abonnement Unibet Coolblue
pi_122295326
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Open een topic zou ik zeggen, dat topic over de beta-key is dood ;)
Ik heb geen behoefte aan discussie over de game. Het is slechts een headsup :)

quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

En toch vreemd dat ik na de open beta al ontzettend veel posts zie van mensen die D3 toch een betere game vinden. :')
Inderdaad vreemd :)
Conscience do cost.
pi_122295381
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

En toch vreemd dat ik na de open beta al ontzettend veel posts zie van mensen die D3 toch een betere game vinden. :')
Heb de open beta ook,
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik heb geen behoefte aan discussie over de game. Het is slechts een headsup :)

[..]

Inderdaad vreemd :)
np, het was maar een idee. het PoE topic is dood en er wordt hier in het DIII topic af en toe wat over geroepen.

Heb zelf de open beta even geprobeerd tot level 10 maar ben nog niet onder de indruk... maar het is nog beta.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_122295605
quote:
The only thing PoE has over D3 is the massive skill system, everything else is a copy and paste from D2. And in all honesty if I wanted to play D2 I boot up D2. I believe in time D3 will become the most dominant ARPG around, as long as the devs keep fixing its shortcomings. After playing the open beta I can say that PoE is a poor man's D2 with mediocre 3D Visuals.
quote:
Pretty much sums it up for me.
I'd like to add though that it seems (from the 1 hour i tried the game, don't slam me) that it has a better itamization than diablo 3 has, but that is more down to D3 item farming going around the auction house instead of slaying monsters.

The skill system of PoE seemed like a retarded version of final fantasy x's sparegrid system. If only they would've made some adjustments for it then i'd seen it as close to optimal for an arpg.
Dit vat het wel samen. En dit heb ik al eens gezegd, neem gewoon D2 als D3 je niet bevalt.
pi_122296011
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:50 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

[..]

Dit vat het wel samen. En dit heb ik al eens gezegd, neem gewoon D2 als D3 je niet bevalt.
Dat is door mensen geschreven die het spel niet goed hebben gespeeld, daar zou ik niet teveel aandacht aan schenken.

En diablo 2 heb ik al helemaal dood gespeeld, dus is PoE een prima alternatief.

Maargoed, smaken verschillen. Ik heb diablo 3 en PoE allebei intensief gespeeld dus ik denk dat ik er wel wat meer over kan zeggen dan jij of de noobs die je quote. Probeer het of probeer het niet. :) Welk level is jouw PoE char precies?
Conscience do cost.
pi_122296692
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is door mensen geschreven die het spel niet goed hebben gespeeld, daar zou ik niet teveel aandacht aan schenken.

En diablo 2 heb ik al helemaal dood gespeeld, dus is PoE een prima alternatief.

Maargoed, smaken verschillen. Ik heb diablo 3 en PoE allebei intensief gespeeld dus ik denk dat ik er wel wat meer over kan zeggen dan jij of de noobs die je quote. Probeer het of probeer het niet. :) Welk level is jouw PoE char precies?
Welke levels hebben jou D3 chars?
pi_122297019
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is door mensen geschreven die het spel niet goed hebben gespeeld, daar zou ik niet teveel aandacht aan schenken.

En diablo 2 heb ik al helemaal dood gespeeld, dus is PoE een prima alternatief.

Maargoed, smaken verschillen. Ik heb diablo 3 en PoE allebei intensief gespeeld dus ik denk dat ik er wel wat meer over kan zeggen dan jij of de noobs die je quote. Probeer het of probeer het niet. :) Welk level is jouw PoE char precies?
Dude, accepteer nou maar dat PoE in dit topic is als schelden in de kerk ;).

Heb stiekem PoE wel geprobeerd, ben nu in act2 aangekomen, maar het werkt nog lang niet zo verslavend bij mij.
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_122297943
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Welke levels hebben jou D3 chars?
Ik heb een demon hunter van 60 en een monk van ergens in de 40 staan. Hoezo?

