abonnement Unibet Coolblue
pi_122028072
In navolging van het jongeren tussen 18-25 jaar topic willen we graag een verzamelplek voor mensen tussen de 25-35+ jaar maken. Dit omdat we ervan overtuigd zijn dat er meer mensen van onze leeftijd zijn die ook wel eens nieuwe contacten zouden willen opdoen.

Wellicht leren we via dit topic dan wel mensen kennen waar we het goed mee kunnen vinden.

Stel jezelf voor in dit topic en wie weet doe je wel leuke contacten op :)
Deze reeks is echt alleen bedoeld om jezelf voor te stellen en meets te organiseren, voor SC zijn er in R&P de relatie-SC en nog een andere SC.

Er is ook een facebookgroep. Geinteresseerden kunnen DM'en/PM'en naar Hungry_Joe of Weissman.

Users op een rijtje die zich reeds uitgebreid voorstelden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Verslagje van de laatste meet door El_Thijs

*O* We doen ook af en toe meeten:

Wanneer?

26 Januari, 19:30.

Waar?

Noordwijk

Wat?

Een spelletjesavond eventueel gecombineerd met daarna een biertje drinken in 1 van de kroegen in het bruisende Noordwijk aan Zee.

Mensen die zeker komen:

MsMessy
Weismann
El_Thijs
Detroit
Piles
Wolken

Deze op staat hier. Graag jezelf even in de OP plakken als je daar behoefte aan hebt en daarna even melden dat je de wiki hebt aangepast. Of Weissman met zaadvragende ogen aankijken, dan past hij de wiki aan.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 13:43:04 #2
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_122028187
@weissman.

een voorbijganger :P
pi_122028212
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:32 schreef Chawi het volgende:
Ik ga sowieso naar de meeste festivals omgeving Eindhoven. Parkpop staat ieder jaar ook al op de lijst.
Meestal met een groep vrienden, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

Down Under is de aftrap van het seizoen. Kaarten zijn goedkoop te krijgen via ticketveilingen etc. Verleden jaar had ik 2 kaarten voor 15 euro in ieder geval
pi_122029579
Ik wil bij de FBgroep :Y Stuur je vnv wel een pm, zit nu mobiel.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 14:31:47 #5
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122030035
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:43 schreef Weissman het volgende:

[..]

Is het een idee om weer wat meer ophanden zijnde meets in de TO te zetten? Voor de geïnteresseerden die nog niet op facebook zitten bijvoorbeeld.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 14:37:54 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122030282
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:31 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Is het een idee om weer wat meer ophanden zijnde meets in de TO te zetten? Voor de geïnteresseerden die nog niet op facebook zitten bijvoorbeeld.
Zou fijn zijn :)
  vrijdag 25 januari 2013 @ 14:38:11 #7
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_122030298
Check!
pi_122032248
Festivals (rond Eindhoven) vind ik een goed plan :D
I'm in :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_122032498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:27 schreef Olment het volgende:
Festivals (rond Eindhoven) vind ik een goed plan :D
I'm in :P
Best kept secret ben ik sowieso op vrijdag :)
pi_122037331
Festivals rond eindhoven, hmm dat klinkt goed!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:51:49 #11
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_122038327
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:31 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Is het een idee om weer wat meer ophanden zijnde meets in de TO te zetten? Voor de geïnteresseerden die nog niet op facebook zitten bijvoorbeeld.
Topics gaan vaak te lang mee. Vandaar dat Weiss ze regelmatig even tussendoor post.
Voor vragen en aanmeldingen kan er altijd een DM of PM gestuurd worden naar de contactpersonen (wanneer genoemd) of de personen genoemd in de OP

quote:
14s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:17 schreef Weissman het volgende:
Meets voor de komende tijd;

26 januari, Noordwijk;
9 februari, Rotterdam;
9 maart, Eindhoven.


*O*
pi_122068080
Ik ben lange tijd afwezig geweest maar besloten weer eens te kijken of ik een meet kan bijwonen. Ben ondertussen wel 36 geworden... Is dat problematisch?
pi_122118492
Verslag van de spelletjesmeet in Noordwijk
Datum: 26 januari 2013
Locatie: Wolken's poesjespension

Met een 'light'-variant aan overnachtings-materiaal toog ik vol goede moed rond de klok van half 6 naar de auto om aan de reis naar Noordwijk te gaan beginnen!

Met een kleine tussenstop in Rotterdam om Weissman en MsMessy op te halen uit haar penthouse.

Aangekomen in Rotterdam en zoals een goed heer betaamt natuurlijk via sms laten weten dat ik er was, kreeg ik van Weissman het simpele antwoord om naar boven te komen. Goed, dat liet ik me geen twee keer zeggen en na 2x rond het gebouw door de sneeuw te hebben gebanjerd (remember kids, don't eat the yellow snow) vond ik het naamplaatje van de betreffende flat. Goed van vertrouwen ging de deur meteen open en na een 6-tal trappen stond ik voor de deur om mijn twee kompanen mee te kunnen nemen.

Waarschijnlijk was er iets mis gegaan in de communicatie, want ze namen zoveel spullen mee dat het een rondreis van twee weken leek in plaats van twee dagen. Wonderbaarlijk paste alles in de auto en konden we vol goede moed op weg. Na een vrolijke discussie over verplichtingen kwamen we dan ook aan in Noordwijk. MsMessy was net een gids; ze wist alles netjes uit te leggen. Ik heb de helft maar gehoord omdat ik op de weg aan het letten was in die kleine straatjes.

Na een niet al te lange tijd kwamen we dan eindelijk aan bij het optrekje van Wolken. En tot ons aller verbazing (of opluchting) waren we niet de eerste, en bevonden zich piles, Detroit en RedFever007 zich al in de woonkamer. Nog even snel de auto's verplaatsen en toen konden we eindelijk gaan beginnen.

Wolken haalde heel de kast leeg en er kwamen vele leuke spellen op de tafel te liggen. De keuzes leken eerst erg divers, totdat Weissman het Lama-spel voorstelde. De beslissing was toen, unaniem, snel genomen. En zoals altijd bleek het een goede keus te zijn. Ik vond mijzelf in een team met piles, Detroit en Wolken, en we deden ons best om ons improvisatietalent te tonen.

En zoals gebruikelijk werd de zandloper niet gebruikt.

Het moordspel was de eerste opdracht voor ons team, wat we eigenlijk vrij vlot wisten te winnen. De daarop volgende ronden werden nog hilarischer dan de vorige, want probeer maar eens je lach niet in te houden als je niet mag lachen. Ook de gehandicapten-scene leverde veel plezier op, want een medeklinker niet gebruiken in een zin levert ook leuke situaties op.

Uiteindelijk werd besloten om telkens door een persoon een moordspel uit te beelden. Maar ja, hoe beeld je Johan Cruijff uit? Een autoshowroom en een onzekere conducteur gaan nog wel, maar dit was echt een vrijwel onmogelijke opgave.

Over onmogelijke opgave gesproken: Wolken beeldde een jumpstyle-kampioen uit. Alleen daarvoor zou ze al een Gouden Kalf mogen krijgen. Maar dat sommigen een stagiair in het Witte Huis moeilijk vonden, is mij een raadsel.

Na nog enkele keren onze aller-slechtste openingszinnen ten gehoor te brengen (met pareltjes als: 'Ik ben een Fok!ker') en wat er op het antwoordapparaat van God staat ('Ik ben er niet' of 'Ik ben even koffie drinken met Allah'), vonden sommigen het een goed plan om even de kroeg in te gaan.

Met Wolken als gids en mijn vingers nog steeds heel togen we naar buiten en belandden we in het bruisende uitgaansleven van Noordwijk. Na diverse kroegen gepasseerd te zijn, gingen we een hardrock-café binnen, waar we onder het genot van een drankje onze ogen de kost gaven. En de term hardrock was dubieus, vooral als je Offspring met Pretty Fly for a White Guy hoort.

Al snel viel ons oog op een groepje personen, niet ver van onze eigen plek. Om de een of andere manier trok dat onze aandacht (en dan niet de schakende spelers achterin de kroeg, I kid you not). Of het nu de nerdy meid was of de ict-er met een big-ass hoofdtelefoon om zijn nek, het had er alle schijn van dat het wel eens een…

*slik*

…Fok!-minimeet zou kunnen zijn.

En toen er iemand aanschoof met een troll-face-shirt, wisten we het eigenlijk bijna zeker. Maar ja, Fok!kers als we waren, niemand durfde erop af te stappen. Niemand…

…behalve prins Weiss.

Sociaal als hij was, ging hij naar de groep en niet veel later kwam hij weer terug met de teleurstellende (of opgeluchte) mededeling dat ze niet van Fok! waren. Ze kenden het wel maar het waren meer lurkers, en daar heb je niet zoveel aan.

Omdat er in Noordwijk nog strenge regels gelden en ze respect hebben voor de politie, hield het uitgaansleven op om 2 uur. Op ons gemak en met gevaar voor eigen leven gingen we weer terug naar Wolken's huis. Elke stap was een overlevingsstrijd; je kon immers zo op je gezicht of een ander lichaamsdeel vallen.

Eenmaal thuis gekomen werd het spel nog even opgeruimd. Terwijl men het spel opruimde, mocht ik het poesje van Wolken aaien.

Het heeft me bijna mijn vingers gekost.

Toen de poes van Wolken zich weer eens op het dekbed van MsMessy nestelde en dacht er een speldenkussen van te maken terwijl het strak voor zich uitkeek, werd er drinken ingeschonken en gezellig nagepraat. Toen de klok tegen half 4 aan begon te hikken vond Detroit het welletjes geweest, en hij excuseerde zich om te gaan slapen. Niet veel later vertrok piles ook, en vonden wij allemaal dat het wel tijd werd om te gaan slapen.

Terwijl er een luchtbed beneden werd opgeblazen ging ik de logeerkamer verkennen, waar inderdaad een bed op me stond te wachten.

Recht naast een elektrische cirkelzaag.

Aangezien RedFever007 de kamer met mij deelde hadden we een gegronde reden om het martelwerktuig op de overloop te zetten. Het duurde niet lang voordat iedereen in bed lag en er kon worden genoten van een heerlijke nachtrust. Deze keer had ik wél oordopjes bij me (3x een paar, omdat Wolken dacht dat ik 6 oren had) en heb ik toch een goed uiltje kunnen knappen. Of er bomen zijn omgezaagd weet ik niet, maar dat terzijde.

De ochtend kwam snel (mede door het gebrek aan gordijnen), en ik werd ruw gewekt door een vallende plint. Hoe dat ding vanuit de hoek van de muur zijn weg vond naar mijn bed is een raadsel, maar vreemd was het wel. Ik kleedde me aan na mijn kamergenoot ook goedemorgen gewenst te hebben en ik ging naar beneden waar ik Wolken, Weissman en MsMessy (spelend met de poes van Wolken) aantrof. Wolken verwittigde mij dat Detroit al in de vroegte was vertrokken en ons niet wakker wilde maken.

Weissman verzorgde het ontbijt en na nog even leuk nagetafeld te hebben werd het tijd om te gaan. Alle spullen werden ingeladen en na RedFever007 bij zijn auto te hebben afgezet bracht ik Weissman en MsMessy terug naar huis. Niets leek een rustige rit in de weg te staan.

