abonnement Unibet Coolblue
  Lieve Belg vrijdag 14 maart 2014 @ 12:51:51 #276
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_137728271
http://www.discovery.com/(...)d.htm#mkcpgn=twdsc16

Preview voor het tweede deel van de seizoensfinale: opgelet SPOILERS!!

Stukje uit preview:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_137765344
Heh, wie had gedacht dat Fred Dodge nog even flink zou cashen daar. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:55:12 #278
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_137771587
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:01 schreef matthijst het volgende:
Prachtig, die Grandpa's Last Wish ep.
heb hem nu pas binnen, maar inderdaad. Zijn zoon en twee kleinzoons aan het werk om opa nog te laten zien dat hij gelijk had.

Wat een geweldige man, John Schnabel
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_137779120
Ik kijk het alleen via de Nederlandse Discovery, dus ik ben pas bij de aflevering Jungle Boogie, maar mijn god, van het oorspronkelijke Hoffman team is ook vrijwel niks meer over zeg. Alleen nog Todd en zijn pa en die Thurber, en verder wat jongelingen en locals :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:11:09 #280
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137782033
Tering wat een goud in die Tarmac. Wat een sukkel die Todd :D
Haters everywhere but I don't really care.
  Lieve Belg zaterdag 15 maart 2014 @ 22:32:28 #281
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_137782803
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:11 schreef matthijst het volgende:
Tering wat een goud in die Tarmac. Wat een sukkel die Todd :D
Inderdaad. Dat is The American Dream dat hij daar laten liggen heeft, en waar de serie in feite om draait :')
Wat ik zie voor volgend seizoen:

Parker: gaat terug op die grond van zijn opa dat stuk uitgraven
Dave Turin: gaat samen met Freddy Dodge die Tarmac verder mijnen, eventueel samen met Greg (die nu Parker geholpen heeft)
Dustin: gaat proberen die waterval te beheren, maar het zal zonder Fred zijn. Die zal op zijn eigen verder doen
Todd en zijn pa: die doen niet meer mee
Thurber (met de schuurborstel snor): zal meegaan met Dave denk ik

Tony Beets zal af en toe nog eens in beeld komen

Even mijn eigen voorspelling er bij halen die ik geplaatst had voor dit seizoen. Opmerkingen staan in het vet.

quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:43 schreef Jump het volgende:
Even enkele voorspellingen:

Hoffmans:

* ze gaan hun doel niet halen
* er gaat veel ruzie zijn
* ze gaan dingen/kopen bouwen die niet werken of niet gebruikt gaan worden
* todd en zijn pa komen weer niet overeen

>> Helemaal correct

Dakota Fred:

* dakota fred heeft een foute keuze gemaakt
* niet veel goud te vinden

>> Voor het seizoen was gedacht dat ze Cahoon Creek gingen mijnen bovenop die berg. Ze hebben het gelukkig niet gedaan, het ging een foute beslissing zijn. Ze hebben echter wel veel goud gevonden en ik weet nu al niet meer of ze hun quota gehaald hebben of niet :P

Parker:

* parker gaat het deze keer goed doen onder begeleiding van tony beets
* maar gaat ook zijn gewenste quota niet halen denk ik

>> Hij heeft het zeer goed gedaan, al dan niet onder begeleiding van Tony Beets. Heeft toch zijn quota gehaald, en hoe.

In feite een verderzetting van de vorige seizoenen ongeveer :')
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:59:13 #282
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137783919
Vermakelijk ook weer; die vadsige pad van een Todd, die kijkers met commentaar dan armchair quarterbacks noemt :')

Arrogante lul.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137787301
quote:
Dustin: gaat proberen die waterval te beheren, maar het zal zonder Fred zijn. Die zal op zijn eigen verder doen
Deze lijkt me een garantie voor failure. Die waterval was toch 100 jaar geleden al gemined?
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_137789691
Ik heb de aflevering van vanavond gezien. Geen idee hoe ver ik achterloop met jullie... team Hoffman heeft ook altijd pech.

Er is altijd wel gezeik. Als het niet materieel gezeik is dan wel administratief of geografisch.

