abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122566277
Mijn vriend vergeet immer om even te spuiten als ie zijn grote boodschap heeft gedaan. Super irritant. Ik ben dus op zoek naar een automatische toilletverfrisser. Zijn die er en hebben jullie daar ervaringen mee? alvast bedankt voor de hopelijk normale reakties.
pi_122566363
als je een klein toilet hebt is het een ramp. Dat ding staat automatisch te sterk en de geur is sterker dan die eventuele schijtlucht :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:37:01 #3
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_122567283
Ik heb er twee, 1 in de toilet beneden en 1 in de badkamer, die werken met een bewegingssensor. Die in het toilet had ik op zo'n strategische plek gehangen dat hij bij mijn vriend in z'n gezicht spoot als hij stond te plassen :P

Ik ben het met AldoTheApache eens dat de geur te sterk is. Bovendien vond ik het erg irritant dat hij elke keer af ging, ook als het niet nodig is. Ik werd erg snel flauw van de sterke zoete geur.

Die in het toilet is al maanden leeg en ik vind het wel prima zo. Die in de badkamer heb ik in een hoek gezet zodat hij niet meer reageert op bewegingen. Ik draai 'm nu een keer in de zoveel tijd een keertje om.

Persoonlijk vind ik ze dus niet echt geweldig, maar ik geloof dat er ook automatische luchtverfrissers zijn die af gaan als ze nare geurtjes detecteren. Misschien werkt dat beter ...
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_122567307
http://www.scjohnson.nl/nqcontent.cfm?a_id=7900

Zover ik weet is dit de enige luchtverfrisser die ALLEEN spuit als er daadwerkelijk iemand naar het toilet gaat en die in supermarkten verkrijgbaar is.
Andere automatische sprays in de supermarkt gaan automatisch 24/7 elke zoveel minuten af en dat is in verhouding duurder.

Geen dank.

Edit, ohja en zoek een vulling met bloemetjesgeur :P een geur met appel/kaneel ect slaan op je strot!
pi_122568444
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:37 schreef Sylver_ het volgende:
Ik heb er twee, 1 in de toilet beneden en 1 in de badkamer, die werken met een bewegingssensor. Die in het toilet had ik op zo'n strategische plek gehangen dat hij bij mijn vriend in z'n gezicht spoot als hij stond te plassen :P

Ik ben het met AldoTheApache eens dat de geur te sterk is. Bovendien vond ik het erg irritant dat hij elke keer af ging, ook als het niet nodig is. Ik werd erg snel flauw van de sterke zoete geur.

Die in het toilet is al maanden leeg en ik vind het wel prima zo. Die in de badkamer heb ik in een hoek gezet zodat hij niet meer reageert op bewegingen. Ik draai 'm nu een keer in de zoveel tijd een keertje om.

Persoonlijk vind ik ze dus niet echt geweldig, maar ik geloof dat er ook automatische luchtverfrissers zijn die af gaan als ze nare geurtjes detecteren. Misschien werkt dat beter ...
je mag me ook gewoon Aldo noemen hoor ;)
pi_122569782
Die met beweging sensor gaan te vaak af voor op het toilet en die met geur sensor vind ik ook niet fantastisch.. volgens mij vind zo'n ding het gewoon altijd stinken, want hij gaat nog best vaak af(zal dan vast niet helpen dat de kattenbak hier ook bij de wc staat).
Ik heb tegenwoordig zo'n ding in de wcpot hangen van wc eend met geur clipje eraan. Maakt de wc schoon en verspreid een lekker geurtje :)
deze dus:
  zaterdag 9 februari 2013 @ 17:31:09 #7
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_122681048
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

je mag me ook gewoon Aldo noemen hoor ;)
Ik wist niet zeker of we al 'on a first-name basis' zijn ;)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_122681084
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 17:31 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Ik wist niet zeker of we al 'on a first-name basis' zijn ;)
wel toch? :D
pi_122681126
Ik kan je die geurstokjes met vloestof aanraden van Airwick. De geur die ik heb is erg prettig en niet te sterk.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')