Totdat bleek dat Feyenoord moest voetballen.

Na een redelijke file en een stel automobilisten gezien te hebben die hun rijbewijs op straat gevonden hadden, kwamen we aan bij het optrekje van MsMessy. Na een kort afscheid toog ik zelf vol goede moed (en 2x verkeerd rijden) ook naar huis.

De meet was erg leuk, en ik wil bij deze Wolken nog eens hartelijk bedanken voor haar gastvrijheid. Ik heb weer twee leuke mensen ontmoet en ik hoop ze allen nog eens een keer te zien.

Een samenvatting maak je zelf maar.

Tot de volgende meet!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122119797
Thijs, helemaal top dit verslag!

Poes en ik willen jullie bedanken voor de gezellige meet en waarschijnlijk weer tot 9 februari.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_122119921
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef Wolken het volgende:
Thijs, helemaal top dit verslag!

Poes en ik willen jullie bedanken voor de gezellige meet en waarschijnlijk weer tot 9 februari.
Dank u!

En zeker tot de 9e!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122120775
Thijs! _O_
pi_122121037
Leuk om zo'n verslag te lezen. Klinkt als een geslaagde meet! :)
pi_122121123
quote:
14s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Thijs! _O_
Syl! :D

quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:23 schreef de_nachtwacht het volgende:
Leuk om zo'n verslag te lezen. Klinkt als een geslaagde meet! :)
Dat was het ook zeker, en ik weet ook zeker dat elke deelnemer dat ook vond :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 27 januari 2013 @ 17:47:55 #19
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_122121986
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef Wolken het volgende:
Thijs, helemaal top dit verslag!

Poes en ik willen jullie bedanken voor de gezellige meet en waarschijnlijk weer tot 9 februari.
Dank u Thijs! :7 Kleine aanvulling nog:
quote:
Of er bomen zijn omgezaagd weet ik niet, maar dat terzijde.
Ik wel: M'n tropisch regenwoud, wat doe je :'( B-)

Dank ook (nogmaals :P ) Wolken en haar poes voor de gastvrijheid *O* *O*
  zondag 27 januari 2013 @ 18:05:00 #20
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_122122809
Leuk verslag Thijs. Ik zie een glorieuze toekomst als night time reporter voor je in het verschiet!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_122122939
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Dank u Thijs! :7 Kleine aanvulling nog:

[..]

Ik wel: M'n tropisch regenwoud, wat doe je :'( B-)

Dank ook (nogmaals :P ) Wolken en haar poes voor de gastvrijheid *O* *O*
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:05 schreef Detroit het volgende:
Leuk verslag Thijs. Ik zie een glorieuze toekomst als night time reporter voor je in het verschiet!
Dank allen!

En ik zal het onthouden Detroit ;) Ben je nog goed thuisgekomen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 27 januari 2013 @ 18:11:03 #22
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_122123143
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef El_Thijs het volgende:

En ik zal het onthouden Detroit ;) Ben je nog goed thuisgekomen?
Absolutement! Heb super brak geslapen. Had namelijk een veel te dun matje gekocht, en dacht dat dat wel fatsoenlijk zou slapen. Motherfuckers, wat heb ik de vloer gevoeld! :D.

Om 9 uur dus maar mijn spullen ingepakt en weer weggegaan, iedereen was nog onder zeil toen.
Ik heb wel gehoord van Wolken dat ik een ontbijt heb gemist met croissants, jus, eitjes en zulks. :P.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_122123221
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef Detroit het volgende:

[..]

Absolutement! Heb super brak geslapen. Had namelijk een veel te dun matje gekocht, en dacht dat dat wel fatsoenlijk zou slapen. Motherfuckers, wat heb ik de vloer gevoeld! :D.

Om 9 uur dus maar mijn spullen ingepakt en weer weggegaan, iedereen was nog onder zeil toen.
Ik heb wel gehoord van Wolken dat ik een ontbijt heb gemist met croissants, jus, eitjes en zulks. :P.
Helaas, maar dat haal je nog wel een keer in ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 27 januari 2013 @ 18:13:42 #24
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_122123278
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Helaas, maar dat haal je nog wel een keer in ;)
Slapen doen we doordeweeks wel weer, op het werk bijvoorbeeld! Rock'n'roll! ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_122134227
Dat klinkt als een zeer gezellige meet!
Helaas wel erg ver voor mij, maar witte weet voor een volgende keer. Eerst de brabant meet.
  zondag 27 januari 2013 @ 21:26:26 #26
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122135283
Ook hier maar even :') :D

Leuk verslag, Thijs!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122141337
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef Yuki het volgende:
Ook hier maar even :') :D

Leuk verslag, Thijs!
En nogmaals :P

Dank!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122151007
quote:
14s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Thijs! _O_
pi_122166451
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen;
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 16:10:02 ]
pi_122167370
quote:
14s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:07 schreef Weissman het volgende:
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen;
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Ik kom hoogstwaarschijnlijk ook. Het is even afhankelijk van hoe druk ik het dat weekend heb (volgende week donderdag beginnen de lessen van het tweede semester...).
  maandag 28 januari 2013 @ 16:55:34 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122168609
Ik sla over. De twee weekenden daarop al genoeg plannen :)
pi_122171420
quote:
2s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kom hoogstwaarschijnlijk ook.
^O^

quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik sla over. De twee weekenden daarop al genoeg plannen :)
Dat zal niemand je kwalijk nemen aangezien je er een halve dag over doet om in Rotterdam te komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 17:40:44 ]
pi_122171529
quote:
2s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik kom hoogstwaarschijnlijk ook. Het is even afhankelijk van hoe druk ik het dat weekend heb (volgende week donderdag beginnen de lessen van het tweede semester...).
Tof man!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 28 januari 2013 @ 18:14:15 #34
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122173627
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr

---

99% zeker is zeker genoeg voor mij. :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122175205
quote:
14s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef Yuki het volgende:
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr

---

99% zeker is zeker genoeg voor mij. :)
Waar precies? Staat geen locatie bij :@
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 28 januari 2013 @ 18:49:52 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122175854
quote:
10s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef Weissman het volgende:

Dat zal niemand je kwalijk nemen aangezien je er een halve dag over doet om in Rotterdam te komen.
Ben ik blij om :)
pi_122176345
quote:
14s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef Yuki het volgende:
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Wolken

---

"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  maandag 28 januari 2013 @ 19:19:12 #38
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122178535
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar precies? Staat geen locatie bij :@
Geen idee, ik ben niet degene die het organiseert en totaal niet bekend in 010.

Ik heb alleen m'n naam toegevoegd :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122178879
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 19:19 schreef Yuki het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben niet degene die het organiseert en totaal niet bekend in 010.

Ik heb alleen m'n naam toegevoegd :D
Gezellig :D er is vast wel iemand die het weet :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 28 januari 2013 @ 19:23:44 #40
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122178938
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gezellig :D er is vast wel iemand die het weet :P
Weiss vast wel.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 28 januari 2013 @ 19:27:11 #41
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122179221
Het zal vast nog niet bekend staan. En iets van een drankje ofzo in de stad worden. Zal ie vast nog wel bekend maken.
pi_122189308
9 februari ben ik brabant niet uit te slaan haha
pi_122200468
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
Gezellig :D er is vast wel iemand die het weet :P
Details altijd een dag voor de meet per PM, nooit openbaar; dat zou je onderhand toch wel moeten weten :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2013 05:41:54 ]
  dinsdag 29 januari 2013 @ 07:25:14 #44
381477 Izzit
This Izzit
pi_122200782
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Izzit

Lijkt mij gezellig weer eens te poolen en fokkers te ontmoeten. Ik moet alleen nog even kijken of ik daadwerkelijk kan.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 07:27:09 #45
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122200789
Wolken staat ook op t misschien-lijstje Izzit ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 29 januari 2013 @ 07:29:44 #46
381477 Izzit
This Izzit
pi_122200800
Pardon!

Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Wolken
Izzit
  dinsdag 29 januari 2013 @ 07:52:54 #47
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122200946
Top! ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122222835
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 05:30 schreef Weissman het volgende:

[..]

Details altijd een dag voor de meet per PM, nooit openbaar; dat zou je onderhand toch wel moeten weten :P
Ik begrijp het :) nvm verder
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_122238667
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Wolken
Izzit
Jofunu-kun
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_122261048
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Wolken
Izzit
Jofunu-kun
Minder misschien, meer zeker!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122268216
Schrijf mij er ook maar bij, nog even voor misschien.
pi_122269512
Laat ik het ook maar eens proberen :)

Zeg, waar woon je
In Almere-Haven

En.. hoe jong ben je:
32

Vertel, hoe zie je eruit?
Als 'Boy next door' ben ik 1m84 lang en beschik ik over een normaal gewicht (72kg). Ik ben wat ijdel, op een juiste manier, en heb donkerblond haar.

Leuk allemaal, wat mogen wij nog meer weten?
Ik ben een spraakzame, niet rokende, veelal rustige vent. Ik voel mij het best thuis in de volgende steekwoorden: sociaal, ondernemend, open-minded, gezellig. Ik heb een hekel aan voetbal, drink graag een wijntje (liever dan een biertje) en kijk trouw samen met Inge (mijn vrouw) iedere avond GTST (jaja)..
Ik werk nabij Amsterdam, als CTO binnen de marketingbranche. Zodoende ben ik doorgaans redelijk lang van huis, om mijn lange dagen te compenseren heb ik woensdag mijn thuiswerkdag (ochtend).
Op 20 mei 2011 ben ik getrouwd met Inge, we hadden een erg mooie bruiloft met vrienden en familie op een heldere lentedag. Enkele maanden later, in november, werd onze prachtige dochter geboren. Als trotse vader merk je dat niet al jouw vrienden deze nieuwe levenswijze kunnen waarderen en hierdoor ben ik heel vrienden uit het zicht verloren. Heel erg jammer, er zijn namelijk veel momenten waarop ik deze vriendschappen mis.
Het echte uitgaansleven heb ik wel gehad, zo nu en dan vind ik dat nog wel leuk maar dit hoeft van mij niet meer wekelijks. Het bezoeken van een leuk cafe of liever een terras of een goed restaurant voor een etentje past meer bij mij.

Wat denk je er van?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
  woensdag 30 januari 2013 @ 20:53:34 #53
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122271784
Welkom, Jeroen!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122271826
Weer iemand uit de regio :W
Welkom :)
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 30 januari 2013 @ 20:57:09 #55
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122272026
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Wolken
Izzit
Jofunu-kun
winston3110
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 30 januari 2013 @ 20:58:35 #56
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122272105
En voor de volgende die zich wil toevoegen:

- quote
- quote-tags etc weghalen
- naam toevoegen

Simpel doch effectief! ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122273738
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef Yuki het volgende:
Welkom, Jeroen!
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
Weer iemand uit de regio :W
Welkom :)
Bedankt voor dit warme welkom :Y
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_122290262
Welkom naamgenoot!
pi_122329115
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef Yuki het volgende:
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Wolken
Izzit
Jofunu-kun
winston3110
Volgende week toch? Wellicht dat ik kom :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  FOK!fotograaf vrijdag 1 februari 2013 @ 04:18:03 #60
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_122329124
Ik ga me ook maar eens aanmelden denk ik. Leuk topic!
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_122329129
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 04:18 schreef fraubitch het volgende:
Ik ga me ook maar eens aanmelden denk ik. Leuk topic!
Op dit tijdstip?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  FOK!fotograaf vrijdag 1 februari 2013 @ 04:22:27 #62
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_122329130
Nee later. Is mij nu te laat om een leuk verhaaltje te schrijven over mijn geweldige persoonlijkheid.

