situaties/licht bekijken hoe de foundation zit en of het inderdaad de juiste kleur is + of hij ook fijn is om de hele dag te dragen :)

Als je een goede verkoopster hebt zal ze dat ook geen probleem hebben.
吴 曼 迪
  maandag 18 februari 2013 @ 21:46:22 #129
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_123049565
En bedenk voor jezelf of je een foundation wilt die heel dekkend is of juist transparant. Anders smeren ze misschien net op je gezicht wat je niet wilt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  maandag 18 februari 2013 @ 21:50:23 #130
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_123049814
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:46 schreef Uccie het volgende:
En bedenk voor jezelf of je een foundation wilt die heel dekkend is of juist transparant. Anders smeren ze misschien net op je gezicht wat je niet wilt.
Bij de mac hadden ze wel zo'n heel vragenlijstje van effecten wat ik wilde bereiken :Y
吴 曼 迪
pi_123050059
quote:
17s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ook niet meteen de foundation kopen, vraag zelfs eventueel nog een monster mee zodat je het thuis ook nog eens kan opbrengen.
Dan kun je in alle situaties/licht bekijken hoe de foundation zit en of het inderdaad de juiste kleur is + of hij ook fijn is om de hele dag te dragen :)

Als je een goede verkoopster hebt zal ze dat ook geen probleem hebben.
Dit! Ik voel me ook altijd een beetje bezwaard, maar verkoopsters zijn er om je te helpen kiezen :) Al doen ze dat niet allemaal, maar dat is een andere discussie :P
pi_123111950
Glinda is binnen O+
Vorige week woensdagavond besteld. Best netjes.
Ik vind de kleur van het lippending niet zo mooi staan bij mezelf, ik ben er te licht voor of zo. Dus die krijgt m'n moeder :) Verder wel een fijn product!
En de oogschaduws zijn natuurlijk prachtig :9~
pi_123124054
quote:
17s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ook niet meteen de foundation kopen, vraag zelfs eventueel nog een monster mee zodat je het thuis ook nog eens kan opbrengen.
Dan kun je in alle situaties/licht bekijken hoe de foundation zit en of het inderdaad de juiste kleur is + of hij ook fijn is om de hele dag te dragen :)

Als je een goede verkoopster hebt zal ze dat ook geen probleem hebben.
Dat doe ik inderdaad ook altijd, niet meteen kopen. Vaak ga ik nog wat andere winkels binnen en kijk ik hoe de foundation er in verschillende soorten licht uitziet :)
pi_123126484
Ik liep direct na de schoonheidsspecialist de Bijenkorf binnen, met een tomatenrode kop :'). Heb de BB-Cream van Mac opgesmeerd gekregen. Hij is wel ok, maar ik ga hem denk ik niet kopen. Ze heeft me ook heel mooi laten zien hoe ik simpele oogschaduw op kan brengen O+. Verder een prachtige lippenstift gekocht :o. Viva Glam V, Lustre heet hij. Kan mobiel geen mooi plaatje vinden.
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:23:13 #135
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123126602
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Viva Glam V, Lustre
deze? die is heel erg licht toch? Iets staat me bij dat jij getint bent (geen idee of ik dat goed onthouden heb overigens ;) ), issie dan heel "nude" kleurig?



en op lippen gesmeerd die semi geil de camera aan kijken :')

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_123126883
Mooie kleur is dat! Staat verzorgd, maar is niet meteen te heftig.
pi_123127139
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:23 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

deze? die is heel erg licht toch? Iets staat me bij dat jij getint bent (geen idee of ik dat goed onthouden heb overigens ;) ), issie dan heel "nude" kleurig?

[ afbeelding ]

en op lippen gesmeerd die semi geil de camera aan kijken :')

[ afbeelding ]
Ik heb een hele blanke huid, met heel donkerbruine ogen en haar. (Turkse genen...) Hij staat dus inderdaad nude bij mij, maar dat was precies de bedoeling! ze deed er ook lipgloss overheen, maar dat vind ik nog steeds voelen als lijm op m'n lippen, dus die heb ik achterwege gelaten.
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:56:07 #138
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123127730
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb een hele blanke huid, met heel donkerbruine ogen en haar. (Turkse genen...) Hij staat dus inderdaad nude bij mij, maar dat was precies de bedoeling! ze deed er ook lipgloss overheen, maar dat vind ik nog steeds voelen als lijm op m'n lippen, dus die heb ik achterwege gelaten.
oe, mooi :Y

en lipgloss vind ik ook eigenlijk niks. Ik zie nu vaak in de stad enzo meiden en vrouwen lopen met matte rode en roze lippen, veel mooier dan die glibberglans lippen :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_123130669
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:56 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

oe, mooi :Y

en lipgloss vind ik ook eigenlijk niks. Ik zie nu vaak in de stad enzo meiden en vrouwen lopen met matte rode en roze lippen, veel mooier dan die glibberglans lippen :D
Ik vind matte lippen ook erg mooi, maar omdat ik vrij droge lippen heb, voelt lipgloss (of een romige lippenstift) veel prettiger aan. Mits niet te dik aangebracht/te glanzend vind ik lipgloss ook mooi.
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:05:30 #140
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123167194
Joepie, hij is binnen!! O+ :D

En hij is zo mooi O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_123169717
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:23 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

deze? die is heel erg licht toch? Iets staat me bij dat jij getint bent (geen idee of ik dat goed onthouden heb overigens ;) ), issie dan heel "nude" kleurig?

[ afbeelding ]

en op lippen gesmeerd die semi geil de camera aan kijken :')

[ afbeelding ]
Wauw, die is mooi, zeg :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_123169913
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:05 schreef Enfermera het volgende:
Joepie, hij is binnen!! O+ :D
[ afbeelding ]
En hij is zo mooi O+
Mooi

beetje jammer dat ik er net iets te veel lichte kleuren in vind zitten en een beetje een mooie tussenkleur mis (a la patina van MAC). anders had ik hem zeker gekocht :)
  donderdag 21 februari 2013 @ 19:49:37 #143
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123173208
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 18:13 schreef electronique het volgende:

[..]

Mooi

beetje jammer dat ik er net iets te veel lichte kleuren in vind zitten en een beetje een mooie tussenkleur mis (a la patina van MAC). anders had ik hem zeker gekocht :)
precies hetzelfde hier :D
Maar misschien komt er ooit (hoop ik!) nog wel een deel 2 met bovenstaande kritiek erin verwerkt O-)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_123177727
Die Viva Glam is de beste make-up aankoop van het jaar. Hij is zó, zó mooi O+. Perfect voor elke dag, en droogt m'n lippen niet uit.
pi_123194093
Ik denk... Dat ik morgen een palette ga kopen (als ik mijn vriend zover krijg om in breda te winkelen in plaats van Arnhem) Ik heb alleen een beetje het probleem dat ik verschillende kleuren uit verschillende palettes mooi vind. Denk dat ik wel voor UD ga, of theodora of een palette met natuurlijke tinten. Maar het paars uit Glinda vind ik zo mooi!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_123194199
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik denk... Dat ik morgen een palette ga kopen (als ik mijn vriend zover krijg om in breda te winkelen in plaats van Arnhem) Ik heb alleen een beetje het probleem dat ik verschillende kleuren uit verschillende palettes mooi vind. Denk dat ik wel voor UD ga, of theodora of een palette met natuurlijke tinten. Maar het paars uit Glinda vind ik zo mooi!
Breda *O*
Ik zou eerder voor Theodora gaan dan Glibda. Maar ik ben heel erg van de natuurtinten :') heb je naked 1 of 2 al? Als je die niet hebt moet je daar zeker ook naar kijken :Y
pi_123194318
Ik heb nog niets! Het word mijn eerste dure uitgave. Heb alleen sephora monos en duos op het moment. Maar ik vind het niets.

