quote:
Nog niet, ik vond op de site van iDEAL dit:
De webwinkelier meldt dat hij mijn betaling niet heeft ontvangen. Wat moet ik doen?
Als uit uw rekeningoverzicht blijkt dat u wel heeft betaald, echter de webwinkelier meldt dat hij de betaling niet heeft ontvangen, dan moet de webwinkelier contact opnemen met zijn bank. Vermeld daarbij het 16-cijferig nummer uit uw rekeningoverzicht en de datum/tijdstip waarop u heeft betaald. Deze informatie vindt u gecombineerd terug in het omschrijvingveld van de desbetreffende betaling.
Mocht het u niet lukken om dit zelf op te lossen met de webwinkelier, neemt u dan contact op met uw bank. Uw bank kan u verder helpen en uitzoeken waar de fout is ontstaan: bij de webwinkelier, bij uw bank of de bank van de webwinkelier (of de bank van de CPSP).
Het is belangrijk dat u ook dan het 16-cijferige iDEAL-transactienummer bij de hand heeft. Dit vindt u in het omschrijvingsveld van uw rekeningoverzicht. Met behulp van dit nummer kan uw bank de betaling terugvinden.
Dit heb ik ze net gemaild, met transactienummer.