Ps: Hai! Long time no see.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_122329133
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 04:22 schreef fraubitch het volgende:
Nee later. Is mij nu te laat om een leuk verhaaltje te schrijven over mijn geweldige persoonlijkheid.

Ps: Hai! Long time no see.
Rehoi..

Geef ff aan of je gaat meeten of niet... :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  FOK!fotograaf vrijdag 1 februari 2013 @ 04:31:02 #64
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_122329135
Ja hoor. Ik doe wel aan meets, mits in de buurt.
Rotjeknorr sla ik dus over.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_122329141
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 04:31 schreef fraubitch het volgende:
Ja hoor. Ik doe wel aan meets
Worden we wel blij van.

Geweldige persoonlijkheid? Schrijf ff een verhaaltje in je kladblok en post hem morgen!
Je bent de heldin van de dag ;P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 07:21:43 #66
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122329516
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 04:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Volgende week toch? Wellicht dat ik kom :)
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef Yuki het volgende:
En voor de volgende die zich wil toevoegen:

- quote
- quote-tags etc weghalen
- naam toevoegen

Simpel doch effectief! ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122330700
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Wolken
Izzit
Jofunu-kun
Godshand

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 09:15:58 ]
pi_122330724
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 04:22 schreef fraubitch het volgende:
Nee later. Is mij nu te laat om een leuk verhaaltje te schrijven over mijn geweldige persoonlijkheid.
Sluit maar achter aan in de rij; er zijn hier al genoeg geweldige persoonlijkheden.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 09:39:38 #69
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122331316
Zo dus. Thanks Weiss!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122335636
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 07:21 schreef Yuki het volgende:

[..]

[..]

Ach, als je naar het tijdstip kijkt waarop ik dat postte :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:56:19 #71
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122335662
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach, als je naar het tijdstip kijkt waarop ik dat postte :')
Oh ja. Goed punt :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122337930
Leipe thread.
Lambo of Rekt
pi_122338188
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:02 schreef EggsTC het volgende:
Leipe thread.
ja towk
pi_122338254
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?

Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Wolken
Izzit
Jofunu-kun
Godshand
pi_122338302
Wat ?
Meet, drankje, gezelligheid, eten.

Waar ?
Eindhoven, de gheakste !

Wanneer ?

Zaterdag, 9 Maart.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
El_Thijs
Jeltje
Bos81
Ashira

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 13:16:36 ]
pi_122338911
edit: wrong
pi_122343972
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:12 schreef Weissman het volgende:
Wat ?
Meet, drankje, gezelligheid, eten.

Waar ?
Eindhoven, de gheakste !

Wanneer ?

Zaterdag, 9 Maart.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
El_Thijs
Jeltje
Bos81
Ashira
Jdel
pi_122366892
Meet in Eindhoven de gekste, dat kan niet anders dan bedenkelijke scenario's opleveren. Count me in.

quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:12 schreef Weissman het volgende:
Wat ?
Meet, drankje, gezelligheid, eten.

Waar ?
Eindhoven, de gheakste !

Wanneer ?

Zaterdag, 9 Maart.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
El_Thijs
Jeltje
Bos81
Ashira
Jdel
Hungry_Joe
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 2 februari 2013 @ 03:50:03 #79
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122368775
Wat ?
Meet, drankje, gezelligheid, eten.

Waar ?
Eindhoven, de gheakste !

Wanneer ?

Zaterdag, 9 Maart.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
El_Thijs
Jeltje
Bos81
Ashira
Jdel
Hungry_Joe

Mensen die misschien komen:
Yuki
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 2 februari 2013 @ 05:39:37 #80
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_122369015
Wat ?
Meet, drankje, gezelligheid, eten.

Waar ?
Eindhoven, de gheakste !

Wanneer ?

Zaterdag, 9 Maart.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
El_Thijs
Jeltje
Bos81
Ashira
Jdel
Hungry_Joe

Mensen die misschien komen:
Yuki
MPG
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_122369117
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:11 schreef Weissman het volgende:
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?

Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Wolken
Izzit
Jofunu-kun
Godshand
Yay! Brabo-meet! Gaat gezellig worden :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Jeltje op 02-02-2013 07:31:06 (Bla) ]
  zaterdag 2 februari 2013 @ 09:22:06 #82
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122369608
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 07:29 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Yay! Brabo-meet! Gaat gezellig worden :)
Je quote was van de Rotterdam meet he, een maand eerder ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 2 februari 2013 @ 09:58:50 #83
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122369980
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?

Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Wolken
Izzit
Jofunu-kun
Godshand
Murmeli
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 2 februari 2013 @ 09:59:40 #84
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122369993
Waar in Rdam wordt er afgesproken?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122370106
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 09:59 schreef Murmeli het volgende:
Waar in Rdam wordt er afgesproken?
Altijd op een centraal punt, maar als je bedoelt wat we, waar gaan doen zal je moeten wachten op de PM ;)

Edit; alleen de mensen die zeker komen, ontvangen een PM van mij :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2013 10:09:14 ]
  zaterdag 2 februari 2013 @ 10:31:08 #86
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122370484
Dan ga ik geen PM krijgen, ik bedenk namelijk pas op het laatst of ik kom. Ik kan nooit zo goed vantevoren inschatten of ik het trek om te komen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122370674
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 10:31 schreef Murmeli het volgende:
Dan ga ik geen PM krijgen, ik bedenk namelijk pas op het laatst of ik kom. Ik kan nooit zo goed vantevoren inschatten of ik het trek om te komen
Je hebt DM.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 10:43:58 #88
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122370723
beantwoord :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 2 februari 2013 @ 10:47:23 #89
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_122370788
Leuk topic, zal binnenkort even wat neerzetten hier :)
pi_122370937
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 10:47 schreef Grumpey het volgende:
Leuk topic, zal binnenkort even wat neerzetten hier :)
Hoi, leuk dat je meet neer wilt zetten. Dit kan ik alleen maar aanmoedigen. *O*

Mss een idee om je eerst voor te stellen ? ^O^
  zaterdag 2 februari 2013 @ 11:00:00 #91
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122371045
Volgens mij bedoelt ie dat ook :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122371067
Misschien zet hij wel drie pallets ongezouten kritiekjes neer, Weiss. Dat moet nog blijken.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 2 februari 2013 @ 11:02:25 #93
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122371118
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 11:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Misschien zet hij wel drie pallets ongezouten kritiekjes neer, Weiss. Dat moet nog blijken.
of dozen wijn 8-)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122371320
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 11:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Misschien zet hij wel drie pallets ongezouten kritiekjes neer, Weiss. Dat moet nog blijken.
Het doet er niet toe, ik laat me in dit geval leiden door het woord van God. Om specifiek te zijn door het Nieuwe Testament, Romeinen, hoofdstuk 12; de laatste 5 verzen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2013 11:12:33 ]
  zaterdag 2 februari 2013 @ 11:12:39 #95
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122371388
ieuwwwwwwww!

*vindt geloof en de bijbel enzo een beetje eng*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122371477
Wat ?
Meet, drankje, gezelligheid, eten.

Waar ?
Eindhoven, de gheakste !

Wanneer ?

Zaterdag, 9 Maart.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
El_Thijs
Jeltje
Bos81
Ashira
Jdel
Hungry_Joe

Mensen die misschien komen:
Yuki
MPG
de_nachtwacht
  zaterdag 2 februari 2013 @ 11:23:46 #97
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122371662
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 11:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

Het doet er niet toe, ik laat me in dit geval leiden door het woord van God. Om specifiek te zijn door het Nieuwe Testament, Romeinen, hoofdstuk 12; de laatste 5 verzen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De taalnazi in mij struikelt over zóveel dingen in dat stukje :X
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 2 februari 2013 @ 11:26:30 #98
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122371732
Ik heb me ook voorgesteld trouwens ooit ergens en ik sta nog niet in de OP :'(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122371910
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 11:26 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb me ook voorgesteld trouwens ooit ergens en ik sta nog niet in de OP :'(
Het was toch iets met origami en bloempotten verzamelen ? Of ben ik nou in de war met iemand anders ?
  zaterdag 2 februari 2013 @ 11:39:03 #100
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122372015
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 11:33 schreef Weissman het volgende:

[..]

Het was toch iets met origami en bloempotten verzamelen ? Of ben ik nou in de war met iemand anders ?
Ja, en necrofilie enzo ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122372095
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 11:39 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja, en necrofilie enzo ;)
Join the club *O*
pi_122372220
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 11:26 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb me ook voorgesteld trouwens ooit ergens en ik sta nog niet in de OP :'(
Doe even linken naar je voorstelpost, dan zet ik je in de wiki.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 2 februari 2013 @ 11:52:23 #103
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122372316
okay, copy pasta van mijn vorige voorstelpost ;)

als er nog meer in moet dan hoor ik het wel :)

Ik ben murmeli, 38, woon in Rotterdam en werk in den haag (en ja, ik ben ambtenaar )
Eigenlijk ben ik een onwijze huismu(t)s, want ik hou van knutselen, tekenen, haken en ik heb 2 katten.
En verder hou ik van hardlopen, winkelen, Lush, en bier/wijn etc.

En ik ben niet goed in voorstelposts dus ik hou het hierbij.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122372354
inbe4 ''jij bent heul ouder dan 35'' gezeik :')
pi_122372412
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 11:52 schreef Murmeli het volgende:
okay, copy pasta van mijn vorige voorstelpost ;)

als er nog meer in moet dan hoor ik het wel :)

Ik ben murmeli, 38, woon in Rotterdam en werk in den haag (en ja, ik ben ambtenaar )
Eigenlijk ben ik een onwijze huismu(t)s, want ik hou van knutselen, tekenen, haken en ik heb 2 katten.
En verder hou ik van hardlopen, winkelen, Lush, en bier/wijn etc.

En ik ben niet goed in voorstelposts dus ik hou het hierbij.
Even voor mijn beeldvorming; van wat voor haken hou je?

(Je staat erbij nu btw, als men de wiki tekst copypaste bij de volgende OP)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 2 februari 2013 @ 12:59:45 #106
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122374310
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 11:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Even voor mijn beeldvorming; van wat voor haken hou je?

(Je staat erbij nu btw, als men de wiki tekst copypaste bij de volgende OP)
Haken in het plafond om de touwen aan te hangen waar ik dan mijn sexpartner in bevestig natuurlijk!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 2 februari 2013 @ 13:00:38 #107
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122374335
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 11:54 schreef Weissman het volgende:
inbe4 ''jij bent heul ouder dan 35'' gezeik :')
ja maar ja maar ik was al door de ballotagecommissie :')
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122374433
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 12:59 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Haken in het plafond om de touwen aan te hangen waar ik dan mijn sexpartner in bevestig natuurlijk!
Gelukkig. Ik was even bang voor tafelkleedjes enzo, en dan had ik je suf gevonden.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 2 februari 2013 @ 13:08:09 #109
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122374524
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gelukkig. Ik was even bang voor tafelkleedjes enzo, en dan had ik je suf gevonden.
ja stel je voor! brrrrrr! :6
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122422983
Wat
Evenement; drankje; gezelligheid.

