abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_122844443
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach ach Pietje, wat doe je jezelf toch aan?

Natuurlijk had je al snel in de gaten dat je de plank volledig mis had geslagen mbt tot het Wilma-is-een-travo-verhaal. Meerdere users hebben je dat immers uitgelegd. Je hebt of had ook echt geen kennis nodig van de chat bij Opaatje om dat in eerste instantie te begrijpen, zoals je beweerde. Als je jezelf iets meer tijd gegund had om het topic te lezen, dan had je die fout niet gemaakt. Ook daar is, zelfs voor mensen die nog nooit op die chat geweest zijn, duidelijk te lezen hoe de vork in de steel zit.

Dat was het moment geweest om terug te gaan naar de Admin om aan te geven dat je een fout gemaakt had. Maar nee, in plaats daarvan koos je er voor te volharden in je besluit dat je met het nodige venijn in FB had verdedigd. Een ieder die Pietje niet serieus neemt tieft gewoon op! Als het dan niet om het noemen van een jou onbekende naam in combinatie met travestie ging, dan maar om het refereren aan de chat.

De users hier in FB leken dat niet een erg geloofwaardig verhaal te vinden en geef ze eens ongelijk. Als dat inderdaad de reden geweest zou zijn om users bij een Admin voor te dragen voor een ban, waarom dan slechts twee van hen? Waarom dan geen ban aangevraagd voor de andere aanwezigen, waaronder een kloon van een gebande user die even kwam melden dat Noelle niet van de chat van Opaatje geband was?

Maar goed de users konden hoog springen, ze konden laag springen, ze konden je directe vragen stellen, ze konden je indirecte vragen stellen; Pietje was er klaar mee en reageerde niet meer op de users in de FB. Ik vind dat heel vreemd en dat is ook bepaald niet gangbaar in andere subfora. Ik zie dat slechts heel zelden elders op FOK! en dan betreft het eigenlijk altijd moderators op hele moeilijke subfora die het simpelweg niet meer weten te bolwerken. In het geval van RLS kan daar toch geen sprake van zijn. Eens per week wat dubbele WIDM-topics op slot gooien, hier en daar een topictiteltje wijzigen, veel meer is er hier niet te doen. Als je dat niet weet te bolwerken zou je in plaats van iedere dag op je fietsje naar je werk te gaan wel door het busje gehaald worden, lijkt me.

Wat is het dan wel? Vind je dat je als moderator geen verantwoording schuldig bent aan je users? Denk je dat het vanzelf wel gelijk hebt als je maar niet reageert? Is het onvolwassenheid? Onfatsoen? Of was je gewoon vastbesloten je fout niet aan "de baas" (Admin) toe te geven en kon je dus niet anders, ook al betekende het dat je jezelf in je hemd zette voor je users?

Gelukkig was daar je collega Gert om de honneurs waar te nemen en de rijen gesloten te houden. Mijn hart brak bijna toen ik las dat het voor de moderators ook niet leuk was maar dat ze aantoonbaar alles in het werk moesten tellen om het topic "clean" te houden. En laten we wel wezen: hoe kun je beter aantonen dat je daar bovenop zit dan door een paar users te bannen? Ook al lachen de users je keihard uit om de manier waarop, de Admins zullen zeker onder de indruk zijn geweest van zoveel daadkracht.

Wat er nu precies bedoeld wordt met "clean" werd me echter in eerste instantie niet helemaal duidelijk. Ik had verwacht dat het zou betekenen dat die posts die aanleiding waren om twee users te bannen, verwijderd zouden worden. Niet dus. Er is geen enkele post verwijderd. Gelukkig begrijp ik volgens mij, nu een paar dagen gepasseerd zijn, wat ermee bedoeld werd. Het is kennelijk de bedoeling dat er uiteindelijk niemand meer in dat topic post en het moet gezegd: we zijn goed op weg met z'n allen!

Ach Pietje... misschien denk je nu dat ik boos op je ben. Nee hoor, helemaal niet. Integendeel zelfs, ik wens je alle goeds en hoop vooral dat je later heel veel personeel krijgt. Om mijn goede wil te tonen steek ik je alvast de helpende hand toe en zal hieronder voor de users die in de toekomst nog wel in het topic van Opaatje willen posten, uiteen zetten wat de nieuwe regels in de praktijk behelzen.

Copycat, ze is niet voor niets een uitstekende copywriter, omschreef het belangrijkst al met heel weinig woorden.

[..]

Toch is dat net even te kort door de bocht. Copycat heeft inderdaad gelijk in zoverre dat Opaatje zo'n 75% van de tijd zit te chatten via internet zonder z'n handen te gebruiken. Om niet aan de chat te refereren zouden users er verstandig aan doen daar geen melding van te maken.

Gelukkig praat Opaatje ook af en toe met Omaatje en is ook diens moeder nog wel eens op bezoek. Van die gesprekken, die helaas wel vaak ge-mute worden, zou in principe verslag gedaan mogen worden. Maar let op! User Poezewoes wees ons er al op: zodra daar namen genoemd worden, of het nou om Geert, Pim, Adolf, Wilma, Barney of Fred gaat, neem het zekere voor het onzekere en doe er het zwijgen toe! Het is voor de moderator onmogelijk na te gaan of dat al dan niet chatters zijn.

Wat blijft er dan nog over? Opaatje eet gelukkig iedere dag wel wat, meestal precies hetzelfde als de vorige week, maar soit. Maar ook hier, pas wel op! Het plaatsen van een screencap van Opaatje die met z'n bordje zit te poseren is op het randje, immers doet hij dat voor een chatter die hij Peebeetje noemt en het is voor onze moderators onmogelijk na te gaan of dat inderdaad de Pearlbitch van FOK! is.

Zoveel valkuilen en gevaren die op de loer liggen zouden je als user bijna de moed in de schoenen doen zinken maar kom op, laat je niet kisten, er is nog meer! Opaatje drinkt 14 pilsjes op een avond, laat zeker 20 scheten en boeren en graaft bovendien van alles op vanuit zijn neus en oren. Als we met z'n allen ons best doen is dat toch al gauw goed voor een risicoloze post of 20 per avond.

Tot slot wil ik graag de users bedanken die het hier in de FB voor me opgenomen hebben of me via PM of DM hebben laten weten het oneens te zijn met de reden van mijn verbanning van FOK! Dat heb ik zeer gewaardeerd maar vind wel dat jullie met classificaties als dom, kinderachtig, wereldvreemd, hypocriet en wat dies meer zij ten aanzien van de moderatie, veel te ver gaan. Eerlijkheid gebiedt mij echter wel te zeggen dat ik er ook niet heel veel tegen in te brengen heb.

Als dank zou ik graag een mooi clipje van Chet Baker willen posten maar ik kijk wel link uit. Chet en Chat, het ligt me net even te dicht bij elkaar.

Ik ben weer terug *O*
Beste Scrut,

De reeks over opa en zijn avonturen is een reeks over een stream, waarbij commentaar geleverd kan worden over die stream. Niet meer en niet minder. Dat er geen fuck gebeurd op de stream ("en dat dat er dus niets over blijft") doet verder niet terzake. Het gaat om de stream, de users die er plezier uithalen om daar commentaar op te leveren of over te posten is de doelgroep. We (de crew) proberen een reeks te creëren waar deze users hun gang kunnen gaan.

De reeks is eerder gesloten geweest omdat 't alleen maar over randzaken ging, zo erg dat mensen met naam en toenaam genoemd werden en zich melden bij Danny.

De reeks gaat weer open, met wat simpele regels namelijk niet over de chat hebben. Wat gebeurd er, van de eerste 200 posts gaan er 150 posts over de chat. Terug naar de doelgroep, die hebben weer geen platform. Het is een kwestie van tijd voor 't definieve slot op de reeks kan (op deze manier).

Waarom wordt dan niet iedereen geband? Omdat we er dan een man of 15 vanaf hadden kunnen gooien, niet haalbaar. De 'aanstichters' zijn aangepakt om 't zo te zeggen.

Waarom alle posts niet weggehaald? Zelfde verhaal, hadden we 'weer' 't halve topic weg kunnen gooien, we waren net weer open.

Had je dan niet door dat je 'fout' zat? Jawel (qua dat die opmerking in een andere context stond dan ik op dat moment dacht), maar je nam samen met Noelle het initiatief tot het uigebreid hebben over de chat. Nogmaals, we zijn niet voor niks aan maand dicht geweest. Nogmaals, de doodsimpele regeltjes stonden in de OP.

Over het niet meer reageren in FB, ik heb uitgelegd over het hoe en waarom van de ban. En nee ik was niet van plan om eea terug te draaien dus er viel weinig toe te voegen. "De users" die in FB moord en brand schreeuwen vonden 't 4 weken be-la-che-lijk dat de reeks dicht ging en nu beweren dezelfde users dat de hele reeks maar dicht moet blijven. Onzin dat ik vind dat mods geen verantwoording hoeven af te leggen, alsof ik dat de laatste jaren nooit gedaan zou hebben :N.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 13 februari 2013 @ 20:48:02 #2
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122845271
In gespannen afwachting van deel III... c_/
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:00:29 #3
241662 Jian
Well, well, well
pi_122845995
quote:
"De users" die in FB moord en brand schreeuwen vonden 't 4 weken be-la-che-lijk dat de reeks dicht ging en nu beweren dezelfde users dat de hele reeks maar dicht moet blijven.
Kijk ik ga me er niet zo heel zwaar tegenaan bemoeien, behalve als jij (Pietje) het nodig vindt om de vermoorde onschuld/verbaasde te spelen ten koste van onder meer ondergetekende.

Het feit dat ik heb geroepen gooi maar dicht en voorgoed is het directe gevolg van jouw opereren van 2 dagen geleden, het ''rigide" modereren om het zo maar zacht uit te drukken. Dus ga daar niet mee aan de haal en doe niet net alsof users niet weten wat ze willen en ook maar wat roepen.
pi_122848016
quote:
2s.gif Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Beste Scrut,

De reeks over opa en zijn avonturen is een reeks over een stream, waarbij commentaar geleverd kan worden over die stream. Niet meer en niet minder. Dat er geen fuck gebeurd op de stream ("en dat dat er dus niets over blijft") doet verder niet terzake. Het gaat om de stream, de users die er plezier uithalen om daar commentaar op te leveren of over te posten is de doelgroep. We (de crew) proberen een reeks te creëren waar deze users hun gang kunnen gaan.
Ik had inmiddels al begrepen dat het niet uitmaakt dat het topic een stille dood zal sterven, dat had je collega al gemeld. Ik denk dat het aantal posts in het topic gisteravond wel een goed beeld geeft van de doelgroep en de toekomst van het topic.
quote:
De reeks is eerder gesloten geweest omdat 't alleen maar over randzaken ging, zo erg dat mensen met naam en toenaam genoemd werden en zich melden bij Danny.

De reeks gaat weer open, met wat simpele regels namelijk niet over de chat hebben. Wat gebeurd er, van de eerste 200 posts gaan er 150 posts over de chat. Terug naar de doelgroep, die hebben weer geen platform. Het is een kwestie van tijd voor 't definieve slot op de reeks kan (op deze manier).
Dan inderdaad beter een topic open laten waarin je van 75% van wat er op de stream gebeurt of gezegd wordt geen melding mag maken op straffe van een ban. Dat is inderdaad veel beter.
quote:
Waarom wordt dan niet iedereen geband? Omdat we er dan een man of 15 vanaf hadden kunnen gooien, niet haalbaar. De 'aanstichters' zijn aangepakt om 't zo te zeggen.
Ik had inderdaad al zo'n gevoel dat het persoonlijk was. Daarnaast is een opmerking dat Opaatje zit te typen al een referentie aan de chat, hij doet dat om oma niet te storen in haar nachtrust. In dat licht bezien waren Noelle en ik niet degenen die over de chat begonnen. 15 is overigens zwaar overdreven, om dat aantal te halen had je ook Gert en jezelf moeten bannen
quote:
Waarom alle posts niet weggehaald? Zelfde verhaal, hadden we 'weer' 't halve topic weg kunnen gooien, we waren net weer open.
Dus het topic "clean" houden betekent inderdaad slechts het bannen van mensen? Een nieuwe user of iemand die een tijdje niet meer meegepost heeft, over jouw post heenleest en ook de FB niet gevolgd heeft, zou zo maar kunnen denken dat er dus nog wel over de chat of over Wilma gepost mag worden. Wel weer een mooie kans om aantoonbaar daadkracht te tonen.
quote:
Had je dan niet door dat je 'fout' zat? Jawel (qua dat die opmerking in een andere context stond dan ik op dat moment dacht), maar je nam samen met Noelle het initiatief tot het uigebreid hebben over de chat. Nogmaals, we zijn niet voor niks aan maand dicht geweest. Nogmaals, de doodsimpele regeltjes stonden in de OP.
Ik zei al: dat initiatief lag bij iemand anders.
quote:
Over het niet meer reageren in FB, ik heb uitgelegd over het hoe en waarom van de ban. En nee ik was niet van plan om eea terug te draaien dus er viel weinig toe te voegen. "De users" die in FB moord en brand schreeuwen vonden 't 4 weken be-la-che-lijk dat de reeks dicht ging en nu beweren dezelfde users dat de hele reeks maar dicht moet blijven. Onzin dat ik vind dat mods geen verantwoording hoeven af te leggen, alsof ik dat de laatste jaren nooit gedaan zou hebben :N.
Behalve moord-en-brand (dat zijn jouw woorden) zijn er je ook gewoon vragen gesteld. Een normaal mens, zelfs een moderator, geeft dan toch gewoon antwoord? Een kwestie van fatsoen, niets meer en niets minder. Het zwijgen, niet reageren heeft je in ieder geval geen goed gedaan.

