abonnement Unibet Coolblue
pi_122284622
Ik had net bij random lich. Uiteindelijk na 40 min 19-3-21 :') Zo zie je maar weer dat heroes in een hokje stoppen dom is.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_122287260
Ik wil hier toch even de discussie starten. Wat vinden jullie nou van Hand of Midas bij een jungle Naix?
Ik ben er namelijk nog niet over uit of het nou rendabel is om daar voor te gaan. Naar mijn inzien zijn de enige toegevoegde waardes de extra xp, de insta kill van een neutral en de attack speed. Voor het gold hoef je het niet te doen, want als het potje snel gaat speel je qua gold niet eens quite. De attackspeed is ook op andere manieren te behalen (<3 Mjollnir).
Dus nogmaals, hoe denken jullie hier over?
  donderdag 31 januari 2013 @ 08:36:21 #53
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_122287278
quote:
3s.gif Op donderdag 31 januari 2013 08:34 schreef Scheringa het volgende:
Ik wil hier toch even de discussie starten. Wat vinden jullie nou van Hand of Midas bij een jungle Naix?
Ik ben er namelijk nog niet over uit of het nou rendabel is om daar voor te gaan. Naar mijn inzien zijn de enige toegevoegde waardes de extra xp, de insta kill van een neutral en de attack speed. Voor het gold hoef je het niet te doen, want als het potje snel gaat speel je qua gold niet eens quite. De attackspeed is ook op andere manieren te behalen (<3 Mjollnir).
Dus nogmaals, hoe denken jullie hier over?
Heel simpel, ziet het er naar uit dat het een lange laning fase wordt, doet je solo player het prima en kan je er af en toe voor een gank naar toe maar kan je wel veilig jungelen (zonder al te veel wards) dan doen, want je komt gewoon 5 levels hoger die jungle uit.
Anders gewoon meteen armlet scoren want je investeerd anders te veel in een item waar je te weinig aan gaat hebben op het moment dat er 3 van hun op jou afduiken.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 31 januari 2013 @ 08:40:01 #54
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_122287334
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 00:05 schreef Salamando het volgende:
Wat een potje weer, insta carry pickers die 2-14 en 0-10 gaan :').
ach ik ben al lang blij dat ze vaak meteen picken, oke er komen counter picks, maar als je al een redelijk balanced team hebt en dan neemt iemand op het einde terwijl je een tank / carry / support nodig zou hebben er gewoon een keiharde carry bij, dan kan je meteen inpakken :P nu had je nog een kansje dat ze mee vielen en kan je jouw keuze op hun afstemmen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_122288257
quote:
3s.gif Op donderdag 31 januari 2013 08:34 schreef Scheringa het volgende:
Ik wil hier toch even de discussie starten. Wat vinden jullie nou van Hand of Midas bij een jungle Naix?
Ik ben er namelijk nog niet over uit of het nou rendabel is om daar voor te gaan. Naar mijn inzien zijn de enige toegevoegde waardes de extra xp, de insta kill van een neutral en de attack speed. Voor het gold hoef je het niet te doen, want als het potje snel gaat speel je qua gold niet eens quite. De attackspeed is ook op andere manieren te behalen (<3 Mjollnir).
Dus nogmaals, hoe denken jullie hier over?
http://www.reddit.com/r/D(...)nd_of_midas_jan_7th/

ik denk dat je het moet nemen wanneer je het kan krijgen voor 9 minuten, en wanneer je denkt dat je niet binnen 15 minuten gepushed wordt (t2's down)
dus ja,
als naix is het wel chill, invest in een grote, en hom in een grote en die 2 golems zijn dood, sicke exp advantage, is je armlet ongeveer evensnel.
Als je dan vervolgens ook mjolnir haalt, heb je wel goede attackspeed en knall je wel iemand meteen dood in je rage. Ook belangrijk, aangezien iedereen meestal de stuns bewaard voor de OMG FOCUS NAIX nadat je rage af is.

verder faal ik altijd op carrys, maar merk dat de exp advantage(!) zo handig is, dat wanneer het een lange game is het ook wel nuttig is om HOM te kopen tot 15 minuten.
pi_122288811
Ik ben vaak Naix en ik haal m alleen als ik het voor minuut 7 heb en mij team geen achterstand heeft (dat ik dus nog ff door kan farmen naar mijn eerste core item).
pi_122290498
Oke thnx allemaal voor de tips. Ik ga er mee aan de slag!
pi_122291669
Als je gaat junglen met Naix is het erg handig om de goeie plekken te weten

Dan valt maar 1 dude je aan en hoef je geen healingstuff te halen.
pi_122294697
Ik zit nu op mijn werk, maar ik zal er vanavond eens naar kijken.
  donderdag 31 januari 2013 @ 19:57:16 #60
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_122311703
Wat een e-penis mannetjes op de hogere levels zeg. :')_!
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 31 januari 2013 @ 20:21:44 #61
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_122313183
nvm

