abonnement Unibet Coolblue
pi_122640310


Wat is schizofrenie?

Schizofrenie is een ziekte van (bepaalde delen van) de hersenen waarbij gebleken is dat iemand psychotisch (wat is psychose) kan worden en niet meer goed kan functioneren. Met 'niet goed meer functioneren' wordt bedoeld dat iemand minstens een half jaar minder goed functioneert dan men op grond van z'n talenten, opvoeding, opleiding en kansen zou mogen verwachten. Men spreekt van "een knik in de levenslijn".
Voor het functioneren geldt dat men de situatie moet kunnen vergelijken met vroeger.
Psychotisch is men als men, gedurende een maand, door verstoring van de waarneming (hallucinaties), het denken (verstoorde gedachtegang en wanen) en/of het gedrag (schokkerige bewegingen, zich terugtrekken, verwaarlozing), het contact met de realiteit (ten dele) verliest.
Hallucinaties zijn waarnemingen zonder dat de zintuigen geprikkeld worden en komen het meeste voor in de vorm van een stem of meerdere stemmen die vaak commentaar geven op wat degene die hallucineert net denkt of aan het doen is. Hallucinaties kunnen ook de andere zintuigen betreffen, zoals de reuk, de smaak, de tast-/aanrakingszin en het gezichtsvermogen. Vaak ziet men wel aan iemand of hij of zij hallucineert. Familieleden merken dat iemand zit te luisteren naar iets wat zij niet kunnen horen.

Verstoorde gedachtegang blijkt direct wanneer we iemand niet meer kunnen volgen omdat wat gezegd wordt onlogisch is, onsamenhangend of verward. Het is een heel nare ervaring om te merken dat op deze manier geen echt contact meer mogelijk is.
Wanen zijn denkbeelden of overtuigingen die onjuist zijn. Iemand is er bijvoorbeeld van overtuigd dat hij of zij afgeluisterd wordt door de televisie of dat de dingen die men op de televisie ziet een speciale boodschap voor betrokkene inhouden.

Verstoorde bewegingen worden vaak ervaren als bewegingen die door iemand anders gedaan worden. Soms is er verminderde beweging, tot volledige stilstand toe. De patiënt heeft er meestal geen verklaring voor en als als hij die wel heeft, dan zien we de verstoorde gedachten: "Buitenaardse krachten hebben chips in mijn hersenen geplaatst waardoor zij precies weten wat ik denk en waardoor zij mij kunnen bewegen."

Bij verstoord sociaal gedrag leeft de patiënt vaak teruggetrokken en dreigt men sociaal geïsoleerd te raken. Ook zelfverwaarlozing en vervuiling zou je hier onder kunnen rekenen. Zwerven over straat, in zichzelf lopen te praten of juist zomaar tegen iemand beginnen te schreeuwen is ook verstoord sociaal gedrag. Voor familieleden en vrienden is het meestal snel duidelijk of iemand "verstoord" gedrag heeft.

Om goed in kaart te brengen om welke ziekteverschijnselen (symptomen) het gaat onderscheidt men zgn. positieve en negatieve symptomen.

Positieve symptomen zijn verschijnselen die aanwezig zijn en er niet horen te zijn. Hieronder vallen:

• wanen
• hallucinaties
• vreemd gedrag

Negatieve symptomen zijn verschijnselen die ontbreken waar ze wel zouden moeten zijn. Hieronder vallen:

• geen of weinig gevoelsmatige betrokkenheid (afgevlakt affect, apathie)
• geen spontane deelname aan een gesprek (apathie)
• geen of weinig vermogen om initiatieven te nemen (avolitie, apathie)
• weinig wilskracht/doorzettingsvermogen (apathie)
• onvermogen om ergens plezier aan te beleven (anhedonie, apathie)
• geen of weinig deelname aan sociale interacties (apathie)
• weinig aandacht en concentratievermogen

Negatieve symptomen kunnen aan een eerste psychose vooraf gaan. Ze worden dan vaak niet herkend als symptomen van schizofrenie. De diagnose "schizofrenie" kan pas worden gesteld als er een psychotische episode van een maand (geweest) is en iemand minstens een half jaar minder goed kan functioneren.

Bron: http://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/schizofrenie.php
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_122640386
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik vind het vrij deprimerend, maar ik laat het maar gebeuren tegenwoordig. Ohja, dicht!
Deprimerend is het wel, vooral als je denkt dat je alles relatief goed onder controle hebt, om er toch achter te komen dat je eigenlijk helemaal niet zo ver bent als je dacht.
pi_122640578
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Deprimerend is het wel, vooral als je denkt dat je alles relatief goed onder controle hebt, om er toch achter te komen dat je eigenlijk helemaal niet zo ver bent als je dacht.
Ja, inderdaad. Dat is ook denk ik voor mij de reden dat ik nu weer in een achtbaan aan het belanden ben, want tja, aan het verlies van controle kan ik vrij weinig doen en dat is erg vervelend, maar tegelijkertijd wil ik ook heel erg veel doen en bereiken, maar dat lukt dus continu niet, omdat dingen onbewust fout gaan.

Laatst werd ik afgesnauwd bij het UWV en ik voelde me al niet zo op m'n gemak, vervolgens ben ik de slijterij in gegaan en heb ik binnen een uur een liter Vodka op gedronken, omdat ik me zo kut voelde. Totaal niet rationeel van mezelf om dan maar naar de drank te grijpen, maar dat is ook iets wat in een flits gebeurt en waar ik me eigenlijk ook amper van bewust ben.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_122640641
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Dat is ook denk ik voor mij de reden dat ik nu weer in een achtbaan aan het belanden ben, want tja, aan het verlies van controle kan ik vrij weinig doen en dat is erg vervelend, maar tegelijkertijd wil ik ook heel erg veel doen en bereiken, maar dat lukt dus continu niet, omdat dingen onbewust fout gaan.

Laatst werd ik afgesnauwd bij het UWV en ik voelde me al niet zo op m'n gemak, vervolgens ben ik de slijterij in gegaan en heb ik binnen een uur een liter Vodka op gedronken, omdat ik me zo kut voelde. Totaal niet rationeel van mezelf om dan maar naar de drank te grijpen, maar dat is ook iets wat in een flits gebeurt en waar ik me eigenlijk ook amper van bewust ben.
Erg herkenbaar, het naar de drank grijpen. Gek genoeg lijkt dat een van de weinige dingen die per direct helpt. :') Maar slim is het natuurlijk niet.
pi_122640776
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

Erg herkenbaar, het naar de drank grijpen. Gek genoeg lijkt dat een van de weinige dingen die per direct helpt. :') Maar slim is het natuurlijk niet.
Helpen deed het niet echt, viel erna bijna van een brandtrap en een uur later had ik een jank bui en niet te vergeten, m'n lichaam voelde de nacht en dag erna echt compleet verneukt, bijna net zo erg als een bad trip op XTC of Speed.

Gelukkig ben ik al weer 2 maandjes gestopt met harddrugs :s)
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_122640840
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Helpen deed het niet echt, viel erna bijna van een brandtrap en een uur later had ik een jank bui en niet te vergeten, m'n lichaam voelde de nacht en dag erna echt compleet verneukt, bijna net zo erg als een bad trip op XTC of Speed.

Gelukkig ben ik al weer 2 maandjes gestopt met harddrugs :s)
Oh, bij mij werkt het wel. :P Comfortably numb zegmaar.
En de enige drugs die ik nog kan verdragen ongeveer zijn sos en alcohol.
Wiet, xtc en alle hallucinogenen heb ik opgegeven.
pi_122641026
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

Oh, bij mij werkt het wel. :P Comfortably numb zegmaar.
En de enige drugs die ik nog kan verdragen ongeveer zijn sos en alcohol.
Wiet, xtc en alle hallucinogenen heb ik opgegeven.
Ik gebruik wiet nu alleen nog medicinaal, want ik merk dat als het me te veel word en ik even een goede joint rook, ik weer ontspan en alle klachten verdwijnen. Daarnaast heb ik met wiet vrijwel geen drang naar alcohol. Ook hallucinaties en wanen verdwijnen bij mij door wiet gebruik.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_122683384
knap dat je nog wiet kan gebruiken. bij mij sloopte dat me echt enorm.
pi_122685460
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:52 schreef Murdera het volgende:
knap dat je nog wiet kan gebruiken. bij mij sloopte dat me echt enorm.
Zonder red ik het juist niet. Wiet zorgt er voor dat ik het weer even vol hou.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_122687915
Zo, biertjes en filmpjes. Goede besteding van een zaterdag. Fijn weekend allemaal.

Verder... wat wiet betreft. Bij mij werkt het op twee vlakken.:

1) De ontvangst van de stemmen is beter.
2) Het kan me allemaal geen zak schelen.

Dus nik blow gewoon door, wel minder dan voorheen maar ik heb ook simpelweg geen geld om dagelijks te blowen. Ook niet om mijn alcoholgebruik op een redelijk niveau te handhaven. Ik heb geen drugsprobleem maar een geldprobleem. :+
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_122720502
.

[ Bericht 99% gewijzigd door kievitsboom op 10-02-2013 17:54:07 ]
:{
pi_122727534
Als ik blow word ik me een partij paranoia. Agressie gratis bijgeleverd.

Ik ben in de laatste jaren sowieso al agressiever van mezelf, merk ik.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_122728603
Mijn staatslot met de eindcijfers 666 heeft niets opgeleverd. Stomme Satan gunt me ook niets. Bah.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_122768078
Zo, zit een beetje bierdrinkend en rokend te fokken. Zometeen begint de heer Thorogood met het nummer I drink alone. Oh yeah.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_122860183
Even een korte update hier.

Afgelopen dagen ben ik heel helder van geest. Misschien heeft het ermee te maken dat ik (bijna) niks meer drink. Kan me ook goed concentreren met het lezen van boeken.

quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:41 schreef Messina het volgende:
Als ik blow word ik me een partij paranoia. Agressie gratis bijgeleverd.

Ik ben in de laatste jaren sowieso al agressiever van mezelf, merk ik.
Ik heb hetzelfde. Van blowen word ik echt helemaal niet goed.
pi_122860370
Gisteren een totale breakdown. De laatste tijd gaat het bijzonder slecht.
Hiervoor ging het wel lang goed gelukkig, maar alles lijkt terug te zijn gekomen.

Drank lijkt te helpen, maar dat is maar heel erg tijdelijk.
pi_122903122
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:57 schreef Murdera het volgende:
Gisteren een totale breakdown. De laatste tijd gaat het bijzonder slecht.
Hiervoor ging het wel lang goed gelukkig, maar alles lijkt terug te zijn gekomen.

Drank lijkt te helpen, maar dat is maar heel erg tijdelijk.
Dat is minder... Heb je een idee waar het vandaan komt?

Drank werkt altijd maar tijdelijk is ook mijn ervaring. De dagen erna komen de angsten weer heftiger terug.
pi_122903144
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 07:19 schreef Gewas het volgende:

[..]

Dat is minder... Heb je een idee waar het vandaan komt?

Drank werkt altijd maar tijdelijk is ook mijn ervaring. De dagen erna komen de angsten weer heftiger terug.
Veel stress en hoogemotionele momenten.

Planning voor het weekend:
-hele huisje goed schoonmaken, opruimen. (schoon huis is een schoon hoofd)
-veel trainen, (gezond lichaam is een gezond hoofd)
-mijn haar laten doen, (gewoon omdat ik dat wil)
-gezond eten en genoeg drinken
-dagje bij mijn ouders doorbrengen (gewoon omdat ik ze mis)

[ Bericht 20% gewijzigd door Murdera op 15-02-2013 07:43:44 ]
pi_122903517
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 07:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

Veel stress en hoogemotionele momenten.

Planning voor het weekend:
-hele huisje goed schoonmaken, opruimen. (schoon huis is een schoon hoofd)
-veel trainen, (gezond lichaam is een gezond hoofd)
-mijn haar laten doen, (gewoon omdat ik dat wil)
-gezond eten en genoeg drinken
-dagje bij mijn ouders doorbrengen (gewoon omdat ik ze mis)
:)

Van kamer/huis schoonmaken krijg je positieve energie.

Mijn planning voor het weekend:

-boek van W.F. Hermans lezen
-nieuwe cd's luisteren
-voetbal kijken

Zo alleen eerst nog naar het werk.
pi_122907255
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 08:12 schreef Gewas het volgende:

[..]

:)

Van kamer/huis schoonmaken krijg je positieve energie.

Mijn planning voor het weekend:

-boek van W.F. Hermans lezen
-nieuwe cd's luisteren
-voetbal kijken

Zo alleen eerst nog naar het werk.
Lezen is altijd een goed plan. O+ Een compleet andere wereld om in te verdwijnen, even alles laten vallen, al mn zorgen vergeten, en me storten op het uitgewerkte drama van anderen. O+
pi_122917722
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:11 schreef Murdera het volgende:

[..]

Lezen is altijd een goed plan. O+ Een compleet andere wereld om in te verdwijnen, even alles laten vallen, al mn zorgen vergeten, en me storten op het uitgewerkte drama van anderen. O+
Boeken lezen is heerlijk. :Y

Net heb ik "Monoloog van een paardenliefhebber" gelezen van W.F. Hermans. Briljant. :D
pi_123068455
Vanochtend met de fiets weg geweest. Kreeg onderweg last van behoorlijke paranoide gevoelens en daarna woede. Ik snap niet waar het vandaan komt, afgelopen tijd had ik juist het idee dat ik geen last meer had van woede.

Rest van de dag rustig aan doen maar.
pi_123069362
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:57 schreef Gewas het volgende:
Vanochtend met de fiets weg geweest. Kreeg onderweg last van behoorlijke paranoide gevoelens en daarna woede. Ik snap niet waar het vandaan komt, afgelopen tijd had ik juist het idee dat ik geen last meer had van woede.

Rest van de dag rustig aan doen maar.
Lekker op de bank met wat klassieke muziek aan, Gewas. :)
Proberen zoveel mogelijk tot rust te komen.

Ik moet nog een heleboel dingen in huis doen (ik ben er zo één die een klus start en dan halverwege stopt), maar ik kom er niet toe. De PC heeft een grote aantrekkingskracht op mij vandaag.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_123077804
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:26 schreef Messina het volgende:

[..]

Lekker op de bank met wat klassieke muziek aan, Gewas. :)
Proberen zoveel mogelijk tot rust te komen.

Ik moet nog een heleboel dingen in huis doen (ik ben er zo één die een klus start en dan halverwege stopt), maar ik kom er niet toe. De PC heeft een grote aantrekkingskracht op mij vandaag.
Hey Messina,

Ik ben gelukkig al een stuk rustiger dan vanochtend. :)

Vanavond ga ik in ieder geval voetbal kijken. Dat werkt op de een of andere manier ook altijd rustgevend.

Oh, en te lang achter de PC zitten word ik altijd eng van. :P Veel informatie die naar binnen komt.
pi_123079199
De shag is ook weer duurder geworden. Stoppen is helaas geen optie want ik ben een zwakke nicotinejunk. Maar ik ga wel proberen te minderen, minimaal één uur tussen elk shaggie. Dat moet toch minstens he helft in de kosten schelen.

Verder kom ik niet echt aan dingen toe, ik doe geen zak en daar baal ik van maar ook weer niet zo dat ik van mijn luie reet af kom. Zo even de meest recente Batman kijken.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_123104634
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:06 schreef Karboenkeltje het volgende:
De shag is ook weer duurder geworden. Stoppen is helaas geen optie want ik ben een zwakke nicotinejunk. Maar ik ga wel proberen te minderen, minimaal één uur tussen elk shaggie. Dat moet toch minstens he helft in de kosten schelen.

Verder kom ik niet echt aan dingen toe, ik doe geen zak en daar baal ik van maar ook weer niet zo dat ik van mijn luie reet af kom. Zo even de meest recente Batman kijken.
Hoe veel kost een pakje shag nu eigenlijk?

De prijzen van pakjes sigaretten stijgen ook met regelmaat. Daarom ben ik al een paar jaar geleden overgestapt op zelfdraai sigaretten. Anders is het bijna niet te betalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 07:48:45 ]
pi_123113626
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 07:47 schreef Gewas het volgende:

[..]

Hoe veel kost een pakje shag nu eigenlijk?
Ze durven 6,70 voor een pakje van 40 gram te vragen!
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_123113648
Verder heb ik me wéér verslapen. Baal ik van.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_123170232
Soms denk ik dat mensen er expres op inspelen. Dat mensen exact doen zoals ze doen, enkel om paranoia op te roepen. Enkel om mijn brein binnen te sijpelen, relatief zachtjes, aan het begin ongemerkt, maar steeds harder stromend, een geul uitslijtend in mijn defect wordende brein.
pi_123193627
Van de week een brief in handen gehad waarin stond 'vermoeden van psychose'. Hoeveelste keer is dit nu eigenlijk?

Al die psychoses zijn denk ik ook schadelijk voor de hersenen?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2013 12:07:03 ]
pi_123200110
Weekend!

De wekelijks terugkerende vraag: wat zijn jullie plannen? :7
pi_123202947
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 07:55 schreef Gewas het volgende:
Van de week een brief in handen gehad waarin stond 'vermoeden van psychose'. Hoeveelste keer is dit nu eigenlijk?

Al die psychoses zijn denk ik ook schadelijk voor de hersenen?
Ja en nee. Een psychose is (zoals je zelf ook weet) niet zoals een beroerte of hersenbloeding waarbij blijvende schade wordt aangebracht (of kan worden aangebracht).
Ze zijn er nog niet precies uit WAT er nu allemaal mis gaat bij mensen met schizofrenie, maar wel is bewezen dat hun hersenen anatomisch anders zijn dan bij niet-schizofrenen. Ik weet niet of dit ook zo is bij drugs-getriggerde schizofrenie.

Feit is wel dat alle schizofrenen waarmee ik in contact kom "erger in de war" raken naarmate ze ouder worden. Dit kan twee oorzaken hebben naar mijn mening (maar vul gerust aan):

• De verbindingen in de hersenen raken beschadigd. Er is hier nog geen bewijs voor gevonden overigens.
• Men stopt of verminderd na jaren met medicatie (of deze worden minder effectief).

Geniet van jullie weekend. Ik ben nog steeds aan het klussen thuis. Ben de laatste dagen onrustig (maar het gaat niet slecht met mij).

quote:
15s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:02 schreef Karboenkeltje het volgende:
Verder heb ik me wéér verslapen. Baal ik van.
Herkenbaar. Ik ben gestopt met proberen mezelf een "sociaal geaccepteerd" ritme aan te meten. Fuck dat, als ik slaap wanneer ik wil slapen gaat het een stuk beter met mij.
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:00:17 #33
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_123246789
http://www.nytimes.com/20(...)mid=fb-nytimes&_r=1&

Hey mensen, de bovenstaande artikel gaat over mensen die succesvol en schizofreen zijn. Het kan wel!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:07:05 #34
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_123247001
hmm, zover heb ik nog niet gekeken. ok, ik kan raar doen maar heb het niet.

kan je van een pestverleden ook psychotisch worden? soms heb ik waanideeën dat iedereen me haat.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_123247323
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:00 schreef Keep_Walking het volgende:
http://www.nytimes.com/20(...)mid=fb-nytimes&_r=1&

Hey mensen, de bovenstaande artikel gaat over mensen die succesvol en schizofreen zijn. Het kan wel!
Ik vind het een mooi artikel. Voor zover ik het begrijp met mijn gebrekkige Engels.

quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:07 schreef sararaats het volgende:
hmm, zover heb ik nog niet gekeken. ok, ik kan raar doen maar heb het niet.

kan je van een pestverleden ook psychotisch worden? soms heb ik waanideeën dat iedereen me haat.
Ik heb ook last gehad van pesten. En ik ben er van overtuigd dat dat 1 van de redenen was waarom ik psychotisch werd. Hoewel ze bij de psychiatrie misschien iets anders zeggen.