Wel fijn dat ik nog even uitgelegd heb wat er in de praktijk nog wel mag, welke risico's er zijn en wat serieuze no-goes zijn, hè? Misschien is dat wel handig om in de volgende OP te vermelden.
pi_122848156
quote:
Dus het topic "clean" houden betekent inderdaad slechts het bannen van mensen? Een nieuwe user of iemand die een tijdje niet meer meegepost heeft, over jouw post heenleest en ook de FB niet gevolgd heeft, zou zo maar kunnen denken dat er dus nog wel over de chat of over Wilma gepost mag worden. Wel weer een mooie kans om aantoonbaar daadkracht te tonen.
We hebben tig keer gewaarschuwd, de reeks is er door dicht geweest, 't stond in de OP en iedereen die er toen postte was geen nieuwe aanwas. Onzin dit.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_122848309
quote:
2s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

We hebben tig keer gewaarschuwd, de reeks is er door dicht geweest, 't stond in de OP en iedereen die er toen postte was geen nieuwe aanwas. Onzin dit.
Maar het staat er nog steeds en het topic is nog steeds open. Je verwacht dus ook geen andere mensen meer?
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:48:56 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122848959
En mods kunnen ook al niet bannen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:58:19 #8
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122849497
quote:
8s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:48 schreef Copycat het volgende:
En mods kunnen ook al niet bannen!
Tóch het nieuwe Trollen? En néé dit keer geen "mening plaatsen" je bent gewoon aan het rellen geef het maar toe... _O-

( Taalfoutvrij ook? )
pi_122850327
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar het staat er nog steeds en het topic is nog steeds open. Je verwacht dus ook geen andere mensen meer?
Iedereen is welkom, tuurlijk verwacht ik nieuwe aanwas.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_122850461
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Iedereen is welkom, tuurlijk verwacht ik nieuwe aanwas.
Reden te meer dus om die posts die niet door de beugel kunnen, te verwijderen. Ik wil ze wel even stuk voor stuk middels een zooi TR's aan je doorgeven, hoor.
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:14:43 #11
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122850484
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Iedereen is welkom, tuurlijk verwacht ik nieuwe aanwas.
Vanuit het UstreamChatwereldje ook? :9
pi_122850540
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Tóch het nieuwe Trollen? En néé dit keer geen "mening plaatsen" je bent gewoon aan het rellen geef het maar toe... _O-

( Taalfoutvrij ook? )
^O^ nu de interpunctie nog en je bent er
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:15:39 #13
241662 Jian
Well, well, well
pi_122850548
quote:
8s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:48 schreef Copycat het volgende:
En mods kunnen ook al niet bannen!
Maar ze kunnen wel wolf cryen!

Ik weet ook niet precies wat dat betekent, maar ik heb het eens ergens gelezen :@
pi_122850569
Je optimisme over de nieuwe aanwas deel ik overigens niet. :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:16:15 #15
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_122850590
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:15 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

^O^ nu de interpunctie nog en je bent er
Taalpurist?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_122850628
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Taalpurist?
Nee gewoon plagen
pi_122851068
De OP van Pietje dus half gelezen.

Referenties naar chat ben ik mee begonnen en ook over Wilma, dus prima een ban van 48 uur.
Wel was ik verbaasd dat dit ook niet meer mocht.
Jammer want dan mag eigenlijk gewoon weinig of niks meer.
Ik dacht dat opaatje topic tot twee keer toe gesloten was, doordat er oude vetes door kloontjes in opa topic uitgevochten werden met zeer onsmakelijke berichten.
Dit leek mij onschuldig en was aan stream gerelateerd wat ik posten.

Maar om Scrutinizer daarvoor te bannen was zeer onterecht naar mijn mening!
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_122851295
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:24 schreef Noelle06 het volgende:

Maar om Scrutinizer daarvoor te bannen was zeer onterecht naar mijn mening!
Ah joh, niets meer aan te doen. Welkom terug w/
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:29:16 #19
241662 Jian
Well, well, well
pi_122851346
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Je optimisme over de nieuwe aanwas deel ik overigens niet. :')
Als jij gewoon eens wat vriendelijker bent tegen die arme mensen dan zie ik toch nog wel mogelijkheden.
pi_122851389
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:29 schreef Jian het volgende:

[..]

Als jij gewoon eens wat vriendelijker bent tegen die arme mensen dan zie ik toch nog wel mogelijkheden.
Ik kom daar niet meer, veel te gevaarlijk.
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:31:26 #21
241662 Jian
Well, well, well
pi_122851460
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ah joh, niets meer aan te doen. Welkom terug w/
Als dit Amerika was geweest had je een aanklacht kunnen indienen wegens toegebrachte psychische schade en dan hadden we nu met alle users vakantie gevierd op Grand Bahama :P
pi_122851806
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ah joh, niets meer aan te doen. Welkom terug w/
Jij ook! w/
Toen ik hier in FB las dat jij ook een ban had dacht ik, dan zeker alle users die op dat moment posten.
Maar nee...dus onterecht nogmaals :( Dat je het even weet Pietje!
Notes saldo ook omhoog voor elke foute post zeker ;)
Loslaten, is het ultieme houden van.
  Moderator woensdag 13 februari 2013 @ 22:50:59 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122852747
quote:
8s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:48 schreef Copycat het volgende:
En mods kunnen ook al niet bannen!
:+
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 14 februari 2013 @ 00:09:21 #24
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_122856780
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:50 schreef Gert het volgende:

[..]

:+
Je hebt mij eerder verteld dat jij ook kan bannen. Of was dat bluf dan?
love & heet
  donderdag 14 februari 2013 @ 00:14:34 #25
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_122856964
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:31 schreef Jian het volgende:

[..]

Als dit Amerika was geweest had je een aanklacht kunnen indienen wegens toegebrachte psychische schade en dan hadden we nu met alle users vakantie gevierd op Grand Bahama :P
Mja op dat idiote imaginaire eiland van Bram (dat er overigens nooit zal komen as usual) met al die internet-verslaafden op een kluitje zahjwelbedoeluh.

"Bram (tbs) regisseert retard-eiland" las het net..

On-topic: Die Piet is een beste gozer.
love & heet
  Moderator donderdag 14 februari 2013 @ 08:59:53 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122860414
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 00:09 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Je hebt mij eerder verteld dat jij ook kan bannen. Of was dat bluf dan?
En dan moet ik dit weer gaan ontkrachten zeker. Nou dat doe ik mooi niet! :{w
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 14 februari 2013 @ 09:08:42 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122860564
Vannacht werd er in RLS gemopperd over kloons. Voor alle duidelijkheid: klonen an sich is niet verboden. Doorposten met een ander account terwijl je geband bent is dat wel. Als een vermoeden van dat laatste bestaat, melden we dit aan een admin (want ook een kloonscan mogen mods al niet zelf doen ;( )
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_122861629
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:08 schreef Gert het volgende:
Vannacht werd er in RLS gemopperd over kloons. Voor alle duidelijkheid: klonen an sich is niet verboden. Doorposten met een ander account terwijl je geband bent is dat wel. Als een vermoeden van dat laatste bestaat, melden we dit aan een admin (want ook een kloonscan mogen mods al niet zelf doen ;( )
Mischien een domme vraag , maar is het dan zo dat er een acount uitgeleend word en mensen samen op een acount zitten ? ik dacht namelijk zelf dat je aan gemeld ben op je IP en alleen op dat acount posten kan :?
Honesty is the best policy.
  Moderator donderdag 14 februari 2013 @ 10:17:34 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122862212
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:56 schreef selam het volgende:
ik dacht namelijk zelf dat je aan gemeld ben op je IP en alleen op dat acount posten kan :?
Een account staat niet vast op één IP-adres (dat zou ook heel onhandig zijn want je zou het dan bijv. niet op het werk of via 3G kunnen gebruiken).
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_122862244
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Een account staat niet vast op één IP-adres.
Ow oke dank je wel dus erg dom gedacht van mij :?
Honesty is the best policy.
pi_122862311
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:18 schreef selam het volgende:

[..]

Ow oke dank je wel dus erg dom gedacht van mij :?
Ja, want een kloon is een account van iemand die al een ander account heeft, of meerdere. Wanneer het originele account geband is, is het niet toegestaan om met een kloon door te posten.
Het heeft niks met uitlenen te maken.
  Moderator donderdag 14 februari 2013 @ 10:21:29 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122862339
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:18 schreef selam het volgende:

[..]

Ow oke dank je wel dus erg dom gedacht van mij :?
Vergeleken met m'n oma valt het wel mee. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 14 februari 2013 @ 10:28:32 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122862543
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, want een kloon is een account van iemand die al een ander account heeft, of meerdere. Wanneer het originele account geband is, is het niet toegestaan om met een kloon door te posten.
Het heeft niks met uitlenen te maken.
Overigens is het ook niet toegestaan om met het originele account door te posten wanneer een kloon geband is. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_122862573
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Overigens is het ook niet toegestaan om met het originele account door te posten wanneer een kloon geband is. ;)
Doe eens niet zo ingewikkeld. :{w
pi_122863705
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Vergeleken met m'n oma valt het wel mee. ;)
lief van je :Y ik ben ook Oma en ook niet zo piep jong meer ;)
Honesty is the best policy.
pi_122863733
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Doe eens niet zo ingewikkeld. :{w
Ik vond het wel grappig *O*
Honesty is the best policy.
pi_122866025
En afgezien of diegene een kloon is of niet, is het dus lachen als er iemand zo af en toe langskomt met als enige doel mensen te schofferen. Leuk joh!
pi_122866393
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
En afgezien of diegene een kloon is of niet, is het dus lachen als er iemand zo af en toe langskomt met als enige doel mensen te schofferen. Leuk joh!
Nou nee daar kan ik dus niet om lachen -O-
Honesty is the best policy.
pi_122869813
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
En afgezien of diegene een kloon is of niet, is het dus lachen als er iemand zo af en toe langskomt met als enige doel mensen te schofferen. Leuk joh!
Jij doelt op die numbnut van Nowlive? Of hij het zelf is weet ik niet, maar indien ja, heb je inderdaad wel iemand die het schofferen tot kunst verheven heeft.
pi_122871126
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:02 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:

[..]

Jij doelt op die numbnut van Nowlive? Of hij het zelf is weet ik niet, maar indien ja, heb je inderdaad wel iemand die het schofferen tot kunst verheven heeft.
:Y yep ik weet het .
Honesty is the best policy.
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:04:28 #41
241662 Jian
Well, well, well
pi_122877295
Vreselijke man die Slaai, wann boef, het zou verboten moeten worden c_/
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:26:49 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122878158
Ik vind het vooral een ontzettend niet-grappige kuttrol.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2013 @ 17:33:32 #43
135305 beequeen
Lost.
pi_122878403
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:26 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het vooral een ontzettend niet-grappige kuttrol.
Ik ook en een ontzettende frustie. Die heeft echt issues.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:36:43 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122878497
Ik denk vooral een slecht gevoel voor humor. Of een 'ander' gevoel voor humor. Zou hij Ushi must marry leuk vinden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:37:55 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122878544
Maar dit is potjandorie geen slowchat!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 14 februari 2013 @ 18:07:22 #46
241662 Jian
Well, well, well
pi_122879725
ik zei het al, vreselijke man en dat, dat hier zo maar kan, waar gaat het heen met dit forum :'(
pi_122925096
Wordt Fooolio nu geband om dat hij in opaatjes topic meldde dat hij in de veronderstelling was dat reclame op FOK! niet toegestaan was?
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 19:43:58 #48
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122925757
Kloon van user met ban.

Bans bespreken is ook niet toegestaan trouwens.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122925871
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kloon van user met ban.
Dat zou, zolang Ajaxkampioen nog postrechten heeft een weinig sterk argument zijn.
quote:
Bans bespreken is ook niet toegestaan trouwens.
Lees anders het vorige deeltje van de FB even door :')
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 19:47:57 #50
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122925942
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat zou, zolang Ajaxkampioen nog postrechten heeft een weinig sterk argument zijn.

[..]

