abonnement Unibet Coolblue
pi_122760765
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:47 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

:Y ja dat was ik! en dat was idd met deze haken.
heb je er ook problemen mee?
bij mij kwam het doordat bij sommige haken klonten plastic in de opening waar de moeren in moeten zaten. nadat ik dat weggesneden had, paste het.
en ik had er ook die moeiteloos in elkaar gingen.
dus ze hadden het niet allemaal.
ik heb ze niet gekocht maar ben opzoek naar balkonbakken.
dacht eerst maar ff vragen voordat ik ze ga kopen.
pi_122760851
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:01 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat ding hebben ze wel vaker hoor.4 keer per jaar dat hele ding vervangen is goedkoper dan 16 borsteltjes voor een oralB
o wacht even het ding gaat op echte batterijen. dan is zo'n ding hooguit handig op scoutingkamp ofzo
Gelukkig bestaan er geen oplaadbare batterijen ;)
Maar serieus, weet iemand of die borsteltjes van de Action ook los te koop zijn? Anders schaf ik (als ik ze zie liggen) gewoon 4 apparaten aan...
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2013 @ 19:16:23 #128
37843 lady-wrb
kortaf
pi_122760929
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:11 schreef loecje het volgende:

[..]

ik heb ze niet gekocht maar ben opzoek naar balkonbakken.
dacht eerst maar ff vragen voordat ik ze ga kopen.
gewoon doen hoor. misschien had ik net een verkeerde zending.
bij de eerste 4 was ik echt een half uur aan het snijden en boren per set, dus toen ik er nog meer kocht ging ik er voor het monteren eens goed voor zitten. en toen zaten alle 6 setjes ineens binnen een half uur in elkaar. dus het kan wel.
wel goed opletten dat alles in de verpakking zit. de schroefjes, moertjes en ringetjes willen er nog wel eens uitvallen. en dan heb je een freaking probleem.
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2013 @ 19:16:55 #129
37843 lady-wrb
kortaf
pi_122760954
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gelukkig bestaan er geen oplaadbare batterijen ;)
Maar serieus, weet iemand of die borsteltjes van de Action ook los te koop zijn? Anders schaf ik (als ik ze zie liggen) gewoon 4 apparaten aan...
nooit gezien :N
pi_122763107
Hoe groot is de kans dat die nieuwste artikelen al meteen in de winkel liggen? Anders ga ik morgen waarschijnlijk voor niets...
pi_122763351
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:58 schreef Deezertje het volgende:
Hoe groot is de kans dat die nieuwste artikelen al meteen in de winkel liggen? Anders ga ik morgen waarschijnlijk voor niets...
Nou het rare is dat er vaak tussen de 100 nieuwste producten artikelen staan die daarvoor al in de winkel beschikbaar waren, maar onlangs krijg ik nog van een medewerker te horen dat de "100 nieuwste" een soort van vooraankondiging was en dat de artikelen dan nog naar de winkels moesten komen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2013 @ 22:39:47 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_122772340
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:11 schreef loecje het volgende:

[..]

ik heb ze niet gekocht maar ben opzoek naar balkonbakken.
dacht eerst maar ff vragen voordat ik ze ga kopen.
de bakken zijn er ook weer, heb ik gezien.
binnekort maar eens inventariseren hoeveel ik erbij ga kopen en hoeveel haken ik daar nog bij nodig heb :D

mededeling voor tomaat: nog geen kasjes gesignaleer!
pi_122772617
ik moet ook nog even meten hoe breed de bakken mogen zijn.
komen aan de tussenwand op het balkon. even een frame maken van resthout en daar op vast zetten.

zijn die beugels een beetje stevig? ik twijfel tussen de plastic of de metalen variant ivm de katten. die gaan zeker weten een keer op de bloembakken springen.
pi_122775566
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef loecje het volgende:
ik moet ook nog even meten hoe breed de bakken mogen zijn.
komen aan de tussenwand op het balkon. even een frame maken van resthout en daar op vast zetten.

zijn die beugels een beetje stevig? ik twijfel tussen de plastic of de metalen variant ivm de katten. die gaan zeker weten een keer op de bloembakken springen.
Licht er aan, hoe je balkon rand is. Als deze geen dikkere bovenrand heeft maakt het niet zoveel uit, maar bij mij hangt di ebeetje schuin omdat ik rand van 5 cm heb en daaronder board van 1 cm... Maar ze zijn best stevig :P mijn keuken deur is er weleens tegen aan gevlogen...

Maar vandaag de wandplanken die bij de 100 nieuwste artikelen staan gehaald, ze zijn hol maar zien er goed uit. Wel bij 2 actions geweest.. Eerst in Heerenveen (moest er toch voor wat zijn) maar daar hadden ze nog niet... Op terugweg via Wolvega gereden. DE action hemel.... Zo grote action nog nooit gezien. Ongeveer tegroote van een beetje buurt super... EN voor mijn gevoel hadden ze gewoon alles wat ze verkopen dat het daar ook te krijgen was..... Gewoon genoeg van alles op voorraad... EN ook nog gratis parkeren voor de deur.... (ging normaal naar Meppel, dik betalen voor parkeren, rommelig, maar die is nog klein vergeleken met Wolvega....)

