abonnement Unibet Coolblue
pi_122270402


Wat is Postcrossing?

Het idee is dat je een kaartje stuurt (een echte) naar het adres dat je uit de database hebt gekregen en dat je vervolgens ook kaartjes terug gaat ontvangen uit de hele wereld. En het werkt echt, een klein groepje FOK!ers is ondertussen verslaafd geraakt.

Schrijf je in, doe mee en deel je verhalen en ervaringen! ^O^

De site van Postcrossing!

Maar hoe werkt het dan :?

Het doel van dit project is om mensen kaarten te laten versturen naar en ontvangen uit de hele wereld. De belangrijkste stelregel is: als je een kaart verzendt, krijg je er ten minste een terug van een willekeurige Postcrosser ergens op deze wereld!

Is dat niet erg veel werk? :?

Valt reuze mee! Het werkt, in het kort, als volgt:
1. Je vraagt een adres aan via de website
2. Je stuurt de postkaart naar dat adres
3. Je wacht totdat je zelf een kaart ontvangt
4. Je registreert de ontvangen kaart via de website

De eerste stap is om iemands adres aan te vragen. Naar dit adres stuur je een postkaart. Je ontvangt dit adres per e-mail, tezamen met een 'postcard ID', bijvoorbeeld NL-12345 waardoor die postkaart een uniek registratienummer krijgt. Je stuurt de kaart op, en wanneer de geadresseerde deze ontvangt wordt het unieke ID-nummer door hem/haar geregistreerd op de website van Postcrossing. Daarmee wordt vervolgens jouw adres naar de eerstvolgende (buitenlandse) Postcrosser gestuurd die op zijn beurt weer een nieuw adres uit het systeem aanvraagt!

Op deze manier werkt het als een soort ketting, je krijgt na het sturen van een kaart, er ook een terug van een willekeurige Postcrosser, en wie weet stuurt de geadresseerde er zelf ook wel een terug als je je adres erop zet!

Er is wel een limiet: je kunt maar een beperkt aantal kaarten 'onderweg' hebben. Elke keer als een door jou verzonden kaart aankomt, kun je vervolgens een nieuw adres aanvragen. Hoe meer kaarten je verstuurd hebt, hoe meer kaarten je onderweg mag hebben!

Wat voor postzegels moet ik gebruiken :?

Voor kaarten binnen Europa plak je een zegel 'Europa 1' (85 eurocent) en voor kaarten buiten Europaeen zegel 'Wereld 1' (95 eurocent). Vanaf 01-01-2013 gaan de tarieven omhoog. Postzegels kun je bij de verkooppunten van PostNL kopen en ook online bij PostNL.

Mag ik nog guldenzegels plakken?

Guldenzegels mogen ook gewoon geplakt worden. "Postzegels houden lang hun waarde. Alle gulden en euro postzegels vanaf 1977 kunt u gewoon gebruiken, als u zorgt dat die postzegels samen de waarde hebben die nodig is om uw brief of kaart te mogen versturen. Onze postzegels met een cijfer blijven ook na tariefswijzigingen geldig," aldus de website van PostNL.

• Voor Europa dient u 2 keer zoveel Nederland 1 postzegels te plakken als Europa 1 postzegels.
• Voor Wereld dient u 2 keer zoveel Nederland 1 postzegels te plakken als Wereld 1 postzegels.
• Een normale zegel + kerstzegel kan ook voor binnen Europa.

Binnen het Europa-tarief vallen de volgende landen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees vanalles over 'taggen' of 'onofficiële kaarten', WTF :?

'Taggen' is ook een bezigheid die voorkomt uit het Postcrossen. Het werkt als volgt:
1. Je gaat naar het Postcrossing forum en zoekt een leuk tag-thema op (bijvoorbeeld theezakjes, giraffekaartjes, chocola, noem maar op...)
2. In dat topic 'tag' (tik, als in tikkertje) je degene boven je (de laatste poster in het topic) door een berichtje te posten en hem/haar een U2U (private message) te sturen met de vraag of hij/zij zijn/haar adres even naar je U2U't
3. Als je het adres terugkrijgt, stuur je datgene op waar het tag-topic over gaat (theezakje, giraffekaart, chocoladereep etc.)
4. Binnen de kortste keren word jij ook getagged, stuur je je adres door en krijg jij jouw theezakje, giraffekaart of chocoladereep!

In sommige tagtopics staat er een lijstje van wat degene wil (verlanglijstje). Je stuurt dan iets wat hij/zij wil en post op jouw beurt a) wie je getagd hebt en b) wat jij wil ontvangen. Dan wordt jij getagged door iemand die aan je 'verzoek' kan voldoen en krijg jij dus wat je vroeg!

Waar kan ik kaarten kopen?

Kaarten kopen kan op de meest uiteenlopende plaatsen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook kun je kaarten en postzegels via Internet bestellen. Dit kan onder andere op de volgende sites:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke Fok!kers zijn ook Postcrossers :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zijn de vorige deeltjes gebleven :?

Die zijn hier!

Heb je de laatste post? Open dan even een nieuw topic. De OP vind je hier!

[ Bericht 3% gewijzigd door Achtentachtig op 31-01-2013 22:12:40 ]
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122270582
*O* deeltje 89 alweer
En dat kan zomaar.....?
pi_122270956
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:33 schreef Lienzz het volgende:
*O* deeltje 89 alweer
Woopwoop! *O*
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122271152
Jemie, dat gaat snel!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_122271212
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:42 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, dat gaat snel!
Deel 1 geopend op vrijdag 5 augustus 2005 :)
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122271263
Vandaag ontvangen uit Taiwan:
Children of the night. What music they make.
  woensdag 30 januari 2013 @ 20:46:01 #7
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122271336
*O* YAY.
pi_122272179
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Deel 1 geopend op vrijdag 5 augustus 2005 :)
Ja, maar het gaat ook pas de laatste paar maanden snel :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_122272667
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:59 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, maar het gaat ook pas de laatste paar maanden snel :D
Op naar de 100 :P
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122278123
In het vorig deel zij iemand de laatste tijd veel uit Duitsland te krijgen. Heb ik ook. Van de laatste 10 waren er 5 uit Duitsland.

ach ja niks aan te doen.
pi_122279337
Hmn, ik kreeg een kaartje uit Portugal.
Dat is wel leuk, maar het was wel een voorgeprint kaartje, de persoon hoefde alleen de postcard ID in te vullen. :')



Er stond nog een verhaaltje op de achterkant over stierenvechten, waar ik persoonlijk een hekel aan heb. :(

Mja, er zat wel een leuke postzegel op :+
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_122279442
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:53 schreef Sokkepok het volgende:
Hmn, ik kreeg een kaartje uit Portugal.
Dat is wel leuk, maar het was wel een voorgeprint kaartje, de persoon hoefde alleen de postcard ID in te vullen. :')

[ afbeelding ]

Er stond nog een verhaaltje op de achterkant over stierenvechten, waar ik persoonlijk een hekel aan heb. :(

Mja, er zat wel een leuke postzegel op :+
Voorgeprinte kaartjes... :N
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122280965
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:34 schreef nallajja het volgende:
In het vorig deel zij iemand de laatste tijd veel uit Duitsland te krijgen. Heb ik ook. Van de laatste 10 waren er 5 uit Duitsland.

ach ja niks aan te doen.
ja dat was ik ja...neej niks aan te doen maar wel jammer
En dat kan zomaar.....?
pi_122286694
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 23:23 schreef Lienzz het volgende:

[..]

ja dat was ik ja...neej niks aan te doen maar wel jammer
Heb er ook last van.. Ik heb de eer om 28,6% te verzenden + krijgen van al miijn kaartjes. O+
pi_122286987
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Voorgeprinte kaartjes... :N
Kan een reden voor zijn. Ik moet in zulke gevallen altijd denken aan het verhaal van iemand hier in het topic die een kaart kreeg waar helemaal niets op stond en dat dat achteraf door een hersentumor bleek te komen. Toen zei iedereen dat ze dan toch ook een tekst had kunnen printen.
Nu krijgen mensen een geprinte tekst, is het weer niet goed.
pi_122287045
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 07:59 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Kan een reden voor zijn. Ik moet in zulke gevallen altijd denken aan het verhaal van iemand hier in het topic die een kaart kreeg waar helemaal niets op stond en dat dat achteraf door een hersentumor bleek te komen. Toen zei iedereen dat ze dan toch ook een tekst had kunnen printen.
Nu krijgen mensen een geprinte tekst, is het weer niet goed.
Ik neem aan dat dat dan wel in't profiel had gestaan. Hier btw een kaart naar Duitsland die binnen 2 (!) dagen is bezorgd! Ongelooflijk snel..
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122287112
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 08:09 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat dan wel in't profiel had gestaan. Hier btw een kaart naar Duitsland die binnen 2 (!) dagen is bezorgd! Ongelooflijk snel..
Bij die persoon waar ik het over had stond ook niks op het profiel.

Maarja, ik ben denk ik wat makkelijker wat da betreft. Ik waardeer de genomen moeite van het plakken van een postzegel gewoon al ;)

Enoge wat ik niks vind zijn kaartjes via Touchnote, Hallmark of Kaartenhuis ofzo. Daar zit echt niets persoonlijks aan.
pi_122287129
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 08:17 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Bij die persoon waar ik het over had stond ook niks op het profiel.

Maarja, ik ben denk ik wat makkelijker wat da betreft. Ik waardeer de genomen moeite van het plakken van een postzegel gewoon al ;)

Enoge wat ik niks vind zijn kaartjes via Touchnote, Hallmark of Kaartenhuis ofzo. Daar zit echt niets persoonlijks aan.
Ja, of van die mensen die een kant en klare Happy Postcrossing-sticker op de achterkant plakken en klaar :')
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
  FOK!fotograaf donderdag 31 januari 2013 @ 11:12:22 #19
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122290762
Mijn profiel is uit de OP verdwenen :(

Edit: Missen er meer, in vorige topic ook al, in 87 stonden ze er nog wel.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122293927
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:12 schreef Mascleta het volgende:
Mijn profiel is uit de OP verdwenen :(

Edit: Missen er meer, in vorige topic ook al, in 87 stonden ze er nog wel.
Strange, ik zal er even naar kijken!
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122294012
Aangepast! Ook op de wiki
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122295589
Zo weer even 5 adressen aangevraagd.
Turkije is een nieuw land voor mij. Wel heel saai profiel maar goed ze begint net.
Verder alleen bekende landen, geen saaie profielen maar ook niet dat je zegt wauw. Gewoon normaal.

mag ik ook in de op? http://www.postcrossing.com/user/Nallajja
pi_122295749
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:50 schreef nallajja het volgende:
Zo weer even 5 adressen aangevraagd.
Turkije is een nieuw land voor mij. Wel heel saai profiel maar goed ze begint net.
Verder alleen bekende landen, geen saaie profielen maar ook niet dat je zegt wauw. Gewoon normaal.

mag ik ook in de op? http://www.postcrossing.com/user/Nallajja
Tuurlijk! *toegevoegd*

[ Bericht 16% gewijzigd door Achtentachtig op 31-01-2013 13:54:10 (]) ]
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122296062
quote:
Ook toegevoegd! Heb ze maar even tussen spoiler-tags gezet, anders wordt het wel een hele lange OP :)
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122296114
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:53 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Tuurlijk! *toegevoegd*
Bedankt!
pi_122296194
Vandaag weer twee kaarten verstuurd. Even een 'opvulkaartje' naar Den Haag en uiteraard een kaart naar Duitsland... (33% nu naar Duitsland). :)
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122296663
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:59 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Ook toegevoegd! Heb ze maar even tussen spoiler-tags gezet, anders wordt het wel een hele lange OP :)
^O^
pi_122297422
jammer dat door het regen weer de kaartjes zo verpauperd in de brievenbus komen
En dat kan zomaar.....?
pi_122297512
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:27 schreef Lienzz het volgende:
jammer dat door het regen weer de kaartjes zo verpauperd in de brievenbus komen
Hier gelukkig geen last van. De postbode heeft er net een kaartje door gegooid en een envelop met kaartjes die ik gekregen heb van iemand. Alles is gelukkig droog
pi_122297620
Binnenkort nieuwe Europazegels verkrijgbaar:

quote:
22 april
● Europapostzegels Postauto’s: postzegelvel met 10 postzegels waarvan 2 verschillend (gegomd)
Leuk onderwerp voor 'n zegelreeks! :)
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122297800
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:59 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Ook toegevoegd! Heb ze maar even tussen spoiler-tags gezet, anders wordt het wel een hele lange OP :)
Als je toch aan het editten bent. O~) O~) http://www.postcrossing.com/user/Crientj
pi_122297831
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:32 schreef Achtentachtig het volgende:
Binnenkort nieuwe Europazegels verkrijgbaar:

[..]