Lees anders het vorige deeltje van de FB even door :')
Die met je novelle erin?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122926178
Ga nu maar weer ergens posten waar je nog niet door iedereen uitgekotst bent.
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 19:55:39 #52
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122926295
En maar weer on topic:

quote:
5s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Wordt Fooolio nu geband om dat hij in opaatjes topic meldde dat hij in de veronderstelling was dat reclame op FOK! niet toegestaan was?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122931460
:o D-K wil wel heel erg graag Gert&Pietje van hun modtroon stoten lijkt het wel. :P gaat al andere users het lesje lezen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 23:00:45 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122935783
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat zou, zolang Ajaxkampioen nog postrechten heeft een weinig sterk argument zijn.

[..]

Lees anders het vorige deeltje van de FB even door :')
Jouw ban was -letterlijk- discutabel. En je mag best weten dat ik snap dat je er not amused over was. Dat gezegd hebbende: het zou je sieren als je zo langzamerhand weer iets minder zuur wordt.

Als jij zó uitgebreid de ruimte neemt om met name pietjepuk in het openbaar aan de schandpaal te nagelen, daarbij wetende dat je op applaus van een stel users kan rekenen, dan vind ik het na al die glorie en je heldenontvangst wat kleinzerig om vervolgens zo te gaan miepen omdat "Sly" jou even stevig aanpakt. Je reactie daarop bewijst zijn punt wel een beetje wat mij betreft.
Verder: hij post vrij grof en aanvallend, dus als een user aangeeft daar niet tegen te kunnen dan moet dat een halt toe worden geroepen. Sly is dus verzocht een beetje te dimmen in zijn uitlatingen jegens andere users.

Meerdere keren over ajaxkampioen beginnen is ook zoiets. Je doet een aanname die niet door jou te controleren is maar presenteert het voor het gemak maar even als feit, en gebruikt dat vervolgens om het banbeleid te kapittelen.

Dus ik heb eigenlijk niet zo'n zin om door jou nu ter verantwoording te worden geroepen over een andere gebande user. Maar vooruit, het antwoord op je vraag is: nee.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:08:13 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122936153
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga nu maar weer ergens posten waar je nog niet door iedereen uitgekotst bent.
Libelle.nl?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122936360
Dat Ajaxkampioen een kloon van John100 is en dat dat die ouwe uit Den Haag is, is voor iedereen die het een beetje gevolgd heeft, overduidelijk. Dat hijzelf en z'n little helper dat nu in alle toonaarden ontkennen is mi dan ook belachelijk.

Waarom je nu weer over Sly begint is me niet geheel duidelijk. Ik heb zelfs niet eens op zijn posts gereageerd. Ik heb slechts aangegeven het vreemd te vinden dat die kloon gedoogd wordt terwijl hij werkelijk nooit iets positiefs brengt.
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 23:13:35 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122936405
Hier graag ook weer on topic. Gezamelijk D_K aanvallen valt daar niet onder.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 23:20:33 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122936730
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat Ajaxkampioen een kloon van John100 is en dat dat die ouwe uit Den Haag is, is voor iedereen die het een beetje gevolgd heeft, overduidelijk. Dat hijzelf en z'n little helper dat nu in alle toonaarden ontkennen is mi dan ook belachelijk.

Waarom je nu weer over Sly begint is me niet geheel duidelijk. Ik heb zelfs niet eens op zijn posts gereageerd. Ik heb slechts aangegeven het vreemd te vinden dat die kloon gedoogd wordt terwijl hij werkelijk nooit iets positiefs brengt.
Het zal best dat het voor kenners als jij overduidelijk is dat ajaxkampioen een kloon van een gebande is. Op fingerspitzengefühl en zo. Weet je wat? Het was ook al in óns opgekomen! Er moet echter wel bewijs voor zijn voor een user om die reden geband wordt, zo simpel is het.
Ik begin over Sly omdat jij allerlei commentaar had dat ook die user nog niet geband was. Ik had daar nog niet op gereageerd. Nu wel, tezamen met het beantwoorden van je derde 'issue' over het banbeleid.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_122937173
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Het zal best dat het voor kenners als jij overduidelijk is dat ajaxkampioen een kloon van een gebande is. Op fingerspitzengefühl en zo. Weet je wat? Het was ook al in óns opgekomen! Er moet echter wel bewijs voor zijn voor een user om die reden geband wordt, zo simpel is het.
Dat heeft niets met Fingerspitzengefühl te maken, dat was allemaal via de stream te volgen en daar is ook verslag van gedaan.
quote:
Ik begin over Sly omdat jij allerlei commentaar had dat ook die user nog niet geband was. Ik had daar nog niet op gereageerd. Nu wel, tezamen met het beantwoorden van je derde 'issue' over het banbeleid.
De laatste keer dat ik het over het al dan niet bannen van Sly had was in de nacht van woensdag op donderdag, toen hijzelf ook in de SC postte. Je hebt daar wel degelijk donderdagochtend in de FB al op gereageerd.
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 23:35:37 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122937428
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat heeft niets met Fingerspitzengefühl te maken, dat was allemaal via de stream te volgen en daar is ook verslag van gedaan.

[..]

De laatste keer dat ik het over het al dan niet bannen van Sly had was in de nacht van woensdag op donderdag, toen hijzelf ook in de SC postte. Je hebt daar wel degelijk donderdagochtend in de FB al op gereageerd.
Eerste punt: we hebben het al een tijd geleden laten checken en er is geen bewijs dat het een kloon van een gebande is.
Tweede punt: daar heb je gelijk in. Het was meer mijn eigen gevoel daarover dat was blijven liggen en die na je posts van vanavond weer bovenkwam.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_122938020
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Eerste punt: we hebben het al een tijd geleden laten checken en er is geen bewijs dat het een kloon van een gebande is.
Het zal me eerlijk gezegd ook aan m'n kont roesten maar die ouwe heeft uitgebreid zitten klagen over Cc die hem middels de pil van Drion doodgewenst had toen hij als John100 z'n eigen topic geopend had. Daarnaast heeft hij en hebben anderen meerdere malen aangegeven dat hij z'n inloggegevens van dat account kwijt was (andere provider genomen waarschijnlijk) Z'n nieuwe account was uit nood geboren omdat z'n topic enige tijd slechts leesbaar was voor ingelogde gebruikers. Dat hij later z'n stream met die naam als wachtwoord een tijdje afgeschermd had, was ook wel een redelijk duidelijke aanwijzing.

Maar zoals gezegd: het zal me aan m'n reet roesten. Z'n topic is zo goed als dood, als user zullen we hem hier ook niet vaak meer zien, vermoed ik.

quote:
Tweede punt: daar heb je gelijk in. Het was meer mijn eigen gevoel daarover dat was blijven liggen en die na je posts van vanavond weer bovenkwam.
Oké.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 01:57:33 #62
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_122941373
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Z'n topic is zo goed als dood, als user zullen we hem hier ook niet vaak meer zien, vermoed ik.

Nee hoor. Het topic gaat gewoon weer op de oude voet verder, dat wil zeggen: de voet van voor het moment dat een aantal users had besloten om het topic te "promoveren" tot een veredelde SC.
Als een SV/COS, met minder posters, maar meer lurkers. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_122948380
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:23 schreef Gert het volgende:
Kappen met en over die achterlijke vetes op die achterlijke klote chats. En anders wegwezen hier, al dan niet vrijwillig.
Je kan ook consequenter zijn met vegen (als optie), mij boeit het eerlijk gezegd niet hoe ik wordt genoemd en waar ik wel of niet post maar ik mag er niet op reageren want dan ben ik onderdeel van het probleem.
Als ik wel reageer komen er gelijk andere trollen voor de dag om te smullen.
Er is mij gezegd, niet over andere fora/chats praten, wat ik net al zei in de SC, als ik op iedere post zou reageren wat refereert naar een ander forum waren we al een aantal topics verder.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_122948415
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:59 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Je kan ook consequenter zijn met vegen (als optie), mij boeit het eerlijk gezegd niet hoe ik wordt genoemd en waar ik wel of niet post maar ik mag er niet op reageren want dan ben ik onderdeel van het probleem.
Als ik wel reageer komen er gelijk andere trollen voor de dag om te smullen.
Er is mij gezegd, niet over andere fora/chats praten, wat ik net al zei in de SC, als ik op iedere post zou reageren wat refereert naar een ander forum waren we al een aantal topics verder.
Trollen als Annie en Poezewoes?
pi_122948441
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Trollen als Annie en Poezewoes?
Nee, zo 1 als jij :) Jij zit er ook met je neus bovenop als er iets is, geeft verder niet hoor.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_122948640
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:01 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Nee, zo 1 als jij :) Jij zit er ook met je neus bovenop als er iets is, geeft verder niet hoor.
Dat heet bijlezen. En ik wees jullie er toch alleen maar op dat het lichtelijk ongewenst gedrag was. Heb me er verder niet mee bemoeid.
Eigenlijk mag je me dankbaar zijn dat ik het geneuzel in de kiem heb gesmoord. *)
pi_122948791
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat heet bijlezen. En ik wees jullie er toch alleen maar op dat het lichtelijk ongewenst gedrag was. Heb me er verder niet mee bemoeid.
Eigenlijk mag je me dankbaar zijn dat ik het geneuzel in de kiem heb gesmoord. *)
Het valt gewoon op (mij iig wel) dat je juist dat soort posts eruit pikt om op te reageren, mij maakt het echt niet uit verder en dit is misschien al te persoonlijk.

Het gaat mij om mijn eerdere post. Gelijk vegen of toelaten, what to do.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_122948854
Volgens mij reageerde ik niet op een specifieke post, maar op de woordenwisseling in z'n geheel.
pi_122949001
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:15 schreef mootie het volgende:
Volgens mij reageerde ik niet op een specifieke post, maar op de woordenwisseling in z'n geheel.
Tis al goed, heb gezegd wat ik wilde zeggen :)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_122949054
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:20 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Tis al goed, heb gezegd wat ik wilde zeggen :)
Mooi, afvinken dan maar .
pi_122949395
zo, en weer een note erbij, mooi hoor terwijl er niks verkeerds in mijn post stond, alleen maar de waarheid. is ook vreemd de ene post wordt verwijderd de ander zijn post mag blijven staan, echt al zal ik Poep roepen krijg ik er weer een note bij. de FB is ook om je mening kenbaar te maken hoe je over dingen denkt dacht ik.

Kijk dat sommige op me loeren en om het minste geringste een note aan me geven vind ik te kinderachtig voor woorden, er stond niks verkeerd in, het is echt zo dat de ene alles mag zeggen en er mee weg komt en de ander moet maar zijn bek houden en braaf pootjes geven.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_122949425
Annie maakte een opmerking dat ze een post zielig vond, vervolgens komen er insinuaties dat er hulptroepen, dan wel oproepen plaatsvinden om mij te helpen.
Mensen die me beter kennen weten wel dat ik me eigen boontjes dop, het zijn gewoon sneren en uitlokkingen waar ik eigenlijk niet op mag reageren.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  One tough cookie zaterdag 16 februari 2013 @ 14:39:44 #73
169210 liesje1979
pi_122949559
Als er postst verwijderd worden en genote mag je er van uit gaan dat de discussie wel even klaar is denk ik. Ga dan ook niet door.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 14:54:33 #74
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122950041
quote:
[quote]0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:20 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Tis al goed, heb gezegd wat ik wilde zeggen :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:35 schreef Margo37 het volgende:
Annie maakte een opmerking dat ze een post zielig vond, vervolgens komen er insinuaties dat er hulptroepen, dan wel oproepen plaatsvinden om mij te helpen.
Mensen die me beter kennen weten wel dat ik me eigen boontjes dop, het zijn gewoon sneren en uitlokkingen waar ik eigenlijk niet op mag reageren.
Grappig, het stop gewoon maar niet... _O-
pi_122950201
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:54 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

[..]

Grappig, het stop gewoon maar niet... _O-
Ik reageerde op Mootie wat ik wilde zeggen naar haar en dat was niet mijn punt om te reageren in de FB.
Mijn punt stond erboven :) maar daar zal ik dus weinig feedback op krijgen, het zij zo.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_122950292
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
Als er postst verwijderd worden en genote mag je er van uit gaan dat de discussie wel even klaar is denk ik. Ga dan ook niet door.
  Admin zaterdag 16 februari 2013 @ 15:22:20 #77
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_122951026
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_122951041
Zijn er fokkers die notes sparen ofzo..
Gelukkig heb ik er nog geen
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_122951153
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:22 schreef jacqhassel het volgende:
Zijn er fokkers die notes sparen ofzo..
Gelukkig heb ik er nog geen
Nee logisch, die zijn voor mensen die recht voor de raap zijn :{w
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_122951553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:26 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Nee logisch, die zijn voor mensen die recht voor de raap zijn :{w
Ik dacht dat jij klaar was?
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:20 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Tis al goed, heb gezegd wat ik wilde zeggen :)
pi_122951591
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij klaar was?

[..]