Op het moment word ik lichtelijk emotioneel van deze muziek.


Deze muziek is zeer herkenbaar, alles wat hij beschrijft.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 03:09:39 ]
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:24:43 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_123247502
Er is een duidelijke verband tussen pesten en psychoses. http://evolvingmind.info/(...)lying-and-psychosis/

Maar de vraag is dan:

Kan de stress van pesten iemand psychotisch maken?

of:

Zijn mensen met een psychotische kwetsbaarheid anders in hun doen en laten tijdens hun jeugd waardoor veel van hen gepest wordt?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_123247781
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Er is een duidelijke verband tussen pesten en psychoses. http://evolvingmind.info/(...)lying-and-psychosis/

Maar de vraag is dan:

Kan de stress van pesten iemand psychotisch maken?

of:

Zijn mensen met een psychotische kwetsbaarheid anders in hun doen en laten tijdens hun jeugd waardoor veel van hen gepest wordt?
Ik kan alleen maar voor mezelf reageren, dus dat zal ik dan ook doen.

Ik ben niet erg heel erg gepest. Wel het gevoel gehad dat ik niet welkom was op mijn school.

Psychose is ontstaan tijdens de vervolgopleiding, en toen (zo bleek later) was ik psychotisch. Kan me ook weinig herinneren van die periode.

Als ik terugdenk aan die periode, heb ik het idee dat ik een heel ander mens was. Kan me ook moeilijk verplaatsen in mijn persoon van toen.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:37:12 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_123247841
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:35 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar voor mezelf reageren, dus dat zal ik dan ook doen.

Ik ben niet erg heel erg gepest. Wel het gevoel gehad dat ik niet welkom was op mijn school.

Psychose is ontstaan tijdens de vervolgopleiding, en toen (zo bleek later) was ik psychotisch. Kan me ook weinig herinneren van die periode.

Als ik terugdenk aan die periode, heb ik het idee dat ik een heel ander mens was. Kan me ook moeilijk verplaatsen in mijn persoon van toen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:35 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar voor mezelf reageren, dus dat zal ik dan ook doen.

Ik ben niet erg heel erg gepest. Wel het gevoel gehad dat ik niet welkom was op mijn school.

Psychose is ontstaan tijdens de vervolgopleiding, en toen (zo bleek later) was ik psychotisch. Kan me ook weinig herinneren van die periode.

Als ik terugdenk aan die periode, heb ik het idee dat ik een heel ander mens was. Kan me ook moeilijk verplaatsen in mijn persoon van toen.
Was jij anders dan andere kinderen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_123247980
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

[..]

Was jij anders dan andere kinderen?
Mijn diagnose kwam pas op de leeftijd van 17.

Maar op de basisschool had de leraar al eens opgemerkt dat ik 'erg stil was' en in mijn eigen wereld gekeerd.

Ik ga nu eten, dus ben morgen weer online.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 02:47:24 ]
pi_123265740
Ik ben weer helder.

Vandaag hele kamer schoonmaken en voetbal kijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 03:04:11 ]
pi_123267209
Ik heb weer een oud spel onder het stof vandaan gehaald: Red Orchestra Ostfront 41-45

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123286518
Sorry voor mijn lompe berichten van gister. Ik heb van die momenten.

Alles gaat weer helemaal okay hier. ^O^
  zondag 24 februari 2013 @ 20:19:50 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_123295525
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:27 schreef Gewas het volgende:
Sorry voor mijn lompe berichten van gister. Ik heb van die momenten.

Alles gaat weer helemaal okay hier. ^O^
Maak niet uit. :)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_123320675
Een goede dag, ik ben weer een tijdje weg geweest, want ik had een ban van FOK!.

Wel twee bijzonder leuke weken achter de rug, met iets te veel feestjes en alles wat daarbij komt. Vorige week voor het eerst in een maand of 9 m'n psychiater gesproken. Ik ben niet echt bijzonder blij met haar. Ik wacht al 5 maanden op een onderzoek en die komt nu eindelijk volgende week. Wel vertelde ze me dat ik voor dat onderzoek niet "knetter stoned" mocht zijn. :{ Ze kreeg me niet op de kast, want ik heb haar rustig verteld dat dat best wel meevalt; maar even later veranderde dat "niet knetter stoned zijn" in 2 maanden clean en "blowen is slecht voor je foei". Ik had geen zin om met haar de discussie aan te gaan, maar heb toch maar weer mijn verhaal gedaan.
Nu sinds donderdag clean. Nog niet super moeilijk, want heb redelijk veel gedronken dit weekend, aflijding genoeg, inclusief een vechtpartij in een nachtclub. Ik kom liever niet in clubs/discotheken, want ik wil liever rustig kletsen en een balletje schieten, wat ik de avond ervoor wel had gedaan.

In ieder geval; hallo weer iedereen :)
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_123323566
Hey Demon! :W

Ik zag je al geen berichten meer achterlaten op Fok! de afgelopen tijd. Welkom terug.

Wat voor onderzoek krijg je dan (als je niet mag blowen)?
pi_123324356
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:11 schreef Gewas het volgende:
Hey Demon! :W

Ik zag je al geen berichten meer achterlaten op Fok! de afgelopen tijd. Welkom terug.

Wat voor onderzoek krijg je dan (als je niet mag blowen)?
Heb wel vaker discussie's met de moderators, ze vinden me niet lief genoeg ofzoiets. Krom gedoe altijd; mij een "vieze flikker" noemen word vrijwel nooit iets van gezegd of weggehaald, maar als ik daar dan op reageer en terug scheld krijg ik een note en een ban, maar ach.

Krijg een onderzoek naar persoonlijkheidsstoornissen. Dus persoonlijkheidstest, maar ook een geheugen onderzoek. Voor dit laatste word verwacht dat ik compleet afgekickt ben.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_123324548
Snap ik wel. Knap als je het vol kan houden, doe je best. :D
pi_123354215
Pfff, bizar; dit weekend na alle drank alles binnen weten te houden, net na een angst/paniek aanval alles eruit gegooid. :{
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_123453127
Iemand heeft een Rubik's Cube op mijn werkplek gelegd. Zo kom ik natuurlijk nooit aan nuttige dingen toe.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_123528331
Afgelopen week veel last gehad van paranoia. Heel vervelend.

Deze week heb ik alle albums van Blut Aus Nord gekocht.




Zweverige muziek met een creepy sfeer.

Deze muziek gebruik ik om rustig te worden. :) Enjoy...
pi_123528386
Eigenlijk gaat het niet zo best. Paranoia, angst en woede heb ik last van. Een grote puinhoop in mijn bovenkamer.
pi_123538632
Ik hoop dat je je snel beter voelt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_123539684
Messina is er altijd voor je als je je niet goed voelt. O+

Nadat ik vanmiddag in slaap ben gevallen ben ik helemaal opgeknapt. Denk dat ik straks even naar de buren ga om wat te drinken. :+
pi_123539778
Slapen helpt hier ook wel, ja! :Y
Zeker niet altijd -helaas-, maar elke keer dat het wel zo is, is 't mooi meegenomen ;)

Veel plezier bij de buren, geniet van je weekend.
Vanaf dinsdag tot dinsdag ben ik er niet. Geen zorgen dus als je niets van mij hoort! :P

:*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_123605768
Ik zal het onthouden, Messina!

Dit weekend rustig aan doen heeft me goed gedaan. Gister nog een mooie dag geweest kwa voetbal.

Alles zit weer op een rijtje. :P
pi_123608140
Kwam net op het werk, waren er alleen maar mensen die ik niet ken, nooit eerder had gezien. Wtf is dit voor een onzin? Ik snap hier helemaal niks van.
pi_123616311
Ik heb dus net het werk gebeld. Hun zeggen dat iedereen gewoon aanwezig was.

Het is dus weer zover. :'( Haha. :D
pi_123616505
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:15 schreef Gewas het volgende:
Ik heb dus net het werk gebeld. Hun zeggen dat iedereen gewoon aanwezig was.

Het is dus weer zover. :'( Haha. :D
Oh noes, dat is niet de bedoeling, hoor! ;)
Tijd voor een chill dagje, Gewas!

Voelen jullie je thuis wel veilig?
Thuis is eigenlijk de enige plek waar ik nooit superparanoia ben (denk aan: Ik word afgeluisterd via de stopcontacten en dat soort dingen).
Bij mijn ouders thuis voel ik me helemaal niet veilig (of is het woord misschien vertrouwd?). Misschien heeft het ermee te maken dat mijn moeder om de week de hele huisraad naar een andere plek zet, ik weet 't niet.

Ik ga morgen weg van huis en heb zo'n onbehaaglijk gevoel. Als dat maar goed gaat, oh oh...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_123617404
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:21 schreef Messina het volgende:

[..]

Oh noes, dat is niet de bedoeling, hoor! ;)
Tijd voor een chill dagje, Gewas!

Voelen jullie je thuis wel veilig?
Thuis is eigenlijk de enige plek waar ik nooit superparanoia ben (denk aan: Ik word afgeluisterd via de stopcontacten en dat soort dingen).
Bij mijn ouders thuis voel ik me helemaal niet veilig (of is het woord misschien vertrouwd?). Misschien heeft het ermee te maken dat mijn moeder om de week de hele huisraad naar een andere plek zet, ik weet 't niet.

Ik ga morgen weg van huis en heb zo'n onbehaaglijk gevoel. Als dat maar goed gaat, oh oh...
Ik ga de rest van de dag lekker muziek luisteren met thee erbij. ;)

Thuis voel ik me ook het veiligst. Daarom ben ik ook het liefst thuis (hoewel ik vaak genoeg de deur uit ga).

Maar er zijn ook plekken waar ik me veel minder op m'n gemak voel. Elk huis ademt een andere sfeer lijkt wel.

Waar ga je morgen heen dan, Messina? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2013 14:49:18 ]
pi_123618909
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:45 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik ga de rest van de dag lekker muziek luisteren met thee erbij. ;)

Thuis voel ik me ook het veiligst. Daarom ben ik ook het liefst thuis (hoewel ik vaak genoeg de deur uit ga).

Maar er zijn ook plekken waar ik me veel minder op m'n gemak voel. Elk huis ademt een andere sfeer lijkt wel.

Waar ga je morgen heen dan, Messina? :)
Dat is zeker waar, elk huis heeft een andere sfeer. Ik houd van 'warme' huizen. Dat modern glanzend wit krijg ik een beetje de kriebels van (again, ouders hun huis :P)

Ik ga een weekje naar Polen, knuffelen. Als ik terug ben plaats ik wat foto's :Y
Ik baal er best van dat mijn allerliefste beste vriendje helemaal in Polen woont. -O-
Je raekt an de dinge geweun.
pi_123648542
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 15:22 schreef Messina het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, elk huis heeft een andere sfeer. Ik houd van 'warme' huizen. Dat modern glanzend wit krijg ik een beetje de kriebels van (again, ouders hun huis :P)

Ik ga een weekje naar Polen, knuffelen. Als ik terug ben plaats ik wat foto's :Y
Ik baal er best van dat mijn allerliefste beste vriendje helemaal in Polen woont. -O-
Ik hou ook meer van warme huizen.

Veel plezier in Polen! :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2013 07:10:25 ]
pi_123652657
Laatste tijd word ik erg depri van mijn vrienden, want ze zijn nogal, tja, simpel. Het gaat dan toch wel snel over tieten, bier, films, games en drugs; dat is toch niet echt wat ik gewent ben en leuk vind aan gesprekken. Nouja, ik ben inmiddels weer met een hele hoop andere mensen tijd aan het doorbrengen en dat bevalt me wel.

En de chaos om mij heen, zorgt ook voor chaos in mijn hoofd logischerwijs. Normaal gesproken ben ik weinig thuis dus vind ik het niet erg boeiend om op te ruimen, maar gisteren daadwerkelijk alles naar buiten gebracht, schoongemaakt en een nieuw plekje gegeven :s)

Voel me weer een stuk relaxter en ben vanplan weer te gaan schrijven. Alleen, wil ik in mijn hoofd wel weer verder met het verhaal waar ik zo'n 2 jaar geleden mee ben begonnen; waar ik continu op vastloop.

Ohja, en dat onderzoek wat ik zou krijgen duurt wat langer dan ik in eerste instantie dacht; ongeveer 10 uur, ipv 3. Dus ik moet nog een paar keer. Na dat onderzoek wel meteen een jointje gerookt, maar sindsdien wel weer volgehouden. Dus ik ben wel redelijk tevreden weer.
Volgens mij is wiet voor mij toch echt een anti-psychoticum, want ik merk toch echt een opbouw van hallicunatie's en dergelijke. Ik moet deuren vaak 2 keer openen wil ik de kamer krijgen waar ik in wil, want vaak is het de eerste keer zo dat er iets vreemds achter staat; demonische figuren en dergelijke. Meestal lukt het wel, ik probeer me weer te ontspannen en het is zo weer weg, maar het is een duidelijke opbouw.
Zodra ik mezelf weer na black-outs op gevaarlijke locatie's bevind, ik merk dat ik praat terwijl er niemand is of ik weer tegen allerlei mensen ga beweren dat ik god ben of iets dergelijks, ga ik toch echt nooit meer stoppen met wiet, want heb daar geen zin meer in :+
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_123657783
Hey Demon,

Ik was bijna vergeten dat je in het verleden verhalen schreef. Misschien is het idd een goed plan om dat weer op te pakken. ^O^

Die hallucinaties die je hebt (met demonen) lijken me beangstigend. Maar ja, als wiet echt werkt dan moet het maar. :)

Zelf hou ik het gewoon bij anti-psychotica (wat nog steeds heel goed werkt O-) ).
pi_123669676
@Gewas: Probeer het al tijden weer op te pakken, ik heb in november nog wel aan een script gewerkt, maar na 4 pogingen bleef het uiteindelijk bij 40 Pagina's.

Ik heb tot nu toe 3 antipsychoticum gehad, eerste had weinig effect, ook met hoge dosering, tweede zorgde ervoor dat ik zo depressief werd dat ik in een kliniek zelfmoord heb geprobeerd te plegen en de 3e maakte me alleen maar depressiever. Daarnaast kon ik met alle middelen gewoon helemaal niets meer, mijn hoofd was leeg van binnen, maar het kwam er dan ook op neer dat ik de hele dag, dag in dag uit voor me uit zat te staren.
Bij wiet daarentegen krijgt mijn brein een verlossing van de nare gedachtes en kan ik daarna gewoon weer aan het werk. Daarnaast worden mijn pijnklachten van de reuma ook stukken minder.

Beangstigend valt over het algemeen wel mee voor mij, meestal vind ik het alleen heel erg afleiden. Angst zit 'm op het moment vooral in dat ik bang ben voor een terugval. Mijn psychiater doet intussen net alsof ik gek ben en het allemaal maar onzin is.
Trouwens heb ik altijd gedacht en gezegd tegen mijn psychiaters dat ik niet psychotisch was en nu ik mijn "zwakkere kant" begin te accepteren zegt het zelfde psychiater ineens dat het allemaal wel meevalt. Ik word daar eigenlijk best wel gek van. M'n psychiaters die eigenlijk alleen maar proberen mij zwart te maken.

Wat me er aan doet denken; In het verleden heb ik ruzie gehad met een psychiater in een kliniek die mij ervan beschuldigde dat ik alles verzon en dat ik me niet zo moest aanstellen. Dat was de opening van het eerste gesprek dat ik met haar had. Toen heb ik in eerste instantie heel rustig gereageerd, maar eigenlijk al vrij snel knapte er toch echt iets in mij en heb ik haar verrot gescholden (en overigens ook bedreigd). Toen ben ik de kamer uit gestormd, heb ik mijn spullen gepakt en ben ik terwijl ik al vloekend tegen de verpleging zei dat ze die deur beter zo snel mogelijk open maakte en dat ik een aanklacht zou indienen, naar buiten gelopen en op de trein gestapt richting huis. Halverwege (ik moest overstappen op de bus) werd ik opgehaald door mijn ouders die ik inmiddels had gemeld dat ik weg was gegaan. In de auto belde dezelfde psychiater mijn ouders op om ze te vertellen dat ik een leugenaar was en ik alles verzon (zich niet realiserende dat ik meeluisterde).
Daaraan terug denkend; is dat echt de helft van mijn ervaringen met psychiaters. Dat vind ik echt heel erg veel; ze denken eventjes overal mee weg te kunnen komen, omdat jij als patiënt toch "geestesziek" bent en het erge is; ze hebben nog gelijk ook. Ze komen er gewoon mee weg en er is eigenlijk niemand die je gelooft en niets om het te bewijzen.
Om die reden nam ik eerder eigenlijk overal en altijd iemand mee; niet om me te helpen, maar om daar te zijn als getuigen van het gesprek. Alleen ben ik een redelijk gesloten persoon en nogal op m'n privacy gesteld, dus dat doe ik inmiddels ook al niet meer.

Heeft iemand van jullie eigenlijk zulke negatieve ervaringen met de hulpverlening?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_123707091
Nee, ik heb eigenlijk voornamelijk positieve ervaringen met mijn hulpverleners. Mijn eerste psychiater was wel een soort persoon waar ik niet echt mee op kon schieten (soort van trendy/artistiek figuur) en omdat ik flink aan de wiet zat schreef ze me een soort anti depressivum voor (die wietjunks wel vaker krijgen) maar dat had dus niets met mijn symptomen te maken. Na overleg kreeg ik gewoon een andere psychiater.

Verder heb ik een ambulant verpleegkundige en een dame van het RIBW en zolang de medicatie niet aangepast wordt heb ik weinig tot niets met psychiaters te maken.

Erg naar dat je zulke negatieve ervaringen hebt, Demon.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  † In Memoriam † vrijdag 8 maart 2013 @ 12:29:54 #66
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_123785623
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nee, ik heb eigenlijk voornamelijk positieve ervaringen met mijn hulpverleners.


