abonnement Unibet Coolblue
pi_122646745
:o

:o

:o

:o

:o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_122646854
En Rafa is natuurlijk Fed zijn angstgegner. Puur op talent zou Fed natuurlijk met 30-0 onderling voorstaan, maar dat doet ie niet. Dit soort gevallen zijn goede voorbeelden van angstgegners :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_122647057
Glorietijden _O_
pi_122647370
back to back semi's! Zelden vertoond!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_122647707
En dat op hardcourt mensen!!!!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_122647805
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:44 schreef Norrage het volgende:
En dat op hardcourt mensen!!!!
Nadal mag blij zijn dat Haase in deze vorm niet in Vina del Mar is komen spelen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 8 februari 2013 @ 19:29:59 #232
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_122649696
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:47 schreef franklop het volgende:

[..]

Nadal mag blij zijn dat Haase in deze vorm niet in Vina del Mar is komen spelen
Dan doe ie gewoon een Kitzbuheltje _O_
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_122666250
quote:
Haase: 'Ik bleef goed rustig'
HOOFDDORP - Robin Haase heeft na een moeilijke periode in het enkelspel de smaak weer te pakken. De Hagenaar drong vrijdag door tot de halve finale van het ATP-toernooi in Zagreb.

De nummer 58 van de wereld versloeg Philipp Petzschner met 6-4, 3-6 en 6-0. De laatste set ging moeilijker dan de uitslag doet vermoeden.
"Ik serveerde in die sets ietsje beter, zette hem iets meer onder druk en toen ging hij forceren. De uitslag geeft een beetje een vertekend beeld", aldus Haase tegenover NUsport.

Na zijn titelprolongatie in Kitzbühel vorig jaar juli haalde de kopman van het Nederlandse Davis Cup-team alleen nog tweemaal de tweede ronde. In de Kroatische hoofdstad zet Haase de goede lijn van het behalen van de dubbelfinale met Igor Sijsling op de Australian Open voort.

"Zeker in de tweede ronde tegen Martin Klizan was het niveau hier erg goed. Het grappige is dat ik zowel toen als in deze partij twee keer een heel ongelukkig moment tegen me had, maar goed rustig bleef. Aan het einde van vorig jaar kon ik mezelf dan wel eens verliezen. Dat zijn keerpunten in de wedstrijd en ik ben er heel blij mee dat het nu goed gaat en dat ik daarvoor wordt beloond."

Kansen
Haase staat nu tegenover Jürgen Melzer. De Oostenrijker is als vierde geplaatst en stond twee jaar geleden nog achtste op de wereldranglijst. Haase verloor drie keer van Melzer, maar dat gebeurde telkens in drie sets.

"Ik weet nog dat ik in Miami vorig jaar echt kansen had tegen hem. Toen speelde ik echt een heel goede wedstrijd. Waar zijn zwaktes liggen? Je kunt beter vragen waar niet. Hij staat al jarenlang top dertig en is een heel goede speler. Af en toe is hij mentaal niet goed, maar hij heeft weinig zwakheden."

Het prestigieuze ABN Amro World Tennis Tournament van volgende week in Rotterdam zit nog niet in het hoofd van Haase. Eerst wil hij goed presteren in Zagreb. "Dit is de beste voorbereiding die je op dat toernooi kunt hebben. Heerlijk om veel wedstrijden te spelen. Ik ben nog niet met Rotterdam bezig. Dat is nu niet belangrijk."
Allemaal goede jongens op de Tour natuurlijk :Y
pi_122668304
quote:
Waar zijn zwaktes liggen? Je kunt beter vragen waar niet.
Dit soort antwoorden geven... :')_

Want hiermee zeg je dus dat Melzer meer zwaktes dan goede punten heeft en het amper een probleem zou moeten zijn... _O- Echt hoor, denken dat je een 'slim' antwoord geeft... :') En die journalist het ook gewoon opschrijven natuurlijk, die had even moeten vragen: 'dus je zegt eigenlijk dat die Melzer er geen klote van kan? Beetje een speler zoals jij dus?'
Jack does it in real time...
  zaterdag 9 februari 2013 @ 09:43:21 #235
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_122668749
Ach, de schuld voor de tekst ligt natuurlijk altijd bij de journalist he ;)

Zo'n gast moet aanvoelen wat Rooowbin daar bedoelt en het niet zo verschrikkelijk krom overnemen / neerzetten :)
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_122668798
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 08:56 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Dit soort antwoorden geven... :')_

Want hiermee zeg je dus dat Melzer meer zwaktes dan goede punten heeft en het amper een probleem zou moeten zijn... _O- Echt hoor, denken dat je een 'slim' antwoord geeft... :') En die journalist het ook gewoon opschrijven natuurlijk, die had even moeten vragen: 'dus je zegt eigenlijk dat die Melzer er geen klote van kan? Beetje een speler zoals jij dus?'
Ik interpreteer dat wel goed hoor, heb je die zin erna wel gelezen?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_122668851
Ja tuurlijk is het vooral de journalist. Die het heel krom probeert te herstellen in de zin erna, maar dat eerste antwoord betekent natuurlijk gewoon wat ik zei als je het zo neerzet.