Als je ff terug leest kan je zien dat ik op Mootie reageer, dat ik met haar klaar was.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_122951645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:42 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Als je ff terug leest kan je zien dat ik op Mootie reageer, dat ik met haar klaar was.
Nou mooi. Klaar dus.
pi_122951716
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou mooi. Klaar dus.
Geen feedback dus over mijn post waar het om ging?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zaterdag 16 februari 2013 @ 15:48:17 #84
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_122951779
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou mooi. Klaar dus.
Mod nummer 4 die zich mengt :{w Twee lijkt me genoeg, dus ga met je collega Liesje ff lekker breipatronen doornemen of jullie zelf populairder maken in alle subfora.

Of zit je om een aai over je bol van de leiding verlegen? Wegwezen nu anders regel ik het met Yvonne en dan kun je weer van scratch af aan beginnen op fok :{w
love & heet
pi_122951780
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:45 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Geen feedback dus over mijn post waar het om ging?
Je zegt zelf dat je er geen problemen mee hebt, er is idd gevraagd om niet op hints / sneren te reageren en daarmee is 't echt klaar.

Dus geen laatste woord.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_122951998
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:48 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Mod nummer 4 die zich mengt :{w Twee lijkt me genoeg, dus ga met je collega Liesje ff lekker breipatronen doornemen of jullie zelf populairder maken in alle subfora.

Of zit je om een aai over je bol van de leiding verlegen? Wegwezen nu anders regel ik het met Yvonne en dan kun je weer van scratch af aan beginnen op fok :{w
Je regelt maar een eind weg, stoere knul :W
  zaterdag 16 februari 2013 @ 16:14:35 #87
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_122952560
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je regelt maar een eind weg, stoere knul :W
Dat wil je niet en dat weten we allebei, tante :W

[ Bericht 5% gewijzigd door PietjePuk007 op 16-02-2013 16:20:04 ]
love & heet
pi_122952796
FeedBack alias FightBack
  zaterdag 16 februari 2013 @ 16:24:57 #89
241662 Jian
Well, well, well
pi_122952848
Ik zeg Slaai als Forum Admin bij RLS ^O^ wordt geweldig lachen, een teringzooitje, maar geweldig lachen. :D
pi_122952899
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:24 schreef Jian het volgende:
Ik zeg Slaai als Forum Admin bij RLS ^O^ wordt geweldig lachen, een teringzooitje, maar geweldig lachen. :D
Die banned gelijk iedereen die er komt :{w
  zaterdag 16 februari 2013 @ 16:26:56 #91
241662 Jian
Well, well, well
pi_122952914
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:26 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Die banned gelijk iedereen die er komt :{w
Welnee dat heeft ie niet nodig, joh :D
pi_122952939
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:26 schreef Jian het volgende:

[..]

Welnee dat heeft ie niet nodig, joh :D
In dat geval, Sly als Admin!!!
  Moderator zaterdag 16 februari 2013 @ 17:00:15 #93
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122954118
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:48 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Mod nummer 4 die zich mengt :{w Twee lijkt me genoeg, dus ga met je collega Liesje ff lekker breipatronen doornemen of jullie zelf populairder maken in alle subfora.

Of zit je om een aai over je bol van de leiding verlegen? Wegwezen nu anders regel ik het met Yvonne en dan kun je weer van scratch af aan beginnen op fok :{w
Lavenderr springt hier af en toe bij omdat ze hier vaak is en ik de afgelopen weken wegens omstandigheden (oei! omstandigheden! pas je wel op?) een stuk minder. Daarom hebben we gevraagd of ze dat wil doen. Gebeurt dus met instemming van Pierre Puc et moi disait le fou.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 20:30:04 #94
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122962123
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 17:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Lavenderr springt hier af en toe bij omdat ze hier vaak is en ik de afgelopen weken wegens omstandigheden (oei! omstandigheden! pas je wel op?) een stuk minder. Daarom hebben we gevraagd of ze dat wil doen. Gebeurt dus met instemming van Pierre Puc et moi disait le fou.
Ze weet in ieder geval topics onverwacht "levendig" te houden..is die specifieke functie een pro bij het Modschap?
  Admin zondag 17 februari 2013 @ 00:26:45 #95
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_122973688
Sly was hier en niemand roept me?! O+ Sly O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 17 februari 2013 @ 00:30:35 #96
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122973828
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:26 schreef yvonne het volgende:
Sly was hier en niemand roept me?! O+ Sly O+
Rellert... :6
  Admin zondag 17 februari 2013 @ 01:15:25 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_122975323
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:30 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Rellert... :6
Hij draait toffe muziek :6
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 17 februari 2013 @ 01:16:08 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_122975343
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:30 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ze weet in ieder geval topics onverwacht "levendig" te houden..is die specifieke functie een pro bij het Modschap?
Jup, pure noodzaak.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_122976773
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 01:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jup, pure noodzaak.
Dus ben ik geschikt!
dit wordt vast ge-edit
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 februari 2013 @ 14:49:30 #100
241662 Jian
Well, well, well
pi_122987002
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 02:13 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dus ben ik geschikt!
dit wordt vast ge-edit
Als mod ...? Ja, natuurlijk!
  Admin maandag 18 februari 2013 @ 00:09:16 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_123016433
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 02:13 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dus ben ik geschikt!
dit wordt vast ge-edit
Wrom zou dit ge-edit worden? :D
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:04:14 #102
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_123125950
Kan iemand zeggen waarom het Opaatje-topic weer is afgeschermd?

En een tweede vraag: hoe kan het dat sommigen de postings 26 en verder missen in het huidige topic?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_123129446
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan iemand zeggen waarom het Opaatje-topic weer is afgeschermd?

En een tweede vraag: hoe kan het dat sommigen de postings 26 en verder missen in het huidige topic?
post 26 is van Gert en het topic gaat hier tot post 49 van Zoa.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:58:25 #104
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_123131100
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

post 26 is van Gert en het topic gaat hier tot post 49 van Zoa.
Ik kan ze wel lezen, maar ik heb van meerderen gehoord dat ze maar tot #25 konden lezen.

En het topic is ook weer afgeschermd voor niet-ingelogden.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_123131848
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:58 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik kan ze wel lezen, maar ik heb van meerderen gehoord dat ze maar tot #25 konden lezen.

En het topic is ook weer afgeschermd voor niet-ingelogden.
oke, dat weet ik ook niet waarom de 1 alles kan lezen en de ander tot een bepaalde post, van dat meelurken wist ik, dat is toch eerder zo ingevoerd toen, alleen ingelogde kunnen lezen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator woensdag 20 februari 2013 @ 20:32:29 #106
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_123133105
De opaatje-topicreeks is afgeschermd voor niet-ingelogden, klopt. Dat was zo en dat is nu zo. Kan zijn dat het even open stond omdat een FA het niet onmiddelijk weer in de stealth modus had geplaatst toen de reeks heropend werd.

Dat met die missende posts is vaag zeg. Laat degenen die dat niet kunnen zien even een screenshot maken en het (zelf) pm'en.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_123154341
Opa topic doet idd raar, had ik gisteren nog niet, per pagina bekijken kan wel maar ik zie onderin niet de andere pagina's staan, dan moet ik eerst weer terug om een andere pagina aan te klikken.
Als jullie me snappen O-)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 13:40:15 #108
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_123158888
Ik heb gevraagd er naar te kijken.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:19:45 #109
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_123165042
Ik heb die algemene voorwaarden goed doorgelezen..geweldige text, het gaat erg rustig worden eindelijk! ^O^

pi_123166526
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb die algemene voorwaarden goed doorgelezen..geweldige text, het gaat erg rustig worden eindelijk! ^O^

[ afbeelding ]
Ohjee, en dat gaat je nu ¤50,- kosten?
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:51:46 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123166551
Schizo much?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:52:17 #112
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_123166579
Just testing...
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:53:05 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123166623
Je hoofdaccount is geband?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:56:13 #114
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_123166783
Al heel lang geleden ja...
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:58:37 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123166887
Oh jee, en dan nu zo je gebande hoofdje op het hakblok leggen. À 50 euro het stuk.
Of was het simpelweg geen permban ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:59:55 #116
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_123166956
Tsja, testen is nooit risicovrij..
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:00:27 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123166983
Je bent me er eentje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_123170903
Is toch niet nieuw die 50 euro boete, dat stond ook al in de andere voorwaarden toch?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_123171158
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 21 februari 2013 @ 19:59:54 #120
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_123173643
Nahh, laten we nou eerlijk zijn, hier mekkeren heeft sinds de nieuwe reglementen 21-02-2013 ook totaal geen zin meer.. :N

Ze hebben gelijk, en zo niet hup ¤ 50,- betalen sukkel! }:|
pi_123179164
Kan een modje RLS SC#1457 nummertje 27 met kroepoek in nummertje 28 met voetballende uilen veranderen? Bij voorbaat dank!
pi_123179479
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef BendeBielzen het volgende:
Kan een modje RLS SC#1457 nummertje 27 met kroepoek in nummertje 28 met voetballende uilen veranderen? Bij voorbaat dank!
Zo goed?
pi_123179536
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo goed?
^O^ Dank je wel !
  zaterdag 23 februari 2013 @ 23:07:57 #124
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_123259345
Ik vind dat er in de rls topic1458 één uitroepteken teveel staat, intussen wil ik hier boven de streep even rustig ongestoord uitkijken over de open topics...
  Moderator zaterdag 23 februari 2013 @ 23:42:31 #125
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_123260629
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind dat er in de rls topic1458 één uitroepteken teveel staat, intussen wil ik hier boven de streep even rustig ongestoord uitkijken over de open topics...
Jouw off topic geneuzel was hier niet voor niets verwijderd. Nu kappen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_123325104
Wilt een Modje het Nieuwe "zwammen" topic titel veranderen in Gitaren en Snaren? Thanks
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:32:31 #127
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_123537272
Kan die topic Waar we weer gewoon doorgaan verwijderd worden. had iets verkeerd gedaan :@
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:33:39 #128
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_123537303
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:32 schreef Poezewoes het volgende:
Kan die topic Waar we weer gewoon doorgaan verwijderd worden. had iets verkeerd gedaan :@
RLS / Waar we weer gewoon doorgaan

Lavenderr heeft het al opgelost ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door Toverheks op 02-03-2013 18:23:56 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 10 maart 2013 @ 17:57:38 #129
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_123875303
WIDM is inmiddels alweer een tijdje afgelopen, een vriendelijk verzoek kan de rest van de napruttelaars verzameld worden in een WIDM-Afterparty topic? Dat maakt het eea weer wat prettig overzichtelijker...

[ Bericht 0% gewijzigd door 5thencounter op 10-03-2013 19:12:17 ]
  donderdag 14 maart 2013 @ 10:33:25 #130
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_124041168
Heb een N te veel geplaatst bij hand van God topic!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:20:45 #131
241662 Jian
Well, well, well
pi_124379940
(edit) laat maar, eigenlijk wil ik het niet eens meer weten!

[ Bericht 86% gewijzigd door Jian op 22-03-2013 21:01:30 ]
  zondag 31 maart 2013 @ 18:10:27 #132
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_124725843
Wie haalt mijn posts weg uit de Wiems muziekelder zonder uitleg? Even melden lafbek }:|
pi_124726055
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
Wie haalt mijn posts weg uit de Wiems muziekelder zonder uitleg? Even melden lafbek }:|
Van mij is er ook 1 weg.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zondag 31 maart 2013 @ 18:18:34 #134
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_124726098
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:17 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Van mij is er ook 1 weg.
Shit, op deze manier is op geen fatsoenlijke wijze meer te posten op Fok.. what the fuck is er aan de hand hier? }:|
pi_124732375
Op zich wel lef hoor, klagen over moderatie in een topic wat een speeltje is voor mensen die het allesbehalve goed voor hebben met FOK! Die alle FOK!kers op een enkeling na verschrikkelijk vinden, die groepsgewijs fantaseren over geweld tegen een aantal van hen, die de moderatie gemeen en partijdig vindt en hen ook het liefste ......

Waarom zou FOK! dat topic hier überhaupt nog moeten handhaven, het heeft niets met een RLS van doen en het zou op Kiekenkot of bij het vuilnis beter op zijn plaats zijn dan hier.
  zondag 31 maart 2013 @ 21:29:37 #136
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_124733556
Allemaal onzin, want het staat niet op FOK!, heeft weinig met FOK! te maken.
Meer met mensen die ruzie met elkaar gekregen hebben elders en het op FOK uitvechten!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_124733808
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:29 schreef Poezewoes het volgende:
Allemaal onzin, want het staat niet op FOK!, heeft weinig met FOK! te maken.
Dat heb je eerder geprobeerd maar die logica slaat echt helemaal nergens op.
quote:
Meer met mensen die ruzie met elkaar gekregen hebben elders en het op FOK uitvechten!
Dus je komt hier inderdaad om een ruzie uit te vechten. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat mensen vanuit andere fora of plekken op internet hier komen om de boel te verstieren. Wat denk jij?
pi_124734025
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:

Waarom zou FOK! dat topic hier überhaupt nog moeten handhaven, het heeft niets met een RLS van doen en het zou op Kiekenkot of bij het vuilnis beter op zijn plaats zijn dan hier.
Wat doe je uberhaupt in dat topic dan? Beetje de boel verstieren? Er staat niks verkeerds daar en het bestaat al een tijdje.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zondag 31 maart 2013 @ 21:39:49 #139
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_124734033
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat heb je eerder geprobeerd maar die logica slaat echt helemaal nergens op.