[ Bericht 98% gewijzigd door Quotidien op 31-01-2013 20:28:17 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_122315975
Zo, net snoeihard ingemaakt met CM :-) 1/15. Potje daarvoor lekker gecarried met een Divine Clinkz. Werd op een gegeven moment ook nog spannend toen ik mijn Divine verloor :P.
pi_122329257
patch!
http://www.cyborgmatt.com/2013/01/dota-2-30th-january/

met teamrating, en upcomming hero tuskar :)

en een stuk over DBR en MMR
quote:
Someone asked Gabe if there would ever be public matchmaking stats in Dota 2 and why they "shut down" Dotabuff. He responded that, yes, Valve will provide public matchmaking stats, but NOT until they get their matchmaking just right. He said the reason it isn't public now is because they made the current system when they were relatively new and "stupid at it" and that he doesn't want people basing their skill levels off it yet. Since Dotabuff uses the same sort of system that Valve has now, he didn't think it was accurate or informative, hence the implemented privacy settings.
http://www.reddit.com/r/g(...)presentation_at_the/
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:26:49 #64
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_122341283
De tuskar, hmz die is zeker van dota toen ik gestopt was te spelen, wat kan die zoal? :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:28:24 #65
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_122341351
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:09 schreef hehehe het volgende:
Zo, net snoeihard ingemaakt met CM :-) 1/15. Potje daarvoor lekker gecarried met een Divine Clinkz. Werd op een gegeven moment ook nog spannend toen ik mijn Divine verloor :P.
Dit is dus precies de reden dat ik mensen haat die divine gaat, als je dik gaat en je bent aan het winnen maak dan een MKB of zo. Een divine rapier ga je als je ziek goed gaat, vervoglens speel je nog steeds zo rambo als daarvoor want je kan risicos nemen je wint toch, en dan heeft hun carry ineens een uber item er gratis bij....

Als je een divine verliest moet je je muis verkopen en mag je een jaar geen dota spelen!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_122341395
2GB update :|W

Gelukkig heb ik een snelle verbinding :P
pi_122341652
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:28 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dit is dus precies de reden dat ik mensen haat die divine gaat, als je dik gaat en je bent aan het winnen maak dan een MKB of zo. Een divine rapier ga je als je ziek goed gaat, vervoglens speel je nog steeds zo rambo als daarvoor want je kan risicos nemen je wint toch, en dan heeft hun carry ineens een uber item er gratis bij....

Als je een divine verliest moet je je muis verkopen en mag je een jaar geen dota spelen!
Ik had al 20/3 ofzo dus dat was het probleem niet. Plus ik had aegis maar ze gingen 'opeens' samenspelen. Maar het was alsnog veilig want zelfs toen ze Divine hadden ownde ik ze nog.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:46:13 #68
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_122342071
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:36 schreef hehehe het volgende:

[..]

Ik had al 20/3 ofzo dus dat was het probleem niet. Plus ik had aegis maar ze gingen 'opeens' samenspelen. Maar het was alsnog veilig want zelfs toen ze Divine hadden ownde ik ze nog.
Ik had dat item, menig game gezien waar het toch closer bleek te zijn dan onze carry dacht toen hij de divine verloor, zelfs 1 keer een game gewonnen toen onze PL hun divine pakte :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_122342295
Divine is het coolste wapen ingame, wordt het nog een beetje spannend :P.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 16:23:59 #70
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_122346463
Hoe kun je Bloodseeker het beste spelen?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_122348144
Tuskar is geweldig, zeker vs agi carry. Gewoon lekker snowball gebruiken met een stunner en daarna je ulti.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 01:11:08 #72
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_122367295
Net een leuk potje gespeeld, hadden we moeten winnen maar op het eind kwamen we de base gewoon niet uit door Bounty Hunter. Echt, die bleef maar killen. Kwam op een gegeven moment naar me toe en met 2 hits was ik weer dood. :{ Echt te belachelijk.. Denk dat ik hem morgen ook maar eens ga proberen.

Wat ik echt niet snap is dat ik de eerste paar pub matches scores als 20-0-2 en 23-3-4 had, en nu veel slechtere scores.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_122368537
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 01:11 schreef Quotidien het volgende:
Net een leuk potje gespeeld, hadden we moeten winnen maar op het eind kwamen we de base gewoon niet uit door Bounty Hunter. Echt, die bleef maar killen. Kwam op een gegeven moment naar me toe en met 2 hits was ik weer dood. :{ Echt te belachelijk.. Denk dat ik hem morgen ook maar eens ga proberen.

Wat ik echt niet snap is dat ik de eerste paar pub matches scores als 20-0-2 en 23-3-4 had, en nu veel slechtere scores.
je wordt gematched met andere players
pi_122368541
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:06 schreef Seam het volgende:
Tuskar is geweldig, zeker vs agi carry. Gewoon lekker snowball gebruiken met een stunner en daarna je ulti.
uhm, nog niet in dota 2 toch?
pi_122369211
Nee, maar wss is dat de volgende Hero.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')