Heb een hele voorraad make up..

Wat voor oogschaduwkwast vinden jullie het fijnste. Beb nu 2 kwastjes van essence en de blendingkwas van hema. Maar wil een iets betere kwast, alleen nietd prijs a la MAC
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_123194352
Zoeva.de!
En als je nog niets hebt zou ik echt echt echt heel erg naked overwegen, mooie basis voor alles :)
pi_123194358
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:45 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Breda *O*
Ik zou eerder voor Theodora gaan dan Glibda. Maar ik ben heel erg van de natuurtinten :') heb je naked 1 of 2 al? Als je die niet hebt moet je daar zeker ook naar kijken :Y
Ik mis het centrum van Breda.. Wil echt ff bredase lucht snuiven morgen.. En niet alleen van mijn ouderlijk huis. En mijn broertje is jarig dus een goede combi.. Hopelijk vind vriendlief dat ook!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_123194402
Ik vind het echt fijn dat m'n vriend op 5 minuten lopen van de stad af woont. Even snel wat dingetjes nog halen een uur voor sluitigstijd, lol. Alleen is de grote kruidvat nu aan het verbouwen ;(
pi_123194459
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het echt fijn dat m'n vriend op 5 minuten lopen van de stad af woont. Even snel wat dingetjes nog halen een uur voor sluitigstijd, lol. Alleen is de grote kruidvat nu aan het verbouwen ;(
He... Wilde eigenlijk ook even voor dat nude palette kijken.. Hmm zo maar even kijken of ze hem hier hebben dan!

Vind Breda gewoon heel gezellig om door heen te lopen, leuker als nijmegen of arnhem hier. Maar dat zal wel gewenning zijn..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 09:38:09 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123195271
Jaaaa... de Essence nudepalette.. ik wil hem ook O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:01:41 #153
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123195876
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:58 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

He... Wilde eigenlijk ook even voor dat nude palette kijken.. Hmm zo maar even kijken of ze hem hier hebben dan!

Vind Breda gewoon heel gezellig om door heen te lopen, leuker als nijmegen of arnhem hier. Maar dat zal wel gewenning zijn..
Breda O+

Ik vind Theodora en Glinda allebei supermooi en ik gebruik ze graag, maar als ik nog geen of weinig oogschaduw zou hebben en wat basiskleuren wilde, dan zou ik voor Naked 1 of 2 gaan. Vooral Naked 2 gebruik ik echt heeeeel vaak. Maar aan de andere kant zijn die Oz palettes weer LE en de Naked niet... En een goede primer (TFSI O+) :Y
En t/m zondag hebben ze bij Sephora nog 2e make up product voor de halve prijs, dus dat is ook wel lekker!

Ik heb een kwastensetje van Sephora die ik dagelijks gebruik, bevalt prima! Niet zo duur als Mac, maar ook niet supergoedkoop. Ik heb de mijne uit Amerika meegenomen en dat scheelde toen wel in de prijs. Maar mijn favoriete eyeliner kwast voor gelliner (of om oogschaduw aan te brengen als liner) is gewoon van Catrice.
pi_123196027
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Breda O+

Ik vind Theodora en Glinda allebei supermooi en ik gebruik ze graag, maar als ik nog geen of weinig oogschaduw zou hebben en wat basiskleuren wilde, dan zou ik voor Naked 1 of 2 gaan. Vooral Naked 2 gebruik ik echt heeeeel vaak. Maar aan de andere kant zijn die Oz palettes weer LE en de Naked niet... En een goede primer (TFSI O+) :Y
En t/m zondag hebben ze bij Sephora nog 2e make up product voor de halve prijs, dus dat is ook wel lekker!

Ik heb een kwastensetje van Sephora die ik dagelijks gebruik, bevalt prima! Niet zo duur als Mac, maar ook niet supergoedkoop. Ik heb de mijne uit Amerika meegenomen en dat scheelde toen wel in de prijs. Maar mijn favoriete eyeliner kwast voor gelliner (of om oogschaduw aan te brengen als liner) is gewoon van Catrice.
Zolang mijn vriend morgen niet te boos word.. wil ik inderdaad gebruik maken van de actie bij sephora ;) Heb niet heel veel geld te besteden, maar heb deze maand wat over en een nieuwe baan dus wil mezelf eigenlijk gewoon eens lekker verwennen! Misschien dan een Naked palette en een Glinda of Theodora..

Hoe zijn de oogschaduws van Too faced? Iemand ervaring mee?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:13:50 #155
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123196168
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:08 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zolang mijn vriend morgen niet te boos word.. wil ik inderdaad gebruik maken van de actie bij sephora ;) Heb niet heel veel geld te besteden, maar heb deze maand wat over en een nieuwe baan dus wil mezelf eigenlijk gewoon eens lekker verwennen! Misschien dan een Naked palette en een Glinda of Theodora..

Hoe zijn de oogschaduws van Too faced? Iemand ervaring mee?
Ik hoor hele goede dingen over het Too Faced Natural Eye palette, dat bevat ook een hele mooie natuurlijke kleuren. Ik heb zelf het Return Of Sexy palette en die bevalt goed. De kleuren zijn mooi en blenden goed. Het enige jammere vind ik dat de oogschaduws van Too Faced bij mij iets minder goed blijven zitten dan die van UD, ook met primer, maar ik hoor van anderen dat het bij hun juist weer prima blijft zitten heel de dag.

En ik vind de oogschaduws van Too Faced (voor zover ik ze heb dan he), wat glitteriger dan die van UD. Ik ben meer een fan van de satin en shimmer finishes van UD. Maar dat is puur persoonlijk, de kwaliteit van Too Faced is volgens mij gewoon prima :Y
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:15:41 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_123196219
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:08 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zolang mijn vriend morgen niet te boos word.. wil ik inderdaad gebruik maken van de actie bij sephora ;) Heb niet heel veel geld te besteden, maar heb deze maand wat over en een nieuwe baan dus wil mezelf eigenlijk gewoon eens lekker verwennen! Misschien dan een Naked palette en een Glinda of Theodora..

Hoe zijn de oogschaduws van Too faced? Iemand ervaring mee?
Die zijn ook prima!
Ik vind de verpakkingen alleen zelf wat minder praktisch.
Heb je al een goede primer?
disclaimer
pi_123196354
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die zijn ook prima!
Ik vind de verpakkingen alleen zelf wat minder praktisch.
Heb je al een goede primer?
Heb er nu een van catrice meegenomen.. Heb nog nooit een oogschaduwprimer gebruikt ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:21:30 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_123196410
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:20 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Heb er nu een van catrice meegenomen.. Heb nog nooit een oogschaduwprimer gebruikt ;)
dan zou ik Shadow Insurance kopen en een mooi palette. Je gaat het verschil echt merken.
Je oogschaduw blijft er gewoon 24 uur perfect mee zitten.
disclaimer
pi_123196439
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan zou ik Shadow Insurance kopen en een mooi palette. Je gaat het verschil echt merken.
Je oogschaduw blijft er gewoon 24 uur perfect mee zitten.
Ben blij met jullie adviezen, want ik ben bang dat ik die adviezen bij de sephora niet hoef te verwachten ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:24:44 #160
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123196503
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan zou ik Shadow Insurance kopen en een mooi palette. Je gaat het verschil echt merken.
Je oogschaduw blijft er gewoon 24 uur perfect mee zitten.
Ja dit :Y
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:17:22 #161
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123198316
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 18:13 schreef electronique het volgende:

[..]