Erg naar dat je zulke negatieve ervaringen hebt, Demon.
Het is bij mij zo erg dat ik het niet verantwoord acht jullie de details te geven omdat dat een trigger voor Mensen die neg. ervaringen hebben kan zijn en dat doe ik dan ook slechts by special request.
Ze zijn in een woord GRUWELIJK . Zodanig dat ze ervoor vervolgd zijn door een tuchtcommissie. De verrassende uitslag was dat de patiënt gelijk had. Het duel tussen de scherpe en de botte 'slangentong was onvoorstelbaar
geëindigd. Voor de verandering had de waarheid overwonnen in het duel der ego"s dat een 'PDrelatie' is. Besef dat ik dit gepaard gaande met verschrikkelijke huilbuien typ. Het heeft me 20 min gekost en ik ben er 'FF' klaar mee hoewel dat laatste een leugentje om bestwil is.
Grtn. 'lotgenoten'

[ Bericht 10% gewijzigd door Salmannassar op 08-03-2013 13:23:26 ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_123789153
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:29 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Het is bij mij zo erg dat ik het niet verantwoord acht jullie de details te geven omdat dat een trigger voor Mensen die neg. ervaringen hebben kan zijn en dat doe ik dan ook slechts by special request.
Ze zijn in een woord GRUWELIJK . Zodanig dat ze ervoor vervolgd zijn door een tuchtcommissie. De verrassende uitslag was dat de patiënt gelijk had. Het duel tussen de scherpe en de botte 'slangentong was onvoorstelbaar
geëindigd. Voor de verandering had de waarheid overwonnen in het duel der ego"s dat een 'PDrelatie' is. Besef dat ik dit gepaard gaande met verschrikkelijke huilbuien typ. Het heeft me 20 min gekost en ik ben er 'FF' klaar mee hoewel dat laatste een leugentje om bestwil is.
Grtn. 'lotgenoten'
Klinkt alsof het iets heftigs was. Vervelend voor je :{

Alleen weet ik wel dat ook al moet je heel erg op passen met wie je tegenover je hebt; je zit er niet voor hun.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † vrijdag 8 maart 2013 @ 14:19:23 #68
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_123790097
Ik weet het. Je zit er voor jezelf. Maar helaas per definitie ook dankzij jezelf. En dat is de leveredge die een kut psychiater heeft over zijn te rationele patienten die als verbaal aggressief te boek staan.
Maar heb ze wel zover dat ik mag gebruiken wat ik wil met mate. Heb de rollen aardig om weten te draaien. en dat is dan mijn 'wraak' (voorlopig). ZHKHVDV~) ..

[ Bericht 2% gewijzigd door Salmannassar op 08-03-2013 14:59:07 ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_123899333
Er is dit weekend niks gebeurd waar ik positieve energie uit heb kunnen halen. Eigenlijk het tegenovergestelde.

Nou ja, misschien gaat deze nieuwe week veel beter worden.
  † In Memoriam † maandag 11 maart 2013 @ 09:02:48 #70
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_123899956
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Klinkt alsof het iets heftigs was. Vervelend voor je :{
.
Klinkt alsof? Iets heftgs?hahahahahahahahahahahahahahahahaha. Wat een bagatellisatie! Snap je nou niet hoe sarcastisch zoiets kan overkomen,Demon? En hoe deprimerend zoveel onbegrip kan zijn? Gelukkig heb ik mijn gevoel voor humor niet verloren...Dus bedankt voor de vertraagde lachkick.
En geen zorgen, ik neem je niets kwalijk hoor. Kan de beste overkomen. Had alleen van jou iets meer inzicht verwacht en heb mij dus in je vergist. Te hoge verwachtingen hebben zo hun risico's.
Maar om een lang verhaal kort te maken: ja, mijn ervaringen in de psychiatrie zijn zéér negatief. Om te janken zo negatief. Om te vervolgen zo negatief. Traumatiserend negatief.
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_123900095
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:02 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Klinkt alsof? Iets heftgs?hahahahahahahahahahahahahahahahaha. Wat een bagatellisatie! Snap je nou niet hoe sarcastisch zoiets kan overkomen,Demon?
Ik denk dat je zijn post fout interpreteert. Het is voor ons onduidelijk wat er aan de hand is, maar we geloven je wel en voelen met je mee.
pi_123912372
Ik ga hier niet op reageren; je bekijkt 't maar. Ik heb zelf zowel binnen als buiten de zorg genoeg traumatiserende ervaringen opgedaan, maar als ik daar een potje over wil gaan zitten janken doe ik dat wel bij die lul van een psycholoog van me. Zodra ik dingen bij andere neerleg hoop ik op hulp en begrip ja. Ik eis het alleen niet op.
Je kan niet verwachten dat als je zegt "Oh, ik heb zo iets ernstigs meegemaakt, maar ik wil niet vertellen wat." dat iedereen dan ineens medelijden met je heeft. Ik probeer begrip op te werken, maar als dát dan zo word gebagatelliseerd; dan is dat ook wel in één keer weer over.
Het zuigt ja, dat weet ik; maar uiteindelijk is het enige wat je kan doen even slikken en verder gaan met je leven.

Heb ik toch gereageerd :')
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  maandag 11 maart 2013 @ 15:05:09 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123912715
huh?, iedereen weer even aardig tegen elkaar, ik weet niet wat het probleem precies is maar iedereen heeft recht op zijn eigen ervaringen natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † maandag 11 maart 2013 @ 22:46:08 #74
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_123938094
Ach, ik ben niet op zoek naar medelijden maar een beetje begrip en dacht dat bij Demon te vinden.
"Klinkt als iets heftigs" als typering van een mentale verkrachting, want dat was het, klinkt een beetje flauw zeg maar. Dacht dat die huilbuien wel aangaven dat het zéér ernstig was en alle grenzen overschreidend, maar wellicht heb ik het inlevingsvermogen overschat. Het is nooit mijn bedoeling geweest iemand te beledigen, dat sowieso niet. Anyway, no harm done WMB.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 11-03-2013 23:45:10 ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_123945120
Alleen mentale verkrachting? Ik heb het fysiek ook meegemaakt, maar who the fuck cares. Ik word momenteel mentaal verkracht door iemand die vind dat ik me meer in 'm in moet leven; maar dat gebeurt gemiddeld ook maar eens per week, dus wat klaag ik.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_123945391
Ik denk dat Demon zijn opmerking zeker niet negatief bedoelde.

Ik heb overigens wel een paar slechte ervaringen met hulpverleners. Geen hele erge ervaringen, dat niet.

Deze week is voor mij in ieder geval goed begonnen. Gister een uur in de kou buiten gewerkt, daar kan ik op de een of andere manier best van genieten.
  † In Memoriam † dinsdag 12 maart 2013 @ 15:48:43 #77
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_123961849
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 03:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Alleen mentale verkrachting? Ik heb het fysiek ook meegemaakt, maar who the fuck cares. Ik word momenteel mentaal verkracht door iemand die vind dat ik me meer in 'm in moet leven; maar dat gebeurt gemiddeld ook maar eens per week, dus wat klaag ik.
Sry dat ik jou met mijn verhaal indirect een kutgevoel geef. Dat is absoluut niet mijn bedoeling geweest en een ongewenste bijwerking zoals die wel vaker optreed. Het is toch ook niet zo dat ik het van je eis? En als je dat niet doet het consequenties heeft? Ik stel je toch geen ultimatum zoals je psychiater geneigd is te doen? Maak je geen zorgen. Je bent geen greintje gedaald in je intrinsieke waarde. Ik neem je echt niets kwalijk en respecteer je onvoorwaardelijk. Sorry, nogmaals.. (sans rancune)
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † woensdag 13 maart 2013 @ 01:04:33 #78
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_123990935
quote:
3s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:05 schreef Re het volgende:
huh?, iedereen weer even aardig tegen elkaar, ik weet niet wat het probleem precies is maar iedereen heeft recht op zijn eigen ervaringen natuurlijk
Als je eens wist hoe gemakkelijk ik hier ultra-sarcastisch op zou kunnen reageren........
Verleidelijk....Demon, je bent besmettelijk.
Maar zal Re sparen.
Hij is lief.....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_123997205
Hallo lieverds :W

Was niet zo supergezellig hier zie ik. Laten we overnieuw beginnen ;)
Hulpverleners... Er zijn meer negatieve dan positieve ervaringen. Zie ook hier. Dit is een intelligente jongeman, en zijn verhaal staat niet alleen. Denk maar aan je eigen situatie terug...

Ik heb een hele leuke week gehad in Polen. Wel een paar keer een beetje paranoia geweest, maar niets extreems/ernstigs. Ben blij dat ik weer thuis ben ;)

Demon, deel je verhalen vooral met ons als jij je daar comfortabel bij voelt. Ik heb in het verleden wat van je gelezen en dat vond ik erg goed geschreven!

Liefs voor allemaal, hugz voor Gewas :*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_123997811
Mooi dat je tripje leuk was. Ik ga binnenkort naar een oom die amateur sommelier is. Dus lekkere wijn en als het weer een beetje meezit (koud dus) fijn lezen bij het haardvuur.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124000732
Hey Messina!

Fijn dat je het naar je zin heb gehad in Polen. :) Ik zat gister nog te denken of je al thuis was. :P

Nog even over die hulpverleners. Ik heb 1 keer een hele vervelende psychiater gehad die niks wilde horen toen ik zei dat de nieuwe medicatie toch echt verkeerd viel. Ben daar wel een hele tijd boos over geweest, maar gelukkig 'kreeg' ik daarna meteen iemand anders.
pi_124001874
quote:
7s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
Mooi dat je tripje leuk was. Ik ga binnenkort naar een oom die amateur sommelier is. Dus lekkere wijn en als het weer een beetje meezit (koud dus) fijn lezen bij het haardvuur.
Wat leuk! Klinkt heerlijk rustgevend :Y

quote:
17s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:34 schreef Gewas het volgende:
Hey Messina!

Fijn dat je het naar je zin heb gehad in Polen. :) Ik zat gister nog te denken of je al thuis was. :P

Nog even over die hulpverleners. Ik heb 1 keer een hele vervelende psychiater gehad die niks wilde horen toen ik zei dat de nieuwe medicatie toch echt verkeerd viel. Ben daar wel een hele tijd boos over geweest, maar gelukkig 'kreeg' ik daarna meteen iemand anders.
Ik was om 21:00 uur thuis en ben om 23:00 uur gaan slapen tot 10 uur vanochtend. Heerlijk. ;)

Mijn allereerste ervaring met een psych (heeeeeeul lang geleden, toen er nog dinosaurussen rondliepen) was heel... apart. Die man stelde een vraag, en als je dan antwoord gaf was het;

Aha, aha, hmhm, hmhm, jajajaja, aha, ja, hmhm.

}:|
Heeft niet echt iets met 'slechte hulpverlening' te maken, maar Godsamme, die man werkte op m'n zenuwen. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124004159
Hier heel huidig nog slechte momenten gehad met de hulpverlening. Mijn vraag naar een psycholoog werd geweigerd omdat het niet meer interessant voor hen was me te behandelen. Nu heb ik op eigen initiatief toch een psycholoog gezocht en ik kreeg gelijk negatief commentaar van de sociaal psychiatrisch verpleegkundige. Maar ik ga toch naar de psycholoog, want ik heb het gevoel dat ik het wel echt nodig heb.
Verder heb ik nooit echt met de psychiatrisch verpleegkundige kunnen opschieten, ik heb het gevoel dat ze veel te veel vastzit in haar eigen denkbeelden en zich niet kan inleven in mijn situatie. Zo heeft ze een paar keer geprobeerd me uit mijn studie te praten, terwijl dat juist de enige plek is waar ik écht contact heb met mensen en waar ik het gevoel heb dat ik iets kan bereiken. En nog drie maanden en ik heb het afgerond :) Dus blij dat ik niet geluisterd heb.

Maar als ik jullie verhalen lees heb ik het nog goed getroffen met de hulpverlening.
pi_124011224
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:10 schreef Messina het volgende:

[..]

Wat leuk! Klinkt heerlijk rustgevend :Y

[..]

Ik was om 21:00 uur thuis en ben om 23:00 uur gaan slapen tot 10 uur vanochtend. Heerlijk. ;)

Mijn allereerste ervaring met een psych (heeeeeeul lang geleden, toen er nog dinosaurussen rondliepen) was heel... apart. Die man stelde een vraag, en als je dan antwoord gaf was het;

Aha, aha, hmhm, hmhm, jajajaja, aha, ja, hmhm.

}:|
Heeft niet echt iets met 'slechte hulpverlening' te maken, maar Godsamme, die man werkte op m'n zenuwen. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto's. :)

Dat uitzicht bij het wakker worden is mooi, op de een of andere manier rustgevend.
pi_124011331
Ik heb geen slechte ervaringen met psychologen, maar ook geen goede eigenlijk.
Ik heb er 9 gehad, en geen van allen heeft ooit iets meer gedaan dan simpele vragen stellen en schrijven.
Nooit iets van " probeer eens.." of " bekijk het eens zo.." of iets..
Alleen vragen en schrijven. Elke keer eindigde het met dat ik begon over wat ik er nou aan zou hebben, en dat ze daar eigenlijk geen antwoord op hadden.
pi_124013340
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:00 schreef Murdera het volgende:
Ik heb geen slechte ervaringen met psychologen, maar ook geen goede eigenlijk.
Ik heb er 9 gehad, en geen van allen heeft ooit iets meer gedaan dan simpele vragen stellen en schrijven.
Nooit iets van " probeer eens.." of " bekijk het eens zo.." of iets..
Alleen vragen en schrijven. Elke keer eindigde het met dat ik begon over wat ik er nou aan zou hebben, en dat ze daar eigenlijk geen antwoord op hadden.
Maar psychologen zijn daar ook voor. Simpele vragenlijstjes. ;)
Een psychiater heeft doorgeleerd en kan meer, mag meer en weet meer. Althans, volgens hun diploma. ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124013532
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:45 schreef Messina het volgende:

[..]

Maar psychologen zijn daar ook voor. Simpele vragenlijstjes. ;)
Een psychiater heeft doorgeleerd en kan meer, mag meer en weet meer. Althans, volgens hun diploma. ;)
Mijn psychiater schreef enkel een recept uit. De gesprekken moest ik met de psycholoog hebben.
En 75 euro per uur voor simpele vragenlijstjes? Je maakt een grapje toch? Dier mensen leren daar 8-12 jaar voor..
pi_124013628
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mijn psychiater schreef enkel een recept uit. De gesprekken moest ik met de psycholoog hebben.
En 75 euro per uur voor simpele vragenlijstjes? Je maakt een grapje toch? Dier mensen leren daar 8-12 jaar voor..
Mijn psycholoog wilde alleen maar praten. :P

"Heb je het moeilijk gehad in je jeugd?"
"Had je problemen mee te komen op school?"

Man, man, man...

Overigens, je kan ook gewoon een LOI cursusje doen. Duurt 3-6 jaar.
Je raekt an de dinge geweun.
  † In Memoriam † woensdag 13 maart 2013 @ 19:17:15 #89
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124017115
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:00 schreef Murdera het volgende:
Ik heb geen slechte ervaringen met psychologen, maar ook geen goede eigenlijk.
Ik heb er 9 gehad, en geen van allen heeft ooit iets meer gedaan dan simpele vragen stellen en schrijven.
Nooit iets van " probeer eens.." of " bekijk het eens zo.." of iets..
Alleen vragen en schrijven. Elke keer eindigde het met dat ik begon over wat ik er nou aan zou hebben, en dat ze daar eigenlijk geen antwoord op hadden.
Goedwillende,hoogopgeleide amateurs,ZWMZ........
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124097324
Schön ist die Jugend, so sorglos und frei
gottseidank ist sie endlich vorbei
und sie kommt zum Glück
nie mehr zurück


Beste lyrics ooit. Van mijn held Hannes Wader.

Maar goed: weekend!
pi_124098452

Nun Freunde lass es, mir einmal sagen
Gut wieder hier zu sein, gut euch zu seh'n
Mit meinem Wünschen, mit meinem Fragen
Fühl ich micht nicht allein, gut euch zu seh'n


Liedje voor alle mensen hier. O+
pi_124098748
Ik heb 1 vraag die al een tijdje in me hoofd zit:

Hoe kijken jullie ouders ertegenaan dat je schizofrenie hebt? Of hoe gaan ze ermee om?

(Als je ouders nog leven natuurlijk.)

Ik merk de afgelopen tijd namelijk dat mijn moeder verdrietig is.
pi_124101892
Ik heb geen ouders meer dus daar kan ik geen antwoord op geven.

Verder: Fijn weekend allemaal!
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124264544
Even een korte update.

Afgelopen tijd (weken) drink ik een stuk minder. De achterdocht begint al minder te worden.

Ik zit er aan te denken om gewoon helemaal niks meer te drinken. Maar of dat lukt zien we aankomend weekend wel. :+
pi_124297209
Onderzoek is voorbij dus ben weer druk met blowen. Uitslag moet alleen 4 weken op zich laten wachten.

Gaat goed trouwens; op psychisch vlak dan.

Mijn romantische leven is weer zo instabiel en ingewikkeld als 't maar kan. Haha.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124371440
Weekend!

Gister heb ik de hele dag positieve ervaringen gehad met alle mensen die ik tegenkwam, iedereen was zo vriendelijk, haast onwerkelijk. Dit is net wat ik nodig had. :D

Ook nog vis wezen halen. Ik hou van vis. :9
pi_124371512
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2013 16:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Onderzoek is voorbij dus ben weer druk met blowen. Uitslag moet alleen 4 weken op zich laten wachten.

Gaat goed trouwens; op psychisch vlak dan.

Mijn romantische leven is weer zo instabiel en ingewikkeld als 't maar kan. Haha.
Mooi dat het goed met je gaat, Demon!

Weet je dat ik sommige topics van jou (in Klaagbaak) vaak enorm vermakelijk vind om te lezen? :P
  † In Memoriam † vrijdag 22 maart 2013 @ 14:11:56 #98
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124373216
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:26 schreef Gewas het volgende:

[..]

Mooi dat het goed met je gaat, Demon!

Weet je dat ik sommige topics van jou (in Klaagbaak) vaak enorm vermakelijk vind om te lezen? :P
leedvermaak?
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † vrijdag 22 maart 2013 @ 14:12:24 #99
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124373238
Hahahahahahaha
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:13:48 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_124373297
}:| niet doen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † vrijdag 22 maart 2013 @ 14:14:12 #101
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124373322
Alles goed?
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † vrijdag 22 maart 2013 @ 14:14:58 #102
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124373348
nothing serious, Re. Maar toch bedankt...
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † vrijdag 22 maart 2013 @ 14:16:01 #103
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124373390
loopt wel los tussen Demon en mij (denk ik)
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124395303
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:26 schreef Gewas het volgende:

[..]

Mooi dat het goed met je gaat, Demon!

