abonnement Unibet Coolblue
pi_122314028
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:30 schreef StateOfMind het volgende:
:9~ :9
Nee dat is niet de eclair die ze bedoelen. Ze bedoelen een langwerpige chocoladesoes
  vrijdag 1 februari 2013 @ 09:40:25 #27
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_122331344
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:36 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Nee dat is niet de eclair die ze bedoelen. Ze bedoelen een langwerpige chocoladesoes
Je moeder is een hamster
pi_122339086
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Maar hoe ga je hier aan verdienen dan? Het is een gratis app. Dus het kost zelfs geld om dit aan te bieden.
Of zit er reclame in verwerkt? Of is het puur alleen al de extra naamsbekendheid van de muziekzender site dat deze kosten zich uiteindelijk weer terug laat verdienen?
Het is inderdaad naamsbekendheid en er zitten wel wat verdien modellen in in de zin van de nieuws items die er in zitten.
pi_122357692
Ik heb sinds vorige week zaterdag nu ook een smartphone, de Samsung Galaxy Gio.
Dat de batterij redelijk snel leeg ging, dat wist ik op voorhand ook wel.
Maar op 1 dag leeg als je niets doet?
Ik heb vandaag misschien 10 smsen gestuurd en +- 20 min gebeld.

Daarnet stond mijn batterij 30% opgeladen, ik bekijk heel even mijn mails via Wifi en plots is mijn batterij maar 13% meer.

Is dit normaal???
Weet er iemand een goede app waar je het batterijniveau kunt zien?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:18:46 #30
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122358067
Bij instellingen en batterij? En anders de battery widget

Hoe oud is dat ding?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_122358134
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:18 schreef Catch22- het volgende:
Bij instellingen en batterij? En anders de battery widget

Hoe oud is dat ding?
Ik heb nu een task killer eropgezet, er stonden 18 apps op die batterij namen ...
Dus nu zou het normaal wel beter moeten zijn.
Eens even afwachten.
De battery widget stond er op, maar ik had de indruk dat net daardoor de batterij sneller leeg ging.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:25:18 #32
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_122358386
:')
Task killers, ja, die zullen zeker helpen!
Zet GSam erop ofzo.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 3 februari 2013 @ 22:44:29 #33
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_122444079
Een taskkiller is meestal geen goed idee als je het batterijverbruik wil terugdringen. Taskkillers sluiten namelijk telkens programma's af (op een agressieve manier), maar veel programma's zullen zichzelf automatisch weer starten omdat ze op dat moment nodig zijn. Hierdoor verbruik je dus juist meer energie (afsluiten, weer starten, weer afsluiten etc). Bovendien zorgt Android er zelf al voor dat programma's die niet actief zijn als het ware bevroren worden en dus nauwelijks tot geen energie en andere resources (geheugen, processortijd etc.) verbruiken totdat ze weer actief zijn.

Een goede vraag die hier al eerder gesteld was is inderdaad hoe oud je telefoon is. Accu's worden na verloop van tijd namelijk slechter, waardoor de accutijd vermindert. Heb je ook je scherm op automatische helderheid staan of heb je zelf een helderheidsniveau ingesteld (zo ja, hoe hoog)?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_122454028
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Ik heb nu een task killer eropgezet, er stonden 18 apps op die batterij namen ...
Dus nu zou het normaal wel beter moeten zijn.
Eens even afwachten.
De battery widget stond er op, maar ik had de indruk dat net daardoor de batterij sneller leeg ging.
hier wellicht nog wat tips:

http://androidforums.com/(...)xy-battery-life.html
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_122454614
Telefoon is een week oud.
Dus de batterij zou zo goed als nieuw moeten zijn.

Helderheid heb ik zelf ingesteld, ongeveer een 40%.

Ik heb wel de indruk dat hij nu langer meegaat, ik heb de batterij eens volledig leeg laten gaan en dan terug volledig laten opladen.
Mijn battery widget geeft nu ook correctere waarden aan.
  maandag 4 februari 2013 @ 08:38:34 #36
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122454902
Ja die batterij moet altijd inkomen. Het beste is om in t begin de accu een paar keer leeg te trekken, dan kan android een batterystats file aanleggen en klopt de weergave beter.


Heb je bij instellingen > locaties de meuk al uitgezet?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_122455923
Geen idee of dit al gepost is maar Wine komt waarschijnlijk voor android zodat je windows programmas kunt runnen.
pi_122458260
noob vraag qua android beveiliging.

