abonnement Unibet Coolblue
pi_129647379
Lijken wel een aantal wake locks te zijn. Betterbatterystats downloaden en daarmee kijken wat de problemen veroorzaken en dan even zoeken op Google voor de oplossing
pi_129647548
Met mij Xperia Z merk ik dat batterij van 100% naar 95% gaat na een nachtje standby waarbij stamina-mode uitstaat. Het zou meer moeten zijn als ik jullie posts lees. Volgens mij ben ik één van de gelukkige mensen die nergens last van heeft :D
pi_129648165
Heb de dader gevonden, de app Google Now trok heel mijn telefoon leeg.
Overal waar ik was berekende hij wat de snelste route naar huis was via meerdere mogelijkheden.
internet, gps alles |:( :')
I are Baboon
  Moderator zaterdag 3 augustus 2013 @ 15:57:00 #254
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129648299
Ik heb nu nog 49% en heb toch al flink lopen whatsappen. Wifi staat ook al de hele dag aan en ik heb geen stamina mode of andere bullshit aan.
Gisterochtend dus opgeladen. Google now heb ik niet, wel een hele sloot ongebruikte apps weggegooid laatst, dus er zat gewoon iets raars tussen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 16:14:46 #255
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_129648617
Ik twijfel nog of ik de Z of de SP neem..de Z lijkt mij wat te groot aangezien ik hem ook graag met 1 hand vasthoud bv tijdens het fietsen of als ik moet staan in de trein. Iemand advies?

[ Bericht 4% gewijzigd door warp995 op 03-08-2013 18:25:07 ]
pi_129716946
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:14 schreef warp995 het volgende:
Ik twijfel nog of ik de Z of de SP neem..de Z lijkt mij wat te groot aangezien ik hem ook graag met 1 hand vasthoud bv tijdens het fietsen of als ik moet staan in de trein. Iemand advies?
in de trein kun je de telefoon wel met 2 handen bedienen. :P

Heeft iemand trouwens wel eens zijn/haar telefoon gerepareerd via PC Companion? Ik heb dus last van die battery drain en ik krijg het advies om 'm op die manier te repareren. Alleen dan moet ik alles zeker weer opnieuw gaan installeren en verlies ik ook data van Whatsapp en mijn andere berichten. Dat vind ik dan wel weer zonde... fotos kun je wel weer terugzetten zodat ze ook wel weer op de juiste volgorde terugkomen?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_129718194
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:29 schreef Apotheose het volgende:

[..]

in de trein kun je de telefoon wel met 2 handen bedienen. :P

Heeft iemand trouwens wel eens zijn/haar telefoon gerepareerd via PC Companion? Ik heb dus last van die battery drain en ik krijg het advies om 'm op die manier te repareren. Alleen dan moet ik alles zeker weer opnieuw gaan installeren en verlies ik ook data van Whatsapp en mijn andere berichten. Dat vind ik dan wel weer zonde... fotos kun je wel weer terugzetten zodat ze ook wel weer op de juiste volgorde terugkomen?
Dropbox account aanmaken. Elke foto die ik maak word gelijk geupload naar dropbox. Wel even instellen dat het alleen via de wifi gebeurd. Dan staan je fotos gelijk online en kan je er via alles bij.
I are Baboon
pi_129762627
de fotos heb ik al vrijwel allemaal op mn pc staan. Gaat meer om whatsapp, sms, notities... dat soort zaken. Vind het gewoon vervelend dat het toestel resetten een oplossing zou zijn. Terwijl ik amper apps installeer die veel batterij kunnen vreten. En terwijl ik niks, maar dan ook niks doe loopt ie gewoon leeg. Ja behalve snachts, omdat ik dan de vliegtuigmodus aan heb. Ja, dan kan ie wel daaaaaaaaaaaaaagen mee gaan maar daar heb je niks aan.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_129763521
Probeer deze app eens:

https://play.google.com/s(...)sfeng.greenify&hl=nl

Zou o.a. de telefoon sneller maken én de batterijduur verlengen. Ik kwam hem tegen op XDA.
Zelf verder geen ervaring mee.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_129764117
Thx! Maar mn telefoon is niet geroot :{
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_129764411
Heb je en gebruik je trouwens een FM radio app?
Die verbruiken ook veel batterij zo nu en dan.

Ik gebruik die zelf nooit, maar als ik eens wat meer accu verbruikt heb dan normaal bij hetzelfde gebruik, dan is dat bij mij daaraan te wijten, geeft ie aan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_129835996
nee gebruik nooit een radio app. Dat zuipt weer data onderweg :P Het zit 'm voornamelijk in het android systeem of het scherm.