[..]

Dus je komt hier inderdaad om een ruzie uit te vechten. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat mensen vanuit andere fora of plekken op internet hier komen om de boel te verstieren. Wat denk jij?
Draai het maar weer eens om dat is niet de eerste keer, dat het gebeurd, jij loopt voorop, loopt al dagen te zeuren over hetzelfde, als je goed had gelezen, heb je kunnen constateren dat ik al weken een paar mensen op negeer heb staan!
Dus ergo jij hebt er ook dikke schuld aan, die narigheid!
Het ga je goed en bekijk het maar :W
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_124734638
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:39 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Draai het maar weer eens om dat is niet de eerste keer, dat het gebeurd, jij loopt voorop, loopt al dagen te zeuren over hetzelfde, als je goed had gelezen, heb je kunnen constateren dat ik al weken een paar mensen op negeer heb staan!
Dus ergo jij hebt er ook dikke schuld aan, die narigheid!
Het ga je goed en bekijk het maar :W
Omdraaien? Het staat er toch? Je schrijft zelf dat het een kwestie is van het uitvechten van een ruzie van elders. Rot op met je ruzies! Ga je op dat kuikenkotsforum zitten verkneukelen over de ellende van anderen maar kom niet hier mooi weer spelen als het je zo uitkomt. Dat gelieg over al die ellende van jullie die onlangs aan het licht is gekomen, het achterbakse gedrag wat er bijhoort. Denk je nou werkelijk dat er iemand van hier intrapt? Denk je serieus dat we zo dom zijn? Je geeft me enkel de schuld omdat ik aantoon wat jullie aan het doen zijn.
pi_124734720
Dus ergo inderdaad. :Y
  Moderator zondag 31 maart 2013 @ 21:57:42 #142
249559 crew  Lavenderr
pi_124734979
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:29 schreef Poezewoes het volgende:
Allemaal onzin, want het staat niet op FOK!, heeft weinig met FOK! te maken.
Meer met mensen die ruzie met elkaar gekregen hebben elders en het op FOK uitvechten!
En dat is normaal?
Vecht het dáár uit en niet hier waar de users geen idee hebben waar het over gaat.
pi_124734984
Geef hem gewoon gelijk Poez, kan die weer lekker slapen, dikke plaat voor de kop.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zondag 31 maart 2013 @ 21:58:31 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124735028
Bizar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 31 maart 2013 @ 21:59:27 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_124735071
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:57 schreef Margo37 het volgende:
Geef hem gewoon gelijk Poez, kan die weer lekker slapen, dikke plaat voor de kop.
Nee Margo, Scrutinizer heeft een valide punt en Poezewoes geeft het notabene zelf toe dat men dáár ruzie heeft en het hier komt uitvechten. Het is gewoon belachelijk.
Doe dat daar en niet hier. Het is al zo vaak gevraagd.
pi_124735083
Bizar dekt niet helemaal de lading...opperste verbazing mag er ook wel bij
  zondag 31 maart 2013 @ 22:01:29 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124735192
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:59 schreef Laysa het volgende:
Bizar dekt niet helemaal de lading...opperste verbazing mag er ook wel bij
Die totale omdraaiing van verifieerbare feiten is inderdaad verbazingwekkend bizar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124735221
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee Margo, Scrutinizer heeft een valide punt en Poezewoes geeft het notabene zelf toe dat men dáár ruzie heeft en het hier komt uitvechten. Het is gewoon belachelijk.
Doe dat daar en niet hier. Het is al zo vaak gevraagd.
Nee Lavenderr, die personen komen daar nl niet.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zondag 31 maart 2013 @ 22:02:42 #149
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_124735264
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Omdraaien? Het staat er toch? Je schrijft zelf dat het een kwestie is van het uitvechten van een ruzie van elders. Rot op met je ruzies! Ga je op dat kuikenkotsforum zitten verkneukelen over de ellende van anderen maar kom niet hier mooi weer spelen als het je zo uitkomt. Dat gelieg over al die ellende van jullie die onlangs aan het licht is gekomen, het achterbakse gedrag wat er bijhoort. Denk je nou werkelijk dat er iemand van hier intrapt? Denk je serieus dat we zo dom zijn? Je geeft me enkel de schuld omdat ik aantoon wat jullie aan het doen zijn.
Verkregen informatie van een gebande kloon, die bekende is voor jou, wat er op een andere chat of forum buiten FOK geschreven wordt, dat heeft er niks mee te maken met dit forum staat er los van, ik heb op FOK! geen ruzie gemaakt!
Aan tonen wat wij (wie is wij?) gedaan hebben?
Je kletst je er mooi uit, voor iemand die voorop loopt in het rellen!
Maar ik kap met uitleggen, anders blijf je bezig met steeds hetzelfde en dat schiet ook niet op!
Doe knul prettige dagen nog :W
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  zondag 31 maart 2013 @ 22:04:04 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124735340
Hoe de fuck kan het losstaan van FOK! als FOK! daar dagelijks over de venijnige tong gaat? Compleet met gezamenlijk uitlokposts plannen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124735381
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat is normaal?
Vecht het dáár uit en niet hier waar de users geen idee hebben waar het over gaat.
Daar ben ik het compleet mee eens. Ik heb een met soort verbazing en bewondering gekeken naar Scrutz de laatste dagen die zich mengde in een zooi bagger die al jaren voortsleept en nu hierheen is getransporteerd om de een of andere reden.
Ik achtte hem kansloos omdat volgens mij er nooit een einde aan komt bij die kiekenkotsers en het een soort levenswijze is geworden om zo te blijven reageren maar moet hem wel gelijk geven dat het wel een beetje genoeg is.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator zondag 31 maart 2013 @ 22:07:04 #152
249559 crew  Lavenderr
pi_124735502
Poezewoes, vertel eens. Waarom worden deze vetes hier op FOK! uitgevochten en de mensen die daar zo lelijk over iedereen hier schrijven komen vervolgens hier gezellig meeposten?
Dat vat ik niet.
  zondag 31 maart 2013 @ 22:07:15 #153
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_124735518
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Op zich wel lef hoor, klagen over moderatie in een topic wat een speeltje is voor mensen die het allesbehalve goed voor hebben met FOK! Die alle FOK!kers op een enkeling na verschrikkelijk vinden, die groepsgewijs fantaseren over geweld tegen een aantal van hen, die de moderatie gemeen en partijdig vindt en hen ook het liefste ......

Waarom zou FOK! dat topic hier überhaupt nog moeten handhaven, het heeft niets met een RLS van doen en het zou op Kiekenkot of bij het vuilnis beter op zijn plaats zijn dan hier.
Ga jij es even snel opsodemieteren reller... Wiem is al heel lang een gerespecteerd topic op Fok met een trouw publiek, dat jij dit hier nu koppelt aan een kwalijk soort publiek is geheel aan jou eigen zieke geest te wijten, ik mag hopen dat de Moderatie hier helder doorheen kijkt en dergelijke misselijke reactie van jou op waarde weet te schatten... :N
pi_124735599
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:02 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Verkregen informatie van een gebande kloon, die bekende is voor jou, wat er op een andere chat of forum buiten FOK geschreven wordt, dat heeft er niks mee te maken met dit forum staat er los van, ik heb op FOK! geen ruzie gemaakt!
WTF? Je post hier notabene zelf dat je hier een ruzie komt uitvechten. Margo geeft het ook impliciet aan door te stellen dat die mensen die jullie moeten hebben 'daar' niet (meer) komen? Hoe ik aan m'n informatie komt heeft er niets mee te maken, het geeft slechts een inkijkje van wat jullie elders bespreken om de boel hier te verpesten. Dat jij de boodschapper niet moet maakt wat ik gelezen heb niet minder waar.
quote:
Aan tonen wat wij (wie is wij?) gedaan hebben?
Je kletst je er mooi uit, voor iemand die voorop loopt in het rellen!
Maar ik kap met uitleggen, anders blijf je bezig met steeds hetzelfde en dat schiet ook niet op!
Doe knul prettige dagen nog :W
Rellen? Zo zie jij het. Ik probeer te laten zien wat jullie aan het doen zijn omdat ik dat achterbaks vind.
pi_124735754
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:07 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ga jij es even snel opsodemieteren reller... Wiem is al heel lang een gerespecteerd topic op Fok met een trouw publiek, dat jij dit hier nu koppelt aan een kwalijk soort publiek is geheel aan jou eigen zieke geest te wijten, ik mag hopen dat de Moderatie hier helder doorheen kijkt en dergelijke misselijke reactie van jou op waarde weet te schatten... :N
Wat zit jij nu allemaal elders met anderen tegen mij te bekokstoven? Ergens heb ik voor jou als één van de weinigen van dat clubje nog enigszins respect, jij maakt er hier op FOK! tenminste nauwelijks een geheim van dat je RLS liever vandaag nog zag verdwijnen dan morgen. Waarom je je dan wel lijkt te bekommeren om dat topic is wel weer een beetje vreemd.
pi_124735916
De mensen die 'daar' niet meer komen, hebben 'daar' hoogstwaarschijnlijk een ban. Daarom moet het wel hier uitgevochten worden.
Mensen die je niet moet bannen, en dan op een ander forum ruzie met ze maken. _O-
  zondag 31 maart 2013 @ 22:13:54 #157
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_124735933
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
Poezewoes, vertel eens. Waarom worden deze vetes hier op FOK! uitgevochten en de mensen die daar zo lelijk over iedereen hier schrijven komen vervolgens hier gezellig meeposten?
Dat vat ik niet.
Het is niet alleen *wij*, maar ook een paar andere die er ook lang lid zijn geweest daar , hier ook aan het steken zijn en onschuldig doen, en dan komt er een gebande kloon, om de haverklap dingen neerplempen.
Kan het feest weer van vooraf aan beginnen. De gebande kloon heeft dingen van andere forum gecapt, met het doel om hier rellen te starten.
En daar zijn ze behoorlijk in geslaagd!
Als je goed gelezen hebt , kun je zien dat ik al paar weken, niet meer heb gereageerd, op die posters.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_124736025
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:13 schreef mootie het volgende:
De mensen die 'daar' niet meer komen, hebben 'daar' hoogstwaarschijnlijk een ban. Daarom moet het wel hier uitgevochten worden.
Mensen die je niet moet bannen, en dan op een ander forum ruzie met ze maken. _O-
De bedoeling is dat ze hier ook weggetreiterd worden, denk ik. En als ze dan weer ergens anders naar toegaan, gaat het daar weer verder.
pi_124736045
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:07 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ga jij es even snel opsodemieteren reller... Wiem is al heel lang een gerespecteerd topic op Fok met een trouw publiek, dat jij dit hier nu koppelt aan een kwalijk soort publiek is geheel aan jou eigen zieke geest te wijten, ik mag hopen dat de Moderatie hier helder doorheen kijkt en dergelijke misselijke reactie van jou op waarde weet te schatten... :N
Dat is natuurlijk nonsens. Gerespecteerd topic, toe maar. :') Het handjevol mensen wat er post, chat mee bij de streams, of is lid van Kiekenkot. In dat opzicht heeft het topic hier geen enkele toegevoegde waarde.
Maar dat maakt verder niet uit, het zit niemand in de weg.
pi_124736065
Ik snap hier echt niks van...en ik geloof dat dit ook heel verstandig is :D
  zondag 31 maart 2013 @ 22:16:24 #161
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_124736068
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Wat zit jij nu allemaal elders met anderen tegen mij te bekokstoven? Ergens heb ik voor jou als één van de weinigen van dat clubje nog enigszins respect, jij maakt er hier op FOK! tenminste nauwelijks een geheim van dat je RLS liever vandaag nog zag verdwijnen dan morgen. Waarom je je dan wel lijkt te bekommeren om dat topic is wel weer een beetje vreemd.
Raar genoeg besef je niet dat je zelf inmiddels tot "een clubje" behoort.. en een raar clubje ook nog gezien je reacties..
  Moderator zondag 31 maart 2013 @ 22:16:35 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_124736078
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:13 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Het is niet alleen *wij*, maar ook een paar andere die er ook lang lid zijn geweest daar , hier ook aan het steken zijn en onschuldig doen, en dan komt er een gebande kloon, om de haverklap dingen neerplempen.
Kan het feest weer van vooraf aan beginnen. De gebande kloon heeft dingen van andere forum gecapt, met het doel om hier rellen te starten.
En daar zijn ze behoorlijk in geslaagd!
Maar dat is toch imbeciel gedrag? Wat heeft FOK! daar mee te maken? Niks nakkes nada.
Ik zou graag willen dat iedereen die elders ruzie heeft hier opsodemieterde en hun smerige zaakjes daar uitvecht.
We trappen niet meer in dat 'gesjellige' gedoe van hier posten en daar kwaadspreken. Het moet over zijn.
  zondag 31 maart 2013 @ 22:16:48 #163
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_124736087
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

De bedoeling is dat ze hier ook weggetreiterd worden, denk ik. En als ze dan weer ergens anders naar toegaan, gaat het daar weer verder.
De bedoeling is dat wij weggetreiterd worden!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_124736180
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:16 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

De bedoeling is dat wij weggetreiterd worden!
Door wie precies?
Ik neem aan dat Jaq en Dotteke de vijand zijn?