Specifiek tablets : hoe zit het met browser veiligheid? ik heb een galaxy note 10.1 en zie bijv. dat het wel javascript heeft, uitzetten heeft haast geen zin omdat dan de helft t niet meer doet qua internet.

Maar android browser is toch niet hetzelfde als een IE of chrome browser etc?
Mijn vraag ligt dan ook meer de kant op van malware en virussen, die bijv. wel een ie9 etc zou beinvloeden maar geldt dat dan ook voor op je tablet?

Ik vind het onduidelijk vandaar dat ik het hier maar stel. :)
Hopelijk weet iemand duidelijke antwoorden. (of instelling tips wellicht)
  maandag 4 februari 2013 @ 11:38:51 #39
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122458449
de tijd dat javascript een securityissue was ligt al heeeel ver achter ons hoor :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_122458469
quote:
11s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:38 schreef Catch22- het volgende:
de tijd dat javascript een securityissue was ligt al heeeel ver achter ons hoor :)
Java is sowieso een beveiligingsrisico an sich ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 4 februari 2013 @ 11:40:36 #41
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122458491
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Java is sowieso een beveiligingsrisico an sich ;)
Java en Javascript hebben NIETS, maar dan ook echt NIETS met elkaar te maken
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_122460383
okay maar kan ik er op los browsen op mn tablet? :P

Of is er qua browsen dus wel degelijk gevaar?
Ik bedoel zover ik weet : alleen als je verkeerde apps download (veelal buiten de play store om) en je dus zelf eigenlijk bijv malware moet installeren wil je "besmet" ergens mee raken.
pi_122460958
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
okay maar kan ik er op los browsen op mn tablet? :P

Of is er qua browsen dus wel degelijk gevaar?
Ik bedoel zover ik weet : alleen als je verkeerde apps download (veelal buiten de play store om) en je dus zelf eigenlijk bijv malware moet installeren wil je "besmet" ergens mee raken.
Neuh, geen gevaar voor zover ik weet. Althans heb nog niets gehoord dat Android tablets zijn besmet via de browser. Wel via de illegale app-markets zoals je aangeeft, maar zolang je daar vanaf blijft is er niets aan de hand.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_122464050
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Neuh, geen gevaar voor zover ik weet. Althans heb nog niets gehoord dat Android tablets zijn besmet via de browser. Wel via de illegale app-markets zoals je aangeeft, maar zolang je daar vanaf blijft is er niets aan de hand.
Aha okay, soms wil ik nog wel eens series streamen (bijv. via letmewatchthis links) maar op de computer krijg ik (wel heel zelden) een melding dat de scanner iets niet herkend, vooral omdat het zoveel popups heeft die site.

Ook zie ik nu op de tablet dat popups gewoon gebeuren (weliswaar in een nieuw tabblad maar enfin), vandaar dat ik daar zenuwachtig van word als het ware.
Popup blocker staat overigens gewoon standaard aan op het tablet, dus vind het maar vreemd.
  maandag 4 februari 2013 @ 18:02:40 #45
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122471860
Even een vraagje voor mijn vriendin met een HTC Sensation XL:
Is er een manier om alles te back-uppen, de fabrieksinstellingen te selecteren en daarna die backup weer terug te zetten?

Ik heb zelf alleen apple en verbaas me gewoon oprecht dat er niet een standaard optie in lijkt te zitten zonder allerhande vage apps...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 4 februari 2013 @ 18:50:48 #46
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122473706
Kan met bijv titanium backup. Maar als je alles in sync hebt met google, installeert hij je apps vanzelf (net als wifisettings, contacten etc)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_122473930
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:56 schreef MineraalWater het volgende:
Geen idee of dit al gepost is maar Wine komt waarschijnlijk voor android zodat je windows programmas kunt runnen.
Volledige windows-programma's op je telefoon of tablet? Zozo :o
pi_122474334
quote:
11s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:55 schreef Roolio het volgende:

[..]

Volledige windows-programma's op je telefoon of tablet? Zozo :o
http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=MTI5MjA
  maandag 4 februari 2013 @ 19:07:36 #49
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122474492
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:50 schreef Catch22- het volgende:
Kan met bijv titanium backup. Maar als je alles in sync hebt met google, installeert hij je apps vanzelf (net als wifisettings, contacten etc)
Duuuus via interne instellingen? Ik snap het niet he.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 4 februari 2013 @ 19:20:23 #50
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122475170
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Duuuus via interne instellingen? Ik snap het niet he.
instellingen > backup maken en terugzetten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')