Mooi

beetje jammer dat ik er net iets te veel lichte kleuren in vind zitten en een beetje een mooie tussenkleur mis (a la patina van MAC). anders had ik hem zeker gekocht :)
:)
Ja, tis maar net waar je van houdt. Voor mij is het 't perfecte palet O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_123198539
http://www.beautybay.com/(...)returnofsexypalette/

Deze vind ik echt mooi!! Hopelijk hebben ze die ook bij de Sephora!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:40:48 #163
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123199118
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
http://www.beautybay.com/(...)returnofsexypalette/

Deze vind ik echt mooi!! Hopelijk hebben ze die ook bij de Sephora!
Paar weken geleden nog wel in ieder geval! Ik heb hem ook en hij is inderdaad heel mooi O+
En hier zit al een kleine tube Too Faced Shadow Insurance primer bij :P De primer verpakking lijkt mini, maar daar doe je dus rustig een jaar mee of zo :)
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:42:12 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_123199184
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Paar weken geleden nog wel in ieder geval! Ik heb hem ook en hij is inderdaad heel mooi O+
En hier zit al een kleine tube Too Faced Shadow Insurance primer bij :P De primer verpakking lijkt mini, maar daar doe je dus rustig een jaar mee of zo :)
nee joh, niet als je het elke dag gebruikt!
Ik gebruik het ongeveer 6 uit 7 dagen per week en doe een jaar met een fullsize.
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:43:44 #165
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123199232
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee joh, niet als je het elke dag gebruikt!
Ik gebruik het ongeveer 6 uit 7 dagen per week en doe een jaar met een fullsize.
Ik doe dus al ruim anderhalf jaar met mijn full-size en gebruik hem ook 6 dagen per week en merk nu pas dat het einde in zicht begint te komen, maar volgens mij kan ie nog wel ff mee :P
pi_123199238
Ik zal het niet elke dag gebruiken.. dus vond de mini erbij wel fijn alleen volgens mij is er een flink prijsverschil tussen sephora en beautybay. Dus ga morgen maar eens kijken. En dan zal ik wel weer niet kunnen kiezen ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:44:27 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_123199252
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zal het niet elke dag gebruiken.. dus vond de mini erbij wel fijn alleen volgens mij is er een flink prijsverschil tussen sephora en beautybay. Dus ga morgen maar eens kijken. En dan zal ik wel weer niet kunnen kiezen ;)
Beautybay is wel goedkoop soms, maar hun klantenservice is echt kudt.
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:44:33 #168
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123199257
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zal het niet elke dag gebruiken.. dus vond de mini erbij wel fijn alleen volgens mij is er een flink prijsverschil tussen sephora en beautybay. Dus ga morgen maar eens kijken. En dan zal ik wel weer niet kunnen kiezen ;)
Bij Sephora is hij volgens mij wel in de 50 euro ja..
pi_123209512
Tja, ik kan me eigenlijk alleen maar aansluiten bij de adviezen die hierboven al gegeven zijn :) Als eerste palette zou ik Urban Decay Naked 1 of 2 kopen, als oogschaduwbasis Too Faced Shadow Insurance.

Ik heb mijn Glinda palette bij Beautybay besteld, ging prima en volgens mij goedkoper dan in de winkel (40 euro ongeveer).
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:18:00 #170
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123209595
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:15 schreef Cheerful het volgende:
Tja, ik kan me eigenlijk alleen maar aansluiten bij de adviezen die hierboven al gegeven zijn :) Als eerste palette zou ik Urban Decay Naked 1 of 2 kopen, als oogschaduwbasis Too Faced Shadow Insurance.

Ik heb mijn Glinda palette bij Beautybay besteld, ging prima en volgens mij goedkoper dan in de winkel (40 euro ongeveer).
Beautybay is wel goedkoper dan Sephora ja. Ik heb alleen bij een aantal mensen gezien wat er gebeurt als er iets fout geleverd wordt of kapot aankomt en daar word je dan weer helemaal niet vrolijk van :')
pi_123211059
De klantenservice van beautybay :')
Aids.
pi_123212683
Ok dus ik kan beter gewoon wat meer geld uitgeven bij sephora als ik jullie zo hoor over beautybay.

Bij kruidvat hadden ze weer het nude palette niet :( Beetje balen
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_123217113
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
De swatches die ik van dit palette zag vond ik veelbelovend:

http://www.muastore.co.uk/index.php/undress-me-too-palette

[ afbeelding ]
Een dupe van UD Naked2 voor 4 pond... :D
Ik heb naked2 zelf al, dus ik koop dit niet, maar wellicht iets voor de mensen hier?
ik wist dat ik niet op dit topic moest klikken.... :')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:42:48 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_123217141
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:42 schreef mirannie het volgende:

[..]

ik wist dat ik niet op dit topic moest klikken.... :')
mirannie O+ onze oud-opperfaler *O*
disclaimer
pi_123217283
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mirannie O+ onze oud-opperfaler *O*
_O-
Toch bedankt voor de link, 3 paletjes besteld :D

[ Bericht 0% gewijzigd door mirannie op 22-02-2013 19:55:03 ]
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:47:19 #176
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123217348
oogschaduwen ;( super veel staan me niet.

Had eerst een mooie maar die is niet meer in de collectie ;(

welke hebben jullie?
Doei!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:58:25 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_123217861
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:45 schreef mirannie het volgende:

[..]

_O-
Toch bedankt voor de link, 3 paletjes besteld :D
yvw O+
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:58:52 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_123217880
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:47 schreef Meloewa het volgende:
oogschaduwen ;( super veel staan me niet.

Had eerst een mooie maar die is niet meer in de collectie ;(

welke hebben jullie?
vele! Wat voor iets zoek je?
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:02:17 #179
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123218019
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

vele! Wat voor iets zoek je?
uhm ik heb redelijke donkere ogen en best groot, dus ik vind het niet mooi als ik mijn ogen donker maak zeg maar het staat me niet echt. Ik had eerst een mooie die wel mooi natural stond, een soort op gelbasis (?) in iedergeval een soort lipgloss(qua uiterlijk) met daar dan een soort glitter goud achtige oogschaduw in zulke zoek ik eigenlijk ;( Maar vind die niet meer.
Doei!
  FOK!fossiel zaterdag 23 februari 2013 @ 14:00:26 #180
1455 Keroppi
kool kikker
pi_123238735
Ik heb de BB Cream van Dior gekocht, eigenlijk omdat zoveel beautybloggers er zo enthousiast over waren. Indruk bij eerste gebruik is goed, vrij dekkend maar dat wilde ik ook wel. Ik heb ook die van Maybelline er daar zag ik geen enkel effect.

Viel me op dat er trouwens vrij weinig personeel in de parfumerieën stond. Bij de Douglas' stond bij de make-up afdeling alleen een Chanel miep (euh vertegenwoordiger... ;) ) en bij de Ici Paris waren in totaal maar 2 medewerkers in de hele zaak...

Uiteindelijk maar doorgelopen naar de Moooi op Leiden Centraal en daar iemand erbij gesleurd ;)
Chick on a mission
  zaterdag 23 februari 2013 @ 14:13:22 #181
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_123239079
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:00 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb de BB Cream van Dior gekocht, eigenlijk omdat zoveel beautybloggers er zo enthousiast over waren. Indruk bij eerste gebruik is goed, vrij dekkend maar dat wilde ik ook wel. Ik heb ook die van Maybelline er daar zag ik geen enkel effect.

Viel me op dat er trouwens vrij weinig personeel in de parfumerieën stond. Bij de Douglas' stond bij de make-up afdeling alleen een Chanel miep (euh vertegenwoordiger... ;) ) en bij de Ici Paris waren in totaal maar 2 medewerkers in de hele zaak...

Uiteindelijk maar doorgelopen naar de Moooi op Leiden Centraal en daar iemand erbij gesleurd ;)
Heb je toevallig ook de BB cream van Garnier ooit geprobeerd? Zoja, is die beter/slechter dan de BB cream van Dior?

