abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 februari 2013 @ 03:24:05 #251
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_123149180
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 03:22 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ja de rest toonde geen inzet en ging er niet voor. _O-

Waarom haalt iedereen altijd van deze onzin erbij? De rest is gewoon tering slecht. Daar heeft inzet, mentaliteit, er echt voor gaan, op zoveel % spelen, de echte wil om te winnen en de rest van al dat gezever helemaal niks mee te maken. :')
Nederland was op het WK 2010 ook verschrikkelijk slecht.
pi_123149183
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 03:24 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Nederland was op het WK 2010 ook verschrikkelijk slecht.
Oké en nu? :?
  donderdag 21 februari 2013 @ 03:26:33 #253
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_123149187
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 03:25 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Oké en nu? :?
Die toonden toen ook de wil om te winnen en vooral inzet. En ze haalden de finale Nog. Jouw reactie is dus gewoon bullshit.
  donderdag 21 februari 2013 @ 03:30:10 #254
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_123149201
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 03:22 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ja de rest toonde geen inzet en ging er niet voor. _O-

Waarom haalt iedereen altijd van deze onzin erbij? De rest is gewoon tering slecht. Daar heeft inzet, mentaliteit, er echt voor gaan, op zoveel % spelen, de echte wil om te winnen en de rest van al dat gezever helemaal niks mee te maken. :')
Onzin, dat heeft er zeker mee te maken. Ik zeg niet dat ze er voor gingen, maar ik zie bij Wilshere gewoon een ander soort inzet dan bij de anderen. Als jij dat niet ziet of het er niet mee eens bent, prima.

quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 02:57 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Dat vind ik dus zo een net niet speler. Maar ik las ook dat Arsenal 70 miljoen mocht gaan spenderen :')
Aardige speler wel, verdedigende middenvelder kunnen we ook wel gebruiken denk ik.
En die 70 miljoen, las ook al ergens 80. Gaat toch nooit gebeuren ben ik bang ;(
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 21 februari 2013 @ 03:31:27 #255
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_123149204
quote:
7s.gif Op donderdag 21 februari 2013 03:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Onzin, dat heeft er zeker mee te maken. Ik zeg niet dat ze er voor gingen, maar ik zie bij Wilshere gewoon een ander soort inzet dan bij de anderen. Als jij dat niet ziet of het er niet mee eens bent, prima.

[..]

Aardige speler wel, verdedigende middenvelder kunnen we ook wel gebruiken denk ik.
En die 70 miljoen, las ook al ergens 80. Gaat toch nooit gebeuren ben ik bang ;(
Wilshere toont meer inzet en is van betere klasse.
pi_123149215
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 03:26 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Die toonden toen ook de wil om te winnen en vooral inzet. En ze haalden de finale Nog. Jouw reactie is dus gewoon bullshit.
Waar heb jij het allemaal over? :') Lees anders even.
  donderdag 21 februari 2013 @ 03:35:35 #257
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_123149223
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 03:33 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Waar heb jij het allemaal over? :') Lees anders even.
Jij beweert dat dat onzin is, ik weerleg dat met een ander voorbeeld.
pi_123149243
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 03:35 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Jij beweert dat dat onzin is, ik weerleg dat met een ander voorbeeld.
Dat is ook onzin. Tostitomaatkaas zegt dat Wilshere er als één van de weinige echt voor ging en wel inzet toonde. Daar klopt geen ene reet van. Iedereen ging er vol voor, iedereen toonde inzet en iedereen wou winnen. Het enige verschil is dat Wilshere 3 klasses beter is dan de rest.
  donderdag 21 februari 2013 @ 03:52:25 #259
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_123149260
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 03:43 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat is ook onzin. Tostitomaatkaas zegt dat Wilshere er als één van de weinige echt voor ging en wel inzet toonde. Daar klopt geen ene reet van. Iedereen ging er vol voor, iedereen toonde inzet en iedereen wou winnen. Het enige verschil is dat Wilshere 3 klasses beter is dan de rest.
Ik vind juist dat dit team (behalve Wilshere) helemaal geen inzet of wil om te winnen toont. Hoe kan het anders dat ze 2 keer uit het bekertoernooi vliegen tegen een team dat stukken minder is? Wilshere zit na de wedstrijd met tranen in zijn ogen, de rest niet. Dit team bestaat grotendeels met gasten die het wel lekker vinden om geld te verdienen, niet om na zoveel jaar weer eens een prijs binnen te halen. Kijk bijvoorbeeld naar fucking Arshavin.
  donderdag 21 februari 2013 @ 03:54:04 #260
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_123149262
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 03:52 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Ik vind juist dat dit team (behalve Wilshere) helemaal geen inzet of wil om te winnen toont. Hoe kan het anders dat ze 2 keer uit het bekertoernooi vliegen tegen een team dat stukken minder is? Wilshere zit na de wedstrijd met tranen in zijn ogen, de rest niet. Dit team bestaat grotendeels met gasten die het wel lekker vinden om geld te verdienen, niet om na zoveel jaar weer eens een prijs binnen te halen. Kijk bijvoorbeeld naar fucking Arshavin.
My poiny exactly.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_123161550
quote:
Arsenal appear on course for an eighth trophyless season in a row, but despite that Wenger's job does not appear to be under threat as he still has the support of majority shareholder Stan Kroenke and the club's other directors.
However, the Arsenal Supporters' Trust (AST) has called for the board to reassess their own role in the team's success and create a more challenging environment.
"At the meeting today the board must review its approach to much more than just the position of Arsène Wenger," an AST spokesperson said.
"The board needs to consider recruiting new members with exposure to the football world who can support and challenge Wenger to be a better manager.
"It's wrong to focus on just him at the moment. Every single non-executive director of the club is over 70 years old and it is time for some fresh blood. We would call for Stan Kroenke to meet with (second-largest shareholder) Alisher Usmanov to work out how to make it stronger."