Leuk onderwerp voor 'n zegelreeks! :)
Leuk!! :) En EINDELIJK! Haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_122299010
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:36 schreef Crientj het volgende:

[..]

Als je toch aan het editten bent. O~) O~) http://www.postcrossing.com/user/Crientj
Toegevoegd! :)
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122302877
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:08 schreef Achtentachtig het volgende:
Aangepast! Ook op de wiki
Die wiki wordt dus niet gebruikt. Sinds de OP automatisch overgaat naar een nieuw deel zaait dat ding alleen maar verwarring

valt het op dat ik fanatiek anti-wiki ben?
pi_122303110
Ik heb zojuist wat kaarten te koop gezet op Marktplaats, misschien wel leuk om dat hier als eerst te vermelden ^^

Onder andere deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50 cent per stuk!
Edit: wel handig om er een linkje bij te zetten :+ http://www.marktplaats.nl/verkopers/6794838.html

Ik kreeg vandaag trouwens weer een Fauna of Belarus kaart, deze had ik nog niet :D

http://www.postcrossing.com/postcards/BY-742454

[ Bericht 7% gewijzigd door Sokkepok op 31-01-2013 17:36:30 ]
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_122303866
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:02 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Toegevoegd! :)
Thanks :)
Je mist alleen nog wel een " om de tag af te sluiten :@
pi_122305519
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:53 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Tuurlijk! *toegevoegd*
Je hebt mijn naam verkeerd geschreven.
:( snik.
pi_122305673
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 17:18 schreef nallajja het volgende:

[..]

Je hebt mijn naam verkeerd geschreven.
:( snik.
Hah! Aangepast :P Sorry O-)
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122307357
Zijn we aan het editten ja? :P

http://www.postcrossing.com/user/RoxaneDutch
pi_122307466
quote:
Ook toegevoegd :P Anders nog iemand? ;)
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122307618

vandaag een leuk kaartje gekregen uit Czech Republic
En dat kan zomaar.....?
  FOK!fotograaf donderdag 31 januari 2013 @ 18:14:31 #43
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122307648
Haha. Dit hele topic gaat gevuld worden met aanpassing aan de OP.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122307706
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:14 schreef Mascleta het volgende:
Haha. Dit hele topic gaat gevuld worden met aanpassing aan de OP.
Haha toch al bijna 2 pagina's inderdaad. Volgens mij zijn we er nu wel zo ongeveer... :)
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122307810
Ooh die is leuk lienzz, heb je een linkje?
pi_122308750
Vandaag weer een kaartje aangevraagd, mag er eentje naar Japan sturen. :) Ze wilde foto's van koninklijke families, dus kaartje gestuurd met Wax-Max en hun kroost, en een verhaaltje over het aftreden van Beatrix op de achterkant. Mooie timing. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:08 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Ook toegevoegd :P Anders nog iemand? ;)
Nou, dan wil ik ook wel! Postcrossing-username is hetzelfde als hier. :)
pi_122309100
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:51 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Nou, dan wil ik ook wel! Postcrossing-username is hetzelfde als hier. :)
Done ^O^
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122309179
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:19 schreef nallajja het volgende:
Ooh die is leuk lienzz, heb je een linkje?
http://www.postcrossing.com/postcards/CZ-251877
En dat kan zomaar.....?
pi_122311474
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:00 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Done ^O^
Mag ik dan ook nog? :P
http://www.postcrossing.com/user/Maschavde
pi_122314065
(Uit lurkstand komt)

Ik moest mij hier ook maar eens melden http://www.postcrossing.com/user/Majoja. Ben recent weer begonnen met postcrossing na een pauze van een paar jaar :)
  donderdag 31 januari 2013 @ 20:49:41 #51
147091 janeway
live long and prosper
pi_122314750
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef Sokkepok het volgende:
Ik heb zojuist wat kaarten te koop gezet op Marktplaats, misschien wel leuk om dat hier als eerst te vermelden ^^

Onder andere deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50 cent per stuk!
Edit: wel handig om er een linkje bij te zetten :+ http://www.marktplaats.nl/verkopers/6794838.html

Ik kreeg vandaag trouwens weer een Fauna of Belarus kaart, deze had ik nog niet :D
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/BY-742454
Leuke kaartjes op marktplaats heb gelijk een bestelling gedaan bij je.. (krijg ik nu korting ;) )
pi_122315111
Vandaag naar Amsterdam geweest! Bij het "5 euro winkeltje" 4 kaarten gehaald. Vond ze niet zo super, ook niet als kaartjes van "Ik wil graag iets van jouw land zien-kaartjes" en bij de Slegte geweest. Daar hadden ze die kaarten pakketten. Geen ansichtkaarten maar dubbele, gewoon even met een mesje er langs en ik heb ansichtkaarten. Ik heb de 70's box en lovely animals volgensmij.

En nu ben ik kapot!
pi_122315794
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef Sokkepok het volgende:

Ik kreeg vandaag trouwens weer een Fauna of Belarus kaart, deze had ik nog niet :D
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/BY-742454
Die is gaaf _O_
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_122318317
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:37 schreef M-etje het volgende:
(Uit lurkstand komt)

Ik moest mij hier ook maar eens melden http://www.postcrossing.com/user/Majoja. Ben recent weer begonnen met postcrossing na een pauze van een paar jaar :)
Beide toegevoegd! ^O^
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122319971
quote:
Voilá! :) En nu ook op alfabet..
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122323467
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:54 schreef Mokkels het volgende:
Vandaag naar Amsterdam geweest! Bij het "5 euro winkeltje" 4 kaarten gehaald. Vond ze niet zo super, ook niet als kaartjes van "Ik wil graag iets van jouw land zien-kaartjes" en bij de Slegte geweest. Daar hadden ze die kaarten pakketten. Geen ansichtkaarten maar dubbele, gewoon even met een mesje er langs en ik heb ansichtkaarten. Ik heb de 70's box en lovely animals volgensmij.

En nu ben ik kapot!
Ik ben vandaag ook geweest! Ik heb er wel 10 gekocht :)
Deze:


En bij Art Unlimited (Keizersgracht) heb ik nog deze gekocht:



Van die 'keep kalm' kaart heb ik er twee gekocht O+
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_122329569
Aah die keep calm kaart is geweldig!
pi_122331906

:)
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 10:07:01 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_122332118
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Ik ben vandaag ook geweest! Ik heb er wel 10 gekocht :)
Deze:
[ afbeelding ]

En bij Art Unlimited (Keizersgracht) heb ik nog deze gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Van die 'keep kalm' kaart heb ik er twee gekocht O+
Leuke kaartjes Sok!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!fotograaf vrijdag 1 februari 2013 @ 10:45:05 #61
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122333298
Ik zie net dat er weer twee kaartjes zijn geregistreerd. Dus als ik weer uit het ziekenhuis ben kan ik weer lekker enkele adressen aanvragen. Ik koop de laatste tijd meer kaarten dan ik er mag verzenden.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122334071
Die Keep calm kaart is leuk inderdaad :)
pi_122335303
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Ik ben vandaag ook geweest! Ik heb er wel 10 gekocht :)
Deze:
[ afbeelding ]

En bij Art Unlimited (Keizersgracht) heb ik nog deze gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Van die 'keep kalm' kaart heb ik er twee gekocht O+
Van het 5 euro winkeltje heb ik 2 van die rechtsboven en eentje met bloemen, niet degene die jij hebt volgensmij en nog eentje maar ik weet niet meer wat haha.

En dat Keep Calm kaartje! O+ die wil ik ook!
pi_122335331
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:45 schreef Mascleta het volgende:
Ik zie net dat er weer twee kaartjes zijn geregistreerd. Dus als ik weer uit het ziekenhuis ben kan ik weer lekker enkele adressen aanvragen. Ik koop de laatste tijd meer kaarten dan ik er mag verzenden.
Lig je in het ziekenhuis?! :o Voor niks ernstigs toch?
  FOK!fotograaf vrijdag 1 februari 2013 @ 12:13:26 #65
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122336309
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:47 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Lig je in het ziekenhuis?! :o Voor niks ernstigs toch?
Niks levensbedreigend in ieder geval. Liep twee weken geleden met keelabces. Antibiotica voor gehad en leek over toen.

Maar afgelopen zondag kwam het weer terug. Maandagmorgen kon ik niet meer slikken, praten, drinken. Etc. Toen hebben ze de zwelling in de keel opengesneden en hebben ze me naar huis gestuurd met medicatie. Dinsdag eigenlijk precies hetzelfde verhaal, weer een hoop pijn en moeite met slikken. Nogmaals open gemaakt en toen ik woensdag weer kwam hebben ze me opgenomen. Is inmiddels 4x open gesneden. Ik lig nog aan het infuus omdat ik niet kan drinken en voor het binnen krijgen van medicatie (antibiotica, prednison en Tramadol).

Het is even schrikken allemaal, maar als het goed is knap ik langzaam weer op en kan ik vanaf morgen weer zelf eten en drinken.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122336584
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:13 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Niks levensbedreigend in ieder geval. Liep twee weken geleden met keelabces. Antibiotica voor gehad en leek over toen.

Maar afgelopen zondag kwam het weer terug. Maandagmorgen kon ik niet meer slikken, praten, drinken. Etc. Toen hebben ze de zwelling in de keel opengesneden en hebben ze me naar huis gestuurd met medicatie. Dinsdag eigenlijk precies hetzelfde verhaal, weer een hoop pijn en moeite met slikken. Nogmaals open gemaakt en toen ik woensdag weer kwam hebben ze me opgenomen. Is inmiddels 4x open gesneden. Ik lig nog aan het infuus omdat ik niet kan drinken en voor het binnen krijgen van medicatie (antibiotica, prednison en Tramadol).

Het is even schrikken allemaal, maar als het goed is knap ik langzaam weer op en kan ik vanaf morgen weer zelf eten en drinken.
Pff, heftig zeg. Veel sterkte!
pi_122336844
Beterschap! :Y
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
  FOK!fotograaf vrijdag 1 februari 2013 @ 13:13:56 #68
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122338335
Dank, dank. Gelukkig heb ik WiFi, dus zit ik op mijn telefoon dit topic en PC nog beetje in de gaten te houden.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122338664
Vandaag weer 3 hele mooie kaartjes gekregen:


Kotovasiya uit Rusland O+
http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1454246


Lief klein poesje uit Japan (5 dagen onderweg geweest)
http://www.postcrossing.com/postcards/JP-362643


En cupcakes uit Finland
http://www.postcrossing.com/postcards/FI-1654360

En ik mag er weer eentje sturen naar Canada, want mijn kaartje naar UK is na 7 dagen geregistreerd....ze was heeeel blij met kaartje :)
En dat kan zomaar.....?
pi_122338747
Beterschap Mascleta!

---

Mijn kaartje naar Rusland is geregistreed. Das weer even een opluchting :D
Ik heb ook een brief ontvangen van een 14 jarig russich meisje. Een brief over haar hond en kat, geen kaartje, wat ik erg jammer vind. Ze is een nieuwe user en ik was de eerste die iets van haar geregistreed heb, dus ik heb haar gemeld, misschien snapt ze het nog niet helemaal.