Verder: heeft iemand enig idee hoe je ervoor kunt zorgen dat vloeibare foundation langer blijft zitten? Sommige mensen zeiden dat een primer weleens wilde helpen, ik gebruikte toen de primer van Catrice maar die gaf mij ellendige puistjes/mee-eters en ik weet niet of die primer/of sowieso een primer wel voldoet aan het langer blijven zitten van vloeibare foundation. Heeft iemand een gouden tip hiervoor?
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 14:22:42 #182
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123239391
Jammer, mijn mini Kruidvatje had niet de imitatie Nude doos van Essence. Dan maar eens naar de binnenstad toe. Bij een Etosje verderop vond ik wel deze O+ jee!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:23:10 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_123241460
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:22 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer, mijn mini Kruidvatje had niet de imitatie Nude doos van Essence. Dan maar eens naar de binnenstad toe. Bij een Etosje verderop vond ik wel deze O+ jee!
[ afbeelding ]
die is ook niet van essence, maar van catrice ;)
disclaimer
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:23:33 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_123241471
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook de BB cream van Garnier ooit geprobeerd? Zoja, is die beter/slechter dan de BB cream van Dior?

Verder: heeft iemand enig idee hoe je ervoor kunt zorgen dat vloeibare foundation langer blijft zitten? Sommige mensen zeiden dat een primer weleens wilde helpen, ik gebruikte toen de primer van Catrice maar die gaf mij ellendige puistjes/mee-eters en ik weet niet of die primer/of sowieso een primer wel voldoet aan het langer blijven zitten van vloeibare foundation. Heeft iemand een gouden tip hiervoor?
poeder je je foundation af?
disclaimer
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:27:09 #185
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_123241576
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

poeder je je foundation af?
Nee, dat niet, in de meeste gevallen ziet een beetje poederfoundation over mijn vloeibare foundation er al snel niet meer 'natuurlijk' uit, waardoor ik daar vanaf zie.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:29:00 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_123241632
En kleurloze poeder? Dat gebruik ik altijd :)
disclaimer
pi_123242063
Het wil ook wel eens helpen om je poeder niet meteen na je foundation aan te brengen, maar bijvoorbeeld eerst je oogmake-up te doen.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:44:55 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_123242151
Ik smeer mijn foundation pas als mijn oogmakeup er al op zit. Eerst oogschaduw, dan mascara en eyeliner, dan foundation, dan poeder, wenkbrauwen en ten slotte blush.
disclaimer
pi_123242405
Ja, het is maar net wat je volgorde is. Ik doe tegenwoordig: foundation, oogschaduwbasis, oogpotlood, oogschaduw, mascara, poeder, soms blush, lippenstift/lipgloss. Mijn wenkbrauwen epileer ik alleen, die zijn vol en donker genoeg van zichzelf.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:57:44 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_123242560
Het voordeel van mijn volgorde is dat je fallout en missers nog makkelijk kan corrigeren voordat je meteen je hele foundation weer verpest. Ik deed het eerst ook andersom maar na de uitleg van die MAC Overlord of gay ben ik het zo gaan doen en dat bevalt prima :Y
disclaimer
pi_123244628
Ja, dat is waar. Ik heb niet zo vaak last van fallout, maar als het gebeurt, doe ik vaak een minidrupje dagcreme of foundation onder mijn ogen en dat lost het probleem ook op.

Tevens: MAC Overlord of Gay _O-
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:55:31 #192
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123244677
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

die is ook niet van essence, maar van catrice ;)
Aha, dat verklaart iets :P Dan heeft alleen de Kruidvat in de stad hem :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:56:27 #193
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123244707
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
MAC Overlord of gay
:D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  FOK!fossiel zaterdag 23 februari 2013 @ 17:09:31 #194
1455 Keroppi
kool kikker
pi_123245145
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook de BB cream van Garnier ooit geprobeerd? Zoja, is die beter/slechter dan de BB cream van Dior?
Nee sorry, geen ervaring met de Garnier BB cream
Chick on a mission
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:15:38 #195
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123247255
Maar hoe zorg je dan dat je foundation er niet gek uitziet rond je ogen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:33:17 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_123247728
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:15 schreef Debsterr het volgende:
Maar hoe zorg je dan dat je foundation er niet gek uitziet rond je ogen?
goed uitsmeren en concealer onder je ogen.
disclaimer
pi_123247828
Gewoon goed uitsmeren inderdaad, ik heb dan ook al foundation op, dus het 'mengt' gewoon met elkaar. En we hebben het hier niet over een dikke laag he, voor de duidelijkheid. Ik gebruik voor mijn hele gezicht een erwtje (ik druk mijn pompje voor 3/4 in of zo, niet helemaal in elk geval).
  zaterdag 23 februari 2013 @ 19:34:14 #198
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_123249989
Het probleem is dat ook poeder er bij mij snel afgaat, ik weet niet hoe het komt, maar ik zou graag willen dat foundation bij mij gewoon langer blijft zitten dan dat het nu daadwerkelijk zit, afpoederen helpt bij mij namelijk ook niet.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_123252653
Ander product gebruiken? Heb je een vette huid?
  zaterdag 23 februari 2013 @ 20:49:24 #200
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123253521
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:36 schreef Cheerful het volgende:
Gewoon goed uitsmeren inderdaad, ik heb dan ook al foundation op, dus het 'mengt' gewoon met elkaar. En we hebben het hier niet over een dikke laag he, voor de duidelijkheid. Ik gebruik voor mijn hele gezicht een erwtje (ik druk mijn pompje voor 3/4 in of zo, niet helemaal in elk geval).
Ik gebruik wel meer voor m'n gezicht maar heb dan ook een slechte huid helaas. Werk 't er wel goed in met een duo fiber brush en vaak ga ik er dus nog een keer overheen (zonder nieuwe foundation zeg maar) als ik een ietsie pietsie fall out heb.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 23 februari 2013 @ 20:49:59 #201
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123253546
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Het probleem is dat ook poeder er bij mij snel afgaat, ik weet niet hoe het komt, maar ik zou graag willen dat foundation bij mij gewoon langer blijft zitten dan dat het nu daadwerkelijk zit, afpoederen helpt bij mij namelijk ook niet.
Ik denk dat je een goede matterende dagcreme moet hebben, en een foundation die past bij je huidtype.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 23 februari 2013 @ 21:39:29 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123255790
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:49 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik denk dat je een goede matterende dagcreme moet hebben, en een foundation die past bij je huidtype.
Dagcreme scheelt inderdaad stukken. In de winter een vettige (althans, ik, met mijn huidje dan),'s zomers een meer hydraterende.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123258095
Ik heb gefaald bij sephora.. En de bankrekening van vriendlief doet pijn..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 22:37:51 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_123258136
Omdat jij hebt gefaald?

