abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 februari 2013 @ 00:26:59 #1
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_122624187
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.

Droomvrouwtje
Januari 2010 en Juni 2011 opgenomen geweest vanwege ernstige buikklachten, men dacht aan een blinde darmontsteking, helaas bleek dit endometriose te zijn. MRI in juni 2010 bleek schoon, dus half jaar geprobeerd, Augustus 2011 weer MRI ernstige vorm van endometriose, beide kanten cysten. Ondertussen lopen we in azM. Sinds oktober 2011 gestart met Lucrin om de endometriose rustig te laten worden, operatie volgde in februari 2012: eileiders verwijderd, alles is nu ivf klaar, nu herstellen. 11 oktober start met decapeptyl en start van 1e ivf poging

_NIKKI_
Wij willen niet op de normale manier zwanger worden in verband met het eventuele doorgeven van een erfelijke ziekte. Daarom in 2009 de eerste PGD/ICSI behandeling gedaan met als resultaat een dochter. Sinds 1 juni 2012 bezig met de tweede PGD/ICSI behandeling in Brussel in de hoop een broertje of zusje voor onze dochter te mogen verwelkomen.

Rinn
Vanaf 2009 'bezig' Helaas onbegrepen subfertiliteit.
Na flink afvallen mochten we verder in de mmm.
Bezig met IUI traject met lichte ondersteunende menopur/pregnylovitrelle injecties.
1e IUI in oktober 2012. 3x IUI gehad en hierna laparoscopie (kijkoperatie) waarbij alles er goed uit zag en alles vrij bleek te zijn. In februari 2013 weer door met 4e IUI.

Chanty
September 2011 gestopt met de pil. Toen er na een half jaar geen menstruatie op gang kwam en de ovutesten telkens positief waren, naar de dokter gegaan en doorverwezen. In het ziekenhuis werd geconstateerd dat ik PCO-like ben. Gestart met chlomid maar dat had geen effect. Nu begonnen met het spuiten van hormonen. De eerste keer gaf dit overstimulatie, dus we gaan nu zoeken naar de juiste dosering.

babbel1
In december '11 gestopt met de nuvaring, maar helaas werd ik heel onregelmatig ongesteld. De gynaecoloog heeft aangegeven dat ik PCO heb. In september '12 begonnen met Clomid en nu op zoek naar een ei..

sull Zwanger

dobbey
Ivm overgang (32 jaar) de kans gekregen om eenmalig IVF te proberen waar uit 1 eicel is gekomen die niet gedeeld heeft. Voor ons zelf houd dit traject op en 24 januari hebben wij het intake gesprek bij het Geertgen voor eiceldonatie.

[ Bericht 2% gewijzigd door droomvrouwtje op 08-02-2013 15:52:50 ]
Be happy with the little things in life
  vrijdag 8 februari 2013 @ 00:28:27 #2
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_122624229
Hmm babbel kan er volgens mij binnenkort wel uit de OP die heeft mooie streepkes gepiest

Babbel, wil je nog in de OP blijven of kan je er uit??
Be happy with the little things in life
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:51:08 #3
384078 Rinn
wanna panda
pi_122632860
Dobbey! Wat een geweldig nieuws! *O*
Wat een andere insteek van het Geertgen, super!

Veel goede verhalen over Geertgen, net zoals mijn zus. Bij het ziekenhuis zeiden ze na 2 mislukte ICSI (steeds geen bevruchting) dat het toch niet ging lukken en ze maar beter konden stoppen. Voor de 3e ICSI bij het Geertgen terecht gekomen toen wel met het juiste resultaat O+ . Geertgen was ook zeer verbaast over de reactie van het ziekenhuis..

@Droomvrouwtje, Sull is ook door gegaan naar Z&G :) En hoe is het eigenlijk met jou?

[ Bericht 6% gewijzigd door Rinn op 08-02-2013 12:02:25 ]
pi_122639332
DV, ja.. dat wilde ik ook net vragen...hoe is het met jou? :)
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 8 februari 2013 @ 15:06:06 #5
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_122639668
hier gaat het super, ik geniet nog steeds van de rust die we nu nog hebben, voel me zelf ook beter dan de vorige keer dat we bijna op punt van beginnen stonden, zowel lichamelijk als geestelijk. Die rust doet me dus echt goed. Ben blij dat we die genomen hebben, ook voor onze relatie was die pauze erg goed O+
Be happy with the little things in life
  vrijdag 8 februari 2013 @ 15:35:33 #6
384078 Rinn
wanna panda
pi_122640932
Fijn dat de rust jullie zoveel goed doet. Gewoon lekker in jullie eigen tempo :)

Zou je mijn stukje in de OP kunnen updaten met:
3x IUI gehad en hierna laparoscopie (kijkoperatie) waarbij alles er goed uit zag en alles vrij bleek te zijn. In februari 2013 weer door met 4e IUI.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122650804
Babbel zwanger ! Spontaan ? Wouw !
DV: Klinkt goed :*
dobbey: *O*
Rinn: Vervelend, maar het komt ! :Y
Leo: Wachten al zat ?

xxxx
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_122651185
Dv; fijn dat de rust je goed doet! Nog even genieten van de carnaval en daarna vol goede energie gaan starten!

Leo; hoe gaat het met wachten? Ga je van tevoren testen of wacht je op de bloedtest?
pi_122667887
Hoi! Ik mag inderdaad wel uit de openingspost... Heb gisteren met 6 weken echt een dikke streep geplast, dus ik begin het een beetje te geloven.. O+

Kleinzusje, ik heb wel Clomid geslikt na mijn miskraam, maar mijn cyclus was helemaal van de rel doordat ik een maand na de miskraam ook een blindedarmontsteking had en dus geopereerd werd.. Precies een week na de operatie sprong mijn ei en nu heb ik as vrijdag mijn 7 weken echo staan :D

Ik wens jullie het allerbeste :*
pi_122668299
Je mag mij ook uit de OP halen hoor. Ik ben uiteindelijk dus van de 10e IUI poging (waaronder 3 cancels) zwanger geraakt (uiteindelijk met de combi metformine en menopur) en nu 12 weken en het gaat helemaal goed hier.

Dobbey, wat een fijn nieuws heb jij gehad, eindelijk! Hoewel de schok voor jou natuurlijk weer behoorlijk zal zijn, je zult je weer opnieuw in moeten stellen voor een behandeltraject, een mogelijkheid die je misschien al weer ver achter je had gelaten...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je berichten altijd met gemengde gevoelens heb gelezen, ik vind het behandelcentrum waar jij bent geweest niet altijd erg professioneel overkomen en ik ben blij dat ze nu wel de mogelijkheden zien ipv de onmogelijkheden, maar goed, dat is mijn mening.
Ik vind jou des te moediger hoe je elke teleurstelling zo dapper hebt opgenomen en zo vol goede moed de volgende stap nam. Ik hoop dat je nu de kansen krijgt waar je recht op hebt!

Kleinzusje, wat een heftig verhaal, heel veel sterkte! Het verliezen van de droom voor een tweede telt net zo hard als die van de eerste, ook al voelt dat misschien niet zo.

Babbel, gefeliciteerd!

Nikki, nog 2.5 weekjes wachten op het gesprek en mag je dan weer verder?

Leonieke, sterkte met de laatste wachtdagen. Ik zal voor je duimen, zet hem op meis!

Gaddle, fijn dat het wachten niet meer oneindig is. Sterkte de komende tijd!

Rinn, succes met de komende IUI, fijn dat de uitslag van je laparascopie zo positief was.

Chanty, ben je al weer gestart met de volgende ronde? In elk geval veel succes weer!

Droomvrouwtje, ik weet niet helemaal hoe ver je nu bent, volgens mij wacht je op (de volgende) IVF, in elk geval heel veel succes!

[ Bericht 1% gewijzigd door Sull op 09-02-2013 08:58:19 (het was de 10e iui ipv de 9e) ]
  zaterdag 9 februari 2013 @ 09:35:19 #11
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_122668649
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 08:55 schreef Sull het volgende:

Dobbey, wat een fijn nieuws heb jij gehad, eindelijk! Hoewel de schok voor jou natuurlijk weer behoorlijk zal zijn, je zult je weer opnieuw in moeten stellen voor een behandeltraject, een mogelijkheid die je misschien al weer ver achter je had gelaten...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je berichten altijd met gemengde gevoelens heb gelezen, ik vind het behandelcentrum waar jij bent geweest niet altijd erg professioneel overkomen en ik ben blij dat ze nu wel de mogelijkheden zien ipv de onmogelijkheden, maar goed, dat is mijn mening.
Ik vind jou des te moediger hoe je elke teleurstelling zo dapper hebt opgenomen en zo vol goede moed de volgende stap nam. Ik hoop dat je nu de kansen krijgt waar je recht op hebt!


Je verwoord precies zoals het voelt en heel eerlijk gezegd was ik bang dat ik hier in het topic niet meer geloofd zou worden.. Ik weet hoe sceptisch men hier kan zijn op Fok en als er dan zo'n muts voorbij komt met de meest vreemde verhalen die van het ene uiterste naar het andere uiterste gaan dan kan ik me dat goed voorstellen omdat het ook heel onwerkelijk is.

Tsja en dan de kliniek.... Laat ik het zo zeggen, wij wisten niet beter. Nu achteraf gezien ben ik voornamelijk boos (alhoewel dat misschien ook een groot woord is) Maanden hebben ze ingepeperd dat ik in de overgang zat en dat er geen optie meer was, het geslinger heen en weer, wel niet wel niet en dan de uiteindelijke definitieve niet. De afgelopen dagen ben ik heel anders gaan denken over een opmerking van een gyn daar. Aan het einde van ons afsluitingsgesprek zei hij: je hebt een goede keuze gemaakt door naar het geertgen te gaan,1 van de beste klinieken van Nederland, het komt goed.
Heel af en toe bekruipt mij het idee dat hij "meer" wist. Ik kan dat natuurlijk niet hard maken maar toch....

Anniehoe dat was en het geertgen is nu. We zijn vol goede moed begonnen en er weer voor de volle 100% ingestapt ondanks weer een wijziging in de plannen *grinnik*
Het voelt nu goed dat we de stap hebben gemaakt en we zien wel waar het ei strand :P
pi_122668708
Het vrouwelijk lichaam is één en al mysterie dobbey dus niet geloven in dit topic..... Mwah ;)
Het is een prachtige kans!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_122668783
En kapot gemaakte dromen over een tweede kunnen vaak nog wel harder zijn dan van een eerste. Dat wil niet zeggen dat ze bij een eerste niet hard kunnen zijn.
Maar je weet hoe het is, welke gevoelens er aan hangen bij welke periode en als je weet dat je dat nooit meer kan meemaken ook al wil je nog zo graag dat doet gewoon heel erg pijn.

Ik weet hoe erg ik bij de eerste verlangde naar een kindje. Maar toen we voor een tweede gingen waren die verlangens nog sterker en heviger. Je lichaam kan het toch! Dus waarom mag of kan het niet.

Zoals ik al zei is het bij een eerste ook sterk en hevig dus ik wil niemand voor het hoofd stoten met deze opmerking.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 09:46:31 #14
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_122668801
Dv fijn om te lezen dat de rust jou/jullie goed heeft gedaan.

Rinn succes met de volgende poging

Kz hoe is het? :*

Leo ik ben gewoon plaats vervangend zenuwachtig. Moet je zelf testen of in het ziekenhuis aan de hand van je bloed?


En dan hier nog een vraag... We zitten nu in de wacht weken, moet ik me dan al gedragen als "eventueel" zwanger? Misschien een beetje dullig maar vanavond hebben we een verjaardag en ik wil natuurlijk geen fouten maken ivm eten en drinken en anders moet ik ff een escape bedenken waarom ik bepaalde dingen niet eet of drink.
pi_122668825
Eigenlijk hoeft dat pas bij een week of 7 geloof ik. Dus voel je niet schuldig als je een stukje brie of american filet eet. Drank zou ik persoonlijk niet doen. Maar dat werd ons dan ook tijdens het traject afgeraden :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 10:00:35 #16
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_122668927
Ok dank je.... Vanwege mijn maagverkleining kan ik niet tegen al het eten en drinken dus word ik altijd gebeld met wat ik drinken wil en of ze nog aparte dingen moeten halen voor mij. Dat was dus vorige week zaterdag en toen zaten we niet in het traject dus ik gaf aan niet anders dan anders....

Hè.... Ik voel in eens een griepje opkomen, laat ik het maar rustig aan doen :P
pi_122669322
Babbel en Sull: Super gefeliciteerd !!!
Tally: wat omschrijf je dat mooi. ontroerend.
Dobbey:
Ik leef even op mn ratio. Soms komt er valse hoop, op toch nog spontaan ofzo ?
Het helpt me om alle kleertjes te verkopen. ;)

Ik heb me wel aan "de regels" gehouden. Voor mn eigen gemoedsrust. Vooral geen drank, maar ook geen rauwe dingen.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_122683136
Even een update: overdag gaat het goed. Dan kan ik het goed van me afzetten. Ik heb nog nooit in een hoop-fase gezeten doorheen dit hele traject (en het traject bij Thomas), dus mezelf gek maken, doe ik niet. Maar 's nachts, 's nachts is een ramp. Ik slaap nog gemiddeld 4u per nacht omdat ik nu al wakker lig over het feit dat het niet gelukt is en hoe ik, na de telefoon van het ziekenhuis maandagnamiddag, terug die vergaderingen zal moeten voorzitten (hoe bedoel je, bezig met het werk? ;) ). En dan begin ik natuurlijk helemaal te piekeren over hoe het dan verder moet. Allemaal te vroeg natuurlijk om nu al over te piekeren (en dat weet ik zelf ook wel :Y ) maar ik krijg de knop maar niet omgedraaid in mijn bed. Ik zie dus eigenlijk enorm op tegen straks weer gaan slapen. Dat is zo een beetje de conclusie ;)
pi_122683262
Raar idee misschien Leo, maar waarom niet al een test thuis doen? Dan ben je misschien wat voorbereid? Verder natuurlijk :* ik leef met je mee.
pi_122683611
Leo, je kunt makkelijk thuis al testen hoor. Ik heb al goede hoop omdat je nu nog niet ongesteld bent.
Die test in Brussel doen ze echt laat, 2 dagen na de officiële NOD bij mij. Ik was toen het mis zat in ieder geval 2 dagen voor de test al ongesteld. For what it's worth..ik tesste vorige keer 4 dagen voor die test al positief.
En aan de andere kant, doe wat voor jou goed voelt. ;)
pi_122684656
Ik heb eigenlijk geen testen meer in huis :@ Heb er voor baby² 6 gekocht en die zijn op sinds de IUI's en heb er nu geen meer gekocht (beetje uit colère :D ).