Wie is die Melody eigenlijk? De moeder van Dustin?
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:22 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

Deze lijkt me een garantie voor failure. Die waterval was toch 100 jaar geleden al gemined?
Bedoel je de Cahoon Creek? Die kan toch helemaal niet 100 jaar terug al met de hand volledig gemined zijn als ze er vandaag de dag amper zonder heli bij kunnen komen?
pi_137790777
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:32 schreef Jump het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat is The American Dream dat hij daar laten liggen heeft, en waar de serie in feite om draait :')
Wat ik zie voor volgend seizoen:

Parker: gaat terug op die grond van zijn opa dat stuk uitgraven
Dave Turin: gaat samen met Freddy Dodge die Tarmac verder mijnen, eventueel samen met Greg (die nu Parker geholpen heeft)
Dustin: gaat proberen die waterval te beheren, maar het zal zonder Fred zijn. Die zal op zijn eigen verder doen
Todd en zijn pa: die doen niet meer mee
Thurber (met de schuurborstel snor): zal meegaan met Dave denk ik

Tony Beets zal af en toe nog eens in beeld komen

Even mijn eigen voorspelling er bij halen die ik geplaatst had voor dit seizoen. Opmerkingen staan in het vet.

[..]

Dave Turin en Fred Dodge zaten toch samen met Greg en Chris Doummit in Team Indian River?
Van de toenmalige Hofman-crew was dat het gouden ( *) ) team dat wél wist waar ze mee bezig waren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_137790786
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 02:17 schreef Gruj0 het volgende:
Ik heb de aflevering van vanavond gezien. Geen idee hoe ver ik achterloop met jullie... team Hoffman heeft ook altijd pech.

Er is altijd wel gezeik. Als het niet materieel gezeik is dan wel administratief of geografisch.

Wie is die Melody eigenlijk? De moeder van Dustin?

[..]

Bedoel je de Cahoon Creek? Die kan toch helemaal niet 100 jaar terug al met de hand volledig gemined zijn als ze er vandaag de dag amper zonder heli bij kunnen komen?
Die 'waterval' daar bedoelen ze die glory hole mee en dat is in Porcupine Creek.

Melody is volgens mij gewoon een teamlid en vedrer niet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_137795724
quote:
Bedoel je de Cahoon Creek? Die kan toch helemaal niet 100 jaar terug al met de hand volledig gemined zijn als ze er vandaag de dag amper zonder heli bij kunnen komen?
Nee, was niet Cahoon Creek. Die tunnel was 100 jaar geleden gemaakt door miners. Fred zei dat het een bankrupt-project zou worden
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_137795868
Hoe zit het eigenlijk met de aanbetaling?

Tony Beets gaf aan dat er eerst $600.000 betaald moest worden voor de lease voordat er verder gemined mocht worden. Ik dacht dat er een afspraak was dat Tony als claim eigenaar 15% van de opbrengst zou krijgen en dat Parker dit ook betaald had. Sterker nog: hij betaalde op een gegeven moment de cut aan Tony om maar van zijn gezeik af te zijn en hij zelf de vrijheid zou krijgen om op Wonderland te minen.

Dit staat toch in geen verhouding met die $600.000?
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_137796785
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:56 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de aanbetaling?

Tony Beets gaf aan dat er eerst $600.000 betaald moest worden voor de lease voordat er verder gemined mocht worden. Ik dacht dat er een afspraak was dat Tony als claim eigenaar 15% van de opbrengst zou krijgen en dat Parker dit ook betaald had. Sterker nog: hij betaalde op een gegeven moment de cut aan Tony om maar van zijn gezeik af te zijn en hij zelf de vrijheid zou krijgen om op Wonderland te minen.

Dit staat toch in geen verhouding met die $600.000?
Dat was een verzekering. Dat heeft hij dus niet hoeven betalen.
pi_137820925
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 07:43 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die 'waterval' daar bedoelen ze die glory hole mee en dat is in Porcupine Creek.