Weet je dat ik sommige topics van jou (in Klaagbaak) vaak enorm vermakelijk vind om te lezen? :P
Zijn geloof ik meerdere mensen die het daar mee eens zijn, maar tnx. Ik doe m'n best :P

Overigens merkte ik wel afgelopen nacht dat ik echt enorm aan het trippen was, hallicunaties en hele realistische nachtmerries die een "boodschap" leken te hebben. Moet weer even op mezelf letten, maar dan is het weekend en tja, je weet hoe het gaat als je met vrienden bent, je geld binnen is en de rum in de aanbieding is :P
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † zaterdag 23 maart 2013 @ 06:57:14 #105
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124399804
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Zijn geloof ik meerdere mensen die het daar mee eens zijn, maar tnx. Ik doe m'n best :P

Overigens merkte ik wel afgelopen nacht dat ik echt enorm aan het trippen was, hallicunaties en hele realistische nachtmerries die een "boodschap" leken te hebben. Moet weer even op mezelf letten, maar dan is het weekend en tja, je weet hoe het gaat als je met vrienden bent, je geld binnen is en de rum in de aanbieding is :P
Niet zoveel blowen en zuipen, ouwe.. :r ..
Maar offcourse: suit yourself... O~)
Vanity before sanity....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124432910
Valt toch wel altijd weer tegen hoe snel die flessen drank opgaan, maar doe m'n best wel om het niet te veel te laten zijn hoor.
@Salmannassar: Je weet dat ik vrij weinig doe en het eigenlijk vooral gebruik als anti-psychoticum, anti-depresiva, slaapmiddel en pijnstiller?
Ik merk een lichte neerwaardse spiraal, maar aan de andere kant gaat de spiraal ook omhoog. Ik kan goed nadenken over dingen en voel me redelijk gelukkig over het meeste, maar ik heb ook veel nachtmerrie's en af en toe wel weer lichtelijke paranoide aanvallen met visuele hallucinaties en dergelijke en daarnaast voel ik me best wel neerslachtig en heb ik weinig zin om dingen te doen als ik nuchter ben. Ik denk dat de bewuste zelfmedicatie met cannabis te veel is vervangen door zelfmedicatie met alcohol; en ik durf zo toe te geven dat alcohol geen werkzaam medicijn is.
Maar goed, ik ga van mijn zondag genieten en proberen of ik nog wat van het verhaal dat vannacht om 5 uur door mijn hoofd spookte op papier kan krijgen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  zondag 24 maart 2013 @ 09:16:36 #107
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_124432971
'K moet ook weer eens minderen met alcoholgebruik. Of eigenlijk volledig stoppen ermee en voor de rest ook weer eens normaal gaan doen met mn hasses. Maja, vandaag nog niet.
Touching from a distance ~
pi_124433069
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 09:16 schreef Purplesparks het volgende:
'K moet ook weer eens minderen met alcoholgebruik. Of eigenlijk volledig stoppen ermee en voor de rest ook weer eens normaal gaan doen met mn hasses. Maja, vandaag nog niet.
Dat is het probleem nou altijd, die uitspraak doe ik vaak genoeg weken achter elkaar "Vandaag nog niet", ik ken het. :')
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  zondag 24 maart 2013 @ 09:27:23 #109
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_124433128
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 09:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dat is het probleem nou altijd, die uitspraak doe ik vaak genoeg weken achter elkaar "Vandaag nog niet", ik ken het. :')
;) ook niet in de planning om het te verbeteren in de toekomst eerlijk gezegd. Of'k moet toevallig een leuk meisje tegenkomen waar tegenover ik mn best wil doen ofzo. Maja,bier helaas bijna op hier, misschien maar beter, al veels te lang bezig.
Touching from a distance ~
  † In Memoriam † zondag 24 maart 2013 @ 10:01:39 #110
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124433649
Alcohol is voor wannaB'z.
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124433716
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:01 schreef Salmannassar het volgende:
Alcohol is voor wannaB'z.
Als je 15 bent en breezers drinkt, ja.

Wat een niveau weer.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † zondag 24 maart 2013 @ 10:16:14 #112
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124433933
Zo denk ik er op mijn 49e over. Altijd al gedaan BTW.....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124433971
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:16 schreef Salmannassar het volgende:
Zo denk ik er op mijn 49e over. Altijd al gedaan BTW.....
Of je bent psychotisch en je denkt het alleen maar :+
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  zondag 24 maart 2013 @ 10:19:29 #114
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_124433976
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:16 schreef Salmannassar het volgende:
Zo denk ik er op mijn 49e over. Altijd al gedaan BTW.....
aw dan ben ik ook nog een wannabe dus, och kan ik ook wel mee leven. :P
Touching from a distance ~
pi_124434174
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:01 schreef Salmannassar het volgende:
Alcohol is voor wannaB'z.
A wannabe what exactly? Wannabe alcoholist misschien, maar eigenlijk slaat je opmerking kant noch wal.

Ik drink nauwelijks, worden de dingen in m'n hoofd extra door versterkt.
Overigens niet te vergelijken met het effect wat wiet op me heeft. Man, man, dat moet ik écht niet roken gewoon. ;)

Fijn weekend gehad allemaal?
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 24 maart 2013 @ 10:30:17 #116
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_124434218
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:28 schreef Messina het volgende:

[..]

A wannabe what exactly? Wannabe alcoholist misschien, maar eigenlijk slaat je opmerking kant noch wal.

Ik drink nauwelijks, worden de dingen in m'n hoofd extra door versterkt.
Overigens niet te vergelijken met het effect wat wiet op me heeft. Man, man, dat moet ik écht niet roken gewoon. ;)

Fijn weekend gehad allemaal?
Nog aan de gang, maar vermaak me best totzover. Hoe was die van jou?
Touching from a distance ~
pi_124434297
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:30 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Nog aan de gang, maar vermaak me best totzover. Hoe was die van jou?
Mooi! ;)
Vrijdag jarig, thuis gevierd met een stuk taart met mijn gezin. Verder veel geklust. Verf in m'n haar en zo. Ach, moet er toch af voor een kort, pittig kapsel nu ik oud ben. _O-

Weekenden verschillen voor mij niet van doordeweekse dagen, met als uitzondering dat mijn gezin thuis is en niet op school/werk :s)
Je raekt an de dinge geweun.
  † In Memoriam † zondag 24 maart 2013 @ 10:34:58 #118
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124434327
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:28 schreef Messina het volgende:

[..]

A wannabe what exactly? Wannabe alcoholist misschien, maar eigenlijk slaat je opmerking kant noch wal.

Ik drink nauwelijks, worden de dingen in m'n hoofd extra door versterkt.
Overigens niet te vergelijken met het effect wat wiet op me heeft. Man, man, dat moet ik écht niet roken gewoon. ;)

Fijn weekend gehad allemaal?
Erbij willen horen. Bij de 'big boys'. En leve de wiet. Krijg zometeen amnesia. Man,man, wat ga ik me lekker voelen...!
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124434372
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:34 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Erbij willen horen. Bij de 'big boys'. En leve de wiet. Krijg zometeen amnesia. Man,man, wat ga ik me lekker voelen...!
Waarbij? Als ik al drink, doe ik dat thuis achter mijn pc. Ervan genieten, weet je wel. Glaasje per uur.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124434393
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:34 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Erbij willen horen. Bij de 'big boys'. En leve de wiet. Krijg zometeen amnesia. Man,man, wat ga ik me lekker voelen...!
Dat is wel een erg simplistische gedachte.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  zondag 24 maart 2013 @ 10:38:12 #121
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_124434402
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:33 schreef Messina het volgende:

[..]

Mooi! ;)
Vrijdag jarig, thuis gevierd met een stuk taart met mijn gezin. Verder veel geklust. Verf in m'n haar en zo. Ach, moet er toch af voor een kort, pittig kapsel nu ik oud ben. _O-

Weekenden verschillen voor mij niet van doordeweekse dagen, met als uitzondering dat mijn gezin thuis is en niet op school/werk :s)
Ah, Gefeliciteerd nog, hoe oud ben je geworden dat je al moest over gaan tot een kort vlot kapsel?
Touching from a distance ~
  † In Memoriam † zondag 24 maart 2013 @ 10:39:26 #122
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124434434
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dat is wel een erg simplistische gedachte.
Noem mij maar simpel dan, if that makes you feel good...En Messina, niet zo doelbewust naïef....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124434490
Ik ga ook maar even naïef doen, want denk dat het anders er niet gezelliger op wordt als ik er nog wat zinnigs over wil zeggen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124434493
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:38 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Ah, Gefeliciteerd nog, hoe oud ben je geworden dat je al moest over gaan tot een kort vlot kapsel?
Te oud om nog langer een staart boven op m'n hoofd te dragen, te jong om al een plek in het verzorgingstehuis te reserveren :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:39 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Noem mij maar simpel dan, if that makes you feel good...En Messina, niet zo doelbewust naïef....
Jij scheert iedereen over één kam. Dat klopt gewoon niet ;) Er zullen best jongeren zijn die zich hartstikke stoer voelen met een biertje in de hand, maar volgens mij is iedereen in dit topic volwassen en heeft niemand het nodig om nog 'mee te lopen'.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124434531
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:41 schreef Messina het volgende:

[..]

Te oud om nog langer een staart boven op m'n hoofd te dragen, te jong om al een plek in het verzorgingstehuis te reserveren :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oud ben je dus nog niet :)
Die korte pittige kapsels zijn meer voor 40tigers :P

Ohja en nog gefelliciteerd.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  zondag 24 maart 2013 @ 10:45:54 #126
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_124434592
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:41 schreef Messina het volgende:

[..]

Te oud om nog langer een staart boven op m'n hoofd te dragen, te jong om al een plek in het verzorgingstehuis te reserveren :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Jij scheert iedereen over één kam. Dat klopt gewoon niet ;) Er zullen best jongeren zijn die zich hartstikke stoer voelen met een biertje in de hand, maar volgens mij is iedereen in dit topic volwassen en heeft niemand het nodig om nog 'mee te lopen'.
Ahh, maar 3 jaartjes ouder dan ik hoor, dus valt mee. ;) En wat DFH zegt, korte vlotte kapsels horen meer bij 40++
Touching from a distance ~
pi_124435806
Pfff, ik merk wel dat mijn stemming de laatste tijd erg snel omslaat, maar ben wel veel neerslachtig. Geen goed teken, maar zal wel weer overgaan.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  zondag 24 maart 2013 @ 11:36:08 #128
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_124435916
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Pfff, ik merk wel dat mijn stemming de laatste tijd erg snel omslaat, maar ben wel veel neerslachtig. Geen goed teken, maar zal wel weer overgaan.
Heb je daar minder last van wanneer je goede nachtrust krijgt? Of is het dan nog steeds even erg?
Touching from a distance ~
pi_124438006
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:36 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Heb je daar minder last van wanneer je goede nachtrust krijgt? Of is het dan nog steeds even erg?
Ik denk dat het op het moment vooral andersom is; dat ik niet fatsoenlijk slaap doordat ik me slecht voel, maar tegelijkertijd voel ik me er ook niet bepaald beter onder dat ik niet slaap.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † zondag 24 maart 2013 @ 13:55:34 #130
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124440335
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:41 schreef Messina het volgende:

[..]

Te oud om nog langer een staart boven op m'n hoofd te dragen, te jong om al een plek in het verzorgingstehuis te reserveren :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Jij scheert iedereen over één kam. Dat klopt gewoon niet ;) Er zullen best jongeren zijn die zich hartstikke stoer voelen met een biertje in de hand, maar volgens mij is iedereen in dit topic volwassen en heeft niemand het nodig om nog 'mee te lopen'.
Goed dan, alcohol is een drug voor Mensen die graag accijnzen en btw betalen over hun drug...
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124440602
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:33 schreef Messina het volgende:

[..]

Mooi! ;)
Vrijdag jarig, thuis gevierd met een stuk taart met mijn gezin. Verder veel geklust. Verf in m'n haar en zo. Ach, moet er toch af voor een kort, pittig kapsel nu ik oud ben. _O-

Weekenden verschillen voor mij niet van doordeweekse dagen, met als uitzondering dat mijn gezin thuis is en niet op school/werk :s)
Alsnog gefeliciteerd, Messina! O+

Wat ik dit weekend heb gedaan.... Eigenlijk heel weinig. Oh, wel een paar Duitse pilsjes gedronken. :+
  zondag 24 maart 2013 @ 17:09:29 #132
11170 jerney
catlady 4life
pi_124448833
Sorry for butting in ;) Maar mijn oma is weer eens opgenomen in de gesloten afdeling. Meestal gebeurt zoiets wanneer ze midden in een psychose zit, maar nu heeft ze vooral last van de negatieve symptomen en ziet ze het echt niet meer zitten en zegt dat dit nooit meer goed komt en dat ze dood wil.

We weten allemaal niet zo goed wat we kunnen doen om haar te helpen, van bezoek wordt ze op het moment ook niet bepaald gelukkig. Ze gaat dan op haar tenen lopen, maar heeft het liefst dat ze met rust gelaten wordt. Ik wil dat dan ook respecteren, maar zou zo graag willen dat ik wist hoe ik haar lijden ook maar iets kon helpen verlichten. :{
pi_124465005
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:03 schreef Gewas het volgende:

[..]

Alsnog gefeliciteerd, Messina! O+

Wat ik dit weekend heb gedaan.... Eigenlijk heel weinig. Oh, wel een paar Duitse pilsjes gedronken. :+
Dank je wel! :*

quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 17:09 schreef jerney het volgende:
Sorry for butting in ;) Maar mijn oma is weer eens opgenomen in de gesloten afdeling. Meestal gebeurt zoiets wanneer ze midden in een psychose zit, maar nu heeft ze vooral last van de negatieve symptomen en ziet ze het echt niet meer zitten en zegt dat dit nooit meer goed komt en dat ze dood wil.

We weten allemaal niet zo goed wat we kunnen doen om haar te helpen, van bezoek wordt ze op het moment ook niet bepaald gelukkig. Ze gaat dan op haar tenen lopen, maar heeft het liefst dat ze met rust gelaten wordt. Ik wil dat dan ook respecteren, maar zou zo graag willen dat ik wist hoe ik haar lijden ook maar iets kon helpen verlichten. :{
Ik denk dat je het best eens een gesprek aan kan gaan met de begeleiders daar. Niet dat je persoonlijke info zult krijgen, maar dat is de intentie niet. Vraag eens wat zij denken dat het beste is. Met rust laten, kaartje sturen, of elke week op visite?

Het is voor iedereen anders. Ik wil het liefst dichtbij mensen zijn die mij heel dierbaar zijn. En naast mijn gezin zijn dat maar twee andere personen die ik kan hebben. (En, heel soms kan ik m'n eigen gezin niet eens 'hebben' ;( )

Sterkte ermee jerney.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124475574
Hello,

Laat ik even beginnen met te zeggen dat het niet makkelijk is om op internet een forum of draad te vinden die op een ernstige manier over deze geestestoestand te discussieren, zonder dat men op sites terecht komt waar men het over politiekers en hun schizofrene standpunten heeft of dat het weer over Kim de Gelder gaat en iedereen er een gedacht over heeft.

Ik heb mij dus speciaal hier geregistreerd omdat het hier blijkbaar al een tijdje aan de gang is en mensen hier hun gedachten neerpennen. En dat heb ik als zoon van een persoon met de diagnoze schizofrenie ook wel zeker nodig.

Ik ben thuis vele dingen. Rots in de branding, kok, beheerder, deurmat, psycholoog, bron van vergifiting, bron van rugpijnen, slachtoffer van samenzweringen, dief, enige toeverlaat, bemiddelaar, emotionele vuilbak, en ook wel zoon van: maar dat is vaak begraven onder de lawine van emotionele onstabiliteit die deel uit maakt van de relatie tussen mijn ouder.

Kortom ik zit in een storm die heel grillig en onverwacht van richting verandert en ik moet mij altijd in het midden ervan houden om niet meegesleept te worden in de constante stroom van losgeslagen associaties, vergiftigingswanen, achtervolginswanen en verhalen over de boze wereld van mijn moeder.

Zowat 60% van wat ze zegt en doet moet ik gewoon negeren want het gaat vaak over dingen die uitvergroot zijn, niet beäntwoorden aan de realiteit of heel erg vervormd.

Ironisch gezien is het net die sterke band die wij hebben die voorkomt dat het compleet los slaat en helemaal de mist in gaat, want dat geeft voor ons beiden een soort van fail safe mechanisme waardoor het niet enorm escaleert naar dramatische proporties, al gaat het er soms heel heftig aan toe zeker langs haar kant als ik weer eens zogezegd haar cigaretten gestolen heb, of weer glas schilfers heb in haar rug gedaan, of weer maar eens haar aansteker gestolen. Je moet gewoon weten wat je over je heen laat gaan en er letterlijk niet wakker van liggen dat er gewoon een kleine schmeagol in die ouder van je huist die soms overneemt.

Zelf ben ik ook slechtziende en ik heb zélf soms wel wat hulp nodig bijvoorbeeld bij het kuisen. Laat het nu ook nog zijn dat mijn moeder een absolute fobie heeft voor kuisvrouwen en dat alle zonden van de wereld aan de kuisvrouw toegedicht zijn.

Doordat het element “kuisvrouw” een soort catalysator is om extra gevoelens van achterdocht aan te zuigen, worden meer en meer emotionele redenen als het ware aangezogen om verdachtmakingen op een hoopje te gooien en dingen die totaal niet objectief of aan de orde zijn aan halen. Valse ogen, slechte lucht, al die esoterische elementen worden aangewend om de kuisvrouw te betichten van vuil spel of samenzwering, en daardoor wordt er om de maand naar de dienst gebeld voor een andere kuisvrouw maar naar de buitenwereld laat mijn moeder het dan uitschijnen dat ze niet grondig kuist. Ooit heeft ze eens een kuisvrouw weg gestuurd omdat ze zogenaamd te veel met mij aanpapte, de andere keer omdat ze overal glas in de onderbroeken steekt, een andere keer omdat er ondergoed gestolen wordt. Ik weet dat dit heel belachelijk overkomt maar hier is dit bittere ernst en een absoluut drama en zo wordt het ook behandeld naar het hysterische toe.

Tegelijk doet mijn moeder tegen de kuisvrouw zeer vriendelijk, ontfutselt telefoonnummers en gaat dan heel vrijgevig zijn en zelfs kleren weg geven, zich kwetsbaar opstellen en dan wordt er 's avonds naar dr man gebeld om te vragen waarom ze slechte lucht versprijdt. Die man weet natuurlijk helemaal van niets en daar komen dan weer spanningen van.

Waarom ik dit alls vertel ? Ik kan er niets anders mee! Zelfs in de instelling waar zij bezigheidstherapie volgt wordt op dit gedrag niet verder gewerkt. De medicatie lijkt slechter en sclechter te werken. Zij slaapt ook nooit erg goed en er is amper thuisbegeleiding.

"Gelukkig" is het zo dat het type schizofrenie dat mijn moeder heeft niet echt een agressieve soort is, het is eerder constante nood aan het vermijden van gevaar, het creëren van achterdocht scenario's. Er moeten altijd mensen in bescherming genomen worden, maar de dwangmatigheid en reactioneire houding van mijn moeder is gewoon emotioneel heel zwaar, temeer omdat ik sinds zij ouderdomspijnen heeft beginnen krijgen niet langer het voordeel van de twijfel geniet zoals dat vroeger was.

Ik wordt ook vaak beschuldigd van haar rugpijn, of enige pijn die zij heeft is altijd de schuld van een ander. Het is begonnen met dat zij d'r slaapkamer nu iedere dag sluit zodat niemand er binnen kan (ook niet het kuispersoneel). Het gedacht dat idereen haar via haar ondergoed, lakens en wasgoed pijn bezorgt is zo krachtig dat je gewoon niet tot haar kan doordringen om te zeggen hoe onredelijk dat wel is, en dat creëert een emotionele afstand thuis. Op dat moment praat ik er gewoon niet meer tegen.

Er lijkt aan de instelling waar ze gaat voor dagtherapie, geen gedragstherapeut verbonden te zijn die daar met ons op een rigoreuze manier aan wil werken, men lijkt geen onderliggende psychologie te kunnen vinden die dit gedrag veroorzaakt. Ik kan wel wat analyses gaan uitschrijven over waarom ik denk dat mijn moeder die hekel heeft aan kuisvrouwen maar daar zijn we nu niet veel mee. Ik vind het al moeilijk genoeg om hier open over te praten omdat ik hoop dat ik hier wat ervaringen kan delen met anderen.