'Jullie' zijn nog altijd in de meerderheid. *O*
  zondag 31 maart 2013 @ 22:18:35 #165
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_124736195
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dat is toch imbeciel gedrag? Wat heeft FOK! daar mee te maken? Niks nakkes nada.
Ik zou graag willen dat iedereen die elders ruzie heeft hier opsodemieterde en hun smerige zaakjes daar uitvecht.
We trappen niet meer in dat 'gesjellige' gedoe van hier posten en daar kwaadspreken. Het moet over zijn.
Dat is nu precies wat ik probeer uit te leggen, het heeft ook niks met FOK! te maken!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Moderator zondag 31 maart 2013 @ 22:18:50 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_124736202
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:16 schreef Laysa het volgende:
Ik snap hier echt niks van...en ik geloof dat dit ook heel verstandig is :D
Het is ook niet te snappen. Het is krankjorum.
pi_124736233
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:16 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Raar genoeg besef je niet dat je zelf inmiddels tot "een clubje" behoort.. en een raar clubje ook nog gezien je reacties..
Ik post alleen op FOK! Ik zit niet met een clubje op al dan niet afgeschermde chats of andere fora te bespreken hoe ik anderen zou moeten aanpakken, wanneer en met wie.
  zondag 31 maart 2013 @ 22:19:48 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124736272
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:18 schreef Poezewoes het volgende:

Dat is nu precies wat ik probeer uit te leggen, het heeft ook niks met FOK! te maken!
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:04 schreef Copycat het volgende:
Hoe de fuck kan het losstaan van FOK! als FOK! daar dagelijks over de venijnige tong gaat? Compleet met gezamenlijk uitlokposts plannen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124736290
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:18 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Dat is nu precies wat ik probeer uit te leggen, het heeft ook niks met FOK! te maken!
HOUD HET DAN OOK WEG! 8)7
  zondag 31 maart 2013 @ 22:20:16 #170
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_124736307
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dat is toch imbeciel gedrag? Wat heeft FOK! daar mee te maken? Niks nakkes nada.
Ik zou graag willen dat iedereen die elders ruzie heeft hier opsodemieterde en hun smerige zaakjes daar uitvecht.
We trappen niet meer in dat 'gesjellige' gedoe van hier posten en daar kwaadspreken. Het moet over zijn.
Hmm, nu je er toch bent.. wie heeft die 3 stuks posts van mij uit Wiems muziekkelder topic verwijderd zonder notificatie?
  zondag 31 maart 2013 @ 22:22:39 #171
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_124736463
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik post alleen op FOK! Ik zit niet met een clubje op al dan niet afgeschermde chats of andere fora te bespreken hoe ik anderen zou moeten aanpakken, wanneer en met wie.
Hmm je grote bek in de betreffende topics over dit onderwerp doet anders vermoeden...
pi_124736570
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:22 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Hmm je grote bek in de betreffende topics over dit onderwerp doet anders vermoeden...
M'n grote bek doet vermoeden dat ik elders met een clubje zit samen te spannen? Hele aparte gevolgtrekking.
  zondag 31 maart 2013 @ 22:25:54 #173
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_124736655
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

M'n grote bek doet vermoeden dat ik elders met een clubje zit samen te spannen? Hele aparte gevolgtrekking.
Nope, maar je kan die grote bek ook niet dichthouden als het ook jou niet aangaat hé?
pi_124736816
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nope, maar jou kan die grote bek ook niet dichthouden als het ook jou niet aangaat hé?
Nope? Waarom maak je die opmerking dan?

Dat ik me er mee bemoei is omdat ik een beetje misselijk word van dat achterbakse gedoe. Zal wel genetisch bepaald zijn of met m'n geboortedatum te maken hebben.
  zondag 31 maart 2013 @ 22:28:19 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124736826
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef 5thencounter het volgende:

Nope, maar je kan die grote bek ook niet dichthouden als het ook jou niet aangaat hé?
In tegenstelling tot die KK, is dit een openbaar forum ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 31 maart 2013 @ 22:28:46 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_124736854
Als iedereen vanaf nu zijn ruzies elders daar beslecht en niet meer hier zou al een stuk schelen.
pi_124736879
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
Als iedereen vanaf nu zijn ruzies elders daar beslecht en niet meer hier zou al een stuk schelen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_124736942
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nope? Waarom maak je die opmerking dan?

Dat ik me er mee bemoei is omdat ik een beetje misselijk word van dat achterbakse gedoe. Zal wel genetisch bepaald zijn of met m'n geboortedatum te maken hebben.
Heb nog wel een ander staaltje achterbaks gedoe, het verschil is dat een kloon daar niet mee komt, het is KK wat gepakt moet worden.
1 kant belichten.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zondag 31 maart 2013 @ 22:30:56 #179
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_124736997
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nope? Waarom maak je die opmerking dan?

Dat ik me er mee bemoei is omdat ik een beetje misselijk word van dat achterbakse gedoe. Zal wel genetisch bepaald zijn of met m'n geboortedatum te maken hebben.
Bemoeien is al het juiste woord... kijk, een CC daalde zojuist weer neer voor een afmakert.. over bemoeien gesproken.. :N
pi_124737058
quote:
3s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

In tegenstelling tot die KK, is dit een openbaar forum ...
SC is niet gesloten?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  Moderator zondag 31 maart 2013 @ 22:32:50 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_124737128
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Bemoeien is al het juiste woord... kijk, een CC daalde zojuist weer neer voor een afmakert.. over bemoeien gesproken.. :N
Cc heeft gewoon gelijk. Dit is een openbaar forum waar een stel ruziemakende kippen en hanen misbruik van maken door hun sneue ruzietjes hier uit te vechten en te hopen dat ze hierdoor FOK! schade toe brengen.
Bah.
pi_124737195
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Heb nog wel een ander staaltje achterbaks gedoe, het verschil is dat een kloon daar niet mee komt, het is KK wat gepakt moet worden.
1 kant belichten.
Ja joh, wij zijn degenen die hier afgeschermd van iedereen zitten te overleggen hoe we die mensen van KK kunnen aanpakken. We spuien hier ons gal over alles van KK wat vies is en gaan vervolgens op dat vrij toegankelijke KK mooi weer lopen spelen, treiteren en sneren lopen uitdelen aan degenen die we niet moeten.
  zondag 31 maart 2013 @ 22:34:14 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124737219
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:31 schreef Margo37 het volgende:

SC is niet gesloten?
Inloggen op FOK! en het is open. En een account hier gaat zonder ballotage.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 31 maart 2013 @ 22:34:48 #184
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_124737254
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Cc heeft gewoon gelijk. Dit is een openbaar forum waar een stel ruziemakende kippen en hanen misbruik van maken door hun sneue ruzietjes hier uit te vechten en te hopen dat ze hierdoor FOK! schade toe brengen.
Bah.
CC heeft gelijk? ;) Ahh dat verklaart een hoop....

Nog een hoop werk al dat opruimen Lavendertje.. :*
pi_124737274
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Inloggen op FOK! en het is open. En een account hier gaat zonder ballotage.
Wat gek dat die kloon zei dat reggen bij KK zo makkelijk was :)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_124737290
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Bemoeien is al het juiste woord... kijk, een CC daalde zojuist weer neer voor een afmakert.. over bemoeien gesproken.. :N
Zoals ik al zei: het is sterker dan ik. You guys make me sick.
  zondag 31 maart 2013 @ 22:35:16 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124737298
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef 5thencounter het volgende:

Bemoeien is al het juiste woord... kijk, een CC daalde zojuist weer neer voor een afmakert.. over bemoeien gesproken.. :N
Vreemd hè, op een o-pen-baar fo-rum. Snuggere.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 31 maart 2013 @ 22:37:06 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124737408
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:35 schreef Margo37 het volgende:

Wat gek dat die kloon zei dat reggen bij KK zo makkelijk was :)
Dus ik kan daar nu gewoon registreren?

Die kloon heeft mij in ieder geval wel de ogen doen openen over jullie achterbakse gedrag.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124737416
Hef gewoon die hele tyfus zooi op....zijn de ruzies ook weg
pi_124737497
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:37 schreef Laysa het volgende:
Hef gewoon die hele tyfus zooi op....zijn de ruzies ook weg
Heel FOK! of heel internet?
pi_124737536
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus ik kan daar nu gewoon registreren?

Die kloon heeft mij in ieder geval wel de ogen doen openen over jullie achterbakse gedrag.
Registereren is nooit een probleem geweest daar, kunnen meerdere van hier bevestigen, maar de aannames dwarrelen graag rond.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zondag 31 maart 2013 @ 22:39:08 #192
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_124737552
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vreemd hè, op een o-pen-baar fo-rum. Snuggere.
O-pen-baar a-f-maak-forum bedoel je? Misselijk stukje rellert... ^O^
pi_124737627
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Heel FOK! of heel internet?
Dit rls gedeelte. Het lijkt wel of het gif hier sterker is dan ooit tevoren. Das geen subforum waard
  zondag 31 maart 2013 @ 22:42:14 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124737744
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:38 schreef Margo37 het volgende:

Registereren is nooit een probleem geweest daar, kunnen meerdere van hier bevestigen, maar de aannames dwarrelen graag rond.
Kun je me dan even een linkje geven van waar ik me kan registreren. Kan het nl op KK niet zo snel vinden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124737776
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:40 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dit rls gedeelte. Het lijkt wel of het gif hier sterker is dan ooit tevoren. Das geen subforum waard
Laat dat nou precies de bedoeling zijn van degene die boven je post.
  zondag 31 maart 2013 @ 22:43:04 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124737799
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:39 schreef 5thencounter het volgende:

O-pen-baar a-f-maak-forum bedoel je? Misselijk stukje rellert... ^O^
Als jouw tere huidje niet tegen FOK! kan, moet je misschien weer terug naar VOL. Oh, wacht ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 31 maart 2013 @ 22:43:37 #197
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_124737827
Het Fok-Blok is sterk in deze... _O-
pi_124737970
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kun je me dan even een linkje geven van waar ik me kan registreren. Kan het nl op KK niet zo snel vinden.
Het ligt niet aan jou, ik zie het ook niet.
  zondag 31 maart 2013 @ 22:47:17 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124738011
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:

Het ligt niet aan jou, ik zie het ook niet.
Margo komt ons zo de link geven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 31 maart 2013 @ 22:50:40 #200
249559 crew  Lavenderr
pi_124738226
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Margo komt ons zo de link geven.
Of iemand anders van deze gezellige club mensen.
Maar ik hoop dat nu goed duidelijk is dat uitvechten hier van ruzies elders op FOK! niet meer getolereerd gaat worden.
pi_124738227
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Margo komt ons zo de link geven.
Het schijnt trouwens dat je daar als user geen caps mag maken van het forum om op een ander forum te plaatsen. Daarvoor word je geband :')

Maar goed: dat heeft natuurlijk helemaal niets met FOK! te maken.
  zondag 31 maart 2013 @ 22:55:25 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124738544
Nou, ik zie de link wel verschijnen, Margo en consorten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124738613
Nou ja: dan wachten we wel even tot er wat topics gewist en/of op slot gezet zijn.
  zondag 31 maart 2013 @ 22:57:53 #204
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_124738712
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja: dan wachten we wel even tot er wat topics gewist en/of op slot gezet zijn.
In je dromen, rellert... }:|
pi_124738899
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:57 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

In je dromen, rellert... }:|
Oh? Alles blijft openbaar? Ik ben benieuwd.

http://www.kiekenkot.nl/

Hier vind ik niets over registreren.
  zondag 31 maart 2013 @ 23:03:19 #206
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_124739079
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Oh? Alles blijft openbaar? Ik ben benieuwd.

http://www.kiekenkot.nl/

Hier vind ik niets over registreren.
Ahh je bent toch wel nieuwsgierig naar die afvallige? Misschien kan ik iets betekenen voor je, ik heb contacten...
pi_124739208
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_124739256
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:03 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ahh je bent toch wel nieuwsgierig naar die afvallige? Misschien kan ik iets betekenen voor je, ik heb contacten...
Zo moeilijk is het allemaal niet. Een linkje om te registreren op Kiekenkot is genoeg.
  zondag 31 maart 2013 @ 23:07:13 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124739307
En wederom ontgaat hem de essentie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124739313
Nu kan ik opeens wel registreren maar moet mijn account nog geactiveerd worden door de beheerder. Het was wel even werk om het open te gooien, hè? Ben wel benieuwd maar het topic waar ik zoveel over gelezen heb.
  zondag 31 maart 2013 @ 23:08:15 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124739378
En hoe lang duurt het voor ik door de ballotage kom?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124739524
Jullie gaan daar kijken?
pi_124739707
quote:
11s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:10 schreef Laysa het volgende:
Jullie gaan daar kijken?
Een dikke 600 pagina's met dirt over chats op andere fora. En dat allemaal in een omgeving waar homo een scheldwoord is. Zo gaan we onze vrienden hier op FOK! wel leren kennen. Al die mensen die vinden dat ik me maar een kut moet laten aanmeten. O+
  zondag 31 maart 2013 @ 23:14:32 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124739754
quote:
11s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:10 schreef Laysa het volgende:
Jullie gaan daar kijken?
Ik heb me net aangemeld. Dus ik verwacht zo een bevestigingsmailtje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124739813
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Een dikke 600 pagina's met dirt over chats op andere fora. En dat allemaal in een omgeving waar homo een scheldwoord is. Zo gaan we onze vrienden hier op FOK! wel leren kennen. Al die mensen die vinden dat ik me maar een kut moet laten aanmeten. O+
Volgens Coos ben je altijd blut met een (2e) kut :D
Nah als jij dit graag wilt wens ik je heel veel plezier ;)
pi_124740034
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb me net aangemeld. Dus ik verwacht zo een bevestigingsmailtje.
Ik kan erop. Alsof het archief van de Stasi voor je geopend wordt. :o
pi_124740992
Dit is serieus zieke shit. Het groepsgewijs treiteren van een aantal FOK!kers en het verkneukelen om andermans ellende lijkt voor sommige mensen een dagbesteding te zijn. Misschien dachten jullie dat we alles al hadden gelezen maar de omvang hiervan ... poeh.