Ik snap niet waarom het zo persoonlijk wordt opgevat. :') Ikzelf en een hele hoop anderen waren enigszins teleurgesteld in de vroege Diablo 3 en PoE biedt een soortgelijke maar RPG-wise imo net wat diepere ervaring aan. En zelfs als je dat niet vindt is het spel in ieder geval vrij duidelijk hetzelfde genre als Diablo en lijkt het me daarom geen slechte tip om te geven in dit topic. Als iemand helemaal gek is van Warcraft is het toch ook niet vreemd om te zeggen dat men eens starcraft moet proberen omdat hij/zij dat wellicht ook zou appreciëren? Ik zou het in ieder geval op prijs stellen.

Ik ben al fan van diablo sinds de release van deel 1, wat toevallig ook nog eens de eerste online game die ik ooit gespeeld heb is. Ik heb echt niets tegen de diablo serie en hoewel ik zo mijn kritiek heb op deel 3 vertrouw ik erop dat het in de loop van de tijd een stuk interessanter wordt. Ik koop de expansion netjes en geef het spel dan nog een uitgebreide kans, geloof mij.

En inderdaad. PoE is ook nog maar beta. Ook daar zijn een hoop veranderingen nog op komst. Ook heb ik de beta nog maar een weekje gespeeld dus wellicht stel ik mijn mening bij na een flinke tijd grinden. Het enige wat ik wil zeggen is dat ik, als hack&slash-rpg-enthousiasteling sinds dag 1, erg te spreken ben over PoE, ondanks dat ik verschrikkelijk sceptisch was door verhalen dat het inderdaad een diablo 2 clone geweest zou zijn. (wat het op veel vlakken ook is, maar het heeft wel degelijk bepaalde zaken heel slim aangepakt en er zijn een hoop vernuftige nieuwtjes toegevoegd)

Ik heb geen interesse in een discussie over wat de "betere" game is. Daar kan ik ook moeilijk wat over zeggen na slechts een weekje PoE. Het enige wat ik vooralsnog kwijt wil is dat ik Diablo al sinds kinds-af-aan een warm hart toedraag en dat PoE mij onverwachts tóch wist te verrassen.

Misschien vindt je het niets en dan uninstall je het, tis toch gratis. Misschien vindt je het wel wat en dan heb je 2 ARPG's. :) Ik zou het spel in ieder geval niet negeren omdat je wat slecht gespelde meningen van koters op internet hebt gelezen die het spel klaarblijkelijk niet langer dan een uurtje hebben gespeeld.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:18 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Dude, accepteer nou maar dat PoE in dit topic is als schelden in de kerk ;).
Ik mag graag in kerken schelden :P
quote:
Heb stiekem PoE wel geprobeerd, ben nu in act2 aangekomen, maar het werkt nog lang niet zo verslavend bij mij.
Dat kan. Ikzelf had de eerste dagen ook een beetje en 'mwaaaa' gevoel. Uiteindelijk wat meer doorgezet en het spel, skillgems en de passive tree wat beter gaan begrijpen en sindsdien heb ik weer grind-koorts 8-)
Conscience do cost.
pi_122298591
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:39 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik heb een demon hunter van 60 en een monk van ergens in de 40 staan. Hoezo?
Als je dat al intensief noemt. :')

Je hebt niet eens 10% van de game gespeeld en je gaat dan beoordelen dat PoE veel beter is. Hoe hypocriet ben je dan als je anderen er van beticht dat ze niet hetzelfde level of hoger als jou hebben.
Overigens ben jij de D3 noob nu met slechts 1 char op level 60, dus jouw posts over wat beter zou zijn, zijn sowieso waardeloos dan. Dat is je eigen argument wat je gebruikt om PoE in een beter daglicht te stellen. Het is jammer dat het zo ontzettend van toepassing is op jezelf alleen dan voor D3. Heerlijk.
quote:
Ik snap niet waarom het zo persoonlijk wordt opgevat. :') Ikzelf en een hele hoop anderen waren enigszins teleurgesteld in de vroege Diablo 3 en PoE biedt een soortgelijke maar RPG-wise imo net wat diepere ervaring aan. En zelfs als je dat niet vindt is het spel in ieder geval vrij duidelijk hetzelfde genre als Diablo en lijkt het me daarom geen slechte tip om te geven in dit topic. Als iemand helemaal gek is van Warcraft is het toch ook niet vreemd om te zeggen dat men eens starcraft moet proberen omdat hij/zij dat wellicht ook zou appreciëren? Ik zou het in ieder geval op prijs stellen.