Voor de rest is mijn moeder net heel kwetsbaar en moet ik er altijd op toe zien dat ze geen naiëve of impulsieve beslissingen neemt. Ik voel mij soms amper zoon, eerder een redder die aan de kust constant met een touw iemand van de emotionele verdrinking redt en dan af entoe een golf of een steen in mijn gezicht krijgt van de felle wind.
  maandag 25 maart 2013 @ 10:40:08 #135
262 Re
Kiss & Swallow
pi_124475935
kuisvrouw is een mooi vlaams woord voor hulp in het huishouden? of meer gewoon schoonmaaksters?

ik neem aan dat je wel eens gehoord hebt van http://www.koppvlaanderen.be/ of http://www.kopstoring.nl/site/Kopstoring/
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_124478092
idd "huishoudhulp". En ja, koppvlaanderen, ik ben al wel eens naar KOPP geweest, die gespreks avonden daar hebben mij ook wel wat geholpen, alleen werd er daar nogal geconcentreerd op "hoe kan ik mijn ouders zo snel mogelijk vergeten". Natuurlijk waren er daar mensen die echt wel vreeselijke dingen hebben meegemaakt en die gewoon van thuis weg moesten om aan de terreur van hun ouders te kunnen ontsnappen. Ik ervaarde het gewoon als "niet gezond" om tussen allemaal mensen te zitten die hebben moeten weglopen om een of andere reden. Ze zeggen vaak dat gedeelde smart is halve smart maar in dat geval heb ik niet de indruk dat mensen die zelf zodanig toegetakend zijn door de gebeurtenissen thuis, nog veel energie over (willen) hebben om elkaar steun te geven.

En dan kreeg ik heel erg het gevoel dat we gewoon omwille van het noodlot samen zaten maar voor de rest wilden we er allemaal niet echt bij zijn.
pi_124481785
Klinkt alsof je moeder meer (professionele) hulp nodig heeft dan ze nu krijgt, Mantorok2013.

Verder vind ik het lastig om er dieper op in te gaan, misschien omdat ik zelf moeder ben.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124485380
ja die echte professionele psychologische hulp ontbreekt echt. Er wordt begeleiding gegeven, bezigheidstherapie en de medicatie wordt opgevolgd en omde maand een gesprek bij de psychiater maar die gaat helemaal niet over die onderliggende angsten, daar wordt niet echt aan gewerkt.

Het is raar, ik heb eigenlijk niet zo'n emotionele band met mijn moeder omdat ze altijd wel is opgenomen en ik altijd naar internaat was. Tegelijk zie ik dat ook wel als een voordeel want als ik mij zodanig emotioneel moet engageren in iemand die 60-70% van de dag met wanen en nepvoorstellingen van de realiteit heeft dan zou dat gewoon niet e doen zijn dus ik sta er eigenlijk een beetje boven en ondervindt eigenlijk alleen de frustraties van de gevolgen.

Jaren lang is zij opgenomen geweest, jaren lang behandeld tegen het stemmen horen, en nog altijd heel vastgeroest zitten in dat probleem. Naar de buitenwereld zegt zij dan wel "ik hoor stemmen die er niet zijn" maar soms maakt ze zo een theater thuis en pleegt ze emotionele chantage met waanvoorstellingen van god die mij mijn goed zicht gaat terug geven, als je er tegen in gaat dan krijg je gewoon de bal terug gestuiterd met bewoordingen die je dwingen haar serieus te nemen. Zij dan heel die poespas heel overtuigend brengen maar je mag er niet in mee gaan of je verliest jezelf in oeverloze discussies over "onzin".
pi_124504580
Heb alles echt heel vaak doorgelezen en wil continu graag reageren, maar weet eigenlijk niet echt wat ik moet zeggen, heb het vaak als ik dit soort dingen hoor. In mijn hoofd hoor ik een argument beginnen "Ja, maar dan kan je toch...." en daar houd het op. Het is heel hard, maar je kan er vaak zo weinig tegen beginnen er is zo weinig wat je kan doen om het echt beter te maken. Verbetering komt er langzaam wel weer, maar later komt het dan misschien wel weer terug.
Eigenlijk wordt ik heel erg depressief van mezelf, ik probeer er niet heel veel over na te denken. Er zijn zoveel dingen die ik wil en die ik kan bedenken, maar als ik het dan wil gaan doen, dan lukt het gewoon niet en ik snap niet waarom en elke keer als ik spontaan een glimlach op mijn gezicht krijg, me vrolijk voel en vol hoop ben, dan niet veel later vind ik mezelf juist midden in de nacht met een fles drank op tussen mijn eigen gedachte. Als ik me later dan beter voel zeg ik tegen mezelf dat het gewoon niet gebeurt is en probeer ik de draad weer op te pakken, maar elke keer ben ik eigenlijk weer terug bij af.
Dan is er ook nog verdomme niemand die er ook maar iets van begrijpt; sterker nog, er zijn er zat die er helemaal niets van geloven. Inclusief mijn psychiater, die mij laatst vertelde dat die hallucinaties nog wel eens zouden kunnen komen doordat ik slechte gevoelens probeer te verwerken en dat dat geen psychotisch verschijnsel zou zijn. Waar komen die gevoelens dan vandaan; het enige waar ik me zo slecht over voel is dat ik helemaal niets voor elkaar krijg omdat mijn hoofd niet doet wat ik wil en ik wordt geteisterd door nachtmerries en angstaanjagende hallucinaties.

Laatst droomde ik over een demon die een heel gezelschap van mensen waaronder mij vermoorde, opat, uit elkaar scheurde en opofferde. Aan het eind van de droom was ook ik dood en stond ik als een soort geest naast mijn lichaam en het wezen. Ik distantieerde me niet van de droom, het wezen trok mij in de droom en begon tegen me te schreeuwen en me te bedreigen, terwijl ik al dood was. Vervolgens werd ik wakker, maar het wezen was er nog steeds, bijna direct verdwijnde het ook weer, maar vervolgens dacht ik eerst even dat er een lijk van 1 van de mensen uit de droom op me lag.
De hele dag ben ik echt lijk bleek geweest en ik heb ook echt dagen amper geslapen; alweer. Gebeurt elke maand wel een keer dat ik een week amper slaap. Tot afgelopen nacht, ik heb me klem gezopen en flink geblowd en ik kon weer slapen, nu ben ik ten minste uitgerust. Voel me nog wel aardig bagger en een beetje paranoia.

Wel de hele dag productief met school bezig geweest, nouja, 2 uurtjes ofzo. Als dat straks weer fout gaat, krijg ik weer dat hele boze gezeur over me heen dat ik niet genoeg mijn best zou doen. Alsof ik mijn opleiding niet wil afmaken en een goede baan wil zoeken. Alsof ik niet wil dat ik leuke dingen onderneem, gezellig meepraat en gewoon aardig doe.

Pfff, dit is de eerste keer eigenlijk dat er ook maar een traan bij mij los komt in een jaar tijd. Voel me wel iets beter. Soms wou ik dat ik gewoon nooit geboren was; niet dat ik er een einde aan wil maken, ik zou gewoon willen dat deze rot achtbaan er gewoon niet was geweest.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124505080
Goede tijden lijken onvermijdelijk te leiden naar de fles. Geen logische tussenstappen. Altijd uit het niets.
Ik weet het niet zo goed meer. Ik ben gelukkig is het niet?
Ik probeer het goed te doen, en ik denk echt dat het me lukt, meestal. De haat, de chaos lijkt onder controle. De bloedlust lijkt vervaagd.
Maar uit het niets komen de dromen, de vervliegingen, de angsten en het surrealisme.

Ik weet niet zo goed meer wat ik nog kan doen.
pi_124509479
Zou het misschien helpen om op een sport te gaan?
pi_124539031
Dan zuip je je klem, slaapt een uurtje en begint weer aan je dag; vandaag 2 boeken gelezen en ineens gaat het wel super goed; voel me alleen redelijk vlak en verveeld. Lastige is misschien ook dat als mijn psycholoog me nu zou vragen hoe het gaat; ik het helemaal niet van belang lijk te vinden dat ik een hele erge kut week heb gehad, maar heel erg ben gefocust op hoe het op precies dat moment gaat.
Ik neem me elke keer voor om gewoon alles te vertellen, maar dan ben ik best wel bang dat er meteen ook weer een arts bij zit om me pillen voor te schrijven. Probleem is gewoon dat elk gesprek en elk onderzoek een moment opname is. Meestal voel ik me precies op die momenten wel weer goed. Aan de andere kant heeft mijn psycholoog ook genoeg van mij gelezen en gehoord om te weten dat het niet al te best gaat; ik heb ook aangedrongen op een afspraak, maar ook dan moet je weer 2 weken wachten.
Verder vraag ik mij regelmatig af wat ik heb aan al die GGZ toestanden. Het enige wat ze in mijn ogen continu doen, is mij confronteren met mijn problemen, vertellen dat ik het niet goed doe en vervolgens mij laten nadenken over een oplossing.

En nee, ik ga niet sporten, geconfronteerd worden met mijn lichamelijke beperkingen doet mij nooit echt beter voelen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124545679
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:

Verder vraag ik mij regelmatig af wat ik heb aan al die GGZ toestanden. Het enige wat ze in mijn ogen continu doen, is mij confronteren met mijn problemen, vertellen dat ik het niet goed doe en vervolgens mij laten nadenken over een oplossing.

Vergeet niet het opdringen van pillen, daar zijn ze ook goed in.

Ik heb de laatste tijd dat mijn bui van compleet vlak naar een der extremen gaat (boos, verdrietig, whatever), en dan wordt het weer vlak...

En pleur 's op met die kou!
There, I said it!
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 27 maart 2013 @ 14:47:44 #144
11170 jerney
catlady 4life
pi_124566845
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:29 schreef Messina het volgende:

[..]

Dank je wel! :*

[..]

Ik denk dat je het best eens een gesprek aan kan gaan met de begeleiders daar. Niet dat je persoonlijke info zult krijgen, maar dat is de intentie niet. Vraag eens wat zij denken dat het beste is. Met rust laten, kaartje sturen, of elke week op visite?

Het is voor iedereen anders. Ik wil het liefst dichtbij mensen zijn die mij heel dierbaar zijn. En naast mijn gezin zijn dat maar twee andere personen die ik kan hebben. (En, heel soms kan ik m'n eigen gezin niet eens 'hebben' ;( )

Sterkte ermee jerney.
Dankje :) Ja, misschien dat maar beter doen, zij hebben er toch meer zicht op dan wij. Voorlopig heb ik mijn oude dummy erbij gepakt en daarin het een en ander voor haar geschreven. Die geef ik dan samen met wat materiaal aan haar zodat, als ze dat wil, daarin verder kan schrijven of tekenen. Ze houdt normaal wel van creatief bezig zijn, maar ik kan me voorstellen dat dat nu ook niet zo aantrekkelijk is. Maar in dat geval kan ze rustig lezen wat ik voor haar geschreven heb op een moment dat het een beetje kalm is in haar hoofd.
pi_124601604
Veel heftige verhalen hier erbij gekomen. :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:03 schreef Messina het volgende:

[..]

Vergeet niet het opdringen van pillen, daar zijn ze ook goed in.

Ik heb de laatste tijd dat mijn bui van compleet vlak naar een der extremen gaat (boos, verdrietig, whatever), en dan wordt het weer vlak...

En pleur 's op met die kou!
There, I said it!
Eens! Het is tijd dat het wat warmer gaat worden. ;)

Hier gaat alles zoals altijd. Gewoon stabiel dus. En alweer de hele week alcoholvrij.
pi_124604001
Heel erg veel stemmingswisselingen en kan me ook totaal niet meer vermaken. Als enige voordeel heeft dat, dat ik ook totaal geen reden heb om niet non-stop aan het werk te zijn. Al anderhalve week grieperig en net wakker geworden met koorts. Gaat niet erg lekker dus.
Zometeen even bedenken wat ik morgen tegen m'n psycholoog ga zeggen; nog niet eerder op voorbereid eigenlijk, vind het wel nodig worden.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124606644
Hier gaat het ook weer matig. Ben de hele week niet op werk verschenen. Daarom ben ik in mijn hoofd met een goede smoes bezig geweest maar ik denk dat ik volgende week maar gewoon de waarheid vertel. Dat ik een lambal zonder discipline ben.

Op een iets positievere noot; ik ben gisteren begonnen met opruimen. Een hele zak aan bierblikken (platgestampt) en morgen ga ik alle kastjes na op rotzooi die over datum is.

En mijn plant is stervende. Tragisch.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124685592
Gisteren gesprek met psycholoog, dan zeg je wat er is en that's it. Kan eigenlijk niet wachten op de uitslag van het onderzoek, want dan ga ik ook over op volwassenenzorg; dus dan kan er weer van alles geprobeerd worden; en dan bedoel ik geen medicijnen.
Verder voel ik me weer geweldig, want heb gisteravond een fantastische avond gehad met een favoriete artiest van mij. Hele avond gepraat met Moto Boy en heel veel leuke mensen ontmoet.
Dus nu de platenspeler onder het stof vandaan gehaald.

I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124686169
Die muziek klinkt zeker niet verkeerd, Demon!

Afgelopen dagen heb ik veel negatieve energie gekregen vanwege negativiteit die veel mensen om zich heen hebben hangen. Nu heb ik vandaag geen enkele behoefte gehad om mensen te zien, en ben nu lekker pilsjes aan het tanken. w/

Vandaag heb ik de hele dag naar Destroyer 666 geluisterd. *O* Daar haal ik nou energie uit, klinkt misschien vreemd. Ik zal zo wat muziek hier posten.
pi_124686377

I think I'm a Wolf, then again I'm fucking Crazy,
I think what I need is a Bitch, don't you?


Die lyrics. _O_

pi_124686713
Altijd lachen, ontspannende muziek. Ik krijg er zin in Fortarock van.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124686783
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 16:42 schreef Karboenkeltje het volgende:
Altijd lachen, ontspannende muziek. Ik krijg er zin in Fortarock van.
Ben ik ook van plan heen te gaan, voornamelijk voor Rammstein en Mötorhead.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124686869
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 16:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ben ik ook van plan heen te gaan, voornamelijk voor Rammstein en Mötorhead.
Voornamelijk Rammstein inderdaad. Mötorhead heb ik ook al een paar keer gezien maar daar was ik niet van onder de indruk. Rammstein geeft daarentegen altijd een geweldige show! Ik moet de rest van de line-up ook even bekijlken want het is altijd iets leuker als je de band al een beetje kent.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124687050
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 16:48 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Voornamelijk Rammstein inderdaad. Mötorhead heb ik ook al een paar keer gezien maar daar was ik niet van onder de indruk. Rammstein geeft daarentegen altijd een geweldige show! Ik moet de rest van de line-up ook even bekijlken want het is altijd iets leuker als je de band al een beetje kent.
Ik heb ze beide nog nooit live gezien, maar er zijn zo veel bands die ik leuk vind en wil zien dat dat ook niet zo vreemd is. Ik vind Mötorhead altijd al wel goede muziek maken, maar Rammstein vind ik wel weer iets anders qua show en dergelijke, maar ook wel de muziek.
Ooit gaan luisteren als jochie vanwege de tune van het toenmalige gameprogramma Gammo, dat was namelijk Du Hast van Rammstein.

Als je voor show gaat had je gisteren niet met mij mee moeten gaan, Moto Boy kwam alleen met een gitaar, zonder band en later zelfs zonder microfoon. Haha.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124687198
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 16:55 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Als je voor show gaat had je gisteren niet met mij mee moeten gaan, Moto Boy kwam alleen met een gitaar, zonder band en later zelfs zonder microfoon. Haha.
Live muziek is natuurlijk altijd leuk maar ik kan er ook van genieten als ze genoeg pyro-techniek om Noord-Korea van de kaart te vegen gebruiken. Maak je borst maar nat, het is niet abnormaal als je op twintig meter de hitte van de vlammenwerpers nog voelt.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124687276
Ik heb FortaRock even opgezocht... Toffe line-up! ^O^ Ik zie dat Kreator ook komt, gave band is dat.

Rammstein had ik vroeger een cd van (Mutter geloof ik). Vond het altijd hele toffe muziek, al luister ik het nu nooit meer.
pi_124687279
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:00 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Live muziek is natuurlijk altijd leuk maar ik kan er ook van genieten als ze genoeg pyro-techniek om Noord-Korea van de kaart te vegen gebruiken. Maak je borst maar nat, het is niet abnormaal als je op twintig meter de hitte van de vlammenwerpers nog voelt.
Het kan alleen ook te ver gaan; bij Marilyn Manson was er namelijk na een tijdje zo'n dikke walm van rook en confetti, dat ik van 5 meter afstand (van hem) alleen maar een schim zag. :P
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124687339
Bij Marilyn Manson lijkt dat een voordeel. :P
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124687387
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Bij Marilyn Manson lijkt dat een voordeel. :P
Hij is op zich best knap hoor :P

Hij is niet voor niets het gezicht van de nieuwste ad van Saint Laurent.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124687561
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Hij is op zich best knap hoor :P

Hij is niet voor niets het gezicht van de nieuwste ad van Saint Laurent.
[ afbeelding ]
Wat ze in de haute couture mooi vinden sluit niet vaak aan bij mijn smaak. Maar goed, is Manson live een beetje leuk?

Een paar jaar geleden ben ik aangenaam verrast door Slipknot. Ik vond ze (door die maskers) maar stom maar tering, wat waren ze live goed! Misschien koop ik zelfs eens een album van ze.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124687691
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:12 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Wat ze in de haute couture mooi vinden sluit niet vaak aan bij mijn smaak. Maar goed, is Manson live een beetje leuk?

Een paar jaar geleden ben ik aangenaam verrast door Slipknot. Ik vond ze (door die maskers) maar stom maar tering, wat waren ze live goed! Misschien koop ik zelfs eens een album van ze.
Als je fan bent van Manson is live geweldig; en hij is ook een geweldige performer, maar op het podium is hij vaak zo high van de coke dat hij soms even in elkaar zakt en tussen nummers door kan soms ook een lange tijd zitten. Als fan weet je wat je kan verwachten ja, maar je gaat er ook echt met z'n alle helemaal in op. :P
Nu moet ik toegeven dat ik bij dat optreden ook redelijk high was. En helemaal vooraan in het midden staan is ook geen verstandig idee, want hij tuft gewoon over je heen. :+
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124688027
Ik ben op 13-jarige leeftijd naar een optreden van Tankard geweest (Duitse thrash metal). Dronken en headbangen met je hoofd tegen de muziekboxen. Goeie herinneringen aan.
pi_124688081
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

En helemaal vooraan in het midden staan is ook geen verstandig idee, want hij tuft gewoon over je heen. :+
Nou, dan heb ik liever Iron Maiden (ge-verdraaide-weldige live band). Die zijn zo aardig dat je hun bezwete polsbandjes kunt vangen. Zo heb ik er één van Gers en één van McBrain. Hoi!
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124688111
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:26 schreef Gewas het volgende:
Ik ben op 13-jarige leeftijd naar een optreden van Tankard geweest (Duitse thrash metal). Dronken en headbangen met je hoofd tegen de muziekboxen. Goeie herinneringen aan.
Fucking hell! Toen ik dertien was luisterde ik nog naar cassettebandjes met Disney liedjes!
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124688221
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:29 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Fucking hell! Toen ik dertien was luisterde ik nog naar cassettebandjes met Disney liedjes!
Mijn fascinatie voor metal was vroeg begonnen. :)

En toen kreeg je nog gewoon bier mee als je 13 was. Ik heb medelijden met de pubers van nu (18 om bier te mogen kopen was het toch? :+ ).
pi_124688329
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:33 schreef Gewas het volgende:

[..]