Het zou voor moderators alhier een eye-opener kunnen zijn om daar ook eens te kijken in het Buurthuis; Real Life Soaps, Chats en Streams; Commentaar op alle chats. Beginnen op de laatste pagina.

Ben niet zo op de hoogte van copyrights en zo: maar is een compleet chattopic van FOK! kopiëren en elders posten, sowieso gewoon toegestaan?
pi_124741256
Ben ik nog op tijd
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_124743109
Onvoorstelbaar, wat een volk. :o
pi_124743335
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Onvoorstelbaar, wat een volk. :o
Zwakste schakel ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_124743473
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:25 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Zwakste schakel ;)
Je hebt samen met je clubje elders al de kans gehad om te zeggen wat je van me vindt, praat gewoon daar gezellig nog even na over dat wijf, die kut, die slappe zak en wat dies meer zij.
pi_124743519
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Je hebt samen met je clubje elders al de kans gehad om te zeggen wat je van me vindt, praat gewoon daar gezellig nog even na over dat wijf, die kut, die slappe zak en wat dies meer zij.
En over het mindere allooi van Heks?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_124743649
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:29 schreef Margo37 het volgende:

[..]

En over het mindere allooi van Heks?
Daar mag je ook daar over napraten. Bij jullie mag alles.
  maandag 1 april 2013 @ 00:32:36 #225
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_124743690
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Je hebt samen met je clubje elders al de kans gehad om te zeggen wat je van me vindt, praat gewoon daar gezellig nog even na over dat wijf, die kut, die slappe zak en wat dies meer zij.
Jij bent laf en dat voor een echte vent waarvan ik dacht dat jij dat was, jij vult zelf de puntjes in, ik vraag je een paar keer een vraag en floep weg ben je, heb alles zo terug gelezen maar echte antwoorden heb je niet.
nogmaals Schrutz aannames meer heb je niet, en daar bouw jij je eigen waarheid omheen en verkondigt het hier, in de Sc en in wim zijn topic, het Opa topic laat je al links liggen omdat je daar niet kan rellen :{w je moet eens ophouden mensen te willen weg treiteren
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_124743691
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Daar mag je ook daar over napraten. Bij jullie mag alles.
Veel wel ja, en dat sommige je een wijf vinden of een lul, drammer dat mag allemaal ja, en nu?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_124743836
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:32 schreef Toverheks het volgende:

je moet eens ophouden mensen te willen weg treiteren
:') 8)7

Ik heb gewoon geen woorden meer. Ik zei al: er valt tussen ons niets uit te praten.
  maandag 1 april 2013 @ 00:39:28 #228
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_124744028
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

:') 8)7

Ik heb gewoon geen woorden meer. Ik zei al: er valt tussen ons niets uit te praten.
:') 8)7 8)7 je weet de antwoorden niet, jij zelf de puntjes invult en je alleen jou waarheid ziet en alleen maar aannames hebt. als je dat nu eens toe geeft, maar geeft niet ben met jou ook uitgepraat
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_124744219
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:39 schreef Toverheks het volgende:

maar geeft niet ben met jou ook uitgepraat
Mooi :)
pi_124744379
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:39 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:') 8)7 8)7 je weet de antwoorden niet, jij zelf de puntjes invult en je alleen jou waarheid ziet en alleen maar aannames hebt. als je dat nu eens toe geeft, maar geeft niet ben met jou ook uitgepraat
^O^ beter, maar ik ben geen wegloper ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  maandag 1 april 2013 @ 00:55:37 #231
300082 roos85
JUICHEN!
pi_124744845
Ik dacht dat WIDM was afgelopen? Jullie kunnen wel een eigen (real life) soap/serie beginnen..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_124744968
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 00:55 schreef roos85 het volgende:
Ik dacht dat WIDM was afgelopen? Jullie kunnen wel een eigen (real life) soap/serie beginnen..
Met deze cast moet dat vast en zeker lukken.
pi_124745623
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 00:55 schreef roos85 het volgende:
Ik dacht dat WIDM was afgelopen? Jullie kunnen wel een eigen (real life) soap/serie beginnen..
Maar voordat dat van de grond komt hebben zes huisvrouwen elkaar al doodgestoken of voor de tram gegooid.
pi_124749634
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:32 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Jij bent laf en dat voor een echte vent waarvan ik dacht dat jij dat was, jij vult zelf de puntjes in, ik vraag je een paar keer een vraag en floep weg ben je, heb alles zo terug gelezen maar echte antwoorden heb je niet.
nogmaals Schrutz aannames meer heb je niet, en daar bouw jij je eigen waarheid omheen en verkondigt het hier, in de Sc en in wim zijn topic, het Opa topic laat je al links liggen omdat je daar niet kan rellen :{w je moet eens ophouden mensen te willen weg treiteren
Humz aannames : aanname van de bewerkte fotos kwestie : jacq en dotteke zouden er wel van weten is de aan name :
Fout ik heb er niets mee van doen het zou mij nl een zorg zijn..
nog een aanname die bewerkte fotos zouden wel gemaakt zijn door ( namen noem ik maar niet is beter) zonder bewijs worden twee mensen ervan beschuldigd die gemaakt te hebben en aan de kloon geven.
nog een aanname jacq is een scootersloerie : ja heb een scooter maar sloerie nee dat net weer niet _O_ en zo kan ik nog wel uurtje doorgaan... alleen jammer netjes voordoen maar achter egsloten deuren iemand hoer, sloerie noemen 8)7 8)7 8)7

over aannames gesproken pot verwijt ketel verhaal :X :X :X :X

[ Bericht 8% gewijzigd door jacqhassel op 01-04-2013 09:39:45 ]
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_124749812
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:13 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Maar voordat dat van de grond komt hebben zes huisvrouwen elkaar al doodgestoken of voor de tram gegooid.
Gelukkig ben ik geen huisvrouw :6 :6 :6 :6
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
  maandag 1 april 2013 @ 11:13:35 #236
300082 roos85
JUICHEN!
pi_124751004
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:58 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Met deze cast moet dat vast en zeker lukken.
Inderdaad..
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:13 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Maar voordat dat van de grond komt hebben zes huisvrouwen elkaar al doodgestoken of voor de tram gegooid.
Daar zal het wel op uitdraaien..
Arme regiseurs (euh mods)..

Over mods gesproken, deze verdienen wel een dikke pluim voor hun engelengeduld ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_124753594
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 09:25 schreef jacqhassel het volgende:
nog een aanname jacq is een scootersloerie : ja heb een scooter maar sloerie nee dat net weer niet _O_ en zo kan ik nog wel uurtje doorgaan... alleen jammer netjes voordoen maar achter egsloten deuren iemand hoer, sloerie noemen 8)7 8)7 8)7

over aannames gesproken pot verwijt ketel verhaal :X :X :X :X
Die deur is niet gesloten, ja voor mensen die aan ons privé komen wel ja, en voor de rest blijft het pot verwijt de ketel ja, je lijkt ineens de heilige maagd maria wel :{w
Dat je nog wel een uurtje door kan gaan is wel bekend, je hebt al tig keer geroepen dat we geen reactie meer zouden krijgen van jou.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 13:17:14 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_124753827
Nog maar een keer dan:

Geen ruzies van andere chats en forums op FOK! bespreken.
pi_124754028
Het maken van screencaps van hele of halve topics op FOK! om die op een ander forum te posten zodat anderen de SC mee kunnen lezen en/of het hier geposte materiaal kan dienen als gespreksstof aldaar.... is dat gewoon niet tegen de policy van FOK!?

quote:
5. Auteursrecht

a. Alle rechten zijn expliciet voorbehouden. Behalve het downloaden en printen van geboden informatie voor persoonlijk gebruik, of anders voor zover dit expliciet door FOK! wordt aangegeven danwel hiervoor uitdrukkelijk schriftelijk toestemming voor wordt verleend, is het niet toegestaan de inhoud van deze website en haar onderdelen geheel danwel gedeeltelijk over te nemen, vermenigvuldigen of op welke wijze dan ook te distribueren of openbaar te maken. Het overnemen van nieuws- of andere berichten van FOK! zonder voorafgaande schriftelijke toestemming is uitdrukkelijk verboden. Het auteursrecht van de reacties berust bij de individuele auteurs.
Of zie ik dat verkeerd?
  maandag 1 april 2013 @ 13:30:17 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124754239
Daarbij is de SC ook een min of meer besloten topic, toch? Niet ingelogd kun je er ook niet meelezen. Dus niet toegankelijk voor alle bezoekers.

En dus:
quote:
Het plaatsen van informatie verkregen uit een besloten gedeelte van FOK!, dat wil zeggen een gedeelte waar niet alle bezoekers toegang tot hebben, of het op welke wijze dan ook verspreiden van deze informatie zonder uitdrukkelijke toestemming is reden voor onmiddellijke en permanente uitsluiting van FOK!
(Uit de algemene voorwaarden)
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124754265
Het is zo weg te halen hoor, geen probleem.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_124754364
quote:
5s.gif Op maandag 1 april 2013 13:30 schreef Copycat het volgende:
Daarbij is de SC ook een min of meer besloten topic, toch? Niet ingelogd kun je er ook niet meelezen. Dus niet toegankelijk voor alle bezoekers.

En dus:

[..]

(Uit de algemene voorwaarden)
Denk je het nu wel heel zwart/wit toepast maar goed, wie ben ik :)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  maandag 1 april 2013 @ 13:35:42 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124754387
Voorwaarden zijn meestal ook heel zwart-wit. Dat komt de eenduidigheid en dus de duidelijkheid ten goede.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 1 april 2013 @ 13:36:26 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124754409
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:34 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Denk je het nu wel heel zwart/wit toepast maar goed, wie ben ik :)
Geeft niets, er is immers niet om toestemming verzocht?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124754435
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 13:35 schreef Copycat het volgende:
Voorwaarden zijn meestal ook heel zwart-wit. Dat komt de eenduidigheid en dus de duidelijkheid ten goede.
We horen het wel dan :)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_124754602
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2013 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
Nog maar een keer dan:

Geen ruzies van andere chats en forums op FOK! bespreken.
Maar even een vraag Lavenderr, er mag niet meer over gesproken worden, waarom wordt het niet verwijdert dan?
Zo hou je wel actie/reactie, begrijp me niet verkeerd, het mag van mij blijven staan hoor maar alleen die vraag dus.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 13:49:14 #247
249559 crew  Lavenderr
pi_124754729
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:44 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Maar even een vraag Lavenderr, er mag niet meer over gesproken worden, waarom wordt het niet verwijdert dan?
Zo hou je wel actie/reactie, begrijp me niet verkeerd, het mag van mij blijven staan hoor maar alleen die vraag dus.
Het is zo simpel: stoppen met die sneue ruzies hier uitvechten. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
pi_124754819
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is zo simpel: stoppen met die sneue ruzies hier uitvechten. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
De vraag was waarom het niet wordt verwijdert dan? Als iemand erover doorgaat mag ik toch ook wel reageren?
Ik kwam hier gisteren om te zeggen dat er een reactie weg was in Wiem's muziekkelder, vervolgens gaat het over heel wat anders.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 13:58:49 #249
249559 crew  Lavenderr
pi_124754973
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef Margo37 het volgende:

[..]