Maar zolang ik utrogestan neem, word ik niet ongesteld, dus dat zegt niets bij mij. En wel of geen kwaaltjes zeggen eigenlijk ook niets: bij de zwangerschap van Thomas had ik helemaal geen kwaaltjes en er zijn al mislukte pogingen geweest waar ik na de Pregnyl meer dan een week misselijk was. Dat is ook de reden waarom ik mezelf niet gek wil maken :) Als ik zwanger ben, zijn er nog genoeg maanden waarbij ik op een wolk kan gaan zitten ;)
pi_122684904
Ging mij niet om die wolk maar meer om alvast voorbereid te zijn bij het telefoontje. Maar goed, je moet doen wat voor jou goed voelt.
pi_122685091
Nee, dat weet ik wel, happy :) En vroeger deed ik de testen inderdaad om me voor te bereiden en hoe meer ik erover denk, hoe dom ik mezelf vind :D ik had er inderdaad best één kunnen gaan kopen :')
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:42:21 #24
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_122687870
Leo even een dikke knuf voor jou :* ik snap happy wel. Dat was de reden dat ik gewoon thuis deed testen, die stress om dat telefoontje zou echt killing zijn geweest

Hier nu gaar op de bank. En alsof de goden er mee spelen, maar voel me beroerd, keelpijn (had ik gister ook al) snothoofd, hoofdpijn en mega koud ondanks dikke pyama en 2 dekens. De laatste 4 jaar was ik telkens ziek/geopereerd. En nu weer :( ach ja ik ben vandaag in de zoepkoel in Venlo geweest, dat nemen ze me echt niet meer af. Wat een feest en echt de aftrap naar carnaval, werd ook live uitgezonden op L1
Be happy with the little things in life
pi_122703739
Leo :*

DV, jeetje wat je zegt, alsof de goden ermee spelen. Wel heel fijn dat je gisteren zo'n leuke dsg hebt gehad. Beterschap! :*
pi_122704676
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:40 schreef leonieke het volgende:
Nee, dat weet ik wel, happy :) En vroeger deed ik de testen inderdaad om me voor te bereiden en hoe meer ik erover denk, hoe dom ik mezelf vind :D ik had er inderdaad best één kunnen gaan kopen :')
Testte jij niet heel laat pas positief bij je vorige zwangerschap?
Dat meen ik me te herinneren.
Dan zou nu testen je misschien ook niet uit je onzekerheid helpen. :{

Ik hoop heel hard op een positief telefoontje voor je morgen. :*
pi_122706186
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:41 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Testte jij niet heel laat pas positief bij je vorige zwangerschap?
Dat meen ik me te herinneren.
Dan zou nu testen je misschien ook niet uit je onzekerheid helpen. :{
Klopt. Zelfs de bloedtest was eerst negatief. Daarom ook dat ik mezelf niet probeer gek te maken (wat niet altijd zo makkelijk is :+ ).
quote:
Ik hoop heel hard op een positief telefoontje voor je morgen. :*
Thx :*
pi_122717642
Leo, ik word bijna plaatsvervangend zenuwachtig door jouw posts... ;-) Sterkte/succes met afwachten... en hopelijk een goede nachtrust voor jou! :*

Ook al heb ik hier al een hele tijd niks meer te zoeken, toch blijf ik hier meelezen... veel te benieuwd hoe het met iedereen gaat :Y ... Daarom gewoon voor iedereen hier: :* :* :* soms mag dat best even, toch? ;-)
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_122723824
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef Jose81 het volgende:
Leo, ik word bijna plaatsvervangend zenuwachtig door jouw posts... ;-) Sterkte/succes met afwachten... en hopelijk een goede nachtrust voor jou! :*

Ook al heb ik hier al een hele tijd niks meer te zoeken, toch blijf ik hier meelezen... veel te benieuwd hoe het met iedereen gaat :Y ... Daarom gewoon voor iedereen hier: :* :* :* soms mag dat best even, toch? ;-)
+ 1 ^O^
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_122732858
Leo; ik ga morgen keihard voor je duimen! Hoe laat krijg je de uitslag?
  zondag 10 februari 2013 @ 22:26:09 #31
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_122733810
Leonieke hier word ook heel hard geduimd ^O^
Be happy with the little things in life
pi_122740729
Leo, heel veel succes vandaag! :*
Je wordt zeker pas vanmiddag na 15:00 uur gebeld?
  maandag 11 februari 2013 @ 07:37:31 #33
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_122740921
Succes vandaag Leonieke!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_122741175
Succes Leonieke..
pi_122741676
Normaal gezien bellen ze tussen 15u en 18u. Maar gezien de krampen die ik nu al heb, is de moed me al wat in de schoenen gezonken.
pi_122741713
-O- Leo... ik blijf toch nog even stug doorduimen!
  maandag 11 februari 2013 @ 10:33:04 #37
384078 Rinn
wanna panda
pi_122743289
Heel veel succes vandaag Leonieke. Ik blijf ook doorduimen voor je :Y
pi_122743321
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 08:59 schreef leonieke het volgende:
Normaal gezien bellen ze tussen 15u en 18u. Maar gezien de krampen die ik nu al heb, is de moed me al wat in de schoenen gezonken.
Kunnen ook innestelingskrampen zijn meid ! :* :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_122744672
Als ze voor de middag bellen, is het nooit goed... :N -O- (maar ik werd tenminste niet uit mijn vergadering weg gebeld)

En voor zover de vrouw aan de telefoon het kon zien, zijn er ook geen cryo's.

Ik weet het eerlijk gezegd even allemaal niet meer...
pi_122744835
quote:
15s.gif Op maandag 11 februari 2013 11:33 schreef leonieke het volgende:
Als ze voor de middag bellen, is het nooit goed... :N -O- (maar ik werd tenminste niet uit mijn vergadering weg gebeld)

En voor zover de vrouw aan de telefoon het kon zien, zijn er ook geen cryo's.

Ik weet het eerlijk gezegd even allemaal niet meer...
Betekent dit dat je gebeld bent? -O-
  maandag 11 februari 2013 @ 11:41:33 #41
384078 Rinn
wanna panda
pi_122744871
Ohhh neee Leo :'(
Ach meissie toch ;(

Ik snap helemaal dat je het even niet meer weet. Wat een *&%nieuws!
Kom je de dag wel door, kan je echt niet onder die vergadering uit?

Dikke knuf en veel sterkte! :*
pi_122745011
-O-
  maandag 11 februari 2013 @ 12:09:02 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122745753
Och Leonieke ;(
  maandag 11 februari 2013 @ 12:41:35 #44
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_122746708
och leo wat ontzettend naar zeg ;(
sterkte met dit proberen een plek te geven. :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 11 februari 2013 @ 13:23:12 #45
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_122748042
Oh Leonieke.... *stil van* :*
pi_122748354
Leoniek :'( Sterkte meis! Ook voor P. :*
pi_122749220
Sterkte Leo.... wat rot!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_122750398
Och Leo... :*
pi_122750495
Oh Leo wat een rotnieuws. Verdorie, stil van. Dikke knuffel meid. :{ :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  maandag 11 februari 2013 @ 14:46:56 #50
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_122750944
Bah. :* Leo! Ook voor P.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 11 februari 2013 @ 17:55:08 #51
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_122758052
Leo -O- dikke knuf en sterkte. Wat een klote nieuws zeg
Be happy with the little things in life
pi_122759038
Gatverdamme, vind het zo rot ! :( :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  maandag 11 februari 2013 @ 18:30:19 #53
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_122759288
Leo...... Damn.... Sterkte meis voor jou en je man :*
pi_122760626
Onder de vergaderingen ben ik dus niet geraakt (waardoor ik ook nu pas kan reageren, mijn laptop werd constant geprojecteerd ;) ). Bedankt voor jullie lieve berichtjes :*

Tjah, het is natuurlijk wat het is. Het is k*t en ik heb best wel zin om iets kapot te gooien, maar dat helpt uiteindelijk niet.

We moeten binnenkort alles op een rijtje zetten. Momenteel ben ik wat die behandelingen betreft op, zowel lichamelijk als psychisch (dat laatste zal langer duren omdat eens de hormonen uitgewerkt zijn, het lichamelijk vlugger weer allemaal OK zal zijn).
pi_122760718
Ik had het dus niet helemaal goed begrepen. Wat ontzettend k*t dat het niet is gelukt Leo. En geen cryo's maakt het extra zuur -O- Heel veel sterkte om dit te verwerken en een beslissing te maken hoe verder. Dikke knuffel voor jou :*
pi_122760781
Thx :* en no problem, had ik geweten dat mijn post te vaag was, was ik nog wel eens komen piepen net voor de vergadering begon ;)
pi_122760885
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef leonieke het volgende:
Thx :* en no problem, had ik geweten dat mijn post te vaag was, was ik nog wel eens komen piepen net voor de vergadering begon ;)
:* :* :* :* :* :* :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_122763614
Oh neeee Leo -O- ! Dit is echt niet wat ik hoopte te horen ;( ... wat onwijs klote zeg!!! Heel veel sterkte voor jou!! :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_122765075
Leonieke,wat vreselijk balen! Sterkte voor jullie...
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 11 februari 2013 @ 21:34:16 #60
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_122768875
Bah Leo dat was niet waar ik op hoopte toen ik ging bijlezen ;( Sterkte :* :* :*

DV Beterschap! :*

Dobbey spannend allemaal en ik ga heel hard voor je duimen de komende weken!! ^O^

Ik hoest me hier de longen uit mijn lijf, collega's kwamen vandaag al vragen of t wel goed gaat :') Verder alweer vijf dagen gespoten en vrijdag op controle.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 11 februari 2013 @ 22:25:34 #61
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_122771676
Wat ongeloofelijk stom Leonieke. -O- :'(
A grand adventure has begun.
pi_122780051
*spiekt even om de hoek*

Leonieke wat ongelooflijk waardeloos zeg (en dat is een enorme understatement). Heel veel sterkte meissie!:*
  dinsdag 12 februari 2013 @ 09:47:08 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_122780214
Leo :* :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122780334
*zucht* Argh, ik wil gewoon eens heel diep zuchten (en geeuwen ;) ik heb geen oog dicht gedaan afgelopen nacht).

Thx voor jullie berichtjes :*

Het is echt zo waardeloos allemaal en ik heb echt geen zin om te zwelgen van zelfmedelijden, maar pfff, zo eerlijk is het toch ook allemaal niet -O-
pi_122781003
Knuffel Leo. Denk aan je :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_122782114
Leo wat ontzettend klote, echt heel erg balen.

Hier gister echo gehad, ze zagen 4 follikels die groot genoeg waren en een hoop kleintjes. Nog 2 dagen doorspuiten en dan hopen dat die kleintjes ook mee gaan doen. Waarschijnlijk vrijdag de punctie.
pi_122783079
Spannend geitje ik duim ! ^O^
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_122785186
Geitje spannend!
  dinsdag 12 februari 2013 @ 15:59:48 #69
384078 Rinn
wanna panda
pi_122792143
Leonieke, houd je het een beetje vol zo? Het is inderdaad helemaal niet eerlijk. Iedereen hier had het zo gehoopt voor je, dat merk je echt aan alle berichtjes :*

Chanty en Geitje82 alle twee aan het prikken.
Ik hoop dat jullie een mooi resultaat hebben vrijdag (Geitje een hele berg goede follikels en Chanty ook weer een mooi ei op de echo :Y )

Zelf heb ik gisteren ook weer mijn eerste prik gezet en komende maandag 1e controle :)
  dinsdag 12 februari 2013 @ 16:58:41 #70
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_122794377
Oeh geitje spannend! Mijn duimen draaien.

Chanty ook alweer een eind op weg, ben benieuwd.

Rinn ook veel succes!


Hier vliegen mijn gedachten alle kanten uit... Het teleurstellende bericht van Leo heeft er goed ingehakt en ik durf aan de ene kant nergens op te hopen maar aan de andere kant borrelen mijn darmen/buik, heb ik zere tetten (wat misschien nog van de pregnyl kan komen) redelijk wat euhmm afscheiding, oftewel ik vlieg van links naar rechts.... Ik mag op zijn vroegst de 20e testen en de tijd kruipt voor mijn gevoel voorbij.. Kortom ik ben er meer mee bezig dan ik wil....
  dinsdag 12 februari 2013 @ 17:20:09 #71
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_122795140
Geitje, spannend!!!

Leonieke :* het is ook niet eerlijk, meis gun jezelf de tijd dit te verwerken. Het is niet niks, de zoveelste tegenslag, dat laat je niet in de koude kleren zitten. Dat je gevoelens nu alle kanten op gaan is heel logisch. Dikke knuf voor jou en wees minder streng voor jezelf :*

Dobbey :* het is moeilijker dan het klinkt, maar laat je niet gek maken door de negatieve berichten. Er zijn naast de slechte berichten ook een hoop goede berichten (geweest) Ik hoop dat de komende week snel voor je om vliegt
Be happy with the little things in life
pi_122796439
Eens met DV ! ^O^
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_122845634
Och Leo, wat vreselijk. :'(
Ik weet hoe het voelt helaas.
Het is rouw...
Sterkte meis. :*

@Dobbey: Het is vreselijk moeilijk. Zeker in jouw geval, waar je iedere keer van teleurstelling naar hoop, naar teleurstelling en weer naar hoop gaat. En dat dan nog een paar keer...

