Gister ging de telefoon van TS. Hallo met
TKB Incasso namens
anwb assurantiėn. Bent u meneer (achternaam). Ik antwoorde correct. U hebt een rekening openstaan bij de anwb. WAAROM WILT U NIET BETALEN.
geschrokken als ik was (heb een hekel aan te laat betalen) vroeg ik waar het over ging.
-Over een verzekering bij de
anwb.
Ik wist toevallig dat ik 2 weken geleden een rekening had gekregen voor de verzekering van mijn Solex van de
ANWB. Die had ik vorige week al voldaan
. ik vroeg haar: weet je zeker dat je de juiste persoon aan de telefoon hebt?
- u bent toch de heer (voorletter's) (achternaam)!
nou nee mevrouw ik snap niet hoe u daar bij komt.
- wilt u nou mee werken of niet? anders ga ik gerechtelijke stappen tegen u voeren
nogmaals! ik ben niet de meneer die u zoekt en de toon waarmee u tegen mij praat is niet acceptabel
zo ging het nog even door. ik vroeg haar hoe ze aan mijn gegevens kwam en die had ze gekregen van de
ANWB. toen ik haar verzocht die gegevens te verwijderen gaf zij aan dat ik daar geen inspraak over had en dat ze mochten doen wat ze wouden.
reactie
anwb: ja meneer dat is vervelend maar wij hebben daar geen schuld in
daarvoor moet u bij
TKB incasso zijn
klacht: gister tijdens werk telefoon krijgen van een kut van
TKB incasso Mevrouw Sluis
om te horen dat ik een leugenaar en een wanbetaler ben
er kon nog geen excusses van af van de
anwbGewoon betalen