Wanneer ?
Zaterdag, 6 april, 14:00.

Waar ?
Maarssen

Waarom daar ?
Omdat de user babipangang zo vriendelijk was een locatie voor te stellen waar we met een grote groep terecht kunnen. En omdat Maarssen centraal in NL ligt.

Voor wie ?
Voor iedereen die nieuwe contacten wil opdoen en een gezellige middag wil beleven.

Deze meet zal alleen doorgaan bij een genoeg aantal aanmeldingen (30+). Dit omdat we vanwege de locatie te maken hebben met een derde partij en de tijd + moeite die we er in steken het waard moet zijn. Babipangang heeft kunnen regelen dat we niet hoeven te betalen voor de locatie zelf; wel voor de consumpties, dit uiteraard onbeperkt voor 1 vaste prijs. (ca 20-30 euro, p.p)

Ook qua opzet is dit niet bedoeld als een kleine meet, maar als een grootschalig event.

Hoe kom ik in Maarssen met het OV ?
Met een rechtstreekse busverbinding vanaf Utrecht CS. Deze bus stopt zo een beetje voor de deur van het gebouw.

Waar kan ik me inschrijven ?
Door een PM of FB-berichtje naar Weissman te sturen.
pi_122436621
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:44 schreef Weissman het volgende:
Wat
Evenement; drankje; gezelligheid.

Wanneer ?
Zaterdag, 6 april, 14:00.

Waar ?
Maarssen

Waarom daar ?
Omdat de user babipangang zo vriendelijk was een locatie voor te stellen waar we met een grote groep terecht kunnen. En omdat Maarssen centraal in NL ligt.

Voor wie ?
Voor iedereen die nieuwe contacten wil opdoen en een gezellige middag wil beleven.

Deze meet zal alleen doorgaan bij een genoeg aantal aanmeldingen (30+). Dit omdat we vanwege de locatie te maken hebben met een derde partij en de tijd + moeite die we er in steken het waard moet zijn. Babipangang heeft kunnen regelen dat we niet hoeven te betalen voor de locatie zelf; wel voor de consumpties, dit uiteraard onbeperkt voor 1 vaste prijs. (ca 20-30 euro, p.p)

Ook qua opzet is dit niet bedoeld als een kleine meet, maar als een grootschalig event.

Hoe kom ik in Maarssen met het OV ?
Met een rechtstreekse busverbinding vanaf Utrecht CS. Deze bus stopt zo een beetje voor de deur van het gebouw.

Waar kan ik me inschrijven ?
Door een PM of FB-berichtje naar Weissman te sturen.
Is dat de vermaarde karaoke-meet waarop het kaf van het koren gescheiden zal worden? Check je FB, Weissman.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 3 februari 2013 @ 21:19:00 #112
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122437791
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Is dat de vermaarde karaoke-meet waarop het kaf van het koren gescheiden zal worden? Check je FB, Weissman.
* Andromache *meldt haarzelf ook aan via FB*
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_122437871
Aangemeld!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122454999
Aanmeldingen gezien, jullie staan erbij ^O^
pi_122455005
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:11 schreef Weissman het volgende:
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?

Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Wolken
Izzit
Jofunu-kun
Godshand
*O*
  maandag 4 februari 2013 @ 11:13:45 #116
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122457674
Ik kom misschien op die grote meet. wanneer sluit de inschrijving?
pi_122461072
quote:
5s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik kom misschien op die grote meet. wanneer sluit de inschrijving?
28 maart, 10 dagen daarvoor dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 13:09:47 ]
pi_122468430
@Weiss, wie komen er op de maarssen meet? En wat gaan jullie doen? :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_122470075
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 08:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

*O*
Ik kom hoogstwaarschijnlijk (98%). :)
pi_122470130
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:34 schreef LaLouchi het volgende:
@Weiss, wie komen er op de maarssen meet? En wat gaan jullie doen? :)
Dat staat heel erg duidelijk beschreven in 1 der posts :Y
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik kom hoogstwaarschijnlijk (98%). :)
JEUJ! *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122470172
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:34 schreef LaLouchi het volgende:
@Weiss, wie komen er op de maarssen meet? En wat gaan jullie doen? :)
Op een agressieve manier met elkaar kennismaken. :o
pi_122470181
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik kom hoogstwaarschijnlijk (98%). :)
Is er iets wat in mijn macht ligt, als het aankomt op de resterende 2% ?
pi_122470278
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:18 schreef Weissman het volgende:

[..]

Is er iets wat in mijn macht ligt, als het aankomt op de resterende 2% ?
Nee, het is gewoon afhankelijk van wat ik donderdagavond als huiswerk meekrijg. :+ Ik verwacht niet veel huiswerk, want het is de eerste les van het semester. Of juist wel omdat het de eerste les is. :+
pi_122470570
Na een tijdje te hebben meegelezen zal ik mij maar ook eens officieel aanmelden/voorstellen.

Ik ben geboren in het mooie jaar 1982 (30) en woon sinds kort in Den Haag. Vrienden wonen allemaal nog in een andere stad dus dit lijkt mij een leuke manier om wat nieuwe contacten op te kunnen doen!

Ik ben werkzaam bij een cultuur-historische afdeling van een gemeente in Zuid-Holland. Ben verder gek op films, musea, (klassieke) muziek en wil ook wel eens een voetbalwedstrijd bezoeken. Biertje doen in de kroeg ben ik ook altijd voor.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_122471089
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:28 schreef Bittere_Bal het volgende:
Na een tijdje te hebben meegelezen zal ik mij maar ook eens officieel aanmelden/voorstellen.

Ik ben geboren in het mooie jaar 1982 (30) en woon sinds kort in Den Haag. Vrienden wonen allemaal nog in een andere stad dus dit lijkt mij een leuke manier om wat nieuwe contacten op te kunnen doen!

Ik ben werkzaam bij een cultuur-historische afdeling van een gemeente in Zuid-Holland. Ben verder gek op films, musea, (klassieke) muziek en wil ook wel eens een voetbalwedstrijd bezoeken. Biertje doen in de kroeg ben ik ook altijd voor.
Welkom!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122471236
Grappig, ik zat vandaag te denken over nieuwe contacten opdoen.. kom ik dit topic tegen :)
Voorstelling: Mannetje, woonachtig in Utrecht, werkzaam in Maarssen, 28 jaartjes oud en te veel vrije tijd zonder invulling.
Ik hou van films (bios of dvd, allemaal goed), concerten/festivals bezoeken, bier drinken en gezelschapspelletjes (bv kolonisten), of een combinatie hiervan.
pi_122471294
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:45 schreef CAFFN het volgende:
Grappig, ik zat vandaag te denken over nieuwe contacten opdoen.. kom ik dit topic tegen :)
Voorstelling: Mannetje, woonachtig in Utrecht, werkzaam in Maarssen, 28 jaartjes oud en te veel vrije tijd zonder invulling.
Ik hou van films (bios of dvd, allemaal goed), concerten/festivals bezoeken, bier drinken en gezelschapspelletjes (bv kolonisten), of een combinatie hiervan.
En jij ook welkom.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 4 februari 2013 @ 17:47:13 #128
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_122471304
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:28 schreef Bittere_Bal het volgende:
Na een tijdje te hebben meegelezen zal ik mij maar ook eens officieel aanmelden/voorstellen.

Ik ben geboren in het mooie jaar 1982 (30) en woon sinds kort in Den Haag. Vrienden wonen allemaal nog in een andere stad dus dit lijkt mij een leuke manier om wat nieuwe contacten op te kunnen doen!

Ik ben werkzaam bij een cultuur-historische afdeling van een gemeente in Zuid-Holland. Ben verder gek op films, musea, (klassieke) muziek en wil ook wel eens een voetbalwedstrijd bezoeken. Biertje doen in de kroeg ben ik ook altijd voor.
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:45 schreef CAFFN het volgende:
Grappig, ik zat vandaag te denken over nieuwe contacten opdoen.. kom ik dit topic tegen :)
Voorstelling: Mannetje, woonachtig in Utrecht, werkzaam in Maarssen, 28 jaartjes oud en te veel vrije tijd zonder invulling.
Ik hou van films (bios of dvd, allemaal goed), concerten/festivals bezoeken, bier drinken en gezelschapspelletjes (bv kolonisten), of een combinatie hiervan.
Welkom, altijd leuk om weer nieuwe mensen hier langs te zien komen.
pi_122471825
Welkom beide!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  maandag 4 februari 2013 @ 18:25:44 #130
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122472749
Welkom allebei!

Bittere_Bal, buurman! Nieuw in Den Haag ftw *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122473366
Eindhoven meet *O*. Scheelt me een hoop reiskosten. (enkel de bus of ik moet zin hebben om ca 20-25 minuten te lopen..)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 4 februari 2013 @ 18:44:58 #132
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122473506
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 08:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

*O*
Vergeet je me nu alweer?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122475346
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:44 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Vergeet je me nu alweer?
Hoe kan ik jouw vergeten schat ?
  maandag 4 februari 2013 @ 19:49:45 #134
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122477236
Ja, dat snap ik dus ook niet o|O
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 4 februari 2013 @ 19:50:32 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122477290
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:25 schreef Yuki het volgende:
Welkom allebei!

Bittere_Bal, buurman! Nieuw in Den Haag ftw *O*
Watte? Woont hij ook al bij ons? :D
Niet meer actief op Fok!
pi_122478519
quote:
11s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Watte? Woont hij ook al bij ons? :D
Den Haag is blijkbaar de nieuwe place to be
Hope is the first step on the road to dissapointment
  maandag 4 februari 2013 @ 20:20:58 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122479623
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Den Haag is blijkbaar de nieuwe place to be
Oh, ik dacht in hetzelfde gebouw als Yuki en ik.

* Viking84 haalt opgelucht adem.
Niet meer actief op Fok!
pi_122479731
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, ik dacht in hetzelfde gebouw als Yuki en ik.

* Viking84 haalt opgelucht adem.
De FOK!flat
  maandag 4 februari 2013 @ 20:24:44 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122479879
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef Piles het volgende:

[..]

De FOK!flat
Er wonen er nu drie! :o
Niet meer actief op Fok!
pi_122480130
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, ik dacht in hetzelfde gebouw als Yuki en ik.

* Viking84 haalt opgelucht adem.
nee, wees maar niet bang :p
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_122480393
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat staat heel erg duidelijk beschreven in 1 der posts :Y

[..]

JEUJ! *O*
Nou als jij komt dan kom ik sowieso niet. Akelig mannetje vind ik jou. w/
In life, every ending is a new beginning..
pi_122480973
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nou als jij komt dan kom ik sowieso niet. Akelig mannetje vind ik jou. w/
Wacht, heb ik iets gemist? Wat heb jij tegen El_Thijs?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_122481546
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wacht, heb ik iets gemist? Wat heb jij tegen El_Thijs?
Ik vind hem ontzettend opdringerig en bemoeierig. Maargoed dat is al langer zo. Een van de redenen waarom ik van de FB groep af ben.