Ik heb trouwens nooit goed begrepen waarom jouw vorige ziekenhuis je geen kans gaf met IUI en met IVF.
Een lage ei-reserve is juist een reden om wel tot IUI of IVF over te gaan namelijk; het verhoogt je kansen.
Ik heb dat misschien ook wel eens gezegd, maar mogelijk ook alleen gedacht (voor mij is het niet altijd makkelijk hier te reageren aangezien ik uitbehandeld ben).
Ik vind het fijn te lezen dat je nu bij een ziekenhuis/kliniek bent waar ze je wel een goede kans denken te geven!
Succes!
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:20:24 #74
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_122847237
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 20:53 schreef Kolonia het volgende:


@Dobbey: Het is vreselijk moeilijk. Zeker in jouw geval, waar je iedere keer van teleurstelling naar hoop, naar teleurstelling en weer naar hoop gaat. En dat dan nog een paar keer...

Ik heb trouwens nooit goed begrepen waarom jouw vorige ziekenhuis je geen kans gaf met IUI en met IVF.
Een lage ei-reserve is juist een reden om wel tot IUI of IVF over te gaan namelijk; het verhoogt je kansen.
Ik heb dat misschien ook wel eens gezegd, maar mogelijk ook alleen gedacht (voor mij is het niet altijd makkelijk hier te reageren aangezien ik uitbehandeld ben).
Ik vind het fijn te lezen dat je nu bij een ziekenhuis/kliniek bent waar ze je wel een goede kans denken te geven!
Succes!
Bedankt dat je je eigen gevoelens even opzij heb gezet om te reageren, ik snap heel goed dat dat absoluut niet makkelijk is :*

Ik heb wel een IVF behandeling gehad hoor. We waren bezig met IUI toen mijn bloedwaarden duidelijk werden. We zijn toen direct doorgestroomd naar IVF en de eerste poging moesten we afbreken omdat ik een eigen eisprong had gehad. De 2e poging ging boven verwachting goed waar ik 8 follikels had en hiervan zijn er 6 aangeprikt. In Zwolle bleek toen maar 1 eicel te zijn en die is niet bevrucht geraakt. Zwolle heeft toen een advies uitgebracht dat de volgende poging icsi zou worden MITS er voldoende eicellen waren en dit kon Hengelo niet garanderen omdat ik al aan het maximale zat qua eenheden spuiten. Zij wilden dan ook niet verder behandelen omdat dat zonde zou zijn voor onze vergoede kansen.. Achteraf gezien is er best veel heel raar gegaan maar ja wij wisten niet beter..... We hebben het idee hier beter te worden behandeld dus we gaan er weer voor de volle 110% procent voor.


Edit: ook vonden ze het risico te groot om weer een punctie uit te voeren gezien de problemen die ik daarna heb gehad.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:30:24 #75
384078 Rinn
wanna panda
pi_122909757
Chanty en Geitje82 hebben jullie vandaag goed nieuws gehad bij de controles? :)
pi_122913684
Hoi allemaal, heb vanochtend de punctie gehad. Was enorm zenuwachtig, maar na die dikke spuit in mn bil een stuk relaxter! Er zijn negen eicellen gevonden, twee meer als bij mn eerste poging. Morgen worden we gebeld hoeveel er bevrucht zijn. Durf nog niet echt blij te zijn aangezien de helft nog gaat afvallen omdat ze ziek zijn. Wel spannend allemaal hoor!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 14:30:40 #77
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_122913806
spannend geitje. Ik ga voor je duimen
Be happy with the little things in life
  vrijdag 15 februari 2013 @ 14:40:14 #78
384078 Rinn
wanna panda
pi_122914210
Goed zeg Geitje! Heel spannend, ik duim ook voor je! ^O^
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:20:39 #79
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_122915871
Nou net terug, had drie grote follikels dus de cyclus wordt wederom afgebroken. Alleen moet ik nu de komende twee weken Utrogestan gebruiken want anders zou de bloeding meteen op gang komen en dat is beter voor de cyclus als dat nog wordt uitgesteld. Nu snap ik er echt geen klap meer van. Elke keer is de procedure weer anders :?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_122916733
Geitje spannend! Dat van 50% ziek is niet helemaal waar, het gemiddelde is 50%, maar er kan ook meer dan de helft of juist minder dan de helft afvallen. Wij hebben bijvoorbeeld een poging gehad met 11 zieke 2 goede embryo's.

Chanty dat was nou niet het nieuws waar je op zat te wachten. :*
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:43:56 #81
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_122916804
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
Geitje spannend! Dat van 50% ziek is niet helemaal waar, het gemiddelde is 50%, maar er kan ook meer dan de helft of juist minder dan de helft afvallen. Wij hebben bijvoorbeeld een poging gehad met 11 zieke 2 goede embryo's.

Chanty dat was nou niet het nieuws waar je op zat te wachten. :*
Ik had me er al op voorbereid dat het mogelijk weer teveel is. Maar waar ik echt niet meer op zit te wachten is dat ge-emmer dat je telkens weer andere info krijgt van die artsen. Heb het ziekenhuis gebeld want volgens mij klopt het gewoon niet. Wordt nog terug gebeld als het goed is.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:46:50 #82
384078 Rinn
wanna panda
pi_122916919
Nou Chanty, dat is ook flink kleute! -O-
Bah... al dat gedoe voor niets :(

Lijkt me inderdaad een beetje apart verhaal.. hopelijk bellen ze snel terug. :*
pi_122917456
Nee jeetje, je wordt continue heen en weer geslingerd. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Hopelijk hoor je snel meer.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:17:17 #84
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_122918145
Nou wel de utrogestan. Ik vind het nog altijd een vreemd verhaal. En ik ga toch een kijken naar een ander ziekenhuis.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:37:59 #85
384078 Rinn
wanna panda
pi_122918993
Je kan allicht eens informeren. Misschien is een nieuw ziekenhuis wel een hele verademing. Het lijkt nu toch niet allemaal even duidelijk te zijn :{
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:49:07 #86
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_122923474
Chanty... -O- ...... Welk ziekenhuis ben je nu als ik vragen mag.

Oeh geitje spannend, ik zal voor je duimen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:04:08 #87
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_122924026
Geitje sorry dat ik nog niet had gereageerd, was er even klaar mee. Maar goed nieuws en hopelijk morgen nog veel meer goed nieuws :*

Dobbey ik zit gewoon in het plaatselijke ziekenhuis hier, Zoetermeer. Dus het is maar de vraag of dat de beste plek is. Eens kijken wat Leiden en Den Haag te bieden hebben.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:08:57 #88
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_122924216
Leiden heeft toch ook een speciale kliniek? Volgens mij ben ik die al eens tegen gekomen in mijn zoektocht naar info over eicel donatie. Ik hoop in ieder geval voor je dat je iets kunt vinden waar je e prettig bij voelt en dat je niet zo onwijs lang hoeft e wachten :*
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:12:56 #89
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_122924379
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef dobbey het volgende:
Leiden heeft toch ook een speciale kliniek? Volgens mij ben ik die al eens tegen gekomen in mijn zoektocht naar info over eicel donatie. Ik hoop in ieder geval voor je dat je iets kunt vinden waar je e prettig bij voelt en dat je niet zo onwijs lang hoeft e wachten :*
Ze hebben een vruchtbaarheidskliniek inderdaad, maar lijkt me niet dat wij daar zomaar heen kunnen. Lijkt me meer voor mensen die met IVF bezig zijn. Ik ben al blij met een ziekenhuis waar de artsen gewoon 1 lijn trekken
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:24:52 #90
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_122924913
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:12 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ze hebben een vruchtbaarheidskliniek inderdaad, maar lijkt me niet dat wij daar zomaar heen kunnen. Lijkt me meer voor mensen die met IVF bezig zijn. Ik ben al blij met een ziekenhuis waar de artsen gewoon 1 lijn trekken
Als het goed is doen ze niet alleen IVF maar ook IUI en misschien ook wel dat geen waar wij nu mee bezig zijn... Gemonitord zwangerschapsbegeleiding...
pi_122979068
Gister gebeld door het ziekenhuis, van de 9 eicellen zijn er 3 bevrucht. Zit er ff helemaal doorheen.
Ben altijd wel negatief ingesteld, maar dat het zo zou tegenvallen...
Dinsdag hoor ik of er nog een gezonde embryo tussen zit, maar verwacht er niet veel meer van :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Geitje82 op 17-02-2013 11:22:15 ]
  zondag 17 februari 2013 @ 12:50:05 #92
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_122982058
Balen dat het er zo weinig zijn, maar als het drie gezonde zijn.... Ik blijf voor je duimen :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 17 februari 2013 @ 13:53:53 #93
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_122984336
Och Geitje -O- hier blijven de duimen ook draaien!

Wij gaan door naar ronde 2.... de rode duivels zijn gearriveerd -O-
  zondag 17 februari 2013 @ 14:39:10 #94
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_122986405
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:53 schreef dobbey het volgende:
Och Geitje -O- hier blijven de duimen ook draaien!

Wij gaan door naar ronde 2.... de rode duivels zijn gearriveerd -O-
Damn :(

:* :* :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_122986749
Balen dobbey, wat kut weer
pi_122988570
Geitje, wat ontzettend balen. Ik duim nog even door voor in ieder geval één gezonde embryo hoor!
Houden jullie je ook al bezig met de 'wat als het niet via pgd lukt' vraag? Wij hebben nog één vergoedde poging te gaan en dan staan we voor de keuze om of met zijn drietjes verder te gaan of de gok te wagen en dezwangerschap af te breken als het kindje het HD gen blijkt te hebben.

Dobbey, verdorie. :*
pi_122989209
Nikki, wij hebben nog 1 vergoedde poging hierna, maar weet niet zo goed of ik dat aandurf aangezien het elke keer op niets uitloopt bij ons.
Voordat ik hoorde dat ik huntington waren wij al een jaar aan het proberen, dus via de natuurlijke weg verwacht ik ook niet dat het bij ons gaat lukken. Denk dus dat we niet veel keuze meer hebben

[ Bericht 0% gewijzigd door Geitje82 op 17-02-2013 16:21:36 ]
pi_122989218
Geitje, wat balen zeg... sterkte nog even met afwachten... hopelijk toch nog goed nieuws! :*

Dobbey :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_122997222
Wat een droevige berichten hier. Chanty :* Dobbey :*

Geitje, ik blijf voor je duimen. Ik hoop echt dat die 3 embryo's allemaal gezond zijn.
  zondag 17 februari 2013 @ 18:45:47 #100
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_122998930
Dobbey :*

Geitje :* ik ga voor je duimen
Be happy with the little things in life
pi_123001205
Chanty en Dobbey :* :*
Geitje, er hoeft er maar 1 goed te zijn he ! :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_123010587
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:30 schreef Geitje82 het volgende:
Nikki, wij hebben nog 1 vergoedde poging hierna, maar weet niet zo goed of ik dat aandurf aangezien het elke keer op niets uitloopt bij ons.
Voordat ik hoorde dat ik huntington waren wij al een jaar aan het proberen, dus via de natuurlijke weg verwacht ik ook niet dat het bij ons gaat lukken. Denk dus dat we niet veel keuze meer hebben
Jemig, dan is het inderdaad een andere zaak. Ik hoop echt dat er gewoon een terugplaatsing van een mooi embryo komt. :*
  maandag 18 februari 2013 @ 13:30:32 #103
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123028371
Geitje: duim voor je dat er een goed embryootje tussen zit. Kan me je teleurstelling goed voorstellen. *knuffel*

Leo: hoe is het nu??

Hier vanmorgen gebeld dat er 1 van de 2 embryootjes goed ontdooid is en we morgenmiddag terugplaatsing hebben (opgelucht nu dat we iig nog 1 kans hebben zonder opnieuw aan het prikken te moeten).
pi_123028762
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:30 schreef Hobbesje het volgende:
Geitje: duim voor je dat er een goed embryootje tussen zit. Kan me je teleurstelling goed voorstellen. *knuffel*

Leo: hoe is het nu??

Hier vanmorgen gebeld dat er 1 van de 2 embryootjes goed ontdooid is en we morgenmiddag terugplaatsing hebben (opgelucht nu dat we iig nog 1 kans hebben zonder opnieuw aan het prikken te moeten).
Jeetje wat spannend ! en mooi nieuws ! _O_
Hier moesten we dezelfde dag bellen en er heen.
Jullie weten het dus nu al. Wat een verschillen zijn er toch per zkh.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  maandag 18 februari 2013 @ 13:50:09 #105
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123029061
Het is idd fijn om nu al te weten. Kwaliteit is nog onbekend, maar er wordt iig iets teruggeplaatst. Eind van morgenvroeg staat er een foto op de digipoli en weet ik de kwaliteit. En omdat ik al eens zwanger ben geweest van een cryootje is iedereen optimistisch (dus dan ga ik dat ook maar zijn).
pi_123029213
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:50 schreef Hobbesje het volgende:
Het is idd fijn om nu al te weten. Kwaliteit is nog onbekend, maar er wordt iig iets teruggeplaatst. Eind van morgenvroeg staat er een foto op de digipoli en weet ik de kwaliteit. En omdat ik al eens zwanger ben geweest van een cryootje is iedereen optimistisch (dus dan ga ik dat ook maar zijn).
Duim voor je ! *;
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_123030624
Hobbesje, wat een goed nieuws! Ik ben ook door het ziekenhuis gebeld, zijn nog 2 embryootjes bijgekomen. Totaal nu 5. Van alle 5 kon een celletje worden afgenomen om te onderzoeken. Hoor morgen of er een gezonde tussen zit.
  maandag 18 februari 2013 @ 14:38:52 #108
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123030807
Dat is goed nieuws Geitje! Grotere kans dat er een goed embryootje tussen zit. Mijn duimen draaien!
  maandag 18 februari 2013 @ 15:05:26 #109
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123031676
Hobbesje, Geitje, allebei goed nieuws O+ Hopelijk kunnen jullie over een tijdje samen vier streepjes piesen :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_123031694
Hobbesje; wat een goed nieuws!

Geitje; ik duim voor je!
  maandag 18 februari 2013 @ 15:09:01 #111
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_123031803
Hobbesje mij cryo loopt nu al ruim twee jaar hier rond O+

Geitje ik duim.

