abonnement Unibet Coolblue
pi_122539705
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:03 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Oh ja, en haat aan degene die zeggen dat Sanne Vogel niet lekker is of te dik is. Typisch een voorbeeld dat mensen zich zo erg laten leiden door allerlei media waarin de ideale vrouw graatmager, dun of slank moet zijn om mooi genoemd te worden. Sanne Vogel is perfect. Het zou haar niet staan als ze dunner was. Zulke mensen dik noemen is echt het resultaat van een gebrainwashtte Vogue lezer(es). ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze is niet dik (hooguit een tikkeltje mollig, maar kan ook door belabberde kledingkeuze komen) , ik vind haar er niet lekker uit zien
  woensdag 6 februari 2013 @ 02:10:59 #102
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122539734
Ze wordt neergezet as n chubby sletje die rondneukt, wat dat betreft is kevin veel zedelijker
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122542518
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:03 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Oh ja, en haat aan degene die zeggen dat Sanne Vogel niet lekker is of te dik is. Typisch een voorbeeld dat mensen zich zo erg laten leiden door allerlei media waarin de ideale vrouw graatmager, dun of slank moet zijn om mooi genoemd te worden. Sanne Vogel is perfect. Het zou haar niet staan als ze dunner was. Zulke mensen dik noemen is echt het resultaat van een gebrainwashtte Vogue lezer(es). ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lul je nou? Ik vind haar ook super leuk! Ik ben zelf ook niet graatmager en heb een beetje vetjes. Ik zeg dat ze wel een PAAR kilotjes af mag vallen. Hooguit 3/4! Hoe bedoel je iedereen over 1 kam scheren? Vogue Lezeres :') ik lees geen tijdschriften. Nogmaals ik vind haar echt wel mooi, veel mooier dan Kim Feenstra oid. Maar IK vind haar PERSOONLIJK een paar kilootjes te zwaar. Of mag ik dat soms niet vinden omdat het een andere mening is dan de jouwe? :') Sorry hoor maar dit is diep triest hoe jij reageert.
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 6 februari 2013 @ 09:58:58 #104
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122542744
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Ik vind haar ook super leuk! Ik ben zelf ook niet graatmager en heb een beetje vetjes. Ik zeg dat ze wel een PAAR kilotjes af mag vallen. Hooguit 3/4! Hoe bedoel je iedereen over 1 kam scheren? Vogue Lezeres :') ik lees geen tijdschriften. Nogmaals ik vind haar echt wel mooi, veel mooier dan Kim Feenstra oid. Maar IK vind haar PERSOONLIJK een paar kilootjes te zwaar. Of mag ik dat soms niet vinden omdat het een andere mening is dan de jouwe? :') Sorry hoor maar dit is diep triest hoe jij reageert.
Want dat is altijd zichtbaar en nuttig als je wat steviger bent, 2-3 kilo :')
GTFO. Als je 1.60 bent bij 55-65 kilo wel ja, maar 1.70+ en 75+ valt dat allemaal wel mee.

Sanne Vogel is prima zoals ze is, of ze moet ineens veel gewicht kwijt raken en een heul stuk slanker worden. Maar om een vergelijking te maken: ik vond een actrice als Jennifer Hudson mooier toen ze voller was. Het paste goed bij haar gezicht en die vlieger gaat ook op voor Sanne.

Nu weer films plz?!

Ik merk dat ik het heel vervelend vind dat films net na werk beginnen of meteen heel laat. Waarom is het niet mogelijk om 7 uur en om 9 of half 10 te draaien?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_122542760
Een discussie over 3 kilo te veel en dan iemand dik noemen.. Doet me denken aan dit:

  woensdag 6 februari 2013 @ 10:08:01 #106
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122542930
En hoort in Babes en Hunks plaats te vinden, niet hier.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_122543159
laat ook maar :') lezen is schijnbaar érg moeilijk these days.

[ Bericht 35% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 06-02-2013 10:24:22 ]
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:11:51 #108
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122544771
Bottom line is dat Sanne in de film als dik wordt neergezet, Kim als dom, Kevin als oppervlakkig, Willeke als wijs, Simone als MILF, Lonne als vamp en die tweeling als talent
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122545273
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:11 schreef Stefan het volgende:
Bottom line is dat Sanne in de film als dik wordt neergezet, Kim als dom, Kevin als oppervlakkig, Willeke als wijs, Simone als MILF, Lonne als vamp en die tweeling als talent
Sanne wordt toch juist als sletje neergezet die het hele eiland rondneukt en nooit verliefd is geweest? Zo ziet ze er gewoon uit, kennelijk, ietwat mollig. Waar niks mis mee is hoor, Sanne aanbidders. :9
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:28:43 #110
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122545311
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Sanne wordt toch juist als sletje neergezet die het hele eiland rondneukt en nooit verliefd is geweest? Zo ziet ze er gewoon uit, kennelijk, ietwat mollig.
Dat zeg ik, dik sletje
Willeke van Ammelrooy zegt het zelfs, ik dacht dat jij veel dunner was of iets dergelijks
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122545451
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat zeg ik, dik sletje
Willeke van Ammelrooy zegt het zelfs, ik dacht dat jij veel dunner was of iets dergelijks
Ja omdat ze dacht dat ze de vriendin was van Kevin ;)
En dat zei je niet, je zei 'dik'. Check je vorige post maar xD
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:35:29 #112
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122545536
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja omdat ze dacht dat ze de vriendin was van Kevin ;)
En dat zei je niet, je zei 'dik'. Check je vorige post maar xD
Ja ik herinner me niet letterlijk wat Van Amelrooy heeft gezet, feit is dat Sanne bewust een dikkig meisje was als contrast voor Kim Feenstra en de zusjes

