abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:53:07 #226
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123444168
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 23:12 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Maar komt ze dan in de problemen als je erbij bent?
Os nooit hoor.
Nee, maar ze zijn ook nooit zo lang buiten de kooi. Geen idee wat ze doen als ze de hele dag buiten de kooi zijn.
quote:
Als ze vast kwam in een vaas deed ik die sowieso weg :D
:D
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:57:01 #227
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123444222
Nou ja Os is dus wel echt minstens 6 uur per dag los, in het weekend veel langer, en als ik boodschappen ga doen of met de honden ga wandelen of zo dan zet ik hem niet speciaal in zijn kooi hoor, dan blijft hij fijn los.En unlike spreeuw Piet doet ie nooit gekke dingen of zo. Piet zat constant klem achter de koelkast en zulks :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123453146
Dodo deed net een van zijn harde pieuws, zie ik toch dat Jaap even moeite heeft met het geluid. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_123459180
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 22:25 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hoe bedoel je eigenlijk altijd? Mijn huis staat vol vazen en ik ben bang dat ze daar in vast komen te zitten, ook al spelen ze toch op de kooi. Ik doe het alleen om ze tegen zihzelf te beschermen, want in een parkietenproof kamer zou ik ze ook de hele dag los laten.
Ik kwam een keer thuis, Koes kwijt, hoor ik opeens gepiep uit een aardewerken vaas.. Gelukkig was ik maar 2 uurtjes weg. Maar die vaas staat nu op z'n kop in de vensterbank :')
Verder vindt Koes het heel parkietenproof. Niks leuker dan het afgewassen bestek op de stenen vloer gooien en de plantjes om te spitten als ik weg ben ;( :'(
I will take the sun in my mouth
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:47:52 #230
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123459229
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:46 schreef warrel het volgende:

[..]

Ik kwam een keer thuis, Koes kwijt, hoor ik opeens gepiep uit een aardewerken vaas.. Gelukkig was ik maar 2 uurtjes weg. Maar die vaas staat nu op z'n kop in de vensterbank :')
Verder vindt Koes het heel parkietenproof. Niks leuker dan het afgewassen bestek op de stenen vloer gooien en de plantjes om te spitten als ik weg ben ;( :'(
:D
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:55:43 #231
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123459611
Piet zat altijd in mn plantenbakken, Oscar speelt soms met de bladeren van de palm maar dat is alles :D En hij poept op de afwas die in het droogrek staat maar daar kan ik wel mee leven hoor _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:46:16 #232
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123462075
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Piet zat altijd in mn plantenbakken, Oscar speelt soms met de bladeren van de palm [...]
Die is niet giftig neem ik aan? Ik vraag het maar.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:57:50 #233
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123462613
Vast niet, dan was ie al lang dood geweest, en al die andere vogels ook :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Designer donderdag 28 februari 2013 @ 17:33:39 #234
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_123464133
De vleeseters in de vensterbank hier hebben Napoleon ook tot nu toe met rust gelaten.
🐙
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:07:53 #235
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123482666
Snoep verstandig, eet een appel!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 1 maart 2013 @ 00:33:29 #236
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_123487062
Ik ben net heel boos op Tali geworden. Ze zat op mijn schouder en beet me keihard in de zijkant van mijn nek/keel :{ Ik pakte haar eerst voorzichtig op, zei dat ze dat niet nog eens moest doen, gaf haar een kusje en zette haar terug. 10 sec later beet ze me op dezelfde plek, maar dit keer stukken harder, tot bloedens toe :X