Maar wat is de buit?
disclaimer
pi_123258668
Naked, glinda, een blush van UD een nieuwe foundation en mijn vriend was verliefd op de velvetnails. Echt ben voor een jaar klaar. Wel goed advies gehad trouwens!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_123260880
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Naked, glinda, een blush van UD een nieuwe foundation en mijn vriend was verliefd op de velvetnails. Echt ben voor een jaar klaar. Wel goed advies gehad trouwens!
Geen primer? ;(
Mooie buit wel voor de rest :D

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2013 23:50:45 ]
  zondag 24 februari 2013 @ 00:49:25 #207
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123262864
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Het probleem is dat ook poeder er bij mij snel afgaat, ik weet niet hoe het komt, maar ik zou graag willen dat foundation bij mij gewoon langer blijft zitten dan dat het nu daadwerkelijk zit, afpoederen helpt bij mij namelijk ook niet.
wat voor poeder gebruik je?
Je kunt compactpoeder gebruiken, matterende poeder of transparante poeder.
Áls ik poeder gebruik na mijn foundation (niet echt nodig met mijn huid) of ik iets teveel poederfoundation op heb geknald en ik het er te poederig uit vind zien spriets ik er wat toner/sprayspul overheen.
Ik heb momenteel een fijn spuitje van Dermalogica ultracalming toner, maar als die leeg is vul ik die met rozenwater van Kruidvat merk. Dat kost niks, werkt prima en het gaat toch voornamelijk om het spuitje waar het mee verstuift wordt over je gezicht ;)
Lekker fijn vernevel-spuitding heb je nodig. Dan hecht de poeder goed aan je foundation/huid, ziet het er beter uit en blijft het langer zitten.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 24 februari 2013 @ 00:50:10 #208
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123262888
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Geen primer? ;(
Mooie buit wel voor de rest :D
die zit toch bij de gewone Naked man :D
UD primer is prima om te hebben, al vind ik TFSI prettiger :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_123263492
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

die zit toch bij de gewone Naked man :D
UD primer is prima om te hebben, al vind ik TFSI prettiger :Y
Ja geen idee, ik heb die niet :+
  zondag 24 februari 2013 @ 01:10:16 #210
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123263519
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 01:09 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja geen idee, ik heb die niet :+
ik ook niet, des te treuriger wel dat ik dat uit mijn hoofd wel weet :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_123267322
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Geen primer? ;(
Mooie buit wel voor de rest :D
Er zat een UD primer bij Naked. Dus die ga ik eerst uitproberen, anders ga ik de volgende keer voor een andere. Binnenkort is spelen met mijn nieuwe aanwinsten!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 24 februari 2013 @ 10:10:47 #212
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_123267653
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

wat voor poeder gebruik je?
Je kunt compactpoeder gebruiken, matterende poeder of transparante poeder.
Áls ik poeder gebruik na mijn foundation (niet echt nodig met mijn huid) of ik iets teveel poederfoundation op heb geknald en ik het er te poederig uit vind zien spriets ik er wat toner/sprayspul overheen.
Ik heb momenteel een fijn spuitje van Dermalogica ultracalming toner, maar als die leeg is vul ik die met rozenwater van Kruidvat merk. Dat kost niks, werkt prima en het gaat toch voornamelijk om het spuitje waar het mee verstuift wordt over je gezicht ;)
Lekker fijn vernevel-spuitding heb je nodig. Dan hecht de poeder goed aan je foundation/huid, ziet het er beter uit en blijft het langer zitten.
Oh, dat wist ik niet! Zou het ook alleen voor vloeibare foundation werken? Heb je daar ervaring mee?
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_123268329
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Naked, glinda, een blush van UD een nieuwe foundation en mijn vriend was verliefd op de velvetnails. Echt ben voor een jaar klaar. Wel goed advies gehad trouwens!
Klinkt goed! Nu lekker ermee spelen en mooie combinaties bedenken O+
Wat voor advies heb je gehad?
pi_123268651
Naja sowieso zat ik de dubben oven glinda en the return of sexy van too faced. Hij adviseerde glinda omdat too faced weinig extra waarde gaf als ik ook naked nam. Veel de zelfde kleuren en too faced glinsterde volgens hem te veel. Verder heeft hij een foundation geadviseerd die wat gelig is zodat dat mijn rode wangen opheeft. En een creamblush in plaats van een poeder omdat ik een droge huid hebt. Het feit dat hij de tijd nam vond ik al fijn.

En ik heb zijn Linda palet want die had hij eigenlijk voor zichzelf achterliggen. Ga devlgende keer zeker terug naar de sephora in Breda.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_123268734
Verder hoefde ik de foundation ook niet af te poederen omdat hij een matte dekking had. En mijn vriend was erg tevreden over het resultaat, zag er niet uit als een masker. Dus nu zelf eens uitproberen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_123269090
Fijn dat je zo goed geholpen bent!
Glinda is woensdag bij mij bezorgd, maar ik heb 'm nog niet gebruikt. Nog niet echt tijd voor gehad. Volgende week eens tijd maken :9
pi_123271669
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 09:36 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Er zat een UD primer bij Naked. Dus die ga ik eerst uitproberen, anders ga ik de volgende keer voor een andere. Binnenkort is spelen met mijn nieuwe aanwinsten!
Oh dan snap ik het wel :D
pi_123271725
Welke foundation heb je genomen?
pi_123277522
MUFE high definition. Niet normaal hoe duur maar was erg tevreden over het resultaat.. Ik kan mijn vriend nog steeds niet genoeg kusjes geven!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_123277952
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:46 schreef J0ycie88 het volgende:
MUFE high definition. Niet normaal hoe duur maar was erg tevreden over het resultaat.. Ik kan mijn vriend nog steeds niet genoeg kusjes geven!
Heb je het voor je verjaardag o.i.d. gekregen of zomaar?
pi_123278349
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:54 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Heb je het voor je verjaardag o.i.d. gekregen of zomaar?
Zomaar.. We stonden bij de kassa met mijn buit. En ik mocht mijn portomonee niet pakken..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_123279139
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zomaar.. We stonden bij de kassa met mijn buit. En ik mocht mijn portomonee niet pakken..
Kijk, daar houden we van!
pi_123279343
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Kijk, daar houden we van!
Ja en ik was nog wel bang dat hij het totaal niet eens zou zijn met mijn dure aankopen!

Gebruiken jullie trouwens ook een primer onder jullie foundation? Ik heb nu een primer van sephora, maar die vind ik totaal niet fijn aanvoelen dus gebruik hem eigenlijk nooit. En vraag me ook af of het echt meerwaarde heeft.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 24 februari 2013 @ 15:25:57 #224
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123280008
Zo, toffe cadeautjes!

Ik gebruik nooit een primer, wel altijd dagcreme.
Primer boeit me niet zo want ik krijg daar soms puistjes van en het hoeft niet omdat ik geen ultravette huid heb, geen rimpels etc.
Gewoon (vloeibare) foundation op knallen, goed inwerken en dan indien nodig klein beetje afpoederen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_123280018
Ik mag van alles kopen qua make-up van mijn vriend, maar wel op eigen kosten :P