En van de 2u dat ik de telefoon nu van de lader heb, heb ik het scherm ongeveer 5min aan gehad. That's it. Reparatie via pc companion heb ik nog niet gedaan...
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:38:17 #263
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_129840462
Hebben jullie ook een nieuwe update van Android ontvangen? 10.31.A.0.244 maar kan toch nooit 4.3 zijn? Batterij moet minimaal 50% zijn om te installeren :')
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:18:55 #264
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130217150
Vraagje: ik heb nog steeds gingerbread en wilde eens updaten. Mijn telefoon zegt dat de software up to date is, dus heb het via pc companion geprobeerd en via sony update service. Bij beide krijg ik een foutmelding en dus kan ik m'n update niet installeren, heeft iemand anders hier ook last van?

Xperia u trouwens.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_130229096
oops never mind
I are Baboon
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:12:04 #266
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130229574
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:18 schreef Apotheose het volgende:
de fotos heb ik al vrijwel allemaal op mn pc staan. Gaat meer om whatsapp, sms, notities... dat soort zaken. Vind het gewoon vervelend dat het toestel resetten een oplossing zou zijn. Terwijl ik amper apps installeer die veel batterij kunnen vreten. En terwijl ik niks, maar dan ook niks doe loopt ie gewoon leeg. Ja behalve snachts, omdat ik dan de vliegtuigmodus aan heb. Ja, dan kan ie wel daaaaaaaaaaaaaagen mee gaan maar daar heb je niks aan.
Zelfde probleem :'( Ook maar eens een reset doen deze week. Zie mensen op Tweakers met 5 uur scherm tijd; ik ben blij als ik bij 2.5 kom....

Whatsapp kan je wel backuppen gewoon de wapp even van de telefoon naar je SD kaart verplaatsen. Voordat je weer gaat ''inloggen'' die map terugzetten op de zelfde plek en hij hersteld automagisch de berichten ;).
Maar volgens mij neemt de Sony backup dat soort dingen ook mee.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:45:31 #267
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_130879314
Een vraag...

Mijn Xperia Z heb ik sinds april in mijn bezit, hij is in juli kapot gegaan. De USB connector is, zoals bij zovelen, niet meer werkzaam, dit na amper 3 maanden.
Na meerdere keren contact te hebben gehad met T-Mobile en de reparatieservice vinden zij dat de fout bij mij ligt door val/druk en stootschade.

Nu vermelde een van jullie dat, omdat hij binnen 6 maanden defect is, de bewijslast bij T-Mobile ligt en zij dus moeten bewijzen dat het defect door mij is ontstaan.

Nu heb ik geen flauw idee hoe ik dit bij hen moet aangeven. Heeft een van jullie dit al eens succesvol aangevochten, en zoja, hoe doe ik dit?
pi_130883006
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:45 schreef RandomMoron het volgende:
Een vraag...

Mijn Xperia Z heb ik sinds april in mijn bezit, hij is in juli kapot gegaan. De USB connector is, zoals bij zovelen, niet meer werkzaam, dit na amper 3 maanden.
Na meerdere keren contact te hebben gehad met T-Mobile en de reparatieservice vinden zij dat de fout bij mij ligt door val/druk en stootschade.

Nu vermelde een van jullie dat, omdat hij binnen 6 maanden defect is, de bewijslast bij T-Mobile ligt en zij dus moeten bewijzen dat het defect door mij is ontstaan.

Nu heb ik geen flauw idee hoe ik dit bij hen moet aangeven. Heeft een van jullie dit al eens succesvol aangevochten, en zoja, hoe doe ik dit?
Ik zou even bij de BelCompany om informatie vragen....
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_130909816
Eindelijk een opvolger van de Z:

pi_130914215
zou mooi zijn als je echt zover kunt inzoomen en nog steeds een onbewogen heldere foto kunt maken. En ook in het donker nog zulke puike fotos kunt maken. In zo een reclame kan alles natuurlijk.

neemt niet weg dat het gewoon een mooi toestel is, zoals alle anderen van Sony (Ericsson) O+
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_132610811
Meer mensen hier die de Accuweather widget van Sony gebruiken?

Ik krijg met geen mogelijkheid de tij die de widget aangeeft veranderd naar de wintertijd :(

Telefoon (Arc S) heb ik al gereboot, ik heb de widget verwijderd en weer toegevoegd, maar dat helpt niet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:17:31 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132785951
Help! Is er weer wat veranderd met de nieuwe software-update? Hoe moet ik een printscreen maken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132787035
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:17 schreef Leandra het volgende:
Help! Is er weer wat veranderd met de nieuwe software-update? Hoe moet ik een printscreen maken?
Volumeknop omlaag ingedrukt houden + aan/uit knop ingedrukt houden.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:09:00 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132788276
Oh... omlaag en aa/uit.... ik deed omhoog en uit, hoewel ik hem vooral mis bij het keuzemenu als je de aan/uitknop even ingedrukt houdt.

Thnx.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132788341
maar welke update is dat dan? :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')