abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169987060
registreer om deze reclame te verbergen
Ben der blied me, JunkieXP doet weer mee :P
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  dinsdag 4 april 2017 @ 06:09:08 #152
382904 Gieliovd
"Is het nou al eens klaar
pi_169988483
*O*
Langzaam maar zeker.
  dinsdag 4 april 2017 @ 22:49:16 #153
99686 junkiexp
Rotterdam!
pi_170008722
M6xXxXh.jpg

2KrTQt6.jpg

Even de foto's recht van onderen genomen, rachelwerk voor het verlaagde plafond is praktisch klaar.
De rede voor het verlagen is de slechte staat, en het is 25cm beton dus daar kan ik geen spots in kwijt, en er loopt ook nog een dwarsbalk van beton die ik uit het zicht heb.

Was wel gelijk even lastig, de muren zijn van drijfsteen, mensen die een oude woning hebben die kennen het wel, je boort een gat 5mm en je krijgt een gat 8mm, een beetje dat idee :')

Morgenavond nog wat kleine rachels plaatsen en dan de spots uitmeten en dan kan het gips erop *O*
  Moderator woensdag 5 april 2017 @ 20:12:37 #154
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_170026626
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 april 2017 22:49 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Even de foto's recht van onderen genomen, rachelwerk voor het verlaagde plafond is praktisch klaar.
De rede voor het verlagen is de slechte staat, en het is 25cm beton dus daar kan ik geen spots in kwijt, en er loopt ook nog een dwarsbalk van beton die ik uit het zicht heb.

Was wel gelijk even lastig, de muren zijn van drijfsteen, mensen die een oude woning hebben die kennen het wel, je boort een gat 5mm en je krijgt een gat 8mm, een beetje dat idee :')

Morgenavond nog wat kleine rachels plaatsen en dan de spots uitmeten en dan kan het gips erop *O*
Lekker bezig weer ! ^O^ *O*
Die centraaldoos blijft straks gewoon bereikbaar neem ik aan ? ;)
  woensdag 5 april 2017 @ 22:16:27 #155
99686 junkiexp
Rotterdam!
pi_170030869
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 20:12 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Lekker bezig weer ! ^O^ *O*
Die centraaldoos blijft straks gewoon bereikbaar neem ik aan ? ;)
Zou wel moeten, maar komen inbouwspotjes in dus ik denk het niet :o :@

Vandaag nog even bezig geweest, rachelwerk is klaar en de eerste gipsplaat hangt ^O^
pi_170053265
quote:
2s.gif Op woensdag 5 april 2017 22:16 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Zou wel moeten, maar komen inbouwspotjes in dus ik denk het niet :o :@

Vandaag nog even bezig geweest, rachelwerk is klaar en de eerste gipsplaat hangt ^O^
Heb je topic gelezen, mooi uitzicht heb je!
Zolang je de gipsplaat er nog af kunt schroeven ;), is een spot plaatsen precies onder de centraaldoos een idee?

En als de centraaldoos niet bereikbaar kan zijn ivm geplande posities van spots: je zou een opzetwandcontactdoos als verdeelpunt kunnen plaatsen alwaar je de transformator voor de spots op aansluit geplaatst precies onder 1 van de gaten benodigd voor de spots.
pi_170053410
Thanks.
Spot onder de centraaldoos is geen optie dat komt niet uit.
Ik trek nieuwere lange VD draden, die gaan namelijk naar een schakelaar 1 meter onder het plafond dus dat is goed te te doen.
En dan leg ik een kleine lasdoos los op het plafond.

Losse trafo heb ik niet, zijn 230 volt led spots met trafo in de kabel.

Vanavond nog wat verstevigingen aangebracht dmv balkjes naar het plafond, het is nu een stevige constructie zonder kans op doorhangen.

Morgenavond even niets, en dan van het weekend de gipsplaten plaatsen.
  zaterdag 29 april 2017 @ 09:48:54 #158
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_170559214
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2017 22:20 schreef junkiexp het volgende:
Thanks.
Spot onder de centraaldoos is geen optie dat komt niet uit.
Ik trek nieuwere lange VD draden, die gaan namelijk naar een schakelaar 1 meter onder het plafond dus dat is goed te te doen.
En dan leg ik een kleine lasdoos los op het plafond.

Losse trafo heb ik niet, zijn 230 volt led spots met trafo in de kabel.

Vanavond nog wat verstevigingen aangebracht dmv balkjes naar het plafond, het is nu een stevige constructie zonder kans op doorhangen.

Morgenavond even niets, en dan van het weekend de gipsplaten plaatsen.
Hee kluskoning, hoe gaat het met je boot? Heb nooit gezien hoe het interieur is geworden.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')