Ik gebruik geen primer.
Je make-up blijft er langer door zitten, dus wellicht handig als je de hele dag weg moet en je geen tijd/zin hebt om je make-up bij te werken.
  zondag 24 februari 2013 @ 15:34:17 #226
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123280413
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 10:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet! Zou het ook alleen voor vloeibare foundation werken? Heb je daar ervaring mee?
Zo'n spray?
Niet echt denk ik, aangezien vloeibare foundation wel aan je huis hecht en vettigis, dus een vloeistof erover vver nevelen heeft niet veel zin, dat blijft er gewoon op liggen tot het verdampt (water en vet mengen niet zo maar)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_123282575
Dan moet je denk ik eerder MAC Fix + of UD All Nighter gebruiken, die beloven je make-up langer te laten zitten en is ook een spraytje.
pi_123283700
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:15 schreef Cheerful het volgende:
Dan moet je denk ik eerder MAC Fix + of UD All Nighter gebruiken, die beloven je make-up langer te laten zitten en is ook een spraytje.
Dan zou ik voor Mac gaan, in die van UD zit alcohol. Daar ben ik niet van gecharmeerd en mijn huid ook niet trouwens :N je ruikt het en voelt het ook.
pi_123284321
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dan zou ik voor Mac gaan, in die van UD zit alcohol. Daar ben ik niet van gecharmeerd en mijn huid ook niet trouwens :N je ruikt het en voelt het ook.
O, dat wist ik niet. Heb zelf overigens geen ervaring met zulke sprays.
pi_123287624
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dan zou ik voor Mac gaan, in die van UD zit alcohol. Daar ben ik niet van gecharmeerd en mijn huid ook niet trouwens :N je ruikt het en voelt het ook.
Dat wist ik niet. All Nighter laat bij mij alles echt veel langer zitten, terwijl Fix+ de boel een soort...vettig maakt.
pi_123287684
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Dat wist ik niet. All Nighter laat bij mij alles echt veel langer zitten, terwijl Fix+ de boel een soort...vettig maakt.
Ik vind fix+ prettig en het maakt bij mij niets vettig :P
Die alcohol in the all nighter vind ik echt een afknapper :N
pi_123314815
Ik kon het niet laten om net een klein beetje oogschaduw uit het naked palette te gebruiken, maar wast een fijne zachte oogschaduw! En wat een subtiele glinstering! Dat is echt een goed aankoop geweest. Nu alleen de lichtste kleur op voor een beetje glans, maar echt WOW!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 25 februari 2013 @ 08:19:03 #233
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123314857
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kon het niet laten om net een klein beetje oogschaduw uit het naked palette te gebruiken, maar wast een fijne zachte oogschaduw! En wat een subtiele glinstering! Dat is echt een goed aankoop geweest. Nu alleen de lichtste kleur op voor een beetje glans, maar echt WOW!
Ja dat palette is mooi he O+
Las dat je Glinda ook hebt, die is ook supermooi!
  maandag 25 februari 2013 @ 08:19:57 #234
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123314865
Sowieso goeden faal trouwens bij de Sephora Joyce _O_
En nog gekregen ook, dat is helemaal leuk! :D
pi_123345699
Ik ben echt erg.. Had uiteindelijk gekozen tussen glinda en theodora. Maar nu ben ik bijna in staat om theodora er bij aan te schaffen.. Wat een zachte fijne oogschaduw! (en ben verliefd op de groene kleuren in theodora)

Dat ik daartoe in staan bent komt mede omdat ik zag dat losse eyeshadow pans 18 dollar zijn en je dus een stuk goedkoper uit bent met je palette. Maar goed.. Ik ga mezelf vermannen en het niet doen..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_123347537
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben echt erg.. Had uiteindelijk gekozen tussen glinda en theodora. Maar nu ben ik bijna in staat om theodora er bij aan te schaffen.. Wat een zachte fijne oogschaduw! (en ben verliefd op de groene kleuren in theodora)

Dat ik daartoe in staan bent komt mede omdat ik zag dat losse eyeshadow pans 18 dollar zijn en je dus een stuk goedkoper uit bent met je palette. Maar goed.. Ik ga mezelf vermannen en het niet doen..
Ik vind Theodora ook erg mooi (ik heb ook Glinda), maar imo zitten in Glinda wat uniekere kleuren, Theodora bevat meer natuurlijke tinten en eigenlijk vind ik alleen die groene combinatie bijzonder.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:19:02 #237
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123357668
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:11 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Ik vind Theodora ook erg mooi (ik heb ook Glinda), maar imo zitten in Glinda wat uniekere kleuren, Theodora bevat meer natuurlijke tinten en eigenlijk vind ik alleen die groene combinatie bijzonder.
Ik vind vooral de finish van die natuurlijke tinten erg mooi, aangezien ze mat zijn of satin en niet shimmer. Staat mooi in combinatie met de Naked Palettes :Y
pi_123465640
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik vind vooral de finish van die natuurlijke tinten erg mooi, aangezien ze mat zijn of satin en niet shimmer. Staat mooi in combinatie met de Naked Palettes :Y
Maar in Naked 2 zitten toch ook wel matte en satin tinten? Of zijn die toch weer meer glanzend in vergelijking met Theodora? (Ik denk aan Foxy, Bootycall, Tease, Snakebite, die-donkerbruin-naast-Blackout...)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:29:36 #239
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123502701
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:07 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Maar in Naked 2 zitten toch ook wel matte en satin tinten? Of zijn die toch weer meer glanzend in vergelijking met Theodora? (Ik denk aan Foxy, Bootycall, Tease, Snakebite, die-donkerbruin-naast-Blackout...)
Ja klopt, maar dat zijn wel weer andere kleuren, dus dat combineert zo mooi met elkaar :D
pi_123567492
Gisteren Glinda voor het eerst gedragen, braaf het kaartje gevolgd dat erbij zat ;) maar die look deed het niet echt voor mij. Iemand hier die Glinda ook heeft en tips heeft voor mooie combi's?
  maandag 4 maart 2013 @ 08:55:14 #241
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123606349
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:34 schreef Cheerful het volgende:
Gisteren Glinda voor het eerst gedragen, braaf het kaartje gevolgd dat erbij zat ;) maar die look deed het niet echt voor mij. Iemand hier die Glinda ook heeft en tips heeft voor mooie combi's?
Ik heb zelf alleen de look van het kaartje een paar keer gemaakt en voor mij werkte dat wel, dus ik heb nog geen andere combi's uitgeprobeerd..

Maar ik las dat Serena van Beautylab binnenkort een Glinda tutorial op haar site plaatst die anders zal zijn dan die van het kaartje, dus misschien dat je daar inspiratie op kan doen? Van Theodora heeft ze al een look geplaatst en die ziet er ook wel leuk uit :)
  FOK!fossiel maandag 4 maart 2013 @ 16:33:54 #242
1455 Keroppi
kool kikker
pi_123621679
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 08:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Maar ik las dat Serena van Beautylab binnenkort een Glinda tutorial op haar site plaatst die anders zal zijn dan die van het kaartje, dus misschien dat je daar inspiratie op kan doen? Van Theodora heeft ze al een look geplaatst en die ziet er ook wel leuk uit :)
Ik wilde hetzelfde zeggen :). Maar wat je ondertussen kan doen is op YouTube zoeken, bijvoorbeeld: Glinda + tutorial)
Chick on a mission
pi_123702192
Oke, ga ik doen! :D
pi_123738979
Fijn kom ik thuis merk ik dat mijn Apocalips-aanwinst als open is geweest.. Weet niet goed wat ik er mee moet. Zelf niet goed gekeken in de haast..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_123755264
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Fijn kom ik thuis merk ik dat mijn Apocalips-aanwinst als open is geweest.. Weet niet goed wat ik er mee moet. Zelf niet goed gekeken in de haast..
terug brengen :Y
pi_123755448
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Fijn kom ik thuis merk ik dat mijn Apocalips-aanwinst als open is geweest.. Weet niet goed wat ik er mee moet. Zelf niet goed gekeken in de haast..
Ik zou ook teruggaan. Niet geschoten is altijd mis!
pi_123757586
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:29 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Ik zou ook teruggaan. Niet geschoten is altijd mis!
Ik heb trouwens de look gemaakt die urban decay heeft bedacht bij het Glinda palette. En voor mij werkt hij wel.. Ik doe alleen south iets heftiger aanbrengen heb ik het idee. Het is geen heftige look, maar mooit subtiel. Denk ook dat ik het palette vaker in de lente/zomer zou gebruiken als de herfst/ winter..

Heb vanmorgen ook een smokey eyes palletje gekocht van catrice, en dan de groenige tinten.. Ook mooi, en goede pigmentatie vind ik. Kan er lekker mee werken.

