abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:02:04 #201
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_122564994
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Slaapkamer he :)
Ja, maar als je in je woonkamer bent, neem je haar dan mee van de slapkamer naar je woonkamer?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:02:37 #202
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_122565034
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:19 schreef pluissebol het volgende:

[..]

Toen onze grasparkiet zijn pootje brak door op het toetsenbord te rennen en vast komen te zitten, heb ik een week lang antibiotica op zijn pootje moeten smeren en pijnstiller moeten geven die week. Op te sluiten in zijn kooi en hopen dat het goed komt. Dit via een vogeldierenarts in Den Haag.

Helemaal weer opgeknapt en kan beide pootjes weer gebruiken.
Kun je me de naam geven van die vogeldierenarts? Mag ook via PM/DM.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_122571364
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:02 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Kun je me de naam geven van die vogeldierenarts? Mag ook via PM/DM.
gedaan

en een filmpje van de plaag


[ Bericht 25% gewijzigd door pluissebol op 06-02-2013 21:43:58 ]
pi_122573818
Jemig zeg...even een paar dagen niet kijken...Ik lees nu pas dat Oscar weggevlogen was :o , wat zul je geschrokken zijn. Gelukkig is het goed afgelopen, maar kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit. Super dat hij zo op zijn naam reageerde en gewoon naar binnen ging ^O^ .
Zou hem inderdaad ook niet laten kortwieken hoor en zo laten.
pi_122575252
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
Merk nu de vechter weg is dat de andere opeens erg mak is. Nu hapt hij niet meer , is het alleen nog lief knabbelen. Ook komt hij veel relaxter over dan eerst.

Nu net even buiten de kooi geweest, hij bleef gewoon op mijn vinger zitten (met gierst). Misschien dat Downie over een paar weken echt tam wordt :P

Ben nog wel op zoek naar een Catharina, vindt dat hele leuke uitziende parkieten. Maar lastig te vinden in Overijssel.
Misschien even wat lezen en informeren op parkieten fora? Dan kom je vast wel meer info tegen. In Overdinkel zit een kweker,heeft verschillende soorten vogels. Maar ik heb geen idee of hij ook huiskamervogels heeft of goed is of niet.
Of de Toekan in Enschede? Als hij geen Catharina's heeft, weet hij je wel de juiste informatie te geven.

Vergeet ik nog: Lorreco in Wijhe, wel voornamelijk papegaaien, maar vast genoeg connecties en kan je de juiste weg wijzen.
pi_122576052
quote:
en een filmpje van de plaag
Haha, bezigheidstherapie ;)
Leuk om te zien!
pi_122576606
#Trots# Mabel heeft voor het eerst mama gezegd........(ik wordt altijd stug papa genoemd door haar)

Vanavond ging ze mee naar de badkamer toen ik wilde douchen. Ik moest boven nog even wat opruimen, dus moest ze even op de douchestang wachten. "kom maar, mama" hoor ik op een gegeven moment, het duurde haar te lang.

En het dan beneden ook nog even gaan vertellen he?! :7 maf eigenlijk.
pi_122580329
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:59 schreef Al_Assad het volgende:
Net even langs de dierenwinkel geweest en die zeggen dat het een gebroken pootje is.
Ik kan twee dingen doen; het zo laten, maar dan groeit het pootje waarschijnlijk een klein beetje scheef.
Of ik kan een spalkje plaatsen (met lucifers of cocktailprikkers) maar dit schijnt wel vaak niet helemaal te helpen omdat het afbreekt e.d.

Ik vraag me wel af hoe zo iets heeft kunnen gebeuren? Kan dat makkelijk? hij zat gewoon in de kooi..
Houdt er wel rekening mee dat een dierenwinkel vaak nauwelijks kennis heeft van dieren, laat staan van vogels. Zelfs een dierenarts hier heeft een gigantische fout gemaakt, die zei dat Kiki's pootje misschien wel weer goed zou groeien, terwijl het pootje achteraf volledig gedraaid bleek te zijn.

Mogelijk pijnlijke ingrepen kun je naar mijn idee toch beter door een ander laten doen. Vogels onthouden wie hen pijn heeft gedaan, en het zou zonde zijn als je vogel bang voor je wordt.

Dodo kreeg vandaag een stukje trosgierst, hij eet dat dan op het plateautje van de kooi op. Blijkbaar wordt hij nooit zo slim dat hij dat in zijn kooi opeet zodat hij later de restjes kan eten.
Hij rammelt nu ook met zijn voerbakje wanneer de pellets op zijn. Ik probeer hem niet te veel te geven want als het een paar uurtjes in het bakje ligt zijn de brokjes minder lekker en eet hij dus minder. Ondanks dat ik meestal goed in de gaten houd of hij nog brokjes heeft zit hij soms toch even met niets, blij dat ie nu zelf een manier gevonden heeft om dat aan te geven :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_122580725
Grappig dat hij ze snel minder lekker vindt als ze in het bakje liggen, ik gooi er altijd gewoon een flinke hand in, nooit bij nagedacht. Ze worden altijd ruim gesopt in haar waterbak, dus die moet meerdere keren per dag verschonen.
Maar hij heeft wel een heel slimme oplossingen gevonden, leuke dingen zijn dat! :Y
pi_122592135
Hier beginnen ze gewoon te roepen als ze honger hebben, ook duidelijk. :p
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  Moderator donderdag 7 februari 2013 @ 13:58:32 #211
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_122594306
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:02 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, maar als je in je woonkamer bent, neem je haar dan mee van de slapkamer naar je woonkamer?
Ik woon noodgedwongen weer bij m'n ouders, dus Tali zit de hele dag op m'n slaapkamer.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 7 februari 2013 @ 14:14:21 #212
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_122594801
:@ Ik denk niet dat Os zijn bak ooit leeg is. Ik gooi hem altijd vol als ik thuis kom en dan voor ik ga slapen nog es. Hij heeft best een grote bak, zo een ronde metalen, ik doe er twee scheplepels in per keer. Kost toch niks dat voer en ik vind niet dat ie honger hoeft te hebben ever.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Designer donderdag 7 februari 2013 @ 14:20:48 #213
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_122594978
Napoleon is een scharrelkip, er is altijd eten en als hij trek heeft kom hij langs je bord _O-
🐙
  Moderator donderdag 7 februari 2013 @ 14:32:17 #214
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_122595354
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon is een scharrelkip, er is altijd eten en als hij trek heeft kom hij langs je bord _O-
Net zo'n boefje als Oscar dus :D