Ze kon wel heel goed duits :)
pi_122338997
Beterschap macieta
En dat kan zomaar.....?
pi_122339081
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:13 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Niks levensbedreigend in ieder geval. Liep twee weken geleden met keelabces. Antibiotica voor gehad en leek over toen.

Maar afgelopen zondag kwam het weer terug. Maandagmorgen kon ik niet meer slikken, praten, drinken. Etc. Toen hebben ze de zwelling in de keel opengesneden en hebben ze me naar huis gestuurd met medicatie. Dinsdag eigenlijk precies hetzelfde verhaal, weer een hoop pijn en moeite met slikken. Nogmaals open gemaakt en toen ik woensdag weer kwam hebben ze me opgenomen. Is inmiddels 4x open gesneden. Ik lig nog aan het infuus omdat ik niet kan drinken en voor het binnen krijgen van medicatie (antibiotica, prednison en Tramadol).

Het is even schrikken allemaal, maar als het goed is knap ik langzaam weer op en kan ik vanaf morgen weer zelf eten en drinken.
Oei! Beterschap! Hopen dat alles dan weer goed komt en dat je morgen weer zelf kan eten en drinken.
pi_122339654
Beterschap Mascleta! Klinkt akelig.

Gister werd mijn 50ste kaartje geregistreerd en de ontvanger was er zo blij mee dat ze me een bedankkaartje gaat sturen :)

Mijn moeder is binnenkort jarig en mijn zus en ik hebben besloten haar een postcrossing account cadeau te doen. Ze vind kaartjes krijgen leuk en zal binnenkort helaas regelmatig naar het ziekenhuis moeten. Ik heb in haar profiel dan ook gevraagd om vrolijke, kleurige kaartjes. Ik heb nu de eerste 5 uit haar naam verstuurd. Hopelijk krijgt ze dan zo rond haar verjaardag de eerste terug!
pi_122339855
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:47 schreef M-etje het volgende:

Mijn moeder is binnenkort jarig en mijn zus en ik hebben besloten haar een postcrossing account cadeau te doen.
Leuk idee, maar een postcrossing account is gratis :+ . Koop haar een setje kaarten en eventueel wat postzegels via PMK :Y
En dat kan zomaar.....?
pi_122340899
quote:
Leuk idee, maar een postcrossing account is gratis :+ . Koop haar een setje kaarten en eventueel wat postzegels via PMK :Y
Dat doen we ook nog ;) Die krijgt ze voor haar verjaardag, op de dag zelf dus.
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 14:21:28 #76
155227 crew  Guppy
dus
pi_122341058
Leuk idee!! O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_122341762
dus ik trok net dit profiel.... dear god
http://www.postcrossing.com/user/plp
Of ik even een kaartje wil sturen die ze nog niet heeft met haar 4000+ kaarten?
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 14:44:50 #78
155227 crew  Guppy
dus
pi_122341998
Gewoon negeren dat soort eisen. Ga ik niet aan beginnen hoor.

Zelf heb ik een paar kaartjes dubbel gehad. Boeiend! Ik vind het leuk dat mensen aan m'n wensen proberen te voldoen, en dan ga ik niet zeiken dat ik die kaart al een keer heb!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_122342232
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Gewoon negeren dat soort eisen. Ga ik niet aan beginnen hoor.

Zelf heb ik een paar kaartjes dubbel gehad. Boeiend! Ik vind het leuk dat mensen aan m'n wensen proberen te voldoen, en dan ga ik niet zeiken dat ik die kaart al een keer heb!
Als ik geen kaart heb die aan de 'eisen' voldoet, dan stuur ik ze gewoon een algemene kaart :)
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 14:50:24 #80
155227 crew  Guppy
dus
pi_122342259
Precies! Ik heb altijd wat molenkaartjes achter de hand voor het geval dat ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_122342479
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:39 schreef RoxaneDutch het volgende:
dus ik trok net dit profiel.... dear god
http://www.postcrossing.com/user/plp
Of ik even een kaartje wil sturen die ze nog niet heeft met haar 4000+ kaarten?
ik trek een kaartje van de bovenste stapel profiel!
En dat kan zomaar.....?
  FOK!fotograaf vrijdag 1 februari 2013 @ 21:10:01 #82
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122357560
Waarom zetten sommige mensen een lijstje met kaarten neer op hun profiel die expired zijn? Wat is daar het nut van?

Ik heb nog twee kaarten onderweg. Als er nog één kaartje regegistreerd word mag ik 7 kaartjes onderweg hebben.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122370136
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:22 schreef Lienzz het volgende:
Vandaag weer 3 hele mooie kaartjes gekregen:

afbeelding ]
Kotovasiya uit Rusland O+
http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1454246

Hee die heb ik ook en keer gekregen...
pi_122370149
Beterschap Mascleta!!!
  Moderator zaterdag 2 februari 2013 @ 10:13:05 #85
155227 crew  Guppy
dus
pi_122370155
Hee, ik mag een kaartje naar Macau sturen. Nieuw land! *O* dubbel leuk, omdat ik daar zelf ook geweest ben
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_122370166
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:10 schreef Mascleta het volgende:
Waarom zetten sommige mensen een lijstje met kaarten neer op hun profiel die expired zijn? Wat is daar het nut van?

Ik heb nog twee kaarten onderweg. Als er nog één kaartje regegistreerd word mag ik 7 kaartjes onderweg hebben.
Ik heb dat ook gedaan, omdat een kaartje dat een jaar expired is uit je lijst verdwijnt....
  Moderator zaterdag 2 februari 2013 @ 10:35:39 #87
155227 crew  Guppy
dus
pi_122370578
En Thailand, vlakbij de plek waar ik ook heb gelogeerd O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!fotograaf zaterdag 2 februari 2013 @ 10:44:13 #88
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122370731
Bedankt voor alle beterschapwensen, Ik ben inmiddels weer thuis uit het ziekenhuis. beter ben ik nog niet, maar ik kan in ieder geval weer zelfstandig eten, drinken, praten en slikken.

Ik had gezien dat mijn kaart naar Finland geregistreerd was, maar had mijn mail nog niet kunnen openen, blijkt met een lege hurray te zijn. Jammer, had toch een heel verhaal geschreven voor mevrouw. En ze is niet nieuw op PC.

Postcards Sent: 6,677
Postcards Received: 6,573
4th on most postcards sent from Finland
6th on longest distance sent from Finland
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122372190
Ja lege hurrays vind ook zo jammer. Zeg dan iig nog even dank je.

Beyerschap nog.
pi_122373419
Ik mag ook een kaartje naar Thailand sturen! :D
pi_122373821
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 10:44 schreef Mascleta het volgende:
Bedankt voor alle beterschapwensen, Ik ben inmiddels weer thuis uit het ziekenhuis. beter ben ik nog niet, maar ik kan in ieder geval weer zelfstandig eten, drinken, praten en slikken.

Ik had gezien dat mijn kaart naar Finland geregistreerd was, maar had mijn mail nog niet kunnen openen, blijkt met een lege hurray te zijn. Jammer, had toch een heel verhaal geschreven voor mevrouw. En ze is niet nieuw op PC.

Postcards Sent: 6,677
Postcards Received: 6,573
4th on most postcards sent from Finland
6th on longest distance sent from Finland
Die heeft geen tijd voor hurrays denk ik, heeft al een dagtaak aan het registreren alleen al....

Blijft stom trouwens hoor, lege hurray!!

Enne, goed te horen dat je thuis bent, nu lekker aansterken!!
  Moderator zaterdag 2 februari 2013 @ 15:45:52 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_122380083
Ik had het onzalige idee om m'n kaartjes te sorteren op land. Maar wat een pokkewerk is dat! :X
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_122380243
Vandaag een prachtig kaartje gehad uit South Korea!

Echt precies mijn smaak. Hele leuke stijl van schrijven, leuk verhaaltje, prachtige postzegels, wauw!
Daar word je wel blij van! ^^

Postcrossing webshop: Happy Postcrossing.nl
  Moderator zaterdag 2 februari 2013 @ 15:55:41 #94
155227 crew  Guppy
dus
pi_122380356
Wat een mooie!

Het voordeel van de hele bende sorteren is natuurlijk wel dat ik al m'n Fauna of Belarus kaartjes bij elkaar op de foto kan zetten :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_122382842
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 15:51 schreef Happy_postcrossing het volgende:
Vandaag een prachtig kaartje gehad uit South Korea!

Echt precies mijn smaak. Hele leuke stijl van schrijven, leuk verhaaltje, prachtige postzegels, wauw!
Daar word je wel blij van! ^^

[ afbeelding ]
Wauw, Zuid-Korea, hoe cool is dat!!!!
pi_122382985
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 15:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een mooie!

Het voordeel van de hele bende sorteren is natuurlijk wel dat ik al m'n Fauna of Belarus kaartjes bij elkaar op de foto kan zetten :)
[ afbeelding ]
GAAAAF. Welke zouden er nog ontbreken?
  Moderator zaterdag 2 februari 2013 @ 17:13:58 #97
155227 crew  Guppy
dus
pi_122383014
Geen idee, volgens mij is er ook nog eentje met wolven :Y hopelijk ga ik er nog meer krijgen, ik vind ze zo tof! O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_122383089
hier liggen een paar adressen nog te wachten... kan me er niet toe zetten de laatste paar dagen. Druk druk en zo. En chagrijnig, maar dat ga ik niet op een kaart zetten ;-)
  Moderator zaterdag 2 februari 2013 @ 17:21:24 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_122383284
Oh er is er ook eentje met wisenten O+ en een roofvogel, nog een vogel, een zwaan, een soort hoenders, nog een roofvogel, de wolf dus, en ooievaars, nog een beer en een uiltje

Nog zat te sparen dus! O+ /want!

[ Bericht 11% gewijzigd door Guppy op 02-02-2013 17:26:33 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!fotograaf zaterdag 2 februari 2013 @ 17:32:46 #100
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122383660
Op de achterzijde van die Fauna of Belarus kaartjes staat het nummer uit de serie toch? Volgens mij waren er wel over de 170 verschillende dat ik laatste ergens las.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122383851

Gaaf kaartje uit Duitsland!!!! ^O^ O+ erg blij mee!!!
pi_122384386
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:38 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf kaartje uit Duitsland!!!! ^O^ O+ erg blij mee!!!
Die is leuk! O+
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_122384767
Adressen te wachten? Geef ze maar aan mij :P
Het lijkt wel eeuwig te duren voor mijn kaartjes geregistreerd worden.
Ik wil wel weer eens nieuwe kaartjes kunnen schrijven!
pi_122385619
Wauw! Een paar dagen niet thuis geweest: 4 kaartjes!
Nu heb ik:
Verzonden: 18
Gekregen: 21


http://www.postcrossing.com/postcards/BY-749892


http://www.postcrossing.com/postcards/DE-1907737


http://www.postcrossing.com/postcards/BR-245368

Ennnnnn mijn favoriet!!! Ze had tussen mijn favorieten gekeken en vanuit daar het kaartjes verstuurd:


http://www.postcrossing.com/postcards/UA-480482

Nu zo eens mijn kaartje naar Thailand schrijven zodat hij vanavond nog op de bus kan.
pi_122385709
Nieuwe kaartjes gaan naar Taiwan, Amerika, Belarus en Oekraine, niks bijzonders dus....
pi_122387346

kaartje uit Duitsland gekregen


En nog een kaartje uit Duitsland gekregen
En dat kan zomaar.....?
  zaterdag 2 februari 2013 @ 20:00:04 #107
147091 janeway
live long and prosper
pi_122389235
Voor het eerst een kaartje zonder Id.. Ik heb echt heel erg goed gekeken. Ik had er namelijk 2 van haar in een enveloppe
Nu maar kijken waar ze bij Postcrossing mee komen.. De dame had op de enveloppe haar adres gezet dus dat moet gaan goed komen neem ik aan..
  Moderator zaterdag 2 februari 2013 @ 20:00:52 #108
155227 crew  Guppy
dus
pi_122389271
Komt zeker goed, ze hebben meestal maar heel weinig informatie nodig
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 2 februari 2013 @ 20:44:13 #109
147091 janeway
live long and prosper
pi_122391096
En al gevonden.. Dat gaat idd snel
pi_122392128
Mijn kaartje naar Rusland is zojuist geregistreerd, dus nu zijn alle 5 mijn eerste kaartjes geregisteerd!! *O* (heb er nu nog wel 5 onderweg :P )

Heb direct een nieuw adres aangevraagd en mag hem naar een vrij zeldzaam land sturen. Hij gaat namelijk naar Cuba, naar een 7 jarig meisje O+ heel leuk!
http://www.postcrossing.com/user/camilita

Edit: ik zie inderdaad dat ze 9 is. Foutje!

