abonnement Unibet Coolblue
pi_123167118
Vanavond na het eten even inschrijven voor de Fiets-Fit cursus :)
even gekeken hoe en wat en mailtje gestuurd met meer info mbt stallen fiets, bescherming, tijdsduur per keer.

Aangezien mijn oude 26inch fietsje zonder voorband maar net in de polo paste zal mn 29inchje zeker niet passen. Dus ga ik er op de fiets heen, is denk ik half uurtje tot 3 kwartier fietsen, dan 4 uur cursus en weer terug fietsen, heb ik mn sport weer gehad voor een paar dagen :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_123167499
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef Crazy-M het volgende:
Vanavond na het eten even inschrijven voor de Fiets-Fit cursus :)
even gekeken hoe en wat en mailtje gestuurd met meer info mbt stallen fiets, bescherming, tijdsduur per keer.

Aangezien mijn oude 26inch fietsje zonder voorband maar net in de polo paste zal mn 29inchje zeker niet passen. Dus ga ik er op de fiets heen, is denk ik half uurtje tot 3 kwartier fietsen, dan 4 uur cursus en weer terug fietsen, heb ik mn sport weer gehad voor een paar dagen :P
En als je dan zowel voor als achterwiel eruit haalt?
Mijn 26er past met beide velgen los makkelijk achterin de Ibiza. (wel achterbank plat.) en aangezien de Ibiza op dezelfde basis staat als de Polo..
Zo vervoer ik mijn fiets altijd, nog nooit problemen gehad, bij vertrek is het even een minuutje extra werk om de wielen los te halen, en bij aankomst om ze weer vast te zetten.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_123167565
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:12 schreef Marco001 het volgende:

[..]

En als je dan zowel voor als achterwiel eruit haalt?
Mijn 26er past met beide velgen los makkelijk achterin de Ibiza. (wel achterbank plat.) en aangezien de Ibiza op dezelfde basis staat als de Polo..
Zo vervoer ik mijn fiets altijd, nog nooit problemen gehad, bij vertrek is het even een minuutje extra werk om de wielen los te halen, en bij aankomst om ze weer vast te zetten.
ja de 26 paste er net in, ook de achterbanken plat dat wel.
Maar heb toch het gevoel dat de Polo aan de binnenkant kleiner is dan de Ibiza. Heb hiervoor ook Ibiza gereden en vond die toch wat ruimer aan de binnenkant. achterwiel eruit moet het zeker lukken dat wel. Maar anders gewoon half uurtje ofzo fietsen, goede warming up :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_123169516
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:14 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ja de 26 paste er net in, ook de achterbanken plat dat wel.
Maar heb toch het gevoel dat de Polo aan de binnenkant kleiner is dan de Ibiza. Heb hiervoor ook Ibiza gereden en vond die toch wat ruimer aan de binnenkant. achterwiel eruit moet het zeker lukken dat wel. Maar anders gewoon half uurtje ofzo fietsen, goede warming up :P
Mwah, die Fiets Fit training is wel pittig hoor.. Zeker in de pro groep: opwarmrondjes van 30 km/u over het gras e.d.

Welke Polo? Heb zelf een Ibiza uit 2003(6L)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_123169807
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 18:01 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Mwah, die Fiets Fit training is wel pittig hoor.. Zeker in de pro groep: opwarmrondjes van 30 km/u over het gras e.d.

Welke Polo? Heb zelf een Ibiza uit 2003(6L)
Nieuwste model, reed hiervoor een Ibiza uit 2009 (nieuwe model)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_123182039
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 18:10 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Nieuwste model, reed hiervoor een Ibiza uit 2009 (nieuwe model)
Ooow, daar kun je in blijven stapelen. (heb ik ook gehad namelijk)
Don't let my username fool you...
pi_123193244
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 18:01 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Mwah, die Fiets Fit training is wel pittig hoor.. Zeker in de pro groep: opwarmrondjes van 30 km/u over het gras e.d.

Welke Polo? Heb zelf een Ibiza uit 2003(6L)
maar opwarmrondjes van 30km/h? lijkt mij geen opwarming meer :P rijd zelf altijd zo rond de 20 - 25
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 22:23 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ooow, daar kun je in blijven stapelen. (heb ik ook gehad namelijk)
de polo of de ibiza?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 22 februari 2013 @ 08:43:57 #183
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_123194172
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 05:08 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

maar opwarmrondjes van 30km/h? lijkt mij geen opwarming meer :P rijd zelf altijd zo rond de 20 - 25

[..]

de polo of de ibiza?
Polo ;) Die van mij was soms ook een pakezel... ;)
Don't let my username fool you...
pi_123194526
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:43 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Polo ;) Die van mij was soms ook een pakezel... ;)
mja die 26 gaat er goed in :P
Maar zat ik al met de achterband. 29 is iets groter
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_123214361
quote:
Je bent aangemeld voor Fiets-Fit!

Vanaf het weekend van 16 en 17 maart leer je basistechnieken en -vaardigheden van het mountainbiken.