[ Bericht 23% gewijzigd door isillavendel op 11-02-2013 23:54:48 (nog stukje bij getypt) ]
pi_122778229
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 22:39 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

de bakken zijn er ook weer, heb ik gezien.
binnekort maar eens inventariseren hoeveel ik erbij ga kopen en hoeveel haken ik daar nog bij nodig heb :D

mededeling voor tomaat: nog geen kasjes gesignaleer!
Die kastjes zijn nu bij de lidl in de aanbieding. 4 voor 6,99 uit mijn hoofd.
pi_122778594
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 23:50 schreef isillavendel het volgende:

[..]

Licht er aan,
:|W
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_122780514
Zo naar de Action. Hopelijk hebben ze die tandenborstel en backup batterij nog!

Tip: op woensdag staan de aanbiedingen van Action België al online, en zijn vrijwel altijd dezelfde als de week erna in Nederland ;)
pi_122786197
Action O+ Vanochtend ook weer even geweest, had haast en vond het wel slim om dan even te gaan zodat ik niet te lang daar kon rondkijken :+ Handcreme van Garnier gekocht, die zag ik gister online staan (inmiddels niet meer), net even geprobeerd, fijn spul! En dagcreme en deo, ik kan weer even vooruit :)
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:34:22 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_122786629
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_122786679
quote:
In principe is dat redelijk simpel spul, er zou 5600mah inzitten en in de gemiddelde accu van een telefoon zit rond de 1800mah. Alleen de vraag is wat er nou effectief aan mah in dat ding zit. En hoe snel laadt hij op.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_122786685
quote:
Lees even terug in dit en het vorige topic. We hebben er uitvoerig over gehad. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:37:40 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_122786741
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:36 schreef trovey het volgende:

[..]

Lees even terug in dit en het vorige topic. We hebben er uitvoerig over gehad. ;)
Thnx! Ff doen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:43:37 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_122786935
Mhaw :P 5 posts waarvan 4 : oeh ff halen :P

Iemand dat ding inmiddels al wat vaker gebruikt? Weggegooid geld of toch niet?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_122787324
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef Qwea het volgende:
Mhaw :P 5 posts waarvan 4 : oeh ff halen :P

Iemand dat ding inmiddels al wat vaker gebruikt? Weggegooid geld of toch niet?
Ik heb 'm vanochtend opgeladen en wacht eigenlijk totdat mijn telefoon leeg is om mn telefoon er aan op te laden. :P
Opladen op netstroom ging vrij vlot iig. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_122787363
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef Qwea het volgende:
Mhaw :P 5 posts waarvan 4 : oeh ff halen :P

Iemand dat ding inmiddels al wat vaker gebruikt? Weggegooid geld of toch niet?
Er zijn toch echt meer posts erover hoor, verder teruglezen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_122787937
Heb de tandenborstel gehaald. Borsteltjes zijn niet los te koop, dus als ze je goed bevallen dan moet je er even meer halen a 2,79 euro (op=op)! 2x AA batterijen moeten erin, oplaadbare werken er ook mee. :) Alleen kreeg de batterijenklep niet echt open, dus nu zit er een kleine barst in de behuizing, maar gelukkig heb ik er nog een ;) Simpel ding voor weinig geld.

Ook dat golf-wc spel maar gehaald (2,99 euro). Alleen het groene matje wat gras moet voorstellen was raar opgevouwen in de doos en is een beetje verfrommeld... maar gaat om het idee.

Uiteindelijk ging ik voor die tandenborstel van amper 3 euro, maar moest toch 30 euro afrekenen :o Ja, dat is de hele tactiek van de Action, slim van ze ;)
  dinsdag 12 februari 2013 @ 14:14:11 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122788024
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 14:10 schreef Deezertje het volgende:
Heb de tandenborstel gehaald. Borsteltjes zijn niet los te koop, dus als ze je goed bevallen dan moet je er even meer halen a 2,79 euro (op=op)! 2x AA batterijen moeten erin, oplaadbare werken er ook mee. :) Alleen kreeg de batterijenklep niet echt open, dus nu zit er een kleine barst in de behuizing, maar gelukkig heb ik er nog een ;) Simpel ding voor weinig geld.

Ook dat golf-wc spel maar gehaald (2,99 euro). Alleen het groene matje wat gras moet voorstellen was raar opgevouwen in de doos en is een beetje verfrommeld... maar gaat om het idee.

Uiteindelijk ging ik voor die tandenborstel van amper 3 euro, maar moest toch 30 euro afrekenen :o Ja, dat is de hele tactiek van de Action, slim van ze ;)
Je mag dat geld wat je uitgeeft bij de action ook direct naar mij overmaken hoor. Dan is het in ieder geva goed besteed ipv aan een golfwcspel :D ;)
pi_122788166
Dat wc golfspel, really dat mensen dat kopen _O-
know'm sayin?
×
word? word.
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2013 @ 14:19:16 #150
37843 lady-wrb
kortaf
pi_122788203
nou idd dat golfspel is met afstand het meest nutteloze item ever bij de action :Y

ik heb gisteren polyesterplamuur en acrylaatkit gehaald. 4 euro

daar kunnen ze bij de gamma toch echt niet aan tippen en het werkt net zo goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')