[ Bericht 3% gewijzigd door Defida op 03-02-2013 01:08:59 ]
pi_122392517
Haha gemeen!
Ik zei net tegen mijn partner: joh, gemeen zeg, iemand die net nieuw is op postcrossing stuurt gelijk naar Cuba, dat is mazzel hebben!

Ben jij het dus :P Grappig, klein wereldje ^^

Hier gaan ze naar:

Portugal
Duitsland
Tsjechie
Wit rusland
Postcrossing webshop: Happy Postcrossing.nl
pi_122392635
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 21:13 schreef Happy_postcrossing het volgende:
Haha gemeen!
Ik zei net tegen mijn partner: joh, gemeen zeg, iemand die net nieuw is op postcrossing stuurt gelijk naar Cuba, dat is mazzel hebben!

Ben jij het dus :P Grappig, klein wereldje ^^

Hier gaan ze naar:

Portugal
Duitsland
Tsjechie
Wit rusland
hihi sorry O~) maar dat is inderdaad wel erg toevallig!
  zaterdag 2 februari 2013 @ 23:37:10 #113
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122400314
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 21:06 schreef Defida het volgende:
Mijn kaartje naar Rusland is zojuist geregistreerd, dus nu zijn alle 5 mijn eerste kaartjes geregisteerd!! *O* (heb er nu nog wel 5 onderweg :P )

Heb direct een nieuw adres aangevraagd en mag hem naar een vrij zeldzaam land sturen. Hij gaat namelijk naar Cuba, naar een 7 jarig meisje O+ heel leuk!
http://www.postcrossing.com/user/camilita
9-jarig :@
Edit: nevermind. Staan twee leeftijden op.
  FOK!fotograaf zondag 3 februari 2013 @ 09:28:55 #114
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122409066
Weer vier adresjes aangevraagd. Niet echt spannende landen:

Duitsland
Wit-Rusland
USA
China
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122409107
Heb ik weer.....

Heb deze maar gestuurd. Snap de helft van het dagboek niet.....

  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 09:55:57 #116
155227 crew  Guppy
dus
pi_122409343
Ik denk dat dat prima is :Y ik had die kaarten ook, jammer dat ze op zijn. Werden altijd erg positief ontvangen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!fotograaf zondag 3 februari 2013 @ 10:08:27 #117
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122409482
Heb me even lopen verdiepen in de kaart, wijk en directe omgeving van mijn adressen. Toch wel leuk en interessant.

Een was er ook op streetview te vinden, het kaartje naar de USA mag naar het platteland van Texas.

Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122411079
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:08 schreef Mascleta het volgende:
Heb me even lopen verdiepen in de kaart, wijk en directe omgeving van mijn adressen. Toch wel leuk en interessant.

Een was er ook op streetview te vinden, het kaartje naar de USA mag naar het platteland van Texas.

[ afbeelding ]
Ik heb ook alles proberen te streetviewen van mijn adressen, maar ik kon niks vinden.. stond allemaal dat het niet bestond. Jammer, want ik was toch wel erg benieuwd!
pi_122411219
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:36 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik heb ook alles proberen te streetviewen van mijn adressen, maar ik kon niks vinden.. stond allemaal dat het niet bestond. Jammer, want ik was toch wel erg benieuwd!
Dat had ik ook bij een aantal (vooral Oostblok).... Jammer inderdaad!!
  FOK!fotograaf zondag 3 februari 2013 @ 12:01:40 #120
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122411653
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:36 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik heb ook alles proberen te streetviewen van mijn adressen, maar ik kon niks vinden.. stond allemaal dat het niet bestond. Jammer, want ik was toch wel erg benieuwd!
Bij mijn Chinese adres pakte hij de europese/engelse manier van schrijven niet, maar die onleesbare Chinese letter wel, Kon wel foto's uit directe omgeving vinden (via Panoramio) om een beeld te krijgen van de wijk en omgeving.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122413305
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 09:34 schreef soapie het volgende:
Heb ik weer.....

Heb deze maar gestuurd. Snap de helft van het dagboek niet.....

[ afbeelding ]
Ik zie niet wat er mis is met dat profiel hoor. Ja, ze schrijft een hoop, maar verreweg het meeste is positief: over dingen die ze mooi vindt en waar ze graag kaartjes van ontvangt. Prima toch?
pi_122413447
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:50 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ik zie niet wat er mis is met dat profiel hoor. Ja, ze schrijft een hoop, maar verreweg het meeste is positief: over dingen die ze mooi vindt en waar ze graag kaartjes van ontvangt. Prima toch?
Mijn engels is slecht, snap er de helft niet van bij zo´n lang verhaal....
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 3 februari 2013 @ 13:40:38 #123
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_122415410
Vandaag een vrij willekeurige stapel HOLLAND en DEVENTER kaarten gekocht bij de AKO op het station, blijkt dat er een 5 halen 3 betalen actie is :s) DEUVM :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_122427354
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:53 schreef soapie het volgende:

[..]

Mijn engels is slecht, snap er de helft niet van bij zo´n lang verhaal....
Haha, daar kan zij niks aan doen :)
Ik vind zulke verhalen heerlijk, weet je tenminste waar het naar toe gaat, en heb je veel over te praten.

Mijn favoriete adres waar ik naar toe heb gestuurd was een vrouw uit de UK die een heel verhaal schreef over haar tuin, de (dieren) bezoekers in haar tuin en dergelijke. Machtig, heb zo klein mogelijk geschreven en de kaart vol teruggekrabbeld en kreeg een erg leuke hurray!

Soms ben ik de standaard verhaaltjes met: Naam, leeftijd, woonplaats, student en ohja, love watching movies ook wel eens zat, dan zijn wat uitgebreidere verhalen zalig! :)
Postcrossing webshop: Happy Postcrossing.nl
pi_122435168
Vandaag weer drie kaartjes verstuurd :) Wel allemaal erg ver weg!

Naar China:


Naar Japan:


Naar Canada:


Gister ook een kaart uit Rio De Janeiro gekregen! :D Dat was alleen geen official :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  zondag 3 februari 2013 @ 21:07:57 #126
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_122436972
Bij mij worden bijna nooit kaartjes op zondag geregistreerd :N
En dat kan zomaar.....?
pi_122441383
Bij mij is net een kaartje naar Oekraïne geregistreed. Ik had een Tom en Jerry kaart gestuurd.
quote:
"Tom & Jerry are the best ))).
Thank you very much!"
Altijd leuk zo'n Hurray.

Maar het is wel mijn eerste kaartje van de afgelopen paar dagen dat geregistreerd werd, heel snel nieuw adres aangevraagd :P
Morgen is het weer maandag, hopen op kaartjes en registraties als ik dan thuis kom :)
pi_122457376
Mijn kaart naar Rusland is al 38 dagen onderweg, en die persoon is al twee weken niet online gekomen. ;( Shoot.

Daarnaast deze kaart ontvangen uit Finland.

http://www.postcrossing.com/postcards/FI-1659673
pi_122458365
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:02 schreef Crientj het volgende:
Daarnaast deze kaart ontvangen uit Finland.
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/FI-1659673
Oh wat lief O+
pi_122461245
Ik houd niet van dierenkaarten, maar deze is wel erg schattig! ^^
Postcrossing webshop: Happy Postcrossing.nl
pi_122464792
Nouja zeg, lekker profiel gevonden weer. Ik mag een kaart sturen naar België en bij de favorieten staat een kaartje dat ik zelf ook wel in mijn faves wil zetten. Dus viavia kom ik op het profiel van de originele verstuurster (een Nederlandse). Daar staat sowieso al een tekst in het profiel waar ik de rillingen van kreeg:
quote:
I cannot register nudes, ad-cards, freecards, offensive cards, self printed "cards", blank pieces of paper, newspaperclippings, photographs, copies of postcards and anything that is not a real postcard.
. Toen keek ik voor de gein bij haar sent cards en zag daar aardig wat iDrukkers tussen staan. Beetje hypocriet, niet?

Wat zouden jullie doen, melden bij de admins? Alleen al vanwege het feit dat ze dus blijkbaar kaarten iet registreert (of er dan iig mee dreigt).

[ Bericht 5% gewijzigd door SummerBreeze op 04-02-2013 15:14:31 ]
  maandag 4 februari 2013 @ 15:13:07 #132
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122465091
Hmm... Ik weet niet. Bedoel; misschien is het alleen dreigen idd
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_122465921
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Nouja zeg, lekker profiel gevonden weer. Ik mag een kaart sturen naar België en bij de favorieten staat een kaartje dat ik zelf ook wel in mijn faves wil zetten. Dus viavia kom ik op het profiel van de originele verstuurster (een Nederlandse). Daar staat sowieso al een tekst in het profiel waar ik de rillingen van kreeg:

[..]

. Toen keek ik voor de gein bij haar sent cards en zag daar aardig wat iDrukkers tussen staan. Beetje hypocriet, niet?

Wat zouden jullie doen, melden bij de admins? Alleen al vanwege het feit dat ze dus blijkbaar kaarten iet registreert (of er dan iig mee dreigt).
Ik zou het melden bij de admins. Dreigen mag ook niet. :P
  maandag 4 februari 2013 @ 15:35:11 #134
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_122465954
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Nouja zeg, lekker profiel gevonden weer. Ik mag een kaart sturen naar België en bij de favorieten staat een kaartje dat ik zelf ook wel in mijn faves wil zetten. Dus viavia kom ik op het profiel van de originele verstuurster (een Nederlandse). Daar staat sowieso al een tekst in het profiel waar ik de rillingen van kreeg:

[..]

. Toen keek ik voor de gein bij haar sent cards en zag daar aardig wat iDrukkers tussen staan. Beetje hypocriet, niet?

Wat zouden jullie doen, melden bij de admins? Alleen al vanwege het feit dat ze dus blijkbaar kaarten iet registreert (of er dan iig mee dreigt).
Stuur haar ook een kaartje van Idrukker :D
En dat kan zomaar.....?
pi_122473576
Ach op zich, ik kan me best voorstellen dat als je veel rotzooi binnen krijgt je op ten duur zoiets hebt van bekijk t maar..

Alleen bereik je hier volgens mij alleen het tegenovergestelde mee, mensen die denken, weet je wat jij krijgt?... Juist ^^

Als je op die zin googlet, dan krijg je 2 NL profielen die dat er in hebben staan :)
Postcrossing webshop: Happy Postcrossing.nl
  Moderator maandag 4 februari 2013 @ 18:48:12 #136
155227 crew  Guppy
dus
pi_122473631
Melden. Mag niet :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_122475484
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:46 schreef Happy_postcrossing het volgende:
Ach op zich, ik kan me best voorstellen dat als je veel rotzooi binnen krijgt je op ten duur zoiets hebt van bekijk t maar..

Alleen bereik je hier volgens mij alleen het tegenovergestelde mee, mensen die denken, weet je wat jij krijgt?... Juist ^^

Als je op die zin googlet, dan krijg je 2 NL profielen die dat er in hebben staan :)
Ik heb 'm gegoogelt: http://www.postcrossing.com/user/Eucalypta2
Was dat hem? Want dan is hij al verwijderd?

EDIT: gevonden, er zijn inderdaad 2: had niet goed gekeken. Wat een kut nederlanders haha.

Het zijn trouwens 2 profielen van dezelfde persoon.
  maandag 4 februari 2013 @ 20:01:08 #138
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_122478064
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:25 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik heb 'm gegoogelt: http://www.postcrossing.com/user/Eucalypta2
Was dat hem? Want dan is hij al verwijderd?