Ik ben al fan van diablo sinds de release van deel 1, wat toevallig ook nog eens de eerste online game die ik ooit gespeeld heb is. Ik heb echt niets tegen de diablo serie en hoewel ik zo mijn kritiek heb op deel 3 vertrouw ik erop dat het in de loop van de tijd een stuk interessanter wordt. Ik koop de expansion netjes en geef het spel dan nog een uitgebreide kans, geloof mij.

En inderdaad. PoE is ook nog maar beta. Ook daar zijn een hoop veranderingen nog op komst. Ook heb ik de beta nog maar een weekje gespeeld dus wellicht stel ik mijn mening bij na een flinke tijd grinden. Het enige wat ik wil zeggen is dat ik, als hack&slash-rpg-enthousiasteling sinds dag 1, erg te spreken ben over PoE, ondanks dat ik verschrikkelijk sceptisch was door verhalen dat het inderdaad een diablo 2 clone geweest zou zijn. (wat het op veel vlakken ook is, maar het heeft wel degelijk bepaalde zaken heel slim aangepakt en er zijn een hoop vernuftige nieuwtjes toegevoegd)

Ik heb geen interesse in een discussie over wat de "betere" game is. Daar kan ik ook moeilijk wat over zeggen na slechts een weekje PoE.
En toch zeg je net dat PoE op vrijwel alle vlakken beter is. Kontendraaier. :')
quote:
Het enige wat ik vooralsnog kwijt wil is dat ik Diablo al sinds kinds-af-aan een warm hart toedraag en dat PoE mij onverwachts tóch wist te verrassen.

Misschien vindt je het niets en dan uninstall je het, tis toch gratis. Misschien vindt je het wel wat en dan heb je 2 ARPG's. :) Ik zou het spel in ieder geval niet negeren omdat je wat slecht gespelde meningen van koters op internet hebt gelezen die het spel klaarblijkelijk niet langer dan een uurtje hebben gespeeld.

[..]

Ik mag graag in kerken schelden :P

[..]

Dat kan. Ikzelf had de eerste dagen ook een beetje en 'mwaaaa' gevoel. Uiteindelijk wat meer doorgezet en het spel, skillgems en de passive tree wat beter gaan begrijpen en sindsdien heb ik weer grind-koorts 8-)
Oh, en voordat ik het vergeet. Ik kan PoE helemaal niet spelen. Er is namelijk geen OSX-client van. Ik heb dan misschien niet zelf gespeeld, maar van alles wat ik zie en lees, vind ik het niks. Afgezien van de passive skill tree.
pi_122299529
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:53 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Als je dat al intensief noemt. :')

Je hebt niet eens 10% van de game gespeeld en je gaat dan beoordelen dat PoE veel beter is. Hoe hypocriet ben je dan als je anderen er van beticht dat ze niet hetzelfde level of hoger als jou hebben.
:? Waar beticht ik mensen daarvan? Ik ging er in de eerste instantie vanuit dat jouw mening over PoE was gebaseerd op persoonlijke ervaringen. Daarom vroeg ik welk lvl je was.

En ik heb keihard zitten spelen op de Demon Hunter. Ik ben niet zo iemand die snel alts aanmaakt, ik wil gewoon één mannetje keihard hebben. Als ik de content dan 100x heb doorgespeeld/gegrind lijkt me dat wel wat meer dan 10% :? Ik kan in ieder geval beweren dat ik alle games in het genre een eerlijke kans heb gegeven.
quote:
Overigens ben jij de D3 noob nu met slechts 1 char op level 60, dus jouw posts of wat beter zou zijn, zijn sowieso waardeloos dan. Dat is je eigen argument wat je gebruikt om PoE in een beter daglicht te stellen. Het is jammer dat het zo ontzettend van toepassing is op jezelf alleen dan voor D3. Heerlijk.
Het argument van iemand die ervaring heeft met meerdere games zou ik boven het woord plaatsen van iemand die zijn mening laat berusten op wat anderen erover te zeggen hebben ja. Maargoed, wie ben ik.