The Gunners' trophy cabinet has been empty since 2005 when they lifted their last piece of silverware, the FA Cup, and this season looks set to end without success.
Arsenal were knocked out of the Capital One Cup in a penalty shoot-out by npower League Two side Bradford in December, were beaten by Championship side Blackburn at home in the FA Cup last weekend, and their Champions League campaign has been left in tatters following a 3-1 defeat at the Emirates by Bayern Munich in the first leg of their last 16 tie.
Wenger's side also face an uphill struggle to secure a Champions League place for next season as they are currently in fifth place, four points behind great north London rivals Tottenham.
However, AST insisted now is not the time to assess Wenger's performance, but plans must be put in place to improve the structure of the club for the coming season.
"Our position is that we review the manager at the end of the season," the AST spokesperson said. "The board must ask hard questions about itself and not just the manager.
"AST members are not happy with the current situation. We think the club needs to review how they scout, recruit and pay players as the current approach is creating a depreciation in competitiveness.
"It is time for Kroenke to show to Arsenal fans some of his vision, to end his silence and to engage properly with them."
Wenger has managed Arsenal since 1996 and has led them to three Premier League titles, four FA Cup titles and four FA Community Shield wins.
The Frenchman is under contract until 2014 and it is understood the club does not want to sack him even if they fail to qualify for the Champions League next season.
However, the supporters' group remains concerned by the club's plans for making them more competitive next season, despite improved television revenue and the first instalment of a shirt sponsorship deal contributing to a fund of around £70 million for new signings.
The AST spokesperson added: "We would also like the board to be more accountable for the transfer budget available to the manager and make sure it is spent on players and not just used as profit."
http://www.telegraph.co.u(...)-say-supporters.html

Ben ik het wel mee eens.
pi_123162053
De roep om Usmanov wordt steeds luider, en hij laat dan ook regelmatig wat van zich horen itt tot Silent Stan. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 21 februari 2013 @ 15:18:15 #263
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_123162535
Maar met die 70 miljoen kun je sowieso een echte winnaar binnenhalen, dat kan dit team wel gebruiken.
pi_123163753
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar met die 70 miljoen kun je sowieso een echte winnaar binnenhalen, dat kan dit team wel gebruiken.
M.i. is (gebrek aan) geld het probleem de afgelopen jaren niet. Steeds als de jaarverslagen bekend gemaakt worden, wordt er gezegd dat de schuld van het stadion bijna weg is en dat we in een sterke financiële positie zitten. Geld is er dus wel degelijk inderdaad.
En wat de AST nu ook zegt; er moet verandering komen voor wat betreft er hoe het met het geld wordt omgegaan. Veranderingen op bestuurs en managerial niveau.
Een dure speler kan misschien als stop-gap fungeren, maar dan zouden we alsnog tegen dezelfde problemen aanlopen die we nu ook hebben.
pi_123164190
Het ergste kwaad is ook al lang gedaan, het is zo zonde dat ze de afgelopen jaren de teams nooit versterkt hebben. Soms was het team echt 2 of 3 spelers verwijderd van echt een topteam te zijn, dat ze daar nooit in hebben willen investeren is oliedom geweest. Nu is het bijna allemaal middelmaat (voor een club als Arsenal) en stuwen ze elkaar ook niet meer omhoog.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_123167606
Laten we hopen dat de dure krachten die deze zomer weggaan een startschot is voor vernieuwing.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:07:53 #268
131800 Tarado
capô de fusca
pi_123196021
quote:
Past in het huidige aankoopbeleid :)
pi_123196055
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

Past in het huidige aankoopbeleid :)
Mwah, Janmaat is wel echt de middelmaat van de eredivisie. Maar waarom praten we hier eigenlijk over? Gebeurt toch niet.
pi_123200286
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:09 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Mwah, Janmaat is wel echt de middelmaat van de eredivisie. Maar waarom praten we hier eigenlijk over? Gebeurt toch niet.
:D :D :D :D :D
  vrijdag 22 februari 2013 @ 12:52:59 #271
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_123201508
quote:
Ongelooflijk inderdaad, stond ook al op voetbalzone (nog niet eens in de wandelgangen). Dit gaat echt niet gebeuren.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_123202318
Ik ben het wel eens met het artikel dat zegt dat er boven Wenger iets moet veranderen - dus mensen met een 'football mindset' in de directie en niet van die ouwe sufkutten die alles wel prima vinden, ook als Wenger het verprutst.

Of dat dan meteen een andere rijke oligarch moet worden a la Chelsea of City, dat weet ik nog niet...
all your heroes are whores
  vrijdag 22 februari 2013 @ 17:09:21 #273
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_123211486
Sagna doet morgen niet mee.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 17:12:41 #274
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123211606
quote:
Dit is echt :') Wanneer gaan ze nou eens toppers halen.
Oh.
pi_123242394
Ik denk dat vandaag wel eens beslissend kan zijn voor Arsene
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')