EDIT: gevonden, er zijn inderdaad 2: had niet goed gekeken. Wat een kut nederlanders haha.

Het zijn trouwens 2 profielen van dezelfde persoon.
http://www.postcrossing.com/user/Regina---

dit is dezelfde persoon als Eucalypta...
En dat kan zomaar.....?
pi_122478092
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef Lienzz het volgende:

[..]

http://www.postcrossing.com/user/Regina---

dit is dezelfde persoon als Eucalypta...
En als http://www.postcrossing.com/user/FataMorgana
  maandag 4 februari 2013 @ 20:04:00 #140
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_122478262
quote:
waarom zou je 3 profielen willen hebben? Ik heb nu al soms kramp in m'n vingers als ik 3 kaartjes heb geschreven :D

Over 9 dagen is m'n eerste kaartje expired naar Ierland, ontvanger is al meer als een maand niet meer online geweest }:| en een pm haalde niks uit :{w
En dat kan zomaar.....?
pi_122479471
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef Lienzz het volgende:

[..]

waarom zou je 3 profielen willen hebben? Ik heb nu al soms kramp in m'n vingers als ik 3 kaartjes heb geschreven :D

Over 9 dagen is m'n eerste kaartje expired naar Ierland, ontvanger is al meer als een maand niet meer online geweest }:| en een pm haalde niks uit :{w
Ik heb geen idee.. ik zie er altijd mensen voor me die niks anders te doen hebben dan de hele dag kaartjes te schrijven van hun AOW. Stom iets misschien maar zo zie ik dat voor me. :')
  FOK!fotograaf maandag 4 februari 2013 @ 21:09:54 #142
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122482959
Ik had een profiel van een meisje die graag kaarten wou met pinguins. Toevallig had ik deze nog liggen. Altijd leuk als je aan iemands interesses kan voldoen.

Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122485085
Een paar dagen geleden lagen er 3 kaartjes op de mat, en de dag daarna 1 kaartje. Ik heb ze net allemaal geregistreerd, want ze lagen bij m'n ouders. Ik neem de kaarten die ik krijg altijd mee naar m'n ouders, want die vinden het erg leuk om te zien welke kaartjes ik nu weer heb gekregen (m'n moeder vooral :D). De oogst was: 1x uit Japan, 1x Oekraine, 1x Rusland en 1x Turkije (m'n eerste :P).

Die uit Turkije heeft niks op de kaart geschreven, maar wel een smiley getekend en een paar stickertjes geplakt. Wat me opviel is dat mijn adres was uitgeprint op een stuk papier en vervolgens op de kaart is geplakt bij de kaarten uit Turkije en Oekraine, en ze lijken ook nog eens veel op elkaar! Zelfde opmaak, zelfde lettertype...

En ik heb nog steeds geen mapjes om de kaarten in te doen :(
Children of the night. What music they make.
pi_122485280
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 21:06 schreef Defida het volgende:
Mijn kaartje naar Rusland is zojuist geregistreerd, dus nu zijn alle 5 mijn eerste kaartjes geregisteerd!! *O* (heb er nu nog wel 5 onderweg :P )

Heb direct een nieuw adres aangevraagd en mag hem naar een vrij zeldzaam land sturen. Hij gaat namelijk naar Cuba, naar een 7 jarig meisje O+ heel leuk!
http://www.postcrossing.com/user/camilita

Edit: ik zie inderdaad dat ze 9 is. Foutje!
Leuk! M'n zus is net terug uit Cuba.
Children of the night. What music they make.
  Moderator maandag 4 februari 2013 @ 21:47:20 #145
155227 crew  Guppy
dus
pi_122485757
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef DeHovenier het volgende:
Een paar dagen geleden lagen er 3 kaartjes op de mat, en de dag daarna 1 kaartje. Ik heb ze net allemaal geregistreerd, want ze lagen bij m'n ouders. Ik neem de kaarten die ik krijg altijd mee naar m'n ouders, want die vinden het erg leuk om te zien welke kaartjes ik nu weer heb gekregen (m'n moeder vooral :D). De oogst was: 1x uit Japan, 1x Oekraine, 1x Rusland en 1x Turkije (m'n eerste :P).

Die uit Turkije heeft niks op de kaart geschreven, maar wel een smiley getekend en een paar stickertjes geplakt. Wat me opviel is dat mijn adres was uitgeprint op een stuk papier en vervolgens op de kaart is geplakt bij de kaarten uit Turkije en Oekraine, en ze lijken ook nog eens veel op elkaar! Zelfde opmaak, zelfde lettertype...

En ik heb nog steeds geen mapjes om de kaarten in te doen :(
Als je een adres aanvraagt kun je het ook printen. "Print address", moet je maar eens op letten of proberen.

Soms gebruik ik het wel eens, bij heul lange adressen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_122487592
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Als je een adres aanvraagt kun je het ook printen. "Print address", moet je maar eens op letten of proberen.

Soms gebruik ik het wel eens, bij heul lange adressen
Ah ok. Ik print nooit, heb geen printer hier staan :P

En de afzender uit Turkije is een jongetje van 11 jaar, dus ja :P
Children of the night. What music they make.
  maandag 4 februari 2013 @ 23:05:05 #147
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122490551
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef Lienzz het volgende:

[..]

http://www.postcrossing.com/user/Regina---

dit is dezelfde persoon als Eucalypta...
Die twee profielen doen het niet meer...

quote:
Regina--- is no longer participating in Postcrossing.
Heeft iemand het gemeld of zo?
  maandag 4 februari 2013 @ 23:09:03 #148
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_122490776
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Die twee profielen doen het niet meer...

[..]

Heeft iemand het gemeld of zo?
Niet dat ik weet...Fatamorgana doet 't wel nog :D
En dat kan zomaar.....?
pi_122498533
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Die twee profielen doen het niet meer...

[..]

Heeft iemand het gemeld of zo?
Het ging inderdaad om Eucalyptica (ofzo). Ik heb de admins niets gemeld, maar de gebruikster wel zelf een berichtje gestuurd. Kreeg een enorm lange beledigde en beledigende mail terug. ik werd zo goed als uitgemaakt voor rotte vis en waar ik het lef vandaan haalde om haar hypocriet te noemen. Ook ga ze aan niets van wat ik aanhaalde op haar profiel te hebben staan.

Toen ik wilde kijken of ik soms de verkeerde gebruikster had gemaild (wat ik me echt niet kon voorstellen) zag ik inderdaad dat de profielen niet meer actief waren. Dus geen idee wat er gebeurd is.

Kreeg een beetje het gevoel dat mevrouw zich betrapt voelde ofzo en er zelf maar mee gestopt is om zo een standje van de admins te voorkomen ofzo.
pi_122501136

http://www.postcrossing.com/postcards/UA-472745

Kijk eens wat een schatje hier op de deurmat lag! O+
pi_122501982
Zijn die Fauna/Flora of Belarus kaartjes eigenlijk 10x15, of zijn het andere formaten?

Lief hondje! :)
Postcrossing webshop: Happy Postcrossing.nl
pi_122502363
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Leuk! M'n zus is net terug uit Cuba.
Gaaf!! ik zal er ook nog wel graag heen willen.. lijkt me mooi land! Mede door de film Dirty Dancing 2 :') haha
pi_122503952
Wat een lief kaartje! :)

Vanmorgen weer een kaartje in de bus, denk dat het nu even gaat duren eer er een nieuwe binnenkomt, aangezien ik er nu 7 heb verzonden (en nog 6 onderweg zijn) en dit mijn 6e kaartje is die ik zelf heb ontvangen.

Deze komt uit Belarus;

http://www.postcrossing.com/postcards/BY-752531
pi_122507670
Vandaag 3 kaarten in de bus. 2 uit Rusland en 1 uit Amerika.
Gaan er weer 2 op reis. 1 naar Belarus en 1 naar de Philipijnen. Heel gaaf want dat land had ik nog niet in mijn gestuurd lijst.
pi_122508027
ik wacht nog op mijn eerste kaartje....
pi_122510406
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:45 schreef kvd het volgende:
ik wacht nog op mijn eerste kaartje....
komt vanzelf. het door jou gestuurde kaartje is pas een kleine week geleden geregistreerd. Als het kaartje naar jou vanuit China of Rusland moet komen duurt dat wel even.
pi_122510585
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

komt vanzelf. het door jou gestuurde kaartje is pas een kleine week geleden geregistreerd. Als het kaartje naar jou vanuit China of Rusland moet komen duurt dat wel even.
Ik dacht dat ik er een uit het land zou krijgen waar ik hem naartoe had gestuurd. Dus in mijn geval belgië.
pi_122510686
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik er een uit het land zou krijgen waar ik hem naartoe had gestuurd. Dus in mijn geval belgië.
Nee, je adres komt als het ware in een grote database terecht en een user uit de hele wereld kan die trekken.
pi_122510784
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Crientj het volgende:

[..]

Nee, je adres komt als het ware in een grote database terecht en een user uit de hele wereld kan die trekken.
Kijk, daar zit mijn ongeduld. Verkeerd gedacht, dus verkeerde verzendtijd in mijn hoofd ;)
pi_122510978
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik er een uit het land zou krijgen waar ik hem naartoe had gestuurd. Dus in mijn geval belgië.
Nope, De eerste die een adres aanvraagt nadat jouw kaart gereistreeds was krijgt jouw adres (even heel kort door de bocht gezegd dan...)

Edit: Wat Crientj zegt dus

[ Bericht 2% gewijzigd door SummerBreeze op 05-02-2013 15:51:33 (vaker scherm verversen) ]
pi_122516859
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_122516927
quote:
Ik vind m ook leuk, alleen wel jammer dat ze nu nog kerstkaarten verstuurd.
pi_122516957
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:05 schreef nallajja het volgende:

[..]

Ik vind m ook leuk, alleen wel jammer dat ze nu nog kerstkaarten verstuurd.
Tja, dat dan weer wel, maar de verzendster zegt 16 te zijn. Dus dan mag het :P :P :P
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:17:19 #164
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122517342
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:01 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Het ging inderdaad om Eucalyptica (ofzo). Ik heb de admins niets gemeld, maar de gebruikster wel zelf een berichtje gestuurd. Kreeg een enorm lange beledigde en beledigende mail terug. ik werd zo goed als uitgemaakt voor rotte vis en waar ik het lef vandaan haalde om haar hypocriet te noemen. Ook ga ze aan niets van wat ik aanhaalde op haar profiel te hebben staan.

Toen ik wilde kijken of ik soms de verkeerde gebruikster had gemaild (wat ik me echt niet kon voorstellen) zag ik inderdaad dat de profielen niet meer actief waren. Dus geen idee wat er gebeurd is.

Kreeg een beetje het gevoel dat mevrouw zich betrapt voelde ofzo en er zelf maar mee gestopt is om zo een standje van de admins te voorkomen ofzo.
Dafuq.

Misschien was je nr. 381 en had ze genoeg van het 'gezeur'. Af en toe zitten er echt debielen tussen.
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 18:44:29 #165
155227 crew  Guppy
dus
pi_122518273
Ik kreeg van de week ook nog een nieuwjaarskaart. Maar wel een hele mooie uit Korea, dus dan mag het ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 5 februari 2013 @ 19:05:42 #166
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_122518989
Ik heb al 3 weken niks meer gehad. En er zijn er 9 onderweg waarvan 2 22 dagen en 2 55 dagen, dus die gaan lekker expiren -O- Gaat weer lekker.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_122519512
Vandaag eindelijk weer wat in de bus!
Vanuit Belarus, helemaal volgekrabbeld :)

En vanuit Portugal. Met een grot uit Spanje. Uuhm, ja sommige mensen vinden dat mooi ;)
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 19:53:48 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_122522002
Ik heb een kaart gekregen uit Argentinië, maar hij is in het Spaans geschreven. En amper leesbaar, anders zou ik het nog door Google Translate kunnen halen... En ik kan geen Spaans. Balen!!