Leo hoe is het?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 18 februari 2013 @ 16:05:31 #112
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123033833
Hobbesje, wauw spannend

Geitje dat is wel goed nieuws zeg. Ik duim me suf :*

Ik zie nu pas dat ik niet op Chanty had gereageerd, sorry :@ wel raar beleid dat je aan de utrogestan moet, normaal gesproken als je een eisprong hebt word je toch niet ineens eerder ongesteld, of ben ik nu zo gek :? Hoe dan ook, lijkt me wel lastig als je heen en weer geslingerd word en er geen duidelijk beleid is. Dikke knuf

Idd Leonieke hoe gaat het met je??
Be happy with the little things in life
  maandag 18 februari 2013 @ 16:23:30 #113
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123034586
Mja ik snap het ook nog niet zo goed. Vooral omdat ik eerder een keer teveel follikels had en toen de gyn zei dat ik geen medicatie hoefde want ik zou vanzelf een bloeding krijgen (die ik dus niet kreeg maar a la). En nu zei een andere gyn dat ik dus juist die utrogestan moet nemen omdat ik anders over een paar dagen al een bloeding krijg en de cyclus in de war gaat :? Met die utrogestan wordt de cyclus netjes afgemaakt, waarschijnlijk net zoals wanneer er een eisprong zou zijn geweest en geen bevruchting (?). Maar dan nog denk ik: waarom dan geen provera of primolut desnoods. Dat had ik eerder. Ik zie het nu weer gebeuren dat ik twee weken lang die (letterlijk) kutpillen gebruik en dat er dan alsnog geen bloed komt :')

Kort samengevat: het zal heus kloppen maar duidelijk is het niet en dat wekt geen vertrouwen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_123037922
Chanty; helemaal over jouw verhaal heen gelezen, sorry! Wat vervelend dat je nou weer iets anders te horen krijgt. Kan me voorstellen dat dat verwarrend is. Wat gaan ze nu doen om er voor te zorgen dat er minder eitjes groeien?
pi_123038027
Chanty ik lees dat je in Z'meer loopt..
Mijn ervaringen met het ziekenhuis zijn absoluut niet positief.. bij jou dus ook al niet veel beter -O-
Wat een onduidelijk beleid :?
  maandag 18 februari 2013 @ 17:57:38 #116
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123038168
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:50 schreef Poezebeest het volgende:
Chanty; helemaal over jouw verhaal heen gelezen, sorry! Wat vervelend dat je nou weer iets anders te horen krijgt. Kan me voorstellen dat dat verwarrend is. Wat gaan ze nu doen om er voor te zorgen dat er minder eitjes groeien?
Niks :') Hij had het over de hele cyclus 37,5 eenheden spuiten, maar ben bang dat er dan weer niks groeit. Denk dat ze wat meer zouden moeten monitoren en per keer de dosis bijstellen.

Pvoesss heb idd wel meer mensen zich negatief horen uitlaten, dus extra reden om verder te kijken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_123038932
Chanty; Ik zou idd ook eens gaan kijken of je niet ergens anders terecht kan.
  maandag 18 februari 2013 @ 18:51:14 #118
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123040011
als iemand nog positieve ervaringen heeft met ziekenhuizen in de omgeving van een haag dan hoor ik dat graag :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_123040252
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:53 schreef Pvoesss het volgende:
Chanty ik lees dat je in Z'meer loopt..
Mijn ervaringen met het ziekenhuis zijn absoluut niet positief.. bij jou dus ook al niet veel beter -O-
Wat een onduidelijk beleid :?
Je hoort er idd vaker slechte verhalen over ;(

Helaas geen tips voor ziekenhuizen, iig niet op dit gebied helaas
pi_123040316
Helaas zit ik aan de andere kant van het land, dus geen suggestie.

Is het MCK (medisch centrum kinderwens) in Leiderdorp een optie? Ik heb er goede verhalen over gehoord.

[ Bericht 46% gewijzigd door Poezebeest op 18-02-2013 19:03:57 ]
pi_123041986
Ik weet het eerlijk gezegd niet :@ dus waarschijnlijk niet zo goed

We hebben pas eind maart een afspraak bij de arts, dus het is nog lang wachten op de feedback over de poging. Ik zit in de knoop met het feit dat er een vertraagde groei was bij de embryo's en dat ze de dag na de terugplaatsing beslist hebben dat er geen enkele embryo kon ingevroren worden. Ik heb er echt geen goed gevoel bij :N En ik vrees echt dat dit voor ons het einde van het traject zal zijn (en ik vind het vreselijk :'( ) maar we moeten onszelf ook niet blijven pesten.

Het is ook dubbel: langs de ene kant ben ik blij dat we de stap gezet hebben naar het CRG om het traject opnieuw op te starten omdat we nu nooit moeten denken "hadden we het maar geprobeerd...", maar langs de andere kant heb ik het nu mentaal nog zo zwaar dat ik wou dat ik de behandelingen van het afgelopen jaar met een vingerknip kon vergeten -O-
pi_123042363
Leo het is ook gewoon enorm kut. En zelfs erger dan dat. :* Maar wie weet, ooit, wil je het toch nog eens proberen. Ik bedoel, als je stopt moet je ook daar volledig achter staan, anders blijf je het gevoel van 'wat als' misschien houden. Ik hoop dat jij en je man een keuze kunnen maken waar jullie uiteindelijk beiden vrede mee gaan hebben, ook al is dat misschien niet direct het geval.
Ook balen dat jij ook zo lang op de evaluatie moet wachten. Ik ben volgende week eindelijk aan de beurt.

Hobbes en geitje goed nieuws! *O*

Chanty ik heb over het mck heel goede verhalen gehoord, misschien is het wat voor je.
pi_123042802
Ja, de afspraak ligt al vast van bij de start van de 2e IVF-poging (dus meer dan een maand), maar eind maart was het eerste moment dat hij vrij had in zijn agenda.
Ik denk niet dat, als we kiezen om te stoppen, we het ooit nog eens gaan proberen. Als we stoppen, moet ik het kunnen afsluiten en kunnen verder gaan met ons leven, ons gezin, zoals we het nu hebben. Closure, zoals ze zo mooi zeggen ;) (en ik moet me dringend weer eens kunnen focussen op mijn werk :@ )

Volgende week *O* Dat zal er vlug zijn :) Ik ben blij dat jullie binnenkort weer verder kunnen.
pi_123044484
Leo; een dikke knuffel voor jou :*
Het is ook allemaal hartstikke zwaar en het doet zo veel met je. En ik snap dat als je stopt, dit voorgoed is. Het boek kunnen sluiten en je ergens anders op focussen. Heel veel sterkte en ik hoop dat je een besluit kunt neem waar je achter staat en die je rust geeft.
pi_123046780
Leo, succes met jullie beslissing. Tis super moeilijk allemaal!
  maandag 18 februari 2013 @ 21:04:03 #126
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123047157
Pfff dat die terugkoppeling zo lang duurt joh :o Lijkt me erg naar om al die tijd toch nog in onzekerheid te zitten. Succes met het maken van een voor jullie bevredigende beslissing iig :*

Het MCK had ik ook al naar zitten kijken inderdaad. Maar ik zie op de site bij behandeling alleen iets staan over IUI, IVF en ICSI terwijl wij nog maar bezig zijn met wat hormonen inspuiten. Dus ik kan me niet voorstellen dat we daar al terecht kunnen. Is dat niet meer voor mensen die al verder in het traject zitten? :@
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_123048100
Chanty, je kunt het op zijn minst gewoon eens vragen. Toch? Een telefoontje en je hebt je antwoord waarschijnlijk al. :)
  maandag 18 februari 2013 @ 21:29:11 #128
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123048533
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef _NIKKI_ het volgende:
Chanty, je kunt het op zijn minst gewoon eens vragen. Toch? Een telefoontje en je hebt je antwoord waarschijnlijk al. :)
Dat klopt, dat zeiden vrienden ook al. Misschien heel stom, maar voel ook wel een psychologische drempel. Nu ga ik nog gewoon naar het ziekenhuis. Maar een vruchtbaarheidskliniek... t klinkt meteen zoveel zwaarder en echter en ergens ben ik toch nog vooral bezig om het hele gedoe af te doen als een kleine kink in de kabel die zo gefikst is.

Ik ga morgen eerst maar de zorgverzekeraar aan het werk zetten, die hebben zorgbemiddeling waarbij zij voor je uitzoeken welk ziekenhuis het beste past bij je wensen en niet te lange wachtlijsten heeft ed. Ondertussen wat mensen uit mijn kennissenkring benaderd voor ervaringen in deze regio en dan kan ik altijd nog bellen idd.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 18 februari 2013 @ 21:53:35 #129
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123050040
In mijn omgeving zeer positieve verhalen over de kliniek in Leiderdorp. Ik zou ze echt gewoon even bellen. Zij doen niets anders dan zich bezighouden met (verminderde) vruchtbaarheid. :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123051004
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat klopt, dat zeiden vrienden ook al. Misschien heel stom, maar voel ook wel een psychologische drempel. Nu ga ik nog gewoon naar het ziekenhuis. Maar een vruchtbaarheidskliniek... t klinkt meteen zoveel zwaarder en echter en ergens ben ik toch nog vooral bezig om het hele gedoe af te doen als een kleine kink in de kabel die zo gefikst is.

Ik ga morgen eerst maar de zorgverzekeraar aan het werk zetten, die hebben zorgbemiddeling waarbij zij voor je uitzoeken welk ziekenhuis het beste past bij je wensen en niet te lange wachtlijsten heeft ed. Ondertussen wat mensen uit mijn kennissenkring benaderd voor ervaringen in deze regio en dan kan ik altijd nog bellen idd.
Reinier de Graaff Voorburg. Is een ziekenhuis, maar ook nog steeds 1 van de beste IVF klinieken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123057898
Voorburg inderdaad. Goede kliniek en heel fijne mensen.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:07:11 #132
384078 Rinn
wanna panda
pi_123061615
@Hobbesje Succes met de TP vanmiddag! Even je cryotjes aanmoedigen *O*

@Geitje Al goed nieuws gehad? Ik hoop voor jou een TP van een mooi gezond embryotje! O+

@Leonieke Eind maart is inderdaad wel lang wachten. Maar dat geeft jullie misschien wel tijd om alles zelf eerst goed op een rijtje te krijgen en te overwegen. Sterkte met jullie o zo moeilijke beslissing.

@Chanty Zo te horen is er genoeg keuze hihi. Maar het is een goed idee om eens te praten met een zorgbemiddelaar. Misschien wordt de keuze zo wel wat makkelijker en goed afgewogen :)

@NIKKI Fijn dat jullie volgende week het gesprek hebben. Hopelijk weer vol goede moed het traject in! :Y

@Dobbey Balen dat het niet gelukt is meis. Mogen jullie nu meteen beginnen met IVF bij het Geertgen?

Gisteren heb ik controle gehad, maar het was nog een beetje vroeg (dag 10). Rechts wat mini follikels en links wel een wat grotere. Morgen weer terug en hopelijk is de linker dan flink gegroeid ;)
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:20:39 #133
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123063198
Nou zorgbemiddeling gesproken :) Weet nu in ieder geval wat er allemaal gecontracteerd is. Of ze nou echt heel veel zicht had in welke ziekenhuizen goed aan staan geschreven betwijfel ik, maar heb iig wat dingen op papier en dat neem ik mee in mijn overwegingen samen met jullie suggesties en wat ik van anderen nog krijg. Maak er gewoon een meeste stemmen gelden van :+

MCK is in ieder geval gecontracteerd dus ik zal binnenkort eens informeren of we daar terecht zouden kunnen. De vrouw van zorgbemiddeling had het verder over topklinische ziekenhuizen zoals het Haga ziekenhuis.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_123063319
Voorburg heeft m'n zus ook gezeten, maar die heeft haar uiteindelijk doorverwezen naar Belgie.
Sorry Chanty, ik kan je niets aanraden, omdat je op een ander vlak zit. Zelfs binnen de vruchtbaarheidsproblematiek heb je gewoon nog sub-divisies. Zij zat endometriose/onverklaarbare meerdere miskramen, dus daar heb je niet zoveel aan.

Succes met zoeken!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:50:24 #135
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123083322
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:07 schreef Rinn het volgende:


@Dobbey Balen dat het niet gelukt is meis. Mogen jullie nu meteen beginnen met IVF bij het Geertgen?


IVF komen wij niet meer voor in aanmerking. Door mijn verminderde eicel voorraad heb ik heel veel kans op lege follikels en dat vinden ze zonde voor de vergoedingen en het risico wat er aan zit.
We gaan nu nog 4 pogingen doen om via de natuurlijke manier zwanger te worden met hulp. Dwz dat ik vanaf volgende week oestrogeentabletten krijg om het vrouwelijke hormoonspiegel omhoog te krijgen zodat ik hopelijk maandelijks een eisprong krijg. Daarnaast wekelijks controle om de groei in de gaten te houden en op "commando" sex te hebben. Lukt het dan nog niet dan stromen we door naar eiceldonatie en komen we ook meteen vrij hoog op de wachtlijst te staan omdat deze maanden al als wacht maanden gelden.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:54:33 #136
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123083510
Chanty ik ben benieuwd. Veel succes met je zoektocht en beslissing!


Rinn ik duim voor je voor een ontzettende groeispurt.

Leonieke :*


Nikki volgende week al gesprek... Jeetje wat gaat de tijd snel.

Geitje hoe is het daar?
pi_123093904
Hobbes en Geitje !! Nieuws ???
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:20:55 #138
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123095261
Vandaag is er 1 cryootje teruggeplaatst van niet zo'n goede kwaliteit (C - ik vond het op de foto nog wel meevallen, maar volgens mij loopt het cryootje iets achter in de celdeling).
Nu (dom) afwachten....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:23:03 #139
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123095405
Geitje: weet je al meer??
pi_123096042
Hobbesje; ook Ctjes kunnen mooie kindjes worden! Succes met afwachten!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:45:22 #141
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123096939
Hobbesje Pupo O+ *duimstand aan*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_123104901
Hobbesje *O* Pupo in da house! EN nu plakken kleine! *O*
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:04:31 #143
384078 Rinn
wanna panda
pi_123107064
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:50 schreef dobbey het volgende:

[..]