Melody is volgens mij gewoon een teamlid en vedrer niet.
Dus ze hebben dat ding dichtgestopt om die vervolgens weer te heropenen?
Ik vond dat Fred de glory hole relatief snel opgaf nadat zijn zelfgemaakte stofzuiger het niet naar behoren deed. Een langere slang, een paar extra buizen en een verbeterde constructie hadden het 'em vast gedaan.
pi_137823863
Als iedereen gewoon de aflevering van afgelopen vrijdag kijkt (of zo snel mogelijk daar komt) dan hoeft niemand meer te twijfelen over welke waterval het gaat. Het is een nieuw project.
pi_137826810
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef F_JD het volgende:
Als iedereen gewoon de aflevering van afgelopen vrijdag kijkt (of zo snel mogelijk daar komt) dan hoeft niemand meer te twijfelen over welke waterval het gaat. Het is een nieuw project.
Ik kijk het alleen op de Nederlandse Discovery en die lopen wat achter. Maar als de commentaarstem het daar over de gloryhole in Porcupine Creek heeft, heeft ie het ook vaak over 'the ancient waterfall'. Vandaar dat ik daar dan ook vanuit ging.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_137829728
Fred lijkt sowieso nogal onbezonnen geld in rare projecten te pompen.. Dat gedoe daar op die gletsjer :')
  maandag 17 maart 2014 @ 01:52:17 #294
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_137829996
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:22 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

Deze lijkt me een garantie voor failure. Die waterval was toch 100 jaar geleden al gemined?
Klopt. Maar vroeger haalden ze maximaal 60% van het goud daadwerkelijk uit de grond. Tegenwoordig halen ze hoog in de 90%.

Dan denk je, slechts 30% resterend. Maar ze hoeven een hele hoop werk niet te doen.
Kijk maar naar Parker en zijn Candyland. Dat was allemaal al verwerkt een eeuw geleden.
Blijft het nog altijd een pestpokke werk om daar in de middle of fricking nowhere even een omleiding te maken.

quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:56 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de aanbetaling?

Tony Beets gaf aan dat er eerst $600.000 betaald moest worden voor de lease voordat er verder gemined mocht worden. Ik dacht dat er een afspraak was dat Tony als claim eigenaar 15% van de opbrengst zou krijgen en dat Parker dit ook betaald had. Sterker nog: hij betaalde op een gegeven moment de cut aan Tony om maar van zijn gezeik af te zijn en hij zelf de vrijheid zou krijgen om op Wonderland te minen.

Dit staat toch in geen verhouding met die $600.000?
Die 600k is een verzekering voor het geval jij vroegtijdig de claim verlaat of vervuilt. Of nog erger, vervuilt achterlaat.
Tony is claim eigenaar en direct verantwoordelijk voor het herstel/ opschonen van een verlaten claim.
Die 600k krijgt Parker dan ook gewoon terug. Gewoon een borg dus (bond).
pi_137847224
Die goudklompen on carmacks :D
  Lieve Belg donderdag 3 april 2014 @ 21:38:10 #296
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_138485566
goldrush_parker twitterde op donderdag 03-04-2014 om 21:33:10 Rolling disc 1 for #goldrush season 5! reageer retweet
Zo, ze zijn er aan begonnen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_138803305
Zit het nu ook weer te kijken, maar het is wel iedere keer geouwehoer met die derdehands apparatuur zeg :')
pi_138803724
Ik zie bij goldrush iedereen altijd klooien met het installeren van de wasmachine, altijd gevaarlijke hijspogingen met de graafmachine enzo, nu zat ik laatst naar yukon gold te kijken en daar bouwt Marty Knutson gewoon een wasmachine op een trailer.

Even de trailer op zijn plaats zetten, sluis der aan vast met de graafmachine en gaan met de banaan, waarom doet niet iedereen dit? dat is toch veel eenvoudiger en goedkoper?


Waarom verbaast het mij niet als de hoffman`s toevallig 14 ounche vinden deze week.
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:20:59 #299
16715 Mylene
*schatje*
pi_138803832
Lekker ding is dat.

pi_138804025
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:18 schreef icloud het volgende:
Ik zie bij goldrush iedereen altijd klooien met het installeren van de wasmachine, altijd gevaarlijke hijspogingen met de graafmachine enzo, nu zat ik laatst naar yukon gold te kijken en daar bouwt Marty Knutson gewoon een wasmachine op een trailer.

Even de trailer op zijn plaats zetten, sluis der aan vast met de graafmachine en gaan met de banaan, waarom doet niet iedereen dit? dat is toch veel eenvoudiger en goedkoper?

Waarom verbaast het mij niet als de hoffman`s toevallig 14 ounche vinden deze week.
Als je het over de aflevering hebt die nu op Discovery is, die 14 ounce halen ze bij lange na niet. Slechts 2 ounce hebben ze :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')