En ongetwijfeld ben ik een D3 noob. Ik heb het spel lang niet zo veel gespeeld als een hoop anderen.

quote:
En toch zeg je net dat PoE op vrijwel alle vlakken beter is. Kontendraaier. :')
Ik zeg dat ik dat vind ja. Ik heb beide games gespeeld en ik -VIND- PoE vooralsnog interessanter. Als jij dat niet vindt is dat je goed recht.

Trouwens, diablo 3 heeft wel degelijk ook pluspunten tegenover PoE. Ik persoonlijk hecht echter meer waarde aan de pluspunten die PoE heeft over Diablo 3. Zeker aangezien PoE nog maar in de beta zit en een hoop van de negatieve zaken nog verandert/bijgeschaafd zullen worden.

quote:
Oh, en voordat ik het vergeet. Ik kan PoE helemaal niet spelen. Er is namelijk geen Mac-client van. Ik heb dan misschien niet zelf gespeeld, maar van alles wat ik zie en lees, vind ik het niks. Afgezien van de passive skill tree.
Iets over dual boot enzo, scheelt ook een hoop met 90% van de andere games. Maar prima. Dan speel je het spel toch niet :) Ik ben hier niet om zieltjes te winnen, ik ben hier om mensen een headsup te geven over een soortgelijke game. Als je boos van mijn posts wordt en toch alles afdoet als onzin dan lijkt het me verstandig om er voortaan gewoon overheen te lezen.
Conscience do cost.
pi_122299921
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:12 schreef ems. het volgende:

[..]

:? Waar beticht ik mensen daarvan? Ik ging er in de eerste instantie vanuit dat jouw mening over PoE was gebaseerd op persoonlijke ervaringen. Daarom vroeg ik welk lvl je was.

En ik heb keihard zitten spelen op de Demon Hunter. Ik ben niet zo iemand die snel alts aanmaakt, ik wil gewoon één mannetje keihard hebben. Als ik de content dan 100x heb doorgespeeld/gegrind lijkt me dat wel wat meer dan 10% :? Ik kan in ieder geval beweren dat ik alle games in het genre een eerlijke kans heb gegeven.

[..]

Het argument van iemand die ervaring heeft met meerdere games zou ik boven het woord plaatsen van iemand die zijn mening laat berusten op wat anderen erover te zeggen hebben ja. Maargoed, wie ben ik.

En ongetwijfeld ben ik een D3 noob. Ik heb het spel lang niet zo veel gespeeld als een hoop anderen.

[..]

Ik zeg dat ik dat vind ja. Ik heb beide games gespeeld en ik -VIND- PoE vooralsnog interessanter. Als jij dat niet vindt is dat je goed recht.

Trouwens, diablo 3 heeft wel degelijk ook pluspunten tegenover PoE. Ik persoonlijk hecht echter meer waarde aan de pluspunten die PoE heeft over Diablo 3. Zeker aangezien PoE nog maar in de beta zit en een hoop van de negatieve zaken nog verandert/bijgeschaafd zullen worden.

[..]

Iets over dual boot enzo, scheelt ook een hoop met 90% van de andere games. Maar prima. Dan speel je het spel toch niet :) Ik ben hier niet om zieltjes te winnen, ik ben hier om mensen een headsup te geven over een soortgelijke game. Als je boos van mijn posts wordt en toch alles afdoet als onzin dan lijkt het me verstandig om er voortaan gewoon overheen te lezen.
Ik doe niet alles als onzin af. Maar mensen die binnen komen met dat vrijwel alles beter is aan PoE dan D3, die mogen een schop onder hun kont krijgen. Dat heeft niets meer met een tip geven te maken dan.

Een "headsup" geef je door een fatsoenlijk topic over PoE te maken, en hierin een link naar daar te zetten.
pi_122300012
Ik ben ook een fan van Poeh!

Hoewel ik knorretje ook wel grappig vind :)
pi_122301124
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:20 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik doe niet alles als onzin af. Maar mensen die binnen komen met dat vrijwel alles beter is aan PoE dan D3, die mogen een schop onder hun kont krijgen. Dat heeft niets meer met een tip geven te maken dan.
Waarom niet? Ik zou het heel graag willen weten als er een game is die beter gevonden wordt dan de game die ik zelf heel vaak speel. Dan zou ik in ieder geval nieuwsgierig zijn en het spel wellicht een kans geven. Misschien is het leuk, dat zou tof zijn. Misschien vind ik het niets; Nouja, ook niets verloren want de game is gratis.