IVF komen wij niet meer voor in aanmerking. Door mijn verminderde eicel voorraad heb ik heel veel kans op lege follikels en dat vinden ze zonde voor de vergoedingen en het risico wat er aan zit.
We gaan nu nog 4 pogingen doen om via de natuurlijke manier zwanger te worden met hulp. Dwz dat ik vanaf volgende week oestrogeentabletten krijg om het vrouwelijke hormoonspiegel omhoog te krijgen zodat ik hopelijk maandelijks een eisprong krijg. Daarnaast wekelijks controle om de groei in de gaten te houden en op "commando" sex te hebben. Lukt het dan nog niet dan stromen we door naar eiceldonatie en komen we ook meteen vrij hoog op de wachtlijst te staan omdat deze maanden al als wacht maanden gelden.
Owwww dan had ik het verkeerd begrepen ;) . Maar ik elk geval heel fijn dat jullie nog zelf de kans krijgen! ^O^
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:14:20 #144
384078 Rinn
wanna panda
pi_123107391
Wat een mooie foto Hobbesje! Misschien is dat wel de eerste foto van jullie kindje! O+
Veel succes met het wachten en ik duim mee voor je! ^O^

Vanochtend heb ik weer controle gehad.
Maandag had ik een 10 mm ei links.. en nu heb ik een 12 mm ei rechts en links niets :?
In elk geval vrijdag nog een keertje terug voor controle.. maar dan zou deze cyclus wel langer zijn dan normaal. De eerste drie keer hebben we de IUI op dag 14 gehad.. maar nu lijkt het erop dat het follikel er pas dag 17 (maandag) klaar voor zal zijn. Beetje apart dat het nu wat langer duurt..
Maargoed.. nu maar hopen op een goed gegroeide follikel vrijdag..
pi_123109509
Hobbesje *O* Go for it!

Rinn, hopelijk groeit de follikel goed. Ik herinner me nog altijd bij de zwangerschap van Thomas dat ik opeens bij de laatste controle een follikel had die groot genoeg was terwijl die er in de hele stimulatiekuur niet was geweest (links of rechts weet ik niet meer). Ik denk dat dat de goeie was, zo'n wonderfollikel. Hopelijk brengt die van jou ook een wonder met zich mee ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:05:39 #146
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123113755
Tnx ladies!

Rinn: dat klink bekend. Bij mij was dat ook. Elke keer rechts meten en links niets te zien en dan ineens is er rechts niets meer te zien en zit er links 1 mooie grote... (ook in een van de cycli die bij mij langer dan gemiddeld was). Hoop dat hij netjes doorgroeit!
pi_123113789
Wachten wachten wachten.........................pffffffftttt. Lastig he ! *; *; *;
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:26:14 #148
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123114608
Die follikels doen ook echt wat ze willen he :D Maar hopelijk groeit deze mooi door :)

Hier hebben we de keuze nu beperkt naar of het ziekenhuis in Voorburg of het MCK in Leiderdorp.
Mijn man heeft de kliniek gebeld en even geinformeerd maar we zouden daar gewoon terecht kunnen. Met wachttijd zou de intake eind maart kunnen plaatsvinden, dus kunnen we het in ieder geval nog een ronde proberen in Zoetermeer. Nog even kijken wat de wachttijd in Voorburg is en dan maar kijken waar we ons het prettigste bij voelen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_123126181
Hey meiden, hiet gister een tp gehad. Van de 5 embryos was er maar 1 gezond. Kwaliteit was matig. Zat er een beetje doorheen, zoveel afvallers door die kut ziekte en dan de kwaliteit ook nog matig. Nu proberen weer wat hoop te verzamelen en de wachtweken in.

Hobbesje wat leuk dat jullie er echt een foto van krijgen. Doen ze dat bij meer ziekenhuizen? Bij ons moet je zelfs moeite doen om iets van info over de kwaliteit te krijgen, laat staan een foto.
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:08:39 #150
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123128328
Balen geitje maar ik ga gewoon extra hard duimen voor die ene O+ :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:11:57 #151
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123128500
Oh hobbesje... Sorry ik was je vergeten in mijn reacties gisteren... Heel veel succes de aankomende weken mijn duimen draaien.

Geitje :* ook voor jou ga ik heel hard duimen.
pi_123129370
Geitje, ook hier wordt er geduimd :*
pi_123130213
Geitje; fijn dat er een tp heeft plaatsgevonden! Jammer dat het maar een matige kwaliteit was, maar ook matige embryootjes kunnen hele mooie kindjes worden. Ik ga iig voor je duimen :*

Dv; ben je al begonnen?
pi_123131631
Hobbes PUPO *O*

Geitje ook PUPO! Gelukkig toch één gezonde. :) *O*

En dames, over kwaliteit moet je je niet al te druk maken. Een A kan afsterven en een C goed groeien, er is gewoon geen peil op te trekken. Succes met wachten!
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:22:21 #155
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123132484
PUPO dames in tha house, mijn duimen draaien

Ja ben begonnen, ti's nu alleen afwachten of we deze ronde verder mogen. Ik heb een long en voorhoofdholte ontsteking, had ik eerst de verkeerde ab-kuur eentje die niet mag tijdens zwangerschap, dus werd me door de ivf afdeling aangeraden voor een andere kuur en die kan ik morgenmiddag pas starten omdat de huisarts niet meer aanwezig was. Nu is het even afwachten welke kuur en wat de ivf arts gaat zeggen, aangezien ik ook koorts heb. Kan zijn dat we deze ronde moeten uitstellen als dat beter is voor de kwaliteit van de follikels/embryo's enzo
Be happy with the little things in life
pi_123132918
Dv; dat is niet zo mooi! Goed beter worden meid en als jullie moeten stoppen dan gezond en wel aan een nieuwe poging beginnen! Heel veel beterschap :*
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:50:40 #157
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123134172
Pffff beterschap DV :* Ik duim natuurlijk dat het geen invloed gaat hebben op deze ronden en jullie met mooie follikels doormogen ^O^

Hier de knoop net doorgehakt. Het wordt het Reinier de Graaf ziekenhuis in Voorburg.

Heb even naar de reistijden gekeken en die zijn een stuk gunstiger vanuit mijn werk naar Voorburg. Aangezien ik alle uren die ik mis op het werk ook ergens moet compenseren en het me altijd al een hoop stress oplevert om alles zo goed mogelijk in te plannen, dacht ik dat ik me de stress van een wat minder goede en langere verbinding naar Leiderdorp maar even bespaar. Daarbij had mijn man beiden gebeld en een beter gevoel over het telefoongesprek met het ziekenhuis.

Pfff tsja... je moet ergens je keuze op maken. Als t niks is kunnen we altijd nog door naar de kliniek.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:58:05 #158
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123134589
Dankjewel voor de beterschap wensen

Chanty, goed dat je naar een ander ziekenhuis gaat. Ik hoop dat het meer duidelijkheid en rust gaat geven :*
Be happy with the little things in life
pi_123134641
Dv, dat is balen!

Chanty, fijn dat jullie een beslissing hebben genomen! Hopen dat jullie hier een beter gevoel bij krijgen!
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:03:28 #160
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123134948
Ik hoop t ook :) One way to find out... We kunnen eind maart terecht dus doen nog een poging hier in Zoetermeer.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_123137857
Chanty; hopelijk is de afspraak eind maart niet nodig en als het wel zo is hoop ik dat je een goed gevoel bij het nieuwe ziekenhuis gaat hebben.
pi_123138067
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:50 schreef Chanty het volgende:
Pffff beterschap DV :* Ik duim natuurlijk dat het geen invloed gaat hebben op deze ronden en jullie met mooie follikels doormogen ^O^

Hier de knoop net doorgehakt. Het wordt het Reinier de Graaf ziekenhuis in Voorburg.

Heb even naar de reistijden gekeken en die zijn een stuk gunstiger vanuit mijn werk naar Voorburg. Aangezien ik alle uren die ik mis op het werk ook ergens moet compenseren en het me altijd al een hoop stress oplevert om alles zo goed mogelijk in te plannen, dacht ik dat ik me de stress van een wat minder goede en langere verbinding naar Leiderdorp maar even bespaar. Daarbij had mijn man beiden gebeld en een beter gevoel over het telefoongesprek met het ziekenhuis.

Pfff tsja... je moet ergens je keuze op maken. Als t niks is kunnen we altijd nog door naar de kliniek.
Ik heb ook wat onderzoeken gehad in RdG en is mij daar zeer goed bevallen, prettige ervaring. Ze luisterde goed en waren heel helder in de communicatie vond ik.
  woensdag 20 februari 2013 @ 23:14:01 #163
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123141905
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:50 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik heb ook wat onderzoeken gehad in RdG en is mij daar zeer goed bevallen, prettige ervaring. Ze luisterde goed en waren heel helder in de communicatie vond ik.
Kijk dat zijn in een week al meer positieve verhalen over het ziekenhuis in Voorburg dan dat ik in 10 maanden heb gehoord over het ziekenhuis in Zoetermeer :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_123150860
Geitje ook pupo! *O* de duimen draaien hier hoor dames!

DV, beterschap meis! Heftig al die ontstekingen zo. Wat zal jij je beroerd voelen zeg. :*

Chanty, fijn dat jullie een keuze hebben kunnen maken voor ander ziekenhuis, en de reacties hier bieden een mooi vooruitzicht. Succes....
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:25:04 #165
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123158237
Geitje: snap dat het niet leuk is dat er maar 1tje goed is. Maar er is er maar 1 nodig! Duim dat dit een plakker is!
pi_123295321
Lieve meiden in de wachtweken; gaat het nog een beetje? Ik duim voor jullie! :*

Dv; hoe is het met jou?
  zondag 24 februari 2013 @ 21:58:56 #167
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_123302578
Succes en sterkte voor iedereen :*

Ik gun jullie een mooi boeleke (lees: baby'tje)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 24 februari 2013 @ 23:30:44 #168
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123308321
@poezebeest het gaat wel, ben gelukkig aan de betere hand, kuur lijkt goed aan te slaan. Maar ben er nog lang niet. Het leid wel af van alle hormoonprikkelingen. Elk nadeel heeft dus zijn voordeel
Hoe is het bij jou?? Ook weer begonnen toch??

En meiden in de ww houden jullie het nog een beetje vol??
Be happy with the little things in life
pi_123309151
Dv; fijn dat het de goede kant op gaat! Ik ben gisteren begonnen, maar ik ben er niet zoveel mee bezig, doe het er een beetje bij voor mijn gevoel. Komt ook omdat bijna niemand weet dat we weer zijn begonnen en niemand dus iets vraagt.
  maandag 25 februari 2013 @ 00:14:33 #170
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123310160
Hier weet ook maar een select groepje dat we begonnen zijn. Ik vind het prima zo. Ik spuit nu ook ontzettend vroeg in de ochtend zodat ik niet op het werk hoef te spuiten. Het voelt ook heel anders dan de eerste keer. Eerste keer vond ik het een hele stap en bijzonder. Nu idd oh ja dat hoort er ook bij. Voor mijn gevoel sta ik er ook veel relaxter in dan de vorige keer en reageer ik ook minder heftig. Alhoewel mijn man wel merkt dat ik onder invloed ben van hormonen heb ik dat gevoel niet zo.
Be happy with the little things in life
  maandag 25 februari 2013 @ 09:25:56 #171
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123315720
De wachtweken zijn verschrikkelijk... Eind deze week op z'n laatst testen. Ik heb er niet zo'n heel goed gevoel over dit keer.
En hormonen.... daar heb ik echt wel last van! Ik slaap echt heel slecht, heb het heel erg warm en lig de hele nacht te draaien. Verder heb ik door de hormonen elke keer flink last van mijn darmen helaas.

Dit keer weten alleen mijn ouders dat we weer bezig zijn (ivm de oppas). Verder niemand en heb ook geen zin om het iemand te melden (mede door wat schoonzusje met kerst met mijn gevoelens heeft gedaan).
pi_123317942
Wachtweken zijn killing ! Ik blijf meeleven en duimen :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_123338714
Ik zou vandaag gebeld worden door de gyn, krijg ik een telefoontje dat hij ziek is. :( Nu nemen ze contact op zodra hij weer aanwezig is. Beetje jammer.

DV spannend weer! Ik snap heel goed wat je bedoelt, het is gewoon al een soort van normaal ineens, terwijl er helemaal niets normaals aan is. :*

Hobbes ik duim voor je!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:15:36 #174
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123357600
Oh balen Nikki.

Dank voor het duimen.
Heb nu wel echt last van mijn hormonen. Ik wordt er zo vreselijk moe van.... en als dan onze oudste om 6 uur wakker wordt met slechte zin ben ik ook niet echt te genieten, mede door de hormonen wordt ik dan toch wel een beetje een monster geloof ik :@ .
Hopenlijk wil de kleine man vanmiddag wel slapen, dan kruip ik ook even terug.
pi_123358959
Dat is klote Nikki.

Ik heb totaal nergens last van, daarom is het voor mijn gevoel ook al een beetje over.
Wanneer ga jij testen Hobbesje?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:26:54 #176
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123359213
Hier ook nergens last van (behalve van de hormonen). Dus ik heb ook het gevoel dat het niet gelukt is.... Ik ga zaterdag of zondag testen (of vrijdag). De vorige keer had ik toen al een positieve test.
Wanneer ga jij testen Geitje?
pi_123359604
Ik ook vrijdag denk ik. Ik heb dan een begrafenis, dus als het negatief is, dan heb ik toch al een kut dag.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:26:15 #178
384078 Rinn
wanna panda
pi_123360700
Oef, dat wachten is ook helemaal niks hé.... De dagen nog aftellen tot vrijdag/dit weekend voor jullie. Ik hoop echt dat jullie beide dan goed nieuws komen melden hier :Y

Voor mij is het nog twee weekjes afwachten. Gisteren de behandeling gehad ^O^
pi_123360723
Wat betekent dat dan, Nikki? Dat je nu nog niet mag starten omdat je geen GO hebt van je gyn? Een GO uit Jette is niet voldoende (want zij doen toch de pick-up)?