Ze staat ook zo op de poster
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122546964
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:48 schreef F_JD het volgende:
Movie 43 WTF was dat?!! :P Wel goed gelachen, maar deze was wel heel bizar en hier moet je ook niet te veel over willen napraten.
Jammer dat de beste sketch pas na de aftiteling kwam. En dan niet die met de geanimeerde kat na de vooraftiteling, maar over de machines na de échte aftiteling. We zaten nog maar met een man of 10 in de zaal.
Ik heb me wel vermaakt, maar het was een verzameling sketches en je kan je afvragen of dat in de bios thuis hoort, zelfs met zulke grote namen.
pi_122547426
Ik hoorde ook van een aantal biosmaatjes die gister in de sneak waren dat het echt een hele slechte film was, hahaha!
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:07:10 #115
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122548352
Slecht of absurd? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.

Vanmiddag betaald film (The Sessions) kijken met een bewoner van mijn werk, derde in een maand tijd :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_122548412
Ik neig meer naar absurd dan naar slecht. Maar het lijntje is dun.
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:13:11 #117
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122548554
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Slecht of absurd? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.

Flop in America

Maar dat er vele regisseurs eraan hebben meegewerkt lijkt me niet bevorderlijk
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:22:38 #118
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122548866
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:13 schreef Stefan het volgende:

[..]

Flop in America

Maar dat er vele regisseurs eraan hebben meegewerkt lijkt me niet bevorderlijk
Ik ken meer flops maar dat houdt mij niet tegen het mogelijk een toffe film te vinden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:26:57 #119
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122549040
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik ken meer flops maar dat houdt mij niet tegen het mogelijk een toffe film te vinden.
Nee, met de PUC zeker niet, heb zelfs het waardeloze Stolen gezien
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:41:31 #120
12621 tcr
*nix 4ever
pi_122549650
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:26 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, met de PUC zeker niet, heb zelfs het waardeloze Stolen gezien
Jokkebrok, je was weggelopen en bent thuis verder gegaan.

Gisteravond "The Master" gekeken, blij dat ik die niet in de bios heb gezien, scheelde me een ritje heen en weer naar de stad...
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:48:54 #121
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122549952
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:41 schreef tcr het volgende:

[..]

Jokkebrok, je was weggelopen en bent thuis verder gegaan.

Gisteravond "The Master" gekeken, blij dat ik die niet in de bios heb gezien, scheelde me een ritje heen en weer naar de stad...
Ik heb stolen thuis verder gekeken

Master was echt de kutste film sinds tijden
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122552443
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:48 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik heb stolen thuis verder gekeken

Master was echt de kutste film sinds tijden
Vorige week The Master gezien en ik vond het een erg goede film! Geweldige acteerprestaties van Phoenix en Hoffmann. Afgelopen maandag naar Zero Dark Thirty geweest en daar ook van genoten. Misschien wel een tikkeltje te lang, maar wel spannend genoeg...

Enne...wat een heftige discussies over lekker of niet lekker, te dik of niet te dik, ik had even het idee op een ander forum beland te zijn. Ik zou bijna naar deze film toegaan om er over mee te kunnen praten ;) Maar gelukkig draaien er genoeg andere interessante films en kan ik deze Hollandsche topper aan mij voorbij laten gaan!
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:59:39 #123
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122552485
IK WIL PINGUINS
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:17:03 #124
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_122553168
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:48 schreef F_JD het volgende:
Lincoln vond ik qua acteerprestaties echt heel goed, over de hele linie. De film zelf mag eigenlijk geen Oscars winnen voor regie of beste film, daarin is hij als film te standaard, maar ik heb met veel interesse gekeken naar deze weergave van een gedeelte van de Amerikaanse historie. En ik heb me eens een keer niet geërgerd aan Tommy Lee Jones, dat gebeurt niet vaak, goede rol.

The Master was raar en had geen (logisch/goed) einde. Verder kon ik Phoenix echt niet aanzien, dat rare hoofd op dat uitgemergelde lijf, maar bovenal ook qua spel matig.

Movie 43 WTF was dat?!! :P Wel goed gelachen, maar deze was wel heel bizar en hier moet je ook niet te veel over willen napraten.
Ik vond Tommy Lee juist niet zo erg leuk in deze film, vindt hem meer geschikt voor rollen zoals Hope Springs (chagrijnige oude man), alhoewel die ''grumpyness'' nu ook wel een beetje naar voren kwam. Acteerwerk was verder inderdaad wel oké, maar inderdaad geen Oscar waard voor het filmtechnische deel.

Hoezo heb jij Movie 43 dan al gezien!? Ik zie 21 februari staan bij Pathé :(. Thanks voor je mening over The Master. Ik denk dat ik die dan maar thuis ga checken, ik zal hem al voorbijkomen op Usenet.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 02:06 schreef Stefan het volgende:
Er wordt door Willeke van Amelrooy zelfs gehint dat ze dik is
Ah, dan is het natuurlijk zo.

Degene die triest reageert ben je toch echt zelf, want ik doelde totaal niet op jou posts hierover. Ik hoorde tijdens de film ook ''spekkie'' af en toe, dat vind ik gewoon niet kunnen bij een chick die gewoon niet te dik is. Dus calm yourself darling, geen aanval richting jou hoor.
Ditismijnsig.
pi_122553208
Die grumpy Tommy Lee vind ik verschrikkelijk, deze had tenminste nog humor.

Movie 43 zat in de sneak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')