abonnement Unibet Coolblue
pi_125851822
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 01:49 schreef OMG het volgende:
New Albion Ale
Gebruiken ze o.a. deze afbeelding? :P

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_125853870
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 00:20 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Gebruiken ze o.a. deze afbeelding? :P

[ afbeelding ]
Fable was ook de link die bij mij het eerst op kwam elke keer dat ik het zag. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_125853897
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 01:54 schreef OMG het volgende:

[..]

Fable was ook de link die bij mij het eerst op kwam elke keer dat ik het zag. :P.
Het moeten bijna wel Fable-spelers zijn die deze naam verzonnen hebben. :)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_125854052
Gaan jullie naar het bier festival volgende week zondag in Den Bosch? Komen veertig kleine brouwerijen en als het nu mooi weer wordt... :9~
pi_125854193
Ik had een paar flessen La Trappe quadrupple 2008,
Voor mijn verjaardag gekregen.
Dat is lekker spul.

Heb al een fles op.
Maar bewaar de andere nog wat langer
pi_125854229
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wellicht komen de bitterstoffen mee in het sperma
Onze ervarings deskundige *O* ~O> (sorry piet kon het niet laten,Maar ook nog bedankt voor de sucadesteak inkoop tip O+ )

Maar ontopic.
Dat heb ik met asperges(zo lekker) maar met plassen ruik je de sterke geur.

Ik eet nu dus alleen bananen voor de sex ~O> *O* o|O
pi_125855601
Afgelopen zaterdag weer eens bij de Kulminator te Antwerpen geweest.
De Hof ten Dormaal Blond en Mikkeller Black van het vat gedronken. Deze smaakten beiden erg goed.

Bij toeval gisteren bij de brouwerijdag van de Scheldebrouwerij in Meer terecht gekomen, we kwamen voor het Bierparadijs (de buurman).

Thuis nog genoten van een Tripel hop van Duvel en een IPA van 't IJ.
Stop rockin' the boat.
pi_125870974
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:04 schreef bassieVL het volgende:
Afgelopen zaterdag weer eens bij de Kulminator te Antwerpen geweest.
De Hof ten Dormaal Blond en Mikkeller Black van het vat gedronken. Deze smaakten beiden erg goed.

Bij toeval gisteren bij de brouwerijdag van de Scheldebrouwerij in Meer terecht gekomen, we kwamen voor het Bierparadijs (de buurman).

Thuis nog genoten van een Tripel hop van Duvel en een IPA van 't IJ.
Uit welk jaar? Die van vorig jaar was goed, die van dit jaar heb ik nog niet gehad.

Zijn er hier nog mensen naar Zythos bierfestival geweest? Wij waren er voor het eerst maar zeker voor herhaling vatbaar. Behalve veel grote brouwers ook veel kleine onbekende brouwers. Daarnaast is het bier zeer betaalbaar (1,40 per glas).
  maandag 29 april 2013 @ 17:23:54 #184
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_125871283
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 17:13 schreef portie het volgende:

[..]

Uit welk jaar? Die van vorig jaar was goed, die van dit jaar heb ik nog niet gehad.

Zijn er hier nog mensen naar Zythos bierfestival geweest? Wij waren er voor het eerst maar zeker voor herhaling vatbaar. Behalve veel grote brouwers ook veel kleine onbekende brouwers. Daarnaast is het bier zeer betaalbaar (1,40 per glas).
Ik ben geweest :)
Was weer erg leuk..en lekker. Zo even een lijstje posten. De prijs vind ik ook geniaal :Y
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_125873361
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 17:13 schreef portie het volgende:

[..]

Uit welk jaar? Die van vorig jaar was goed, die van dit jaar heb ik nog niet gehad.

Zijn er hier nog mensen naar Zythos bierfestival geweest? Wij waren er voor het eerst maar zeker voor herhaling vatbaar. Behalve veel grote brouwers ook veel kleine onbekende brouwers. Daarnaast is het bier zeer betaalbaar (1,40 per glas).
Die van vorig jaar had een hoofdrol voor Citra hop, de versie van dit jaar heeft Sorachi Ace (schijnt Japanse hopsoort) te zijn in de hoofdrol. Ik vind 'em ook niet verkeerd.
pi_125881355
Vandaag aan de Weiherer Urstoffla.

Een Dunkles uit de buurt van Bamberg. Goed te doen ^O^
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  dinsdag 30 april 2013 @ 05:30:37 #187
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_125891062
Net een fles Deschutes Red Chair open getrokken uit een sixpack die ik in de VS heb gekocht, lijkt net of ze de hop vergeten zijn. Heel teleurstellend, nu alleen een beetje zoetige moutsmaak. Ik hoop dat dit geen bewuste receptverandering is -O-
  Designer dinsdag 30 april 2013 @ 10:10:20 #188
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_125893452
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 17:23 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik ben geweest :)
Was weer erg leuk..en lekker. Zo even een lijstje posten. De prijs vind ik ook geniaal :Y
De Struise had echt een paar hele lekkere dingen staan :9~

Cuvee Delphine :9
🐙
  dinsdag 30 april 2013 @ 16:07:13 #189
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_125908047
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:10 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

De Struise had echt een paar hele lekkere dingen staan :9~

Cuvee Delphine :9
Die was erg lekker ja :Y
Maar de Black Albert 2012 vond ik nog fijner :)
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:57:45 #190
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_125912060
Ik zie het woord 'lijstje'. Afgelopen weekend naar het Birrasana festival in Blanes geweest.