Hobbesje en Geitje: ik blijf duimen. En de reactie op de hormonen zegt niet altijd iets. Bij mijn zwangerschap van Thomas voelde ik helemaal niets en was het toch raak. Veel succes met de laatste wachtdagen :*
pi_123360765
Spannend Rinn!
pi_123360803
Spannend Rinn! Kun je je zinnen wat verzetten?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:51:25 #182
384078 Rinn
wanna panda
pi_123361448
Mjah.. het is moeilijk hoor om er niet heel de tijd aan te denken. De laatste paar keren was ik vooral de 2e week heel zenuwachtig.
Ik ga gewoon proberen er zo min mogelijk aan te denken en eigenlijk er vanuit gaan dat het niet is gelukt.. Dan kan het altijd nog mee vallen :P Maar nu heb ik makkelijk praten want het is pas de eerste week.. eens kijken of ik dat volgende week nog zo kan volhouden :') .

Eigenlijk wil ik volgende week zaterdag al testen omdat het dan een speciale dag voor ons is (12 jaar samen *; ). Goed nieuws zou die dag dan nog specialer maken.. en slecht nieuws kunnen we die dag dan misschien wat beter verwerken omdat we dan allerlei leuke dingen gepland hebben O+
  dinsdag 26 februari 2013 @ 16:45:36 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123371783
Hier geen goed nieuws. Zoals het er nu uit ziet breken we de poging al vervroegd af. Ik heb een cyste van 3.5cm bij 3.5cm in mijn goede eierstok :( Er zijn nu 2 opties stoppen en starten met lucrin voor 3 maanden in de hoop dat de cyste slinkt of opereren. In beide gevallen ben ik 3 maanden kwijt voordat ik op z'n vroegst weer kan starten. Ik word nu besproken in het team en straks teruggebeld. Maar de kans dat we doorgaan is erg klein, juist omdat hij in mijn goede eierstok zit en we links niet kunnen gebruiken. Ik ben er nog heel rustig onder en heb zoiets van gezondheid gaat voor, maar toch pfff het zit niet echt mee
Be happy with the little things in life
pi_123371940
Ah nee DV, wat een rotnieuws! Het zit je idd niet mee. Sterkte met wachten op nieuws en een dikke knuffel voor jou!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:29:51 #185
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123376431
Net gebeld. Ik moet weer aan de lucrin voor 3 maanden. Hopelijk slinkt de cyste. Met een beetje geluk kan ik straks vanuit daar meteen starten met nieuw ronde. Dubbel gevoel, goed dat de endometriose voorrang krijgt en dat we nu die cyste gaan bevechten, maar ik baal dat we ipv dichterbij een stapje achteruit hebben gedaan mbt de kinderwens.
Be happy with the little things in life
pi_123377970
DV, het zit jullie ook echt niet mee hè. Maar zoals je zelf al aangeeft, de endometriose wordt nu wel aangepakt, daar valt ook wat voor te zeggen. Het vergroot waarschijnlijk wel jullie kansen voor de volgende poging en hetzou zonde zijn om deze poging te gebruiken terwijl het afgeraden wordt. Succes komende tijd. Misschien mogen we over een paar maandjes wel samen starten. :)

Leo, ik moet wachten op een nieuwe afspraak. Dit was sowieso evaluatie van de poging van september en hopelijk plannen van een nieuwe startdatum, dat laat dus nog even op zich wachten.
pi_123378889
DV :( Wat een rotnieuws.

Was het dr. Verpoest die ziek was, Nikki? Ik dacht dat het over een gyn in Nederland ging.
pi_123378939
Nee het was inderdaad dokter Poes. ;)
pi_123379025
Arme dokter Poes toch... Zo net na een vakantieweekje ziek worden. Hopelijk niet tijdens zijn vakantie ;)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:59:06 #190
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123380372
He nee Droomvrouwtje. Dat is niet leuk! Hoop dat de cyste snel kleiner wordt en je over 3 maanden weer verder kan. :*
pi_123384568
Het wachten duurt lang.... En dat er in de omgeving steeds meer mensen ongepland/ongewenst zwanger worden doet toch best een beetje pijn. Sorry dat ik zo weinig in dit topic rondsluip momenteel, maar hoe minder ik ermee bezig ben, hoe beter ik me geestelijk voel. Vorige week verjaardag van Lief gevierd, waar inmiddels twee kleine kinderen bij aanwezig zijn. Nadien stortte ik een beetje in en ik ben nu pas bezig weer op te krabbelen.
Weet in ieder geval dat mijn gedachten bij jullie zijn, en ik voor ieder van jullie hoop op goed nieuws. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_123387651
Nanuke :* het is ook allemaal niet makkelijk.
  woensdag 27 februari 2013 @ 07:39:53 #193
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123398233
Nanuke :* wat Nikki zegt ti's niet makkelijk. Dikke knuf
Be happy with the little things in life
  woensdag 27 februari 2013 @ 08:57:35 #194
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123398993
En weer een dag voorbij voor de pupa dames. Ik hoop zo op goed nieuws aan het eind van de week!

Rinn ondertussen ook in de wacht stand dus heb er weer een versnelling opgegooid bij het duimen draaien.

Dv... Ik vind het bewonderenswaardig dat je zoveel geduld kunt opbrengen :*

Nikki.... Ik hoop op snel bericht en dat je er niet zo lang op hoeft te wachten.


Nanuke :*


Hier de afgelopen weken ontzettend druk geweest. Werkweken van 60 uur dus weinig tijd om te reageren. Ik lees wel mee maar als ik dan s'avonds wil reageren is eigenlijk alles al wel gezegd en voelt het zo nutteloos om nog iets te zeggen.. Ik denk aan jullie :*

Vandaag een dag vrij omdat we weer in de start blokken staan om richting het zuiden te vertrekken. Om 12 uur hebben we weer een afspraak ik ben benieuwd wat er gaat volgen.
  woensdag 27 februari 2013 @ 11:25:25 #195
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_123403206
Droomvrouwtje, sterkte :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_123404091
Droomvrouwtje, wat een klote nieuws weer. Dat is ook weer niet waar je op zit te wachten.

Nanuke, ik snap precies wat je bedoeld. Ik zie ook elke keer meer op tegen de verjaardagen en feestdagen waar inmiddels iedereen al wel een gezinnetje om zich heen heeft behalve wij.
  woensdag 27 februari 2013 @ 11:59:28 #197
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123404371
Heb ik helemaal over rinn heen gelezen. Spannend meid, mijn duimen draaien er op los

Dobbey, mijn geduld begint langzaam op te raken hoor. Ben er zo klaar mee, ik heb met mijn man afgesproken dat ik me vandaag en morgen lekker ellendig mag voelen. Ben op dit moment emotioneel erg onstabiel. Arme vent van me want die krijgt natuurlijk weer de volle lading. Zijn geduld is voor mijn gevoel echt oneindig. Heb nog gevraagd of hij nog wel een kind wil. Toen zei hij volmondig ja *opgelucht adem haalde*
Vind het zo lullig voor hem, hij kan niks. Mijn lijf laat ons weer in de steek. Stomme hormonen waar ik niet gezelliger van word, vorige keer reageerde ik zo heftig dat ik gedeeltelijk in de ziektewet zat. En ik maar afreageren op hem. En hij incasseert het allemaal, geeft wel tegengaan als ik te ver ga, maar toch. Als ik hem was geweest was ik denk ik allang de deur uitgewandeld

Dankjewel voor de sterkte wensen enzo. Jullie zijn lief :*
Be happy with the little things in life
pi_123410050
DV, het is ook niet niks allemaal... en hoewel het natuurlijk niet leuk is voor je man dat je zo reageert, hij snapt ook echt wel dat je er eigenlijk niks aan kunt doen; het is overmacht...

Doe rustig aan en neem je tijd... des te sneller ben je weer toe aan een volgende stap... :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 27 februari 2013 @ 18:36:15 #199
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123418779
Dv idd net wat José zegt.... Je man weet waar je het voor doet en dat hij volmondig ja antwoord op de vraag of hij nog een kleine wil zegt denk ik wel genoeg. Veel succes, ook voor je man en mocht je een keer willen bitchen tegen een volstrekt onbekende, mijn dm staat open ;-)
  woensdag 27 februari 2013 @ 18:42:37 #200
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123419027
Ik mag trouwens weer een paar dagen aan de spuit.... Er zat weer een follikel (ik snap er niets meer van...) van 1,5 cm en vandaag en morgen moet ik 2 tabletten oestrogeen slikken en 150 eenheden fostimon spuiten. Vrijdag dan de pregnyl en dan weer 3 dagen aan de klus....
Mocht ik dan weer ongesteld worden dan vanaf dag 1 aan de oestrogeen om te zien of we mijn cyclus iets langer kunnen maken.
Op mijn vraag of mijn cyclus niet te kort is ivm de door rijping van een eventueel ei gaf ie aan dat ik wel op het randje zit, 21 dagen is echt het minimum. Maar hij gaf aan dat hij nog steeds het volste vertrouwen heeft dat we het natuurlijk gaan redden en dat als het echt niet gaat zoals hij denkt we direct doorschuiven naar boven op de wachtlijst voor een donor.
pi_123419952
DV :*
Rest: lees en leef mee *;
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:26:39 #202
384078 Rinn
wanna panda
pi_123446602
Droomvrouwtje, wat ontzettend balen zeg. Eindelijk weer van start en dan wordt het meteen weer afgekapt. Echt een domper -O-
Wel heel fijn dat je man zo goed erop reageert. Samen komen jullie er vast wel doorheen zo te horen *;

Dobbey dat klinkt heel positief! De arts heeft er zo te horen ook veel vertrouwen in. Fijn joh!
Hopelijk komt er ook een positief effect op de lengte van je cyclus. Maar eerst weer een lekker bezig weekendje voor de boeg hihi :9
  vrijdag 1 maart 2013 @ 08:50:33 #203
384078 Rinn
wanna panda
pi_123489981
Nog even een duimsessie voor de PUPO-dames! ^O^
Laat die dubbele streepjes maar komen! :Y

*duimduimduimduimduimduimduim*
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:37:03 #204
61183 leonieke
Dan toch?
pi_123492214
Veel succes Dobbey!

Nikki, weet je al wat meer?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:42:52 #205
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123495889
Nanuke: :* zo herkenbaar die gevoelens!

Droomvrouwtje: ook herkenbaar helaas - dat afreageren... wel fijn dat je man er zo goed op reageert. Het is ook niet makkelijk allemaal. :*

Dobbey: toch fijn dat er een follikel zit! Maar idd wel in een heel korte cyclus.
Vandaag gesprek toch? Hoe was het?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:56:28 #206
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123496344
Hier vanmorgen getest en ik zie een tweede streepje binnen de tijd! (heb er wel wat meer urine opgedruppelt omdat het nog vroeg is)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:57:22 #207
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_123496380
Ik zie een heel duidelijke streep hoor!! *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:11:06 #208
384078 Rinn
wanna panda
pi_123496872
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:56 schreef Hobbesje het volgende:
Hier vanmorgen getest en ik zie een tweede streepje binnen de tijd! (heb er wel wat meer urine opgedruppelt omdat het nog vroeg is)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Wat goed!!!
Gefeliciteerd Hobbesje!!!!!!! *O*

Hoe voel je je? ^O^
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:14:09 #209
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123496979
Tnx!
Ik voel me hetzelfde als de vorige keer: lichtjes misselijk en erg moe (maar dat is van de hormonen die er allemaal ingaan). Vandaar ook de test vanmorgen. Nu mijn man nog vertellen ;) .
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:20:17 #210
384078 Rinn
wanna panda
pi_123497207
:o Je man nog vertellen! Ja lijkt me een goed idee hihihi :D
Is hij vanavond pas thuis zeker?
pi_123497237
Hobbesje; *O* jij vruchtbare vrouw! Gefeliciteerd en ik ga duimen voor een goede zwangerschap!
pi_123497409
Hobbes! Wat goed! Gefeliciteerd!!! *O*
pi_123497761
Hobbes gefeliciteerd! *O* *O*
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:35:27 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_123497802
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123497817
Hobbesje gefeliciteerd!! *O* Je verhaal vanaf de zijlijn gevolgd en wat fijn! *O*
pi_123497894
Gefeliciteerd! Altijd fijn, goed nieuws in dit topic!
Met een meidenkwartet
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:38:44 #217
61183 leonieke
Dan toch?
pi_123497939
Gefeliciteerd Hobbesje *O* Eindelijk terug goed nieuws!
pi_123498789
Hobbes O+ Wat goed!!! *O* *O* *O* *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_123498800
Hobbesje!!!! *O* Gefeliciteerd!
pi_123498850
*O* Een heel mooi streepje Hobbesje! Gefeliciteerd!!
pi_123498877
oh wat had ik dit nieuws nodig.
Heerlijk voor je :D
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:11:26 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_123499398
Gefeliciteerd Hobbesje! *O*
***
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:30:11 #223
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123500145
Tnx ladies! Zo onwerkelijk dat het 'gewoon' goed gaat met een laag kwaliteit cryootje. Nu op naar donderdere streepjes en dan de eerste echo. Onder het mom: eerst zien, dan geloven ;) .

Enne: mijn man werkt thuis vandaag :@ . Het is niet dat ik nog geen kans heb gehad. Maar waar onze oudste bij is vind ik niet handig (mannetjes van 6 hebben grote oren). En man heeft net vanmorgen te horen gekregen dat zijn bijna nieuwe baan (bijna op het punt van contract tekenen) niet doorgaat.... Ga het straks wel vertellen als het wat rustiger is (kan ook hij gaan stuiteren).
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:42:32 #224
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_123500647
Hobbes, wat fijn! Gefelicteerd! *O* En veel plezier met het vertellen aan je man ;)
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:07:18 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123501704
Gefeliciteerd Hobbesje! *O* *O* Duidelijke streep hoor! En inderdaad, veel plezier met het vertellen aan je man :D
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:47:40 #226
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123503443
Jaaaaaaaaa hobbesje!!! *O* ik zie een duidelijke streep
Be happy with the little things in life
pi_123504083
Hobbesje wat gaaf en wat spannend, gefeliciteerd!!! *O* *O*

Laat de rest van de dames hier dan maar snel volgen!
pi_123506193
Hobbesje, wat gaaf, gefeliciteerd! Ik zou het maar snel aan manlief vertellen, die kan wel wat goed nieuws gebruiken, lijkt me?!
pi_123506677
Hobbesje zo leuk, gefeliciteerd O+
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:17:33 #230
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_123507044
hobbesje gefeliciteerd! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:43:43 #231
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_123507829
Wauw wat leuk! Gefeliciteerd!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_123508330
*O* *O* *O* *O* hobbes *O* *O* *O* *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_123508363
Wat zei je man?? :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_123510366
Wat goed! Gefeliciteerd Hobbes!! *O* *O*
  vrijdag 1 maart 2013 @ 19:53:49 #235
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123512330
Jaaaaaaa hobbesje wat goeeehoeeed *O* hoe reageerde je man?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 19:56:20 #236
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123512448
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:42 schreef Hobbesje het volgende:


Dobbey: toch fijn dat er een follikel zit! Maar idd wel in een heel korte cyclus.
Vandaag gesprek toch? Hoe was het?
Gesprek? Ik? Nee.... Vanmiddag de pregnyl gezet dus we mogen weer aan de klus vanaf vandaag :9~
  vrijdag 1 maart 2013 @ 20:01:25 #237
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123512706
Aah dat was het. Succes met klussen!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 20:56:54 #238
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123515232
Hobbesje wat gaaf!! Gefeliciteerd! ^O^
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123516364
Een mooie dikke vette streep, wat goed! Precies wat dit topic zo hard nodig had. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 08:40:41 #240
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123528426
En vanmorgen gelukkig ook weer een streepje (hoe onzeker kun je zijn...).