Maar, bedenk ik me nu, ik scan m gewoon in. Ik heb familie in Argentinië, misschien kan hij het lezen :)

- edit - Oh, meneer kan alleen Spaans, en moest z'n profiel naar het Engels zetten. En da's niet eerlijk: http://www.postcrossing.com/user/juanbelg
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_122522386
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef Happy_postcrossing het volgende:
Zijn die Fauna/Flora of Belarus kaartjes eigenlijk 10x15, of zijn het andere formaten?
Iemand? :)

En: Jeej! Ik mocht een kaart naar Italy sturen! :)
Postcrossing webshop: Happy Postcrossing.nl
pi_122523281
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een kaart gekregen uit Argentinië, maar hij is in het Spaans geschreven. En amper leesbaar, anders zou ik het nog door Google Translate kunnen halen... En ik kan geen Spaans. Balen!!

Maar, bedenk ik me nu, ik scan m gewoon in. Ik heb familie in Argentinië, misschien kan hij het lezen :)

- edit - Oh, meneer kan alleen Spaans, en moest z'n profiel naar het Engels zetten. En da's niet eerlijk: http://www.postcrossing.com/user/juanbelg
Kan je hem dan niet beter een berichtje sturen met de vraag of ie het kan vertalen voor je?
pi_122523334
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een kaart gekregen uit Argentinië, maar hij is in het Spaans geschreven. En amper leesbaar, anders zou ik het nog door Google Translate kunnen halen... En ik kan geen Spaans. Balen!!

Maar, bedenk ik me nu, ik scan m gewoon in. Ik heb familie in Argentinië, misschien kan hij het lezen :)

- edit - Oh, meneer kan alleen Spaans, en moest z'n profiel naar het Engels zetten. En da's niet eerlijk: http://www.postcrossing.com/user/juanbelg
Registreren met een Nederlandse hurray erin :+
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 20:14:27 #172
155227 crew  Guppy
dus
pi_122523386
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:12 schreef Crientj het volgende:

[..]

Kan je hem dan niet beter een berichtje sturen met de vraag of ie het kan vertalen voor je?
Neuh, ik mail m'n achterneef wel even, heb ik ook weer een reden om hem weer eens een mailtje te sturen ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:15:22 #173
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122523427
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:59 schreef Happy_postcrossing het volgende:

[..]

Iemand? :)

En: Jeej! Ik mocht een kaart naar Italy sturen! :)
Volgens mij zijn die inderdaad 10x15.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:16:25 #174
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122523478
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een kaart gekregen uit Argentinië, maar hij is in het Spaans geschreven. En amper leesbaar, anders zou ik het nog door Google Translate kunnen halen... En ik kan geen Spaans. Balen!!

Maar, bedenk ik me nu, ik scan m gewoon in. Ik heb familie in Argentinië, misschien kan hij het lezen :)

- edit - Oh, meneer kan alleen Spaans, en moest z'n profiel naar het Engels zetten. En da's niet eerlijk: http://www.postcrossing.com/user/juanbelg
Hoe moeten wij dan zijn profiel kunnen lezen?? Vreemde mensen weer..
pi_122523908
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een kaart gekregen uit Argentinië, maar hij is in het Spaans geschreven. En amper leesbaar, anders zou ik het nog door Google Translate kunnen halen... En ik kan geen Spaans. Balen!!

Maar, bedenk ik me nu, ik scan m gewoon in. Ik heb familie in Argentinië, misschien kan hij het lezen :)

- edit - Oh, meneer kan alleen Spaans, en moest z'n profiel naar het Engels zetten. En da's niet eerlijk: http://www.postcrossing.com/user/juanbelg
Die persoon is al een keer hier voorbijgekomen, ik weet alleen niet meer bij wie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 5 februari 2013 @ 21:12:26 #176
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_122526900
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:13 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Registreren met een Nederlandse hurray erin :+
Ja, iets als "We krijgen je nog wel voor die WK-finale. Maxima was een aanbetaling" :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  FOK!fotograaf dinsdag 5 februari 2013 @ 21:24:58 #177
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122527653
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, iets als "We krijgen je nog wel voor die WK-finale. Maxima was een aanbetaling" :')
_O-
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122530177
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:14 schreef Happy_postcrossing het volgende:
Ik houd niet van dierenkaarten, maar deze is wel erg schattig! ^^
Ik houd niet van paarden, maar.... :D
(wat jij zegt)
pi_122530182
Had vandaag een kaartje uit USA en vind het altijd wel leuk om het profiel te zien...

He has been a member for over 5 years (2078 days).
Postcards Sent: 3
Postcards Received: 2

:o
pi_122530283
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
Had vandaag een kaartje uit USA en vind het altijd wel leuk om het profiel te zien...

He has been a member for over 5 years (2078 days).
Postcards Sent: 3
Postcards Received: 2

:o
Als ik dat zie controleer ik altijd eerst of die persoon nog wel actief is. :)
Voordat je voor niets je kaart verstuurd.. :+
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 5 februari 2013 @ 22:06:35 #181
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_122530331
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:05 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Als ik dat zie controleer ik altijd eerst of die persoon nog wel actief is. :)
Voordat je voor niets je kaart verstuurd.. :+
Niet sturen naar een getrokken adres, dat mag niet :)

Besides ging dit om een ontvangen kaartje :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_122530531
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Niet sturen naar een getrokken adres, dat mag niet :)

Besides ging dit om een ontvangen kaartje :)
Mja, ik stuur dan een priveberichtje met de vraag of die persoon nog actief is. Als ik niets terug krijg, stuur ik Postcrossing weer een mailtje ;)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  FOK!fotograaf dinsdag 5 februari 2013 @ 22:10:29 #183
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122530601
Ik zag in een Nederlandse postcrossing webshop een kaartje met de Dalai Lama daarop. Benieuwd of die geregistreerd wordt als ik die naar een getrokken adres in China stuur.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122530973
Mijn kaartje naar de USA was aangekomen:


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1656719

En ik heb deze vandaag binnen gekregen:

http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1465040

Nu ga ik mijn nieuwe getrokken adres schrijven: een kaartje naar...... Duitsland!
pi_122531023
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:23 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Die persoon is al een keer hier voorbijgekomen, ik weet alleen niet meer bij wie
Ja, ik dacht m ook al ergens van te kennen! :D
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 5 februari 2013 @ 22:20:18 #186
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_122531251
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, iets als "We krijgen je nog wel voor die WK-finale. Maxima was een aanbetaling" :')
Of je doet iets wat ie WEL begrijpt maar wat ook niet zo aardig is.

"Dos cervezas por favor hijo de puta :W " of zo :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_122531327
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:09 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Mja, ik stuur dan een priveberichtje met de vraag of die persoon nog actief is. Als ik niets terug krijg, stuur ik Postcrossing weer een mailtje ;)
Ik heb een kaartje van diegene ontvangen he ;)
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 22:44:09 #188
155227 crew  Guppy
dus
pi_122532835
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Of je doet iets wat ie WEL begrijpt maar wat ook niet zo aardig is.

"Dos cervezas por favor hijo de puta :W " of zo :P
Van al die woorden ken ik alleen puta :') oh ja, en por favor ook wel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!fotograaf dinsdag 5 februari 2013 @ 22:52:48 #189
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122533461
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:44 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Van al die woorden ken ik alleen puta :') oh ja, en por favor ook wel
Cervezas is bier, dat heb ik in mijn tienerjaren vaak genoeg geroepen aan de Spaanse costa's
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122533860
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een kaart gekregen uit Argentinië, maar hij is in het Spaans geschreven. En amper leesbaar, anders zou ik het nog door Google Translate kunnen halen... En ik kan geen Spaans. Balen!!

Maar, bedenk ik me nu, ik scan m gewoon in. Ik heb familie in Argentinië, misschien kan hij het lezen :)

- edit - Oh, meneer kan alleen Spaans, en moest z'n profiel naar het Engels zetten. En da's niet eerlijk: http://www.postcrossing.com/user/juanbelg
Die heb ik ook pas een kaart moeten sturen!
pi_122533899
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:23 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Die persoon is al een keer hier voorbijgekomen, ik weet alleen niet meer bij wie
bij mij dus!
pi_122534871
Leuke Hurray :P
quote:
"Ha ha! Best card I've gotten all year! Of course, the year is still relatively new... but I have a feeling I'll still be saying this about your card months from now. It's hilarious! Thanks! - Rocky"
Ik had deze verstuurd :')


Hij vroeg oa. hierzo om:
quote:
- Tacky Postcards
- Odd Pictures
- Visual Humor
- Strange Cards that make you say, what the heck were they thinking printing this??
...dus dat kan 'ie krijgen :D
Children of the night. What music they make.
pi_122536457
Die is geweldig!
pi_122536531
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:49 schreef kvd het volgende:
Die is geweldig!
Ja he :P
Children of the night. What music they make.
pi_122536853
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:18 schreef DeHovenier het volgende:
Leuke Hurray :P

[..]

Ik had deze verstuurd :')
[ afbeelding ]

Hij vroeg oa. hierzo om:

[..]

...dus dat kan 'ie krijgen :D

Lol. Awesome. xD

- Tevens hebben we als land zijnde Finland gepasseerd. *O*
pi_122537090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja he :P
Ja, ik weet niet of ik het droog zou houden als ik die zou krijgen, zou zo hard moeten lachen dat ik zou moeten huilen. En hem zo neerzetten of meenemen dat ik hem vaak zou zien en ik zou moeten (glim)lachen.
pi_122540489
[
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1677356
Mijn kaartje naar Taiwan is aangekomen... Had serieus geen enkel idee wat ik hem moest sturen!!

En deze gisteren ontvangen:

http://www.postcrossing.com/postcards/BY-756855
Helemaal volgeschreven! :)


http://www.postcrossing.com/postcards/PT-281594
En dit is niet een van de leukste die ik heb gehad, maar ach.. Sommige mensen houden ervan.. ;-)
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:23:06 #198
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_122543346
Nog mensen hier die gratis naar de bios willen? Morgenavond, 21:00 in Amsterdam
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_122545547
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 07:21 schreef 16021988 het volgende:

En dit is niet een van de leukste die ik heb gehad, maar ach.. Sommige mensen houden ervan.. ;-)
Vind m wel wat hebben....
pi_122547123
Ik kom vaker zeggen dat ik aan het wachten ben. Vind net een kaartje op de mat,vanuit de Oekraïne. Zal hem vanavond even scannen,vriendlief is met pc bezig.

Wel grappig hoe enthousiast je kan worden van post haha.
pi_122547874
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:35 schreef soapie het volgende:

[..]

Vind m wel wat hebben....
Achja, hoe langer ik er naar kijk, hoe scheler ik word.. Hihi.
Maar mij hoor je verder niet hoor, ik zal ook wel eens iets versturen wat de ontvanger niet zo leuk vindt!
Heb heel braaf een leuke hurray gestuurd, over dat ik het zo bizar vind dat dit een natuurlijk verschijnsel is ;-)
pi_122548436
Hij heeft inderdaad wel wat :)

Net een kaartje uit USA ontvangen! :)
Postcrossing webshop: Happy Postcrossing.nl
pi_122550764
Vandaag dit kaartje uit Duitsland gekregen :D

http://www.postcrossing.com/postcards/DE-1919740
  FOK!fotograaf woensdag 6 februari 2013 @ 15:25:25 #204
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122553481
kaartje naar Thailand is gearriveerd. slechts 12 dagen, had een langere reistijd verwacht.

Mag nu 7 kaartjes onderweg hebben. Gelijk maar twee nieuwe adressen getrokken.
Finland en Oekraïne.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122553887
Drie kaartjes in de bus vandaag.Duitsland, China en deze uit Wit-Rusland..



http://www.postcrossing.com/postcards/BY-758819

Ik smelt hier helemaal van O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_122554100
Ahh wat een schattig hondje! O+

En mijn kaartje naar Taiwan is ook aangekomen:

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1668524

En mijn volgende kaartje gaat naar de USA
pi_122555231


Leuk kaartje uit Duitsland.