Tali wordt ook altijd leip als ik chips of pinda's achter m'n computer zit te eten, maar als ik haar dan wat aanbied trippelt ze naar de verste hoek van de kooi, maf beest :') Ze wil dan persé de kooi uit, op m'n schouder zitten en op die manier gevoerd worden, al krijgt ze het nooit echt voor mekaar om een stukje pinda af te bijten en op eten omdat ze het altijd laat vallen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 7 februari 2013 @ 14:33:59 #215
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_122595416
Ja mijn bord is zijn bord hoor, maar zijn voerbak is altijd goed gevuld en hij heeft ook altijd een snackbakje in zijn kooi waar pellets / zonnebloempitten / appel of zo in zit en er hangt altijd zo een snoepstaaf in zijn hok en dan heeft ie naast het afdruiprek op het aanrecht ook nog een eigen voerbak hangen waar ie onder het koken hapjes in krijgt om te proeven, daar zit ie ook vaak zat zit te eten, daar ligt meestal of wat fruit in of wat rijst in, daar zit ie ook constant te loeren of er wat nieuws in zit hoor _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 7 februari 2013 @ 14:34:24 #216
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_122595432
Chips eten is bijna niet te doen met Oscar, en popcorn ook niet, bleek gisteravond :+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 7 februari 2013 @ 14:35:52 #217
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_122595485
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Ja mijn bord is zijn bord hoor, maar zijn voerbak is altijd goed gevuld en hij heeft ook altijd een snackbakje in zijn kooi waar pellets / zonnebloempitten / appel of zo in zit en er hangt altijd zo een snoepstaaf in zijn hok en dan heeft ie naast het afdruiprek op het aanrecht ook nog een eigen voerbak hangen waar ie onder het koken hapjes in krijgt om te proeven, daar zit ie ook vaak zat zit te eten, daar ligt meestal of wat fruit in of wat rijst in, daar zit ie ook constant te loeren of er wat nieuws in zit hoor _O-
Echt een vreetzakje dus :D O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 7 februari 2013 @ 14:36:34 #218
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_122595513
Honeyrings zijn zijn favo, daar mag ik zelf eigenlijk gewoon niet aankomen van hem.
Filmpje van zondag, voor ie kwijtraakte:
O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 7 februari 2013 @ 14:39:52 #219
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_122595631
Ik weet nog wel dat Meisje altijd helemaal wild werd als ik een boterham zat te eten, dan ging ze net zo lang en hard zitten schreeuwen tot ik haar uit de kooi tilde (toen had ze nog geen vleugel- en staartveren) en op m'n bord neerzette zodat ze mee kon eten :P Vraag me nu wel eventjes af hoe het met haar en Mara gaat in hun "nieuwe" huisje in Utrecht...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 7 februari 2013 @ 14:41:06 #220
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_122595675
:+ Had je geen catharina moeten nemen en ze moeten houden.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_122595865
Wel uitkijken met wat ze eten he! Niet alles wat wij eten mogen zij eten!
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  Designer donderdag 7 februari 2013 @ 14:46:02 #222
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_122595885
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:45 schreef MissSpooky het volgende:
Wel uitkijken met wat ze eten he! Niet alles wat wij eten mogen zij eten!
Duh, alleen de nucleaire patatduiven uit rotterdam mogen dat.
🐙
  donderdag 7 februari 2013 @ 14:48:43 #223
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_122596012
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:46 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Duh, alleen de nucleaire patatduiven uit rotterdam mogen dat.
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_122596034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:14 schreef oh-oh het volgende:
:@ Ik denk niet dat Os zijn bak ooit leeg is. Ik gooi hem altijd vol als ik thuis kom en dan voor ik ga slapen nog es. Hij heeft best een grote bak, zo een ronde metalen, ik doe er twee scheplepels in per keer. Kost toch niks dat voer en ik vind niet dat ie honger hoeft te hebben ever.
Wat een subtiel antwoord weer. :{

Dodo eet te weinig wanneer ik zijn bakje vol gooi voor een hele dag. Hij eet uiteindelijk meer als hij 2 a 3 keer op een dag weer verse brokjes heeft, wat dus juist beter is. En honger hoeft hij hier niet bepaald te hebben.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_122596081
Haha :p
Just sayin' ;)
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')