Man is ook blij *O*
pi_123529703
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 08:40 schreef Hobbesje het volgende:
En vanmorgen gelukkig ook weer een streepje (hoe onzeker kun je zijn...).

Man is ook blij *O*
*O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zaterdag 2 maart 2013 @ 10:56:54 #242
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123529856
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 08:40 schreef Hobbesje het volgende:
En vanmorgen gelukkig ook weer een streepje (hoe onzeker kun je zijn...).

Man is ook blij *O*
*O*

Ben benieuwd hoeveel testen nog gaan volgen hahaha
pi_123529912
Daar wordt een winst op gemaakt }:| :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zaterdag 2 maart 2013 @ 11:29:08 #244
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123530437
:D. Dat geloof ik graag... Hier valt het gelukkig mee, heb er het afgelopen jaar 2 gebruikt en van de week heb ik alvast een test gehaald voor over 2 weken. Als ik dan zwanger ben stuur ik mijn man naar de winkel om de testen op te halen van de overige maanden zodat ik ongegeneerd de schade kan inhalen en elke dag/uur/minuut kan testen de eerste dagen O-)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 11:31:50 #245
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123530482
Geitje hoe is het eigenlijk bij jou?

Rinn en bij jou?

Nikki, nog niets gehoord?
pi_123535255
Nee, nog niets gehoord helaas. :(
pi_123539928
Dag dames, ik heb net eventjes twee topics doorgelezen, wat een achtbanen zitten sommige dames toch in.
Voor mij is het nu anderhalf jaar geleden dat wij onze eerste IVF poging hadden. Het resultaat daarvan ligt as we speak boven op het aan kleed kussen te kraaien.
Wij hebben ontzettend veel geluk gehad want, zoals onze IVF arts voorspelde aan het begin van het traject, hebben we naast onze baby nog een vriezer vol voor een heel gezin.

Zo zoetjes aan zijn we er over aan het nadenken of we al weer voor een tweede willen. Het rammelt al behoorlijk maar ik zie ook wel heel erg op tegen het hele traject. Een complicerende factor is het feit dat ik borstvoeding geef en wil blijven geven. Iemand hier daar ervaring mee?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:49:53 #248
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_123541920
Hobbesje, hoe gaaf! Van harte gefeliciteerd! *O*
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:52:43 #249
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123542048
@thistleweed, je zou gerbera eens kunnen vragen die gaf als ik me niet vergis nog borstvoeding toen ze voor de 2e ging.
Be happy with the little things in life
pi_123542481
ik weet niet of t verschil maakt hoor, maar ik gaf ook gewoon BV aan een ander kindje terwijl ik zwanger was van de 2e (of 3e) Kan me niet voorstellen dat je t op zou moeten geven omdat je voor een tweede gaat..
pi_123543078
Twistleweed; ik zou dat even bij het ziekenhuis navragen waar je onder behandeling bent, ieder ziekenhuis heeft daar zo zijn eigen regels in. Ik gaf geen borstvoeding toen we aan een 2e begonnen, dus niet ervaringsdeskundig.
pi_123543206
Ik zal gerbera eens een berichtje sturen.

Wat ik (denk ik) weet is dat je met een terugplaatsing pregnyl moet spuiten en dat gaat niet goed samen met bv, daar zou ik me meer over moeten laten informeren. Van wat ik begreep is het maar 1 keer en als het echt niet samen gaat kan ik altijd nog kolven en melk weg gooien. Verder geloof ik dat ze soms moeilijk doen omdat je verminderd vruchtbaar bent als je bv geef, maar ik had na 3 maanden al weer een cyclus dus dat lijkt me onzin.
Ik zou het ook echt niet willen opgeven.
pi_123543275
@poezebeest, goed punt, wil sowieso binnenkort eens bellen hoe alles gaat werken.
pi_123544040
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 16:55 schreef Thistleweed het volgende:
Dag dames, ik heb net eventjes twee topics doorgelezen, wat een achtbanen zitten sommige dames toch in.
Voor mij is het nu anderhalf jaar geleden dat wij onze eerste IVF poging hadden. Het resultaat daarvan ligt as we speak boven op het aan kleed kussen te kraaien.
Wij hebben ontzettend veel geluk gehad want, zoals onze IVF arts voorspelde aan het begin van het traject, hebben we naast onze baby nog een vriezer vol voor een heel gezin.

Zo zoetjes aan zijn we er over aan het nadenken of we al weer voor een tweede willen. Het rammelt al behoorlijk maar ik zie ook wel heel erg op tegen het hele traject. Een complicerende factor is het feit dat ik borstvoeding geef en wil blijven geven. Iemand hier daar ervaring mee?
Maar dan gaan jullie voor de cryootjes toch ? Dan is 1x spuiten in eigen cyclus peanuts vergeleken met de IVF hormonen. Succes ! :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_123544131
Ja, dat is wel waar maar toch zie ik er tegen op. Ik heb de IVF als zeer vervelend ervaren. Ik weet dat ik eigenlijk niet kan klagen met de resultaten die we hadden, maar ik denk dat dat wel een grote oorzaak ervan is dat ik er wel tegen opzie.
pi_123544915
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:44 schreef Thistleweed het volgende:
Ja, dat is wel waar maar toch zie ik er tegen op. Ik heb de IVF als zeer vervelend ervaren. Ik weet dat ik eigenlijk niet kan klagen met de resultaten die we hadden, maar ik denk dat dat wel een grote oorzaak ervan is dat ik er wel tegen opzie.
Wat vond je vervelend ? De terugplaatsing ? De prikken ?
Bij de cryo is het 1x spuiten en de terugplaatsing ( zonder bolletjes).
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_123545453
Voornamelijk de hormonen en wat dat met mijn geestelijke gezondheid deed. Af en toe werd ik een beetje bang van mezelf. Ik heb het hele traject in het ziekenhuis als heel vervelend ervaren, al die onderzoeken en een baas die moeilijk deed. Verder was het nog al pijnlijk om 22 follikels aan te moeten laten prikken, maar dat had gelukkig wel een heel mooi resultaat.

Als het goed is zal ik hier allemaal niet zo'n last van krijgen maar ik merk wel dat het als een drempel voelt om weer dat circuit in te gaan.
pi_123546438
Kz en Tw; ook cryo is overal weer anders. Ik moest pilletjes slikken en die bollen gebruiken, heb geen pregnyl gezet toen.
pi_123549543
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weet niet of t verschil maakt hoor, maar ik gaf ook gewoon BV aan een ander kindje terwijl ik zwanger was van de 2e (of 3e) Kan me niet voorstellen dat je t op zou moeten geven omdat je voor een tweede gaat..
Dat ligt bij ivf net anders ;) daar gaat men voor de grootste slagings% omdat je maar geringe kansen hebt en veel artsen zien het geven van bv nog steeds als een no go ivm verminderde slagingskans.

Qua meds maakt het niet uit en als je eenmaal een goede cyclus terug hebt zijn de verminderde kansen nagenoeg te verwaarlozen, maar toch willen veel zkh er niet aan.

Het ziekenhuis in Utrecht is wel een grote voorloper die doet ivf pogingen wanneer je nog bv geeft gewoon zonder probleem.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 21:53:35 #260
384078 Rinn
wanna panda
pi_123551499
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 11:31 schreef dobbey het volgende:
Rinn en bij jou?
Hier is alles op zich wel goed.
Ik heb alleen sinds gisteren wat last van mijn onderbuik.
Het lijkt eigenlijk op soort van krampjes/knoop wat je wel eens kan hebben als je ontzettend zenuwachtig bent.

Maar ik heb zelf niet echt het idee dat ik super zenuwachtig ben (natuurlijk wel een beetje maar niet zo erg dat ik er een knoop van in mijn buik zou krijgen).

Het is nu natuurlijk 6 dagen na de behandeling dus heb ik nou serieus last van mijn onderbuik en komt het niet door zenuwen?
Of zit ik nou mezelf gek te maken en krijg ik daarom toch een knoop :-/
Arghhhh! Wat moet ik hier nou mee..

Vindt iemand dit herkenbaar?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 22:13:53 #261
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123552378
Zeker herkenbaar! Je voelt vanalles, maar de hormonen doen ook vanalles. Kortom: het kan vanalles zijn, maar ook niets.... helaas. Ikzelf heb van de hormonen nogal last dat mijn darmen overhoop gaan en daar krijg ik de meeste buikpijn van.
Heel veel sterkte met de wachtdagen!
pi_123553013
Hobbesje *O* *O* *O* *O* van harte!!!!!
  zaterdag 2 maart 2013 @ 22:41:04 #263
384078 Rinn
wanna panda
pi_123553681
Thistleweed wat fijn dat jullie cryootjes hebben. Hopelijk is de bv geen probleem en kunnen jullie er gewoon voor gaan :D
  zaterdag 2 maart 2013 @ 22:51:01 #264
384078 Rinn
wanna panda
pi_123554128
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:13 schreef Hobbesje het volgende:
Zeker herkenbaar! Je voelt vanalles, maar de hormonen doen ook vanalles. Kortom: het kan vanalles zijn, maar ook niets.... helaas. Ikzelf heb van de hormonen nogal last dat mijn darmen overhoop gaan en daar krijg ik de meeste buikpijn van.
Heel veel sterkte met de wachtdagen!
Thanks! Vorige keren had ik van de pregnyl ook last van mijn borsten en dat heb ik nu juist weer niet.. Laat ik het idd maar aan de hormonen toeschrijven ;)
Meest veilige ook hihi

Geitje houdt het nog spannend. Hopelijk komt er van haar ook nog goed nieuws :)
  zondag 3 maart 2013 @ 12:15:34 #265
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123566897
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:51 schreef Rinn het volgende:

[..]

Thanks! Vorige keren had ik van de pregnyl ook last van mijn borsten en dat heb ik nu juist weer niet.. Laat ik het idd maar aan de hormonen toeschrijven ;)
Meest veilige ook hihi

Oh ja die borsten... Ik dacht dat ik vorige maand een tikkende tijdbom was. Had het idee dat ze elk moment konden ontploffen :X Ik heb me voorgenomen om te proberen niet meer zoveel op pijntjes e.d. te letten of dat lukt is natuurlijk een tweede maar de intensie is er wel :P
pi_123567283
Sorry meiden, heb het een beetje druk gehad. Had vrijdag begrafenis van mn opa en zaterdag te horen gekregen dat mn oma was opgenomen in het ziekenhuis. Uitslag uitgezaaide kanker. Verder sinds vanochtend bloedverlies.

Hobbesje gefeliciteerd, echt super!
  zondag 3 maart 2013 @ 12:45:19 #267
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123567909
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef Geitje82 het volgende:
Sorry meiden, heb het een beetje druk gehad. Had vrijdag begrafenis van mn opa en zaterdag te horen gekregen dat mn oma was opgenomen in het ziekenhuis. Uitslag uitgezaaide kanker. Verder sinds vanochtend bloedverlies.


Jee heftig weekend dus... Logisch dat je dan niet aan ons denkt hoef je geen sorry voor te zeggen.
Veel sterkte de aankomende tijd :*
pi_123570579
Gedver geitje, wat een vervelende dagen heb jij gehad! Sterkte.
  zondag 3 maart 2013 @ 15:56:11 #269
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_123575999
Geitje heel veel sterkte met alles... heftig wat je nu doormaakt! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 3 maart 2013 @ 16:21:53 #270
61183 leonieke
Dan toch?
  zondag 3 maart 2013 @ 18:22:31 #271
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123582260
Grote inhaalpost!

Allereerst natuurlijk een MEGA-jompel voor Hobbesje *O* *G* *O* *G* Je hebt te gewoon geflikt! Nu hard doorduimen voor een mooie plakkert O+

Poezebeest ook alweer onderweg lees ik, heel veel succes!

DV: Wat een tegenslag heb jij zeg -O- ;( Zo frustrerend dat je lijf steeds dwars ligt en knap hoe je toch blijft volhouden. Dikke :*

Rinn: in de wacht dus ik duim voor je. ^O^

Nikki: jemig dat dat allemaal zo lang duurt, word je daar inmiddels niet helemaal gek van?

Nanunke :*

Dobbey: (elke keer als ik je nick zie staan, zie een klein wezentje met grote groene ogen en vleermuisoren voor me :D Zit Harry Potter weer eens te lezen :P): Maar spannende tijden ook voor jou weer. Wel fijn dat het op deze manier allemaal nog een kans krijgt en ik duim voor je :*

Geitje: gecondoleerd met je opa en heel veel sterkte met je oma. Komt ook allemaal lekker tegelijk :{
:*

Zo ik geloof dat ik weer aardig bij ben. Drukke week achter de rug op t werk, zijn net verhuisd en doen nu aan flexwerken :') Verder geen nieuws. Ik ben klaar met mijn utrogestan en wacht nu tot op een bloeding. Maar ik ben niet meer van plan om nog een ronde in Zoetermeer te doen. Het wordt sowieso krap en een maandje rust zal me ook goed doen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_123583333
Geitje ;( :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_123583374
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:22 schreef Chanty het volgende:
Grote inhaalpost!