Kreeg er ook één uit Belarus. Toeristenkaartje dus niet zo bijzonder, stond op de achterkant ook alleen 'Welcome to Belarus" beetje jammer!!

[ Bericht 0% gewijzigd door soapie op 06-02-2013 16:22:28 ]
  FOK!fotograaf woensdag 6 februari 2013 @ 16:39:58 #208
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122556444
Deze dame zet haarzelf op de foto bij de verzonden kaarten:

http://www.postcrossing.com/user/Smile-kiss/gallery/sent
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122557026
Mijn volgende kaartje mag naar Finland! Leuk profiel ook!
pi_122557539
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:39 schreef Mascleta het volgende:
Deze dame zet haarzelf op de foto bij de verzonden kaarten:

http://www.postcrossing.com/user/Smile-kiss/gallery/sent
Fout fout heeeel fout!
En dat kan zomaar.....?
pi_122557572

Ik kreeg vandaag een super leuk kaartje in de brievenbus, ze feliciteerde me ook alvast (ben morgen jarig) en de kaart maakt het dan helemaal af. Super!
http://www.postcrossing.com/postcards/UA-479243
En dat kan zomaar.....?
pi_122557744
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:39 schreef Mascleta het volgende:
Deze dame zet haarzelf op de foto bij de verzonden kaarten:

http://www.postcrossing.com/user/Smile-kiss/gallery/sent
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:08 schreef Lienzz het volgende:

[..]

Fout fout heeeel fout!
Ja erg fout en dan ook nog de kleur van de nagellak :X :N
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_122557957
Ik heb vanmiddag weer een bundel kaarten gekocht bij onze kringloop. Waren niet duur, 21 kaarten voor 2,55 euro ofzo.

Ook een aantal oranjehuiskaarten gevonden; ik kan het niet laten om deze met jullie te delen;
pi_122558030
ze heeft wel een Bea hoofd _O-
pi_122558271
Lienzz, alvast van harte!!!
pi_122559783
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:31 schreef soapie het volgende:
Lienzz, alvast van harte!!!
Thanks Soapie ;)
En dat kan zomaar.....?
pi_122561453
quote:
Gefeliciteerd! :) Ik had vandaag post uit Oekraïne. Het lelijkste kaartje tot dusver :P
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122564436
Ik heb me vreemd genoeg al maanden niet kunnen zetten tot het schrijven van postcrossingkaarten. :@ Maar nu ligt alles klaar en ga ik even een uurtje schrijven. :Y
pi_122564599
quote:
Best leuk voor een eerste kaartje, smaakt naar meer he!!! :)
pi_122565504
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:55 schreef soapie het volgende:

[..]

Best leuk voor een eerste kaartje, smaakt naar meer he!!! :)
Eigenlijk best wel :Y
pi_122566164
quote:
Mooie!

Ik las net trouwens dit nieuwsbericht: Postzegels met chocoladesmaak :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:27:49 #223
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122566527
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:22 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Mooie!

Ik las net trouwens dit nieuwsbericht: Postzegels met chocoladesmaak :P
Leuk!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:34:36 #224
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122567114
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_122571046
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:52 schreef takkfyrir het volgende:
Ik heb me vreemd genoeg al maanden niet kunnen zetten tot het schrijven van postcrossingkaarten. :@ Maar nu ligt alles klaar en ga ik even een uurtje schrijven. :Y
Zo, kaartjes voor Rusland, de VS, China en Duitsland zijn klaar om op de post te gaan. :)

Tof trouwens, postzegels met chocoladesmaak! :9
  woensdag 6 februari 2013 @ 22:09:04 #226
147091 janeway
live long and prosper
pi_122574880
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:39 schreef Mascleta het volgende:
Deze dame zet haarzelf op de foto bij de verzonden kaarten:

http://www.postcrossing.com/user/Smile-kiss/gallery/sent
Die heeft ook een vorm van ATK zoals mijn kinderen zouden zeggen. ATK is Aandacht Te Kort hihi..
Ik heb er 2 met adhd en ze vonden dat nummer die ook wel een afkorting kon gebruiken.. ATK dus. Maar ondertussen blijkft het dat nr ook adhd heeft.. Maar nog steeds ATK ..
  woensdag 6 februari 2013 @ 22:17:21 #227
147091 janeway
live long and prosper
pi_122575500
quote:
Heel erg leuk.. Ze zijn hier nog steeds into Lilo en Stich
pi_122582124
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:03 schreef kvd het volgende:

[..]

Ja, ik weet niet of ik het droog zou houden als ik die zou krijgen, zou zo hard moeten lachen dat ik zou moeten huilen. En hem zo neerzetten of meenemen dat ik hem vaak zou zien en ik zou moeten (glim)lachen.
:D
Children of the night. What music they make.
pi_122582246
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:23 schreef Crientj het volgende:
Ik heb vanmiddag weer een bundel kaarten gekocht bij onze kringloop. Waren niet duur, 21 kaarten voor 2,55 euro ofzo.

Ook een aantal oranjehuiskaarten gevonden; ik kan het niet laten om deze met jullie te delen;
[ afbeelding ]
_O-

quote:
't is net het standaard Windowsachtergrond. Maar dan mooier :P
Children of the night. What music they make.
pi_122585539
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:39 schreef Mascleta het volgende:
Deze dame zet haarzelf op de foto bij de verzonden kaarten:

http://www.postcrossing.com/user/Smile-kiss/gallery/sent
Mwa, kan er mee door... ;)
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122585666
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:22 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Mooie!

Ik las net trouwens dit nieuwsbericht: Postzegels met chocoladesmaak :P
Probeer me even voor te stellen hoe het zou zijn om zo'n afgelebberde postzegel op een kaart te ontvangen.. :{w ;)
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122586095
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:53 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Probeer me even voor te stellen hoe het zou zijn om zo'n afgelebberde postzegel op een kaart te ontvangen.. :{w ;)
_O- _O-
pi_122586324
quote:
Mooie kleuren. Ik zou wel happy zijn met zo een kaartje in de bus

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:39 schreef Mascleta het volgende:
Deze dame zet haarzelf op de foto bij de verzonden kaarten:

http://www.postcrossing.com/user/Smile-kiss/gallery/sent
Ik vind het eigenlijk wel een hele strakke actie. De meeste ontvangers ook, want die laten de kaart zo staan in de wall.

Ik merk dat ik echt nog niet helemaal opgeknapt ben van de griep. Ik heb maandag een hele sloot kaarten geschreven, maar die liggen nog steeds op de hobbykamer. Ik vergeet ze gewoon steeds mee naar beneden te nemen en op de post te doen.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 7 februari 2013 @ 10:24:21 #234
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_122587621
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:39 schreef Mascleta het volgende:
Deze dame zet haarzelf op de foto bij de verzonden kaarten:

http://www.postcrossing.com/user/Smile-kiss/gallery/sent
Lekker ding :9

Als het nou een gruwelijk mismaakte puistennerd was, was het een ander verhaal :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 7 februari 2013 @ 10:26:37 #235
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_122587697
Gefeliciteerd Lienzz *O* :* :* :*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  FOK!fotograaf donderdag 7 februari 2013 @ 10:44:38 #236
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122588121
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd Lienzz *O* :* :* :*
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122588553
Gefeliciteerd Lienzz w/
pi_122590115
Van harte Lienzz *O*
pi_122591285
Gefeliciteerd Lienzz!! :D

Mijn kaartje naar Belarus is aangekomen. Ze was blijkbaar meer hurray's aan het schrijven want ze noemde me Thijs hihi. Daarna kreeg ik een berichtje van sorry verkeerde naam. Maar het was me eerst nog helemaal niet opgevallen. Wel een superleuke en lange hurray!


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1667088
pi_122591340
Hiep hiep hoera Lienzz *O* *O*
pi_122591348
Gefeliciteerd Lienzz! :)
pi_122592737
Ik kreeg deze net binnen. Leuk kaartje.

http://www.postcrossing.com/postcards/DE-1926357

Ze schreef dat haar huis er nu net zo uit zag omdat haar dochter 2 vriendinnetjes te spelen had.
  donderdag 7 februari 2013 @ 13:19:35 #243
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122593060
Zojuist weer een kaartje uit Finland gehad! :)


http://www.postcrossing.com/postcards/FI-1666008
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_122594154
Ik zei net precies tegen mijn moeder: ik heb nog nooit een kaartje uit Amerika gehad.. zien we de postbode komen loopt ze er naar toe en komt binnen: een kaartje uit Amerika!


http://www.postcrossing.com/postcards/US-2064826
pi_122602638
Ik heb vandaag een kaartje ontvangen van deze user.... raad eens welke? -_-
http://www.postcrossing.com/user/HenkK

Allees voorgedrukt en een geprint adres, alleen de datum stond er met de hand bijgeschreven.
pi_122603499
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef RoxaneDutch het volgende:
Ik heb vandaag een kaartje ontvangen van deze user.... raad eens welke? -_-
http://www.postcrossing.com/user/HenkK

Allees voorgedrukt en een geprint adres, alleen de datum stond er met de hand bijgeschreven.
:') :') :') Die kaart. Oh god.
pi_122603701
Gefeliciteerd Lienzz :)

Kaartje naar Duitsland is in 3 dagen aangekomen. Best netjes :)
pi_122604094
quote:
:') :') :') Die kaart. Oh god.
Hij is ook trots op dat hij zelf zijn eigen kaarten drukt... nouja. Het had mij niet uitgemaakt als ik een winkel kaartje gehad had :)
pi_122604128
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef RoxaneDutch het volgende:
Ik heb vandaag een kaartje ontvangen van deze user.... raad eens welke? -_-
http://www.postcrossing.com/user/HenkK

Allees voorgedrukt en een geprint adres, alleen de datum stond er met de hand bijgeschreven.
OMG. Jezus wat een kaart.
Vreselijk hoe bedenkt iemand het.
Wat heb je in de hurray gezet?
pi_122604261
"bedankt voor de kaart"

Normaal, zet ik altijd een erg blije boodschap neer, ga ik in op wat er op de kaart geschreven stond (kon dus niet eens in die geval -groetjes uit Kerkrade in verschillende talen, afzender HenkK) zelfs als de kaart niet mijn smaak is.
pi_122604352
Krijg ik een kaart uit Engeland met dit erop:

quote:
Hello

In the dark of nighy one of the UK's most haunted cities comes alive with the ghouls and spirits of the past coming out to play. The gleaming bright lights of the Musler illuminate the city forais (?) the shadows to retreat and the quiet mists of the swirling fogs to seem less intimidating. But, like a Dickens novel, the dark and creepy unseen things which roam these turgid street never quite disappear completely. And are waiting!

Happy Postcrossing!
:D

Ik had in m'n profiel gezet dat ik van griezelverhalen hou. Overigens is het handschrift van dit verhaaltje anders dan het handschrift van het adres dat erop is geschreven. Zal wel z'n moeder zijn ofzo.
Children of the night. What music they make.
  donderdag 7 februari 2013 @ 18:23:47 #252
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122604463
Wat een vreselijk kaartje :@ Hahahaha.

Ik zie nu de achterkant:
_O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_122604579
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd Lienzz *O* :* :* :*
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:44 schreef Mascleta het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:01 schreef kvd het volgende:
Gefeliciteerd Lienzz w/
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:52 schreef SummerBreeze het volgende:
Van harte Lienzz *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:29 schreef Mokkels het volgende:
Gefeliciteerd Lienzz!! :D

[quote]0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:30 schreef nallajja het volgende:
Hiep hiep hoera Lienzz *O* *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:31 schreef Crientj het volgende:
Gefeliciteerd Lienzz! :)
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:02 schreef Herfstblad het volgende:
Gefeliciteerd Lienzz :)

Dankjewel allemaal :@
Vanavond geen tijd voor postcrossing....ik ga carnaval vieren *O*
En dat kan zomaar.....?
pi_122604665
quote:
Wat een vreselijk kaartje :@ Hahahaha.