Maargoed, misschien denk ik te logisch. Ik had even geen rekening gehouden met wilde internetemoties.
quote:
Een "headsup" geef je door een fatsoenlijk topic over PoE te maken, en hierin een link naar daar te zetten.
Of je vertelt erover in een topic van een game die qua genre praktisch overeen komt. Is dat echt zo'n vreemde gedachtengang?

Nogmaals: Als het je niet interesseert reageer dan gewoon niet. Maar ga geen hele discussie lang klagen over welke game beter is als je het andere spel geeneens gespeeld hebt. Dan kan je je beter gewoon buiten het onderwerp houden en lekker over alles van PoE heenlezen.

Veel plezier nog met welk spel jullie ook spelen heren . :7
Conscience do cost.
pi_122301343
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik zou het heel graag willen weten als er een game is die beter gevonden wordt dan de game die ik zelf heel vaak speel. Dan zou ik in ieder geval nieuwsgierig zijn en het spel wellicht een kans geven. Misschien is het leuk, dat zou tof zijn. Misschien vind ik het niets; Nouja, ook niets verloren want de game is gratis.

Maargoed, misschien denk ik te logisch. Ik had even geen rekening gehouden met wilde internetemoties.

[..]

Of je vertelt erover in een topic van een game die qua genre praktisch overeen komt. Is dat echt zo'n vreemde gedachtengang?

Nogmaals: Als het je niet interesseert reageer dan gewoon niet. Maar ga geen hele discussie lang klagen over welke game beter is als je het andere spel geeneens gespeeld hebt. Dan kan je je beter gewoon buiten het onderwerp houden en lekker over alles van PoE heenlezen.

Veel plezier nog met welk spel jullie ook spelen heren . :7
Beter is altijd subjectief. Maar dat heb je blijkbaar nog steeds niet door.

En ik zit in het D3 topic, dan kan ik toch niet over een PoE post heen lezen, hoe had je dat gedacht? Ik moet hem toch echt lezen voordat ik weet dat die over PoE ging. :')

Ik was nu verplicht om te lezen dat jij PoE beter vind dan D3, dat had je kunnen voorkomen door ook daadwerkelijk een constructieve post in de vorm van een topic te maken en dan van hieruit daarheen te linken. Dan had ik inderdaad de keuze gehad om het niet te lezen. En constructief betekent niet dat je alleen schrijft dat PoE op alle vlakken beter is dan D3. :W
pi_122310445
ON TOPIC!

altijd leuk...kocht een shoulder part voor 3,5M, dag later vind ik een betere, net kunnen kopen voor 3,5M per opbod. Denk gooi die andere wel weer op AH. Eerst wilde ik startbid van 1M en buyout van 5M doen. Op het laatst toch besloten voor buyout 7M.

Binnen een uur verkocht. 3K dps er bij en nog steeds 11M in de pocket
Vici, Vidi, Veni!
pi_122329856
Azzy plat. *O*

Ik kon gewoon in de zwarte poelen blijven staan. :P
Net nog even een nieuw schild op de kop getikt en daarmee naar 22,3k DPS gegaan, en 1210 All Res (OwE en Mantra). Zonder Mantra zit ik op 1007 All Res, dus misschien dat ik een andere Mantra/Rune ga gebruiken.

Ik denk dat ik voor Mantra of Evasion met Hard Target (meer armor). Dan krijg ik waarschijnlijk meer damage reduction dan met nog meer all res. :)

Edit:
Dit gaat beter werken denk ik, met meer All Res gaat alle Elemental Reduction met 3% omhoog (van 77% naar 80%), met Hard Target gaat mijn Damage Reduction met 4,5% omhoog (van 61% naar 65,5%). Daarnaast ook een dodge chance van 44% (was 33%).

