abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 maart 2013 @ 09:26:31 #151
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_124676735
De opvolger voor mijn Samsung Omnia W is ook besteld. Een Nokia 820. Rood met draadloze lader w/ :9~
pi_124857163
Is de Marketplace down? krijg op mn lumia 800 foutcode 805a01f7

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2013 22:28:29 ]
  woensdag 3 april 2013 @ 22:31:34 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_124857317
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is de Marketplace down? krijg op mn lumia 800 foutcode 805a01f7
Ik kan gewoon apps downloaden op mijn 920
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_124857417
Hmm oke thnx. Hier kan ik ook weer downloaden. Hokje dan denk ik.
  donderdag 4 april 2013 @ 08:55:50 #155
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_124865689
Hellow...Sinds eergisteren een Lumia 820 in bezit dus ik kom hier ook meedoen :)
Tot nu toe werkt t allemaal retestrak en fijn, komende vanaf iOs zijn er best wat dingen die een stuk fijner werken alleen het volgende en gelijk ook meest irritante...
Ik draai thuis W7 x64 met Office 2013 en wil m'n kalender syncen op mn telefoon, logisch en moet te doen zijn zeg maar, maar dat is dus drama, het moet via een MS account, die ik ook heb aangemaakt en dan nog wil dat op geen enkele manier werken...iemand die me hierdoor heen kan helpen?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_124872856
Log in bij outlook (webmail) voeg daar een kalenderitem toe, synchroniseer dan het profiel outlook op je telefoon en check dan je agenda items op je telefoon. Werkt dat?
  donderdag 4 april 2013 @ 14:55:19 #157
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_124876673
Ja dat werkt als een malle binnen een minuut, en nu?
Ik gebruik de agenda van mijn stand alone office 2013 outlook op m'n laptop, niet de outlook.com agenda, m'n outlook account heb ik aangemaakt om MS te plezieren qua inlog enzo maar gebruik ik verder helemaal niet.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_124898365
Nu moet je in outlook je hotmail/outlook account toevoegen. Of je deelt de agenda (via web)en voegt m toe in outlook :)

Of je maakt je hotmail/outlook je primaire adres. Ben je gelijk van alle gemakken voorzien. Contactpersonen, email, agenda, skydrive. En dat heb je allemaal in de cloud.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2013 23:05:22 ]
  donderdag 4 april 2013 @ 23:40:32 #159
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_124900067
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nu moet je in outlook je hotmail/outlook account toevoegen. Of je deelt de agenda (via web)en voegt m toe in outlook :)

Of je maakt je hotmail/outlook je primaire adres. Ben je gelijk van alle gemakken voorzien. Contactpersonen, email, agenda, skydrive. En dat heb je allemaal in de cloud.
M'n outlook.com account heb ik toegevoegd in outlook, appeltje eitje, maar dan die agenda zover krijgen...het lukt me dus niet, tot het level maximum frustrerend heb ik geprobeerd mn agenda te delen, te kopieren, online te publishen of aan outlook.com te koppelen en het wil gewoon niet werken, de oplossing van MS is je outlook agenda kopieren naar je outlook.com agenda en presto en dat geeft een foutmelding.

Het tweede is geen optie, ik heb teveel mail contacten via m'n gmail lopen om dat vrolijk om te gooien, evenzo het gebruiken van outlook.com als primaire agenda, dan moet ik "nogal wat" afspraken handmatig gaan overzetten....

blijft staan dat ik gewoon niet begrijp waarom MS hier niet naar heeft gekeken, het is toch doodlogisch om naast je music/pictures/enz sync ook je (nota bene MS) outlook te syncen?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 4 april 2013 @ 23:50:17 #160
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_124900505
Je kunt toch gewoon een outlook account voor je bestaande outlook agenda maken?