En even ter verduidelijking, waar ik me nu ontzettend aan erger is de opmerking staat ontzettend duidelijk beschreven. Ik zie het namelijk niet staan. Normaal staat er namelijk een lijstje onder de info van de meet zelf. Dat stond er nu niet.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 4 februari 2013 @ 20:53:12 #144
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122481840
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Den Haag is blijkbaar de nieuwe place to be
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, ik dacht in hetzelfde gebouw als Yuki en ik.

* Viking84 haalt opgelucht adem.
Iedereen in Den Haag is onze buurman, Vik ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 4 februari 2013 @ 20:54:15 #145
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122481910
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik vind hem ontzettend opdringerig en bemoeierig. Maargoed dat is al langer zo. Een van de redenen waarom ik van de FB groep af ben.

En even ter verduidelijking, waar ik me nu ontzettend aan erger is de opmerking staat ontzettend duidelijk beschreven. Ik zie het namelijk niet staan. Normaal staat er namelijk een lijstje onder de info van de meet zelf. Dat stond er nu niet.
Wait, whut? Je kunt een hoop zeggen van El_Thijs, maar opdringerig? 8)7

En met een beetje zoeken kom je genoeg tegen over de meet in Maarssen, is al uitgebreid over gepost.

Oh wacht, je komt niet he? :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122481950
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik vind hem ontzettend opdringerig en bemoeierig. Maargoed dat is al langer zo. Een van de redenen waarom ik van de FB groep af ben.

En even ter verduidelijking, waar ik me nu ontzettend aan erger is de opmerking staat ontzettend duidelijk beschreven. Ik zie het namelijk niet staan. Normaal staat er namelijk een lijstje onder de info van de meet zelf. Dat stond er nu niet.
De post van Weissman staat hier, één pagina terug. En El_Thijs is best cute :@ al heeft hij een beetje een ochtendhumeur en een voorliefde voor shoarma.

Compenseert het als ik je zeg dat zowel ik als Weissman komen? O+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_122482182
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:54 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wait, whut? Je kunt een hoop zeggen van El_Thijs, maar opdringerig? 8)7

Op die spelletjesmeet zat hij ook al ineens met zijn hand in mijn broek terwijl hij naar Jeu de Boules ballen zocht.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_122482250
quote:
11s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Op die spelletjesmeet zat hij ook al ineens met zijn hand in mijn broek terwijl hij naar Jeu de Boules ballen zocht.
WTF :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_122482526
quote:
11s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Op die spelletjesmeet zat hij ook al ineens met zijn hand in mijn broek terwijl hij naar Jeu de Boules ballen zocht.
TMI
  maandag 4 februari 2013 @ 21:04:45 #150
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122482625
quote:
11s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Op die spelletjesmeet zat hij ook al ineens met zijn hand in mijn broek terwijl hij naar Jeu de Boules ballen zocht.
Oh, was jij dat die een klein gilletje van schrik slaakte :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122482663
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:04 schreef Yuki het volgende:

[..]

Oh, was jij dat die een klein gilletje van schrik slaakte :D
Ik hoorde alleen maar goedkeurend gekreun....
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  maandag 4 februari 2013 @ 21:06:03 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122482703
Bah, homo's.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 februari 2013 @ 21:07:35 #153
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122482810
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef Viking84 het volgende:
Bah, homo's.
Nou, dat. En lesbo's zijn nog erger.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 4 februari 2013 @ 21:09:54 #154
381477 Izzit
This Izzit
pi_122482960
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:04 schreef Yuki het volgende:

[..]

Oh, was jij dat die een klein gilletje van schrik slaakte :D
Schrik of schik?
  maandag 4 februari 2013 @ 21:11:11 #155
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122483038
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Izzit het volgende:

[..]

Schrik of schik?
Dat is voor ons een vraag en voor H_J een weet...
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122483305
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nou als jij komt dan kom ik sowieso niet. Akelig mannetje vind ik jou. w/
Ik hou ook van jou lieve schat O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122483316
@ hungry_joe die post doelde ik ook op. Daar staat geen lijst met aanmeldingen bij. En daar vroeg ik naar. Jij en Weiss vibd ik idd wel top O+

@ Yuki, dat jij dat anders ervaart dat kan. Ik ervaar dat wel zo.
In life, every ending is a new beginning..
pi_122483482
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:11 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat is voor ons een vraag en voor H_J een weet...
Voor El_Thijs ook. Mijn lijmpistool (die ik altijd bij me op zak draag voor het geval ik spontaan zin krijg om te treinmodelbouwen of bepaalde dingen tegen de muur te plakken) ging af in zijn hand. Dat gezicht van hem! :D
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_122483504
Nou goed, ik kan niet verwachten dat iedereen me een toffe gozer vind. En dat hoeft ook helemaal niet. Anders was het maar een saaie wereld.

Al snap ik dat opdringerig niet helemaal.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122483538
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Voor El_Thijs ook. Mijn lijmpistool (die ik altijd bij me op zak draag voor het geval ik spontaan zin krijg om te treinmodelbouwen of bepaalde dingen tegen de muur te plakken) ging af in zijn hand. Dat gezicht van hem! :D
Ja en nog bedankt he! GVD 3 dagen bezig geweest dat spul van mijn hand af te krijgen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 4 februari 2013 @ 21:21:15 #161
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122483682
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:16 schreef LaLouchi het volgende:
@ hungry_joe die post doelde ik ook op. Daar staat geen lijst met aanmeldingen bij. En daar vroeg ik naar. Jij en Weiss vibd ik idd wel top O+

@ Yuki, dat jij dat anders ervaart dat kan. Ik ervaar dat wel zo.
Er staat ook duidelijk dat aanmeldingen via PM of Facebook gaan he, lijstje zal dus nog wel volgen :)

En FYI, grote zaal, consumpties tegen vast tarief, volop muziek en gezelligheid en niet te vergeten karaoke! *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122484203
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:21 schreef Yuki het volgende:

[..]

Er staat ook duidelijk dat aanmeldingen via PM of Facebook gaan he, lijstje zal dus nog wel volgen :)

En FYI, grote zaal, consumpties tegen vast tarief, volop muziek en gezelligheid en niet te vergeten karaoke! *O*
Precies, nu al zin in!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122484630
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:21 schreef Yuki het volgende:

[..]

Er staat ook duidelijk dat aanmeldingen via PM of Facebook gaan he, lijstje zal dus nog wel volgen :)

En FYI, grote zaal, consumpties tegen vast tarief, volop muziek en gezelligheid en niet te vergeten karaoke! *O*
Vroeg ik naar hoe de aanmeldingen gingen? Nee. Ik vroeg wie er al kwamen. That's it. Verder ontzettend klaar met deze discussie.
In life, every ending is a new beginning..
pi_122484838
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:32 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Vroeg ik naar hoe de aanmeldingen gingen? Nee. Ik vroeg wie er al kwamen. That's it. Verder ontzettend klaar met deze discussie.
Nee, je vroeg ook wat we allemaal gingen doen.

Eerlijk gezegd snap ik je probleem met mij niet zo, maar als je erover wil praten: je weet hoe de DM werkt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122484923
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 08:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

*O*
Die staat bij mij al in steen geslagen!

Zin in!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122484932
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee, je vroeg ook wat we allemaal gingen doen.

Eerlijk gezegd snap ik je probleem met mij niet zo, maar als je erover wil praten: je weet hoe de DM werkt.
Ik hoef er niet met je over te praten. Ik vind je gewoon geen leuk persoon. Niet meer en niet minder.
In life, every ending is a new beginning..
pi_122485183
*O* heb me aangemeld voor de grote meet
pi_122485240
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:40 schreef mutsieflutsie het volgende:
*O* heb me aangemeld voor de grote meet
Wanneer is die?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_122485363
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:40 schreef mutsieflutsie het volgende:
*O* heb me aangemeld voor de grote meet
Kijk, toch iemand die wel durft!

Maar ga je dan ook karaoke zingen? :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122485450
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wanneer is die?
Staat in een der eerste posts :Y

Maar omdat jij het bent, beste vrind:

R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #25
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 4 februari 2013 @ 21:44:05 #171
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122485485
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:32 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Vroeg ik naar hoe de aanmeldingen gingen? Nee. Ik vroeg wie er al kwamen. That's it. Verder ontzettend klaar met deze discussie.
Ja, en uit de post van Weiss blijkt dat aanmeldingen niet in het topic gedaan worden dus dat er geen lijstje van is. Hooguit mensen die hier ff melden dat ze gaan, maar dat moet je zelf dan maar zoeken/lezen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122485573
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Staat in een der eerste posts :Y

Maar omdat jij het bent, beste vrind:

R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #25
Ik zal er over nadenken :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_122485594
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja, en uit de post van Weiss blijkt dat aanmeldingen niet in het topic gedaan worden dus dat er geen lijstje van is. Hooguit mensen die hier ff melden dat ze gaan, maar dat moet je zelf dan maar zoeken/lezen.
Maargoed dat ik het dan ook specifiek aan Weiss vroeg en niet aan jou.
In life, every ending is a new beginning..
pi_122485627
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kijk, toch iemand die wel durft!

Maar ga je dan ook karaoke zingen? :@
Grote meet klinkt goed!

Maar ga jij dan ook zingen, El_Thijs? 8-)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_122485709
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Maargoed dat ik het dan ook specifiek aan Weiss vroeg en niet aan jou.
jij komt er wel
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_122485752
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zal er over nadenken :)
Gewoon komen, wordt heel erg gezellig ;)

quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Grote meet klinkt goed!

Maar ga jij dan ook zingen, El_Thijs? 8-)
Alleen in een duet met jou :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 4 februari 2013 @ 21:53:54 #177
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122486314
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Maargoed dat ik het dan ook specifiek aan Weiss vroeg en niet aan jou.
Oh, sorry dat ik reageer op een vraag in een openbaar forum :o

:')

Tof ook dat je iedere keer net NIET reageert op wat ik post. Blijf vooral het negatieve zien :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122486617
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef Yuki het volgende:

[..]

Oh, sorry dat ik reageer op een vraag in een openbaar forum :o

:')

Tof ook dat je iedere keer net NIET reageert op wat ik post. Blijf vooral het negatieve zien :)
Daar zijn meer mensen goed in :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 4 februari 2013 @ 21:59:38 #179
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122486780
Anyway. Karaoke. Sowieso een duet met Mystikvm.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122486822
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:59 schreef Yuki het volgende:
Anyway. Karaoke. Sowieso een duet met Mystikvm.
Dat wordt te gekgaaf jeweetz.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122487311
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef ArTiC het volgende:

[..]

jij komt er wel
ArTiC! Kom je ook airguitaren? 8-)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_122487644
quote:
6s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:07 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

ArTiC! Kom je ook airguitaren? 8-)
Ik speel de bas 8-)
Ik hou het nog ff op voorlopig of ik kom of niet.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_122487749
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef Yuki het volgende:

[..]