En toen kreeg je nog gewoon bier mee als je 13 was. Ik heb medelijden met de pubers van nu (18 om bier te mogen kopen was het toch? :+ ).
De goede oude tijd. En tegenwoordig ben ik zelfs wel blij met het aanscherpen van de regels. Ik heb er namelijk geen last van en het scheelt irritante pubers in mijn stamkroegen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124688656
Ik heb mezelf teruggevonden op de site van Tankard. Met hoge uitzondering een foto van mij:

Helemaal links onderaan. Die gast met dat donkerbruine haar ben ik. :+

Edit: foto verwijderd.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2013 08:03:47 ]
pi_124688751
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:33 schreef Gewas het volgende:

[..]

Mijn fascinatie voor metal was vroeg begonnen. :)

En toen kreeg je nog gewoon bier mee als je 13 was. Ik heb medelijden met de pubers van nu (18 om bier te mogen kopen was het toch? :+ ).
Mijn fascinatie voor Metal begon ook vroeg, rond mijn 9e luisterde ik eigenlijk alleen maar Marilyn Manson, Rammstein en Linkin Park. :+

Gelukkig ben ik 18 ^O^
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124688995
Zo, ik heb het uitgesteld maar het uur U is genaderd. Ik mag een biertje van mezelf en dan ga ik even het nieuws kijken.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124689451
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
Zo, ik heb het uitgesteld maar het uur U is genaderd. Ik mag een biertje van mezelf en dan ga ik even het nieuws kijken.
Bier drinken mag in het weekend van mij altijd vanaf 12 uur :s)

Door de weeks vanaf 1 uur :+
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124689903
Het is altijd gezellig in het schizofrenietopic.

Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe avatar?
pi_124690244
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Bier drinken mag in het weekend van mij altijd vanaf 12 uur :s)

Door de weeks vanaf 1 uur :+
Doordeweeks mag ik gelukkig werken. Verder heb ik niet de fondsen om mijn alcoholverslaving te handhaven. Ik heb geen alcoholprobleem, ik heb een geldprobleem. :P
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:22 schreef Gewas het volgende:
Het is altijd gezellig in het schizofrenietopic.

Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe avatar?
Het was me nieteens opgevallen dat je een nieuwe avatar hebt. Nu ik er op let heb ik er nog geen echte mening over. Bleek meisje?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124711225
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:32 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Doordeweeks mag ik gelukkig werken. Verder heb ik niet de fondsen om mijn alcoholverslaving te handhaven. Ik heb geen alcoholprobleem, ik heb een geldprobleem. :P

[..]

Het was me nieteens opgevallen dat je een nieuwe avatar hebt. Nu ik er op let heb ik er nog geen echte mening over. Bleek meisje?
Ja. Dit is artwork uit een boekje van Samael (black metal band). :) Verder heeft het geen betekenis.

Vandaag ga ik me hele kamer schoonmaken en vanmiddag naar familie om Pasen te vieren.
  † In Memoriam † dinsdag 2 april 2013 @ 08:45:14 #174
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124783339
[/quote]
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 09:01 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ja. Dit is artwork uit een boekje van Samael (black metal band). :) Verder heeft het geen betekenis.

Vandaag ga ik me hele kamer schoonmaken en vanmiddag naar familie om Pasen te vieren.
Het is wel de bedoeling dat het wat referentie aan de representant heeft, zo'n icon. En bespaar me je to-do lijst....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124783371
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:45 schreef Salmannassar het volgende:
Het is wel de bedoeling dat het wat referentie aan de representant heeft, zo'n icon. En bespaar me je to-do lijst....
:?
  † In Memoriam † dinsdag 2 april 2013 @ 08:50:13 #176
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124783391
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

:?
Weet ik ook niet. Was het 1e wat in mij opkwam toen ik Gewas las...
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124783419
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:50 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Weet ik ook niet. Was het 1e wat in mij opkwam toen ik Gewas las...
Waarom? Laten we in elk geval hier proberen negativiteit jegens elkaar te vermijden. Ik geloof dat we het allemaal al zwaar genoeg hebben zonder dat we elkaar ook nog op een nare manier bejegenen.
  † In Memoriam † dinsdag 2 april 2013 @ 08:57:31 #178
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124783471
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

Waarom? Laten we in elk geval hier proberen negativiteit jegens elkaar te vermijden. Ik geloof dat we het allemaal al zwaar genoeg hebben zonder dat we elkaar ook nog op een nare manier bejegenen.
Ach, valt wel mee toch. Ik kan het nog veel bonter maken maar geef toe dat er een negatieve ondertoon zit die er eigenlijk niet zou moeten zitten want Gewas is een lieve jongen die het allemaal niet zo kwaad bedoelt. Maar ik zit anders in elkaar en daar moet ook ruimte voor zijn. Ik weet iig wel dat als je geen stootje kan hebben je beter niet op Fok! kunt zitten.....Maar sry. Zal niet meer zo impulsief zijn (ADHD)...
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124783508
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:57 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

[..]

Ach, valt wel mee toch. Ik kan het nog veel bonter maken maar geef toe dat er een negatieve ondertoon zit die er eigenlijk niet zou moeten zitten want Gewas is een lieve jongen die het allemaal niet zo kwaad bedoelt. Maar ik zit anders in elkaar en daar moet ook ruimte voor zijn. Ik weet iig wel dat als je geen stootje kan hebben je beter niet op Fok! kunt zitten.....Maar sry. Zal niet meer zo impulsief zijn (ADHD)...
Natuurlijk kan je het veel bonter maken, maar waarom zou je dat doen?
En als je geen stootje kan hebben kan je beter niet op FOK! zitten nee, maar dit is geen ONZ of KLB.

Als je mensen af wil zeiken heb je genoeg plekken om naartoe te gaan.
  † In Memoriam † dinsdag 2 april 2013 @ 09:01:41 #180
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124783538
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:59 schreef Murdera het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je het veel bonter maken, maar waarom zou je dat doen?
En als je geen stootje kan hebben kan je beter niet op FOK! zitten nee, maar dit is geen ONZ of KLB.

Als je mensen af wil zeiken heb je genoeg plekken om naartoe te gaan.
Nee, wil zeker niet iemand af zeiken. Probeer mijn kritiek altijd opbouwend te houden al komt het er soms beroerd uit. En ONZ en KLB zijn pure tijdsverspilling IMHO..
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124783571
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 09:01 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Nee, wil zeker niet iemand af zeiken. Probeer mijn kritiek altijd opbouwend te houden al komt het er soms beroerd uit. En ONZ en KLB zijn pure tijdsverspilling IMHO..
Opbouwende kritiek, dat iemand geen to do lijst mag posten? Dat een UI bij iemand moet passen? Ik noem dat kansloos gezeik.
  † In Memoriam † dinsdag 2 april 2013 @ 09:41:19 #182
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124784131
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 09:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Opbouwende kritiek, dat iemand geen to do lijst mag posten? Dat een UI bij iemand moet passen? Ik noem dat kansloos gezeik.
Ok, ook goed. Hoewel je mij nu wel een beetje afzijkt, hoor, Snik, snik...;-)
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124784925
Ach, valt wel mee toch. Ik kan het nog veel bonter maken. ;)
  † In Memoriam † dinsdag 2 april 2013 @ 10:30:50 #184
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124785040
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:23 schreef Murdera het volgende:
Ach, valt wel mee toch. Ik kan het nog veel bonter maken. ;)
Touché....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124787599
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

Waarom? Laten we in elk geval hier proberen negativiteit jegens elkaar te vermijden. Ik geloof dat we het allemaal al zwaar genoeg hebben zonder dat we elkaar ook nog op een nare manier bejegenen.
^O^

En thanks dat je het voor me opneemt.

Als ik mijn to do lijstje hier zet is dat ook om het topic een beetje luchtig te houden.

Trouwens.. ik kom net terug van het vrijwilligerswerk. Daar krijg ik nou positieve energie van. :Y
  † In Memoriam † dinsdag 2 april 2013 @ 13:11:11 #186
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124789403
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:14 schreef Gewas het volgende:

[..]

^O^

En thanks dat je het voor me opneemt.

Als ik mijn to do lijstje hier zet is dat ook om het topic een beetje luchtig te houden.

Trouwens.. ik kom net terug van het vrijwilligerswerk. Daar krijg ik nou positieve energie van. :Y
Moet straks FF pisse in een potje. UC vanwege RM. NoNo's: coke & speed.
Daarna microw. q-pounder rustlers eten bij wijze van lunch maar moet eigenlijk afvallen vanwege dreigende diabetes. Maar of it an geet, alleen Allah weet. O-) O-)
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124789461
Heb me gisteren weer bezopen. Ik moet zeggen dat dat toch de beste manier voor mij lijkt te zijn. Al weet ik dat het eigenlijk niet kan/mag.
pi_124789502
Denk ik net; ik ga even FOK! checken, kijken of er hier nog wat leuks of interessants is gepost. Valt dat even tegen.

@Salmannassar: Ik snap dat je zegt dat FOK! over het algemeen vrij vijandig is, maar als iedereen in jou straat ineens een neo-nazi wordt dan betekend dat toch niet dat jij je ook meteen als een antisemiet moet gedragen. Sorry, maar dat zou dan weer mijn logica zijn; om er niet in mee te gaan.

Ach, misschien dat ik het ook wel begrijp. Vooral aangezien ik wel een geschiedenis heb met veel boosheid. (Zeker hier op FOK!) Zeker ook wat mensen ontmoet met schizofrenie die met veel boosheid kampte. Ik bedoel, het is maar net hoe je het oppakt.

Verder:
Mijn dromen blijven echt steeds vreemder worden; vannacht heb ik gedroomd dat ik een verzetsstrijder was tijdens de 2e wereldoorlog, leek ergens in Belgie te zijn. In ieder geval, ik was op de vlucht en moest steeds verplaatsen; van dorp naar dorp, van huis naar huis. In ieder geval, uiteindelijk was er een gas aanval of iets dergelijks en ging iedereen (inclusief mij) dood.

Daarna een droom dat ik in de supermarkt moest afrekenen en dat de man achter mij in de rij continu m'n bier open maakte. Ik werd boos, maar niemand leek me te begrijpen en uiteindelijk liep ik naar buiten en werd er iets van "Vieze uitkeringstrekker" of iets dergelijks naar me geschreeuwd.

Het deed me beide eigenlijk een beetje denken aan mijn ervaring met schizofrenie en psychose. Zowel het gevoel hebben te moeten vluchten en de angst, als dingen die me erg boos maken en het gevoel dat niemand me begrijpt.

Nog meer:

Ik heb veel behoefte eigenlijk om weer eens wat te gaan doen, maar het lukt me gewoon niet. Krijg het totaal niet voor elkaar, als ik ergens aan ga werken gaat om een of andere reden op een bepaald punt m'n gedachte op 0 en heb ik ineens 2 uur voor me uit zitten te staren zonder het door te hebbne gehad. Geen idee hoe ik het voor elkaar ga krijgen dingen af te maken op dit moment.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † dinsdag 2 april 2013 @ 13:42:57 #189
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124790549
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Denk ik net; ik ga even FOK! checken, kijken of er hier nog wat leuks of interessants is gepost. Valt dat even tegen.

@Salmannassar: Ik snap dat je zegt dat FOK! over het algemeen vrij vijandig is, maar als iedereen in jou straat ineens een neo-nazi wordt dan betekend dat toch niet dat jij je ook meteen als een antisemiet moet gedragen. Sorry, maar dat zou dan weer mijn logica zijn; om er niet in mee te gaan.

Ach, misschien dat ik het ook wel begrijp. Vooral aangezien ik wel een geschiedenis heb met veel boosheid. (Zeker hier op FOK!) Zeker ook wat mensen ontmoet met schizofrenie die met veel boosheid kampte. Ik bedoel, het is maar net hoe je het oppakt.

Verder:
Mijn dromen blijven echt steeds vreemder worden; vannacht heb ik gedroomd dat ik een verzetsstrijder was tijdens de 2e wereldoorlog, leek ergens in Belgie te zijn. In ieder geval, ik was op de vlucht en moest steeds verplaatsen; van dorp naar dorp, van huis naar huis. In ieder geval, uiteindelijk was er een gas aanval of iets dergelijks en ging iedereen (inclusief mij) dood.

Daarna een droom dat ik in de supermarkt moest afrekenen en dat de man achter mij in de rij continu m'n bier open maakte. Ik werd boos, maar niemand leek me te begrijpen en uiteindelijk liep ik naar buiten en werd er iets van "Vieze uitkeringstrekker" of iets dergelijks naar me geschreeuwd.

Het deed me beide eigenlijk een beetje denken aan mijn ervaring met schizofrenie en psychose. Zowel het gevoel hebben te moeten vluchten en de angst, als dingen die me erg boos maken en het gevoel dat niemand me begrijpt.

Nog meer:

Ik heb veel behoefte eigenlijk om weer eens wat te gaan doen, maar het lukt me gewoon niet. Krijg het totaal niet voor elkaar, als ik ergens aan ga werken gaat om een of andere reden op een bepaald punt m'n gedachte op 0 en heb ik ineens 2 uur voor me uit zitten te staren zonder het door te hebbne gehad. Geen idee hoe ik het voor elkaar ga krijgen dingen af te maken op dit moment.
Ik benijd je niet, DFH. Mijn dromen zijn heel wat aangenamer zo ik ze al heb in mijn huidige ritme van 96u op 2u af. Zijn hazeslaapjes eigenlijk. Geen kunstmatige hulpstoffen btw, de legale uitgezonderd uiteraard. Slaapdeprivatie is een panacea voor mij. Drinken doe ik niet maar blowen des te meer. Maar ik voel me van alle drugs wel cool in diverse stadia van euphorie natuurlijk, LSD de kroon spannende..Maar genoeg luchtigheid. Ze willen hier weten hoe dik mijn zadelpen is. En ik heb helemaal geen fiets....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124790657
Ik ben al lang blij dat ik weer kan slapen, 2 weken per maand slaap ik misschien een uurtje per dag. De andere 2 weken slaap ik bijna alleen maar.
Mijn laatste keer hard drugs was trouwens 3 december op 't Marilyn Manson concert.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124790701
dat vind ik wel echt ernstig. zonder slaap ben ik niet.
pi_124790802
Ik zie in meerdere topics de sfeer achteruit hollen. Volgens mij is iedereen een beetje 'bleh' door het weer.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124790851
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:50 schreef Messina het volgende:
Ik zie in meerdere topics de sfeer achteruit hollen. Volgens mij is iedereen een beetje 'bleh' door het weer.
Tja, of mensen hebben een kater doordat ze te veel hebben gezopen met pasen. Ik ben nog steeds bijzonder blij na afgelopen vrijdag, ik wordt elke dag met muziek in m'n hoofd wakker.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † dinsdag 2 april 2013 @ 14:56:08 #194
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124792849
En als ik je zou kunnen vertellen hoe ik me voel en nog ga voelen na wat speed en weed......zou ik ruimte te kort komen iig...
Wat een oorverdovende stilte hier....

[ Bericht 7% gewijzigd door Salmannassar op 02-04-2013 18:54:08 ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124802525
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:

@Salmannassar: Ik snap dat je zegt dat FOK! over het algemeen vrij vijandig is, maar als iedereen in jou straat ineens een neo-nazi wordt dan betekend dat toch niet dat jij je ook meteen als een antisemiet moet gedragen. Sorry, maar dat zou dan weer mijn logica zijn; om er niet in mee te gaan.
Weet je wie ook een nazi was? Hitler!
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124802624
Maar dat terzijde.

To do: Even TV kijken met een paar biertjes. Ik heb ontdekt dat Euroshopper bier best te doen is in tegenstelling tot Titaan shag.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  † In Memoriam † dinsdag 2 april 2013 @ 21:16:22 #197
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124809417
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maar dat terzijde
.


To do: Even TV kijken met een paar biertjes. Ik heb ontdekt dat Euroshopper bier best te doen is in tegenstelling tot Titaan shag.
Dus jij gaat liever TV kijken dan met ons te SC'ten. Fraai is dat. Ik hoop dat je door dat bier in je broek piest, net goed....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124810248
Hey, eerst uitvinden welk niveau het programma heeft voordat we gaan ouwehoeren! :P

Is het voetbal, een mooie symfonie of zijn we feiten aan het opdoen via één van de Discovery kanalen? ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124816713
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Dus jij gaat liever TV kijken dan met ons te SC'ten. Fraai is dat. Ik hoop dat je door dat bier in je broek piest, net goed....
Nou, in jouw geval weet ik niet of ik je wel lief vind. Maar goed, ik zou je natuurlijk wel een kans moeten geven. Ik heb in ieder geval wel mijn regime door kunnen komen zonder in mijn broek te plassen. Ik heb wel een beetje teleurstellende poepsessie gehad maar dat ben ik inmiddels wel gewend, komt door de medicatie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef Messina het volgende:
Hey, eerst uitvinden welk niveau het programma heeft voordat we gaan ouwehoeren! :P

Is het voetbal, een mooie symfonie of zijn we feiten aan het opdoen via één van de Discovery kanalen? ;)
Ik heb gekeken:
• Één aflevering van Castle (een komische misdaad serie).
• Een paar afleveringen van The Daily Show met Jon Stewart, een komische nieuws show.
• Een paar afleveringen van The Colbert Report met Stephen Colbert, een komische nieuws show.

Als ik niveau wil dan ga ik wel naar mijn oom, bij wie het ergens over moet gaan, op bezoek. Die kan mij meer vragen voorleggen dan ik kan beantwoorden. Normaal geen hoge kwalificatie maar de oom in kwestie is in ieder geval zeer belezen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124823116
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef Messina het volgende:
Hey, eerst uitvinden welk niveau het programma heeft voordat we gaan ouwehoeren! :P

Is het voetbal, een mooie symfonie of zijn we feiten aan het opdoen via één van de Discovery kanalen? ;)
Ik heb gisteravond voetbal gekeken.

Oh, en als we het weerbericht mogen geloven komt er eind van de week warmer weer onze kant op. :7
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 08:06:15 #201
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124823424
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 07:25 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond voetbal gekeken.

Oh, en als we het weerbericht mogen geloven komt er eind van de week warmer weer onze kant op. :7
Voetbal is zo kopkaas hebben. Voetbal kan écht niet meer !!
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124831834
Ik kijk eigenlijk alleen het journaal om vijf uur, en 's nachts programma's als "Snapped", "Crime stories" "Dr. G", etc. :@
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124832097
Met TV kijken bedoel ik ook het via internet downloaden of streamen. Ik heb namelijk een digitenne-kastje zonder abonnement dus ik heb alleen Nederland 1 tot en met 3. Maar ik volg wel een aantal series die ik dus via internet steel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karboenkeltje op 03-04-2013 13:46:09 (Foutje.) ]
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 13:40:54 #204
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124832608


[ Bericht 100% gewijzigd door Salmannassar op 03-04-2013 13:41:45 (dubbel) ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124833358
Ik ben nu ontzettend benieuwd naar het bericht dat Salmannassar on-plaatste.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124836190
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:12 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Weet je wie ook een nazi was? Hitler!
Ja, maar geen neo-nazi
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124836476
Overigens heb ik gisteren ook voetbal gekeken. (En een krat bier weg gezopen) Ik heb 1,5 uur naar huis gelopen midden in de nacht, terwijl ik er normaal misschien 20 minuten over doe. Ik was alleen druk met het luisteren naar muziek en bijna dansend naar huis lopen.
Aan de ene kant een erg goed teken, aan de andere kant, tja, ik weet het niet, het is ook niet bepaald normaal ofzo. :+
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 15:40:14 #208
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124836936
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Overigens heb ik gisteren ook voetbal gekeken. (En een krat bier weg gezopen) Ik heb 1,5 uur naar huis gelopen midden in de nacht, terwijl ik er normaal misschien 20 minuten over doe. Ik was alleen druk met het luisteren naar muziek en bijna dansend naar huis lopen.
Aan de ene kant een erg goed teken, aan de andere kant, tja, ik weet het niet, het is ook niet bepaald normaal ofzo. :+
Good4U. En dat het niet normaal is, is normaal in jouw geval. Normaal:fuck that!
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 15:40:57 #209
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124836957
quote:
4s.gif Op woensdag 3 april 2013 14:02 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik ben nu ontzettend benieuwd naar het bericht dat Salmannassar on-plaatste.
Kijk dan maar eens naar de reden van de aanpassing dan weet je het...
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124837265
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Overigens heb ik gisteren ook voetbal gekeken. (En een krat bier weg gezopen) Ik heb 1,5 uur naar huis gelopen midden in de nacht, terwijl ik er normaal misschien 20 minuten over doe. Ik was alleen druk met het luisteren naar muziek en bijna dansend naar huis lopen.
Aan de ene kant een erg goed teken, aan de andere kant, tja, ik weet het niet, het is ook niet bepaald normaal ofzo. :+
Mijn moederhart schreeuwt om een preek, Demon. Zorg nou goed voor jezelf.