Bij mij synchronisieren 3 accounts probleemloos in 1 kalender

Mijn live account voor mijn WP store
Mijn Outlook account van mijn werklaptop
Mijn iOS kalender van mijn iPad en Mac

Gewoon Instellingen >> Email accounts en andere >> Outlook >> Kalender vinken
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 5 april 2013 @ 00:35:49 #161
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_124902368
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:50 schreef XL het volgende:
Je kunt toch gewoon een outlook account voor je bestaande outlook agenda maken?

Gewoon Instellingen >> Email accounts en andere >> Outlook >> Kalender vinken
Ik weet dat ik als een fucking n00b klink maar kan je, desnoods met een screenshot, aangeven waar ik dit vind&aan kan zetten? Welke instellingen bedoel je? in outlook.com of outlook?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  vrijdag 5 april 2013 @ 19:27:53 #162
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_124925539
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 00:35 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik weet dat ik als een fucking n00b klink maar kan je, desnoods met een screenshot, aangeven waar ik dit vind&aan kan zetten? Welke instellingen bedoel je? in outlook.com of outlook?
In je telefoon! Ik heb mijne wel op Duits staan, maar hier heb je drie screenshots

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:02:00 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125085192
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:39:21 #164
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_125087826
quote:
Zijn ook gratis voor Windows 8 bij de weg
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_125106975
People assume too much.
pi_125159303
Lekker dood hier zo :P
People assume too much.
pi_125160273
Zoveel is er niet te melden ;) ? Het is maar een telefoon he :D
pi_125160308
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zoveel is er niet te melden ;) ? Het is maar een telefoon he :D
Het iPhone topic loopt anders wel constant door :P

nog mensen gebruik gemaakt van die iBood Ativ-S aanbieding?
People assume too much.
  donderdag 11 april 2013 @ 17:43:08 #169
300718 Kenju
Say It!!??
pi_125161973
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:01 schreef very het volgende:

[..]

Het iPhone topic loopt anders wel constant door :P

nog mensen gebruik gemaakt van die iBood Ativ-S aanbieding?
Heb erover getwijfeld, maar 320 Euro is me wat te veel voor een impulsaankoop. Het zou immers mijn secundaire telefoon worden, daar mijn primaire telefoon nooit op Windows Phone (in de huidige staat) zal lopen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_125162030
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:43 schreef Kenju het volgende:

[..]

Heb erover getwijfeld, maar 320 Euro is me wat te veel voor een impulsaankoop. Het zou immers mijn secundaire telefoon worden, daar mijn primaire telefoon nooit op Windows Phone (in de huidige staat) zal lopen.
Ik ga het wel een kans geven. Hoor veel positieve verhalen...en ondanks dat ik IOS erg prettig vind, ben ik wel weer klaar voor wat nieuws. Als het bevalt, dan gaat de iphone de deur uit, als het niet bevalt, dan gaat de ativ-s weer de deur uit :P
People assume too much.
  donderdag 11 april 2013 @ 17:49:04 #171
300718 Kenju
Say It!!??
pi_125162180
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:44 schreef very het volgende:

[..]

Ik ga het wel een kans geven. Hoor veel positieve verhalen...en ondanks dat ik IOS erg prettig vind, ben ik wel weer klaar voor wat nieuws. Als het bevalt, dan gaat de iphone de deur uit, als het niet bevalt, dan gaat de ativ-s weer de deur uit :P
Voor iPhone-gebruikers is de overstap wat minder. Maar ik wil gewoon een redelijke mate van vrijheid, iig op het gebied van filemanagement. Dus vandaar dat het enige dat ik wil proberen afgezien van Android is Blackberry. Zou MS besluiten weer filemanagement toe te laten (op een normale manier), wil ik het wel weer een kans geven. Het is een fijn OS, met een naar mijn mening, mooie minimalistische GUI en kwa specs is het ook eindelijk interessant. Alleen wel jammer dat het kwa apps slechts relatief langzaam aantrekt, en dat de apps zelden gratis zijn, en vaak ook nog redelijk prijzig.