Oh, sorry dat ik reageer op een vraag in een openbaar forum :o

:')

Tof ook dat je iedere keer net NIET reageert op wat ik post. Blijf vooral het negatieve zien :)
Volgens mij had ik allang aangegeven geen zin meer te hebben in deze discussie. Dus hou het gezellig en richt je lekker op de rest in plaats van op mij w/
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 4 februari 2013 @ 22:22:47 #184
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122488250
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:13 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Ik speel de bas 8-)
Ik hou het nog ff op voorlopig of ik kom of niet.
Ik kom ook. Kom je nu wel? Ah toe? O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 4 februari 2013 @ 22:43:10 #185
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122489592
SC-en is weer toegestaan? 8-)

Ik kwam even spieken n.a.v. een berichtje over een meet 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 4 februari 2013 @ 23:06:35 #186
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_122490636
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Maargoed dat ik het dan ook specifiek aan Weiss vroeg en niet aan jou.
Zal ik als PA van Weiss, dan maar zeggen dat deze lijst voorlopig nog niet openbaar zal staan en dat afwikkeling van deze meet niet afhankelijk is van wie er gaan, maar hoeveel mensen er gaan. Dus meld je aan zodat deze meet doorgang zal vinden.

Ja mensen aantallen willen we, meld je aan, stuur nu die alles bepalende PM !!!
pi_122496014
quote:
3s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:06 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Zal ik als PA van Weiss, dan maar zeggen dat deze lijst voorlopig nog niet openbaar zal staan en dat afwikkeling van deze meet niet afhankelijk is van wie er gaan, maar hoeveel mensen er gaan. Dus meld je aan zodat deze meet doorgang zal vinden.

Ja mensen aantallen willen we, meld je aan, stuur nu die alles bepalende PM !!!
Het zal je weinig verbazen dat ik er al totaal geen zin meer in heb dus veel plezier maar ik kom niet.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 5 februari 2013 @ 07:42:43 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122496247
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 07:01 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Het zal je weinig verbazen dat ik er al totaal geen zin meer in heb dus veel plezier maar ik kom niet.
Fijn dat jejezelf zo interessant vindt dat je t nodig acht om dit tig keer mee te delen :')
  dinsdag 5 februari 2013 @ 07:47:40 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122496272
Als LaLouchi niet komt, kom ik ook niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_122496616
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:59 schreef Yuki het volgende:
Anyway. Karaoke. Sowieso een duet met Mystikvm.
Elke ochtend ben ik mijn keeltje al aan het smeren met wodka en sigaren. Akoestiek testen in de douche, koortsachtig teksten leren. Slapeloze nachten, hopend dat de plankenkoorts weg blijft. Dat alles om een perfecte voordracht van Bohemian Rhapsody mogelijk te maken. Shit is aan.

BISMILLAH!!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:25:35 #191
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122496645
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Elke ochtend ben ik mijn keeltje al aan het smeren met wodka en sigaren. Akoestiek testen in de douche, koortsachtig teksten leren. Slapeloze nachten, hopend dat de plankenkoorts weg blijft. Dat alles om een perfecte voordracht van Bohemian Rhapsody mogelijk te maken. Shit is aan.

BISMILLAH!!
Oh yeah!! En die drank en sigaren komen ook van pas voor Meatloaf.

Shit is meer dan aan!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122496655
quote:
3s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:06 schreef MsMessy het volgende:
Zal ik als PA van Weiss, dan maar zeggen dat deze lijst voorlopig nog niet openbaar zal staan en dat afwikkeling van deze meet niet afhankelijk is van wie er gaan, maar hoeveel mensen er gaan. Dus meld je aan zodat deze meet doorgang zal vinden.

Ja mensen aantallen willen we, meld je aan, stuur nu die alles bepalende PM !!!
Dankje schat O+

Much appreciated.
pi_122496720
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef Yuki het volgende:
Ja, en uit de post van Weiss blijkt dat aanmeldingen niet in het topic gedaan worden dus dat er geen lijstje van is. Hooguit mensen die hier ff melden dat ze gaan, maar dat moet je zelf dan maar zoeken/lezen.
Ook jij bedankt voor je uitleg O+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2013 08:32:49 ]
pi_122496843
LaLouchi, zie je nou wat je doet ?

En ik wou deze dame nog wel hosselen -O-

quote:
8s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 07:47 schreef Viking84 het volgende:
Als LaLouchi niet komt, kom ik ook niet.
pi_122497005
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 07:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Fijn dat jejezelf zo interessant vindt dat je t nodig acht om dit tig keer mee te delen :')
Vind mezelf niet intressant, als je wat beter leest zie je dat ik in ga op een post.
In life, every ending is a new beginning..
pi_122497197
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:52 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Vind mezelf niet intressant, als je wat beter leest zie je dat ik in ga op een post.
Ik wil wel een duet met jou zingen op de meet!

pi_122497198
Wat een dramatiek weer op de vroege ochtend.

quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:41 schreef Bos81 het volgende:
Eindhoven meet *O*. Scheelt me een hoop reiskosten. (enkel de bus of ik moet zin hebben om ca 20-25 minuten te lopen..)
Om dan maar over een andere meer te hebben, waar kom je ergens vandaan? Als ik er langs kom kan je wel meerijden. Hoef je niet met de bus.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:09:11 #198
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122497292
Gezellig!
Sta ik alweer op het misschienlijstje voor zaterdag? :p
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:16:02 #199
262 Re
Kiss & Swallow
pi_122497416
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:43 schreef automatic_ het volgende:
SC-en is weer toegestaan? 8-)

Ik kwam even spieken n.a.v. een berichtje over een meet 8-)
nah niet toegestaan, en van die bitchfights hier ben ik nog minder gecharmeerd :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_122499040
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:04 schreef jdel het volgende:
Wat een dramatiek weer op de vroege ochtend.

[..]

Om dan maar over een andere meer te hebben, waar kom je ergens vandaan? Als ik er langs kom kan je wel meerijden. Hoef je niet met de bus.
Ik woon in Woensel. Ik woon in een van de flats die aan de Kennedylaan staan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_122503318
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:21 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik woon in Woensel. Ik woon in een van de flats die aan de Kennedylaan staan.
Ah dan kan ik je vast wel ophalen tegen die tijd. Ik kom uit Rooi vanaf de a50.
pi_122512723
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef jdel het volgende:

[..]

Ah dan kan ik je vast wel ophalen tegen die tijd. Ik kom uit Rooi vanaf de a50.
Dan kom je inderdaad langs mijn flat
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_122518141
Dames, wat is er mis met jullie PM/DM functie ?
pi_122520505
Sorry weiss, je hebt gelijk. Ik zal weer braaf zijn ;)
pi_122540455
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 09:58 schreef Murmeli het volgende:
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?

Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Wolken
Izzit
Jofunu-kun
Godshand
Murmeli
Voor de mensen die op mss staan; weten jullie al wat meer ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2013 07:17:14 ]
  woensdag 6 februari 2013 @ 07:19:15 #206
381477 Izzit
This Izzit
pi_122540467
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Wolken
Jofunu-kun
Godshand
Murmeli

Ik ga deze helaas niet redden.
pi_122544800
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef jdel het volgende:

[..]

Ah dan kan ik je vast wel ophalen tegen die tijd. Ik kom uit Rooi vanaf de a50.
Hey JDel,

Ik lees hier dat je uit Rooi komt! Me too!!!! Ik zat te denken om met de bus te gaan maar als je toevallig nog een plekje vrij hebt in je wagen lijkt het me ook wel leuk (&makkelijk) om mee te rijden :).
pi_122548361
Heb je een priveberichtje gestuurd, om niet teveel sc te posten hier.
pi_122550280
quote:
17s.gif Op woensdag 6 februari 2013 07:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Voor de mensen die op mss staan; weten jullie al wat meer ?
Ik wete het altijd de dag zelf pas. Ik leef met de dag Weiss, jij niet?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_122575077
quote:
17s.gif Op woensdag 6 februari 2013 07:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Voor de mensen die op mss staan; weten jullie al wat meer ?
Ik weet het pas morgenavond/vrijdagochtend.
pi_122581131
Oei, aanstaande zaterdag al!
Children of the night. What music they make.
pi_122603155
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:44 schreef DeHovenier het volgende:
Oei, aanstaande zaterdag al!
Ja, gaat snel! Kom je ook?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122603172
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik weet het pas morgenavond/vrijdagochtend.
Dit is wel je unieke kans om in een El_Thijs verslag te komen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 7 februari 2013 @ 18:01:01 #214
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122603645
Overmorgen *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 7 februari 2013 @ 18:40:28 #215
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122605017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dit is wel je unieke kans om in een El_Thijs verslag te komen!
Jij maakt die tegenwoordig? :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_122605028
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:40 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Jij maakt die tegenwoordig? :D
Je hebt er nogal een paar gemist ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 7 februari 2013 @ 18:41:34 #217
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122605055
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je hebt er nogal een paar gemist ;)
Ooo dat zal best! :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_122605152
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:41 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ooo dat zal best! :D
Kijk maar eens in de vorige topics, dan kom je ze vast nog wel eens tegen!

En waarom kom jij niet meer naar meets :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 7 februari 2013 @ 18:46:44 #219
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122605220
quote:
12s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kijk maar eens in de vorige topics, dan kom je ze vast nog wel eens tegen!

En waarom kom jij niet meer naar meets :(
Ik zal een beetje topics terug gaan lezen _O-

Ik heb er volgens mij een paar gemist (dat ze überhaupt waren) en soms kon ik ook niet / had ik geen zin :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 7 februari 2013 @ 19:39:39 #220
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_122607659
Kan ik mij nog aanmelden voor de megameet in Maarsen :o ?
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:06:16 #221
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122609164
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 19:39 schreef RedFever007 het volgende:
Kan ik mij nog aanmelden voor de megameet in Maarsen :o ?
Stuur snel even een pm of privébericht op Facebook naar Weissman :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:09:51 #222
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122609420
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 19:39 schreef RedFever007 het volgende:
Kan ik mij nog aanmelden voor de megameet in Maarsen :o ?
Nog tot 28 maart
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:28:31 #223
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_122610490
Wat ik eigenlijk bedoelde was: "De aanmeldingen zullen wel zo overweldigend zijn dat de meet helemaal vol zit. Is er überhaupt nog wel een plekje vrij voor mij" ;) :P

Had Weiss al een PM-uhke gestuurd namelijk :Y
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:48:50 #224
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_122611763
Ja Maarsen lijkt mij ook wel leuk zeg maar
we dan
pi_122612153
quote:
6s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:28 schreef RedFever007 het volgende:
Wat ik eigenlijk bedoelde was: "De aanmeldingen zullen wel zo overweldigend zijn dat de meet helemaal vol zit. Is er überhaupt nog wel een plekje vrij voor mij" ;) :P

Had Weiss al een PM-uhke gestuurd namelijk :Y
Tof man!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122612194
Ik meld me iig af voor komende zaterdag. Helaas ben ook ik slachtoffer geworden van de griepgolf en wil mijn mede -Fok!ers niet besmetten.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_122616730
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:55 schreef Wolken het volgende:
Ik meld me iig af voor komende zaterdag. Helaas ben ook ik slachtoffer geworden van de griepgolf en wil mijn mede -Fok!ers niet besmetten.
Jammer, maar beterschap!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 7 februari 2013 @ 22:07:35 #228
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122616978
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Jofunu-kun
Godshand
Murmeli

-------------------------------------------------

Ik voorzie dat ik eenzame momenten ga hebben, buiten met een sigaret. *snif* ;(
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 7 februari 2013 @ 23:06:47 #229
258885 Solique
I Kill You !
pi_122620447
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:07 schreef Yuki het volgende:
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Jofunu-kun
Godshand
Murmeli

-------------------------------------------------

Ik voorzie dat ik eenzame momenten ga hebben, buiten met een sigaret. *snif* ;(
Zal ik maar langskomen dan :7
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  donderdag 7 februari 2013 @ 23:12:54 #230
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122620827
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:06 schreef Solique het volgende:

[..]