Wilde vandaag beide uitproberen (hoef toch niet weg) dus loop nu met een glinda-oog en een smokey eyes-oog. Glinda zit nog perfect (zonder basis) Catrice vervaagd al een beetje (zonder basis)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_123807559
Ja, ik denk inderdaad dat het komt omdat ik South te licht vind, die misschien iets zwaarder aanbrengen en/of een kleurtje uit Naked 2 erbij. Ik ga er nog eens wat mee spelen!
pi_123837888
Pixiwoo heeft ook een tutorial met Glinda gemaakt :)
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:10:21 #250
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_123842634
Ok dames, het is voor mij ook eindelijk tijd om iets met make-up te gaan doen. Er komen hier compleet onbekende termen voorbij maar ik ga maar in de leer bij jullie :D

Ik ga stapje voor stapje wat meer aan mijn uiterlijk werken. Ik heb eindelijk, na maanden testen, een fijne dagcreme gevonden: Biomaris La Creme. Ik heb daar ook een getinte dagcreme van die ik als foundation met een sponsje wil gaan aanbrengen. Daarnaast ga ik dagelijks mijn gezicht schoonmaken.
Ik gebruik inmiddels al wel dagelijks handcreme en een paar keer in de week nachtcreme en bodylotion. Het begin is er ;)

Eerst experimenteren met foundation dus.
Spoilers!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 22:46:10 #251
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_123847167
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
het begin is er ;)
Weet je wat ook een goed begin is ?
Een goede set kwasten :P

Niet van die applicatorsticks gebruiken ;)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 23:08:03 #252
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_123848466
Ik heb nog niets om te kwasten :o :')
Spoilers!
pi_123857121
www.zoeva.de, goede kwasten voor een zeer redelijke prijs!

Ik gebruik momenteel helemaal geen dagcreme, ik heb weer een ontzettend slechte huid en ben even gestopt om te kijken of het aan de creme ligt. Nu een week gestopt en het lijkt iets beter te gaan.
  zondag 10 maart 2013 @ 10:50:30 #254
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123857674
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog niets om te kwasten :o :')
je getinte dagcremespul aanbrengen met een kwast is een mogelijkheid, ligt aan de substantie, maar vaak is het mooier met een kwast dan sponsje.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 maart 2013 @ 20:08:50 #255
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_123880844
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 10:50 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

je getinte dagcremespul aanbrengen met een kwast is een mogelijkheid, ligt aan de substantie, maar vaak is het mooier met een kwast dan sponsje.
Oh, ik wist niet dat je creme met een kwast op kunt brengen. Dat leek me eerder voor poeders.
Spoilers!
  zondag 10 maart 2013 @ 20:26:30 #256
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123881934
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh, ik wist niet dat je creme met een kwast op kunt brengen. Dat leek me eerder voor poeders.
ik breng vrijwel alles op met kwasten, je hebt vele soorten producten en vele soorten kwasten :D
voor ieder product is wel een geschikte kwast, en andersom ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 11 maart 2013 @ 12:23:18 #257
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123905767
Eerst met een platte foundationkwast om te verdelen, daarna met een duo fibre inwerken :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 11 maart 2013 @ 12:37:41 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_123906334
Ik heb de foundation met een spons opgebracht en het zit eigenlijk best mooi. Ik denk dat ik het bij de spons hou omdat ik het niet egaal op moet brengen omdat ik een heel rode en gevlekte huid heb.

Fase 1 compleet O+

Andere vraag, ik ga vaak 's avonds sporten en daarna douchen. Zal ik mijn gezicht voor het douchen reinigen of is onder de douche met facewash ook goed? Dan komt dat spul ook eens op. Na het douchen gaat er gelijk nachtcreme op, dan kan ik dat voor het slapen gaan niet vergeten ^O^
Spoilers!
pi_123907011
Ik vind het bij mij dus met een kwast echt niet mooier dan met sponsje.
Ik gebruik een beautyblender O+
  maandag 11 maart 2013 @ 12:58:19 #260
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123907121
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:54 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het bij mij dus met een kwast echt niet mooier dan met sponsje.
Ik gebruik een beautyblender O+
Maar dat vind ik ook geen gewoon sponsje ;). Wil die wel nog eens proberen ja :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 11 maart 2013 @ 12:59:35 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_123907169
ik ben na de kwasten en de blenders weer terug bij mijn gouwe ouwe tien geboden, en het bevalt me eigenlijk prima :')
disclaimer
  maandag 11 maart 2013 @ 13:05:41 #262
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_123907405
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Maar dat vind ik ook geen gewoon sponsje ;). Wil die wel nog eens proberen ja :Y.
Ik vond mijn beautyblender fantastisch. Dat vonden alleen mijn katten ook, bleek toen ik thuis kwam en het hele huis bezaaid was met kleine roze stukjes :')
  maandag 11 maart 2013 @ 13:05:59 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_123907414
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:05 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Ik vond mijn beautyblender fantastisch. Dat vonden alleen mijn katten ook, bleek toen ik thuis kwam en het hele huis bezaaid was met kleine roze stukjes :')
hehehe _O-
disclaimer
pi_123907522
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:05 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Ik vond mijn beautyblender fantastisch. Dat vonden alleen mijn katten ook, bleek toen ik thuis kwam en het hele huis bezaaid was met kleine roze stukjes :')
Dat is wel super zonde -O-
  maandag 11 maart 2013 @ 13:11:14 #265
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_123907602
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:08 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat is wel super zonde -O-
Best wel, maar om die beestjes te zien met die roze stukjes tussen hun nagels en in hun snorharen maakte het wel weer goed :D O+
  maandag 11 maart 2013 @ 13:16:17 #266
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123907808
Hebben de dames met een beautyblender de echte, of een neppe variant?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_123908192
Ik de echte ik heb nepperds gehad maar verschil vind ik te duidelijk merkbaar.
  maandag 11 maart 2013 @ 13:27:07 #268
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_123908275
De echte.
pi_123916102
Ik gebruik voor foundation een bufferkwast of een stipplingkwast. Ik wil de Beautyblender ook nog wel eens proberen!

@ Lucky Strike: facewash gebruik ik meestal tijdens het douchen, make-upremover ervoor of erna.
pi_123983048
Zie net op de Facebook van Sephora dat ze Nederland gaan verlaten :o neeeeeeee -O-
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:24:06 #271
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123983113
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:23 schreef princess-a het volgende:
Zie net op de Facebook van Sephora dat ze Nederland gaan verlaten :o neeeeeeee -O-
Ik wou het net posten!

quote:
Sephora focust op internationale groei

Sephora zal per 1 juni 2013 de Nederlands markt verlaten. Tot in de loop van mei kunt u genieten van ons uitgebreide assortiment binnen de V&D bij onze vestigingen. Graag willen wij al onze klanten en relaties danken voor uw loyaliteit. Via deze pagina houden we u op de hoogte over de ontwikkelingen rond Sephora Nederland.

U kunt blijven genieten van de artikelen van Sephora door deze te bestellen via www.sephora.fr
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_123983687
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik wou het net posten!

[..]

Neeeeeeee :(
pi_123984525
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik wou het net posten!

[..]

Echt zo shit -O- Ik koop ál mijn make up en geuren daar omdat ze toch echt het goedkoopst zijn
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:44:39 #274
159909 -Peach
Prunus persica
pi_123984741
Kak! Waar moeten we dan naar toe? ;(
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:18:22 #275
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_123986908
Zal ik nu Nakend 2 met 70% kunnen kopen? :@ en Smoked O-)
Maar dit is echt klote zeg :( in België zit het volgens mij ook niet?
吴 曼 迪
  FOK!fossiel dinsdag 12 maart 2013 @ 23:19:31 #276
1455 Keroppi
kool kikker
pi_123986983
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef -Peach het volgende:
Kak! Waar moeten we dan naar toe? ;(
Ik hoop dat Douglas naast Benefit dan ook TooFaced en Urban Decay gaat verkopen!