Toch twijfelde ik over de Ativ S, want het is toch een mooi toestel met leuke specs voor weinig geld. Misschien dat ik hem in de Hunt alsnog pak.... Een tijd geleden had ik het sowieso gedaan, maar omdat ik het momenteel niet zo breed heb, en het niet het eerste apparaat zou zijn die uiteindelijk kwa prijs naar beneden duikt nadat ik het gekocht heb, wilde ik het risico niet nemen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_125162337
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:49 schreef Kenju het volgende:

[..]

Voor iPhone-gebruikers is de overstap wat minder. Maar ik wil gewoon een redelijke mate van vrijheid, iig op het gebied van filemanagement. Dus vandaar dat het enige dat ik wil proberen afgezien van Android is Blackberry. Zou MS besluiten weer filemanagement toe te laten (op een normale manier), wil ik het wel weer een kans geven. Het is een fijn OS, met een naar mijn mening, mooie minimalistische GUI en kwa specs is het ook eindelijk interessant. Alleen wel jammer dat het kwa apps slechts relatief langzaam aantrekt, en dat de apps zelden gratis zijn, en vaak ook nog redelijk prijzig.

Toch twijfelde ik over de Ativ S, want het is toch een mooi toestel met leuke specs voor weinig geld. Misschien dat ik hem in de Hunt alsnog pak.... Een tijd geleden had ik het sowieso gedaan, maar omdat ik het momenteel niet zo breed heb, en het niet het eerste apparaat zou zijn die uiteindelijk kwa prijs naar beneden duikt nadat ik het gekocht heb, wilde ik het risico niet nemen.
Hoe is dat filemanagement nu geregeld dan?
People assume too much.
  donderdag 11 april 2013 @ 18:25:30 #173
300718 Kenju
Say It!!??
pi_125163396
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef very het volgende:

[..]

Hoe is dat filemanagement nu geregeld dan?
Niet :) Gewoon iPhone-achtige. Je kan dus alleen muziek syncen en verder via de cloud toegang tot bestanden krijgen. Je kunt dus niets slepen. Al heeft Samsung dat bij de Ativ S wel opgelost, waardoor het wèl kan. Ik weet alleen niet of je dan ook toegang hebt via Zune tot die bestanden. Echter heb je dan nog steeds niet de mogelijkheid zoals in bijv. Android om de bestanden op je PC, NAS, Mediaspeler, etc. in te kijken. Dit is wel iets dat ik wil kunnen. Hetzelfde geldt voor het inkijken van de bestanden op mijn telefoon, van allerlei aarden. Dus apps die ik via de filemanager wil installeren, maar evt. ook losse media bestanden die ik buiten de muziekspeler om wil afspelen, verwijderen, hernoemen, kopiëren, etc.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 11 april 2013 @ 19:04:43 #174
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125164717
Je kunt wel door mappen bladeren op je pc als je telefoon aangesloten zit. Ik met mijn Lumia in ieder geval wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_125167043
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:25 schreef Kenju het volgende:

[..]

Niet :) Gewoon iPhone-achtige. Je kan dus alleen muziek syncen en verder via de cloud toegang tot bestanden krijgen. Je kunt dus niets slepen. Al heeft Samsung dat bij de Ativ S wel opgelost, waardoor het wèl kan. Ik weet alleen niet of je dan ook toegang hebt via Zune tot die bestanden. Echter heb je dan nog steeds niet de mogelijkheid zoals in bijv. Android om de bestanden op je PC, NAS, Mediaspeler, etc. in te kijken. Dit is wel iets dat ik wil kunnen. Hetzelfde geldt voor het inkijken van de bestanden op mijn telefoon, van allerlei aarden. Dus apps die ik via de filemanager wil installeren, maar evt. ook losse media bestanden die ik buiten de muziekspeler om wil afspelen, verwijderen, hernoemen, kopiëren, etc.
Aha..

nouja, ik zie wel hoe die bevalt als ik hem eenmaal heb :P
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')