Heb haar van m'n schouder geplukt en bijna de kooi ingeflikkerd (lees: met de volle hand opgepakt (waar ze tegen kan), kooideurtje geopend en losgelaten). Kutbeest :(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 1 maart 2013 @ 00:59:41 #237
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_123487729
Ze is gelukkig niet boos op me of bang voor me geworden. Het meiske zit weer gewoon om aandacht te miepen, maar het is allang bedtijd geweest :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:38:39 #238
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123494056
:') Ik mep Oscar dus ook gewoon zo paf van de bank af als ie loopt te gallen hoor, zijn nieuwste hobby is de honden in de poten bijten, vindt ie prachtig omdat ze dan van de bank af gaan voor hem, die sukkels. Nou ik veeg hem zo de grond op elke keer, soms komt ie nog een paar keer terug maar dan veeg ik hem weer weg, uiteindelijk gaat ie toch altijd weer heel stil netjes ergens zitten dan hoor _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123511080
Bij een Catharina kun je aan de staart zien of het een Pop of een man is. Een pop heeft bijna geen zwart aan het puntje van de staart, een man een centimeter of 2.

Nu is bij Cruijffie het ene stukje bijna zwart vrij, en het andere lange stuk iets meer zwart, is het dan een Pop of is Cruijffie een dude? :P



Hoop dat het een beetje te zien is.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_123558881
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Vanmorgen lag Pietje al dood in haar kooitje. Heb nog even een stukje corbo uit haar oogje gehaald, maar oogjes netjes dichtdoen daar was ze al te stijf voor.
Na lang zoeken naar een geschikt doosje was het beste formaat toch het doosje van het kattenvoer. Vanavond een kleine begrafenis houden in m'n schoonmoeders tuin. :{
Volgens de dierenarts is ze zo snel ziek geworden dat de behandeling te laat kwam. Ik ben het daar ook wel mee eens. Maandag nog heb ik een controle gedaan van snaveltjes en nageltjes of die niet te lang werden en er was fysiek niets geks te zien. Achteraf was Pietje maandag wel heel stil. Toen in mijn film een bom ontplofte deed Jaap zijn schietgeluid, Dodo schreeuwde daar overheen, maar Pietje was stil.
Pietje was alweer 2,5 jaar bij ons, en toen ze hier kwam werd ze al omschreven als "stokoud". Ik gaf haar geen half jaar meer en m'n vriend dacht een maandje. Gelukkig heeft ze het hier altijd erg naar haar zin gehad en vond ze toch weer plezier in haar leven.
Nogmaals dank jullie allemaal voor jullie steun. :*
Al even niet meer gelezen hier, en dan kom ik dit tegen.Sterkte hoor!
pi_123593191
Kleine punker O+
  zondag 3 maart 2013 @ 22:16:34 #242
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123595144
:D Gave foto, wat een schone ramen hahaha, het is echt net alsof ie buiten zit :D
Ik heb Oscar gisteren in een kleinere kooi gezet, die voliere was wat overdreven eigenlijk, gezien de geringe tijd die hij in zijn kooi doorbrengt :')
Dus nu woont hij zo:

Na wat gemopper vindt hij het vandaag al best, hij is ook zelf in de kooi gaan slapen gisteravond ipv op de bank.
Wat zonnebloempitten op de bodem deden de truc :P
Vandaag hing hij weer lekker met zijn muil in de sambal :9~

Oh en Cr1st1aan, ik durf er niks over te zeggen, Oscar heeft nog minder zwart in de staart, Oscar is een popje >:)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 22:38:18 #243
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_123596645
Het is toch ook gewoon een lekker stuk tuig he O+ Eerst jouw eten jatten en daarna dat van de honden _O-

Speelt Oscar eigenlijk met alle speeltjes of laat ze er veel links liggen? Die kooi zit nl. absurd vol vergeleken met de kooi van Tali :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 3 maart 2013 @ 22:56:02 #244
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123597776
Hij is dol op al zijn prullaria :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123614583
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Hij is dol op al zijn prullaria :D
Daarom is het ook een vrouwtje. :D Mijn mannetjes geven niets om al hun prulletjes.