Dit is echt balen zeg. De nutteloze verkoopsters ga ik niet missen, maar de merken wel. Van te voren al hamsteren of zullen ze tegen het einde een mega sale doen?
Chick on a mission
pi_123987120
Je kunt alles online bestellen via de Franse webshop staat er toch? :P
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:23:16 #278
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_123987238
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik hoop dat Douglas naast Benefit dan ook TooFaced en Urban Decay gaat verkopen!

Dit is echt balen zeg. De nutteloze verkoopsters ga ik niet missen, maar de merken wel. Van te voren al hamsteren of zullen ze tegen het einde een mega sale doen?
Die sale gaat dan een grote puinhoop worden _O-
3 voor 10 euro maar dan 1000x erger. Hoard alle OPI's / Chanel Allure Velvet / UD / Benefit. Lijkt mij namelijk niet dat ze het naar andere filialen gaan versturen.
吴 曼 迪
pi_123987331
Echt jammer dat ze ons gaan verlaten. Dat wordt dus hardcore shoppen wanneer sales beginnen. :'(
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:24:42 #280
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_123987337
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
Je kunt alles online bestellen via de Franse webshop staat er toch? :P
Ja met ¤14 verzendkosten volgens mij :') daarnaast had ik juist heel vaak met spullen dat ik eerst zoiets van "Meh, niet nodig" tot ik de kleuren in het echt zag :@
吴 曼 迪
  FOK!fossiel dinsdag 12 maart 2013 @ 23:25:54 #281
1455 Keroppi
kool kikker
pi_123987420
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
Je kunt alles online bestellen via de Franse webshop staat er toch? :P
Ja maar soms is het wel fijn om iets eerst even in het echt te zien. En zonder verzendkosten te kopen.
Chick on a mission
  FOK!fossiel dinsdag 12 maart 2013 @ 23:26:38 #282
1455 Keroppi
kool kikker
pi_123987465
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef megamandy het volgende:

[..]

Die sale gaat dan een grote puinhoop worden _O-
3 voor 10 euro maar dan 1000x erger. Hoard alle OPI's / Chanel Allure Velvet / UD / Benefit. Lijkt mij namelijk niet dat ze het naar andere filialen gaan versturen.
Dat wordt WW3 denk ik :D
Chick on a mission
pi_123987733
Fair enough.

Voor mij maakt het weinig uit. Ik heb geen Sephora in de buurt dus een webshop komt eigenlijk alleen maar goed uit. En ik denk dat het uiteindelijk met de verzendkosten ook wel zal meevallen (als Sephora Nederland weg is).. :)
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:31:47 #284
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_123987799
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Fair enough.

Voor mij maakt het weinig uit. Ik heb geen Sephora in de buurt dus een webshop komt eigenlijk alleen maar goed uit. En ik denk dat het uiteindelijk met de verzendkosten ook wel zal meevallen.. :)
Die webshop bestaat nu ook al he :P bekijk de verzendkosten zelf maar.
吴 曼 迪
pi_123987883
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef megamandy het volgende:

[..]

Die webshop bestaat nu ook al he :P bekijk de verzendkosten zelf maar.
Ja dat was ik net aan het doen. :D Maar ik denk (hoop) dat de verzenkosten iets zullen dalen als de Sephora in Nederland helemaal weg is? :@
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:50:08 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_123988622
Kun je beter bij beautybay bestellen!
disclaimer
  woensdag 13 maart 2013 @ 07:17:29 #287
164755 Mss
kutHOEr
pi_123992767
Ermahgerd komt er een sale?
Aids.
pi_123992815
Nee :( dat word dan voor die tijd hopelijk nog een keer naar Breda, om in te slaan.. Ben zo blij met mijn nieuwe make-upjes..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 13 maart 2013 @ 08:40:19 #289
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_123993642
Ik vond Sephora toch al stom omdat ze niet in de buurt zitten :p
  FOK!fossiel woensdag 13 maart 2013 @ 09:06:13 #290
1455 Keroppi
kool kikker
pi_123994086
Wat zou de reden van vertrek zijn? Wat ik altijd opvallend vond was dat een wereldwijde keten zo'n karige Nederlandse website had. Zelfs de gemiddelde kleine middenstander heeft meer informatie erop staan.

Maar het blijft zonde...
Chick on a mission
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:49:39 #291
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123995091
Ik denk dat Sephora inderdaad alleen diende voor real life swatches, prijzen + service was natuurlijk niete cht fantastisch. Tevens heb ik niet echt het gevoel dat Nederland bereid is zoveel uit te geven aan de "onbekendere" merken zoals Urban Decay e.d.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:51:58 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_123995161
er komt vast wel een ander om die nis in de markt op te vullen hoor ;) Snap de teleurstelling maar reden tot paniek is het niet.
disclaimer
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:52:27 #293
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123995181
quote:
99s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
er komt vast wel een ander om die nis in de markt op te vullen hoor ;) Snap de teleurstelling maar reden tot paniek is het niet.
WIE WEET KOMEN ER KIKO'S IN DE V&D O+ O+ O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_123995391
quote:
17s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:49 schreef Debsterr het volgende:
Tevens heb ik niet echt het gevoel dat Nederland bereid is zoveel uit te geven aan de "onbekendere" merken zoals Urban Decay e.d.
Ik denk dat het wel meevalt..
Probleem met de sephora's is ook vaak dat dingen uitverkocht zijn.
En ze zelf totaal niet weten wat ze hebben :X
  woensdag 13 maart 2013 @ 11:32:20 #295
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123998454
quote:
17s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

WIE WEET KOMEN ER KIKO'S IN DE V&D O+ O+ O+.
Ze gaan de Sephora's in de V&D ombouwen tot Ici Paris -O-

quote:
99s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
er komt vast wel een ander om die nis in de markt op te vullen hoor ;) Snap de teleurstelling maar reden tot paniek is het niet.
Het is wel echt zwaar balen dat je nergens meer UD en TF producten irl kan bekijken en swatchen voordat je ze eventueel aanschaft.

En over beautybay bv hoor ik de laatste tijd alleen maar verhalen over dingen die niet in de juiste staat aankomen en dat het vervolgens onbegonnen werk is om het product om te ruilen, dus ik ben een beetje huiverig om daar te bestellen. Ik kocht mijn UD en TF dingen ook daadwerkelijk bij Sephora -O-
  woensdag 13 maart 2013 @ 11:47:04 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_123999043
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ze gaan de Sephora's in de V&D ombouwen tot Ici Paris -O-

[..]

Het is wel echt zwaar balen dat je nergens meer UD en TF producten irl kan bekijken en swatchen voordat je ze eventueel aanschaft.

En over beautybay bv hoor ik de laatste tijd alleen maar verhalen over dingen die niet in de juiste staat aankomen en dat het vervolgens onbegonnen werk is om het product om te ruilen, dus ik ben een beetje huiverig om daar te bestellen. Ik kocht mijn UD en TF dingen ook daadwerkelijk bij Sephora -O-
Daarom zei ik ook:

er komt vast wel een ander om die nis in de markt op te vullen hoor Snap de teleurstelling maar reden tot paniek is het niet.

:P
Als er vraag naar is gaan mensen het vanzelf verkopen.
disclaimer
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:24:54 #297
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_124000416
Dan ga ik morgen maar even naar de KvK :7
吴 曼 迪
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:44:17 #298
16715 Mylene
*schatje*
pi_124001052
Er is wel sale, alles moet weg natuurlijk.
pi_124001793
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:44 schreef Mylene het volgende:
Er is wel sale, alles moet weg natuurlijk.
Ja? Hoeveel korting is er?
pi_124001895
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:44 schreef Mylene het volgende:
Er is wel sale, alles moet weg natuurlijk.
Is er nu al sale?
  woensdag 13 maart 2013 @ 13:10:50 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_124001901
korting?????????//////////
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')