_O_ _O_
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 3 maart 2013 @ 19:07:26 #274
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123584087
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:49 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

_O_ _O_
KZ hoe gaat t met jou ondertussen? Lukt t om je zinnen een beetje te verzetten? :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_123584361
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:07 schreef Chanty het volgende:

[..]

KZ hoe gaat t met jou ondertussen? Lukt t om je zinnen een beetje te verzetten? :*
Wat lief dat je het vraagt ! :*
Het gaat ok. Probeer de voordelen te zien van het hebben van 1 super dochter. Er zijn echt voordelen :)
Maar blijf soms hoop hebben op een spontaan wonder. Droom vaak over ivf.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 3 maart 2013 @ 19:22:06 #276
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123584734
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:13 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Wat lief dat je het vraagt ! :*
Het gaat ok. Probeer de voordelen te zien van het hebben van 1 super dochter. Er zijn echt voordelen :)
Maar blijf soms hoop hebben op een spontaan wonder. Droom vaak over ivf.
Denk dat dat in de mens zit dat die altijd blijft hopen en dat is misschien ergens ook heel positief. Maar kan me voorstellen dat het op sommige momenten ook enorm veel energie kost. Inderdaad maar heel veel genieten van je ene wondertje O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_123586991
Chanty, ik laat me niet zo snel gek maken gelukkig. Ik wacht gewoon weer af. Het scheelt wat mij betreft enorm dat we al een klein meisje van bijna drie hebben die ons gewoon enorm bezig houdt de hele dag. :)

Geitje wat enorm klote, heel veel sterkte. ;( :*
pi_123587272
Thx Chanty :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 3 maart 2013 @ 23:44:57 #279
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123600608
Zo chanty _O_ respect voor je inhaal post


Geitje heel veel sterkte :*

Hier weinig te melden. Alleen een lijf dat van slag is door ziek en wisselende hormonen, maar ti's op zich redelijk te doen..

Dikke knuf voor de meiden die hem nodig hebben

Kleinzusje lijkt me niet makkelijk, ti's toch ondanks dat je een mooi wondertje hebt, afscheid nemen van een droom/wens :*
Be happy with the little things in life
  maandag 4 maart 2013 @ 08:55:46 #280
384078 Rinn
wanna panda
pi_123606361
Aww Geitje, wat een ellendige dingen allemaal. Ook gewoon alles in één keer ;(
Veel sterkte meis :*
  maandag 4 maart 2013 @ 19:14:33 #281
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123627664
-O-.... Iemand hier ervaring met (een) pijnlijke eierstok(ken) na het gebruik van pregnyl? Zondag is het opkomen zetten en nu ben ik zover dat ik alleen maar kan hangen want gewoon zitten knelt de boel af en rechtop lopen lukt ook niet..... Heb net even gebeld met het geertgen en volgens kan het voorkomen maar het doet zon verrekte pijn :{
pi_123630702
Dobbey, ik had ook wel wat pijn. Vooral een soort messteken bij bepaalde bewegingen.
Sterkte ermee meid!
  maandag 4 maart 2013 @ 20:08:59 #283
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123630803
Herkenbaar dobbey. Lekker rustig aan doen en anders een warme kruik op je buik doen. Sterkte :*
Be happy with the little things in life
pi_123632720
Niet herkenbaar dobby, wel heel vervelend, lekker rustig aan doen!
  maandag 4 maart 2013 @ 20:42:12 #285
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123633018
Bedankt voor de reacties... Was al aan het paniekeren dat de cysten aan het terug komen waren... Het is idd wat jij zegt Nikki, van die scherpe steken.
pi_123668447
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dobbey, ik had ook wel wat pijn. Vooral een soort messteken bij bepaalde bewegingen.
Sterkte ermee meid!
Zelfde hier. }:|
Sterkte dobbey :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_123671650
Bij ons zit het allemaal even niet mee. Krijg ik vandaag een brief van de zorgverzekering dat de volgende behandeling niet vergoed wordt omdat het de vierde behandeling is. Ja dûh het is wel de vierde keer, maar uit behandeling nummer 1 heb ik Lisa. Dus startte na Lisa volgens mij de teller weer opnieuw bij 1 en niet bij 2. Ik heb wel gebeld met de verzekering, maar de doos aan de lijn kon er geen uitspraak over doen. Ik heb wel al even op de site van Freya gekeken en daar staat dat na elke zwangerschap er weer drie pogingen zijn. En toch ben ik er ineens niet meer zo zeker van dat het vergoed gaat worden. :( Stom gedoe. :(
pi_123671888
Je hebt gelijk :Y Even een klacht per brief of mail met uitleg naar je verzekeraar sturen, dan is het zo opgelost. Een of andere suffe doos heeft gewoon niet opgelet. :( :*
  woensdag 6 maart 2013 @ 15:37:58 #289
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123704205
Het lijkt me gewoon een fout nikki. Maar wel frusterend. Kost je weer een hoop tijd en energie om het recht te zetten :(

[ego post]
Hier zit het me ook even tot hier! :(
Belde vanochtend het ziekenhuis om mijn dossier op te vragen zodat ik het naar het andere ziekenhuis kan brengen. Maaaar... dat kan natuurlijk niet zomaar. Nee ik moet een brief opstellen waarin ik het ziekenhuis opdracht geef het dossier over te dragen aan het andere ziekenhuis. En dan gaat de arts een selectie maken van wat hij denkt dat relevant is qua info voor het andere ziekenhuis (?!? :? ). Echter werd er meteen gezegd dat ze het ontzettend druk hebben dus het wel even kan duren. Dus 21 maart ging zeer waarschijnlijk niet lukken.

Ik heb natuurlijk geprotesteerd en toen vroeg ze wie mijn behandelend arts was. Nou... allemaal, heb ze alle 8 gezien, daarom stap ik ook over duhh :’) Nou in dat geval werd het sowieso lastig en ging het lang duren, ik kon hooguit in de brief verzoeken om het zo snel mogelijk te doen pfff... Ik kookte.... echt waar. Nog een paar keer gevraagd of ik het dossier niet gewoon zo kan ophalen, maar nee zo werkt het niet want er staat ook informatie van andere specialisten in. Ja maar ik ben alleen hiervoor in behandeling, maar nee het kan toch niet.

En vervolgens moest ik die brief ook nog faxen. (Kan ik hem niet inscannen en mailen? Neeee dat kan echt niet... :{ ). En met heel veel moeite heb ik hier in het pand waar 5000 rijksambtenaren werken 1 fax gevonden.... en die kreeg het niet verstuurd. Nu gaat mijn man het proberen en anders droppen we het vanavond op papier daar.

Voorburg ook al gebeld en gezegd dat de kans klein is dat ze het dossier op tijd hebben. Lastig maar ze zeiden dat we maar gewoon moesten komen omdat het anders alweer eind april wordt voor de intake.
[/ego post]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 6 maart 2013 @ 15:48:17 #290
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_123704646
Jemig Chanty... fijn dat ze zo goed meedenken en welwillend zijn :r ... waardeloos.. :N Succes ermee...!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_123714472
Jeetje Chanty. Dat is zo vervelend hè, het zijn gewoon JOUW gegevens en dan krijg je ze niet als je erom vraagt. :( Hopelijk vertraagt dit het proces niet en hebben ze alleen bij de intake je gegevens even niet beschikbaar en komt het daarna snel goed.

Ik ben gebeld door de verzekering. Het is waarschijnlijk inderdaad een fout, maar daar willen ze wel extra 'bewijzen' in de vorm van behandelverslagen voor zien. Lekker vaag overigens dat ze gewoon afgaan op wat zo'n arts in de aanvraagbrief schrijft. Die brief was naar hun zeggen dus niet duidelijk genoeg. Maar ze hebben dus nieteens het aantal behandelingen wat ik heb gehad in het systeem opgezocht, dat is toch wel een beetje vreemd. Nouja, anyway volgende week wordt de aanvraag weer behandeld. Fingers crossed.
pi_123714600
Och Nikki, het zit jullie de laatste paar maanden ook het niet mee he. Jemig. :* Ik hoop dat het snel weer is opgelost.

Chanty; wat een oetlul ziekenhuis. Mogen ze dit echt zomaar doen? Jij moet toch zelf als patiënt toch ook je dossier kunnen opvragen, zonder dat ze daar eerst in gaan schuiven tussen wat relevant is en wat niet? Goed dat je er al weg bent en dat het nieuwe ziekenhuis de intake wel gewoon door wil laten gaan. Dan heb je in ieder geval iets. :* ook voor jou.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:10:03 #293
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123715773
Jeetje Nikki.... Zo fijn die officiële instanties.. Ze zouden eens meewerken ipv altijd maar zoveel mogelijk tegen. :*


Chanty, jij hebt recht op een kopie van je complete dossier zonder dat hier in is gesneden voor wat betreft informatie. Mocht je twijfels hebben bij het kopie of die wel compleet is dan kun je inzage vragen in het originele dossier van het ziekenhuis. Ik weet niet of je evt rechtsbijstand hebt misschien dat die je kunnen helpen en anders heb je onder de link een voorbeeld brief voor het opvragen je medisch dossier.

http://www.makemyday.org/(...)medisch-dossier.doc/
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:57:44 #294
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123722294
Bleg lekker dan, maar met die bewijzen moet het wel goed komen :Y

En tnx girls voor jullie adviezen. Hadden idd al gelezen dat we gewoon recht hebben op een kopie van het hele dossier, ik ben benieuwd waar ze mee komen... We hebben idd rechtsbijstand maar goed, ze willen het op zich wel regelen, dat is niet het probleem. Alleen moet het op hun manier, in hun tijdsbestek, etc. Maar goed, ik hoop dat ik een beetje goodwill heb gekweekt en dat ze het gewoon vlot afhandelen... Mijn man heeft vanavond de papieren afgegeven maar toen waren ze al weg. Hij heeft wel nog een arts van de poli ernaast gesproken (urologie) en die zei dat het eigenlijk niet veel tijd hoeft te kosten zo'n overdracht maar dat ze ook niet wist hoe dat bij de buren ging :') (en dat is dan collega's van elkaar).
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_123727419
Pffff; wat een administratieve rompslomp allemaal, daar heb je toch geen zin in. Hopelijk is het snel geregeld, zonde van de energie!

Hier gaat het zijn gangetje, spuiten gaat goed, geen last van bijwerkingen en ik ben er niet echt mee bezig. Wat er in resulteert dat ik al 2x bijna een half uur te laat heb gespoten omdat ik het was vergeten :') Vrijdag de gonal erbij en dan begint het aftellen weer. Ondanks dat het niet als een belasting voelt wil ik er wel zsm vanaf zijn, want eigenlijk heb ik helemaal geen zin in dit hele gedoe. En ik heb nog steeds het gevoel dat er geen 2e komt,dus laat dat dan maar snel duidelijk zijn, dan kan ik de zolder opruimen. Wat niet wil zeggen dat die 2e hier niet welkom is, meer dan zelfs, maar ik wil gewoon duidelijkheid.
pi_123733664
Poezebeest, ik snap heel goed wat je bedoelt. :* Je wil zekerheid en niet in niemandsland blijven hangen.

Al hebben mijn man en ik het inmiddels ook al over 'gewoon proberen' mocht de derde vergoedde PGD poging (als de verzekering een beetje meewerkt) mislukken. Reden hiervoor is dat ik heb ontdekt dat voor onze ziekte een vlokkentest gedaan kan worden. Dat vind ik minder ingrijpend qua zwangerschapstermijn dan een vruchtwaterpunctie. Daar komt bij dat als het lukt, maar het kindje blijkt ziek, we na de afgebroken zwangerschap wel weer drie PGD pogingen vergoed krijgen. Het voelt als Russische roulette, en dat ís het ook en ik ben er heus geen voorstander van want ik doe niet voor niets PGD, maar de wens om een tweede kindje te krijgen is toch eigenlijk wel zo enorm groot dat we bereid zijn het risico te nemen. Ik was ook altijd enorm bang voor hoe een miskraam dan zou zijn en dat wilde ik niet meemaken, dat was een extra reden om voor PGD te kiezen. Nu denk ik: been there, done that en het is me echt meegevallen achteraf. Als je me een jaar geleden had verteld dat ik dit zou doen, dan had ik je voor gek verklaard, maar de kaarten liggen nu anders. :(
Voor nu gaan we nog even voor drie keer is scheepsrecht. Hopelijk word ik ook snel eens gebeld voor een nieuwe afspraak met de gyn, dat is ook alweer anderhalve week geleden. :(
  donderdag 7 maart 2013 @ 07:44:32 #297
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123733810
Frummeltje gluurt alvast om het hoekje... :{

Ik denk dat ik beter hier naartoe kan komen dan in het wohts-topic te blijven.

Nikki, wat een heisa voor jou met de verzekering zeg! :*

Een knuffel voor poezebeest :*

Chanty, klinkt als een horror ziekenhuis zeg, pfff... fijn dat je er weg gaat!
  donderdag 7 maart 2013 @ 09:08:56 #298
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123735090
Frummel... ook nog steeds aan het proberen dus :{ sterkte hier!

En na hier bij te hebben gelezen: wat krijgen jullie het allemaal voor je kiezen dames :o ;( Het is maar goed dat er ook zo af en toe goed nieuws tussen staat... dat houdt de moed er tenminste een beetje in.

Dikke :* voor iedereen!
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:55:11 #299
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123738040
Frummel welkom hier (helaas...).

Chanty: wat een ziekenhuis. Het is je eigen dossier en ze moeten het idd zo kopieren voor je.

Nikki: hoop dat je derde poging lukt en jullie het niet zelf hoeven te proberen. Fijn dat het kan, maar dan heb je de onzekerheid pas later... lijkt me niet fijn!
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:50:04 #300
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123739888
Tjesus chanty wat een kl*te ziekenhuis zeg. Je hebt gewoon recht op je dossier en hun moeten het volledig overdragen.

Frummel :* jammer dat je hier moet melden.

Voor de andere meiden een dikke knuf :*
Be happy with the little things in life
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:50:20 #301
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123739898
Dicht
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')