Ik kijk ook meer dingen achter mijn pc, hoor :) Alleen echt bij de TV zitten en niets meer doen dan TV kijken, niet echt mijn ding! Ben ik te onrustig voor, denk ik :)

Begin juli weer naar Polen. Mijn moeder vroeg al of ik er niet beter kon gaan wonen. :')
Je raekt an de dinge geweun.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 16:52:29 #211
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124839914
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef Messina het volgende:

[..]

Mijn moederhart schreeuwt om een preek, Demon. Zorg nou goed voor jezelf.

Ik kijk ook meer dingen achter mijn pc, hoor :) Alleen echt bij de TV zitten en niets meer doen dan TV kijken, niet echt mijn ding! Ben ik te onrustig voor, denk ik :)

Begin juli weer naar Polen. Mijn moeder vroeg al of ik er niet beter kon gaan wonen. :')
Dat vind ik helemaal geen gekke suggestie. Contact houden met het thuisfront is een eitje tegenwoordig.
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124840754
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Dat vind ik helemaal geen gekke suggestie. Contact houden met het thuisfront is een eitje tegenwoordig.
Ik denk dat mijn 14-jarige zoon het hier niet zo mee eens is ;)
Je raekt an de dinge geweun.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 17:15:27 #213
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124840915
De Poolse meisjes zijn dol op Nederlandse jongetjes dus hij wordt ruim gecompenseerd. En zijn PS3 doet het daar ook hoor...
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124841769
Afgelopen dagen gebruik ik klassieke muziek om te ontsnappen aan de drukte (in mijn hoofd). Vooral de pianowerken van Bach werken goed.

English Suite No. 2 kan ik ondertussen bijna dromen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2013 17:36:16 ]
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 17:42:57 #215
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124842100
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef Gewas het volgende:
Afgelopen dagen gebruik ik klassieke muziek om te ontsnappen aan de drukte (in mijn hoofd). Vooral de pianowerken van Bach werken goed.

English Suite No. 2 kan ik ondertussen bijna dromen.
Bach. Ook bipolair en zo doof als een kwartel. Maar die handicap wist tie te compenseren, tijd dat jij dat ook gaat doen, Gewas. Volg Bach.....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124842145
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef Salmannassar het volgende:
De Poolse meisjes zijn dol op Nederlandse jongetjes dus hij wordt ruim gecompenseerd. En zijn PS3 doet het daar ook hoor...
Ik heb een buitenkind ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef Gewas het volgende:
Afgelopen dagen gebruik ik klassieke muziek om te ontsnappen aan de drukte (in mijn hoofd). Vooral de pianowerken van Bach werken goed.

English Suite No. 2 kan ik ondertussen bijna dromen.
Mooi :Y

Misschien vind je dit ook wel iets, liefje:


Je raekt an de dinge geweun.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 18:39:28 #217
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124844353
Een buitenkind is een gezond kind en dat is voor een Moeder als jij het belangrijkste. Veel succes met je kind(eren). Ga ze zelf nog FF maken en reken maar dat het buitenkinderen zullen zijn.
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124845372
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:44 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik heb een buitenkind ;)

[..]

Mooi :Y

Misschien vind je dit ook wel iets, liefje:


[ afbeelding ]
Die muziek is geweldig. :D Ik kende deze band alleen van naam, had nog nooit echt naar ze geluisterd. :o

Messina. O+
pi_124859150
Apocalyptica is geweldig. Ik heb ze eens live mogen zien toen ze Mettalica liedjes ten gehore brachten. Na hun optreden zou Mettalica daadwerkelijk komen en dat kondigden ze met een grappig accent aan met de tekst: "Now there will be a band that plays Apocalyptica songs." Jolijt alom.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124859635
quote:
16s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ja, maar geen neo-nazi
In zijn tijd was hij neo. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:40 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Kijk dan maar eens naar de reden van de aanpassing dan weet je het...
Dubbel. Wat dubbel? Ik weet het nog steeds niet. Maar mijn nieuwsgierigheid is wel afgenomen.

Verder, zojuist bij een jeugdvriend geweest. Was wel fijn, ik dacht dat onze vriendschap een beetje geërodeerd was maar dat valt mee en we hebben ook meteen een soort eens in de twee weken afspraak gemaakt. En dat vind ik fijn want ik ben een gewoontedier.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124859778
Ik merk dat ik regelmatig woorden in een korte tekst herhaal. Zoals hierboven: "Fijn." Daar baal ik een beetje van want dat voorkomt dat ik ooit mijn literaire bestseller schrijf.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 23:31:13 #222
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124860813
[..]
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:10 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

In zijn tijd was hij neo. :P

[..]

Dubbel. Wat dubbel? Ik weet het nog steeds niet. Maar mijn nieuwsgierigheid is wel afgenomen.

Verder, zojuist bij een jeugdvriend geweest. Was wel fijn, ik dacht dat onze vriendschap een beetje geërodeerd was maar dat valt mee en we hebben ook meteen een soort eens in de twee weken afspraak gemaakt. En dat vind ik fijn want ik ben een gewoontedier.
Dubbel in de zin van: herhaling van de vorige.(post) 1+1=2? Of snap je het nou nog niet?
Heb toevallig(?) hetzelfde gedaan, gisteren.(Jeugdvriend) Maar da's logisch. Ik ben mijn tijd (ver) vooruit.. ;) 8)7 8)7

[ Bericht 23% gewijzigd door Salmannassar op 04-04-2013 01:02:09 (perfectionisme) ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124861067
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:31 schreef Salmannassar het volgende:

Dubbel in de zin van: herhaling van de vorige.(post) 1+1=2? Of snap je het nou nog niet?
Heb toevallig(?) hetzelfde gedaan, gisteren.(Jeugdvriend) Maar da's logisch. Ik ben mijn tijd (ver) vooruit.. ;) 8)7 8)7
Uitstekend. Duidelijk. En verder: Fijn dat jij ook een fijne sociale avond hebt gehad.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 23:42:47 #224
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124861385
quote:
8s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik merk dat ik regelmatig woorden in een korte tekst herhaal. Zoals hierboven: "Fijn." Daar baal ik een beetje van want dat voorkomt dat ik ooit mijn literaire bestseller schrijf.
Blijf oefenen.
Publiek/kritiek heb je al. Nu nog een uitgever. Oh nee, heb je ook al. Begin maar met tikken of word blogger. Kwestie trouwens van je tekst desnoods meerdere keren doorlezen voor je hem publiceert of de editknop benutten voor je gequot bent en je ergenis, obstructie en frustratie wordt voorkomen en je carriére als publicist kan een aanvang nemen en een vroege dood sterven want, let's face it.....
Je bent er nog niet klaar voor en dat is niet fijn.....
But, keep smiling!! :?
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124861863
Ha! Ik denk niet dat ik ooit iets gepubliceerd krijg. Mijn niveau ligt ietwat te laag, ik herhaal mezelf in korte teksten en ik vind dat anderen soortgelijke teksten eleganter kunnen neerzetten en bovenal, ik mis de discipline om een samenhangend geheel te creëren.

Ik heb daadwerkelijk gehallucineerd dat mijn aardige stem (in mijn hoofd dus) beweerd dat ik een boek over mijn ervaringen zou schrijven. Is dat een manifestatie van een wens of gewoon één van de dingen die ik moet negeren, ik denk het laatste.

Wat die vroege dood betreft, ik denk niet dat ik oud zal worden, zit niet in mijn genen maar ik heb nog wel een paar decennia. Tot die tijd zal ik pogen te blijven te lachen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 00:23:24 #226
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124862608
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ha! Ik denk niet dat ik ooit iets gepubliceerd krijg. Mijn niveau ligt ietwat te laag, ik herhaal mezelf in korte teksten en ik vind dat anderen soortgelijke teksten eleganter kunnen neerzetten en bovenal, ik mis de discipline om een samenhangend geheel te creëren.

Ik heb daadwerkelijk gehallucineerd dat mijn aardige stem (in mijn hoofd dus) beweerd dat ik een boek over mijn ervaringen zou schrijven. Is dat een manifestatie van een wens of gewoon één van de dingen die ik moet negeren, ik denk het laatste.

Wat die vroege dood betreft, ik denk niet dat ik oud zal worden, zit niet in mijn genen maar ik heb nog wel een paar decennia. Tot die tijd zal ik pogen te blijven te lachen.
Wat zei ik nou over doorlezen?
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124862692
Wat een gezelligheid hier ineens :'(
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 00:44:35 #228
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124863024
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 00:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wat een gezelligheid hier ineens :'(
Make my day, anyway....Gezelligheid kent geen tijd dus kan je hier je verhaaltje kwijt, open mijn ogen wijd met noeste typarbeid van zuivere waarheid......
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124863305
Is het al de tiende van de maand en heb ik de staatsloterij gewonnen?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 01:04:48 #230
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124863384
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 00:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Is het al de tiende van de maand en heb ik de staatsloterij gewonnen?
You're the lucky one!! :?
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124863439
Ik hoop het maar :+
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 01:12:49 #232
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124863518
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 01:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik hoop het maar :+
Zal je dan eindelijk gelukkig zijn, mien jong? *O* 8)7 8)7 _O-
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124863589
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 01:12 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Zal je dan eindelijk gelukkig zijn, mien jong? *O* 8)7 8)7 _O-
Ik ben nu ook gelukkig. :) maar zou wel anders zijn.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 01:19:27 #234
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124863602
MOOOII
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124864852
Pfff, volgens mij slaat het weer om. 4 uurtjes geslapen en ik ben klaarwakker.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124865572
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 07:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Pfff, volgens mij slaat het weer om. 4 uurtjes geslapen en ik ben klaarwakker.
Dat is minder.

Ik heb eigenlijk het omgekeerde, dat ik juist heel lang slaap.

En elke nacht van die ziekelijke dromen. Geen idee hoe mijn geest dit soort dromen verzint, haha....
pi_124865642
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 08:48 schreef Gewas het volgende:

[..]

Dat is minder.

Ik heb eigenlijk het omgekeerde, dat ik juist heel lang slaap.

En elke nacht van die ziekelijke dromen. Geen idee hoe mijn geest dit soort dromen verzint, haha....
Dat heb ik ook, vannacht zelfs nog in die korte tijd uitgebreid gedroomd, kan het me alleen niet herinneren. Ik wordt een beetje gek van alle nachtmerries die gewoon doorgaan als ik wakker wordt. Ik heb ook vaak last; overdag dat ik denk dat er dingen zijn gebeurt, maar die ik dan gedroomd heb.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124865932
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 08:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, vannacht zelfs nog in die korte tijd uitgebreid gedroomd, kan het me alleen niet herinneren. Ik wordt een beetje gek van alle nachtmerries die gewoon doorgaan als ik wakker wordt. Ik heb ook vaak last; overdag dat ik denk dat er dingen zijn gebeurt, maar die ik dan gedroomd heb.
Lukt het je wel om dromen en realiteit van elkaar te scheiden?

Wat in mijn dromen altijd terugkomt, zijn bepaalde angsten waar ik me op dat moment heel druk om maak. Of dingen uit het verleden die nog altijd knagen.
pi_124866133
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:10 schreef Gewas het volgende:

[..]

Lukt het je wel om dromen en realiteit van elkaar te scheiden?

Wat in mijn dromen altijd terugkomt, zijn bepaalde angsten waar ik me op dat moment heel druk om maak. Of dingen uit het verleden die nog altijd knagen.
Het is af en toe wel lastig, maar maak me eerlijk gezegd meer druk om of dat ook (weer) gaat gebeuren met hallucinaties. Eerder heb ik wel gedacht dat dromen boodschappen hadden van andere wezens of dat het pesterijen of dreigementen waren van demonen. Nu weet ik wel beter, maar ik realiseer me ook steeds beter dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is om de wereld om me heen te begrijpen. Ik wil alles heel graag begrijpen en het is frustrerend dat dat niet altijd lukt, maar ik neem het mezelf steeds minder kwalijk.
Om terug te komen op de dromen en hallucinaties. Eerder geloofde ik dus in demonen, geesten, et cetera en dat het dus allemaal echt was, maar er knaagt weer een gevoel van twijfel in me. "Wat als het echt is?"
Ik voel me de laatste tijd aardig naar bij het gevoel dat ik mezelf hier weer in kan verliezen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124867758
quote:
9s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:

Om terug te komen op de dromen en hallucinaties. Eerder geloofde ik dus in demonen, geesten, et cetera en dat het dus allemaal echt was, maar er knaagt weer een gevoel van twijfel in me. "Wat als het echt is?"
Ik voel me de laatste tijd aardig naar bij het gevoel dat ik mezelf hier weer in kan verliezen.
Niet doen. Zo kan je alleen maar in een duister gat vallen. "Wat als..." is een bijzonder kwalijke gedachte.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124870200
quote:
4s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:34 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Niet doen. Zo kan je alleen maar in een duister gat vallen. "Wat als..." is een bijzonder kwalijke gedachte.
Daar ben ik me heel bewust van, maar ik kan er zo weinig aan doen en ik betrap mezelf steeds vaker op deze gedachte.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 12:12:09 #243
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124870853
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 07:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Pfff, volgens mij slaat het weer om. 4 uurtjes geslapen en ik ben klaarwakker.
Ben nu op 9u. na een week wakker. Voel me toppie. Relaxed en cool. Leve ADHD en bipolair.
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 12:19:13 #244
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124871084
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Daar ben ik me heel bewust van, maar ik kan er zo weinig aan doen en ik betrap mezelf steeds vaker op deze gedachte.
Jij maakt het jezelf wel moeilijk maar je bent ook pas 18 en moet het wilde beest nog temmen.
Gewoon erop blijven zitten is het motto.
Jouw tijd komt nog wel, ik schat zo rond je 21e....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124871188
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:19 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Jij maakt het jezelf wel moeilijk maar je bent ook pas 18 en moet het wilde beest nog temmen.
Gewoon erop blijven zitten is het motto.
Jouw tijd komt nog wel, ik schat zo rond je 21e....
Mijn eerste psychose was ook pas uhh... 2,5 jaar geleden. Zou overigens niet weten hoe ik het mezelf moeilijk maak, juist tegenovergesteld is mijn gevoel, maar het mag niet baten.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 12:24:14 #246
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124871266
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Mijn eerste psychose was ook pas uhh... 2,5 jaar geleden. Zou overigens niet weten hoe ik het mezelf moeilijk maak, juist tegenovergesteld is mijn gevoel, maar het mag niet baten.
En uit dat niet baten moet je afleiden dat je iets verkeerd doet.....Je gevoel liegt..
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124871363
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:24 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

En uit dat niet baten moet je afleiden dat je iets verkeerd doet.....Je gevoel liegt..
Mijn gevoel kan ik heel moeilijk iets aan doen he, net als de klachten zelf, angst, somberheid enzo. Zou niet weten wat ik nog kan verbeteren, iets minder drinken misschien.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 12:36:20 #248
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124871681
quote]7s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Mijn gevoel kan ik heel moeilijk iets aan doen he, net als de klachten zelf, angst, somberheid enzo. Zou niet weten wat ik nog kan verbeteren, iets minder drinken misschien.
[/quote]
Je kan wel bepalen wat je met dat gevoel doet. Je kan je gevoel bepalen door jezelf te programmeren op bepaalde prikkels wel of niet te reageren. Aan elk proces in je hoofd is informatie te koppelen die je in staat stelt de juiste beslissingen te nemen om succesvol met jouw specifieke problematiek om te kunnen gaan.
Alcohol is wel cool in jouw geval,

[ Bericht 22% gewijzigd door Salmannassar op 05-04-2013 01:47:03 (perfectionisme) ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124871751
Ik negeer gewoon alle prikkels, veel makkelijker, werkt alleen niet.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 12:40:07 #250
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124871798
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik negeer gewoon alle prikkels, veel makkelijker, werkt alleen niet.
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124871828
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:40 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Ik moest het mezelf toch niet te moeilijk maken :+
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 12:44:19 #252
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124871954
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik moest het mezelf toch niet te moeilijk maken :+
Maar ook weer niet te makkelijk,
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124871961
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:44 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Maar ook weer niet te makkelijk,
Nu maak je het me te ingewikkeld.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 12:47:30 #254
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124872060
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Nu maak je het me te ingewikkeld.
tja, ligt dat aan jou of aan mij?

[ Bericht 3% gewijzigd door Salmannassar op 05-04-2013 01:51:16 ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124914507
Lieverds, alvast een fijn weekend. De zon laat zich hier in het hoge noorden elke dag een beetje meer zien, laten we hopen dat die lente snel komt! :D
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124914607
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:25 schreef Messina het volgende:
Lieverds, alvast een fijn weekend. De zon laat zich hier in het hoge noorden elke dag een beetje meer zien, laten we hopen dat die lente snel komt! :D
Fijn weekend!

Ik heb al 2 jaar weekend.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † vrijdag 5 april 2013 @ 14:33:42 #257
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124914747
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Fijn weekend!

Ik heb al 2 jaar weekend.
Ik al 6jr. Begint te wennen...
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124915141
10+ jaar hier. -O-
Ik merk ook vaak dat ik niet weet welke dag het is. :@
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124916843
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:46 schreef Messina het volgende:
10+ jaar hier. -O-
Ik merk ook vaak dat ik niet weet welke dag het is. :@
Heb ik ook last van, maar ik heb dan ook vaak dat ik me niet eens kan herinneren waarom ik opsta, of naar de keuken loop, of wat dan ook eigenlijk. Alcohol en andere drugs zorgen er ook voor dat ik dagen of langere gaten in mijn geheugen heb. Kan me er alleen nog weinig druk om maken.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † vrijdag 5 april 2013 @ 15:56:55 #260
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124917865
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 15:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Heb ik ook last van, maar ik heb dan ook vaak dat ik me niet eens kan herinneren waarom ik opsta, of naar de keuken loop, of wat dan ook eigenlijk. Alcohol en andere drugs zorgen er ook voor dat ik dagen of langere gaten in mijn geheugen heb. Kan me er alleen nog weinig druk om maken.
Moet je ook niet doen. Die knoop hak je al door met je eerste druppel per dag, elke keer opnieuw. Het is dus niet te laat om te stoppen, dat kan elke dag....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124917903
Ik heb een FOK! papa, ik ben zo gelukkig :'(
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † vrijdag 5 april 2013 @ 16:07:38 #262
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124918274
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb een FOK! papa, ik ben zo gelukkig :'(
Je houdt meer van drank dan van goede raad, DFH,
Een veeg teken........
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124918740
Jullie ook een fijn weekend!

