abonnement Unibet Coolblue
pi_122321759
Iemand ervaring met een fruit of the loom v neck tshirt?
Worden nogal eens op die dagdeal sites aangeboden voor 6 stuks 25¤ incl verzending. Een koopje, maar is het zeeman kwaliteit?
pi_122322024
Heb ze in de jaren 70 wel eens gehad, zeer dunne stof maar weet uiteraard niet of dat nu anders is. :P Zeemankwaliteit nu is in ieder geval beter dan die kwaliteit van die Fruit of the loom destijds. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_122322057
Bij de H&M zijn ze 7,50 en die zijn prima in ieder geval.
pi_122322267
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:44 schreef trovey het volgende:
Heb ze in de jaren 70 wel eens gehad, zeer dunne stof maar weet uiteraard niet of dat nu anders is. :P Zeemankwaliteit nu is in ieder geval beter dan die kwaliteit van die Fruit of the loom destijds. :')
Ah oke.. Zal wel niet veel veranderd zijn dan gezien de prijs.. Nog geen 4 ¤ voor 1 tshirt.
pi_122322588
Mooie shirts :')
pi_122322869
quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef kikoooooo het volgende:
Mooie shirts :')
Nee?
pi_122323162
die maken alleen van die gare bandshirts toch?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:20:51 #8
374211 Bierpufje
Wat ruikt het hier vreemd...
pi_122323998
Vroeger lagen die bij de Scapino
Bah
pi_122324350
Ik weet genoeg :') Ga ze dus niet kopen.
pi_122324919
Man aantal jaren geleden in USA gekocht en zijn nog super.
pi_122324981
ligt er helemaal aan welke kwaliteit. fruit of the loom maakt meerdere diktes. als je die dunne hebt is het echt bagger, als je dikke stof hebt blijft het heel lang netjes.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_122329180
Ik heb vroeger voor zeefdrukkerij gewerkt, en de kwaliteit van shirts word met name bepaald hoeveel gram het is, zwaarder is betere kwaliteit over algemeen. Minder dan 160 gram is meestal niet de beste kwaliteit, als ik zo zoek dan heeft fruit of the loom verschillende kwaliteit shirts en hangt het dus per shirt soort af, naar mijn weten is fruit of the loom redelijke kwaliteit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 1 februari 2013 @ 08:07:57 #13
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_122329837
Zo'n shirtje kost voor de winkel zo'n 1.70 euro per stuk.
In elkaar geflanst in India, door een paar kinderen.
pi_122331081
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:05 schreef deadprez het volgende:
die maken alleen van die gare bandshirts toch?
idd, of van die shirts met "grappige" teksten erop.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 09:34:49 #15
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122331187
Ja ik heb er een stuk of drie.

Vooral die V-neck komt echt mooi tot z'n recht bij een geschoren borst. Eventueel met een mooie tattoo op je borst erbij met Den Haag erop of zo heheh
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122332152
Redelijke kwaliteit hoor :)
  Redactie Frontpage vrijdag 1 februari 2013 @ 10:27:27 #17
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_122332765
Ik heb meerder FotL-shirts met hierop diverse teksten. Prima kwaliteit overigens ^O^
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_122334994
Mooie jaren 80 retro shirts lijkt me, heb ze al heel lang niet meer gezien
pi_122335196
niks mis mee.
fruit of the loom, B&C en slazenger maken gewoon massa's witte en zwarte t-shirts die over het algemeen in bulk verkocht aan bedrukkers en dergelijke.
niks modieus, maar om ergens onder te dragen of tijdens het werken ofzo zijn ze prima
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_132765059
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:43 schreef gianni61 het volgende:
niks mis mee.
fruit of the loom, B&C en slazenger maken gewoon massa's witte en zwarte t-shirts die over het algemeen in bulk verkocht aan bedrukkers en dergelijke.
niks modieus, maar om ergens onder te dragen of tijdens het werken ofzo zijn ze prima
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:39 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand ervaring met een fruit of the loom v neck tshirt?
Worden nogal eens op die dagdeal sites aangeboden voor 6 stuks 25¤ incl verzending. Een koopje, maar is het zeeman kwaliteit?
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:39 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand ervaring met een fruit of the loom v neck tshirt?
Worden nogal eens op die dagdeal sites aangeboden voor 6 stuks 25¤ incl verzending. Een koopje, maar is het zeeman kwaliteit?
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:39 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand ervaring met een fruit of the loom v neck tshirt?
Worden nogal eens op die dagdeal sites aangeboden voor 6 stuks 25¤ incl verzending. Een koopje, maar is het zeeman kwaliteit?
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:39 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand ervaring met een fruit of the loom v neck tshirt?
Worden nogal eens op die dagdeal sites aangeboden voor 6 stuks 25¤ incl verzending. Een koopje, maar is het zeeman kwaliteit?
Fruit of the Loom heeft shirts die veel door drukkerijen etc. gebruikt worden. Die zijn van redelijk goede kwaliteit. Ze vallen wat klein vind ik. Volgens mij zijn dat ook de shirts die je veel aangeboden ziet op marktplaats en van die dealsites. Ze zijn ook vrij dik en daarom zijn het geen echte 'ondershirts' maar sommigen vinden dat misschien juist fijn.

Fruit of the Loom heeft ook ondershirts. Die zijn dun wat ik op zich fijn vind, maar de halzen lubberen gelijk uit als je ze aantrekt. Dus ik vind ze echt waardeloos.

De ondershirts van Hanes (Comfortsoft) vind ik super! Goede halzen en pasvorm. Het perfecte ondershirt voor een zeer lage prijs. Helaas niet te krijgen in NL geloof ik. In de supermarkt in de US kocht ik er en keer 5 voor 10 dollar, maar ik bestel ze ook wel op ebay. De verzendkosten zijn dan hoger dan de prijs van de shirts maar ik in totaal kom ik dan op 4 euro per shirt en dat is nog te doen.

Alan Red vind ik ook zwaar shit. Wat een dwangbuizen zijn dat en een te hoog strak boord. Bovendien duur.

Hanes is 't helemaal! Oja, en wel met ronde hals uiteraard. Die V-neck mode moet ik niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')