Geproefd:
• Birrificio BQ Vlad
• Brew Wharf BW Reserve
• Brew Wharf Single Hop Mosaic
• Refsvindinge Røde Mor
• Steel City Aureol
• Steel City/Hopcraft Walpurgis Nacht
Eén advies: blijf bij Refsvindinge vandaan. Beter pak je een industrieel bier. Verder was de Vlad een aangename verrassing, en wat er bij Steel City vandaan komt is altijd heel stevig gehopt. Volgens RB is Walpurgis Nacht een dunkelweizen, maar een Black IPA komt wat mij betreft een heel stuk dichter in de buurt.

Meegenomen voor thuis:
• Bayura Entropia
• Bayura Peña Tayá
• Bayura Rup
• Glops Blanca
• Glops Fumada
• Jara Ibérica
• Jara Senara
• La Pirata Tremenda
• Reptilian Megatherion
• Reptilian Shakti
Ben benieuwd. De Senara was wel te drinken, van La Pirata verwacht ik ook vrij veel. De rest... ik zie wel.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
  Designer dinsdag 30 april 2013 @ 19:31:43 #191
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_125913403
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:57 schreef Curchulain het volgende:
Ik zie het woord 'lijstje'. Afgelopen weekend naar het Birrasana festival in Blanes geweest.

Geproefd:
• Birrificio BQ Vlad
• Brew Wharf BW Reserve
• Brew Wharf Single Hop Mosaic
• Refsvindinge Røde Mor
• Steel City Aureol
• Steel City/Hopcraft Walpurgis Nacht
Eén advies: blijf bij Refsvindinge vandaan. Beter pak je een industrieel bier. Verder was de Vlad een aangename verrassing, en wat er bij Steel City vandaan komt is altijd heel stevig gehopt. Volgens RB is Walpurgis Nacht een dunkelweizen, maar een Black IPA komt wat mij betreft een heel stuk dichter in de buurt.

Meegenomen voor thuis:
• Bayura Entropia
• Bayura Peña Tayá
• Bayura Rup
• Glops Blanca
• Glops Fumada
• Jara Ibérica
• Jara Senara
• La Pirata Tremenda
• Reptilian Megatherion
• Reptilian Shakti
Ben benieuwd. De Senara was wel te drinken, van La Pirata verwacht ik ook vrij veel. De rest... ik zie wel.
Is er eigenlijk alleen op dat soort festivals speciaalbier te vinden in Spanje. Want ik heb nog niet echt iets kunnen vinden hier.
🐙
pi_125933020
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 17:13 schreef portie het volgende:

[..]

Uit welk jaar? Die van vorig jaar was goed, die van dit jaar heb ik nog niet gehad.
De 2013 versie. Beetje fruitige afdronk. Lekker met een zonnetje op je bol.
Stop rockin' the boat.
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:46:33 #193
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_125936784
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 17:23 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik ben geweest :)
Was weer erg leuk..en lekker. Zo even een lijstje posten. De prijs vind ik ook geniaal :Y
Ik ben natuurlijk ook weer geweest. Het op brandyvaten gerijpt bier van Hof ten Dormael sprong er echt uit.

De nieuwe triple hop van Duvel was ook echt goed, minder fruitig dan de vorige.

Grote tegenvaller was de Extase dubbel IPA van Dochter van de Korenaar. ;(
Jusqu'ici tout va bien
pi_125944979
Volgende week even langs Burg Bieren in Ermelo. Even kijken of ze daar nog lekkere biertjes hebben staan. ;)
pi_125945412
Jullie missen in de OP de bierschuur in poppel, letterlijk op de grens met België en stukken goedkoper dan iedere Nederlandse bierwinkel. Hebben ongeveer 300 Belgische bieren incl westvleteren en alle andere trappisten. Hebben daarnaast ook dochter van de korenaar en texelse bieren. Zeker als je uit de randstad komt zul je achterover vallen van de prijzen.


Ze hebben daarentegen geen spannende amerikaanse of Nederlandse bieren, maar bijvorbeeld wel Vlaamse hobbybieren. Tien minuutjes rijden vanaf Tilburg.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:30:23 #196
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_125956801
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:38:34 #197
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_125970604
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Is er eigenlijk alleen op dat soort festivals speciaalbier te vinden in Spanje. Want ik heb nog niet echt iets kunnen vinden hier.
Nja, hier in Barcelona is genoeg te vinden. Elders is het een heel stuk lastiger. Zelfs in Madrid.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_125981939
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:59 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Gruut, bier uit Gent.
En nog wel wat maar moet ik even opzoeken.
Gruut is helaas echt niet te zuipen, ze hebben welgeteld 1 biertje in de hele selectie die enigzins de moeite waard is.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_125981966
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 13:45 schreef drexciya het volgende:

[..]

Die is erg fijn inderdaad en ik kan 'em bij m'n lokale Mitra inslaan. Daar hebben ze op het moment ook een actie met de Emelisse Imperial Russian Stout gerijpt op Bowmore Whisky vaten. Ook een aanrader.
de Emelisse imperial is echt meesterlijk! Zeker die op whiskyvaten gerijpt is.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 mei 2013 @ 16:43:30 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_125985082
zondag bierfestival in Den Bosch :) meer mensen die gaan?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')