Ik heb sinds 2010 vrijwilligerswerk waardoor ik regelmaat heb en ook het gevoel een 'echt' weekend te hebben. :P

Oh, en ik heb vandaag een nieuwe cd met pianomuziek van Bach binnengekregen, dus ik vermaak me prima. :D
pi_124919116
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:20 schreef Gewas het volgende:
Jullie ook een fijn weekend!

Ik heb sinds 2010 vrijwilligerswerk waardoor ik regelmaat heb en ook het gevoel een 'echt' weekend te hebben. :P

Hier een soortgelijk verhaal. Kan vier dagen in de week vrijwilligerswerk doen. Daardoor voel ik me beter (nuttiger) en het zijn ook weer dagen die ik niet met wiet of alcohol vul. Tenminste... minder met wiet of alcohol vul.

Het is wel jammer dat ik geen geld heb voor mijn favoriete whisky, ik heb wel de perfecte glazen gevonden.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  † In Memoriam † vrijdag 5 april 2013 @ 16:34:13 #265
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124919302
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Hier een soortgelijk verhaal. Kan vier dagen in de week vrijwilligerswerk doen. Daardoor voel ik me beter (nuttiger) en het zijn ook weer dagen die ik niet met wiet of alcohol vul. Tenminste... minder met wiet of alcohol vul.

Het is wel jammer dat ik geen geld heb voor mijn favoriete whisky, ik heb wel de perfecte glazen gevonden.
Karboenkelultje, hou nou 's op met suipeh ! Ga meer blowen, beter...
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124919310
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb een FOK! papa, ik ben zo gelukkig :'(
Ik ben het wel met Salmannassar eens, Demon...

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:20 schreef Gewas het volgende:
Jullie ook een fijn weekend!

Ik heb sinds 2010 vrijwilligerswerk waardoor ik regelmaat heb en ook het gevoel een 'echt' weekend te hebben. :P

Oh, en ik heb vandaag een nieuwe cd met pianomuziek van Bach binnengekregen, dus ik vermaak me prima. :D
Hey, daar is mijn favo fokker weer! *O*

Ik wilde ook vrijwilligerswerk doen, maar bij 't asiel constant in tranen (én ik wil alle dieren mee naar huis nemen :@ )en met mensen om me heen niet op m'n gemak. :{
Toch klinkt het dramatischer dan het is. Ik heb best sociale contacten, maar grotendeels online.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124919971
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:34 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Karboenkelultje, hou nou 's op met suipeh ! Ga meer blowen, beter...
Zo ontzettend veel zuip ik nou ook niet, drie á vier halve liter blikken per dag. Ik denk niet dat blowen beter is. Dat doe ik tegenwoordig maar één of twee keer per week en dat bevalt prima. Je advies wordt gewaardeerd.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124920144
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:34 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik ben het wel met Salmannassar eens, Demon...

[..]

Hey, daar is mijn favo fokker weer! *O*

Ik wilde ook vrijwilligerswerk doen, maar bij 't asiel constant in tranen (én ik wil alle dieren mee naar huis nemen :@ )en met mensen om me heen niet op m'n gemak. :{
Toch klinkt het dramatischer dan het is. Ik heb best sociale contacten, maar grotendeels online.
Weet je dat jij heel lief bent, Messina? :@

Ik ben ook weleens in een asiel geweest. Dan zou je eigenlijk alle katten wel mee willen nemen.

Ik heb ook de meeste contacten online. Hoewel het op het vrijwilligerswerk ook heel goed gaat (met mensen omgaan). :)
pi_124920220
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Hier een soortgelijk verhaal. Kan vier dagen in de week vrijwilligerswerk doen. Daardoor voel ik me beter (nuttiger) en het zijn ook weer dagen die ik niet met wiet of alcohol vul. Tenminste... minder met wiet of alcohol vul.

Het is wel jammer dat ik geen geld heb voor mijn favoriete whisky, ik heb wel de perfecte glazen gevonden.
Ik heb hetzelfde. Als ik een paar dagen naar vrijwilligerswerk ga drink ik (een stuk) minder. Vaak drink ik doordeweeks zelfs helemaal niks.

Maar dan komt het weekend he. :D
pi_124920925
Oh ja! Ik heb gisteren die gigantische puinzooi in mijn woonkamer opgeruimd. Opgeruimd huis is opgeruimd hoofd.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124921992
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:34 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik ben het wel met Salmannassar eens, Demon...

(..)

Maar jij bent dan ook weer een beetje mijn FOK! mama en ik ben toch wel een beetje een moederskindje. ;)

Ik ben me heel bewust van het feit dat ik te veel drink, blowen doe ik dan weer heel weinig. zit nu op ongeveer 1,5 gram per maand i.p.v. per week. Dat lijkt me toch zeer positief. ^O^
Alleen heb ik buiten drinken, blowen en seks niet echt een uitlaatklep. Nu merk ik steeds meer dat ik eigenlijk toch wel wat traditioneler ben ingesteld en echt wel klaar ben met fuckbuddy's en dergelijke en dat ik me echt niet meer aan het lijntje kan laten houden door mijn ex. Blowen ben ik maar mee gaan minderen, omdat ik merkte dat ik het toch niet vol hield om drank ervan gescheiden te houden en dat het vrij moeilijk werd nog andere dingen te ondernemen dan feesten. Nu blow ik eigenlijk alleen nog maar als ik erg gestrest ben of dagen achter elkaar niet kan slapen.
Drank probeer ik erg in de hand te houden, maar dat lukt niet echt. Is ook wel moeilijk als je eigenlijk voornamelijk omgaat met een vriend die toch wel enigszins een alcoholist is en je zelf 't eigenlijk ook bent geweest. Ik zeg regelmatig dat ik geen zin of tijd heb om bij 'm langs te komen, maar uiteindelijk hou ik het echt niet vol om thuis te zitten en weet hij me toch te overtuigen langs te komen. Dan neem ik me voor een paar biertjes te drinken, maar na de eerste 6 biertjes kan ik eigenlijk geen nee meer zeggen tegen de volgende 6.

Ik geloof dat ik hier ook heb verteld over een weekend ergens eind januari waarin ik ruzie had gehad in een nachtclub en me er weinig van kon herinneren. Later heb ik gepraat met het meisje waar ik toen thuis wakker werd en die vertelde me dat iedereen eigenlijk bang was dat ik dood was, aangezien ik niet bewoog en nergens op reageerde.
Een maand geleden ben ik 's ochtends (voor het eerst in een jaar) over m'n nek gegaan van de drank, maar kon me toen eigenlijk niet herinneren dat ik zoveel had gedronken. (er miste wel 3/4 liter uit een vodka fles) Dat was op zich vervelend en erg slecht, maar buiten dat om waren m'n ogen ook compleet geel.

Ja, ik ben me bewust dat ik te veel drink en maak me er ook echt wel zorgen over. Alleen weet ik niet echt wat ik er aan moet doen en het is altijd "one step forward and two steps back".

Kom niet aan met praten tegen m'n psychiater, die zegt gewoon foei en ik ga net over naar volwassenenzorg.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124922671
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:56 schreef Gewas het volgende:

[..]

Weet je dat jij heel lief bent, Messina? :@

Weet je dat ik jou ook lief vind? :*
Wij hebben iets meer gedeeld via PM, daarom denk ik :Y

quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook weer een beetje mijn FOK! mama en ik ben toch wel een beetje een moederskindje. ;)

*knip*

Kom niet aan met praten tegen m'n psychiater, die zegt gewoon foei en ik ga net over naar volwassenenzorg.
Awww :D
*oud* :P

Is er niet iets online wat je bezig kan houden? Ik speel World of Warcraft (Jajajajaja....), en daar kan ik uren mee bezig zijn. Er moet voor jou ook IETS zijn (niet persé online gaming) wat je bezig kan houden naast alcohol, blowen en seks. ;)
Over alcohol en seks kan ik meepraten, over het blowen niet. Ik word echt compleet paranoia, bang en agressief als ik dat rook, dus dat heb ik opgegeven. Nu was de keus voor mij "makkelijker", want ik heb een fantastische zoon die ik niet kwijt wil :)
Alcohol, ik snap het wel. Alles wordt minder scherp. Toch drink ik niet veel. Het is nep-rust. Als ik écht teveel dronk, werd "de negativiteit in mijn hoofd" een stuk heftiger. En hoe los je dat op? Meer drinken. Cirkeltjes.
En een alcoholist in de familie hebben gehad (inmiddels overleden) heeft me ook meer bewust gemaakt van wat voor rotzooi het eigenlijk is.

Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat je zelf ook realisatie hebt over de situatie. Zodra je dat verliest (of nooit hebt) heb je pas écht een probleem. :)
Één ding weet ik wel over jou, Demon. Jij bent niet dom. Je hebt een passie voor schrijven en mensen genieten van je verhalen, al dan niet op gruwel-wijze. Begin er weer mee. Je hebt niets te verliezen, enkel te winnen!

And last but not least; Ik zou eerder aanraden met een goede vriend(in) te praten dan met een psychiater. Mijn persoonlijke ervaring is dat ik meer en eerlijker deel met iemand die ik goed ken, en dat ik me ook beter voel als ik tegen een vriend praat dan als ik dat met een psychiater doe. Die knikt toch alleen maar ja en amen naar mijn gevoel.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124922726
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
Oh ja! Ik heb gisteren die gigantische puinzooi in mijn woonkamer opgeruimd. Opgeruimd huis is opgeruimd hoofd.
:Y

Je mag hier ook wel even komen! O-)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124923110
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:12 schreef Messina het volgende:

[..]

Weet je dat ik jou ook lief vind? :*
Wij hebben iets meer gedeeld via PM, daarom denk ik :Y

[..]

Awww :D
*oud* :P

Is er niet iets online wat je bezig kan houden? Ik speel World of Warcraft (Jajajajaja....), en daar kan ik uren mee bezig zijn. Er moet voor jou ook IETS zijn (niet persé online gaming) wat je bezig kan houden naast alcohol, blowen en seks. ;)
Mijn complete jeugd ben ik een echte gamer geweest, begonnen met Runescape 13 jaar geleden en heb echt alles gespeeld en lang ook. De GTA serie, de Sims, WoW, Soldiers of fortune en uiteindelijk ontdekte ik The Elder Scrolls serie en heb ik Oblivion (voorganger van Skyrim) bijna 20.000 uur gespeeld. Daarna heel blij om Skyrim, maar dat is dan ook mijn laatste obsessieve game geweest. Ik speel het afgelopen jaar ongeveer 20 minuten een game per week. Verder wel een paar uur per week dat ik met vrienden wat game, maar aan dat game zelf beleef ik geen plezier meer.
Nee, games maken me nu voornamelijk depressief, omdat het echt iets is waarin ik dan vlucht en wat ik eigenlijk niet leuk vind om te doen. Kan me nog het omslag punt herinneren. Ik was redelijk geobsedeerd door de Sims 3, maar na een tijdje voelde het alsof ik mijn personage was en dan uiteindelijk ging ik 's avonds laat naar bed en bedacht ik me dat ik 10 uur had verspilt en niets had bereikt terwijl ik wel dat gevoel had.
Eigenlijk wilde ik eerder beginnen met fursuiting, maar ben bang dat dat straks weer iets is waar ik al mijn geld in stort en uiteindelijk weinig plezier aan beleef.
quote:
(...)
Schrijven mis ik, maar het lukt me totaal niet meer, ik zit regelmatig naar een leeg word documentje te staren, maar daar blijft het dan meestal ook bij. Ik blijf het wel proberen, maar meestal als ik dan wat weet te type, pak ik een fles rum en zet ik die naast het toetsenbord.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † zaterdag 6 april 2013 @ 02:26:33 #275
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124942675
Fuck drank!
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124944496
Even de pianowerken van Bach showen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit spul is geweldig, ik kan hier eindeloos naar luisteren.

Bach is zo'n componist waar je 5 willekeurige werken van kan luisteren, en dan is de kans groot dat minstens 3 daarvan meesterwerken zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 6 april 2013 @ 10:46:33 #277
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124945495
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 april 2013 09:14 schreef Gewas het volgende:
Even de pianowerken van Bach showen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit spul is geweldig, ik kan hier eindeloos naar luisteren.

Bach is zo'n componist waar je 5 willekeurige werken van kan luisteren, en dan is de kans groot dat minstens 3 daarvan meesterwerken zijn.
Heb pas een CD box van hem geript toen ik 9dgn. was opgenomen. Heb hem net van mijn skydrive geplukt en ga nu luisteren. Hij was btw ook bipolair evenals Mozart. Elk werk een meesterwerk....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124947695
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 10:46 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Heb pas een CD box van hem geript toen ik 9dgn. was opgenomen. Heb hem net van mijn skydrive geplukt en ga nu luisteren. Hij was btw ook bipolair evenals Mozart. Elk werk een meesterwerk....
Waren Bach en Mozart echt bipolair? Kan er op internet niks over vinden...

Mozart vind ik ook prachtige muziek. :)
  † In Memoriam † zaterdag 6 april 2013 @ 13:06:49 #279
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124948752
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 12:26 schreef Gewas het volgende:

[..]

Waren Bach en Mozart echt bipolair? Kan er op internet niks over vinden...

Mozart vind ik ook prachtige muziek. :)
Zie: R&P / Bipolaire stoornis voor de lijst die van Internet komt.
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124970200
Hoi! Mijn besteedbaar inkomen is per afgelopen week met een tientje omhoog gegaan. Logischerwijs heb ik daar bier voor gekocht. Dat was wel eenmalig want ik heb ontdekt dat George Thorogood naar Nederland komt dus daar ga ik voor sparen. Woehoe, Bad To The Bone live meemaken! Hopelijk kan ik de discipline op brengen.

Vandaag bij mijn broer geweest om zijn nieuwe huis te bewonderen en een natje en droogje te nuttigen. Gezellig maar Jezus Christus van Nazareth, koning der joden, wat een drukte met al die koters met een leeftijd van tussen de drie en tien jaar. Ik snap die behoefte tot voortplanten niet, toegeven aan een verouderd mechanisme en sociaal culturele druk.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  † In Memoriam † zondag 7 april 2013 @ 00:35:15 #281
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124974777
Dat snap je pas als je ze éénmaal zelf hebt, die kutkoters...
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124974940
En dat gaat nooit gebeuren.* Ik kan amper voor mezelf zorgen dus de verantwoordelijkheid voor een kind kan ik al helemaal niet hebben. Daarbij leef ik zo celibatair dat de gemiddelde priester er een puntje aan kan zuigen.

* Ik sluit natuurlijk niets uit maar de kans op Karboenkelgebroed is wel zo gering als iets dat heel gering is.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124975387
Het zou mij niets verbazen als er vandaag of morgen iemand langs komt om me te vertellen dat ik papa ben :')
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † zondag 7 april 2013 @ 00:53:33 #284
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124975420
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 00:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het zou mij niets verbazen als er vandaag of morgen iemand langs komt om me te vertellen dat ik papa ben :')
Denk dat je je eigen een hoedje schrikt
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124975514
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 00:53 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Denk dat je je eigen een hoedje schrikt
Ik erken het niet, sorry, abortus is er niet voor niets.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † zondag 7 april 2013 @ 01:14:15 #286
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124976215
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik erken het niet, sorry, abortus is er niet voor niets.
Dream on. Als zij het wil houden ben je mooi de pisang..
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124976293
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:14 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Dream on. Als zij het wil houden ben je mooi de pisang..
En zit ik mooi in Japan :s)
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124976550
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 01:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

En zit ik mooi in Japan :s)
Ik roep al jaren dat de manier om mij in een ander land te krijgen de woorden "Karboenkeltje ik ben zwanger." zijn. Maar nogmaals, met mijn non-seksleven is het niet aan de orde.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_124976590
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 01:25 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ik roep al jaren dat de manier om mij in een ander land te krijgen de woorden "Karboenkeltje ik ben zwanger." zijn. Maar nogmaals, met mijn non-seksleven is het niet aan de orde.
Bij mijn seks leven zou het best plausibel zijn, daarom blijven het ook veel dudes ^O^

Maar oke, ik schat de kans dan ook een stuk groter in dat iemand zegt "Demon, beter ga je checken op HIV, ik heb het ook", maar ach. Dood ga ik toch :P
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  † In Memoriam † zondag 7 april 2013 @ 01:44:58 #290
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_124976994
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 01:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

En zit ik mooi in Japan :s)
Sayonara..
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_124977144
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:44 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Sayonara..
Als ik naar Japan ga val ik je nog steeds wel lastig dus maak je geen zorgen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124977159
Je kan er natuurlijk ook gewoon een condoompie omheen schuiven :p
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124977194
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef Messina het volgende:
Je kan er natuurlijk ook gewoon een condoompie omheen schuiven :p
Dat probeer ik meestal ook. Maar ik schaam me meestal wel kapot als ik om die xl dingen moet vragen en meestal ben ik redelijk bezopen of high.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124977225
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 01:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dat probeer ik meestal ook. Maar ik schaam me meestal wel kapot als ik om die xl dingen moet vragen en meestal ben ik redelijk bezopen of high.
Internet fixes! :) Bestel gelijk een family-pack (haha, what's in a name) ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124977265
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Messina het volgende:

[..]

Internet fixes! :) Bestel gelijk een family-pack (haha, what's in a name) ;)
Ja ach, de laatste keer dat ik condooms en porno online bestelde zorgde dat er voor dat ik ook 20 reclame pakketjes per maand binnen kreeg. :P
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124977336
Ik kan je in alle eerlijkheid vertellen dat de enige condooms die ik de afgelopen 10 jaar gezien heb, degenen zijn die ik voor m'n zoon heb gekocht.
Ik kan daarover dus niet adviseren.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124977359
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:57 schreef Messina het volgende:
Ik kan je in alle eerlijkheid vertellen dat de enige condooms die ik de afgelopen 10 jaar gezien heb, degenen zijn die ik voor m'n zoon heb gekocht.
Ik kan daarover dus niet adviseren.
Ik zou er toch echt niet aan moeten denken dat mijn moeder condooms voor me zou kopen ;(

Ach, daar heb ik dan broers voor.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124977374
Niet dat dat ooit is gebeurt...

Heb alleen wat gejat toen ik ze nog kon gebruiken :P
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124977375
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 01:58 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik zou er toch echt niet aan moeten denken dat mijn moeder condooms voor me zou kopen ;(

Ach, daar heb ik dan broers voor.
Ik weet niet of 'ie seks heeft hoor. Maar heb wel een pak condooms gekocht en op z'n kamer gesmeten. Deze moeder wordt liever voorlopig geen oma. :')
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124977402
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:58 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik weet niet of 'ie seks heeft hoor. Maar heb wel een pak condooms gekocht en op z'n kamer gesmeten. Deze moeder wordt liever voorlopig geen oma. :')
Tja, ik werd laatst bijna oom, traumatische ervaring die er voor zorgde dat ik weer massaal condooms heb ingeslagen. Die er al wel weer bijna doorheen zijn.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124977407
Ohja, dicht.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')