Zal ik maar langskomen dan :7
Jij rookt niet :P
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 7 februari 2013 @ 23:14:36 #231
258885 Solique
I Kill You !
pi_122620948
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jij rookt niet :P
En dan (8>
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  donderdag 7 februari 2013 @ 23:15:18 #232
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122620986
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:14 schreef Solique het volgende:

[..]

En dan (8>
Suit yourself, als je als niet-roker in de rook wil gaan staan :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 7 februari 2013 @ 23:17:37 #233
258885 Solique
I Kill You !
pi_122621136
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Suit yourself, als je als niet-roker in de rook wil gaan staan :+
Ach, ligt er aan waar ze heen gaan en ben wel wat gewend ;)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_122622367
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:07 schreef Yuki het volgende:
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki

Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Jofunu-kun
Godshand
Murmeli

-------------------------------------------------

Ik voorzie dat ik eenzame momenten ga hebben, buiten met een sigaret. *snif* ;(
Weissman rookt toch?

Maarja, rokers :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_122622445
Ik leef bij de dag, en heb deze dag besloten zaterdag te gaan...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 7 februari 2013 @ 23:42:00 #236
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122622498
quote:
5s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Weissman rookt toch?

Maarja, rokers :')
Nee joh! :D

En met dit soort reacties sta ik sowieso liever alleen buiten :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122622659
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja Maarsen lijkt mij ook wel leuk zeg maar
Een karaoke-helpdesk voor mensen met stemproblemen was nog niet in de begroting opgenomen zeg maar.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_122622767
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:40 schreef Godshand het volgende:
Ik leef bij de dag, en heb deze dag besloten zaterdag te gaan...
Kewl. *twijfelt zelf nog altijd*
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 7 februari 2013 @ 23:54:50 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122623082
quote:
6s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Kewl. *twijfelt zelf nog altijd*
Of je gaat?
  vrijdag 8 februari 2013 @ 00:39:59 #240
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_122624540
quote:
5s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Weissman rookt toch?

Maarja, rokers :')
Ben jij maf?! Nee Weiss rookt zeker niet, maar is wel zo sociaal om iemand niet alleen buiten in de kou te laten staan.
pi_122627959
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki
sylvesterrr

Mensen die misschien komen:
Jofunu-kun
Godshand
Murmeli

------
pi_122628044
PM ronde gedaan *O*
  vrijdag 8 februari 2013 @ 08:39:21 #243
258885 Solique
I Kill You !
pi_122628050
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:38 schreef Weissman het volgende:
PM ronde gedaan *O*
Ik dacht al wie maakt er zo'n herrie op de vroege ochtend :+
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_122629230
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:38 schreef Weissman het volgende:
PM ronde gedaan *O*
gezien ...... :)
pi_122644696
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.

Waar ?
Rotterdam, 010.

Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki
sylvesterrr
Winston3110

Mensen die misschien komen:
Jofunu-kun
Godshand
Murmeli

Ik ben er ook bij morgen. Ik mis alleen nog een adres.
pi_122644795
Trouwens ik ben er morgen nog steeds bij, alleen kan ik niet heel erg lang blijven :) Moet rond een uur 4 weer thuis zijn... Maar ik ben er gewoon nog bij :D
pi_122645346
PM gehad, wordt weer gezellig morgen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122646541
PM gehad, bis morgen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_122652874
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
PM gehad, wordt weer gezellig morgen!
als ik uit het feestgedruis hier wil ontsnappen, kan ik jou altijd nog bellen waar het is :+
pi_122653297
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:39 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

als ik uit het feestgedruis hier wil ontsnappen, kan ik jou altijd nog bellen waar het is :+
Allicht, altijd bereikbaar :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122654833
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
PM gehad, wordt weer gezellig morgen!
Zolang Weiss geen agressief gedrag vertoont komt dat wel goed. :)
  vrijdag 8 februari 2013 @ 21:38:32 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122655868
Weiss en agressief? _O-
pi_122656203
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zolang Weiss geen agressief gedrag vertoont komt dat wel goed. :)
Er kan je niks gebeuren man, dat kan ik je verzekeren ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122656277
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Er kan je niks gebeuren man, dat kan ik je verzekeren ;)
garantie tot aan de deur zeker O-)
pi_122657178
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:38 schreef Cue_ het volgende:
Weiss en agressief? _O-
Ja, ik ben bang voor 'm :'(

Daarom twijfel ik nog even over morgen :P
pi_122657259
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zolang Weiss geen agressief gedrag vertoont komt dat wel goed. :)
Als dat gebeurd ga ik gewoon achter jouw brede rug staan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_122657560
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:38 schreef Cue_ het volgende:
Weiss en agressief? _O-
Ja, ik vind hem heel agressief. ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als dat gebeurd ga ik gewoon achter jouw brede rug staan
:')
pi_122663231
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:02 schreef Piles het volgende:

[..]

Ja, ik ben bang voor 'm :'(

Daarom twijfel ik nog even over morgen :P
Gewoon komen ja :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122664249
Veel plezier morgen, mensen. Of later vandaag eigenlijk. Ik reken op een gedetailleerd verslag van El_Thijs.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 08:00:26 #260
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122668050
Tot vanmiddag! :s)

En jammer dat je er niet bij bent, Joe -O-
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 9 februari 2013 @ 10:45:26 #261
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_122669614
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Veel plezier morgen, mensen. Of later vandaag eigenlijk. Ik reken op een gedetailleerd verslag van El_Thijs.
pi_122670299
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Veel plezier morgen, mensen. Of later vandaag eigenlijk. Ik reken op een gedetailleerd verslag van El_Thijs.
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:45 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Dat komt helemaal goed.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:38:54 #263
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122670645
sowwy sowwy... ik ga het niet halen. Althans, zeker niet al om 2 uur. Ik moet echt veeeeeeel doen vandaag :( mochten jullie er vanavond nog zijn, dan kan het zijn dat ik wel ff langs kom waaien. Dan pb/post of sms/whatsapp ik wel effe naar weiss.
Voor degenen die zo al gaan: heel veel plezier!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:40:30 #264
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122670674
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:38 schreef Murmeli het volgende:
sowwy sowwy... ik ga het niet halen. Althans, zeker niet al om 2 uur. Ik moet echt veeeeeeel doen vandaag :( mochten jullie er vanavond nog zijn, dan kan het zijn dat ik wel ff langs kom waaien. Dan pb/post of sms/whatsapp ik wel effe naar weiss.
Voor degenen die zo al gaan: heel veel plezier!
Weiss heeft geen whatsapp. Heb je mijn nummer nog?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122672336
Ik ben naar verwachting om 14:05u op het station. :)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 12:43:13 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122672398
Viel Spass! :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 12:59:55 #267
258885 Solique
I Kill You !
pi_122672827
Ik ben er om 13:55 als de treinen heel blijven :)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_122672888
Trouwens ik ken niemand hier van gezicht is er dus nog een makkelijke manier om de fok groep te herkennen????
pi_122672962
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:03 schreef cafpow het volgende:
Trouwens ik ken niemand hier van gezicht is er dus nog een makkelijke manier om de fok groep te herkennen????
Dat komt wel goed, je ziet vanzelf een groepje mensen staan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 13:20:16 #270
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_122673343
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:03 schreef cafpow het volgende:
Trouwens ik ken niemand hier van gezicht is er dus nog een makkelijke manier om de fok groep te herkennen????
brillen, scheidingen, vale metallica-shirtjes, bij een Loesje-poster
  zaterdag 9 februari 2013 @ 13:20:37 #271
258885 Solique
I Kill You !
pi_122673357
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:03 schreef cafpow het volgende:
Trouwens ik ken niemand hier van gezicht is er dus nog een makkelijke manier om de fok groep te herkennen????
Binnen is er niet veel ruimte dus een groep die niet voor de kassa staat valt wel op
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_122673595
Ik kom toch niet, ben wat grieperig aan het worden. Have fun!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 13:39:45 #273
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_122673904
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:03 schreef cafpow het volgende:
Trouwens ik ken niemand hier van gezicht is er dus nog een makkelijke manier om de fok groep te herkennen????
Als je een groepje mensen bij elkaar ziet staan die elkaar apathisch zitten aan te staren waarvan één of meerdere mensen een wolventrui of Trollface t-shirt draagt zit je meestal goed ^O^
pi_122674390
Veel plezier allemaal! :)

Hoop er de volgende keer ook bij te zijn.
pi_122677012
Allemaal fokkers vandaag in de stad waar ik woon.. waaaaaaaaa! :P
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_122690328
Iedereen die vandaag bij de 010 meet was bedankt! Heb het naar mijn zin gehad en wel jammer dat ik vrij snel weg moest..maar tot de volgende meet zou ik zeggen ;)
pi_122690590
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:38 schreef cafpow het volgende:
Iedereen die vandaag bij de 010 meet was bedankt! Heb het naar mijn zin gehad en wel jammer dat ik vrij snel weg moest..maar tot de volgende meet zou ik zeggen ;)
Volgende keer beter, maar het was gezellig.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_122691118
Ik vond het ook super gezellig voor de eerste keer.
(Wat grappig op zo'n meeting dat de wereld weer eens bewijst vrij klein te zijn..)
pi_122691676
Ik ben inmiddels weer thuis. Het was gezellig, en het toetje was ook lekker. :9




[ Bericht 17% gewijzigd door sylvesterrr op 09-02-2013 22:33:31 ]
pi_122692683
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben inmiddels weer thuis. Het was gezellig, en het toetje was ook lekker. :9
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bij de beren gegeten? Toetje ziet er heerlijk uit! :D
pi_122693183
Yep, we zijn bij Betty Beer gaan eten. :)

Ik heb lang getwijfeld over het toetje. :') Ik stond zelfs op het punt om een foto van de dessertkaart op Facebook te plaatsen om het publiek iets voor me te laten kiezen. :@
pi_122693218
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Yep, we zijn bij Betty Beer gaan eten. :)

Ik heb lang getwijfeld over het toetje. :') Ik stond zelfs op het punt om een foto van de dessertkaart op Facebook te plaatsen om het publiek iets voor me te laten kiezen. :@
Like
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_122693559
Ik ben inmiddels thuis. Verslag volgt z.s.m.!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122694197
Bij de beren kan je lekker eten iig! Toetje ziet er lekker uit.
pi_122694529
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben inmiddels thuis. Verslag volgt z.s.m.!
Oh jee... :@
pi_122695513
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Oh jee... :@
>:)

Verslag van de meet in Rotterdam.
Datum: 9 februari 2013.
Plaats: Rotterdam natuurlijk.