Ik zie nu de achterkant:
Die ontvanger heeft nog geluk, bij mij is ook het "greetzz Henk K." getypt.

edit: en het zijn dus foto's van hemzelf die erop staan. -_-
  donderdag 7 februari 2013 @ 18:30:21 #255
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122604688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:29 schreef RoxaneDutch het volgende:

[..]

Die ontvanger heeft nog geluk, bij mij is ook het "greetzz Henk K." getypt.
Hahahaha :D

Wat een vreselijk iets :@ Hihi.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_122604723
Lienzz gefeliciteerd!! en veel plezier met de carnaval vanavond ;)

@Automatic_: dat kaartje is idd wel vreselijk!!! :')

Bij mij is er weer een kaartje geregistreerd die ik naar Duitsland gestuurd had. En het volgende adres gaat naaaarrrr *tromgeroffel*.. Duitsland! -O- naar Meppen.. Dat plekje ligt hier wel 75 kilometertjes vandaan :')
pi_122609324
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef RoxaneDutch het volgende:
Ik heb vandaag een kaartje ontvangen van deze user.... raad eens welke? -_-
http://www.postcrossing.com/user/HenkK

Allees voorgedrukt en een geprint adres, alleen de datum stond er met de hand bijgeschreven.
http://www.henkk.nl/

hahahaha die site! _O-

EDIT: en ohhhh, hij stuurt nog wel anderen hoor: in de begin periode!


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1142457

Ik denk dat ik liever die jij hebt ontvangen hebt zou willen..
pi_122612084
Ik zie nu pas dat er geen code op de kaart staat. Gelukkig heeft hij wel z'n username opgeschreven.
Children of the night. What music they make.
pi_122612257
Sjezus, die henk, wat een bosmongool is dat dan.....
pi_122612627
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef Mokkels het volgende:

[..]

http://www.henkk.nl/

hahahaha die site! _O-

EDIT: en ohhhh, hij stuurt nog wel anderen hoor: in de begin periode!

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1142457

Ik denk dat ik liever die jij hebt ontvangen hebt zou willen..
Dat liedje op z'n site :')

!
Children of the night. What music they make.
  FOK!fotograaf donderdag 7 februari 2013 @ 21:14:12 #262
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122613512
Die Henk heeft ook boeken geschreven over zichzelf, de vrijgezellige vrijgezel. Zit er stukje in te bladeren, Tieten, Cougars, Gangbangs.

Wat een vent _O-

Edit: hij heeft ook zijn FB profiel op zijn PC profiel staan.
http://www.facebook.com/feestboek
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122613690
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:14 schreef Mascleta het volgende:
Die Henk heeft ook boeken geschreven over zichzelf, de vrijgezellige vrijgezel. Zit er stukje in te bladeren, Tieten, Cougars, Gangbangs.

Wat een vent _O-
En z'n blog _O-
Children of the night. What music they make.
pi_122615472
al met al weer goed voor een stukje entertainment op het fok forum
  donderdag 7 februari 2013 @ 22:13:14 #265
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122617314
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:44 schreef RoxaneDutch het volgende:
al met al weer goed voor een stukje entertainment op het fok forum
Ja, dat sowieso :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_122618837
Omg, die Henk.. Ik denk niet dat ik blij zou zijn met zo'n kaartje.
Sowieso voorgeprinte kaartjes.. :N
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_122629630
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:17 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

En z'n blog _O-
Ik snap wel waarom tie (weer) vrijgezel is....
pi_122629729
Trek ik net 4 nieuwe adressen: mogen ze allemaal naar de voormalige USSR (Belarus, Rusland, Litouwen en Ukraine). Hahahah.
pi_122631099
Ik trek (eindelijk) weer eens een nieuw land: Moldavië, met slechts 324 Postcrossers. :D
  vrijdag 8 februari 2013 @ 14:48:20 #270
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122639048
Zojuist drie kaartjes binnen gehad en allemaal lelijk :@
Haha.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:53 schreef lunapuella het volgende:
Ik trek (eindelijk) weer eens een nieuw land: Moldavië, met slechts 324 Postcrossers. :D
Cool!! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 8 februari 2013 @ 16:40:13 #271
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_122643767
1 kaartje uit Duitsland gekregen, en een aantal dagen geen Hurray meer gehad.
En dat kan zomaar.....?
pi_122644039
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:14 schreef Mascleta het volgende:
Die Henk heeft ook boeken geschreven over zichzelf, de vrijgezellige vrijgezel. Zit er stukje in te bladeren, Tieten, Cougars, Gangbangs.

Wat een vent _O-

Edit: hij heeft ook zijn FB profiel op zijn PC profiel staan.
http://www.facebook.com/feestboek
_O-
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122659462
Gister 1 kaartje op de mat, vandaag 2 kaartjes! En eentje komt van de
quote:
1st on most postcards sent from Germany
1st on longest distance sent from Germany
Dat 2e klopt niet want m'n kaartje deed er 2 dagen over :P
Leuk dat hij ook een metalhead is! En hij heeft zijn adres op de kaart geschreven terwijl ik had aangegeven op m'n profiel dat ik geen Direct Swaps wil.

En nu is er nog maar 1 kaart naar me onderweg, dus ik mag wel weer eens wat gaan schrijven!

-edit-
Mooi getal :P
quote:
Postcards Sent: 9,999


[ Bericht 12% gewijzigd door DeHovenier op 08-02-2013 22:49:42 ]
Children of the night. What music they make.
pi_122660057
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:39 schreef DeHovenier het volgende:
Gister 1 kaartje op de mat, vandaag 2 kaartjes! En eentje komt van de

[..]

Dat 2e klopt niet want m'n kaartje deed er 2 dagen over :P
Leuk dat hij ook een metalhead is! En hij heeft zijn adres op de kaart geschreven terwijl ik had aangegeven op m'n profiel dat ik geen Direct Swaps wil.

En nu is er nog maar 1 kaart naar me onderweg, dus ik mag wel weer eens wat gaan schrijven!
Adres op de kaart hoeft niet voor Direct Swap te zijn hoor, kan ook als retouradres voor als de kaart onbestelbaar is, of extra info als de ID slecht leesbaar of incorrect is. Veel mensen doen het gewoon standaard.
pi_122660214
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:50 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Adres op de kaart hoeft niet voor Direct Swap te zijn hoor, kan ook als retouradres voor als de kaart onbestelbaar is, of extra info als de ID slecht leesbaar of incorrect is. Veel mensen doen het gewoon standaard.
Ah ok. Dit is pas de eerste kaart die ik heb ontvangen waar het retouradres erop staat geschreven. Maar goed, ik heb maar 59 kaarten ontvangen :P
Children of the night. What music they make.
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 09:04:31 #276
155227 crew  Guppy
dus
pi_122668369
Dit kaartje vind ik dan weer een beetje jammer...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_122669265
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 09:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit kaartje vind ik dan weer een beetje jammer...
[ afbeelding ]
Ik ook! Een beetje meer moeite had wel gemogen.
pi_122671608
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:53 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ah ok. Dit is pas de eerste kaart die ik heb ontvangen waar het retouradres erop staat geschreven. Maar goed, ik heb maar 59 kaarten ontvangen :P
Ik heb van de 23 ontvangen kaarten 4 met een adres er achter op! :p

------------
En mijn kaartje naar Duitsland was aangekomen: een 3D kaart


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1691635
pi_122674543
http://www.postcrossing.com/postcards/BY-765488
Mijn 1e Fauna Of Belarus kaart ontvangen! En in 3 dagen aangekomen.
pi_122674952
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:59 schreef 16021988 het volgende:
http://www.postcrossing.com/postcards/BY-765488
Mijn 1e Fauna Of Belarus kaart ontvangen! En in 3 dagen aangekomen.
Ik had er vandaag ook 1, in 4 dagen

http://www.postcrossing.com/postcards/BY-764244
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 14:15:11 #281
155227 crew  Guppy
dus
pi_122675044
Wat een gave O+ die heb ik allebei nog niet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_122677329


Jammie uit Rusland!!! :Y)
pi_122677764
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:29 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]

Jammie uit Rusland!!! :Y)
Oh lekker!
pi_122683110
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:29 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]

Jammie uit Rusland!!! :Y)
Linkje om te liken???
pi_122683501
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:43 schreef Jum het volgende:

[..]

Linkje om te liken???
http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1461019
pi_122690381
Wauw, ik begin steeds meer overtuigd te raken van de Fauna en Flora of Belarus! Misschien toch maar aan de wishlist toevoegen :)
Postcrossing webshop: Happy Postcrossing.nl
pi_122703345
Ik heb gister ook weer een Fauna of Belarus kaart ontvangen! :D



http://www.postcrossing.com/postcards/BY-765079
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  Moderator zondag 10 februari 2013 @ 09:24:50 #288
155227 crew  Guppy
dus
pi_122703522
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_122703822
We roepen hierbij 9 februari met terugwerkende kracht uit tot Fauna of Belarus-dag ^O^
pi_122704622
haha, ik had de negende 3 faune of belarus kaarten gekregen, maar alle drie onbeschreven :(
ik zit te twijvelen of ik nu met zo'n pls write back tag mee zal doen want ik wil ze ook weer niet kwijtraken
pi_122704827
Mijn eerste kaart uit Wit Rusland :)

Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
  FOK!fotograaf zondag 10 februari 2013 @ 18:31:13 #292
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122721986
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:50 schreef Achtentachtig het volgende:
Mijn eerste kaart uit Wit Rusland :)

[ afbeelding ]
Die is leuk :)
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122725124
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:50 schreef Achtentachtig het volgende:
Mijn eerste kaart uit Wit Rusland :)

[ afbeelding ]
Die is indd leuk! Ik vind die middelste postzegels mooi O+
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  FOK!fotograaf zondag 10 februari 2013 @ 21:14:28 #294
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122729384
Leuke Hurray in mijn mailbox. Iemand hield van NewYork dus ik stuurde de volgende kaart:



Hurray:

"Hello,

thank you so much for your card, we have a big picture with the same motive hanging in our living room and now your card is hanging on one of our doors together with many other cards :)

All the best wishes from Germany

Steffi & Bernd"
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122745378
Mijn kaartje naar Belarus was geregistreerd.
Vanmorgen op de bus: wederom Belarus en Finland!
Bij de dame uit Belarus kon ik een kaartje uit haar favorieten sturen! :)
  maandag 11 februari 2013 @ 12:49:21 #296
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122746981
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:39 schreef Happy_postcrossing het volgende:
Wauw, ik begin steeds meer overtuigd te raken van de Fauna en Flora of Belarus! Misschien toch maar aan de wishlist toevoegen :)
Leuk he? Ik heb ze er ook op staan en heb het idee dat wij allemaal verschillende krijgen! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_122750433
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Die is leuk :)
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:54 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Die is indd leuk! Ik vind die middelste postzegels mooi O+
Ik vond ze ook vet inderdaad! Weer een favourite er bij :)
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
  maandag 11 februari 2013 @ 15:05:45 #298
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122751615
Er heeft iemand de 10000 bereikt, qua verzonden kaarten :{
http://www.postcrossing.com/stats/topusers/alltime
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_122754019
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:05 schreef automatic_ het volgende:
Er heeft iemand de 10000 bereikt, qua verzonden kaarten :{
http://www.postcrossing.com/stats/topusers/alltime
Ik heb eens een kaart van die user gehad. :Y (En volgens mij naar nummer twee en drie gestuurd. :P) In ieder geval herinner ik me die kaart van de nummer 1 nog wel, omdat ie een speciale ´handtekening´ van z´n voornaam maakt. Was ook een leuke kaart, en geen standaard tekstje achterop. :)
pi_122757190
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:05 schreef automatic_ het volgende:
Er heeft iemand de 10000 bereikt, qua verzonden kaarten :{
http://www.postcrossing.com/stats/topusers/alltime
Jeutje mina, hoeveel zou je dan wel niet hebben uitgegeven aan alles inclusief opberg materiaal? Denk dat wel rond de 25.000 loopt..
pi_122757195
En gesloten!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')