Je Fiets-Fit aanmelding wordt zo snel mogelijk behandeld. Je ontvangt binnen enkele werkdagen een bevestigingsbrief met meer informatie over Fiets-Fit.
Hophop, inschrijving is done :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:46:21 #186
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_123214985
Mijn lievelinsgbos ligt in Duitsland, niets mis mee behalve dat het een ook een productiebos is en rond deze tijd zijn ze veel aan het zagen en afvoeren en de nu bevroren sporen die die gasten achterlaten zijn kut op semi-slicks, blijf er de godganse tijd achter hangen, dan wil de achterkant een andere kant op dan de voorkant :X
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_123215157
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:46 schreef Klonk het volgende:
Mijn lievelinsgbos ligt in Duitsland, niets mis mee behalve dat het een ook een productiebos is en rond deze tijd zijn ze veel aan het zagen en afvoeren en de nu bevroren sporen die die gasten achterlaten zijn kut op semi-slicks, blijf er de godganse tijd achter hangen, dan wil de achterkant een andere kant op dan de voorkant :X
Parcour in Dorst is ook een productiebos. Ligt een heel mooi parcour, maar wordt nu ook veel gekapt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:55:22 #188
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_123215305
Ik maak mijn eigen parcours :P

Kwam wat andere mountainbikers tegen die keken me gek aan, compleet in wielerkleding op een single track die teringsmal en steil is, vind ik stiekem wel leuk dat ze niet doorhebben dat mijn fiets ondanks de spatborden enzo eigenlijk een ATB is _O-
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_123215369
haha, lekker verbaasd dan ;)
maar spatborden is sowieso toch wel wat fijner op een MTB.
Anders zit je echt helemaal onder de zooi zonder spatborden :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:03:16 #190
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_123215576
Moet toch maar eens kijken wat er mogelijk is qua banden, de mijne zijn nu behoorlijk op aan het raken, loop nog steeds met het idee wat ik hier kreeg om crossbanden te monteren :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_123215659
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:03 schreef Klonk het volgende:
Moet toch maar eens kijken wat er mogelijk is qua banden, de mijne zijn nu behoorlijk op aan het raken, loop nog steeds met het idee wat ik hier kreeg om crossbanden te monteren :)
en wat houdt je tegen ? :P

ik zal morgen eens kijken naar mn zadel.
Krijg wat slaapgevoel in mn rechterbeen. Nu heb ik wel toen ik de laatste keer had gefiets een klap gehoord bij het zadel. Denk dat het zadel wat verschoten is waardoor ik nu wat verkeerd zit
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:07:05 #192
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_123215721
Luiheid om het uit te zoeken :@
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_123215814
maar denk je veel voordeel te behalen hier in NL ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:12:58 #194
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_123215980
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
maar denk je veel voordeel te behalen hier in NL ?
ik zoek een uitgewogen mix tussen iets meer grip en een lage rolweerstand, en da's best lastig.

Ik zit 80% van de tijd op asfalt of goed verhard maar voor die resterende 20% mis ik soms wat grip, dan wordt wat ik kan en wil en wat de fiets kan en wil beperkt door de banden. Zou ook kunnen dat ik het onmogelijke wil hoor :+
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_123216075
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:12 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik zoek een uitgewogen mix tussen iets meer grip en een lage rolweerstand, en da's best lastig.

Ik zit 80% van de tijd op asfalt of goed verhard maar voor die resterende 20% mis ik soms wat grip, dan wordt wat ik kan en wil en wat de fiets kan en wil beperkt door de banden. Zou ook kunnen dat ik het onmogelijke wil hoor :+
ik las net een stukje op mountainbike.nl over de wielen :P
Dit niet iets? ;)

http://www.mountainbike.n(...)acer-een-handomdraai
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:18:20 #196
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_123216152
Creatieve oplossing dat wel maar mijn lieve cube-je heeft spatborden en velgremmen :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_123216260
Och, wat erop zit, kan eraf O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_123216336
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:18 schreef Klonk het volgende:
Creatieve oplossing dat wel maar mijn lieve cube-je heeft spatborden en velgremmen :D
spatborden zijn geen probleem toch ;)
snel eraf en erop. Ik heb wel schijfremmen.

Had nog gekeken naar de fietsfit locatie. 13 km fietsafstand, 3 kwartier volgens maps.google.
Een weg zonder stoplichten ... dus ik zeg dat is vol gas en toch wel in een half uur te doen dan :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:33:26 #199
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_123216750
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:23 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

spatborden zijn geen probleem toch ;)
snel eraf en erop. Ik heb wel schijfremmen.

Had nog gekeken naar de fietsfit locatie. 13 km fietsafstand, 3 kwartier volgens maps.google.
Een weg zonder stoplichten ... dus ik zeg dat is vol gas en toch wel in een half uur te doen dan :)
mijn spatborden zijn wel een probleem :P

Kijk maar eens hoe een cube Kathmandu in elkaar steekt :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_123216834

O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')