Anyway, laat 'ie Melzer maar eens kloppen vanmiddag, hop hop! *O*
Jack does it in real time...
  zaterdag 9 februari 2013 @ 10:00:46 #238
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_122668929
Ik studeerde ooit Nederlands (of eigenlijk moet je dan zeggen Letteren). Daar kwamen ook heel veel journalistiek doorstromers van het HBO die nog een mastertje gingen doen. Toen ben ik al mijn geloof in journalisten verloren en realiseerde me hoe slecht het in Nederland met onderwijs gesteld is. Het dieptepunt was een afgestudeerd journalist die daar 6 jaar over gedaan had, omdat hij 2 jaar vertraging opliep op examens van actualiteiten (dan moet je dus zeg maar weten wat er speelt in de wereld). Dat vond hij maar onzin, dat ze ueberhaupt zo'n vak moesten doen :')

Dit soort mensen schrijven dus nu dit soort artikelen, het is te treurig voor woorden. De journalist in kwestie heeft vervolgens 4 jaar over zijn master + schakeljaar gedaan, omdat hij grammatica niet kon halen! Nu is de beste man journalist bij een nationale krant ^O^
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_122669094
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:00 schreef XL het volgende:
Ik studeerde ooit Nederlands (of eigenlijk moet je dan zeggen Letteren). Daar kwamen ook heel veel journalistiek doorstromers van het HBO die nog een mastertje gingen doen. Toen ben ik al mijn geloof in journalisten verloren en realiseerde me hoe slecht het in Nederland met onderwijs gesteld is. Het dieptepunt was een afgestudeerd journalist die daar 6 jaar over gedaan had, omdat hij 2 jaar vertraging opliep op examens van actualiteiten (dan moet je dus zeg maar weten wat er speelt in de wereld). Dat vond hij maar onzin, dat ze ueberhaupt zo'n vak moesten doen :')

Dit soort mensen schrijven dus nu dit soort artikelen, het is te treurig voor woorden. De journalist in kwestie heeft vervolgens 4 jaar over zijn master + schakeljaar gedaan, omdat hij grammatica niet kon halen! Nu is de beste man journalist bij een nationale krant ^O^
Serieus :{ Er is een enorm overschot aan journalistiekstudenten en de meest incompetente vindt een baan. :{

Waarom zou het trouwens Letteren heten? Dat is hier in Groningen de faculteit waar je Nederlands studeert.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_122669107
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 09:52 schreef DeeBee het volgende:
Ja tuurlijk is het vooral de journalist. Die het heel krom probeert te herstellen in de zin erna, maar dat eerste antwoord betekent natuurlijk gewoon wat ik zei als je het zo neerzet.

Anyway, laat 'ie Melzer maar eens kloppen vanmiddag, hop hop! *O*
Welke krant is dit trouwens? :D Of internet?

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:14 schreef Morthill het volgende:

[..]

Serieus :{ Er is een enorm overschot aan journalistiekstudenten en de meest incompetente vindt een baan. :{

Waarom zou het trouwens Letteren heten? Dat is hier in Groningen de faculteit waar je Nederlands studeert.
Het is echt genant hoe het bij de nieuwe generatie met Nederlands schrijven gesteld is, ongelooflijk :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_122670894
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:15 schreef Norrage het volgende:

[..]

Welke krant is dit trouwens? :D Of internet?

[..]

Het is echt genant hoe het bij de nieuwe generatie met Nederlands schrijven gesteld is, ongelooflijk :')
Dat laatste hoef je mij niet te vertellen :') Ik heb vorig jaar studenten begeleid bij marketingonderzoeken. De verslagen die ik, zeker in het begin, kreeg. Tweedejaars aan de universiteit zijn dat dan.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_122671185
Toch vrij sterke halve finales trouwens. Cilic vs Youz en Melzer.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_122672912
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 12:02 schreef Norrage het volgende:
Toch vrij sterke halve finales trouwens. Cilic vs Youz en Melzer.
En Haase _O-
pi_122672913
Ja, 3 top 30-spelers is best prima. Wat doet Haase daar :?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_122677277
Even rustig 2 setpointjes weggewerkt, 5-5.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:30:47 #246
348973 Sunshineboy
Het zonnetje op fok....
pi_122677371
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:27 schreef luckass het volgende:
Even rustig 2 setpointjes weggewerkt, 5-5.
Waar volg je het?
pi_122677455
Rooooowbib _O_ misschien put hij hoop uit fabian die net zo kansloos was maar ook een set wist te pakken tegen Ram!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:35:11 #248
348973 Sunshineboy
Het zonnetje op fok....
pi_122677497
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:33 schreef Norrage het volgende:
Rooooowbib _O_ misschien put hij hoop uit fabian die net zo kansloos was maar ook een set wist te pakken tegen Ram!
Minibreak tegen :(
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:37:11 #249
348973 Sunshineboy
Het zonnetje op fok....
pi_122677564
Wat een troosteloze bedoening daar zeg...
pi_122677594
Goede Rowwwwbreak Rooowbin!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')