Met een kaartje op zak en een dosis goede moed en zin in mijn lijf reed ik weer eens lekker naar het station om daar de trein te nemen die me naar Rotterdam zou brengen! Ware het niet dat de NS weer eens liet merken bang te zijn voor wat sneeuw en daarom maar meteen 5 minuten vertraging inlaste, maar dat terzijde. Ik kwam zonder al te grote problemen dan ook uiteindelijk aan in Rotterdam, zonder vreemde personen in de tunnels die het treinverkeer ontregelden. De tijd in de trein was ook nuttig om even de update van Yuki door te nemen, de arme meid haar trein reed niet volgens schema. Maar ja, het is de NS dus wat doe je eraan?

Na uit de trein gestapt te zijn en me opnieuw in de bouwput die Rotterdam Centraal heet te begeven, ging ik naar de afgesproken plaats waar ik wachtte op de andere genodigden.

En wachtte.

En wachtte.

En toen ging ik maar even pinnen.

Toen ik terug kwam zag ik ons aller tijnbrein al aankomen lopen, en na deze hartelijk begroet te hebben (en nadat hij ook was wezen pinnen) kwam ook Solique aanzetten! Na een hartelijke her-kennismaking zijn we naar binnen gegaan omdat Solique zijn dosis cafeïne nodig had omdat hij anders niet wakker zou blijven (zijn woorden). We zaten er niet lang of vanuit de achterste gelederen kwam een persoon op ons af die winston3110 bleek te zijn. Even later kwam er ook een jongedame binnen die ik vaag herkende en ik derhalve meteen even aanschoot. En wat bleek, het was cafpow (insert NCIS-reference here)! De groep was al gestaag gegroeid en het duurde ook niet lang voor Yuki binnenkwam, die haar problemen met de NS had weten te overwinnen. En Solique zag zelfs dat Weissman en MsMessy erg op tijd waren wat vrij abnormaal was voor een der laatstgenoemden, en toen we eenmaal binnen waren kwam ook ons aller sylvesterrr binnen! De groep was compleet.

Helaas had Weissman een reden dat hij vroeger was dan normaal en moest de beste man ons wegens privé-omstandigheden weer verlaten, en vertrouwde hij mij en Solique de leiding toe over de meet. Dat was wel even slikken maar zo'n uitdaging ga je niet uit de weg natuurlijk. Na Weissman een goede reis te hebben toegewenst werd er even nader kennis gemaakt en wist winston3110 mij vrij goed te overtreffen in filmkennis. Ik verdenk hem er ook van dat hij de IMDB heeft opgezet (Google is your friend).

Solique wendde zich tot mij en vroeg wat we konden gaan doen. Aangezien het poolen de vorige keer zo goed beviel zijn we weer daarheen gegaan, en deze keer zonder het halve centrum door te lopen. Na de gebruikelijke formaliteiten en het innen van de ivoren ballen gingen we naar boven om een balletje te schieten.

En wat kan schijn bedriegen zeg.

cafpow was de onbetwiste speelster van de tijd die ze bij ons was. Ik verdenk haar er nog steeds van een pro te zijn die iets minder goed speelde om ons een kans te geven. Maar ze veegde elke tegenstand finaal van het laken. sulvesterrr kon het anders ook goed, maar man-o-man, wat kon ze goed met een keu overweg. Ik was er zo van onder de indruk dat ik nog een glas drinken omstootte en bijna de jas van winston3110 omdoopte tot vaatdoek. Ik zeg bijna want tijdig ingrijpen verhinderde dat. Het was dan ook jammer dat er voor cafpow een eind aan de meet kwam vanwege andere verplichtingen, maar ze vond het erg gezellig (althans, dat zei ze). Er werd nog even verder gespeeld in verschillende varianten (lees: één variant) wat tot hilariteit en leuke momenten ging. Tussendoor moest Solique niet zo agressief zijn tegen de ballen want daar konden ze maar slecht tegen volgens Yuki.

Een Fok!-meet is natuurlijk niet compleet zonder een kringgesprek, dus toen ik na een roep der natuur weer bij de groep kwam was iedereen in gesprek met elkaar. sylvesterrr vond het zelfs een goed idee om het ijs te breken; letterlijk zelfs, want hij deponeerde het zo over de grond en bijna in Yuki's schoenen. De toon was daarna helemaal gezet toen winston3110 het leuk vond om Yuki van een derde been te voorzien door een keu op een niet nader te noemen plaats probeerde in te brengen.

Voor de tere zieltjes onder ons: er zijn geen slachtoffers gevallen en iedereen is nog heel.

De spreekwoordelijke magen begonnen te rammelen en het was tijd om eens een lekker hapje te gaan eten. Met sylvesterrr als navigator (waar hij zelf vond dat hij slecht in was, maar het tegendeel wel even bewees) bereikten we Beer Betty om daar te gaan genieten van de keuken. sylvesterrr ging zelf naar binnen om te vragen of er plaats was voor 7 (wij durfden uiteraard niet, contact met mensen en al dat) en kwam daarna naar buiten om ons binnen te laten.

We hadden een goede plaats en na veel geleuter en vertier besloten we maar eens te gaan kiezen wat we gingen eten. Vlees voerde de boventoon, al hadden winston3110 en tijnbrein vis gekozen. Het smaakte er in ieder geval niet minder om! Ook het nagerecht was lekker, al was er bij mij een stuk glas uit de schaal verdwenen. Ik heb nog geen perforatie van inwendige organen ten tijde van schrijven dus het zal wel meevallen.
Na de kassa-knul een hartverzakking te hebben bezorgd toen we allemaal apart wilden afrekenen, was het inmiddels tijd om naar het station te gaan. Hier werd stilletjes afscheid van elkaar genomen en bleek tijnbrein een echte Ninja te zijn want niemand had hem zien vertrekken. Solique en sylvesterrr gingen als eerste hun trein halen, en niet veel later gingen ook winston3110 en Yuki richting hun perron. Ikzelf heb nog even gezellig met MsMessy gepraat en op mijn perron ook afscheid genomen toen mijn trein kwam binnenzetten. Ik verheugde me op een rustige reis terug naar huis.

Hoe fout had ik het wel niet.

Een tjokvolle intercity met zogenaamde carnavalsvierders uit Rotterdam. Groep na groep ging naar binnen en er was geen greintje originaliteit te bekennen in hun kostuums. Ook niet in de drank die ze dronken overigens.

Bij Dordrecht stapten nog meer mensen in en wilden drie dames bij mij op schoot zitten (en op dat moment moest ik denken aan een uitspraak van Weiss: 'Ouwe hosselaar!'). Alleen durfden ze op een moment niet meer en bleven ze maar staan, lurkend aan een vodkafles en gillend als een stel kleuters elke keer weer als de trein van spoor wisselde. De WC vond ook gretig aftrek, er was altijd wel iemand op te vinden om een of andere reden.

Op Breda werd het rustiger en onder luid gejoel gingen de vierders van het feest der zotten het centrum in en kon ik in een rustige trein naar huis. Bij aankomst bleek mijn auto ingesneeuwd maar even snel schoonmaken en naar huis gereden zonder problemen.

Het was een meer dan geslaagde meet en we hebben erg veel plezier gehad. Er is veel gelachen en ik heb weer enkele nieuwe gezichten mogen begroeten! Ik hoop ze ook vaker te mogen zien bij andere meets.

Tot de volgende meet!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 10 februari 2013 @ 00:31:00 #287
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122698252
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:59 schreef winston3110 het volgende:
Ik vond het ook super gezellig voor de eerste keer.
(Wat grappig op zo'n meeting dat de wereld weer eens bewijst vrij klein te zijn..)
Jep! :Y

Super gezellig! *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 februari 2013 @ 00:32:16 #288
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_122698296
Mooi verslag :7

*lurkt weer verder.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_122698899
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:31 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jep! :Y

Super gezellig! *O*
Hier kan ik het enkel mee eens zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 10 februari 2013 @ 00:59:55 #290
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_122699183
Fuck, helemaal vergeten.. Dan kon k jullie pool les geven ...

Wie gaan er volgend weekend mee poolen :P ?
pi_122703041
Ik vind het vreten bij de Beer helemaal niks, maar een potje poolen zou ik geen nee tegen zeggen :)

Hoi, ik ben BadObsession en woon in de randstad :-P
Monkey see, monkey do.
  zondag 10 februari 2013 @ 09:07:30 #292
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122703362
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 08:23 schreef BadObsession het volgende:
Ik vind het vreten bij de Beer helemaal niks, maar een potje poolen zou ik geen nee tegen zeggen :)

Hoi, ik ben BadObsession en woon in de randstad :-P
Hoi!!
Iets uitgebreider voorstellen mag hoor, we bijten niet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 10 februari 2013 @ 09:08:24 #293
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122703370
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Fuck, helemaal vergeten.. Dan kon k jullie pool les geven ...

Wie gaan er volgend weekend mee poolen :P ?
Vergeten? Man, het is tig keer benoemd hier joh! o|O

En al plannen volgend weekend, dus nee :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 10 februari 2013 @ 10:17:24 #294
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_122704246
quote:
12s.gif Op zondag 10 februari 2013 09:08 schreef Yuki het volgende:

[..]

Vergeten? Man, het is tig keer benoemd hier joh! o|O

En al plannen volgend weekend, dus nee :)
Kan je nagaan ...

K zat te gourmetten bij moeders.. Vandaar hahahaha
pi_122704392
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 09:07 schreef Yuki het volgende:

[..]

Hoi!!
Iets uitgebreider voorstellen mag hoor, we bijten niet :D
Misschien bijt ik wel :+

Zeg, waar woon je:
Omgeving Rotterdam

En.. hoe jong ben je:
32

Vertel, hoe zie je eruit?
Ik ben vrij lang (1m90) en slank. Wel sportief. Voor de rest casual.

Leuk allemaal, wat mogen wij nog meer weten?
Ik vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Mijn hobbies zijn een beetje typisch als ik hier op Fok zo rondkijk: computers, gitaar spelen, muziek, fitnessen en over van alles en nog wat praten. Onderwerpen als filosofie, wetenschap, sterrenkunde, architectuur vind ik altijd wel interessant.. GTST of wie The Voice heeft gewonnen interesseert me daarentegen geen bal.. de keren dat ik daarna heb gekeken waren veelal onder dwang onder het mom van gezelligheid :P

Wel vind ik het leuk om films te kijken. Ook sommige comedyseries kunnen mij wel bekoren (Two and a Half men, The Big Bang Theory), dus ik heb zeker ook een onnozele kant die gewoon vermaakt wil worden :)
Monkey see, monkey do.
pi_122705084
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:24 schreef BadObsession het volgende:
Misschien bijt ik wel :+


En sowieso GTST _O_ The Voice _O_ The Voice Kits _O_ Ik hou van Holland _O_ Nick en Simon _O_

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 11:08:39 ]
pi_122705308
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:02 schreef Weissman het volgende:
En sowieso GTST _O_ The Voice _O_ The Voice Kits _O_ Ik hou van Holland _O_ Nick en Simon _O_
:D

Volgens mij heb ik net een scheet gelaten.
Monkey see, monkey do.
  zondag 10 februari 2013 @ 11:30:24 #298
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122705740
Welkom, BO :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122705899
Wilt iemand poolles ja? ~O>
pi_122706164
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:36 schreef Faxie het volgende:
Wilt iemand poolles ja? ~O>
Geldt alleen voor dames zeker?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_122706214
FFUUAAAARKKKK
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')