Dankjewel Limi, zo ondertussen ben ik er wel aardig overheen. Het is een stuk stiller in huis, wat soms wel prettig is. :@ Natuurlijk mis ik Pietje, maar het is wel leuk om te zien dat Dodo en Jaap nu nog hechter zijn dan voorheen. Voor Pietje in huis kwam waren ze nog niet zo close, maar sinds Pietje overleden is voeren ze elkaar zelfs. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 4 maart 2013 @ 14:05:32 #246
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123615937
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 21:49 schreef Elohel het volgende:
Kleine punker O+
[ afbeelding ]
Zo lief. *;
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef oh-oh het volgende:
:D Gave foto, wat een schone ramen hahaha, het is echt net alsof ie buiten zit :D
Ik heb Oscar gisteren in een kleinere kooi gezet, die voliere was wat overdreven eigenlijk, gezien de geringe tijd die hij in zijn kooi doorbrengt :')
Dus nu woont hij zo:
[ afbeelding ]
Na wat gemopper vindt hij het vandaag al best, hij is ook zelf in de kooi gaan slapen gisteravond ipv op de bank.
Wat zonnebloempitten op de bodem deden de truc :P
Vandaag hing hij weer lekker met zijn muil in de sambal :9~
[ afbeelding ]
Oh en Cr1st1aan, ik durf er niks over te zeggen, Oscar heeft nog minder zwart in de staart, Oscar is een popje >:)
[ afbeelding ]
Oscar, de held van het topic. _O_ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 4 maart 2013 @ 14:20:51 #247
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123616485
:D Nou nou, dalijk gaat ie nog naast zijn klauwen lopen!
Zou het dat echt zijn, dat vrouwtjes wel van prullen houden en mannen niet?
Grappig!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123625974
De blauwe komt over een week of 4/5 bij ons



Merk trouwens dat Cruijffie de speeltjes niet zo boeiend vindt als Downie. Het leukste speeltje blijft een simpel belletje aan een ijzerdraadje met een kraal er boven. Dat vinden ze beiden geweldig 8)7

Nou de laatste dagen is Cruijffie een beetje .... hij wil niet zo graag aan de gierst. En als hij er van pikt is het heel kort, beetje schuwachtig lijkt het wel.

Tot zo net, ik heb eens wat gierst restjes in mijn handpalm gedaan, Downie komt uiteraard gelijk :') (vreetzak, alleen zonder gierst ontwijkt hij je hand, profiteur hehe). En Cruijffie kwam er ook weer aantippelen.

Dit keer pikte hij wat vanuit mijn hand , en hij knabbelde zelfs aan mijn vingers *O* . Dus hij heeft eens fatsoenlijk contact gemaakt met mijn hand. Hij beet niet, het was echt zo'n knabbel om te kijken wat het nu is.

Hopelijk komt er een beetje schot in de zaak, want na 4 weken zijn we wel iets verder, maar hij klimt niet bij me op de vinger om gierst te pakken. Hij klimt dan wel via de tralies als ik iets verder van hem af ga :'). Dus het is lastig om hem op mijn vinger/hand te krijgen. Maar hij komt wel steeds naar de voorkant van de kooi als ik er voor sta en kijkt me steeds dullig aan/na :)

Hoelang duurde het met Oscar en de andere Catharina voordat deze een beetje tam werden bij jullie?

[ Bericht 7% gewijzigd door Chr1st1aan op 04-03-2013 18:37:22 ]
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_123640349
Wat een cuties <3
Ik mis de babytijd van Duif echt. Dan kroop ie in mn trui of mouw, of bij me onder de deken, en dan lekker slapen. Nu wil hij alleen maar voor de tv heen en weer hupsen, komt hij krijsend naar me toe als ik iets pak en moet er in datgene natuurlijk gebeten worden en hangt hij gewoon de galbak uit.
Maar dan houdt ie zn koppie schuin en kijkt me aan en dan smelt ik weer hihi
  Moderator maandag 4 maart 2013 @ 22:30:54 #250
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_123640556
Tali was met een dag tam, Christiaan :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')