De vraag was waarom het niet wordt verwijdert dan? Als iemand erover doorgaat mag ik toch ook wel reageren?
Ik kwam hier gisteren om te zeggen dat er een reactie weg was in Wiem's muziekkelder, vervolgens gaat het over heel wat anders.
Give it a rest Margo.
Als er reacties verwijderd zijn zal daar reden voor geweest zijn.
pi_124755074
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Give it a rest Margo.
Als er reacties verwijderd zijn zal daar reden voor geweest zijn.
Nee dat was de reden waarom ik ff in FB kwam, in Wim zijn topic stond niets bijzonders maar ik vroeg me af waarom en dat meldde ik hier.

Het ging me ff over wat je net zei dat er niet meer over andere fora enzo mag worden gesproken, en waarom dat dan niet wordt verwijdert, actie/reactie.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 14:05:27 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_124755152
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:02 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Nee dat was de reden waarom ik ff in FB kwam, in Wim zijn topic stond niets bijzonders maar ik vroeg me af waarom en dat meldde ik hier.

Het ging me ff over wat je net zei dat er niet meer over andere fora enzo mag worden gesproken, en waarom dat dan niet wordt verwijdert, actie/reactie.
Daar gaat het idd over. Het is ook nog maar een paar keer gezegd.
pi_124755199
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar gaat het idd over. Het is ook nog maar een paar keer gezegd.
Komen we weer bij dezelfde vraag waarom het niet wordt verwijdert dan :)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_124755547
Notes geven gaat hier sneller dan normaal antwoord krijgen.
pi_124755690
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:17 schreef ans00 het volgende:
Notes geven gaat hier sneller dan normaal antwoord krijgen.
Je hebt 7 posts op dit forum. Hoeveel notes heb je?
pi_124755767
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Je hebt 7 posts op dit forum. Hoeveel notes heb je?
Ik 2 en jij?
pi_124756042
_O-
pi_124756221
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:25 schreef ans00 het volgende:

[..]

Ik 2 en jij?
Ik heb 74984 posts en 6 notes. Wat zijn ze partijdig, hè? Of zou ik me gewoon beter gedragen?
  maandag 1 april 2013 @ 14:40:39 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124756242
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:25 schreef ans00 het volgende:

Ik 2 en jij?
Dag Ans, ben je al druk aan het wissen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124756275
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik heb 74984 posts en 6 notes. Wat zijn ze partijdig, hè? Of zou ik me gewoon beter gedragen?
Dat laatste betwijfel ik,dus ik ga toch voor het partijdige!!

,
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 1 april 2013 @ 14:43:37 #260
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_124756324
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:41 schreef ans00 het volgende:

[..]

Dat laatste betwijfel ik,dus ik ga toch voor het partijdige!!

,
Shit happens.
En nu weer naar de show.
Zuigen valt niet onder FeedBack.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_124756332
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 14:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dag Ans, ben je al druk aan het wissen?
dag Cc
ik doe niet aan wissen!!!,is ook niet nodig maar je moet wel alles lezen en niet alleen de laatse bladzijde
  maandag 1 april 2013 @ 14:45:32 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124756377
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:43 schreef ans00 het volgende:

dag Cc
ik doe niet aan wissen!!!,is ook niet nodig maar je moet wel alles lezen en niet alleen de laatse bladzijde
Oh, geloof me: ik heb niet alleen de laatste pagina onder ogen gekregen. Maar je hebt hier wel gelezen dat dat cappen en herplaatsen van FOK!posts uit nota bene een besloten topic tegen de policy is?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124756409
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik heb 74984 posts en 6 notes. Wat zijn ze partijdig, hè? Of zou ik me gewoon beter gedragen?
Scruts kijk jij ff heb ik nu al 4 notes?
pi_124756411
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:41 schreef ans00 het volgende:

[..]

Dat laatste betwijfel ik,dus ik ga toch voor het partijdige!!

,
En dus kom je hier maar posten bij die boze en partijdige FOK!kers. Je weet dat dat niet verplicht is, hè?

Overigens zal ik mijn vraag of het knippen en plakken van content van FOK! niet in strijd is met de algemene voorwaarden gewoon herhalen als die over het hoofd gezien wordt door deze met dat doel geënsceneerde lulkoek.
pi_124756432
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 14:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh, geloof me: ik heb niet alleen de laatste pagina onder ogen gekregen. Maar je hebt hier wel gelezen dat dat cappen en herplaatsen van FOK!posts uit nota bene een besloten topic tegen de policy is?
Ja hoor maar dat telt andersom ook he.
pi_124756476
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:47 schreef ans00 het volgende:

[..]

Ja hoor maar dat telt andersom ook he.
Waar op FOK! staan de screencaps van KK?
  Admin maandag 1 april 2013 @ 14:49:01 #267
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_124756477
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 00:55 schreef roos85 het volgende:
Ik dacht dat WIDM was afgelopen? Jullie kunnen wel een eigen (real life) soap/serie beginnen..
Welkom in RLS ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_124756488
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:46 schreef ans00 het volgende:

[..]

Scruts kijk jij ff heb ik nu al 4 notes?
Ze hebben je door, kennelijk :D
  maandag 1 april 2013 @ 14:49:49 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124756499
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:47 schreef ans00 het volgende:

Ja hoor maar dat telt andersom ook he.
Wijs mij op FOK! eens naar screencaps van KK-posts?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 1 april 2013 @ 14:49:57 #270
300082 roos85
JUICHEN!
pi_124756503
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Welkom in RLS ^O^
Dankje Yvonne, dit is zo nog vermakelijker dan SHO..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 1 april 2013 @ 14:50:40 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124756528
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:49 schreef roos85 het volgende:
Dankje Yvonne, dit is zo nog vermakelijker dan SHO..
Eigenlijk missen we een static.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124756547
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ze hebben je door, kennelijk :D
Nee zo werkt het hier niet,moet jij toch weten
  maandag 1 april 2013 @ 14:52:30 #273
300082 roos85
JUICHEN!
pi_124756593
quote:
17s.gif Op maandag 1 april 2013 14:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eigenlijk missen we een static.
Ja he..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_124756614
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:51 schreef ans00 het volgende:

[..]

Nee zo werkt het hier niet,moet jij toch weten
Nee, ze zijn verschrikkelijk partijdig en jij komt hier om dat aan te tonen. Zoiets?
  Admin maandag 1 april 2013 @ 14:56:31 #275
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_124756738
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:49 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dankje Yvonne, dit is zo nog vermakelijker dan SHO..
Stúkken, echt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_124756742
ik hoef niks aan te tonen was al langer bekent.
  Admin maandag 1 april 2013 @ 14:57:53 #277
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_124756790
Maar als ik het goed begrijp heeft een ander, niet nader te noemen, forum het weer op de heupen en heeft een godganse dag niets anders te doen hier posts uit te pluizen en er daar hard om te gaan lachen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 1 april 2013 @ 14:58:45 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124756824
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:56 schreef ans00 het volgende:
ik hoef niks aan te tonen was al langer bekent.
Maar jij bent dus ook zo iemand die het hier helemaal stom en gemeen vindt, daarover elders -met caps - praat en hier dan ook nog eens je ongeletterde beklag komt doen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 1 april 2013 @ 14:59:54 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124756874
quote:
4s.gif Op maandag 1 april 2013 14:57 schreef yvonne het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft een ander, niet nader te noemen, forum het weer op de heupen en heeft een godganse dag niets anders te doen hier posts uit te pluizen en er daar hard om te gaan lachen?
En daar aan de hand van caps van de sc hier af te spreken hier dingen uit te gaan lokken. Zoiets.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124756908
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 14:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar jij bent dus ook zo iemand die het hier helemaal stom en gemeen vindt, daarover elders -met caps - praat en hier dan ook nog eens je ongeletterde beklag komt doen?
ik vind Fok helemaal niet stom ,en ja ik pas me aan ben een tokkie he?die zijn niet zo geletterd
verder nog iets?
pi_124756945
quote:
4s.gif Op maandag 1 april 2013 14:57 schreef yvonne het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft een ander, niet nader te noemen, forum het weer op de heupen en heeft een godganse dag niets anders te doen hier posts uit te pluizen en er daar hard om te gaan lachen?
Nou nee, de posts worden niet hier uitgeplozen omdat niet alle gebruikers van dat andere forum kunnen meelezen. Er worden daarom dus screencaps gemaakt van de posts op FOK! om ze elders weer te posten en ze van commentaar te voorzien. En dat is nog maar een gedeelte van waar ze mee bezig zijn.
  Admin maandag 1 april 2013 @ 15:02:15 #282
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_124756975
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 14:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

En daar aan de hand van caps van de sc hier af te spreken hier dingen uit te gaan lokken. Zoiets.
Ja dat,
en wie van dat kk forum ( ik voel me nu net een breezah met m'n kk :') ) is hier actief eigenlijk?
En kunnen we die eens niet hier verwijderen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 1 april 2013 @ 15:02:59 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_124757003
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nou nee, de posts worden niet hier uitgeplozen omdat niet alle gebruikers van dat andere forum kunnen meelezen. Er worden daarom dus screencaps gemaakt van de posts op FOK! om ze elders weer te posten en ze van commentaar te voorzien. En dat is nog maar een gedeelte van waar ze mee bezig zijn.
Ik kan op dat kk forum helemaal niks lezen }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 15:03:28 #284
249559 crew  Lavenderr
pi_124757016
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik kan op dat kk forum helemaal niks lezen }:|
Wees blij
  Admin maandag 1 april 2013 @ 15:04:30 #285
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_124757051
Weet je, fora waar je niet mee kunt of mag lezen zijn imho altijd verdacht.
Zullen wel kinderporno oid verspreiden denk ik dan maar...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_124757058
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik kan op dat kk forum helemaal niks lezen }:|
Sinds gister hebben we ons daar mogen registreren, omdat ze graag wilden aantonen dat het een openbaar forum is. Eerder was dat niet mogelijk.
pi_124757089
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja dat,
en wie van dat kk forum ( ik voel me nu net een breezah met m'n kk :') ) is hier actief eigenlijk?
En kunnen we die eens niet hier verwijderen?
Wil je het hele rijtje?
pi_124757095
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Sinds gister hebben we ons daar mogen registreren, omdat ze graag wilden aantonen dat het een openbaar forum is. Eerder was dat niet mogelijk.
Had al eerder gezegd dat daar een reden voor is en dat is juist porno verspreiden van 'gasten'
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  Admin maandag 1 april 2013 @ 15:06:06 #289
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_124757099
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Wil je het hele rijtje?
Begin maar.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 1 april 2013 @ 15:08:16 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124757165
Uit mijn hoofd: Poezewoes, Margo, Toverheks, Ans.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin maandag 1 april 2013 @ 15:10:32 #291
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_124757234
Wat is dat Wiem topic? :o
Ik tel een stuk of wat verwijderde trollposts en een stuk of tig kutkloons.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 1 april 2013 @ 15:10:51 #292
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_124757244
quote:
11s.gif Op maandag 1 april 2013 15:08 schreef Copycat het volgende:
Uit mijn hoofd: Poezewoes, Margo, Toverheks, Ans.
Ik lees net dat poezewous dat heul niet doet :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 15:11:22 #293
249559 crew  Lavenderr
pi_124757261
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik lees net dat poezewous dat heul niet doet :')
Echt wel.
  maandag 1 april 2013 @ 15:11:54 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124757274
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:10 schreef yvonne het volgende:

Ik lees net dat poezewous dat heul niet doet :')
Ik denk dat dat er nu wel meer gaan zeggen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin maandag 1 april 2013 @ 15:12:08 #295
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_124757284
RLS / Vraag je favoriete plaat aan in Wiem's MuzieKKelder #3 Serieus, zitten we nou een stream te kijken die direct met een of ander kk forum in verband te brengen is?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_124757296
Weg van de minste weerstand, lekker makkelijk _O_
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_124757299
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 15:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Begin maar.
Het is net of ik speech bij de Oscars, ik ben zo bang dat ik er één vergeet.

Ans00, Margo37, Poezewoes, Toverheks, Selam, Annie68, goofy16 .... dat zijn mensen die zich zeer actief bezighouden met zaken die mi FOK! niet ten goede komen.

Zijdelings betrokken en aanwezig op KK verder nog: 5thEncounter (in één van zijn vele gedaanten) en ZOA.

Vergeet ik nog iemand?
  Admin maandag 1 april 2013 @ 15:12:42 #298
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_124757305
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 15:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat dat er nu wel meer gaan zeggen.
RLS / [FB] Alarmfase bloedrood.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 1 april 2013 @ 15:13:45 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124757330
Ja, hullie doen het ook!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin maandag 1 april 2013 @ 15:13:50 #300
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_124757333
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:12 schreef Margo37 het volgende:
Weg van de minste weerstand, lekker makkelijk _O_
Zal ik je eens wat zeggen?
Het interesseert me geen moer meer, jullie blijven bezig.
Zet dan je kutforum openbaar zodat we allemaal mee kunnen lezen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 1 april 2013 @ 15:14:02 #301
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_124757339
Poep
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')