[ Bericht 8% gewijzigd door RealBizkit666 op 01-02-2013 08:20:06 ]
pi_122337212
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Veel plezier nog met welk spel jullie ook spelen heren . :7
En dame oO<
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_122358695
Op weg naar de ubers, gaan mijn batterijen leeg van de muis, en de reserve waren nog niet opgeladen. :')

Ik heb met moeite kunnen leaven en exitten. Nu moet ik internetten met de telefoon en afkicken van een avond D3. :'(
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:51:34 #93
194233 Friday12
Originele kloon
pi_122359644
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Op weg naar de ubers, gaan mijn batterijen leeg van de muis, en de reserve waren nog niet opgeladen. :')

Ik heb met moeite kunnen leaven en exitten. Nu moet ik internetten met de telefoon en afkicken van een avond D3. :'(
je heb niet een normale muis?
pi_122359727
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:51 schreef Friday12 het volgende:

[..]

je heb niet een normale muis?
Nee, ik heb altijd draadloze gehad. Als ik een LAN-party heb, dan neem ik de muis en toetsenbord van het werk mee. :)
  vrijdag 1 februari 2013 @ 22:27:00 #95
194233 Friday12
Originele kloon
pi_122361484
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:53 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Nee, ik heb altijd draadloze gehad. Als ik een LAN-party heb, dan neem ik de muis en toetsenbord van het werk mee. :)
ik ben geen fan van wireless (internet/muis voor laptop is ok)
pi_122364297
Met Mla en 2 gasten uit m'n friendslist uiteindelijk ubers gedaan op mpl 10.. :O :O :O
Was niet gelukt zonder die 2, maar wat was het saai zeg..
Kon regelmatig even stil gaan staan om te typen zonder ook maar iets van m'n hp kwijt te raken.
En als kers op de slagroom: Een crappy helfire ring gemaakt :')
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_122364324
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Op weg naar de ubers, gaan mijn batterijen leeg van de muis, en de reserve waren nog niet opgeladen. :')

Ik heb met moeite kunnen leaven en exitten. Nu moet ik internetten met de telefoon en afkicken van een avond D3. :'(
haha stond ie daar in een hoekje... :P

dus toen dat niet doorging heeft Selyn 2 duitse gasten uitgenodigd en zijn we ubers op MP10 gaan doen....nog nooit zoiets saais mee gemaakt. De ene gozer deed freeze...de andere hakte ze in de pan. Selyn en ik konden beide onderuit gaan zitten en ik kon zelfs met links mijn muis gaan besturen. Hoefde alleen de aanvalsknop ingedrukt te houden...en soms mijn mantra...

Die ene duitser die mee deed had een barb met 482K!!! DPS...damn!

die moet een hoop geld hebben uitgegeven (hij was para 45 dus niet eens zo hoog)
Vici, Vidi, Veni!
pi_122369810
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Op weg naar de ubers, gaan mijn batterijen leeg van de muis, en de reserve waren nog niet opgeladen. :')

Ik heb met moeite kunnen leaven en exitten. Nu moet ik internetten met de telefoon en afkicken van een avond D3. :'(
Ook eens gehoord van iemand die heel lang hc speelde in Diablo 2, ook muis leeg --> dood. Was daarna zo gefrustreerd dat die het spel nooit meer heeft gespeeld en een muis met draad heeft aangeschaft voor de rest van zijn leven :P
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_122369828
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

haha stond ie daar in een hoekje... :P

dus toen dat niet doorging heeft Selyn 2 duitse gasten uitgenodigd en zijn we ubers op MP10 gaan doen....nog nooit zoiets saais mee gemaakt. De ene gozer deed freeze...de andere hakte ze in de pan. Selyn en ik konden beide onderuit gaan zitten en ik kon zelfs met links mijn muis gaan besturen. Hoefde alleen de aanvalsknop ingedrukt te houden...en soms mijn mantra...

Die ene duitser die mee deed had een barb met 482K!!! DPS...damn!

die moet een hoop geld hebben uitgegeven (hij was para 45 dus niet eens zo hoog)
Heb je toevallig een linkje naar zijn profiel? Ben namelijk wel benieuwd naar de gear, als voorbeeld zeg maar. Ik krijg mijn dmg niet omhoog.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_122370228
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 09:44 schreef ssebass het volgende:

[..]

Heb je toevallig een linkje naar zijn profiel? Ben namelijk wel benieuwd naar de gear, als voorbeeld zeg maar. Ik krijg mijn dmg niet omhoog.
was wel buffed natuurlijk he...maar hij heet protoss#2102 geen idee hoe ik bij zijn profiel link op battle net kom. :P
Vici, Vidi, Veni!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')